Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:04:55
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
883
884
885
886
887
888
889
[
890
]
891
892
893
894
895
896
897
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14639306 alkalommal)
0 Felhasználó és 157 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44450 Dátum:
2018.03.07 szerda, 12:07:09 »
Idézetet írta: Bitmester - 2018.03.07 szerda, 11:19:48
Bocsi ha tegnap nem volt tiszta a fogalmazásom.
Szerinted nincs haszna ilyen kegyszerek használatának?
Mások véleménye is érdekel.
Köszönöm,
BM
Hogyne lenne. Nekem is volt leragadt injektorom, ami alapjáraton nem nagyon szállított. 2-3 kezelés meggyógyította, azóta gurultam vele vagy 150 ezer km-t.
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bitmester
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 100
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44451 Dátum:
2018.03.07 szerda, 13:06:03 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.03.07 szerda, 12:07:09
Hogyne lenne. Nekem is volt leragadt injektorom, ami alapjáraton nem nagyon szállított. 2-3 kezelés meggyógyította, azóta gurultam vele vagy 150 ezer km-t.
Köszönöm!
A kérdés mögött csak annyi volt, hogy használjak-e ilyet vagy sem karbantartás jelleggel.
De fogok.
BM
Naplózva
Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos
Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44452 Dátum:
2018.03.07 szerda, 13:11:05 »
Idézetet írta: Bitmester - 2018.03.07 szerda, 13:06:03
Köszönöm!
A kérdés mögött csak annyi volt, hogy használjak-e ilyet vagy sem karbantartás jelleggel.
De fogok.
BM
Ahogyan a gyári leírás adja, rendszeresen hozzátöltögetve a tankolás szerint, úgy nemigen érdemes. Inkább kúraszerűen, amikor úgy érzed, hogy kell.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44453 Dátum:
2018.03.07 szerda, 14:35:21 »
Sziasztok!
Tegnap összeraktam a turbócső rendszer nyomás tesztelőt. 1.5barral megnyomattam és tartotta.
A szívócsonk el szokott repedni? A tömítéseket cserélni fogom,.
Mert még mindig feketén füstölök.
Köszönöm
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44454 Dátum:
2018.03.07 szerda, 14:50:36 »
Idézetet írta: Bitmester - 2018.03.07 szerda, 13:06:03
Köszönöm!
A kérdés mögött csak annyi volt, hogy használjak-e ilyet vagy sem karbantartás jelleggel.
De fogok.
BM
Szerintem nyugodtan használd, mint ahogyan AndyA is írta, kúraszerűen.
Én is így tettem, eddig evo diesel-lel jártam, most a "takarítás" után maxx motion ment bele.
Nem tudom, hogy placebó hatás e de én csendesebbnek és egyenletesebbnek érzem most a motort.
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44455 Dátum:
2018.03.07 szerda, 14:53:16 »
Ma reggel már "melegebb" vot az idő, kevésbé volt tapasztalható a dadogás indítás után, szinte nem is volt.
Gondolom akkor nem az üa rendszerrel kellene első körben foglalkoznom, hanem az izzítókkal?
Most, hogy már jobb idő van a váltóm is sokkal finomabban kapcsolható, cserélek benne olajat.
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
imhotep0
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44456 Dátum:
2018.03.07 szerda, 16:45:41 »
Sziasztok, segítségeteket szeretném kérni a következőben: Úgy néz ki, hogy a klímakompresszor csapágy megadta magát. Kérdésem az lenne, hogy cserélhető-e úgy, hogy nem bontjuk szét a klíma rendszert, illetve kell-e valami speciális szerszám szétszedni a kuplungrészt?
Naplózva
2.0 tdci 96KW 2003.04
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44457 Dátum:
2018.03.07 szerda, 16:49:13 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.03.07 szerda, 14:53:16
Ma reggel már "melegebb" vot az idő, kevésbé volt tapasztalható a dadogás indítás után, szinte nem is volt.
Gondolom akkor nem az üa rendszerrel kellene első körben foglalkoznom, hanem az izzítókkal?
Most, hogy már jobb idő van a váltóm is sokkal finomabban kapcsolható, cserélek benne olajat.
izzítók,akksi,töltés,indító feszültség...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44458 Dátum:
2018.03.07 szerda, 16:50:08 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.03.07 szerda, 14:35:21
Sziasztok!
