Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:48:58
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
915
916
917
918
919
920
921
[
922
]
923
924
925
926
927
928
929
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14636984 alkalommal)
0 Felhasználó és 70 vendég van a témában
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46050 Dátum:
2019.02.28 csütörtök, 12:58:10 »
Idézetet írta: alf® - 2019.02.28 csütörtök, 12:46:04
meg, de csak laptoppal párosítva,teljes értékű forscan-el és talán jól jön a kibővített liszensz is.
Telefonnal nem érdemes bűvészkedni, mert a forscan lite progi csak töredékét tudja.
Arra pont elég, hogy az izzításjelző villogásának okát az ember kiderítse. És telefon is gyakrabban van az embernél, mint notebook, így nagyobb az esély hogy el is kapod, és nem törlődik a hibakód.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46051 Dátum:
2019.02.28 csütörtök, 13:43:24 »
Idézetet írta: tpmportal - 2019.02.28 csütörtök, 12:58:10
Arra pont elég, hogy az izzításjelző villogásának okát az ember kiderítse. És telefon is gyakrabban van az embernél, mint notebook, így nagyobb az esély hogy el is kapod, és nem törlődik a hibakód.
lehet, de pl egy cmp hibát még usb-sel is nehéz elkapni...a lite van,amit nem is ismer.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mp7a1
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46052 Dátum:
2019.02.28 csütörtök, 15:22:08 »
Hello mindenki.Segitséget vagy tanácsot szeretnék kérni.Adott egy 2002 es 2.0 Tdci 320000 km|el.Annyi vele a bibi hogy ha üzemmeleg motorral 3.fokozatban eléri a 3000 es fordulatot akkor elkezd villogni az izzitásjelzö.Annyi még hozzá hogy valahol elszivárog a hűtöviz,hetente kb 2dl,ha áll ha megy az auto.Jövöhéten megy diagra de addig jo lenne kicsit okosabbnak lenni.Köszi
Naplózva
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46053 Dátum:
2019.02.28 csütörtök, 16:53:09 »
Idézetet írta: mp7a1 - 2019.02.28 csütörtök, 15:22:08
Hello mindenki.Segitséget vagy tanácsot szeretnék kérni.Adott egy 2002 es 2.0 Tdci 320000 km|el.Annyi vele a bibi hogy ha üzemmeleg motorral 3.fokozatban eléri a 3000 es fordulatot akkor elkezd villogni az izzitásjelzö.Annyi még hozzá hogy valahol elszivárog a hűtöviz,hetente kb 2dl,ha áll ha megy az auto.Jövöhéten megy diagra de addig jo lenne kicsit okosabbnak lenni.Köszi
Lent pár sorral találsz okfejtést, hogy ki kell olvasni a hibát, mert csak így lehet konkrétumot mondani, hogy mi az oka.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
gaborp5
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46054 Dátum:
2019.02.28 csütörtök, 17:47:47 »
Üdvözletem a tagoknak. Leírnám a problémát, talán van aki tud segíteni. A 2002 2.0 TDCi motorral rendelkező verdánk elkezdett huncutkodni. A párom használja és kizárólag reggel és este hidegen produkálja a hibákat (nem minden nap, de gyakran). Az egyik, hogy villogó izzításjelző látható, nem áll le és leállítás után újraindul, minden rendben, teljesítményvesztés nincs. A másik verzió, hogy minden jelzés nélkül leáll, de újraindítás után megy, nincs teljesítményvesztés. Elvittem diagnosztikára, P0251 Befecskendezőszivattyú Funkció zavar a hiba. Az utóbbi napokban azt tapasztaltuk, hogy hidegen, kis fordulaton néha leáll. A héten volt egy erősebb figyelmeztetés, ez egyszer fordult elő tegnap reggel: nem indult be, csak többszöri indítózásra és amikor beindult, eléggé sok füst jött ki, de helyreállt gyorsan és nincs teljesítményvesztés. Ma reggel utca végén, gáz elvételkor hidegen leállt, beindult egyből, nem volt teljesítmény csökkenés. Vajon látott/hallott valaki hasonlót? Mi okozhat ilyen hibákat, teljesítménycsökkenés nélkül? Üdvözlettel:
GáborP
2002 2.0 TDCi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46055 Dátum:
2019.02.28 csütörtök, 19:32:48 »
Idézetet írta: mp7a1 - 2019.02.28 csütörtök, 15:22:08
Hello mindenki.Segitséget vagy tanácsot szeretnék kérni.Adott egy 2002 es 2.0 Tdci 320000 km|el.Annyi vele a bibi hogy ha üzemmeleg motorral 3.fokozatban eléri a 3000 es fordulatot akkor elkezd villogni az izzitásjelzö.Annyi még hozzá hogy valahol elszivárog a hűtöviz,hetente kb 2dl,ha áll ha megy az auto.Jövöhéten megy diagra de addig jo lenne kicsit okosabbnak lenni.Köszi
minden bizonnyal üza rendszeri hiba, de diagolni kell.Jó esetben folyat a vízpumpa rá az indító motorra,ahonnan elpárolog azonnal.Ha nedves a vízpumpa alja,akkor így van,és csere.Lehet még a kiegyenlítő is elrepedve, vagy valamelyik cső.Ha nem,akkor nagyobb a baj.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46056 Dátum:
2019.02.28 csütörtök, 19:37:43 »
Idézetet írta: gaborp5 - 2019.02.28 csütörtök, 17:47:47
Üdvözletem a tagoknak. Leírnám a problémát, talán van aki tud segíteni. A 2002 2.0 TDCi motorral rendelkező verdánk elkezdett huncutkodni. A párom használja és kizárólag reggel és este hidegen produkálja a hibákat (nem minden nap, de gyakran). Az egyik, hogy villogó izzításjelző látható, nem áll le és leállítás után újraindul, minden rendben, teljesítményvesztés nincs. A másik verzió, hogy minden jelzés nélkül leáll, de újraindítás után megy, nincs teljesítményvesztés. Elvittem diagnosztikára, P0251 Befecskendezőszivattyú Funkció zavar a hiba. Az utóbbi napokban azt tapasztaltuk, hogy hidegen, kis fordulaton néha leáll. A héten volt egy erősebb figyelmeztetés, ez egyszer fordult elő tegnap reggel: nem indult be, csak többszöri indítózásra és amikor beindult, eléggé sok füst jött ki, de helyreállt gyorsan és nincs teljesítményvesztés. Ma reggel utca végén, gáz elvételkor hidegen leállt, beindult egyből, nem volt teljesítmény csökkenés. Vajon látott/hallott valaki hasonlót? Mi okozhat ilyen hibákat, teljesítménycsökkenés nélkül? Üdvözlettel:
GáborP
2002 2.0 TDCi
P0251
ez a hiba egy egyszerű levegősödéstől,a Rail szenzor hibájától, a szűrő eldugulásától kezdve lehet komoly költséges üza rendszeri felújítás is.Csúcsok, nagynyomású szivattyú.
