Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 20:23:50
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
14
15
16
17
18
19
20
[
21
]
22
23
24
25
26
27
28
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14620980 alkalommal)
0 Felhasználó és 68 vendég van a témában
fusim
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1000 Dátum:
2009.11.27 péntek, 23:11:28 »
Idézetet írta: interakcio - 2009.11.27 péntek, 22:43:34
Sziasztok!
Pár korábbi hozzászólással ezelőtt az adalékokról cseréltünk eszmét pár fórumtárssal. Most érkeztem haza 600 km-es kiruccanásról és fel vagyok háborodva. 1 tele tankhoz tegnap bedobtam 1 s.kék protecet (2800 Ft). 6 hónappal ezelőtt már kapott egy ilyet a tdci-m, de akkor nem volt ilyen látványos a dolog. Ezeket tapasztaltam:
1. hidegindításnál az alapjárat sokkal egyenletesebb lett
2. eddig minden nap lefulladt a kocsi gázadásoknál, legalább 1x (lásd korábbi hozzászólásaim) ma nem volt ilyen
3. kormolás dugózott EGR mellett szinte megszűnt
4. a gép ki akart menni a világból a korábbi "lomhaságához" képest (sokszor hajtom városban)
5. és a LÉNYEG: 6,2-6,5 közti fogyim lement 5,5-re (ezidáig 850 km-t ment el teli tankkal most 950 km-t kb.)
Kérdéseim Hozzátok:
1. Mi van a magyar gázolajban vagy mi nincs, h adalékkal el tudok érni szinte mínusz 1 L-t, korábban meg 6-7 között fogyaszt?
2. Szabad-e olyat, h a protec flakon tartalmát szépen elosztom 4 részre (átlagban ennyiszer tankolok 1 hónapban) és minden tankoláskor rakok az üzemanyag mellé 1/4 adalékot?
3. Ne örüljek ennyire, ettől még lehet rossz a porlasztás v. szivattyú (ugyanis proteccel nincs alapjárati lefulladás), ahogy kimegy a protec az erekből, újra lehetnek gondok?
Kíváncsi vagyok mit gondoltok erről!
Szerintem az összes ilyen bigyó placebó - de én gonosz vagyok meg hülye.
Naplózva
interakcio
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1001 Dátum:
2009.11.27 péntek, 23:21:00 »
Idézetet írta: fusim - 2009.11.27 péntek, 23:11:28
Szerintem az összes ilyen bigyó placebó - de én gonosz vagyok meg hülye.
Dehogy vagy az
Ez is egy vélemény, elfogadom. A dinamikusság és a kevesebb fogyi engem meggyőzött h a lötty dobozában volt azért valami.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1002 Dátum:
2009.11.27 péntek, 23:30:14 »
Idézetet írta: interakcio - 2009.11.27 péntek, 23:21:00
Dehogy vagy az
Ez is egy vélemény, elfogadom. A dinamikusság és a kevesebb fogyi engem meggyőzött h a lötty dobozában volt azért valami.
csúcsaid voltak már cserélve?
Naplózva
interakcio
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1003 Dátum:
2009.11.27 péntek, 23:38:40 »
Idézetet írta: stealt - 2009.11.27 péntek, 23:30:14
csúcsaid voltak már cserélve?
Voltak. Mind a 4. Egy kedves fórumtárs szerezte az alkatrészt, gyári cuccos volt, bontatlan dobozban. 45-50 ezer km lehet bennük körülbelül. Résolaj csöveket is cseréltettem, és ü.a. tartály tisztítás is volt (elvileg).
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1004 Dátum:
2009.11.27 péntek, 23:42:22 »
Idézetet írta: interakcio - 2009.11.27 péntek, 23:38:40
Voltak. Mind a 4. Egy kedves fórumtárs szerezte az alkatrészt, gyári cuccos volt, bontatlan dobozban. 45-50 ezer km lehet bennük körülbelül. Résolaj csöveket is cseréltettem, és ü.a. tartály tisztítás is volt (elvileg).
Tulajdonképpen ezek löttyök egy kicsit felturbozott petrók. Nyilván van tisztító hatása de nem csodaszerek. Nálad viszont kétlem hogy normálisan kitakarították a rendszert csúcs cserekor.
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1005 Dátum:
2009.11.27 péntek, 23:44:53 »
Idézetet írta: stealt - 2009.11.27 péntek, 23:42:22
Tulajdonképpen ezek löttyök egy kicsit felturbozott petrók. Nyilván van tisztító hatása de nem csodaszerek. Nálad viszont kétlem hogy normálisan kitakarították a rendszert csúcs cserekor.
Ez esetleg előfordulhat nálam is. Akkor a legközelebbi hosszabb utam előtt toljak neki egy kék protec-et, és had szóljon? Utána kell olajat meg szűrőket, meg mindent cserélni?
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1006 Dátum:
2009.11.27 péntek, 23:50:00 »
Idézetet írta: Domi - 2009.11.27 péntek, 23:44:53
Ez esetleg előfordulhat nálam is. Akkor a legközelebbi hosszabb utam előtt toljak neki egy kék protec-et, és had szóljon? Utána kell olajat meg szűrőket, meg mindent cserélni?
Egy próbát megér. Szűrőt szerintem nem kell cserélni utána csak ah esedékes.
