Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 07:51:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 934 935 936 937 938 939 940 [941] 942 943 944 945 946 947 948 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14638765 alkalommal)
0 Felhasználó és 162 vendég van a témában
wyzard
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 362


E-mail
« Új hozzászólás #47000 Dátum: 2020.04.15 szerda, 09:41:21 »

Mol-os sima üzát tettél bele?

OMW-s premium van benne úgy emlékszem. Hibakódot nem talált kiolvasáskor az eszközöm, önidítózás közben pedig 8-10 másodperc után megáll az egész folyamat. Ha újra megpróbálom elindítani, akkor 8-10 másodperc után ismét leáll az egész, mint mikor lemerül az akkumulátor (nem ez a helyzet).
Úgy látom akkor szerviz lesz belőle, köszönöm a tippeket mindenkinek!  worship
Naplózva

2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #47001 Dátum: 2020.04.15 szerda, 09:44:24 »

OMW-s premium van benne úgy emlékszem. Hibakódot nem talált kiolvasáskor az eszközöm, önidítózás közben pedig 8-10 másodperc után megáll az egész folyamat. Ha újra megpróbálom elindítani, akkor 8-10 másodperc után ismét leáll az egész, mint mikor lemerül az akkumulátor (nem ez a helyzet).
Úgy látom akkor szerviz lesz belőle, köszönöm a tippeket mindenkinek!  worship

Rail nyomás felépül?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
wyzard
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 362


E-mail
« Új hozzászólás #47002 Dátum: 2020.04.15 szerda, 10:06:03 »

Rail nyomás felépül?

Ne kövezz meg ... miből derül az ki? Műszeres méréssel tudható meg?
Naplózva

2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #47003 Dátum: 2020.04.15 szerda, 10:12:48 »

Ne kövezz meg ... miből derül az ki? Műszeres méréssel tudható meg?

Diag mutatja.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #47004 Dátum: 2020.04.15 szerda, 10:19:24 »

Diag mutatja.

AndyA

Diag nélkül is kideríthető.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #47005 Dátum: 2020.04.15 szerda, 10:20:11 »

Ne kövezz meg ... miből derül az ki? Műszeres méréssel tudható meg?

Ha van valami műszered, ami ki tudja olvasni a motorvezérlőből, akkor azt figyeld miközben indítózol.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
wyzard
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 362


E-mail
« Új hozzászólás #47006 Dátum: 2020.04.15 szerda, 11:28:31 »

Ha van valami műszered, ami ki tudja olvasni a motorvezérlőből, akkor azt figyeld miközben indítózol.

Meg fogom ezt még nézni, köszönöm.
Naplózva

2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
wyzard
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 362


E-mail
« Új hozzászólás #47007 Dátum: 2020.04.15 szerda, 15:26:23 »

Meg fogom ezt még nézni, köszönöm.

Még annyit elfelejtettem írni, hogy az első indításnál 4 'pukkanást' hallottam (bár az utolsó kissé lecsípődött a videóból, de 4 db volt, ha jól hallottam):
https://drive.google.com/open?id=1RdC-XYW5FDm8npz6aGaaKzKqXVPv9A08
Naplózva

2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #47008 Dátum: 2020.04.15 szerda, 22:15:57 »

Erre emlékszem, de a végkifejletről nem tudok. Mi derült ki végül, hogy mi volt?

AndyA
majd elmesélem, mert nem volt publikus.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gabesz09
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91


E-mail
« Új hozzászólás #47009 Dátum: 2020.05.08 péntek, 16:44:56 »

Sziasztok!  Amikor 2018.10.18-án cserélték (Cromax Bp.) a főtengely ékszíjtárcsát (és a többi görgő feszítőt stb.) szóltak,hogy a főtengelynél van némi olaj szivárgás. Az lenne a kérdésem, hogy ha már megnézi a szerelő lehet-e külön kapni oda tömítést és hogyan kell azt keresni milyen néven, mert cseréltetném akkor azt is (Dayco ékszíjtárcsát raktak bele azt tudom,lehet érdemes lenne ékszíjtárcsa tömítést cseréltetni? Azt így külön nem találtam).Bár a főkérdésem az lenne, hogy most milyen tömítésre gondolhatott (nem vagyok jártas nagyon az autó azon részénél Smiley) Van ott még a főtengelyen tömítés amit lehet/ kell cserélni? Én sajnos nem tudom egyértelműen megállapítani honnan jön az olaj mert most cserélnem kell olajteknő tömítést is mert a környéke elég olajos. Ha ott az ékszíj tárcsánál szétszedik, megnézik van ott valami buktató amire felhívjam a figyelmüket, hogy mire kell ott vigyázni? Bár nincs mérhető olajfogyás az olajcserék közötti időszakban. Köszönöm előre is a válaszaitokat. Üdv.:Gábor
Naplózva

