Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 03:52:47
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
888
889
890
891
892
893
894
[
895
]
896
897
898
899
900
901
902
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14630642 alkalommal)
0 Felhasználó és 111 vendég van a témában
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44700 Dátum:
2018.03.31 szombat, 20:16:58 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.03.31 szombat, 19:11:43
Igen, kétsoros a turbina lapátsora. A 2.2-es valami 220 ezret pörög, a 2.0-é csak 180-at. De a 2.0-ra éppen jó lesz az.
AndyA
Ugyanazon fordulaton nem lesz nagyobb levegö szállítása?
Vagy hozzá korrigál és felér egy tuninggal?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44701 Dátum:
2018.03.31 szombat, 20:23:25 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.03.31 szombat, 20:16:58
Ugyanazon fordulaton nem lesz nagyobb levegö szállítása?
Vagy hozzá korrigál és felér egy tuninggal?
Ahhoz szerintem több üzemanyag is kell. Ha több lesz a levegő szerintem nem ad több üzemanyagot magától.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44702 Dátum:
2018.03.31 szombat, 21:33:45 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.03.31 szombat, 20:23:25
Ahhoz szerintem több üzemanyag is kell. Ha több lesz a levegő szerintem nem ad több üzemanyagot magától.
Akkor hogyan marad meg a levegő gázolaj keverék aránya?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44703 Dátum:
2018.03.31 szombat, 21:37:24 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.03.31 szombat, 20:16:58
Ugyanazon fordulaton nem lesz nagyobb levegö szállítása?
Vagy hozzá korrigál és felér egy tuninggal?
Nem fog érdemben semmi változni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44704 Dátum:
2018.03.31 szombat, 21:42:23 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.03.31 szombat, 21:37:24
Nem fog érdemben semmi változni.
AndyA
Tehát az elektronika "kisebbet" fog állítani ugyanazon a fordulaton?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44705 Dátum:
2018.03.31 szombat, 21:50:24 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.03.31 szombat, 21:42:23
Tehát az elektronika "kisebbet" fog állítani ugyanazon a fordulaton?
Amikor a turbo nagyon tolja a levegőt, a fölösleges nyomást elvezeti a lefúvószelep, így mindegy, mekkora turbóval tolod, ugyanaz lesz a nyomás a hengerben.
Andya
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44706 Dátum:
2018.03.31 szombat, 21:55:45 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.03.31 szombat, 21:50:24
Amikor a turbo nagyon tolja a levegőt, a fölösleges nyomást elvezeti a lefúvószelep, így mindegy, mekkora turbóval tolod, ugyanaz lesz a nyomás a hengerben.
Andya
Értem köszi!
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44707 Dátum:
2018.04.01 vasárnap, 09:00:14 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.03.31 szombat, 21:50:24
Amikor a turbo nagyon tolja a levegőt, a fölösleges nyomást elvezeti a lefúvószelep, így mindegy, mekkora turbóval tolod, ugyanaz lesz a nyomás a hengerben.
Andya
Ez tényleg így van? Szerintem nincs lefúvó szelep a mondeoban
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44708 Dátum:
2018.04.02 hétfő, 19:01:49 »
Érdekes dolog történt ma a tdci-mmel:
Elindultunk, majd bemelegedett a motor, és elég erőtlen volt és füstölt is, mintha nem lenne turbónyomás. Betoltam rögtön a hibakódolvasót, és 1500 körül kezdett megérkezni a "töltés" alatta negatív értékeket mutatott, felpörögve 0.9 ig ment fel kb, és közben pöfékelt is mint egy ifa, hibakód semmi.
Okay, mondom, akkor veszünk pár turbócsövet.
