Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 11:56:04
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
60
61
62
63
64
65
66
[
67
]
68
69
70
71
72
73
74
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14680651 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3300 Dátum:
2010.05.13 csütörtök, 19:32:06 »
Idézetet írta: p_gergo - 2010.05.13 csütörtök, 18:07:08
Én a vákuumcsövet nem bántottam, hadd huzigálja csak a szelepet. Ugye ezt így szabad?
ja.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3301 Dátum:
2010.05.13 csütörtök, 20:27:31 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.13 csütörtök, 19:32:06
ja.
Tegyetek helyre légyszi!!! Euro 4 motort lehet "büntetlenül" dugózni?
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3302 Dátum:
2010.05.13 csütörtök, 20:50:37 »
Idézetet írta: NemTom - 2010.05.13 csütörtök, 20:27:31
Tegyetek helyre légyszi!!! Euro 4 motort lehet "büntetlenül" dugózni?
Csatlakozom az előttem szólóhoz. Összekavarodtam. Szóval hogy is?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
p_gergo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3303 Dátum:
2010.05.13 csütörtök, 21:06:37 »
Idézetet írta: GiN - 2010.05.13 csütörtök, 20:50:37
Csatlakozom az előttem szólóhoz. Összekavarodtam. Szóval hogy is?
Igazából én sem tudom, de be fogok számolni a tapasztalataimról.
Az első 200 km eseménytelen volt, mindjárt megyek, és vezetek még 5 km-t. Ha fel/lerobban, szólok.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3304 Dátum:
2010.05.13 csütörtök, 22:30:06 »
Idézetet írta: NemTom - 2010.05.13 csütörtök, 20:27:31
Tegyetek helyre légyszi!!! Euro 4 motort lehet "büntetlenül" dugózni?
nem. Mintavételezési gyakoriságtól, vezetési környezettől (országút/város) függően előbb v. utóbb beállít egy egr-es hibakódot, amitől világítani fog a check engine lámpa.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3305 Dátum:
2010.05.14 péntek, 07:52:50 »
2005 végi, 2006-ban lett üzembe helyezve.
Az óra számlap... az olyan fehér.
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.05.13 csütörtök, 12:18:48
például évjárat alapján meg tudom mondani, illetve a belső óra számlapjának színe alapján...
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3306 Dátum:
2010.05.14 péntek, 08:01:04 »
Én is felbátorodtam a sok egérdugós írástól, és kb. két hete betömtem a vákuum csövet egy illeszkedő vasdugóval. Egyenlőre csak ennyit akartam, puccantani meg hamarosan tervezem, mert hallom, hogy 4 év bőven elég egy szépen koromló réteg kialakulásához.
A én kocsimon nincs semmiféle vilamos csatlakozás a vákuumszelepnél, nem is jelez - talán éppen ezért
A menetteljesítményt minden esetre nem befolyásolja.
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.13 csütörtök, 22:30:06
nem. Mintavételezési gyakoriságtól, vezetési környezettől (országút/város) függően előbb v. utóbb beállít egy egr-es hibakódot, amitől világítani fog a check engine lámpa.
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3307 Dátum:
2010.05.14 péntek, 09:18:22 »
Idézetet írta: Trendi - 2010.05.14 péntek, 07:52:50
2005 végi, 2006-ban lett üzembe helyezve.
Az óra számlap... az olyan fehér.
Ez igy nem jelent smemit mert pont akkor volt a váltás. így vagy ez vagy az. Inkább az alvázszámot add meg és abból lehet tudni mindent.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3308 Dátum:
2010.05.14 péntek, 09:20:22 »
Idézetet írta: stealt - 2010.05.14 péntek, 09:18:22
Ez igy nem jelent smemit mert pont akkor volt a váltás. így vagy ez vagy az. Inkább az alvázszámot add meg és abból lehet tudni mindent.
a fehér számlap f1-re utal.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3309 Dátum:
2010.05.14 péntek, 09:29:08 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.13 csütörtök, 22:30:06
nem. Mintavételezési gyakoriságtól, vezetési környezettől (országút/város) függően előbb v. utóbb beállít egy egr-es hibakódot, amitől világítani fog a check engine lámpa.
