Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 09:57:20
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
906
907
908
909
910
911
912
[
913
]
914
915
916
917
918
919
920
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14643818 alkalommal)
0 Felhasználó és 104 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45600 Dátum:
2018.09.18 kedd, 10:13:24 »
Idézetet írta: Domeeno - 2018.09.18 kedd, 07:57:45
Regisztrált Forscan-el nincs hibakód. Nincs check engine, és malacfarok sem. GO szűrőben kb 6000km van Bosch. Résolajnál száraz
Amit viszont észrevettem hogy hátul kb a generátor felett a hengerfej és a blokk között olajfolyás.
Esetleg kiment a hengerfej tömítés? Ez okozat ilyen hibát?
nem okozhatja.
én levegősödést zárnám ki először.
És cserélném a GO szűrőt azonnal.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45601 Dátum:
2018.09.18 kedd, 12:52:23 »
Idézetet írta: keczka - 2018.09.17 hétfő, 20:38:32
És mi a helyzet a DPF-vel? Azt már próbáltad kiírni etekefiloz?
2.2 nél megy.
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45602 Dátum:
2018.09.18 kedd, 13:00:55 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2018.09.18 kedd, 12:52:23
2.2 nél megy.
és a egr hibákat sem dobálja be? mutat valamennyi értéket a szelep állapotáról, ha kiolvassák?
Naplózva
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45603 Dátum:
2018.09.18 kedd, 13:10:41 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.09.18 kedd, 13:00:55
és a egr hibákat sem dobálja be? mutat valamennyi értéket a szelep állapotáról, ha kiolvassák?
EGR hiba nem jelenik meg, nem gyújt lámpát.
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45604 Dátum:
2018.09.18 kedd, 18:38:19 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2018.09.18 kedd, 13:10:41
EGR hiba nem jelenik meg, nem gyújt lámpát.
Most nem jelenik meg az egr hiba a kiolvasásnál, vagy ott a hiba és csak nem gyújt lámpát? Nem mindegy, mert @AT megállít a tüv-ös autó és ha ott az egr hiba, akkor lehet is trélert hívni
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45605 Dátum:
2018.09.18 kedd, 18:40:23 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.09.18 kedd, 18:38:19
Most nem jelenik meg az egr hiba a kiolvasásnál, vagy ott a hiba és csak nem gyújt lámpát? Nem mindegy, mert @AT megállít a tüv-ös autó és ha ott az egr hiba, akkor lehet is trélert hívni
Leragasztod a műszerfalon belülrő. Azt a TÜV-ös ember, ha szétszedi és megnézi, hát...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45606 Dátum:
2018.09.18 kedd, 18:43:12 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.09.18 kedd, 18:40:23
Leragasztod a műszerfalon belülrő. Azt a TÜV-ös ember, ha szétszedi és megnézi, hát...
AndyA
A-aaa a levakolt egr nálam rögtön dobja a hibát, de a lámpát csak 3-400km után dobja.
Naplózva
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45607 Dátum:
2018.09.18 kedd, 19:07:10 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.09.18 kedd, 18:38:19
Most nem jelenik meg az egr hiba a kiolvasásnál, vagy ott a hiba és csak nem gyújt lámpát? Nem mindegy, mert @AT megállít a tüv-ös autó és ha ott az egr hiba, akkor lehet is trélert hívni
Nem is jelenik meg. A lámpa gyújtás szóba sem kerül.
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45608 Dátum:
2018.09.20 csütörtök, 23:51:04 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2018.09.18 kedd, 19:07:10
Nem is jelenik meg. A lámpa gyújtás szóba sem kerül.
Te mondj már valamit: bonyolult -nem bonyolult, megcsinalod másoknak is-nem csinálod, a DPF is kiirhato-nem írható?? Megöl a kíváncsiság.
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45609 Dátum:
2018.09.21 péntek, 07:01:01 »
Idézetet írta: keczka - 2018.09.20 csütörtök, 23:51:04
Te mondj már valamit: bonyolult -nem bonyolult, megcsinalod másoknak is-nem csinálod, a DPF is kiirhato-nem írható?? Megöl a kíváncsiság.
http://mondeo.hu/index.php?topic=27166.msg1151259#msg1151259
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45610 Dátum:
2018.09.21 péntek, 22:14:33 »
Idézetet írta: alf® - 2018.09.21 péntek, 07:01:01
http://mondeo.hu/index.php?topic=27166.msg1151259#msg1151259
Jól hangzik ... csak ne lenne 740 km távolság.
