Ford Mondeo Club Hungary
2025.02.16 vasárnap, 19:54:21
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
933
934
935
936
937
938
939
[
940
]
941
942
943
944
945
946
947
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14933064 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27045
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46950 Dátum:
2020.03.23 hétfő, 20:45:20 »
Idézetet írta: nandi - 2020.03.23 hétfő, 20:18:11
Nekem ilyen bizonytalan elindulás és leállás és nem indulás a gázolajszűrő miatt volt!
Hidegben tud ilyet, de amikor problémája volt vele, akkor nem volt ennyire hideg, mint most. Vagy nagyon régen cserélte, és rém koszos lehet.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46951 Dátum:
2020.03.24 kedd, 13:41:49 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.03.23 hétfő, 20:45:20
Hidegben tud ilyet, de amikor problémája volt vele, akkor nem volt ennyire hideg, mint most. Vagy nagyon régen cserélte, és rém koszos lehet.
AndyA
Nem régen cseréltem, max 15ekm van benne...
A hibataroló mindig eltarolja a hibát?
Milyen direkt hibát tudnék generalni, hogy meglássam eltarolja-e?
Pl. Nyomócsővegén a csatit ha lehúzom?
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48566
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46952 Dátum:
2020.03.24 kedd, 15:38:23 »
Idézetet írta: Levis - 2020.03.24 kedd, 13:41:49
Nem régen cseréltem, max 15ekm van benne...
A hibataroló mindig eltarolja a hibát?
Milyen direkt hibát tudnék generalni, hogy meglássam eltarolja-e?
Pl. Nyomócsővegén a csatit ha lehúzom?
nem. Mk3 a gyujtas levetele után ha a következő gyujtas raadasakor nem tárol hibát akkor törlődik a hibatarolo.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46953 Dátum:
2020.03.24 kedd, 16:02:31 »
Idézetet írta: alf® - 2020.03.24 kedd, 15:38:23
nem. Mk3 a gyujtas levetele után ha a következő gyujtas raadasakor
nem tárol hibát akkor törlődik a hibatarolo
.
Nem minden esetben van ez így.
Ha nem tárol, akkor mi törlődik?
«
Utoljára szerkesztve: 2020.03.24 kedd, 18:08:38 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27045
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46954 Dátum:
2020.03.24 kedd, 17:39:17 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.03.24 kedd, 16:02:31
Nem minden esetben van ez így.
Igen, tudjuk, van olyan hiba, ami ilyenkor sem törlődik...
A lényeg viszont az, hogy a hibák egy jelentős része igen, és hiába olvasná ki utóbb az ember, akkor muszáj, amikor villog a malacfarok, motorleó nélkül.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mykrisz39804
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46955 Dátum:
2020.03.24 kedd, 17:40:40 »
Sziasztok 504z porlasztót ki lehet váltani valami mással ideiglenesen?
Pl 301z
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46956 Dátum:
2020.03.24 kedd, 18:06:31 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.03.24 kedd, 17:39:17
Igen, tudjuk, van olyan hiba, ami ilyenkor sem törlődik...
A lényeg viszont az, hogy a hibák egy jelentős része igen, és hiába olvasná ki utóbb az ember, akkor muszáj, amikor villog a malacfarok, motorleó nélkül.
AndyA
Komolyan?
Ezt nem úgy lehet eldönteni, hogy "jelentős része" A hibakódok nem részekre vannak osztva.
A plauzibilis és/vagy üzemállapot függő generált hibaüzenetek törlődhetnek és mivel az a hibaállapot csak akkor van/volt így a következő gyújtás ciklusban nyilván nincs ott....egészen a hibát generáló üzemállapot ismétlődéséig.
Csak azért írtam, hogy egységes kijelentést ne tegyünk.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46957 Dátum:
2020.03.24 kedd, 18:07:32 »
Idézetet írta: Mykrisz39804 - 2020.03.24 kedd, 17:40:40
Sziasztok 504z porlasztót ki lehet váltani valami mással ideiglenesen?
Pl 301z
Almás rétest tudunk ideiglenesen körtéből csinálni?
Ami gyárilag belevaló, azt kell beszerelni.
«
Utoljára szerkesztve: 2020.03.24 kedd, 18:09:26 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46958 Dátum:
2020.03.24 kedd, 19:29:00 »
Idézetet írta: Mykrisz39804 - 2020.03.24 kedd, 17:40:40
Sziasztok 504z porlasztót ki lehet váltani valami mással ideiglenesen?
Pl 301z
Persze. Két lábbal vagy biciklivel, esetleg buszjeggyel.