MK4 2.0 TDCI DPF, 2012 kombi; TXBA ;BA7 120kW/163LE Titanium
MK4 1,6 benzin 2009 hatchback, RHBA , BA7, 81kW/110LE Ambiente
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #47010 Dátum: 2020.05.08 péntek, 16:55:08 »

Sziasztok!  Amikor 2018.10.18-án cserélték (Cromax Bp.) a főtengely ékszíjtárcsát (és a többi görgő feszítőt stb.) szóltak,hogy a főtengelynél van némi olaj szivárgás. Az lenne a kérdésem, hogy ha már megnézi a szerelő lehet-e külön kapni oda tömítést és hogyan kell azt keresni milyen néven, mert cseréltetném akkor azt is (Dayco ékszíjtárcsát raktak bele azt tudom,lehet érdemes lenne ékszíjtárcsa tömítést cseréltetni? Azt így külön nem találtam).Bár a főkérdésem az lenne, hogy most milyen tömítésre gondolhatott (nem vagyok jártas nagyon az autó azon részénél Smiley) Van ott még a főtengelyen tömítés amit lehet/ kell cserélni? Én sajnos nem tudom egyértelműen megállapítani honnan jön az olaj mert most cserélnem kell olajteknő tömítést is mert a környéke elég olajos. Ha ott az ékszíj tárcsánál szétszedik, megnézik van ott valami buktató amire felhívjam a figyelmüket, hogy mire kell ott vigyázni? Bár nincs mérhető olajfogyás az olajcserék közötti időszakban. Köszönöm előre is a válaszaitokat. Üdv.:Gábor

A főtengelynek természetesen mind a két végén van egy szimering. Azt, ami a váltó felől van, elég nehéz cserélni, mert le kell szedni hozzá a váltót és a lendkereket is. A generátor szíjkör hajtótárcsája felőlit nyilván egyszerűbb, ls ha ott szivárog az olaj, akkor érdemes is mihamarabb. Ha a szíjra kerül az olaj, elég rövid idő alatt megeszi, nem olajálló az anyaga.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #47011 Dátum: 2020.05.08 péntek, 16:59:04 »

Sziasztok!  Amikor 2018.10.18-án cserélték (Cromax Bp.) a főtengely ékszíjtárcsát (és a többi görgő feszítőt stb.) szóltak,hogy a főtengelynél van némi olaj szivárgás. Az lenne a kérdésem, hogy ha már megnézi a szerelő lehet-e külön kapni oda tömítést és hogyan kell azt keresni milyen néven, mert cseréltetném akkor azt is (Dayco ékszíjtárcsát raktak bele azt tudom,lehet érdemes lenne ékszíjtárcsa tömítést cseréltetni? Azt így külön nem találtam).Bár a főkérdésem az lenne, hogy most milyen tömítésre gondolhatott (nem vagyok jártas nagyon az autó azon részénél Smiley) Van ott még a főtengelyen tömítés amit lehet/ kell cserélni? Én sajnos nem tudom egyértelműen megállapítani honnan jön az olaj mert most cserélnem kell olajteknő tömítést is mert a környéke elég olajos. Ha ott az ékszíj tárcsánál szétszedik, megnézik van ott valami buktató amire felhívjam a figyelmüket, hogy mire kell ott vigyázni? Bár nincs mérhető olajfogyás az olajcserék közötti időszakban. Köszönöm előre is a válaszaitokat. Üdv.:Gábor

Hát nem kapkodsz....

