Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 12:10:52
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
872
873
874
875
876
877
878
[
879
]
880
881
882
883
884
885
886
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14680723 alkalommal)
0 Felhasználó és 19 vendég van a témában
Robi222
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43900 Dátum:
2017.12.31 vasárnap, 13:22:14 »
Idézetet írta: VZoli - 2017.12.31 vasárnap, 13:16:35
a kóla 1.75literes
Én Szlovákiában élek, itt talán két literes, bár múltkor mintha 1,5 literest láttam volna.
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2004 2.0 TDCi Ghia 85kw ->
https://goo.gl/bnAhGz
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43901 Dátum:
2017.12.31 vasárnap, 13:41:31 »
Idézetet írta: Robi222 - 2017.12.31 vasárnap, 13:22:14
Én Szlovákiában élek, itt talán két literes, bár múltkor mintha 1,5 literest láttam volna.
Egy csomó sör is csak 4 decis már. Persze az ára csak egy rövid ideig volt olcsóbb
A legjobb, hogy a boltban meg már nem azt írják ki, hogy 1kg szalámi mennyibe kerül, hanem hogy 10deka mennyi....
Naplózva
Robi222
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43902 Dátum:
2017.12.31 vasárnap, 13:53:29 »
Idézetet írta: VZoli - 2017.12.31 vasárnap, 13:41:31
Egy csomó sör is csak 4 decis már. Persze az ára csak egy rövid ideig volt olcsóbb
A legjobb, hogy a boltban meg már nem azt írják ki, hogy 1kg szalámi mennyibe kerül, hanem hogy 10deka mennyi....
Jah igen azt tudom, épp pár napja mentünk át magyarba sparba nagyon sok sör 4 decis,itt nálunk még fél liter,corgont amit múltkor ittam az pl. 5,5 deci volt
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2004 2.0 TDCi Ghia 85kw ->
https://goo.gl/bnAhGz
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43903 Dátum:
2017.12.31 vasárnap, 14:53:49 »
Idézetet írta: alf® - 2017.12.31 vasárnap, 10:19:59
az egr szelepet dugózd le.
Így szilveszter alkalmával az egr-t is kitakarítottam, dugózni még nem akarom, nem békélnék a check lámpával
Egy pillantra beindítotam, amig lent volt az egr, hogy megnézzem ennek a motorját, hogy működik-e, de mozgott.
Viszont ezalatt a pár mp alatt is jelentkezett az alapjárati hiba, valamint miután összeraktam utána is...
Izzítógyertyákra amúgy rámértem, mindegyik 10.96-11V között kap feszt, szerintem ezeknek működniük kell...
Készítettem egy videót, ekkor már járt egy kicsit a motor, az alapjárati egyenletlenség ilyenkorra már megszűnt, csak a gázfröccs utáni jelentkezik még 1-2 percig, ez látható rajta.
Később ez is megszűnik, szépen felülről áll be az alapjárat.
https://drive.google.com/file/d/1lzxUKl-RhHQH1yL09DAAJon2tJ4l0Qc4/view
A legelején gázfröccs nélkül is kb ennyit ingadozik, nem vészes, dehát na...
Pöc-röff indul ...
Bármilyen ötlet?
«
Utoljára szerkesztve: 2017.12.31 vasárnap, 15:44:26 írta bari012
»
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43904 Dátum:
2017.12.31 vasárnap, 17:16:26 »
Idézetet írta: bari012 - 2017.12.31 vasárnap, 14:53:49
Így szilveszter alkalmával az egr-t is kitakarítottam, dugózni még nem akarom, nem békélnék a check lámpával
Egy pillantra beindítotam, amig lent volt az egr, hogy megnézzem ennek a motorját, hogy működik-e, de mozgott.
Viszont ezalatt a pár mp alatt is jelentkezett az alapjárati hiba, valamint miután összeraktam utána is...
Izzítógyertyákra amúgy rámértem, mindegyik 10.96-11V között kap feszt, szerintem ezeknek működniük kell...
Készítettem egy videót, ekkor már járt egy kicsit a motor, az alapjárati egyenletlenség ilyenkorra már megszűnt, csak a gázfröccs utáni jelentkezik még 1-2 percig, ez látható rajta.
Később ez is megszűnik, szépen felülről áll be az alapjárat.
https://drive.google.com/file/d/1lzxUKl-RhHQH1yL09DAAJon2tJ4l0Qc4/view
A legelején gázfröccs nélkül is kb ennyit ingadozik, nem vészes, dehát na...
Pöc-röff indul ...
Bármilyen ötlet?
simán félrevezethet, hiszen ha a szelepe nem zár az egr-nek,azt így sosem deríted ki,csak az egr dugóval.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43905 Dátum:
2017.12.31 vasárnap, 18:18:22 »
Idézetet írta: bari012 - 2017.12.31 vasárnap, 14:53:49
Így szilveszter alkalmával az egr-t is kitakarítottam, dugózni még nem akarom, nem békélnék a check lámpával
Egy pillantra beindítotam, amig lent volt az egr, hogy megnézzem ennek a motorját, hogy működik-e, de mozgott.
