Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 22:50:32
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
70
71
72
73
74
75
76
[
77
]
78
79
80
81
82
83
84
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14623698 alkalommal)
0 Felhasználó és 54 vendég van a témában
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3800 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 20:57:30 »
Idézetet írta: alf - 2010.06.14 hétfő, 20:52:58
pontosan.
Éjjen...Akkor amint lesz időm,megkérem apósjelöltet és szétbontjuk a gépet
Köszi a segítséget fiúk
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3801 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 21:05:16 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.06.14 hétfő, 20:57:30
Éjjen...Akkor amint lesz időm,megkérem apósjelöltet és szétbontjuk a gépet
Köszi a segítséget fiúk
2007-es? mk3?
Ha igen,akkor 6db gumicső lehet esélyes a likasodásra.Ahol kifúj,jellemzően bepermetezi a környezetét vékonyan olajjal.
1.a turbó után-rövid 8-10cm-es
2.a motor és a váltó alatt 10cm-es
3. a rezonátor-harmonikacső
4.a cooler előtt
5. a cooler után
6.a függőleges,ami az egr-re megy fel
De üzem közbeni diaggal elég jól kilehet szűrni a hibát,Relhist-tet kérd meg csináljon neked egy mérést!
(ha pösti vagy)
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3802 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 21:08:29 »
Idézetet írta: alf - 2010.06.14 hétfő, 21:05:16
2007-es? mk3?
Ha igen,akkor 6db gumicső lehet esélyes a likasodásra.Ahol kifúj,jellemzően bepermetezi a környezetét vékonyan olajjal.
1.a turbó után-rövid 8-10cm-es
2.a motor és a váltó alatt 10cm-es
3. a rezonátor-harmonikacső
4.a cooler előtt
5. a cooler után
6.a függőleges,ami az egr-re megy fel
De üzem közbeni diaggal elég jól kilehet szűrni a hibát,Relhist-tet kérd meg csináljon neked egy mérést!
(ha pösti vagy)
Igen 2007-es márciusi, és MK3-as
Kaposvári,de após autószerelő...
Menet közben rávolt kötve a gépre,és annyit mutatott,h 1750nél kb 1,6-1,7 bar és csak 2300-2400nál jön meg a 2,4-2,5 bar-os nyomás...
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3803 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 21:37:50 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.06.14 hétfő, 21:08:29
Igen 2007-es márciusi, és MK3-as
Kaposvári,de após autószerelő...
Menet közben rávolt kötve a gépre,és annyit mutatott,h 1750nél kb 1,6-1,7 bar és csak 2300-2400nál jön meg a 2,4-2,5 bar-os nyomás...
Mivel mértétek?
A 2,4@2500RPM akár még jó is lehet, de kérdés a felépülés illetve az, hogy mennyit mér a fedcomp a map szenzoron keresztül.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3804 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 21:46:13 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.06.14 hétfő, 21:37:50
Mivel mértétek?
A 2,4@2500RPM akár még jó is lehet, de kérdés a felépülés illetve az, hogy mennyit mér a fedcomp a map szenzoron keresztül.
Egy Bosch-os műszerrel:) Nem tudom pontosan,hogy hogyan épül fel a turbónyomás,de szerintem az Öregben sokkal jobban érezni azt,h "ránt" egyet 1750-1900 között:)
Naplózva
lorantgyula
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3805 Dátum:
2010.06.15 kedd, 19:03:26 »
Voltam a szervízben, első körben azt mondják, hogy a katalizátorom belseje omolhatott össze, az lehet az a borzasztó hang, és azért is füstölhet és lehet gyenge.
Mennyibe kerülhet ennek a javítása?
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3806 Dátum:
2010.06.15 kedd, 20:58:46 »
Idézetet írta: lorantgyula - 2010.06.15 kedd, 19:03:26
Voltam a szervízben, első körben azt mondják, hogy a katalizátorom belseje omolhatott össze, az lehet az a borzasztó hang, és azért is füstölhet és lehet gyenge.
Mennyibe kerülhet ennek a javítása?
Szia!
