Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 00:48:25
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
869
870
871
872
873
874
875
[
876
]
877
878
879
880
881
882
883
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14625288 alkalommal)
0 Felhasználó és 60 vendég van a témában
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43750 Dátum:
2017.12.09 szombat, 13:15:54 »
Idézetet írta: dwight223 - 2017.12.09 szombat, 12:44:43
Nem, egyáltalán nem füstöl se normál üzemmódban se akkor ha vészfutásba kapcsol
Hibakód olvasással kiderül, amikor villog a malacfarok akkor olvassátok ki, úgy 100% hogy látjátok
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
bigud
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43751 Dátum:
2017.12.10 vasárnap, 09:26:01 »
Sziasztok!
Tanácsra lenne szükségem: p.csúcs felújításért hová érdemes fordulni Miskolc-Eger-Gyöngyös környéken? Esetleg Pest..
Naplózva
MK3 Mondeo Turnier Sport 2.0 TDCI 131hp Euro 4. 6-os váltó 2004.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43752 Dátum:
2017.12.10 vasárnap, 11:38:48 »
Idézetet írta: dwight223 - 2017.12.09 szombat, 12:44:43
Nem, egyáltalán nem füstöl se normál üzemmódban se akkor ha vészfutásba kapcsol
vészüzemben nincs füst hiszen redukált az üza nyomás .
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vomdeutsch
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 260
Gsd
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43753 Dátum:
2017.12.10 vasárnap, 14:45:13 »
Idézetet írta: bigud - 2017.12.10 vasárnap, 09:26:01
Sziasztok!
Tanácsra lenne szükségem: p.csúcs felújításért hová érdemes fordulni Miskolc-Eger-Gyöngyös környéken? Esetleg Pest..
Kósa Mühely, Nyirtelek
http://www.kosa-muhely.hu/
«
Utoljára szerkesztve: 2017.12.10 vasárnap, 14:47:06 írta vomdeutsch
»
Naplózva
Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
nagypele
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43754 Dátum:
2017.12.11 hétfő, 19:30:52 »
Idézetet írta: nagypele - 2017.12.05 kedd, 20:26:12
Köszönöm.
[/quote
Megvolt a termosztátok cseréje. Hurrá. Eddig negyedig ment csak fel a hőfokmutató, most meg már meg se mozdul. Szerelőnek említettem, vakarja a fejét.]. Lehet hogy a gomba szállt most meg el
?
Naplózva
Mk4 2011 2.0 Tdci Titánium/Mk3 2006 2.0Tdci Titánium/ Mk2 1997 1.8 Tdi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43755 Dátum:
2017.12.11 hétfő, 20:06:14 »
Idézetet írta: nagypele - 2017.12.11 hétfő, 19:30:52
Idézetet írta: nagypele - 2017.12.05 kedd, 20:26:12
Köszönöm.
[/quote
Megvolt a termosztátok cseréje. Hurrá. Eddig negyedig ment csak fel a hőfokmutató, most meg már meg se mozdul. Szerelőnek említettem, vakarja a fejét.]. Lehet hogy a gomba szállt most meg el
?
hengerfej hőérzékelő van a szervószivattyú rögzítésénél-felette talán.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
nagypele
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43756 Dátum:
2017.12.11 hétfő, 20:20:45 »
Idézetet írta: alf® - 2017.12.11 hétfő, 20:06:14
hengerfej hőérzékelő van a szervószivattyú rögzítésénél-felette talán.
Naplózva
Mk4 2011 2.0 Tdci Titánium/Mk3 2006 2.0Tdci Titánium/ Mk2 1997 1.8 Tdi
nagypele
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43757 Dátum:
2017.12.11 hétfő, 20:29:15 »
Idézetet írta: nagypele - 2017.12.11 hétfő, 20:20:45
Köszönöm.holnap ránézek.
Naplózva
Mk4 2011 2.0 Tdci Titánium/Mk3 2006 2.0Tdci Titánium/ Mk2 1997 1.8 Tdi
bendelasz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43758 Dátum:
2017.12.12 kedd, 18:19:39 »
Sziasztok.
2003-as Mondeo TDCi 2.0 motor alapjáraton induláskor olyan, mintha nem menne minden henger, ég a töltés jelző, és gázadásra sem reagál. Kis idő elteltével rendesen "elindul" és felveszi a fordulatot is. Megnézettem a porlasztókat és a pumpát is, ezekkel minden rendben. A jelenség mégis fennáll amióta megvettem. 145.000 km van a kocsiban.
Légyszives segítsetek, hogy mi lehet a megoldás.
Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43759 Dátum:
2017.12.12 kedd, 18:32:38 »
Idézetet írta: bendelasz - 2017.12.12 kedd, 18:19:39
Sziasztok.
2003-as Mondeo TDCi 2.0 motor alapjáraton induláskor olyan, mintha nem menne minden henger, ég a töltés jelző, és gázadásra sem reagál. Kis idő elteltével rendesen "elindul" és felveszi a fordulatot is. Megnézettem a porlasztókat és a pumpát is, ezekkel minden rendben. A jelenség mégis fennáll amióta megvettem. 145.000 km van a kocsiban.
Légyszives segítsetek, hogy mi lehet a megoldás.
Generátor?
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
speti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43760 Dátum:
2017.12.12 kedd, 19:01:28 »
Idézetet írta: bendelasz - 2017.12.12 kedd, 18:19:39
Sziasztok.
2003-as Mondeo TDCi 2.0 motor alapjáraton induláskor olyan, mintha nem menne minden henger, ég a töltés jelző, és gázadásra sem reagál. Kis idő elteltével rendesen "elindul" és felveszi a fordulatot is. Megnézettem a porlasztókat és a pumpát is, ezekkel minden rendben. A jelenség mégis fennáll amióta megvettem. 145.000 km van a kocsiban.
Légyszives segítsetek, hogy mi lehet a megoldás.
Nekem izzítógyertya csere megoldotta.
Naplózva
MK3 2.0 TDCi GHIA Kombi 2006 130Le
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43761 Dátum:
2017.12.12 kedd, 19:30:35 »
Idézetet írta: bendelasz - 2017.12.12 kedd, 18:19:39
Sziasztok.
2003-as Mondeo TDCi 2.0 motor alapjáraton induláskor olyan, mintha nem menne minden henger, ég a töltés jelző, és gázadásra sem reagál. Kis idő elteltével rendesen "elindul" és felveszi a fordulatot is. Megnézettem a porlasztókat és a pumpát is, ezekkel minden rendben. A jelenség mégis fennáll amióta megvettem. 145.000 km van a kocsiban.
Légyszives segítsetek, hogy mi lehet a megoldás.
2003as tdci 145.000Km-rel? Háát, végül is ufót is láttak már....
Naplózva
vkarcsi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43762 Dátum:
2017.12.12 kedd, 22:45:05 »
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem. Mitől van az ,hogy a vízhőfoköjelzőm egyszer üzemi hőfokot mutat,egyszer meg nem akar felmenni normál tartományba. A következő kérdésem az lenne,hogy ez a jelenség befolyásolja e a regenerálást. ( sajnos dpf- es az autóm.)1500- 2000 kilométerenként kéri az olajcserét,a részecske szűrő jelenleg 50 % -os az utolsó diag szerint.Van e valami megoldás ezekre a problémákra? A dpf-et úgy tudom,hogy még nem tudják kiiktatni belőle,a motor kódja N7BB.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.12.12 kedd, 22:47:16 írta vkarcsi
»
Naplózva
Mk3 2006 2.0 tdci 130 le. Titanium n7bb
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43763 Dátum:
2017.12.13 szerda, 07:20:53 »
Idézetet írta: vkarcsi - 2017.12.12 kedd, 22:45:05
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem. Mitől van az ,hogy a vízhőfoköjelzőm egyszer üzemi hőfokot mutat,egyszer meg nem akar felmenni normál tartományba. A következő kérdésem az lenne,hogy ez a jelenség befolyásolja e a regenerálást. ( sajnos dpf- es az autóm.)1500- 2000 kilométerenként kéri az olajcserét,a részecske szűrő jelenleg 50 % -os az utolsó diag szerint.Van e valami megoldás ezekre a problémákra? A dpf-et úgy tudom,hogy még nem tudják kiiktatni belőle,a motor kódja N7BB.
Ha a vízhőfok ugrál, akkor első körben meg kellene nézni, hogy tényleg annyi-e a hőméréklet, amit mutat, nem csak a műszercsoport szórakozik veled. Meg kell tapogatni a vízcsöveket a motortérben (óvattal, meleg!). Ha jól mutat, akkor termosztát probléma lehet.
DPF-et ki lehet belőle programozni, ha nagyon akarod.
Az olajcserét hogyan kéri az autó? Ilyen funkció tudtommal nincs benne.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43764 Dátum:
2017.12.13 szerda, 08:21:16 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.12.13 szerda, 07:20:53
Ha a vízhőfok ugrál, akkor első körben meg kellene nézni, hogy tényleg annyi-e a hőméréklet, amit mutat, nem csak a műszercsoport szórakozik veled. Meg kell tapogatni a vízcsöveket a motortérben (óvattal, meleg!). Ha jól mutat, akkor termosztát probléma lehet.
