Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.03.28 csütörtök, 19:10:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 873 874 875 876 877 878 879 [880] 881 882 883 884 885 886 887 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13203347 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #43950 Dátum: 2018.01.11 csütörtök, 15:23:57 »

Tisztelt Fórumtársak!
Elkészültem a TDDI-TDCI mondeok olajtermosztát szabályozó elemének központosítójával. A cikk is készen van hamarosan olvasható lesz a FAQ topikban az olajtermosztát átalakítása cikk folytatása ként. Ezzel a megoldással az olajtermosztát minden hibája és nyűgje ki lett küszöbölve. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
speti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #43951 Dátum: 2018.01.12 péntek, 15:42:09 »

Sziasztok.
Tegnap kigyulladt a motorfigyelmeztető lámpám.
Ma délelőtt elaludt, délután megint kigyulladt.
Az EGR le van dugózva, de eddig (2 év alatt) még nem csinált ilyet.
Van összefüggés?
Naplózva

MK3 2.0 TDCi GHIA Kombi 2006 130Le
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #43952 Dátum: 2018.01.12 péntek, 21:21:39 »

Sziasztok.
Tegnap kigyulladt a motorfigyelmeztető lámpám.
Ma délelőtt elaludt, délután megint kigyulladt.
Az EGR le van dugózva, de eddig (2 év alatt) még nem csinált ilyet.
Van összefüggés?

Szerinted? Ki kell olvasni a hibatárolót.
Naplózva
szabi400
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


E-mail
« Új hozzászólás #43953 Dátum: 2018.01.13 szombat, 08:26:51 »

Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni. Tudna valaki porlasztó állapot bemérést csinálna, vagy tudnátok valakit ajánlani?
Naplózva

2.0TDCi 130Le FMBA 2001
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #43954 Dátum: 2018.01.13 szombat, 11:53:35 »

Sziasztok
P132Bnél a geometriát keĺ megnézni vagy az elektronika is lehet rossz(kopott fogaskerék miatt)?
4. Ben gyorsítottam alacsony fordulatról kis emelkedőn 4 fővel ekkor jelentkezett 1500as fordulatnál kb.
Utána párzor éreztem mintha rángatott volna amikor 1500nál volt  fordulat gyorsításnál.
Egr dugózva

Köszönöm
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #43955 Dátum: 2018.01.13 szombat, 16:03:32 »

Sziasztok
P132Bnél a geometriát keĺ megnézni vagy az elektronika is lehet rossz(kopott fogaskerék miatt)?
4. Ben gyorsítottam alacsony fordulatról kis emelkedőn 4 fővel ekkor jelentkezett 1500as fordulatnál kb.
Utána párzor éreztem mintha rángatott volna amikor 1500nál volt  fordulat gyorsításnál.
Egr dugózva

Köszönöm

http://www.talkford.com/community/topic/205979-ford-mondeo-tdci-code-p132b/

Itt erről értekeznek. (Angol tudás nem árt.)
Naplózva
Bazsi1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11



E-mail
« Új hozzászólás #43956 Dátum: 2018.01.13 szombat, 23:16:44 »

Helló!
2004 TDCi(130 le, N7BA) Mondeo-ban MAP szenzort kell cserélnem.
Az lenne a kérdésem,hogy ez évjárat függő, vagy a facelift előtti és utániakban is ugyanolyan van,mert valamelyik alkatrész ker. honlapján
ki volt emelve, hogy 2003. 09-ig?

Naplózva

2004 Ford Mondeo 2.0 TDCI 130 Le N7BA
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #43957 Dátum: 2018.01.14 vasárnap, 10:53:31 »


Megnéztem, akad alsó pozicióban, és akadt a felsőben is( de felül már nem akad a mozgatásomtól gondolom Smiley )
Úgyhogy geometria tisztítás lesz
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #43958 Dátum: 2018.01.14 vasárnap, 15:50:13 »

Helló!
2004 TDCi(130 le, N7BA) Mondeo-ban MAP szenzort kell cserélnem.
Az lenne a kérdésem,hogy ez évjárat függő, vagy a facelift előtti és utániakban is ugyanolyan van,mert valamelyik alkatrész ker. honlapján
ki volt emelve, hogy 2003. 09-ig?



A Comax is külön hozza.

https://cromax.hu/ford/mondeo_2000-2007_/elektromos_rendszer/motor_erzekelokjeladok/map_szenzor/?limitstart=0
Naplózva
Bazsi1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11



E-mail
« Új hozzászólás #43959 Dátum: 2018.01.14 vasárnap, 17:38:10 »

Naplózva

2004 Ford Mondeo 2.0 TDCI 130 Le N7BA
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #43960 Dátum: 2018.01.16 kedd, 08:15:00 »

Tisztelt Fórumtársak!
A TDDI-TDCI olajtermosztát átalakításának befejező végleges formája, "Zsolteey" Fórumtársnak köszönhetően olvasható a FAQ topikban. A központosító elemet csak egyszer kell elkészíteni, és a továbbiakban nincs vele gond.
A tapasztalatokat a központosítóval és a termosztát további működésével kapcsolatban a fórumon vagy privátban várom.
Sok sikert az átalakításhoz. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2018.01.16 kedd, 14:33:53 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #43961 Dátum: 2018.01.18 csütörtök, 08:33:44 »

Tisztelt Fórumtársak!
A TDDI-TDCI olajtermosztát átalakításának befejező végleges formája, "Zsolteey" Fórumtársnak köszönhetően olvasható a FAQ topikban. A központosító elemet csak egyszer kell elkészíteni, és a továbbiakban nincs vele gond.
A tapasztalatokat a központosítóval és a termosztát további működésével kapcsolatban a fórumon vagy privátban várom.
Sok sikert az átalakításhoz. wave
Tisztelettel László! worship

Tisztelt László!