Teljesen ingyenes!...Leveszed a katalizátort a turbó alól, 6/4-es csövet átküldesz rajta, s már készen is van...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3807 Dátum:
2010.06.15 kedd, 21:02:07 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.06.15 kedd, 20:58:46
Szia!
Teljesen ingyenes!...Leveszed a katalizátort a turbó alól, 6/4-es csövet átküldesz rajta, s már készen is van...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3808 Dátum:
2010.06.15 kedd, 21:12:12 »
Idézetet írta: alf - 2010.06.15 kedd, 21:02:07
pici tuning is egyből...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3809 Dátum:
2010.06.15 kedd, 22:54:26 »
nem kell abba még csövet sem tenni...ugy mégolcsóbb...
Naplózva
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3810 Dátum:
2010.06.16 szerda, 12:49:52 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.06.15 kedd, 22:54:26
nem kell abba még csövet sem tenni...ugy mégolcsóbb...
Ő sem úgy gondolta,h belerakod a csövet, hanem hogy azzal vered ki belőle a kerámiát.
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
lorantgyula
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3811 Dátum:
2010.06.16 szerda, 15:39:35 »
Akkor a katalizátor csak egy üres henger lesz? Az nem gond zöldkártyán, vizsgán?
Ha ez így jó, akkor tényleg olcsón javítható. Nem bánom, ha nem füstöl, meg megy rendesen.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3812 Dátum:
2010.06.16 szerda, 16:39:00 »
Idézetet írta: gtuby - 2010.06.16 szerda, 12:49:52
Ő sem úgy gondolta,h belerakod a csövet, hanem hogy azzal vered ki belőle a kerámiát.
jaaaaa
Naplózva
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3813 Dátum:
2010.06.16 szerda, 17:44:17 »
Természetesen megbukik a vizsgán.
Viszont addig gondtalanul autózhatsz vele.
Ráérsz a vizsga előtt megvenni.
Nem egy környezettudatos megoldás, de olcsó valóban.
Idézetet írta: lorantgyula - 2010.06.16 szerda, 15:39:35
Akkor a katalizátor csak egy üres henger lesz? Az nem gond zöldkártyán, vizsgán?
Ha ez így jó, akkor tényleg olcsón javítható. Nem bánom, ha nem füstöl, meg megy rendesen.
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3814 Dátum:
2010.06.16 szerda, 18:24:08 »
Idézetet írta: lorantgyula - 2010.06.16 szerda, 15:39:35
Akkor a katalizátor csak egy üres henger lesz? Az nem gond zöldkártyán, vizsgán?
Ha ez így jó, akkor tényleg olcsón javítható. Nem bánom, ha nem füstöl, meg megy rendesen.
szerintem sokan járnak és vizsgáztatják kati nélkül.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3815 Dátum:
2010.06.16 szerda, 18:26:39 »
Idézetet írta: alf - 2010.06.16 szerda, 18:24:08
szerintem sokan járnak és vizsgáztatják kati nélkül.....
Bunyek is el van nélküle valahogy
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3816 Dátum:
2010.06.16 szerda, 18:38:16 »
Vizsgáztatják? A mérésen kidől!
Idézetet írta: alf - 2010.06.16 szerda, 18:24:08
szerintem sokan járnak és vizsgáztatják kati nélkül.....
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3817 Dátum:
2010.06.16 szerda, 18:40:32 »
Idézetet írta: Trendi - 2010.06.16 szerda, 18:38:16
Vizsgáztatják? A mérésen kidől!
persze meg a fóliás is megbukik meg az utólagos keszon......
ez ugyan az a kategória!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3818 Dátum:
2010.06.16 szerda, 18:42:57 »
Akkor tényleg így jó a szó: vizsgáztatják!
Idézetet írta: alf - 2010.06.16 szerda, 18:40:32
persze meg a fóliás is megbukik meg az utólagos keszon......
ez ugyan az a kategória!