Tegnap összeraktam a turbócső rendszer nyomás tesztelőt. 1.5barral megnyomattam és tartotta.
A szívócsonk el szokott repedni? A tömítéseket cserélni fogom,.
Mert még mindig feketén füstölök.
Köszönöm
az jó. és diaggal is megvan a 2,5bar?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44459 Dátum:
2018.03.07 szerda, 17:11:53 »
Idézetet írta: alf® - 2018.03.07 szerda, 16:50:08
az jó. és diaggal is megvan a 2,5bar?
Hogy kell a 2,5bar-t nézni? 60-ról 4-esben 2500-as fordulatig kell felépülnie? 2000-körül megindul és akkor megy már rendesen.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44460 Dátum:
2018.03.07 szerda, 17:18:28 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.03.07 szerda, 17:11:53
Hogy kell a 2,5bar-t nézni? 60-ról 4-esben 2500-as fordulatig kell felépülnie? 2000-körül megindul és akkor megy már rendesen.
A MAP értéket kell figyelni,de nem ilyen lájtosan gurulgatni.
40nél 3ikban lepadlózod.1800-2000 körül már megkell legyen a maximális nyomás.2,5bar.
Érdemes elmenteni az adatokat,és menet közben a vezetéssel foglalkozni,majd később visszanézni az adatokat.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44461 Dátum:
2018.03.07 szerda, 17:23:09 »
Idézetet írta: alf® - 2018.03.07 szerda, 16:49:13
izzítók,akksi,töltés,indító feszültség...
Köszi!
Erre felé fogok nézelődni, tegnap megjött az elm is, csak most szarakodik a laptopunk!
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Bitmester
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 100
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44462 Dátum:
2018.03.07 szerda, 17:35:44 »
Idézetet írta: alf® - 2018.03.07 szerda, 16:49:13
izzítók,akksi,töltés,indító feszültség...
Csak mint édekesség mert angyon meglepődtem én is:
Mikor legutóbb szerelőnél volt a gép csak a biztonság kedvéért kértem nézzék meg az izzítókat.
Kiderült, hogy egyik sem volt jó és cserélték mind.
Azóta az idítás más dimenziókba ment át. (És kiderült, hogy hamarosan aksit kell cserélnem.
- Indításkor az ABS és ESP újra el kezd világítani.)
Naplózva
Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos
Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44463 Dátum:
2018.03.07 szerda, 18:17:55 »
Idézetet írta: alf® - 2018.03.07 szerda, 17:18:28
A MAP értéket kell figyelni,de nem ilyen lájtosan gurulgatni.
40nél 3ikban lepadlózod.1800-2000 körül már megkell legyen a maximális nyomás.2,5bar.
Érdemes elmenteni az adatokat,és menet közben a vezetéssel foglalkozni,majd később visszanézni az adatokat.
Hát 2100-as fordulatnál van 2bar kb. De teszek majd fel diag képet.
Amit látok hogy az EGR 0,6mmen van, nem zár le. Pedig teljesen tiszta az EGR és a vezérlő szelepe is cserélt, meg a csövek is átnézve. Ledugózni egyenlőre nem akarom, mert így is kéne működnie.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44464 Dátum:
2018.03.07 szerda, 18:33:07 »
Idézetet írta: Bitmester - 2018.03.07 szerda, 17:35:44
Csak mint édekesség mert angyon meglepődtem én is:
Mikor legutóbb szerelőnél volt a gép csak a biztonság kedvéért kértem nézzék meg az izzítókat.
Kiderült, hogy egyik sem volt jó és cserélték mind.
Azóta az idítás más dimenziókba ment át. (És kiderült, hogy hamarosan aksit kell cserélnem.
- Indításkor az ABS és ESP újra el kezd világítani.)
indításkor nekem is villog az abs és esp ikon.
Akkor ez most mit is jelent?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44465 Dátum:
2018.03.07 szerda, 19:30:10 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.03.07 szerda, 18:33:07
indításkor nekem is villog az abs és esp ikon.
Akkor ez most mit is jelent?
alacsony akkufeszt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44466 Dátum:
2018.03.07 szerda, 19:31:06 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.03.07 szerda, 18:17:55
Hát 2100-as fordulatnál van 2bar kb. De teszek majd fel diag képet.
