Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:38:18
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
914
915
916
917
918
919
920
[
921
]
922
923
924
925
926
927
928
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14636767 alkalommal)
0 Felhasználó és 78 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46000 Dátum:
2019.02.16 szombat, 23:00:01 »
Idézetet írta: Koniman - 2019.02.16 szombat, 17:21:45
Ahogy próbálom meglazítani a csavart a szíjtárcsába elforog a tárcsa.
Hogy lehet rögzíteni a tárcsát? A furatokon keresztűl próbáltam, de nem sok sikerrel.
Berakod a legmagasabb fokozatba a váltót, és valaki keményen a fékre áll, amikor tekered.
Vagy kalapálós légkulccsal.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46001 Dátum:
2019.02.17 vasárnap, 01:56:40 »
Idézetet írta: Ervin - 2019.02.16 szombat, 21:10:38
Főtengely szíjtárcsa is lehet.
A szíj fut a rendszeren, ezért gondoltam a szabadonfutóra.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46002 Dátum:
2019.02.17 vasárnap, 11:42:18 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.02.16 szombat, 23:00:01
Berakod a legmagasabb fokozatba a váltót, és valaki keményen a fékre áll, amikor tekered.
Vagy kalapálós légkulccsal.
AndyA
Köszi, teszek még egy próbát. Legfeljebb kitámasztom a fékpedált vmihez, mert nem lesz segítségem.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46003 Dátum:
2019.02.17 vasárnap, 14:59:30 »
Idézetet írta: Koniman - 2019.02.17 vasárnap, 11:42:18
Köszi, teszek még egy próbát. Legfeljebb kitámasztom a fékpedált vmihez, mert nem lesz segítségem.
Kibányásztam ezt a csodát!
A jó kis ZEN feladta a harcot. Ilyen csodakulcs kapható olcsóért vagy vigyem szerelőhőz vagy van vkinek ilyen kulcsa, amivel lebányászhatom?
https://drive.google.com/file/d/1NnrsvMpPGMJTOdK-6Mh5hCFK-TvX1PPC/view?usp=drivesdk
«
Utoljára szerkesztve: 2019.02.17 vasárnap, 16:14:22 írta Koniman
»
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46004 Dátum:
2019.02.17 vasárnap, 16:16:17 »
Idézetet írta: Koniman - 2019.02.17 vasárnap, 14:59:30
Kibányásztam ezt a csodát!
A jó kis ZEN feladta a harcot. Ilyen csodakulcs kapható olcsóért vagy vigyem szerelőhőz vagy van vkinek ilyen kulcsa, amivel lebányászhatom?
https://drive.google.com/file/d/1NnrsvMpPGMJTOdK-6Mh5hCFK-TvX1PPC/view?usp=drivesdk
A feszítőn a szíjtárcsa sztem jó, de a vezetőgörgő zörög egy kicsit, ha megpörgetem. Gondolom csere...
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46005 Dátum:
2019.02.17 vasárnap, 18:00:52 »
Idézetet írta: Koniman - 2019.02.17 vasárnap, 14:59:30
Kibányásztam ezt a csodát!
A jó kis ZEN feladta a harcot. Ilyen csodakulcs kapható olcsóért vagy vigyem szerelőhőz vagy van vkinek ilyen kulcsa, amivel lebányászhatom?
https://drive.google.com/file/d/1NnrsvMpPGMJTOdK-6Mh5hCFK-TvX1PPC/view?usp=drivesdk
1-2e ft.alin 1-2 dodó.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mykrisz39804
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46006 Dátum:
2019.02.17 vasárnap, 18:08:23 »
Sziasztok
Az fmba és az N7BA között mi a különbség?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46007 Dátum:
2019.02.18 hétfő, 07:20:15 »
Idézetet írta: Mykrisz39804 - 2019.02.17 vasárnap, 18:08:23
Sziasztok
Az fmba és az N7BA között mi a különbség?
Elég sok, a fene egye meg...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mykrisz39804
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46008 Dátum:
2019.02.18 hétfő, 07:29:53 »
Kicsit bővebben?
Naplózva
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46009 Dátum:
2019.02.18 hétfő, 07:42:33 »
Idézetet írta: alf® - 2019.02.17 vasárnap, 18:00:52
1-2e ft.alin 1-2 dodó.
