Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 00:48:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 869 870 871 872 873 874 875 [876] 877 878 879 880 881 882 883 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14625288 alkalommal)
0 Felhasználó és 60 vendég van a témában
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #43750 Dátum: 2017.12.09 szombat, 13:15:54 »

Nem, egyáltalán nem füstöl se normál üzemmódban se akkor ha vészfutásba kapcsol

Hibakód olvasással kiderül, amikor villog a malacfarok akkor olvassátok ki, úgy 100% hogy látjátok
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
bigud
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8



E-mail
« Új hozzászólás #43751 Dátum: 2017.12.10 vasárnap, 09:26:01 »

Sziasztok!
Tanácsra lenne szükségem: p.csúcs felújításért hová érdemes fordulni Miskolc-Eger-Gyöngyös környéken?   Esetleg Pest..
Naplózva

MK3 Mondeo Turnier Sport 2.0 TDCI 131hp Euro 4.  6-os váltó  2004.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #43752 Dátum: 2017.12.10 vasárnap, 11:38:48 »

Nem, egyáltalán nem füstöl se normál üzemmódban se akkor ha vészfutásba kapcsol
vészüzemben nincs füst hiszen redukált az üza nyomás .
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #43753 Dátum: 2017.12.10 vasárnap, 14:45:13 »

Sziasztok!
Tanácsra lenne szükségem: p.csúcs felújításért hová érdemes fordulni Miskolc-Eger-Gyöngyös környéken?   Esetleg Pest..

Kósa Mühely, Nyirtelek wave
http://www.kosa-muhely.hu/
« Utoljára szerkesztve: 2017.12.10 vasárnap, 14:47:06 írta vomdeutsch » Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
nagypele
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16



E-mail
« Új hozzászólás #43754 Dátum: 2017.12.11 hétfő, 19:30:52 »

Köszönöm.  worship
[/quote

Megvolt a termosztátok cseréje. Hurrá. Eddig negyedig ment csak fel a hőfokmutató, most meg már meg se mozdul. Szerelőnek említettem, vakarja a fejét.]. Lehet hogy a gomba szállt most meg el
?
Naplózva

Mk4 2011  2.0 Tdci Titánium/Mk3 2006 2.0Tdci  Titánium/ Mk2 1997 1.8 Tdi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #43755 Dátum: 2017.12.11 hétfő, 20:06:14 »

Köszönöm.  worship
[/quote

Megvolt a termosztátok cseréje. Hurrá. Eddig negyedig ment csak fel a hőfokmutató, most meg már meg se mozdul. Szerelőnek említettem, vakarja a fejét.]. Lehet hogy a gomba szállt most meg el
?
hengerfej hőérzékelő van a szervószivattyú rögzítésénél-felette talán.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
nagypele
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16



E-mail
« Új hozzászólás #43756 Dátum: 2017.12.11 hétfő, 20:20:45 »

hengerfej hőérzékelő van a szervószivattyú rögzítésénél-felette talán.
Naplózva

Mk4 2011  2.0 Tdci Titánium/Mk3 2006 2.0Tdci  Titánium/ Mk2 1997 1.8 Tdi
nagypele
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16



E-mail
« Új hozzászólás #43757 Dátum: 2017.12.11 hétfő, 20:29:15 »



Köszönöm.holnap ránézek.
Naplózva

Mk4 2011  2.0 Tdci Titánium/Mk3 2006 2.0Tdci  Titánium/ Mk2 1997 1.8 Tdi
bendelasz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #43758 Dátum: 2017.12.12 kedd, 18:19:39 »

Sziasztok.
2003-as Mondeo TDCi 2.0 motor alapjáraton induláskor olyan, mintha nem menne minden henger, ég a töltés jelző, és gázadásra sem reagál. Kis idő elteltével rendesen "elindul" és felveszi a fordulatot is. Megnézettem  a porlasztókat és a pumpát is, ezekkel minden rendben. A jelenség mégis fennáll amióta megvettem. 145.000 km van a kocsiban.
Légyszives segítsetek, hogy mi lehet a megoldás.
Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #43759 Dátum: 2017.12.12 kedd, 18:32:38 »

