Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 08:12:49
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
11
12
13
14
15
16
17
[
18
]
19
20
21
22
23
24
25
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14679727 alkalommal)
0 Felhasználó és 31 vendég van a témában
gyengek
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #850 Dátum:
2009.11.21 szombat, 13:19:37 »
Idézetet írta: Domi - 2009.11.20 péntek, 17:46:29
Olyan kábelt, scannert, akármit akarunk venni gyengek-el felesben, amivel lehet kódokat nézegetni, kiütni, stb. Legjobb a laptopra köthető izé lenne. Keresek is valami ennek megfelelő topikot.
Vmi olyasmire gondoltunk mint ami Relhist-nek van. Remélem azt mindketten használni tudjuk majd
!
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #851 Dátum:
2009.11.21 szombat, 13:44:13 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.11.20 péntek, 10:59:04
Töltőlevegő csövek hibakeresése csak alámászással megy?...
Igen, nekem pl alá kellett másszak Leniéhez.
Semmi komolyra nem kell gondolni, csak végig kell tapogatni őket. Először nézd meg a szívósorra menőt, azt hallottam, az a leggyakoribb hiba. Kb 1/2 óra, és lesz cikk is hozzá.
Naplózva
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #852 Dátum:
2009.11.21 szombat, 15:13:14 »
Elképzelhetö,hogy vízpumpa!??
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #853 Dátum:
2009.11.21 szombat, 15:42:42 »
Idézetet írta: agom - 2009.11.21 szombat, 15:09:12
Sziasztok!
Kérlek segítsetek! 2002-es 2.0-s TDCi-mben hűtőfolyadék csere után a gép nagyon nehezem akar felmelegedni. Nyáron még csak-csak, de télen látványosan visszahűl, ha pl. lejtőn gurulok. Több tíz km-t kell megtenni (autópályán), hogy 60-70 C-ra felmelegedjen. Kapott új termosztátot (eredetit), semmi változás. A kis termosztátnak nevezett cucc is cserére került, de az sem hozott eredményt.... A hűtővíz csere előtt már 5-6 km megtétele után majdnem üzemmeleg volt még télen is!
Előre is köszönöm a javaslatokat!
Mind a kettő termosztát kicserélésre került? A vízköri és az olajköri is?
Naplózva
gyalak
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #854 Dátum:
2009.11.21 szombat, 15:46:37 »
Idézetet írta: stealt - 2009.11.21 szombat, 15:42:42
Mind a kettő termosztát kicserélésre került? A vízköri és az olajköri is?
A leírása alapján mind a 2-ő cserézve
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #855 Dátum:
2009.11.21 szombat, 15:47:19 »
Idézetet írta: agom - 2009.11.21 szombat, 15:09:12
Sziasztok!
Kérlek segítsetek! 2002-es 2.0-s TDCi-mben hűtőfolyadék csere után a gép nagyon nehezem akar felmelegedni. Nyáron még csak-csak, de télen látványosan visszahűl, ha pl. lejtőn gurulok. Több tíz km-t kell megtenni (autópályán), hogy 60-70 C-ra felmelegedjen. Kapott új termosztátot (eredetit), semmi változás. A kis termosztátnak nevezett cucc is cserére került, de az sem hozott eredményt.... A hűtővíz csere előtt már 5-6 km megtétele után majdnem üzemmeleg volt még télen is!
Előre is köszönöm a javaslatokat!
Lehet,hogy a főköri termo nem pozícióba lett betéve,és nem tud kilégtelenedni a rendszer.
Ugyanolyan fagyálló lett beletöltve,mint ami benne volt?Merthogy nem szabad összekeverni a pp és a pe alapú fagyállókat,mert szilárd anyaglerakódás keletkezik.
Egyébként tipikus termo hiba ez a visszahűléses téma.