A fordnál erre van egy szervízbulletin,ami lépésről lépésre leellenőrzi az összes hibalehetőséget.Konkrétan meghatározni a hibát csak így lehet.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46057 Dátum:
2019.02.28 csütörtök, 19:43:46 »
Idézetet írta: Flandy - 2019.02.28 csütörtök, 10:43:21
Köszi ALF a segítséget. hát ez nem túl jó hír...
Esetleg ilyen elektronikával ki tudom olvasni a tárolt hibakódot? Mindig villog a műszerfalon az izzításjelző "checklámpa"...
https://www.ebay.com/itm/Scanner-escaner-Bluetooth-ELM327-OBDII-diagnosis-coche-V2-1-multimarca-ODB2-PC/351616972898?hash=item51de013862:g:hvwAAOSwoxpb4UoH:rk:1:pf:1
Szia.
V2.1 biztos nem jó V1.4-1.5 de ezek is klónok.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46058 Dátum:
2019.02.28 csütörtök, 21:19:55 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2019.02.28 csütörtök, 19:43:46
Szia.
V2.1 biztos nem jó V1.4-1.5 de ezek is klónok.
1.4 és 2.0 létezik. A többi csak a kici kínai óccó trükkje, hogy többnek-jobbnak mutassa magát, de az 1.5 az ugyanúgy 1.4 belül, ahogyan a 2.1 is 2.0 belül.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Flandy
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46059 Dátum:
2019.03.02 szombat, 12:41:35 »
Idézetet írta: alf® - 2019.02.28 csütörtök, 13:43:24
lehet, de pl egy cmp hibát még usb-sel is nehéz elkapni...a lite van,amit nem is ismer.
Ma reggel sikerült kiolvasnom a hibakódot, van egy B1242 - Légáramlás visszakeringetés keverőnyílás működtető áramkör hiba, megy egy a "várt" P2338 - Henger 3 kopogás szabályozási határ elért. Az előző tulajnál állítólag már volt ilyen hiba kb. 1,5 éve, őneki ideiglenesen megoldotta a 16 jegyű kódokkal való injector újra kalibrálás. Érdemes ezzel próbálkozni? Wifis ELM327-es kütyüvel és telóval (Forscan Lite) is megoldható? Vagy mindenképpen laptop?
Az első hibakódra mi lehet a megoldás? Lehet, hogy egy törlés megoldja?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46060 Dátum:
2019.03.02 szombat, 14:07:04 »
Idézetet írta: Flandy - 2019.03.02 szombat, 12:41:35
Ma reggel sikerült kiolvasnom a hibakódot, van egy B1242 - Légáramlás visszakeringetés keverőnyílás működtető áramkör hiba, megy egy a "várt" P2338 - Henger 3 kopogás szabályozási határ elért. Az előző tulajnál állítólag már volt ilyen hiba kb. 1,5 éve, őneki ideiglenesen megoldotta a 16 jegyű kódokkal való injector újra kalibrálás. Érdemes ezzel próbálkozni? Wifis ELM327-es kütyüvel és telóval (Forscan Lite) is megoldható? Vagy mindenképpen laptop?
Az első hibakódra mi lehet a megoldás? Lehet, hogy egy törlés megoldja?
baj van a csúcsokkal.Ha már újraprogizták, akkor ez már nem fog segíteni.Felújítás lesz a vége.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Flandy
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46061 Dátum:
2019.03.02 szombat, 15:02:34 »
Idézetet írta: alf® - 2019.03.02 szombat, 14:07:04
baj van a csúcsokkal.Ha már újraprogizták, akkor ez már nem fog segíteni.Felújítás lesz a vége.
Tudtommal 2 darab valamikor fel volt újítva nemrég, ennek ellenére érdemes átnézetni az összeset? Magasnyomású rendszert is kell tisztíttatni, illetve GO szűrő csere?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46062 Dátum:
2019.03.02 szombat, 15:29:48 »
Idézetet írta: Flandy - 2019.03.02 szombat, 15:02:34
Tudtommal 2 darab valamikor fel volt újítva nemrég, ennek ellenére érdemes átnézetni az összeset? Magasnyomású rendszert is kell tisztíttatni, illetve GO szűrő csere?
ha hosszútávra tervezel,akkor igen.Sőt,még a tankot is tisztítani kell.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szoszo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46063 Dátum:
2019.03.02 szombat, 22:46:10 »
Sziasztok!
Egy kis segítség, ötlet kellene.
Ma reggel megállt a mondeóm.