Viszont ezalatt a pár mp alatt is jelentkezett az alapjárati hiba, valamint miután összeraktam utána is...
Izzítógyertyákra amúgy rámértem, mindegyik 10.96-11V között kap feszt, szerintem ezeknek működniük kell...
Készítettem egy videót, ekkor már járt egy kicsit a motor, az alapjárati egyenletlenség ilyenkorra már megszűnt, csak a gázfröccs utáni jelentkezik még 1-2 percig, ez látható rajta.
Később ez is megszűnik, szépen felülről áll be az alapjárat.
https://drive.google.com/file/d/1lzxUKl-RhHQH1yL09DAAJon2tJ4l0Qc4/view
A legelején gázfröccs nélkül is kb ennyit ingadozik, nem vészes, dehát na...
Pöc-röff indul ...
Bármilyen ötlet?
Illetve az hogy ott a 12V az izzító gyertyákon attól még lehet szakadt valamelyik. Áramfelvételt mérnél lakatfogóval az többet mondana, vagy egyesével ellenállásméréssel, úgy hogy leveszed a vezetékét
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43906 Dátum:
2017.12.31 vasárnap, 23:08:28 »
Idézetet írta: Robi222 - 2017.12.31 vasárnap, 10:34:31
Hát igen... Jönnek a három hengeres 1.0TSI-k meg az ilyen kis porszívók
Ezek már nem igazi autók,jó esetben bírnak vagy 50 ezer km-t aztán jön a motorgenerál...
Mint az egyik képen volt ilyen, hogy: "1.6-os ? Na ne viccelj, a kóla amit iszok az két literes."
Na de nem szeretném szét offolni a topikot.
Már csak 1,75-ös...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43907 Dátum:
2018.01.01 hétfő, 01:53:32 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.12.31 vasárnap, 23:08:28
Már csak 1,75-ös...
AndyA
Lassulsz
Naplózva
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43908 Dátum:
2018.01.02 kedd, 13:07:48 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2017.12.31 vasárnap, 18:18:22
Illetve az hogy ott a 12V az izzító gyertyákon attól még lehet szakadt valamelyik. Áramfelvételt mérnél lakatfogóval az többet mondana, vagy egyesével ellenállásméréssel, úgy hogy leveszed a vezetékét
Izzítókat is cseréltem gyárira, maradt a probléma.
Idézetet írta: alf® - 2017.12.31 vasárnap, 17:16:26
simán félrevezethet, hiszen ha a szelepe nem zár az egr-nek,azt így sosem deríted ki,csak az egr dugóval.
Végülis megrendeltem a dugót, teszek egy próbát.
Érdemes kis lyukat fúrni rá, valóban nem jelez vissza akkor a sárga lámpa?
«
Utoljára szerkesztve: 2018.01.02 kedd, 13:09:26 írta bari012
»
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43909 Dátum:
2018.01.02 kedd, 13:20:28 »
Idézetet írta: bari012 - 2018.01.02 kedd, 13:07:48
Izzítókat is cseréltem gyárira, maradt a probléma.
Végülis megrendeltem a dugót, teszek egy próbát.
Érdemes kis lyukat fúrni rá, valóban nem jelez vissza akkor a sárga lámpa?
Tisztelt Fórumtárs!
A rendszer tisztasága szempontjából a vakolásra
lyukat fúrni kb annyit ér, mint a rongytarisznyán a lakat.
Én a helyedben teljesen levakolnám a EGR szelepet és alkalmanként törölném a mill lámpa jelzését. Mindenki így csinálja az EURO4 motorokkal. A kis furattal is szennyeződik a szívótorok és a teljes szívóoldal.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43910 Dátum:
2018.01.02 kedd, 14:44:17 »
Nekem is Euro4-es N7BA autó van és 1x volt hibakódom EGR-re, 2 éve. Azóta soha. Miért?
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43911 Dátum:
2018.01.02 kedd, 16:20:05 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.01.02 kedd, 14:44:17
Nekem is Euro4-es N7BA autó van és 1x volt hibakódom EGR-re, 2 éve. Azóta soha. Miért?
valami hibásan működik...
Vagy keveset használod az autót.
Örülj neki.Valszeg olyan sw van rajta,ami nem hiányolja.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43912 Dátum:
2018.01.02 kedd, 18:01:09 »
Idézetet írta: László - 2018.01.02 kedd, 13:20:28
Tisztelt Fórumtárs!
A rendszer tisztasága szempontjából a vakolásra
lyukat fúrni kb annyit ér, mint a rongytarisznyán a lakat.
Én a helyedben teljesen levakolnám a EGR szelepet és alkalmanként törölném a mill lámpa jelzését. Mindenki így csinálja az EURO4 motorokkal. A kis furattal is szennyeződik a szívótorok és a teljes szívóoldal.
Tisztelettel László!