Megálltunk egy ismerősnél, kb 1 órát voltunk ott, amikor elindultunk, már minden ok volt. Mi a fene volt ez?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44709 Dátum:
2018.04.02 hétfő, 23:39:19 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.04.02 hétfő, 19:01:49
Érdekes dolog történt ma a tdci-mmel:
Elindultunk, majd bemelegedett a motor, és elég erőtlen volt és füstölt is, mintha nem lenne turbónyomás. Betoltam rögtön a hibakódolvasót, és 1500 körül kezdett megérkezni a "töltés" alatta negatív értékeket mutatott, felpörögve 0.9 ig ment fel kb, és közben pöfékelt is mint egy ifa, hibakód semmi.
Okay, mondom, akkor veszünk pár turbócsövet.
Megálltunk egy ismerősnél, kb 1 órát voltunk ott, amikor elindultunk, már minden ok volt. Mi a fene volt ez?
a csúcsokat kellene diagolni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44710 Dátum:
2018.04.03 kedd, 00:01:33 »
Idézetet írta: alf® - 2018.04.02 hétfő, 23:39:19
a csúcsokat kellene diagolni.
A korrekciós tényezőre gondolsz?
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44711 Dátum:
2018.04.03 kedd, 06:22:34 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.04.03 kedd, 00:01:33
A korrekciós tényezőre gondolsz?
Milyen színű volt a füst?
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44712 Dátum:
2018.04.03 kedd, 08:29:21 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.04.03 kedd, 06:22:34
Milyen színű volt a füst?
Fekete.
Igazából, ha most úgy átgondolom, lehet, hogy 3 hete nem volt elindítva sem a kocsi.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44713 Dátum:
2018.04.03 kedd, 09:05:32 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.04.03 kedd, 00:01:33
A korrekciós tényezőre gondolsz?
Nem, Alf nem arra a csúcsra gondolt.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44714 Dátum:
2018.04.03 kedd, 09:27:25 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2018.04.03 kedd, 09:05:32
Nem, Alf nem arra a csúcsra gondolt.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44715 Dátum:
2018.04.03 kedd, 09:59:07 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.04.03 kedd, 00:01:33
A korrekciós tényezőre gondolsz?
igen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44716 Dátum:
2018.04.03 kedd, 20:22:26 »
Idézetet írta: alf® - 2018.04.03 kedd, 09:59:07
igen.
Lusta voltam levinni a laptopot, de ma mivel szabin vagyok ezzel mászkáltam, semmi gond nem volt. Lehet, tényleg a 3(4?) hét állás lehetett a baja.
Naplózva
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44717 Dátum:
2018.04.03 kedd, 20:59:30 »
Helló!
Mi a véleményetek a delphi go szűrőről?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44718 Dátum:
2018.04.03 kedd, 21:24:50 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.04.03 kedd, 20:22:26
Lusta voltam levinni a laptopot, de ma mivel szabin vagyok ezzel mászkáltam, semmi gond nem volt. Lehet, tényleg a 3(4?) hét állás lehetett a baja.
akár...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44719 Dátum:
2018.04.04 szerda, 09:51:06 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.04.03 kedd, 20:59:30
Helló!
Mi a véleményetek a delphi go szűrőről?
Ökölszabály szintjén: Bosch (gyári) vagy Mann.
Azután persze azt raksz az autódba, amit akarsz.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44720 Dátum:
2018.04.04 szerda, 09:58:39 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.04.03 kedd, 20:22:26
Lusta voltam levinni a laptopot, de ma mivel szabin vagyok ezzel mászkáltam, semmi gond nem volt. Lehet, tényleg a 3(4?) hét állás lehetett a baja.
Nem. Ha egyszer bexart valami, az nem javul meg magától.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44721 Dátum:
2018.04.04 szerda, 11:38:41 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.04.04 szerda, 09:51:06
Ökölszabály szintjén: Bosch (gyári) vagy Mann.
Azután persze azt raksz az autódba, amit akarsz.
AndyA
Bosch a gyárija is? akkor azt veszem, nem az ára miatt kérdeztem hanem a beszerzési lehetőségek miatt.