Naplózva
interakcio
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1007 Dátum:
2009.11.27 péntek, 23:55:14 »
Idézetet írta: stealt - 2009.11.27 péntek, 23:42:22
Tulajdonképpen ezek löttyök egy kicsit felturbozott petrók. Nyilván van tisztító hatása de nem csodaszerek. Nálad viszont kétlem hogy normálisan kitakarították a rendszert csúcs cserekor.
Csak igazat tudok adni neked ebben a tisztítás dologban. Sajnos, elfoglaltságom miatt magát az ü.a. tartály tisztítást nem láttam. Az árát kifizettem, de szerintem hiába. A csúcs cseréknél és a résolajcsöveknél ott voltam. Ez tuti.
Naplózva
interakcio
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1008 Dátum:
2009.11.27 péntek, 23:56:49 »
Idézetet írta: Domi - 2009.11.27 péntek, 23:44:53
Ez esetleg előfordulhat nálam is. Akkor a legközelebbi hosszabb utam előtt toljak neki egy kék protec-et, és had szóljon? Utána kell olajat meg szűrőket, meg mindent cserélni?
Szerintem bátran itasd meg a gépet. Ártani nem fog. De aztán mondd ám el utána a tapasztalataidat!
Naplózva
Jack
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 154
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1009 Dátum:
2009.11.28 szombat, 00:11:17 »
Idézetet írta: Zsiri - 2009.11.27 péntek, 20:36:31
A metabond kopásgátló főleg, a másikak tisztító adalékok. A rendszeres metabond használat mellett az tisztító adalékokra nem lesz szükséged. Először a helyedben protectet adnék a kiciskének utána folyamatosan a pár ml metabondot.
aha, okés
Naplózva
2004-es 2.0TDCI Ghia
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1010 Dátum:
2009.11.28 szombat, 01:10:05 »
Idézetet írta: interakcio - 2009.11.27 péntek, 23:56:49
Szerintem bátran itasd meg a gépet. Ártani nem fog. De aztán mondd ám el utána a tapasztalataidat!
Lassan jön egy Bécs, meg egy Miskolc. Valamelyik útra nyomok bele protec-et. Megírom mennyi lett a számolt fogyasztás.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1011 Dátum:
2009.11.28 szombat, 11:47:25 »
Idézetet írta: rojam - 2009.11.28 szombat, 11:39:58
Megmondaná valaki, hogy a hengerek számozása melyik oldalról kezdődik?
Az 1es van a vezérműlánc felől, a 4es a váltó felől!Persze ha minden renben volt az összerakáskor....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1012 Dátum:
2009.11.28 szombat, 11:58:02 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.11.27 péntek, 22:43:20
ittvannnak képek akit érdekel feszitőről.
http://www.kep.tar.hu/bunyek/50660019#2
Látom sikerült ipari forradalmat csinálnom!!!!!!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1013 Dátum:
2009.11.28 szombat, 12:41:16 »
Idézetet írta: interakcio - 2009.11.27 péntek, 22:43:34
Sziasztok!
Pár korábbi hozzászólással ezelőtt az adalékokról cseréltünk eszmét pár fórumtárssal. Most érkeztem haza 600 km-es kiruccanásról és fel vagyok háborodva. 1 tele tankhoz tegnap bedobtam 1 s.kék protecet (2800 Ft). 6 hónappal ezelőtt már kapott egy ilyet a tdci-m, de akkor nem volt ilyen látványos a dolog. Ezeket tapasztaltam:
1. hidegindításnál az alapjárat sokkal egyenletesebb lett
2. eddig minden nap lefulladt a kocsi gázadásoknál, legalább 1x (lásd korábbi hozzászólásaim) ma nem volt ilyen
3. kormolás dugózott EGR mellett szinte megszűnt
4. a gép ki akart menni a világból a korábbi "lomhaságához" képest (sokszor hajtom városban)
5. és a LÉNYEG: 6,2-6,5 közti fogyim lement 5,5-re (ezidáig 850 km-t ment el teli tankkal most 950 km-t kb.)
Kérdéseim Hozzátok:
1. Mi van a magyar gázolajban vagy mi nincs, h adalékkal el tudok érni szinte mínusz 1 L-t, korábban meg 6-7 között fogyaszt?
2. Szabad-e olyat, h a protec flakon tartalmát szépen elosztom 4 részre (átlagban ennyiszer tankolok 1 hónapban) és minden tankoláskor rakok az üzemanyag mellé 1/4 adalékot?
3. Ne örüljek ennyire, ettől még lehet rossz a porlasztás v. szivattyú (ugyanis proteccel nincs alapjárati lefulladás), ahogy kimegy a protec az erekből, újra lehetnek gondok?
Kíváncsi vagyok mit gondoltok erről!
Többször elmondtam hogy teli tankhoz kell önteni mert ugy fejti ki maximálisan a hatását, volt aki megfogadta és volt aki nem.....
Ha még jobbat akarsz akkor fullszintetikus 2T olajat öntesz bele minden tankoláskor és az életben nem lessz gond....
