Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 22:52:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 70 71 72 73 74 75 76 [77] 78 79 80 81 82 83 84 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14623712 alkalommal)
0 Felhasználó és 46 vendég van a témában
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #3800 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 20:57:30 »

pontosan. Wink wave

Éjjen...Akkor amint lesz időm,megkérem apósjelöltet és szétbontjuk a gépet Smiley Köszi a segítséget fiúk Wink
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3801 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 21:05:16 »

Éjjen...Akkor amint lesz időm,megkérem apósjelöltet és szétbontjuk a gépet Smiley Köszi a segítséget fiúk Wink
2007-es? mk3?
Ha igen,akkor 6db gumicső lehet esélyes a likasodásra.Ahol kifúj,jellemzően bepermetezi a környezetét vékonyan olajjal.
1.a turbó után-rövid 8-10cm-es
2.a motor és a váltó alatt 10cm-es
3. a rezonátor-harmonikacső
4.a cooler előtt
5. a cooler után
6.a függőleges,ami az egr-re megy fel

De üzem közbeni diaggal elég jól kilehet szűrni a hibát,Relhist-tet kérd meg csináljon neked egy mérést! Lips Sealed Wink wave vigyor3 (ha pösti vagy)
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #3802 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 21:08:29 »

2007-es? mk3?
Ha igen,akkor 6db gumicső lehet esélyes a likasodásra.Ahol kifúj,jellemzően bepermetezi a környezetét vékonyan olajjal.
1.a turbó után-rövid 8-10cm-es
2.a motor és a váltó alatt 10cm-es
3. a rezonátor-harmonikacső
4.a cooler előtt
5. a cooler után
6.a függőleges,ami az egr-re megy fel

De üzem közbeni diaggal elég jól kilehet szűrni a hibát,Relhist-tet kérd meg csináljon neked egy mérést! Lips Sealed Wink wave vigyor3 (ha pösti vagy)

Igen 2007-es márciusi, és MK3-as Smiley
Kaposvári,de após autószerelő... Smiley Menet közben rávolt kötve a gépre,és annyit mutatott,h 1750nél kb 1,6-1,7 bar és csak 2300-2400nál jön meg a 2,4-2,5 bar-os nyomás...
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3803 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 21:37:50 »

Igen 2007-es márciusi, és MK3-as Smiley
Kaposvári,de após autószerelő... Smiley Menet közben rávolt kötve a gépre,és annyit mutatott,h 1750nél kb 1,6-1,7 bar és csak 2300-2400nál jön meg a 2,4-2,5 bar-os nyomás...
Mivel mértétek?
A 2,4@2500RPM akár még jó is lehet, de kérdés a felépülés illetve az, hogy mennyit mér a fedcomp a map szenzoron keresztül.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #3804 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 21:46:13 »

Mivel mértétek?
A 2,4@2500RPM akár még jó is lehet, de kérdés a felépülés illetve az, hogy mennyit mér a fedcomp a map szenzoron keresztül.

Egy Bosch-os műszerrel:) Nem tudom pontosan,hogy hogyan épül fel a turbónyomás,de szerintem az Öregben sokkal jobban érezni azt,h "ránt" egyet 1750-1900 között:)
Naplózva
lorantgyula
Vendég
« Új hozzászólás #3805 Dátum: 2010.06.15 kedd, 19:03:26 »

Voltam a szervízben, első körben azt mondják, hogy a katalizátorom belseje omolhatott össze, az lehet az a borzasztó hang, és azért is füstölhet és lehet gyenge.
Mennyibe kerülhet ennek a javítása?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3806 Dátum: 2010.06.15 kedd, 20:58:46 »

Voltam a szervízben, első körben azt mondják, hogy a katalizátorom belseje omolhatott össze, az lehet az a borzasztó hang, és azért is füstölhet és lehet gyenge.
Mennyibe kerülhet ennek a javítása?
Szia!
Teljesen ingyenes!...Leveszed a katalizátort a turbó alól, 6/4-es csövet átküldesz rajta, s már készen is van... wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3807 Dátum: 2010.06.15 kedd, 21:02:07 »

