Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 08:12:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14679727 alkalommal)
0 Felhasználó és 31 vendég van a témában
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #850 Dátum: 2009.11.21 szombat, 13:19:37 »

Olyan kábelt, scannert, akármit akarunk venni gyengek-el felesben, amivel lehet kódokat nézegetni, kiütni, stb. Legjobb a laptopra köthető izé lenne. Keresek is valami ennek megfelelő topikot.

Vmi olyasmire gondoltunk mint ami Relhist-nek van. Remélem azt mindketten használni tudjuk majd nyes !
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #851 Dátum: 2009.11.21 szombat, 13:44:13 »

Töltőlevegő csövek hibakeresése csak alámászással megy?...
Igen, nekem pl alá kellett másszak Leniéhez.
Semmi komolyra nem kell gondolni, csak végig kell tapogatni őket. Először nézd meg a szívósorra menőt, azt hallottam, az a leggyakoribb hiba. Kb 1/2 óra, és lesz cikk is hozzá.  eplus2
Naplózva
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #852 Dátum: 2009.11.21 szombat, 15:13:14 »

Elképzelhetö,hogy vízpumpa!??
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #853 Dátum: 2009.11.21 szombat, 15:42:42 »

Sziasztok!
Kérlek segítsetek! 2002-es 2.0-s TDCi-mben hűtőfolyadék csere után a gép nagyon nehezem akar felmelegedni. Nyáron még csak-csak, de télen látványosan visszahűl, ha pl. lejtőn gurulok. Több tíz km-t kell megtenni (autópályán), hogy 60-70 C-ra felmelegedjen. Kapott új termosztátot (eredetit), semmi változás. A kis termosztátnak nevezett cucc is cserére került, de az sem hozott eredményt.... A hűtővíz csere előtt már 5-6 km megtétele után majdnem üzemmeleg volt még télen is!
Előre is köszönöm a javaslatokat!
Mind a kettő termosztát kicserélésre került? A vízköri és az olajköri is?
Naplózva
gyalak
Vendég
« Új hozzászólás #854 Dátum: 2009.11.21 szombat, 15:46:37 »

Mind a kettő termosztát kicserélésre került? A vízköri és az olajköri is?

A leírása alapján mind a 2-ő cserézve vigyor3
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #855 Dátum: 2009.11.21 szombat, 15:47:19 »

Sziasztok!
Kérlek segítsetek! 2002-es 2.0-s TDCi-mben hűtőfolyadék csere után a gép nagyon nehezem akar felmelegedni. Nyáron még csak-csak, de télen látványosan visszahűl, ha pl. lejtőn gurulok. Több tíz km-t kell megtenni (autópályán), hogy 60-70 C-ra felmelegedjen. Kapott új termosztátot (eredetit), semmi változás. A kis termosztátnak nevezett cucc is cserére került, de az sem hozott eredményt.... A hűtővíz csere előtt már 5-6 km megtétele után majdnem üzemmeleg volt még télen is!
Előre is köszönöm a javaslatokat!
Lehet,hogy a főköri termo nem pozícióba lett betéve,és nem tud kilégtelenedni a rendszer.
Ugyanolyan fagyálló lett beletöltve,mint ami benne volt?Merthogy nem szabad összekeverni a pp és a pe alapú fagyállókat,mert szilárd anyaglerakódás keletkezik.
Egyébként tipikus termo hiba ez a visszahűléses téma.
A vízpumpa miatt forralná a vizet a motor.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #856 Dátum: 2009.11.21 szombat, 16:14:30 »

A leírása alapján mind a 2-ő cserézve vigyor3
Alfnak igaza van ez a visszahülés tipikus thermo hiba. Szerintem az egyik vagy nem lett kicserélve vagy ha lett új akkor az egyik  nem jó.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #857 Dátum: 2009.11.21 szombat, 16:23:11 »

Igen, nekem pl alá kellett másszak Leniéhez.
Semmi komolyra nem kell gondolni, csak végig kell tapogatni őket. Először nézd meg a szívósorra menőt, azt hallottam, az a leggyakoribb hiba. Kb 1/2 óra, és lesz cikk is hozzá.  eplus2
Nagyon nem kellett keresnem. Cooler-EGR szakasz, utolsó könyök, külső oldal, 5cm.es repedés. Érdekes, nem látom, hogy füstölne miatta. Viszont legalább sistereg. Smiley
Cseredarab beszerezve, időt kellene találnom a hiba elhárítására.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #858 Dátum: 2009.11.21 szombat, 16:45:31 »

Sziasztok!