Az is irtam hogy teljesen fölösleges minden tankoláshoz protec-et önteni, mert fölös pénzkidobás....inkább 2T olajat adj neki okosan....protec-et meg elég fél évente egy teli tankhoz...azt csók.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1014 Dátum:
2009.11.28 szombat, 19:23:01 »
Idézetet írta: rojam - 2009.11.28 szombat, 18:26:56
Az egyik porlasztó visszafolyó csövénél picit szivárog a gázolaj. Általában elég ezt a tömítést cserélni
http://www.cromax.hu/?katid=35555045&termek_al_id=18099&katnev=T%FAlfoly%F3cs%F5%20al%E1%20gumigy%FBr%FB,%20a%20CR%20rendszer%FBekhez
vagy egyéb mást is kell.
Hogyan kell a csatlakozót levenni?
2 oldarló villaszerű müa karmok pattannak be a helyükre.Azokat kell óvatosan szétfelé nyitni,és akkor szétcsatlakozik.Ha sikerül ilyen viton gyűrűket venned,akkor cseréld ki a tömlőket is.Nem drága.Esetleg tegyél helyettük áttetszőt......
Bár ha a csövek okésak,akkor azokat hagyhatod is.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.11.28 szombat, 19:24:48 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1015 Dátum:
2009.11.28 szombat, 21:55:26 »
Idézetet írta: alf - 2009.11.28 szombat, 11:58:02
Látom sikerült ipari forradalmat csinálnom!!!!!!
de azért inkább ne tördelje el mindenki mint én....
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1016 Dátum:
2009.11.29 vasárnap, 08:05:12 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.11.28 szombat, 21:55:26
de azért inkább ne tördelje el mindenki mint én....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1017 Dátum:
2009.11.29 vasárnap, 13:33:22 »
Köszi az infókat az EGR dugóról.
Mindkét mondeónkat ledugóztuk.
A párom EGR szelepe nagyon dzsuvás volt. Olajos, kormos, ragacsos és vastag rétegben lerakódva és kb 1 órát áztattam brigéciol-ba mire megtisztult.
Tapasztalat: valóban kevésbé füstöl és az alapjárat is alacsonyabb lett. Eddig 900 volt, most, ha üresben gurulok vele szintén 900, de amin megállok a lámpánál 1-2 sec és leengedi 800-ra.
Az enyémet ma cseréltük. Ez a szelep tök tiszta volt belülről. Nagyon vékony koromlerakódás volt csak benne. 1 perc brigéciol fürdő és szinte újszerű lett a belseje a csőnek.
Tapasztalat: itt sem az alapjárat (maradt 800 körül) sem a füstölés (nem füstölt előtte sem) nem változott, de gondolom ez még igencsak a megelőzés stádiumában volt.
Üdv, T.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
csaba14
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4343
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1018 Dátum:
2009.11.29 vasárnap, 14:42:01 »
Idézetet írta: Trekxc - 2009.11.29 vasárnap, 13:33:22
Köszi az infókat az EGR dugóról.
Mindkét mondeónkat ledugóztuk.
A párom EGR szelepe nagyon dzsuvás volt. Olajos, kormos, ragacsos és vastag rétegben lerakódva és kb 1 órát áztattam brigéciol-ba mire megtisztult.
Tapasztalat: valóban kevésbé füstöl és az alapjárat is alacsonyabb lett. Eddig 900 volt, most, ha üresben gurulok vele szintén 900, de amin megállok a lámpánál 1-2 sec és leengedi 800-ra.
Az enyémet ma cseréltük. Ez a szelep tök tiszta volt belülről. Nagyon vékony koromlerakódás volt csak benne. 1 perc brigéciol fürdő és szinte újszerű lett a belseje a csőnek.
Tapasztalat: itt sem az alapjárat (maradt 800 körül) sem a füstölés (nem füstölt előtte sem) nem változott, de gondolom ez még igencsak a megelőzés stádiumában volt.
Üdv, T.
A szívósort nem pucoltad ki ?
Naplózva
2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1019 Dátum:
2009.11.29 vasárnap, 15:30:10 »
Idézetet írta: csaba14 - 2009.11.29 vasárnap, 14:42:01
A szívósort nem pucoltad ki ?
Na igen, az még tud meglepetéseket okozni.
Egy vödör brigéciol meg egy fogkefe így nézett ki a művelet után
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1020 Dátum:
2009.11.29 vasárnap, 18:57:58 »
Idézetet írta: Domi - 2009.11.29 vasárnap, 15:30:10
Na igen, az még tud meglepetéseket okozni.
Egy vödör brigéciol meg egy fogkefe így nézett ki a művelet után
Ennyi idő után végre fogat mostál?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1021 Dátum:
2009.11.30 hétfő, 07:13:19 »
Idézetet írta: csaba14 - 2009.11.29 vasárnap, 14:42:01
A szívósort nem pucoltad ki ?
Ház az sajna nem
Időben az kb mennyi? Leszedés és visszarakás?
Pucolás az gondolom szennyezettségtől függ.
Köszi, T.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1022 Dátum:
2009.11.30 hétfő, 08:02:09 »
Idézetet írta: Trekxc - 2009.11.30 hétfő, 07:13:19
Ház az sajna nem
Időben az kb mennyi? Leszedés és visszarakás?
Pucolás az gondolom szennyezettségtől függ.
