Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 10:01:43 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 71 72 73 74 75 76 77 [78] 79 80 81 82 83 84 85 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14680270 alkalommal)
0 Felhasználó és 26 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3850 Dátum: 2010.06.18 péntek, 09:32:34 »

hahóóóó

volt mostanában valakinek p.csúcs cseréje??? tapasztalat... stb?

 a fórumozók 60-70%-a már cserélt pcsúcsot...  vigyor3

Relhist majd leírja szerintem a tippjeit (ő mellesleg meg is járta a dolgot)...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3851 Dátum: 2010.06.18 péntek, 09:44:42 »

a fórumozók 60-70%-a már cserélt pcsúcsot...  vigyor3

Relhist majd leírja szerintem a tippjeit (ő mellesleg meg is járta a dolgot)...

mit értesz az alatt, hogy megjárta??  Huh?
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3852 Dátum: 2010.06.18 péntek, 09:48:44 »

mit értesz az alatt, hogy megjárta??  Huh?

 akitől vette, azt átverték, és a pcsúcs cserekor a 115 lóerős tdci porlasztói kerülte bele. Ami aztán sosem üzemelt rendsen. Ő nemrég cserélte pl. és fhasza lett neki.

Ő egyébként a filep dieselt favorizálja nagyon...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3853 Dátum: 2010.06.18 péntek, 11:02:36 »

hahóóóó

volt mostanában valakinek p.csúcs cseréje??? tapasztalat... stb?
mik a tünetek a gépnél?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3854 Dátum: 2010.06.18 péntek, 11:20:42 »

akitől vette, azt átverték, és a pcsúcs cserekor a 115 lóerős tdci porlasztói kerülte bele. Ami aztán sosem üzemelt rendsen. Ő nemrég cserélte pl. és fhasza lett neki.

Ő egyébként a filep dieselt favorizálja nagyon...

az finom levele !!!
köszi az iránymutatást vigyor3 felvettem vele a kapcsolatot.

Csabi
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3855 Dátum: 2010.06.18 péntek, 11:24:03 »

mik a tünetek a gépnél?

tünetek:

erőszakos gyorsításnál általában 4-5 közötti váltásnál, vagy csak egyszerűen 4esben dombnak felfele gyorsításnál, vagy csak 5ben 180km/h körül kivillan az izzítógyertya, majd lefullad a gép.

szervízben 1,5 perc alatt telik meg az a kis műanyag csöves szerkezet, aminek 4 perc alatt kellene 20 ml-ig jutnia. falbav
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #3856 Dátum: 2010.06.18 péntek, 11:44:53 »

Mobil olajat ajánlottak most nekem. Jó az ebbe? Nem a Mobil olaj van a ford olajos dobozokban is?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #3857 Dátum: 2010.06.18 péntek, 11:58:42 »

Mobil olajat ajánlottak most nekem. Jó az ebbe? Nem a Mobil olaj van a ford olajos dobozokban is?
Castrol a gyári ford olaj.  6L kell ~8000 Ft szokott lenni...
Szvsz jó a mobil is, ha olcsóbb és a kívánt teljestmény szintet megüti! Meg kell nézni a betűket...
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #3858 Dátum: 2010.06.18 péntek, 13:05:59 »

Írj be a keres-kínálba, hogy köll Neked porlasztó (alvázszámmal), aztán szerintem megtalálnak az értékesítők...

de nagyon nézd meg, hogy mit veszel mert nagy átbhaszások mennek, nem a belevalót adják, stb

Én nemrég kértem nagybátyámnak árat porlasztó csúcsra tmiki3-tól. (1db adta meg magát, de nem mechanikus, hanem elektronikus hibája volt)
2002-es 130lovas TDCI-be. 50 ezret mondott a gyári csúcsra ami nagyon jó ár, de sajnos addigra már vett a szervíz csúcsot a cromaxban.