«
Utoljára szerkesztve: 2020.03.25 szerda, 07:10:28 írta AndyA
»
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Mykrisz39804
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46959 Dátum:
2020.03.24 kedd, 20:23:09 »
Köszönöm.
Az hogy ti okosak lehordtok mindenkit ha kérdez valamit az rendben van?
Ha hülyeséget kérdezek az nincs rendben nekem tudnom kell és kész.
Igy születik mindenki nem? Tudni kell mindent és kész.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46960 Dátum:
2020.03.24 kedd, 20:38:54 »
Idézetet írta: Mykrisz39804 - 2020.03.24 kedd, 20:23:09
Köszönöm.
Az hogy ti okosak lehordtok mindenkit ha kérdez valamit az rendben van?
Ha hülyeséget kérdezek az nincs rendben nekem tudnom kell és kész.
Igy születik mindenki nem? Tudni kell mindent és kész.
Nem lehordásnak szántam, gondolj az előző hsz-em végére egy smiley-t
Sokminden van az autóban, ami akár ideiglenesen, akár véglegesen helyettesíthető mással. De az üzemanyagrendszer még gyárilag is egy elég érzékeny pontja az autónak. Még a pontosan belevaló alkatrészeket is nagy odafigyeléssel kell szerelni (gondolj bele, ezer bar-os nyomások rohangálnak bizonyos helyeken).
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48566
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46961 Dátum:
2020.03.24 kedd, 21:18:45 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2020.03.24 kedd, 20:38:54
Nem lehordásnak szántam, gondolj az előző hsz-em végére egy smiley-t
Sokminden van az autóban, ami akár ideiglenesen, akár véglegesen helyettesíthető mással. De az üzemanyagrendszer még gyárilag is egy elég érzékeny pontja az autónak. Még a pontosan belevaló alkatrészeket is nagy odafigyeléssel kell szerelni (gondolj bele, ezer bar-os nyomások rohangálnak bizonyos helyeken).
elsőre nem ment volna igy?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27045
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46962 Dátum:
2020.03.25 szerda, 07:10:56 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2020.03.24 kedd, 20:38:54
Nem lehordásnak szántam, gondolj az előző hsz-em végére egy smiley-t
Sokminden van az autóban, ami akár ideiglenesen, akár véglegesen helyettesíthető mással. De az üzemanyagrendszer még gyárilag is egy elég érzékeny pontja az autónak. Még a pontosan belevaló alkatrészeket is nagy odafigyeléssel kell szerelni (gondolj bele, ezer bar-os nyomások rohangálnak bizonyos helyeken).
Odatettem neked a smiley-t, ha már te lusta voltál.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46963 Dátum:
2020.03.25 szerda, 08:36:59 »
Idézetet írta: alf® - 2020.03.24 kedd, 21:18:45
elsőre nem ment volna igy?
Nem!
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27045
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46964 Dátum:
2020.03.25 szerda, 08:37:21 »
Idézetet írta: alf® - 2020.03.24 kedd, 21:18:45
elsőre nem ment volna igy?
Nem.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48566
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46965 Dátum:
2020.03.25 szerda, 08:50:22 »
Hagyjuk.Tuskók vagytok és kész.Gondolj ide egy smile-t.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mykrisz39804
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46966 Dátum:
2020.03.29 vasárnap, 17:44:13 »
Bocsánat a kitörésemért.
Azért gondoltam a 301zre mert 4 darab van polcon belőle ami jó.
Az 504z meg elég drága és elég *** amiket kínálnak reális áron sajnos.
Naplózva
Mykrisz39804
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46967 Dátum:
2020.03.29 vasárnap, 17:45:44 »
De most 3gy okos kérdés megint tőlem.
A 301z vel beindulna az autó?
Persze illesztve stb.
Naplózva
Spityu
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46968 Dátum:
2020.04.02 csütörtök, 14:07:43 »
Sziasztok. Még új vagyok itt, de lenne 2 kérdésem. Az első tudna nekem valaki képet küldeni, hogy hol találom az olajhütő termosztátját? 2.0 tdci-m van. M7BA motorkóddal. A másik, hogy hol tudnék olcsón beszerezni egy elektropneomatikus EGR szelepet, és kb mennyiért.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48566
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46969 Dátum:
2020.04.02 csütörtök, 14:41:18 »
Idézetet írta: Spityu - 2020.04.02 csütörtök, 14:07:43
Sziasztok. Még új vagyok itt, de lenne 2 kérdésem. Az első tudna nekem valaki képet küldeni, hogy hol találom az olajhütő termosztátját? 2.0 tdci-m van. M7BA motorkóddal. A másik, hogy hol tudnék olcsón beszerezni egy elektropneomatikus EGR szelepet, és kb mennyiért.