DPF-et ki lehet belőle programozni, ha nagyon akarod.
Az olajcserét hogyan kéri az autó? Ilyen funkció tudtommal nincs benne.
AndyA
Arra a kis olajkannás kulcsos ikonra gondol ami a DPF-es autókban van és a sok regenerálástól a többlet üzemanyagtól nőhet az olajszint. Erre figyelmeztet.
De olajcserénél törölni kell a figyelmezetetést.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43765 Dátum:
2017.12.13 szerda, 08:28:55 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2017.12.13 szerda, 08:21:16
Arra a kis olajkannás kulcsos ikonra gondol ami a DPF-es autókban van és a sok regenerálástól a többlet üzemanyagtól nőhet az olajszint. Erre figyelmeztet.
De olajcserénél törölni kell a figyelmezetetést.
Akkor viszont a gyakori, 1500-2000 km-enkénti jelzés az 50%-os DPF állapottal együtt azt jelentheti, hogy próbál regenerálni, de nem sikerül neki, mert mondjuk nem ment elég sokáig hozzá elég nagy teljesítményen hajtva az autót, és folyton felhígul az olaj. Az extra GO belemegy ugyan kicsit a motorolajba, de onnan el is kell párolognia, amikor rendesebben "megpörköli" az ember a motort egy kis országúti-autópályás menettel, és masszívan át tud melegedni az utolsó porcikájáig.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43766 Dátum:
2017.12.13 szerda, 08:33:26 »
Idézetet írta: vkarcsi - 2017.12.12 kedd, 22:45:05
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem. Mitől van az ,hogy a vízhőfoköjelzőm egyszer üzemi hőfokot mutat,egyszer meg nem akar felmenni normál tartományba. A következő kérdésem az lenne,hogy ez a jelenség befolyásolja e a regenerálást. ( sajnos dpf- es az autóm.)1500- 2000 kilométerenként kéri az olajcserét,a részecske szűrő jelenleg 50 % -os az utolsó diag szerint.Van e valami megoldás ezekre a problémákra? A dpf-et úgy tudom,hogy még nem tudják kiiktatni belőle,a motor kódja N7BB.
ki lehet belőle szedni a dpf-et
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
vkarcsi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43767 Dátum:
2017.12.13 szerda, 16:53:31 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.12.13 szerda, 08:33:26
ki lehet belőle szedni a dpf-et
Odáig jutottunk vele,hogy motorvezélőt kellene cserélni benne,N7BB-st kellene lecserélni N7BA -sra,és akkor ki tudják írni belőle,az egrt és a dpf-et.A vízköri termosztát már ki lett cserélve,az olajköri is meg van már,csak ki kell cserélni. Sajnos fogalmam sincs, milyen feltételek kellenek hozzá hogy regeneráljon ,és milyen időközönként próbálja ezt tenni.Ha a motor nem éri el az üzemi hőfokot elinditja e és félbemarad,vagy akkor el sem indítja? Az olajcserét egy narancssárga plktogram jelzi amiben egy szervízkulcs van,ezt most pedálokkal kinulláztam ,és figyelem az olajszintet,hogy növekszik e.
Naplózva
Mk3 2006 2.0 tdci 130 le. Titanium n7bb
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43768 Dátum:
2017.12.13 szerda, 17:18:19 »
Idézetet írta: vkarcsi - 2017.12.12 kedd, 22:45:05
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem. Mitől van az ,hogy a vízhőfoköjelzőm egyszer üzemi hőfokot mutat,egyszer meg nem akar felmenni normál tartományba. A következő kérdésem az lenne,hogy ez a jelenség befolyásolja e a regenerálást. ( sajnos dpf- es az autóm.)1500- 2000 kilométerenként kéri az olajcserét,a részecske szűrő jelenleg 50 % -os az utolsó diag szerint.Van e valami megoldás ezekre a problémákra? A dpf-et úgy tudom,hogy még nem tudják kiiktatni belőle,a motor kódja N7BB.
én az okát keresném és szüntetném meg.Mégpedig a koromképződést,esetleg a differenciál nyomásérzékelő helyes működését ellenőrizném.
Turbónyomást mérnék. A dpf nagyon sokáig bírja.Ha a rendszer működik,a regeneráció 10% alá képes levinni a telítettséget.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vkarcsi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43769 Dátum:
2017.12.14 csütörtök, 00:05:15 »
Idézetet írta: alf® - 2017.12.13 szerda, 17:18:19
én az okát keresném és szüntetném meg.Mégpedig a koromképződést,esetleg a differenciál nyomásérzékelő helyes működését ellenőrizném.
