Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:46:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14622763 alkalommal)
0 Felhasználó és 63 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #900 Dátum: 2009.11.23 hétfő, 21:28:03 »

Sziasztok! Szeretném, ha segítenétek tapasztalatokkal. 3 éve van nálam a TDCI mondim, imádom, de néha bosszant. Túlvagyok 4 porlasztócserén, 1-2 protec adalékon. Azt csinálja a kocsim 1-2 hónapja, h meleg motornál, ha el akarok indulni finoman, mondjuk 1 zöldnél, megtorpan gázadáskor, és letíltja a porlasztókat, leáll az autó. Újraindítom, megy tovább. Megfigyeltem, ha azt teszem, h visszaengedem a gázpedált és újra gázt adok, semmi baja a kocsinak, nem tilt le. Ezt mindennap megcsinálja velem legalább 1x.

Voltam hibakód kiolvasáson. Elégtelen common rail nyomás a szivattyú felől, és nem megfelelő porlasztó működést írt ki, de a kódokat sajna nem jegyeztem fel. A szivattyú viszont gyönyörűen, egyenletesen leadja a rail nyomást, ezt a műszer kimutatta.

Állítólag vmi 20 ezer Ft körüli üzemanyag nyomásszabályzó szelep cseréje esedékes. Biztos ez?

Kérlek benneteket, ha valakinek volt hasonló gondja, adjon nekem tanácsot. Köszönöm!
Nézzétek meg a rail nyomás változását álló helyzetből indulásnál. Ha a rail nyomás nem változik, vagy szivattyú vagy szelep. Az alacsony nyomású szakasz (tank->szivattyú) blokkolstágát kizárnám, az magasabb nyomáson is jelentkezne.
A szabályzó cseréje jó tipp lehet, de nem az egyedüli problémalehetőség.

Ha terheletlenül és terhelésnél azonos gázpedál álláshoz azonos rail nyomás tartozik, máshol is lehet a hiba.
Az ECU elég szorosan monitorzza a nyomást, így a jó hír az, hogy nem valószínű a porlasztóhiba.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #901 Dátum: 2009.11.23 hétfő, 23:27:43 »

Üdv!

Mi a jele, honnan lehet tudni, hogy az izzítók kezdik megadni magukat?
Hidegen, (még nem most) nem lesz sima az alapjárat amíg be nem melegszik.
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #902 Dátum: 2009.11.24 kedd, 09:41:26 »

Sziasztok! Szeretném, ha segítenétek tapasztalatokkal. 3 éve van nálam a TDCI mondim, imádom, de néha bosszant. Túlvagyok 4 porlasztócserén, 1-2 protec adalékon. Azt csinálja a kocsim 1-2 hónapja, h meleg motornál, ha el akarok indulni finoman, mondjuk 1 zöldnél, megtorpan gázadáskor, és letíltja a porlasztókat, leáll az autó. Újraindítom, megy tovább. Megfigyeltem, ha azt teszem, h visszaengedem a gázpedált és újra gázt adok, semmi baja a kocsinak, nem tilt le. Ezt mindennap megcsinálja velem legalább 1x.

Voltam hibakód kiolvasáson. Elégtelen common rail nyomás a szivattyú felől, és nem megfelelő porlasztó működést írt ki, de a kódokat sajna nem jegyeztem fel. A szivattyú viszont gyönyörűen, egyenletesen leadja a rail nyomást, ezt a műszer kimutatta.

Állítólag vmi 20 ezer Ft körüli üzemanyag nyomásszabályzó szelep cseréje esedékes. Biztos ez?

Kérlek benneteket, ha valakinek volt hasonló gondja, adjon nekem tanácsot. Köszönöm!

Füst van-e ilyenkor?
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #903 Dátum: 2009.11.24 kedd, 09:43:14 »


2.2-es TDCi-hez keresek EGR dugózáshoz, dugóméretet. Ha van valakinek ilyen adata kérem ossza meg velem.

Köszi
Naplózva
interakcio
Vendég
« Új hozzászólás #904 Dátum: 2009.11.24 kedd, 10:35:30 »

Füst van-e ilyenkor?

Mikor visszaengedem a gázt és újra adok gázfröccsöt, akkor nincs semmi füst. Viszont, amikor teljesen letílt az autó és újra kell indítanom, akkor van pici fekete füst.