Sziasztok.
2003-as Mondeo TDCi 2.0 motor alapjáraton induláskor olyan, mintha nem menne minden henger, ég a töltés jelző, és gázadásra sem reagál. Kis idő elteltével rendesen "elindul" és felveszi a fordulatot is. Megnézettem  a porlasztókat és a pumpát is, ezekkel minden rendben. A jelenség mégis fennáll amióta megvettem. 145.000 km van a kocsiban.
Légyszives segítsetek, hogy mi lehet a megoldás.
Generátor?
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
speti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #43760 Dátum: 2017.12.12 kedd, 19:01:28 »

Sziasztok.
2003-as Mondeo TDCi 2.0 motor alapjáraton induláskor olyan, mintha nem menne minden henger, ég a töltés jelző, és gázadásra sem reagál. Kis idő elteltével rendesen "elindul" és felveszi a fordulatot is. Megnézettem  a porlasztókat és a pumpát is, ezekkel minden rendben. A jelenség mégis fennáll amióta megvettem. 145.000 km van a kocsiban.
Légyszives segítsetek, hogy mi lehet a megoldás.

Nekem izzítógyertya csere megoldotta.
Naplózva

MK3 2.0 TDCi GHIA Kombi 2006 130Le
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #43761 Dátum: 2017.12.12 kedd, 19:30:35 »

Sziasztok.
2003-as Mondeo TDCi 2.0 motor alapjáraton induláskor olyan, mintha nem menne minden henger, ég a töltés jelző, és gázadásra sem reagál. Kis idő elteltével rendesen "elindul" és felveszi a fordulatot is. Megnézettem  a porlasztókat és a pumpát is, ezekkel minden rendben. A jelenség mégis fennáll amióta megvettem. 145.000 km van a kocsiban.
Légyszives segítsetek, hogy mi lehet a megoldás.

2003as tdci 145.000Km-rel? Háát, végül is ufót is láttak már....
Naplózva
vkarcsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23



E-mail
« Új hozzászólás #43762 Dátum: 2017.12.12 kedd, 22:45:05 »

Sziasztok!  Segítségre lenne szükségem. Mitől van az ,hogy a vízhőfoköjelzőm egyszer üzemi hőfokot mutat,egyszer meg nem akar felmenni normál tartományba. A következő kérdésem az lenne,hogy ez a jelenség befolyásolja e a regenerálást. ( sajnos dpf- es az autóm.)1500- 2000 kilométerenként kéri az olajcserét,a részecske szűrő jelenleg 50 % -os  az utolsó diag szerint.Van e valami megoldás ezekre a problémákra? A dpf-et úgy tudom,hogy még nem tudják kiiktatni belőle,a motor kódja N7BB.
« Utoljára szerkesztve: 2017.12.12 kedd, 22:47:16 írta vkarcsi » Naplózva

Mk3 2006 2.0 tdci 130 le. Titanium  n7bb
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #43763 Dátum: 2017.12.13 szerda, 07:20:53 »

Sziasztok!  Segítségre lenne szükségem. Mitől van az ,hogy a vízhőfoköjelzőm egyszer üzemi hőfokot mutat,egyszer meg nem akar felmenni normál tartományba. A következő kérdésem az lenne,hogy ez a jelenség befolyásolja e a regenerálást. ( sajnos dpf- es az autóm.)1500- 2000 kilométerenként kéri az olajcserét,a részecske szűrő jelenleg 50 % -os  az utolsó diag szerint.Van e valami megoldás ezekre a problémákra? A dpf-et úgy tudom,hogy még nem tudják kiiktatni belőle,a motor kódja N7BB.

Ha a vízhőfok ugrál, akkor első körben meg kellene nézni, hogy tényleg annyi-e a hőméréklet, amit mutat, nem csak a műszercsoport szórakozik veled. Meg kell tapogatni a vízcsöveket a motortérben (óvattal, meleg!). Ha jól mutat, akkor termosztát probléma lehet.

DPF-et ki lehet belőle programozni, ha nagyon akarod.

Az olajcserét hogyan kéri az autó? Ilyen funkció tudtommal nincs benne.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #43764 Dátum: 2017.12.13 szerda, 08:21:16 »

Ha a vízhőfok ugrál, akkor első körben meg kellene nézni, hogy tényleg annyi-e a hőméréklet, amit mutat, nem csak a műszercsoport szórakozik veled. Meg kell tapogatni a vízcsöveket a motortérben (óvattal, meleg!). Ha jól mutat, akkor termosztát probléma lehet.

DPF-et ki lehet belőle programozni, ha nagyon akarod.

