Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 18:58:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 868 869 870 871 872 873 874 [875] 876 877 878 879 880 881 882 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14620233 alkalommal)
0 Felhasználó és 128 vendég van a témában
trnokikoma
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


E-mail
« Új hozzászólás #43700 Dátum: 2017.11.30 csütörtök, 21:02:08 »

Sziasztok.Az lenne a kérdésem hogy a faceliftes 2004-es FMBA motorkódú mondeo motorja egyezik a nem faceliftes 2003-as 130 lovas motorral? gondolok itt a motorra, és a motoron lévő egyéb dolgokra pl generátor, turbó. mindkettő euro 3-as és ugyanazzal az 5 sebességes automata váltóval van szerelve
« Utoljára szerkesztve: 2017.11.30 csütörtök, 21:19:31 írta trnokikoma » Naplózva

Mondeo mk4 2008, 140LE, automata, 289.000km
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #43701 Dátum: 2017.11.30 csütörtök, 22:08:31 »

Sziasztok.Az lenne a kérdésem hogy a faceliftes 2004-es FMBA motorkódú mondeo motorja egyezik a nem faceliftes 2003-as 130 lovas motorral? gondolok itt a motorra, és a motoron lévő egyéb dolgokra pl generátor, turbó. mindkettő euro 3-as és ugyanazzal az 5 sebességes automata váltóval van szerelve
ha facelift előtti a másik, akkor nem
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Joe83
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


E-mail
« Új hozzászólás #43702 Dátum: 2017.11.30 csütörtök, 23:18:42 »

Üdv mindenkinek!
Van egy 2002 tdci 130le kombi mondeom.
Olyan gondom van hogy tegnap menet közben elhagyta az erö.
Hibakód olvasás a következöt dobta ki p0235 és p1664.
A p0235 map szenzor áramkör szakadás.Nos a nyáron lett eme alkatrész cserélve gyárit raktunk belle.Lehetséges hogy ilyen hamar beszart?
A másik hibakodra a diag azt irja hogy laza lánchajtás.Ez lehetséges?Cserélni kell a vezérműláncot?Vagy más a hiba?
Járt már igy valaki közületek?
Ja és van még egy állandó hiba kód ami a következö u1262 ez mit takar?Válaszotokat elöre is köszi szépen falbav
Naplózva
horvil87
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #43703 Dátum: 2017.12.01 péntek, 05:35:09 »

Haliho! Kerdeznek. Letezik,h a vezermulancnak ha hangja van,akkor csak es kizarolag sebessegben es terhelesen? Menet kozben van valami surlodo hang. Abban a pillanatban,ahogy elveszem a gazt, megszunik. Leginkabb 5. fokozatban hallatszodik. Alapjaraton, uresben gurulva semmi. Ezenkivul nincs a lancnak csorgo, zorgo hangja semmilyen mas korulmeny kozott. Otlet? 2.0 tdci
Naplózva

MK3 2004 2.0 TDCI KOMBI GHIA 116LE HJBC
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #43704 Dátum: 2017.12.01 péntek, 06:47:59 »

Haliho! Kerdeznek. Letezik,h a vezermulancnak ha hangja van,akkor csak es kizarolag sebessegben es terhelesen? Menet kozben van valami surlodo hang. Abban a pillanatban,ahogy elveszem a gazt, megszunik. Leginkabb 5. fokozatban hallatszodik. Alapjaraton, uresben gurulva semmi. Ezenkivul nincs a lancnak csorgo, zorgo hangja semmilyen mas korulmeny kozott. Otlet? 2.0 tdci
A láncot nem érdekelné a terhelés inkább nem a levegő szokik a túrbócsöveken és azt hallod?
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #43705 Dátum: 2017.12.01 péntek, 06:48:50 »

Üdv mindenkinek!
Van egy 2002 tdci 130le kombi mondeom.
Olyan gondom van hogy tegnap menet közben elhagyta az erö.
Hibakód olvasás a következöt dobta ki p0235 és p1664.
A p0235 map szenzor áramkör szakadás.Nos a nyáron lett eme alkatrész cserélve gyárit raktunk belle.Lehetséges hogy ilyen hamar beszart?
A másik hibakodra a diag azt irja hogy laza lánchajtás.Ez lehetséges?Cserélni kell a vezérműláncot?Vagy más a hiba?
Járt már igy valaki közületek?
Ja és van még egy állandó hiba kód ami a következö u1262 ez mit takar?Válaszotokat elöre is köszi szépen falbav

A MAP-nak a vezetékelését kellene előbb megnézni meg a csatlakozókat.