Mondják azt is, h mivel az euro IV-es motorom EGR szelepe le van dugózva, van állandó hibakódom az ECU-ban, emiatt is lehet. De EGR dugózás után használtam 1 évig a kocsit, nem volt ilyen gázadás problémám. Kicsit be vagyok rezelve, mert félek h a szivattyú. Hidegen az alapjáratom egy fél percet eléggé ingadozik, aztán normálisan beáll. A kocsi egyébként megy mint a golyó.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #905 Dátum: 2009.11.24 kedd, 11:19:22 »

Mikor visszaengedem a gázt és újra adok gázfröccsöt, akkor nincs semmi füst. Viszont, amikor teljesen letílt az autó és újra kell indítanom, akkor van pici fekete füst.

Mondják azt is, h mivel az euro IV-es motorom EGR szelepe le van dugózva, van állandó hibakódom az ECU-ban, emiatt is lehet. De EGR dugózás után használtam 1 évig a kocsit, nem volt ilyen gázadás problémám. Kicsit be vagyok rezelve, mert félek h a szivattyú. Hidegen az alapjáratom egy fél percet eléggé ingadozik, aztán normálisan beáll. A kocsi egyébként megy mint a golyó.

Nem villog az izzításjelző vagy a csekk engine lámpa?Lehet ,hogy az egr miatt már vészüzemre dobja az ecu.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #906 Dátum: 2009.11.24 kedd, 11:28:15 »

BigDaddyvel holnap megyünk Ford hibakódolvasásra.
Menet közben vészüzemre vágja a gépet az elektronika.
A szokásos hibakódolvasáson kívül mit kérjünk még?
A Railnyomás ellenőrzésére gondolok, de van még egyéb? Kérjünk rögtön poharazást?
Szakszerűtlenül elvégzett gázolajszűrő-csere óta szfharakodik neki, nehezen indul, hol megy, hol nem, nem erős fordulaton csinálja csak, hanem teljesen random, de indítás után már érződik, hogy erős, vagy gyenge.
Mondjuk én levegősödésre tippelek, de ezt már nem merem felátlátszócsövezni.  vigyor3
Naplózva
interakcio
Vendég
« Új hozzászólás #907 Dátum: 2009.11.24 kedd, 11:31:38 »

Nem villog az izzításjelző vagy a csekk engine lámpa?Lehet ,hogy az egr miatt már vészüzemre dobja az ecu.

Gázadáskor vagy megtorpan az autó, vagy leáll, ha nem engedem vissza óvatosan a gázpedált. Azt érzem h nem kap üzemanyagot valami miatt, le akar fulladni, szinte álló helyzetben. Ha padlóig nyomom a gázpedált és nem engedem vissza, akkor villogni kezd a sárga izzításjelző és megáll az autó, újraindítom, megy tovább.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #908 Dátum: 2009.11.24 kedd, 11:35:42 »

BigDaddyvel holnap megyünk Ford hibakódolvasásra.
Menet közben vészüzemre vágja a gépet az elektronika.
A szokásos hibakódolvasáson kívül mit kérjünk még?
A Railnyomás ellenőrzésére gondolok, de van még egyéb? Kérjünk rögtön poharazást?
Szakszerűtlenül elvégzett gázolajszűrő-csere óta szfharakodik neki, nehezen indul, hol megy, hol nem, nem erős fordulaton csinálja csak, hanem teljesen random, de indítás után már érződik, hogy erős, vagy gyenge.
Mondjuk én levegősödésre tippelek, de ezt már nem merem felátlátszócsövezni.  vigyor3
Nitrotomnak ugyan ez volt.Ki kell iktatni a szűrőből a visszatérő ágat(a résolaj visszavezetőt)!A csonkját ledugózni a szűrőn!A csőből t elág kivesz,átmenő csővel helyettesít.
Aztán nagy örömködés,hogy esmét jó a verda! Wink wave
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.24 kedd, 11:38:47 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #909 Dátum: 2009.11.24 kedd, 11:36:47 »

Gázadáskor vagy megtorpan az autó, vagy leáll, ha nem engedem vissza óvatosan a gázpedált. Azt érzem h nem kap üzemanyagot valami miatt, le akar fulladni, szinte álló helyzetben. Ha padlóig nyomom a gázpedált és nem engedem vissza, akkor villogni kezd a sárga izzításjelző és megáll az autó, újraindítom, megy tovább.
Azaz!Az előzőben van a megoldásod neked is! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #910 Dátum: 2009.11.24 kedd, 11:45:28 »

