Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 22:51:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 913 914 915 916 917 918 919 [920] 921 922 923 924 925 926 927 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14683141 alkalommal)
0 Felhasználó és 22 vendég van a témában
Tompeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78


E-mail
« Új hozzászólás #45950 Dátum: 2019.01.21 hétfő, 11:33:43 »

...szerintem ez ennél csak rosszabb tud lenni. Roll Eyes

Én is arra gondoltam, hogy ez nem rossz, csak a kimozduló mutató tévesztett meg.
Naplózva

Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #45951 Dátum: 2019.01.21 hétfő, 12:14:56 »

Sziasztok!

Egy ideje figyelem, hogy most így a téli időszakban ugyan felmelegszik a hűtővizem rendesen, beáll középre a mutató, de mondjuk egy hosszabb gurításnál pl autópálya lehajtó vagy lejtő stb. azért láthatóan kimozdul a középállásból, majd terhelésre újra visszaáll.
A minap mentem egy kört élő diagnosztikával, volt benne város, közút, autópálya 120-as tempóval is. A hőfok autópályán felment 91-92°C környékére, amikor a lehajtónál visszahűlt akkor 82-83-nál állt meg, majd városban újra 83-88 környékére állt be. Kint egyébként -2°C volt, és 23fokon ment a fűtés, ami teljesen jól működött, működik.

A kérdésem az lenne hozzátok, hogy foglalkozzak a dologgal, (esetleg nektek is van látható mozdulás a hőmérőn) vagy ezek az értékek rendben vannak?

Köszi előre is  wave

A műszerfali diag szerint mutatott 82-83 fok az alja. Ha annál lejjebb nem megy, nincs miért aggódni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Tompeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78


E-mail
« Új hozzászólás #45952 Dátum: 2019.01.21 hétfő, 14:12:02 »

A műszerfali diag szerint mutatott 82-83 fok az alja. Ha annál lejjebb nem megy, nincs miért aggódni.

AndyA

Megnézem azzal is, köszi szépen  wave
Naplózva

Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
Gabesz09
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91


E-mail
« Új hozzászólás #45953 Dátum: 2019.01.22 kedd, 14:48:35 »

Szick Józsit kérdezzétek meg.

AndyA

Szia AndyA!

Kicsit másfelé kanyarodtam, de most ismét a olajköri termo központosítónak
az esztergálása lenne a téma.
Javasoltad, hogy Szick Józsit kérdezzem meg.

Itt a fórumon egy "szick"-et találtam. Nem szól hozzá témához.
Ezen a mail címen (szick.jozsef@t-online.hu)keressem szerinted v.
teljesen más valakiről beszélünk?
Naplózva

MK4 2.0 TDCI DPF, 2012 kombi; TXBA ;BA7 120kW/163LE Titanium
MK4 1,6 benzin 2009 hatchback, RHBA , BA7, 81kW/110LE Ambiente
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #45954 Dátum: 2019.01.23 szerda, 08:07:58 »

Szia AndyA!

Kicsit másfelé kanyarodtam, de most ismét a olajköri termo központosítónak
az esztergálása lenne a téma.
Javasoltad, hogy Szick Józsit kérdezzem meg.

Itt a fórumon egy "szick"-et találtam. Nem szól hozzá témához.
Ezen a mail címen (szick.jozsef@t-online.hu)keressem szerinted v.
teljesen más valakiről beszélünk?


Szia!

Lentebb már írtam, hogy Én nála csináltattam Ő is bevállalja több darab legyártását is.

Vi. Kerület. Vörösmarty u 42.
Sárközi János
Kis műhelye van a 3. Emeleten, de van mindenféle gépe.
Elsősorban fogaskerekeket gyárt.
http://www.fogaskerekgyarto.hu
« Utoljára szerkesztve: 2019.01.23 szerda, 08:09:40 írta Koniman » Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Gabesz09
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91


E-mail
« Új hozzászólás #45955 Dátum: 2019.01.23 szerda, 16:53:21 »

Szia!

