Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 03:49:26
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
878
879
880
881
882
883
884
[
885
]
886
887
888
889
890
891
892
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14630544 alkalommal)
0 Felhasználó és 119 vendég van a témában
okros1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44200 Dátum:
2018.02.13 kedd, 14:42:21 »
Idézetet írta: okros1 - 2018.02.11 vasárnap, 22:14:40
Jó lenne, ha az lenne. De elvileg azt nem csak cserével tudom kideríteni? Egy próbát megérhet.
Kicsit utánanéztem. Elvileg ez a cikkszáma: 1358343. Ahogy olvasom a gyári fekete színűekkel volt a baj. Nekem már cserélték szerintem, mert szürke van benne. Ezzel szerintetek ki is zárhatom ezt a hibaehetőséget, vagy megvan az esély, hogy ennek ellenére ezzel van a gond? 10 ezer körül adják, nem szívesen veszem meg potyára.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI Trend 2004 B5Y, 130 hp, startdust silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44201 Dátum:
2018.02.13 kedd, 17:31:18 »
Idézetet írta: okros1 - 2018.02.13 kedd, 14:42:21
Kicsit utánanéztem. Elvileg ez a cikkszáma: 1358343. Ahogy olvasom a gyári fekete színűekkel volt a baj. Nekem már cserélték szerintem, mert szürke van benne. Ezzel szerintetek ki is zárhatom ezt a hibaehetőséget, vagy megvan az esély, hogy ennek ellenére ezzel van a gond? 10 ezer körül adják, nem szívesen veszem meg potyára.
Az a CMP a vez.tengely helyzet érzékelő.
A hibái rendszerint menet közbeni leállás okoz.De ha xar el sem indul.
Amit javasoltak az a CKP főtengely helyzet érzékelő.
A hibái rendszerint a szennyeződésből(is) fakadnak,és leginkább az indításkor okoz gondot.
Felesleges találgatni,mindkettő diagnosztizálható szakműhelyben.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.02.13 kedd, 17:38:01 írta alf®
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44202 Dátum:
2018.02.13 kedd, 19:15:13 »
Sziasztok!
P0405 és P0405-C hibakód arra vonatkozik, hogy az EGR nem tud rendesen lezárni/kinyitni időben?
Le van dugózva, de ez szerintem nem az a hibakód.
Euro4-es a kocsi és van az EGR elektromos pozició érzékelő, gondolom ezért a hiba
Köszönöm!
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44203 Dátum:
2018.02.13 kedd, 19:32:54 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.02.13 kedd, 19:15:13
Sziasztok!
P0405 és P0405-C hibakód arra vonatkozik, hogy az EGR nem tud rendesen lezárni/kinyitni időben?
Le van dugózva, de ez szerintem nem az a hibakód.
Euro4-es a kocsi és van az EGR elektromos pozició érzékelő, gondolom ezért a hiba
Köszönöm!
de azért van a hibakód.
Több változót figyel a rendszer,és az alapján dobja be a hibakódot.Ezért sem 1xű kiírni a programból.
Figyeli a turbónyomás változását ha nyitnia kellene,illetve a levegő hőmérsékltetét,és mennyiségét is.Nem csak a pozícióját a szelepnek.
Ezért van hibakód az eu4-eseknél,és ezért nincs az eu3-nál.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44204 Dátum:
2018.02.13 kedd, 19:35:34 »
Idézetet írta: alf® - 2018.02.13 kedd, 19:32:54
de azért van a hibakód.
Több változót figyel a rendszer,és az alapján dobja be a hibakódot.Ezért sem 1xű kiírni a programból.
Figyeli a turbónyomás változását ha nyitnia kellene,illetve a levegő hőmérsékltetét,és mennyiségét is.Nem csak a pozícióját a szelepnek.
Ezért van hibakód az eu4-eseknél,és ezért nincs az eu3-nál.
Azért gondoltam, mert amikor kivettem az EGR dugót akkor hirtelen gázra füstölt, mondom biztos nem tudott lezárni rendesen időben. De most a dugó benne van, de a szelep ilyenkor is működik.