Köszi, T.
kb fél-egy ora takaritással együtt. A szivosor gumi tömitéseire vigyázzál (8db) ha kb. 4-5 évesnél régebbi a gép akkor nem árt cserélni visszarakás elött a tömitéseket.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1023 Dátum:
2009.11.30 hétfő, 14:22:18 »
Idézetet írta: stealt - 2009.11.30 hétfő, 08:02:09
kb fél-egy ora takaritással együtt. A szivosor gumi tömitéseire vigyázzál (8db) ha kb. 4-5 évesnél régebbi a gép akkor nem árt cserélni visszarakás elött a tömitéseket.
Akkor nekem 1,5-2 óra az EGR-ből kiindulva. Az elsőt 2 óráig csináltuk (igaz ebben benne volt a dugó gyártása is) a 2. már 1 órán belül megvolt. Mellesleg készítettünk még 2db dugót, meg a tömítések is megvannak, ha valakinek kellene mintának vagy ilyesmi.
Mindkét autó már elmúlt 4 éves, így a szívósor tömítéseket is cserélni fogom.
Köszi az infókat!!
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Jack
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 154
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1024 Dátum:
2009.11.30 hétfő, 21:43:48 »
üzemanyag szűrőből érdemes a gyári fordost venni, ami majd 11 ezer forint, míg az 'alco' és 'armafilt' fele/harmadannyiba kerül Cromax-nál? nem járok jobban, ha a (gondolom) gagyibbat sűrűbben cseréltetem? egyáltalán milyen sűrűn javallott a csere?
motorolajból egy teljes cseréhez elég az 5 literes kiszerelés, vagy inkább vegyek 2-őt és marad a köv. cseréhez? Formula-E 5W-30 9300-ért v. Mobil motorolaj Super FE Special 1L 5W30 literje 3400-ért? (jó drágák bakker
)
köszi!
Naplózva
2004-es 2.0TDCI Ghia
tádé
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1025 Dátum:
2009.11.30 hétfő, 21:46:40 »
Idézetet írta: Jack - 2009.11.30 hétfő, 21:43:48
üzemanyag szűrőből érdemes a gyári fordost venni, ami majd 11 ezer forint, míg az 'alco' és 'armafilt' fele/harmadannyiba kerül Cromax-nál? nem járok jobban, ha a (gondolom) gagyibbat sűrűbben cseréltetem? egyáltalán milyen sűrűn javallott a csere?
motorolajból egy teljes cseréhez elég az 5 literes kiszerelés, vagy inkább vegyek 2-őt és marad a köv. cseréhez? Formula-E 5W-30 9300-ért v. Mobil motorolaj Super FE Special 1L 5W30 literje 3400-ért? (jó drágák bakker
)
köszi!
A jobb minőségű gázolajszűrők is neccesek ehhez a rendszerhez, én tuti inkább megvenném a szűrőt, mint a porlasztót.
Egyéb kérdésekben
EZT
és
EZT
a doksit ajánlom.
A gyári olaj teljesen jó.
Naplózva
Jack
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 154
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1026 Dátum:
2009.11.30 hétfő, 22:06:09 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.30 hétfő, 21:46:40
A jobb minőségű gázolajszűrők is neccesek ehhez a rendszerhez, én tuti inkább megvenném a szűrőt, mint a porlasztót.
Egyéb kérdésekben
EZT
és
EZT
a doksit ajánlom.
A gyári olaj teljesen jó.
Köszi Tádé!
na nagy nehezen behoztam a pdf-eket, köszi a hasznos infókat
(firefox nem szerette a linkeket amúgy)
ebben 6 lityó van írva feltöltéshez, akkor javallott két flakonnal venni?
mit értesz az alatt, hogy "én tuti inkább megvenném a szűrőt, mint a porlasztót", azaz nyugodtan vegyek gagyi üzemanyagszűrőt, de porlasztóból csak jó minőségűt? (bocs, h értetlenkedek)
az első doksiban van írvam h levegőszűrőt is érdemes cserélni, megnéztem cromaxon, nem olyan drága cucc, szóval ha javaslod, akkor veszek azt is (itt is kérdés, h eredeti ford kell-e)
sajnos mivel nincs meg a szervízkönyve a kocsinak, így nem tudom, h milyen alkatrész mikor volt cserélve
Naplózva
2004-es 2.0TDCI Ghia
tádé
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1027 Dátum:
2009.11.30 hétfő, 22:08:55 »
Idézetet írta: Jack - 2009.11.30 hétfő, 22:06:09
Köszi Tádé!
na nagy nehezen behoztam a pdf-eket, köszi a hasznos infókat
(firefox nem szerette a linkeket amúgy)
ebben 6 lityó van írva feltöltéshez, akkor javallott két flakonnal venni?
mit értesz az alatt, hogy "én tuti inkább megvenném a szűrőt, mint a porlasztót", azaz nyugodtan vegyek gagyi üzemanyagszűrőt, de porlasztóból csak jó minőségűt? (bocs, h értetlenkedek)
az első doksiban van írvam h levegőszűrőt is érdemes cserélni, megnéztem cromaxon, nem olyan drága cucc, szóval ha javaslod, akkor veszek azt is (itt is kérdés, h eredeti ford kell-e)
sajnos mivel nincs meg a szervízkönyve a kocsinak, így nem tudom, h milyen alkatrész mikor volt cserélve
Arra gondolok, hogy gagyi gázolajszűrővel hamarabb kinyiffannak a csúcsaid. Igen, kell a 6l a cseréhez, mindíg marad 1/2l, ez azt jelenti, hogy 12 csere után 1 ingyen lesz.