Itt találtam meg tmiki3 elérhetőségét:

http://mondeo.hu/index.php?topic=3674.0
« Utoljára szerkesztve: 2010.06.18 péntek, 13:07:51 írta gtuby » Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #3859 Dátum: 2010.06.18 péntek, 13:50:51 »

A 125 lovas 2.0-ban és a 130 lovasban eltérő porlasztó van?
Kinek van 125 lovasa itt? Porlasztót cserélt már? Mennyi km-nél?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3860 Dátum: 2010.06.18 péntek, 14:16:21 »

A 125 lovas 2.0-ban és a 130 lovasban eltérő porlasztó van?
csúcsot mindig alvázszám alapján kell keresni!!!!!!!
Még azonos teljesítménynél is van vagy 3féle....... Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #3861 Dátum: 2010.06.18 péntek, 15:39:26 »

A 125 lovas 2.0-ban és a 130 lovasban eltérő porlasztó van?
Kinek van 125 lovasa itt? Porlasztót cserélt már? Mennyi km-nél?
Szia.
Nekem forgalmi szerint 130, picicica szerint meg 125 LE 96ezer van benne, 75-tel vettem egy éve, egy pici hangja van az egyik porlasztónak, poharazták kicsi eltérés van.
Vik szerint amíg nem zavar a hangja vagy nem dob hibakódot nem kell foglalkozni vele.
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #3862 Dátum: 2010.06.18 péntek, 15:48:19 »

Szia.
Nekem forgalmi szerint 130, picicica szerint meg 125 LE 96ezer van benne, 75-tel vettem egy éve, egy pici hangja van az egyik porlasztónak, poharazták kicsi eltérés van.
Vik szerint amíg nem zavar a hangja vagy nem dob hibakódot nem kell foglalkozni vele.
Szia!
Hangja van? hogy lehet azt meghallani? Miről ismersz rá? Meghallgatnád az enyémet is? :-)
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #3863 Dátum: 2010.06.18 péntek, 18:18:05 »

Szia!
Hangja van? hogy lehet azt meghallani? Miről ismersz rá? Meghallgatnád az enyémet is? :-)
Hát szívesen ha találkozunk, bár semmi extra csak a dízelhang egy picit kopogósabb, bár a mondi egyébként sem a halkságáról híres nyes
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
showfor
Vendég
« Új hozzászólás #3864 Dátum: 2010.06.20 vasárnap, 13:26:39 »

Sziasztok!
Új vendég vagyok nálatok. Most cserélnek nekem kuplungot meg lendkereket. De előtte megnézették a motort és azt mondták porlasztók is rosszak.
Hát nem örültem mivel tavaly felújították 200 ezerért. Kérdésem az lenne elindulhatok e vele Görögországba nem akadok e meg valahol?
Erő van benne jól fogyaszt nem füstöl. Kicsit remeg a motor hidegen alapjáraton.
Választ előre is köszönöm
Üdv Showfor
Naplózva
frenki
Vendég
« Új hozzászólás #3865 Dátum: 2010.06.20 vasárnap, 15:27:46 »

Sziasztok!
Új vendég vagyok nálatok. Most cserélnek nekem kuplungot meg lendkereket. De előtte megnézették a motort és azt mondták porlasztók is rosszak.
Hát nem örültem mivel tavaly felújították 200 ezerért. Kérdésem az lenne elindulhatok e vele Görögországba nem akadok e meg valahol?
Erő van benne jól fogyaszt nem füstöl. Kicsit remeg a motor hidegen alapjáraton.
Választ előre is köszönöm
Üdv Showfor

mennyi volt a vasban mikor felujítás volt?  Azért máshol is nézesd meg a csúcsokat, mert mindenhol más infót fogsz kapni. 100 ezrekről van szó annyit megér a nyugodtságod.
Naplózva
showfor
Vendég
« Új hozzászólás #3866 Dátum: 2010.06.20 vasárnap, 16:43:33 »

mennyi volt a vasban mikor felujítás volt?  Azért máshol is nézesd meg a csúcsokat, mert mindenhol más infót fogsz kapni. 100 ezrekről van szó annyit megér a nyugodtságod.