Csak ezért gondoltam ezt.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44205 Dátum:
2018.02.13 kedd, 19:36:55 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.02.13 kedd, 19:35:34
Azért gondoltam, mert amikor kivettem az EGR dugót akkor hirtelen gázra füstölt, mondom biztos nem tudott lezárni rendesen időben. De most a dugó benne van, de a szelep ilyenkor is működik.
Csak ezért gondoltam ezt.
én ezt annak idején a TIS 2004ben olvastam.
Nincs TIS-ed?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44206 Dátum:
2018.02.13 kedd, 19:39:14 »
Idézetet írta: alf® - 2018.02.13 kedd, 19:36:55
én ezt annak idején a TIS 2004ben olvastam.
Nincs TIS-ed?
Nincs, de már be kéne szereznem
Itt a fórumon olvastam vissza, valaki volt Vik-nél és ő erre a hibakódra EGR cserét mondott.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44207 Dátum:
2018.02.13 kedd, 19:40:47 »
Idézetet írta: alf® - 2018.02.13 kedd, 19:36:55
én ezt annak idején a TIS 2004ben olvastam.
Nincs TIS-ed?
A Ford ETIS2015 nem az ugye, nem is hasonló?
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44208 Dátum:
2018.02.13 kedd, 19:45:12 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.02.13 kedd, 19:39:14
Nincs, de már be kéne szereznem
Itt a fórumon olvastam vissza, valaki volt Vik-nél és ő erre a hibakódra EGR cserét mondott.
na,majd egyszer kiírok egy aukciót ...
Én akkor foglalkoznék ezzel a hibával, ha egr dugó nélkül is dobja.Műszakin gondot okozhat.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44209 Dátum:
2018.02.13 kedd, 19:47:17 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.02.13 kedd, 19:40:47
A Ford ETIS2015 nem az ugye, nem is hasonló?
nem az,de hasonló.kivéve, hogy csak online lehet elérni és csak hivatalos hozzáféréssel.Kalóz verzió gyakorlatilag kizárt.
Míg a 2004 egy lemezről futtatható.Éppen csak annyi, hogy XP-n.
Hozzá teszem azt is, hogy értelemszerűen 2004évig megjelent Ford modellek vannak benne.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44210 Dátum:
2018.02.13 kedd, 19:48:09 »
Idézetet írta: alf® - 2018.02.13 kedd, 19:47:17
nem az,de hasonló.kivéve, hogy csak online lehet elérni és csak hivatalos hozzáféréssel.Kalóz verzió gyakorlatilag kizárt.
Míg a 2004 egy lemezről futtatható.Éppen csak annyi, hogy XP-n.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44211 Dátum:
2018.02.13 kedd, 21:22:19 »
Jó estét!
Megvolt az ominozus porlasztócsere.
Nem értek semmit,megpróbálom leirni.
Szóval a kolega autója azonos az enyémmel(2005, 2,2 tdci 114 kw)
Az enyémben 601D porlasztók vannak
Kiszedtem az ő autójából a porlasztókat és láss csodát az övében 504Z van.
kódok nem látszanak,mintha szándékosan lekaparták volna.
Mivel elbakkeroltam,nem néztem meg időben,gondoltam ha már kiszedtem megpróbálom beletenni az én autómba.
Levegőztetés,és kódbeirás nélkül pöccre beindult(majd be**artam az ilyettségtől,meg persze a német szerelő jutott eszembe aki azt mondta hogy átugrott a vezérlés)
Kb 50 km-t mentünk vele,gyönyörüen dolgozik a motor.
Visszaszereltem a porlasztókat az autójába és szerencsére gondmentesen beindult az övé is.
Teljesen tanácstalan vagyok,most akkor 601D-t keressek az enyémbe vagy 504Z-t?
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44212 Dátum:
2018.02.13 kedd, 21:47:15 »
Idézetet írta: Arpad - 2018.02.13 kedd, 21:22:19
Jó estét!
Megvolt az ominozus porlasztócsere.
Nem értek semmit,megpróbálom leirni.
Szóval a kolega autója azonos az enyémmel(2005, 2,2 tdci 114 kw)
Az enyémben 601D porlasztók vannak
Kiszedtem az ő autójából a porlasztókat és láss csodát az övében 504Z van.
kódok nem látszanak,mintha szándékosan lekaparták volna.