Ha új a termosztát(de mégsem zár rendesen), akkor az O gyűrűs műveletet nem muszáj megcsinálni?
A betétet bronzból tudtam elkészíttetni, nem rézből.
Illetve most vettem észre egy bontottan, hogy az a fényes rúd ki tud jönni a betétből, ez normális így?

Köszönöm!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #43962 Dátum: 2018.01.18 csütörtök, 11:10:31 »

Tisztelt László!

Ha új a termosztát(de mégsem zár rendesen), akkor az O gyűrűs műveletet nem muszáj megcsinálni?
A betétet bronzból tudtam elkészíttetni, nem rézből.
Illetve most vettem észre egy bontottan, hogy az a fényes rúd ki tud jönni a betétből, ez normális így?

Köszönöm!
Tisztelt Fórumtárs!
Az új olajtermosztát tömítő gyűrűjét nem kell eltávolítani, mivel nem a lekeményedés hanem a központosítás miatt nem zár rendesen. A bronzból készült központosító elem is tökéletesen megfelel a célnak. A központosító behelyezése után feltétlen ellenőrizni kell a tökéletes nyitás és zárási folyamatot. Előfordulhat, hogy a központosító felhelyezése előtt állítani kell a szabályozóelem helyzetén, a tökéletes zárás megteremtéséig. A szabályozóelemből a tolórúd kivehető, az nem hiba. Sok sikert a javításhoz. Nekem kiválóan működik. A tapasztalatodat várjuk a fórumon. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #43963 Dátum: 2018.01.18 csütörtök, 11:12:33 »

Tisztelt Fórumtárs!
Az új olajtermosztát tömítő gyűrűjét nem kell eltávolítani, mivel nem a lekeményedés hanem a központosítás miatt nem zár rendesen. A bronzból készült központosító elem is tökéletesen megfelel a célnak. A központosító behelyezése után feltétlen ellenőrizni kell a tökéletes nyitás és zárási folyamatot. Előfordulhat, hogy a központosító felhelyezése előtt állítani kell a szabályozóelem helyzetén, a tökéletes zárás megteremtéséig. A szabályozóelemből a tolórúd kivehető, az nem hiba. Sok sikert a javításhoz. Nekem kiválóan működik. A tapasztalatodat várjuk a fórumon. wave
Tisztelettel László! worship

Az biztos hogy most nagyon lezár, mert eddig ha forgattam a betétet akkor simán átfújtam rajta. Most nem tudok átfújni sehogy
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #43964 Dátum: 2018.01.18 csütörtök, 11:24:23 »

Az biztos hogy most nagyon lezár, mert eddig ha forgattam a betétet akkor simán átfújtam rajta. Most nem tudok átfújni sehogy
Tisztelt Fórumtárs!
Ha tökéletes a zárás akkor a következő próba a kifőzés legyen és közben ellenőrizni a tökéletes nyitás folyamatát. Utána ha minden rendben jöhet a beépítés. wave
Tisztelettel László! worship

Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #43965 Dátum: 2018.01.18 csütörtök, 11:42:33 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ha tökéletes a zárás akkor a következő próba a kifőzés legyen és közben ellenőrizni a tökéletes nyitás folyamatát. Utána ha minden rendben jöhet a beépítés. wave
Tisztelettel László! worship


László!
Néztem az átalakítós cikket, az a kérdés merült fel bennem, hogy nem szűkíti le nagyon ez az átalakító a szabad keresztmetszetet? Főleg a vízpumpás fotónál tűnik úgy, hogy alig marad "hely" ahol a hűtővíz átfolyjon.
Nem kellene az egész átalakító perselyt lelapolni?
Üdv, Ferqó
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26957


E-mail
« Új hozzászólás #43966 Dátum: 2018.01.18 csütörtök, 11:46:44 »

Tisztelt László!

Ha új a termosztát(de mégsem zár rendesen), akkor az O gyűrűs műveletet nem muszáj megcsinálni?
A betétet bronzból tudtam elkészíttetni, nem rézből.
Illetve most vettem észre egy bontottan, hogy az a fényes rúd ki tud jönni a betétből, ez normális így?

Köszönöm!

