Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 02:11:33
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
20
21
22
23
24
25
26
[
27
]
28
29
30
31
32
33
34
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14628033 alkalommal)
0 Felhasználó és 104 vendég van a témában
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1300 Dátum:
2009.12.24 csütörtök, 10:28:50 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.12.22 kedd, 16:04:56
A gyár meg tesz rá magasról ha 200 ezernél szétkopott a befecskendező rendszered és vagyonokat költhetsz rá....miközben 20 ezrenként cserélt szűrővel van rá esély hogy sokkal többet elmegy...de valakinek elég a 200ezer is mert általában akkor adják el őket...nekem nem elég(mert már túl vagyok rajta)most van 16e a szűrőmben, de szerintem az ünnepek alatti unalomban beugrik az új!
Lehet hogy egy éven belül én is eladom..(nem fogom),de mindig úgy használom és úgy tartom karban mintha még 15 évig az enyém lenne.....
Más is vigyáz az autójára és lehet hogy nem tartja meg 15 évig de lehet hogy futásban a többszörösét teszi bele mint aki csak a garázsban tartja. Én mindig 0 km-től használom az autoimat. Mindig a gyári előírásnak megfelelően szervizelve, mindig kicserélve akkor és amit előírnak. Úgy hogy az átlag autósnál 3x4x többet fut az autó. Szerintem te hamarabb fogsz hozzá nyúlni a saját befecskendező rendszeredhez mint én az enyémhez. Mivel ez az autó marad az asszonyé, ígérem beírom, hogy mikor kell először hozzányúlni a befecskendező rendszerhez.
Tájékoztatásúl még nincs 3,5 éves az és 183ekm-et futott.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1301 Dátum:
2009.12.24 csütörtök, 10:30:53 »
Idézetet írta: tengelyi - 2009.12.24 csütörtök, 10:11:59
Szia! Bocs, kicsit off leszek.. Remélem a turbócsővel fogsz tudni boldogulni.
Azért írok mert Alf említette, hogy Neked is volt problémád a hideg alapjárattal. Remélem jól tudom.
Nekem most olyan gondom van, hogy a motorom teljesen tökéletes, azonban a reggeli (jég)hidegindításkor az első 5 percben egy henger mintha egyenetlenül járna. Összességében a fordulatszám stabil, nem füstöl, és ha elindulok akkor sem rángat. Csak mintha az első 5 perc alapjáratában terhelés nélkül egy-egy "aritmiás dobbanása" lenne, mondaná egy szívorvos. De ezt sem minden alkalommal csinálja, és ha csinálja is, akkor sem folyamatosan. Az első 5 percen belül néha elkezdi aztán abbahagyja. De ha temperálódik a motor, már tökéletes, üzemi hőmérsékleten pedig csodálatos.
Állítólag csúcsokat cseréltetett az előző tulaj, a szerviz szerint az izzítógyertyák nem okozhatják. Van esetleg ötleted, vagy hasonlít ez a Te tapasztalatodhoz? Egyébként egy 2004-es 115 LE-s TDCI. Előre is köszönöm!
Miért nem okozhatná az ízzitó gyertya? Pont annak a feladata a hidegen az alapjárat simítása.
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1302 Dátum:
2009.12.24 csütörtök, 10:31:46 »
Idézetet írta: tengelyi - 2009.12.24 csütörtök, 10:11:59
Szia! Bocs, kicsit off leszek.. Remélem a turbócsővel fogsz tudni boldogulni.
Azért írok mert Alf említette, hogy Neked is volt problémád a hideg alapjárattal. Remélem jól tudom.
Nekem most olyan gondom van, hogy a motorom teljesen tökéletes, azonban a reggeli (jég)hidegindításkor az első 5 percben egy henger mintha egyenetlenül járna. Összességében a fordulatszám stabil, nem füstöl, és ha elindulok akkor sem rángat. Csak mintha az első 5 perc alapjáratában terhelés nélkül egy-egy "aritmiás dobbanása" lenne, mondaná egy szívorvos. De ezt sem minden alkalommal csinálja, és ha csinálja is, akkor sem folyamatosan. Az első 5 percen belül néha elkezdi aztán abbahagyja. De ha temperálódik a motor, már tökéletes, üzemi hőmérsékleten pedig csodálatos.
Állítólag csúcsokat cseréltetett az előző tulaj, a szerviz szerint az izzítógyertyák nem okozhatják. Van esetleg ötleted, vagy hasonlít ez a Te tapasztalatodhoz? Egyébként egy 2004-es 115 LE-s TDCI. Előre is köszönöm!
Az én autóm tavasszal csinálta ezt. Mintha egy-egy ütem kimaradt volna. Nekem is csak az indítás utáni percekben, és csak alapjáraton.
A go szűrő leeresztő csavarját meghúztam, de az (legalábbis egyből) nem segített. Voltam diagnosztikán is, de semmi eredménye nem volt. A CR nyomás kicsit ingadozott alapjáraton. Nem sokkal utána mentünk egy hosszabb túrára, ami után a jelenség fokozatosan elmúlt. Azóta sem jelentkezett.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1303 Dátum:
2009.12.24 csütörtök, 11:12:14 »
Hali!