Gondoltam ma kitisztítom a leírás alapján a MAF szenzoromat, felnyitom a motorháztetőt, nálam van kinyomtatva az okosság is, és keresem azt a fránya szenzort... de végül is nem találtam, indössze a helye van meg, viszont a légszűrőháznak a cső alku oldalán nincs lyuk a szenzornak, viszont megvannak a torx csavarok furatai... szenzor, kábelek meg sehol.... 2003-as faceliftes ambiente tdci-n elképzelhető, hogy nem volt MAF szenzor? ez még EU 3-as motor...

Naplózva
gyalak
Vendég
« Új hozzászólás #859 Dátum: 2009.11.21 szombat, 16:51:38 »

Sziasztok!

Gondoltam ma kitisztítom a leírás alapján a MAF szenzoromat, felnyitom a motorháztetőt, nálam van kinyomtatva az okosság is, és keresem azt a fránya szenzort... de végül is nem találtam, indössze a helye van meg, viszont a légszűrőháznak a cső alku oldalán nincs lyuk a szenzornak, viszont megvannak a torx csavarok furatai... szenzor, kábelek meg sehol.... 2003-as faceliftes ambiente tdci-n elképzelhető, hogy nem volt MAF szenzor? ez még EU 3-as motor...


Egy fotót készíthetnél róla.Ilyet még nem láttam wow1 fejvakaras


Naplózva
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #860 Dátum: 2009.11.21 szombat, 17:20:09 »

Alfnak igaza van ez a visszahülés tipikus thermo hiba. Szerintem az egyik vagy nem lett kicserélve vagy ha lett új akkor az egyik  nem jó.

A termosztátok cseréjéhez ne fűzzön senki vérmes reményeket!
Tavaly télen minkettőt gyári újjra cseréltem, ROSSZABB lett. Ha jön a hideg lehet visszarakom a régieket.
Szerintem valahol kerülő úton el tud menni a víz a termóktól függetlenűl. falbav
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.21 szombat, 17:31:35 írta Gyurka » Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #861 Dátum: 2009.11.21 szombat, 17:35:27 »

Sziasztok!

Gondoltam ma kitisztítom a leírás alapján a MAF szenzoromat, felnyitom a motorháztetőt, nálam van kinyomtatva az okosság is, és keresem azt a fránya szenzort... de végül is nem találtam, indössze a helye van meg, viszont a légszűrőháznak a cső alku oldalán nincs lyuk a szenzornak, viszont megvannak a torx csavarok furatai... szenzor, kábelek meg sehol.... 2003-as faceliftes ambiente tdci-n elképzelhető, hogy nem volt MAF szenzor? ez még EU 3-as motor...


Ha 115le.s és fix geometriás a turbója, akkor simán
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #862 Dátum: 2009.11.21 szombat, 17:55:46 »

Sziasztok!

Gondoltam ma kitisztítom a leírás alapján a MAF szenzoromat, felnyitom a motorháztetőt, nálam van kinyomtatva az okosság is, és keresem azt a fránya szenzort... de végül is nem találtam, indössze a helye van meg, viszont a légszűrőháznak a cső alku oldalán nincs lyuk a szenzornak, viszont megvannak a torx csavarok furatai... szenzor, kábelek meg sehol.... 2003-as faceliftes ambiente tdci-n elképzelhető, hogy nem volt MAF szenzor? ez még EU 3-as motor...