Olajköri termosztát a neve,és a vízpumpa oldalában lakik a szívósor alatt.
http://mondeo.hu/wiki/index.php?title=F%C3%A1jl:Termosz3.jpg
A régi mechanikusan xar, vagy az elektronyos része?Mert amechanikusan hibását csak lekell dugózni.
Új horror ár:
https://cromax.hu/
Vagy veszel bontottat.
«
Utoljára szerkesztve: 2020.04.02 csütörtök, 14:46:10 írta alf®
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Spityu
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46970 Dátum:
2020.04.05 vasárnap, 23:10:47 »
És ha egy sima vákumosra cserélném? Mert azt mondták, hogy hiába pucolják ki mindig befog ragadni.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46971 Dátum:
2020.04.05 vasárnap, 23:24:33 »
Idézetet írta: Spityu - 2020.04.05 vasárnap, 23:10:47
És ha egy sima vákumosra cserélném? Mert azt mondták, hogy hiába pucolják ki mindig befog ragadni.
Írtam, hogy az MK3 tdci topik a megfelelő hely.
Hibaüzenet a pozició hiánya miatt.
Nem is drága az új EGR.
Nem csak a kosztól szorul, hanem kopott. Ha nagyon koszolódik az meg motorprobléma lehet.
Milyen évjárat az autód? Ha mát nem írtál alvázszámot....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Spityu
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46972 Dátum:
2020.04.05 vasárnap, 23:30:02 »
2004 évjárat. És azért kokszosodik állitolag mert az olajköri termosztát hibája miatt nem melegszik fel a motor max 60 fok a viz üzem közben. Olajat nem eszi egyáltalán.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46973 Dátum:
2020.04.06 hétfő, 07:43:20 »
Idézetet írta: Spityu - 2020.04.05 vasárnap, 23:30:02
2004 évjárat. És azért kokszosodik állitolag mert az olajköri termosztát hibája miatt nem melegszik fel a motor max 60 fok a viz üzem közben. Olajat nem eszi egyáltalán.
Mondom MK3 tdci topik!
Nem ezért koszosodik.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
macsaba
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46974 Dátum:
2020.04.11 szombat, 14:00:35 »
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni javíttatás ügyében.
MK3, 2.0 TDCI, FMBA motorkódú motorom van. Minap mentem fel a pályára és azt éreztem, hogy alig bírja elérni a 130 km/h-t, annyira erőtlen, az izzításjelző lámpa pedig villog. Mindezek ellenére gond nélkül haza tudtam vele jönni (kb. 50 km-t). Ezek után el akartam vinni szerelőhöz, de ekkor már be se indult a motor. Végül gázadással és hatalmas füsttel sikerült beindítani, elmentem a szerelőhöz, kiolvasta a hibakódokat:
-a nagynyomású szivattyú elektronikával van gond
-az egyik henger injektorával van gond
Elküldött dízeleshez, mert ő ezen nem tud segíteni. A dízeles szerelőnek elmondtam a dolgokat és ő rögtön rávágta, hogy a nagynyomású szivattyú eldarálja valahogy a járókerekét, ezáltal nincs üa. nyomás, a keletkező fémforgács pedig tönkreteszi a dolgokat. Tehát cserélni kell a nagynyomásút, az injektorokat, az üa. szűrőt, kitisztítani az üa. rendszert, meg még talán 1-2 apróság. Azt mondta, ez kb. 400e ft.
Első kérdésem az lenne, hogy ez tényleg ennyire típushibája a motornak, hogy "ránézésre" megállapítható, mert nekem ez így kicsit furcsa volt. Nem értek hozzá, de nem lehet, hogy tényleg csak valami elektronikai gond van, a porlasztó meg egyszerűen elöregedett?
Másodszor pedig, ahogy nézegettem neten, a szivattyú kb. 350e, az injektorok kb. 70e/db. Ez így már jócskán több, mint 400e, szóval gondolom ez az ár felújított dolgokra vonatkozik. Szerintetek érdemes felújítottból megcsináltatni a dolgokat, vagy az eléggé szerencsejáték? 6-700 ezret az új alkatrészekre nem tudok kifizetni, szóval kissé tanácstalan vagyok. Tudtok esetleg ajánlani hozzáértő és megbízható szerelőt Pesten, akihez el tudnám vinni még egy "diagnózisra", aztán ha nagyjából stimmelnek a dolgok, akkor mehet a buli.
Köszönettel,
Csaba
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48566
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46975 Dátum:
2020.04.11 szombat, 14:50:38 »
Idézetet írta: macsaba - 2020.04.11 szombat, 14:00:35
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni javíttatás ügyében.