1.5 éve szóltak, hogy szivárog az olaj és most foglalkozol vele.  laugh
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Gabesz09
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91


E-mail
« Új hozzászólás #47012 Dátum: 2020.05.08 péntek, 17:08:36 »

A főtengelynek természetesen mind a két végén van egy szimering. Azt, ami a váltó felől van, elég nehéz cserélni, mert le kell szedni hozzá a váltót és a lendkereket is. A generátor szíjkör hajtótárcsája felőlit nyilván egyszerűbb, ls ha ott szivárog az olaj, akkor érdemes is mihamarabb. Ha a szíjra kerül az olaj, elég rövid idő alatt megeszi, nem olajálló az anyaga.

AndyA
Ez a generátor felőli oldalon van ahol a klímát is hajtja az ékszíj. Ez így (elnagyolt munkalépésekben)  mit hoz magával? Gondolok itt arra, hogy jobb kerék le, sárvédő műanyag le, szíj lelazít ékszíjtárcsa leszedése után a tömítés cseréjéhez mennyire kell hozzá nyúlni a főtengely környékén? Mit kell még ott leszerelni? Hogyan kell az oda való tömítést keresni? A Cromax oldalán 8735-ös azonosító alatt csak 2.2-es motorhoz találok.

Külön köszönöm MegGyőzőnek a letolást,őt vártam elsőnek, de sajnos a segítő szándék előbb érkezett Wink
Naplózva

MK4 2.0 TDCI DPF, 2012 kombi; TXBA ;BA7 120kW/163LE Titanium
MK4 1,6 benzin 2009 hatchback, RHBA , BA7, 81kW/110LE Ambiente
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #47013 Dátum: 2020.05.08 péntek, 17:44:35 »

Ez a generátor felőli oldalon van ahol a klímát is hajtja az ékszíj. Ez így (elnagyolt munkalépésekben)  mit hoz magával? Gondolok itt arra, hogy jobb kerék le, sárvédő műanyag le, szíj lelazít ékszíjtárcsa leszedése után a tömítés cseréjéhez mennyire kell hozzá nyúlni a főtengely környékén? Mit kell még ott leszerelni? Hogyan kell az oda való tömítést keresni? A Cromax oldalán 8735-ös azonosító alatt csak 2.2-es motorhoz találok.

Külön köszönöm MegGyőzőnek a letolást,őt vártam elsőnek, de sajnos a segítő szándék előbb érkezett Wink

Nem hiszem, hogy leoltottalak.
Csupán megállapítottam, hogy nem kapkodod el a problémát.


ui.: NE az a leírás legyen már a mérvadó, amit a cromax odaír egy alkatrészhez!  vigyor3


https://www.mindenamiford.hu/ford_mondeo_103/ford_mondeo_200007___200703_106/20l_duratorq_tdci_96kw__130le_973/motor_gyujtas_kipufogo_1912/fotengely-szimering-1920072

 wave



Azt a szimmeringet szerelni, kell egy szerszám is!

https://pumatools.hu/fotengely-szimering-szerelo-elso-burkolat-leszerelo-szerszam-ford-las-6191.html
https://aprohirdetesingyen.hu/autoalkatreszek/10217981/f-tengely-tomites-szerel-szerszam-ford-c6228

 Cool
« Utoljára szerkesztve: 2020.05.08 péntek, 17:55:06 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Gabesz09
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91


E-mail
« Új hozzászólás #47014 Dátum: 2020.05.08 péntek, 19:19:45 »


Köszönöm szépen a választ és a linkeket!
Megkérem a helyi (soproni) szerelőmet, hogy nézze meg ha már az olajteknőnél
úgyis van dolga.Ha mégis szükség lenne a cserére akkor már olyant kell keresnem akinek van szerszáma hozzá.
Köszi mégegyszer, üdv.:Gábor
Naplózva

MK4 2.0 TDCI DPF, 2012 kombi; TXBA ;BA7 120kW/163LE Titanium
MK4 1,6 benzin 2009 hatchback, RHBA , BA7, 81kW/110LE Ambiente
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #47015 Dátum: 2020.05.08 péntek, 19:20:54 »

Köszönöm szépen a választ és a linkeket!
Megkérem a helyi (soproni) szerelőmet, hogy nézze meg ha már az olajteknőnél
úgyis van dolga.Ha mégis szükség lenne a cserére akkor már olyant kell keresnem akinek van szerszáma hozzá.
Köszi mégegyszer, üdv.:Gábor


Lehet csinálni/gyártani szerszámot. Annyira nem bonyolult. (Két flex kulcs is megteszi, ügyesen....)
« Utoljára szerkesztve: 2020.05.08 péntek, 19:36:15 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Gabesz09
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91