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3819 Dátum:
2010.06.16 szerda, 18:46:17 »
Idézetet írta: Trendi - 2010.06.16 szerda, 18:42:57
Akkor tényleg így jó a szó: vizsgáztatják!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
teo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3820 Dátum:
2010.06.16 szerda, 19:07:44 »
Idézetet írta: alf - 2010.06.16 szerda, 18:40:32
persze meg a fóliás is megbukik meg az utólagos keszon......
ez ugyan az a kategória!
Ezért kell levelezőn végezni!
Naplózva
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3821 Dátum:
2010.06.16 szerda, 19:09:20 »
Alf, zaklatnálak a szíjleszedő miatt!
Legyártottam és most örülök neki, de használnám is. Hova kell beakasztani, merre kell húzni, hogy lazuljon a szíj? Egyáltalán hol próbáljam beilleszteni? A motortartó nagyon útban tűnik lenni...
Idézetet írta: alf - 2010.06.16 szerda, 18:46:17
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3822 Dátum:
2010.06.16 szerda, 19:24:56 »
Idézetet írta: Trendi - 2010.06.16 szerda, 19:09:20
Alf, zaklatnálak a szíjleszedő miatt!
Legyártottam és most örülök neki, de használnám is. Hova kell beakasztani, merre kell húzni, hogy lazuljon a szíj? Egyáltalán hol próbáljam beilleszteni? A motortartó nagyon útban tűnik lenni...
Nem baj, ha én válaszolok?
A két négyszögletes lik az. Pont az a méret, mint a feszítő. Ha beakadt, akkor a kocsi eleje felé kell húzni.Bele kell kapaszkodni.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3823 Dátum:
2010.06.16 szerda, 19:37:57 »
Húzni. Nem feszíteni. Ööö értem. Ha húzom, akkor ki veszi le a szíjat?
Idézetet írta: nagytomi - 2010.06.16 szerda, 19:24:56
Nem baj, ha én válaszolok?
A két négyszögletes lik az. Pont az a méret, mint a feszítő. Ha beakadt, akkor a kocsi eleje felé kell húzni.Bele kell kapaszkodni.
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3824 Dátum:
2010.06.16 szerda, 20:19:06 »
Idézetet írta: Trendi - 2010.06.16 szerda, 19:37:57
Húzni. Nem feszíteni. Ööö értem. Ha húzom, akkor ki veszi le a szíjat?
Én egyedül csináltam, de én marha erős vagyok.
Az biztos, hogy csak akkor nyúlj a szij, meg a tárcsa közé, ha biztosan beakadt a feszítő a helyére.
Én úgy csináltam, hogy a feszítő és a karosszéria közé tettem egy fadarabot, hogy biztosan ott maradjon a helyén. Úgy bátran lehet húzni egy kézzel is, a másikkal meg leszeded.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3825 Dátum:
2010.06.16 szerda, 21:01:00 »
Idézetet írta: gtuby - 2010.06.16 szerda, 12:49:52
Ő sem úgy gondolta,h belerakod a csövet, hanem hogy azzal vered ki belőle a kerámiát.
Nálad a pont!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3826 Dátum:
2010.06.16 szerda, 21:05:47 »
Idézetet írta: Trendi - 2010.06.16 szerda, 19:37:57
Húzni. Nem feszíteni. Ööö értem. Ha húzom, akkor ki veszi le a szíjat?
szalonnát kell reggelizni!
a balossal feszíted előre a a feszítőt a jobbossal meg ügyesen lehúzod a motortartó bak alatti simagörgőről a szíjat.
Ha ez meg van,már nem fogja sehol odacsípni az ujjad.még egy kicsit megfeszíted a rugót,és akkor már a felső bordásgörgőről is lejön,meg a generátortárcsájáról is.
Visszafelé vicaverza!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3827 Dátum:
2010.06.16 szerda, 21:06:31 »
Idézetet írta: nagytomi - 2010.06.16 szerda, 20:19:06
Én egyedül csináltam, de én marha erős vagyok.
Az biztos, hogy csak akkor nyúlj a szij, meg a tárcsa közé, ha biztosan beakadt a feszítő a helyére.