Nem jelentkezett azóta neked sem a probléma?
Idézetet írta: gabe - 2009.12.22 kedd, 12:54:33
Üdv a klubban!
Nekem tegnap csinálta ugyanezt a gépsárkány. -15°C-nál simán beindult, aztán az autópályán erösebb gázadásnál 4x produkálta, hogy az izzításjelzö villog, rángat, kigyullad jobb oldalon a
GO-szivattyú jelzö (utána folyamatosan világított, egészen a hibakód törléséig), aztán leáll a motor. Mikor bemelegedett, semmi baja. Bevittem este Fordékhoz. Tárolt hibakód: "alacsony tüzelöanyag nyomás", bár a hibakód-olvasás közben minden rendben volt. Hogy ez a tápszivattyúra vonatkozik, vagy a CR szivattyúra, azt még nem tudom. A Ford szerint sokminden okozhatja a problémát, (gázolaj-dermedés, GO-szürö, magasnyomású szelep, stb.) ki kellene mérni.
Csak megjegyzem, Ausztriában tankoltam, a BP-nél, az elözö tankolásnál volt benne Protec, most csak egy kis 2T olaj. Az osztrákok november után csak "téliesített" gázolajat árusíthatnak (valszeg hozzákevernek egy kis benzint?).
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1304 Dátum:
2009.12.24 csütörtök, 11:13:57 »
Idézetet írta: stealt - 2009.12.24 csütörtök, 10:30:53
Miért nem okozhatná az ízzitó gyertya? Pont annak a feladata a hidegen az alapjárat simítása.
Azért írtam neki,hogy kérdezze Relhist-et,mert olyan a jelenség mint nála volt.Azt írta,mintha kihagyna 1 henger.Persze mindenképp a gyertyákat kéne csekkolnia elsőkörben,de lehet ott még a csúcsokkal is gond.Relhist eltudja mondani neki,hogy ő miket tapasztalt és miket méricskélt,mikor a hibát kereste.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tengelyi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1305 Dátum:
2009.12.24 csütörtök, 11:54:57 »
Tudnátok esetleg valakit ajánlani, aki hajlandó lenne megnézni az ízzítógyertyákat illetve ki is cseréltetném mindegyiket, nem olyan nagy költség.
Az én szervizem sajnos elzárkózik ettől a művelettől, mondván a hibát nem ez okozza és különben is tök fölösleges kicseréltetni az izzítógyertyákat, jó alkatrészt elvből nem cserélnek.
Részben dicséretes hozzáállás, más szemszögből pedig bosszantó...
Naplózva
tengelyi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1306 Dátum:
2009.12.24 csütörtök, 11:58:11 »
Idézetet írta: Sakos - 2009.12.24 csütörtök, 10:31:46
Az én autóm tavasszal csinálta ezt. Mintha egy-egy ütem kimaradt volna. Nekem is csak az indítás utáni percekben, és csak alapjáraton.
A go szűrő leeresztő csavarját meghúztam, de az (legalábbis egyből) nem segített. Voltam diagnosztikán is, de semmi eredménye nem volt. A CR nyomás kicsit ingadozott alapjáraton. Nem sokkal utána mentünk egy hosszabb túrára, ami után a jelenség fokozatosan elmúlt. Azóta sem jelentkezett.
Köszi a választ. A go szűrőt most cseréltettem. Igaz, az autó elég sokat állt egy kereskedésben illetve előtte is a városban használták.
Most vettem 2 féle Pro-Tec adalékot, és megyünk az ünnepek alatt Pécsre. Talán ha kicsit az M6-on kihajtom + az adalékkal átpucolja a rendszert, talán elmúlik a dolog. Plusz a két ünnep között ki fogom cseréltetni az izzítógyertyákat is. Biztos ami biztos.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1307 Dátum:
2009.12.24 csütörtök, 11:59:51 »
Idézetet írta: Sakos - 2009.12.24 csütörtök, 10:31:46
Az én autóm tavasszal csinálta ezt. Mintha egy-egy ütem kimaradt volna. Nekem is csak az indítás utáni percekben, és csak alapjáraton.
A go szűrő leeresztő csavarját meghúztam, de az (legalábbis egyből) nem segített. Voltam diagnosztikán is, de semmi eredménye nem volt. A CR nyomás kicsit ingadozott alapjáraton. Nem sokkal utána mentünk egy hosszabb túrára, ami után a jelenség fokozatosan elmúlt. Azóta sem jelentkezett.
Nekem meg kétszer is volt olyan, hogy ingadozott az alapjárat, sőt, még menet közben is adott gázfröccsöt.