A hiba leírása: Menet közben mintha torpant volna egyet és utána 5-10 másodperc múlva elkezdett rángatni, kis idő múlva elkezdett csúnya kopogó hangja lenni. Ahogy kinyomtam a kuplungot le is állt a motor. Újraindításra csak 3hengeresen indult el nagy füst kiséretében. Nagy nehezen benavigáltam egy Lidl parkolóba de közben is 3-4 szer leállt. De a végén már nem bírtam indítani. Az utolsó métereket már tolni kellett. Utána próbáltam indítani de nem lehetett. Önindító forgat de nem indult. Ott hagytam az autót, gyalog haza mentem. Délután lementem az autóhoz hibakód olvasóval. Ekkor ért a meglepetés, ugyanis nincs hibakód de az autó továbbra sem indítható.
A kérdésem az lenne, hogy milyen hiba tudja így megállítani az autót amire nem dob hibakódot?
Fogalmam sincsen, hogy milyen irányba induljak.
Jól jönne a segítség, a tapasztalat.
Köszönöm előre is!
Üdv: Ákos
Naplózva
Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46064 Dátum:
2019.03.03 vasárnap, 09:46:32 »
Idézetet írta: szoszo - 2019.03.02 szombat, 22:46:10
Sziasztok!
Egy kis segítség, ötlet kellene.
Ma reggel megállt a mondeóm.
A hiba leírása: Menet közben mintha torpant volna egyet és utána 5-10 másodperc múlva elkezdett rángatni, kis idő múlva elkezdett csúnya kopogó hangja lenni. Ahogy kinyomtam a kuplungot le is állt a motor. Újraindításra csak 3hengeresen indult el nagy füst kiséretében. Nagy nehezen benavigáltam egy Lidl parkolóba de közben is 3-4 szer leállt. De a végén már nem bírtam indítani. Az utolsó métereket már tolni kellett. Utána próbáltam indítani de nem lehetett. Önindító forgat de nem indult. Ott hagytam az autót, gyalog haza mentem. Délután lementem az autóhoz hibakód olvasóval. Ekkor ért a meglepetés, ugyanis nincs hibakód de az autó továbbra sem indítható.
A kérdésem az lenne, hogy milyen hiba tudja így megállítani az autót amire nem dob hibakódot?
Fogalmam sincsen, hogy milyen irányba induljak.
Jól jönne a segítség, a tapasztalat.
Köszönöm előre is!
Üdv: Ákos
a cmp hibája hasonló szokott lenni.A gyári diag azt is látja.Forscan nem minden esetben...de egy sima fel levegősödés is okoz ilyet.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.03.03 vasárnap, 09:48:27 írta alf®
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szoszo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46065 Dátum:
2019.03.03 vasárnap, 17:47:24 »
Idézetet írta: alf® - 2019.03.03 vasárnap, 09:46:32
a cmp hibája hasonló szokott lenni.A gyári diag azt is látja.Forscan nem minden esetben...de egy sima fel levegősödés is okoz ilyet.
Köszönöm a segítséget!
Naplózva
Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
jodzi24
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46066 Dátum:
2019.03.04 hétfő, 10:43:19 »
Üdv!
Segítség kellene! A folyamatos létiltást követően kiolvastattam hibakódot és beadott többet is a lényeges P 132b, ha jól tudom töltőnyomás hiba. Mi a teendő, hogy megszűnjön a probléma?
Előre is köszönöm a segítséget!
Esetleg a többi hibakódra segítség:
c1279,c1975, u2202
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46067 Dátum:
2019.03.04 hétfő, 11:25:11 »
Idézetet írta: jodzi24 - 2019.03.04 hétfő, 10:43:19
Üdv!
Segítség kellene! A folyamatos létiltást követően kiolvastattam hibakódot és beadott többet is a lényeges P 132b, ha jól tudom töltőnyomás hiba. Mi a teendő, hogy megszűnjön a probléma?
Előre is köszönöm a segítséget!
Esetleg a többi hibakódra segítség:
c1279,c1975, u2202
Turbó geometria pucolás, és elektronika javítás.
Naplózva
jodzi24
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46068 Dátum:
2019.03.04 hétfő, 11:27:15 »
Idézetet írta: tpmportal - 2019.03.04 hétfő, 11:25:11
Turbó geometria pucolás, és elektronika javítás.
köszönöm
Naplózva
gaborp5
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46069 Dátum:
2019.03.04 hétfő, 22:01:23 »
Idézetet írta: alf® - 2019.02.28 csütörtök, 19:37:43
P0251
ez a hiba egy egyszerű levegősödéstől,a Rail szenzor hibájától, a szűrő eldugulásától kezdve lehet komoly költséges üza rendszeri felújítás is.Csúcsok, nagynyomású szivattyú.
A fordnál erre van egy szervízbulletin,ami lépésről lépésre leellenőrzi az összes hibalehetőséget.Konkrétan meghatározni a hibát csak így lehet.
Köszönöm szépen az információt.
Naplózva
SzIstván
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46070 Dátum:
2019.03.05 kedd, 08:10:23 »
Sziaszok!
Istmét egy kis segítség kellene. 2003 as 2.0 tdci mondeo porlasztó problémám van. Izzítás visszajelző villog, a motor dadog és kék füstöt ereget. Kiolvasás után kiderült hogy a harmadik hengernél van a baj. Tapasztaltabbaktól kérdezem, hogy mi ilyenkor a legjobb megoldás? Eredeti, bontott vagy esetleg a felújított porlasztó beszerelése. Delphi rendszeű. Köszi
Naplózva
2003 2.0 TDCI Ghia Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46071 Dátum:
2019.03.05 kedd, 08:59:55 »
Idézetet írta: SzIstván - 2019.03.05 kedd, 08:10:23
Sziaszok!