Szia!
Teljesen ingyenes!...Leveszed a katalizátort a turbó alól, 6/4-es csövet átküldesz rajta, s már készen is van... wave
hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3808 Dátum: 2010.06.15 kedd, 21:12:12 »

hehe
pici tuning is egyből... hehe Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3809 Dátum: 2010.06.15 kedd, 22:54:26 »

nem kell abba még csövet sem tenni...ugy mégolcsóbb... eljen
Naplózva
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #3810 Dátum: 2010.06.16 szerda, 12:49:52 »

nem kell abba még csövet sem tenni...ugy mégolcsóbb... eljen

Ő sem úgy gondolta,h belerakod a csövet, hanem hogy azzal vered ki belőle a kerámiát.
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
lorantgyula
Vendég
« Új hozzászólás #3811 Dátum: 2010.06.16 szerda, 15:39:35 »

Akkor a katalizátor csak egy üres henger lesz? Az nem gond zöldkártyán, vizsgán?
Ha ez így jó, akkor tényleg olcsón javítható. Nem bánom, ha nem füstöl, meg megy rendesen.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3812 Dátum: 2010.06.16 szerda, 16:39:00 »

Ő sem úgy gondolta,h belerakod a csövet, hanem hogy azzal vered ki belőle a kerámiát.

jaaaaa
Naplózva
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #3813 Dátum: 2010.06.16 szerda, 17:44:17 »

Természetesen megbukik a vizsgán.
Viszont addig gondtalanul autózhatsz vele.
Ráérsz a vizsga előtt megvenni.

Nem egy környezettudatos megoldás, de olcsó valóban.

Akkor a katalizátor csak egy üres henger lesz? Az nem gond zöldkártyán, vizsgán?
Ha ez így jó, akkor tényleg olcsón javítható. Nem bánom, ha nem füstöl, meg megy rendesen.
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3814 Dátum: 2010.06.16 szerda, 18:24:08 »

Akkor a katalizátor csak egy üres henger lesz? Az nem gond zöldkártyán, vizsgán?
Ha ez így jó, akkor tényleg olcsón javítható. Nem bánom, ha nem füstöl, meg megy rendesen.
szerintem sokan járnak és vizsgáztatják kati nélkül..... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3815 Dátum: 2010.06.16 szerda, 18:26:39 »

szerintem sokan járnak és vizsgáztatják kati nélkül..... hehe
Bunyek is el van nélküle valahogy Roll Eyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #3816 Dátum: 2010.06.16 szerda, 18:38:16 »

Vizsgáztatják? A mérésen kidől!
szerintem sokan járnak és vizsgáztatják kati nélkül..... hehe
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3817 Dátum: 2010.06.16 szerda, 18:40:32 »

Vizsgáztatják? A mérésen kidől!
persze meg a fóliás is megbukik meg az utólagos keszon...... eplus2 nyes ez ugyan az a kategória! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #3818 Dátum: 2010.06.16 szerda, 18:42:57 »

Akkor tényleg így jó a szó: vizsgáztatják!  Tongue

persze meg a fóliás is megbukik meg az utólagos keszon...... eplus2 nyes ez ugyan az a kategória! Wink wave
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3819 Dátum: 2010.06.16 szerda, 18:46:17 »

Akkor tényleg így jó a szó: vizsgáztatják!  Tongue

nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
teo
Vendég
« Új hozzászólás #3820 Dátum: 2010.06.16 szerda, 19:07:44 »

persze meg a fóliás is megbukik meg az utólagos keszon...... eplus2 nyes ez ugyan az a kategória! Wink wave

Ezért kell levelezőn végezni!  vigyor3
Naplózva
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #3821 Dátum: 2010.06.16 szerda, 19:09:20 »

Alf, zaklatnálak a szíjleszedő miatt!
Legyártottam és most örülök neki, de használnám is. Hova kell beakasztani, merre kell húzni, hogy lazuljon a szíj? Egyáltalán hol próbáljam beilleszteni? A motortartó nagyon útban tűnik lenni...

nyes
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #3822 Dátum: 2010.06.16 szerda, 19:24:56 »

Alf, zaklatnálak a szíjleszedő miatt!
Legyártottam és most örülök neki, de használnám is. Hova kell beakasztani, merre kell húzni, hogy lazuljon a szíj? Egyáltalán hol próbáljam beilleszteni? A motortartó nagyon útban tűnik lenni...

Nem baj, ha én válaszolok?
A két négyszögletes lik az. Pont az a méret, mint a feszítő. Ha beakadt, akkor a kocsi eleje felé kell húzni.Bele kell kapaszkodni.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #3823 Dátum: 2010.06.16 szerda, 19:37:57 »

Húzni. Nem feszíteni. Ööö értem. Ha húzom, akkor ki veszi le a szíjat?