Milyen lánc laza a hol?!?!

P1664 Injection Pump Control Module Faulty

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #43706 Dátum: 2017.12.01 péntek, 06:49:40 »

Haliho! Kerdeznek. Letezik,h a vezermulancnak ha hangja van,akkor csak es kizarolag sebessegben es terhelesen? Menet kozben van valami surlodo hang. Abban a pillanatban,ahogy elveszem a gazt, megszunik. Leginkabb 5. fokozatban hallatszodik. Alapjaraton, uresben gurulva semmi. Ezenkivul nincs a lancnak csorgo, zorgo hangja semmilyen mas korulmeny kozott. Otlet? 2.0 tdci

Írd be az aláírásodba az autód adatait, akkor nem kell barkochbázni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
horvil87
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #43707 Dátum: 2017.12.01 péntek, 07:01:45 »

Írd be az aláírásodba az autód adatait, akkor nem kell barkochbázni.

AndyA
Ott van az!
Naplózva

MK3 2004 2.0 TDCI KOMBI GHIA 116LE HJBC
horvil87
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #43708 Dátum: 2017.12.01 péntek, 07:02:29 »

A láncot nem érdekelné a terhelés inkább nem a levegő szokik a túrbócsöveken és azt hallod?

En femes hangnak hallom.
Naplózva

MK3 2004 2.0 TDCI KOMBI GHIA 116LE HJBC
Joe83
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


E-mail
« Új hozzászólás #43709 Dátum: 2017.12.01 péntek, 07:16:39 »

A MAP-nak a vezetékelését kellene előbb megnézni meg a csatlakozókat.

Milyen lánc laza a hol?!?!

P1664 Injection Pump Control Module Faulty

AndyA
O.k megnézem a map vezetékelését.
Nekem ezt irta a forscan a p1664 re hogy FIP müködési hiba meghajtólánc feszeség meghajtólánc laza.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #43710 Dátum: 2017.12.01 péntek, 07:38:47 »

O.k megnézem a map vezetékelését.
Nekem ezt irta a forscan a p1664 re hogy FIP müködési hiba meghajtólánc feszeség meghajtólánc laza.


Neten nézz körül, ha hibakódot keresel. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Kacaj
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


« Új hozzászólás #43711 Dátum: 2017.12.01 péntek, 10:35:31 »

Üdv mindenkinek!
Van egy 2002 tdci 130le kombi mondeom.
Olyan gondom van hogy tegnap menet közben elhagyta az erö.
Hibakód olvasás a következöt dobta ki p0235 és p1664.
A p0235 map szenzor áramkör szakadás.Nos a nyáron lett eme alkatrész cserélve gyárit raktunk belle.Lehetséges hogy ilyen hamar beszart?
A másik hibakodra a diag azt irja hogy laza lánchajtás.Ez lehetséges?Cserélni kell a vezérműláncot?Vagy más a hiba?
Járt már igy valaki közületek?
Ja és van még egy állandó hiba kód ami a következö u1262 ez mit takar?Válaszotokat elöre is köszi szépen falbav

Szeva.
A hibakódok nem laza lánchajtásra, hanem laza hajtásláncra utal ami  egymás után sorakozó alkotóelemeket jelent.
Szerintem a fő hiba p1664 amiből generálódhatott a többi turbóvezérlés és kommunikációs hiba. A géped 2002-es így két vezérélő modulod van az ecu és a injektor vezérlő modul ami a bal kerékjárat ív előtt van. ellenőrizni kellene a földelési pontokat az akku alatt, a főrelét "k163 jelölésű" vagy az IDM csatlakozását, esetleges beázását. Ha az IDM modult ellenőrződ én leírnám a számát, ne hogy be keljen szerezni egyet. Viszont ha a IDM beázott, és kitudod szárítani, és tudod vízmentesre szigetelni, szerencséd van. Szerintem p0235 és u1262 hiba megszűnik mihelyt az injektor vezérlés helyre áll. Ha valamit kifelejtettem a tapasztaltabb fórumozok majd elmondják.       
Naplózva

2015.12.10. MkV 2.0 TDCI 150Le.
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #43712 Dátum: 2017.12.01 péntek, 11:08:57 »

Vágd le a szűrő tetejét és nézz bele. Ott is lehetnek apró, oda nem illő szemcsék.
Helló!

