Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 04:51:29 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 876 877 878 879 880 881 882 [883] 884 885 886 887 888 889 890 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14632288 alkalommal)
0 Felhasználó és 100 vendég van a témában
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #44100 Dátum: 2018.02.04 vasárnap, 14:09:11 »

Sziasztok,

infót szeretnék kérni. Észrevételem, hogy a motor hőmérséklet visszajelző műszer fals adatokat (?) mutat. Hosszabb utazás során sem megy feljebb a megszokott motor hőfok. Azaz kb 1/4 ig. Vagy éppen a max hőmérséklet  feléig sem. A megszokott alatt a középső tartományra gondolok.
Így szerintem ez így nem biztos és váratlan meglepetés is lehet a vége.
Mi lehet a hiba, hol találom a hibás alkatrészt, mennyibe kerülhet a javítása...

Köszönöm.  worship
üdv.
Nándi



99% hogy semmi baja a műszernek és termosztát a probléma van. Diagnosztika szerint milyen meleg a motor?
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #44101 Dátum: 2018.02.04 vasárnap, 14:56:29 »

Tisztelt Fórumtárs!
A motor szívóoldala a turbóval egyetemben, minden gond nélkül átszívja a kartergázt a leválasztótankon és a katalizátoron keresztül. A leválasztóhoz menő hosszabb csőrendszer nem befolyásolja a motor dinamikáját. Egy dolgot tanácsolhatok. A kezdetben alkalmazott műanyag technikai csövet kicseréltem gumicsőre. A technikai cső a jelentős hőmérséklet és az olajpára együttes hatására, egy idő után lekeményedett és attól féltem hogy egyszer elreped vagy eltörik az állandó rezonancia miatt. A gumicsővel semmi gondom nincs. wave
Tisztelettel László! worship

Tisztelt László!

Sok helyen látok olyat hogy a leválasztó edény kimenetén egy szűrő van és megy a levegőbe a gáz. Nem mondeo volt, meg nem is dízel. Ez esetleg lett próbálva? Vagy a kartergáz bele van számolva a beszívott levegő mennyiségébe? Így mindenképpen vissza kell vezetni?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #44102 Dátum: 2018.02.04 vasárnap, 17:00:21 »

99% hogy semmi baja a műszernek és termosztát a probléma van. Diagnosztika szerint milyen meleg a motor?

kézrátétes diagnosztika volt csak, műszeres nem ...

Gondolom műszeres hibakód kiolvasás kellene hozzá.
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #44103 Dátum: 2018.02.04 vasárnap, 17:50:37 »

Tisztelt László!

Sok helyen látok olyat hogy a leválasztó edény kimenetén egy szűrő van és megy a levegőbe a gáz. Nem mondeo volt, meg nem is dízel. Ez esetleg lett próbálva? Vagy a kartergáz bele van számolva a beszívott levegő mennyiségébe? Így mindenképpen vissza kell vezetni?
Tisztelt Fórumtárs!
Valóban a régebbi kiadású motorokon egy golyós súlyszelepen keresztül a szabadba engedték a kartergázt. Ez a folyamat erősen környezetszennyező, és emiatt lett visszavezetve a hengerbe és újra elégetve. Én  a szabadba vezetéses megoldást eleve kizártam emiatt. Egyébként a korszerű motorok esetében a kartergáz minden esetben vissza van vezetve a hengerekbe. Valamint a kipufogógáz egy része az EGR szelepen keresztül szintén a hengerekbe. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #44104 Dátum: 2018.02.04 vasárnap, 17:57:08 »

kézrátétes diagnosztika volt csak, műszeres nem ...

Gondolom műszeres hibakód kiolvasás kellene hozzá.

Tisztelt Fórumtárs!
A gépednek van saját diagnosztikai állása. Itt menet közben is tudod ellenőrizni a napi Km számláló helyén e tényleges hűtővíz hőmérsékletet. A kézrátételt meg felejtsd el. Annyit ér mint rongytarisznyán a lakat. smile wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #44105 Dátum: 2018.02.04 vasárnap, 19:36:20 »

Tisztelt László!

Sok helyen látok olyat hogy a leválasztó edény kimenetén egy szűrő van és megy a levegőbe a gáz. Nem mondeo volt, meg nem is dízel. Ez esetleg lett próbálva? Vagy a kartergáz bele van számolva a beszívott levegő mennyiségébe? Így mindenképpen vissza kell vezetni?

Környezetvédelem miatt vezetik vissza, hogy ne pöfögjön ki a sok CH a levegőbe, hanem égjen el a hengerben.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
IstenS
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #44106 Dátum: 2018.02.04 vasárnap, 19:46:26 »

Kedves László!
Nekem minden pénzt megérne, ez a központosító. Hogyan lehetne egy ilyenre szert tenni?
Köszöm a választ előre is.
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #44107 Dátum: 2018.02.04 vasárnap, 19:55:07 »

Környezetvédelem miatt vezetik vissza, hogy ne pöfögjön ki a sok CH a levegőbe, hanem égjen el a hengerben.

