Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 19:17:13 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 864 865 866 867 868 869 870 [871] 872 873 874 875 876 877 878 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14620575 alkalommal)
0 Felhasználó és 117 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #43500 Dátum: 2017.10.25 szerda, 13:19:29 »

Azért elég vastag cerkával írták a munkadíjat Sad
70k nem olyan elborult összeg érte. aki 50 alatt nekiáll váltó le-felnek, az inkább az elborult elme vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #43501 Dátum: 2017.10.25 szerda, 13:20:41 »

70k nem olyan elborult összeg érte. aki 50 alatt nekiáll váltó le-felnek, az inkább az elborult elme vigyor3

Persze, márkaszerviz, én mindig a kedvenc szomszéd szerelőmhöz viszonyítok, akinél 25 egy mk2 váltó csere.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #43502 Dátum: 2017.10.25 szerda, 14:08:30 »

Persze, márkaszerviz, én mindig a kedvenc szomszéd szerelőmhöz viszonyítok, akinél 25 egy mk2 váltó csere.
az mikori ár? mert gondolom nem tegnapi
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #43503 Dátum: 2017.10.25 szerda, 15:08:00 »

az mikori ár? mert gondolom nem tegnapi
nem régi, 3 éve csinálta az mk2-met, 2 éve a focust, akkor is annyi volt
Naplózva
Bitmester
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100


« Új hozzászólás #43504 Dátum: 2017.10.25 szerda, 21:29:23 »

Nem kell sötéten látni egyből a világot

fehér füst hidegben izzító gyertya cserére utal, tegnap cseréltem az egyik barátomnak éppen ugyan ez ok miatt

Az izzító gyertya miatt úgyis le kell venni a szívósort, szóval lehet tisztítani is egyből és nem kell hozzá homok fúvás se,
az egr-t is lehet tisztítani és akár dugózni is egyből

Jövő hét elején megnézi Autószerelő, hogy kell-e tisztítani - mennyire koszos a szívósor.
Majd írok tapasztalatot.
Naplózva

Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos

Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke Smiley
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #43505 Dátum: 2017.10.26 csütörtök, 09:33:28 »

Sziasztok!

Győri Interdiesel céggel kapcsolatban van valakinek tapasztalata?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #43506 Dátum: 2017.10.29 vasárnap, 16:06:04 »

Jo napot.Találtam egy Jo állapotban lévö  2007-es momdeót DPF  hibával,ez javítható?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #43507 Dátum: 2017.10.29 vasárnap, 16:58:32 »

Jo napot.Találtam egy Jo állapotban lévö  2007-es momdeót DPF  hibával,ez javítható?
az attól függ,milyen stádiumban van.
Cserélhető is vagy herélhető is.Csak alkudd bele az árába a költségét.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #43508 Dátum: 2017.10.30 hétfő, 20:44:55 »

Sziasztok!

Győri Interdiesel céggel kapcsolatban van valakinek tapasztalata?
Szia.filepdiesel drágább de,de tuti jó lesz ,saját tapasztalat 6 éve hibamentes.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #43509 Dátum: 2017.10.31 kedd, 09:07:02 »

Jo napot.Találtam egy Jo állapotban lévö  2007-es momdeót DPF  hibával,ez javítható?
Megeshet, hogy egy átmosás/tisztíttatás kell neki. Ha nincs baj a motorral, amiből kifolyólag jobban füstölne a kelleténél, akkor ha odafigyelsz a regenerálások sikeres lefutására, sokáig nem lesz vele probléma. Szerintem.  vigyor3
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #43510 Dátum: 2017.10.31 kedd, 19:06:36 »

Szia.filepdiesel drágább de,de tuti jó lesz ,saját tapasztalat 6 éve hibamentes.

Köszi.
Közben találtam garanciás németben felújított porlasztókat. Ezeket fogom berkani ha megjön hozzá a dugókulcs.

Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #43511 Dátum: 2017.10.31 kedd, 20:45:13 »

Köszi.
Közben találtam garanciás németben felújított porlasztókat. Ezeket fogom berkani ha megjön hozzá a dugókulcs.