Múltkor írtam hogy el fogom vinni a porlasztókat teljes felújításra. Na megcsinálták őket, de telefonáltak hogy találtak benne fém részeket. Úgyhogy teljes üzemanyagrendszer felújítás lesz.
180eFt a 4db porlasztó, csúcs+kapcsolószelep+csúcstartó csésze csere
125eFt a komplett magasnyomású felújítása, aztmondták a tengelyen kívül minden cserélve van ebben az árban ami elkophat.
25eFt-ot mondtak a magasnyomású kiszedésére, meg visszarakására munkadíj.

ezek jó árnak számítanak?

Ezekből a porlasztócsúcsok már ki vannak fizetve, de bele nem rakom addig, majd ők. Az üzemanyagtank leszedés és tisztításon kívül mi az amit még csinálnak, csinálhatnak? 4db magasnyomású cső cseréje is kell, vagy a csöveket tudják tisztítani?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #43713 Dátum: 2017.12.01 péntek, 11:32:11 »

Helló!

Múltkor írtam hogy el fogom vinni a porlasztókat teljes felújításra. Na megcsinálták őket, de telefonáltak hogy találtak benne fém részeket. Úgyhogy teljes üzemanyagrendszer felújítás lesz.
180eFt a 4db porlasztó, csúcs+kapcsolószelep+csúcstartó csésze csere
125eFt a komplett magasnyomású felújítása, aztmondták a tengelyen kívül minden cserélve van ebben az árban ami elkophat.
25eFt-ot mondtak a magasnyomású kiszedésére, meg visszarakására munkadíj.

ezek jó árnak számítanak?

Ezekből a porlasztócsúcsok már ki vannak fizetve, de bele nem rakom addig, majd ők. Az üzemanyagtank leszedés és tisztításon kívül mi az amit még csinálnak, csinálhatnak? 4db magasnyomású cső cseréje is kell, vagy a csöveket tudják tisztítani?

Kevéssel lehetne olcsóbb itt-ott, pl. találhatsz csúcsfelújítást 40-ért 45 helyett. De egyáltalán nem elszállt, teljesen reálisnak tűnik.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #43714 Dátum: 2017.12.01 péntek, 13:00:39 »

Kevéssel lehetne olcsóbb itt-ott, pl. találhatsz csúcsfelújítást 40-ért 45 helyett. De egyáltalán nem elszállt, teljesen reálisnak tűnik.

AndyA

Annyi hogy helyben van. A magasnyomásúnak meg nem állok neki én. A porlasztókat megoldottam, de a magasnyomásúhoz már nem nyúlok.

A Rendszer tisztítással kapcsolatban esetleg valami? A tankot tudom, új gázolajszűrő Bosch megvan(majd akkor lesz berakva), de mit csinálnak még?

Köszi!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
speti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #43715 Dátum: 2017.12.01 péntek, 13:07:54 »

Helló!

Múltkor írtam hogy el fogom vinni a porlasztókat teljes felújításra. Na megcsinálták őket, de telefonáltak hogy találtak benne fém részeket. Úgyhogy teljes üzemanyagrendszer felújítás lesz.
180eFt a 4db porlasztó, csúcs+kapcsolószelep+csúcstartó csésze csere
125eFt a komplett magasnyomású felújítása, aztmondták a tengelyen kívül minden cserélve van ebben az árban ami elkophat.
25eFt-ot mondtak a magasnyomású kiszedésére, meg visszarakására munkadíj.

ezek jó árnak számítanak?

Ezekből a porlasztócsúcsok már ki vannak fizetve, de bele nem rakom addig, majd ők. Az üzemanyagtank leszedés és tisztításon kívül mi az amit még csinálnak, csinálhatnak? 4db magasnyomású cső cseréje is kell, vagy a csöveket tudják tisztítani?