Ez jó lehet oda?
http://www.racing-autoalkatresz.hu/Generator-kulcs-MB-1-2-T50x110mm-d146619.htm
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46010 Dátum:
2019.02.18 hétfő, 07:46:12 »
Idézetet írta: Koniman - 2019.02.18 hétfő, 07:42:33
Ez jó lehet oda?
http://www.racing-autoalkatresz.hu/Generator-kulcs-MB-1-2-T50x110mm-d146619.htm
Számold meg, hány fogú kell. Valami 17 rémlik.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46011 Dátum:
2019.02.18 hétfő, 08:00:05 »
Idézetet írta: Koniman - 2019.02.18 hétfő, 07:42:33
Ez jó lehet oda?
http://www.racing-autoalkatresz.hu/Generator-kulcs-MB-1-2-T50x110mm-d146619.htm
Ha biztosra akarsz menni, írj László cartársnak, mert ő vett már újat.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46012 Dátum:
2019.02.18 hétfő, 09:33:07 »
Idézetet írta: Mykrisz39804 - 2019.02.18 hétfő, 07:29:53
Kicsit bővebben?
FMBA: 130 lóerő, euro 3, ennek megfelelő katalizátor, vákuumos turbó és egr szabályzás, 301z, vagy 501z porlasztó
N7BA: 125 lóerő, euro 4, ennek megfelelő katalizátor, elektromos turbó szabályzás, vákuumos, de elektromosan ellenőrzött egr szabályzás, 504z porlasztó
Ezek a legnagyobbak, de ezek mellett valószínűleg milliónyi apró is van.
Naplózva
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46013 Dátum:
2019.02.18 hétfő, 15:49:36 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.02.18 hétfő, 07:46:12
Számold meg, hány fogú kell. Valami 17 rémlik.
AndyA
Az enyém 33 fogú. Én nyertem...
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46014 Dátum:
2019.02.18 hétfő, 16:53:52 »
Milyen márkájú szabadonfutót érdemes venni?
Ina, Era, Ruvill, Zen?
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46015 Dátum:
2019.02.18 hétfő, 17:17:29 »
Idézetet írta: Koniman - 2019.02.18 hétfő, 16:53:52
Milyen márkájú szabadonfutót érdemes venni?
Ina, Era, Ruvill, Zen?
zen,ina
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46016 Dátum:
2019.02.18 hétfő, 17:27:53 »
Idézetet írta: tpmportal - 2019.02.18 hétfő, 09:33:07
FMBA: 130 lóerő, euro 3, ennek megfelelő katalizátor, vákuumos turbó és egr szabályzás, 301z, vagy 501z porlasztó
N7BA: 125 lóerő, euro 4, ennek megfelelő katalizátor, elektromos turbó szabályzás, vákuumos, de elektromosan ellenőrzött egr szabályzás, 504z porlasztó
Ezek a legnagyobbak, de ezek mellett valószínűleg milliónyi apró is van.
Plusz a környezetvédelmi besorolás miatt a regadó is más.
De ez csak akkor releváns ha most jön be kintről a kocsi.
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46017 Dátum:
2019.02.18 hétfő, 21:09:12 »
Idézetet írta: alf® - 2019.02.18 hétfő, 17:17:29
zen,ina
De inkább csak INA.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46018 Dátum:
2019.02.19 kedd, 00:45:26 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.02.18 hétfő, 21:09:12
De inkább csak INA.
AndyA
Igen, végűl azt néztem én is ki.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Mykrisz39804
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46019 Dátum:
2019.02.21 csütörtök, 15:52:25 »
Sziasztok.
Tudnátok e írni nekem megfelelő értéket a porlasztó kora Delphi programban.
Nekem:
1: 0.2
2:0.12
3:-0.19
4:-0.1
Ingadozik az alapjáraton.
Haldoklik a kettős tömegen is.nem tudom van e köze hozzá.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46020 Dátum:
2019.02.22 péntek, 07:22:16 »
Idézetet írta: Mykrisz39804 - 2019.02.21 csütörtök, 15:52:25
Sziasztok.
Tudnátok e írni nekem megfelelő értéket a porlasztó kora Delphi programban.
Nekem:
1: 0.2
2:0.12
3:-0.19
4:-0.1
Ingadozik az alapjáraton.