AndyA

Értem, Köszi! László neked is !
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44108 Dátum: 2018.02.05 hétfő, 20:36:19 »

Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem!
Holnap megnézek egy FL2, 2.0tdci-t!
Van valami a 2.0tdci-vel kapcsolatban amire kifejezetten nagyobb figyelmet kell fordítani?
Köszönöm szépen
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #44109 Dátum: 2018.02.06 kedd, 06:36:25 »

Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem!
Holnap megnézek egy FL2, 2.0tdci-t!
Van valami a 2.0tdci-vel kapcsolatban amire kifejezetten nagyobb figyelmet kell fordítani?
Köszönöm szépen
Tisztelt Fórumtárs!
A fő oldalon a 13. fejezetében találsz leírást "vételi tanácsok" címmel. Én nem kapkodnám el a vételt és alaposan áttanulmányoznám a tanácsokat. Nem szabad km alapján választani. A mindenkori állapot legyen a mérvadó. Érdemes alaposan felkészülni a vételre. Így csökkenthető a szívás mértéke. Sajnos az autó vásárlás mindig a kockázatos dolgok közé tartozott. Megoldást jelenthet ha egy hozzáértő személyt elviszel magaddal aki ismeri a mondeót.wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44110 Dátum: 2018.02.06 kedd, 12:02:18 »

Tisztelt Fórumtárs!
A fő oldalon a 13. fejezetében találsz leírást "vételi tanácsok" címmel. Én nem kapkodnám el a vételt és alaposan áttanulmányoznám a tanácsokat. Nem szabad km alapján választani. A mindenkori állapot legyen a mérvadó. Érdemes alaposan felkészülni a vételre. Így csökkenthető a szívás mértéke. Sajnos az autó vásárlás mindig a kockázatos dolgok közé tartozott. Megoldást jelenthet ha egy hozzáértő személyt elviszel magaddal aki ismeri a mondeót.wave
Tisztelettel László! worship

Kedves László!
Nagyon köszönöm, a vételi tanácsadót átolvastam, értelmeztem és hasznát is vettem!!! Wink Wink
Köszönöm mégegyszer!! worship
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Paksipeter
Vendég
« Új hozzászólás #44111 Dátum: 2018.02.07 szerda, 15:07:34 »

Sziasztok!

Kisebb problémákkal küszködök egy jó ideje. Sajnos elvittem a szeretett Mondeo MK3 TDCI (2006, 115 le) -met, egy kókler autószerelőhöz, aki nem teljesen van képben a saját munkájával szerintem. Vízpumpám elromlott nem forgatta a vizet, gíy nem volt sem fűtés, és túlmelegedés is elő elő jött, azt kicseréltük, visszajött fűtés normálisan, túlmelegedés elmúlt (már amennyire ez érezhető így télen) örülünk együtt.

Ezt követően azonnal előjött egy kis szervó probléma is. Elkezdett habosodni az olaj, rögtön arra gondoltam, hogy rosszul szerelte össze és víz került a szervórendszerbe és egy jellegzetes búgó hangot is adott ki a kormány forgatásánál, mintha levegős lenne. Azt mondta először legyen csak szervóolaj csere. Jó persze hát ő a szerelő, nyílván jobban ért hozzá mint én. Lecseréltük a régi olajat, mely szinte sár állagú és színű volt, gyanítom még a gyári olaj volt benne. Erre azt mondta a szervószivattyú is megérett a cserére, így hát bízva benne vettünk egy új BGA márkájú szervószivattyút. Eladónál kérdeztem, nincs-e esetleg másféle márka, nem az összeg a lényeg, hanem a minőség az első számú. Közölte, hogy nincsen más márka csak a felújított fajta, amihez vissza kell vinnem a kiszerelt, elvileg rossz alkatrészt és még drágább is. Szerelő azt, mondta, hogy ez nem éri meg többe is került és használt ez viszont új, jó lesz ez. Hát oké, csak tudja mit mond, elvileg ő a szakember. Vissza műhely, csere, légtelenítés, minden jól működik, elmondása szerint később a kormányműhöz is hozzá kellene nyúlni, mert lehetséges, hogy tönkre ment a rossz szervóhatás miatt, de még nem szükséges. Bár rá sem nézett igazából erre a részre, elengedett, hogy oké minden. integet2

Ezután másnap indítás boldogan, hogy újra gyári működésében tündököl az autóm, erre szintén nem lett tökéletes a dolog, ugyanúgy produkálta a hangokat és a remegő kormányt, érezhető volt a levegősödés. Belenéztem a kis tartályba hátha csak elfogyott az olaj, ahogyan kinyomta a levegőt. Ez azonban nem történt meg, mivel a szint nem csökkent, de az olaj ugyanúgy habos volt. Itt már elkezdtem borzasztóan ideges lenni, hogy miért vagyok hülye és miért nem hallgatok magamra, hogy csak van valami baj ha kicseréli és másnap már nem is működik ugyanúgy, mint előző nap, de nem baj ne gondoljunk egyből arra, hogy nem is ért annyira ehhez a szakmához a szerelő. Gondoltam levegő van benne még mindig. Hát oké akkor folytassuk a légtelenítést, melyet kb 1 órámba tellett véghez vinni, de ekkor már teljesen megszűnt minden probléma, olaj habzás mentes, teljesen jól működik a szervó, nincsenek hangok, könnyen szalad a kormány. Elindulok utamra minden jól működik, haza érek, örülök, csak megoldódott a probléma.