Ez a te esetedben normál! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #863 Dátum: 2009.11.21 szombat, 17:56:22 »

Nagyon nem kellett keresnem. Cooler-EGR szakasz, utolsó könyök, külső oldal, 5cm.es repedés. Érdekes, nem látom, hogy füstölne miatta. Viszont legalább sistereg. Smiley
Cseredarab beszerezve, időt kellene találnom a hiba elhárítására.
Szintén zenélsz? nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #864 Dátum: 2009.11.21 szombat, 18:55:28 »

Ez a te esetedben normál! vigyor3


Egyébként igen 115le Tdci, hogy fixgeometriás-e azt nem tudom, de akkor minden jel arra mutat, csináltam képet is az üres helyről, megpróbálom feltölteni
?? nem egészen értem,máshol sincs légtömegmérőm?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #865 Dátum: 2009.11.21 szombat, 19:03:01 »


Egyébként igen 115le Tdci, hogy fixgeometriás-e azt nem tudom, de akkor minden jel arra mutat, csináltam képet is az üres helyről, megpróbálom feltölteni
?? nem egészen értem,máshol sincs légtömegmérőm?

csak MAP-od van...
Naplózva
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #866 Dátum: 2009.11.21 szombat, 19:12:18 »

csak MAP-od van...
Köszi!
P=Pressure? heureka ezt is érdemes tisztítani, ha a hideg alapjáratomban van egy kis rendellenesség? hol találom?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #867 Dátum: 2009.11.21 szombat, 19:52:20 »

Köszi!
P=Pressure? heureka ezt is érdemes tisztítani, ha a hideg alapjáratomban van egy kis rendellenesség? hol találom?

Annak nem ér semmit a tisztítás.az nyomást mér,és max olajfilm van rajta.
A cooler utáni fém cső szakaszban lakik az egr szelepre menő gumitömlő előtt.
Az alapjárati gond nem attól van.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #868 Dátum: 2009.11.21 szombat, 20:06:22 »

gondolkoztam akkor tényleg forralná!! worship worship nyes
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #869 Dátum: 2009.11.21 szombat, 20:20:44 »

Annak nem ér semmit a tisztítás.az nyomást mér,és max olajfilm van rajta.
A cooler utáni fém cső szakaszban lakik az egr szelepre menő gumitömlő előtt.
Az alapjárati gond nem attól van.

EGR, ledugózva, protec, már beleöntve, szíjtárcsák, feszítő cserélve. Hidegen, kb. 5 percig néha-néha azért megtorpan még az alapjárat...  szomoru1
Ötlet? Ha tudsz valamit,amit én nem, akkor kérlek ne titkold:-)
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #870 Dátum: 2009.11.21 szombat, 20:43:14 »

EGR, ledugózva, protec, már beleöntve, szíjtárcsák, feszítő cserélve. Hidegen, kb. 5 percig néha-néha azért megtorpan még az alapjárat...  szomoru1
Ötlet? Ha tudsz valamit,amit én nem, akkor kérlek ne titkold:-)
Ismert, általános probléma. Valószínű a CR szivattyú vezérlésében lesz valami apró probléma. Vik szerint még nem sikerült rájönniük a probléma okára, de sok TDCi csinálja. Pl. az enyém is, friss porlasztókkal. Tehát marad a szivattyú, vagy mechanikus vagy vezérlési oldalon. A vezérlésbe beleszól néhány szenzor, így azok elhasználódása okozhat ilyet akár. Ott van továbbá a nyomásszabályzó szelep, ami elvileg akár koszos is lehet....
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #871 Dátum: 2009.11.21 szombat, 20:47:13 »

Ismert, általános probléma. Valószínű a CR szivattyú vezérlésében lesz valami apró probléma. Vik szerint még nem sikerült rájönniük a probléma okára, de sok TDCi csinálja. Pl. az enyém is, friss porlasztókkal. Tehát marad a szivattyú, vagy mechanikus vagy vezérlési oldalon. A vezérlésbe beleszól néhány szenzor, így azok elhasználódása okozhat ilyet akár. Ott van továbbá a nyomásszabályzó szelep, ami elvileg akár koszos is lehet....