Nitrotomnak ugyan ez volt.Ki kell iktatni a szűrőből a visszatérő ágat(a résolaj visszavezetőt)!A csonkját ledugózni a szűrőn!A csőből t elág kivesz,átmenő csővel helyettesít.
Aztán nagy örömködés,hogy esmét jó a verda! Wink wave
A kódolvasást már lezsíroztam, de holnap meglesem ezt a projektedet.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #911 Dátum: 2009.11.24 kedd, 11:51:53 »

BigDaddyvel holnap megyünk Ford hibakódolvasásra.
Menet közben vészüzemre vágja a gépet az elektronika.
A szokásos hibakódolvasáson kívül mit kérjünk még?
A Railnyomás ellenőrzésére gondolok, de van még egyéb? Kérjünk rögtön poharazást?
Szakszerűtlenül elvégzett gázolajszűrő-csere óta szfharakodik neki, nehezen indul, hol megy, hol nem, nem erős fordulaton csinálja csak, hanem teljesen random, de indítás után már érződik, hogy erős, vagy gyenge.
Mondjuk én levegősödésre tippelek, de ezt már nem merem felátlátszócsövezni.  vigyor3
Levegősödés lehet, ilyenkor lesz bent egy P0251-es hibakód. Menetközbeni diag, akkor kell nézni, amikor vészüzemben van.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #912 Dátum: 2009.11.24 kedd, 11:54:02 »

Gázadáskor vagy megtorpan az autó, vagy leáll, ha nem engedem vissza óvatosan a gázpedált. Azt érzem h nem kap üzemanyagot valami miatt, le akar fulladni, szinte álló helyzetben. Ha padlóig nyomom a gázpedált és nem engedem vissza, akkor villogni kezd a sárga izzításjelző és megáll az autó, újraindítom, megy tovább.
EGR biztos nem, mert az akkor le van dugózva. Ha levegősödés miatt állna le, nagyobb fordulatnál is jelentkezne.
Valószínűbb a nyomásállító szelep , mert a szivattyú probléma is jelentkezne magasabb terhelésnél.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #913 Dátum: 2009.11.24 kedd, 11:57:55 »

EGR biztos nem, mert az akkor le van dugózva. Ha levegősödés miatt állna le, nagyobb fordulatnál is jelentkezne.
Valószínűbb a nyomásállító szelep , mert a szivattyú probléma is jelentkezne magasabb terhelésnél.
De neki eu4 es .Lehet,hogy most vágta először vészüzemre a dugó miatt..... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #914 Dátum: 2009.11.24 kedd, 12:17:27 »

De neki eu4 es .Lehet,hogy most vágta először vészüzemre a dugó miatt..... Roll Eyes
Az lehet, de az nem párosul az említett jelenséggel.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
interakcio
Vendég
« Új hozzászólás #915 Dátum: 2009.11.24 kedd, 12:59:14 »

De neki eu4 es .Lehet,hogy most vágta először vészüzemre a dugó miatt..... Roll Eyes

Mikor először ledugózták az EGR-em 1 nap használat után dobott hibakódot. Azóta 1x kitöröltettem az ECU-ból, de újra hibakódot írt, így nem is foglalkoztam vele tovább, hanem használtam az autót problémamentesen.

Megfigyeltem még 1 tünetet. Meleg motornál állok a lámpánál, alapjáraton jár a motor és nagyon apró rángatásokat tapasztalok a motortér felől. Alig észrevehető, de mégis zavaró. Nekem változatlanul gyanús h alapjáraton vmi miatt nem kap üzemanyagot, azért rángat, vagy tilt le gázadásra. Viszont, ha kövér gázzal mászkálok és a gázadásom induláskor nem lehelletfinom, akkor nincs semmi megtorpanás, letíltás.
Naplózva
interakcio
Vendég
« Új hozzászólás #916 Dátum: 2009.11.24 kedd, 13:03:19 »

EGR biztos nem, mert az akkor le van dugózva. Ha levegősödés miatt állna le, nagyobb fordulatnál is jelentkezne.
Valószínűbb a nyomásállító szelep , mert a szivattyú probléma is jelentkezne magasabb terhelésnél.