Másnap este, szintén mennem kellett valahova, indítok, ellenörzők nem-e tért vissza a probléma, de hát sajnos visszatért, ugyanolyan habos az olaj, levegős a rendszer. falbav Na jó, nézzük mit történik, ha újra légtelenítek. Járatom, próbálkozom, csak múlik lassan csak múlik lassan. Na aztán megyek egy próbakört, hát a dolog úgyanúgy előjön, sőt van, hogy rosszabb is menet közben. Próbáltam menni 1-2 km-et, úgy hogy az olajsapkát nem tettem vissza legyen hova kinyomnia a levegőt, de még így is csak levegős a dolog, volt hogy roszabb. Itt már gondoltam, hogy valahol levegőt szív magába ez a kis ketyere, mert lehetetlen, hogy ennyi levegőt eresszen be a hibás kormánymű, hogy folyamatosan levegős lesz a rendszer, néhol még rosszabb is.

Elkezdtem hát kutakodni, kérdezősködni, többen mondták, hogy ez a BGA márka nem a legjobb dolog. Többen csalódtak már benne. Viszont nem akarok, elhinni, hogy egy alkatrész, ami ennyire drága és teljesen új egyszerűen selejt minőség legyen és ne működjön normálisan már az elős perctől fogva.

Hát itt a teljes őrület határára kerültem. Hívom a szerelőt gond van ezzel a kis ketyerével, levegős minden, újra és újra, nem lehetséges, hogy rosszul rakta-e össze, avagy rossz az alkatrész. "Nem nem, rossz a kormánymű, muszáj hozzá nyúlni." Hát itt már aztán teljesen elvesztem és nem tudom mit csináljak.

Rakassam vissza a gyárit, vagy újíttassam fel? Vegyek egy másik cégnél más márkájú drágább, de valóban jó minőségű (pl.: SKF) alkatrészt? Tényleg a szerelő rontott el valamit, vagy egyszerűen ennyire nem értene a munkájához, vagy engem próbál meg folyamatosan átverni? Huh? Huh?

Válaszaitokat előre is köszönöm!

Üdv!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #44112 Dátum: 2018.02.07 szerda, 15:17:05 »

Sziasztok!

Kisebb problémákkal küszködök egy jó ideje. Sajnos elvittem a szeretett Mondeo MK3 TDCI (2006, 115 le) -met, egy kókler autószerelőhöz, aki nem teljesen van képben a saját munkájával szerintem. Vízpumpám elromlott nem forgatta a vizet, gíy nem volt sem fűtés, és túlmelegedés is elő elő jött, azt kicseréltük, visszajött fűtés normálisan, túlmelegedés elmúlt (már amennyire ez érezhető így télen) örülünk együtt.

le kéne cserélni a hollandert
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Paksipeter
Vendég
« Új hozzászólás #44113 Dátum: 2018.02.07 szerda, 15:18:23 »

le kéne cserélni a hollandert


Igen ezt is olvastam már, azonban ennyire sajnos nem értek hozzá. Tudsz nekem róla képet mutatni, küldeni esetleg?
Naplózva
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #44114 Dátum: 2018.02.07 szerda, 17:55:32 »


Igen ezt is olvastam már, azonban ennyire sajnos nem értek hozzá. Tudsz nekem róla képet mutatni, küldeni esetleg?

Ha a hollandernél nem szivárog akkor a csere nem segit. El kell vinni egy hozzáértő szerelőhöz, szét kell szerelni és megvizsgálva minden alkatrészt , átfolyást, szakszerüen összerakni. A légtlenités kb. egy perc, ha tovább habosodik akkor tovább kell keresgélni. Még dugulás is előfordulhat.

Üdv: Lástló
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Attila925
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #44115 Dátum: 2018.02.07 szerda, 22:55:39 »

Sziasztok. A következő problémákkal fordulnék hozzátok!!! A generátor nem tölt, de a töltésjelző nem világít, ki lett cserélve a generátoron a feszültség szabályzó, de még mindig nem jó. Most már világít kb másfél, 2 perc után.
Aztán a főtengely szíjtárcsa büdös és kis fekete gumidarabok vannak mellette illetve a környékén és a hangja is csúnya.
A kettőnek lehet köze egymáshoz, hogy kifeküdt a generátor meg a szíjtárcsa?
És főtengely szíjtárcsa cserének mi a menete? A vezérlést kell rögzíteni annak a cseréjénél, vagy a 3 db csavar csak a szíjtárcsát fogja???