A lényeg a mintavételezés gyakoriságán van. Én már 130ekm-e használom ledugozott EGR-el az Euro IV-es (10-es környezetvédelmi osztály) tehát már nem nem váákumos hanem villamos szabályozású turboval. Kb 20x dobott azóta hibakódot semmi teljesítménycsökkenés nincs csak felvillan a check engine lámpa és kapsz egy P0401-es hibakódot (egészen pontosan kettőt mert a másodikra ami ilyenkor már pendigben lesz villan fel a check engine.) Ez egy filléres kódscanerrel is törölhető akit idegesít. Ha nincs átállítva amintavételezés akkor akár 40km-ként is dobhatja a P0401-et. Egy tény hogy melegben olyan tötyörgös temponál amikor az emebr betartja mindenhol a szabályokat így kb 5 liter körül van egy tankra az átlag fogyasztás akkor még átállított mintavételezés mellet is bedobja a check enginet kb 600-1000km-ként. (Szerencsére ez az üzemmód engem ritkán fenyeget így jön ki az eddigi 20 kódtörlés 130ekm alatt)
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3310 Dátum:
2010.05.14 péntek, 09:30:08 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.05.14 péntek, 09:20:22
a fehér számlap f1-re utal.
semmire nem utal csak arra, hogy éppen akkor mit találtak a raktárban
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3311 Dátum:
2010.05.14 péntek, 09:32:48 »
Idézetet írta: Trendi - 2010.05.14 péntek, 07:52:50
2005 végi, 2006-ban lett üzembe helyezve.
Az óra számlap... az olyan fehér.
Nincs esetleg kép az autódról? Abból meg lehetne állapítani.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3312 Dátum:
2010.05.14 péntek, 09:37:12 »
Idézetet írta: stealt - 2010.05.14 péntek, 09:29:08
A lényeg a mintavételezés gyakoriságán van. Én már 130ekm-e használom ledugozott EGR-el az Euro IV-es (10-es környezetvédelmi osztály) tehát már nem nem váákumos hanem villamos szabályozású turboval. Kb 20x dobott azóta hibakódot semmi teljesítménycsökkenés nincs csak felvillan a check engine lámpa és kapsz egy P0401-es hibakódot (egészen pontosan kettőt mert a másodikra ami ilyenkor már pendigben lesz villan fel a check engine.) Ez egy filléres kódscanerrel is törölhető akit idegesít. Ha nincs átállítva amintavételezés akkor akár 40km-ként is dobhatja a P0401-et. Egy tény hogy melegben olyan tötyörgös temponál amikor az emebr betartja mindenhol a szabályokat így kb 5 liter körül van egy tankra az átlag fogyasztás akkor még átállított mintavételezés mellet is bedobja a check enginet kb 600-1000km-ként. (Szerencsére ez az üzemmód engem ritkán fenyeget így jön ki az eddigi 20 kódtörlés 130ekm alatt)
Tehát világítani fog a Check engine, de semmi következménye nem lesz, ha nem töröltetjük a hibakódot, akkor sem. Jól értjük? Nem fog letiltani vagy vészüzembe állni vagy ilyesmi.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3313 Dátum:
2010.05.14 péntek, 09:41:12 »
Idézetet írta: GiN - 2010.05.14 péntek, 09:37:12
Tehát világítani fog a Check engine, de semmi következménye nem lesz, ha nem töröltetjük a hibakódot, akkor sem. Jól értjük? Nem fog letiltani vagy vészüzembe állni vagy ilyesmi.
Nem lesz semmi csak max idegesíthet este a check engine világítása. Mondjuk azért célszerű minél előbb törölni mert a check engine-nek lehet más oka is esetleg nem csak egy ártalmatlan P0401. Nekem benn van a csomagtartóban a codescanner (by ebay ) ha felvillan megállás után törlöm. De átállított mintavételezésnél nem túl gyakori.
Naplózva
BTomi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3314 Dátum:
2010.05.14 péntek, 09:55:13 »
Idézetet írta: stealt - 2010.05.14 péntek, 09:41:12
Nem lesz semmi csak max idegesíthet este a check engine világítása. Mondjuk azért célszerű minél előbb törölni mert a check engine-nek lehet más oka is esetleg nem csak egy ártalmatlan P0401. Nekem benn van a csomagtartóban a codescanner (by ebay ) ha felvillan megállás után törlöm. De átállított mintavételezésnél nem túl gyakori.
De ki tud segíteni abban, hogy a mintavételezés gyakoriságát átállítja?
Mert Vik-et hiába kértem, ő azt mindta, sosem hallott ilyet és nem tud róla, hogy át lehet állítani.