MK3, 2.0 TDCI, FMBA motorkódú motorom van. Minap mentem fel a pályára és azt éreztem, hogy alig bírja elérni a 130 km/h-t, annyira erőtlen, az izzításjelző lámpa pedig villog. Mindezek ellenére gond nélkül haza tudtam vele jönni (kb. 50 km-t). Ezek után el akartam vinni szerelőhöz, de ekkor már be se indult a motor. Végül gázadással és hatalmas füsttel sikerült beindítani, elmentem a szerelőhöz, kiolvasta a hibakódokat:
-a nagynyomású szivattyú elektronikával van gond
-az egyik henger injektorával van gond
Elküldött dízeleshez, mert ő ezen nem tud segíteni. A dízeles szerelőnek elmondtam a dolgokat és ő rögtön rávágta, hogy a nagynyomású szivattyú eldarálja valahogy a járókerekét, ezáltal nincs üa. nyomás, a keletkező fémforgács pedig tönkreteszi a dolgokat. Tehát cserélni kell a nagynyomásút, az injektorokat, az üa. szűrőt, kitisztítani az üa. rendszert, meg még talán 1-2 apróság. Azt mondta, ez kb. 400e ft.
Első kérdésem az lenne, hogy ez tényleg ennyire típushibája a motornak, hogy "ránézésre" megállapítható, mert nekem ez így kicsit furcsa volt. Nem értek hozzá, de nem lehet, hogy tényleg csak valami elektronikai gond van, a porlasztó meg egyszerűen elöregedett?
Másodszor pedig, ahogy nézegettem neten, a szivattyú kb. 350e, az injektorok kb. 70e/db. Ez így már jócskán több, mint 400e, szóval gondolom ez az ár felújított dolgokra vonatkozik. Szerintetek érdemes felújítottból megcsináltatni a dolgokat, vagy az eléggé szerencsejáték? 6-700 ezret az új alkatrészekre nem tudok kifizetni, szóval kissé tanácstalan vagyok. Tudtok esetleg ajánlani hozzáértő és megbízható szerelőt Pesten, akihez el tudnám vinni még egy "diagnózisra", aztán ha nagyjából stimmelnek a dolgok, akkor mehet a buli.
Köszönettel,
Csaba
Szia.Kell a pontos hibakód.
Amúgy ami nem kerül sokba, az egy go szűrő csere,és a szivárgások ellenőrzése-megszüntetése(ha va) az üza rendszeren.
Ha utána is jön a vészüzem, akkor kell a pontos hibakód.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
uzoli70
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 123
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46976 Dátum:
2020.04.11 szombat, 16:47:42 »
Sziasztok.Kérdezni szeretnék.A műszerfali diag szerint mutatott 85 fok az a valóságban is annyi??
Naplózva
2005.TDCI.2.0 130le
2007.TDCI.2.2 155le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48566
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46977 Dátum:
2020.04.11 szombat, 19:23:08 »
Idézetet írta: uzoli70 - 2020.04.11 szombat, 16:47:42
Sziasztok.Kérdezni szeretnék.A műszerfali diag szerint mutatott 85 fok az a valóságban is annyi??
Az a hf hőmérséklet.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
uzoli70
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 123
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46978 Dátum:
2020.04.11 szombat, 19:31:33 »
Idézetet írta: alf® - 2020.04.11 szombat, 19:23:08
Az a hf hőmérséklet.
Igen tudom.És az akkor annyi is??Vagy van plusz mínusz valamennyi??
Naplózva
2005.TDCI.2.0 130le
2007.TDCI.2.2 155le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48566
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46979 Dátum:
2020.04.11 szombat, 20:03:16 »
Idézetet írta: uzoli70 - 2020.04.11 szombat, 19:31:33
Igen tudom.És az akkor annyi is??Vagy van plusz mínusz valamennyi??
egy szonda van.Annak az értékét digitálisan jeleníti meg a kijelző.Miért lenne plusz minusz bármennyi is?
Ez nem olyan mint az akkufesz,az nem ugyan az a hálózatban és az akkusarun mérve.
Vagy a hőfok mutató, mert azt meg az ecu állítja be.
«
Utoljára szerkesztve: 2020.04.11 szombat, 20:05:39 írta alf®
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46980 Dátum:
2020.04.11 szombat, 20:04:45 »
Idézetet írta: uzoli70 - 2020.04.11 szombat, 19:31:33
Igen tudom.És az akkor annyi is??Vagy van plusz mínusz valamennyi??
A diagnoszikában kiolvasható CHT-Hengerfej hőmérséklet nekem olyan 8-10 fokkal szokott a műszerteszt által írt hőmérséklet felett lenni. Tényleges diagnosztikára alkalmatlan amit a műszerfal ír.