E-mail
« Új hozzászólás #47016 Dátum: 2020.05.10 vasárnap, 17:41:29 »

Lehet csinálni/gyártani szerszámot. Annyira nem bonyolult. (Két flex kulcs is megteszi, ügyesen....)
Köszi szépen! Szia!
Naplózva

MK4 2.0 TDCI DPF, 2012 kombi; TXBA ;BA7 120kW/163LE Titanium
MK4 1,6 benzin 2009 hatchback, RHBA , BA7, 81kW/110LE Ambiente
studeni
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


E-mail
« Új hozzászólás #47017 Dátum: 2020.05.10 vasárnap, 18:05:27 »

Sziasztok!

Kellene egy kis segítség. Van egy 2.0tdci 2003 mondeom.Az lenne a kérdés hogy milyen injektort tehetek bele 401Z-n kívül.Köszi mindenkinek a választ.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #47018 Dátum: 2020.05.10 vasárnap, 18:10:18 »

Sziasztok!

Kellene egy kis segítség. Van egy 2.0tdci 2003 mondeom.Az lenne a kérdés hogy milyen injektort tehetek bele 401Z-n kívül.Köszi mindenkinek a választ.
http://mondeo.hu/index.php?topic=19585.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Attila925
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #47019 Dátum: 2020.05.13 szerda, 08:52:37 »

Sziasztok. 1 éves állás után mire számíthatok, hogy mi lesz meghalva a motorban? (2.0 tdci, 2004, 130 paci, N7BA)
A válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #47020 Dátum: 2020.05.13 szerda, 08:58:55 »

Sziasztok. 1 éves állás után mire számíthatok, hogy mi lesz meghalva a motorban? (2.0 tdci, 2004, 130 paci, N7BA)
A válaszokat előre is köszönöm!
a go szűrő biztosan.akku.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Attila925
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #47021 Dátum: 2020.05.13 szerda, 09:02:53 »

Az akksi szerencsére ki van véve.
Egy lánc csere mennyire veszélyes egyébként? Mert időszerű lett volna amúgy is.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #47022 Dátum: 2020.05.13 szerda, 09:19:23 »

Az akksi szerencsére ki van véve.
Egy lánc csere mennyire veszélyes egyébként? Mert időszerű lett volna amúgy is.

Időszerű a láncsere?
Nincs megadott csere intervallum.
Mennyire veszélyes a csere?
Nem veszélyes, ha nem rakod a lánc és a fogaskerék közé az ujjad miközben forgató a motort.
Valamint a megemelt autót alábakolod.
 vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #47023 Dátum: 2020.05.13 szerda, 10:20:37 »

Az akksi szerencsére ki van véve.
Egy lánc csere mennyire veszélyes egyébként? Mert időszerű lett volna amúgy is.
miért érzed időszerűnek? Az állástol az sem kopik...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #47024 Dátum: 2020.05.13 szerda, 12:14:22 »

Az akksi szerencsére ki van véve.
Egy lánc csere mennyire veszélyes egyébként? Mert időszerű lett volna amúgy is.

Mitől, miért? Az enéymben 498500 km-t bírt ki csere nélkül, igaz, nagyobbrészt autópályán. Semmi jelét nem adta, hogy cserélni kellene. Utána is csak azért cseréltem, mert a másik motorban már volt gyárilag, így nem kellett ezt átrakatnom. Cheesy

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Attila925
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #47025 Dátum: 2020.05.13 szerda, 13:45:16 »

Azért cserélném, mert már csörren, amikor beindítom, de pár másodperc és elhallgat.
Bontottan mennyire érdemes önindítót cserélni, vagy inkább tegyek bele egy újat?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #47026 Dátum: 2020.05.13 szerda, 15:18:40 »

Azért cserélném, mert már csörren, amikor beindítom, de pár másodperc és elhallgat.
Bontottan mennyire érdemes önindítót cserélni, vagy inkább tegyek bele egy újat?

Kertész utcában leadva a régit 28-30 ezer körül kapsz egy felújítottat. Bárdiban utángyártott van hasonló árban, ami vadonatúj, nincs benne felújított alkatrész.