Viszont én nagyon hálás lennék, ha valaki megcsinálná, mert nekem törlés után 50-100 km-el már újra világit az a kis sárga dög.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3315 Dátum:
2010.05.14 péntek, 09:57:03 »
Idézetet írta: stealt - 2010.05.14 péntek, 09:41:12
Nem lesz semmi csak max idegesíthet este a check engine világítása. Mondjuk azért célszerű minél előbb törölni mert a check engine-nek lehet más oka is esetleg nem csak egy ártalmatlan P0401. Nekem benn van a csomagtartóban a codescanner (by ebay ) ha felvillan megállás után törlöm. De átállított mintavételezésnél nem túl gyakori.
Ok. Köszi. Egyébként milyen típusú kódszkennered van? (Megnézném most mennyért árulják).
Azon már biztosan sokan gondolkodtak, hogyan lehet átverni az egr elektronikát. Milyen eredményre jutottak?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3316 Dátum:
2010.05.14 péntek, 10:26:39 »
Idézetet írta: BTomi - 2010.05.14 péntek, 09:55:13
De ki tud segíteni abban, hogy a mintavételezés gyakoriságát átállítja?
Mert Vik-et hiába kértem, ő azt mindta, sosem hallott ilyet és nem tud róla, hogy át lehet állítani.
Viszont én nagyon hálás lennék, ha valaki megcsinálná, mert nekem törlés után 50-100 km-el már újra világit az a kis sárga dög.
Nekem Miskolcon csinálták két éve a józsef Attil úti szervizben. Sajnos akkor nem figyeltem meg hogy mit ütöttek át az IDS-en. Akkor még nekem se volt diagnosztikai cuccom így akkor még nem érdekeltannyira.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3317 Dátum:
2010.05.14 péntek, 10:38:02 »
Idézetet írta: GiN - 2010.05.14 péntek, 09:57:03
Ok. Köszi. Egyébként milyen típusú kódszkennered van? (Megnézném most mennyért árulják).
Azon már biztosan sokan gondolkodtak, hogyan lehet átverni az egr elektronikát. Milyen eredményre jutottak?
A kocsiban U381 OBDII/EOBDII van . Most már inkább U581 CAN OBDII/EOBDII érdemes venni mert az újak CAN-buszosak. Laptoppal jó lehet az ELM327 de ahhoz kell szoftver is.
A fentiekel az a baj hogy nem látják pl a 2003 előtti dizeleket mert más volt a prokol (és sok egyéb működési paramétert sem ) Így kíváncsiságból vettem egy Autoenginuty-t (ennek zúzós az ára viszont mindent lát) Ezzel már a légzsák kör ellenálástól kezdve az utolsó státusz bitig lehet látni mindent (jó sok van)
Naplózva
Thoomee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3318 Dátum:
2010.05.14 péntek, 11:59:45 »
Üdv mindenkinek. Nagyon sok agyalás, szerelgetés, kérdezősködés után, 23 nap elteltével ismét birtokba vehettem a kocsimat...
Végül is kiderült nagy valószínűséggel minden. Amikor szétszedték a pumpát, látták, hogy tele van lerakódott rozsdaszerű anyaggal. Valamilyen szelepek, vagy nem tudom mik be is voltak benne ragadva. Az üzemanyag rendszer csöveinek a fala mindenhol ugyan ilyen anyaggal volt tele, ezeket kitakarították, valami cin szerű bevonatot kapott. Szivattyú felújítva, nyomástartó szelep kicserélve, 4 porlasztó kicserélve, tank kitakarítva. Az autó gyönyörűen jár, gyorsul, nincs vele semmi gond (de nem akarom elkiabálni, mert még csak a szerelőtől a munkahelyemig mentem vele kb 5 km-t...
). A magyarázat, hogy miért történt ez a kocsival az, hogy vizes volt a gázolaj, és el korrodálódott a rendszer. A 2 napos szűrőmben is víz állt. Álmomban sem gondoltam volna, hogy ennyit fogok költeni rá:
Nyomástartó szelep: 29 750 Ft
4 db porlasztó: 220 000 Ft
4 db tűzkarika: 1 000 Ft
4 db porlasztócsúcs gumibetét szelepfedélbe: 7 580 Ft
Nagynyomású pumpa javítása, felújítása (ebben benne van ennek a munkadíja is): 180 000 Ft
Üzemanyag szűrő (ami benne volt, az is 2 napos volt, de a szivattyúra csak úgy adtak garanciát, ha kicserélik): 3 650 Ft
Fél liter olaj utánpótlás (mert szerelés közben ennyi elfolyt): 1 500 Ft
Generátor hajtó ékszíj (ha már szét volt szedve, akkor kicserélték, mert töredezett volt): 4 800 Ft
Munkadíj, szállítási költség ide-oda (mivel nem egy helyen szerelték a kocsit, meg a pumpát) összesen (kivéve a nagynyomású pumpa javítása):66 600 Ft
Összesen: 514 880 Ft
Nem tudom, hogy ahhoz képest amiket csináltak, mennyire sok ez, de ennyibe fájt nekem ez a kis üzemanyag probléma.