Amikor kiürült a tank, és úgy anyagot töltöttem rá, rögtön megszűnt.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1308 Dátum:
2009.12.24 csütörtök, 12:00:25 »
Idézetet írta: tengelyi - 2009.12.24 csütörtök, 11:54:57
Tudnátok esetleg valakit ajánlani, aki hajlandó lenne megnézni az ízzítógyertyákat illetve ki is cseréltetném mindegyiket, nem olyan nagy költség.
Az én szervizem sajnos elzárkózik ettől a művelettől, mondván a hibát nem ez okozza és különben is tök fölösleges kicseréltetni az izzítógyertyákat, jó alkatrészt elvből nem cserélnek.
Részben dicséretes hozzáállás, más szemszögből pedig bosszantó...
120ekm-ként így is úgy is bedöglenek. Sokat kérni meg nem illik érte mert mert kb 2 óránál többet nem számolhatnának el. Így simán csak nem vállalják a felelősséget ha véletlenül beletörnének. Ez nem dicséretes ez inkább szánalmas.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1309 Dátum:
2009.12.24 csütörtök, 12:11:06 »
Idézetet írta: tengelyi - 2009.12.24 csütörtök, 11:54:57
Tudnátok esetleg valakit ajánlani, aki hajlandó lenne megnézni az ízzítógyertyákat illetve ki is cseréltetném mindegyiket, nem olyan nagy költség.
Az én szervizem sajnos elzárkózik ettől a művelettől, mondván a hibát nem ez okozza és különben is tök fölösleges kicseréltetni az izzítógyertyákat, jó alkatrészt elvből nem cserélnek.
Részben dicséretes hozzáállás, más szemszögből pedig bosszantó...
Igen,lejjebb írva 120nál mindenképp illik cserélni(legalább is papírforma szerint)!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1310 Dátum:
2009.12.24 csütörtök, 12:12:59 »
Idézetet írta: tengelyi - 2009.12.24 csütörtök, 11:58:11
Köszi a választ. A go szűrőt most cseréltettem. Igaz, az autó elég sokat állt egy kereskedésben illetve előtte is a városban használták.
Most vettem 2 féle Pro-Tec adalékot, és megyünk az ünnepek alatt Pécsre. Talán ha kicsit az M6-on kihajtom + az adalékkal átpucolja a rendszert, talán elmúlik a dolog. Plusz a két ünnep között ki fogom cseréltetni az izzítógyertyákat is. Biztos ami biztos.
M6on nincs fix trafi,kicsit kikell égetni a renszert!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tengelyi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1311 Dátum:
2009.12.24 csütörtök, 12:40:50 »
Minden kedves fórumozó kollégának Boldog Békés Karácsonyt kívánok!
Egyetek és igyatok sokat, sok ajándékot a fák alá!
Sziasztok!
Naplózva
Jack
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 154
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1312 Dátum:
2009.12.24 csütörtök, 13:22:52 »
Sziasztok!
Két dolog miatt írok nektek:
1) Nagyon boldog Karácsonyi ünnepeket mindenkinek!
2) A termosztát kérdésre kanyarodnék vissza ismét
Eddig ugyebár már azon voltam, hogy megveszek a termókat és kicseréltetem. DE! Tegnap jött a nagy meleg, 11 fok volt a városban (Debrecen), és olyat tapasztaltam, mint az elmúlt 2 hónap óta (mióta megvan a gép) nem. A hőfok mutatója 2 perccel az indítás után már úgy állt, mintha potemixet adtam volna a gázolajhoz... Elkezdtem örülni, mint majom a f... Egész nap mászkáltam és mindig tök hamar elérte a középső állást a mutató. Aztán gondoltam kipróbálom, hogy milyen, ha elkezdek fűteni klímával. Piros lámpánál bekapcsoltam, felvettem 26 fokra és olyan 4-5-ös fokozatban elkezdtem nyomatni. Erre mintha hidegvizes borogatást kapott volna a kocsi, a hűtővíz kb. 5 perc múlva a legalsó értéken állt (60 fok?). Ez normális jelenség? Jobb lesz, ha tényleg cserélem a termókat?
Na mindenkinek jó ünneplést, pihenést!
Naplózva
2004-es 2.0TDCI Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1313 Dátum:
2009.12.24 csütörtök, 13:31:35 »
Idézetet írta: Jack - 2009.12.24 csütörtök, 13:22:52
Sziasztok!
Két dolog miatt írok nektek:
1) Nagyon boldog Karácsonyi ünnepeket mindenkinek!
2) A termosztát kérdésre kanyarodnék vissza ismét
Eddig ugyebár már azon voltam, hogy megveszek a termókat és kicseréltetem. DE! Tegnap jött a nagy meleg, 11 fok volt a városban (Debrecen), és olyat tapasztaltam, mint az elmúlt 2 hónap óta (mióta megvan a gép) nem. A hőfok mutatója 2 perccel az indítás után már úgy állt, mintha potemixet adtam volna a gázolajhoz... Elkezdtem örülni, mint majom a f... Egész nap mászkáltam és mindig tök hamar elérte a középső állást a mutató. Aztán gondoltam kipróbálom, hogy milyen, ha elkezdek fűteni klímával. Piros lámpánál bekapcsoltam, felvettem 26 fokra és olyan 4-5-ös fokozatban elkezdtem nyomatni. Erre mintha hidegvizes borogatást kapott volna a kocsi, a hűtővíz kb. 5 perc múlva a legalsó értéken állt (60 fok?). Ez normális jelenség? Jobb lesz, ha tényleg cserélem a termókat?