Apró rángatás alapjáraton, meleg motornál lehet kezdődő szivattyú hiba szerinted? Vagy az, amit írtam korábban, h reggeli hidegindításnál az alapjáratom fél percig ingadozik, utána beáll? De a komputeres kiolvasásnál a szivattyú gyönyörű egyenletes görbét produkált. Ha baja lenne, akkor mutatna vmit a gép nem?
Naplózva
interakcio
Vendég
« Új hozzászólás #917 Dátum: 2009.11.24 kedd, 13:04:07 »

De neki eu4 es .Lehet,hogy most vágta először vészüzemre a dugó miatt..... Roll Eyes

Volt már korábban is EGR dugózás miatti hibakódom, de vészüzem soha.
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #918 Dátum: 2009.11.24 kedd, 13:22:31 »

Volt már korábban is EGR dugózás miatti hibakódom, de vészüzem soha.

Az EGR hibák miatti hibakódot ki kell ütni és megy. Stealt-tel beszélj!
Naplózva
interakcio
Vendég
« Új hozzászólás #919 Dátum: 2009.11.24 kedd, 13:26:58 »

Az EGR hibák miatti hibakódot ki kell ütni és megy. Stealt-tel beszélj!

Jó, rendben, köszönöm. De a hibakódot mindig dobni fogja miután kiolvastatom az ECU-ból. Pár km után újra jön a hibakód és jobb oldalon felül a narancssárga ikon kivillanás. Ki lehet ezt kerülni valahogy?
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #920 Dátum: 2009.11.24 kedd, 13:31:00 »

Jó, rendben, köszönöm. De a hibakódot mindig dobni fogja miután kiolvastatom az ECU-ból. Pár km után újra jön a hibakód és jobb oldalon felül a narancssárga ikon kivillanás. Ki lehet ezt kerülni valahogy?

Euro IV-es motornál ez előfog jönni mindig. Csak egy "kábel" kell és otthon is kitudod ütni belőle. Domi-val mi is ilyen kábelt keresünk.
Naplózva
interakcio
Vendég
« Új hozzászólás #921 Dátum: 2009.11.24 kedd, 13:35:35 »

Euro IV-es motornál ez előfog jönni mindig. Csak egy "kábel" kell és otthon is kitudod ütni belőle. Domi-val mi is ilyen kábelt keresünk.

De akkor ezekszerint 1-2 naponta üthetem ki belőle a kódot, vagy vegyek egy új EGR szelepet, amíg újra le nem ragad a sok koromtól, meg a városi tötyörgéstől  falbav.
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #922 Dátum: 2009.11.24 kedd, 13:39:47 »

De akkor ezekszerint 1-2 naponta üthetem ki belőle a kódot, vagy vegyek egy új EGR szelepet, amíg újra le nem ragad a sok koromtól, meg a városi tötyörgéstől  falbav.

Nem egy két alatt jön vissza. Beszélj Stealt-tel ő pontosan tudja, hogy mikor kell átlagban kiütnöd (szerintem több ezer km). Én most cseréltem EGR-t és amilyen hamar tudom megy rá a dugó.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #923 Dátum: 2009.11.24 kedd, 13:40:50 »

De akkor ezekszerint 1-2 naponta üthetem ki belőle a kódot, vagy vegyek egy új EGR szelepet, amíg újra le nem ragad a sok koromtól, meg a városi tötyörgéstől  falbav.
Nyugi, amíg csak check engine világít nincs baj. Gond akkor van, ha az izzító visszajelzés kezd el villogni.
Van ilyen jelzés a hiba esetén?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #924 Dátum: 2009.11.24 kedd, 13:46:06 »

Nem egy két alatt jön vissza. Beszélj Stealt-tel ő pontosan tudja, hogy mikor kell átlagban kiütnöd (szerintem több ezer km). Én most cseréltem EGR-t és amilyen hamar tudom megy rá a dugó.

Nekem is EurIV van és több mint fél éve le van dugózva.
Van saját óccsó kütyüm, ki tudom itthon is törölni, de már beleuntam.
Nem pár ezer km-enként kell kiütni, hanem kb 100. Volt olyan hogy 60 km után kirakta a hibakódot, de volt hogy csak 500 km után. De átlag 100 km...
Kérdeztem Vik-et, hogy lehetne kitolni a mintavételezési intervallumot, de azt mondta ő még ilyenről nem hallott és nem tud róla, hogy lehetne.
Ha Stealt tudja a tutit, annak én is örülnék!
Naplózva
interakcio
Vendég
« Új hozzászólás #925 Dátum: 2009.11.24 kedd, 13:49:03 »

Nem egy két alatt jön vissza. Beszélj Stealt-tel ő pontosan tudja, hogy mikor kell átlagban kiütnöd (szerintem több ezer km). Én most cseréltem EGR-t és amilyen hamar tudom megy rá a dugó.