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
Zsuzsanna
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45611 Dátum:
2018.09.24 hétfő, 04:20:10 »
Helló! A segitségeteket szeretném kérni! Adott egy Ford Mondeo 2000. Disel 2002 évjáratú MK 3 TDCI autó! Nem indul csak teker az öninditó tolásra beindul vagy hideginditóval....porlasztók kicserélve nagynyomású szintén aksi töltve! Hibakód P0100... ha beindul tolásra vagy hideginditóval utána nincs vele gond! Mi lehet a probléma?
«
Utoljára szerkesztve: 2018.09.24 hétfő, 06:38:01 írta Zsuzsanna
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45612 Dátum:
2018.09.24 hétfő, 07:02:14 »
Idézetet írta: Zsuzsanna - 2018.09.24 hétfő, 04:20:10
Helló! A segitségeteket szeretném kérni! Adott egy Ford Mondeo 2000. Disel 2002 évjáratú MK 3 TDCI autó! Nem indul csak teker az öninditó tolásra beindul vagy hideginditóval....porlasztók kicserélve nagynyomású szintén aksi töltve! Hibakód P0100... ha beindul tolásra vagy hideginditóval utána nincs vele gond! Mi lehet a probléma?
minden bizonnyal üzemanyagrendszeri gond.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45613 Dátum:
2018.09.24 hétfő, 07:04:49 »
Idézetet írta: Zsuzsanna - 2018.09.24 hétfő, 04:20:10
Helló! A segitségeteket szeretném kérni! Adott egy Ford Mondeo 2000. Disel 2002 évjáratú MK 3 TDCI autó! Nem indul csak teker az öninditó tolásra beindul vagy hideginditóval....porlasztók kicserélve nagynyomású szintén aksi töltve! Hibakód P0100... ha beindul tolásra vagy hideginditóval utána nincs vele gond! Mi lehet a probléma?
Nekem , akkor csinált ilyet, mikor a generátor csapágya haldoklot és megtudta szoritani a tengelyt
Akasszátok le a hoszbordás szijat és ha ugy beindul , akkor valószinü nektek is ott lesz a baj
P0100 Légtömeg- ill. légmennyiség mérő áramkör
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
barnab
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 71
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45614 Dátum:
2018.09.25 kedd, 16:54:50 »
Sziasztok. Köszönom az eddigi válaszaitokat.
Új problémám adódott, Neten keresgettem rá a választ de nemigen találtam.
Most reggel +6 fokban az autó beindul majd kb 5 másodperc után leállt, indítom megint de egy kicsivel nehezebben indult be. eddig semmi daja nemvolt.
amiket írtak hogy baj lehet azt megnéztem de nem találtam semmi erre utaló nyomot : szürke cmp jeladó, go szivárgás, a go szűrő fals levegőt nemtudtam ellenőrizni (nemtudom hogyan lehet egyszerűen).
Olyan mintha valami visszafogná a motort, (menet közben kicsit dadogott néha de nem annyira észrevehetően). a generátor nemrégen lett megcsinálva komplett, szíj és gőrgők újjak.
előre is köszönöm.
Naplózva
FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45615 Dátum:
2018.09.25 kedd, 18:13:27 »
Idézetet írta: barnab - 2018.09.25 kedd, 16:54:50
Sziasztok. Köszönom az eddigi válaszaitokat.
Új problémám adódott, Neten keresgettem rá a választ de nemigen találtam.
Most reggel +6 fokban az autó beindul majd kb 5 másodperc után leállt, indítom megint de egy kicsivel nehezebben indult be. eddig semmi daja nemvolt.
amiket írtak hogy baj lehet azt megnéztem de nem találtam semmi erre utaló nyomot : szürke cmp jeladó, go szivárgás, a go szűrő fals levegőt nemtudtam ellenőrizni (nemtudom hogyan lehet egyszerűen).