Köszi a gyors választ.
igen gondoltam erre is csak nem vagyok otthon az asszony intéz mindent.Még a magas nyomású szivattyúra is gondoltam hogy esetleg el engedi a nyomást reggelre.
Azt nem tudom mibe fáj ha esetleg az a baj.
Külföldről behozott autó nem tudom mennyi lehet benne.Nem is akarom magam izgatni vele.78000-el vettem most van benne 110000 km.
Üdv Showfor
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3867 Dátum: 2010.06.20 vasárnap, 19:08:50 »

Köszi a gyors választ.
igen gondoltam erre is csak nem vagyok otthon az asszony intéz mindent.Még a magas nyomású szivattyúra is gondoltam hogy esetleg el engedi a nyomást reggelre.
Azt nem tudom mibe fáj ha esetleg az a baj.
Külföldről behozott autó nem tudom mennyi lehet benne.Nem is akarom magam izgatni vele.78000-el vettem most van benne 110000 km.
Üdv Showfor
Mi alapján mondták, hogy rosszak a porlasztók?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
showfor
Vendég
« Új hozzászólás #3868 Dátum: 2010.06.20 vasárnap, 21:10:23 »

Mi alapján mondták, hogy rosszak a porlasztók?
[/quote
Elvitték valami computeres bevizsgálásra.
Tudom ha nem vagyok ott mondhatnak amit akarnak.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #3869 Dátum: 2010.06.20 vasárnap, 23:56:51 »

Köszi a gyors választ.
igen gondoltam erre is csak nem vagyok otthon az asszony intéz mindent.Még a magas nyomású szivattyúra is gondoltam hogy esetleg el engedi a nyomást reggelre.
Azt nem tudom mibe fáj ha esetleg az a baj.
Külföldről behozott autó nem tudom mennyi lehet benne.Nem is akarom magam izgatni vele.78000-el vettem most van benne 110000 km.
Üdv Showfor
Miből állt a csúcsok felújhítása,hogy már nem jó?Csere,vagy újra programozták,netán felújítottat tettek bele.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
showfor
Vendég
« Új hozzászólás #3870 Dátum: 2010.06.21 hétfő, 09:20:50 »

Miből állt a csúcsok felújhítása,hogy már nem jó?Csere,vagy újra programozták,netán felújítottat tettek bele.
Na ezt nem tudom. Nem tettek bele felújítottat hanem a benne lévőket újították fel.
Nekem ezt mondták.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3871 Dátum: 2010.06.21 hétfő, 09:53:04 »

Na ezt nem tudom. Nem tettek bele felújítottat hanem a benne lévőket újították fel.
Nekem ezt mondták.
az jó.  eplus2
most meg reggelre elengedik a nyomást, ha jól értem. Indításnál füstöl szürkén a gép?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Andris77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 54


E-mail
« Új hozzászólás #3872 Dátum: 2010.06.21 hétfő, 10:30:56 »

Sziasztok!

Tudtok olyan szervízt, akibe lehet bízni? Volt a kocsi szervízbe (nélkülem sajnos), ott megállapították, hogy kuka a 4 porlasztó, persze mindenféle hiba kód, hiba elemzés nélkül, és rögtön megkínáltak egy 400.000 HUF-os ajánlattal. Gondolom ennél valamivel olcsóbban is meg lehet úszni a műveletet. Kom-Egom, Pest, Györ-M-S, Fejér megyei szervízek előnyben. Fontos lenne, júliusban mennék vele németekhez, így nem merek elindulni.

Köszi, üdv!
Andris
Naplózva

EX - 2002.05. TDCi Tournier GHIA (96kW) (Magnum Grey)
Sierra 1985 Hatchback - Ghia - under (re)construction
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3873 Dátum: 2010.06.21 hétfő, 10:55:28 »

Sziasztok!