Törölni sem kell. Vizsga előtt ki kell venni, és magától is kioltja rövid idő alatt.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43913 Dátum:
2018.01.02 kedd, 20:44:34 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.01.02 kedd, 18:01:09
Törölni sem kell. Vizsga előtt ki kell venni, és magától is kioltja rövid idő alatt.
AndyA
Engem zavar, ha világít a CE lámpa, mindig ablakmosót akartam tölteni amikor visszajött
úgyhogy inkább kivettem.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43914 Dátum:
2018.01.02 kedd, 20:47:59 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.01.02 kedd, 20:44:34
Engem zavar, ha világít a CE lámpa, mindig ablakmosót akartam tölteni amikor visszajött
úgyhogy inkább kivettem.
mit? honnan?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43915 Dátum:
2018.01.02 kedd, 20:57:37 »
Idézetet írta: alf® - 2018.01.02 kedd, 20:47:59
mit? honnan?
az egr dugót. Bele sem merek gondolni, hogy mire gondoltál
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43916 Dátum:
2018.01.02 kedd, 21:18:17 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.01.02 kedd, 20:57:37
az egr dugót. Bele sem merek gondolni, hogy mire gondoltál
ne is,mert piszkos a fantáziád...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43917 Dátum:
2018.01.02 kedd, 21:39:18 »
Idézetet írta: alf® - 2018.01.02 kedd, 21:18:17
ne is,mert piszkos a fantáziád...
Naplózva
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43918 Dátum:
2018.01.03 szerda, 09:29:59 »
Idézetet írta: László - 2018.01.02 kedd, 13:20:28
Tisztelt Fórumtárs!
A rendszer tisztasága szempontjából a vakolásra
lyukat fúrni kb annyit ér, mint a rongytarisznyán a lakat.
Én a helyedben teljesen levakolnám a EGR szelepet és alkalmanként törölném a mill lámpa jelzését. Mindenki így csinálja az EURO4 motorokkal. A kis furattal is szennyeződik a szívótorok és a teljes szívóoldal.
Tisztelettel László!
Tisztelt László,
értem, köszönöm az infót!
Normális esetben kb. milyen gyarkan jelez a CE emiatt?
Amúgy azt vettem még észre, hogy egyenletes gázadás mellett is ingadozik a fordulat hideg motornál egy pár percig, nem csak alapjáraton. Mi okozhat efféle hibát még?
Köszönöm!
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43919 Dátum:
2018.01.03 szerda, 10:46:45 »
Idézetet írta: bari012 - 2018.01.03 szerda, 09:29:59
Tisztelt László,
értem, köszönöm az infót!
Normális esetben kb. milyen gyarkan jelez a CE emiatt?
Amúgy azt vettem még észre, hogy egyenletes gázadás mellett is ingadozik a fordulat hideg motornál egy pár percig, nem csak alapjáraton. Mi okozhat efféle hibát még?
Köszönöm!
Állandóan. De nem kell vele törődni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43920 Dátum:
2018.01.03 szerda, 12:05:20 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.01.03 szerda, 10:46:45
Állandóan. De nem kell vele törődni.
AndyA
Igaz, a hiba az jelen van mindig kiolvasáskor, de a lámpát azt olyan 50-500km után dobja fel.
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43921 Dátum:
2018.01.03 szerda, 13:15:21 »
Idézetet írta: bari012 - 2018.01.03 szerda, 09:29:59
Tisztelt László,
értem, köszönöm az infót!
Normális esetben kb. milyen gyarkan jelez a CE emiatt?
Amúgy azt vettem még észre, hogy egyenletes gázadás mellett is ingadozik a fordulat hideg motornál egy pár percig, nem csak alapjáraton. Mi okozhat efféle hibát még?
Köszönöm!
Tisztelt Fórumtárs!
Az alapjárati fordulat ingadozás általában a motor terhelés változás következménye. Ilyenkor a következőket kell ellenőrizni.
-Elektromos oldalról:
-Kiegészítőfűtés gyertyái és az érintkezések állapota, ha van.
-A generátor és a feszültségszabályozó. Az utána gyártott fesz-szabályozó az nem megfelelő. A Kertész utcában se vállalnak rá garanciát.
-Izzítógyertyák villamos érintkezés szempontjából. Ellenállás mérés, lakatfogós árammérés.
-EGR szelep nem tökéletes zárása-nyitása.
-Motor oldalról:
- Utoljára de nem utolsó sorban az üzemanyagszűrő állapota.
-Levegőszűrő állapota.
-Legvégül valamelyik porlasztó, korrekciós határértéken van hideg állapotban.
Én egyébként minden körülmények között ledugóznám az EGR-t:wave:
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2018.01.04 csütörtök, 06:16:11 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
forest
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 38
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43922 Dátum:
2018.01.04 csütörtök, 11:51:27 »
Sziasztok!
Le szeretném cserélni a főköri termosztátot, de nem tudom kiszedni a csavarokat. jobboldali perselyéve együtt jön, az alsó félig kijött, majd elforog, a bal oldali csak forog.