Naplózva
uzoli70
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 123
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46981 Dátum:
2020.04.11 szombat, 20:07:12 »
Idézetet írta: tpmportal - 2020.04.11 szombat, 20:04:45
A diagnoszikában kiolvasható CHT-Hengerfej hőmérséklet nekem olyan 8-10 fokkal szokott a műszerteszt által írt hőmérséklet felett lenni. Tényleges diagnosztikára alkalmatlan amit a műszerfal ír.
Köszönöm a választ!!
Naplózva
2005.TDCI.2.0 130le
2007.TDCI.2.2 155le
demizol
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 33
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46982 Dátum:
2020.04.12 vasárnap, 13:16:03 »
Sziasztok!
Segítségre volna szükségen 2,0 tdci 130L motoron hol van a főtengelynek a felső holtpont jel?
Váltó felől ha kiveszem a főtengely jeladót látom?
Ha volt mát ilyen kérdés bocsánat, de kereső nem dobott rá találatot.
Köszönöm a választ.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48566
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46983 Dátum:
2020.04.12 vasárnap, 13:32:40 »
Idézetet írta: demizol - 2020.04.12 vasárnap, 13:16:03
Sziasztok!
Segítségre volna szükségen 2,0 tdci 130L motoron hol van a főtengelynek a felső holtpont jel?
Váltó felől ha kiveszem a főtengely jeladót látom?
Ha volt mát ilyen kérdés bocsánat, de kereső nem dobott rá találatot.
Köszönöm a választ.
igen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
demizol
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 33
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46984 Dátum:
2020.04.12 vasárnap, 14:15:13 »
Köszönöm
bocs még annyi hogy hogy néz ki a jel
«
Utoljára szerkesztve: 2020.04.12 vasárnap, 15:33:34 írta demizol
»
Naplózva
uzoli70
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 123
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46985 Dátum:
2020.04.13 hétfő, 20:41:26 »
Idézetet írta: alf® - 2020.04.11 szombat, 20:03:16
egy szonda van.Annak az értékét digitálisan jeleníti meg a kijelző.Miért lenne plusz minusz bármennyi is?
Ez nem olyan mint az akkufesz,az nem ugyan az a hálózatban és az akkusarun mérve.
Vagy a hőfok mutató, mert azt meg az ecu állítja be.
Mert a delphi diagnosztikával kiolvasott hőmérséklet és a műszerteszttel mutatott hőmérséklet között nekem 10 fokos különbség van.Utólag lett rákötve.Azért érdekelt mert 92 fokos termosztát van benn.
Naplózva
2005.TDCI.2.0 130le
2007.TDCI.2.2 155le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27045
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46986 Dátum:
2020.04.14 kedd, 07:05:13 »
Idézetet írta: macsaba - 2020.04.11 szombat, 14:00:35
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni javíttatás ügyében.
MK3, 2.0 TDCI, FMBA motorkódú motorom van. Minap mentem fel a pályára és azt éreztem, hogy alig bírja elérni a 130 km/h-t, annyira erőtlen, az izzításjelző lámpa pedig villog. Mindezek ellenére gond nélkül haza tudtam vele jönni (kb. 50 km-t). Ezek után el akartam vinni szerelőhöz, de ekkor már be se indult a motor. Végül gázadással és hatalmas füsttel sikerült beindítani, elmentem a szerelőhöz, kiolvasta a hibakódokat:
-a nagynyomású szivattyú elektronikával van gond
-az egyik henger injektorával van gond
Elküldött dízeleshez, mert ő ezen nem tud segíteni. A dízeles szerelőnek elmondtam a dolgokat és ő rögtön rávágta, hogy a nagynyomású szivattyú eldarálja valahogy a járókerekét, ezáltal nincs üa. nyomás, a keletkező fémforgács pedig tönkreteszi a dolgokat. Tehát cserélni kell a nagynyomásút, az injektorokat, az üa. szűrőt, kitisztítani az üa. rendszert, meg még talán 1-2 apróság. Azt mondta, ez kb. 400e ft.
Első kérdésem az lenne, hogy ez tényleg ennyire típushibája a motornak, hogy "ránézésre" megállapítható, mert nekem ez így kicsit furcsa volt. Nem értek hozzá, de nem lehet, hogy tényleg csak valami elektronikai gond van, a porlasztó meg egyszerűen elöregedett?