Lentebb már írtam, hogy Én nála csináltattam Ő is bevállalja több darab legyártását is.

Vi. Kerület. Vörösmarty u 42.
Sárközi János
Kis műhelye van a 3. Emeleten, de van mindenféle gépe.
Elsősorban fogaskerekeket gyárt.
http://www.fogaskerekgyarto.hu

Köszi, megkérdezem őt is.
Üdv.:
Gábor
Naplózva

MK4 2.0 TDCI DPF, 2012 kombi; TXBA ;BA7 120kW/163LE Titanium
MK4 1,6 benzin 2009 hatchback, RHBA , BA7, 81kW/110LE Ambiente
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #45956 Dátum: 2019.01.24 csütörtök, 08:23:17 »

Köszi, megkérdezem őt is.
Üdv.:
Gábor
eljen
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Gabesz09
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91


E-mail
« Új hozzászólás #45957 Dátum: 2019.01.24 csütörtök, 17:55:09 »

Sziasztok!

Sikerült beszerezni ELM327-et egyik fórumtárstól (köszönet neki).
Mindjárt talált is hibakódot a Forscan amiről nem tudtam.
"P0488 Szívócsonk-fojtószelep vezérlés helyzet teljesítmény v. tartomány hiba.
Okozhatja sérült v. lekötött vákumcső. "
Igaz az egyik vákumcsövön ami (szemből) a motor jobb oldalán fut, két kisebb
benyomódás látszik amit a motorburkolat széle okozhatott.
A fenti fórumtárs is és külföldi oldalak egyből az EGR elektromos problémáját tippelik.

Azt nem tudom, sajnos ,hogy a hiba mióta állhat fent. Utoljára az EGR-tól a kipufogó visszavezető (fém cső valamilyen hálós szigeteléssel)
csövet kellett levennem és egyből a két fém tömítését is cseréltem.

Akinek volt már P0488-a hogyan oldódott meg a hibája?

Arra gondoltam elsőre, hogy betekerem avval a szürke erős vászon szigszalaggal a csövön a benyomódást.
De tavaly novemberben cseréltem turbó csövet az EGR-től függőlegesen a vastagot, mert kidörzsölte a
ventilátorház széle. Azt viszont hallottam mert fals hangja volt.

Melyik irányba induljak el szerintetek?
Köszi:
Gábor




Naplózva

MK4 2.0 TDCI DPF, 2012 kombi; TXBA ;BA7 120kW/163LE Titanium
MK4 1,6 benzin 2009 hatchback, RHBA , BA7, 81kW/110LE Ambiente
jodzi24
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #45958 Dátum: 2019.01.27 vasárnap, 12:20:53 »

Sziasztok!
Turbóval kapcsolatban lehet problémám. Kezdte azzal, hogy néha letiltott a motor 3000 nél, majd hidegen és egyre sűrűbben. Vettem Motip os  sprayt és befújtam vele, annyit változott a helyzet, hogy most már csak 3000 nél tilt le. Mi okozhatja a problémát? 130 le tdci motor.
Köszönöm
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #45959 Dátum: 2019.01.27 vasárnap, 12:49:07 »

Sziasztok!
Turbóval kapcsolatban lehet problémám. Kezdte azzal, hogy néha letiltott a motor 3000 nél, majd hidegen és egyre sűrűbben. Vettem Motip os  sprayt és befújtam vele, annyit változott a helyzet, hogy most már csak 3000 nél tilt le. Mi okozhatja a problémát? 130 le tdci motor.
Köszönöm
ha eu4-es akkor az elektronikát kell javítani, és a lapátokat tisztítani.Feltéve,hogy a turbó okozza.
Hibakódolvasás kell,mert lehet üza rendszeri hiba is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #45960 Dátum: 2019.01.28 hétfő, 17:57:39 »

Sziasztok!