Használtan kapsz sokkal olcsóbban is, de ami ránézésre elfogadható állapotú, az nem lesz 5 ezer Ft abból sem, és akkor is mindenképpen lutri, hogy meddig bírja még.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #47027 Dátum: 2020.05.18 hétfő, 21:02:11 »

Kertész utcában leadva a régit 28-30 ezer körül kapsz egy felújítottat. Bárdiban utángyártott van hasonló árban, ami vadonatúj, nincs benne felújított alkatrész.

Használtan kapsz sokkal olcsóbban is, de ami ránézésre elfogadható állapotú, az nem lesz 5 ezer Ft abból sem, és akkor is mindenképpen lutri, hogy meddig bírja még.

AndyA

Nézd majd meg újra a Bárdit, nincs 30e körül indítómotor. ~55e inkább.    wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #47028 Dátum: 2020.05.19 kedd, 07:09:39 »

Nézd majd meg újra a Bárdit, nincs 30e körül indítómotor. ~55e inkább.    wave

Listaáron. Az éppen olyan 30 körül lesz kedvességgel.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #47029 Dátum: 2020.05.19 kedd, 09:35:56 »

Listaáron. Az éppen olyan 30 körül lesz kedvességgel.

AndyA

Ja és alapból azzal az árral kell számolni?  Ennyi erővel semmi (bármilyen termék, új autó..TV, hűtő) nem annyiba kerül, amennyi ki van rakva elé?
Listaár, azaz....ami mindenkinek elérhető.  wave


Én sem arra hivatkozom, hogy ÉN mennyiért vennék meg valamit kedvezményesen.  Cool


« Utoljára szerkesztve: 2020.05.19 kedd, 09:38:54 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #47030 Dátum: 2020.05.19 kedd, 10:48:36 »

Ja és alapból azzal az árral kell számolni?  Ennyi erővel semmi (bármilyen termék, új autó..TV, hűtő) nem annyiba kerül, amennyi ki van rakva elé?
Listaár, azaz....ami mindenkinek elérhető.  wave

Én sem arra hivatkozom, hogy ÉN mennyiért vennék meg valamit kedvezményesen.  Cool

Neki is elérhető ennyiért, azért írtam ezt az árat.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


E-mail
« Új hozzászólás #47031 Dátum: 2020.05.19 kedd, 11:04:37 »

...mert már csörren, amikor beindítom, de pár másodperc és elhallgat.

Ez nekem is ugyanigy van. Amikor mutattam a szervizben, azt mondták rá, hogy ezzel semmi gond nincsen, hiszen amig felépül az olajnyomás az pár másodperc és csak azután lesz hatásos a láncfeszitő.
Megtudná valaki erősiteni, vagy cáfolni, hogy normális a lánc csörgése inditás után pár másodpercig?
« Utoljára szerkesztve: 2020.05.19 kedd, 11:14:45 írta bari012 » Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
szeky71
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #47032 Dátum: 2020.05.21 csütörtök, 14:04:28 »

Üdv valaki meg tudja mondani, hogy 2003 mk3 2.0 tdci mondeónál hol  található az alapjárati léptető motor? Könnyen szerelhető helyen vagy eldugva ?
Naplózva
szeky71
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #47033 Dátum: 2020.05.21 csütörtök, 14:10:36 »

Sziasztok!