A válaszokat előre is köszönöm!!!  worship
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #44116 Dátum: 2018.02.07 szerda, 23:53:50 »

Sziasztok. A következő problémákkal fordulnék hozzátok!!! A generátor nem tölt, de a töltésjelző nem világít, ki lett cserélve a generátoron a feszültség szabályzó, de még mindig nem jó. Most már világít kb másfél, 2 perc után.
Aztán a főtengely szíjtárcsa büdös és kis fekete gumidarabok vannak mellette illetve a környékén és a hangja is csúnya.
A kettőnek lehet köze egymáshoz, hogy kifeküdt a generátor meg a szíjtárcsa?
És főtengely szíjtárcsa cserének mi a menete? A vezérlést kell rögzíteni annak a cseréjénél, vagy a 3 db csavar csak a szíjtárcsát fogja???

A válaszokat előre is köszönöm válaszát!!!  worship


csak a tárcsát fogja
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Attila925
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #44117 Dátum: 2018.02.08 csütörtök, 03:04:20 »

Köszönöm a segítséget!!!! 10000000000 hála!  worship  worship  worship
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44118 Dátum: 2018.02.08 csütörtök, 07:34:57 »

Sziasztok. A következő problémákkal fordulnék hozzátok!!! A generátor nem tölt, de a töltésjelző nem világít, ki lett cserélve a generátoron a feszültség szabályzó, de még mindig nem jó. Most már világít kb másfél, 2 perc után.
Aztán a főtengely szíjtárcsa büdös és kis fekete gumidarabok vannak mellette illetve a környékén és a hangja is csúnya.
A kettőnek lehet köze egymáshoz, hogy kifeküdt a generátor meg a szíjtárcsa?
És főtengely szíjtárcsa cserének mi a menete? A vezérlést kell rögzíteni annak a cseréjénél, vagy a 3 db csavar csak a szíjtárcsát fogja???

A válaszokat előre is köszönöm!!!  worship
az lehet a köze, hogy az egyik okozta a másik meghibásodását.A fesszab csere sokszor nem hoz eredményt.Nem mind illik a smart charge rendszerbe.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zola 32
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


« Új hozzászólás #44119 Dátum: 2018.02.08 csütörtök, 10:00:25 »

Tisztelt Fórumtársak!
Kipróbálta már valaki rajtam kívül az olajtermosztát központosítót?
Kíváncsi vagyok a tapasztalatokra. wave
Tisztelettel László! worship

Szia!
igen mi a haveromnak megcsináltuk a 2002  2.0tdci Mondeojába
valóban sokkal jobb a fűtés még teljesen max fűtésnél is
előtte meg volt mikor szinte hideget nyomott neki
ma kicseréljük a főkörit is a 92 ra mer még nem marad a mutató közép állásban!
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #44120 Dátum: 2018.02.08 csütörtök, 10:19:42 »

Sziasztok. A következő problémákkal fordulnék hozzátok!!! A generátor nem tölt, de a töltésjelző nem világít, ki lett cserélve a generátoron a feszültség szabályzó, de még mindig nem jó. Most már világít kb másfél, 2 perc után.
Aztán a főtengely szíjtárcsa büdös és kis fekete gumidarabok vannak mellette illetve a környékén és a hangja is csúnya.
A kettőnek lehet köze egymáshoz, hogy kifeküdt a generátor meg a szíjtárcsa?
És főtengely szíjtárcsa cserének mi a menete? A vezérlést kell rögzíteni annak a cseréjénél, vagy a 3 db csavar csak a szíjtárcsát fogja???

A válaszokat előre is köszönöm!!!  worship

Szíjtárcsát cseréld ki, az egyszer legyen rendben.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Paksipeter
Vendég
« Új hozzászólás #44121 Dátum: 2018.02.08 csütörtök, 14:12:22 »

Ha a hollandernél nem szivárog akkor a csere nem segit. El kell vinni egy hozzáértő szerelőhöz, szét kell szerelni és megvizsgálva minden alkatrészt , átfolyást, szakszerüen összerakni. A légtlenités kb. egy perc, ha tovább habosodik akkor tovább kell keresgélni. Még dugulás is előfordulhat.

Üdv: Lástló


Köszönöm a válaszodat, akkor az alkatrész szerinted sem lehet problémás? Esetleg tudsz nekem mondani hozzáértő szerelőt, akihez tudnám vinni az autót?

Köszönöm a választ előre!
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #44122 Dátum: 2018.02.08 csütörtök, 14:30:46 »


Köszönöm a válaszodat, akkor az alkatrész szerinted sem lehet problémás? Esetleg tudsz nekem mondani hozzáértő szerelőt, akihez tudnám vinni az autót?

Köszönöm a választ előre!

Azt is írd meg, hogy merre vagy. Úgy könnyebb lesz szerelőt ajánlani.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Paksipeter
Vendég
« Új hozzászólás #44123 Dátum: 2018.02.08 csütörtök, 14:43:17 »

Azt is írd meg, hogy merre vagy. Úgy könnyebb lesz szerelőt ajánlani.