Sikerült beszerezni ELM327-et egyik fórumtárstól (köszönet neki).
Mindjárt talált is hibakódot a Forscan amiről nem tudtam.
"P0488 Szívócsonk-fojtószelep vezérlés helyzet teljesítmény v. tartomány hiba.
Okozhatja sérült v. lekötött vákumcső. "
Igaz az egyik vákumcsövön ami (szemből) a motor jobb oldalán fut, két kisebb
benyomódás látszik amit a motorburkolat széle okozhatott.
A fenti fórumtárs is és külföldi oldalak egyből az EGR elektromos problémáját tippelik.

Azt nem tudom, sajnos ,hogy a hiba mióta állhat fent. Utoljára az EGR-tól a kipufogó visszavezető (fém cső valamilyen hálós szigeteléssel)
csövet kellett levennem és egyből a két fém tömítését is cseréltem.

Akinek volt már P0488-a hogyan oldódott meg a hibája?

Arra gondoltam elsőre, hogy betekerem avval a szürke erős vászon szigszalaggal a csövön a benyomódást.
De tavaly novemberben cseréltem turbó csövet az EGR-től függőlegesen a vastagot, mert kidörzsölte a
ventilátorház széle. Azt viszont hallottam mert fals hangja volt.

Melyik irányba induljak el szerintetek?
Köszi:
Gábor






Nézd meg az egr alján lévő csatlakozót, valamit nézd meg, hogy mozog e a szelep
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Gabesz09
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91


E-mail
« Új hozzászólás #45961 Dátum: 2019.01.28 hétfő, 19:14:07 »

Nézd meg az egr alján lévő csatlakozót, valamit nézd meg, hogy mozog e a szelep
Köszi a tippet, megnézem.
Naplózva

MK4 2.0 TDCI DPF, 2012 kombi; TXBA ;BA7 120kW/163LE Titanium
MK4 1,6 benzin 2009 hatchback, RHBA , BA7, 81kW/110LE Ambiente
gaben
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #45962 Dátum: 2019.01.31 csütörtök, 15:28:42 »

Sziasztok.Lenne egy olyan kérdésem,hogy sajna a mondeom nem indul be (2Tdci 131 lovas).Az előzményei azok voltak hogy városban haladva következetesen 5-7 km. után nagyon elkezdett  füstölni (fekete korom) és abszolút nem volt erő a motorban aztán kb. 1km megtétele után mintha mi sem tőrtént voln egyszer csak beindúlt és ment mint a meszes.Mikor beindítottam a kocsit ,néhány másodpercig az alapjárat  rángatott (mintha egy vagy két henger nem menne) aztán helyre állt minden.Ez ment két hétig.Most viszont már be sem indul.Elvittem a Matyóka diesel-hez ,ahol diagnosztika után azt mondták,hogy 3 henger 12 bar a nyomás a 4.-ben szinte semmi sincs a porlasztócsúcsok viszont jók.Ők arra gondolnak,hogy hengerfejes lett a motor.Azt szeretném megkérdezni valaki hozzáértőtöl,hogy mi a véleménye,mi lehet a hiba és érdemes-e ezzel a motorral foglalkozni,vagy vegyek bele egy bontott motort?Előe is köszönöm a segítséget.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #45963 Dátum: 2019.01.31 csütörtök, 18:26:17 »