Olyan mintha valami visszafogná a motort, (menet közben kicsit dadogott néha de nem annyira észrevehetően). a generátor nemrégen lett megcsinálva komplett, szíj és gőrgők újjak.
előre is köszönöm.
pedig talán a levegősödés okozhatja...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
barnab
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 71
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45616 Dátum:
2018.09.25 kedd, 18:53:03 »
Idézetet írta: alf® - 2018.09.25 kedd, 18:13:27
pedig talán a levegősödés okozhatja...
énis erre gyanakszom. újra lehet csövezni az üzemanyag rendszert ?
Gondolok itt arra hogy a szűrőre menő csövek és csatlakozók, mert az eredeti csövek már kemények.
Házilag megoldható ?
Naplózva
FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45617 Dátum:
2018.09.25 kedd, 19:23:20 »
Idézetet írta: barnab - 2018.09.25 kedd, 18:53:03
énis erre gyanakszom. újra lehet csövezni az üzemanyag rendszert ?
Gondolok itt arra hogy a szűrőre menő csövek és csatlakozók, mert az eredeti csövek már kemények.
Házilag megoldható ?
A csövekkel nemigen szokott gond lenni.Inkább a csatlakozókban lévő 10 ft-os Ó gyűrűk repedeznek,szakadnak el.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
barnab
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 71
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45618 Dátum:
2018.09.25 kedd, 19:33:07 »
Idézetet írta: alf® - 2018.09.25 kedd, 19:23:20
A csövekkel nemigen szokott gond lenni.Inkább a csatlakozókban lévő 10 ft-os Ó gyűrűk repedeznek,szakadnak el.
Köszönöm
ezekszerint lehet cserélni a csatlakozókban az "o" gyűrűket. esetleg képetet vagy videót a cseréről?
Naplózva
FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45619 Dátum:
2018.09.25 kedd, 19:45:31 »
Idézetet írta: barnab - 2018.09.25 kedd, 19:33:07
Köszönöm
ezekszerint lehet cserélni a csatlakozókban az "o" gyűrűket. esetleg képetet vagy videót a cseréről?
adja magát. A csatiban lévő gyűrűt egy kis csavihuzival kilehet szedni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
barnab
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 71
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45620 Dátum:
2018.09.25 kedd, 19:55:37 »
Idézetet írta: alf® - 2018.09.25 kedd, 19:45:31
adja magát. A csatiban lévő gyűrűt egy kis csavihuzival kilehet szedni.
OK. Nagyonszépen köszönöm. holnap megnézem. csak kemények a csövek és nem akarom feszgetni, nehogy elpattanjon.
+ csak a szűrőn lévő csatlakozók o gyűrűit kellene cserélni, vagy mindenhol ahol csatlakozó van?
Naplózva
FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45621 Dátum:
2018.09.25 kedd, 20:47:19 »
Idézetet írta: barnab - 2018.09.25 kedd, 19:55:37
OK. Nagyonszépen köszönöm. holnap megnézem. csak kemények a csövek és nem akarom feszgetni, nehogy elpattanjon.
+ csak a szűrőn lévő csatlakozók o gyűrűit kellene cserélni, vagy mindenhol ahol csatlakozó van?
A csúcsokon is vn a résolajcsatlakozásnál.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45622 Dátum:
2018.09.25 kedd, 21:26:13 »
Sziasztok!
Idén februárban már feltettem az alábbi kérdést itt a forumon:
9 éve vettem a Mondeom (2005 TDCI 130le FMBA vákumos turbó) és már akkor észre vettem, hogy nagyon hidegben kis terheléssel kis fordulaton (1500-2000 között) picit rángat a motor míg be nem melegszik.
Alig volt észrevehető (és keveset is használom hidegen), így nem nagyon foglalkoztam vele eddig, de most már egyre melegebb időben is csinálja (+10 fok alatt).
Megnézetném valakivel, de nem ismerek egy megbízható szakit sem. Tudtok ajánlani valakit? Esetleg ötlet, hogy miért csinálja a tüneteket a vas?
Itt Siófokon nem tudok senkit aki értene hozzá. El is utaznék egy megbízható szervízbe lehetőleg Siófok-Bp esetleg Siófok-Pécs vonalon.
Alf javaslatára az izzítókat, akkor megézettem. Kimérték, de állítólag jó mind, pedig 13 évesek (170ekm), Hiba kód nincs.