Istmét egy kis segítség kellene. 2003 as 2.0 tdci mondeo porlasztó problémám van. Izzítás visszajelző villog, a motor dadog és kék füstöt ereget. Kiolvasás után kiderült hogy a harmadik hengernél van a baj. Tapasztaltabbaktól kérdezem, hogy mi ilyenkor a legjobb megoldás? Eredeti, bontott vagy esetleg a felújított porlasztó beszerelése. Delphi rendszeű. Köszi
eredeti nem létezik.Gyári felújított, és felújított, vagy te felújíttatod.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46072 Dátum:
2019.03.05 kedd, 09:07:53 »
Idézetet írta: alf® - 2019.03.05 kedd, 08:59:55
eredeti nem létezik.Gyári felújított, és felújított, vagy te felújíttatod.
Ha szerencséje van, létezik még gyári is, de persze aranyárban, az utolsó darabok a kölni központi raktárban.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
szoszo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46073 Dátum:
2019.03.05 kedd, 18:46:52 »
Idézetet írta: szoszo - 2019.03.03 vasárnap, 17:47:24
Köszönöm a segítséget!
Még mindíg kérnék egy kis segítséget.
A cmp jeladó kicserélve, de még mindig nem indul. Levegősödés kizárva.
Viszont tudtam produkálni hibakódot úgy, hogy önindítózás után gyújtáson hagytam és így már van hibakód.
P1608
P0191
B1318 Alacsony akku feszültség.
Az első 2 hibakódnak van köze a lemerült akkuhoz vagy független tőle?
Köszönöm!
Naplózva
Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46074 Dátum:
2019.03.05 kedd, 20:45:52 »
Idézetet írta: szoszo - 2019.03.05 kedd, 18:46:52
Még mindíg kérnék egy kis segítséget.
A cmp jeladó kicserélve, de még mindig nem indul. Levegősödés kizárva.
Viszont tudtam produkálni hibakódot úgy, hogy önindítózás után gyújtáson hagytam és így már van hibakód.
P1608
P0191
B1318 Alacsony akku feszültség.
Az első 2 hibakódnak van köze a lemerült akkuhoz vagy független tőle?
Köszönöm!
P0191 Fuel Rail Pressure Sensor A Circuit Range/Performance ez sajnos következmény is lehet,mert ugye nem indul.
P1608 Watchdog Malfunction ez viszont a motorvezérlő hibája lehet....
http://www.autodigit.hu/motorvezerlo-javitas.html
«
Utoljára szerkesztve: 2019.03.05 kedd, 20:47:35 írta alf®
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szoszo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46075 Dátum:
2019.03.06 szerda, 18:10:08 »
Idézetet írta: alf® - 2019.03.05 kedd, 20:45:52
P0191 Fuel Rail Pressure Sensor A Circuit Range/Performance ez sajnos következmény is lehet,mert ugye nem indul.
P1608 Watchdog Malfunction ez viszont a motorvezérlő hibája lehet....
http://www.autodigit.hu/motorvezerlo-javitas.html
Köszönöm!
Ha motorvezérlőt kell cserélni, akkor mit kell programozni és/vagy tanítani? És hogyan?
Köszönöm!
Naplózva
Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46076 Dátum:
2019.03.06 szerda, 18:21:03 »
Idézetet írta: szoszo - 2019.03.06 szerda, 18:10:08
Köszönöm!
Ha motorvezérlőt kell cserélni, akkor mit kell programozni és/vagy tanítani? És hogyan?
Köszönöm!
ha lehet javítani,akkor semmit.
Ha cseréled,azt illeszteni kell gyári eszközzel.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46077 Dátum:
2019.03.06 szerda, 18:42:35 »
Idézetet írta: szoszo - 2019.03.06 szerda, 18:10:08
Köszönöm!
Ha motorvezérlőt kell cserélni, akkor mit kell programozni és/vagy tanítani? És hogyan?
Köszönöm!
Idézetet írta: alf® - 2019.03.06 szerda, 18:21:03
ha lehet javítani,akkor semmit.
Ha cseréled,azt illeszteni kell gyári eszközzel.
Nem kell illeszteni ha saját évjáratának megfelelőt vesz hozzá, csak a porlasztók kódjait kell beírni első indítás előtt
én mikor cseréltem ott Tamásnál már beszereltem és beírtam a kódokat és hajrá, azóta is jól működik és a 2005.03-s autómba 2006.12 havi vezérlés lett betéve
mivel igy annyiba került a tempomat bekapcsolása, mint ha feljöttem volna pestre aktiváltatni illetve igy frissebb szoftveres lett a vezérlésem
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46078 Dátum:
2019.03.06 szerda, 19:08:53 »
Idézetet írta: rstwingo - 2019.03.06 szerda, 18:42:35
Nem kell illeszteni ha saját évjáratának megfelelőt vesz hozzá, csak a porlasztók kódjait kell beírni első indítás előtt
én mikor cseréltem ott Tamásnál már beszereltem és beírtam a kódokat és hajrá, azóta is jól működik és a 2005.03-s autómba 2006.12 havi vezérlés lett betéve
mivel igy annyiba került a tempomat bekapcsolása, mint ha feljöttem volna pestre aktiváltatni illetve igy frissebb szoftveres lett a vezérlésem
ami kizárt,mert pont olyan verziót találni,kb a lehetetlen feladat.Továbbá a bontós úgyis azt fogja mondani, hogy jó bele, és mégsem lesz jó,és illeszteni kell mégis.És ha egy nem hozzáértőnek azt mondod, hogy nem kell illeszteni, de programozni kell,az kb neki pont ugyan azt jelenti.Ugye a csúcsok, a tempomat,stb,stb...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46079 Dátum:
2019.03.06 szerda, 19:53:38 »
Idézetet írta: alf® - 2019.03.06 szerda, 19:08:53
ami kizárt,mert pont olyan verziót találni,kb a lehetetlen feladat.Továbbá a bontós úgyis azt fogja mondani, hogy jó bele, és mégsem lesz jó,és illeszteni kell mégis.És ha egy nem hozzáértőnek azt mondod, hogy nem kell illeszteni, de programozni kell,az kb neki pont ugyan azt jelenti.Ugye a csúcsok, a tempomat,stb,stb...