A légszűrőt is kellene cserélni az olajjal. Ebből elég talán egy közepes árkategória.
Naplózva
Jack
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 154
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1028 Dátum:
2009.11.30 hétfő, 22:15:16 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.30 hétfő, 22:08:55
Arra gondolok, hogy gagyi gázolajszűrővel hamarabb kinyiffannak a csúcsaid. Igen, kell a 6l a cseréhez, mindíg marad 1/2l, ez azt jelenti, hogy 12 csere után 1 ingyen lesz.
A légszűrőt is kellene cserélni az olajjal. Ebből elég talán egy közepes árkategória.
értem, és köszönöm a segítséget!
Naplózva
2004-es 2.0TDCI Ghia
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1029 Dátum:
2009.11.30 hétfő, 22:57:34 »
Idézetet írta: Jack - 2009.11.30 hétfő, 21:43:48
üzemanyag szűrőből érdemes a gyári fordost venni, ami majd 11 ezer forint, míg az 'alco' és 'armafilt' fele/harmadannyiba kerül Cromax-nál? nem járok jobban, ha a (gondolom) gagyibbat sűrűbben cseréltetem? egyáltalán milyen sűrűn javallott a csere?
motorolajból egy teljes cseréhez elég az 5 literes kiszerelés, vagy inkább vegyek 2-őt és marad a köv. cseréhez? Formula-E 5W-30 9300-ért v. Mobil motorolaj Super FE Special 1L 5W30 literje 3400-ért? (jó drágák bakker
)
köszi!
Szűrőn ne spórolj, lehetőleg csak gyárit. Gondolj bele hogy a nagynyomású szivattyúd 1680 bart is elő kell hogy tudjon állítani, de már ahhoz hogy a garázsból kiállj ahhoz is felugrik 500 bar környékére a nyomás. ehhez tökéletes illesztések kellenek. Gagyit ne! A nagynyomású szivattyú vagy a porlasztócsúcs többe kerül.
Naplózva
revimo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1030 Dátum:
2009.12.01 kedd, 10:03:23 »
Sziasztok,
üdv mindenkinek. Új vagyok itt és egyből lenne is egy kérdésem
(bocs ha már volt ez a téma nem olvastam el minden hozzászólást)
A problémám a következő:
2003 as 130 le 6 sebbességes mondeonál
1800 as fordulat környékén (főleg 5-6 ig fokozatban már enyhe gyorsításnál is) erős kopogó hangot lehet hallani a motor felől. A rezonancia nem vészes, de baromi hangos. már elég régóta csinálja amúgy (kb vagy 2 éve), de most már elég zavaró. Amúgy 150 000 km van a vasban és még nem volt cserélve benne semmi.
Előre is kössz a segítséget.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1031 Dátum:
2009.12.01 kedd, 13:38:58 »
Idézetet írta: revimo - 2009.12.01 kedd, 10:03:23
Sziasztok,
üdv mindenkinek. Új vagyok itt és egyből lenne is egy kérdésem
(bocs ha már volt ez a téma nem olvastam el minden hozzászólást)
A problémám a következő:
2003 as 130 le 6 sebbességes mondeonál
1800 as fordulat környékén (főleg 5-6 ig fokozatban már enyhe gyorsításnál is) erős kopogó hangot lehet hallani a motor felől. A rezonancia nem vészes, de baromi hangos. már elég régóta csinálja amúgy (kb vagy 2 éve), de most már elég zavaró. Amúgy 150 000 km van a vasban és még nem volt cserélve benne semmi.
Előre is kössz a segítséget.
Kopog vagy zörög?
Az 1800-as fordulat a turbócső rögzítés hibája miatti rezonancia tipikus tartománya. Rettenetes hangja van (a töltőlevegő rendszer egy szakasza beleér a segédvázba), de ártalmatlan. Javításáról többször volt szó itt a fórumon, olcsó, gyors.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1032 Dátum:
2009.12.01 kedd, 16:32:35 »
Idézetet írta: Jack - 2009.11.30 hétfő, 21:43:48
üzemanyag szűrőből érdemes a gyári fordost venni, ami majd 11 ezer forint...
motorolajból egy teljes cseréhez elég az 5 literes kiszerelés...
1.) Gyári vagy azzal egyenértékű szűrő is van olcsóbban --> Pl:
Bosch üzemanyagszűrő
kb 7 v 8K.
2.) --> A gyári olaj kiskereskedelmi mennyiségben 5 és 1 literes kiszerelésben szokott lenni, vegyél 5+1-et, a maradékot meg tartsd magadnál és, ha szükséges tölts utána. (Egyébként Vik azt mondta a múltkor nekem, hogy mind a 6 liter kell bele.) Látom nem hiszel nekem (
), olaj ügyben pedig már írtam, hogy a gyári a nyerő...