Amit látok hogy az EGR 0,6mmen van, nem zár le. Pedig teljesen tiszta az EGR és a vezérlő szelepe is cserélt, meg a csövek is átnézve. Ledugózni egyenlőre nem akarom, mert így is kéne működnie.
épp ezért kell ledugózni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44467 Dátum:
2018.03.07 szerda, 19:49:54 »
Idézetet írta: alf® - 2018.03.07 szerda, 19:31:06
épp ezért kell ledugózni.
De ez mindegyiknél így van? 1mmre nyitva van. Vagy gyenge a turbóm dugózatlan EGR-hez?
https://www.kephost.com/images/2018/03/07/Gyari-MAP-szereles-utan-fustol-1800on.jpg
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44468 Dátum:
2018.03.07 szerda, 20:10:59 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.03.07 szerda, 19:49:54
De ez mindegyiknél így van? 1mmre nyitva van. Vagy gyenge a turbóm dugózatlan EGR-hez?
https://www.kephost.com/images/2018/03/07/Gyari-MAP-szereles-utan-fustol-1800on.jpg
namost fizikailag is ott a rés a szelep között?
Nem lehet, hogy csak az útmérője csal?
Mk4nél már van egr adaptáció,illetve alapra állítás.Lehet megkéne nézetni IDS-el,hogy csak egy kalibráció kellene neki ha tud ilyet a rendszer...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44469 Dátum:
2018.03.07 szerda, 20:17:41 »
Idézetet írta: alf® - 2018.03.07 szerda, 20:10:59
namost fizikailag is ott a rés a szelep között?
Nem lehet, hogy csak az útmérője csal?
Mk4nél már van egr adaptáció,illetve alapra állítás.Lehet megkéne nézetni IDS-el,hogy csak egy kalibráció kellene neki ha tud ilyet a rendszer...
Igen a Focusnál is van EGR betanítás, nem tudom Mk3 mondeonál van-e.
Itt jobban látható, amit a vezérlő szolenoid kap kitöltési tényezővel, és amit a helyzet érzékelő ad vissza. Ha lezárna akkor úgy menne mintha dugózva lenne
https://www.kephost.com/images/2018/03/07/EGR.jpg
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44470 Dátum:
2018.03.07 szerda, 20:22:20 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.03.07 szerda, 20:17:41
Igen a Focusnál is van EGR betanítás, nem tudom Mk3 mondeonál van-e.
Itt jobban látható, amit a vezérlő szolenoid kap kitöltési tényezővel, és amit a helyzet érzékelő ad vissza. Ha lezárna akkor úgy menne mintha dugózva lenne
https://www.kephost.com/images/2018/03/07/EGR.jpg
nézz bele forscannel,de még az sem biztos,csak az IDS.Potis egr-nél simán lehetséges, hogy van ilyen lehetőség.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44471 Dátum:
2018.03.07 szerda, 20:51:32 »
Idézetet írta: alf® - 2018.03.07 szerda, 20:22:20
nézz bele forscannel,de még az sem biztos,csak az IDS.Potis egr-nél simán lehetséges, hogy van ilyen lehetőség.
És az EGR-el kapcsolatosan, majdnem minden ismerősömnek 30km alatt biztosra világít a hibajelző lámpa a P0401 miatt. Nekem ha ledugózom akkor sincs hiba 45e kmeren keresztül nem volt hibám.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44472 Dátum:
2018.03.07 szerda, 21:20:54 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.03.07 szerda, 20:51:32
És az EGR-el kapcsolatosan, majdnem minden ismerősömnek 30km alatt biztosra világít a hibajelző lámpa a P0401 miatt. Nekem ha ledugózom akkor sincs hiba 45e kmeren keresztül nem volt hibám.
Nekem is dugózva van, gépre kötve hozza hibának de nekem sem világít a check engine lámpa!
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44473 Dátum:
2018.03.07 szerda, 21:30:56 »
Idézetet írta: alf® - 2018.03.07 szerda, 19:30:10
alacsony akkufeszt.
Köszi!
Használat során nem kellene visszatöltenie?
Mióta megvettem azóta ilyen, átnézéskor mondták is, hogy alacsony az akksi töltöttsége de azt hittem visszatölt majd?!
Akkor kezdjek el gyűjteni egy akksira is?