Nem baj, ha én válaszolok?
A két négyszögletes lik az. Pont az a méret, mint a feszítő. Ha beakadt, akkor a kocsi eleje felé kell húzni.Bele kell kapaszkodni.
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #3824 Dátum: 2010.06.16 szerda, 20:19:06 »

Húzni. Nem feszíteni. Ööö értem. Ha húzom, akkor ki veszi le a szíjat?

Én egyedül csináltam, de én marha erős vagyok. Wink Az biztos, hogy csak akkor nyúlj a szij, meg a tárcsa közé, ha biztosan beakadt a feszítő a helyére.
Én úgy csináltam, hogy a feszítő és a karosszéria közé tettem egy fadarabot, hogy biztosan ott maradjon a helyén. Úgy bátran lehet húzni egy kézzel is, a másikkal meg leszeded.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3825 Dátum: 2010.06.16 szerda, 21:01:00 »

Ő sem úgy gondolta,h belerakod a csövet, hanem hogy azzal vered ki belőle a kerámiát.
eljen Nálad a pont! nyes
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3826 Dátum: 2010.06.16 szerda, 21:05:47 »

Húzni. Nem feszíteni. Ööö értem. Ha húzom, akkor ki veszi le a szíjat?

szalonnát kell reggelizni! hehe nyes
a balossal feszíted előre a a feszítőt a jobbossal meg ügyesen lehúzod a motortartó bak alatti simagörgőről a szíjat.
Ha ez meg van,már nem fogja sehol odacsípni az ujjad.még egy kicsit megfeszíted a rugót,és akkor már a felső bordásgörgőről is lejön,meg a generátortárcsájáról is.
Visszafelé vicaverza! vigyor3 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3827 Dátum: 2010.06.16 szerda, 21:06:31 »

Én egyedül csináltam, de én marha erős vagyok. Wink Az biztos, hogy csak akkor nyúlj a szij, meg a tárcsa közé, ha biztosan beakadt a feszítő a helyére.
Én úgy csináltam, hogy a feszítő és a karosszéria közé tettem egy fadarabot, hogy biztosan ott maradjon a helyén. Úgy bátran lehet húzni egy kézzel is, a másikkal meg leszeded.
nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3828 Dátum: 2010.06.16 szerda, 21:08:23 »

Természetesen megbukik a vizsgán.
Viszont addig gondtalanul autózhatsz vele.
Ráérsz a vizsga előtt megvenni.

Nem egy környezettudatos megoldás, de olcsó valóban.

Természetesen nem bukik meg a vizsgán...nekem tök hivatalosan átment a TDI octaviam kivert porcelánnal.. wave
A dízeleken ez is csak egy hasonló hókuszpókusz, mint az EGR...jó ha van(mert ha a passaton van, nehogy már a mondeon ne legyen...igaz sz@rt se ér de az nem számít hehe)  de sokkal jobb ha nincs hehe pias
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3829 Dátum: 2010.06.16 szerda, 21:10:19 »

Alf, zaklatnálak a szíjleszedő miatt!
Legyártottam és most örülök neki, de használnám is. Hova kell beakasztani, merre kell húzni, hogy lazuljon a szíj? Egyáltalán hol próbáljam beilleszteni? A motortartó nagyon útban tűnik lenni...

nem lesz útban.én a felső pöcörőt a bordásgörgő alutraverzébe szoktam beakasztani-ott van egy fejjellefelé álló "U" betű alakú fészek.Az alsó pöcörőt meg simán a szíjfeszítő alutraverz tetejére ültetem és már lehet is összepaszírozni a rugót.
De ha nagyon zavar a bak,akkor szedd le azt is,úgy is lekell szedni amikor a generátort kiveszed,hacsak nem a TIS szerint csinálod.... vigyor3 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3830 Dátum: 2010.06.16 szerda, 21:48:46 »

Természetesen megbukik a vizsgán.
Viszont addig gondtalanul autózhatsz vele.
Ráérsz a vizsga előtt megvenni.