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44722 Dátum:
2018.04.04 szerda, 11:50:32 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.04.04 szerda, 11:38:41
Bosch a gyárija is? akkor azt veszem, nem az ára miatt kérdeztem hanem a beszerzési lehetőségek miatt.
Szerintem Bárdiból a Bosch kedvezménnyel olcsóbb, mint a gyári egy kereskedésből.
Joe-t keresd a kedvezmény ügyében.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44723 Dátum:
2018.04.04 szerda, 12:13:38 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.04.03 kedd, 20:59:30
Helló!
Mi a véleményetek a delphi go szűrőről?
Tekintettel arra, hogy a komplett üzemanyagrendszert a delphi szállította, valószínűleg tudták, milyen szűrő kell hozzá.
Hacsaknem arra mentek, hogy a *** szűrőjük miatt minél több porlasztót és nagynyomásút eladhassanak
Naplózva
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44724 Dátum:
2018.04.04 szerda, 12:19:40 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.04.04 szerda, 11:50:32
Szerintem Bárdiból a Bosch kedvezménnyel olcsóbb, mint a gyári egy kereskedésből.
Joe-t keresd a kedvezmény ügyében.
AndyA
Köszi.
A beszerzését megoldom csak nem tudtam milyet vegyek.
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44725 Dátum:
2018.04.04 szerda, 12:21:33 »
Idézetet írta: tpmportal - 2018.04.04 szerda, 12:13:38
Tekintettel arra, hogy a komplett üzemanyagrendszert a delphi szállította, valószínűleg tudták, milyen szűrő kell hozzá.
Hacsaknem arra mentek, hogy a *** szűrőjük miatt minél több porlasztót és nagynyomásút eladhassanak
Erre gondoltam én is, de ha a bosch adta a gyárit akkor fura a helyzet!
Viszont így inkább hajlok a gyári felé ami nem is ford vagy mofoco hanem bosch?!
Teljesen összezavarodom!!
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44726 Dátum:
2018.04.04 szerda, 14:41:27 »
Idézetet írta: tpmportal - 2018.04.04 szerda, 12:13:38
Tekintettel arra, hogy a komplett üzemanyagrendszert a delphi szállította, valószínűleg tudták, milyen szűrő kell hozzá.
Hacsaknem arra mentek, hogy a *** szűrőjük miatt minél több porlasztót és nagynyomásút eladhassanak
Mindegyik a pénzre hajt a maga módján.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44727 Dátum:
2018.04.04 szerda, 15:25:10 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.04.04 szerda, 12:21:33
Erre gondoltam én is, de ha a bosch adta a gyárit akkor fura a helyzet!
Viszont így inkább hajlok a gyári felé ami nem is ford vagy mofoco hanem bosch?!
Teljesen összezavarodom!!
Nekem volt Fordos Fomocos gyári szűrő, az oldalán meg a Bosch felirat
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44728 Dátum:
2018.04.04 szerda, 16:22:44 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.04.04 szerda, 15:25:10
Nekem volt Fordos Fomocos gyári szűrő, az oldalán meg a Bosch felirat
Köszi!
Tehát akkor a bosch jó lesz!
Köszönöm szépen.
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44729 Dátum:
2018.04.04 szerda, 18:33:49 »
Na elvileg pénteken megjön a 2.2-es Turbóm, kíváncsi leszek rá.
A mostani brutális, 110-nél 6-ban gyorsítok és rendesen süvít, remélem még pár napot kibír
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44730 Dátum:
2018.04.04 szerda, 19:34:04 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.04.04 szerda, 18:33:49
Na elvileg pénteken megjön a 2.2-es Turbóm, kíváncsi leszek rá.
A mostani brutális, 110-nél 6-ban gyorsítok és rendesen süvít, remélem még pár napot kibír
Tuningjózsik az ilyen hangért a fél karjukat odaadnák
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44731 Dátum:
2018.04.04 szerda, 19:51:49 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.04.04 szerda, 18:33:49
Na elvileg pénteken megjön a 2.2-es Turbóm, kíváncsi leszek rá.