Mivel elbakkeroltam,nem néztem meg időben,gondoltam ha már kiszedtem megpróbálom beletenni az én autómba.
Levegőztetés,és kódbeirás nélkül pöccre beindult(majd be**artam az ilyettségtől,meg persze a német szerelő jutott eszembe aki azt mondta hogy átugrott a vezérlés)
Kb 50 km-t mentünk vele,gyönyörüen dolgozik a motor.
Visszaszereltem a porlasztókat az autójába és szerencsére gondmentesen beindult az övé is.
Teljesen tanácstalan vagyok,most akkor 601D-t keressek az enyémbe vagy 504Z-t?
Elmegy az 504Z-vel is, de abba a 601D kell!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44213 Dátum:
2018.02.13 kedd, 21:59:21 »
Idézetet írta: Ervin - 2018.02.13 kedd, 21:47:15
Elmegy az 504Z-vel is, de abba a 601D kell!
de hát ez hogy lehet? egyesek óriási pénzt költenek rá,és csörög csattog,ez ma tökéletesen működött
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44214 Dátum:
2018.02.14 szerda, 07:58:09 »
Idézetet írta: Arpad - 2018.02.13 kedd, 21:59:21
de hát ez hogy lehet? egyesek óriási pénzt költenek rá,és csörög csattog,ez ma tökéletesen működött
Szerintem 504Z-vel nem hozza a max. teljesítményt, mivel kisebb a max. szállított mennyisége, 2.0-hoz való befecskendező.
AndyA
«
Utoljára szerkesztve: 2018.02.14 szerda, 13:02:14 írta AndyA
»
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44215 Dátum:
2018.02.14 szerda, 12:44:43 »
Idézetet írta: alf® - 2018.02.13 kedd, 19:47:17
nem az,de hasonló.kivéve, hogy csak online lehet elérni és csak hivatalos hozzáféréssel.Kalóz verzió gyakorlatilag kizárt.
Míg a 2004 egy lemezről futtatható.Éppen csak annyi, hogy XP-n.
Hozzá teszem azt is, hogy értelemszerűen 2004évig megjelent Ford modellek vannak benne.
Megvan miért dobta a hibát az EGR szenzor
A burkolat tartó fülébe beleraktam véletlen a vákuumcsövet és szépen rányomtam a motorburkolatot ami elszorította a csövet
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44216 Dátum:
2018.02.14 szerda, 17:12:21 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.02.14 szerda, 12:44:43
Megvan miért dobta a hibát az EGR szenzor
A burkolat tartó fülébe beleraktam véletlen a vákuumcsövet és szépen rányomtam a motorburkolatot ami elszorította a csövet
Na.az épp olyan mint a dugó.Korábban volt aki így oldotta meg a ledugózást.Részlegesen.
Szóval nem kell egr-t venned...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
okros1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44217 Dátum:
2018.02.15 csütörtök, 17:09:09 »
Idézetet írta: alf® - 2018.02.13 kedd, 17:31:18
Az a CMP a vez.tengely helyzet érzékelő.
A hibái rendszerint menet közbeni leállás okoz.De ha xar el sem indul.
Amit javasoltak az a CKP főtengely helyzet érzékelő.
A hibái rendszerint a szennyeződésből(is) fakadnak,és leginkább az indításkor okoz gondot.
Felesleges találgatni,mindkettő diagnosztizálható szakműhelyben.
Oké ,köszi. Miután a szervizekben nem bízok, (hisz mint korábban említettük, általában a drágább megoldás fele terelnek) ismertek e valakit Szeged vonzáskörzetében aki csinál diagot?
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI Trend 2004 B5Y, 130 hp, startdust silver
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44218 Dátum:
2018.02.15 csütörtök, 17:31:18 »
Sziasztok
Ismerősöm mondeoját most vezettem és diagnosztikát is csináltam.
Mindkettőnké elektromos turbós, dugózott EGRes.
Az övé szépen halkan jár az enyém melegen csörög. MAP szenzor nekem alapjáraton 123kpa. Ismerősömé 104kpa.
Ez mitől lehet hogy több az enyém.
Ugyanazzal a programmal nézve.