Esetleg tudsz még csináltatni pár darabot? Lehet, lenne rá érdeklődés, ha eléggé baráti az ára. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #43967 Dátum: 2018.01.18 csütörtök, 12:01:38 »

Esetleg tudsz még csináltatni pár darabot? Lehet, lenne rá érdeklődés, ha eléggé baráti az ára. Smiley

AndyA

Most egyet csináltattam a munkahelyemen, majd még esztergáltatok. A két vágást kézi fűrésszel csináltam már.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #43968 Dátum: 2018.01.18 csütörtök, 12:08:53 »

László!
Néztem az átalakítós cikket, az a kérdés merült fel bennem, hogy nem szűkíti le nagyon ez az átalakító a szabad keresztmetszetet? Főleg a vízpumpás fotónál tűnik úgy, hogy alig marad "hely" ahol a hűtővíz átfolyjon.
Nem kellene az egész átalakító perselyt lelapolni?
Üdv, Ferqó
Tisztelt Fórumtárs!
A szivattyúról feltett kép nagyon csalós. Nem látszik jól a vízbeáramlás útja.
A szivattyú, a termosztáton keresztül nyomja a vizet a hűtő felé.
A szivattyú talpában a termosztát furatának belső átmérője 25 mm. A központosító 4 mm széles 20 mm átmérőjű pereme és a ház között 4 mm távolság van, ennyire nyúlik túl a szivattyútalpon. A belső bajonett zár 12 mm széles, pont olyan mint a termosztát kimeneti, elvezető csöve aminek a belső átmérője szintén 12 mm. Szóval megfelelő az áramlás. Az a jó, hogy több szem többet lát és minden oldalról átbeszéljük a témát. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2018.01.18 csütörtök, 15:58:20 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #43969 Dátum: 2018.01.18 csütörtök, 12:17:38 »

Tisztelt Fórumtárs!
A szivattyúról feltett kép nagyon csalós. Nem látszik jól a vízbeáramlás útja.
A szivattyú, a termosztáton keresztül nyomja a vizet a hűtő felé.
A termosztátház belső átmérője 25 mm. A központosító 4 mm széles 20 mm átmérőjű pereme és a ház között 4 mm távolság van, ennyire nyúlik túl a szivattyútalpon. A belső bajonett zár 12 mm széles, pont olyan mint a termosztát kimeneti, elvezető csöve aminek a belső átmérője szintén 12 mm. Szóval megfelelő az áramlás. Az a jó, hogy több szem többet lát és minden oldalról átbeszéljük a témát. wave
Tisztelettel László! worship

Reméljük hogy a műanyag tartók nem törnek el mint a benzines főtermosztátnál és kerül a motorba a darabja, mert meg lett növelve a rugó ereje.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #43970 Dátum: 2018.01.18 csütörtök, 12:50:30 »

Tisztelt Fórumtárs!
A szivattyúról feltett kép nagyon csalós. Nem látszik jól a vízbeáramlás útja.
A szivattyú, a termosztáton keresztül nyomja a vizet a hűtő felé.
A termosztátház belső átmérője 25 mm. A központosító 4 mm széles 20 mm átmérőjű pereme és a ház között 4 mm távolság van, ennyire nyúlik túl a szivattyútalpon. A belső bajonett zár 12 mm széles, pont olyan mint a termosztát kimeneti, elvezető csöve aminek a belső átmérője szintén 12 mm. Szóval megfelelő az áramlás. Az a jó, hogy több szem többet lát és minden oldalról átbeszéljük a témát. wave
Tisztelettel László! worship
OK.
Üdv, Ferkó
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #43971 Dátum: 2018.01.18 csütörtök, 13:16:53 »

Reméljük hogy a műanyag tartók nem törnek el mint a benzines főtermosztátnál és kerül a motorba a darabja, mert meg lett növelve a rugó ereje.
Tisztelt Fórumtárs!
Az általad említett hibalehetőség még tudomásom szerint soha nem fordult elő. Nem emlékszem arra, hogy valaki is jelezte volna azt a TDDI-TDCI topikokban, hogy a termosztát háza eltörött és a termosztát darabjai bele kerültek a motorblokkba.
Ennek ellenére köszönöm a felvetést eljen és elgondolkodom rajta mit lehet tenni az esetleges felvetett hibajelenség megszüntetésére. wave
Tisztelettel László! worship 
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #43972 Dátum: 2018.01.18 csütörtök, 13:18:45 »

Reméljük hogy a műanyag tartók nem törnek el mint a benzines főtermosztátnál és kerül a motorba a darabja, mert meg lett növelve a rugó ereje.
Nekem egy sima tömítőgyűrű cserénél a rugó visszatekerésekor törött el a műanyagfül, ami miatt új termosztátot kellett vennem.   Lehet hogy egyedi a dolog de olyan  mintha elöregedett volna a műanyag. Úgyhogy óvatosan a rugóval!
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #43973 Dátum: 2018.01.18 csütörtök, 13:34:18 »

Tisztelt Fórumtárs!
Az általad említett hibalehetőség még tudomásom szerint soha nem fordult elő. Nem emlékszem arra, hogy valaki is jelezte volna azt a TDDI-TDCI topikokban, hogy a termosztát háza eltörött és a termosztát darabjai bele kerültek a motorblokkba.
Ennek ellenére köszönöm a felvetést eljen és elgondolkodom rajta mit lehet tenni az esetleges felvetett hibajelenség megszüntetésére. wave
Tisztelettel László! worship 
A benzines Mk3-nál lévő főtermosztátra gondoltam,azok törnek.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #43974 Dátum: 2018.01.18 csütörtök, 13:38:59 »