Sziasztok.Lenne egy olyan kérdésem,hogy sajna a mondeom nem indul be (2Tdci 131 lovas).Az előzményei azok voltak hogy városban haladva következetesen 5-7 km. után nagyon elkezdett  füstölni (fekete korom) és abszolút nem volt erő a motorban aztán kb. 1km megtétele után mintha mi sem tőrtént voln egyszer csak beindúlt és ment mint a meszes.Mikor beindítottam a kocsit ,néhány másodpercig az alapjárat  rángatott (mintha egy vagy két henger nem menne) aztán helyre állt minden.Ez ment két hétig.Most viszont már be sem indul.Elvittem a Matyóka diesel-hez ,ahol diagnosztika után azt mondták,hogy 3 henger 12 bar a nyomás a 4.-ben szinte semmi sincs a porlasztócsúcsok viszont jók.Ők arra gondolnak,hogy hengerfejes lett a motor.Azt szeretném megkérdezni valaki hozzáértőtöl,hogy mi a véleménye,mi lehet a hiba és érdemes-e ezzel a motorral foglalkozni,vagy vegyek bele egy bontott motort?Előe is köszönöm a segítséget.

Semmiképp ne vegyél motort amíg nem vették le a hengerfejet. Simán lehet, hogy csak az egyik szelep a hibás.
Naplózva
gaben
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #45964 Dátum: 2019.01.31 csütörtök, 19:26:52 »

Semmiképp ne vegyél motort amíg nem vették le a hengerfejet. Simán lehet, hogy csak az egyik szelep a hibás.
Köszönöm a válaszod.Még gondolkodok,hogy mit tegyek.Attól tartok,hogy nem csak ez lesz a gond és túl sokba kerülne a javítás.Ráadásul nem tudok egy normális autószerelőt,aki nem fog átverni.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #45965 Dátum: 2019.01.31 csütörtök, 20:22:23 »

Köszönöm a válaszod.Még gondolkodok,hogy mit tegyek.Attól tartok,hogy nem csak ez lesz a gond és túl sokba kerülne a javítás.Ráadásul nem tudok egy normális autószerelőt,aki nem fog átverni.

merre laksz?
Naplózva
gaben
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #45966 Dátum: 2019.01.31 csütörtök, 20:57:15 »

merre laksz?Bp 13.ker.

Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #45967 Dátum: 2019.01.31 csütörtök, 20:59:18 »



FaberTeam -nél jó kezekben leszel

https://www.faberteam.hu/autoszerelo
Naplózva
gaben
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #45968 Dátum: 2019.01.31 csütörtök, 21:07:40 »

FaberTeam -nél jó kezekben leszel

https://www.faberteam.hu/autoszerelo
köszönöm a segitséget
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #45969 Dátum: 2019.02.02 szombat, 12:25:19 »

Ma végre rászántam magam a dizli mk3 motortartó bakjainak a cseréjére. Még a gyári, 520 ezret futottak voltak bent, már eléggé rájuk fért. Induláskor, leállításkor jó nagyot rántott, a beltéri dolgok is remegtek, még a jobb fényszóró vetített képe is remegett kicsit  vigyor3
A menetirány szerinti jobb oldalon a motor jó 2-2,5 centivel került feljebb, a váltó a bal oldalon kb egy centivel.
Brutális a különbség, mind a vibrációk, mind a hangosság tekintetében. Indításkor kisebbet ránt, mint az mk4 tdci (bár az is közelít a 250ezer felé), és meleg alapjárat az most kb ugyanolyan kulturált hangra és remegésre is. Persze hidegen és fordulaton traktor továbbra is, de legalább nem ráz  taps

Szóval akinek még a gyári van, és akár csak közelít az ennyi km-hez, annak csak ajánlani tudom ezt a beavatkozást, nagyon nagy mértékben növeli az autó komfortját.

A "Milyen alkatrész kell bele, honnan, mennyiért" kérdés engem is érdekelne. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #45970 Dátum: 2019.02.02 szombat, 12:38:03 »

A "Milyen alkatrész kell bele, honnan, mennyiért" kérdés engem is érdekelne. vigyor3

Az OFF benzines nem ráz annyira  nyes nyes nyes  Wink
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
fundi
Vendég
« Új hozzászólás #45971 Dátum: 2019.02.03 vasárnap, 13:49:22 »

sziasztok!