Nem egy környezettudatos megoldás, de olcsó valóban.


mitől bukna meg....NOX-ot meg nemis kell mérni...
Ha valami xar az kati nélkül is xar...
mig bennt volt 2,0K volt a füstöm....ledugóztam, kati off és 0,5K lett a füst leszabályzási fordulaton 120s kondicionálás után...
szal erről ennyit....
ha eldugul sokkal rosszabb ha benntvan mintha nem lenne, és sok városi diesel televágja.....
de mindenki eldönti mit csinál...
Naplózva
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #3831 Dátum: 2010.06.17 csütörtök, 08:12:15 »

Hát, jól elkeserítettetek.
Azt gondoltam, hogy az egész megabenga millárdos fejlesztésnek az a célja, hogy az unokáim is levegőt lélegezhessenek...
Erre kideül, hogy a célja max a teljesítmény visszafogása?

mitől bukna meg....NOX-ot meg nemis kell mérni...
Ha valami xar az kati nélkül is xar...
mig bennt volt 2,0K volt a füstöm....ledugóztam, kati off és 0,5K lett a füst leszabályzási fordulaton 120s kondicionálás után...
szal erről ennyit....
ha eldugul sokkal rosszabb ha benntvan mintha nem lenne, és sok városi diesel televágja.....
de mindenki eldönti mit csinál...
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #3832 Dátum: 2010.06.17 csütörtök, 08:14:03 »

Ha meg leszedem, ne felejtsem el alulról megtámasztani, mert ereszkedni kezd a motor ha leszedem?
nem lesz útban.én a felső pöcörőt a bordásgörgő alutraverzébe szoktam beakasztani-ott van egy fejjellefelé álló "U" betű alakú fészek.Az alsó pöcörőt meg simán a szíjfeszítő alutraverz tetejére ültetem és már lehet is összepaszírozni a rugót.
De ha nagyon zavar a bak,akkor szedd le azt is,úgy is lekell szedni amikor a generátort kiveszed,hacsak nem a TIS szerint csinálod.... vigyor3 Wink wave
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #3833 Dátum: 2010.06.17 csütörtök, 12:23:08 »

Az EGR szelep és a szívó csonk között van valamilyen plusz tömítés? Ha van, azt érdemes cserélni dugózáskor?

Köszi
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3834 Dátum: 2010.06.17 csütörtök, 12:28:07 »

Az EGR szelep és a szívó csonk között van valamilyen plusz tömítés? Ha van, azt érdemes cserélni dugózáskor?

Köszi
asszem egy köralakú van közte. én nem cseréltem egyiket sem wave
jah és ne csak dugúzz, hanem pucold is ki
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3835 Dátum: 2010.06.17 csütörtök, 16:00:31 »

Hát, jól elkeserítettetek.
Azt gondoltam, hogy az egész megabenga millárdos fejlesztésnek az a célja, hogy az unokáim is levegőt lélegezhessenek...
Erre kideül, hogy a célja max a teljesítmény visszafogása?

ez olyan,mint amikor kiderült ,hogy a pdf agresszívabb a szervezetre,mert apróbb kormot ereget.mégis kötelezően szerelik-és cseréltetnék..... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3836 Dátum: 2010.06.17 csütörtök, 16:02:38 »

Ha meg leszedem, ne felejtsem el alulról megtámasztani, mert ereszkedni kezd a motor ha leszedem?
ha teljesen leakarnád venni akkor igen,de minek? Cheesy
nem-nem kell.a bak a vázon támaszkodik.... wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3837 Dátum: 2010.06.17 csütörtök, 16:05:40 »

ez olyan,mint amikor kiderült ,hogy a pdf agresszívabb a szervezetre,mert apróbb kormot ereget.mégis kötelezően szerelik-és cseréltetnék..... Roll Eyes

pdf?  hehe

Széria már valóban, de mit kell cseréltetni?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3838 Dátum: 2010.06.17 csütörtök, 16:11:36 »

pdf?  hehe

Széria már valóban, de mit kell cseréltetni?
bmw.200-250 ekm után kuka.400píz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #3839 Dátum: 2010.06.17 csütörtök, 16:21:02 »

bmw.200-250 ekm után kuka.400píz.
Gyári ford szervízben is cserézik rögtön. Nem a dpf ki, tisztítás és vissza szvsz.  Persze tisztelet a kivételnek...
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3840 Dátum: 2010.06.17 csütörtök, 16:43:39 »

Hallo!