Járt így valaki? Megoldható ez még, vagy komplett csere?
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia 2004
egyuri
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43923 Dátum:
2018.01.04 csütörtök, 12:05:20 »
Idézetet írta: forest - 2018.01.04 csütörtök, 11:51:27
Sziasztok!
Le szeretném cserélni a főköri termosztátot, de nem tudom kiszedni a csavarokat. jobboldali perselyéve együtt jön, az alsó félig kijött, majd elforog, a bal oldali csak forog.
Járt így valaki? Megoldható ez még, vagy komplett csere?
Én megoldottam 3db átmenő M6 csavarral és anyával.
Naplózva
MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
forest
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 38
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43924 Dátum:
2018.01.04 csütörtök, 12:09:44 »
Idézetet írta: egyuri - 2018.01.04 csütörtök, 12:05:20
Én megoldottam 3db átmenő M6 csavarral és anyával.
Egyelőre leszedni nem tudom, mert két csavar csak elforog. Utána persze, lehet megoldás, csak hogy jön le? Feszíteni nem nagyon mertem ezt a műanyagot.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia 2004
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43925 Dátum:
2018.01.04 csütörtök, 12:14:50 »
Idézetet írta: forest - 2018.01.04 csütörtök, 11:51:27
Sziasztok!
Le szeretném cserélni a főköri termosztátot, de nem tudom kiszedni a csavarokat. jobboldali perselyéve együtt jön, az alsó félig kijött, majd elforog, a bal oldali csak forog.
Járt így valaki? Megoldható ez még, vagy komplett csere?
Tisztelt Fórumtárs!
Megoldható a termosztát csere az előzőekben javasolt átmenő csavaros megoldással. Ha van kedved akkor a termosztátházat kiszerelve a kilazult anyákat megfelelő kétkomponensű ragasztóval beragaszthatod. A megoldás megfelelően stabil, és az esetleges cserénél nem kell külön figyelni az átmenőcsavarokat rögzítő anyákra. A ragasztás után nem kell a csavarokat nyúlásig meghúzni. A tömítőgyűrű, érzéssel történő meghúzás esetén is megfelelő tömítettséget biztosít. Ezért nem kell az egész termosztátházat cserélni.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
forest
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 38
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43926 Dátum:
2018.01.04 csütörtök, 14:54:14 »
Köszönöm a tippeket! Miután sikerült lekalapálni, visszaragasztottam egy gyengébb ragasztóval, mert sem 2K-s , sem három megfelelő csavart nem találtam, de már amúgy is venni akartam új 2K ragacsot, majd azzal újraragasztom.
Sokat javult a cserével, egyelőre 70 fokig melegedett alapjáraton nem egészen 10 perc alatt. Az olajköri már pár napja cserélve. Annak jön le a csöve alulra, majd csatlakozik jobb oldalt (szemben állva) a hűtőbe?
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia 2004
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43927 Dátum:
2018.01.04 csütörtök, 15:32:09 »
Idézetet írta: László - 2018.01.03 szerda, 13:15:21
Tisztelt Fórumtárs!
Az alapjárati fordulat ingadozás általában a motor terhelés változás következménye. Ilyenkor a következőket kell ellenőrizni.
-Elektromos oldalról:
-Kiegészítőfűtés gyertyái és az érintkezések állapota, ha van.
-A generátor és a feszültségszabályozó. Az utána gyártott fesz-szabályozó az nem megfelelő. A Kertész utcában se vállalnak rá garanciát.
-Izzítógyertyák villamos érintkezés szempontjából. Ellenállás mérés, lakatfogós árammérés.
-EGR szelep nem tökéletes zárása-nyitása.
-Motor oldalról:
- Utoljára de nem utolsó sorban az üzemanyagszűrő állapota.
-Levegőszűrő állapota.
-Legvégül valamelyik porlasztó, korrekciós határértéken van hideg állapotban.
Én egyébként minden körülmények között ledugóznám az EGR-t:wave:
Tisztelettel László!
Tisztelt László!
Köszönöm a segítséget.
Kiegészítő fűtés (még) nincsen, nyáron cseréltem akkut, 2 hete pedig generátort és a feszültségszabályozót új Visteonra, izzítógyertyák újak, EGR-t leszedve és pár mp-re beindítva is ingadozott az alapjárat, de azért amint megjön a dugó, azzal is teszek egy próbát.
Üzemanyagszűrőt és légszűrőt 7000km-rel ezelőtt cseréltem, de hamarosan ismét cserélem az olajjal együtt.
Korrekciós értékeknek forscan alapján -2 és +2 értéken belül kell lennie hidegen is? Azt is csekkolom hétvégén.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.01.04 csütörtök, 15:34:12 írta bari012
»
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43928 Dátum:
2018.01.04 csütörtök, 17:47:59 »
Idézetet írta: bari012 - 2018.01.04 csütörtök, 15:32:09
Tisztelt László!
Köszönöm a segítséget.