A vízpumpa miatt forralná a vizet a motor.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #856 Dátum:
2009.11.21 szombat, 16:14:30 »
Idézetet írta: gyalak - 2009.11.21 szombat, 15:46:37
A leírása alapján mind a 2-ő cserézve
Alfnak igaza van ez a visszahülés tipikus thermo hiba. Szerintem az egyik vagy nem lett kicserélve vagy ha lett új akkor az egyik nem jó.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #857 Dátum:
2009.11.21 szombat, 16:23:11 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.21 szombat, 13:44:13
Igen, nekem pl alá kellett másszak Leniéhez.
Semmi komolyra nem kell gondolni, csak végig kell tapogatni őket. Először nézd meg a szívósorra menőt, azt hallottam, az a leggyakoribb hiba. Kb 1/2 óra, és lesz cikk is hozzá.
Nagyon nem kellett keresnem. Cooler-EGR szakasz, utolsó könyök, külső oldal, 5cm.es repedés. Érdekes, nem látom, hogy füstölne miatta. Viszont legalább sistereg.
Cseredarab beszerezve, időt kellene találnom a hiba elhárítására.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #858 Dátum:
2009.11.21 szombat, 16:45:31 »
Sziasztok!
Gondoltam ma kitisztítom a leírás alapján a MAF szenzoromat, felnyitom a motorháztetőt, nálam van kinyomtatva az okosság is, és keresem azt a fránya szenzort... de végül is nem találtam, indössze a helye van meg, viszont a légszűrőháznak a cső alku oldalán nincs lyuk a szenzornak, viszont megvannak a torx csavarok furatai... szenzor, kábelek meg sehol.... 2003-as faceliftes ambiente tdci-n elképzelhető, hogy nem volt MAF szenzor? ez még EU 3-as motor...
Naplózva
gyalak
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #859 Dátum:
2009.11.21 szombat, 16:51:38 »
Idézetet írta: Wah - 2009.11.21 szombat, 16:45:31
Sziasztok!
Gondoltam ma kitisztítom a leírás alapján a MAF szenzoromat, felnyitom a motorháztetőt, nálam van kinyomtatva az okosság is, és keresem azt a fránya szenzort... de végül is nem találtam, indössze a helye van meg, viszont a légszűrőháznak a cső alku oldalán nincs lyuk a szenzornak, viszont megvannak a torx csavarok furatai... szenzor, kábelek meg sehol.... 2003-as faceliftes ambiente tdci-n elképzelhető, hogy nem volt MAF szenzor? ez még EU 3-as motor...
Egy fotót készíthetnél róla.Ilyet még nem láttam
Naplózva
Gyurka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #860 Dátum:
2009.11.21 szombat, 17:20:09 »
Idézetet írta: stealt - 2009.11.21 szombat, 16:14:30
Alfnak igaza van ez a visszahülés tipikus thermo hiba. Szerintem az egyik vagy nem lett kicserélve vagy ha lett új akkor az egyik nem jó.
A termosztátok cseréjéhez ne fűzzön senki vérmes reményeket!
Tavaly télen minkettőt gyári újjra cseréltem, ROSSZABB lett. Ha jön a hideg lehet visszarakom a régieket.
Szerintem valahol kerülő úton el tud menni a víz a termóktól függetlenűl.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.11.21 szombat, 17:31:35 írta Gyurka
»
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #861 Dátum:
2009.11.21 szombat, 17:35:27 »
Idézetet írta: Wah - 2009.11.21 szombat, 16:45:31
Sziasztok!
Gondoltam ma kitisztítom a leírás alapján a MAF szenzoromat, felnyitom a motorháztetőt, nálam van kinyomtatva az okosság is, és keresem azt a fránya szenzort... de végül is nem találtam, indössze a helye van meg, viszont a légszűrőháznak a cső alku oldalán nincs lyuk a szenzornak, viszont megvannak a torx csavarok furatai... szenzor, kábelek meg sehol.... 2003-as faceliftes ambiente tdci-n elképzelhető, hogy nem volt MAF szenzor? ez még EU 3-as motor...