Turbónyomást mérnék. A dpf nagyon sokáig bírja.Ha a rendszer működik,a regeneráció 10% alá képes levinni a telítettséget.
Az a helyzet,hogy semennyire nem füstöl és nem kormol a kipufogó,és nem tudom hogy azért mert jól működik,vagy azért mert annyira el van tömődve,de hibajelzésem nincs és az autó jól megy.Ha tudnám hogy el van tömődve akkor kitisztittatnám,a legnagyob segítség az lenne a számomra ha tudnátok ajánlani egy kompetens embert Budapesten vagy a közelében aki átnézné nekem,mert én sajnos nem értek az autókhoz.
Most még azt fogom megpróbálni,hogy miután kicserélik az olajköri termosztátot,és tartja az üzemi hőfokot,akkor öntök bele regerenálást javító adalékot,és autópályázok vele egy kicsit,hátha használ.Még egy kérdés,van valami látható vagy érezhető jele,hogy mikor regenerál?
Naplózva
Mk3 2006 2.0 tdci 130 le. Titanium n7bb
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43770 Dátum:
2017.12.14 csütörtök, 08:21:55 »
Idézetet írta: vkarcsi - 2017.12.14 csütörtök, 00:05:15
Az a helyzet,hogy semennyire nem füstöl és nem kormol a kipufogó,és nem tudom hogy azért mert jól működik,vagy azért mert annyira el van tömődve,de hibajelzésem nincs és az autó jól megy.Ha tudnám hogy el van tömődve akkor kitisztittatnám,a legnagyob segítség az lenne a számomra ha tudnátok ajánlani egy kompetens embert Budapesten vagy a közelében aki átnézné nekem,mert én sajnos nem értek az autókhoz.
Most még azt fogom megpróbálni,hogy miután kicserélik az olajköri termosztátot,és tartja az üzemi hőfokot,akkor öntök bele regerenálást javító adalékot,és autópályázok vele egy kicsit,hátha használ.Még egy kérdés,van valami látható vagy érezhető jele,hogy mikor regenerál?
igen.megemelkedik a pillanatnyi fogyi akár 2-3liter/órára is alapjáraton
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43771 Dátum:
2017.12.14 csütörtök, 08:32:07 »
Idézetet írta: vkarcsi - 2017.12.14 csütörtök, 00:05:15
Az a helyzet,hogy semennyire nem füstöl és nem kormol a kipufogó,és nem tudom hogy azért mert jól működik,vagy azért mert annyira el van tömődve,de hibajelzésem nincs és az autó jól megy.Ha tudnám hogy el van tömődve akkor kitisztittatnám,a legnagyob segítség az lenne a számomra ha tudnátok ajánlani egy kompetens embert Budapesten vagy a közelében aki átnézné nekem,mert én sajnos nem értek az autókhoz.
Most még azt fogom megpróbálni,hogy miután kicserélik az olajköri termosztátot,és tartja az üzemi hőfokot,akkor öntök bele regerenálást javító adalékot,és autópályázok vele egy kicsit,hátha használ.Még egy kérdés,van valami látható vagy érezhető jele,hogy mikor regenerál?
Forscannel lehet manuálisan regenerációt indítani. Ha máshogy nem megy, próbáld meg azt.
Csak szabad térben, jól szellőző helyen, és úgy, hogy semmi gyúlékony nincs az autó alatt (betonon, aszfalton parkolva), mert a kipufogó elég meleg lesz ott lenn egy darabig.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43772 Dátum:
2017.12.14 csütörtök, 08:44:09 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.12.14 csütörtök, 08:32:07
Forscannel lehet manuálisan regenerációt indítani. Ha máshogy nem megy, próbáld meg azt.
Csak szabad térben, jól szellőző helyen, és úgy, hogy semmi gyúlékony nincs az autó alatt (betonon, aszfalton parkolva), mert a kipufogó elég meleg lesz ott lenn egy darabig.
AndyA
Én egy 2009-es Focus C-maxon szerettem volna Regenerálni, minden szépen megvolt. 65fokos vízhőfok kellett. Aztán elindult és kiírta hogy forduljak a fejlesztőkhöz
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
vkarcsi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43773 Dátum:
2017.12.14 csütörtök, 13:04:26 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.12.14 csütörtök, 08:32:07
Forscannel lehet manuálisan regenerációt indítani. Ha máshogy nem megy, próbáld meg azt.
Csak szabad térben, jól szellőző helyen, és úgy, hogy semmi gyúlékony nincs az autó alatt (betonon, aszfalton parkolva), mert a kipufogó elég meleg lesz ott lenn egy darabig.