Hát én nem értem. Múltkor olajcserén volt a kocsi, kiolvasták a szervízben az EGR hibakódot. Kihoztam a szervízból, autókáztam délután a városban 2-3 órát, aztán már újra bedobta a hibakódot, meg a vészjelző lámpát.
Naplózva
interakcio
Vendég
« Új hozzászólás #926 Dátum: 2009.11.24 kedd, 13:51:31 »

Nyugi, amíg csak check engine világít nincs baj. Gond akkor van, ha az izzító visszajelzés kezd el villogni.
Van ilyen jelzés a hiba esetén?

Kb 1 évig csak a check engine világított. Nem is volt semmi gond. De 1-2 hónapja elkezdte azokat a tüneteket amit leírtam 2-3 üzenetben. Azaz el akarok indulni zöldnél, lehelletfinom gázzal, megtorpan a kocsi. Ha nem engedem vissza a gázpedált, hanem benyomom, akkor letílt a porlasztó, nekiáll villogni az izzitás visszajelző lámpa, az autó megáll és újra kell indítanom.
Naplózva
interakcio
Vendég
« Új hozzászólás #927 Dátum: 2009.11.24 kedd, 13:54:10 »

Nekem is EurIV van és több mint fél éve le van dugózva.
Van saját óccsó kütyüm, ki tudom itthon is törölni, de már beleuntam.
Nem pár ezer km-enként kell kiütni, hanem kb 100. Volt olyan hogy 60 km után kirakta a hibakódot, de volt hogy csak 500 km után. De átlag 100 km...
Kérdeztem Vik-et, hogy lehetne kitolni a mintavételezési intervallumot, de azt mondta ő még ilyenről nem hallott és nem tud róla, hogy lehetne.
Ha Stealt tudja a tutit, annak én is örülnék!

Ennek én is nagyon örülnék! Ugyanis nekem is 50-150 km-enként beadja a hibakódot sajnos. Szerintem veszek vmi kamionról rakodásnál leesett EGR-t és nem dugózom le. De én még mindig az ü.a. nyomásszabályzó szelepre gyanakszom, cromaxnál 28e. pénz.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #928 Dátum: 2009.11.24 kedd, 14:17:03 »

Ennek én is nagyon örülnék! Ugyanis nekem is 50-150 km-enként beadja a hibakódot sajnos. Szerintem veszek vmi kamionról rakodásnál leesett EGR-t és nem dugózom le. De én még mindig az ü.a. nyomásszabályzó szelepre gyanakszom, cromaxnál 28e. pénz.
Ok.De a visszatérő ágat kikötni a szűrőből és fixre kötni tankágba,az még nem kerül 1 fillérbe sem!Én tuti megpróbálkoznék vele! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
interakcio
Vendég
« Új hozzászólás #929 Dátum: 2009.11.24 kedd, 14:23:39 »

Ok.De a visszatérő ágat kikötni a szűrőből és fixre kötni tankágba,az még nem kerül 1 fillérbe sem!Én tuti megpróbálkoznék vele! vigyor3

Én megpróbálkoznék vele szívesen, de szerintem tanáremberre ilyet ne bízzatok, mert gyalog megy holnap a diákjai közé  nyes
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #930 Dátum: 2009.11.24 kedd, 14:28:17 »

Én megpróbálkoznék vele szívesen, de szerintem tanáremberre ilyet ne bízzatok, mert gyalog megy holnap a diákjai közé  nyes
beszélhetsz 1 szerelővel is! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #931 Dátum: 2009.11.24 kedd, 17:52:43 »

Kb 1 évig csak a check engine világított. Nem is volt semmi gond. De 1-2 hónapja elkezdte azokat a tüneteket amit leírtam 2-3 üzenetben. Azaz el akarok indulni zöldnél, lehelletfinom gázzal, megtorpan a kocsi. Ha nem engedem vissza a gázpedált, hanem benyomom, akkor letílt a porlasztó, nekiáll villogni az izzitás visszajelző lámpa, az autó megáll és újra kell indítanom.
Két különböző hiba keveredik. A gázadásra fulladás/tiltás és izzító villogás az egyik.
Az ECU nagyon kényes a CR szivattyú nyomására. Ha nincs meg a gázpedál álláshoz tartozó nyomás, egyből jelez a vészüzemmel és izzítóvillogással.
Az Alf által mondottakat is meg lehet próbálni, mert levegősödés okozhat ilyet, de az magasabb nyomástartományban a jellemző inkábbb (pl. nekem indulásnál nem, csak menet közben, úgy 1000bar környékén volt probléma)