Ha 115le.s és fix geometriás a turbója, akkor simán
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #862 Dátum:
2009.11.21 szombat, 17:55:46 »
Idézetet írta: Wah - 2009.11.21 szombat, 16:45:31
Sziasztok!
Gondoltam ma kitisztítom a leírás alapján a MAF szenzoromat, felnyitom a motorháztetőt, nálam van kinyomtatva az okosság is, és keresem azt a fránya szenzort... de végül is nem találtam, indössze a helye van meg, viszont a légszűrőháznak a cső alku oldalán nincs lyuk a szenzornak, viszont megvannak a torx csavarok furatai... szenzor, kábelek meg sehol.... 2003-as faceliftes ambiente tdci-n elképzelhető, hogy nem volt MAF szenzor? ez még EU 3-as motor...
Ez a te esetedben normál!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #863 Dátum:
2009.11.21 szombat, 17:56:22 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.11.21 szombat, 16:23:11
Nagyon nem kellett keresnem. Cooler-EGR szakasz, utolsó könyök, külső oldal, 5cm.es repedés. Érdekes, nem látom, hogy füstölne miatta. Viszont legalább sistereg.
Cseredarab beszerezve, időt kellene találnom a hiba elhárítására.
Szintén zenélsz?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #864 Dátum:
2009.11.21 szombat, 18:55:28 »
Idézetet írta: alf - 2009.11.21 szombat, 17:55:46
Ez a te esetedben normál!
Egyébként igen 115le Tdci, hogy fixgeometriás-e azt nem tudom, de akkor minden jel arra mutat, csináltam képet is az üres helyről, megpróbálom feltölteni
?? nem egészen értem,máshol sincs légtömegmérőm?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #865 Dátum:
2009.11.21 szombat, 19:03:01 »
Idézetet írta: Wah - 2009.11.21 szombat, 18:55:28
Egyébként igen 115le Tdci, hogy fixgeometriás-e azt nem tudom, de akkor minden jel arra mutat, csináltam képet is az üres helyről, megpróbálom feltölteni
?? nem egészen értem,máshol sincs légtömegmérőm?
csak MAP-od van...
Naplózva
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #866 Dátum:
2009.11.21 szombat, 19:12:18 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.11.21 szombat, 19:03:01
csak MAP-od van...
Köszi!
P=Pressure?
ezt is érdemes tisztítani, ha a hideg alapjáratomban van egy kis rendellenesség? hol találom?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #867 Dátum:
2009.11.21 szombat, 19:52:20 »
Idézetet írta: Wah - 2009.11.21 szombat, 19:12:18
Köszi!
P=Pressure?
ezt is érdemes tisztítani, ha a hideg alapjáratomban van egy kis rendellenesség? hol találom?
Annak nem ér semmit a tisztítás.az nyomást mér,és max olajfilm van rajta.
A cooler utáni fém cső szakaszban lakik az egr szelepre menő gumitömlő előtt.
Az alapjárati gond nem attól van.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #868 Dátum:
2009.11.21 szombat, 20:06:22 »
gondolkoztam akkor tényleg forralná!!
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #869 Dátum:
2009.11.21 szombat, 20:20:44 »
Idézetet írta: alf - 2009.11.21 szombat, 19:52:20
Annak nem ér semmit a tisztítás.az nyomást mér,és max olajfilm van rajta.
A cooler utáni fém cső szakaszban lakik az egr szelepre menő gumitömlő előtt.
Az alapjárati gond nem attól van.
EGR, ledugózva, protec, már beleöntve, szíjtárcsák, feszítő cserélve. Hidegen, kb. 5 percig néha-néha azért megtorpan még az alapjárat...
Ötlet? Ha tudsz valamit,amit én nem, akkor kérlek ne titkold:-)
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #870 Dátum:
2009.11.21 szombat, 20:43:14 »
Idézetet írta: Wah - 2009.11.21 szombat, 20:20:44
EGR, ledugózva, protec, már beleöntve, szíjtárcsák, feszítő cserélve. Hidegen, kb. 5 percig néha-néha azért megtorpan még az alapjárat...