Nekem most csinálták meg a filepdiesel-nél, kompletten 400 volt, de viszem vissza mert olyan a hangja mint egy kimustrált tranzitnak.
Naplózva

MK3 2.0 TDCi GHIA Kombi 2006 130Le
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #43716 Dátum: 2017.12.01 péntek, 13:15:56 »

Nekem most csinálták meg a filepdiesel-nél, kompletten 400 volt, de viszem vissza mert olyan a hangja mint egy kimustrált tranzitnak.

Érdekes hogy mindig a filepdieselt ajánlják mint jó cég, pedig ez nem az első eset hogy *** munkát végeztek.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #43717 Dátum: 2017.12.01 péntek, 13:35:25 »

Érdekes hogy mindig a filepdieselt ajánlják mint jó cég, pedig ez nem az első eset hogy *** munkát végeztek.
mindig annyit,amit a vevő kér.a full nem ennyiben áll meg.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #43718 Dátum: 2017.12.01 péntek, 13:37:31 »

mindig annyit,amit a vevő kér.a full nem ennyiben áll meg.

A Filepes 400e-ben mi nincs benne?

Én az üzemanyagrendszer tisztításra és egyéb dolgokra leszek kíváncsi mennyit mondanak.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
speti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #43719 Dátum: 2017.12.01 péntek, 13:44:46 »

mindig annyit,amit a vevő kér.a full nem ennyiben áll meg.

Oda vittem hozzájuk a komplett autót, hogy javítsák meg.
Szétszedték, bevizsgálták, fémet nem találtak, elmondták mit kell javítani, én rábólintottam.
Elvileg az összes csúcsot és a nagynyomásút felújították, gázolajszűrőt cseréltek, új kódokat kaptak a csúcsok, és összeszerelték.
Ez volt 400.
Mivel nem én mondtam meg nekik hogy mit szeretnék, hanem bevizsgálás után ők mondták a tutit, ezért nem érzem úgy hogy hunyó lennék.
« Utoljára szerkesztve: 2017.12.01 péntek, 13:46:40 írta speti » Naplózva

MK3 2.0 TDCi GHIA Kombi 2006 130Le
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #43720 Dátum: 2017.12.01 péntek, 14:30:16 »

Oda vittem hozzájuk a komplett autót, hogy javítsák meg.
Szétszedték, bevizsgálták, fémet nem találtak, elmondták mit kell javítani, én rábólintottam.
Elvileg az összes csúcsot és a nagynyomásút felújították, gázolajszűrőt cseréltek, új kódokat kaptak a csúcsok, és összeszerelték.
Ez volt 400.
Mivel nem én mondtam meg nekik hogy mit szeretnék, hanem bevizsgálás után ők mondták a tutit, ezért nem érzem úgy hogy hunyó lennék.

Ezek után nincs miről beszélni, egyértelműen az ő saruk.(nem első eset)
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #43721 Dátum: 2017.12.01 péntek, 14:44:45 »

A Filepes 400e-ben mi nincs benne?

Én az üzemanyagrendszer tisztításra és egyéb dolgokra leszek kíváncsi mennyit mondanak.
hivatalosan új üzemanyag csövek, rail híd és nyomócsövek kellenének, meg tank takarítás. ezt szokták megspórolni ultrahangozással
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #43722 Dátum: 2017.12.01 péntek, 17:28:47 »

hivatalosan új üzemanyag csövek, rail híd és nyomócsövek kellenének, meg tank takarítás. ezt szokták megspórolni ultrahangozással
így van.csak a csövek vagy 60e,a híd 100 felett a szenzorral + a takarítás.Bő 2 kiló még.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #43723 Dátum: 2017.12.01 péntek, 17:32:09 »

Ezek után nincs miről beszélni, egyértelműen az ő saruk.(nem első eset)
nem így van.Ők arra nem vállalnak garanciát amit nem végeznek el.
A hivatalos szerviz buletin szerint még egy csomó minden más van a konkrét felújításokon kívül.Azokat ők sosem végzik el.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #43724 Dátum: 2017.12.01 péntek, 17:37:00 »

nem így van.Ők arra nem vállalnak garanciát amit nem végeznek el.
A hivatalos szerviz buletin szerint még egy csomó minden más van a konkrét felújításokon kívül.Azokat ők sosem végzik el.