Az olajcserét hogyan kéri az autó? Ilyen funkció tudtommal nincs benne.

AndyA

Arra a kis olajkannás kulcsos ikonra gondol ami a DPF-es autókban van és a sok regenerálástól a többlet üzemanyagtól nőhet az olajszint. Erre figyelmeztet.
De olajcserénél törölni kell a figyelmezetetést.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #43765 Dátum: 2017.12.13 szerda, 08:28:55 »

Arra a kis olajkannás kulcsos ikonra gondol ami a DPF-es autókban van és a sok regenerálástól a többlet üzemanyagtól nőhet az olajszint. Erre figyelmeztet.
De olajcserénél törölni kell a figyelmezetetést.

Akkor viszont a gyakori, 1500-2000 km-enkénti jelzés az 50%-os DPF állapottal együtt azt jelentheti, hogy próbál regenerálni, de nem sikerül neki, mert mondjuk nem ment elég sokáig hozzá elég nagy teljesítményen hajtva az autót, és folyton felhígul az olaj. Az extra GO belemegy ugyan kicsit a motorolajba, de onnan el is kell párolognia, amikor rendesebben "megpörköli" az ember a motort egy kis országúti-autópályás menettel, és masszívan át tud melegedni az utolsó porcikájáig.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #43766 Dátum: 2017.12.13 szerda, 08:33:26 »

Sziasztok!  Segítségre lenne szükségem. Mitől van az ,hogy a vízhőfoköjelzőm egyszer üzemi hőfokot mutat,egyszer meg nem akar felmenni normál tartományba. A következő kérdésem az lenne,hogy ez a jelenség befolyásolja e a regenerálást. ( sajnos dpf- es az autóm.)1500- 2000 kilométerenként kéri az olajcserét,a részecske szűrő jelenleg 50 % -os  az utolsó diag szerint.Van e valami megoldás ezekre a problémákra? A dpf-et úgy tudom,hogy még nem tudják kiiktatni belőle,a motor kódja N7BB.
ki lehet belőle szedni a dpf-et
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
vkarcsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23



E-mail
« Új hozzászólás #43767 Dátum: 2017.12.13 szerda, 16:53:31 »

ki lehet belőle szedni a dpf-et
Odáig jutottunk vele,hogy motorvezélőt kellene cserélni benne,N7BB-st kellene lecserélni N7BA -sra,és akkor ki tudják írni belőle,az egrt és a dpf-et.A vízköri termosztát már ki lett cserélve,az olajköri is meg van már,csak ki kell cserélni. Sajnos fogalmam sincs, milyen feltételek kellenek hozzá  hogy regeneráljon ,és milyen időközönként próbálja ezt tenni.Ha a motor nem éri el az üzemi hőfokot elinditja e és félbemarad,vagy akkor el sem indítja? Az olajcserét egy narancssárga plktogram jelzi amiben egy szervízkulcs van,ezt most pedálokkal kinulláztam ,és figyelem az olajszintet,hogy növekszik e.
Naplózva

Mk3 2006 2.0 tdci 130 le. Titanium  n7bb
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #43768 Dátum: 2017.12.13 szerda, 17:18:19 »

Sziasztok!  Segítségre lenne szükségem. Mitől van az ,hogy a vízhőfoköjelzőm egyszer üzemi hőfokot mutat,egyszer meg nem akar felmenni normál tartományba. A következő kérdésem az lenne,hogy ez a jelenség befolyásolja e a regenerálást. ( sajnos dpf- es az autóm.)1500- 2000 kilométerenként kéri az olajcserét,a részecske szűrő jelenleg 50 % -os  az utolsó diag szerint.Van e valami megoldás ezekre a problémákra? A dpf-et úgy tudom,hogy még nem tudják kiiktatni belőle,a motor kódja N7BB.
én az okát keresném és szüntetném meg.Mégpedig a koromképződést,esetleg a differenciál nyomásérzékelő helyes működését ellenőrizném.
Turbónyomást mérnék. A dpf nagyon sokáig bírja.Ha a rendszer működik,a regeneráció 10% alá képes levinni a telítettséget.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vkarcsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23



E-mail
« Új hozzászólás #43769 Dátum: 2017.12.14 csütörtök, 00:05:15 »