Ötlet? Ha tudsz valamit,amit én nem, akkor kérlek ne titkold:-)
Ismert, általános probléma. Valószínű a CR szivattyú vezérlésében lesz valami apró probléma. Vik szerint még nem sikerült rájönniük a probléma okára, de sok TDCi csinálja. Pl. az enyém is, friss porlasztókkal. Tehát marad a szivattyú, vagy mechanikus vagy vezérlési oldalon. A vezérlésbe beleszól néhány szenzor, így azok elhasználódása okozhat ilyet akár. Ott van továbbá a nyomásszabályzó szelep, ami elvileg akár koszos is lehet....
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #871 Dátum:
2009.11.21 szombat, 20:47:13 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.11.21 szombat, 20:43:14
Ismert, általános probléma. Valószínű a CR szivattyú vezérlésében lesz valami apró probléma. Vik szerint még nem sikerült rájönniük a probléma okára, de sok TDCi csinálja. Pl. az enyém is, friss porlasztókkal. Tehát marad a szivattyú, vagy mechanikus vagy vezérlési oldalon. A vezérlésbe beleszól néhány szenzor, így azok elhasználódása okozhat ilyet akár. Ott van továbbá a nyomásszabályzó szelep, ami elvileg akár koszos is lehet....
Magyarán, hagyjam az egészet és örüljek, hogy nincs nagyobb baj?
Asszem az lesz, még a végén autós hippochonder leszek
Köszönöm mindenkinek a választ!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #872 Dátum:
2009.11.22 vasárnap, 05:37:55 »
Idézetet írta: Wah - 2009.11.21 szombat, 20:47:13
Magyarán, hagyjam az egészet és örüljek, hogy nincs nagyobb baj?
Asszem az lesz, még a végén autós hippochonder leszek
Köszönöm mindenkinek a választ!
Nem.
A szivattyúról leszedetheted a nyomásszabályzó szelepet!Azt ki lehet takaríttatni,vagy újra lehet cserélni.Volt itt már akinek megoldódott a gondja ezzel a mutatvánnyal.De előtte nyomást kell méretni,hogy valóban az ingadozik-e.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #873 Dátum:
2009.11.22 vasárnap, 09:30:32 »
Idézetet írta: alf - 2009.11.22 vasárnap, 05:37:55
Nem.
A szivattyúról leszedetheted a nyomásszabályzó szelepet!Azt ki lehet takaríttatni,vagy újra lehet cserélni.Volt itt már akinek megoldódott a gondja ezzel a mutatvánnyal.De előtte nyomást kell méretni,hogy valóban az ingadozik-e.
Ha nem tudsz megfelelően tiszta körülményeket teremteni, inkább bízd diesel szakszervízre. A nyomásszabályozó szelep már a szűrő után van, ami azt jelenti, hogy minden szennyeződés, ami ott bekerül, megy 250-1600bar nyomással az injektorba.
Lehet még üa rendszer alacsony nyomású oldal probléma, tehát tank, üa. vezeték, szűrő, stb.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #874 Dátum:
2009.11.22 vasárnap, 10:25:21 »
Idézetet írta: Gyurka - 2009.11.21 szombat, 17:20:09
A termosztátok cseréjéhez ne fűzzön senki vérmes reményeket!
Tavaly télen minkettőt gyári újjra cseréltem, ROSSZABB lett. Ha jön a hideg lehet visszfhakom a régieket.
Szerintem valahol kerülő úton el tud menni a víz a termóktól függetlenűl.