Ha nem titok menyibe kerülnek / db?
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #43512 Dátum: 2017.10.31 kedd, 20:58:53 »

Adott egy 2005-s 2.2-s kombi hidegen fehér füsttel pár másodpercig
Izzító gyertyák most cserélve gyárira, de a fehér füst nem szűnt meg
valakinek valami ötlete esetleg, mi okozhatja esetleg ??

köszi előre is a válaszokat
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #43513 Dátum: 2017.10.31 kedd, 21:02:23 »

Adott egy 2005-s 2.2-s kombi hidegen fehér füsttel pár másodpercig
Izzító gyertyák most cserélve gyárira, de a fehér füst nem szűnt meg
valakinek valami ötlete esetleg, mi okozhatja esetleg ??

köszi előre is a válaszokat
levegősödés?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #43514 Dátum: 2017.10.31 kedd, 21:06:49 »

levegősödés?
csak hidegen lenne ?  melegen semmi probléma
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #43515 Dátum: 2017.10.31 kedd, 21:09:50 »

csak hidegen lenne ?  melegen semmi probléma
miért ne?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Csorosz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



E-mail
« Új hozzászólás #43516 Dátum: 2017.10.31 kedd, 22:42:56 »

Sziasztok!
Lassan kifutja magáta mondeom (2001 FMBA 130LE), órájában 450e van, de szerintem nem 83e km volt benne mikor vettem 4 évesen..
A nyáron lett kuplungozva, (LUK) most pedig elkezdett folyni a váltóból az olaj a motor és a váltó összetételénél. Szaki szerint lóg a nyeles, keressek másik váltót. Illetve a motornak is van egy enyhe fémes hangja, ami nyugtalanít, meg dohog is, ami alacsony olajnyomásra utal. (szerintem)
Szóval az álmoskönyvek szerint is közeleg a vég. Smiley
Adott egy jóbarát, akinek van egy angol qjba kocsija caklipakli. Nekemajándékozná a váltót (6-os).
1. kérdés: saját kuplinggal áttehetem -e, illetve van e megoldás a tempomatra, lesz e kilóméterórám?
2. kérdés: mi lenne ha átdobnám az egész QJBA-t az FMBA helyére? ECU-t is raknom kéne át, vagy remappal megúszhatnám a dolgot? Menne az egész bölcső futóművestűl is. (olcsón megszámolná)
Egyébként a donorba 100e km alatt van a mérföld. Smiley
Kösz a kimerítő válaszokat. Smiley
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #43517 Dátum: 2017.10.31 kedd, 22:46:34 »

Adott egy 2005-s 2.2-s kombi hidegen fehér füsttel pár másodpercig
Izzító gyertyák most cserélve gyárira, de a fehér füst nem szűnt meg
valakinek valami ötlete esetleg, mi okozhatja esetleg ??

köszi előre is a válaszokat
levegősödés, vagy porlasztó
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #43518 Dátum: 2017.11.01 szerda, 06:53:54 »

levegősödés, vagy porlasztó

köszönöm a válaszokat

hol kaphat levegőt leginkább,merre keresgessem,nézelődjek  GO szűrőnél ?
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #43519 Dátum: 2017.11.01 szerda, 07:46:18 »

Ha nem titok menyibe kerülnek / db?


100eFt volt a 4db. Új kódokkal, papírokkal. Ismerősöm autója összetörött és elbontja, ebből lett kivéve. 504Z
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #43520 Dátum: 2017.11.01 szerda, 09:56:51 »