Bár a nagy hidegekben mintha látható lett volna, hogy gyengélkedik.
Ha jó az akksi töltöttsége akkor indítás közben nem villog/világít az abs és esp visszajelző?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44474 Dátum:
2018.03.07 szerda, 21:41:47 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.03.07 szerda, 21:30:56
Köszi!
Használat során nem kellene visszatöltenie?
Mióta megvettem azóta ilyen, átnézéskor mondták is, hogy alacsony az akksi töltöttsége de azt hittem visszatölt majd?!
Akkor kezdjek el gyűjteni egy akksira is?
Bár a nagy hidegekben mintha látható lett volna, hogy gyengélkedik.
Ha jó az akksi töltöttsége akkor indítás közben nem villog/világít az abs és esp visszajelző?
akkor nem villog.nem mindig mész annyit hogy visszatoltodjon. Régen ladakorszakban egy indítás 37-40 km alatt toltodott vissza.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44475 Dátum:
2018.03.07 szerda, 21:42:00 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.03.07 szerda, 21:30:56
Köszi!
Használat során nem kellene visszatöltenie?
Mióta megvettem azóta ilyen, átnézéskor mondták is, hogy alacsony az akksi töltöttsége de azt hittem visszatölt majd?!
Akkor kezdjek el gyűjteni egy akksira is?
Bár a nagy hidegekben mintha látható lett volna, hogy gyengélkedik.
Ha jó az akksi töltöttsége akkor indítás közben nem villog/világít az abs és esp visszajelző?
Nekem a DIn akkor gyulladt ki az abs lampa amikor mar ugy 9V ala szivta az akkut a zarlatos generator
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44476 Dátum:
2018.03.07 szerda, 21:54:41 »
Idézetet írta: imhotep0 - 2018.03.07 szerda, 16:45:41
Sziasztok, segítségeteket szeretném kérni a következőben: Úgy néz ki, hogy a klímakompresszor csapágy megadta magát. Kérdésem az lenne, hogy cserélhető-e úgy, hogy nem bontjuk szét a klíma rendszert, illetve kell-e valami speciális szerszám szétszedni a kuplungrészt?
Ha elég ügyes vagy és szerencséd van, megindul, akkor le lehet tekerni a kompresszorról a tárcsát szétbontás nélkül, és akkor már tudsz csapágyat cserélni benne.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
imhotep0
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44477 Dátum:
2018.03.07 szerda, 23:00:55 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.03.07 szerda, 21:54:41
Ha elég ügyes vagy és szerencséd van, megindul, akkor le lehet tekerni a kompresszorról a tárcsát szétbontás nélkül, és akkor már tudsz csapágyat cserélni benne.
AndyA
Köszönöm. A csapágy leszedéséhez kell valami spéci kulcs?
Naplózva
2.0 tdci 96KW 2003.04
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44478 Dátum:
2018.03.08 csütörtök, 06:27:17 »
Idézetet írta: imhotep0 - 2018.03.07 szerda, 23:00:55
Köszönöm. A csapágy leszedéséhez kell valami spéci kulcs?
Azt már valaki olyantól kérdezd, aki ért is hozzá...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44479 Dátum:
2018.03.08 csütörtök, 06:44:45 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.03.07 szerda, 21:30:56
Köszi!
Használat során nem kellene visszatöltenie?
Mióta megvettem azóta ilyen, átnézéskor mondták is, hogy alacsony az akksi töltöttsége de azt hittem visszatölt majd?!
Akkor kezdjek el gyűjteni egy akksira is?
Bár a nagy hidegekben mintha látható lett volna, hogy gyengélkedik.
Ha jó az akksi töltöttsége akkor indítás közben nem villog/világít az abs és esp visszajelző?
Mióta meg van a mondi , nekem is felvillannak indítás közben, pedig nálam 1 éve volt az öninditó teljesen felújítva, 1 éve generátor 115A-re vadi új-ra cserélve, aksi szintén 2 éve 80A-re cserélve
mégis villog, de nem zavar
«
Utoljára szerkesztve: 2018.03.08 csütörtök, 06:47:55 írta rstwingo
»
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44480 Dátum:
2018.03.08 csütörtök, 06:47:49 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.03.07 szerda, 21:42:00
Nekem a DIn akkor gyulladt ki az abs lampa amikor mar ugy 9V ala szivta az akkut a zarlatos generator
Nekem mindig villog indításnál de mint Alf is írta, lehet az akksim kuka és a nagy terhelés miatt van ibdítás után néhány ütemig remegés. Arra gondoltam lehet az izzítóknak nincs is baja csak nem tudnak megfelelően működni, mert kevés a szufla az akksiban?!