Csatlakozom. Nekem tavaly télen alf cserélte ki (utólag is
érte), de rosszabb talán nem lett, de az is biztos, hogy jobb se. Lejtőn nem hűl vissza, de pl. ha városban megyek a Váci úton és beáll függőlegesbe, majd utána állok egy lámpánál, akkor elkezdt visszahűlni. Tesztüzemmódban a fokokat is látom, meg ugye a műszer is kúszik (esik?) lefelé.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #875 Dátum:
2009.11.22 vasárnap, 10:42:42 »
Idézetet írta: Domi - 2009.11.22 vasárnap, 10:25:21
Csatlakozom. Nekem tavaly télen alf cserélte ki (utólag is
érte), de rosszabb talán nem lett, de az is biztos, hogy jobb se. Lejtőn nem hűl vissza, de pl. ha városban megyek a Váci úton és beáll függőlegesbe, majd utána állok egy lámpánál, akkor elkezdt visszahűlni. Tesztüzemmódban a fokokat is látom, meg ugye a műszer is kúszik (esik?) lefelé.
Szia Domi!
Csak úgy érdekelne, ez a lámpánál visszahűlés dolog nyáron is igaz, vagy csak most amikor fűtesz is?
Naplózva
gyengek
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #876 Dátum:
2009.11.22 vasárnap, 11:02:57 »
Mivel nem értek hozzá így feltennék egy kérdést: ha cserélni kell az EGR-t és utána dugózni akkor miért nem lehet most ledugózni és akkor nem kellene 40e forintot "feleslegesen" kifizetnem. Mivel most is EGR nélkül megyek így ha szerintem kap egy dugót a mostani nem hiszem, hogy sok minden változna. Lehet hogy hülyeséget kérdeztem...
Ja és nem tud valaki, valakit akinek van EGR dugója vagy tud ilyet csinálni/csináltatni?
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #877 Dátum:
2009.11.22 vasárnap, 11:13:51 »
Idézetet írta: gyengek - 2009.11.22 vasárnap, 11:02:57
Mivel nem értek hozzá így feltennék egy kérdést: ha cserélni kell az EGR-t és utána dugózni akkor miért nem lehet most ledugózni és akkor nem kellene 40e forintot "feleslegesen" kifizetnem. Mivel most is EGR nélkül megyek így ha szerintem kap egy dugót a mostani nem hiszem, hogy sok minden változna. Lehet hogy hülyeséget kérdeztem...
Ja és nem tud valaki, valakit akinek van EGR dugója vagy tud ilyet csinálni/csináltatni?
Mert már beállt egyszer az EGR szeleped. A korom megfogja a szelepszárat. A vészüzemmód azért következik be mert az EU IV miatt az EGR -ed szeleptányér pozicióját érzékeli az ECU és ha az általa kívánt poziciótol eltér akkor adja a vészüzemmódot. Az EUIV-es (QJBB) 2,2 -nek az EGR szelep a gyengéje ki kell cserélni utána azonnal ledugozni. Máskülönben használattól függően 40-70ekm-kén beáll.
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #878 Dátum:
2009.11.22 vasárnap, 12:34:52 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2009.11.22 vasárnap, 10:42:42
Szia Domi!
Csak úgy érdekelne, ez a lámpánál visszahűlés dolog nyáron is igaz, vagy csak most amikor fűtesz is?
Csak télen, de ha nem fűtök akkor is hül vissza.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #879 Dátum:
2009.11.22 vasárnap, 12:36:31 »
Hello
Lenne egy kérdésem. Olajcsere előtt állok, eddig Valvoline olajat használtam, ami minőség de elég drágának bizonyult.
Most tudnék szerezni gyári Ford olajat 5-6 e Ftért, nem tudom érdemes-e. Az ára miatt érdemes, de a minőségében nem vagyok biztos.
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #880 Dátum:
2009.11.22 vasárnap, 12:41:30 »
Idézetet írta: ezsolt - 2009.11.22 vasárnap, 12:36:31
Hello
Lenne egy kérdésem. Olajcsere előtt állok, eddig Valvoline olajat használtam, ami minőség de elég drágának bizonyult.
Most tudnék szerezni gyári Ford olajat 5-6 e Ftért, nem tudom érdemes-e. Az ára miatt érdemes, de a minőségében nem vagyok biztos.