AndyA
Próbáltak rajta géppel elindítani regenerálást,de nem indult el,volt olyan aki azt mondta,hogyha nincs félig a tank nem indul el,de nem tudom hogy mik a valós feltételei a regenerálásnak.Most egyenlőre kárszakértőt várok mert tegnap egy bácsi végihúzta a bal hátulját tolatás közben,ez még pont hiányzott nekem.
Naplózva
Mk3 2006 2.0 tdci 130 le. Titanium n7bb
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43774 Dátum:
2017.12.17 vasárnap, 19:13:19 »
Jo estét.
Porlasztót kell beszerelnem egy 2,2-es tdci be.
Milyen csőkulcs kell ehhez?
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43775 Dátum:
2017.12.17 vasárnap, 19:39:19 »
Idézetet írta: Arpad - 2017.12.17 vasárnap, 19:13:19
Jo estét.
Porlasztót kell beszerelnem egy 2,2-es tdci be.
Milyen csőkulcs kell ehhez?
Van hozzá spec kulcs, de megoldható sima csőkulccsal is (ha jól emlékszem 16-os), de ott figyelni kell, hogy merre áll a magasnyomású cső, mert meghúzáskor elfordul.
Naplózva
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43776 Dátum:
2017.12.17 vasárnap, 19:41:45 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2017.12.17 vasárnap, 19:39:19
Van hozzá spec kulcs, de megoldható sima csőkulccsal is (ha jól emlékszem 16-os), de ott figyelni kell, hogy merre áll a magasnyomású cső, mert meghúzáskor elfordul.
Köszönöm
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43777 Dátum:
2017.12.17 vasárnap, 21:01:29 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2017.12.17 vasárnap, 19:39:19
Van hozzá spec kulcs, de megoldható sima csőkulccsal is (ha jól emlékszem 16-os), de ott figyelni kell, hogy merre áll a magasnyomású cső, mert meghúzáskor elfordul.
21-es kellene hozzá, de a porlasztó el fog forogni, ha közben nem fogod meg. Nem a nagynyomású cső a gond hanem a résolaj és az elektromos, nem előre fog nézni
Ilyen kellene hozzá:
https://www.ebay.com/itm/Laser-Tools-3934-Diesel-Injector-Socket-21mm/281517565154?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2649
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43778 Dátum:
2017.12.19 kedd, 13:33:11 »
Sziasztok!
Tegnap elhoztam az autómat, nagynyomású felújítás volt(mindent amit lehetett cseréltek), porlasztó felújítás volt(csúcs és kapcsolószelep is+bemérés kódolás). GO szűrő csere, csövek tisztítása, tank kitisztítása. Új kódok beírása. 1 év garancia, jótállási papírral. A kiszedett alkatrészeket megkaptam.
Sokkal jobb hangja lett a kocsinak, viszont:
Az offset értékek A:1,7 B:0,8 C:0,5 D:0,5
Meg benyomott kupungnál alulról áll be a fordulat, 1mm-ert alá esik az alapjáratnak. Ha nem nyomok kuplungot akkor fenntről áll be.
Ezek mire utalhatnak?
A kettőstömegűm cserés, nagyon zakatol, ettől lehet a második?
Köszönöm!
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43779 Dátum:
2017.12.19 kedd, 13:34:58 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2017.12.19 kedd, 13:33:11
Sziasztok!
Tegnap elhoztam az autómat, nagynyomású felújítás volt(mindent amit lehetett cseréltek), porlasztó felújítás volt(csúcs és kapcsolószelep is+bemérés kódolás). GO szűrő csere, csövek tisztítása, tank kitisztítása. Új kódok beírása. 1 év garancia, jótállási papírral. A kiszedett alkatrészeket megkaptam.
Sokkal jobb hangja lett a kocsinak, viszont:
Az offset értékek A:1,7 B:0,8 C:0,5 D:0,5
Meg benyomott kupungnál alulról áll be a fordulat, 1mm-ert alá esik az alapjáratnak. Ha nem nyomok kuplungot akkor fenntről áll be.
Ezek mire utalhatnak?
A kettőstömegűm cserés, nagyon zakatol, ettől lehet a második?
Köszönöm!
Kell neki párszáz km, mire beáll rendesen. Még tanulófázisban van a GEM.
Naplózva
kopi120
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43780 Dátum:
2017.12.20 szerda, 09:45:05 »
Sziasztok!
