Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 03:57:24 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 878 879 880 881 882 883 884 [885] 886 887 888 889 890 891 892 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14630759 alkalommal)
0 Felhasználó és 114 vendég van a témában
okros1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #44200 Dátum: 2018.02.13 kedd, 14:42:21 »

Jó lenne, ha az lenne. De elvileg azt nem csak cserével tudom kideríteni? Egy próbát megérhet.

Kicsit utánanéztem. Elvileg ez a cikkszáma: 1358343. Ahogy olvasom a gyári fekete színűekkel volt a baj. Nekem már cserélték szerintem, mert szürke van benne. Ezzel szerintetek ki is zárhatom ezt a hibaehetőséget, vagy megvan az esély, hogy ennek ellenére ezzel van a gond? 10 ezer körül adják, nem szívesen veszem meg potyára.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI Trend 2004 B5Y, 130 hp, startdust silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44201 Dátum: 2018.02.13 kedd, 17:31:18 »

Kicsit utánanéztem. Elvileg ez a cikkszáma: 1358343. Ahogy olvasom a gyári fekete színűekkel volt a baj. Nekem már cserélték szerintem, mert szürke van benne. Ezzel szerintetek ki is zárhatom ezt a hibaehetőséget, vagy megvan az esély, hogy ennek ellenére ezzel van a gond? 10 ezer körül adják, nem szívesen veszem meg potyára.
Az a CMP a vez.tengely helyzet érzékelő.
A hibái rendszerint menet közbeni leállás okoz.De ha xar el sem indul.

Amit javasoltak az a CKP főtengely helyzet érzékelő.   Roll Eyes

A hibái rendszerint a szennyeződésből(is) fakadnak,és leginkább az indításkor okoz gondot.

Felesleges találgatni,mindkettő diagnosztizálható szakműhelyben.
« Utoljára szerkesztve: 2018.02.13 kedd, 17:38:01 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #44202 Dátum: 2018.02.13 kedd, 19:15:13 »

Sziasztok!

P0405 és P0405-C hibakód arra vonatkozik, hogy az EGR nem tud rendesen lezárni/kinyitni időben?
Le van dugózva, de ez szerintem nem az a hibakód.
Euro4-es a kocsi és van az EGR elektromos pozició érzékelő, gondolom ezért a hiba

Köszönöm!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44203 Dátum: 2018.02.13 kedd, 19:32:54 »

Sziasztok!

P0405 és P0405-C hibakód arra vonatkozik, hogy az EGR nem tud rendesen lezárni/kinyitni időben?
Le van dugózva, de ez szerintem nem az a hibakód.
Euro4-es a kocsi és van az EGR elektromos pozició érzékelő, gondolom ezért a hiba

Köszönöm!
de azért van a hibakód.

Több változót figyel a rendszer,és az alapján dobja be a hibakódot.Ezért sem 1xű kiírni a programból.
Figyeli a turbónyomás változását ha nyitnia kellene,illetve a levegő hőmérsékltetét,és mennyiségét is.Nem csak a pozícióját a szelepnek.
Ezért van hibakód az eu4-eseknél,és ezért nincs az eu3-nál.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #44204 Dátum: 2018.02.13 kedd, 19:35:34 »

de azért van a hibakód.

Több változót figyel a rendszer,és az alapján dobja be a hibakódot.Ezért sem 1xű kiírni a programból.
Figyeli a turbónyomás változását ha nyitnia kellene,illetve a levegő hőmérsékltetét,és mennyiségét is.Nem csak a pozícióját a szelepnek.
Ezért van hibakód az eu4-eseknél,és ezért nincs az eu3-nál.