új dolgot produkál a kicsike, pedig most végeztem a szervízzel... gun falbav
Kis fokozatokban a hiba nem jelentkezik. 4-5-6 fokozatban ~2400 fordulatnál kis további gázadásra egy pillanatra meghökken a kocsi. Tényleg csak egy pillanatra.
Gyakorlatilag a fordulatszámmérőn 1 mmes kilengés ha látszik, picit olyan mintha levegőt venne. Nyomaték, minden rendben van érzésre. Tipp?
Köszi a válaszokat előre is Smiley  worship
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #45972 Dátum: 2019.02.03 vasárnap, 17:16:47 »

A "Milyen alkatrész kell bele, honnan, mennyiért" kérdés engem is érdekelne. vigyor3

Motortartó bakból és billenésgátlóból Swag-ot tettem be, váltótartóból Lemförder-t. Ez a két gyártó nekem eddig jórészt bevált, és a gyárinak az árát nem volt kifizetni, mert az autó értékének a fele lett volna Cheesy
Ezeket konkrétan a Cromaxból vettem (még elég régen, csak a munkakedv hiányzott), de Nagyautónak is írhatsz. Vagy bármelyik random autós webshop. Csak alvázszám alapján mindet, mert a váltótartóból, billenésgátlóból vannak változatok.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #45973 Dátum: 2019.02.03 vasárnap, 17:20:56 »

Motortartó bakból és billenésgátlóból Swag-ot tettem be, váltótartóból Lemförder-t. Ez a két gyártó nekem eddig jórészt bevált, és a gyárinak az árát nem volt kifizetni, mert az autó értékének a fele lett volna Cheesy
Ezeket konkrétan a Cromaxból vettem (még elég régen, csak a munkakedv hiányzott), de Nagyautónak is írhatsz. Vagy bármelyik random autós webshop. Csak alvázszám alapján mindet, mert a váltótartóból, billenésgátlóból vannak változatok.

A Swag is ilyen 30-40ezer Ft körül van? Mert az nekem mg mindig horror. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #45974 Dátum: 2019.02.03 vasárnap, 17:51:21 »

A Swag is ilyen 30-40ezer Ft körül van? Mert az nekem mg mindig horror. vigyor3

Ott körül  Cheesy

Van olcsóbb is, pl Meyle.
Naplózva
fundi
Vendég
« Új hozzászólás #45975 Dátum: 2019.02.04 hétfő, 08:57:39 »

sziasztok!

új dolgot produkál a kicsike, pedig most végeztem a szervízzel... gun falbav
Kis fokozatokban a hiba nem jelentkezik. 4-5-6 fokozatban ~2400 fordulatnál kis további gázadásra egy pillanatra meghökken a kocsi. Tényleg csak egy pillanatra.
Gyakorlatilag a fordulatszámmérőn 1 mmes kilengés ha látszik, picit olyan mintha levegőt venne. Nyomaték, minden rendben van érzésre. Tipp?
Köszi a válaszokat előre is Smiley  worship

Nincs ötletetek esetleg? :O
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #45976 Dátum: 2019.02.04 hétfő, 09:41:13 »

A Swag is ilyen 30-40ezer Ft körül van? Mert az nekem mg mindig horror. vigyor3

Itt is körülnézhetsz...
https://www.autodoc.hu/jarmu-alkatreszek/motorcsapagyzas-10638/ford/mondeo/mondeo-iii-kombi-bwy/15487-2-0-16v
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #45977 Dátum: 2019.02.04 hétfő, 09:50:50 »

Nincs ötletetek esetleg? :O
régebben volt akin gasonló esetben segített egy sw frissítés az ECU-n.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bigud
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8



E-mail
« Új hozzászólás #45978 Dátum: 2019.02.04 hétfő, 16:32:39 »