Haldoklik a kettős tömegen is.nem tudom van e köze hozzá.
Ha ezek az alapjárati korrekciós értékek, akkor ezek miatt ne aggódj. Ez még a gyári új porlasztókban is ritka, hogy ilyen szép egyenletes, és közel van a nullához. Ha 2 fölött/alatt van, majd akkor.
Generátor-töltés gondod nincs? Olyantól lehet még ingadozó alapjárat. Mérj feszültséget az akkun, amikor így csinál. Fix 14,4V-nak kellene lenni, ha semmi nagyobb fogyasztót nem kapcsolsz fel. Vagy akár csak annyi, hogy az akksi alatt a kasztnihoz vezető kábel kontaktja már nem az igazi. Kiszed, pucol, visszarak. Egy próbát megér.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46021 Dátum:
2019.02.22 péntek, 10:20:54 »
Szakik!
A generátor szíj feszítőjén levő vezetőgörgőre van stabil megoldás ( pl. strapabító csapágy ) vagy vegyek vezetőgörgőt amit adnak hozzá vagy ez a görgő ugyan az, mint a szervóoldali görgő, aminek a csapágyra való kiváltása a stabil megoldás?
Köszi!
«
Utoljára szerkesztve: 2019.02.22 péntek, 10:24:14 írta Koniman
»
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46022 Dátum:
2019.02.22 péntek, 10:39:09 »
Idézetet írta: Koniman - 2019.02.22 péntek, 10:20:54
Szakik!
A generátor szíj feszítőjén levő vezetőgörgőre van stabil megoldás ( pl. strapabító csapágy ) vagy vegyek vezetőgörgőt amit adnak hozzá vagy ez a görgő ugyan az, mint a szervóoldali görgő, aminek a csapágyra való kiváltása a stabil megoldás?
Köszi!
Vegyél oda valót, nem lehet kiváltani,spec a csapágy.A görgő rávan fröccsöntve a külső felületén bordás csapágyra.Minden más xar.
És nem egyezik a másik oldalival.
Azzal egyezik, ami a klíma komp felett van támasztó görgő.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46023 Dátum:
2019.02.22 péntek, 10:48:52 »
Idézetet írta: alf® - 2019.02.22 péntek, 10:39:09
Vegyél oda valót, nem lehet kiváltani,spec a csapágy.A görgő rávan fröccsöntve a külső felületén bordás csapágyra.Minden más xar.
És nem egyezik a másik oldalival.
Azzal egyezik, ami a klíma komp felett van támasztó görgő.
Ez az ugye?
https://cromax.hu/motor/vezerles_es_alkatreszei/hosszbordasekszij_vezetogorgo/vezetogorgo_generatorszijhoz_citroen_ford_peugeot_9245
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46024 Dátum:
2019.02.22 péntek, 10:59:01 »
Idézetet írta: Koniman - 2019.02.22 péntek, 10:48:52
Ez az ugye?
https://cromax.hu/motor/vezerles_es_alkatreszei/hosszbordasekszij_vezetogorgo/vezetogorgo_generatorszijhoz_citroen_ford_peugeot_9245
Ez pont nem az, hanem a blokk oldalára (igazából a motortartó bak alján van) való, azért van benne az a távtartó. De ha azt kipattintod belőle, akkor a maradék jó lesz neked.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46025 Dátum:
2019.02.22 péntek, 11:12:40 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.02.22 péntek, 10:59:01
Ez pont nem az, hanem a blokk oldalára (igazából a motortartó bak alján van) való, azért van benne az a távtartó. De ha azt kipattintod belőle, akkor a maradék jó lesz neked.
AndyA
Köszi, de akkor külön nem kapható a sima ( nem bordázott ) görgő a feszítőre csak a szerkezettel együtt? Cromaxon nem láttam...
Könnyű kipattintani?
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46026 Dátum:
2019.02.22 péntek, 11:52:06 »
Idézetet írta: Koniman - 2019.02.22 péntek, 10:48:52
Ez az ugye?
https://cromax.hu/motor/vezerles_es_alkatreszei/hosszbordasekszij_vezetogorgo/vezetogorgo_generatorszijhoz_citroen_ford_peugeot_9245
igen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46027 Dátum:
2019.02.22 péntek, 11:53:17 »
Idézetet írta: Koniman - 2019.02.22 péntek, 11:12:40
Köszi, de akkor külön nem kapható a sima ( nem bordázott ) görgő a feszítőre csak a szerkezettel együtt? Cromaxon nem láttam...