A legjobb az lenne, ha bevinnéd székesfehérvárra a filep dízelhez (gyorsan kellene, mert dec közepétől nem foganak)
Vagy Ford szerviz, és menet közbeni rail nyomás mérés. (Én is megcsinálnám neked, de egyrészt pesten vagyok, másrészt nem igen érek rá)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #932 Dátum: 2009.11.24 kedd, 19:17:35 »

Két különböző hiba keveredik. A gázadásra fulladás/tiltás és izzító villogás az egyik.
Az ECU nagyon kényes a CR szivattyú nyomására. Ha nincs meg a gázpedál álláshoz tartozó nyomás, egyből jelez a vészüzemmel és izzítóvillogással.
Az Alf által mondottakat is meg lehet próbálni, mert levegősödés okozhat ilyet, de az magasabb nyomástartományban a jellemző inkábbb (pl. nekem indulásnál nem, csak menet közben, úgy 1000bar környékén volt probléma)
A legjobb az lenne, ha bevinnéd székesfehérvárra a filep dízelhez (gyorsan kellene, mert dec közepétől nem foganak)
Vagy Ford szerviz, és menet közbeni rail nyomás mérés. (Én is megcsinálnám neked, de egyrészt pesten vagyok, másrészt nem igen érek rá)
Nitrotomnak olyan levegős volt a renszer,hogy már indulásnál gázadásnál is megállt a moci sárga lámpával.Szenvedtünk vele 1 fél órát,mert nem tudtuk diagolni a 2001-vagy 2 es tdci-ét.Majd a résoljacsövet közvetlen a tankágba kötöttük,dugó a szűrőre,és a hiba azonnal megszűnt.Azóta nem jött elő neki.Egyéb más igen..... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #933 Dátum: 2009.11.24 kedd, 21:14:12 »

Nitrotomnak olyan levegős volt a renszer,hogy már indulásnál gázadásnál is megállt a moci sárga lámpával.Szenvedtünk vele 1 fél órát,mert nem tudtuk diagolni a 2001-vagy 2 es tdci-ét.Majd a résoljacsövet közvetlen a tankágba kötöttük,dugó a szűrőre,és a hiba azonnal megszűnt.Azóta nem jött elő neki.Egyéb más igen..... vigyor3
legyen igazad, ez egy olcsó megoldás. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #934 Dátum: 2009.11.25 szerda, 00:13:33 »

Nekem is EurIV van és több mint fél éve le van dugózva.
Van saját óccsó kütyüm, ki tudom itthon is törölni, de már beleuntam.
Nem pár ezer km-enként kell kiütni, hanem kb 100. Volt olyan hogy 60 km után kirakta a hibakódot, de volt hogy csak 500 km után. De átlag 100 km...
Kérdeztem Vik-et, hogy lehetne kitolni a mintavételezési intervallumot, de azt mondta ő még ilyenről nem hallott és nem tud róla, hogy lehetne.
Ha Stealt tudja a tutit, annak én is örülnék!
A tutit nem tudom. De azt igen hogy nekem 100ekm-el ezelőtt rakták be a dugot (utána kicseréltem mert csúnyának tartottam mert csak egy sima lapos vasat raktak be a ford szervizbe. Nekem most egy 0,5 mm-es saválló van bent. Ez még megtartja a töltőnyomást és nem lyukad ki a füstgáz rohasztásától sem.
Amikor a fordban berakták Miskolcon akkor még a diag cuccom nem volt meg és valóban kb 40 km után nekem is dobta először a hibakódót 2x is az EUIV fedcomp visszajelzés miatt. Direkt azért találták ki a gyártok az EuIV-nél a check engin visszajelzést hogy az user ne tudja dugozni   szomoru1 . Ráadásul a fedcomp nem mért hanem kalkulált érték alapján dobja a P041-es hibát, így a hibakód mindneképpen fog jönni csak nem mindegy hogy mikor. Amikor másodszorra jön a P0401 akkor az gyújtja ki a check engine lámpát.
Amikor másodszorra vittem vissza akkor szerelő nekem azt mondta hogy a mintavételezési ciklust lehet állítani IDS-en és nekem át is ütötte mert azóta olyan átlag 5000ekm-ként jön a check engine. Többnyire több nagy ritkán kevesebb km-ként, általában akkor dobja be hamarabb ha tötymörög az a ember. De ez ilyenkor se rosszabb mint 1000km, de nem ez a jellemző. Ha nem működne a mintavételezési ciklus dolog akkor 40km-ként én is csak hibakódot törölnék ami nálam már 2500db törlést jelentett volna  vigyor3 Na ennyi nem volt kb 20db az eltelt 100 000ekm alatt.