Sziasztok!
Lassan kifutja magáta mondeom (2001 FMBA 130LE), órájában 450e van, de szerintem nem 83e km volt benne mikor vettem 4 évesen..
A nyáron lett kuplungozva, (LUK) most pedig elkezdett folyni a váltóból az olaj a motor és a váltó összetételénél. Szaki szerint lóg a nyeles, keressek másik váltót. Illetve a motornak is van egy enyhe fémes hangja, ami nyugtalanít, meg dohog is, ami alacsony olajnyomásra utal. (szerintem)
Szóval az álmoskönyvek szerint is közeleg a vég. Smiley
Adott egy jóbarát, akinek van egy angol qjba kocsija caklipakli. Nekemajándékozná a váltót (6-os).
1. kérdés: saját kuplinggal áttehetem -e, illetve van e megoldás a tempomatra, lesz e kilóméterórám?
2. kérdés: mi lenne ha átdobnám az egész QJBA-t az FMBA helyére? ECU-t is raknom kéne át, vagy remappal megúszhatnám a dolgot? Menne az egész bölcső futóművestűl is. (olcsón megszámolná)
Egyébként a donorba 100e km alatt van a mérföld. Smiley
Kösz a kimerítő válaszokat. Smiley
Első körön megtudakolnám, hogy le lehet-e papírozni így ahogy akarod. Utána a többi.
Nem lehet hogy csak nyeles csapágya hangoskodik??
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #43521 Dátum: 2017.11.01 szerda, 10:34:52 »

köszönöm a válaszokat

hol kaphat levegőt leginkább,merre keresgessem,nézelődjek  GO szűrőnél ?
go szűrőnél,résolajvisszavezetésnél,ahol olajos a cső kívül.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gabesz76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #43522 Dátum: 2017.11.01 szerda, 10:45:49 »

Sziasztok a segítségetekre lenne szükségem.
A következő probléma merült fel: Az autóm menet közben gyorsításnál megtorpant, majd leállt. Ezután nem tudtam elindítani. Már több ötletet kaptam mely szerint legjobb esetben az üzemanyag szivattyú halt meg. Indításnál nem hallani, hogy dolgozna a szivattyú és az üzemanyag szűrőnél nem jön üzemanyag. Egy szerelő csinált rajta élő diagot és szerinte az üzemanyag szivattyúban nincs elég nyomás, de azt mondta, hogy más baja is lehet. Segítségeteket előre is köszönöm.
(2005-ös évj., 2.0 Tdci, 130 Le, 6 sebességes, kombi)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #43523 Dátum: 2017.11.01 szerda, 10:52:16 »

Sziasztok a segítségetekre lenne szükségem.
A következő probléma merült fel: Az autóm menet közben gyorsításnál megtorpant, majd leállt. Ezután nem tudtam elindítani. Már több ötletet kaptam mely szerint legjobb esetben az üzemanyag szivattyú halt meg. Indításnál nem hallani, hogy dolgozna a szivattyú és az üzemanyag szűrőnél nem jön üzemanyag. Egy szerelő csinált rajta élő diagot és szerinte az üzemanyag szivattyúban nincs elég nyomás, de azt mondta, hogy más baja is lehet. Segítségeteket előre is köszönöm.
(2005-ös évj., 2.0 Tdci, 130 Le, 6 sebességes, kombi)
Nincs üzemanyagszivattyúd-a klasszikus értelemben.
Egy szárnylapátos szivattyú szippantja fel a tankból a gázolajat,ami a nagynyomású pumpában van.
Tehát lehet abszolúte levegősödési probléma.
Aztán szokott lenni CMP jeladó probléma,diaggal van hibakódja,de nem mindig,illetve azután rendszerint újraindítható.
Villog esetleg az izzításjelző lámpa a műszerfalon? Malacfarka sárgán.
Alapból mindenképpen hibakódolvasás,gyári célműszerrel, és vagy Forscan-el.
A konkrét hibakódok kellenek.
Merre laksz,hátha van a közeledben Forscan-es klubbtárs?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gabesz76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #43524 Dátum: 2017.11.01 szerda, 11:22:58 »

Nincs üzemanyagszivattyúd-a klasszikus értelemben.
Egy szárnylapátos szivattyú szippantja fel a tankból a gázolajat,ami a nagynyomású pumpában van.
Tehát lehet abszolúte levegősödési probléma.
Aztán szokott lenni CMP jeladó probléma,diaggal van hibakódja,de nem mindig,illetve azután rendszerint újraindítható.
Villog esetleg az izzításjelző lámpa a műszerfalon? Malacfarka sárgán.
Alapból mindenképpen hibakódolvasás,gyári célműszerrel, és vagy Forscan-el.
A konkrét hibakódok kellenek.
Merre laksz,hátha van a közeledben Forscan-es klubbtárs?