Magyarán, hagyjam az egészet és örüljek, hogy nincs nagyobb baj? nyes
Asszem az lesz, még a végén autós hippochonder leszek beka3
Köszönöm mindenkinek a választ!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #872 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 05:37:55 »

Magyarán, hagyjam az egészet és örüljek, hogy nincs nagyobb baj? nyes
Asszem az lesz, még a végén autós hippochonder leszek beka3
Köszönöm mindenkinek a választ!
Nem.
A szivattyúról leszedetheted a nyomásszabályzó szelepet!Azt ki lehet takaríttatni,vagy újra lehet cserélni.Volt itt már akinek megoldódott a gondja ezzel a mutatvánnyal.De előtte nyomást kell méretni,hogy valóban az ingadozik-e.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #873 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 09:30:32 »

Nem.
A szivattyúról leszedetheted a nyomásszabályzó szelepet!Azt ki lehet takaríttatni,vagy újra lehet cserélni.Volt itt már akinek megoldódott a gondja ezzel a mutatvánnyal.De előtte nyomást kell méretni,hogy valóban az ingadozik-e.
Ha nem tudsz megfelelően tiszta körülményeket teremteni, inkább bízd diesel szakszervízre. A nyomásszabályozó szelep már a szűrő után van, ami azt jelenti, hogy minden szennyeződés, ami ott bekerül, megy 250-1600bar nyomással az injektorba.
Lehet még üa rendszer alacsony nyomású oldal probléma, tehát tank, üa. vezeték, szűrő, stb.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #874 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 10:25:21 »

A termosztátok cseréjéhez ne fűzzön senki vérmes reményeket!
Tavaly télen minkettőt gyári újjra cseréltem, ROSSZABB lett. Ha jön a hideg lehet visszfhakom a régieket.
Szerintem valahol kerülő úton el tud menni a víz a termóktól függetlenűl. falbav
Csatlakozom. Nekem tavaly télen alf cserélte ki (utólag is  worship érte), de rosszabb talán nem lett, de az is biztos, hogy jobb se. Lejtőn nem hűl vissza, de pl. ha városban megyek a Váci úton és beáll függőlegesbe, majd utána állok egy lámpánál, akkor elkezdt visszahűlni. Tesztüzemmódban a fokokat is látom, meg ugye a műszer is kúszik (esik?) lefelé.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #875 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 10:42:42 »

Csatlakozom. Nekem tavaly télen alf cserélte ki (utólag is  worship érte), de rosszabb talán nem lett, de az is biztos, hogy jobb se. Lejtőn nem hűl vissza, de pl. ha városban megyek a Váci úton és beáll függőlegesbe, majd utána állok egy lámpánál, akkor elkezdt visszahűlni. Tesztüzemmódban a fokokat is látom, meg ugye a műszer is kúszik (esik?) lefelé.

Szia Domi!

Csak úgy érdekelne, ez a lámpánál visszahűlés dolog nyáron is igaz, vagy csak most amikor fűtesz is?
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #876 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 11:02:57 »


Mivel nem értek hozzá így feltennék egy kérdést: ha cserélni kell az EGR-t és utána dugózni akkor miért nem lehet most ledugózni és akkor nem kellene 40e forintot "feleslegesen" kifizetnem. Mivel most is EGR nélkül megyek így ha szerintem kap egy dugót a mostani nem hiszem, hogy sok minden változna. Lehet hogy hülyeséget kérdeztem...

Ja és nem tud valaki, valakit akinek van EGR dugója vagy tud ilyet csinálni/csináltatni?
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #877 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 11:13:51 »

Mivel nem értek hozzá így feltennék egy kérdést: ha cserélni kell az EGR-t és utána dugózni akkor miért nem lehet most ledugózni és akkor nem kellene 40e forintot "feleslegesen" kifizetnem. Mivel most is EGR nélkül megyek így ha szerintem kap egy dugót a mostani nem hiszem, hogy sok minden változna. Lehet hogy hülyeséget kérdeztem...