Tanácsot szeretnék kérni javíttatás ügyében.
MK3, 2.0 TDCI, FMBA motorkódú motorom van. Minap mentem fel a pályára  és azt éreztem, hogy alig bírja elérni a 130 km/h-t, annyira erőtlen, az izzításjelző lámpa pedig villog. Mindezek ellenére gond nélkül haza tudtam vele jönni (kb. 50 km-t). Ezek után el akartam vinni szerelőhöz, de ekkor már be se indult a motor. Végül gázadással és hatalmas füsttel sikerült beindítani, elmentem a szerelőhöz, kiolvasta a hibakódokat:
-a nagynyomású szivattyú elektronikával van gond
-az egyik henger injektorával van gond
Elküldött dízeleshez, mert ő ezen nem tud segíteni. A dízeles szerelőnek elmondtam a dolgokat és ő rögtön rávágta, hogy a nagynyomású szivattyú eldarálja valahogy a járókerekét, ezáltal nincs üa. nyomás, a keletkező fémforgács pedig tönkreteszi a dolgokat. Tehát cserélni kell a nagynyomásút, az injektorokat, az üa. szűrőt, kitisztítani az üa. rendszert, meg még talán 1-2 apróság. Azt mondta, ez kb. 400e ft.
Első kérdésem az lenne, hogy ez tényleg ennyire típushibája a motornak, hogy "ránézésre" megállapítható, mert nekem ez így kicsit furcsa volt. Nem értek hozzá, de nem lehet, hogy tényleg csak valami elektronikai gond van, a porlasztó meg egyszerűen elöregedett?
Másodszor pedig, ahogy nézegettem neten, a szivattyú kb. 350e, az injektorok kb. 70e/db. Ez így már jócskán több, mint 400e, szóval gondolom ez az ár felújított dolgokra vonatkozik. Szerintetek érdemes felújítottból megcsináltatni a dolgokat, vagy az eléggé szerencsejáték? 6-700 ezret az új alkatrészekre nem tudok kifizetni, szóval kissé tanácstalan vagyok. Tudtok esetleg ajánlani hozzáértő és megbízható szerelőt Pesten, akihez el tudnám vinni még egy "diagnózisra", aztán ha nagyjából stimmelnek a dolgok, akkor mehet a buli.

Köszönettel,
Csaba

Naplózva
szeky71
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #47034 Dátum: 2020.05.21 csütörtök, 14:15:16 »

Sziasztok!

Tanácsot szeretnék kérni javíttatás ügyében.
MK3, 2.0 TDCI, FMBA motorkódú motorom van. Minap mentem fel a pályára  és azt éreztem, hogy alig bírja elérni a 130 km/h-t, annyira erőtlen, az izzításjelző lámpa pedig villog. Mindezek ellenére gond nélkül haza tudtam vele jönni (kb. 50 km-t). Ezek után el akartam vinni szerelőhöz, de ekkor már be se indult a motor. Végül gázadással és hatalmas füsttel sikerült beindítani, elmentem a szerelőhöz, kiolvasta a hibakódokat:
-a nagynyomású szivattyú elektronikával van gond
-az egyik henger injektorával van gond
Elküldött dízeleshez, mert ő ezen nem tud segíteni. A dízeles szerelőnek elmondtam a dolgokat és ő rögtön rávágta, hogy a nagynyomású szivattyú eldarálja valahogy a járókerekét, ezáltal nincs üa. nyomás, a keletkező fémforgács pedig tönkreteszi a dolgokat. Tehát cserélni kell a nagynyomásút, az injektorokat, az üa. szűrőt, kitisztítani az üa. rendszert, meg még talán 1-2 apróság. Azt mondta, ez kb. 400e ft.
Első kérdésem az lenne, hogy ez tényleg ennyire típushibája a motornak, hogy "ránézésre" megállapítható, mert nekem ez így kicsit furcsa volt. Nem értek hozzá, de nem lehet, hogy tényleg csak valami elektronikai gond van, a porlasztó meg egyszerűen elöregedett?

Másodszor pedig, ahogy nézegettem neten, a szivattyú kb. 350e, az injektorok kb. 70e/db. Ez így már jócskán több, mint 400e, szóval gondolom ez az ár felújított dolgokra vonatkozik. Szerintetek érdemes felújítottból megcsináltatni a dolgokat, vagy az eléggé szerencsejáték? 6-700 ezret az új alkatrészekre nem tudok kifizetni, szóval kissé tanácstalan vagyok. Tudtok esetleg ajánlani hozzáértő és megbízható szerelőt Pesten, akihez el tudnám vinni még egy "diagnózisra", aztán ha nagyjából stimmelnek a dolgok, akkor mehet a buli.

Köszönettel,
Csaba


Szia, nekem ue a problémám volt és úgy oldottam meg, hogy 200.000 forintért vettem egy komplett bontott motort, majd amit csak lehetett átszereltettem róla az én motoromra. Megoldódott a probléma így 350.00 ft-ba fájt a dolog, de a bontott motorból kb. 150.000 ft-ot ki lehet még árulni.

worship worship worship worship
Naplózva
studeni
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


E-mail
« Új hozzászólás #47035 Dátum: 2020.05.21 csütörtök, 17:35:54 »

Sziasztok!