Az egészre 1 év garanciát kaptam.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3319 Dátum:
2010.05.14 péntek, 12:06:10 »
Idézetet írta: Thoomee - 2010.05.14 péntek, 11:59:45
Üdv mindenkinek. Nagyon sok agyalás, szerelgetés, kérdezősködés után, 23 nap elteltével ismét birtokba vehettem a kocsimat...
Végül is kiderült nagy valószínűséggel minden. Amikor szétszedték a pumpát, látták, hogy tele van lerakódott rozsdaszerű anyaggal. Valamilyen szelepek, vagy nem tudom mik be is voltak benne ragadva. Az üzemanyag rendszer csöveinek a fala mindenhol ugyan ilyen anyaggal volt tele, ezeket kitakarították, valami cin szerű be
...
Az egészre 1 év garanciát kaptam.
Egyetlen egy kérdésem merült fel olvasás közben:
Hol tankoltál?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3320 Dátum:
2010.05.14 péntek, 12:18:35 »
Idézetet írta: Thoomee - 2010.05.14 péntek, 11:59:45
Összesen: 514 880 Ft
Ez gondolom most nem kicsit fáj. AZ autó értékének több, mint negyedét költötted rá. Most már csak a turbó, ékszíjfeszítő és a kéttömegű lendkerék van hátra
és új autód lesz...
Vazzz, nem az Én autóm, de a szívbaj kerülget.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Thoomee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3321 Dátum:
2010.05.14 péntek, 12:19:18 »
Idézetet írta: GiN - 2010.05.14 péntek, 12:06:10
Egyetlen egy kérdésem merült fel olvasás közben:
Hol tankoltál?
2 éve van nálam az autó. Kezdetben Agip, majd elég sokáig Oil, majd MOL-os, Shel-es üzemanyagot kaptam kannában (ez be van fejezve innentől), viszont sokan tankoltunk, meg sokan még mai napig tankolnak onnan, és senkinek semmi baja vele. Ez után újra Agip-nál tankoltam. Az utolsó 2-3 tankolásnál megint a Mol-os kannás. Most a kannát nézzük, hogy leül-e a víz az aljára. Mindenesetre innentől kezdve nem tankolok csak kúton. Viszont hogy melyiken, azt még nem tudom. Kinek mi a véleménye, mert én már sok félét hallottam.
Naplózva
Thoomee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3322 Dátum:
2010.05.14 péntek, 12:21:29 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.05.14 péntek, 12:18:35
Ez gondolom most nem kicsit fáj. AZ autó értékének több, mint negyedét költötted rá. Most már csak a turbó, ékszíjfeszítő és a kéttömegű lendkerék van hátra
és új autód lesz...
Vazzz, nem az Én autóm, de a szívbaj kerülget.
Ha téged a szívbaj kerülget, akkor gondolhatod, hogy engem is. A turbótól félek nagyon, nincs baja, csak úgy hallottam az is drága móka. A kettőstömegű lendkerékbe meg már belenyugodtam, mert elkezdett zörögni. Viszont azt húzom ameddig tudom, mert ez a fél milka most egy "kicsit" hazavágott...
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3323 Dátum:
2010.05.14 péntek, 12:28:19 »
Idézetet írta: Thoomee - 2010.05.14 péntek, 12:19:18
2 éve van nálam az autó. Kezdetben Agip, majd elég sokáig Oil, majd MOL-os, Shel-es üzemanyagot kaptam kannában (ez be van fejezve innentől), viszont sokan tankoltunk, meg sokan még mai napig tankolnak onnan, és senkinek semmi baja vele. Ez után újra Agip-nál tankoltam. Az utolsó 2-3 tankolásnál megint a Mol-os kannás. Most a kannát nézzük, hogy leül-e a víz az aljára. Mindenesetre innentől kezdve nem tankolok csak kúton. Viszont hogy melyiken, azt még nem tudom. Kinek mi a véleménye, mert én már sok félét hallottam.
pedig nagyon úgy néz ki, hogy a kis
-ök vizezték az anyagot azért a plusz eze forintért...