Ja és nem tud valaki, valakit akinek van EGR dugója vagy tud ilyet csinálni/csináltatni?
Mert már beállt egyszer az EGR szeleped. A korom megfogja a szelepszárat. A vészüzemmód azért következik be mert az EU IV miatt az EGR -ed szeleptányér pozicióját érzékeli az ECU és ha az általa kívánt poziciótol eltér akkor adja a vészüzemmódot. Az EUIV-es (QJBB)  2,2 -nek az EGR szelep a gyengéje ki kell cserélni utána azonnal ledugozni. Máskülönben használattól függően 40-70ekm-kén beáll.
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #878 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 12:34:52 »

Szia Domi!

Csak úgy érdekelne, ez a lámpánál visszahűlés dolog nyáron is igaz, vagy csak most amikor fűtesz is?
Csak télen, de ha nem fűtök akkor is hül vissza.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #879 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 12:36:31 »

Hello

Lenne egy kérdésem. Olajcsere előtt állok, eddig Valvoline olajat használtam, ami minőség de elég drágának bizonyult.
Most tudnék szerezni gyári Ford olajat 5-6 e Ftért, nem tudom érdemes-e. Az ára miatt érdemes, de a minőségében nem vagyok biztos.
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #880 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 12:41:30 »

Hello

Lenne egy kérdésem. Olajcsere előtt állok, eddig Valvoline olajat használtam, ami minőség de elég drágának bizonyult.
Most tudnék szerezni gyári Ford olajat 5-6 e Ftért, nem tudom érdemes-e. Az ára miatt érdemes, de a minőségében nem vagyok biztos.
Ha formula "F"-est veszel, azzal már semmi gond sem lehet, az szintetikus Castrol. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #881 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 12:48:18 »

Ha formula "F"-est veszel, azzal már semmi gond sem lehet, az szintetikus Castrol. wave

Formula E High Performance.
6 litert kapok 5 e Ft-ért. Jó lenne megvenni...
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #882 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 12:51:59 »

Formula E High Performance.
6 litert kapok 5 e Ft-ért. Jó lenne megvenni...
Nyugodtan megveheted, főleg annyiért, amíg nem volt F-es, én is E-st használtam, és soha semmi gondom motorikusan nem volt. 15-nél többet ne menj vele.... wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #883 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 12:53:14 »

Nyugodtan megveheted, főleg annyiért, amíg nem volt F-es, én is E-st használtam, és soha semmi gondom motorikusan nem volt. 15-nél többet ne menj vele.... wave
hála és köszönet worship
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #884 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 16:21:09 »

Ha nem tudsz megfelelően tiszta körülményeket teremteni, inkább bízd diesel szakszervízre. A nyomásszabályozó szelep már a szűrő után van, ami azt jelenti, hogy minden szennyeződés, ami ott bekerül, megy 250-1600bar nyomással az injektorba.
Lehet még üa rendszer alacsony nyomású oldal probléma, tehát tank, üa. vezeték, szűrő, stb.

köszönöm!
Naplózva
Jack
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


« Új hozzászólás #885 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 21:14:53 »

hála és köszönet worship

Egy olajcseréhez hány l olaj kell? Én is most szándékszom elvinni szervízbe olajcserére, csak nem tudom, hogy megvegyem-e magam az olajat és vigyem oda, vagy pedig csak menjek el és bízzam a szerelőre, h mit tesz bele?
Mit javasoltok? Ha venni kellene, akkor milyet, hol és mennyiért éri meg?

Ha már majd a szerelőnél leszek, akkor szerintem megkérem, h dugózza le az EGR-t, olyan sokat olvasom már itt a forumon, h azt meg kell csinálni Smiley Egyébként tavasszal kell majd műszakiztatni, azt nem fogja befolyásolni?
Az olajcserére és az EGR dugózásra mennyi munkadíj reális kb.?