Könnyű kipattintani?
a görgő ugyan az,csak ebbe tesznek egy alu távtartót.Kikell pöccinteni belőle.
Külön a feszítőre nincs-nem kapható görgő.Ez viszont ugyan az.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46028 Dátum:
2019.02.22 péntek, 13:50:00 »
Idézetet írta: alf® - 2019.02.22 péntek, 11:53:17
a görgő ugyan az,csak ebbe tesznek egy alu távtartót.Kikell pöccinteni belőle.
Külön a feszítőre nincs-nem kapható görgő.Ez viszont ugyan az.
Köszönöm, így már tiszta minden!
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Mykrisz39804
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46029 Dátum:
2019.02.22 péntek, 15:37:00 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.02.22 péntek, 07:22:16
Ha ezek az alapjárati korrekciós értékek, akkor ezek miatt ne aggódj. Ez még a gyári új porlasztókban is ritka, hogy ilyen szép egyenletes, és közel van a nullához. Ha 2 fölött/alatt van, majd akkor.
Generátor-töltés gondod nincs? Olyantól lehet még ingadozó alapjárat. Mérj feszültséget az akkun, amikor így csinál. Fix 14,4V-nak kellene lenni, ha semmi nagyobb fogyasztót nem kapcsolsz fel. Vagy akár csak annyi, hogy az akksi alatt a kasztnihoz vezető kábel kontaktja már nem az igazi. Kiszed, pucol, visszarak. Egy próbát megér.
AndyA
Köszönöm
A kettős tömegtől lehet ilyen ingadozás?
Amikor ingadozik kicsit füstöl ismét
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46030 Dátum:
2019.02.22 péntek, 16:12:33 »
Idézetet írta: Mykrisz39804 - 2019.02.22 péntek, 15:37:00
Köszönöm
A kettős tömegtől lehet ilyen ingadozás?
Amikor ingadozik kicsit füstöl ismét
Ha közben füstöl is, akkor sokkal valószínűbb, hogy nem tökéletes a hengerben az égés, és az okozza az ingadozást.
Nekem akkor csinált hasonlót, amikor leragadt az egyik injektor, és alapjárattól kb. 1200-as fordulatig kis gázon dadogott a motor, mert addig nem szállított az injektor gázolajat.
Ezen segített egy tisztítókúra LM1973-mal. Az utolsó harmad-negyed tankhoz töltöd az egész 3 decis flakonnal, és eljárod, míg a nyomorjelző el nem kezd világítani. Ha rövidebb meneteket csinálsz és közben állni hagyod az autót, az injektorban maradt anyag "dolgozik". A másik lehetőség, hogy ki a pályára, és tolni neki. Én az utóbbit csináltam, mert Bécsbe mentem éppen.
Azután persze lehet, hogy a tiédnek pont nem ez a baja, de én IT-s vagyok, nem autóreszelő.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bitmester
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 100
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46031 Dátum:
2019.02.22 péntek, 22:00:53 »
Idézetet írta: tpmportal - 2019.02.18 hétfő, 09:33:07
FMBA: 130 lóerő, euro 3, ennek megfelelő katalizátor, vákuumos turbó és egr szabályzás, 301z, vagy 501z porlasztó
N7BA: 125 lóerő, euro 4, ennek megfelelő katalizátor, elektromos turbó szabályzás, vákuumos, de elektromosan ellenőrzött egr szabályzás, 504z porlasztó
Ezek a legnagyobbak, de ezek mellett valószínűleg milliónyi apró is van.
Valami nekem gyanús. Saját kocsim FMBA. Euro3 de elektromos turbó. Ez hogy lehet?
LEhet, hogy belepiszkáltak az enyémbe?
Míg lehetett lekértem az életutat januárban és abban láttam, hogy volt "környezetvédelmiosztály" hátrasorolás.
Elektromos vezérlésű turbó ezt korábban írtátok, hogy csak €4-be található.
Naplózva
Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos
Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke
Kubi17
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46032 Dátum:
2019.02.23 szombat, 02:55:55 »
Sziasztok!
https://www.bardiauto.hu/webshop/gyari-szam-kereso/4E0121113/vag
Ezt a termosztátot hogyan lehet beszerelni? Az eredeti "kibelezed" és arra kötöd rá?