Sziasztok!
Kinek van ötlete, hogy használt, bevizsgált, jegyzőkönyvezett porlasztókat kinél, hol érdemes keresnem?
Itt Egerben rohadtul meg vagyok lőve, a környéken semmi nincs, még normális felújító műhely sem, így inkább eleve cseredarabokat keresnék.
Mind a négyet cserélném, plusz a szerelőm belenéz majd a nagynyomásúba, ha nekilát, hogy az mit mutat már.
Új csúcsokra nem költök már, most esedékes a kuplung szett cserém is, plusz futómű rendbetétel, nem kívánom az autó értékét még egyszer rákölteni.
Megy amíg megy.
Ha van tippetek csúcsok ügyében, köszi a segítséget! (504Z-sek kellenek majd)


« Utoljára szerkesztve: 2019.02.04 hétfő, 16:34:30 írta bigud » Naplózva

MK3 Mondeo Turnier Sport 2.0 TDCI 131hp Euro 4.  6-os váltó  2004.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #45979 Dátum: 2019.02.04 hétfő, 16:49:35 »

Sziasztok!
Kinek van ötlete, hogy használt, bevizsgált, jegyzőkönyvezett porlasztókat kinél, hol érdemes keresnem?
Itt Egerben rohadtul meg vagyok lőve, a környéken semmi nincs, még normális felújító műhely sem, így inkább eleve cseredarabokat keresnék.
Mind a négyet cserélném, plusz a szerelőm belenéz majd a nagynyomásúba, ha nekilát, hogy az mit mutat már.
Új csúcsokra nem költök már, most esedékes a kuplung szett cserém is, plusz futómű rendbetétel, nem kívánom az autó értékét még egyszer rákölteni.
Megy amíg megy.
Ha van tippetek csúcsok ügyében, köszi a segítséget! (504Z-sek kellenek majd)



http://www.dieselgodollo.hu/index_elemei/dieseltechnika.html
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ateeesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


« Új hozzászólás #45980 Dátum: 2019.02.05 kedd, 13:38:56 »

Sziasztok,

A porlasztónál ahova az üzemanyag visszavezető cső csatlakozik picit szivárog a gázolaj. Üzemanyag visszavezető csőre hol tudok venni tömitést?
Bárdinál nem találtak. Van valakinek valami cikkszáma vagy bolt ahol beszerezhető?
Köszönöm a segítséget.

Attila
Naplózva

MK3 2.2 TDCI 2005 Euro3 155hp
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #45981 Dátum: 2019.02.05 kedd, 14:00:33 »

Sziasztok,

A porlasztónál ahova az üzemanyag visszavezető cső csatlakozik picit szivárog a gázolaj. Üzemanyag visszavezető csőre hol tudok venni tömitést?
Bárdinál nem találtak. Van valakinek valami cikkszáma vagy bolt ahol beszerezhető?
Köszönöm a segítséget.

Attila
szedd szét, és vegyél a boltban 100ft-os Viton gyűrűt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #45982 Dátum: 2019.02.05 kedd, 14:24:03 »

szedd szét, és vegyél a boltban 100ft-os Viton gyűrűt.

www.oring.hu

Ha viszed az eredetit, méret alapján keresnek neked egyet.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ateeesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


« Új hozzászólás #45983 Dátum: 2019.02.05 kedd, 16:46:08 »

www.oring.hu

Ha viszed az eredetit, méret alapján keresnek neked egyet.

AndyA

Köszönöm a segítséget!  worship

Attila
Naplózva

MK3 2.2 TDCI 2005 Euro3 155hp
bjozsef
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #45984 Dátum: 2019.02.13 szerda, 13:41:12 »

Kedves Fórum Tagok!

Tud valaki javasolni egy korrekt céget a delphi injektorok bevizsgálására ill. kódolására?