Na mindenkinek jó ünneplést, pihenést!
én cserlném őket!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1314 Dátum:
2009.12.24 csütörtök, 15:05:24 »
Boldog Békés Karácsonyt kívánok minden kedves forumtársnak!!!
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1315 Dátum:
2009.12.24 csütörtök, 15:59:20 »
Idézetet írta: alf - 2009.12.24 csütörtök, 09:41:11
Erről már dumáltunk,ha lesz infó,jöhet!
Az Strdrivers.co.uk oldalon kezdték szervezni az angol ST TDCi tulajok a töltőlevegő rendszer hibák miatt az erősebb, nem gyári megoldást. Időközben folyamatba tették a dologot.
A
Forge Motorsport
fogja gyártani a csöveket, a
prodigy motorsport
fogja forgalmazni. szilikonos, erősebb, mint a gyári, fluoro line bevonattal.
Az alapszett 6 darabból áll (ld.
itt
, a 2, 5, 16, 28, 20, 22), ami kb. 150GBP+áfa lesz + posta angliából. Kiegészítőként rendelhető a légszűrőház-turbó közötti darab kb. 60GBP+áfa+posta áron.
Kb márcisura lesz kész a szett úgy, hogy a jelenlegi állás szerint január közepére meglesz a tesztdarab, 5 hétig tesztelik, aztán usgyi.
Én beneveztem egy 6os szettre kék színben. Nevezéshez kell előleget fizetni PayPalon keresztül.
Kérdeztem a prodigy-s srácot, van-e lehetőség további rendelésre, mert akkor ha esetleg valakit érdekel, megpróbálom megszervezni.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1316 Dátum:
2009.12.24 csütörtök, 16:04:23 »
Idézetet írta: tengelyi - 2009.12.24 csütörtök, 11:54:57
Tudnátok esetleg valakit ajánlani, aki hajlandó lenne megnézni az ízzítógyertyákat illetve ki is cseréltetném mindegyiket, nem olyan nagy költség.
Az én szervizem sajnos elzárkózik ettől a művelettől, mondván a hibát nem ez okozza és különben is tök fölösleges kicseréltetni az izzítógyertyákat, jó alkatrészt elvből nem cserélnek.
Részben dicséretes hozzáállás, más szemszögből pedig bosszantó...
Nekem Vik által "delegált" mester cserélte problémamentesen 140eKm-nél az Könyves Kálmán Krt-i Fortban. még mindegyik jó volt. Ő is azt mondta, nem szakad bele, ha rendesen csinálják.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
tengelyi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1317 Dátum:
2009.12.24 csütörtök, 16:13:37 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.12.24 csütörtök, 16:04:23
Nekem Vik által "delegált" mester cserélte problémamentesen 140eKm-nél az Könyves Kálmán Krt-i Fortban. még mindegyik jó volt. Ő is azt mondta, nem szakad bele, ha rendesen csinálják.
Nem emlékszel véletlen, hogy nagyságrendileg mennyibe került a művelet?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1318 Dátum:
2009.12.24 csütörtök, 16:30:44 »
Idézetet írta: tengelyi - 2009.12.24 csütörtök, 16:13:37
Nem emlékszel véletlen, hogy nagyságrendileg mennyibe került a művelet?
Izzítók és termosztátok cseréje 8eFt okosban.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1319 Dátum:
2009.12.24 csütörtök, 16:38:17 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.12.24 csütörtök, 16:30:44
Izzítók és termosztátok cseréje 8eFt okosban.
Azért picit több de nem vészesen. Anyagáron kb 8eFt a 2db termo és olyan 9-10 eFt között van a 4db izzító.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1320 Dátum:
2009.12.24 csütörtök, 19:56:52 »
Idézetet írta: stealt - 2009.12.24 csütörtök, 10:28:50
Más is vigyáz az autójára és lehet hogy nem tartja meg 15 évig de lehet hogy futásban a többszörösét teszi bele mint aki csak a garázsban tartja. Én mindig 0 km-től használom az autoimat. Mindig a gyári előírásnak megfelelően szervizelve, mindig kicserélve akkor és amit előírnak. Úgy hogy az átlag autósnál 3x4x többet fut az autó. Szerintem te hamarabb fogsz hozzá nyúlni a saját befecskendező rendszeredhez mint én az enyémhez. Mivel ez az autó marad az asszonyé, ígérem beírom, hogy mikor kell először hozzányúlni a befecskendező rendszerhez.
Tájékoztatásúl még nincs 3,5 éves az és 183ekm-et futott.
Miért gondolod, hogy én előbb fogok hozzányúlni....