Ne vicceljünk már kéremszépen...

Odaviszed a kocsit, amit ők szakértőként átvizsgálnak, majd megmondják hogy ezt és ezt kell cserélni, 400ezer Ft, te rábólintasz majd kapsz egy rossz kocsit? És nem ők a hibásak? vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #43725 Dátum: 2017.12.01 péntek, 17:37:24 »

Oda vittem hozzájuk a komplett autót, hogy javítsák meg.
Szétszedték, bevizsgálták, fémet nem találtak, elmondták mit kell javítani, én rábólintottam.
Elvileg az összes csúcsot és a nagynyomásút felújították, gázolajszűrőt cseréltek, új kódokat kaptak a csúcsok, és összeszerelték.
Ez volt 400.
Mivel nem én mondtam meg nekik hogy mit szeretnék, hanem bevizsgálás után ők mondták a tutit, ezért nem érzem úgy hogy hunyó lennék.
nem vagy hunyó.Ők sem érzik annak magukat valszeg.
Hozzáteszem, hogy olyan hangja van mint a tranzitnak,közel sem biztos, hogy az üzemanyagrendszer bármilyen hibája okozza.
Okosabb leszel ha visszaviszed gariba, és kérsz róla egy szakvéleményt. Ilyenkor jönnek elő a járulékos hibák,pl a rossz befecskendezés a 2tömegű lendkereket is tönkre tudja tenni...isten ments, hogy ilyenről szó lenne nálad,csak példa.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #43726 Dátum: 2017.12.01 péntek, 17:46:17 »

Ne vicceljünk már kéremszépen...

Odaviszed a kocsit, amit ők szakértőként átvizsgálnak, majd megmondják hogy ezt és ezt kell cserélni, 400ezer Ft, te rábólintasz majd kapsz egy rossz kocsit? És nem ők a hibásak? vigyor3
Nem.Nem.
Nem hivatalos márkaszervíz, ő az autód egyéb más állapotát nem vizsgálja.Arra tud ajánlatot adni,amit ő a szerszámaival és a szaktudásával javítani tud, és garit is ad.Ezek a csúcsok, és a pumpa.A szerviz buletint sem kötelesek ismerni.
De nekem az is furcsa, hogy szereléssel vállalták,mert ők nem autószerelők.Nem szoktak semmilyen alkatrészt sem be sem kiépíteni.Odaviszed a kiszedett csúcsokat és a pumpát,ők meg megcsinálják.Elképzelhető, hogy partnerrel éppíttetik ki,majd vissza, de eddig nem vállaltak ilyesmit.
Az a baj, hogy az kevés, hogy mi ment tönkre az üzemanyagrendszerben,ettől még sok más rész ismeretlen,amire ők nemfognak garit vállalni.
De megkell próbálni.
Sajnos a usernak olyan módon kikell képeznie magát mint egy szerelőnek, hogy ilyenekkel tisztába legyen.De ha a teljes rendszer az előírás szerint készült volna egész biztos 600felett lett volna a számla.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
speti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #43727 Dátum: 2017.12.01 péntek, 17:57:22 »

Nem.Nem.
Nem hivatalos márkaszervíz, ő az autód egyéb más állapotát nem vizsgálja.Arra tud ajánlatot adni,amit ő a szerszámaival és a szaktudásával javítani tud, és garit is ad.Ezek a csúcsok, és a pumpa.A szerviz buletint sem kötelesek ismerni.
De nekem az is furcsa, hogy szereléssel vállalták,mert ők nem autószerelők.Nem szoktak semmilyen alkatrészt sem be sem kiépíteni.Odaviszed a kiszedett csúcsokat és a pumpát,ők meg megcsinálják.Elképzelhető, hogy partnerrel éppíttetik ki,majd vissza, de eddig nem vállaltak ilyesmit.
Az a baj, hogy az kevés, hogy mi ment tönkre az üzemanyagrendszerben,ettől még sok más rész ismeretlen,amire ők nemfognak garit vállalni.
De megkell próbálni.
Sajnos a usernak olyan módon kikell képeznie magát mint egy szerelőnek, hogy ilyenekkel tisztába legyen.De ha a teljes rendszer az előírás szerint készült volna egész biztos 600felett lett volna a számla.