Ha lehet a jászságban Smiley

Elrőe is köszönöm.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003 Ghia 2.0 TDCI kombi, 130LE
okros1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #45985 Dátum: 2019.02.13 szerda, 16:14:35 »

Kedves fórumtársak. Van e ötletetek. Fmba motorkódos 2004es tdci, üzemanyag rendszer teljes felújításon esett át 8 hónapja. Új porlasztók, szivattyú felújítás, tank kiszerelés stb. EGR dugózva. Kettőstömegű is 2 éve cserélve. Generátor szabadonfutósítàs stb. Az autó ezek ellenére mindig is produkálta azt, hogy főleg 5. sebességben alacsony fordulaton, terhelesre eléggé kopogós. KB 70kmph-tól 100ig.1800-2000 fordulatnál. Mostanában mintha még erősödne a hang, és 4esben is hallom már. Ami fura, hogy hidegen indulás után 5 percig még nem jelentkezik, csak félmeleg, meleg motornál. Ti tapasztalatok hasonlót? Köszönöm
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI Trend 2004 B5Y, 130 hp, startdust silver
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #45986 Dátum: 2019.02.13 szerda, 17:38:17 »

Kedves Fórum Tagok!

Tud valaki javasolni egy korrekt céget a delphi injektorok bevizsgálására ill. kódolására?

Ha lehet a jászságban Smiley

Elrőe is köszönöm.

Budapest nem jó? http://www.mpdiesel.hu/injektorok
Velük van tapasztalatom....és meglepően jó!
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
bjozsef
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #45987 Dátum: 2019.02.13 szerda, 20:47:34 »

Budapest nem jó? http://www.mpdiesel.hu/injektorok
Velük van tapasztalatom....és meglepően jó!

Köszönöm felkeresem Őket Smiley
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003 Ghia 2.0 TDCI kombi, 130LE
fundi
Vendég
« Új hozzászólás #45988 Dátum: 2019.02.16 szombat, 02:00:54 »

Nálatok mennyi az alap fordulat? 2 lityós cukiságnál 750-800 körülre állt be az alapjárat szervíz után, ami pont egy hajszállal a rezonálós-erőlködős vonal fölött van... normális?
Semmi olyat nem újítottunk, ami a vezérlést érintené, az ékszíj környékén volt gond aaaa (bocsi, tényleg nem értek nagyon hozzá, ahogy szervízelem, úgy tanulok) a főtengelynél lévő szíjtárcsánál(?), a két tárcsa közt teljesen elkopott a gumi. Eddig azért 800+ volt az alapjárat is. Most azért érzem, hogy rendesen rezonál minden, nagyon picit hullámzó fordulat mellett. Mintha kevés lenne, és mindig picit rápörgetne a vezérlés hogy ne fulladjon le.
Lendkerék cserélve volt már (ha netán rezonancia miatt valakinek eszébe jutna Smiley ). 240k a kocsiban.
« Utoljára szerkesztve: 2019.02.16 szombat, 02:47:42 írta fundi » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #45989 Dátum: 2019.02.16 szombat, 08:49:33 »

Nálatok mennyi az alap fordulat? 2 lityós cukiságnál 750-800 körülre állt be az alapjárat szervíz után, ami pont egy hajszállal a rezonálós-erőlködős vonal fölött van... normális?
Semmi olyat nem újítottunk, ami a vezérlést érintené, az ékszíj környékén volt gond aaaa (bocsi, tényleg nem értek nagyon hozzá, ahogy szervízelem, úgy tanulok) a főtengelynél lévő szíjtárcsánál(?), a két tárcsa közt teljesen elkopott a gumi. Eddig azért 800+ volt az alapjárat is. Most azért érzem, hogy rendesen rezonál minden, nagyon picit hullámzó fordulat mellett. Mintha kevés lenne, és mindig picit rápörgetne a vezérlés hogy ne fulladjon le.
Lendkerék cserélve volt már (ha netán rezonancia miatt valakinek eszébe jutna Smiley ). 240k a kocsiban.