ui:
viszont akkor nem kérdeztem meg hogy hol és mit ütött át. Ilyen funkciót én meg még egyelőre nem találtam, igaz nem is kerestem.
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.25 szerda, 00:15:58 írta stealt » Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #935 Dátum: 2009.11.25 szerda, 00:17:56 »

Nitrotomnak olyan levegős volt a renszer,hogy már indulásnál gázadásnál is megállt a moci sárga lámpával.Szenvedtünk vele 1 fél órát,mert nem tudtuk diagolni a 2001-vagy 2 es tdci-ét.Majd a résoljacsövet közvetlen a tankágba kötöttük,dugó a szűrőre,és a hiba azonnal megszűnt.Azóta nem jött elő neki.Egyéb más igen..... vigyor3
Ilyenről már hallottam másik két  2002-es TDCi-nél is.
Naplózva
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #936 Dátum: 2009.11.25 szerda, 07:32:51 »

viszont akkor nem kérdeztem meg hogy hol és mit ütött át. Ilyen funkciót én meg még egyelőre nem találtam, igaz nem is kerestem.

Ha szépen megkérlek (lécci, lécci, lécci!), akkor megnéznéd, hogy találsz-e ilyen funkciót?
Nagy királyság lenne, ha nem égne folyamatosan az a nyomorult lámpa!
Köszi!
Naplózva
interakcio
Vendég
« Új hozzászólás #937 Dátum: 2009.11.25 szerda, 11:10:36 »

Két különböző hiba keveredik. A gázadásra fulladás/tiltás és izzító villogás az egyik.
Az ECU nagyon kényes a CR szivattyú nyomására. Ha nincs meg a gázpedál álláshoz tartozó nyomás, egyből jelez a vészüzemmel és izzítóvillogással.
Az Alf által mondottakat is meg lehet próbálni, mert levegősödés okozhat ilyet, de az magasabb nyomástartományban a jellemző inkábbb (pl. nekem indulásnál nem, csak menet közben, úgy 1000bar környékén volt probléma)

A legjobb az lenne, ha bevinnéd székesfehérvárra a filep dízelhez (gyorsan kellene, mert dec közepétől nem foganak)
Vagy Ford szerviz, és menet közbeni rail nyomás mérés. (Én is megcsinálnám neked, de egyrészt pesten vagyok, másrészt nem igen érek rá)

Köszönöm a hasznos tanácsot. Szombathelyen nemigen akad olyan szaki, ahol menet közben CR nyomást tudnának mérni, legalábbis én nem tudok róla. A Filep Diesel megbízható cég? Csak a neten tudtam rákeresni, személyes tapasztalatom nincs. Bátran mered, vagy meritek ajánlani a Szfehérvári központot?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #938 Dátum: 2009.11.25 szerda, 11:12:48 »

Köszönöm a hasznos tanácsot. Szombathelyen nemigen akad olyan szaki, ahol menet közben CR nyomást tudnának mérni, legalábbis én nem tudok róla. A Filep Diesel megbízható cég? Csak a neten tudtam rákeresni, személyes tapasztalatom nincs. Bátran mered, vagy meritek ajánlani a Szfehérvári központot?
Én igen!Az országban csak ott kaptam alkatrészt az autómhoz.Gyorsak-korrektek.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
interakcio
Vendég
« Új hozzászólás #939 Dátum: 2009.11.25 szerda, 11:20:56 »

Én igen!Az országban csak ott kaptam alkatrészt az autómhoz.Gyorsak-korrektek.

Rendben. Meggyőzött a fórumfüggő státuszod  smile Akkor mihamarabb kérek hozzájuk időpontot.
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #940 Dátum: 2009.11.25 szerda, 11:25:45 »

Köszönöm a hasznos tanácsot. Szombathelyen nemigen akad olyan szaki, ahol menet közben CR nyomást tudnának mérni, legalábbis én nem tudok róla. A Filep Diesel megbízható cég? Csak a neten tudtam rákeresni, személyes tapasztalatom nincs. Bátran mered, vagy meritek ajánlani a Szfehérvári központot?
Ajánlanám én is őket. Nem a legolcsóbb hely, de tényleg korrektek, gyorsak és tudják, mit csinálnak. Hetente megfordulok arrafelé...  vigyor3
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #941 Dátum: 2009.11.25 szerda, 11:29:19 »