Budapest és környéke. Köszi el is felejtettem.   nyes
Naplózva
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44124 Dátum: 2018.02.08 csütörtök, 16:30:11 »

Budapest és környéke. Köszi el is felejtettem.   nyes

Pilisvörösváron tudok neked ajánlani szerelőt aki ért is hozzá!
Ha érdekel írj rám!
Üdv
Lackó
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Zsolti1973
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 112



E-mail
« Új hozzászólás #44125 Dátum: 2018.02.08 csütörtök, 20:37:47 »

Pilisvörösváron tudok neked ajánlani szerelőt aki ért is hozzá!
Ha érdekel írj rám!
Üdv
Lackó
Szia!Én is csak ajánlani tudom a Pilisvörösvári szerelöt!Nekem lassan egy éve hogy csinálta a kocsim,KOPP-KOPP idáig okésan muzsikál!
 wave
Naplózva

Ford Mondeo MK3 (kombi)  2,0 TDCi  130LE  2006.07
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44126 Dátum: 2018.02.08 csütörtök, 21:43:21 »

Szia!Én is csak ajánlani tudom a Pilisvörösvári szerelöt!Nekem lassan egy éve hogy csinálta a kocsim,KOPP-KOPP idáig okésan muzsikál!
 wave

Szia!
Örülök, hogy rendben van a géped! wave
Üdv
Lackó
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Attila925
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #44127 Dátum: 2018.02.09 péntek, 22:24:23 »

Sziasztok! Van egy olyan problémám, hogy az autó nem indul be. Először beindult, járt egy kicsit aztán leállt, de ezek előtt nem lett feltöltve a szűrő üzemanyaggal, mert elfelejtettük. Az akksi jó, az önindító teker, de nem indul. Azóta nem indul a kocsi, pedig próbáltuk, hogy utána feltöltöttük a szűrőt, de semmi. Üzemanyag is van az autóban.
Mi lehet a baj???

A válaszokat előre is köszönöm.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44128 Dátum: 2018.02.09 péntek, 22:25:50 »

Sziasztok! Van egy olyan problémám, hogy az autó nem indul be. Először beindult, járt egy kicsit aztán leállt, de ezek előtt nem lett feltöltve a szűrő üzemanyaggal, mert elfelejtettük. Az akksi jó, az önindító teker, de nem indul. Azóta nem indul a kocsi, pedig próbáltuk, hogy utána feltöltöttük a szűrőt, de semmi. Üzemanyag is van az autóban.
Mi lehet a baj???

A válaszokat előre is köszönöm.
még mindig levegős.lehet, hogy a szűrő csatlakozásainál valahol falsot tud szívni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Attila925
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #44129 Dátum: 2018.02.09 péntek, 22:32:00 »

És mennyit kell indítózni, hogy ne legyen levegős?
Az üzemanyag pumpának mikor kell indulnia és nyomnia az anyagot?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44130 Dátum: 2018.02.09 péntek, 22:47:41 »

És mennyit kell indítózni, hogy ne legyen levegős?
Az üzemanyag pumpának mikor kell indulnia és nyomnia az anyagot?
nincs pumpa.nem nyomja semmi. A nagynyomasu szivja fel. Megkell szüntetni a fals levegot és csak utana fog indulni. A csatlakozokban lévő o gyuruket csekkoljatok.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Attila925
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #44131 Dátum: 2018.02.09 péntek, 22:53:38 »

Köszönöm a válaszokat.
Mennyi idő kell amúgy míg fel tudja szívni az anyagot? Vagy indítózni kell?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #44132 Dátum: 2018.02.10 szombat, 07:07:33 »

És mennyit kell indítózni, hogy ne legyen levegős?
Az üzemanyag pumpának mikor kell indulnia és nyomnia az anyagot?
Tisztelt Fórumtárs!
Az üzemanyagrendszernek tökéletesen légmentesnek kell lennie!!! A gázolaj nélküli indítózás nem segít, sőt komoly károkat okozhat a kenés nélkül üzemelő magasnyomású szivattyúban, mivel nincs külön gázolajszivattyú mint a TDDI gépeknél. Ellenőrizni kell a megbontott részeket. Különös tekintettel, a szűrő csatlakozásait és az abban levő tömítőgyűrűk állapotát. Nagy valószínűséggel ott szív fals levegőt a rendszer. Még egyszer, nagyon sokba kerülhet a szivattyú gázolaj nélküli köszörültetése. Én egyáltalán nem tenném. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2018.02.10 szombat, 07:10:21 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Attila925
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #44133 Dátum: 2018.02.10 szombat, 07:30:07 »

Köszönöm a segítséget. Ma kicserélem a tömítéseket és utána meg kilégtelenítem.  Embarrassed
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
okros1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #44134 Dátum: 2018.02.10 szombat, 15:06:16 »