Jász-Nagykun-Szolnok megye, Tiszajenőn lakom. Nem villog. Hibakódot nem dobott ki.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #43525 Dátum: 2017.11.01 szerda, 12:49:18 »

Köszi.
Közben találtam garanciás németben felújított porlasztókat. Ezeket fogom berkani ha megjön hozzá a dugókulcs.



Nem kellett volna külön rendelni dugókulcsot. Egy sima csőkulccsal ki lehet szedni.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #43526 Dátum: 2017.11.01 szerda, 13:48:53 »

Jász-Nagykun-Szolnok megye, Tiszajenőn lakom. Nem villog. Hibakódot nem dobott ki.
egészen biztosan levegős a rendszer.Illetve érdemes a GO szűrőt csípőből cserélni.
Gázolajszűrő körül,ill a résolajcsöveknél szokott folyatni.Amíg nem szűnik meg a fals levegő,nem fog elindulni sem.
A tank felőli dugulást sem árt kizárni.
Szolnokon László fórumtárs biztosan tudna dignosztikában segíteni. írj neki privátban.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #43527 Dátum: 2017.11.01 szerda, 14:50:28 »

Nem kellett volna külön rendelni dugókulcsot. Egy sima csőkulccsal ki lehet szedni.

Kiszedni ki lehet, de berakni? Rendeltem ablakosat.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #43528 Dátum: 2017.11.01 szerda, 15:53:32 »

Kiszedni ki lehet, de berakni? Rendeltem ablakosat.

Berakni is be lehet. Tapasztalat.
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #43529 Dátum: 2017.11.01 szerda, 18:35:00 »

Berakni is be lehet. Tapasztalat.

Gondoltam rá én is, de az a biztos ha meglehet fogni az injektort meghúzás közben, akkor tuti nem fordul el.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


E-mail
« Új hozzászólás #43530 Dátum: 2017.11.01 szerda, 19:56:13 »

Sziasztok,

mi okozhatja, hogy mostanaban hidegben kint elso inditasnal 900-1000 korul ingadozik az alapjárat pár másodpercig?
Gázfröccs után ismét ugyanez, ha kicsit bemelegszik, megszűnik ez a jelenség.

Köszönöm!
Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #43531 Dátum: 2017.11.01 szerda, 21:51:50 »

Sziasztok,

mi okozhatja, hogy mostanaban hidegben kint elso inditasnal 900-1000 korul ingadozik az alapjárat pár másodpercig?
Gázfröccs után ismét ugyanez, ha kicsit bemelegszik, megszűnik ez a jelenség.

Köszönöm!
akku,testkábel,generátor,töltés.ellenőriztesd.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #43532 Dátum: 2017.11.02 csütörtök, 05:27:57 »

akku,testkábel,generátor,töltés.ellenőriztesd.

Helló!
Múltkor elfelejtetem kérdezni, hogy amit mutattál oldalt, ott mi a különbség a Motocraft és a gyári Ford akksi között? Mert a Ford azért jóval drágább.
Motocraft Calcium Plus, Ford Silver-Calcium
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
speti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #43533 Dátum: 2017.11.02 csütörtök, 08:23:36 »

Sziasztok!

Az autóm most esett át egy felújításon. Az összes injektor, és a nagynyomású szivattyú is fel lett újítva. (filep diesel, 400 péz.)
A kérdésem, hogy mennyire füstölhet egy ilyen felújítás után az autó, illetve milyen egy egészséges Mondeo hangja, mennyire kopoghat?
Kopogás alatt a dízel hangot értem.

köszi.
Naplózva

MK3 2.0 TDCi GHIA Kombi 2006 130Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #43534 Dátum: 2017.11.02 csütörtök, 09:43:10 »

Sziasztok!