Azért gondoltam, mert amikor kivettem az EGR dugót akkor hirtelen gázra füstölt, mondom biztos nem tudott lezárni rendesen időben. De most a dugó benne van, de a szelep ilyenkor is működik.
Csak ezért gondoltam ezt.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44205 Dátum: 2018.02.13 kedd, 19:36:55 »

Azért gondoltam, mert amikor kivettem az EGR dugót akkor hirtelen gázra füstölt, mondom biztos nem tudott lezárni rendesen időben. De most a dugó benne van, de a szelep ilyenkor is működik.
Csak ezért gondoltam ezt.
én ezt annak idején a TIS 2004ben olvastam.
Nincs TIS-ed?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #44206 Dátum: 2018.02.13 kedd, 19:39:14 »

én ezt annak idején a TIS 2004ben olvastam.
Nincs TIS-ed?

Nincs, de már be kéne szereznem Smiley
Itt a fórumon olvastam vissza, valaki volt Vik-nél és ő erre a hibakódra EGR cserét mondott.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #44207 Dátum: 2018.02.13 kedd, 19:40:47 »

én ezt annak idején a TIS 2004ben olvastam.
Nincs TIS-ed?

A Ford ETIS2015 nem az ugye, nem is hasonló?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44208 Dátum: 2018.02.13 kedd, 19:45:12 »

Nincs, de már be kéne szereznem Smiley
Itt a fórumon olvastam vissza, valaki volt Vik-nél és ő erre a hibakódra EGR cserét mondott.

na,majd egyszer kiírok egy aukciót ... eplus2

Én akkor foglalkoznék ezzel a hibával, ha egr dugó nélkül is dobja.Műszakin gondot okozhat.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44209 Dátum: 2018.02.13 kedd, 19:47:17 »

A Ford ETIS2015 nem az ugye, nem is hasonló?
nem az,de hasonló.kivéve, hogy csak online lehet elérni és csak hivatalos hozzáféréssel.Kalóz verzió gyakorlatilag kizárt.
Míg a 2004 egy lemezről futtatható.Éppen csak annyi, hogy XP-n.
Hozzá teszem azt is, hogy értelemszerűen 2004évig megjelent Ford modellek vannak benne.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #44210 Dátum: 2018.02.13 kedd, 19:48:09 »

nem az,de hasonló.kivéve, hogy csak online lehet elérni és csak hivatalos hozzáféréssel.Kalóz verzió gyakorlatilag kizárt.
Míg a 2004 egy lemezről futtatható.Éppen csak annyi, hogy XP-n.

 worship
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #44211 Dátum: 2018.02.13 kedd, 21:22:19 »

Jó estét!
Megvolt az ominozus porlasztócsere.
Nem értek semmit,megpróbálom leirni.
Szóval a kolega autója azonos az enyémmel(2005, 2,2 tdci 114 kw)
Az enyémben 601D porlasztók vannak
Kiszedtem az ő autójából a porlasztókat és láss csodát az övében 504Z van.
kódok nem látszanak,mintha szándékosan lekaparták volna.
Mivel elbakkeroltam,nem néztem meg időben,gondoltam ha már kiszedtem megpróbálom beletenni az én autómba.
Levegőztetés,és kódbeirás nélkül pöccre beindult(majd be**artam az ilyettségtől,meg persze a német szerelő jutott eszembe aki azt mondta hogy átugrott a vezérlés)
Kb 50 km-t mentünk vele,gyönyörüen dolgozik a motor.
Visszaszereltem a porlasztókat az autójába és szerencsére gondmentesen beindult az övé is.
Teljesen tanácstalan vagyok,most akkor 601D-t keressek az enyémbe vagy 504Z-t?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #44212 Dátum: 2018.02.13 kedd, 21:47:15 »