Érdemes lenne a beszerzési forrásodat megkereseni és javítási költségeket megosztatni vele is...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Thoomee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3324 Dátum:
2010.05.14 péntek, 12:44:45 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.05.14 péntek, 12:28:19
pedig nagyon úgy néz ki, hogy a kis
-ök vizezték az anyagot azért a plusz eze forintért...
Érdemes lenne a beszerzési forrásodat megkereseni és javítási költségeket megosztatni vele is...
Ezért ellenőrizzük most a kannát. Egyébként azt hallottam, hogy Magyarországon a kutakkal is gond van, mert hogy Németországban ugyan ezekkel a dolgokkal nincs baj. Innentől kezdve tuti, hogy elrakom a számlákat a kúton, ahol tankolni fogok, és ha legközelebb gondom lesz, tudom hol kell reklamálni, mivel most teljesen tiszta a rendszer.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3325 Dátum:
2010.05.14 péntek, 13:03:03 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.05.14 péntek, 12:18:35
Ez gondolom most nem kicsit fáj. AZ autó értékének több, mint negyedét költötted rá. Most már csak a turbó, ékszíjfeszítő és a kéttömegű lendkerék van hátra
és új autód lesz...
Vazzz, nem az Én autóm, de a szívbaj kerülget.
Itt azt szokták mondani, hogy azon, hogy dízel sokkel többet megspórolt.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3326 Dátum:
2010.05.14 péntek, 13:04:22 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.05.14 péntek, 12:28:19
Érdemes lenne a beszerzési forrásodat megkereseni és javítási költségeket megosztatni vele is...
Esélytelen, nem tudod bizonyítani, én ezt már eljátszottam a TDDi-nél.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3327 Dátum:
2010.05.14 péntek, 13:04:54 »
Idézetet írta: Scratch - 2010.05.14 péntek, 13:03:03
Itt azt szokták mondani, hogy azon, hogy dízel sokkel többet megspórolt.
Ez az eset nem a dízel átka!Kannásátbaxás!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3328 Dátum:
2010.05.14 péntek, 13:05:37 »
Idézetet írta: Thoomee - 2010.05.14 péntek, 12:44:45
Ezért ellenőrizzük most a kannát. Egyébként azt hallottam, hogy Magyarországon a kutakkal is gond van, mert hogy Németországban ugyan ezekkel a dolgokkal nincs baj. Innentől kezdve tuti, hogy elrakom a számlákat a kúton, ahol tankolni fogok, és ha legközelebb gondom lesz, tudom hol kell reklamálni, mivel most teljesen tiszta a rendszer.
Semmit nem érsz vele! Attól, hogy van x számlád, egy kútról, még máshol is tankolhattál számla nélkül.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3329 Dátum:
2010.05.14 péntek, 13:06:52 »
Idézetet írta: alf - 2010.05.14 péntek, 13:04:54
Ez az eset nem a dízel átka!Kannásátbaxás!
Azt írta, hogy Shell-es üzemanyagot kapott, a kanna csak a hordozó.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3330 Dátum:
2010.05.14 péntek, 13:10:01 »
Idézetet írta: Scratch - 2010.05.14 péntek, 13:06:52
Azt írta, hogy Shell-es üzemanyagot kapott, a kanna csak a hordozó.
Nem hiszem,hogy csak hordozó.Itt pancsolás esete forog fenn.
"Kezdetben Agip, majd elég sokáig Oil, majd MOL-os, Shel-es üzemanyagot kaptam kannában (ez be van fejezve innentől)"
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3331 Dátum:
2010.05.14 péntek, 13:18:38 »
Idézetet írta: Thoomee - 2010.05.14 péntek, 11:59:45
Üdv mindenkinek. Nagyon sok agyalás, szerelgetés, kérdezősködés után, 23 nap elteltével ismét birtokba vehettem a kocsimat...
Végül is kiderült nagy valószínűséggel minden. Amikor szétszedték a pumpát, látták, hogy tele van lerakódott rozsdaszerű anyaggal. Valamilyen szelepek, vagy nem tudom mik be is voltak benne ragadva. Az üzemanyag rendszer csöveinek a fala mindenhol ugyan ilyen anyaggal volt tele, ezeket kitakarították, valami cin szerű bevonatot kapott. Szivattyú felújítva, nyomástartó szelep kicserélve, 4 porlasztó kicserélve, tank kitakarítva. Az autó gyönyörűen jár, gyorsul, nincs vele semmi gond (de nem akarom elkiabálni, mert még csak a szerelőtől a munkahelyemig mentem vele kb 5 km-t...