Tudtok olyan szervízt, akibe lehet bízni? Volt a kocsi szervízbe (nélkülem sajnos), ott megállapították, hogy kuka a 4 porlasztó, persze mindenféle hiba kód, hiba elemzés nélkül, és rögtön megkínáltak egy 400.000 HUF-os ajánlattal. Gondolom ennél valamivel olcsóbban is meg lehet úszni a műveletet. Kom-Egom, Pest, Györ-M-S, Fejér megyei szervízek előnyben. Fontos lenne, júliusban mennék vele németekhez, így nem merek elindulni.

Köszi, üdv!
Andris
szerintem a filepnél is kijössz kevesebből.
www.filepdiesel.hu
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
showfor
Vendég
« Új hozzászólás #3874 Dátum: 2010.06.21 hétfő, 13:48:49 »

az jó.  eplus2
most meg reggelre elengedik a nyomást, ha jól értem. Indításnál füstöl szürkén a gép?
én inkább kicsit kékesnek mondanám de lehet hogy szürke
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3875 Dátum: 2010.06.21 hétfő, 14:10:37 »

én inkább kicsit kékesnek mondanám de lehet hogy szürke

akkor biz az pcsucs hiba lesz
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3876 Dátum: 2010.06.21 hétfő, 15:07:37 »

én inkább kicsit kékesnek mondanám de lehet hogy szürke
átereszt. cserés.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
malacka
Vendég
« Új hozzászólás #3877 Dátum: 2010.06.21 hétfő, 17:36:38 »

sziasztok klubtársak a múlt  hetet nyaralással töltöttem kis családommal Bulgáriában és 900 km-t tudtam menni egy tank üzemanyaggal maximális sebességünk 130 km/h volt a kiváló minőségű utaknak köszönhetően szerintetek ez jó fogyasztást :nyes:vagy sem
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #3878 Dátum: 2010.06.21 hétfő, 18:04:22 »

sziasztok klubtársak a múlt  hetet nyaralással töltöttem kis családommal Bulgáriában és 900 km-t tudtam menni egy tank üzemanyaggal maximális sebességünk 130 km/h volt a kiváló minőségű utaknak köszönhetően szerintetek ez jó fogyasztást :nyes:vagy sem
Ilyen körülmények között ez a nem jó kategória. Ilyen tempójú folyamatos állandó haladással kb 100-150km -el többet kellene bírnia. (Kivéve Domit)
Naplózva
showfor
Vendég
« Új hozzászólás #3879 Dátum: 2010.06.21 hétfő, 18:22:17 »

átereszt. cserés.
és a cserére tudtok valami nem túl drága megoldást?
Naplózva
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #3880 Dátum: 2010.06.21 hétfő, 18:43:54 »

Fültől fülig tankoltad? Vittél 7 mázsa cuccot? Sok a hegy arrafelé?
Ment a klima végig?

Sok dologtól függ...

sziasztok klubtársak a múlt  hetet nyaralással töltöttem kis családommal Bulgáriában és 900 km-t tudtam menni egy tank üzemanyaggal maximális sebességünk 130 km/h volt a kiváló minőségű utaknak köszönhetően szerintetek ez jó fogyasztást :nyes:vagy sem
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
malacka
Vendég
« Új hozzászólás #3881 Dátum: 2010.06.21 hétfő, 18:51:36 »

Hárman mentünk plusz csomagok hegyi menet minimális a klíma ment folyamatosan csak azért érdekel mert vannak olyan klubtársak akik 1100km mennek egy tankkal
Naplózva
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #3882 Dátum: 2010.06.21 hétfő, 18:54:50 »

Akkor jó a fogyasztás... az ezeregyszázas kolléga meg vetített  wow1

Hárman mentünk plusz csomagok hegyi menet minimális a klíma ment folyamatosan csak azért érdekel mert vannak olyan klubtársak akik 1100km mennek egy tankkal
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
malacka
Vendég
« Új hozzászólás #3883 Dátum: 2010.06.21 hétfő, 19:02:32 »