Nekem egy sima tömítőgyűrű cserénél a rugó visszatekerésekor törött el a műanyagfül, ami miatt új termosztátot kellett vennem.   Lehet hogy egyedi a dolog de olyan  mintha elöregedett volna a műanyag. Úgyhogy óvatosan a rugóval!
Tisztelt Fórumtárs!
A kivétel erősíti a szabályt. eljen Én egy jó pár termosztátot cseréltem már mondeókban. A kísérleteim során elég sokszor szét, összeszereltem, azokat. A tapasztalatom az, hogy a termosztát ház keményműanyag, hőre keményedő, stabil, erős, kialakítású. Ettől függetlenül ami eltörhet az előbb-utóbb eltörik, mondja "Murphy".
A hibalehetőség kiküszöbölésére a megoldás is megvan már!
Ha elkészültem vele közlöm a mélyen tisztelt publikummal. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
szabi400
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


E-mail
« Új hozzászólás #43975 Dátum: 2018.01.18 csütörtök, 18:20:13 »

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, biztos sok tapasztalt fórumtárs van köztetek. Nem sok tapasztalatom van a márkával, típussal. Nemrég vásárolt mk3 2.0 tdci fmba típusú kombi néhány napja a következőket produkálja: hidegen beinditásnál kékesen füstöl, picit egyenletlen járás, néha az alapjárat is ingadozik. Gázadásra kicsit mintha háromhengeres hangja lenne. A kékes füst kb. 5 perc múlva megszűnik. Menet közben gyorsításnál mindha nem menne egy henger rendesen olyan 2500-as fordulatig, ilyenkor csörgő hang hallatszik a motortérből, a motor nem is húz egyenletesen, aztán utána ez megszűnik, a csörgő hang is kisimul, megjön az erő is, a kocsi jól húz. Sebességváltásoknál is becsörög a motor amikor visszaesik a fordulat. Check engine lámpa nem világít, nem villog az izzításjelző sem. Hibakódot nem tudok olvasni. Ha valaki tudna segíteni hibakód olvasásban, komolyabb diagnosztikában azt nagyon megköszönném, gondolom ezzel kell kezdeni.Természetesen ezt nem ingyen várom el. Sok minden olvastam hasonló jelenségekről itt a fórumon, de csak találgatni tudok. Nagyon bosszantó nemrég vettük az autót. Remélem tud valaki segíteni. Köszönöm előre is!
« Utoljára szerkesztve: 2018.01.18 csütörtök, 18:28:35 írta szabi400 » Naplózva

2.0TDCi 130Le FMBA 2001
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #43976 Dátum: 2018.01.18 csütörtök, 18:29:03 »

Sziasztok!
 Nagyon bosszantó nemrég vettük az autót
Hát igen.17éves ketyegő bomba...ha berobban,nem ér annyit az autó,mint a hiba költsége.Talán jobban átkellett volna gondolni a vételnél a választást.

Amúgy írd meg azt is,merre laksz-jársz,mert úgy könnyebb segíteni diagban.
Én pl délpesten szívesen segítek karitatíve.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szabi400
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


E-mail
« Új hozzászólás #43977 Dátum: 2018.01.18 csütörtök, 19:54:25 »

Hát igen.17éves ketyegő bomba...ha berobban,nem ér annyit az autó,mint a hiba költsége.Talán jobban átkellett volna gondolni a vételnél a választást.

Amúgy írd meg azt is,merre laksz-jársz,mert úgy könnyebb segíteni diagban.
Én pl délpesten szívesen segítek karitatíve.

Budapest és környéke nekem tökéletesen megfelel.
Budapest XIV. kerületben vagyok egyébként.
Ha megadsz valami elérhetőséget, akkor keresnélek.
Köszönöm

Egyébként így látatlanul valami tipp a tünetek alapjan?
Szamítsak a legrosszabbra, vagy így diag nélkül még barmi is lehet?
« Utoljára szerkesztve: 2018.01.18 csütörtök, 20:03:47 írta szabi400 » Naplózva

2.0TDCi 130Le FMBA 2001
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26957


E-mail
« Új hozzászólás #43978 Dátum: 2018.01.18 csütörtök, 21:09:46 »

Budapest és környéke nekem tökéletesen megfelel.
Budapest XIV. kerületben vagyok egyébként.
Ha megadsz valami elérhetőséget, akkor keresnélek.
Köszönöm

Egyébként így látatlanul valami tipp a tünetek alapjan?
Szamítsak a legrosszabbra, vagy így diag nélkül még barmi is lehet?

Indulásnál füst és kicsit egyenetlen járás az lehet izzítógyertya. Lakatfogós árammérővel rá kell mérni, vagy lebontani a vezetéket róla, és kimérni egyenként ellenállásmérővel. Pár tized Ohm körül kell ellenállása legyen, ha jó. Ha szakadt, csere.