2,0tdci 2003 131Le hol találom a kopogás szenzort?köszi mindenkinek.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #47036 Dátum: 2020.05.21 csütörtök, 18:02:32 »

Sziasztok!

2,0tdci 2003 131Le hol találom a kopogás szenzort?köszi mindenkinek.

Kopogás érzékelő szenzor.
Ha ismerjük a feladatát és tudjuk, hogy hol kell/lehet az "figyelni", akkor máris meg van a helye is.  wave
A motorblokk oldalán, közelebb a hengerfej síkjához.

« Utoljára szerkesztve: 2020.05.21 csütörtök, 18:04:49 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #47037 Dátum: 2020.05.21 csütörtök, 20:09:19 »

Sziasztok!

2,0tdci 2003 131Le hol találom a kopogás szenzort?köszi mindenkinek.

Látod, hogy GSR milyen megszállottan segít mindenkinek? Képes volt széthányni egy TDCi-t, hogy le tudja fotózni neked.  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #47038 Dátum: 2020.05.23 szombat, 02:22:09 »

SOS segítséget kérnék!

Nem indul az autóm 2004 2.2. TDCi, és itt ragadtam az M3-as Praktikernél.
Tekeri, de nem indul be és elkezd villogni az izzítás lámpa.

Nemrég cseréltek benne egy izzítógyertyát, mert eléggé füstölt indítaskor. Azóta kevésbe füstöl. Viszont egyszer lefulladt és villogott az izzítás lámpa. De akkor egyből újraindult. Azóta mentem vele kb. 500 km-t gond nélkül.
Most meg nem indul.
Vkinek vmi sos ötlet?
 

A márciusi incidens óta az autóm szépen indult, ketyegett, mint egy zsebóra. Abban a  hitben éltem, hogy vmi egyszeri probléma volt ami megszűnt... Egészen máig..
Ma ugyanúgy nem indult be miután leállítottam. Mivel a múltkori eset óta van nálam hibakiolvasó, azt hitem kiderül mi a hiba. De sajna a hibatároló üres volt. Tekertettem, gyújtást nem vettem le, kiolvasás és üres . Fura.
Lehúztam a nyomócső végéről a csati, így is tekertettem kicsit, de így sem dobott hibakódot.. ez normális?
Végül az idő újra megoldotta... vagy az hogy visszább hűlt a motor. Ezt délután 2x játszotta el.
Kicsit rizikózva elindultam hosszabb útra, kb 250 km autópálya probléma nélkül. Majd a váosba begurulva, ház előtt alapjárton malacfarok felvillant és leállt a motor. De egyből újra tudtam indítani, azóta többször is.

Nekem ezekből kicsit úgy tűnik, mintha a hő lenne rá hatással...
A másik amit észrevettem és holnap orvoslom, hogy a gázolajszűrő műanyag rögzítői eltörtek, és a szűrőt a csövek tartják és a levegőben lóg.

Vélemények?
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #47039 Dátum: 2020.05.23 szombat, 07:41:21 »

A márciusi incidens óta az autóm szépen indult, ketyegett, mint egy zsebóra. Abban a  hitben éltem, hogy vmi egyszeri probléma volt ami megszűnt... Egészen máig..
Ma ugyanúgy nem indult be miután leállítottam. Mivel a múltkori eset óta van nálam hibakiolvasó, azt hitem kiderül mi a hiba. De sajna a hibatároló üres volt. Tekertettem, gyújtást nem vettem le, kiolvasás és üres . Fura.
Lehúztam a nyomócső végéről a csati, így is tekertettem kicsit, de így sem dobott hibakódot.. ez normális?
Végül az idő újra megoldotta... vagy az hogy visszább hűlt a motor. Ezt délután 2x játszotta el.
Kicsit rizikózva elindultam hosszabb útra, kb 250 km autópálya probléma nélkül. Majd a váosba begurulva, ház előtt alapjárton malacfarok felvillant és leállt a motor. De egyből újra tudtam indítani, azóta többször is.

Nekem ezekből kicsit úgy tűnik, mintha a hő lenne rá hatással...
A másik amit észrevettem és holnap orvoslom, hogy a gázolajszűrő műanyag rögzítői eltörtek, és a szűrőt a csövek tartják és a levegőben lóg.

Vélemények?