http://www.filepdiesel.hu/jarmu-javitas/
Naplózva

MK3 2.0 TDCi GHIA Kombi 2006 130Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #43728 Dátum: 2017.12.01 péntek, 18:02:36 »

ok.A fehérvárit tudom, hogy nem vállalnak javítást,de korábban a pesti sem csinálta.Ez nem lehet régi változás,de mind1 is.
Menj vissza vele,hallgasd meg mit mondanak,legfeljebb asztalt kell borogatni ha úgyérzed, hogy elkúrtak valamit.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
speti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #43729 Dátum: 2017.12.01 péntek, 18:08:15 »

ok.A fehérvárit tudom, hogy nem vállalnak javítást,de korábban a pesti sem csinálta.Ez nem lehet régi változás,de mind1 is.
Menj vissza vele,hallgasd meg mit mondanak,legfeljebb asztalt kell borogatni ha úgyérzed, hogy elkúrtak valamit.


Előre nem akarom őket lehúzni, mert lehet hogy korrektek lesznek, és keresnek megoldást. Legalábbis nagyon remélem, mert a 400 péz eléggé érzékenyen érintett.
Naplózva

MK3 2.0 TDCi GHIA Kombi 2006 130Le
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #43730 Dátum: 2017.12.01 péntek, 19:10:07 »

Oda vittem hozzájuk a komplett autót, hogy javítsák meg.
Szétszedték, bevizsgálták, fémet nem találtak, elmondták mit kell javítani, én rábólintottam.
Elvileg az összes csúcsot és a nagynyomásút felújították, gázolajszűrőt cseréltek, új kódokat kaptak a csúcsok, és összeszerelték.
Ez volt 400.
Mivel nem én mondtam meg nekik hogy mit szeretnék, hanem bevizsgálás után ők mondták a tutit, ezért nem érzem úgy hogy hunyó lennék.

Az új kódok be lettek írva?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Joe83
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


E-mail
« Új hozzászólás #43731 Dátum: 2017.12.01 péntek, 19:25:22 »

Szeva.
A hibakódok nem laza lánchajtásra, hanem laza hajtásláncra utal ami  egymás után sorakozó alkotóelemeket jelent.
Szerintem a fő hiba p1664 amiből generálódhatott a többi turbóvezérlés és kommunikációs hiba. A géped 2002-es így két vezérélő modulod van az ecu és a injektor vezérlő modul ami a bal kerékjárat ív előtt van. ellenőrizni kellene a földelési pontokat az akku alatt, a főrelét "k163 jelölésű" vagy az IDM csatlakozását, esetleges beázását. Ha az IDM modult ellenőrződ én leírnám a számát, ne hogy be keljen szerezni egyet. Viszont ha a IDM beázott, és kitudod szárítani, és tudod vízmentesre szigetelni, szerencséd van. Szerintem p0235 és u1262 hiba megszűnik mihelyt az injektor vezérlés helyre áll. Ha valamit kifelejtettem a tapasztaltabb fórumozok majd elmondják.       


Nagyon szépen köszönöm a segitséget.Igy utolag ha vissza gondolok az eseményekre amikor elhagyta az erő az autot aznap elég rendessen eset az esö.Meg fogom nézni hogy nem e beázzot.Köszi még 1x
Naplózva
speti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #43732 Dátum: 2017.12.01 péntek, 19:36:46 »

Az új kódok be lettek írva?

Állításuk szerint igen.
Naplózva

MK3 2.0 TDCi GHIA Kombi 2006 130Le
berek21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33



E-mail
« Új hozzászólás #43733 Dátum: 2017.12.02 szombat, 07:29:50 »

Létezik olyan oldal, ahol a motorszámból megtudható a motorkód?
Motorcsere volt a kocsiban.
Naplózva

S-Max 2.2 TDCI Titanium Black Panther  18" Mystique Silver
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #43734 Dátum: 2017.12.02 szombat, 18:47:21 »

Létezik olyan oldal, ahol a motorszámból megtudható a motorkód?
Motorcsere volt a kocsiban.