Én úgy csináltam, hogy a feszítő és a karosszéria közé tettem egy fadarabot, hogy biztosan ott maradjon a helyén. Úgy bátran lehet húzni egy kézzel is, a másikkal meg leszeded.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3828 Dátum:
2010.06.16 szerda, 21:08:23 »
Idézetet írta: Trendi - 2010.06.16 szerda, 17:44:17
Természetesen megbukik a vizsgán.
Viszont addig gondtalanul autózhatsz vele.
Ráérsz a vizsga előtt megvenni.
Nem egy környezettudatos megoldás, de olcsó valóban.
Természetesen nem bukik meg a vizsgán...nekem tök hivatalosan átment a TDI octaviam kivert porcelánnal..
A dízeleken ez is csak egy hasonló hókuszpókusz, mint az EGR...jó ha van(mert ha a passaton van, nehogy már a mondeon ne legyen...igaz sz@rt se ér de az nem számít
) de sokkal jobb ha nincs
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3829 Dátum:
2010.06.16 szerda, 21:10:19 »
Idézetet írta: Trendi - 2010.06.16 szerda, 19:09:20
Alf, zaklatnálak a szíjleszedő miatt!
Legyártottam és most örülök neki, de használnám is. Hova kell beakasztani, merre kell húzni, hogy lazuljon a szíj? Egyáltalán hol próbáljam beilleszteni? A motortartó nagyon útban tűnik lenni...
nem lesz útban.én a felső pöcörőt a bordásgörgő alutraverzébe szoktam beakasztani-ott van egy fejjellefelé álló "U" betű alakú fészek.Az alsó pöcörőt meg simán a szíjfeszítő alutraverz tetejére ültetem és már lehet is összepaszírozni a rugót.
De ha nagyon zavar a bak,akkor szedd le azt is,úgy is lekell szedni amikor a generátort kiveszed,hacsak nem a TIS szerint csinálod....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3830 Dátum:
2010.06.16 szerda, 21:48:46 »
Idézetet írta: Trendi - 2010.06.16 szerda, 17:44:17
Természetesen megbukik a vizsgán.
Viszont addig gondtalanul autózhatsz vele.
Ráérsz a vizsga előtt megvenni.
Nem egy környezettudatos megoldás, de olcsó valóban.
mitől bukna meg....NOX-ot meg nemis kell mérni...
Ha valami xar az kati nélkül is xar...
mig bennt volt 2,0K volt a füstöm....ledugóztam, kati off és 0,5K lett a füst leszabályzási fordulaton 120s kondicionálás után...
szal erről ennyit....
ha eldugul sokkal rosszabb ha benntvan mintha nem lenne, és sok városi diesel televágja.....
de mindenki eldönti mit csinál...
Naplózva
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3831 Dátum:
2010.06.17 csütörtök, 08:12:15 »
Hát, jól elkeserítettetek.
Azt gondoltam, hogy az egész megabenga millárdos fejlesztésnek az a célja, hogy az unokáim is levegőt lélegezhessenek...
Erre kideül, hogy a célja max a teljesítmény visszafogása?
Idézetet írta: Bunyek - 2010.06.16 szerda, 21:48:46
mitől bukna meg....NOX-ot meg nemis kell mérni...
Ha valami xar az kati nélkül is xar...
mig bennt volt 2,0K volt a füstöm....ledugóztam, kati off és 0,5K lett a füst leszabályzási fordulaton 120s kondicionálás után...
szal erről ennyit....
ha eldugul sokkal rosszabb ha benntvan mintha nem lenne, és sok városi diesel televágja.....
de mindenki eldönti mit csinál...
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3832 Dátum:
2010.06.17 csütörtök, 08:14:03 »
Ha meg leszedem, ne felejtsem el alulról megtámasztani, mert ereszkedni kezd a motor ha leszedem?
Idézetet írta: alf - 2010.06.16 szerda, 21:10:19
nem lesz útban.én a felső pöcörőt a bordásgörgő alutraverzébe szoktam beakasztani-ott van egy fejjellefelé álló "U" betű alakú fészek.Az alsó pöcörőt meg simán a szíjfeszítő alutraverz tetejére ültetem és már lehet is összepaszírozni a rugót.