nehezebb nem hozzávalót találni, mint belevalót.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46080 Dátum:
2019.03.06 szerda, 19:58:17 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2019.03.06 szerda, 19:53:38
nehezebb nem hozzávalót találni, mint belevalót.
lehet.legyen.
de pl alapvető kommunikációs hiba lesz a tárolóban, ha az alvászszám nincs átírva a motorvezérlőben.és a többi,ésatöbbi...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46081 Dátum:
2019.03.06 szerda, 20:08:44 »
Idézetet írta: alf® - 2019.03.06 szerda, 19:58:17
lehet.legyen.
de pl alapvető kommunikációs hiba lesz a tárolóban, ha az alvászszám nincs átírva a motorvezérlőben.és a többi,ésatöbbi...
dehogy lesz
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46082 Dátum:
2019.03.06 szerda, 20:37:37 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2019.03.06 szerda, 20:08:44
dehogy lesz
de.sőt 2003-4 között volt sok féle verzió amúgy is az eu3 és 4 közötti váltás időszakában.
Volt vákumos turbó és egr.
Aztán volt vákumos egr helyzetérzékelővel.
Aztán az elektromo egr, és elekromos turbó.
És mindez megspékelve kicsit később a dpf-el.
És a csúcsok miatti verziók,és a korai tdci-k külön porlasztóvezérlővel.
Mindig illeszteni kell az autóhoz a motororvezérlőt. Persze bele lehet dobni,aztán lesz ami lesz.Sokakat nem érdekel.Ahogy sokak szerint a csúcsokat sem kell felprogramozni...
Vagy profi módon, és gyári előírás szerint illeszteni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46083 Dátum:
2019.03.06 szerda, 20:58:56 »
Idézetet írta: alf® - 2019.03.06 szerda, 20:37:37
de.sőt 2003-4 között volt sok féle verzió amúgy is az eu3 és 4 közötti váltás időszakában.
Volt vákumos turbó és egr.
Aztán volt vákumos egr helyzetérzékelővel.
Aztán az elektromo egr, és elekromos turbó.
És mindez megspékelve kicsit később a dpf-el.
És a csúcsok miatti verziók,és a korai tdci-k külön porlasztóvezérlővel.
Mindig illeszteni kell az autóhoz a motororvezérlőt. Persze bele lehet dobni,aztán lesz ami lesz.Sokakat nem érdekel.Ahogy sokak szerint a csúcsokat sem kell felprogramozni...
Vagy profi módon, és gyári előírás szerint illeszteni.
aha, értem...akkor kezdjük az elején...honnan a fenéből tudja, hogy nem jó az alvázszám, amikor csak a motorvezérlő tárolja?? kinéz és leolvassa az ablakból gondolom
ezt a millió paramétert a rajta lévő számokból gyönyörűen be lehet lőni, aki tudja mit keres (és aki ért hozzá eszébe nem jut ezeket összekevrni). aki nem tudja, annak csak kavarás lesz, ez tény, de valszeg az nem is áll neki cserélni, mert fingja sincs, hogy kéne feltanítani a kocsihoz.
túlbonyolítod, ez nem egy über intelligens rendszer, nem 20+modulos, mint egy kortárs e60. és még azoknál se minden modulnél van vin ellenörzés, mint mk4-nél sem pl. a korai tdci/tddi-k a kedvenc megfogalmazásom
adjál akkor évjáratot, ha ennyire tudod meddig volt külön icu
(segítek, fl előtti tdci mind külön injectorvezérlős)
de visszatérve az alap problémádra, nem lesz semmilyen "alapvető kommunikációs hiba a tárolóban"
gyári előírás szerint nem lehet újrailleszteni már1x feltanított vezérlőt, csak "szüzet". más márkáknál ez le is van védve, és amíg nincs unlockolva, addig nem tanítható fel a bontott. de gondolom ezzel is képben vagy...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46084 Dátum:
2019.03.06 szerda, 21:11:48 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2019.03.06 szerda, 20:58:56
aha, értem...akkor kezdjük az elején...honnan a fenéből tudja, hogy nem jó az alvázszám, amikor csak a motorvezérlő tárolja?? kinéz és leolvassa az ablakból gondolom
ezt a millió paramétert a rajta lévő számokból gyönyörűen be lehet lőni, aki tudja mit keres (és aki ért hozzá eszébe nem jut ezeket összekevrni). aki nem tudja, annak csak kavarás lesz, ez tény, de valszeg az nem is áll neki cserélni, mert fingja sincs, hogy kéne feltanítani a kocsihoz.
túlbonyolítod, ez nem egy über intelligens rendszer, nem 20+modulos, mint egy kortárs e60. és még azoknál se minden modulnél van vin ellenörzés, mint mk4-nél sem pl. a korai tdci/tddi-k a kedvenc megfogalmazásom
adjál akkor évjáratot, ha ennyire tudod meddig volt külön icu
(segítek, fl előtti tdci mind külön injectorvezérlős)
de visszatérve az alap problémádra, nem lesz semmilyen "alapvető kommunikációs hiba a tárolóban"
gyári előírás szerint nem lehet újrailleszteni már1x feltanított vezérlőt, csak "szüzet". más márkáknál ez le is van védve, és amíg nincs unlockolva, addig nem tanítható fel a bontott. de gondolom ezzel is képben vagy...
onnan, hogy nem csak a motorvezérlő tárolja, hanem a légzsák vezérlő is pl, amit szintén illeszteni kell, ha cserélik.