én az okát keresném és szüntetném meg.Mégpedig a koromképződést,esetleg a differenciál nyomásérzékelő helyes működését ellenőrizném.
Turbónyomást mérnék. A dpf nagyon sokáig bírja.Ha a rendszer működik,a regeneráció 10% alá képes levinni a telítettséget.
Az a helyzet,hogy semennyire nem füstöl és nem kormol a kipufogó,és nem tudom hogy azért mert jól működik,vagy azért mert annyira el van  tömődve,de hibajelzésem nincs és az autó jól megy.Ha tudnám hogy el van tömődve akkor kitisztittatnám,a legnagyob segítség az lenne a számomra ha tudnátok ajánlani egy kompetens embert  Budapesten vagy a közelében aki átnézné nekem,mert én sajnos nem értek az autókhoz.
Most még azt fogom megpróbálni,hogy miután kicserélik az olajköri termosztátot,és tartja az üzemi hőfokot,akkor öntök bele regerenálást javító adalékot,és autópályázok vele egy kicsit,hátha használ.Még egy kérdés,van valami látható vagy érezhető jele,hogy mikor regenerál?
Naplózva

Mk3 2006 2.0 tdci 130 le. Titanium  n7bb
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #43770 Dátum: 2017.12.14 csütörtök, 08:21:55 »

Az a helyzet,hogy semennyire nem füstöl és nem kormol a kipufogó,és nem tudom hogy azért mert jól működik,vagy azért mert annyira el van  tömődve,de hibajelzésem nincs és az autó jól megy.Ha tudnám hogy el van tömődve akkor kitisztittatnám,a legnagyob segítség az lenne a számomra ha tudnátok ajánlani egy kompetens embert  Budapesten vagy a közelében aki átnézné nekem,mert én sajnos nem értek az autókhoz.
Most még azt fogom megpróbálni,hogy miután kicserélik az olajköri termosztátot,és tartja az üzemi hőfokot,akkor öntök bele regerenálást javító adalékot,és autópályázok vele egy kicsit,hátha használ.Még egy kérdés,van valami látható vagy érezhető jele,hogy mikor regenerál?
igen.megemelkedik a pillanatnyi fogyi akár 2-3liter/órára is alapjáraton
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #43771 Dátum: 2017.12.14 csütörtök, 08:32:07 »

Az a helyzet,hogy semennyire nem füstöl és nem kormol a kipufogó,és nem tudom hogy azért mert jól működik,vagy azért mert annyira el van  tömődve,de hibajelzésem nincs és az autó jól megy.Ha tudnám hogy el van tömődve akkor kitisztittatnám,a legnagyob segítség az lenne a számomra ha tudnátok ajánlani egy kompetens embert  Budapesten vagy a közelében aki átnézné nekem,mert én sajnos nem értek az autókhoz.
Most még azt fogom megpróbálni,hogy miután kicserélik az olajköri termosztátot,és tartja az üzemi hőfokot,akkor öntök bele regerenálást javító adalékot,és autópályázok vele egy kicsit,hátha használ.Még egy kérdés,van valami látható vagy érezhető jele,hogy mikor regenerál?

Forscannel lehet manuálisan regenerációt indítani. Ha máshogy nem megy, próbáld meg azt.

Csak szabad térben, jól szellőző helyen, és úgy, hogy semmi gyúlékony nincs az autó alatt (betonon, aszfalton parkolva), mert a kipufogó elég meleg lesz ott lenn egy darabig.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #43772 Dátum: 2017.12.14 csütörtök, 08:44:09 »

Forscannel lehet manuálisan regenerációt indítani. Ha máshogy nem megy, próbáld meg azt.

Csak szabad térben, jól szellőző helyen, és úgy, hogy semmi gyúlékony nincs az autó alatt (betonon, aszfalton parkolva), mert a kipufogó elég meleg lesz ott lenn egy darabig.

AndyA

Én egy 2009-es Focus C-maxon szerettem volna Regenerálni, minden szépen megvolt. 65fokos vízhőfok kellett. Aztán elindult és kiírta hogy forduljak a fejlesztőkhöz Cheesy
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
vkarcsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23



E-mail
« Új hozzászólás #43773 Dátum: 2017.12.14 csütörtök, 13:04:26 »

Forscannel lehet manuálisan regenerációt indítani. Ha máshogy nem megy, próbáld meg azt.

Csak szabad térben, jól szellőző helyen, és úgy, hogy semmi gyúlékony nincs az autó alatt (betonon, aszfalton parkolva), mert a kipufogó elég meleg lesz ott lenn egy darabig.