). A magyarázat, hogy miért történt ez a kocsival az, hogy vizes volt a gázolaj, és el korrodálódott a rendszer. A 2 napos szűrőmben is víz állt. Álmomban sem gondoltam volna, hogy ennyit fogok költeni rá:
Nyomástartó szelep: 29 750 Ft
4 db porlasztó: 220 000 Ft
4 db tűzkarika: 1 000 Ft
4 db porlasztócsúcs gumibetét szelepfedélbe: 7 580 Ft
Nagynyomású pumpa javítása, felújítása (ebben benne van ennek a munkadíja is): 180 000 Ft
Üzemanyag szűrő (ami benne volt, az is 2 napos volt, de a szivattyúra csak úgy adtak garanciát, ha kicserélik): 3 650 Ft
Fél liter olaj utánpótlás (mert szerelés közben ennyi elfolyt): 1 500 Ft
Generátor hajtó ékszíj (ha már szét volt szedve, akkor kicserélték, mert töredezett volt): 4 800 Ft
Munkadíj, szállítási költség ide-oda (mivel nem egy helyen szerelték a kocsit, meg a pumpát) összesen (kivéve a nagynyomású pumpa javítása):66 600 Ft
Összesen: 514 880 Ft
Nem tudom, hogy ahhoz képest amiket csináltak, mennyire sok ez, de ennyibe fájt nekem ez a kis üzemanyag probléma.
Az egészre 1 év garanciát kaptam.
Ez durva.... sajnálom, hogy ez lett a vége.
CR-be nem tankolunk kannából.
A gonosz kérdés csak az, hogy hogyan viszonyul a kannás tankoláson spórolt összeg a javítás költségéhez. (bocs).
Pár kiegészítő gondolat a javításhoz:
- a szűrő 4eFt alatti ára gyanús, ha utángyártott van rajta, gyorsan cseréld ki gyárira.
- a hosszbordás szíj cseréje mellett a szíjfeszítőt, görgőket, tárcsát nem kellett volna cserélni? Nincs hangja?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3332 Dátum:
2010.05.14 péntek, 13:20:57 »
Idézetet írta: Scratch - 2010.05.14 péntek, 13:06:52
Azt írta, hogy Shell-es üzemanyagot kapott, a kanna csak a hordozó.
és aki lefejtette a szeged körül dolgozó gépekből, nyilván nem vizezte be kicsit az extraprofit érdekében.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3333 Dátum:
2010.05.14 péntek, 13:26:47 »
Idézetet írta: Thoomee - 2010.05.14 péntek, 11:59:45
...
Nyomástartó szelep: 29 750 Ft
4 db porlasztó: 220 000 Ft
4 db tűzkarika: 1 000 Ft
4 db porlasztócsúcs gumibetét szelepfedélbe: 7 580 Ft
...
Akkor egy porlasztó jelen esetben 55e ft volt. Milyen? Új vagy felújított?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3334 Dátum:
2010.05.14 péntek, 13:36:31 »
Idézetet írta: Scratch - 2010.05.14 péntek, 13:05:37
Semmit nem érsz vele! Attól, hogy van x számlád, egy kútról, még máshol is tankolhattál számla nélkül.
Spec nálam simán bizonyítható lenne. Üzemanyagkártya, tankoláskor rögzítve az autó kilóméterállása...
Nem tudom, melyik bíróság nem fogadná el...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3335 Dátum:
2010.05.14 péntek, 13:38:27 »
Idézetet írta: Scratch - 2010.05.14 péntek, 13:03:03
Itt azt szokták mondani, hogy azon, hogy dízel sokkel többet megspórolt.
Ez nem hozzászólás hanem hozzászarás volt a témához
Naplózva
Thoomee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3336 Dátum:
2010.05.14 péntek, 13:40:23 »
Idézetet írta: alf - 2010.05.14 péntek, 13:10:01
Nem hiszem,hogy csak hordozó.Itt pancsolás esete forog fenn.
"Kezdetben Agip, majd elég sokáig Oil, majd MOL-os, Shel-es üzemanyagot kaptam kannában (ez be van fejezve innentől)"
Agip és oil kúton volt. A kannás forrás pedig nem építkezésről, az van shell, vagy mol kútról. Aki hozza, annak van ilyen üzemanyag kártyája, és arra tankol, majd adja el. Hogy aztán mit spekulál vele, azt ugye nem tudni. Ha kiderül, hogy vizezett esetleg, akkor veszít egy pár kuncsaftot most, ami igazából lényegtelen, mert én nem kapom vissza a pénzem, és eladja másnak, mert van rá vevő úgy is.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3337 Dátum:
2010.05.14 péntek, 13:41:32 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.05.14 péntek, 13:36:31
Spec nálam simán bizonyítható lenne. Üzemanyagkártya, tankoláskor rögzítve az autó kilóméterállása...