Nyáron nem is foglalkoztam vele, mert nem jelentkezett a tünet, de most, hogy volt egy kis hideg reggel (9 fok) megint éreztem, hogy pici rángat.
Érdekes, hogy meleg garzsból álltam ki (18fok) és mégis csinálja.
Megpróbálom kitapasztalni, hogy egy hozzáértőnek is tudjam reprodukálni a tüneteket, de továbbra se tudom, hogy kihez vigyem az autót.
Tudtok javasolni egy jó diagnosztát/szerelőt?
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45623 Dátum:
2018.09.25 kedd, 22:13:31 »
Idézetet írta: gtuby - 2018.09.25 kedd, 21:26:13
Sziasztok!
Idén februárban már feltettem az alábbi kérdést itt a forumon:
9 éve vettem a Mondeom (2005 TDCI 130le FMBA vákumos turbó) és már akkor észre vettem, hogy nagyon hidegben kis terheléssel kis fordulaton (1500-2000 között) picit rángat a motor míg be nem melegszik.
Alig volt észrevehető (és keveset is használom hidegen), így nem nagyon foglalkoztam vele eddig, de most már egyre melegebb időben is csinálja (+10 fok alatt).
Megnézetném valakivel, de nem ismerek egy megbízható szakit sem. Tudtok ajánlani valakit? Esetleg ötlet, hogy miért csinálja a tüneteket a vas?
Itt Siófokon nem tudok senkit aki értene hozzá. El is utaznék egy megbízható szervízbe lehetőleg Siófok-Bp esetleg Siófok-Pécs vonalon.
Alf javaslatára az izzítókat, akkor megézettem. Kimérték, de állítólag jó mind, pedig 13 évesek (170ekm), Hiba kód nincs.
Nyáron nem is foglalkoztam vele, mert nem jelentkezett a tünet, de most, hogy volt egy kis hideg reggel (9 fok) megint éreztem, hogy pici rángat.
Érdekes, hogy meleg garzsból álltam ki (18fok) és mégis csinálja.
Megpróbálom kitapasztalni, hogy egy hozzáértőnek is tudjam reprodukálni a tüneteket, de továbbra se tudom, hogy kihez vigyem az autót.
Tudtok javasolni egy jó diagnosztát/szerelőt?
Vik, Lurdy Házzal szemben lévő Fordnál.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
edk
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 692
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45624 Dátum:
2018.09.26 szerda, 07:16:38 »
Idézetet írta: alf® - 2018.09.25 kedd, 19:45:31
adja magát. A csatiban lévő gyűrűt egy kis
csavihuzi
val kilehet szedni.
OFF
Ez olyan trendi szó, mint a "bulikázás"?
/OFF
Naplózva
Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45625 Dátum:
2018.09.26 szerda, 07:18:58 »
Idézetet írta: gtuby - 2018.09.25 kedd, 21:26:13
Sziasztok!
Idén februárban már feltettem az alábbi kérdést itt a forumon:
9 éve vettem a Mondeom (2005 TDCI 130le FMBA vákumos turbó) és már akkor észre vettem, hogy nagyon hidegben kis terheléssel kis fordulaton (1500-2000 között) picit rángat a motor míg be nem melegszik.
Alig volt észrevehető (és keveset is használom hidegen), így nem nagyon foglalkoztam vele eddig, de most már egyre melegebb időben is csinálja (+10 fok alatt).
Megnézetném valakivel, de nem ismerek egy megbízható szakit sem. Tudtok ajánlani valakit? Esetleg ötlet, hogy miért csinálja a tüneteket a vas?
Itt Siófokon nem tudok senkit aki értene hozzá. El is utaznék egy megbízható szervízbe lehetőleg Siófok-Bp esetleg Siófok-Pécs vonalon.
Alf javaslatára az izzítókat, akkor megézettem. Kimérték, de állítólag jó mind, pedig 13 évesek (170ekm), Hiba kód nincs.
Nyáron nem is foglalkoztam vele, mert nem jelentkezett a tünet, de most, hogy volt egy kis hideg reggel (9 fok) megint éreztem, hogy pici rángat.
Érdekes, hogy meleg garzsból álltam ki (18fok) és mégis csinálja.
Megpróbálom kitapasztalni, hogy egy hozzáértőnek is tudjam reprodukálni a tüneteket, de továbbra se tudom, hogy kihez vigyem az autót.