Egyébként még én vezetek a 202ezer km-el...először ezt fussa meg a TDCi-d(amit kívánok) majd utána még beszélhetünk
De megígérem, ha nekem gondom lesz én is megírom....úgy is itt panaszkodom el először
Ja még valami...azt a 202-t nem a garázsban futotta meg az autó
..(úgy hogy kettőt használok-tam)
«
Utoljára szerkesztve: 2009.12.24 csütörtök, 20:04:34 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1321 Dátum:
2009.12.24 csütörtök, 20:07:40 »
Idézetet írta: stealt - 2009.12.24 csütörtök, 16:38:17
Azért picit több de nem vészesen. Anyagáron kb 8eFt a 2db termo és olyan 9-10 eFt között van a 4db izzító.
A munkadíja volt 8eFt.
Izzítók kb 2500/db, termok kb. 15eFt a kettő.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
csari
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 85
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1322 Dátum:
2009.12.25 péntek, 18:34:22 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.12.24 csütörtök, 01:00:22
Annyira nem, inkább megvárom az angolok szilikonos kitjét.
A turbócsövekhez visszakanyarodva.. Az előző autómnál amikor kihasadt a turbó utáni gumicső -típushiba-, szereztem egy újszerű csövet bontóból,
és arra a pontra ahol kiszokott hasadni, ragasztattam egy cipésszel gumilapot. Ezután még évekig mentem a kocsival, de így megerősítve már sosem volt vele gond.
Még új vagyok, nem tom a mondinak is egy bizonyos helyen szokott kihasadni, vagy ahol sikerül?
csari
Naplózva
Mondeo 2.0 TDCI 2005 Ha utazni szeretnél, klikk ide:
www.jolly-joker.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1323 Dátum:
2009.12.25 péntek, 20:11:44 »
Idézetet írta: csari - 2009.12.25 péntek, 18:34:22
A turbócsövekhez visszakanyarodva.. Az előző autómnál amikor kihasadt a turbó utáni gumicső -típushiba-, szereztem egy újszerű csövet bontóból,
és arra a pontra ahol kiszokott hasadni, ragasztattam egy cipésszel gumilapot. Ezután még évekig mentem a kocsival, de így megerősítve már sosem volt vele gond.
Még új vagyok, nem tom a mondinak is egy bizonyos helyen szokott kihasadni, vagy ahol sikerül?
csari
Általában a fúggőleges turbőcső száll el az egr alatt!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tamas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 153
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1324 Dátum:
2009.12.26 szombat, 10:55:48 »
Sziasztok!
2003-as TDCI 115 LE-s autóm van. Mennyi kilométerenként illik olajat cserélni?
T
Naplózva
Mondeo III. Tdci Facelift 115 LE 2003 kombi
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1325 Dátum:
2009.12.26 szombat, 10:58:11 »
Idézetet írta: tamas - 2009.12.26 szombat, 10:55:48
Sziasztok!
2003-as TDCI 115 LE-s autóm van. Mennyi kilométerenként illik olajat cserélni?
T
20eKm. Ld. ww.etis.ford.com
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Tádé
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1326 Dátum:
2009.12.26 szombat, 12:33:13 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.12.26 szombat, 10:58:11
20eKm. Ld. ww.etis.ford.com
Vagy
ITT
Naplózva
gyulaba55
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 436
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1327 Dátum:
2009.12.26 szombat, 13:41:06 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.12.26 szombat, 12:33:13
Vagy
ITT
nahat mi tortent Zacci-val?kizartatok?
Naplózva
Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
gyulaba55
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 436
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1328 Dátum:
2009.12.26 szombat, 13:44:43 »
Idézetet írta: gyulaba55 - 2009.12.26 szombat, 13:41:06
nahat mi tortent Zacci-val?kizartatok?
pedig jol dicserte az mk 3 -ot.
Naplózva
Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1329 Dátum:
2009.12.26 szombat, 15:27:12 »
Idézetet írta: gyulaba55 - 2009.12.26 szombat, 13:41:06
nahat mi tortent Zacci-val?kizartatok?
beteg
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
lkracing
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1330 Dátum:
2009.12.26 szombat, 18:40:57 »
Sziasztok! Nagy valószínüséggel meg halt a Mondimban a porlasztócsócs 330 van benne "jól bírta
tud valaki kedvező áron gyári újat hozni nekem? Motor szám:FMBA2Y12226
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1331 Dátum:
2009.12.26 szombat, 18:52:40 »
Idézetet írta: lkracing - 2009.12.26 szombat, 18:40:57
Sziasztok! Nagy valószínüséggel meg halt a Mondimban a porlasztócsócs 330 van benne "jól bírta
tud valaki kedvező áron gyári újat hozni nekem? Motor szám:FMBA2Y12226
Keres-kínálban nézz körül, Quest nem rég árult ilyet.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
lkracing
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1332 Dátum:
2009.12.26 szombat, 19:16:01 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.12.26 szombat, 18:52:40
Keres-kínálban nézz körül, Quest nem rég árult ilyet.
Köszi + találtam.