Jó estét!
Megvolt az ominozus porlasztócsere.
Nem értek semmit,megpróbálom leirni.
Szóval a kolega autója azonos az enyémmel(2005, 2,2 tdci 114 kw)
Az enyémben 601D porlasztók vannak
Kiszedtem az ő autójából a porlasztókat és láss csodát az övében 504Z van.
kódok nem látszanak,mintha szándékosan lekaparták volna.
Mivel elbakkeroltam,nem néztem meg időben,gondoltam ha már kiszedtem megpróbálom beletenni az én autómba.
Levegőztetés,és kódbeirás nélkül pöccre beindult(majd be**artam az ilyettségtől,meg persze a német szerelő jutott eszembe aki azt mondta hogy átugrott a vezérlés)
Kb 50 km-t mentünk vele,gyönyörüen dolgozik a motor.
Visszaszereltem a porlasztókat az autójába és szerencsére gondmentesen beindult az övé is.
Teljesen tanácstalan vagyok,most akkor 601D-t keressek az enyémbe vagy 504Z-t?
Elmegy az 504Z-vel is, de abba a 601D kell!
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #44213 Dátum: 2018.02.13 kedd, 21:59:21 »

Elmegy az 504Z-vel is, de abba a 601D kell!
de hát ez hogy lehet? egyesek óriási pénzt költenek rá,és csörög csattog,ez ma tökéletesen működött
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #44214 Dátum: 2018.02.14 szerda, 07:58:09 »

de hát ez hogy lehet? egyesek óriási pénzt költenek rá,és csörög csattog,ez ma tökéletesen működött

Szerintem 504Z-vel nem hozza a max. teljesítményt, mivel kisebb a max. szállított mennyisége, 2.0-hoz való befecskendező.

AndyA
« Utoljára szerkesztve: 2018.02.14 szerda, 13:02:14 írta AndyA » Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #44215 Dátum: 2018.02.14 szerda, 12:44:43 »

nem az,de hasonló.kivéve, hogy csak online lehet elérni és csak hivatalos hozzáféréssel.Kalóz verzió gyakorlatilag kizárt.
Míg a 2004 egy lemezről futtatható.Éppen csak annyi, hogy XP-n.
Hozzá teszem azt is, hogy értelemszerűen 2004évig megjelent Ford modellek vannak benne.

Megvan miért dobta a hibát az EGR szenzor Cheesy
A burkolat tartó fülébe beleraktam véletlen a vákuumcsövet és szépen rányomtam a motorburkolatot ami elszorította a csövet  taps
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44216 Dátum: 2018.02.14 szerda, 17:12:21 »

Megvan miért dobta a hibát az EGR szenzor Cheesy
A burkolat tartó fülébe beleraktam véletlen a vákuumcsövet és szépen rányomtam a motorburkolatot ami elszorította a csövet  taps
eljen

Na.az épp olyan mint a dugó.Korábban volt aki így oldotta meg a ledugózást.Részlegesen.

Szóval nem kell egr-t venned... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
okros1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #44217 Dátum: 2018.02.15 csütörtök, 17:09:09 »

Az a CMP a vez.tengely helyzet érzékelő.
A hibái rendszerint menet közbeni leállás okoz.De ha xar el sem indul.

Amit javasoltak az a CKP főtengely helyzet érzékelő.   Roll Eyes

A hibái rendszerint a szennyeződésből(is) fakadnak,és leginkább az indításkor okoz gondot.

Felesleges találgatni,mindkettő diagnosztizálható szakműhelyben.

Oké ,köszi. Miután a szervizekben nem bízok, (hisz mint korábban említettük, általában a drágább megoldás fele terelnek) ismertek e valakit Szeged vonzáskörzetében aki csinál diagot?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI Trend 2004 B5Y, 130 hp, startdust silver
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #44218 Dátum: 2018.02.15 csütörtök, 17:31:18 »

Sziasztok
Ismerősöm mondeoját most vezettem és diagnosztikát is csináltam.
Mindkettőnké elektromos turbós, dugózott EGRes.