3.) A levegőszűrő állapotát te is megnézheted, de, ha nem ismered az előéletét, akkor érdemes feltétel nélkül cserélni. Mondanám, hogy vegyél egyet a
www.filtercenter.hu
-ban (1k), de ez neked messze van.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.12.02 szerda, 17:24:01 írta francoe
»
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1033 Dátum:
2009.12.01 kedd, 19:13:07 »
Idézetet írta: revimo - 2009.12.01 kedd, 10:03:23
Sziasztok,
üdv mindenkinek. Új vagyok itt és egyből lenne is egy kérdésem
(bocs ha már volt ez a téma nem olvastam el minden hozzászólást)
A problémám a következő:
2003 as 130 le 6 sebbességes mondeonál
1800 as fordulat környékén (főleg 5-6 ig fokozatban már enyhe gyorsításnál is) erős kopogó hangot lehet hallani a motor felől. A rezonancia nem vészes, de baromi hangos. már elég régóta csinálja amúgy (kb vagy 2 éve), de most már elég zavaró. Amúgy 150 000 km van a vasban és még nem volt cserélve benne semmi.
Előre is kössz a segítséget.
Szerintem ez szíjtárcsa és nem turbócső. Ha felveszed a hangot akkor megmondom pontosan. Nagy szaktekintély vagyok szíjtárcsa morgásban mert én 3 évig hallgattam.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1034 Dátum:
2009.12.01 kedd, 20:35:44 »
Idézetet írta: DomeSL - 2009.12.01 kedd, 19:13:07
Szerintem ez szíjtárcsa és nem turbócső. Ha felveszed a hangot akkor megmondom pontosan. Nagy szaktekintély vagyok szíjtárcsa morgásban mert én 3 évig hallgattam.
Az 1800-on már nem nagyon morog.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Jack
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 154
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1035 Dátum:
2009.12.01 kedd, 21:01:57 »
Idézetet írta: francoe - 2009.12.01 kedd, 16:32:35
1.) Gyári vagy azzal egyenértékű szűrő is van olcsóbban --> Pl:
Bosch üzemanyagszűrő
kb 7 v 8K.
2.) --> A gyári olaj kiskereskedelmi mennyiségben 5 és 1 literes kiszerelésben szokott lenni, vegyél 5+1-et, a maradékot meg tartsd magadnál és, ha szükséges tölts utána. (Egyébként Vik azt mondta a múltkor nekem, hogy mind a 6 liter kell bele.) Látom nem hiszel nekem (
), olaj ügyben pedig már írtam, hogy a gyári a nyerő...
3.) A levegőszűrő állapotát te is megnézheted, de, ha nem ismered az előéletét, akkor érdemes feltétel nélkül cserélni. Mondanám, hogy vegyél egyet a
www.filtercenter-ben
(1k), de ez neked messze van.
hiszek én neked, sőt ma fel is hívtam akit ajánlottál, pénteken megyek hozzá
csak annyi a gondom, hogy úgy volt, h ma megyek miskolcra, ezért vettem protecet, h pénteken üzemanyagszűrő csere előtt kitisztítsam a rendszert, de úgy adódott, h mégsem saját kocsival mentem
szerinted van értelme addig beletöltsem, mikor csak városban használom addig (összesen vagy 60 km-t teszek bele), vagy majd legközelebb cseréltetem vele?
ma egyébként már megvettem a gyári ford szűrőt, de legközelebb akkor veszek boscht
ja és még szeretném megkérdezni a szakikat, hogy az olajszűrő és olajcsere valamint a légszűrőcsere és (adott esetben ha a fentebbiek alapján ajánljátok) üzemanyagszűrő csere mennyi munkaórát igényel, és kb. menyit kér el a munkadíjért a szerelő?
köszi
stealt: köszi az infókat, megfogadom a tanácsot
«
Utoljára szerkesztve: 2009.12.01 kedd, 21:05:41 írta Jack
»
Naplózva
2004-es 2.0TDCI Ghia
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1036 Dátum:
2009.12.01 kedd, 22:49:16 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.12.01 kedd, 20:35:44
Az 1800-on már nem nagyon morog.
Nem fordulat függő, hanem terhelés függő. Gyorsításkor morog.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Ákos85
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1037 Dátum:
2009.12.02 szerda, 13:11:06 »
sziasztok még mindig a egyenetlen alapjárat miatt írok. Megnéztük a hibakódokat és azok a következők: P1631 motorvezérlő főrelé, P0251 nem írt rá semmi pontosat csak hogy a magasnyomású szivattyú vagy környéke. Ilyenkor mi a teendő? Főrelét hol tudom cserélni?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1038 Dátum:
2009.12.02 szerda, 15:41:45 »
Idézetet írta: Ákos85 - 2009.12.02 szerda, 13:11:06
sziasztok még mindig a egyenetlen alapjárat miatt írok. Megnéztük a hibakódokat és azok a következők: P1631 motorvezérlő főrelé, P0251 nem írt rá semmi pontosat csak hogy a magasnyomású szivattyú vagy környéke. Ilyenkor mi a teendő? Főrelét hol tudom cserélni?
http://www.opel-autodiagnosztika.com/letoltes/Ford_hibakodok.pdf
P0251=Előbefecskendezés-állítás A funkció-rendellenesség
A p1631 Valami kontakthiba lehet!
Beszélj Vik katrárssal!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1039 Dátum:
2009.12.02 szerda, 16:58:16 »
Szervusztok!
Szeretném a segítségeteket kérni porlasztócsúcs ügyben.
Kb. 2 hete voltam szervízben, ahol a szerelö rákötötte az okos ámítógépére az autót. Amit lehetett látni, hogy az 1. és a 4. csúcsok nem dolgoznak már rendesen ("határeset"), bár hibakód még nincs, CR szivattyú jónak látszik. Megjegyzendö: az alapjárat számomra kissé egyenetlennek tünik (már amit a generátor szíj brummogásaán túl hallani)
, bár erö van böven, és csak erös gyorsításkor szürkén füstöl a kicsike...