üzemmeleg motornál 750 az alapjárat.5fok alatt emeli 800ra hidegen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fundi
Vendég
« Új hozzászólás #45990 Dátum: 2019.02.16 szombat, 10:31:11 »

üzemmeleg motornál 750 az alapjárat.5fok alatt emeli 800ra hidegen.
Akkor mi okozhatja ezt a rezonanciát? :O
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #45991 Dátum: 2019.02.16 szombat, 10:52:11 »

Tudja valaki, hogy a generator szíjat a szíjlazító kézikészülék nélkűl hogy tudom levenni?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #45992 Dátum: 2019.02.16 szombat, 10:56:24 »

Tudja valaki, hogy a generator szíjat a szíjlazító kézikészülék nélkűl hogy tudom levenni?

késsel...,vagy leszeded a főtengely szíjtárcsa 2 csavarját,  3ikat meg meglazítod,és elfordítod excenteresen a tárcsát.A szíj már lenn is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #45993 Dátum: 2019.02.16 szombat, 11:48:49 »

késsel...,vagy leszeded a főtengely szíjtárcsa 2 csavarját,  3ikat meg meglazítod,és elfordítod excenteresen a tárcsát.A szíj már lenn is.
Ok, köszi!
Ja és nem a késest fogom választani...  worship
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #45994 Dátum: 2019.02.16 szombat, 17:21:45 »

késsel...,vagy leszeded a főtengely szíjtárcsa 2 csavarját,  3ikat meg meglazítod,és elfordítod excenteresen a tárcsát.A szíj már lenn is.
Ahogy próbálom meglazítani a csavart a szíjtárcsába elforog a tárcsa.
Hogy lehet rögzíteni a tárcsát? A furatokon keresztűl próbáltam, de nem sok sikerrel.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #45995 Dátum: 2019.02.16 szombat, 17:22:45 »

Van valakinek kölcsönbe egy szíjfeszítője a XVIII ker környékén? help
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
bjozsef
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #45996 Dátum: 2019.02.16 szombat, 17:41:16 »

Akkor mi okozhatja ezt a rezonanciát? :O
A rezonanciát szerintem a nem egyenletes járás okozza.
Nálam a porlasztó lett felújítva, és azóta van egy minimális rezonancia ami Kb 1500-nál eltűnik.
Előtte semmi ilyesmi nem volt.



Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003 Ghia 2.0 TDCI kombi, 130LE
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #45997 Dátum: 2019.02.16 szombat, 19:18:18 »

Van valakinek kölcsönbe egy szíjfeszítője a XVIII ker környékén? help
Tedd be valami magasabb fokozatba (5-6)  és próbáld úgy.
Ha szíjat is  akarsz cserélni, nem elég lelazítani, le kell venni a generátort is hogy be tudd fűzni.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #45998 Dátum: 2019.02.16 szombat, 20:43:57 »

Tedd be valami magasabb fokozatba (5-6)  és próbáld úgy.
Ha szíjat is  akarsz cserélni, nem elég lelazítani, le kell venni a generátort is hogy be tudd fűzni.
Ok, akkor megpróbálom úgy, ha addig nem lesz szíjlazító felajánlás.
Igazából nincs töltésem, de elötte pár napig volt idönként nyikorgó-csikorgó hang.
Szerintem a szabadonfutó atta fel a harcot ígyhát mindenképpen le kell vennem a generátort.

Köszi!
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #45999 Dátum: 2019.02.16 szombat, 21:10:38 »

Ok, akkor megpróbálom úgy, ha addig nem lesz szíjlazító felajánlás.
Igazából nincs töltésem, de elötte pár napig volt idönként nyikorgó-csikorgó hang.
Szerintem a szabadonfutó atta fel a harcot ígyhát mindenképpen le kell vennem a generátort.

Köszi!
Főtengely szíjtárcsa is lehet.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Oldalak: 1 ... 913 914 915 916 917 918 919 [920] 921 922 923 924 925 926 927 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.