Köszi szépen előre is a segítséget!
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #886 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 22:08:43 »

ha valakinek épp kettőstömegű lendkerékre van szüksége TDCI-hez, még fél napig él...
1€ elég jó ár érte, no meg a postaköltség ami kb. 50€...
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320451559583&_trkparms=tab%3DWatching
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #887 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 22:57:53 »

Egy olajcseréhez hány l olaj kell? Én is most szándékszom elvinni szervízbe olajcserére, csak nem tudom, hogy megvegyem-e magam az olajat és vigyem oda, vagy pedig csak menjek el és bízzam a szerelőre, h mit tesz bele?
Mit javasoltok? Ha venni kellene, akkor milyet, hol és mennyiért éri meg?

Ha már majd a szerelőnél leszek, akkor szerintem megkérem, h dugózza le az EGR-t, olyan sokat olvasom már itt a forumon, h azt meg kell csinálni Smiley Egyébként tavasszal kell majd műszakiztatni, azt nem fogja befolyásolni?
Az olajcserére és az EGR dugózásra mennyi munkadíj reális kb.?

Köszi szépen előre is a segítséget!

Vegyél 6 litert. Mi ford olajat szoktunk belerakni, keresd a wyctort, keres-kínál, nagyautós topic.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #888 Dátum: 2009.11.23 hétfő, 11:25:24 »

Nyugodtan megveheted, főleg annyiért, amíg nem volt F-es, én is E-st használtam, és soha semmi gondom motorikusan nem volt. 15-nél többet ne menj vele.... wave

Kérdés:
Én évente tervezem cserélni az olajat azt is mindig a tél előtt lehetőleg. Minden autónkat így ütemeztük.
Gyári ford olajat tettünk bele majd megnézem melyik formula.
Mi van akkor, ha 18 ezret megyünk egy év alatt? Valóban cserélni kell 15 ezrenként azaz a mi esetünkben ~ 10 havonta?
Borul a ciklusom ajaj  Huh?
Köszi, T.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #889 Dátum: 2009.11.23 hétfő, 11:29:05 »

Ha már majd a szerelőnél leszek, akkor szerintem megkérem, h dugózza le az EGR-t, olyan sokat olvasom már itt a forumon, h azt meg kell csinálni Smiley Egyébként tavasszal kell majd műszakiztatni, azt nem fogja befolyásolni?
Az olajcserére és az EGR dugózásra mennyi munkadíj reális kb.?
Köszi szépen előre is a segítséget!

A műszakit nem max a zöldkártyát Smiley, de az EGR nélkül is teljesíti a normát. Töltsd le sztm azt a PDF doksit! Nagyon jó leírás és Te is meg tudod csinálni házilag.
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/tuning/egr_dugozas.pdf
Üdv, T.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #890 Dátum: 2009.11.23 hétfő, 12:26:47 »

A műszakit nem max a zöldkártyát Smiley, de az EGR nélkül is teljesíti a normát. Töltsd le sztm azt a PDF doksit! Nagyon jó leírás és Te is meg tudod csinálni házilag.
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/tuning/egr_dugozas.pdf
Üdv, T.
Januárban EGR dugóval voltam zöldkártyán, és átmentem simán.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
interakcio
Vendég
« Új hozzászólás #891 Dátum: 2009.11.23 hétfő, 19:08:24 »

Sziasztok! Szeretném, ha segítenétek tapasztalatokkal. 3 éve van nálam a TDCI mondim, imádom, de néha bosszant. Túlvagyok 4 porlasztócserén, 1-2 protec adalékon. Azt csinálja a kocsim 1-2 hónapja, h meleg motornál, ha el akarok indulni finoman, mondjuk 1 zöldnél, megtorpan gázadáskor, és letíltja a porlasztókat, leáll az autó. Újraindítom, megy tovább. Megfigyeltem, ha azt teszem, h visszaengedem a gázpedált és újra gázt adok, semmi baja a kocsinak, nem tilt le. Ezt mindennap megcsinálja velem legalább 1x.

Voltam hibakód kiolvasáson. Elégtelen common rail nyomás a szivattyú felől, és nem megfelelő porlasztó működést írt ki, de a kódokat sajna nem jegyeztem fel. A szivattyú viszont gyönyörűen, egyenletesen leadja a rail nyomást, ezt a műszer kimutatta.