AndyA
Próbáltak rajta géppel elindítani regenerálást,de nem indult el,volt olyan aki azt mondta,hogyha nincs félig a tank nem indul el,de nem tudom hogy mik a valós feltételei a regenerálásnak.Most egyenlőre kárszakértőt várok mert tegnap egy bácsi végihúzta a bal hátulját tolatás közben,ez még pont hiányzott nekem.
Naplózva

Mk3 2006 2.0 tdci 130 le. Titanium  n7bb
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #43774 Dátum: 2017.12.17 vasárnap, 19:13:19 »

Jo estét.
Porlasztót kell beszerelnem egy 2,2-es tdci be.
Milyen csőkulcs kell ehhez?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #43775 Dátum: 2017.12.17 vasárnap, 19:39:19 »

Jo estét.
Porlasztót kell beszerelnem egy 2,2-es tdci be.
Milyen csőkulcs kell ehhez?

Van hozzá spec kulcs, de megoldható sima csőkulccsal is (ha jól emlékszem 16-os), de ott figyelni kell, hogy merre áll a magasnyomású cső, mert meghúzáskor elfordul.
Naplózva
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #43776 Dátum: 2017.12.17 vasárnap, 19:41:45 »

Van hozzá spec kulcs, de megoldható sima csőkulccsal is (ha jól emlékszem 16-os), de ott figyelni kell, hogy merre áll a magasnyomású cső, mert meghúzáskor elfordul.
Köszönöm
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #43777 Dátum: 2017.12.17 vasárnap, 21:01:29 »

Van hozzá spec kulcs, de megoldható sima csőkulccsal is (ha jól emlékszem 16-os), de ott figyelni kell, hogy merre áll a magasnyomású cső, mert meghúzáskor elfordul.

21-es kellene hozzá, de a porlasztó el fog forogni, ha közben nem fogod meg. Nem a nagynyomású cső a gond hanem a résolaj és az elektromos, nem előre fog nézni

Ilyen kellene hozzá: https://www.ebay.com/itm/Laser-Tools-3934-Diesel-Injector-Socket-21mm/281517565154?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2649
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #43778 Dátum: 2017.12.19 kedd, 13:33:11 »

Sziasztok!

Tegnap elhoztam az autómat, nagynyomású felújítás volt(mindent amit lehetett cseréltek), porlasztó felújítás volt(csúcs és kapcsolószelep is+bemérés kódolás). GO szűrő csere, csövek tisztítása, tank kitisztítása. Új kódok beírása. 1 év garancia, jótállási papírral. A kiszedett alkatrészeket megkaptam.
Sokkal jobb hangja lett a kocsinak, viszont:

Az offset értékek A:1,7 B:0,8 C:0,5 D:0,5
Meg benyomott kupungnál alulról áll be a fordulat, 1mm-ert alá esik az alapjáratnak. Ha nem nyomok kuplungot akkor fenntről áll be.
Ezek mire utalhatnak?

A kettőstömegűm cserés, nagyon zakatol, ettől lehet a második?

Köszönöm!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #43779 Dátum: 2017.12.19 kedd, 13:34:58 »

Sziasztok!

Tegnap elhoztam az autómat, nagynyomású felújítás volt(mindent amit lehetett cseréltek), porlasztó felújítás volt(csúcs és kapcsolószelep is+bemérés kódolás). GO szűrő csere, csövek tisztítása, tank kitisztítása. Új kódok beírása. 1 év garancia, jótállási papírral. A kiszedett alkatrészeket megkaptam.
Sokkal jobb hangja lett a kocsinak, viszont:

Az offset értékek A:1,7 B:0,8 C:0,5 D:0,5
Meg benyomott kupungnál alulról áll be a fordulat, 1mm-ert alá esik az alapjáratnak. Ha nem nyomok kuplungot akkor fenntről áll be.
Ezek mire utalhatnak?

A kettőstömegűm cserés, nagyon zakatol, ettől lehet a második?

Köszönöm!


Kell neki párszáz km, mire beáll rendesen. Még tanulófázisban van a GEM.
Naplózva
kopi120
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #43780 Dátum: 2017.12.20 szerda, 09:45:05 »

Sziasztok!