Ha formula "F"-est veszel, azzal már semmi gond sem lehet, az szintetikus Castrol.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #881 Dátum:
2009.11.22 vasárnap, 12:48:18 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.11.22 vasárnap, 12:41:30
Ha formula "F"-est veszel, azzal már semmi gond sem lehet, az szintetikus Castrol.
Formula E High Performance.
6 litert kapok 5 e Ft-ért. Jó lenne megvenni...
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #882 Dátum:
2009.11.22 vasárnap, 12:51:59 »
Idézetet írta: ezsolt - 2009.11.22 vasárnap, 12:48:18
Formula E High Performance.
6 litert kapok 5 e Ft-ért. Jó lenne megvenni...
Nyugodtan megveheted, főleg annyiért, amíg nem volt F-es, én is E-st használtam, és soha semmi gondom motorikusan nem volt. 15-nél többet ne menj vele....
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #883 Dátum:
2009.11.22 vasárnap, 12:53:14 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.11.22 vasárnap, 12:51:59
Nyugodtan megveheted, főleg annyiért, amíg nem volt F-es, én is E-st használtam, és soha semmi gondom motorikusan nem volt. 15-nél többet ne menj vele....
hála és köszönet
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #884 Dátum:
2009.11.22 vasárnap, 16:21:09 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.11.22 vasárnap, 09:30:32
Ha nem tudsz megfelelően tiszta körülményeket teremteni, inkább bízd diesel szakszervízre. A nyomásszabályozó szelep már a szűrő után van, ami azt jelenti, hogy minden szennyeződés, ami ott bekerül, megy 250-1600bar nyomással az injektorba.
Lehet még üa rendszer alacsony nyomású oldal probléma, tehát tank, üa. vezeték, szűrő, stb.
köszönöm!
Naplózva
Jack
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 154
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #885 Dátum:
2009.11.22 vasárnap, 21:14:53 »
Idézetet írta: ezsolt - 2009.11.22 vasárnap, 12:53:14
hála és köszönet
Egy olajcseréhez hány l olaj kell? Én is most szándékszom elvinni szervízbe olajcserére, csak nem tudom, hogy megvegyem-e magam az olajat és vigyem oda, vagy pedig csak menjek el és bízzam a szerelőre, h mit tesz bele?
Mit javasoltok? Ha venni kellene, akkor milyet, hol és mennyiért éri meg?
Ha már majd a szerelőnél leszek, akkor szerintem megkérem, h dugózza le az EGR-t, olyan sokat olvasom már itt a forumon, h azt meg kell csinálni
Egyébként tavasszal kell majd műszakiztatni, azt nem fogja befolyásolni?
Az olajcserére és az EGR dugózásra mennyi munkadíj reális kb.?
Köszi szépen előre is a segítséget!
Naplózva
2004-es 2.0TDCI Ghia
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #886 Dátum:
2009.11.22 vasárnap, 22:08:43 »
ha valakinek épp kettőstömegű lendkerékre van szüksége TDCI-hez, még fél napig él...
1€ elég jó ár érte, no meg a postaköltség ami kb. 50€...
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320451559583&_trkparms=tab%3DWatching
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #887 Dátum:
2009.11.22 vasárnap, 22:57:53 »
Idézetet írta: Jack - 2009.11.22 vasárnap, 21:14:53
Egy olajcseréhez hány l olaj kell? Én is most szándékszom elvinni szervízbe olajcserére, csak nem tudom, hogy megvegyem-e magam az olajat és vigyem oda, vagy pedig csak menjek el és bízzam a szerelőre, h mit tesz bele?
Mit javasoltok? Ha venni kellene, akkor milyet, hol és mennyiért éri meg?
Ha már majd a szerelőnél leszek, akkor szerintem megkérem, h dugózza le az EGR-t, olyan sokat olvasom már itt a forumon, h azt meg kell csinálni
Egyébként tavasszal kell majd műszakiztatni, azt nem fogja befolyásolni?
Az olajcserére és az EGR dugózásra mennyi munkadíj reális kb.?