Mivel a verdában 190 000 km van, azt a tippet kaptam a szerelötöl, hogy porlaszócsúcs cserénél nézessem meg a CR szivattyút, hogy nem-e kopott el benne valami, nehogy a kopás miatt az üzemanyagba kerülö fémszemcsék az új csúcsokat rövid úton kinyírják. Állítólag ez tapasztalat. Tekintve a csúcsok árát, hát ... talán nem is hülyeség. Már szerintem.
Mivel most szoktatom magamat a gondolathoz, hogy rövidesen kb. 300 pénzt fogok kiadni porlasztócsúcsokra, és egy CR szivattyú felújítása még magában is drága dolog (sacc/kb 150 pénz körül), nemhogy még plusszban, a véleményeteket kérem ezügyben: kell, vagy nem kell CR szivattyú felújítás? Van valakinek tapasztalata hasonló esetben?
A segítségeteket, hozzászólásaitokat elöre is köszönöm!
Gabe
PS.: A kérdésre, hogy mennyit fognak elmenni még a mostani csúcsok, a szerelö bölcsen annyit mondott: "Érezni fogod.". Na erre varjak gombot!
Ezt a mondatot még egy zen-mester is megirigyelné. Filozófiai koton esete: mindenre rá lehet húzni...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1040 Dátum:
2009.12.02 szerda, 17:07:46 »
Idézetet írta: gabe - 2009.12.02 szerda, 16:58:16
Szervusztok!
Szeretném a segítségeteket kérni porlasztócsúcs ügyben.
Kb. 2 hete voltam szervízben, ahol a szerelö rákötötte az okos ámítógépére az autót. Amit lehetett látni, hogy az 1. és a 4. csúcsok nem dolgoznak már rendesen ("határeset"), bár hibakód még nincs, CR szivattyú jónak látszik. Megjegyzendö: az alapjárat számomra kissé egyenetlennek tünik (már amit a generátor szíj brummogásaán túl hallani)
, bár erö van böven, és csak erös gyorsításkor szürkén füstöl a kicsike...
Mivel a verdában 190 000 km van, azt a tippet kaptam a szerelötöl, hogy porlaszócsúcs cserénél nézessem meg a CR szivattyút, hogy nem-e kopott el benne valami, nehogy a kopás miatt az üzemanyagba kerülö fémszemcsék az új csúcsokat rövid úton kinyírják. Állítólag ez tapasztalat. Tekintve a csúcsok árát, hát ... talán nem is hülyeség. Már szerintem.
Mivel most szoktatom magamat a gondolathoz, hogy rövidesen kb. 300 pénzt fogok kiadni porlasztócsúcsokra, és egy CR szivattyú felújítása még magában is drága dolog (sacc/kb 150 pénz körül), nemhogy még plusszban, a véleményeteket kérem ezügyben: kell, vagy nem kell CR szivattyú felújítás? Van valakinek tapasztalata hasonló esetben?
A segítségeteket, hozzászólásaitokat elöre is köszönöm!
Gabe
PS.: A kérdésre, hogy mennyit fognak elmenni még a mostani csúcsok, a szerelö bölcsen annyit mondott: "Érezni fogod.". Na erre varjak gombot!
Ezt a mondatot még egy zen-mester is megirigyelné. Filozófiai koton esete: mindenre rá lehet húzni...
Szürke füst?
Nem biztos ,hogy nem az olajat égeti már a moci......
Nagynyomású pumpedlit csak akkor,ha az új csúcsokkal nincs meg a maxi üzanyomás.Egyéb esetben nem köll cserélni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1041 Dátum:
2009.12.02 szerda, 17:53:07 »
Idézetet írta: Jack - 2009.12.01 kedd, 21:01:57
szerinted van értelme addig beletöltsem, mikor csak városban használom addig (összesen vagy 60 km-t teszek bele), vagy majd legközelebb cseréltetem vele?
ma egyébként már megvettem a gyári ford szűrőt, de legközelebb akkor veszek boscht
ja és még szeretném megkérdezni a szakikat, hogy az olajszűrő és olajcsere valamint a légszűrőcsere és (adott esetben ha a fentebbiek alapján ajánljátok) üzemanyagszűrő csere mennyi munkaórát igényel, és kb. menyit kér el a munkadíjért a szerelő?
Az üzemanyagszűrőt én inkább azután cserélném, ha a protec-es tank kiürült. Ha az anyag felold valamit a szűrő előtt, akkor az valószínűleg a szűrőben ki is csapódik, s akkor már inkább a régibe menjen. A szűrőt pedig te is ki tudod cserélni. Ha nem megy, vagy nem akarod, akkor majd összehozunk egy találkozót Debrecenben és segítek.
Bosch-t azért ajánlottam mert olcsóbb, mint a debreceni Cromax-ban a gyári, másrészt szerintem van olyan minőségű mint a gyári (az talán delphi, de erre nem vennék mérget)
A szerelési idő nem több 1-2 óránál az egészre, az árak pedig szerintem 3K-tól a csillagos égig terjednek. A márkaszervizek 6-8-10K-s óradíjjal dolgoznak. Ahová te mész, ott nem fognak átvágni...