Azzal a problémával fordulok hozzátok (gondolom nem én vagyok az egyetlen Smiley ), hogy nem melegszik rendesen az autó (2.0 TDCI automata)
Mindkét termosztát cserélve lett, olajköri gyárira, másik utángyártottra. Nem voltam megelégedve vele (a termosztátházból a hűtőre menő cső belangyosodott pedig még csak kimozdult a mutató) ezért a hűtőkörit is cseréltettem gyárira, de így sem túl fényes a helyzet. Kb 30-30km-t megyek reggel-este ennek a 80% pálya. Tegnap letakartam a hűtőrácsot, így kicsit jobb, de nem vagyok róla meggyőződve, hogy kb 15km kell mire eléri a második vonalat és mire lejövők a pályáról max 1mm-re megy a vonal fölé. Ahogy megfog az első lámpa -4/-5 -be lefekszik a mutató a 60C-ra. Nincs fenn a kocsin az alsó burkolat, ezt szándékomban áll pótolni, de szinte biztos vagyok benne, hogy nem fog megoldódni a problémám!
Vélemény?
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #43781 Dátum: 2017.12.20 szerda, 09:47:57 »

Sziasztok!

Azzal a problémával fordulok hozzátok (gondolom nem én vagyok az egyetlen Smiley ), hogy nem melegszik rendesen az autó (2.0 TDCI automata)
Mindkét termosztát cserélve lett, olajköri gyárira, másik utángyártottra. Nem voltam megelégedve vele (a termosztátházból a hűtőre menő cső belangyosodott pedig még csak kimozdult a mutató) ezért a hűtőkörit is cseréltettem gyárira, de így sem túl fényes a helyzet. Kb 30-30km-t megyek reggel-este ennek a 80% pálya. Tegnap letakartam a hűtőrácsot, így kicsit jobb, de nem vagyok róla meggyőződve, hogy kb 15km kell mire eléri a második vonalat és mire lejövők a pályáról max 1mm-re megy a vonal fölé. Ahogy megfog az első lámpa -4/-5 -be lefekszik a mutató a 60C-ra. Nincs fenn a kocsin az alsó burkolat, ezt szándékomban áll pótolni, de szinte biztos vagyok benne, hogy nem fog megoldódni a problémám!
Vélemény?

Sajnos az új gyári termosztátok sem mindig jók.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
kopi120
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #43782 Dátum: 2017.12.20 szerda, 09:50:10 »

Sajnos az új gyári termosztátok sem mindig jók.

Jól gondolom, hogy mikor kimozdul a hőfokmutató nem szabadna langyosnak lennie a termosztátházról a hűtőre menő vastag csőnek?
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #43783 Dátum: 2017.12.20 szerda, 12:25:35 »

Jól gondolom, hogy mikor kimozdul a hőfokmutató nem szabadna langyosnak lennie a termosztátházról a hűtőre menő vastag csőnek?
Tisztelt Fórumtárs!
A főköri termosztát és a hűtő közötti vastag tömlő üzemszerűen lehet langyos, zárt termosztát esetén is. Ugyanis van a termosztáton egy kis biztonsági szelep ami egy enyhe áramlást csak biztosít a termosztát és a hűtő között. Normál körülmények között ez a vastag cső nem melegszik fel 20-30°C-ra, majd csak a teljes nyitáskor forrósodhat fel. A problémádat valószínű, hogy az olajköri termosztát nem megfelelő zárása okozza. Ugyanis ennek a termosztátnak 90-94°C között kellene nyitnia. Ha hamarabb kinyit megakadályozza a kis-kör felmelegedését, és a hőmérséklet 60-70°C körül stabilizálódik. A termosztát kiszerelve megfelelően átforgatva A belső záróegységet, zárhatóvá tehető. A szakismeret bővítés céljából olvasd el a FAQ topikban írt cikkeket a termosztátokról.wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2017.12.20 szerda, 12:29:01 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
nagypele
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16



E-mail
« Új hozzászólás #43784 Dátum: 2017.12.20 szerda, 18:12:18 »

Ugyanebben a cipőben járok én is. Mindkét termo cserélve, OBD II a rendszeren nézem a vízhőfokot, 59 fok. Ha ha kikapcsolom a fűtést teljesen max 70 fok.
 rinya
Naplózva

Mk4 2011  2.0 Tdci Titánium/Mk3 2006 2.0Tdci  Titánium/ Mk2 1997 1.8 Tdi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #43785 Dátum: 2017.12.20 szerda, 19:21:38 »