és mi a véleményetek arról amit egyre többször hallani hogy porlasztócsúcs csere után magasabb a fogyasztás mint csere előtt (természetesen nekem is megvolt) és csere előtt nekem is simán ment 950km most pedig 900km maga a csoda !
Naplózva
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #3884 Dátum: 2010.06.21 hétfő, 19:27:14 »

Ilyen körülmények között ez a nem jó kategória. Ilyen tempójú folyamatos állandó haladással kb 100-150km -el többet kellene bírnia. (Kivéve Domit)

Nem tudom ti hogyan közlekedtek, de az én ismeretségi körömben 3 Mondeo is van (1db 2002-es és 1db 2005-ös 130 lovas és egy 2006-os 115le-s ) és a 6 liter alatt fogyasztás klímával csoda számba megy.

Lehet most jönni azzal, hogy nem tudunk takarékosan vezetni, meg ilyenek, de a tempomatos autópálya tempónál (130km/h) nem hiszem,h sok mindent el lehetne rontani vezetéstechnikailag, pedig autópályán eccerüen lehetetlen, még klíma nélkül is a 6l alatti átlagfogyasztás. 
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #3885 Dátum: 2010.06.21 hétfő, 19:28:49 »

HA koppra tankolom, a komputer 880-körül ígérget.
Nem megyek tök szárazig, 800 felé kutat kutatok. A kijelzőn 6,4 látszik, a legutolsó alkalommal 6,7-re számoltam magam. Igazábol nem méricskélni kell, hanem élvezni a kényelmet, a csendet és az utazást.
Most nem pálya egy hamburger árával többet belöttyinteni a tankba...
LAZÍTS!  smile

és mi a véleményetek arról amit egyre többször hallani hogy porlasztócsúcs csere után magasabb a fogyasztás mint csere előtt (természetesen nekem is megvolt) és csere előtt nekem is simán ment 950km most pedig 900km maga a csoda !
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Horesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #3886 Dátum: 2010.06.21 hétfő, 19:39:48 »

Szia!
Nekem a Tatabányai Fordban cserélték 2 éve, 230 eFt-ban fájt a dolog. Igaz felújított csúcsokat raktak bele 4 db.ot.
Naplózva

MK III 2002 Ghia TDCi 2.0  130 LE automata
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #3887 Dátum: 2010.06.21 hétfő, 21:48:19 »

Hárman mentünk plusz csomagok hegyi menet minimális a klíma ment folyamatosan csak azért érdekel mert vannak olyan klubtársak akik 1100km mennek egy tankkal
Hasogassunk szőrszálat kicsit...
A fogyasztás a felsoroltakon kívül nagyban függ a vezetési stílustól is, pontosabban attól, hogy mennyi a pill fordulatszám, amikor pl. felfelé váltasz. Sokan felpörgetik a motort 2000 körülire, (főleg akik benzines kocsiról váltottak dízelre, és ez rögzült be, sőt túl nagy gázt adnak pl. induláskor. Ezt megfigyeltem párszor. A hideg dízelt felpörgetni meg egyenlő az extrém túlfogyasztással. Már itt kezdődhet a játék).
Vannak, akik 1700 ford körül már nyugodtan váltanak feljebb a dizlivel. Nos, ilyenkor bizony időben is korábban váltanak feljebb, vagy 5-7 másodperccel, nem csak a kisebb átlagos fordulattal nyernek tehát üzemanyagot...
Ilyen kicsi, de gyakori mínuszokból rakódhat össze a nagy különbség, azt tippelem.
Lehet, hogy itt van a kutya elásva, mert a váltás igen gyakori dolog, és kb. 20% ford. szám különbség van a két eshetőség között! Ami ugyanennyi különbség a fogyasztásban. Meglehet.