Miért tölt többet az enyém végig? 265kpa a vége az enyémnek ismerősömé 255ig ment csak.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44219 Dátum:
2018.02.15 csütörtök, 17:47:02 »
Idézetet írta: okros1 - 2018.02.15 csütörtök, 17:09:09
Oké ,köszi. Miután a szervizekben nem bízok, (hisz mint korábban említettük, általában a drágább megoldás fele terelnek) ismertek e valakit Szeged vonzáskörzetében aki csinál diagot?
én nem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Wydus
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 94
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44220 Dátum:
2018.02.15 csütörtök, 20:26:17 »
Sziasztok,
kb. 1,5 év alatt a harmadik főtengely szíjtárcsám megy szét (azt nem is számítva ami fél napot bírt).
Van valakinek ötlete, hogy melyik gyártóét érdemes beszerelni. A gyáriért sajnálok 70 ezret kiadni, de ha a többi mind gagyi, akkor nincs más megoldás.
Naplózva
2005.10.12. TDCi 2.0 Ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44221 Dátum:
2018.02.15 csütörtök, 20:35:17 »
Idézetet írta: Wydus - 2018.02.15 csütörtök, 20:26:17
Sziasztok,
kb. 1,5 év alatt a harmadik főtengely szíjtárcsám megy szét (azt nem is számítva ami fél napot bírt).
Van valakinek ötlete, hogy melyik gyártóét érdemes beszerelni. A gyáriért sajnálok 70 ezret kiadni, de ha a többi mind gagyi, akkor nincs más megoldás.
én gatest szoktam rakni, eddig eggyel se volt gond
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bitmester
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 100
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44222 Dátum:
2018.02.15 csütörtök, 21:29:22 »
Idézetet írta: Wydus - 2018.02.15 csütörtök, 20:26:17
Sziasztok,
kb. 1,5 év alatt a harmadik főtengely szíjtárcsám megy szét (azt nem is számítva ami fél napot bírt).
Van valakinek ötlete, hogy melyik gyártóét érdemes beszerelni. A gyáriért sajnálok 70 ezret kiadni, de ha a többi mind gagyi, akkor nincs más megoldás.
Nekem a szerelő Dayco-t javasolt. Persze én is éreztem, mintha a fogamat húzták volna. Eddig semmi okom panaszra a tárcsával kapcsolatban.
Az előző darabokra szétesett.
A baj csak az volt, hogy nem volt időm rendesen körülnézni. Egyik napról a másikra kellett a megoldás.
Ha van lehetőséged és még nem csinálták meg a generátor szabadonfutósítását is kapcsold össze vele.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.02.15 csütörtök, 21:31:13 írta Bitmester
»
Naplózva
Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos
Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44223 Dátum:
2018.02.15 csütörtök, 22:07:09 »
Idézetet írta: Wydus - 2018.02.15 csütörtök, 20:26:17
Sziasztok,
kb. 1,5 év alatt a harmadik főtengely szíjtárcsám megy szét (azt nem is számítva ami fél napot bírt).
Van valakinek ötlete, hogy melyik gyártóét érdemes beszerelni. A gyáriért sajnálok 70 ezret kiadni, de ha a többi mind gagyi, akkor nincs más megoldás.
A tárcsa mellett cseréltél csapágyakat is ?
ui.nekem van egy 34-35 ért mert kettőt vettem...a másikkal nyáróta megyek,nincs gond.
Igaz én teljes feszitő stbi mindent cseréltem.
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44224 Dátum:
2018.02.16 péntek, 08:04:15 »
Idézetet írta: Wydus - 2018.02.15 csütörtök, 20:26:17
Sziasztok,
kb. 1,5 év alatt a harmadik főtengely szíjtárcsám megy szét (azt nem is számítva ami fél napot bírt).
Van valakinek ötlete, hogy melyik gyártóét érdemes beszerelni. A gyáriért sajnálok 70 ezret kiadni, de ha a többi mind gagyi, akkor nincs más megoldás.
A Bárdis nem húzta nekem sem soká. Most Gates van benne, egy ideje bírja. Drágább, igen. Ez van.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44225 Dátum:
2018.02.16 péntek, 13:55:20 »
Helló!
Tdci topik 630.oldalán szó van a váltások közötti fordulat esésről!
Most nem tudom, hogy csak a benzineshez képest érzem ezt vagy tényleg hamar visszaesik!?