Köszönöm a hasznos tanácsot. Szombathelyen nemigen akad olyan szaki, ahol menet közben CR nyomást tudnának mérni, legalábbis én nem tudok róla. A Filep Diesel megbízható cég? Csak a neten tudtam rákeresni, személyes tapasztalatom nincs. Bátran mered, vagy meritek ajánlani a Szfehérvári központot?
Én Bp.en voltam náluk, korrekt cég, nagy szakértelemmel. Vicces, mert nem egy csili-vili dolog, az ügyféltérben a falon mindenféle dieseles tabló lóg (injektorok, szivattyúk, örvénykamrák képei, ill. személyesen Smiley ) gépolajszag, korrekt hozzáállás.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
interakcio
Vendég
« Új hozzászólás #942 Dátum: 2009.11.25 szerda, 11:34:38 »

Ajánlanám én is őket. Nem a legolcsóbb hely, de tényleg korrektek, gyorsak és tudják, mit csinálnak. Hetente megfordulok arrafelé...  vigyor3

Köszi a megerősítést.Inkább viszem olyan helyre, ahol tudják h miben keressék a hiba okát és fizetek többet, minthogy össze-vissza hurcolásszam itt Vas megyében és lehúzzanak. Sajnos az elmúlt 3 év tapasztalata részemről, hogy Szombathelyen és környékén nem igazán értenek a TDCI szívéhez, de ha valaki megcáfol azt szívesen venném.
Naplózva
interakcio
Vendég
« Új hozzászólás #943 Dátum: 2009.11.25 szerda, 11:39:06 »

Én Bp.en voltam náluk, korrekt cég, nagy szakértelemmel. Vicces, mert nem egy csili-vili dolog, az ügyféltérben a falon mindenféle dieseles tabló lóg (injektorok, szivattyúk, örvénykamrák képei, ill. személyesen Smiley ) gépolajszag, korrekt hozzáállás.

Talán mindegy lesz, h BP vagy Szfehérvár. Itt Szombathelyen is van diesel zevíz, ahol a falon mindenféle elismerés, oklevél, mechanikai rajz lóg, de a szakértelem valahogy nem olyan, mint amit én várnék. Találgatás az van, a hiba meg nem szűnik. Na be is fejezem, mert ez már lassan OFF ebben a topicban.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #944 Dátum: 2009.11.25 szerda, 11:46:21 »

Rendben. Meggyőzött a fórumfüggő státuszod  smile Akkor mihamarabb kérek hozzájuk időpontot.
A státusz semmi.
Aki volt már náluk,az csak ajánlani tudja őket.
Nem olcsók.
De a ci rendszereket vágják.Delphi,Bosch......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #945 Dátum: 2009.11.25 szerda, 14:46:04 »

Sziasztok,
Hétvégén nekiállunk az apósommal az EGR szelep tömítésnek.
Mekkora átmérőjű ez a tömítő lemez kb. Csak most tud szerezni és nincs nálam az autó.
Saccra emlékeim szerint ~80mm lehet, de aki tudja pontosabban megköszönném.  worship
Köszi, T.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #946 Dátum: 2009.11.25 szerda, 15:57:43 »

Sziasztok,
Hétvégén nekiállunk az apósommal az EGR szelep tömítésnek.
Mekkora átmérőjű ez a tömítő lemez kb. Csak most tud szerezni és nincs nálam az autó.
Saccra emlékeim szerint ~80mm lehet, de aki tudja pontosabban megköszönném.  worship
Köszi, T.
50x80 mm es téglalapból kijön.De ez nem átmérős ,inkább ovál lesz.Azt az alakot kell kivágni,ami a tömítésé!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #947 Dátum: 2009.11.25 szerda, 16:09:37 »

50x80 mm es téglalapból kijön.De ez nem átmérős ,inkább ovál lesz.Azt az alakot kell kivágni,ami a tömítésé!
Köszi, T.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #948 Dátum: 2009.11.25 szerda, 16:36:47 »

50x80 mm es téglalapból kijön.De ez nem átmérős ,inkább ovál lesz.Azt az alakot kell kivágni,ami a tömítésé!
EGR lemez méretei/alaprajza
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #949 Dátum: 2009.11.25 szerda, 18:53:18 »

Nagyot nem hibáztam fejből.Még sallang is marad! nyes Wink worship wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.075 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.