Készíthető egy diagram erről, pl. excelben, és kitűnik, hogy pl. két város közötti úton, mondjuk 100 km távon mekkora a differencia a kétféle szokás között...
Lehet, hogy ez magyarázza meg, hogyan mehetünk el néhányan 1150 km-t egy tankolással, mások pedig csak 950-et.
Nekem pl. mindig jó a fogyasztásom (lekopogom), 4.9-5.5 liter között vagyok, állandóan.
De nem is szoktam nagyon felpörgetni a motort, csak ha "takarítom", vagy dinamikus előzés van műsoron. Általában kicsivel 2000 fordulat alatt közlekedem, nagy átlagban.
« Utoljára szerkesztve: 2010.06.21 hétfő, 22:08:24 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #3888 Dátum: 2010.06.21 hétfő, 22:11:54 »

Mondjuk én eléggé el tudok veszni a részletekben, nem bosszantásképpen...
Ha csak félig tankoljuk az autót, akkor kb. 25. kg-mal könnyebb az autó, mintha teletankolnánk....aztán ha kezd fogyni megint félig tankoljuk.
Ne nevessetek, ez bizony 2%-ot jelent a fogyasztásban....
De azért nem vezetek skótszoknyában, nyugi.
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #3889 Dátum: 2010.06.21 hétfő, 22:35:48 »

Mondjuk én eléggé el tudok veszni a részletekben, nem bosszantásképpen...
Ha csak félig tankoljuk az autót, akkor kb. 25. kg-mal könnyebb az autó, mintha teletankolnánk....aztán ha kezd fogyni megint félig tankoljuk.
Ne nevessetek, ez bizony 2%-ot jelent a fogyasztásban....
De azért nem vezetek skótszoknyában, nyugi.

Csak ezzel az baj hogy mindig lesz gőztér a tankban és főleg télen szépen összeszeded vele a levegőben lévő vízpárával a vizet is.
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #3890 Dátum: 2010.06.21 hétfő, 22:48:12 »

Csak ezzel az baj hogy mindig lesz gőztér a tankban és főleg télen szépen összeszeded vele a levegőben lévő vízpárával a vizet is.
Értem. Akkor nekem be kell szerezni egy kisebb tankot, ami max. 30 literes, abban nem nagyon lesz a gőztérnek térfogat Wink  vagy lógatok be a nagy tankba egy páralekötő tasakot vigyor3
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #3891 Dátum: 2010.06.21 hétfő, 23:45:07 »

Értem. Akkor nekem be kell szerezni egy kisebb tankot, ami max. 30 literes, abban nem nagyon lesz a gőztérnek térfogat Wink  vagy lógatok be a nagy tankba egy páralekötő tasakot vigyor3
Bocsi,hogy beleszólok,én városban megyek nagyon sokat.Eddig a legkevesebb 840km,a legtöbb 900 km volt Szerintem ez nem rossz érték.Én bizony odalépek neki ha kell,és ilyenkor nem érdekel ,hogy egy kicsit többet fog fogyasztani.Az élvezet nekem többet ér.Városon kívül is ha megyek nem megyek vele lassan.Én megvagyok elégedve ahogy fogyaszt.Én azt mondom élvezzétek az élményt amit ad a kocsi nektek.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #3892 Dátum: 2010.06.22 kedd, 00:39:10 »

Nem tudom ti hogyan közlekedtek, de az én ismeretségi körömben 3 Mondeo is van (1db 2002-es és 1db 2005-ös 130 lovas és egy 2006-os 115le-s ) és a 6 liter alatt fogyasztás klímával csoda számba megy.

Lehet most jönni azzal, hogy nem tudunk takarékosan vezetni, meg ilyenek, de a tempomatos autópálya tempónál (130km/h) nem hiszem,h sok mindent el lehetne rontani vezetéstechnikailag, pedig autópályán eccerüen lehetetlen, még klíma nélkül is a 6l alatti átlagfogyasztás. 
Itt a kérdés 130-as temponál volt. Ilyen temponál nagyon rossz érték.
Ha külföldön vezetek ahol nem merem tolni és bírom cérnával a 130-max 140-et ott nagyon könnyen összejön még nekem is 1050-1080km-es hatótáv.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #3893 Dátum: 2010.06.22 kedd, 07:50:09 »