Előre is köszönöm az infót.
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46033 Dátum:
2019.02.23 szombat, 06:50:50 »
Idézetet írta: Kubi17 - 2019.02.23 szombat, 02:55:55
Sziasztok!
https://www.bardiauto.hu/webshop/gyari-szam-kereso/4E0121113/vag
Ezt a termosztátot hogyan lehet beszerelni? Az eredeti "kibelezed" és arra kötöd rá?
Előre is köszönöm az infót.
Tisztelt fórumtárs!
Természetesen értelem szerűen a kibelezett termosztátházzal sorba kötve. Ha veszed a fáradtságot és visszaolvasol egy pár oldalt AndyA részletesen leírta a teendőket. Ha problémája vagy kérdése van az embernek, nem árt ha egy kicsit olvasgat a fórumon.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46034 Dátum:
2019.02.23 szombat, 08:13:27 »
Idézetet írta: Bitmester - 2019.02.22 péntek, 22:00:53
Valami nekem gyanús. Saját kocsim FMBA. Euro3 de elektromos turbó. Ez hogy lehet?
LEhet, hogy belepiszkáltak az enyémbe?
Míg lehetett lekértem az életutat januárban és abban láttam, hogy volt "környezetvédelmiosztály" hátrasorolás.
Elektromos vezérlésű turbó ezt korábban írtátok, hogy csak €4-be található.
A tiéd pont a határán van annak, amikor bejött az N7BA, aztán lehet az ment bele ami éppen kéznél volt
Írsz egy alvázszámot? Kíváncsi vagyok mit mond rá a gyári program.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46035 Dátum:
2019.02.23 szombat, 08:20:56 »
Idézetet írta: Bitmester - 2019.02.22 péntek, 22:00:53
Valami nekem gyanús. Saját kocsim FMBA. Euro3 de elektromos turbó. Ez hogy lehet?
LEhet, hogy belepiszkáltak az enyémbe?
Míg lehetett lekértem az életutat januárban és abban láttam, hogy volt "környezetvédelmiosztály" hátrasorolás.
Elektromos vezérlésű turbó ezt korábban írtátok, hogy csak €4-be található.
Össze-vissza van. Létezik vákuumos turbós is, ami hivatalosan 4-es, pedig DPF sincs rajta meg semmi.
Az Euro-3 és 4 határértékei eléggé közel vannak egymáshoz, a 4 nem volt túl nagy előrelépés.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46036 Dátum:
2019.02.23 szombat, 08:23:35 »
Idézetet írta: Kubi17 - 2019.02.23 szombat, 02:55:55
Sziasztok!
https://www.bardiauto.hu/webshop/gyari-szam-kereso/4E0121113/vag
Ezt a termosztátot hogyan lehet beszerelni? Az eredeti "kibelezed" és arra kötöd rá?
Előre is köszönöm az infót.
Elvileg rá lehet húzni a gyári csövet, ha elvágod, és alaposan beszilikonozod. A normális megoldás inkább az, hogy veszel 16/20-as átalakítót és egy kevés 20-as csövet.
Utóbbit tudok adni. Vettem egy métert, mert annyi volt a minimum rendelés, és kell belőle kétszer max. 10 centi.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Kubi17
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46037 Dátum:
2019.02.23 szombat, 11:07:32 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.02.23 szombat, 08:23:35
Elvileg rá lehet húzni a gyári csövet, ha elvágod, és alaposan beszilikonozod. A normális megoldás inkább az, hogy veszel 16/20-as átalakítót és egy kevés 20-as csövet.
Utóbbit tudok adni. Vettem egy métert, mert annyi volt a minimum rendelés, és kell belőle kétszer max. 10 centi.
AndyA
Köszi! Majd beszerzem akkor azt a két átalakítót is és úgy állok neki.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46038 Dátum:
2019.02.23 szombat, 11:47:58 »
Idézetet írta: Kubi17 - 2019.02.23 szombat, 11:07:32
Köszi! Majd beszerzem akkor azt a két átalakítót is és úgy állok neki.
ebay.de, pár Euro darabja.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bitmester
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 100
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46039 Dátum:
2019.02.25 hétfő, 22:53:27 »
Idézetet írta: tpmportal - 2019.02.23 szombat, 08:13:27
A tiéd pont a határán van annak, amikor bejött az N7BA, aztán lehet az ment bele ami éppen kéznél volt
Írsz egy alvázszámot? Kíváncsi vagyok mit mond rá a gyári program.