De ha nagyon zavar a bak,akkor szedd le azt is,úgy is lekell szedni amikor a generátort kiveszed,hacsak nem a TIS szerint csinálod....
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Ronnydown
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 179
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3833 Dátum:
2010.06.17 csütörtök, 12:23:08 »
Az EGR szelep és a szívó csonk között van valamilyen plusz tömítés? Ha van, azt érdemes cserélni dugózáskor?
Köszi
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3834 Dátum:
2010.06.17 csütörtök, 12:28:07 »
Idézetet írta: Ronnydown - 2010.06.17 csütörtök, 12:23:08
Az EGR szelep és a szívó csonk között van valamilyen plusz tömítés? Ha van, azt érdemes cserélni dugózáskor?
Köszi
asszem egy köralakú van közte. én nem cseréltem egyiket sem
jah és ne csak dugúzz, hanem pucold is ki
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3835 Dátum:
2010.06.17 csütörtök, 16:00:31 »
Idézetet írta: Trendi - 2010.06.17 csütörtök, 08:12:15
Hát, jól elkeserítettetek.
Azt gondoltam, hogy az egész megabenga millárdos fejlesztésnek az a célja, hogy az unokáim is levegőt lélegezhessenek...
Erre kideül, hogy a célja max a teljesítmény visszafogása?
ez olyan,mint amikor kiderült ,hogy a pdf agresszívabb a szervezetre,mert apróbb kormot ereget.mégis kötelezően szerelik-és cseréltetnék.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3836 Dátum:
2010.06.17 csütörtök, 16:02:38 »
Idézetet írta: Trendi - 2010.06.17 csütörtök, 08:14:03
Ha meg leszedem, ne felejtsem el alulról megtámasztani, mert ereszkedni kezd a motor ha leszedem?
ha teljesen leakarnád venni akkor igen,de minek?
nem-nem kell.a bak a vázon támaszkodik....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3837 Dátum:
2010.06.17 csütörtök, 16:05:40 »
Idézetet írta: alf - 2010.06.17 csütörtök, 16:00:31
ez olyan,mint amikor kiderült ,hogy a pdf agresszívabb a szervezetre,mert apróbb kormot ereget.mégis kötelezően szerelik-és cseréltetnék.....
pdf?
Széria már valóban, de mit kell cseréltetni?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3838 Dátum:
2010.06.17 csütörtök, 16:11:36 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.06.17 csütörtök, 16:05:40
pdf?
Széria már valóban, de mit kell cseréltetni?
bmw.200-250 ekm után kuka.400píz.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3839 Dátum:
2010.06.17 csütörtök, 16:21:02 »
Idézetet írta: alf - 2010.06.17 csütörtök, 16:11:36
bmw.200-250 ekm után kuka.400píz.
Gyári ford szervízben is cserézik rögtön. Nem a dpf ki, tisztítás és vissza szvsz. Persze tisztelet a kivételnek...
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
mahder
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3840 Dátum:
2010.06.17 csütörtök, 16:43:39 »
Hallo!
Azt hiszem porlasztó cserére szorulok
Kérdés... a cromaxos árnál lehet e olcsóbban porlasztókat szerezni?? A másik van e valakinek tapasztalata, hogy amerikában vannak e ilyen TDCI motorok? és hogy nem lehetne e onnan olcsóbban szerezni??
Naplózva
Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3841 Dátum:
2010.06.17 csütörtök, 20:51:14 »
Idézetet írta: mahder - 2010.06.17 csütörtök, 16:43:39
Hallo!
Azt hiszem porlasztó cserére szorulok
Kérdés... a cromaxos árnál lehet e olcsóbban porlasztókat szerezni?? A másik van e valakinek tapasztalata, hogy amerikában vannak e ilyen TDCI motorok? és hogy nem lehetne e onnan olcsóbban szerezni??
Inkább anglia. Amerikában nincs ilyen motor forgalomban.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
SSanya
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3842 Dátum:
2010.06.18 péntek, 08:22:12 »
Idézetet írta: mahder - 2010.06.17 csütörtök, 16:43:39
Hallo!