Azt hiszem porlasztó cserére szorulok  rinya
Kérdés... a cromaxos árnál lehet e olcsóbban porlasztókat szerezni?? A másik van e valakinek tapasztalata, hogy amerikában vannak e ilyen TDCI motorok? és hogy nem lehetne e onnan olcsóbban szerezni??
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3841 Dátum: 2010.06.17 csütörtök, 20:51:14 »

Hallo!

Azt hiszem porlasztó cserére szorulok  rinya
Kérdés... a cromaxos árnál lehet e olcsóbban porlasztókat szerezni?? A másik van e valakinek tapasztalata, hogy amerikában vannak e ilyen TDCI motorok? és hogy nem lehetne e onnan olcsóbban szerezni??
Inkább anglia. Amerikában nincs ilyen motor forgalomban.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #3842 Dátum: 2010.06.18 péntek, 08:22:12 »

Hallo!

Azt hiszem porlasztó cserére szorulok  rinya
Kérdés... a cromaxos árnál lehet e olcsóbban porlasztókat szerezni?? A másik van e valakinek tapasztalata, hogy amerikában vannak e ilyen TDCI motorok? és hogy nem lehetne e onnan olcsóbban szerezni??

Mintha Bunyek fórumtárs tudna olcsón szerezni... Érdeklődj privátban tőle.
Naplózva
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3843 Dátum: 2010.06.18 péntek, 08:35:05 »

Inkább anglia. Amerikában nincs ilyen motor forgalomban.

És ott mennyibe jönne? tud valaki valami konkrétat? sajna nem igazán tudok angolul... amerókában meg van rokonom, aki most jön nemsokára haza, gondoltam hozatok vele, hát ha nincs, hát nincs Huh?
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3844 Dátum: 2010.06.18 péntek, 08:36:52 »

És ott mennyibe jönne? tud valaki valami konkrétat? sajna nem igazán tudok angolul... amerókában meg van rokonom, aki most jön nemsokára haza, gondoltam hozatok vele, hát ha nincs, hát nincs Huh?

tdci amerikában?  nyes Mondjuk annyira nem elvetemült az ötlet. Fiestából pl. szerintem lehetne kapni manapság, de mondeo az nem isvan...

Dízel autó ott olyan mint nálunk az lpg... Bár kétségtelen, hogy a vw konszern adott el tdi-t oda...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3845 Dátum: 2010.06.18 péntek, 08:40:56 »

tdci amerikában?  nyes Mondjuk annyira nem elvetemült az ötlet. Fiestából pl. szerintem lehetne kapni manapság, de mondeo az nem isvan...

Dízel autó ott olyan mint nálunk az lpg... Bár kétségtelen, hogy a vw konszern adott el tdi-t oda...

Nincs Fiestábu dízli amcsiknál, csak 1.6l.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3846 Dátum: 2010.06.18 péntek, 08:50:26 »

Nincs Fiestábu dízli amcsiknál, csak 1.6l.

na látod! teljesen igazad van, nem is gondoltam bele, hogy amcsiban a benzin a nyerő...  nyes

és agliából lehetne olcsóbban csípni porlasztót?
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3847 Dátum: 2010.06.18 péntek, 09:03:04 »

na látod! teljesen igazad van, nem is gondoltam bele, hogy amcsiban a benzin a nyerő...  nyes

és agliából lehetne olcsóbban csípni porlasztót?

Írj be a keres-kínálba, hogy köll Neked porlasztó (alvázszámmal), aztán szerintem megtalálnak az értékesítők...

de nagyon nézd meg, hogy mit veszel mert nagy átbhaszások mennek, nem a belevalót adják, stb
« Utoljára szerkesztve: 2010.06.18 péntek, 09:31:00 írta Balogh Tomi » Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3848 Dátum: 2010.06.18 péntek, 09:05:42 »

Írj be a keres-kínálba, hogy köll Neked porlasztó (alvázszámmal), aztán szerintem megtalálnak az értékesítők...

de nagyon nézd meg, hogy mit veszel mert nagy átbhaszások mennek, nem a belevalót agyják, stb
kösz, hogy fiyelmeztetsz, az a gond, hogy nem igazán értek hozzá, engem könnyen átb.nának, ugyhogy tanácstalan lettem
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3849 Dátum: 2010.06.18 péntek, 09:10:32 »

hahóóóó

volt mostanában valakinek p.csúcs cseréje??? tapasztalat... stb?
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
Oldalak: 1 ... 70 71 72 73 74 75 76 [77] 78 79 80 81 82 83 84 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.088 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.