Kiegészítő fűtés (még) nincsen, nyáron cseréltem akkut, 2 hete pedig generátort és a feszültségszabályozót új Visteonra, izzítógyertyák újak, EGR-t leszedve és pár mp-re beindítva is ingadozott az alapjárat, de azért amint megjön a dugó, azzal is teszek egy próbát.
Üzemanyagszűrőt és légszűrőt 7000km-rel ezelőtt cseréltem, de hamarosan ismét cserélem az olajjal együtt.
Korrekciós értékeknek forscan alapján -2 és +2 értéken belül kell lennie hidegen is? Azt is csekkolom hétvégén.
Tisztelt Fórumtárs!
Többször megnéztem a videót amit csatoltál a hsz mellé. Egy dolog nem tetszik ezzel kapcsolatban nekem. Ha gázfröccsöt adsz akkor a fordulatnak nem volna szabad az alapjárati fordulat alá csökkennie, és onnan ismét elérni a tényleges alapjárati fordulatot. Megnéztem az én gépemnél összehasonlítás végett. Minden esetben hideg és meleg állapotban is a gázadást követően a gyors fordulat csökkenés után a fordulat lefékeződik és szép lassan felülről áll be a tényleges alapjárat. Nincs semmilyen fordulatingadozás. Ehhez annyit, hogy a porlasztóim hibátlan állapotúak.
Még azt kellene megvizsgálni, hogy a PCM modul milyen hőmérsékleten, és milyen stabilan állítja be, a magasabb alapjárati fordulatot(750-900). Ha nem tévedek a kérdéses hőmérséklet +5°C. Ha netán nem így van akkor majd egy hozzáértő Fórumtárs kiigazít.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
nagypele
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43929 Dátum:
2018.01.07 vasárnap, 17:01:46 »
Sziasztok. Tegnap kicseréltem a főköri termosztátot ( László leírása alapján ) a KA termosztátjára. Tapasztalatom hogy a víz előbb melegszik, Igaz hogy csak terhelés alatt, mert alapjáraton tíz perc kellett 30-ról 60 fokra. Itt beállt, de ahogy elindultam 5 km-en belül felment 80-ra. Eddig 70 volt a max. Városon kívül 120 felett felment 98-100-ig de ahogy visszaálltam 90-re a mutató is visszaállt 80-ra. ( OBD II-vel figyelve! ) Viszont ma városban durván 20 km-t menve is alig mozdult ki a mutató negyedig. Az olajköri termosztát lesz a következő, leírás alapján rézalátéttel tuningolva. Remélem ettől stabilabb lesz a vízhőfok.
Naplózva
Mk4 2011 2.0 Tdci Titánium/Mk3 2006 2.0Tdci Titánium/ Mk2 1997 1.8 Tdi
hudi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43930 Dátum:
2018.01.07 vasárnap, 17:44:23 »
Sziasztok!
Téli időszakban előjön egy olyan hiba,hogy indításkor(hideg motornál)izzitás viszzajelző(malacfarok)
villogással indul az autom (Mondeo 2006 2.0 TDCI). Kicsit melegszik a motor és ujraindítás után normálisan indul,de üzemi hőmérséklet
eléréséig, fokozottabb terhelésnél elkezd villogni,beáll vészüzemre.Ez a jelenség kb.1,5 éve volt először,akkor elvittem
szerelőhöz, hibakód alapján (amire nem emlékszem) turbo vezérlő elektronika meghibásodására gyanakodott.
Bevált az öreguras vezetés,megtanultam együttélni a hibával,de az utóbbi időben rosszabbodott
a helyzet.Szeretném megjavítattni,tudtok nekem valamilyen kölséghatékony megoldást (Győr,Pápa környékén) javasolni?
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43931 Dátum:
2018.01.07 vasárnap, 18:13:12 »
Idézetet írta: hudi - 2018.01.07 vasárnap, 17:44:23
Sziasztok!
Téli időszakban előjön egy olyan hiba,hogy indításkor(hideg motornál)izzitás viszzajelző(malacfarok)
villogással indul az autom (Mondeo 2006 2.0 TDCI). Kicsit melegszik a motor és ujraindítás után normálisan indul,de üzemi hőmérséklet
eléréséig, fokozottabb terhelésnél elkezd villogni,beáll vészüzemre.Ez a jelenség kb.1,5 éve volt először,akkor elvittem
szerelőhöz, hibakód alapján (amire nem emlékszem) turbo vezérlő elektronika meghibásodására gyanakodott.
Bevált az öreguras vezetés,megtanultam együttélni a hibával,de az utóbbi időben rosszabbodott
a helyzet.Szeretném megjavítattni,tudtok nekem valamilyen kölséghatékony megoldást (Győr,Pápa környékén) javasolni?
Esélyes, hogy szorul a turbód geója. Egy takarítás sokat segít rajta. Ellenőrizni tudod, ha a kart leakasztod, és kézzel megmozgatod. Könnyen akadás mentesen kell mozognia a két végállás között.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43932 Dátum:
2018.01.07 vasárnap, 20:59:44 »
Idézetet írta: hudi - 2018.01.07 vasárnap, 17:44:23
Sziasztok!