Elvileg sw frissítés segíthet?
Milyen számú verzió most a legfrissebb?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Signat1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 12
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44226 Dátum:
2018.02.16 péntek, 17:19:21 »
Sziasztok,
Lenne valakinek N7BA Mocija egyben ? HF+ fűzöttblokk+ vezérlés, többi nem fontos!
Ha lehet papírozható legyen!
Üdv
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44227 Dátum:
2018.02.16 péntek, 17:32:03 »
Idézetet írta: Signat1 - 2018.02.16 péntek, 17:19:21
Sziasztok,
Lenne valakinek N7BA Mocija egyben ? HF+ fűzöttblokk+ vezérlés, többi nem fontos!
Ha lehet papírozható legyen!
Üdv
elég a keres kínálba.még választ is kaptál.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44228 Dátum:
2018.02.16 péntek, 17:34:14 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.02.16 péntek, 13:55:20
Helló!
Tdci topik 630.oldalán szó van a váltások közötti fordulat esésről!
Most nem tudom, hogy csak a benzineshez képest érzem ezt vagy tényleg hamar visszaesik!?
Elvileg sw frissítés segíthet?
Milyen számú verzió most a legfrissebb?
lehetséges.csak ids-el mondható meg, hogy van-e az autódhoz frissebb.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44229 Dátum:
2018.02.16 péntek, 19:15:06 »
Idézetet írta: alf® - 2018.02.16 péntek, 17:34:14
lehetséges.csak ids-el mondható meg, hogy van-e az autódhoz frissebb.
köszi!
De mi az az ids?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44230 Dátum:
2018.02.16 péntek, 19:41:12 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.02.16 péntek, 19:15:06
köszi!
De mi az az ids?
Gyári szoftver. Ford szervizekben használják. ÉS tényleg csak az működik ami nem feltört, mert netről tölti le a szoftvert. Tempomat aktiválásnál megvolt nekem.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44231 Dátum:
2018.02.16 péntek, 19:53:02 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.02.16 péntek, 19:41:12
Gyári szoftver. Ford szervizekben használják. ÉS tényleg csak az működik ami nem feltört, mert netről tölti le a szoftvert. Tempomat aktiválásnál megvolt nekem.
Köszi!
akkor megnézetem majd!!
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44232 Dátum:
2018.02.16 péntek, 19:57:42 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.02.16 péntek, 08:04:15
A Bárdis nem húzta nekem sem soká. Most Gates van benne, egy ideje bírja. Drágább, igen. Ez van.
AndyA
Az enyém azzal ment el, amit még veled bótoltuk a Bárdiból. Asszem az pont Bárdis volt. Benne volt vagy 20-30e ha nem több km.
Naplózva
szabi400
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 18
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44233 Dátum:
2018.02.16 péntek, 21:20:52 »
Idézetet írta: Zola 32 - 2018.02.11 vasárnap, 20:59:05
igen a főkörit is ki kell cserélni a 92 re akkor fog csak középre beállni legalább is nekünk úgy lett jó!!
ha csak az olajkörit akkor a fűtésed fog javulni!!
Haveré 2002 2.0tdci Mondeo tesztmódba mértük!!
alapjáratba vissza alva 74-76 fokig
menet közbe terheléssel 160-180km/h 92-95 fokot mértünk maximum
normál tempónál pedig 80-82 stabilizálódott!
de még csak tényleg pár napja csináltuk meg reméljük így is marad
Nyáron azért kíváncsi leszek még rá ha lesz megint 38-40 fokok
A fűtést maximális fokozatra kapcsolva a mutató középállásba volt
És ami tényleg a legfontosabb egyik termosztáton se tudjál átfújni
amúgy szerintem is érdemes megcsinálni aki ezekkel a problémákkal küzd régóta, mind a barátom is neki nagyon tetszett biztos a fogyasztás is fog csökkenni
de azt is meg írom majd nektek!!
Üdv: Zola
Sziasztok!