Neked volt már hasonló bajod.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1333 Dátum:
2009.12.26 szombat, 19:28:41 »
Idézetet írta: lkracing - 2009.12.26 szombat, 19:16:01
Köszi + találtam.
Neked volt már hasonló bajod.
Nem az enyémben még "csak" 202e van, eddig semmi nem volt a motorral(de termosztát
)meg talán a kicsit szívósabb TDDi motor van az autómban(eredeti kuplung-lendkerék-porlasztók), bár látva a 330-ezret, le a kalappal a Ci-előtt.. gondolom facelift előtti, azoknál lehet ilyen magas futásról olvasni.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
lkracing
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1334 Dátum:
2009.12.26 szombat, 19:35:39 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.12.26 szombat, 19:28:41
Nem az enyémben még "csak" 202e van, eddig semmi nem volt a motorral(de termosztát
)meg talán a kicsit szívósabb TDDi motor van az autómban(eredeti kuplung-lendkerék-porlasztók), bár látva a 330-ezret, le a kalappal a Ci-előtt.. gondolom facelift előtti, azoknál lehet ilyen mozik hogy sokat megy a gép pályán talán ezért is bírta eddíg +agas futásról olvasni.
Igen igen acelift előtti
Kuplung bajom még nem volt de majd jön már készülök rá
az igazsághoz hozzá tartozik hogy sokat megy a gép pályán talán ezért is bírta eddíg.Meg a folyamatos szervíz.A probléma jelenség az h nem megy és villog az izzító gyertya ahogy olvastam, meg utánna kérdeztem ez a leg valózsínűbb probléma.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1335 Dátum:
2009.12.26 szombat, 19:43:11 »
Idézetet írta: lkracing - 2009.12.26 szombat, 19:35:39
Igen igen acelift előtti
Kuplung bajom még nem volt de majd jön már készülök rá
az igazsághoz hozzá tartozik hogy sokat megy a gép pályán talán ezért is bírta eddíg.Meg a folyamatos szervíz.A probléma jelenség az h nem megy és villog az izzító gyertya ahogy olvastam, meg utánna kérdeztem ez a leg valózsínűbb probléma.
Hát az, de majd a hibakód olvasás megmondja pontosan
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
lkracing
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1336 Dátum:
2009.12.26 szombat, 19:45:52 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.12.26 szombat, 19:43:11
Hát az, de majd a hibakód olvasás megmondja pontosan
Hétfőn lessz a napja.
Maj beszámolok .
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1337 Dátum:
2009.12.26 szombat, 20:08:18 »
Idézetet írta: Jack - 2009.12.24 csütörtök, 13:22:52
Sziasztok!
Két dolog miatt írok nektek:
1) Nagyon boldog Karácsonyi ünnepeket mindenkinek!
2) A termosztát kérdésre kanyarodnék vissza ismét
Eddig ugyebár már azon voltam, hogy megveszek a termókat és kicseréltetem. DE! Tegnap jött a nagy meleg, 11 fok volt a városban (Debrecen), és olyat tapasztaltam, mint az elmúlt 2 hónap óta (mióta megvan a gép) nem. A hőfok mutatója 2 perccel az indítás után már úgy állt, mintha potemixet adtam volna a gázolajhoz... Elkezdtem örülni, mint majom a f... Egész nap mászkáltam és mindig tök hamar elérte a középső állást a mutató. Aztán gondoltam kipróbálom, hogy milyen, ha elkezdek fűteni klímával. Piros lámpánál bekapcsoltam, felvettem 26 fokra és olyan 4-5-ös fokozatban elkezdtem nyomatni. Erre mintha hidegvizes borogatást kapott volna a kocsi, a hűtővíz kb. 5 perc múlva a legalsó értéken állt (60 fok?). Ez normális jelenség? Jobb lesz, ha tényleg cserélem a termókat?
Na mindenkinek jó ünneplést, pihenést!
Nekem ez is csak azt bizonyítja, hogy a termosztátod jó.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
imre83
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1338 Dátum:
2009.12.26 szombat, 22:00:08 »
hali.tudja valaki hogy mi a külömbség a TDCI 115 és a TDCI 130 között motorilag.löket, stb....
Az enyémben 130 lovas motor volt és 115 ös lett bele téve,ez akkor derült ki amikor már beszerelték,eletktronika,turbo, minden maradt a régi..ha tudtok segiteni elöre is kössz...
«
Utoljára szerkesztve: 2009.12.26 szombat, 22:07:51 írta imre83
»
Naplózva
Otm Shank
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1339 Dátum:
2009.12.26 szombat, 22:07:58 »
Sziasztok Mindenki!
Most tervezek venni egy 2 lityós 132 lovas kombi Mondeót, de haverom le akar róla beszélni. Pedig 1 éve még Ő is mondeót akart venni.
És ahogy olvasgattam más forumokat, meg véleményeket felmerültek bennem kérdések.
Mivel nem vagyok egy autószerelő és vajmi keveset értek a technikai részéhez, gondoltam megkérdezlek Titeket.