Nem tudom, melyik bíróság nem fogadná el...
Ha tényleg így van akkor nem jutna el bíróságig, peren kívül menne. (persze előtte megpróbálnának egy párszor madárnak nézni) Egyébként ez pont nem a dizeleknél fordulhat inkább elő hanem a benzineseknél. Erre vagy 10 éve volt példa bizonyított korrozió miatt. Akkor egy cég fizettet.
Naplózva
Thoomee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3338 Dátum:
2010.05.14 péntek, 13:43:19 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.14 péntek, 13:18:38
Ez durva.... sajnálom, hogy ez lett a vége.
CR-be nem tankolunk kannából.
A gonosz kérdés csak az, hogy hogyan viszonyul a kannás tankoláson spórolt összeg a javítás költségéhez. (bocs).
Pár kiegészítő gondolat a javításhoz:
- a szűrő 4eFt alatti ára gyanús, ha utángyártott van rajta, gyorsan cseréld ki gyárira.
- a hosszbordás szíj cseréje mellett a szíjfeszítőt, görgőket, tárcsát nem kellett volna cserélni? Nincs hangja?
Alco utángyártott szűrő akkor nem megfelelő?
Nem tudom, hogy a görgők, tárcsák hogy állnak, a szíjat azért cserélték, mert töredezett volt, nem kopott.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3339 Dátum:
2010.05.14 péntek, 13:44:24 »
Idézetet írta: Thoomee - 2010.05.14 péntek, 13:43:19
Alco utángyártott szűrő akkor nem megfelelő?
Nem tudom, hogy a görgők, tárcsák hogy állnak, a szíjat azért cserélték, mert töredezett volt, nem kopott.
akkor uccu gyorsan egy gyári szűrőért. Remélhetőleg a csúcsok nem ilyen forrásból származnak.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Thoomee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3340 Dátum:
2010.05.14 péntek, 13:45:55 »
Idézetet írta: GiN - 2010.05.14 péntek, 13:26:47
Akkor egy porlasztó jelen esetben 55e ft volt. Milyen? Új vagy felújított?
Akciós volt a 4 porlasztó. Gyári új porlasztók. A gyári felújított lett volna 45 000. Utána mondták többen, hogy éppen mindegy, hogy új, vagy felújított, ha gyári, úh. kidobtam 40 000 Ft-ot feleslegesen. Cserébe viszont adnom kellett a 4 rossz porlasztót, gondolom eladják felújított ként.
Naplózva
Thoomee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3341 Dátum:
2010.05.14 péntek, 13:47:55 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.05.14 péntek, 13:44:24
akkor uccu gyorsan egy gyári szűrőért. Remélhetőleg a csúcsok nem ilyen forrásból származnak.
Nem, a csúcsok teljesen más helyről vannak. Most nincs itt a névjegykártyája nálam annak, akitől szerváltam, de ahogy nálam lesz ide írni fogok a fórumra. Ezzel foglalkoznak. Németből hozzák be a gyári új, és a gyári felújított porlasztókat, meg minden egyéb ilyen cuccokat.
Naplózva
Thoomee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3342 Dátum:
2010.05.14 péntek, 13:50:28 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.05.14 péntek, 13:44:24
akkor uccu gyorsan egy gyári szűrőért. Remélhetőleg a csúcsok nem ilyen forrásból származnak.
Csak a gyári 11 479 Ft-os szűrő a jó? Mert az 4-szer annyiba kerül. Igen, tudom, hogy ha újra el kell játszanom amit most, akkor az még drágább, csak mégis. Ennyivel rosszabb az utángyártott? Az összes utángyártott rossz?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3343 Dátum:
2010.05.14 péntek, 14:00:04 »
Idézetet írta: Thoomee - 2010.05.14 péntek, 13:50:28
Csak a gyári 11 479 Ft-os szűrő a jó? Mert az 4-szer annyiba kerül. Igen, tudom, hogy ha újra el kell játszanom amit most, akkor az még drágább, csak mégis. Ennyivel rosszabb az utángyártott? Az összes utángyártott rossz?
szegeden minden ilyen drága?
9754Ft a listaára a Nagy Autóalkatrésznél... -mondeoklub kedvezmény
Ha a gyári felújított alatt delphi által felújítottat értünk, akkor kvázi mindegy. ha nem , akkor nem.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Thoomee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3344 Dátum:
2010.05.14 péntek, 14:06:09 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.14 péntek, 14:00:04
szegeden minden ilyen drága?