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44481 Dátum:
2018.03.08 csütörtök, 06:52:56 »
Idézetet írta: rstwingo - 2018.03.08 csütörtök, 06:44:45
Mióta meg van a mondi , nekem is felvillannak indítás közben, pedig nálam 1 éve volt az öninditó teljesen felújítva, 1 éve generátor 115A-re vadi új-ra cserélve, aksi szintén 2 éve 80A-re cserélve
mégis villog, de nem zavar
Nekem ott a feszmérő a műszerfalon. Izzításkor lemegy 11,6V körülre, indításkor meg akár picivel 10V alá is egy pillanatra a fesz, simán villanhat tőle az ABS egyet.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zsozso68
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44482 Dátum:
2018.03.08 csütörtök, 06:58:49 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.03.08 csütörtök, 06:52:56
Nekem ott a feszmérő a műszerfalon. Izzításkor lemegy 11,6V körülre, indításkor meg akár picivel 10V alá is egy pillanatra a fesz, simán villanhat tőle az ABS egyet.
AndyA
Naplózva
2004/12 TDCI Ghia 115LE
zsozso68
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44483 Dátum:
2018.03.08 csütörtök, 07:05:04 »
Idézetet írta: zsozso68 - 2018.03.08 csütörtök, 06:58:49
Nekem is kivillan minden reggel az indításnál az abs és a kézifék lámpa egy pillanatra,pedig új akumlátorom van,és a generátorom is fel lett újítva.De a múltkori hidegekben is pöccre indult.
Naplózva
2004/12 TDCI Ghia 115LE
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44484 Dátum:
2018.03.08 csütörtök, 07:20:26 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.03.08 csütörtök, 06:52:56
Nekem ott a feszmérő a műszerfalon. Izzításkor lemegy 11,6V körülre, indításkor meg akár picivel 10V alá is egy pillanatra a fesz, simán villanhat tőle az ABS egyet.
AndyA
Nekem nem egyet villan, hanem az indítózás teljes időtartama alatt villog
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44485 Dátum:
2018.03.08 csütörtök, 08:10:29 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.03.08 csütörtök, 07:20:26
Nekem nem egyet villan, hanem az indítózás teljes időtartama alatt villog
Tegyél egy feszmérőt rá, és nézd meg, mit mutat közben.
Mennyi idős az akksi? Pesszimista esetben az indítómotor is lehet kicsit fáradtabb, ami miatt a szükségesnél több villanyt eszik.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44486 Dátum:
2018.03.08 csütörtök, 08:21:32 »
Idézetet írta: alf® - 2018.03.06 kedd, 19:33:05
a méretét nem tudom,de egyformák.
Nézegettem interneten szűrőket és ahol fel volt tüntetve méret ott két csonk 13mm-es egy pedig 10mm-es.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44487 Dátum:
2018.03.08 csütörtök, 10:36:18 »
Mekkora ékszíj kell a kis szíjkörbe a szervoszivattyúhoz? 711-es és 735-ös hosszt is hoz a kereső.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44488 Dátum:
2018.03.08 csütörtök, 12:37:46 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.03.08 csütörtök, 10:36:18
Mekkora ékszíj kell a kis szíjkörbe a szervoszivattyúhoz? 711-es és 735-ös hosszt is hoz a kereső.
AndyA
Annó ilyet tettem fel a DI-re a táblázatom szerint: 04pk735c
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44489 Dátum:
2018.03.08 csütörtök, 12:48:33 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.03.08 csütörtök, 12:37:46
Annó ilyet tettem fel a DI-re a táblázatom szerint: 04pk735c
Közben meglett Ford FINIS szerint. Az én TDCi-mhez a 711-es hossz kell.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44490 Dátum:
2018.03.09 péntek, 09:07:32 »
Jó reggelt!