A többi viszont biztosan nem izzító, úgyhogy ennyivel azért nem úszod meg... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #43979 Dátum: 2018.01.18 csütörtök, 21:15:50 »

Budapest és környéke nekem tökéletesen megfelel.
Budapest XIV. kerületben vagyok egyébként.
Ha megadsz valami elérhetőséget, akkor keresnélek.
Köszönöm

Egyébként így látatlanul valami tipp a tünetek alapjan?
Szamítsak a legrosszabbra, vagy így diag nélkül még barmi is lehet?
még a diag sem biztos, hogy mutat bármi hibát.A korrekciós értéket talán kilehet olvasni a csúcsoknál,de miután korai tdci-ről van szó,ez korántsem biztos.Hibakód kevés eséllyel lesz található, mk3 nem túl közlékeny.
Valószínű az üza rendszeri probléma.Talán a csúcsok újraprogizása rövidtávú eredményt hozhat,de az nem végleges megoldás.
Izzítóka lehetne még csekkolni.Ha van kiegfűtés si akkor azokat is.
Halásztelken lakom.Ha érdekel írj privátba,és mebeszéljük.
Nem sok jóval kecsegtet szerintem a jelenlegi helyzeted.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
forest
Kezdő
*
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 37


E-mail
« Új hozzászólás #43980 Dátum: 2018.01.18 csütörtök, 23:02:54 »

Tisztelt Fórumtárs!
Az általad említett hibalehetőség még tudomásom szerint soha nem fordult elő. Nem emlékszem arra, hogy valaki is jelezte volna azt a TDDI-TDCI topikokban, hogy a termosztát háza eltörött és a termosztát darabjai bele kerültek a motorblokkba.
Ennek ellenére köszönöm a felvetést eljen és elgondolkodom rajta mit lehet tenni az esetleges felvetett hibajelenség megszüntetésére. wave
Tisztelettel László! worship 

Köszönöm a módosítások leírásait, nagyon haszos.  worship
Én kb. két hete kutattam a lassú melegedés okát, akkor találtam ezt:

Mivel az autó nemrég került hozzánk, nem tudhatom, mikori a termosztát, lehet, hogy még az első. Annak, akinek nem az elmúlt pár évben volt cserélve, megnyugtatásul szolgálhatna valami erősítés. Aki mostanában cserélte,nem hinném gondot okoz az a kicsivel nagyobb feszítő erő, elég masszív anyagból van.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia 2004
szabi400
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


E-mail
« Új hozzászólás #43981 Dátum: 2018.01.18 csütörtök, 23:25:01 »

még a diag sem biztos, hogy mutat bármi hibát.A korrekciós értéket talán kilehet olvasni a csúcsoknál,de miután korai tdci-ről van szó,ez korántsem biztos.Hibakód kevés eséllyel lesz található, mk3 nem túl közlékeny.
Valószínű az üza rendszeri probléma.Talán a csúcsok újraprogizása rövidtávú eredményt hozhat,de az nem végleges megoldás.
Izzítóka lehetne még csekkolni.Ha van kiegfűtés si akkor azokat is.
Halásztelken lakom.Ha érdekel írj privátba,és mebeszéljük.
Nem sok jóval kecsegtet szerintem a jelenlegi helyzeted.



Előzmeny infó az autóról még annyi, az eladó elmondása alapján, amiben már kezdek nagyon kételkedni??
Mielőtt megvettem az autót a porlasztók be lettek mérve, és volt benne 2 rossz, ami fel lett újítva, majd mind a négy újra lett kódolva. Nos ennek tudatában mertem belevágni a vételbe.
« Utoljára szerkesztve: 2018.01.18 csütörtök, 23:27:54 írta szabi400 » Naplózva

2.0TDCi 130Le FMBA 2001
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #43982 Dátum: 2018.01.18 csütörtök, 23:34:47 »

Köszönöm a módosítások leírásait, nagyon haszos.  worship
Én kb. két hete kutattam a lassú melegedés okát, akkor találtam ezt:

Mivel az autó nemrég került hozzánk, nem tudhatom, mikori a termosztát, lehet, hogy még az első. Annak, akinek nem az elmúlt pár évben volt cserélve, megnyugtatásul szolgálhatna valami erősítés. Aki mostanában cserélte,nem hinném gondot okoz az a kicsivel nagyobb feszítő erő, elég masszív anyagból van.
Valami hasonlóan törött el az enyém is. Igaz nekem összerakás közben de mivel műanyagról beszélünk, két oldalról kézzel rátartva a műanyag fülre,  tekertem vissza a rugót  és a kezemben maradt egy darab belőle. 2005 évjárat valszeg eredeti volt még benne.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
mkawter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 63



E-mail
« Új hozzászólás #43983 Dátum: 2018.01.19 péntek, 22:32:31 »

Sziasztok!