A mostani brutális, 110-nél 6-ban gyorsítok és rendesen süvít, remélem még pár napot kibír
Majd számolj be a tapasztalatodról légyszi, kíváncsi vagyok rá!
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44732 Dátum:
2018.04.04 szerda, 20:14:49 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.04.04 szerda, 19:34:04
Tuningjózsik az ilyen hangért a fél karjukat odaadnák
Annyira nem vicces a hangja inkább félelmetes
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44733 Dátum:
2018.04.04 szerda, 20:58:54 »
Idézetet írta: alf® - 2018.04.03 kedd, 21:24:50
akár...
ma már nem voltam annyira lusta
nem teljesen üzem melegen 0.5 volt a legnagyobb, -1.1 meg a legkisebb (legalábbis ennyire emlékszem
)
Viszont a nyest megrágta a motortér burkolatát, szóval most nem vagyok nyugodt.
A biztonság kedvéért körbepisáltam a kocsibeálló környékén a füvet
«
Utoljára szerkesztve: 2018.04.04 szerda, 21:00:33 írta VZoli
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44734 Dátum:
2018.04.04 szerda, 21:00:28 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.04.04 szerda, 20:58:54
ma már nem voltam annyira lusta
nem teljesen üzem melegen 0.5 volt a legnagyobb, -1.1 meg a legkisebb (legalábbis ennyire emlékszem
)
akkor nem azokkal volt gond.A sok állás miatt az üzemanyagban is kiülhetett valami a szűrőben ,vagy valami hasonló pillanatnyi elmezavar...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44735 Dátum:
2018.04.05 csütörtök, 11:34:58 »
Sziasztok!
Ezt vettem:
https://olajshop.hu/CASTROL-POWER-1-2T-1-L
Jó lesz a GO "tuninghoz"?
Liqui moly-t vagy motul-t szerettem volna de nem találtam pedig több boltban is jártam.
Köszönöm
Lackó
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44736 Dátum:
2018.04.05 csütörtök, 11:45:22 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.04.05 csütörtök, 11:34:58
Sziasztok!
Ezt vettem:
https://olajshop.hu/CASTROL-POWER-1-2T-1-L
Jó lesz a GO "tuninghoz"?
Liqui moly-t vagy motul-t szerettem volna de nem találtam pedig több boltban is jártam.
Köszönöm
Lackó
Nagyjából mindegy. Ez sem árt többet, mint a másikak.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44737 Dátum:
2018.04.05 csütörtök, 11:48:34 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.04.05 csütörtök, 11:45:22
Nagyjából mindegy. Ez sem árt többet, mint a másikak.
AndyA
Azt remélem is, hogy nem árt.
Pont az ellenkezője lenne a célom.
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44738 Dátum:
2018.04.05 csütörtök, 11:57:25 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.04.05 csütörtök, 11:48:34
Azt remélem is, hogy nem árt.
Pont az ellenkezője lenne a célom.
A 2T olajról, mint GO-adalékról a MK3 TDCi-hez egy ezek javításával foglalkozó ember azt mondta, hogy "még nem bizonyosodott be, hogy ártana".
Az azért elég biztos, hogy a CR-szivattyúban nem tud ártani, használni neki viszont esetleg igen, ugyanez a porlasztókban is igaz, a hengertérben meg elég a gázolajjal együtt, mert eredendően pont arra tervezték.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44739 Dátum:
2018.04.05 csütörtök, 12:05:54 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.04.05 csütörtök, 11:57:25
A 2T olajról, mint GO-adalékról a MK3 TDCi-hez egy ezek javításával foglalkozó ember azt mondta, hogy "még nem bizonyosodott be, hogy ártana".