Azzal a problémával fordulok hozzátok (gondolom nem én vagyok az egyetlen
), hogy nem melegszik rendesen az autó (2.0 TDCI automata)
Mindkét termosztát cserélve lett, olajköri gyárira, másik utángyártottra. Nem voltam megelégedve vele (a termosztátházból a hűtőre menő cső belangyosodott pedig még csak kimozdult a mutató) ezért a hűtőkörit is cseréltettem gyárira, de így sem túl fényes a helyzet. Kb 30-30km-t megyek reggel-este ennek a 80% pálya. Tegnap letakartam a hűtőrácsot, így kicsit jobb, de nem vagyok róla meggyőződve, hogy kb 15km kell mire eléri a második vonalat és mire lejövők a pályáról max 1mm-re megy a vonal fölé. Ahogy megfog az első lámpa -4/-5 -be lefekszik a mutató a 60C-ra. Nincs fenn a kocsin az alsó burkolat, ezt szándékomban áll pótolni, de szinte biztos vagyok benne, hogy nem fog megoldódni a problémám!
Vélemény?
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43781 Dátum:
2017.12.20 szerda, 09:47:57 »
Idézetet írta: kopi120 - 2017.12.20 szerda, 09:45:05
Sziasztok!
Azzal a problémával fordulok hozzátok (gondolom nem én vagyok az egyetlen
), hogy nem melegszik rendesen az autó (2.0 TDCI automata)
Mindkét termosztát cserélve lett, olajköri gyárira, másik utángyártottra. Nem voltam megelégedve vele (a termosztátházból a hűtőre menő cső belangyosodott pedig még csak kimozdult a mutató) ezért a hűtőkörit is cseréltettem gyárira, de így sem túl fényes a helyzet. Kb 30-30km-t megyek reggel-este ennek a 80% pálya. Tegnap letakartam a hűtőrácsot, így kicsit jobb, de nem vagyok róla meggyőződve, hogy kb 15km kell mire eléri a második vonalat és mire lejövők a pályáról max 1mm-re megy a vonal fölé. Ahogy megfog az első lámpa -4/-5 -be lefekszik a mutató a 60C-ra. Nincs fenn a kocsin az alsó burkolat, ezt szándékomban áll pótolni, de szinte biztos vagyok benne, hogy nem fog megoldódni a problémám!
Vélemény?
Sajnos az új gyári termosztátok sem mindig jók.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
kopi120
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43782 Dátum:
2017.12.20 szerda, 09:50:10 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.12.20 szerda, 09:47:57
Sajnos az új gyári termosztátok sem mindig jók.
Jól gondolom, hogy mikor kimozdul a hőfokmutató nem szabadna langyosnak lennie a termosztátházról a hűtőre menő vastag csőnek?
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43783 Dátum:
2017.12.20 szerda, 12:25:35 »
Idézetet írta: kopi120 - 2017.12.20 szerda, 09:50:10
Jól gondolom, hogy mikor kimozdul a hőfokmutató nem szabadna langyosnak lennie a termosztátházról a hűtőre menő vastag csőnek?
Tisztelt Fórumtárs!
A főköri termosztát és a hűtő közötti vastag tömlő üzemszerűen lehet langyos, zárt termosztát esetén is. Ugyanis van a termosztáton egy kis biztonsági szelep ami egy enyhe áramlást csak biztosít a termosztát és a hűtő között. Normál körülmények között ez a vastag cső nem melegszik fel 20-30°C-ra, majd csak a teljes nyitáskor forrósodhat fel. A problémádat valószínű, hogy az olajköri termosztát nem megfelelő zárása okozza. Ugyanis ennek a termosztátnak 90-94°C között kellene nyitnia. Ha hamarabb kinyit megakadályozza a kis-kör felmelegedését, és a hőmérséklet 60-70°C körül stabilizálódik. A termosztát kiszerelve megfelelően átforgatva A belső záróegységet, zárhatóvá tehető. A szakismeret bővítés céljából olvasd el a FAQ topikban írt cikkeket a termosztátokról.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2017.12.20 szerda, 12:29:01 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
nagypele
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43784 Dátum:
2017.12.20 szerda, 18:12:18 »
Ugyanebben a cipőben járok én is. Mindkét termo cserélve, OBD II a rendszeren nézem a vízhőfokot, 59 fok. Ha ha kikapcsolom a fűtést teljesen max 70 fok.