A motorszám és a motorkód ugyanaz (szerintem). Annyi a különbség, hogy a motorkód után van egy csomó szám, meg betű. Az a motorszám. Azt nem tudom, hogy az  etis tud-e motorszámot, de egy próbát megér. Beírod az alvázszámot és kidobja (vagy nem). A másik lehetőség, hogy megnézeted egy hivatalos Ford szervizben.
Naplózva
berek21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33



E-mail
« Új hozzászólás #43735 Dátum: 2017.12.02 szombat, 19:45:47 »

A motorszám és a motorkód ugyanaz (szerintem). Annyi a különbség, hogy a motorkód után van egy csomó szám, meg betű. Az a motorszám. Azt nem tudom, hogy az  etis tud-e motorszámot, de egy próbát megér. Beírod az alvázszámot és kidobja (vagy nem). A másik lehetőség, hogy megnézeted egy hivatalos Ford szervizben.
Utóbbi lesz, mert a mtorszámból nem derül ki hogy qjba, vagy qjbb.
Naplózva

S-Max 2.2 TDCI Titanium Black Panther  18" Mystique Silver
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #43736 Dátum: 2017.12.03 vasárnap, 09:06:50 »

Utóbbi lesz, mert a mtorszámból nem derül ki hogy qjba, vagy qjbb.

Ha jól emlékszem volt már szó ilyenről és valami olyan volt a vége a diskurzusnak, hogy az A-s végűek a simák és a B-s végűek a DPF-sek, de
maga a motor ugyan az
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #43737 Dátum: 2017.12.03 vasárnap, 16:57:00 »

Ha jól emlékszem volt már szó ilyenről és valami olyan volt a vége a diskurzusnak, hogy az A-s végűek a simák és a B-s végűek a DPF-sek, de
maga a motor ugyan az
az az n7ba/bb, 2.2-esből nem volt dpf-es
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
nagypele
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16



E-mail
« Új hozzászólás #43738 Dátum: 2017.12.05 kedd, 17:44:42 »

Sziasztok. Lenne egy kérdésem. 2006 decemberi 2.0 Tdci-be csak egy termosztát van , ugye? Mert a UNIX oldalán motorkód alapján csak egyet hoz fel.
Csak mert itt olvastam valahol, hogy az olajköri termót is cserélni kell. Amúgy azt hol találom ?
« Utoljára szerkesztve: 2017.12.05 kedd, 18:00:16 írta nagypele » Naplózva

Mk4 2011  2.0 Tdci Titánium/Mk3 2006 2.0Tdci  Titánium/ Mk2 1997 1.8 Tdi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #43739 Dátum: 2017.12.05 kedd, 18:01:44 »

az az n7ba/bb, 2.2-esből nem volt dpf-es

Akkor hogyan lett 150 paci a 155-ből, és Euro-4? Mert ilyen 2.2-esről hallottam már.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #43740 Dátum: 2017.12.05 kedd, 18:01:46 »

Sziasztok. Lenne egy kérdésem. 2006 decemberi 2.0 Tdci-be csak egy termosztát van , ugye? Mert a UNIX oldalán motorkód alapján csak egyet hoz fel.
Csak mert itt olvastam valahol, hogy az olajköri termót is cserélni kell. Amúgy azt hol találom ?
kettő van minden dízel mk3 ban.
Az olajköri a vízpumpán lakik a szívósor alatt.

https://cromax.hu/motor/kenesi_rendszer_es_alkatreszei/olajhuto_alkatreszei/termosztat_olajhutohoz_ford_mondeo_2000-2007_diesel_21696
« Utoljára szerkesztve: 2017.12.05 kedd, 18:03:57 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #43741 Dátum: 2017.12.05 kedd, 20:06:17 »

Akkor hogyan lett 150 paci a 155-ből, és Euro-4? Mert ilyen 2.2-esről hallottam már.