Köszönöm. Ment privát.
BM
Naplózva
Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos
Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46040 Dátum:
2019.02.26 kedd, 07:01:13 »
Idézetet írta: Kubi17 - 2019.02.23 szombat, 11:07:32
Köszi! Majd beszerzem akkor azt a két átalakítót is és úgy állok neki.
Előbb méricskélj, mert szűkös a hely.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46041 Dátum:
2019.02.27 szerda, 11:00:26 »
Udv!
Gazolajszuro csere volt...
A go cso ami a kozepso csonkra megy a szuron,eltort a muanyag rogzito !
Tudnatok segiteni honnan rendeljem vagy vki tudna adni?
Koszonom
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46042 Dátum:
2019.02.27 szerda, 12:40:03 »
Idézetet írta: balko - 2019.02.27 szerda, 11:00:26
Udv!
Gazolajszuro csere volt...
A go cso ami a kozepso csonkra megy a szuron,eltort a muanyag rogzito !
Tudnatok segiteni honnan rendeljem vagy vki tudna adni?
Koszonom
Bontósok szerintem bármikor.
MK2 Krisztián (csak telefonon), mk3mondeoalkatresz, Motorcraft stb.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Flandy
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46043 Dátum:
2019.02.28 csütörtök, 07:13:33 »
Sziasztok!
Tegnap hazafelé tartottam, és kigyulladt az izzításjelző "Check lámpám" és villog, elgyengült az autó, mintha nem töltene a turbó, teljesen el van gyengülve, mintha egy szívódízel lenne. Pénteken tudom szerelőhöz vinni az autót, nagyjából mire számíthatok? Nem bánnám, ha csak egy lyukas turbócső lenne a ludas. Esetleg a kocsi digit kijelzőjén nem tudom kiolvastatni a hibát valahogy? Van otthoni hibakód kiolvasásra valami olcsóbb ajánlott szerkezet? Hidegen szürkés gázolaj szagú füstöt dob a kocsi, míg be nem melegszik, melegen pedig van egy kevés fekete (de ezek már a vásárlás óta megvannak). A kocsi 2002-es TDCI, B5Y, FMBA motorkód. Előre is köszönöm a segítséget.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46044 Dátum:
2019.02.28 csütörtök, 07:19:13 »
Idézetet írta: Flandy - 2019.02.28 csütörtök, 07:13:33
Sziasztok!
Tegnap hazafelé tartottam, és kigyulladt az izzításjelző "Check lámpám" és villog, elgyengült az autó, mintha nem töltene a turbó, teljesen el van gyengülve, mintha egy szívódízel lenne. Pénteken tudom szerelőhöz vinni az autót, nagyjából mire számíthatok? Nem bánnám, ha csak egy lyukas turbócső lenne a ludas. Esetleg a kocsi digit kijelzőjén nem tudom kiolvastatni a hibát valahogy? Van otthoni hibakód kiolvasásra valami olcsóbb ajánlott szerkezet? Hidegen szürkés gázolaj szagú füstöt dob a kocsi, míg be nem melegszik, melegen pedig van egy kevés fekete (de ezek már a vásárlás óta megvannak). A kocsi 2002-es TDCI, B5Y, FMBA motorkód. Előre is köszönöm a segítséget.
Csak rendes hibakódolvasóval, és csak akkor, amikor éppen villog. Motor leállítás többnyire törli a kódot, ahhoz nagyon nagy gondnak kell lenni, hogy fixre beírjon valamit.
Ezt amúgy célszerű előbb megcsinálni (keress a közelben klubtagot, akinek van olvasója), mielőtt elviszed a szervizbe.
Ha a hiba még nagyon az elején van és nem akar reprodukálhatóan visszatérni, akkor erős motorterhelést lehet próbálni, hogy előhozd, mondjuk erős lejtőn felfelé hármasban egy padlógáz és hasonlók. Utána lehet kiolvasni, és gyere vissza a kapott kódokkal, mondjuk a lehetséges folytatást. Az viszont általánosságban igaz, hogy kezd el dobálni az aprót a malacperselybe, ha eddig még nem tetted, majdnem biztosan szükség lesz rá.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46045 Dátum:
2019.02.28 csütörtök, 07:28:17 »
Idézetet írta: Flandy - 2019.02.28 csütörtök, 07:13:33
Sziasztok!