Mire érdemes odafigyelni használt mondeo vásárlásakor. 2004-05-ös évjáratot néztem ki magamnak.
Amit nepitelet.hu-n lehet olvasni hogy olyan 150e km után elég komoly problémák jönnek elő, azok csak nagyon mellé nyúltak, vagy a karbantartás hanyagolták el és inkább a szériára fogták? Elég sokszor olvastam a porlasztócsúcsok gondjairól, ill hogy vmelyik henger elfelejtette magát, valamint az elektronikáról.
Ezekből mi az igazság? Mennyi km-el érdemes még megvenni?
Előre is köszi a válaszokat!!!
otmshank
Naplózva
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1340 Dátum:
2009.12.26 szombat, 22:19:24 »
Idézetet írta: Otm Shank - 2009.12.26 szombat, 22:07:58
Sziasztok Mindenki!
Most tervezek venni egy 2 lityós 132 lovas kombi Mondeót, de haverom le akar róla beszélni. Pedig 1 éve még Ő is mondeót akart venni.
És ahogy olvasgattam más forumokat, meg véleményeket felmerültek bennem kérdések.
Mivel nem vagyok egy autószerelő és vajmi keveset értek a technikai részéhez, gondoltam megkérdezlek Titeket.
Mire érdemes odafigyelni használt mondeo vásárlásakor. 2004-05-ös évjáratot néztem ki magamnak.
Amit nepitelet.hu-n lehet olvasni hogy olyan 150e km után elég komoly problémák jönnek elő, azok csak nagyon mellé nyúltak, vagy a karbantartás hanyagolták el és inkább a szériára fogták? Elég sokszor olvastam a porlasztócsúcsok gondjairól, ill hogy vmelyik henger elfelejtette magát, valamint az elektronikáról.
Ezekből mi az igazság? Mennyi km-el érdemes még megvenni?
Előre is köszi a válaszokat!!!
otmshank
Ezt olvasd el:
http://mondeo.hu/index.php?page=93
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
imre83
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1341 Dátum:
2009.12.26 szombat, 22:23:41 »
Helo.ha rámhalgacc benzinest veszel,nekem nemjött be a tdci.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1342 Dátum:
2009.12.27 vasárnap, 00:59:02 »
Idézetet írta: imre83 - 2009.12.26 szombat, 22:23:41
Helo.ha rámhalgacc benzinest veszel,nekem nemjött be a tdci.
Ilyen helyesírással nem sokan fognak rád hallgatni
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1343 Dátum:
2009.12.27 vasárnap, 09:28:04 »
Idézetet írta: imre83 - 2009.12.26 szombat, 22:00:08
hali.tudja valaki hogy mi a külömbség a TDCI 115 és a TDCI 130 között motorilag.löket, stb....
Az enyémben 130 lovas motor volt és 115 ös lett bele téve,ez akkor derült ki amikor már beszerelték,eletktronika,turbo, minden maradt a régi..ha tudtok segiteni elöre is kössz...
A motor ugyanaz, a turbó, a porlasztók és az ECU program más.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
gulu76
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1344 Dátum:
2009.12.27 vasárnap, 09:47:36 »
Idézetet írta: Otm Shank - 2009.12.26 szombat, 22:07:58
Sziasztok Mindenki!
Most tervezek venni egy 2 lityós 132 lovas kombi Mondeót, de haverom le akar róla beszélni. Pedig 1 éve még Ő is mondeót akart venni.
És ahogy olvasgattam más forumokat, meg véleményeket felmerültek bennem kérdések.
Mivel nem vagyok egy autószerelő és vajmi keveset értek a technikai részéhez, gondoltam megkérdezlek Titeket.
Mire érdemes odafigyelni használt mondeo vásárlásakor. 2004-05-ös évjáratot néztem ki magamnak.
Amit nepitelet.hu-n lehet olvasni hogy olyan 150e km után elég komoly problémák jönnek elő, azok csak nagyon mellé nyúltak, vagy a karbantartás hanyagolták el és inkább a szériára fogták? Elég sokszor olvastam a porlasztócsúcsok gondjairól, ill hogy vmelyik henger elfelejtette magát, valamint az elektronikáról.
Ezekből mi az igazság? Mennyi km-el érdemes még megvenni?
Előre is köszi a válaszokat!!!
otmshank
Szia!!!!
Csak támogatni tudlak mondeo vásárlás ügyben!!!
Nem csak az ár-érték arány mondatja ezt velem!
Hanem a tapasztalat.Igaz a porlasztó probléma, töltő cső repedés nálam is előjött de ez nem ingatott meg!!!!!!!!!!!!
A "mai" modern autók kivétel nélkül szenvednek tipushibákkal!!!!!!!!!!!!!!
Szerintem jó választás!
Az tuti, hogy a szekeret jól meg kell nézni-halgatni!
Én 3 éve vettem egy 2,2-es mondeót.Márkakereskedés, szervizkönyv............
Jól bírta a strapát.