Téli időszakban előjön egy olyan hiba,hogy indításkor(hideg motornál)izzitás viszzajelző(malacfarok)
villogással indul az autom (Mondeo 2006 2.0 TDCI). Kicsit melegszik a motor és ujraindítás után normálisan indul,de üzemi hőmérséklet
eléréséig, fokozottabb terhelésnél elkezd villogni,beáll vészüzemre.Ez a jelenség kb.1,5 éve volt először,akkor elvittem
szerelőhöz, hibakód alapján (amire nem emlékszem) turbo vezérlő elektronika meghibásodására gyanakodott.
Bevált az öreguras vezetés,megtanultam együttélni a hibával,de az utóbbi időben rosszabbodott
a helyzet.Szeretném megjavítattni,tudtok nekem valamilyen kölséghatékony megoldást (Győr,Pápa környékén) javasolni?
első körben egy pontos hibakódolvasás kell,aztán tudsz a javításon gondolkodni, és itt tanácsot kapni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43933 Dátum:
2018.01.08 hétfő, 14:47:43 »
Sziasztok!
Tdci Coolert ki lehet szedni lökhárító levétel nélkül? Lámpákat és felső rácsot kivenném. Elvileg csak egyik oldalán van csavarozva. Felfelé kijön vagy lefelé?
Köszönöm!
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43934 Dátum:
2018.01.08 hétfő, 15:38:13 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.01.08 hétfő, 14:47:43
Sziasztok!
Tdci Coolert ki lehet szedni lökhárító levétel nélkül? Lámpákat és felső rácsot kivenném. Elvileg csak egyik oldalán van csavarozva. Felfelé kijön vagy lefelé?
Köszönöm!
2 csavar fogja, nem nagyon fog kijönni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43935 Dátum:
2018.01.08 hétfő, 17:49:33 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2018.01.08 hétfő, 15:38:13
2 csavar fogja, nem nagyon fog kijönni
Hol van a 2 csavar alul vagy felül?
Angol fórumon írták hogy nem kell levenni a lökhárítót.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43936 Dátum:
2018.01.08 hétfő, 22:42:47 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.01.08 hétfő, 17:49:33
Hol van a 2 csavar alul vagy felül?
Angol fórumon írták hogy nem kell levenni a lökhárítót.
nyugtasd magad ezzel nyugodtan, de még a lökös merevítő is útba tud lenni
ki lehet gányolni, de van rá esély, hogy a lamellákat szétbarmolod vagy az intercooleren vagy a klímahűtőn. lökös levétel nélkül én nem kezdenék neki, mert csak szívás lesz belőle
felül oldalanként 1-1
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hudi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43937 Dátum:
2018.01.09 kedd, 09:40:50 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.01.07 vasárnap, 18:13:12
Esélyes, hogy szorul a turbód geója. Egy takarítás sokat segít rajta. Ellenőrizni tudod, ha a kart leakasztod, és kézzel megmozgatod. Könnyen akadás mentesen kell mozognia a két végállás között.
Köszi szépen!
Ellenőriztem,hideg motornál,indítás előtt,kart leakasztva nehezen mozgott.Indításkor normálisan indult,malacfarok villogás nélkül.Kicsit melegedett a motor,aztán könnyebben járt,de még így is érezhető volt az akadás.Turbó tisztítás házilag megoldható,vagy inkább szerviz ?
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43938 Dátum:
2018.01.09 kedd, 09:49:17 »
Idézetet írta: hudi - 2018.01.09 kedd, 09:40:50
Köszi szépen!
Ellenőriztem,hideg motornál,indítás előtt,kart leakasztva nehezen mozgott.Indításkor normálisan indult,malacfarok villogás nélkül.Kicsit melegedett a motor,aztán könnyebben járt,de még így is érezhető volt az akadás.Turbó tisztítás házilag megoldható,vagy inkább szerviz ?
Ervin Súron megcsinálja neked kisujjból.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43939 Dátum:
2018.01.09 kedd, 09:57:19 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.01.09 kedd, 09:49:17
Ervin Súron megcsinálja neked kisujjból.
Vagy leakasztod, aztán addig mozgatod amíg rendesen nem kezd mozogni hidegen is
Naplózva
Bitmester
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 100
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43940 Dátum:
2018.01.09 kedd, 21:28:48 »
Mivel a főtengely végén lévő szíjtárcsával van gondom ezért ide írok (de szerintem ez mehetne az általános kérdésekbe is.)
Szóval elképzelhető az (volt már valakinek esetleg ilyen problémája), hogy szétesik a főtengely végén lévő szíjtárcsa? (hosszbordás szíjtárcsa).
Nálam nagyon ilyet produkált. (sötét van és most nem mászkálok a kocsi alá.) Holnap talán még a szerelőig elgurulok mert az utolsó 24 km-et már töltés nélkül tettem meg.