Az azért elég biztos, hogy a CR-szivattyúban nem tud ártani, használni neki viszont esetleg igen, ugyanez a porlasztókban is igaz, a hengertérben meg elég a gázolajjal együtt, mert eredendően pont arra tervezték.
AndyA
Köszönöm, ami nem árt az biztos használ!
Majd még figyelem a dpf regenerálási ciklusát, hogy változik e valamit de remélhetőleg nem fog hamarabb telítődni tőle.
Szabad tudni, hogy kitől idéztél?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44740 Dátum:
2018.04.05 csütörtök, 12:34:27 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.04.05 csütörtök, 12:05:54
Köszönöm, ami nem árt az biztos használ!
Majd még figyelem a dpf regenerálási ciklusát, hogy változik e valamit de remélhetőleg nem fog hamarabb telítődni tőle.
Szabad tudni, hogy kitől idéztél?
www.dieselgodollo.hu
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44741 Dátum:
2018.04.05 csütörtök, 14:52:43 »
Valaki tud segíteni hogy a turbó nyomó olajcsövében van e szűrő(valamelyik átfolyó csavarban) és a turbónál milyen tömítés van?
Réz és milyen àtmérőjű?
Köszi
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44742 Dátum:
2018.04.05 csütörtök, 15:07:41 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.04.05 csütörtök, 11:57:25
A 2T olajról, mint GO-adalékról a MK3 TDCi-hez egy ezek javításával foglalkozó ember azt mondta, hogy "még nem bizonyosodott be, hogy ártana".
Az azért elég biztos, hogy a CR-szivattyúban nem tud ártani, használni neki viszont esetleg igen, ugyanez a porlasztókban is igaz, a hengertérben meg elég a gázolajjal együtt, mert eredendően pont arra tervezték.
AndyA
Mégegy buta kérdésem lehetne?
Ha tankolás előtt öntöm a 2t olajat a tankba és teletankolom az úgy jó? Összefog keveredni benne? feloldódik rendben?
Vagy mindenképp fel kellene oldanom go-ban és úgy öntsem hozzá?
Valamint 1 tank(58L ha jól tudom) ahhoz 1-1,5dl ajánlatos?Vagy mennyivel adagoljam?
Nyugodtan tankolhatok mostmár "alap" GO-t és nem kell a prémium?(Csak mert kb 50-60ft a különbség)
Köszi
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44743 Dátum:
2018.04.05 csütörtök, 15:15:06 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.04.05 csütörtök, 15:07:41
Mégegy buta kérdésem lehetne?
Ha tankolás előtt öntöm a 2t olajat a tankba és teletankolom az úgy jó? Összefog keveredni benne? feloldódik rendben?
Vagy mindenképp fel kellene oldanom go-ban és úgy öntsem hozzá?
Valamint 1 tank(58L ha jól tudom) ahhoz 1-1,5dl ajánlatos?Vagy mennyivel adagoljam?
Nyugodtan tankolhatok mostmár "alap" GO-t és nem kell a prémium?(Csak mert kb 50-60ft a különbség)
Köszi
én is ilyen olajat használok már egy jó ideje, amilyet vettél, simán a tankolás előtt beleöntöd és utána rátankolsz
Én a préniumot tankolom, független a 2T-től , motorolajban meg xado adalék van
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44744 Dátum:
2018.04.05 csütörtök, 15:19:48 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.04.05 csütörtök, 14:52:43
Valaki tud segíteni hogy a turbó nyomó olajcsövében van e szűrő(valamelyik átfolyó csavarban) és a turbónál milyen tömítés van?
Réz és milyen àtmérőjű?