A benzines kontra diesel dolgokról lehet mág beszélgetni!
Sok szerencsét a vásárláshoz!!!!!!!
Naplózva
Otm Shank
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1345 Dátum:
2009.12.27 vasárnap, 10:06:50 »
Idézetet írta: TZS - 2009.12.26 szombat, 22:19:24
Ezt olvasd el:
http://mondeo.hu/index.php?page=93
Köszi
Ezt még egy párszor átrágom.
De még mindig nem világos, hogy mennyi az a futott km ami után már rizikós lehet?
Gyorsan átfutottam újra a nepiteleten írottakat és a negatív értékelések 95%-a 2003-as v az előtt gyártottakra vonatkozik.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1346 Dátum:
2009.12.27 vasárnap, 10:12:04 »
Idézetet írta: Otm Shank - 2009.12.27 vasárnap, 10:06:50
Köszi
Ezt még egy párszor átrágom.
De még mindig nem világos, hogy mennyi az a futott km ami után már rizikós lehet?
Gyorsan átfutottam újra a nepiteleten írottakat és a negatív értékelések 95%-a 2003-as v az előtt gyártottakra vonatkozik.
250-300e km felett bármire lehet számítani,mint bármely más márkánál.Meghatározni nehéz,hogy valyon mennyi van a kiszemelt autóban,mert mindet visszatekergetik(alacsony kivételszám).Azért javasolják a fiatalabbakat(2004 után),mert volt néhány változtatás és értelem szerűen a fiatalabban jó eséllyel nincs annyi mint a korábbiakban.
Én 4ik éve használom az autómat,nem költöttem rá 100e ft-ot sem!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1347 Dátum:
2009.12.27 vasárnap, 10:20:15 »
Idézetet írta: Otm Shank - 2009.12.27 vasárnap, 10:06:50
Köszi
Ezt még egy párszor átrágom.
De még mindig nem világos, hogy mennyi az a futott km ami után már rizikós lehet?
Gyorsan átfutottam újra a nepiteleten írottakat és a negatív értékelések 95%-a 2003-as v az előtt gyártottakra vonatkozik.
Minél öregebb annál nagyobb az esély a nagyon nagy futásra, az egyértelmű, hogy a kevesebbet futottabbak, még nem hibásodnak meg.....
Azt hogy mennyi km van az autóban úgysem fogod soha megtudni, tehát semmi értelme nézegetni az órát, inkább az állapotára figyelj!
Egy Budapesten 60e-et futott autó mechanikailag teljesen tönkre van, egy német autópályán használt 300e-et futottnak, ilyen szempontból semmi baja....na mennyit számít a KM..?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
BTomi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1348 Dátum:
2009.12.27 vasárnap, 10:32:29 »
Kérdés:
Kinek mi a véleménye arról, hogy hideg motornál milyen fordulatszámig szabad/ajánlott pörgetni a motort, hogy ne károsodjon? Itt most arra gondolok, hogy ha egy hideg motort elkezdek megtépni, akkor ugyebár az csökkenti az élettartalmát.
Én úgy szoktam hideg motoros indításnál, hogy menet közben (városban) próbálom ~1100-as fordulaton tartani, de gyorsításokkor sem nagyon megyek 1500 felé, magyarul hamar fel felváltok. Viszont így közlekedve esélyem sincs arra, hogy bemelegedjen a motor. ( mindkettő termosztát kicserélve) Ha viszont beleveszek 1-2 gyorsítást úgy, hogy kis ideig 2000 felett legyen a fordulatszám, akkor elkezd melegedni a hűtővíz.
Ti hogy csináljátok?
Naplózva
Otm Shank
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1349 Dátum:
2009.12.27 vasárnap, 10:35:59 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.12.27 vasárnap, 10:20:15
Minél öregebb annál nagyobb az esély a nagyon nagy futásra, az egyértelmű, hogy a kevesebbet futottabbak, még nem hibásodnak meg.....
Azt hogy mennyi km van az autóban úgysem fogod soha megtudni, tehát semmi értelme nézegetni az órát, inkább az állapotára figyelj!
Egy Budapesten 60e-et futott autó mechanikailag teljesen tönkre van, egy német autópályán használt 300e-et futottnak, ilyen szempontból semmi baja....na mennyit számít a KM..?
Az autó hirdetések 80%-nál 140e-170e közötti km-t lehet látni és bizonytalanná tesz az a bűvös 150e amiről már sok helyen olvastam. A maradék 20% meg már a 200-at súrolja. De azért találkoztam 1-2 olyannal is amiben még 90 alatt van és 2005-ös. Ez a másik fele amiben meg kételkedek hogy mennyire lehet valóságos.
Az óra vissza tekerést mennyire lehet megoldani házilag? Magánszemélytől vásárolt autónál nagyobb biztonságban lehet az ember, vagy azért nekik is csak van autószerelő haverjuk?
Naplózva
Oldalak:
1
...
20
21
22
23
24
25
26
[
27
]
28
29
30
31
32
33
34
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