Naplózva
Mk4 2011 2.0 Tdci Titánium/Mk3 2006 2.0Tdci Titánium/ Mk2 1997 1.8 Tdi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43785 Dátum:
2017.12.20 szerda, 19:21:38 »
Idézetet írta: nagypele - 2017.12.20 szerda, 18:12:18
Ugyanebben a cipőben járok én is. Mindkét termo cserélve, OBD II a rendszeren nézem a vízhőfokot, 59 fok. Ha ha kikapcsolom a fűtést teljesen max 70 fok.
ott valami nem lett jó, én napokban csináltam 1et, 6km város után majdnem függőben állt a mutató, úgy, hogy kint -2°c volt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
nagypele
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43786 Dátum:
2017.12.20 szerda, 20:15:31 »
Ne lennél olyan messze!
Naplózva
Mk4 2011 2.0 Tdci Titánium/Mk3 2006 2.0Tdci Titánium/ Mk2 1997 1.8 Tdi
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43787 Dátum:
2017.12.21 csütörtök, 08:07:45 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.12.20 szerda, 19:21:38
ott valami nem lett jó, én napokban csináltam 1et, 6km város után majdnem függőben állt a mutató, úgy, hogy kint -2°c volt
a kiegészítő fűtés is besegített, nem?
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43788 Dátum:
2017.12.21 csütörtök, 08:32:50 »
Idézetet írta: spyware - 2017.12.21 csütörtök, 08:07:45
a kiegészítő fűtés is besegített, nem?
450ekm-es 16éves fűtőgyertyák nem hiszem, hogy működnének még, de meg se néztem, hogy van-e benne egyáltalán
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43789 Dátum:
2017.12.21 csütörtök, 10:03:23 »
Idézetet írta: kopi120 - 2017.12.20 szerda, 09:45:05
Sziasztok!
Azzal a problémával fordulok hozzátok (gondolom nem én vagyok az egyetlen
), hogy nem melegszik rendesen az autó (2.0 TDCI automata)
Mindkét termosztát cserélve lett, olajköri gyárira, másik utángyártottra. Nem voltam megelégedve vele (a termosztátházból a hűtőre menő cső belangyosodott pedig még csak kimozdult a mutató) ezért a hűtőkörit is cseréltettem gyárira, de így sem túl fényes a helyzet. Kb 30-30km-t megyek reggel-este ennek a 80% pálya. Tegnap letakartam a hűtőrácsot, így kicsit jobb, de nem vagyok róla meggyőződve, hogy kb 15km kell mire eléri a második vonalat és mire lejövők a pályáról max 1mm-re megy a vonal fölé. Ahogy megfog az első lámpa -4/-5 -be lefekszik a mutató a 60C-ra. Nincs fenn a kocsin az alsó burkolat, ezt szándékomban áll pótolni, de szinte biztos vagyok benne, hogy nem fog megoldódni a problémám!
Vélemény?
Olvasd el a FAQ-ban László fórumtárs vadiúj cikkét a termosztátról.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
rottbali
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43790 Dátum:
2017.12.21 csütörtök, 14:10:46 »
sziasztok,
Ez lehet üzemanyag nyomás szabályozó szeleptől: (2004-es fmba tdci)
A hiba a következő, hogy alapjáraton gázadás után ingadozik az alapjárat. Erős gyorsításnál átmegy vészüzembe és p1211, p0251, p0251-c hibakódot ad.
Itt látszik, hogy az üzemanyag nyomás ingadozik, gázadásra szépen kisimul a nyomás majd gázelvételkor újra ingadozik.
Üzemanyag szűrőt cseréltem. A nyomás szabályozót levettem megtakarítottam, de semmi.
Annyit még hozzá tennék, hogy ~80e km előtt volt teljes rendszer felújítás+tisztítás (mondjuk azt nem értem a szelepet miért nem cserélték, mert azon látszik hogy nagyon régi és szerintem 2 év alatt nem tud ennyire elkoszolódni/eloxidálódni).
Esetleg próbára vagy eladó nyomásszabályozó Gödöllő környékén van valakinek?
Naplózva
Ford Mondeo MKIII Turnier kombi 2004.12. 2.0TDCI 96kw/130le
horvil87
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43791 Dátum:
2017.12.22 péntek, 05:05:05 »
116le-s tdci-nek mennyi a nagynyomasu szivattyu alapjarati nyomasa, erteke?
Naplózva
MK3 2004 2.0 TDCI KOMBI GHIA 116LE HJBC
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43792 Dátum:
2017.12.22 péntek, 07:00:01 »
Idézetet írta: horvil87 - 2017.12.22 péntek, 05:05:05
116le-s tdci-nek mennyi a nagynyomasu szivattyu alapjarati nyomasa, erteke?
Tisztelt Fórumtárs!
Az alapjárati nyomás 220-280 bar között van.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
horvil87
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43793 Dátum:
2017.12.22 péntek, 08:09:35 »
Idézetet írta: László - 2017.12.22 péntek, 07:00:01
Tisztelt Fórumtárs!