9754Ft a listaára a Nagy Autóalkatrésznél... -mondeoklub kedvezmény
Ha a gyári felújított alatt delphi által felújítottat értünk, akkor kvázi mindegy. ha nem , akkor nem.
A porlasztó Delphi. Aztán hogy most mit értünk gyári alatt, azt nem tudom. Nekem azt mondták, hogy gyári, Ford emblémás dobozban voltak a porlasztók.
Naplózva
Thoomee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3345 Dátum:
2010.05.14 péntek, 14:07:15 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.14 péntek, 14:00:04
szegeden minden ilyen drága?
9754Ft a listaára a Nagy Autóalkatrésznél... -mondeoklub kedvezmény
Ha a gyári felújított alatt delphi által felújítottat értünk, akkor kvázi mindegy. ha nem , akkor nem.
Ezt az árat a szűrőről a Cromax oldalán néztem.
http://www.cromax.hu/index.php?katid=37743590&termek_al_id=12523&katnev=2002.09.15-2007.03.19
.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3346 Dátum:
2010.05.14 péntek, 14:19:53 »
Idézetet írta: Thoomee - 2010.05.14 péntek, 13:50:28
Csak a gyári 11 479 Ft-os szűrő a jó? Mert az 4-szer annyiba kerül. Igen, tudom, hogy ha újra el kell játszanom amit most, akkor az még drágább, csak mégis. Ennyivel rosszabb az utángyártott? Az összes utángyártott rossz?
A szűrővel bizotosabban rá lehet faragni mint kannával. Szűrővel ne szórakozzál, abból csak a gyárit. Legalább a minimális túlésési esélyt add meg a motornak.
Naplózva
Thoomee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3347 Dátum:
2010.05.14 péntek, 14:28:46 »
Idézetet írta: stealt - 2010.05.14 péntek, 14:19:53
A szűrővel bizotosabban rá lehet faragni mint kannával. Szűrővel ne szórakozzál, abból csak a gyárit. Legalább a minimális túlésési esélyt add meg a motornak.
Hát ez előtt is ALCO volt benne. Nyilván akkor csere. Nagyszerű, hogy kb 100 km-en belül már a 3. új szűrő lesz benne.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3348 Dátum:
2010.05.14 péntek, 14:49:39 »
Idézetet írta: Thoomee - 2010.05.14 péntek, 14:28:46
Hát ez előtt is ALCO volt benne. Nyilván akkor csere. Nagyszerű, hogy kb 100 km-en belül már a 3. új szűrő lesz benne.
Erre csak annyit. Csak MOL kúton tankolok és csak sima sima gázoljat. Gyári ajánlás szerint szervizelek. 20ekm = (3-4 havonta) olajszűrő - olajcsere, 60ekm-ként gázlajszűrő csere. Csak gyári szűrőket használok. 0 km óta használom már 202eKm felett tartok és ahogy nézem még vagy 100ekm ig nem is kellene hozzányulni.
Ez alatt amit cserélni kellett:
20ekm-ként olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő
60ekm-ként gázolajszűrő
70ekm (EGR szelep) le van dugózva így már örök élet
70ekm-ként egy kerék gumigarnitúra
100ekm-ként fékbetét
120ekm-ként 4db izzító
140ekm-ként 1db generátorszíj és feszítő
197ekm-ként első csapágy
200ekm egy féktárcsa (először átbaxtak 100ekm-nél mert nem kellett volna cserélni)
Ezaltt elégettem 13860 liter gázolajat. Azt nem merném ideírni hogy ez menniy benzin lenne. Ezek után próbálja nekem bebizonyítani hogy miért előnyösebb egy benzines.
Naplózva
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3349 Dátum:
2010.05.14 péntek, 14:54:02 »
Bebizonyosodott, hogy az olcsóbb a drága.
Ha még egyszer az életben kannából akarsz tankolni, legalább annyit tegyél meg, hogy kicsi alkoholt mellé töltesz. Az akkor is tud segíteni a kocsin, ha kútnál bejut valami víz. Időnként egy deci... Nem csak a sofőrnek tesz jót
Idézetet írta: Thoomee - 2010.05.14 péntek, 14:28:46
Hát ez előtt is ALCO volt benne. Nyilván akkor csere. Nagyszerű, hogy kb 100 km-en belül már a 3. új szűrő lesz benne.
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Oldalak:
1
...
60
61
62
63
64
65
66
[
67
]
68
69
70
71
72
73
74
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