Köszi szépen előre is a segítséget!
Vegyél 6 litert. Mi ford olajat szoktunk belerakni, keresd a wyctort, keres-kínál, nagyautós topic.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #888 Dátum:
2009.11.23 hétfő, 11:25:24 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.11.22 vasárnap, 12:51:59
Nyugodtan megveheted, főleg annyiért, amíg nem volt F-es, én is E-st használtam, és soha semmi gondom motorikusan nem volt. 15-nél többet ne menj vele....
Kérdés:
Én évente tervezem cserélni az olajat azt is mindig a tél előtt lehetőleg. Minden autónkat így ütemeztük.
Gyári ford olajat tettünk bele majd megnézem melyik formula.
Mi van akkor, ha 18 ezret megyünk egy év alatt? Valóban cserélni kell 15 ezrenként azaz a mi esetünkben ~ 10 havonta?
Borul a ciklusom ajaj
Köszi, T.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #889 Dátum:
2009.11.23 hétfő, 11:29:05 »
Idézetet írta: Jack - 2009.11.22 vasárnap, 21:14:53
Ha már majd a szerelőnél leszek, akkor szerintem megkérem, h dugózza le az EGR-t, olyan sokat olvasom már itt a forumon, h azt meg kell csinálni
Egyébként tavasszal kell majd műszakiztatni, azt nem fogja befolyásolni?
Az olajcserére és az EGR dugózásra mennyi munkadíj reális kb.?
Köszi szépen előre is a segítséget!
A műszakit nem max a zöldkártyát
, de az EGR nélkül is teljesíti a normát. Töltsd le sztm azt a PDF doksit! Nagyon jó leírás és Te is meg tudod csinálni házilag.
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/tuning/egr_dugozas.pdf
Üdv, T.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #890 Dátum:
2009.11.23 hétfő, 12:26:47 »
Idézetet írta: Trekxc - 2009.11.23 hétfő, 11:29:05
A műszakit nem max a zöldkártyát
, de az EGR nélkül is teljesíti a normát. Töltsd le sztm azt a PDF doksit! Nagyon jó leírás és Te is meg tudod csinálni házilag.
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/tuning/egr_dugozas.pdf
Üdv, T.
Januárban EGR dugóval voltam zöldkártyán, és átmentem simán.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
interakcio
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #891 Dátum:
2009.11.23 hétfő, 19:08:24 »
Sziasztok! Szeretném, ha segítenétek tapasztalatokkal. 3 éve van nálam a TDCI mondim, imádom, de néha bosszant. Túlvagyok 4 porlasztócserén, 1-2 protec adalékon. Azt csinálja a kocsim 1-2 hónapja, h meleg motornál, ha el akarok indulni finoman, mondjuk 1 zöldnél, megtorpan gázadáskor, és letíltja a porlasztókat, leáll az autó. Újraindítom, megy tovább. Megfigyeltem, ha azt teszem, h visszaengedem a gázpedált és újra gázt adok, semmi baja a kocsinak, nem tilt le. Ezt mindennap megcsinálja velem legalább 1x.
Voltam hibakód kiolvasáson. Elégtelen common rail nyomás a szivattyú felől, és nem megfelelő porlasztó működést írt ki, de a kódokat sajna nem jegyeztem fel. A szivattyú viszont gyönyörűen, egyenletesen leadja a rail nyomást, ezt a műszer kimutatta.
Állítólag vmi 20 ezer Ft körüli üzemanyag nyomásszabályzó szelep cseréje esedékes. Biztos ez?
Kérlek benneteket, ha valakinek volt hasonló gondja, adjon nekem tanácsot. Köszönöm!
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #892 Dátum:
2009.11.23 hétfő, 19:54:23 »
Idézetet írta: Domi - 2009.11.23 hétfő, 12:26:47
Januárban EGR dugóval voltam zöldkártyán, és átmentem simán.