Állítólag vmi 20 ezer Ft körüli üzemanyag nyomásszabályzó szelep cseréje esedékes. Biztos ez?

Kérlek benneteket, ha valakinek volt hasonló gondja, adjon nekem tanácsot. Köszönöm!
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #892 Dátum: 2009.11.23 hétfő, 19:54:23 »

Januárban EGR dugóval voltam zöldkártyán, és átmentem simán.
Még jó hogy átmentél. A zöldkártyán a füstölést ( k ) mérik nem az NOX-ot. A füstölés pont kisebb lesz a tökéletesebb égés miatt.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #893 Dátum: 2009.11.23 hétfő, 20:00:23 »

Kérdés:
Én évente tervezem cserélni az olajat azt is mindig a tél előtt lehetőleg. Minden autónkat így ütemeztük.
Gyári ford olajat tettünk bele majd megnézem melyik formula.
Mi van akkor, ha 18 ezret megyünk egy év alatt? Valóban cserélni kell 15 ezrenként azaz a mi esetünkben ~ 10 havonta?
Borul a ciklusom ajaj  Huh?
Köszi, T.

Ne dölj be az urban legendnek. Nyugodtan cserélheted 20km-ként az olajat. Ezek az olajok nem bomlanak le csak elszennyeződnek, igazábol csak a szennyeződés miatt kell csak cserélni. (Egy szintetikus olaj kisérleti futásteljesítménye több mint 360ekm lenne ha nem fulladna bele a saját mocskába.)
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #894 Dátum: 2009.11.23 hétfő, 20:01:28 »

Kérdés:
Én évente tervezem cserélni az olajat azt is mindig a tél előtt lehetőleg. Minden autónkat így ütemeztük.
Gyári ford olajat tettünk bele majd megnézem melyik formula.
Mi van akkor, ha 18 ezret megyünk egy év alatt? Valóban cserélni kell 15 ezrenként azaz a mi esetünkben ~ 10 havonta?
Borul a ciklusom ajaj  Huh?
Köszi, T.

Ha nem hajtod sokat nagy terhelésen a motort, nem lehet semmi a 18e-től sem, gyárilag is 20-at enged, de mi itt a motor kímélése és várható hosszabb élettartama miatt 15-nél kidobjuk a régit (vannak akik még előbb) wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #895 Dátum: 2009.11.23 hétfő, 20:04:31 »

Ne dölj be az urban legendnek. Nyugodtan cserélheted 20km-ként az olajat. Ezek az olajok nem bomlanak le csak elszennyeződnek, igazábol csak a szennyeződés miatt kell csak cserélni. (Egy szintetikus olaj kisérleti futásteljesítménye több mint 360ekm lenne ha nem fulladna bele a saját mocskába.)
Nem is az olaj miatt, hanem a benne felhalmozódott szilárd részecskék miatt, ami ugye koptat....
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #896 Dátum: 2009.11.23 hétfő, 20:12:04 »

Nem is az olaj miatt, hanem a benne felhalmozódott szilárd részecskék miatt, ami ugye koptat....
Na akkor most már tudom ezt is.  eplus2
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #897 Dátum: 2009.11.23 hétfő, 20:13:43 »

Na akkor most már tudom ezt is.  eplus2
Látod, pedig azt hitted, hogy olyan már nem is létezik.... hehe worship
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #898 Dátum: 2009.11.23 hétfő, 21:19:49 »

Üdv!

Mi a jele, honnan lehet tudni, hogy az izzítók kezdik megadni magukat?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #899 Dátum: 2009.11.23 hétfő, 21:27:36 »

Üdv!

Mi a jele, honnan lehet tudni, hogy az izzítók kezdik megadni magukat?

Az izzító gyertya, vagy jó, vagy nem. Akár óhmikusan akár áramfelvétel ellenőrzéssel simán kimérhető.
szerepe a tdci - nél csak az alapjárat simításában van.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.