Tudtok javasolni egy jó diagnosztát/szerelőt?
Turbo ügyben Súr, és Ervin.
Nekem anno olyat csinált, amikor leragadt az egyik csúcsom, hogy alapjárat közelében nem szállított elég üzemanyagot. 1000-es fordulat körül dadogott be egy kicsit. Magasabb fordulaton azután nyitott és működött. Kapott tisztítókúrát, azután elmúlt neki.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45626 Dátum:
2018.09.26 szerda, 09:27:21 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.09.26 szerda, 07:18:58
Kapott tisztítókúrát, azután elmúlt neki.
AndyA
Tisztítókúra? Részleteznéd légyszíves?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45627 Dátum:
2018.09.26 szerda, 09:41:03 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.09.26 szerda, 09:27:21
Tisztítókúra? Részleteznéd légyszíves?
https://www.bardiauto.hu/webshop/olajok-adalekok/uzemanyagadalek/-LM1973
A használati utasítással ellentétben az utolsó kb. negyed tank gázolajhoz kell az egész flakonnal tölteni, és eljárni üres tankig. Én ezt kétszer játszottam el vele Bp-Bécs közötti autópályamenetben, mire gyógyult. Azóta ezen a téren kifogásmentes.
Bárdis kedvezmény ügyében Joe-t keresd, van erre is valami 30% talán.
Amúgy jó a Protec, meg az akármilyen adalék is, ha másfélét tudsz szerezni. A lényeg, hogy valami dizli tisztatóadalék legyen, és hogy az előírt adagolásnál valamivel töményebb keveréket használj. Volt olyan extrém megoldás is, hogy az üzemanyagrendszert megbontva gázolaj nélkül, csak az adalékkal járatta valaki a motort addig a 10-15 percig, amíg el nem fogyasztotta, de ezt túlzásnak tartom.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
padam
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45628 Dátum:
2018.09.26 szerda, 10:20:22 »
Sziasztok,
Az lenne a kérdésem, hogy kb. mennyi a reális ára a porlasztó felújításnak a nagynyomású szivattyúval együtt? (2006-os TDCi Mondeo, 285e km-t futott és most érett meg rá)
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45629 Dátum:
2018.09.26 szerda, 10:26:16 »
Idézetet írta: padam - 2018.09.26 szerda, 10:20:22
Sziasztok,
Az lenne a kérdésem, hogy kb. mennyi a reális ára a porlasztó felújításnak a nagynyomású szivattyúval együtt? (2006-os TDCi Mondeo, 285e km-t futott és most érett meg rá)
Ha teljes porlasztó felújítás minden kopó alkatrész és a csúcs cseréjével, beméréssel, új kóddal (fontos!), akkor darabja olyan 40 ezer, de lehet 50 is.
A CR-szivattyú komplett felújítása 140-150 körül reális.
Plusz persze munkadíj, hogy szétborítják az autót, meg utána össze is rakják (csakis számlával, garanciával, különben mehetsz a jóistenhez panaszra, ha mégsem lett jó!). A vége nagyságrendileg 400 körül van.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45630 Dátum:
2018.09.26 szerda, 10:30:13 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.09.26 szerda, 10:26:16
Ha teljes porlasztó felújítás minden kopó alkatrész és a csúcs cseréjével, beméréssel, új kóddal (fontos!), akkor darabja olyan 40 ezer, de lehet 50 is.
A CR-szivattyú komplett felújítása 140-150 körül reális.
Plusz persze munkadíj, hogy szétborítják az autót, meg utána össze is rakják (csakis számlával, garanciával, különben mehetsz a jóistenhez panaszra, ha mégsem lett jó!). A vége nagyságrendileg 400 körül van.
AndyA
És egy mk3 tdci ér is jelenleg úgy 1 millát maximum.
Naplózva
padam
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45631 Dátum:
2018.09.26 szerda, 11:11:40 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.09.26 szerda, 10:26:16
Ha teljes porlasztó felújítás minden kopó alkatrész és a csúcs cseréjével, beméréssel, új kóddal (fontos!), akkor darabja olyan 40 ezer, de lehet 50 is.
A CR-szivattyú komplett felújítása 140-150 körül reális.