Tegnap hazafelé tartottam, és kigyulladt az izzításjelző "Check lámpám" és villog, elgyengült az autó, mintha nem töltene a turbó, teljesen el van gyengülve, mintha egy szívódízel lenne. Pénteken tudom szerelőhöz vinni az autót, nagyjából mire számíthatok? Nem bánnám, ha csak egy lyukas turbócső lenne a ludas. Esetleg a kocsi digit kijelzőjén nem tudom kiolvastatni a hibát valahogy? Van otthoni hibakód kiolvasásra valami olcsóbb ajánlott szerkezet? Hidegen szürkés gázolaj szagú füstöt dob a kocsi, míg be nem melegszik, melegen pedig van egy kevés fekete (de ezek már a vásárlás óta megvannak). A kocsi 2002-es TDCI, B5Y, FMBA motorkód. Előre is köszönöm a segítséget.
majdnem biztos az üzemanyagrendszeri hiba. A turbód még vákumos, így az kilőve.Map hiba még lehet, csak menet közben nem jellemző.
A hibakódolvasás akkor biztos, ha amikor villog, akkor történik. Gyári diaggal mind1.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Flandy
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46046 Dátum:
2019.02.28 csütörtök, 10:43:21 »
Idézetet írta: alf® - 2019.02.28 csütörtök, 07:28:17
majdnem biztos az üzemanyagrendszeri hiba. A turbód még vákumos, így az kilőve.Map hiba még lehet, csak menet közben nem jellemző.
A hibakódolvasás akkor biztos, ha amikor villog, akkor történik. Gyári diaggal mind1.
Köszi ALF a segítséget. hát ez nem túl jó hír...
Esetleg ilyen elektronikával ki tudom olvasni a tárolt hibakódot? Mindig villog a műszerfalon az izzításjelző "checklámpa"...
https://www.ebay.com/itm/Scanner-escaner-Bluetooth-ELM327-OBDII-diagnosis-coche-V2-1-multimarca-ODB2-PC/351616972898?hash=item51de013862:g:hvwAAOSwoxpb4UoH:rk:1:pf:1
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46047 Dátum:
2019.02.28 csütörtök, 10:52:33 »
Idézetet írta: Flandy - 2019.02.28 csütörtök, 10:43:21
Köszi ALF a segítséget. hát ez nem túl jó hír...
Esetleg ilyen elektronikával ki tudom olvasni a tárolt hibakódot? Mindig villog a műszerfalon az izzításjelző "checklámpa"...
https://www.ebay.com/itm/Scanner-escaner-Bluetooth-ELM327-OBDII-diagnosis-coche-V2-1-multimarca-ODB2-PC/351616972898?hash=item51de013862:g:hvwAAOSwoxpb4UoH:rk:1:pf:1
én BT-st nem vennék.Vezetékes,usb-s,laptop,és teljes értékű forscan.5-6e ft ból kijössz.
Keresd Vagyokabanjok-ot.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Flandy
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46048 Dátum:
2019.02.28 csütörtök, 11:39:56 »
Idézetet írta: alf® - 2019.02.28 csütörtök, 10:52:33
én BT-st nem vennék.Vezetékes,usb-s,laptop,és teljes értékű forscan.5-6e ft ból kijössz.
Keresd Vagyokabanjok-ot.
Most ez van kéznél, ezzel is megoldható vajon MK3-as Mondeónál a kiolvasás?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46049 Dátum:
2019.02.28 csütörtök, 12:46:04 »
Idézetet írta: Flandy - 2019.02.28 csütörtök, 11:39:56
Most ez van kéznél, ezzel is megoldható vajon MK3-as Mondeónál a kiolvasás?
meg, de csak laptoppal párosítva,teljes értékű forscan-el és talán jól jön a kibővített liszensz is.
Telefonnal nem érdemes bűvészkedni, mert a forscan lite progi csak töredékét tudja.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
914
915
916
917
918
919
920
[
921
]
922
923
924
925
926
927
928
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