Amit látok benne az annyi mintha egy külön gyűrű lenne a tárcsán a szíjat félig ledarálta.
Azzal kezdődött, hogy csörömpölt de nagyon. Gondoltam még haza érek. Hát éppen.
Valakinek volt már hasonló esete?
(Visszaolvasva ez most nagyon olyan lett, mint aki még az életbe nem látott a libikókánál bonyolultabb mechanikus szerkezetet! Bocsi!
)
Naplózva
Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos
Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43941 Dátum:
2018.01.09 kedd, 22:17:28 »
Idézetet írta: Bitmester - 2018.01.09 kedd, 21:28:48
Mivel a főtengely végén lévő szíjtárcsával van gondom ezért ide írok (de szerintem ez mehetne az általános kérdésekbe is.)
Szóval elképzelhető az (volt már valakinek esetleg ilyen problémája), hogy szétesik a főtengely végén lévő szíjtárcsa? (hosszbordás szíjtárcsa).
Nálam nagyon ilyet produkált. (sötét van és most nem mászkálok a kocsi alá.) Holnap talán még a szerelőig elgurulok mert az utolsó 24 km-et már töltés nélkül tettem meg.
Amit látok benne az annyi mintha egy külön gyűrű lenne a tárcsán a szíjat félig ledarálta.
Azzal kezdődött, hogy csörömpölt de nagyon. Gondoltam még haza érek. Hát éppen.
Valakinek volt már hasonló esete?
(Visszaolvasva ez most nagyon olyan lett, mint aki még az életbe nem látott a libikókánál bonyolultabb mechanikus szerkezetet! Bocsi!
)
Simán elképzelhető. Két vasdarabból van, ami között valami gumiszerűség van, ami egy idő után megadja magát. Valami minőségire cseréld, hogy 20e km múlva ne kelljen megint.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43942 Dátum:
2018.01.10 szerda, 09:59:20 »
Idézetet írta: Bitmester - 2018.01.09 kedd, 21:28:48
Mivel a főtengely végén lévő szíjtárcsával van gondom ezért ide írok (de szerintem ez mehetne az általános kérdésekbe is.)
Szóval elképzelhető az (volt már valakinek esetleg ilyen problémája), hogy szétesik a főtengely végén lévő szíjtárcsa? (hosszbordás szíjtárcsa).
Nálam nagyon ilyet produkált. (sötét van és most nem mászkálok a kocsi alá.) Holnap talán még a szerelőig elgurulok mert az utolsó 24 km-et már töltés nélkül tettem meg.
Amit látok benne az annyi mintha egy külön gyűrű lenne a tárcsán a szíjat félig ledarálta.
Azzal kezdődött, hogy csörömpölt de nagyon. Gondoltam még haza érek. Hát éppen.
Valakinek volt már hasonló esete?
(Visszaolvasva ez most nagyon olyan lett, mint aki még az életbe nem látott a libikókánál bonyolultabb mechanikus szerkezetet! Bocsi!
)
Annyira szétesni, hogy leessen a helyéről a fele, nem fog. De amúgy két darabból van, amit gumi tart össze. Ez meg tudja adni magát, és akkor elforognak egymáson. Egyrészt nincs töltés, másrészt jó büdös, ha megég. Olyan is lehet, hogy hidegen jó, mert az égett-olvadt gumi összeragad. Azután egyszercsak újra elengedi magát, és onnantól döglött. Leállítod, kihűl, megint jó, míg fel nem melegszik.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43943 Dátum:
2018.01.10 szerda, 10:01:37 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.01.09 kedd, 22:17:28
Simán elképzelhető. Két vasdarabból van, ami között valami gumiszerűség van, ami egy idő után megadja magát. Valami minőségire cseréld, hogy 20e km múlva ne kelljen megint.
Így van. Volt már ugyan, akinek a Bárdi sajátmárkás is elment tízezer km-eket. Nekem 5 ezerig bírta. Most valami SKF vagy fenetudjamárkás van fenn, ami majdnem x2 árban, de 25 ezret elment azóta, és nem mutatja jelét, hogy szét akarna esni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bitmester
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 100
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43944 Dátum:
2018.01.10 szerda, 11:41:55 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.01.10 szerda, 10:01:37
Így van. Volt már ugyan, akinek a Bárdi sajátmárkás is elment tízezer km-eket. Nekem 5 ezerig bírta. Most valami SKF vagy fenetudjamárkás van fenn, ami majdnem x2 árban, de 25 ezret elment azóta, és nem mutatja jelét, hogy szét akarna esni.
AndyA
Nagynehezen sikerült megoldani a szerelés kérdését. Elméletielg délutánra kész lesz.
Dayco-t kap a kicsike. Remélem bírni fogja vele egy darabig.
Ez most jó lecke volt.
Leírtátok a hol-jó hol nem jó viselkedést. Nekem ez teljesen megvolt.
Mikor 1 hónapja elvittem a szerelőhöz elhalgatott. Előtte 2 napig csörgött.