Ezzel kezdtem. A bontós azt fogja mondani, hogy mind egyforma, vagy biztosan jó lesz hozzá.
Na ezekből jönnek a bonyodalmak,és mégiscsak illeszteni kell.Ugyanis nincs levédve rajta semmi.
De ezt én el is engedem, mert megint arra megy ki a dolog a részedről, hogy kinek a farka a hosszabb. A kérdezőnek a segítő szándék leghalványabb szándéka nélkül.Hiszen nem nekem írogatnád a hülyeségeidet.
...segíts kérlek.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46085 Dátum:
2019.03.06 szerda, 21:18:06 »
Idézetet írta: alf® - 2019.03.06 szerda, 21:11:48
onnan, hogy nem csak a motorvezérlő tárolja, hanem a légzsák vezérlő is pl, amit szintén illeszteni kell, ha cserélik.
Ezzel kezdtem. A bontós azt fogja mondani, hogy mind egyforma, vagy biztosan jó lesz hozzá.
Na ezekből jönnek a bonyodalmak,és mégiscsak illeszteni kell.Ugyanis nincs levédve rajta semmi.
De ezt én el is engedem, mert megint arra megy ki a dolog a részedről, hogy kinek a farka a hosszabb. A kérdezőnek a segítő szándék leghalványabb szándéka nélkül.Hiszen nem nekem írogatnád a hülyeségeidet.
...segíts kérlek.
csupán szakmaiság...semmi más
bontós mondhat bármit, a vezérlőn lévő számok nem hazudnak. fl előtti és utáni vezérlő pl össze sem tudod keverni, mert más a csati
monitor túloldaláról az ő problémáját senki sem fogja megoldani, ezt te is tudod.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46086 Dátum:
2019.03.06 szerda, 21:28:31 »
Idézetet írta: alf® - 2019.03.06 szerda, 21:11:48
nem csak a motorvezérlő tárolja, hanem a légzsák vezérlő is pl, amit szintén illeszteni kell, ha cserélik.
rcm nem tárol mk3nál vin-t, illetve illeszteni sem kell ha cserekor azonos számú kerül bele.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46087 Dátum:
2019.03.07 csütörtök, 07:24:16 »
Idézetet írta: alf® - 2019.03.06 szerda, 20:37:37
de.sőt 2003-4 között volt sok féle verzió amúgy is az eu3 és 4 közötti váltás időszakában.
Volt vákumos turbó és egr.
Aztán volt vákumos egr helyzetérzékelővel.
Aztán az elektromo egr, és elekromos turbó.
És mindez megspékelve kicsit később a dpf-el.
És a csúcsok miatti verziók,és a korai tdci-k külön porlasztóvezérlővel.
Mindig illeszteni kell az autóhoz a motororvezérlőt. Persze bele lehet dobni,aztán lesz ami lesz.Sokakat nem érdekel.Ahogy sokak szerint a csúcsokat sem kell felprogramozni...
Vagy profi módon, és gyári előírás szerint illeszteni.
Ha olyan a bontós, akkor nem tud mellényúlni, persze lehet olyan is aki elakarja adni a portékát
Én Tamáshoz mentem le a Tisza-tóhoz , hozott 4 db is, elmondtam az autó paramétereit,motor típust és ahhoz hozta a vezérlőket
Betettem, felprogramoztam a porlasztókat, de Tamás is megtette volna és azóta is probléma mentesen járok vele, kb 1.5 éve
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46088 Dátum:
2019.03.07 csütörtök, 07:31:11 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2019.03.06 szerda, 21:28:31
rcm nem tárol mk3nál vin-t, illetve illeszteni sem kell ha cserekor azonos számú kerül bele.
Idézetet írta: HZsolt92 - 2019.03.06 szerda, 21:18:06
csupán szakmaiság...semmi más
bontós mondhat bármit, a vezérlőn lévő számok nem hazudnak. fl előtti és utáni vezérlő pl össze sem tudod keverni, mert más a csati
monitor túloldaláról az ő problémáját senki sem fogja megoldani, ezt te is tudod.
Én mindig azzal szívtam nemegyszer, hogy a nem hozzáértő tulaj azzal érkezett, hogy vett másik vezérlőt bontóból, aki azt mondta neki, hogy jó hozzá. Egyszer sem stimmeltek a verzió számok. Hol a légzsák modul, hol a motorvezérlő. Mindig csak IDS-el lehetett rendbetenni.Volt olyan is, hogy még azzal sem, mert nem tudott a cserevezérlő funkciókat. Van TIS2004-m. Benne van a szervíz bulletin a modulok cseréjére.IDS-el.
De a csepeli autóelektronika javító cég gyakran úgy javít, ha hardveres hibája van a PCM-nek, letöltik róla a rajta lévő programot, és másik vezérlőre feltöltik, és kész.20perc alatt viheted a cseredarabot.Sok esetben megvárható.
Más.
Korai tdci,ICU.
Azt sem lehet kategórikusan kijelenteni, hogy csak a fl előtti volt ICU-s.
Hiszen ott volt Lacika autója, ami 2005-ös volt, már nem emlékszem, hogy fl1 vagy 2 volt, de ICU-s volt az autó.Akkor mi az évjárat határa?
Mk3nál ez még elég rendesen szabadon volt konfigolva eladási területenként is.