Már többször segítettetekd nekem, amiért nagy köszönet, ám most az egyik ismerősöm ráfutott egy FL elötti tdci-re, aminek összeomolni látszik a common rail rendszere. Mit, illetve kit javasoltok ilyen esetben  Budapest, pest megye környékén? Bontott alaltrészek? Vagy új csúcsok programozva teljes üzemanyag rendszer tisztítással? Milyen árak vannak manapság? Nincs ilyesmiről sajnos a wikiben mankó. Légyszi segítsetek hátha menthető a gép Smiley
Naplózva

2001-es MK3 2.0 TDDI 145le Wolf szoftveres kombi
speti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #43984 Dátum: 2018.01.19 péntek, 22:50:04 »

Sziasztok!

Már többször segítettetekd nekem, amiért nagy köszönet, ám most az egyik ismerősöm ráfutott egy FL elötti tdci-re, aminek összeomolni látszik a common rail rendszere. Mit, illetve kit javasoltok ilyen esetben  Budapest, pest megye környékén? Bontott alaltrészek? Vagy új csúcsok programozva teljes üzemanyag rendszer tisztítással? Milyen árak vannak manapság? Nincs ilyesmiről sajnos a wikiben mankó. Légyszi segítsetek hátha menthető a gép Smiley

Nekem ősszel volt komplett felújítás a filepdiesel-nél, 400 lett a vége, de nem vagyok elégedett.
Elég kopogós maradt.
Naplózva

MK3 2.0 TDCi GHIA Kombi 2006 130Le
mkawter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 63



E-mail
« Új hozzászólás #43985 Dátum: 2018.01.19 péntek, 23:00:37 »

Nekem ősszel volt komplett felújítás a filepdiesel-nél, 400 lett a vége, de nem vagyok elégedett.
Elég kopogós maradt.
Akkor jó nyomon járunk, ha másik kocsi után nézünk? Ez meg mehet a bontóba? Elég tragikus... 4 kilóból egész élhető kis francia benzineseket lehet kapni.
Hozzáteszem, mi imádjuk a miénket, kérdés hogy a tddi miket tartogat a jövőben. Legolcsóbb luxust nyújtja egy 5 tagú családnak már 4 éve.
Naplózva

2001-es MK3 2.0 TDDI 145le Wolf szoftveres kombi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #43986 Dátum: 2018.01.20 szombat, 10:28:48 »

Akkor jó nyomon járunk, ha másik kocsi után nézünk? Ez meg mehet a bontóba? Elég tragikus... 4 kilóból egész élhető kis francia benzineseket lehet kapni.
Hozzáteszem, mi imádjuk a miénket, kérdés hogy a tddi miket tartogat a jövőben. Legolcsóbb luxust nyújtja egy 5 tagú családnak már 4 éve.

Amikre aztán ugyanúgy ráköltesz még 400-at, hogy autó is legyen belőle...
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
mkawter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 63



E-mail
« Új hozzászólás #43987 Dátum: 2018.01.20 szombat, 19:15:25 »

Egyébként  an egy ismerősakire rá lehetne bízni a rendszer tisztítást pontosan mrly alkatrészeket javasolt cserélni, és melyik menthető tisztítással? Köszi a válaszokat!
Naplózva

2001-es MK3 2.0 TDDI 145le Wolf szoftveres kombi
Robi222
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16



E-mail
« Új hozzászólás #43988 Dátum: 2018.01.21 vasárnap, 19:52:58 »

Hali!  vigyor3

Megint én vagyok, van egy Mondeo-m 2004-es amibe eredetileg 85kw 115 lovas dízel motor van. Az lenne a kérdésem, hogy a 96kw-os hengerfej/bütykös tengely passzol a 85kw-os blokkhoz ?
A lényeg az, hogy vezérműlánc cserénél átugrott véletlen a főtengely amit nem vettünk észre, rá startoltunk és hengerfejt is kellett cserélni viszont csak 96kw-os használt motort találtunk így hát arról lett átrakva a hengerfej bütykös tengellyel együtt. Na most a főtengely a helyén van vagyis a stift benne van a CKP helyén, a két bütykös tengely 12 óránál van, a lánc jól rajta a nagynyomású is jelen van, tehát jelen van minden, viszont beindulni csak startoló szpréjjel indul és miután beindult,nagyon feketét kormol alapgázon, nem elégett dízel szaga van, és a kipufogó is tűzforró de nem a leömlőnél,hanem a leghátsó dobnál aminek jó esetben csak langyosnak kéne lenni, nem tűz forrónak. Tehát olyanra tippelek, hogy nem csuk be időben a szelep és kipufogónál is nagyon mély hangja van amilyen eddig nem volt. Gázra sem reagál úgy mint kellene, mert ha negyedig lenyomom akkor épp hogy felmegy 1000-es fordulatra. Szerintetek mi legyen ? :/ A porlasztócsúcsok és nagynyomásúba csak 8000 km van, nem rég volt felújítva az tuti jó. Tehát arra tippelek, hogy nem csuk időben a szelep, vagy esetleg nem szívja meg magát elég levegővel,mivel a két bütykös tengely eltérő tehát a 85 és 96kw-os és ez miatt kormol nagyon alapgázon is.
Valami ötlet ? Már tényleg nem tudom mi legyen.  falbav
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2004 2.0 TDCi Ghia 85kw -> https://goo.gl/bnAhGz Cheesy
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #43989 Dátum: 2018.01.21 vasárnap, 20:19:41 »