Másodszor pedig, ahogy nézegettem neten, a szivattyú kb. 350e, az injektorok kb. 70e/db. Ez így már jócskán több, mint 400e, szóval gondolom ez az ár felújított dolgokra vonatkozik. Szerintetek érdemes felújítottból megcsináltatni a dolgokat, vagy az eléggé szerencsejáték? 6-700 ezret az új alkatrészekre nem tudok kifizetni, szóval kissé tanácstalan vagyok. Tudtok esetleg ajánlani hozzáértő és megbízható szerelőt Pesten, akihez el tudnám vinni még egy "diagnózisra", aztán ha nagyjából stimmelnek a dolgok, akkor mehet a buli.
Köszönettel,
Csaba
Az alapvető probléma az, hogy a CR-szivattyúban a csúszacsapágyak kenését a gázolaj adja, és semmi más, mert ilyen nyomáson egyszerűen nincs más megoldás. Amikor ez itt elkezdi megadni magát, spénesedik, apró fémforgácsokat szór bele a nagynyomású körbe. Ezt a szűrő megfogja, de mivel a szűrő már a visszatérő ágban van, a nagynyomású oldalon nem lehet szűrőt tenni, így szalad egy kört a porlasztók belsejében, koptatja azokat. Amikor a kopás túl nagy, akkor elkezd "ereszteni" a porlasztó, hiába tolja a szivattyú a GO-t, elfolyik belőle, túl magas lesz a résolaj, és így nyilván magasabb teljesítménynél, forszírozott gyorsításnál stb. nem lesz elég a hengerben a beporlasztott üzemanyag. Ezért van az, hogy erős gáznál, hegyre fel, autópályán stb. szokott előjönni a gond.
Ha kaptál P0261-et, akkor először cseréld ki a GO-szűrőt, pláne, ha régebben volt utoljára cserélve. Ha szerencséd van, ennyivel megúszod. A kiszerelt GO-szűrőből az alján lévő csavarnál engedd ki a benne maradt gázolajat egy fehér tejfölöspohárba, és húzogass alatta egy mágnest. Ha az spró szutyokszemcsék közül elég sok elkezd szaladgálni a mágnes után, akkor kezdhetsz aggódni...
Ha nem segít, akkor jön a zsebbe nyúlós rész... Akkor meg kell nézni, hogy konkrétan minek van baja, és aszerint javítani. Ha a CR-szivattyú ép, akkor is kb. 80 ezer a felülvizsgálat (szétszedés munkadíja és néhány kopó alkatrész cseréje, ha már ott áll szétborítva). Teljes felújítás 140-160. Porlasztók teljes felújítása egyenként jó esetben 45-50. Plusz az egész üzemanyagrendszer tisztatása, ultrahangos mosás stb., szét-összerakás munkadíja. Attól függ, ki és hol csinálja, több lehet, de kevesebb sajnos nemigen lesz.
Lehet próbálkozni használt porlasztók beszerzésével, de lutri, és a CR-szivattyú esetleges gondját az nem oldja meg.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27045
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46987 Dátum:
2020.04.14 kedd, 07:06:18 »
Idézetet írta: uzoli70 - 2020.04.11 szombat, 16:47:42
Sziasztok.Kérdezni szeretnék.A műszerfali diag szerint mutatott 85 fok az a valóságban is annyi??
Igen, a hengerfejen valóban annyi. A hűtőfolyadékban meg nem, mert azt nem méri.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46988 Dátum:
2020.04.14 kedd, 09:47:51 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.04.14 kedd, 07:05:13
Az alapvető probléma az, hogy a CR-szivattyúban a csúszacsapágyak kenését a gázolaj adja, és semmi más, mert ilyen nyomáson egyszerűen nincs más megoldás. Amikor ez itt elkezdi megadni magát, spénesedik, apró fémforgácsokat szór bele a nagynyomású körbe. Ezt a szűrő megfogja, de mivel a szűrő már a visszatérő ágban van, a nagynyomású oldalon nem lehet szűrőt tenni, így szalad egy kört a porlasztók belsejében, koptatja azokat. Amikor a kopás túl nagy, akkor elkezd "ereszteni" a porlasztó, hiába tolja a szivattyú a GO-t, elfolyik belőle, túl magas lesz a résolaj, és így nyilván magasabb teljesítménynél, forszírozott gyorsításnál stb. nem lesz elég a hengerben a beporlasztott üzemanyag. Ezért van az, hogy erős gáznál, hegyre fel, autópályán stb. szokott előjönni a gond.
Ha kaptál P0261-et, akkor először cseréld ki a GO-szűrőt, pláne, ha régebben volt utoljára cserélve. Ha szerencséd van, ennyivel megúszod. A kiszerelt GO-szűrőből az alján lévő csavarnál engedd ki a benne maradt gázolajat egy fehér tejfölöspohárba, és húzogass alatta egy mágnest. Ha az spró szutyokszemcsék közül elég sok elkezd szaladgálni a mágnes után, akkor kezdhetsz aggódni...