Ugyanebben a cipőben járok én is. Mindkét termo cserélve, OBD II a rendszeren nézem a vízhőfokot, 59 fok. Ha ha kikapcsolom a fűtést teljesen max 70 fok.
 rinya
ott valami nem lett jó, én napokban csináltam 1et, 6km város után majdnem függőben állt a mutató, úgy, hogy kint -2°c volt
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
nagypele
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16



E-mail
« Új hozzászólás #43786 Dátum: 2017.12.20 szerda, 20:15:31 »

Ne lennél olyan messze!  worship vigyor3
Naplózva

Mk4 2011  2.0 Tdci Titánium/Mk3 2006 2.0Tdci  Titánium/ Mk2 1997 1.8 Tdi
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #43787 Dátum: 2017.12.21 csütörtök, 08:07:45 »

ott valami nem lett jó, én napokban csináltam 1et, 6km város után majdnem függőben állt a mutató, úgy, hogy kint -2°c volt
a kiegészítő fűtés is besegített, nem?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #43788 Dátum: 2017.12.21 csütörtök, 08:32:50 »

a kiegészítő fűtés is besegített, nem?
450ekm-es 16éves fűtőgyertyák nem hiszem, hogy működnének még, de meg se néztem, hogy van-e benne egyáltalán
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #43789 Dátum: 2017.12.21 csütörtök, 10:03:23 »

Sziasztok!

Azzal a problémával fordulok hozzátok (gondolom nem én vagyok az egyetlen Smiley ), hogy nem melegszik rendesen az autó (2.0 TDCI automata)
Mindkét termosztát cserélve lett, olajköri gyárira, másik utángyártottra. Nem voltam megelégedve vele (a termosztátházból a hűtőre menő cső belangyosodott pedig még csak kimozdult a mutató) ezért a hűtőkörit is cseréltettem gyárira, de így sem túl fényes a helyzet. Kb 30-30km-t megyek reggel-este ennek a 80% pálya. Tegnap letakartam a hűtőrácsot, így kicsit jobb, de nem vagyok róla meggyőződve, hogy kb 15km kell mire eléri a második vonalat és mire lejövők a pályáról max 1mm-re megy a vonal fölé. Ahogy megfog az első lámpa -4/-5 -be lefekszik a mutató a 60C-ra. Nincs fenn a kocsin az alsó burkolat, ezt szándékomban áll pótolni, de szinte biztos vagyok benne, hogy nem fog megoldódni a problémám!
Vélemény?

Olvasd el a FAQ-ban László fórumtárs vadiúj cikkét a termosztátról.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
rottbali
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


E-mail
« Új hozzászólás #43790 Dátum: 2017.12.21 csütörtök, 14:10:46 »

sziasztok,

Ez lehet üzemanyag nyomás szabályozó szeleptől: (2004-es fmba tdci)
A hiba a következő, hogy alapjáraton gázadás után ingadozik az alapjárat. Erős gyorsításnál átmegy vészüzembe és p1211, p0251, p0251-c hibakódot ad.
Itt látszik, hogy az üzemanyag nyomás ingadozik, gázadásra szépen kisimul a nyomás majd gázelvételkor újra ingadozik.


Üzemanyag szűrőt cseréltem. A nyomás szabályozót levettem megtakarítottam, de semmi.
Annyit még hozzá tennék, hogy ~80e km előtt volt teljes rendszer felújítás+tisztítás (mondjuk azt nem értem a szelepet miért nem cserélték, mert azon látszik hogy nagyon régi és szerintem 2 év alatt nem tud ennyire elkoszolódni/eloxidálódni).

Esetleg próbára vagy eladó nyomásszabályozó Gödöllő környékén van valakinek?
Naplózva

Ford Mondeo MKIII Turnier kombi 2004.12. 2.0TDCI 96kw/130le
horvil87
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #43791 Dátum: 2017.12.22 péntek, 05:05:05 »

116le-s tdci-nek mennyi a nagynyomasu szivattyu alapjarati nyomasa, erteke?
Naplózva

MK3 2004 2.0 TDCI KOMBI GHIA 116LE HJBC
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #43792 Dátum: 2017.12.22 péntek, 07:00:01 »