Tegnap egy oda út alatt szétesett az egész!!
Mostmár tudom, ha ilyen hang jön újra elő tudom mit kell rendelni!
"Kalandok a Mondeóval" Újabb fejezetét zártam most le!
Üdv!
Naplózva
Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos
Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke
hudi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43945 Dátum:
2018.01.10 szerda, 17:58:09 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.01.09 kedd, 09:57:19
Vagy leakasztod, aztán addig mozgatod amíg rendesen nem kezd mozogni hidegen is
Mozgatás tényleg sokat segített,de van egy pont ahol alig érezhetően,de akad.Úgy éreztem ezen már további mozgatással nem tudok javítani.
Erős terhelésnél még mindig letilt(kb.70cels. alatt),de így már teljesen használható és tudom hol a a hiba.Ma sikerült kiolvasni a hibakódot is:
P132B, FORScan szerint változtatható lapátállású turbófeltöltő cseréje szükséges.
Köszi a segítséget!
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43946 Dátum:
2018.01.10 szerda, 18:04:18 »
Idézetet írta: hudi - 2018.01.10 szerda, 17:58:09
Mozgatás tényleg sokat segített,de van egy pont ahol alig érezhetően,de akad.Úgy éreztem ezen már további mozgatással nem tudok javítani.
Erős terhelésnél még mindig letilt(kb.70cels. alatt),de így már teljesen használható és tudom hol a a hiba.Ma sikerült kiolvasni a hibakódot is:
P132B, FORScan szerint változtatható lapátállású turbófeltöltő cseréje szükséges.
Köszi a segítséget!
Ha járó motornál mozgatod, lehet az a pici akadás is elmúlik. Arra kell figyelni, hogy elindulás után szépen finoman kell bemelegíteni, nem cipőzni. Ha már bemelegedett, utána már nem fogja bedobni a hibát. Nekem kb 2 éve ilyen, csak nagyobb hidegekben akad ki. Olyankor gyújtás le/fel, és lehet tovább menni.
Naplózva
szell.n
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43947 Dátum:
2018.01.11 csütörtök, 10:08:57 »
Kérdésem lenne porlasztócsúcs programozáskor meg kell adni mind a 4 csúcs számát, vagy lehet olyat, hogy csak a 4. hengerét irom be?
Naplózva
Mr.Windd
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43948 Dátum:
2018.01.11 csütörtök, 10:18:00 »
Idézetet írta: szell.n - 2018.01.11 csütörtök, 10:08:57
Kérdésem lenne porlasztócsúcs programozáskor meg kell adni mind a 4 csúcs számát, vagy lehet olyat, hogy csak a 4. hengerét irom be?
Az attól függ.
Ha pre-FL az autód, akkor muszáj mindent megadnod, mert nem kiolvasható, és fals értékek fognak a táblázatban szerepelni, amiket nem jó beíratni a vezérlőbe.
Ha FL utáni az autó és kiolvashatóak a kódok, akkor elég lehet csak azt megváltoztatni, amelyiket akarod.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43949 Dátum:
2018.01.11 csütörtök, 11:22:06 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.01.11 csütörtök, 10:18:00
Az attól függ.
Ha pre-FL az autód, akkor muszáj mindent megadnod, mert nem kiolvasható, és fals értékek fognak a táblázatban szerepelni, amiket nem jó beíratni a vezérlőbe.
Ha FL utáni az autó és kiolvashatóak a kódok, akkor elég lehet csak azt megváltoztatni, amelyiket akarod.
AndyA
Én is szeretnék kérdezni kódokkal kapcsolatban.
December végén volt teljes rendszer felújításom, 2006os 2.0Tdci
Amikor elhoztam itthon vettem észre hogy alapjáraton mintha ki ki hagyna egy ütem, meg elég csörgős volt főleg hidegen. Kiolvastam a kódokat és valahogyan csak az 1. hengerét módosították, a többi benne maradt az előzőé.
Beírtam a megfelelő sorrendben őket Forscanben, elmentettem nem egyenként hanem az összes kód írásával.
Tökéletes lett a kocsi hangja, szinte nem is volt dízeles hangja annyira finoman járt.
Azóta mentem vele 1100km-ert, de valahogy a rossz irányba ment el a tanulás alatt.
Most gázadásnál állóhelyben is mintha csörögne 1500nál kb.
Meg menetközben is lehet hallani ha nyomom a gázt hogy csörög picit, néha halkan, néha hangosabban.
Hidegen az alapjárat alá esik a fordulat 1mmel. Melegen csak akkor ha benyomom a kuplungot, amúgy fenntről áll be (állóhelyben).
Hol rontottam el, vagy mi történt? Kódokat nem dobta el, visszaolvastam.
Délután hívom majd a céget, hogy mikor nézik meg, de addig is valami ötlet?
Csúcsokban kapcsolószelep+csúcs, magasnyomású teljesen
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Oldalak:
1
...
872
873
874
875
876
877
878
[
879
]
880
881
882
883
884
885
886
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