Sziasztok,

a véleményetekre lennék kíváncsi. Adott a 96KW-os TDCI gépem, amelyben 333ezer km leledzik, és elvileg 140-él volt egy porlasztó felújítás. Azóta ez nem volt piszkálva. 2 éve és 50 ezer km óta van nálam. Cserélve lett a kettőstömegű, teljes kuplung szerkezet, váltó, szabadonfutósítva lett a generátor, persze kapott új görgőket, szíjakat. Rengeteg apróság még cserélve lett, és a szokásos kopóalkatrészek is természetesen.
Viszont szép lassan kezd megjönni az üzemanyagrendszer ördöge. Párszor már írtam ezzel kapcsolatban ide is, és vittem el szervizbe is, ahol szerintem csak tippelgettek, mert diag nélkül is szakvéleményt alkottak: résolaj. A tünetek, hogy meleg motornál nehezen indul. Hideg motornál semmi baj. Minél melegebb annál kevésbé akar indulni. Az önindító csak forog, de semmi. Ekkora ha hirtelen a kulccsal újra ráindítok, akkor megindul. Pl ha pár km-en belül városban többször megállok, és újraindítom, akkor még elkeserítőbben küzd, hogy elinduljon. Ugyanez a helyzet mondjuk 30 km méter autópálya után. Várok 1 órát, kihűl, és pöccre indul.
Egyébként nem rángat, nem gyenge, tehát a menettulajdonságaival nincs baj. Találtam egy srácot, ugyanezzel a problémával. Ő egy évig így járt vele, és 1 liter vizet locsolt a porlasztók környékére, ha nem akart indulni a vas. Az segített, majd felújíttatta az ü.a. rendszert, és megoldódott a baj. Az egészben számomra csak az a gond, hogy nem gondolom, hogy a locsolás jót tesz. A másik pedig, hogy nekem semmit az égadta egy világon nem segít. Ugyanúgy nem indul. De mindent összevetve a mesteremberek az ü.a. rendszer felújításában látják a megoldást, ami 400 ezer magyar pénznél indul. Belátom, hogy senki sem távgyógyító, nem fogtok tudni diagot csinálni nekem a neten keresztül, és a szervízben sem csak hülyék dolgoznak. Minden porcikámmal próbálom keresni az esélyt, hogy ne ü.a. rendszer baj legyen. DE, ha erre kerül a sor, akkor szerintetek eme hosszú ömlengés elején megírt tulajdonsággal bíró gépsárkány esetében megéri e ennyi pénzt kiadni rá, kiemelt tekintettel a nem elhanyagolható 333 ezer km-re.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI Trend 2004 B5Y, 130 hp, startdust silver
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #44135 Dátum: 2018.02.10 szombat, 16:59:24 »

Sziasztok,

a véleményetekre lennék kíváncsi. Adott a 96KW-os TDCI gépem, amelyben 333ezer km leledzik, és elvileg 140-él volt egy porlasztó felújítás. Azóta ez nem volt piszkálva. 2 éve és 50 ezer km óta van nálam. Cserélve lett a kettőstömegű, teljes kuplung szerkezet, váltó, szabadonfutósítva lett a generátor, persze kapott új görgőket, szíjakat. Rengeteg apróság még cserélve lett, és a szokásos kopóalkatrészek is természetesen.
Viszont szép lassan kezd megjönni az üzemanyagrendszer ördöge. Párszor már írtam ezzel kapcsolatban ide is, és vittem el szervizbe is, ahol szerintem csak tippelgettek, mert diag nélkül is szakvéleményt alkottak: résolaj. A tünetek, hogy meleg motornál nehezen indul. Hideg motornál semmi baj. Minél melegebb annál kevésbé akar indulni. Az önindító csak forog, de semmi. Ekkora ha hirtelen a kulccsal újra ráindítok, akkor megindul. Pl ha pár km-en belül városban többször megállok, és újraindítom, akkor még elkeserítőbben küzd, hogy elinduljon. Ugyanez a helyzet mondjuk 30 km méter autópálya után. Várok 1 órát, kihűl, és pöccre indul.
Egyébként nem rángat, nem gyenge, tehát a menettulajdonságaival nincs baj. Találtam egy srácot, ugyanezzel a problémával. Ő egy évig így járt vele, és 1 liter vizet locsolt a porlasztók környékére, ha nem akart indulni a vas. Az segített, majd felújíttatta az ü.a. rendszert, és megoldódott a baj. Az egészben számomra csak az a gond, hogy nem gondolom, hogy a locsolás jót tesz. A másik pedig, hogy nekem semmit az égadta egy világon nem segít. Ugyanúgy nem indul. De mindent összevetve a mesteremberek az ü.a. rendszer felújításában látják a megoldást, ami 400 ezer magyar pénznél indul. Belátom, hogy senki sem távgyógyító, nem fogtok tudni diagot csinálni nekem a neten keresztül, és a szervízben sem csak hülyék dolgoznak. Minden porcikámmal próbálom keresni az esélyt, hogy ne ü.a. rendszer baj legyen. DE, ha erre kerül a sor, akkor szerintetek eme hosszú ömlengés elején megírt tulajdonsággal bíró gépsárkány esetében megéri e ennyi pénzt kiadni rá, kiemelt tekintettel a nem elhanyagolható 333 ezer km-re.
A szervíznek persze hogy a legdrágább megoldás a legjobb. Kellene egy  diag. 330k km nem vészes
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44136 Dátum: 2018.02.10 szombat, 18:02:33 »