A korai számomra annyi, ha látom, hogy 2001-2-es tdci-ről van szó, az biztosan ICU-s.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46089 Dátum:
2019.03.07 csütörtök, 07:33:15 »
Idézetet írta: rstwingo - 2019.03.07 csütörtök, 07:24:16
Ha olyan a bontós, akkor nem tud mellényúlni, persze lehet olyan is aki elakarja adni a portékát
Én Tamáshoz mentem le a Tisza-tóhoz , hozott 4 db is, elmondtam az autó paramétereit,motor típust és ahhoz hozta a vezérlőket
Betettem, felprogramoztam a porlasztókat, de Tamás is megtette volna és azóta is probléma mentesen járok vele, kb 1.5 éve
Dehogynem.A bontós nem mindenhol ugyanolyan, mint Motorcraft.
Teljesen rendben van, hogy neked probléma mentes,ettől még a TIS előírja IDS-el a cserét.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46090 Dátum:
2019.03.07 csütörtök, 07:41:54 »
Idézetet írta: alf® - 2019.03.07 csütörtök, 07:33:15
Dehogynem.A bontós nem mindenhol ugyanolyan, mint Motorcraft.
Teljesen rendben van, hogy neked probléma mentes,ettől még a TIS előírja IDS-el a cserét.
A TIS sok mindent előír, ami alapvetően arra szolgál, hogy a szerviz ne tudjon mellényúlni akkor sem, ha nem értenek hozzá. Ez így alapvetően rendben is van. Aki meg ért hozzá, az meg tudja oldani másképp is a dolgokat. De ez is rendben van így. Ennyi...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46091 Dátum:
2019.03.07 csütörtök, 08:00:52 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.03.07 csütörtök, 07:41:54
A TIS sok mindent előír, ami alapvetően arra szolgál, hogy a szerviz ne tudjon mellényúlni akkor sem, ha nem értenek hozzá. Ez így alapvetően rendben is van. Aki meg ért hozzá, az meg tudja oldani másképp is a dolgokat. De ez is rendben van így. Ennyi...
AndyA
Így van.Épp csak annyi, hogy az megkérdőjelezhetetlen gyártói dokumentáció.
"Minden más kizárt, mert azt nem tudhatom..."
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46092 Dátum:
2019.03.07 csütörtök, 08:38:44 »
Idézetet írta: alf® - 2019.03.07 csütörtök, 07:31:11
Én mindig azzal szívtam nemegyszer, hogy a nem hozzáértő tulaj azzal érkezett, hogy vett másik vezérlőt bontóból, aki azt mondta neki, hogy jó hozzá. Egyszer sem stimmeltek a verzió számok. Hol a légzsák modul, hol a motorvezérlő. Mindig csak IDS-el lehetett rendbetenni.Volt olyan is, hogy még azzal sem, mert nem tudott a cserevezérlő funkciókat. Van TIS2004-m. Benne van a szervíz bulletin a modulok cseréjére.IDS-el.
De a csepeli autóelektronika javító cég gyakran úgy javít, ha hardveres hibája van a PCM-nek, letöltik róla a rajta lévő programot, és másik vezérlőre feltöltik, és kész.20perc alatt viheted a cseredarabot.Sok esetben megvárható.
Más.
Korai tdci,ICU.
Azt sem lehet kategórikusan kijelenteni, hogy csak a fl előtti volt ICU-s.
Hiszen ott volt Lacika autója, ami 2005-ös volt, már nem emlékszem, hogy fl1 vagy 2 volt, de ICU-s volt az autó.Akkor mi az évjárat határa?
Mk3nál ez még elég rendesen szabadon volt konfigolva eladási területenként is.
A korai számomra annyi, ha látom, hogy 2001-2-es tdci-ről van szó, az biztosan ICU-s.
akkor abba a kategóriába sikerült beleesni amit mondtam, számokat magasról le***juk. így nyílván nem lesz jó. de ott a forscan pl kihúzza cikkszámra pontosan, még ki sem kell húzni a helyéről a vezérlőt kereséshez.
klónozás is jó amit írsz, de ott is alapfeltétel, hogy azonos hardware-es konfigurációval rendelkezzen a donor vezérlő is. mk3-nál nincs motorvezérlő család, mint siemens, vagy bosch vezérlő esetén(edc vagy sim/sid szám pl), tehát ott is akkor lehet biztosra menni, ha egyeznek a számok.
1, van olyan fl1-2, ami diag közben felismer icu modult, de ott az nem fizikailag külön modul, hanem a pcm része
2, valaki már taknyolta az autót és fl előtti motorteret kapott.
rövidcsúcsokhoz(fl után bármelyik mk3 tdci) már nincs külön icu
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46093 Dátum:
2019.03.07 csütörtök, 08:53:07 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.03.07 csütörtök, 07:41:54
A TIS sok mindent előír, ami alapvetően arra szolgál, hogy a szerviz ne tudjon mellényúlni akkor sem, ha nem értenek hozzá. Ez így alapvetően rendben is van. Aki meg ért hozzá, az meg tudja oldani másképp is a dolgokat. De ez is rendben van így. Ennyi...
AndyA
Idézetet írta: alf® - 2019.03.07 csütörtök, 08:00:52
Így van.Épp csak annyi, hogy az megkérdőjelezhetetlen gyártói dokumentáció.
"Minden más kizárt, mert azt nem tudhatom..."