Ha nem segít, akkor jön a zsebbe nyúlós rész... Akkor meg kell nézni, hogy konkrétan minek van baja, és aszerint javítani. Ha a CR-szivattyú ép, akkor is kb. 80 ezer a felülvizsgálat (szétszedés munkadíja és néhány kopó alkatrész cseréje, ha már ott áll szétborítva). Teljes felújítás 140-160. Porlasztók teljes felújítása egyenként jó esetben 45-50. Plusz az egész üzemanyagrendszer tisztatása, ultrahangos mosás stb., szét-összerakás munkadíja. Attól függ, ki és hol csinálja, több lehet, de kevesebb sajnos nemigen lesz.
Lehet próbálkozni használt porlasztók beszerzésével, de lutri, és a CR-szivattyú esetleges gondját az nem oldja meg.
AndyA
Nem kötekedés.... helyesbítés.
A konyhanyelvet...
Nem
alapvető probléma
, hogy így működik a CR szivattyú, hanem így lehet.
Nem a fémreszelék koptatja a porlasztó csúcsot/befecskendezőt. Az eltömíti. A gázolaj és a súrlódás koptatja.
Nem résolaj, tervezett visszafolyás. (A résolaj adagolós rendszernél van, ahol az illesztési hézagok miatt folyik vissza mennyiség.)
Nem elfolyik belőle, mert akkor a railnyomás lecsökkenne/ki sem alakulna....el sem indulna. A befecskendezési mennyiség korrekciós érték határon kívül kerül és vész üzembe kerül.
Nem P0261. (P0251)
A CR rendszerben a részleges felújítás szerencsejáték. Ha valami hibás, akkor is mindent be kell vizsgáltatni és szükség szerint javítani - mindent.
Amúgy összességében elég annyi, hogy 30-500e között bármi lehet.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27045
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46989 Dátum:
2020.04.14 kedd, 10:15:15 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.04.14 kedd, 09:47:51
Nem kötekedés.... helyesbítés.
A konyhanyelvet...
Nem
alapvető probléma
, hogy így működik a CR szivattyú, hanem így lehet.
Nem a fémreszelék koptatja a porlasztó csúcsot/befecskendezőt. Az eltömíti. A gázolaj és a súrlódás koptatja.
Nem résolaj, tervezett visszafolyás. (A résolaj adagolós rendszernél van, ahol az illesztési hézagok miatt folyik vissza mennyiség.)
Nem elfolyik belőle, mert akkor a railnyomás lecsökkenne/ki sem alakulna....el sem indulna. A befecskendezési mennyiség korrekciós érték határon kívül kerül és vész üzembe kerül.
Nem P0261. (P0251)
A CR rendszerben a részleges felújítás szerencsejáték. Ha valami hibás, akkor is mindent be kell vizsgáltatni és szükség szerint javítani - mindent.
Amúgy összességében elég annyi, hogy 30-500e között bármi lehet.
Ezt most szépen és hosszasan leírtad, de lényegében semmit pluszban nem tettél hozzá a dologhoz.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46990 Dátum:
2020.04.14 kedd, 10:45:54 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.04.14 kedd, 10:15:15
Ezt most szépen és hosszasan leírtad, de lényegében semmit pluszban nem tettél hozzá a dologhoz.
AndyA
Nem is ez a lényeg, hogy van-e plusz.
Hanem az, hogy ne "beszéljünk" félre.....
ui: Az említett problémát nem lehet beszélgetve megoldani.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
wyzard
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 362
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46991 Dátum:
2020.04.14 kedd, 11:48:05 »
Sziasztok,
Január közepétől a mai napig az utcán állt régi 2.0 MK3-asom, addig pár hetente ráindítgattam, azóta viszont nem.
Tegnap feltöltöttem az akkumulátort és ma megpróbáltam elindítani, de nem akarja az igazságot. Akku és önindító működik jól, de nem röffen be a rendszer.
A tank kb. félig volt/van.
Tudom, hogy több dolog is lehet a háttérben, de van esetleg valami Mondeo-specifikus dolog, amit/amiket érdemes ilyenkor megnézni és én is meg tudom oldani itthon?
Próbáltam keresgélni a fórumon és biztos volt szó hasonlóról már korábban, de nem találtam sajnos semmit.
Köszönöm előre is.
Naplózva
2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48566
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46992 Dátum:
2020.04.14 kedd, 15:11:09 »
Idézetet írta: wyzard - 2020.04.14 kedd, 11:48:05
Sziasztok,
Január közepétől a mai napig az utcán állt régi 2.0 MK3-asom, addig pár hetente ráindítgattam, azóta viszont nem.