Még jó hogy átmentél. A zöldkártyán a füstölést ( k ) mérik nem az NOX-ot. A füstölés pont kisebb lesz a tökéletesebb égés miatt.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #893 Dátum:
2009.11.23 hétfő, 20:00:23 »
Idézetet írta: Trekxc - 2009.11.23 hétfő, 11:25:24
Kérdés:
Én évente tervezem cserélni az olajat azt is mindig a tél előtt lehetőleg. Minden autónkat így ütemeztük.
Gyári ford olajat tettünk bele majd megnézem melyik formula.
Mi van akkor, ha 18 ezret megyünk egy év alatt? Valóban cserélni kell 15 ezrenként azaz a mi esetünkben ~ 10 havonta?
Borul a ciklusom ajaj
Köszi, T.
Ne dölj be az urban legendnek. Nyugodtan cserélheted 20km-ként az olajat. Ezek az olajok nem bomlanak le csak elszennyeződnek, igazábol csak a szennyeződés miatt kell csak cserélni. (Egy szintetikus olaj kisérleti futásteljesítménye több mint 360ekm lenne ha nem fulladna bele a saját mocskába.)
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #894 Dátum:
2009.11.23 hétfő, 20:01:28 »
Idézetet írta: Trekxc - 2009.11.23 hétfő, 11:25:24
Kérdés:
Én évente tervezem cserélni az olajat azt is mindig a tél előtt lehetőleg. Minden autónkat így ütemeztük.
Gyári ford olajat tettünk bele majd megnézem melyik formula.
Mi van akkor, ha 18 ezret megyünk egy év alatt? Valóban cserélni kell 15 ezrenként azaz a mi esetünkben ~ 10 havonta?
Borul a ciklusom ajaj
Köszi, T.
Ha nem hajtod sokat nagy terhelésen a motort, nem lehet semmi a 18e-től sem, gyárilag is 20-at enged, de mi itt a motor kímélése és várható hosszabb élettartama miatt 15-nél kidobjuk a régit (vannak akik még előbb)
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #895 Dátum:
2009.11.23 hétfő, 20:04:31 »
Idézetet írta: stealt - 2009.11.23 hétfő, 20:00:23
Ne dölj be az urban legendnek. Nyugodtan cserélheted 20km-ként az olajat. Ezek az olajok nem bomlanak le csak elszennyeződnek, igazábol csak a szennyeződés miatt kell csak cserélni. (Egy szintetikus olaj kisérleti futásteljesítménye több mint 360ekm lenne ha nem fulladna bele a saját mocskába.)
Nem is az olaj miatt, hanem a benne felhalmozódott szilárd részecskék miatt, ami ugye koptat....
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #896 Dátum:
2009.11.23 hétfő, 20:12:04 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.11.23 hétfő, 20:04:31
Nem is az olaj miatt, hanem a benne felhalmozódott szilárd részecskék miatt, ami ugye koptat....
Na akkor most már tudom ezt is.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #897 Dátum:
2009.11.23 hétfő, 20:13:43 »
Idézetet írta: stealt - 2009.11.23 hétfő, 20:12:04
Na akkor most már tudom ezt is.
Látod, pedig azt hitted, hogy olyan már nem is létezik....
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ronnydown
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 179
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #898 Dátum:
2009.11.23 hétfő, 21:19:49 »
Üdv!
Mi a jele, honnan lehet tudni, hogy az izzítók kezdik megadni magukat?
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
Gyurka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #899 Dátum:
2009.11.23 hétfő, 21:27:36 »
Idézetet írta: Ronnydown - 2009.11.23 hétfő, 21:19:49
Üdv!
Mi a jele, honnan lehet tudni, hogy az izzítók kezdik megadni magukat?
Az izzító gyertya, vagy jó, vagy nem. Akár óhmikusan akár áramfelvétel ellenőrzéssel simán kimérhető.
szerepe a tdci - nél csak az alapjárat simításában van.
Naplózva
Oldalak:
1
...
11
12
13
14
15
16
17
[
18
]
19
20
21
22
23
24
25
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