Köszi
én nem olyan rég cseréltem a motor hátulján levő csavart, mert beszakadt (szerencsém is volt,kitudtam venni a beszakadt részt kézzel), ha jól emlékszen , akkor 6-s csavar , a rézgyürü meg 6mm belül 8mm kivül kb 1mm vastag és lágyitani kell visszatevés előtt, akkor nem kell olyan nagy erővel meghuzni
nem találtam sehol szürőt abban a részben
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44745 Dátum:
2018.04.05 csütörtök, 15:21:01 »
Idézetet írta: rstwingo - 2018.04.05 csütörtök, 15:15:06
én is ilyen olajat használok már egy jó ideje, amilyet vettél, simán a tankolás előtt beleöntöd és utána rátankolsz
Én a préniumot tankolom, független a 2T-től , motorolajban meg xado adalék van
köszi!
Milyen arányban tolod hozzá?
Észrevettél bármit is a használat óta?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44746 Dátum:
2018.04.05 csütörtök, 15:28:04 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.04.05 csütörtök, 15:21:01
köszi!
Milyen arányban tolod hozzá?
Észrevettél bármit is a használat óta?
sac én is 1-1.5 dl , csendesebb lett tőle az én autóm
kipróbáltam, hogy nem tettem bele, és a 2 olajnélküli tankolásnál, már nagyobb volt a hangja
mást nagyon nem veszel észre
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44747 Dátum:
2018.04.05 csütörtök, 15:28:42 »
Idézetet írta: rstwingo - 2018.04.05 csütörtök, 15:19:48
én nem olyan rég cseréltem a motor hátulján levő csavart, mert beszakadt (szerencsém is volt,kitudtam venni a beszakadt részt kézzel), ha jól emlékszen , akkor 6-s csavar , a rézgyürü meg 6mm belül 8mm kivül kb 1mm vastag és lágyitani kell visszatevés előtt, akkor nem kell olyan nagy erővel meghuzni
nem találtam sehol szürőt abban a részben
Köszi
Én is szedtem le pucolni a geot. 10es kulcs megy rá de úgy rémlik 8as a csavar
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44748 Dátum:
2018.04.05 csütörtök, 15:35:13 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.04.05 csütörtök, 15:07:41
Mégegy buta kérdésem lehetne?
Ha tankolás előtt öntöm a 2t olajat a tankba és teletankolom az úgy jó? Összefog keveredni benne? feloldódik rendben?
Vagy mindenképp fel kellene oldanom go-ban és úgy öntsem hozzá?
Valamint 1 tank(58L ha jól tudom) ahhoz 1-1,5dl ajánlatos?Vagy mennyivel adagoljam?
Nyugodtan tankolhatok mostmár "alap" GO-t és nem kell a prémium?(Csak mert kb 50-60ft a különbség)
Köszi
Ha direkt akarsz, még akkor sem tudsz olyat csinálni, hogy ne keveredjen össze.
Keverési arány vérmérséklet szerint. Van, akik szerint 1 tankhoz 1 deci kell, van, akik szerint inkább kettő. Szóval a legjobb, ha úgy csinálod, ahogy akarod.
Prémium eleve hülyeség, erről már volt szó itt. Drágább, de amennyivel többet tud (ha egyáltalán), az messze nem térül meg. Ha minden tankolásnál félreteszed azt a pénzt, amennyit megspórolsz a normál üzemanyaggal, mire eljutsz a porlasztófelújításig, meg is van annak az ára.
Legyen mondjuk 150 ezer km, amit bír normál GO-val. Az 1500 * 6 liter = 9000 liter GO. Ha 30 Ft-tal drágább a prémium a simánál, akkor ez 270 ezer Ft, majdnem ki is adja a felújítás árát.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44749 Dátum:
2018.04.05 csütörtök, 15:51:06 »
Idézetet írta: rstwingo - 2018.04.05 csütörtök, 15:28:04
sac én is 1-1.5 dl , csendesebb lett tőle az én autóm
kipróbáltam, hogy nem tettem bele, és a 2 olajnélküli tankolásnál, már nagyobb volt a hangja
mást nagyon nem veszel észre
Köszönöm
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Oldalak:
1
...
888
889
890
891
892
893
894
[
895
]
896
897
898
899
900
901
902
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