Tegnap feltöltöttem az akkumulátort és ma megpróbáltam elindítani, de nem akarja az igazságot. Akku és önindító működik jól, de nem röffen be a rendszer.
A tank kb. félig volt/van.
Tudom, hogy több dolog is lehet a háttérben, de van esetleg valami Mondeo-specifikus dolog, amit/amiket érdemes ilyenkor megnézni és én is meg tudom oldani itthon?
Próbáltam keresgélni a fórumon és biztos volt szó hasonlóról már korábban, de nem találtam sajnos semmit.
Köszönöm előre is.
beledöglött az üza.Becsírásodott.Szűrőcsere kapásból...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27045
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46993 Dátum:
2020.04.14 kedd, 15:14:19 »
Idézetet írta: alf® - 2020.04.14 kedd, 15:11:09
beledöglött az üza.Becsírásodott.Szűrőcsere kapásból...
Micsoda...?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48566
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46994 Dátum:
2020.04.14 kedd, 15:32:46 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.04.14 kedd, 15:14:19
Micsoda...?
AndyA
A biotartalom miatt hónapok alatt megindul a csírásodás(bakteriális fertőzés)-algásodás a go-ban és a benyában is.
Nem hallottál a februári nagy üzadöglésről?
«
Utoljára szerkesztve: 2020.04.14 kedd, 15:36:21 írta alf®
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48566
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46995 Dátum:
2020.04.14 kedd, 22:04:14 »
Idézetet írta: wyzard - 2020.04.14 kedd, 11:48:05
Sziasztok,
Január közepétől a mai napig az utcán állt régi 2.0 MK3-asom, addig pár hetente ráindítgattam, azóta viszont nem.
Tegnap feltöltöttem az akkumulátort és ma megpróbáltam elindítani, de nem akarja az igazságot. Akku és önindító működik jól, de nem röffen be a rendszer.
A tank kb. félig volt/van.
Tudom, hogy több dolog is lehet a háttérben, de van esetleg valami Mondeo-specifikus dolog, amit/amiket érdemes ilyenkor megnézni és én is meg tudom oldani itthon?
Próbáltam keresgélni a fórumon és biztos volt szó hasonlóról már korábban, de nem találtam sajnos semmit.
Köszönöm előre is.
levegősödés is lehet.Az elég specifikus?!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27045
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46996 Dátum:
2020.04.15 szerda, 08:40:26 »
Idézetet írta: alf® - 2020.04.14 kedd, 15:32:46
A biotartalom miatt hónapok alatt megindul a csírásodás(bakteriális fertőzés)-algásodás a go-ban és a benyában is.
Nem hallottál a februári nagy üzadöglésről?
Nem tudom. Az mi volt pontosan?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48566
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46997 Dátum:
2020.04.15 szerda, 09:01:01 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.04.15 szerda, 08:40:26
Nem tudom. Az mi volt pontosan?
AndyA
Itt kezdődött, aztán kirúgattad magával a VZolit,de a titkát nem vitte magával a sírba...
http://mondeo.hu/index.php?topic=41.msg1176413#msg1176413
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48566
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46998 Dátum:
2020.04.15 szerda, 09:01:44 »
Idézetet írta: wyzard - 2020.04.14 kedd, 11:48:05
Sziasztok,
Január közepétől a mai napig az utcán állt régi 2.0 MK3-asom, addig pár hetente ráindítgattam, azóta viszont nem.
Tegnap feltöltöttem az akkumulátort és ma megpróbáltam elindítani, de nem akarja az igazságot. Akku és önindító működik jól, de nem röffen be a rendszer.
A tank kb. félig volt/van.
Tudom, hogy több dolog is lehet a háttérben, de van esetleg valami Mondeo-specifikus dolog, amit/amiket érdemes ilyenkor megnézni és én is meg tudom oldani itthon?
Próbáltam keresgélni a fórumon és biztos volt szó hasonlóról már korábban, de nem találtam sajnos semmit.
Köszönöm előre is.
Mol-os sima üzát tettél bele?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27045
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46999 Dátum:
2020.04.15 szerda, 09:21:06 »
Idézetet írta: alf® - 2020.04.15 szerda, 09:01:01
Itt kezdődött, aztán kirúgattad magával a VZolit,de a titkát nem vitte magával a sírba...
http://mondeo.hu/index.php?topic=41.msg1176413#msg1176413
Erre emlékszem, de a végkifejletről nem tudok. Mi derült ki végül, hogy mi volt?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak:
1
...
933
934
935
936
937
938
939
[
940
]
941
942
943
944
945
946
947
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