Az övé szépen halkan jár az enyém melegen csörög. MAP szenzor nekem alapjáraton 123kpa. Ismerősömé 104kpa.
Ez mitől lehet hogy több az enyém.
Ugyanazzal a programmal nézve.
Miért tölt többet az enyém végig? 265kpa a vége az enyémnek ismerősömé 255ig ment csak.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44219 Dátum: 2018.02.15 csütörtök, 17:47:02 »

Oké ,köszi. Miután a szervizekben nem bízok, (hisz mint korábban említettük, általában a drágább megoldás fele terelnek) ismertek e valakit Szeged vonzáskörzetében aki csinál diagot?
én nem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Wydus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 94



E-mail
« Új hozzászólás #44220 Dátum: 2018.02.15 csütörtök, 20:26:17 »

Sziasztok,
kb. 1,5 év alatt a harmadik főtengely szíjtárcsám megy szét (azt nem is számítva ami fél napot bírt).
Van valakinek ötlete, hogy melyik gyártóét érdemes beszerelni. A gyáriért sajnálok 70 ezret kiadni, de ha a többi mind gagyi, akkor nincs más megoldás. szomoru1
Naplózva

2005.10.12. TDCi 2.0 Ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #44221 Dátum: 2018.02.15 csütörtök, 20:35:17 »

Sziasztok,
kb. 1,5 év alatt a harmadik főtengely szíjtárcsám megy szét (azt nem is számítva ami fél napot bírt).
Van valakinek ötlete, hogy melyik gyártóét érdemes beszerelni. A gyáriért sajnálok 70 ezret kiadni, de ha a többi mind gagyi, akkor nincs más megoldás. szomoru1
én gatest szoktam rakni, eddig eggyel se volt gond
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bitmester
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100


« Új hozzászólás #44222 Dátum: 2018.02.15 csütörtök, 21:29:22 »

Sziasztok,
kb. 1,5 év alatt a harmadik főtengely szíjtárcsám megy szét (azt nem is számítva ami fél napot bírt).
Van valakinek ötlete, hogy melyik gyártóét érdemes beszerelni. A gyáriért sajnálok 70 ezret kiadni, de ha a többi mind gagyi, akkor nincs más megoldás. szomoru1
Nekem a szerelő Dayco-t javasolt. Persze én is éreztem, mintha a fogamat húzták volna. Eddig semmi okom panaszra a tárcsával kapcsolatban.
Az előző darabokra szétesett.

A baj csak az volt, hogy nem volt időm rendesen körülnézni. Egyik napról a másikra kellett a megoldás.
Ha van lehetőséged és még nem csinálták meg a generátor szabadonfutósítását is kapcsold össze vele.
« Utoljára szerkesztve: 2018.02.15 csütörtök, 21:31:13 írta Bitmester » Naplózva

Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos

Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke Smiley
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #44223 Dátum: 2018.02.15 csütörtök, 22:07:09 »

Sziasztok,
kb. 1,5 év alatt a harmadik főtengely szíjtárcsám megy szét (azt nem is számítva ami fél napot bírt).
Van valakinek ötlete, hogy melyik gyártóét érdemes beszerelni. A gyáriért sajnálok 70 ezret kiadni, de ha a többi mind gagyi, akkor nincs más megoldás. szomoru1

A tárcsa mellett cseréltél csapágyakat is ?

ui.nekem van egy 34-35 ért mert kettőt vettem...a másikkal nyáróta megyek,nincs gond.
Igaz én teljes feszitő stbi mindent cseréltem.
 smile
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #44224 Dátum: 2018.02.16 péntek, 08:04:15 »

Sziasztok,
kb. 1,5 év alatt a harmadik főtengely szíjtárcsám megy szét (azt nem is számítva ami fél napot bírt).
Van valakinek ötlete, hogy melyik gyártóét érdemes beszerelni. A gyáriért sajnálok 70 ezret kiadni, de ha a többi mind gagyi, akkor nincs más megoldás. szomoru1