Az alapjárati nyomás 220-280 bar között van.
Tisztelettel László!
Akkor a kepen lathato ertek jo?
http://www
.***/view.php?filename=410IMG_20171220_133112.jpg
Naplózva
MK3 2004 2.0 TDCI KOMBI GHIA 116LE HJBC
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43794 Dátum:
2017.12.22 péntek, 09:44:57 »
Idézetet írta: horvil87 - 2017.12.22 péntek, 08:09:35
Akkor a kepen lathato ertek jo?
http://www
.***/view.php?filename=410IMG_20171220_133112.jpg
igen
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
horvil87
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43795 Dátum:
2017.12.22 péntek, 09:58:05 »
Idézetet írta: alf® - 2017.12.22 péntek, 09:44:57
igen
Koszi. Na ennek orulok. 4 eve volt felujitva, en 1 eve vettem. Eddig ilyen jellegu hiba nem jelentkezett. A korrekcios ertekek is jok, 0,475 a legmagasabb.
Naplózva
MK3 2004 2.0 TDCI KOMBI GHIA 116LE HJBC
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43796 Dátum:
2017.12.22 péntek, 10:00:41 »
Idézetet írta: horvil87 - 2017.12.22 péntek, 09:58:05
Koszi. Na ennek orulok. 4 eve volt felujitva, en 1 eve vettem. Eddig ilyen jellegu hiba nem jelentkezett. A korrekcios ertekek is jok, 0,475 a legmagasabb.
nem kell azt figyelgetni, ha nincs különös baj,hiszen kevés dologgal tudod megelőzni azt ami úgy is bekövetkezik egyszer.
Amig nincs villogó malacfarka,és vészüzem, addig rendben lesz.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
horvil87
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43797 Dátum:
2017.12.22 péntek, 10:13:25 »
Idézetet írta: alf® - 2017.12.22 péntek, 10:00:41
nem kell azt figyelgetni, ha nincs különös baj,hiszen kevés dologgal tudod megelőzni azt ami úgy is bekövetkezik egyszer.
Amig nincs villogó malacfarka,és vészüzem, addig rendben lesz.
Szerelonel voltam izzitokat cserelni, aztan ugy voltam vele,hogy nezzuk meg hamar ott vagyok. Csak maxxmotion-t tankolok,hatha kevesbe ***...
Naplózva
MK3 2004 2.0 TDCI KOMBI GHIA 116LE HJBC
szell.n
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43798 Dátum:
2017.12.22 péntek, 10:37:24 »
kérdésem lenne:
2002 2.0 TDCI 130 LE
malacfarok nekiállt villogni erőtlen a gép reggel rosszul indult
Hibakód: P2339
mi lehet a gond a hibát törölni se tudjuk ( kétfajta géppel próbáltuk)
Hol kezdjem?
köszi az építő jellegü válaszokT ELŐRE...
Naplózva
Mr.Windd
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43799 Dátum:
2017.12.22 péntek, 10:38:14 »
Idézetet írta: horvil87 - 2017.12.22 péntek, 10:13:25
Szerelonel voltam izzitokat cserelni, aztan ugy voltam vele,hogy nezzuk meg hamar ott vagyok. Csak maxxmotion-t tankolok,hatha kevesbe ***...
Elég sima GO-t, de nem mindegy, hogy hol. Pl. Auchan kútnál telitankkal alig jutottam el Bécsbe, a határ után azonnal higítottam az első kútnál...
De ha ÖMV-hez jársz, ott megveheted a simát is, általában nincs vele gond.
A matek meg úgy néz ki, hogy mondjuk 200 ezer km = 2000 * 100 km, azaz 2000 * 7 liter = 14000 liter GO. Ennyire fizetsz mondjuk 30 Ft-tal többet, azaz kb. 400 ezer Ft-tal többet az évek során. Ez nagyjából a teljes rendszer felújításának ára, azaz ha a sima GO-tól 200 ezer alatt tönkremegy, akkor pont annyit spóroltál a prémium GO árán, hogy "ingyen" fel tudod újíttatni, és lesz egy 0 km-es, új rendszered. Ha prémiumot tankolsz, akkor ezt a pénzt kidobtad az ablakon, ellenben 200 ezer km után nem lesz vadi újonnan felújított állapotban a rendszer, hiába prémium az az üzemanyag...
Szóval felejtsd el. Tankolj normális helyen, és kész. A sima GO-val hosszabb távon jobban jársz.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak:
1
...
869
870
871
872
873
874
875
[
876
]
877
878
879
880
881
882
883
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