Az autóm most esett át egy felújításon. Az összes injektor, és a nagynyomású szivattyú is fel lett újítva. (filep diesel, 400 péz.)
A kérdésem, hogy mennyire füstölhet egy ilyen felújítás után az autó, illetve milyen egy egészséges Mondeo hangja, mennyire kopoghat?
Kopogás alatt a dízel hangot értem.

köszi.
az első kb 1000km-ig keményebben járhat.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #43535 Dátum: 2017.11.02 csütörtök, 09:44:10 »

Helló!
Múltkor elfelejtetem kérdezni, hogy amit mutattál oldalt, ott mi a különbség a Motocraft és a gyári Ford akksi között? Mert a Ford azért jóval drágább.
Motocraft Calcium Plus, Ford Silver-Calcium
a neve.Amúgy a ford nem gyárt akkut.Azt is egy beszállító cég gyártja.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #43536 Dátum: 2017.11.02 csütörtök, 14:52:47 »

a neve.Amúgy a ford nem gyárt akkut.Azt is egy beszállító cég gyártja.

A Calcium Plus és a Silver Calcium jelölésre gondoltam, hogy mi a különbség.
Ford embléma van a címkén a Motocraft helyett és drágább jóval mint a Motocraft
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #43537 Dátum: 2017.11.02 csütörtök, 15:02:26 »

A Calcium Plus és a Silver Calcium jelölésre gondoltam, hogy mi a különbség.
Ford embléma van a címkén a Motocraft helyett és drágább jóval mint a Motocraft

Van olyan, ami csak kálciumos akksi, és van olyan, ami ezüst-kálciumos. A Mondeóba mindkettő jó.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #43538 Dátum: 2017.11.02 csütörtök, 15:05:23 »

Van olyan, ami csak kálciumos akksi, és van olyan, ami ezüst-kálciumos. A Mondeóba mindkettő jó.

AndyA

Rendben így már ok.

Köszi!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Bitmester
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100


« Új hozzászólás #43539 Dátum: 2017.11.03 péntek, 10:31:38 »

akku,testkábel,generátor,töltés.ellenőriztesd.

Nekem most a hűvösebb idők beköszöntével van ez a jelenség.
Akut ellenőriztettem és azt a választ kaptam, hogy kb50-60%-os állapotban van.

Őszintén szólva egy kicsit skeptikus vagyok a a fordulatszám ingadozása és a fentiek kapcsolata között.
Miért lehet ez? (Nem a szkeptikusságom! Wink Azt tudom! )
Naplózva

Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos

Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke Smiley
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #43540 Dátum: 2017.11.03 péntek, 10:47:21 »

Nekem most a hűvösebb idők beköszöntével van ez a jelenség.
Akut ellenőriztettem és azt a választ kaptam, hogy kb50-60%-os állapotban van.

Őszintén szólva egy kicsit skeptikus vagyok a a fordulatszám ingadozása és a fentiek kapcsolata között.
Miért lehet ez? (Nem a szkeptikusságom! Wink Azt tudom! )


Van még az akkun kívül, ami okozhatja. Ha azt mind kizártad-javítottad, akkor mégis az akksi lesz.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #43541 Dátum: 2017.11.03 péntek, 15:08:47 »

Nekem most a hűvösebb idők beköszöntével van ez a jelenség.
Akut ellenőriztettem és azt a választ kaptam, hogy kb50-60%-os állapotban van.

Őszintén szólva egy kicsit skeptikus vagyok a a fordulatszám ingadozása és a fentiek kapcsolata között.
Miért lehet ez? (Nem a szkeptikusságom! Wink Azt tudom! )

nem baj az.olvass ebbe bele. Wink  http://mondeo.hu/index.php?topic=5150.0

"Alapjáratnövelés alacsony feszültség mellett / magas elektromos terhelés esetén (a generátor kimeneti teljesítmény növelése és az akkumulátor-lemerülés csökkentése érdekében)"
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sandoar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #43542 Dátum: 2017.11.03 péntek, 18:20:48 »

Sziasztok!
Főtengely szíjtárcsa vásárlás előtt érdeklődnék,hogy a tapasztalatok alapján melyik márkát vegyem (Febi, Swag,Gates) ?
A Starline kidobott pénz, teljesen alkalmatlan, 1000 km után hangoskodik.
Köszönettel.
Naplózva

2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #43543 Dátum: 2017.11.03 péntek, 18:25:55 »

Sziasztok!
Főtengely szíjtárcsa vásárlás előtt érdeklődnék,hogy a tapasztalatok alapján melyik márkát vegyem (Febi, Swag,Gates) ?
A Starline kidobott pénz, teljesen alkalmatlan, 1000 km után hangoskodik.
Köszönettel.