Olyat olvastam most, hogy a vw meg egyéb márkák gázolajhűtővel szerelik fel a kocsikat, hogy megakadályozzák a cr pumpa kipurcanását. Ennek van valami alapja, hogy ennyi lenne és megoldanák a kavitációs problémát?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44491 Dátum:
2018.03.09 péntek, 09:22:27 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.03.09 péntek, 09:07:32
Jó reggelt!
Olyat olvastam most, hogy a vw meg egyéb márkák gázolajhűtővel szerelik fel a kocsikat, hogy megakadályozzák a cr pumpa kipurcanását. Ennek van valami alapja, hogy ennyi lenne és megoldanák a kavitációs problémát?
Ez itt kicsit másképp működik. A GO-szűrőben van egy bimetálos szelep, ami a visszafolyó ágat lezárja, ha már elég meleg a porlasztóktól visszajövő gázolaj. Ez egyébként a hidegindításkor hasznos. Ezután a GO visszamegy a tankba, és onnan szívja fel újra a CR-szvattyú. Ha a tankban elég a GO, mondjuk minimum a negyedéig van, akkor ez éppen elég jó megoldás a hűtésre.
Ha viszont már csak a tankban lévő gőzökkel haladsz, akkor nyáron, nagy melegben nem tud elég jól lehűlni így a GO, és túl melegen jut vissza a szvattyúhoz.
Ennek tükrében egyszerű a megoldás is: nyáron, hőségben nem járod szárazra a tankot.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44492 Dátum:
2018.03.09 péntek, 09:26:04 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.03.09 péntek, 09:22:27
Ez itt kicsit másképp működik. A GO-szűrőben van egy bimetálos szelep, ami a visszafolyó ágat lezárja, ha már elég meleg a porlasztóktól visszajövő gázolaj. Ez egyébként a hidegindításkor hasznos. Ezután a GO visszamegy a tankba, és onnan szívja fel újra a CR-szvattyú. Ha a tankban elég a GO, mondjuk minimum a negyedéig van, akkor ez éppen elég jó megoldás a hűtésre.
Ha viszont már csak a tankban lévő gőzökkel haladsz, akkor nyáron, nagy melegben nem tud elég jól lehűlni így a GO, és túl melegen jut vissza a szvattyúhoz.
Ennek tükrében egyszerű a megoldás is: nyáron, hőségben nem járod szárazra a tankot.
AndyA
Értem, próbálom semmikor sem szárazra járni és időben tankolni.
Köszi!
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44493 Dátum:
2018.03.09 péntek, 09:35:56 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.03.09 péntek, 09:26:04
Értem, próbálom semmikor sem szárazra járni és időben tankolni.
Köszi!
Azért ne aggódj, nem attól fog tönkremenni, ha egyszer 20 km megtehető távnál jutsz csak el a következő kútig. De aki rendszeresen "kétezeré'" tankol, annak jobb erre az esélye.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44494 Dátum:
2018.03.09 péntek, 09:40:51 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.03.09 péntek, 09:22:27
Ez itt kicsit másképp működik. A GO-szűrőben van egy bimetálos szelep, ami a visszafolyó ágat lezárja, ha már elég meleg a porlasztóktól visszajövő gázolaj. Ez egyébként a hidegindításkor hasznos. Ezután a GO visszamegy a tankba, és onnan szívja fel újra a CR-szvattyú. Ha a tankban elég a GO, mondjuk minimum a negyedéig van, akkor ez éppen elég jó megoldás a hűtésre.
Ha viszont már csak a tankban lévő gőzökkel haladsz, akkor nyáron, nagy melegben nem tud elég jól lehűlni így a GO, és túl melegen jut vissza a szvattyúhoz.
Ennek tükrében egyszerű a megoldás is: nyáron, hőségben nem járod szárazra a tankot.
AndyA
Illetve az autó alatt futó GO cső van úgy kiképezve, hogy biztosítson valamennyi hűtést a naftának.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
him007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 505
02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44495 Dátum:
2018.03.09 péntek, 10:02:13 »
Sziasztok,
Tegnap sikerült nem lejutnom időben tankolni. Így megállt a kocsi. Gyors uránöntéssel kb 5l indítás újra. Pöcre indult. Később ill. ma tök váratlanul leállt a motor. Újraindítás is minden ok, aztán pár km után ismét rángat egyet vagy kettőt és leállt.
Kérdésem, hogy levegős lenne az üzemanyag ellátó rendszer? Ha igen, hol lehet légteleníteni? Vagy más hiba lehet.