Plusz persze munkadíj, hogy szétborítják az autót, meg utána össze is rakják (csakis számlával, garanciával, különben mehetsz a jóistenhez panaszra, ha mégsem lett jó!). A vége nagyságrendileg 400 körül van.
AndyA
Köszönöm, ennyit mondott a helyi szerviz is, ahova eddig ment (a folyamatát azért végigkérdezem)
Igazából csak az a kérdés, hogy ott akarom-e csináltatni, vagy beíratni máshova.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45632 Dátum:
2018.09.26 szerda, 11:19:52 »
Idézetet írta: padam - 2018.09.26 szerda, 11:11:40
Köszönöm, ennyit mondott a helyi szerviz is, ahova eddig ment (a folyamatát azért végigkérdezem)
Igazából csak az a kérdés, hogy ott akarom-e csináltatni, vagy beíratni máshova.
Ki-mi és hol a szerviz?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
padam
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45633 Dátum:
2018.09.26 szerda, 11:21:06 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.09.26 szerda, 10:30:13
És egy mk3 tdci ér is jelenleg úgy 1 millát maximum.
Igen, bár ezzel a problémával a javítás ára levonható az értékéből.
Egy újabb autóra váltás (pl. mk4) még sokkal többe kerül és valamilyen szinten lutri, szóval igazából mindegy.
Naplózva
padam
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45634 Dátum:
2018.09.26 szerda, 11:37:12 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.09.26 szerda, 11:19:52
Ki-mi és hol a szerviz?
AndyA
Egy helyi szerviz, ahova a vételtől számítva hordtam (2009, akkor még 120e km volt az autóban).
Eddig nem volt velük különösebb gond, ezeket diagnosztizálták egy ideje, meg garanciát is vállalnak.
Persze visszaolvastam pár oldalt, és lehet, hogy még utánanézek más helyeknek is.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45635 Dátum:
2018.09.26 szerda, 12:08:24 »
Idézetet írta: padam - 2018.09.26 szerda, 11:21:06
Igen, bár ezzel a problémával a javítás ára levonható az értékéből.
Egy újabb autóra váltás (pl. mk4) még sokkal többe kerül és valamilyen szinten lutri, szóval igazából mindegy.
Anno Domi is gondolkozott egy MK4-en, én is nézegettem. De ha a különbözetet beledobom a hármasba javításra-szépítésre, még bőven marad is belőle, miközben szebb-jobb-nagyobb-gyorsabb-stb. nem lesz a négyes annyiért, amennyivel többe kerül.
Azután majd 4-5 év múlva eldobjuk a hármast, és veszünk helyette villanyosat.
AndyA
P.s.: Mi a világon a leghaszontalanabb dolog? - A villanyírógép. Ki látott már szőrös villát?!
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
padam
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45636 Dátum:
2018.09.26 szerda, 12:26:06 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.09.26 szerda, 12:08:24
Anno Domi is gondolkozott egy MK4-en, én is nézegettem. De ha a különbözetet beledobom a hármasba javításra-szépítésre, még bőven marad is belőle, miközben szebb-jobb-nagyobb-gyorsabb-stb. nem lesz a négyes annyiért, amennyivel többe kerül.
Azután majd 4-5 év múlva eldobjuk a hármast, és veszünk helyette villanyosat.
AndyA
P.s.: Mi a világon a leghaszontalanabb dolog? - A villanyírógép. Ki látott már szőrös villát?!
Sokáig volt alkalmam Mk4-et vezetni időnként tartósan (a facelift előtti és utáni változatát is), elég más világ, sokkal-sokkal halkabb és kifinomultabb (rugózás szinte tökéletes) de számomra már a feleslegesen nagy kategória, főleg városban (bár a közvetlenebb kormányzás miatt városon kívül már elrejti a méretét), de az Mk3 emiatt nyersebbnek, sportosabbnak érződik (bár valójában alulkormányzottabb) és lényegesen kevesebbet fogyaszt(ha nincs motor problémája
).
Mk5-öt nem próbáltam, de ahogy olvastam ott már elveszett ez a közvetlenség érzés (nem csípem a teljesen elektronikus szervót).
Sajnos azt a faceliftes Mk4-et már nem árusították ki cégautós licitre, mint anno ezt az Mk3-at, pedig még nagyobb vétel lett volna, mint ez korábban, Ghia Executive kombi, szinte minden létező extrával, a lehető legnagyobb értékvesztéssel.