Hali!  vigyor3

Megint én vagyok, van egy Mondeo-m 2004-es amibe eredetileg 85kw 115 lovas dízel motor van. Az lenne a kérdésem, hogy a 96kw-os hengerfej/bütykös tengely passzol a 85kw-os blokkhoz ?
A lényeg az, hogy vezérműlánc cserénél átugrott véletlen a főtengely amit nem vettünk észre, rá startoltunk és hengerfejt is kellett cserélni viszont csak 96kw-os használt motort találtunk így hát arról lett átrakva a hengerfej bütykös tengellyel együtt. Na most a főtengely a helyén van vagyis a stift benne van a CKP helyén, a két bütykös tengely 12 óránál van, a lánc jól rajta a nagynyomású is jelen van, tehát jelen van minden, viszont beindulni csak startoló szpréjjel indul és miután beindult,nagyon feketét kormol alapgázon, nem elégett dízel szaga van, és a kipufogó is tűzforró de nem a leömlőnél,hanem a leghátsó dobnál aminek jó esetben csak langyosnak kéne lenni, nem tűz forrónak. Tehát olyanra tippelek, hogy nem csuk be időben a szelep és kipufogónál is nagyon mély hangja van amilyen eddig nem volt. Gázra sem reagál úgy mint kellene, mert ha negyedig lenyomom akkor épp hogy felmegy 1000-es fordulatra. Szerintetek mi legyen ? :/ A porlasztócsúcsok és nagynyomásúba csak 8000 km van, nem rég volt felújítva az tuti jó. Tehát arra tippelek, hogy nem csuk időben a szelep, vagy esetleg nem szívja meg magát elég levegővel,mivel a két bütykös tengely eltérő tehát a 85 és 96kw-os és ez miatt kormol nagyon alapgázon is.
Valami ötlet ? Már tényleg nem tudom mi legyen.  falbav

Nem tudjátok összehasonlítani a régi és új vezérműtengelyeket?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Robi222
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16



E-mail
« Új hozzászólás #43990 Dátum: 2018.01.21 vasárnap, 20:23:38 »

Nem tudjátok összehasonlítani a régi és új vezérműtengelyeket?

Esetleg megpróbálhatjuk, bár ahhoz majd ki kéne szedni a bütykös tengelyt a motorból, mert jelenleg benne van a motorban, bár hogy és mit mérjünk le a bütykösön ? átmérőt ? csak mert lehet hogy éppen csak a bütykök nagyobbak rajta pár mm eltéréssel,vagy más az elosztás a bütykök között. Jó lenne megtudni, mert ha mások a bütykök tuti az a baja. Csak az miatt kérdezem, hogy a vezérléssel nem nagyon lehet már merre variálni, ha délnél van a bütykös tengely mind a kettő jelek a láncon is ott vannak ahol bütykösön,a főtengely meg stiftel rögzítve, akkor mi lehet itt még a gond a vezérlésnél ? Valami más ötlet esetleg még ?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2004 2.0 TDCi Ghia 85kw -> https://goo.gl/bnAhGz Cheesy
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26957


E-mail
« Új hozzászólás #43991 Dátum: 2018.01.22 hétfő, 07:14:03 »

Esetleg megpróbálhatjuk, bár ahhoz majd ki kéne szedni a bütykös tengelyt a motorból, mert jelenleg benne van a motorban, bár hogy és mit mérjünk le a bütykösön ? átmérőt ? csak mert lehet hogy éppen csak a bütykök nagyobbak rajta pár mm eltéréssel,vagy más az elosztás a bütykök között. Jó lenne megtudni, mert ha mások a bütykök tuti az a baja. Csak az miatt kérdezem, hogy a vezérléssel nem nagyon lehet már merre variálni, ha délnél van a bütykös tengely mind a kettő jelek a láncon is ott vannak ahol bütykösön,a főtengely meg stiftel rögzítve, akkor mi lehet itt még a gond a vezérlésnél ? Valami más ötlet esetleg még ?

A bütyök magasságot kell összehasonlítani és a szögeket, hogy ugyanannál a szögnél nyit vagy zár egyik vagy másik. Ha egyforma, jó. Ha nem egyforma, nem jó.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #43992 Dátum: 2018.01.22 hétfő, 08:19:50 »

Sziasztok!

Decemberben volt teljes rendszer felújításom.
Elötte is megvolt és most is, hogy melegen 1500 felett kb csörög a motor. Üresben is ha gázt adok, meg menetközben is hallom ahogy ketyereg. De csak akkor ha nyomom a gázt.

Lehet ennek köze a ledugózott EGR-nek? Elég zavaró hosszú úton.
Amúgy más semmi sincs, hibakód és füst se. Hidegen amíg nem mozdul ki a hőmérséklet mutató nem csinálja.
Porlasztó/magasnyomásúval összehozható? Mert garanciális még, de ők aztmondják mindent jól csináltak.