A Bárdis nem húzta nekem sem soká. Most Gates van benne, egy ideje bírja. Drágább, igen. Ez van.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44225 Dátum: 2018.02.16 péntek, 13:55:20 »

Helló!
Tdci topik 630.oldalán szó van a váltások közötti fordulat esésről!
Most nem tudom, hogy csak a benzineshez képest érzem ezt vagy tényleg hamar visszaesik!?
Elvileg sw frissítés segíthet?
Milyen számú verzió most a legfrissebb?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Signat1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #44226 Dátum: 2018.02.16 péntek, 17:19:21 »

Sziasztok,

Lenne valakinek N7BA Mocija egyben ? HF+ fűzöttblokk+ vezérlés, többi nem fontos!
Ha lehet papírozható legyen!

Üdv
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44227 Dátum: 2018.02.16 péntek, 17:32:03 »

Sziasztok,

Lenne valakinek N7BA Mocija egyben ? HF+ fűzöttblokk+ vezérlés, többi nem fontos!
Ha lehet papírozható legyen!

Üdv
elég a keres kínálba.még választ is kaptál.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44228 Dátum: 2018.02.16 péntek, 17:34:14 »

Helló!
Tdci topik 630.oldalán szó van a váltások közötti fordulat esésről!
Most nem tudom, hogy csak a benzineshez képest érzem ezt vagy tényleg hamar visszaesik!?
Elvileg sw frissítés segíthet?
Milyen számú verzió most a legfrissebb?
lehetséges.csak ids-el mondható meg, hogy van-e az autódhoz frissebb.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44229 Dátum: 2018.02.16 péntek, 19:15:06 »

lehetséges.csak ids-el mondható meg, hogy van-e az autódhoz frissebb.

köszi!
De mi az az ids?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #44230 Dátum: 2018.02.16 péntek, 19:41:12 »

köszi!
De mi az az ids?

Gyári szoftver. Ford szervizekben használják. ÉS tényleg csak az működik ami nem feltört, mert netről tölti le a szoftvert. Tempomat aktiválásnál megvolt nekem.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44231 Dátum: 2018.02.16 péntek, 19:53:02 »

Gyári szoftver. Ford szervizekben használják. ÉS tényleg csak az működik ami nem feltört, mert netről tölti le a szoftvert. Tempomat aktiválásnál megvolt nekem.

Köszi!

akkor megnézetem majd!!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #44232 Dátum: 2018.02.16 péntek, 19:57:42 »

A Bárdis nem húzta nekem sem soká. Most Gates van benne, egy ideje bírja. Drágább, igen. Ez van.

AndyA

Az enyém azzal ment el, amit még veled bótoltuk a Bárdiból. Asszem az pont Bárdis volt. Benne volt vagy 20-30e ha nem több km.
Naplózva
szabi400
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


E-mail
« Új hozzászólás #44233 Dátum: 2018.02.16 péntek, 21:20:52 »

igen a főkörit is ki kell cserélni a 92 re akkor fog csak középre beállni legalább is nekünk úgy lett jó!!
ha csak az olajkörit akkor a fűtésed fog javulni!!

Haveré 2002 2.0tdci Mondeo tesztmódba mértük!!

alapjáratba vissza alva  74-76 fokig

menet közbe terheléssel 160-180km/h 92-95 fokot  mértünk maximum

normál tempónál pedig 80-82 stabilizálódott!

de még csak tényleg pár napja csináltuk meg reméljük így is marad
Nyáron azért kíváncsi leszek még rá ha lesz megint 38-40 fokok

A fűtést maximális fokozatra kapcsolva a mutató középállásba volt
És ami tényleg a legfontosabb egyik termosztáton se tudjál átfújni
amúgy szerintem is érdemes megcsinálni aki ezekkel a problémákkal küzd régóta, mind a barátom is neki nagyon tetszett biztos a fogyasztás is fog csökkenni
de azt is meg írom majd nektek!!