Utána kereskedésben még láttam, még talán úgy se lett volna rossz, mivel ez nem lett volna lutri, a mostani környezetemben lévő cégautó (Mazda6) a motort leszámítva nem jobb nála.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45637 Dátum:
2018.09.26 szerda, 12:52:53 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.09.26 szerda, 12:08:24
Anno Domi is gondolkozott egy MK4-en, én is nézegettem. De ha a különbözetet beledobom a hármasba javításra-szépítésre, még bőven marad is belőle, miközben szebb-jobb-nagyobb-gyorsabb-stb. nem lesz a négyes annyiért, amennyivel többe kerül.
Azután majd 4-5 év múlva eldobjuk a hármast, és veszünk helyette villanyosat.
AndyA
P.s.: Mi a világon a leghaszontalanabb dolog? - A villanyírógép. Ki látott már szőrös villát?!
Szerettem az MK3-mat nagyon, most is szívesen ülök apum Mondeojába, ha épp itthon van. De az MK4 azért egy jóval kifinomultabb autó. Szöveggel nehéz leírni, hogy pontosan hogy és miért, egyszerűen érzed, ha beleülsz és mész vele. Pénzbe került, de számomra abszolút megérte a váltás.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45638 Dátum:
2018.09.26 szerda, 13:47:54 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.09.26 szerda, 12:52:53
Szerettem az MK3-mat nagyon, most is szívesen ülök apum Mondeojába, ha épp itthon van. De az MK4 azért egy jóval kifinomultabb autó. Szöveggel nehéz leírni, hogy pontosan hogy és miért, egyszerűen érzed, ha beleülsz és mész vele. Pénzbe került, de számomra abszolút megérte a váltás.
Háát, én egy ideje eldöntöttem, hogy a következő autóm, ha az mk3 kidől, egy mk2 lesz. Azt a pénzt amit egy mk4/5-be ölnék, azt beleölöm akár egy bőrös átkárpitozásba, full lakatolásra, motor/váltó/futómű/stb generálra.
Vagy egy 4-5éves BMW325be... mert az kifinomult.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45639 Dátum:
2018.09.26 szerda, 14:18:48 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.09.26 szerda, 13:47:54
Háát, én egy ideje eldöntöttem, hogy a következő autóm, ha az mk3 kidől, egy mk2 lesz. Azt a pénzt amit egy mk4/5-be ölnék, azt beleölöm akár egy bőrös átkárpitozásba, full lakatolásra, motor/váltó/futómű/stb generálra.
Vagy egy 4-5éves BMW325be... mert az kifinomult.
Ahogy érzed
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
padam
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45640 Dátum:
2018.09.26 szerda, 15:18:58 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.09.26 szerda, 12:52:53
Szerettem az MK3-mat nagyon, most is szívesen ülök apum Mondeojába, ha épp itthon van. De az MK4 azért egy jóval kifinomultabb autó. Szöveggel nehéz leírni, hogy pontosan hogy és miért, egyszerűen érzed, ha beleülsz és mész vele. Pénzbe került, de számomra abszolút megérte a váltás.
Igen, én is így éreztem, bár a nagyságot arra is értettem, hogy az ülést és kormányt jól beállítva is úgy éreztem belül (a magas, vékony testalkatommal), hogy minden kicsit túl távol van tőlem(mint az egyterű autókban).
Míg az mk3 a lehető legoptimálisabb, mint egy tökéletes méretű cipő. Mazda6 is kb. hasonló méretileg, de már inkább egy leheletnyit passzentos, mert a szélvédő íve másmilyen.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45641 Dátum:
2018.09.26 szerda, 15:39:03 »
Idézetet írta: padam - 2018.09.26 szerda, 15:18:58
Igen, én is így éreztem, bár a nagyságot arra is értettem, hogy az ülést és kormányt jól beállítva is úgy éreztem belül (a magas, vékony testalkatommal), hogy minden kicsit túl távol van tőlem(mint az egyterű autókban).
Míg az mk3 a lehető legoptimálisabb, mint egy tökéletes méretű cipő. Mazda6 is kb. hasonló méretileg, de már inkább egy leheletnyit passzentos, mert a szélvédő íve másmilyen.