Köszönöm!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Robi222
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16



E-mail
« Új hozzászólás #43993 Dátum: 2018.01.22 hétfő, 14:27:41 »

A bütyök magasságot kell összehasonlítani és a szögeket, hogy ugyanannál a szögnél nyit vagy zár egyik vagy másik. Ha egyforma, jó. Ha nem egyforma, nem jó.

AndyA

Akkor jól gondoltam, köszi, ha lesz idő (valószínűleg csak hétvégén), megnézzük aztán leírom hogy mi a helyzet. Smiley Addig is köszi. Smiley
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2004 2.0 TDCi Ghia 85kw -> https://goo.gl/bnAhGz Cheesy
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #43994 Dátum: 2018.01.23 kedd, 17:21:45 »

Sziasztok!

Decemberben volt teljes rendszer felújításom.
Elötte is megvolt és most is, hogy melegen 1500 felett kb csörög a motor. Üresben is ha gázt adok, meg menetközben is hallom ahogy ketyereg. De csak akkor ha nyomom a gázt.

Lehet ennek köze a ledugózott EGR-nek? Elég zavaró hosszú úton.
Amúgy más semmi sincs, hibakód és füst se. Hidegen amíg nem mozdul ki a hőmérséklet mutató nem csinálja.
Porlasztó/magasnyomásúval összehozható? Mert garanciális még, de ők aztmondják mindent jól csináltak.

Köszönöm!

Kivettem az EGR dugót, és megszünt a csörgés.
Ennyire érzékeny az EGR dugóra vagy mi a fene?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26957


E-mail
« Új hozzászólás #43995 Dátum: 2018.01.23 kedd, 17:23:46 »

Kivettem az EGR dugót, és megszünt a csörgés.
Ennyire érzékeny az EGR dugóra vagy mi a fene?

Nem jellemző. Próbáld visszatenni, hogy megint csörög-e tőle.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #43996 Dátum: 2018.01.23 kedd, 17:36:10 »

Nem jellemző. Próbáld visszatenni, hogy megint csörög-e tőle.

AndyA
2x próbáltam és teljesen megváltozik a motor hangja is tőle. Sőt a 0,6-os korrekciók 0,3-ra lemennek Cheesy
De komolyan
De így meg padlógázon gondolkodik és feketén füstöl. Pedig tiszta minden.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #43997 Dátum: 2018.01.24 szerda, 12:38:26 »

Jó napot!
Mint régebben irtam,vettem egy 2,2 tdci-t porlasztóhibásat.
Munkatársamnak azonos autója van,és az övé tökéletesen dolgozik.
Rá akar beszélni hogy próbára rakjuk át az ő autójából a porlasztókat.
Kicsit félek a dologtól mármint megbolygatni egy jól járó motort.
Kérdések:
Ha átszerelem a porlasztókat muszály átirnom a porlasztókódokat?
Történjen bármi is utána visszarakom az övébe,azon kell megint programozni?
Nem szeretném elrontani az autóját.
A külföldi mesterekről annyit hogy 3 helyre vittem az autót,de bele sem nézett egyik sem,mind megvenné
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26957


E-mail
« Új hozzászólás #43998 Dátum: 2018.01.24 szerda, 12:55:39 »

Jó napot!
Mint régebben irtam,vettem egy 2,2 tdci-t porlasztóhibásat.
Munkatársamnak azonos autója van,és az övé tökéletesen dolgozik.
Rá akar beszélni hogy próbára rakjuk át az ő autójából a porlasztókat.
Kicsit félek a dologtól mármint megbolygatni egy jól járó motort.
Kérdések:
Ha átszerelem a porlasztókat muszály átirnom a porlasztókódokat?
Történjen bármi is utána visszarakom az övébe,azon kell megint programozni?
Nem szeretném elrontani az autóját.
A külföldi mesterekről annyit hogy 3 helyre vittem az autót,de bele sem nézett egyik sem,mind megvenné

Nyilván azokkal a kódokkal fog jól működni az autód, amik a benne lévő porlasztókhoz tartoznak. És persze azokkal is csak betanulás után, ami 1-2 ezer km is lehet, mert a kódok a porlasztók új állapotára vonatkoznak, de ezek már nem újak. Ha FL utáni az autó és tudsz kiolvasni kódot a donorból, azokkal a kódokkal lehet próbálkozni, azok elvileg "aktuálisak".

Ha nem használod nagyon sokat, akkor simán vissza tudod tenni az övébe, a donor autón nem kell (és nem is szabad!) semmit változtatni. A minimális kopást, ami a te autódban történt, a donor elektronikája hamar korrigálni fogja.

Hacsak kalapáccsal össze nem vered a porlasztóit, ettől az ő autójának nem nagyon lehet baja. Smiley

http://www.muszaly.hu/

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23819


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #43999 Dátum: 2018.01.24 szerda, 15:32:47 »


Hacsak kalapáccsal össze nem vered a porlasztóit, ettől az ő autójának nem nagyon lehet baja. Smiley

http://www.muszaly.hu/

AndyA
max, ha telenyomja a csúcsait fémreszelékkel, akkor utána lesz 2szett kukás csúcsa hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 873 874 875 876 877 878 879 [880] 881 882 883 884 885 886 887 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.