Ma, amikor elhoztam az autót, kaptam mégegy számlát, miszerint tavaly volt cserélve az olajtermosztát, mert 60fok környékén nem melegedett tovább a motor! Kinek mennyi idő alatt melegszik be
a 2.0tdci? Ma amíg haza vittem kb 7-10km-t mentem vele de épp, hogy a 60 fölé ment! Ez normális? Azt tudom, hogy nehezebben melegszik a focusom 1-2km alatt középre állt mutatóval közlekedett!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #44137 Dátum: 2018.02.10 szombat, 18:51:14 »

Ma, amikor elhoztam az autót, kaptam mégegy számlát, miszerint tavaly volt cserélve az olajtermosztát, mert 60fok környékén nem melegedett tovább a motor! Kinek mennyi idő alatt melegszik be
a 2.0tdci? Ma amíg haza vittem kb 7-10km-t mentem vele de épp, hogy a 60 fölé ment! Ez normális? Azt tudom, hogy nehezebben melegszik a focusom 1-2km alatt középre állt mutatóval közlekedett!
Alig 2 hónapos termóm van a napi első kör hasonló
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44138 Dátum: 2018.02.10 szombat, 19:02:40 »

Alig 2 hónapos termóm van a napi első kör hasonló

Tehát kb ez normális? Mondjuk holnap megyek vele hosszabb útra, kíváncsi leszek sikerül e megmelegednie!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #44139 Dátum: 2018.02.10 szombat, 19:34:46 »

Tehát kb ez normális? Mondjuk holnap megyek vele hosszabb útra, kíváncsi leszek sikerül e megmelegednie!

Első indulásnál nekem is 10km amire felmegy, meg az se mindegy hogyan vezetsz ez alatt(ha bekapcsolom az állófűtést akkor már melegbe szállok be Smiley  ). Utána viszont ha visszahül akkor már sokkal hamarabb bemelegszik.
Termosztát ide vagy oda de nagy a Mondeo hűtőrendszere, és kevés hőt termel a motor. Ha meg még fűtesz is akkor az elviszi a meleget a motorból.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44140 Dátum: 2018.02.10 szombat, 19:38:06 »

Első indulásnál nekem is 10km amire felmegy, meg az se mindegy hogyan vezetsz ez alatt(ha bekapcsolom az állófűtést akkor már melegbe szállok be Smiley  ). Utána viszont ha visszahül akkor már sokkal hamarabb bemelegszik.
Termosztát ide vagy oda de nagy a Mondeo hűtőrendszere, és kevés hőt termel a motor. Ha meg még fűtesz is akkor az elviszi a meleget a motorból.

 worship
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #44141 Dátum: 2018.02.10 szombat, 19:50:09 »

Sziasztok,

a véleményetekre lennék kíváncsi. Adott a 96KW-os TDCI gépem, amelyben 333ezer km leledzik, és elvileg 140-él volt egy porlasztó felújítás. Azóta ez nem volt piszkálva. 2 éve és 50 ezer km óta van nálam. Cserélve lett a kettőstömegű, teljes kuplung szerkezet, váltó, szabadonfutósítva lett a generátor, persze kapott új görgőket, szíjakat. Rengeteg apróság még cserélve lett, és a szokásos kopóalkatrészek is természetesen.
Viszont szép lassan kezd megjönni az üzemanyagrendszer ördöge. Párszor már írtam ezzel kapcsolatban ide is, és vittem el szervizbe is, ahol szerintem csak tippelgettek, mert diag nélkül is szakvéleményt alkottak: résolaj. A tünetek, hogy meleg motornál nehezen indul. Hideg motornál semmi baj. Minél melegebb annál kevésbé akar indulni. Az önindító csak forog, de semmi. Ekkora ha hirtelen a kulccsal újra ráindítok, akkor megindul. Pl ha pár km-en belül városban többször megállok, és újraindítom, akkor még elkeserítőbben küzd, hogy elinduljon. Ugyanez a helyzet mondjuk 30 km méter autópálya után. Várok 1 órát, kihűl, és pöccre indul.
Egyébként nem rángat, nem gyenge, tehát a menettulajdonságaival nincs baj. Találtam egy srácot, ugyanezzel a problémával. Ő egy évig így járt vele, és 1 liter vizet locsolt a porlasztók környékére, ha nem akart indulni a vas. Az segített, majd felújíttatta az ü.a. rendszert, és megoldódott a baj. Az egészben számomra csak az a gond, hogy nem gondolom, hogy a locsolás jót tesz. A másik pedig, hogy nekem semmit az égadta egy világon nem segít. Ugyanúgy nem indul. De mindent összevetve a mesteremberek az ü.a. rendszer felújításában látják a megoldást, ami 400 ezer magyar pénznél indul. Belátom, hogy senki sem távgyógyító, nem fogtok tudni diagot csinálni nekem a neten keresztül, és a szervízben sem csak hülyék dolgoznak. Minden porcikámmal próbálom keresni az esélyt, hogy ne ü.a. rendszer baj legyen. DE, ha erre kerül a sor, akkor szerintetek eme hosszú ömlengés elején megírt tulajdonsággal bíró gépsárkány esetében megéri e ennyi pénzt kiadni rá, kiemelt tekintettel a nem elhanyagolható 333 ezer km-re.