AndyA
más a csúcs bennük, hogy eu4legyen dpf nélkül csak ennyi paci jött ki belőle
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
nagypele
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16



E-mail
« Új hozzászólás #43742 Dátum: 2017.12.05 kedd, 20:26:12 »


Köszönöm.  worship
Naplózva

Mk4 2011  2.0 Tdci Titánium/Mk3 2006 2.0Tdci  Titánium/ Mk2 1997 1.8 Tdi
dwight223
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Új hozzászólás #43743 Dátum: 2017.12.09 szombat, 04:42:11 »

Sziasztok!
Nemtudom jó helyre írok,de egy olyan kérdésem lenne hogy az én mondeomban van-e részecskeszűrő?
2003-as FMBA motorkódos
Naplózva

Mk3 2.0TDCI Ghia kombi automata
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #43744 Dátum: 2017.12.09 szombat, 08:47:41 »

Sziasztok!
Nemtudom jó helyre írok,de egy olyan kérdésem lenne hogy az én mondeomban van-e részecskeszűrő?
2003-as FMBA motorkódos
Nincs, 2006-2007ben volt, de magyar piacra szántban akkor sem.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
dwight223
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Új hozzászólás #43745 Dátum: 2017.12.09 szombat, 10:34:40 »

Akkor nem az akarja magát regenerálni.
A jelenség az hogy menetközbe el kezd villogni az izzító lámpa és ugrál a fordulat és eltűnik a teljesítmény. Leállítom beindítom egyből ledobja láncait és ha mise történt volna húz mint az állat. Cseréltem üzem anyag szűrőt az nem oldotta meg a problémát.
Lehet ez vezérmű tengely jeladó vagy EGR vagy valami hasonló?
Naplózva

Mk3 2.0TDCI Ghia kombi automata
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #43746 Dátum: 2017.12.09 szombat, 10:45:26 »

Akkor nem az akarja magát regenerálni.
A jelenség az hogy menetközbe el kezd villogni az izzító lámpa és ugrál a fordulat és eltűnik a teljesítmény. Leállítom beindítom egyből ledobja láncait és ha mise történt volna húz mint az állat. Cseréltem üzem anyag szűrőt az nem oldotta meg a problémát.
Lehet ez vezérmű tengely jeladó vagy EGR vagy valami hasonló?

Amikor villog, motorleállítás nélkül hibakódolvasás. Azután gyere vissza a kapott kódokkal, és mondjuk a folytatást.

Karácsonyra ne kérj/vegyél semmi drágát, alighanem szükség lesz a pénzre... Sad

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
dwight223
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Új hozzászólás #43747 Dátum: 2017.12.09 szombat, 11:53:12 »

Ja azt elfelejtettem mondani hogy az EGR élőadatra mikor néztük egy Delphi géppel akkor gázadásra nem reagált. Ez közrejátszhat a jelenségbe?
Naplózva

Mk3 2.0TDCI Ghia kombi automata
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #43748 Dátum: 2017.12.09 szombat, 12:22:26 »

Ja azt elfelejtettem mondani hogy az EGR élőadatra mikor néztük egy Delphi géppel akkor gázadásra nem reagált. Ez közrejátszhat a jelenségbe?

Ahogy írják elöbb is, olvassatok hibakódot akkor amikor villog a malacfarok.
FMBA motorkódnál az EGR nem okoz villogó malacfarkat, max motorhibalámpát csak. Nálad viszont vészüzembe kerül a kocsi. Üzemanyagrendszer hibád van, akár egy szenzor, vagy az egész rendszer felújítása lesz. Ha a gázolaj szűrő nem oldotta meg. Vagy turbóval kapcsolatos, fekete füstöd nincs?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
dwight223
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Új hozzászólás #43749 Dátum: 2017.12.09 szombat, 12:44:43 »

Ahogy írják elöbb is, olvassatok hibakódot akkor amikor villog a malacfarok.
FMBA motorkódnál az EGR nem okoz villogó malacfarkat, max motorhibalámpát csak. Nálad viszont vészüzembe kerül a kocsi. Üzemanyagrendszer hibád van, akár egy szenzor, vagy az egész rendszer felújítása lesz. Ha a gázolaj szűrő nem oldotta meg. Vagy turbóval kapcsolatos, fekete füstöd nincs?

Nem, egyáltalán nem füstöl se normál üzemmódban se akkor ha vészfutásba kapcsol
Naplózva

Mk3 2.0TDCI Ghia kombi automata
Oldalak: 1 ... 868 869 870 871 872 873 874 [875] 876 877 878 879 880 881 882 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.09 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.