és mégis akkorákat hibáznak, hogy az hihetetlen.pl kedvencem:
1, márkaszervíz után focus2fl 1.6tdci nem megy a tempomat és törölhetetlen fékpedál kapcsoló hiba. élőadatban minden látszik, pedálkapcsolók, gombsor, stb.
majd kiderült, hogy a dízel műszerfalnak beállították, hogy 2.5T motoros, megpróbáltak rajta mindenféle funkciót bekapcsolni, gondolom kiváncsiságból (shift light, stb) nyílván nem fog így normálisan működni semmi sem. rendes felkonfigolás után minden működik gyönyörűen
2, márkaszervíz focus2 1.6 tdci cvt váltó átépítve manuálra, majd át kellett volna kódolni a vezérlőket is kézi váltósra. sikerült is félig, így nem tudta értelmezni a kuplung pedál jelét, össze vissza dobálta az alapjáratot 900-1500között, hibakód nem volt semmiben sem. minden átállítás után alapjárat 750-800 lett, ahogy kell és megszűntek az anomáliák a kocsival. ezért a rettenetért 55eft-ot kért a márkaszervíz
szóval lehet, hogy van rá leírásuk, csak magasról tojnak rá, jön jóskapista kattintgat valamit, felveszik a pénzt és 80%ban *** lesz az autó
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46094 Dátum:
2019.03.07 csütörtök, 08:55:45 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2019.03.07 csütörtök, 08:38:44
1, van olyan fl1-2, ami diag közben felismer icu modult, de ott az nem fizikailag külön modul, hanem a pcm része
2, valaki már taknyolta az autót és fl előtti motorteret kapott.
rövidcsúcsokhoz(fl után bármelyik mk3 tdci) már nincs külön icu
nem tudom, mélyebben nem mentem bele. Talán Lacika tudja, vagy ő sem.
Mk3-on kívül nagyon sok típusra lehet a forscan-t is használni modul programozásra.
Fókára,mk4,mk5,smax,galaxy, meg a fene tudja.Még a Jani dömperéhez is többet nyújt,mint mk3-hoz.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46095 Dátum:
2019.03.07 csütörtök, 08:58:06 »
Idézetet írta: alf® - 2019.03.07 csütörtök, 08:55:45
nem tudom, mélyebben nem mentem bele. Talán Lacika tudja, vagy ő sem.
Mk3-on kívül nagyon sok típusra lehet a forscan-t is használni modul programozásra.
Fókára,mk4,mk5,smax,galaxy, meg a fene tudja.Még a Jani dömperéhez is többet nyújt,mint mk3-hoz.
mk3-on egy szélvédőfűtés bekapcsolásra, egy pill fogyi bekapcsolásra kb amire érdemes
fiatalabbakkal azért csak óvatosan láttam már sync-es kocsin elkúrni vele ezt-azt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46096 Dátum:
2019.03.07 csütörtök, 09:51:05 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2019.03.07 csütörtök, 08:58:06
mk3-on egy szélvédőfűtés bekapcsolásra, egy pill fogyi bekapcsolásra kb amire érdemes
fiatalabbakkal azért csak óvatosan láttam már sync-es kocsin elkúrni vele ezt-azt
eddig legmesszebb akku le-fel ig ment el a hibamegoldás, ha nem stimmelt a modulprogizás és lefagyott. De volt egy benyás mk4, amin a kormányszögelfordulás érzékelőt kellett volna kalibrálni, és a progizás után már folyamatos törölhetetlen hiba keletkezett csekkendzsinnel.
Azt már csak IDS oldotta meg.Az fájt...akkor kiábrándultam a forscanből.Érdekes, hogy sokszor a BCM adatkiolvasáskor is teleszórja hibakóddal az autót...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Nyírimondi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46097 Dátum:
2019.03.08 péntek, 19:27:29 »
Sziasztok! Tegnap előttől fordul elő alkalomadtán stabil 60-as tempót követően, hogy menet közben valami elkezd "kerregni" a motortérben és belassítja az autót. Ha benyomom a kuplungot és ráfékezek kicsit, abbamarad. Véletlenszerűen jön elő. Elég durva hangja van, olyasmi, mintha valami hozzáérne a jobb első kerékhez belülről, majd abbahagyja. Először azt hittem, odakapott valamit, de tévedtem, mert ma is volt két ilyen alkalom. Igazából azt hittem így legutóbb, hogy kiszakad a motor a motorháztető alól. Eleinte elölről jobbról, majd legutóbb középről a motor felől éreztem ezt. Mintha belül törik/tört volna valami. :/ Felnyitottam a motorháztetőt, de minden a régi, szíjak a helyén, bár alul a legnagyobb henger kicsit 8-asban pörög. Hétfőn viszem szervizbe. Szerintetek?
«
Utoljára szerkesztve: 2019.03.08 péntek, 19:44:32 írta Nyírimondi
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46098 Dátum:
2019.03.08 péntek, 21:07:21 »
Idézetet írta: Nyírimondi - 2019.03.08 péntek, 19:27:29
Sziasztok! Tegnap előttől fordul elő alkalomadtán stabil 60-as tempót követően, hogy menet közben valami elkezd "kerregni" a motortérben és belassítja az autót. Ha benyomom a kuplungot és ráfékezek kicsit, abbamarad. Véletlenszerűen jön elő. Elég durva hangja van, olyasmi, mintha valami hozzáérne a jobb első kerékhez belülről, majd abbahagyja. Először azt hittem, odakapott valamit, de tévedtem, mert ma is volt két ilyen alkalom. Igazából azt hittem így legutóbb, hogy kiszakad a motor a motorháztető alól. Eleinte elölről jobbról, majd legutóbb középről a motor felől éreztem ezt. Mintha belül törik/tört volna valami. :/ Felnyitottam a motorháztetőt, de minden a régi, szíjak a helyén, bár alul a legnagyobb henger kicsit 8-asban pörög. Hétfőn viszem szervizbe. Szerintetek?
kollégám hasonló panaszra rugó törést javítattatott.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Nyírimondi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46099 Dátum:
2019.03.09 szombat, 08:51:24 »
Köszönöm a gyors választ! Az lehet, elég döcögős utakon járok mostanság, jó nagy kátyúkkal és gödrökkel.
Naplózva
Oldalak:
1
...
915
916
917
918
919
920
921
[
922
]
923
924
925
926
927
928
929
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