375 ezer km-nél tartok gyári adagolórendszerrel, felújítás nélkül. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #44142 Dátum: 2018.02.10 szombat, 19:54:42 »

Tehát kb ez normális? Mondjuk holnap megyek vele hosszabb útra, kíváncsi leszek sikerül e megmelegednie!
Kissé szokatlan de ilyen, bemelegszik csak több idő kell neki.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Attila925
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #44143 Dátum: 2018.02.10 szombat, 22:26:22 »

Köszönöm a hasznos infókat!!! Sikerült elindítani az autót!!!  Grin  Grin  worship
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44144 Dátum: 2018.02.10 szombat, 23:11:30 »

Mikor ajánlatos a vezérműláncot cserélni?
Tudom, hogy elvileg nem kell de ....
Találok valahol szervizperiódusos táblát?
Neked hogyan vált be a szervó olaj szűrése, a beépített szűrő üwgteszi a hatását?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #44145 Dátum: 2018.02.10 szombat, 23:20:54 »

Mikor ajánlatos a vezérműláncot cserélni?


Ha zörög csörög. Vagy 500000 km körül Roll Eyes Nem nagyon cserélgeti senki.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #44146 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 11:28:44 »

Sziasztok!

A felújított üzemanyagrendszer után se az igazi a motor hangja, ha bemelegszik menet közben mint egy csörgőkígyó(ha lelépek a gázpedálról abbamarad, EGR dugót kívéve sokkal halkabb).
Szeretnék segítséget kérni, hogy jól vannak-e beírva a kódok, illetve a felújított injektorok mérési jegyzőkönyve jó adatokat mutat-e. Papíron a vezérlés felöli hengerszámozás.
Forscan kódok beírva: http://keptarhely.eu/images/2018/02/11/v00/20180211v00nq0edc.jpeg
Mérési jegyzőkönyvek: http://www.***/images/hdd1/2018/02/11/847K_dok_resize.jpg
Kódok beírása óta mentem már több mint 1000km-ert, úgyhogy biztos megtanulta volna már.

Köszönöm a segítséget!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44147 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 11:37:30 »

Sziasztok!

A felújított üzemanyagrendszer után se az igazi a motor hangja, ha bemelegszik menet közben mint egy csörgőkígyó(ha lelépek a gázpedálról abbamarad, EGR dugót kívéve sokkal halkabb).
Szeretnék segítséget kérni, hogy jól vannak-e beírva a kódok, illetve a felújított injektorok mérési jegyzőkönyve jó adatokat mutat-e. Papíron a vezérlés felöli hengerszámozás.
Forscan kódok beírva: http://keptarhely.eu/images/2018/02/11/v00/20180211v00nq0edc.jpeg
Mérési jegyzőkönyvek: http://www.***/images/hdd1/2018/02/11/847K_dok_resize.jpg
Kódok beírása óta mentem már több mint 1000km-ert, úgyhogy biztos megtanulta volna már.

Köszönöm a segítséget!
helyes a kód sorrend.

de én valahogy úgy emlékszem, hogy a visszafolyás nem lehet több 17ml-nél egy perc alatt. Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2018.02.11 vasárnap, 11:39:57 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Kacaj
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


« Új hozzászólás #44148 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 11:46:37 »

Sziasztok!

A felújított üzemanyagrendszer után se az igazi a motor hangja, ha bemelegszik menet közben mint egy csörgőkígyó(ha lelépek a gázpedálról abbamarad, EGR dugót kívéve sokkal halkabb).
Szeretnék segítséget kérni, hogy jól vannak-e beírva a kódok, illetve a felújított injektorok mérési jegyzőkönyve jó adatokat mutat-e. Papíron a vezérlés felöli hengerszámozás.
Forscan kódok beírva: http://keptarhely.eu/images/2018/02/11/v00/20180211v00nq0edc.jpeg
Mérési jegyzőkönyvek: http://www.***/images/hdd1/2018/02/11/847K_dok_resize.jpg
Kódok beírása óta mentem már több mint 1000km-ert, úgyhogy biztos megtanulta volna már.

Köszönöm a segítséget!
Teljesen jól vannak beírva a hengerenkénti injektor kódok.
1h-1Inj
2h-4Inj
3h-2Inj
4h-3Inj
befecskendezési sorrend szerint 1. 3. 4. 2.
Naplózva

2015.12.10. MkV 2.0 TDCI 150Le.
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #44149 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 11:52:24 »

helyes a kód sorrend.

de én valahogy úgy emlékszem, hogy a visszafolyás nem lehet több 17ml-nél egy perc alatt. Roll Eyes
Azt láttam hogy van aminek magasabb. De csúcs és kapcsolószelep is cserélve, meg a gép miért fogadta el?

Garanciás a felújítás, de ők azt mondják jó minden
Amúgy semmi gond CSAK a hangja, de az zavar nagyon
« Utoljára szerkesztve: 2018.02.11 vasárnap, 12:06:07 írta Thomas8607 » Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Oldalak: 1 ... 876 877 878 879 880 881 882 [883] 884 885 886 887 888 889 890 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.099 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.