Nálam is vszinüleg termosztát probléma lehet. A jelenség a következő: városban és alapjáraton a nulla és az első vonal közé áll be a mutató, de autópálya tempónál szépen beáll a mutató középre. Majd miután visszalassulok újra városi tempóra, a mutató is szépen visszaál a nulla és az első vonal közé. Muszerteszt szerint ez 60-70 fok között van. Fűtésem viszont van viszonylag gyorsan,elindulástól már az első 1-2 Km-en. Mi lehet a ludas a főköri vagy az olajköri termosztát?
Naplózva
2.0TDCi 130Le FMBA 2001
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44234 Dátum:
2018.02.16 péntek, 21:58:21 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.02.16 péntek, 13:55:20
Helló!
Tdci topik 630.oldalán szó van a váltások közötti fordulat esésről!
Most nem tudom, hogy csak a benzineshez képest érzem ezt vagy tényleg hamar visszaesik!?
Elvileg sw frissítés segíthet?
Milyen számú verzió most a legfrissebb?
1.4 benzines fókához képest gyorsan esik a fordulat, egyébként csak kb 900ig engedi vissza ha gurul, ez a nomál.
Melyik hsz re gondolsz a 630. oldalon?
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.31450
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44235 Dátum:
2018.02.16 péntek, 21:59:48 »
Idézetet írta: szabi400 - 2018.02.16 péntek, 21:20:52
Sziasztok!
Nálam is vszinüleg termosztát probléma lehet. A jelenség a következő: városban és alapjáraton a nulla és az első vonal közé áll be a mutató, de autópálya tempónál szépen beáll a mutató középre. Majd miután visszalassulok újra városi tempóra, a mutató is szépen visszaál a nulla és az első vonal közé. Muszerteszt szerint ez 60-70 fok között van. Fűtésem viszont van viszonylag gyorsan,elindulástól már az első 1-2 Km-en. Mi lehet a ludas a főköri vagy az olajköri termosztát?
bármelyik.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44236 Dátum:
2018.02.16 péntek, 22:10:23 »
Idézetet írta: H Zsolt70 - 2018.02.16 péntek, 21:58:21
1.4 benzines fókához képest gyorsan esik a fordulat, egyébként csak kb 900ig engedi vissza ha gurul, ez a nomál.
Melyik hsz re gondolsz a 630. oldalon?
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.31450
Lehet nem azon az oldalon volt, mert most nem találom!
Nekem kb alapjárat és 1000 közé esik vissza a váltások között!
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Zola 32
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 18
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44237 Dátum:
2018.02.16 péntek, 22:57:05 »
Idézetet írta: szabi400 - 2018.02.16 péntek, 21:20:52
Sziasztok!
Nálam is vszinüleg termosztát probléma lehet. A jelenség a következő: városban és alapjáraton a nulla és az első vonal közé áll be a mutató, de autópálya tempónál szépen beáll a mutató középre. Majd miután visszalassulok újra városi tempóra, a mutató is szépen visszaál a nulla és az első vonal közé. Muszerteszt szerint ez 60-70 fok között van. Fűtésem viszont van viszonylag gyorsan,elindulástól már az első 1-2 Km-en. Mi lehet a ludas a főköri vagy az olajköri termosztát?
Így van mindegyik lehet de ha csak az egyik jó akkor se fog beállni középre.
Meg a lényeg egyiken se tudjál átfújni!!!
Naplózva
szabi400
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 18
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44238 Dátum:
2018.02.17 szombat, 07:19:11 »
Idézetet írta: Zola 32 - 2018.02.16 péntek, 22:57:05
Így van mindegyik lehet de ha csak az egyik jó akkor se fog beállni középre.
Meg a lényeg egyiken se tudjál átfújni!!!
Köszi ezt mindenképpen ellenőrizni fogom.
Naplózva
2.0TDCi 130Le FMBA 2001
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44239 Dátum:
2018.02.17 szombat, 12:50:48 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.02.16 péntek, 22:10:23
Lehet nem azon az oldalon volt, mert most nem találom!
Nekem kb alapjárat és 1000 közé esik vissza a váltások között!
Ha gurul a kocsi kb 900rpm ig engedi vissza (váltások között is, de ha gurul üresben akkor is) ha áll kb 750rpm ig, tdci nél ez a normál. A benzinesekhez képest nagyon gyorsan visszaesik a dieselek fordulata. Nem cicózik 1300rpm körül és onnan engedi be fokozatosan a focus esetében 650-es alapjáratra. A focus egy váltás között csak kb1300ig esik vissza, ott meg elvben az a jó. (nem egy erőgép)
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
szferi.78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 213
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44240 Dátum:
2018.02.17 szombat, 15:56:07 »
Üdv urak! Az autó ma induláskor lefulladt majd újra elindítás után,malacfarok.Dadogva nehezen elindult,szürke füstel.