Üdv: Zola
 


Sziasztok!
Nálam is vszinüleg termosztát probléma lehet. A jelenség a következő: városban és alapjáraton a nulla és az első vonal közé áll be a mutató, de autópálya tempónál szépen beáll a mutató középre. Majd miután visszalassulok újra városi tempóra, a mutató is szépen visszaál a nulla és az első vonal közé. Muszerteszt szerint ez 60-70 fok között van. Fűtésem viszont van viszonylag gyorsan,elindulástól már az első 1-2 Km-en. Mi lehet a ludas a főköri vagy az olajköri termosztát?
Naplózva

2.0TDCi 130Le FMBA 2001
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #44234 Dátum: 2018.02.16 péntek, 21:58:21 »

Helló!
Tdci topik 630.oldalán szó van a váltások közötti fordulat esésről!
Most nem tudom, hogy csak a benzineshez képest érzem ezt vagy tényleg hamar visszaesik!?
Elvileg sw frissítés segíthet?
Milyen számú verzió most a legfrissebb?
1.4  benzines fókához képest gyorsan esik a fordulat, egyébként csak kb 900ig engedi vissza ha gurul, ez a nomál.
Melyik hsz re gondolsz a 630. oldalon?
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.31450
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44235 Dátum: 2018.02.16 péntek, 21:59:48 »

Sziasztok!
Nálam is vszinüleg termosztát probléma lehet. A jelenség a következő: városban és alapjáraton a nulla és az első vonal közé áll be a mutató, de autópálya tempónál szépen beáll a mutató középre. Majd miután visszalassulok újra városi tempóra, a mutató is szépen visszaál a nulla és az első vonal közé. Muszerteszt szerint ez 60-70 fok között van. Fűtésem viszont van viszonylag gyorsan,elindulástól már az első 1-2 Km-en. Mi lehet a ludas a főköri vagy az olajköri termosztát?
bármelyik.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44236 Dátum: 2018.02.16 péntek, 22:10:23 »

1.4  benzines fókához képest gyorsan esik a fordulat, egyébként csak kb 900ig engedi vissza ha gurul, ez a nomál.
Melyik hsz re gondolsz a 630. oldalon?
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.31450

Lehet nem azon az oldalon volt, mert most nem találom!
Nekem kb alapjárat és 1000 közé esik vissza a váltások között!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Zola 32
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


« Új hozzászólás #44237 Dátum: 2018.02.16 péntek, 22:57:05 »

Sziasztok!
Nálam is vszinüleg termosztát probléma lehet. A jelenség a következő: városban és alapjáraton a nulla és az első vonal közé áll be a mutató, de autópálya tempónál szépen beáll a mutató középre. Majd miután visszalassulok újra városi tempóra, a mutató is szépen visszaál a nulla és az első vonal közé. Muszerteszt szerint ez 60-70 fok között van. Fűtésem viszont van viszonylag gyorsan,elindulástól már az első 1-2 Km-en. Mi lehet a ludas a főköri vagy az olajköri termosztát?

Így van mindegyik lehet de ha csak az egyik jó akkor se fog beállni középre.
Meg a lényeg egyiken se tudjál átfújni!!!
Naplózva
szabi400
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


E-mail
« Új hozzászólás #44238 Dátum: 2018.02.17 szombat, 07:19:11 »

Így van mindegyik lehet de ha csak az egyik jó akkor se fog beállni középre.
Meg a lényeg egyiken se tudjál átfújni!!!