Szia!
Bár a felsorolásodban nem szerepel én Dayco-ra cseréltem kb. 2 éve (~40e km), azóta is tökéletes. Ha jól tudom akkor Dayco a gyári beszállító. (Én egyszerre cseréltem minden görgőt, szíjat, stb. akkor.)
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
sandoar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #43544 Dátum: 2017.11.03 péntek, 18:34:01 »

Szia!
Bár a felsorolásodban nem szerepel én Dayco-ra cseréltem kb. 2 éve (~40e km), azóta is tökéletes. Ha jól tudom akkor Dayco a gyári beszállító. (Én egyszerre cseréltem minden görgőt, szíjat, stb. akkor.)

Én is készletbe cseréltem (szíj, görgö, rugós tag mind Gates) a szíjtárcsa meg Starline. Na ez lesz a gyenge pont. A generátor szabadonfutósítása még hátravan. Köszi az infót.
Naplózva

2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #43545 Dátum: 2017.11.03 péntek, 19:49:14 »

Sziasztok!

A porlasztó alatti tűzkarikát hol tudom beszerezni reális áron? Cromax kilőve.
Minden évjáratnál ugyanaz a vastagsága az alátétnek?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #43546 Dátum: 2017.11.03 péntek, 19:52:51 »

Sziasztok!

A porlasztó alatti tűzkarikát hol tudom beszerezni reális áron? Cromax kilőve.
Minden évjáratnál ugyanaz a vastagsága az alátétnek?
bármelyik ford szervízben.Sok esetben egyeznek az áraik a cromaxal.Egy kérdést megér.
Vagy a www.nagyauto.hu
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


E-mail
« Új hozzászólás #43547 Dátum: 2017.11.03 péntek, 20:38:00 »

Nekem most a hűvösebb idők beköszöntével van ez a jelenség.
Akut ellenőriztettem és azt a választ kaptam, hogy kb50-60%-os állapotban van.

Őszintén szólva egy kicsit skeptikus vagyok a a fordulatszám ingadozása és a fentiek kapcsolata között.
Miért lehet ez? (Nem a szkeptikusságom! Wink Azt tudom! )

Nekem is mióta hűvösebb van.
Akku nekem új, többit majd ellenőriztetem akkor. Smiley
Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
Bitmester
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100


« Új hozzászólás #43548 Dátum: 2017.11.03 péntek, 23:28:48 »

nem baj az.olvass ebbe bele. Wink  http://mondeo.hu/index.php?topic=5150.0

"Alapjáratnövelés alacsony feszültség mellett / magas elektromos terhelés esetén (a generátor kimeneti teljesítmény növelése és az akkumulátor-lemerülés csökkentése érdekében)"


Ez igen! Köszönöm!
Az aksira azt mondták mérés után, hogy kb 50-60%-os. Mennyire érzékeny az aksi típusára a TDCI-s MK3-as?
Jászplasztik askival van valakinek tapasztalata? (Skodába hibátlan de az más kategória.)
Naplózva

Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos

Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #43549 Dátum: 2017.11.04 szombat, 10:26:52 »

Ez igen! Köszönöm!
Az aksira azt mondták mérés után, hogy kb 50-60%-os. Mennyire érzékeny az aksi típusára a TDCI-s MK3-as?
Jászplasztik askival van valakinek tapasztalata? (Skodába hibátlan de az más kategória.)
ezüst-calcium akkut vegyél bele. Az bírja elviselni a smart charge töltőrendszer extrém magas töltőfeszültségét is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 864 865 866 867 868 869 870 [871] 872 873 874 875 876 877 878 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.082 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.