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1042 Dátum:
2009.12.02 szerda, 17:57:13 »
Idézetet írta: alf - 2009.12.02 szerda, 15:41:45
http://www.opel-autodiagnosztika.com/letoltes/Ford_hibakodok.pdf
P0251=Előbefecskendezés-állítás A funkció-rendellenesség
A p1631 Valami kontakthiba lehet!
Beszélj Vik katrárssal!
Vagy immobiliser hiba.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1043 Dátum:
2009.12.02 szerda, 18:15:19 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.12.02 szerda, 17:57:13
Vagy immobiliser hiba.
Arra is dobta volna a p0251-et?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
jupiter72
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1044 Dátum:
2009.12.02 szerda, 19:15:22 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.12.02 szerda, 17:57:13
Vagy immobiliser hiba.
P1631 a Bosch szerint főrelé hiba
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1045 Dátum:
2009.12.02 szerda, 21:03:01 »
Idézetet írta: gabe - 2009.12.02 szerda, 16:58:16
Szervusztok!
Szeretném a segítségeteket kérni porlasztócsúcs ügyben.
Kb. 2 hete voltam szervízben, ahol a szerelö rákötötte az okos ámítógépére az autót. Amit lehetett látni, hogy az 1. és a 4. csúcsok nem dolgoznak már rendesen ("határeset"), bár hibakód még nincs, CR szivattyú jónak látszik. Megjegyzendö: az alapjárat számomra kissé egyenetlennek tünik (már amit a generátor szíj brummogásaán túl hallani)
, bár erö van böven, és csak erös gyorsításkor szürkén füstöl a kicsike...
Mivel a verdában 190 000 km van, azt a tippet kaptam a szerelötöl, hogy porlaszócsúcs cserénél nézessem meg a CR szivattyút, hogy nem-e kopott el benne valami, nehogy a kopás miatt az üzemanyagba kerülö fémszemcsék az új csúcsokat rövid úton kinyírják. Állítólag ez tapasztalat. Tekintve a csúcsok árát, hát ... talán nem is hülyeség. Már szerintem.
Mivel most szoktatom magamat a gondolathoz, hogy rövidesen kb. 300 pénzt fogok kiadni porlasztócsúcsokra, és egy CR szivattyú felújítása még magában is drága dolog (sacc/kb 150 pénz körül), nemhogy még plusszban, a véleményeteket kérem ezügyben: kell, vagy nem kell CR szivattyú felújítás? Van valakinek tapasztalata hasonló esetben?
A segítségeteket, hozzászólásaitokat elöre is köszönöm!
Gabe
PS.: A kérdésre, hogy mennyit fognak elmenni még a mostani csúcsok, a szerelö bölcsen annyit mondott: "Érezni fogod.". Na erre varjak gombot!
Ezt a mondatot még egy zen-mester is megirigyelné. Filozófiai koton esete: mindenre rá lehet húzni...
elég ha GO szürőt félbevágod és ha van benne fémreszelék vagy darabka ,akkor kezdhetsz gyüjteni.....ha van benne fémreszelék az uj porlasztókat is kinyirja rövid időn belül....
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1046 Dátum:
2009.12.02 szerda, 22:20:19 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.12.02 szerda, 21:03:01
elég ha GO szürőt félbevágod és ha van benne fémreszelék vagy darabka ,akkor kezdhetsz gyüjteni.....ha van benne fémreszelék az uj porlasztókat is kinyirja rövid időn belül....
Az tuti, mire félbevágom, addigra lesz benne fémreszelék!
viccen kívül. A GO szűrőben lehet fémreszelék a CR szivattyútól? Csak mert a szűrő a szivattyú előtt van... Vagy a résolajjal együtt a fémszemcsék is visszajutnak a tankba, aztán a szűrőbe? Mondassz valamit! Köszi!
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1047 Dátum:
2009.12.02 szerda, 22:25:06 »
Idézetet írta: alf - 2009.12.02 szerda, 17:07:46
Szürke füst?
Nem biztos ,hogy nem az olajat égeti már a moci......
Nagynyomású pumpedlit csak akkor,ha az új csúcsokkal nincs meg a maxi üzanyomás.Egyéb esetben nem köll cserélni.
Na igen, szürkének látni, szóval még nem az a "motorolajevős" sűrűbb füst. Megnézetem a szervízben a nyomást, meg megismerkedem a GO szűrő belső világával is.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1048 Dátum:
2009.12.03 csütörtök, 05:14:14 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.12.02 szerda, 21:03:01
elég ha GO szürőt félbevágod és ha van benne fémreszelék vagy darabka ,akkor kezdhetsz gyüjteni.....ha van benne fémreszelék az uj porlasztókat is kinyirja rövid időn belül....
Ha oda már bekerült a fémreszelék,akkor annak a cr rendszernek már reszeltek.2mikronos szűrő.Oda csak a visszatérőn kerülhet be fém reszelék a pumpedliből.De akkor az már addigra nagyon meghal.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1049 Dátum:
2009.12.03 csütörtök, 06:30:30 »
nagynyomásúnak is van visszavolyó ága álltalában...
Naplózva
Oldalak:
1
...
14
15
16
17
18
19
20
[
21
]
22
23
24
25
26
27
28
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