Gázolaj szűrő volt már cserélve.
Segítségeteket köszönöm.
Szép napot!
N.
Naplózva
Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig is érdemlik meg...
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44496 Dátum:
2018.03.09 péntek, 17:22:44 »
Idézetet írta: him007 - 2018.03.09 péntek, 10:02:13
Sziasztok,
Tegnap sikerült nem lejutnom időben tankolni. Így megállt a kocsi. Gyors uránöntéssel kb 5l indítás újra. Pöcre indult. Később ill. ma tök váratlanul leállt a motor. Újraindítás is minden ok, aztán pár km után ismét rángat egyet vagy kettőt és leállt.
Kérdésem, hogy levegős lenne az üzemanyag ellátó rendszer? Ha igen, hol lehet légteleníteni? Vagy más hiba lehet.
Gázolaj szűrő volt már cserélve.
Segítségeteket köszönöm.
Szép napot!
N.
tdci-t nem kell légteleníteni a szó klasszikus értelmében.A szívó oldalon kell légmentesnek lennie a go rendzsernek.
A legjobb és a legtöbb amit tenni tudsz, hogy lecsatlakozod a GO szűrőt,és feltöltöd gázolajjal.Akkor minden bizonnyal már menni fog,és a maradék levegőt kidolgozza a rendszer magából.
Hozzázeszem, ha kifogyott a tank,lehet, hogy az alján összeült szemetet jól behordta a szűrőbe.Az is lehet, hogy nem ártana a go szűrőt azonnal kicserélni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44497 Dátum:
2018.03.09 péntek, 17:41:54 »
Idézetet írta: alf® - 2018.03.09 péntek, 17:22:44
tdci-t nem kell légteleníteni a szó klasszikus értelmében.A szívó oldalon kell légmentesnek lennie a go rendzsernek.
A legjobb és a legtöbb amit tenni tudsz, hogy lecsatlakozod a GO szűrőt,és feltöltöd gázolajjal.Akkor minden bizonnyal már menni fog,és a maradék levegőt kidolgozza a rendszer magából.
Hozzázeszem, ha kifogyott a tank,lehet, hogy az alján összeült szemetet jól behordta a szűrőbe.Az is lehet, hogy nem ártana a go szűrőt azonnal kicserélni.
ha a tankból feljövő csőben nincs gázolaj, akkor nem fogja felszívni, hiába töltöd a szűrőt tele, kézipumpával meg kell csinálni légmentesre, különben csak sopás van ilyenkor
a szemétfelszedős dolog meg nem játszik, ugyanis mindig ugyan onnan szív, a nehezebb üledék az alján ül ígyis úgyis, a gázolaj tetjén meg nem nagyon szokott úszkálni semmi sem
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44498 Dátum:
2018.03.09 péntek, 17:47:14 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2018.03.09 péntek, 17:41:54
ha a tankból feljövő csőben nincs gázolaj, akkor nem fogja felszívni, hiába töltöd a szűrőt tele, kézipumpával meg kell csinálni légmentesre, különben csak sopás van ilyenkor
a szemétfelszedős dolog meg nem játszik, ugyanis mindig ugyan onnan szív, a nehezebb üledék az alján ül ígyis úgyis, a gázolaj tetjén meg nem nagyon szokott úszkálni semmi sem
én leszedtem a tankot, a csőből minden kifolyt.Mégis felszippantotta a feltöltött szűrővel.mk3 is és az smaxi is.
Az üledék ha van,az már nem csak az alján uszikál,pláne menet közben.Felkavarodik az mint a kv zacc.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44499 Dátum:
2018.03.09 péntek, 17:49:13 »
Idézetet írta: alf® - 2018.03.09 péntek, 17:47:14
én leszedtem a tankot, a csőből minden kifolyt.Mégis felszippantotta a feltöltött szűrővel.mk3 is és az smaxi is.
Az üledék ha van,az már nem csak az alján uszikál,pláne menet közben.Felkavarodik az mint a kv zacc.
örülj neki, 100ból 1x jön be. ha nincs meg a folyamatos folyadékoszlop, akkor hamarabb köpi vissza a szűrő tartalmát résolajban, minthogy felszedje
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
883
884
885
886
887
888
889
[
890
]
891
892
893
894
895
896
897
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