Köszi ezt mindenképpen ellenőrizni fogom.
Naplózva

2.0TDCi 130Le FMBA 2001
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #44239 Dátum: 2018.02.17 szombat, 12:50:48 »

Lehet nem azon az oldalon volt, mert most nem találom!
Nekem kb alapjárat és 1000 közé esik vissza a váltások között!
Ha gurul a kocsi kb 900rpm ig engedi vissza (váltások között is, de ha gurul üresben akkor is) ha áll kb 750rpm ig, tdci nél ez a normál. A  benzinesekhez képest nagyon gyorsan visszaesik a  dieselek fordulata. Nem cicózik 1300rpm  körül és onnan engedi be fokozatosan a focus esetében 650-es alapjáratra. A focus  egy váltás között csak kb1300ig esik vissza, ott meg elvben az a jó. (nem egy erőgép)
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


E-mail
« Új hozzászólás #44240 Dátum: 2018.02.17 szombat, 15:56:07 »

Üdv urak! Az autó ma induláskor lefulladt majd újra elindítás után,malacfarok.Dadogva nehezen elindult,szürke füstel.
A malacfarok most is villog.Rádugtam az ELMet:P2338 3 kopogás szabályozási határ!
Véleményetek?
Üdv:Feri
Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44241 Dátum: 2018.02.17 szombat, 18:06:37 »

Üdv urak! Az autó ma induláskor lefulladt majd újra elindítás után,malacfarok.Dadogva nehezen elindult,szürke füstel.
A malacfarok most is villog.Rádugtam az ELMet:P2338 3 kopogás szabályozási határ!
Véleményetek?
Üdv:Feri
pcsúcs.kopogásos égés.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


E-mail
« Új hozzászólás #44242 Dátum: 2018.02.17 szombat, 18:17:55 »

pcsúcs.kopogásos égés.
Ez mit jelent,pcsúcs csere?
Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44243 Dátum: 2018.02.17 szombat, 18:25:20 »

Ez mit jelent,pcsúcs csere?
ha nem volt mostanában javítva,akkor nem attól van, hogy rossz lenne a kód.így valszeg valamelyik csúcs nem porlaszt megfelelően.
így mindenképpen szakműhelybe kell vinned az autót.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


E-mail
« Új hozzászólás #44244 Dátum: 2018.02.17 szombat, 18:45:21 »

ha nem volt mostanában javítva,akkor nem attól van, hogy rossz lenne a kód.így valszeg valamelyik csúcs nem porlaszt megfelelően.
így mindenképpen szakműhelybe kell vinned az autót.
2 ève volt felujítva,te ajànlottad a szakműhelyt,azóta nem volt vele gond!
Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44245 Dátum: 2018.02.17 szombat, 18:47:15 »

2 ève volt felujítva,te ajànlottad a szakműhelyt,azóta nem volt vele gond!
mennyi km-t ment azóta?nem lehet túl sok...

Valszeg felkell keresned ismét a szakműhelyt.Nem tudom melyik volt az...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


E-mail
« Új hozzászólás #44246 Dátum: 2018.02.17 szombat, 19:00:21 »

mennyi km-t ment azóta?nem lehet túl sok...

Valszeg felkell keresned ismét a szakműhelyt.Nem tudom melyik volt az...
Szigethalom,kb 60000-ment azóta!
Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44247 Dátum: 2018.02.17 szombat, 21:37:58 »

Szigethalom,kb 60000-ment azóta!
euro elektrik.
Akkor nem is kaptál új kódokat(gondolom).
Újrakódolás segíthet rövid távon.
Mind a 4et csinálták?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44248 Dátum: 2018.02.17 szombat, 22:43:24 »

Hi.
Benzinesnél az akksi saru levétel után tanítani kellett az ecu-t!
Dieselnél nem kell? Mi irányítja az alapjáratot? Hogyan működik?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #44249 Dátum: 2018.02.17 szombat, 22:47:48 »

euro elektrik.
Akkor nem is kaptál új kódokat(gondolom).
Újrakódolás segíthet rövid távon.
Mind a 4et csinálták?


Ott csinálták a DI-m adagolóját annó. Semmi panaszom nem volt hálisten rájuk.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Oldalak: 1 ... 878 879 880 881 882 883 884 [885] 886 887 888 889 890 891 892 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.