A malacfarok most is villog.Rádugtam az ELMet:P2338 3 kopogás szabályozási határ!
Véleményetek?
Üdv:Feri
Naplózva
MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44241 Dátum:
2018.02.17 szombat, 18:06:37 »
Idézetet írta: szferi.78 - 2018.02.17 szombat, 15:56:07
Üdv urak! Az autó ma induláskor lefulladt majd újra elindítás után,malacfarok.Dadogva nehezen elindult,szürke füstel.
A malacfarok most is villog.Rádugtam az ELMet:P2338 3 kopogás szabályozási határ!
Véleményetek?
Üdv:Feri
pcsúcs.kopogásos égés.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szferi.78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 213
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44242 Dátum:
2018.02.17 szombat, 18:17:55 »
Idézetet írta: alf® - 2018.02.17 szombat, 18:06:37
pcsúcs.kopogásos égés.
Ez mit jelent,pcsúcs csere?
Naplózva
MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44243 Dátum:
2018.02.17 szombat, 18:25:20 »
Idézetet írta: szferi.78 - 2018.02.17 szombat, 18:17:55
Ez mit jelent,pcsúcs csere?
ha nem volt mostanában javítva,akkor nem attól van, hogy rossz lenne a kód.így valszeg valamelyik csúcs nem porlaszt megfelelően.
így mindenképpen szakműhelybe kell vinned az autót.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szferi.78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 213
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44244 Dátum:
2018.02.17 szombat, 18:45:21 »
Idézetet írta: alf® - 2018.02.17 szombat, 18:25:20
ha nem volt mostanában javítva,akkor nem attól van, hogy rossz lenne a kód.így valszeg valamelyik csúcs nem porlaszt megfelelően.
így mindenképpen szakműhelybe kell vinned az autót.
2 ève volt felujítva,te ajànlottad a szakműhelyt,azóta nem volt vele gond!
Naplózva
MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44245 Dátum:
2018.02.17 szombat, 18:47:15 »
Idézetet írta: szferi.78 - 2018.02.17 szombat, 18:45:21
2 ève volt felujítva,te ajànlottad a szakműhelyt,azóta nem volt vele gond!
mennyi km-t ment azóta?nem lehet túl sok...
Valszeg felkell keresned ismét a szakműhelyt.Nem tudom melyik volt az...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szferi.78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 213
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44246 Dátum:
2018.02.17 szombat, 19:00:21 »
Idézetet írta: alf® - 2018.02.17 szombat, 18:47:15
mennyi km-t ment azóta?nem lehet túl sok...
Valszeg felkell keresned ismét a szakműhelyt.Nem tudom melyik volt az...
Szigethalom,kb 60000-ment azóta!
Naplózva
MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44247 Dátum:
2018.02.17 szombat, 21:37:58 »
Idézetet írta: szferi.78 - 2018.02.17 szombat, 19:00:21
Szigethalom,kb 60000-ment azóta!
euro elektrik.
Akkor nem is kaptál új kódokat(gondolom).
Újrakódolás segíthet rövid távon.
Mind a 4et csinálták?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44248 Dátum:
2018.02.17 szombat, 22:43:24 »
Hi.
Benzinesnél az akksi saru levétel után tanítani kellett az ecu-t!
Dieselnél nem kell? Mi irányítja az alapjáratot? Hogyan működik?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44249 Dátum:
2018.02.17 szombat, 22:47:48 »
Idézetet írta: alf® - 2018.02.17 szombat, 21:37:58
euro elektrik.
Akkor nem is kaptál új kódokat(gondolom).
Újrakódolás segíthet rövid távon.
Mind a 4et csinálták?
Ott csinálták a DI-m adagolóját annó. Semmi panaszom nem volt hálisten rájuk.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Oldalak:
1
...
878
879
880
881
882
883
884
[
885
]
886
887
888
889
890
891
892
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