Hát ez már ízlések és pofonok. Ha nagyon bele akarok kötni, akkor számomra a középkonzol lehetne egy hangyányival közelebb, illetve egy nagyon pici domború ívet el tudnék képzelni. De ez részemről csak szőrszálhasogatás.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
padam
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45642 Dátum:
2018.09.26 szerda, 15:51:51 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.09.26 szerda, 15:39:03
Hát ez már ízlések és pofonok. Ha nagyon bele akarok kötni, akkor számomra a középkonzol lehetne egy hangyányival közelebb, illetve egy nagyon pici domború ívet el tudnék képzelni. De ez részemről csak szőrszálhasogatás.
Persze, alapvetően a vezetésileg legyen jó (amellett hogy praktikus, kényelmes), nem ezek a fontosak.
Naplózva
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45643 Dátum:
2018.09.27 csütörtök, 09:36:50 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.09.25 kedd, 22:13:31
Vik, Lurdy Házzal szemben lévő Fordnál.
Köszi, esetleg a telefonszámát meg tudod adni, mert bár 9 éve ő rakta be nekem a tempomatot, már elkavartam azóta valahová a számát.
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45644 Dátum:
2018.09.27 csütörtök, 10:01:29 »
Idézetet írta: gtuby - 2018.09.27 csütörtök, 09:36:50
Köszi, esetleg a telefonszámát meg tudod adni, mert bár 9 éve ő rakta be nekem a tempomatot, már elkavartam azóta valahová a számát.
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg908720#msg908720
Ebben a hsz-ben benne van.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
legyozo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45645 Dátum:
2018.09.29 szombat, 11:53:29 »
Sziasztok!
Sikerült kilazítani az izzítógyertyákat, de amikor összehasonlítottam a régit az újjal, akkor látom nem egyformák. A lényegi különbség az, hogy a régi hosszabb, azaz a menettől a gyertya izzító végéig nagyobb a távolság. Jó lesz ez így, vagy ne cseréljem?
A régi: Beru 605, 0100226203, 11,5 V, az új Bosch 0250202130, 11 V
«
Utoljára szerkesztve: 2018.09.29 szombat, 14:37:16 írta legyozo
»
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45646 Dátum:
2018.09.30 vasárnap, 10:32:44 »
A különbség képen:
https://imgur.com/a/eNl5kP6
. Látható a kb. 5 mm különbség. Nem értek hozzá, nem tudom befolyásolja-e a működést, ezért várok egy megerősítést. A kocsi szétszedve, nem raknám be az újat kárt nem akarok okozni.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45647 Dátum:
2018.09.30 vasárnap, 10:40:53 »
Idézetet írta: legyozo - 2018.09.30 vasárnap, 10:32:44
A különbség képen:
https://imgur.com/a/eNl5kP6
. Látható a kb. 5 mm különbség. Nem értek hozzá, nem tudom befolyásolja-e a működést, ezért várok egy megerősítést. A kocsi szétszedve, nem raknám be az újat kárt nem akarok okozni.
olyat tegyél ami benne volt.Vegyél inkább gyárit (NGK),mert a sok u.gy. beleviszi a mérethibát.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
legyozo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45648 Dátum:
2018.09.30 vasárnap, 10:47:13 »
Idézetet írta: alf® - 2018.09.30 vasárnap, 10:40:53
olyat tegyél ami benne volt.Vegyél inkább gyárit (NGK),mert a sok u.gy. beleviszi a mérethibát.
Beru volt benne és ez egy Bosch 0250202130-as, ami belemenne.
Itt vettem a fórumon, és azt az infót kaptam, hogy jó bele.
Kérdés, hogy a régi volt rossz, vagy az új nem talál bele?
«
Utoljára szerkesztve: 2018.09.30 vasárnap, 10:55:36 írta legyozo
»
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45649 Dátum:
2018.09.30 vasárnap, 11:04:41 »
Mielőtt vennék négy új izzítógyertyát, ellenőrizném valamilyen módon, hogy ami van az jó-e. Kovácsautó, Bárdi hozza találatként, de egy OEM számmal előrébb lennék.
Naplózva
Oldalak:
1
...
906
907
908
909
910
911
912
[
913
]
914
915
916
917
918
919
920
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