Milyen olvasó van nálad?
Ha általános OBD, akkor az semmi.
Gyártó/típusspecifikus hibakódokat azok nem látnak.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #47040 Dátum: 2020.05.23 szombat, 18:56:53 »

Milyen olvasó van nálad?
Ha általános OBD, akkor az semmi.
Gyártó/típusspecifikus hibakódokat azok nem látnak.


Vmi általános, MaxScan ...
A kijelző teszt is dtc none- t villogott.

Ma eddig indult, de egyszer megint megállt malacfarok villogással...  falbav
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #47041 Dátum: 2020.05.23 szombat, 19:36:54 »


Vmi általános, MaxScan ...
A kijelző teszt is dtc none- t villogott.

Ma eddig indult, de egyszer megint megállt malacfarok villogással...  falbav

Ezt enged el... Szerinted ez a PCM DTC-ket mutatja/mutatná?  laugh

Na, akkor olvass normális, Ford-hoz való programmal. Addig nincs tovább...  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #47042 Dátum: 2020.05.24 vasárnap, 15:55:29 »


Vmi általános, MaxScan ...
A kijelző teszt is dtc none- t villogott.

Ma eddig indult, de egyszer megint megállt malacfarok villogással...  falbav

Keress valami rendes, Ford saját kódokat is kezelni képest interface-t és programot (Forscan már jó). Utána amikor villog a malacfarok, motor leállítás nélkül!!! olvasd ki a kódokat, és írd meg itt.

A VINT átkapcsolós ELM-327 interface-ek elég jól beváltak eddig, de itt, a fórumon is van, aki árul ilyesmit.

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/41R9d6Cw5iL._AC_SY400_.jpg

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #47043 Dátum: 2020.05.25 hétfő, 14:04:20 »

Keress valami rendes, Ford saját kódokat is kezelni képest interface-t és programot (Forscan már jó). Utána amikor villog a malacfarok, motor leállítás nélkül!!! olvasd ki a kódokat, és írd meg itt.

A VINT átkapcsolós ELM-327 interface-ek elég jól beváltak eddig, de itt, a fórumon is van, aki árul ilyesmit.

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/41R9d6Cw5iL._AC_SY400_.jpg

AndyA


Köszi a tippet!
Most egy olvasás miatt nem ruháznék be egy ilyen készülékre, mert lassan megválok ettől a kocsitól.
Mondjuk kölcsön meg nem valószínű hogy kapok akár több hétre is egy ilyen olvasót...
Kitalálom akkor hogyan tovább.  wave

Ha valaki esetleg kölcsönözne egy olvasót, megköszönném  worship
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
studeni
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


E-mail
« Új hozzászólás #47044 Dátum: 2020.05.25 hétfő, 17:48:22 »

Helló!

A 2.0tdci 131 le FMBA motorkódú motorhoz jó az 504Z injektor?Köszi mindenkinek a választ. worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #47045 Dátum: 2020.05.25 hétfő, 18:27:48 »

Helló!

A 2.0tdci 131 le FMBA motorkódú motorhoz jó az 504Z injektor?Köszi mindenkinek a választ. worship
http://mondeo.hu/index.php?topic=19585.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
studeni
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


E-mail
« Új hozzászólás #47046 Dátum: 2020.05.25 hétfő, 20:19:43 »

Helló!

A 2.0tdci 131 le FMBA motorkódú motorhoz jó az 504Z injektor?Köszi mindenkinek a választ. worship


Ez a táblázat meg van nekem is,de az autómban volt 504Z 1db.A táblázat szerint nem lehetne...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #47047 Dátum: 2020.05.25 hétfő, 20:27:06 »


Ez a táblázat meg van nekem is,de az autómban volt 504Z 1db.A táblázat szerint nem lehetne...

A táblázat szereli be a porlasztó csúcsokat? Nem....  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #47048 Dátum: 2020.05.25 hétfő, 20:27:31 »


Ez a táblázat meg van nekem is,de az autómban volt 504Z 1db.A táblázat szerint nem lehetne...
akkor már mókolták.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #47049 Dátum: 2020.05.25 hétfő, 20:30:30 »

akkor már mókolták.

Szerintem pár darab olyan MK3 tdci létezhet már/még, aminek a tüzelőanyag rendszeréhez még nem nyúltak.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 934 935 936 937 938 939 940 [941] 942 943 944 945 946 947 948 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.047 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.