116le-s tdci-nek mennyi a nagynyomasu szivattyu alapjarati nyomasa, erteke?
Tisztelt Fórumtárs!
Az alapjárati nyomás 220-280 bar között van. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
horvil87
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #43793 Dátum: 2017.12.22 péntek, 08:09:35 »

Tisztelt Fórumtárs!
Az alapjárati nyomás 220-280 bar között van. wave
Tisztelettel László! worship
Akkor a kepen lathato ertek jo?
http://www.***/view.php?filename=410IMG_20171220_133112.jpg
Naplózva

MK3 2004 2.0 TDCI KOMBI GHIA 116LE HJBC
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #43794 Dátum: 2017.12.22 péntek, 09:44:57 »

Akkor a kepen lathato ertek jo?
http://www.***/view.php?filename=410IMG_20171220_133112.jpg
igen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
horvil87
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #43795 Dátum: 2017.12.22 péntek, 09:58:05 »

igen
Koszi. Na ennek orulok. 4 eve volt felujitva, en 1 eve vettem. Eddig ilyen jellegu hiba nem jelentkezett. A korrekcios ertekek is jok, 0,475 a legmagasabb.
Naplózva

MK3 2004 2.0 TDCI KOMBI GHIA 116LE HJBC
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #43796 Dátum: 2017.12.22 péntek, 10:00:41 »

Koszi. Na ennek orulok. 4 eve volt felujitva, en 1 eve vettem. Eddig ilyen jellegu hiba nem jelentkezett. A korrekcios ertekek is jok, 0,475 a legmagasabb.
nem kell azt figyelgetni, ha nincs különös baj,hiszen kevés dologgal tudod megelőzni azt ami úgy is bekövetkezik egyszer.
Amig nincs villogó malacfarka,és vészüzem, addig rendben lesz. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
horvil87
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #43797 Dátum: 2017.12.22 péntek, 10:13:25 »

nem kell azt figyelgetni, ha nincs különös baj,hiszen kevés dologgal tudod megelőzni azt ami úgy is bekövetkezik egyszer.
Amig nincs villogó malacfarka,és vészüzem, addig rendben lesz. Wink
Szerelonel voltam izzitokat cserelni, aztan ugy voltam vele,hogy nezzuk meg hamar ott vagyok. Csak maxxmotion-t tankolok,hatha kevesbe ***...
Naplózva

MK3 2004 2.0 TDCI KOMBI GHIA 116LE HJBC
szell.n
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #43798 Dátum: 2017.12.22 péntek, 10:37:24 »

kérdésem lenne:
2002 2.0 TDCI 130 LE
malacfarok nekiállt villogni erőtlen a gép reggel rosszul indult  
Hibakód: P2339
mi lehet a gond a hibát törölni se tudjuk ( kétfajta géppel próbáltuk)
Hol kezdjem?
köszi az építő jellegü válaszokT ELŐRE...
Naplózva

Mr.Windd
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #43799 Dátum: 2017.12.22 péntek, 10:38:14 »

Szerelonel voltam izzitokat cserelni, aztan ugy voltam vele,hogy nezzuk meg hamar ott vagyok. Csak maxxmotion-t tankolok,hatha kevesbe ***...

Elég sima GO-t, de nem mindegy, hogy hol. Pl. Auchan kútnál telitankkal alig jutottam el Bécsbe, a határ után azonnal higítottam az első kútnál... Sad

De ha ÖMV-hez jársz, ott megveheted a simát is, általában nincs vele gond.

A matek meg úgy néz ki, hogy mondjuk 200 ezer km = 2000 * 100 km, azaz 2000 * 7 liter = 14000 liter GO. Ennyire fizetsz mondjuk 30 Ft-tal többet, azaz kb. 400 ezer Ft-tal többet az évek során. Ez nagyjából a teljes rendszer felújításának ára, azaz ha a sima GO-tól 200 ezer alatt tönkremegy, akkor pont annyit spóroltál a prémium GO árán, hogy "ingyen" fel tudod újíttatni, és lesz egy 0 km-es, új rendszered. Ha prémiumot tankolsz, akkor ezt a pénzt kidobtad az ablakon, ellenben 200 ezer km után nem lesz vadi újonnan felújított állapotban a rendszer, hiába prémium az az üzemanyag...

Szóval felejtsd el. Tankolj normális helyen, és kész. A sima GO-val hosszabb távon jobban jársz.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 869 870 871 872 873 874 875 [876] 877 878 879 880 881 882 883 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.096 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.