Azt hiszem porlasztó cserére szorulok
Kérdés... a cromaxos árnál lehet e olcsóbban porlasztókat szerezni?? A másik van e valakinek tapasztalata, hogy amerikában vannak e ilyen TDCI motorok? és hogy nem lehetne e onnan olcsóbban szerezni??
Mintha Bunyek fórumtárs tudna olcsón szerezni... Érdeklődj privátban tőle.
Naplózva
mahder
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3843 Dátum:
2010.06.18 péntek, 08:35:05 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.06.17 csütörtök, 20:51:14
Inkább anglia. Amerikában nincs ilyen motor forgalomban.
És ott mennyibe jönne? tud valaki valami konkrétat? sajna nem igazán tudok angolul... amerókában meg van rokonom, aki most jön nemsokára haza, gondoltam hozatok vele, hát ha nincs, hát nincs
Naplózva
Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3844 Dátum:
2010.06.18 péntek, 08:36:52 »
Idézetet írta: mahder - 2010.06.18 péntek, 08:35:05
És ott mennyibe jönne? tud valaki valami konkrétat? sajna nem igazán tudok angolul... amerókában meg van rokonom, aki most jön nemsokára haza, gondoltam hozatok vele, hát ha nincs, hát nincs
tdci amerikában?
Mondjuk annyira nem elvetemült az ötlet. Fiestából pl. szerintem lehetne kapni manapság, de mondeo az nem isvan...
Dízel autó ott olyan mint nálunk az lpg... Bár kétségtelen, hogy a vw konszern adott el tdi-t oda...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3845 Dátum:
2010.06.18 péntek, 08:40:56 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.06.18 péntek, 08:36:52
tdci amerikában?
Mondjuk annyira nem elvetemült az ötlet. Fiestából pl. szerintem lehetne kapni manapság, de mondeo az nem isvan...
Dízel autó ott olyan mint nálunk az lpg... Bár kétségtelen, hogy a vw konszern adott el tdi-t oda...
Nincs Fiestábu dízli amcsiknál, csak 1.6l.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mahder
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3846 Dátum:
2010.06.18 péntek, 08:50:26 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.06.18 péntek, 08:40:56
Nincs Fiestábu dízli amcsiknál, csak 1.6l.
na látod! teljesen igazad van, nem is gondoltam bele, hogy amcsiban a benzin a nyerő...
és agliából lehetne olcsóbban csípni porlasztót?
Naplózva
Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3847 Dátum:
2010.06.18 péntek, 09:03:04 »
Idézetet írta: mahder - 2010.06.18 péntek, 08:50:26
na látod! teljesen igazad van, nem is gondoltam bele, hogy amcsiban a benzin a nyerő...
és agliából lehetne olcsóbban csípni porlasztót?
Írj be a keres-kínálba, hogy köll Neked porlasztó (alvázszámmal), aztán szerintem megtalálnak az értékesítők...
de nagyon nézd meg, hogy mit veszel mert nagy átbhaszások mennek, nem a belevalót adják, stb
«
Utoljára szerkesztve: 2010.06.18 péntek, 09:31:00 írta Balogh Tomi
»
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mahder
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3848 Dátum:
2010.06.18 péntek, 09:05:42 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.06.18 péntek, 09:03:04
Írj be a keres-kínálba, hogy köll Neked porlasztó (alvázszámmal), aztán szerintem megtalálnak az értékesítők...
de nagyon nézd meg, hogy mit veszel mert nagy átbhaszások mennek, nem a belevalót agyják, stb
kösz, hogy fiyelmeztetsz, az a gond, hogy nem igazán értek hozzá, engem könnyen átb.nának, ugyhogy tanácstalan lettem
Naplózva
Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
mahder
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3849 Dátum:
2010.06.18 péntek, 09:10:32 »
hahóóóó
volt mostanában valakinek p.csúcs cseréje??? tapasztalat... stb?
Naplózva
Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
Oldalak:
1
...
70
71
72
73
74
75
76
[
77
]
78
79
80
81
82
83
84
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