Itt a kérdés 130-as temponál volt. Ilyen temponál nagyon rossz érték.
Ha külföldön vezetek ahol nem merem tolni és bírom cérnával a 130-max 140-et ott nagyon könnyen összejön még nekem is 1050-1080km-es hatótáv.
Ezt csak alátámasztani tudom én is  eplus2
De igazából most jön majd egy jó kis teszt. Nyertünk egy utat és megyünk olaszba és 5 személy plusz csomagok meg klíma, mert biztosan meleg lesz  eplus2 és jó sok autópálya remélhetőleg dugómentesen  hehe .
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3894 Dátum: 2010.06.22 kedd, 12:30:46 »

Akkor jó a fogyasztás... az ezeregyszázas kolléga meg vetített  wow1

Én is csináltam nem egy nagyon jó fogyit. Autópálya, telepakolva kb 500 kiló könyvvel, aminek kb semmi jelentősége, mert nem volt gyorsítás/lassítás, hanem folyamatos, tempomatos haladás. Ősz, a klíma valszeg nem ment (ha ment is, nem sokat).
Stuttgartból indulva tankoltam, így durván 8-900 kilométert mentem le, a többit bp-en.
Összesen 1060 kilométer 53 liter gázolajjal.
Volt egy másik is, akkor még jobban megpakolva, szintén 500 kiló könyv, de még 4 felnőtt, és a csomagok (középen, az ülésen).
Már nem emlékszem a számokra, de az is 6 liter alatt volt, talán 5,5. Összesen majd 1100 kilométert mentem le, kb 60 literrel.
Ezen utaknál a németeknél 120-130, osztrák 140, itthon 150 óra szerint.
Ha oúton mennék, és persze a sebességhatárok szerint, akkor 4 körülire le lehet szorítani (volt ilyen is, de nem teljes tank).
Természetesen - a kétkedők kedvéért - bármikor hajlandó vagyok bemutatót tartani.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #3895 Dátum: 2010.06.22 kedd, 12:32:21 »

Itt a kérdés 130-as temponál volt. Ilyen temponál nagyon rossz érték.
Ha külföldön vezetek ahol nem merem tolni és bírom cérnával a 130-max 140-et ott nagyon könnyen összejön még nekem is 1050-1080km-es hatótáv.

Hát pont ezt írtam az előbb, hogy nálam (és másik 2 mondeos ismerősömnél) lehetetlen 6l alatti fogyasztást produkálni 130-as (tempomatos) tempónál.

Egyszer sikerült 5l-es fogyasztást elérnem azt is csak 220km-re vetítve, de akkor szó szerint papásan (max 100km/h és települések előtt ki üresbe, h épp beguruljak 60-al stb.) vezettem és ha nem éjszaka lett volna akkor tuti lett volna egy csomó autós akit fenntartok.
Tavasz óta vezetem a fogyasztásaimat és így alakulnak:
http://www.spritmonitor.de/en/detail/383007.html

ja és mindezt bacar tuning boxxal ami kb 4dl-t javított a fogyimon
most kiszedtem belőle kiváncsi vagyok, hogy alakul a Siófok-Miskolc-Siófok túra.
« Utoljára szerkesztve: 2010.06.22 kedd, 12:35:28 írta gtuby » Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #3896 Dátum: 2010.06.22 kedd, 12:35:28 »

Hát pont ezt írtam az előbb, hogy nálam (és másik 2 mondeos ismerősömnél) lehetetlen 6l alatti fogyasztást produkálni 130-as (tempomatos) tempónál.

Egyszer sikerült 5l-es fogyasztást elérnem azt is csak 220km-re vetítve, de akkor szó szerint papásan (max 100km/h és települések előtt ki üresbe, h épp beguruljak 60-al stb.) vezettem és ha nem éjszaka lett volna akkor tuti lett volna egy csomó autós akit fenntartok.
Tavasz óta vezetem a fogyasztásaimat és így alakulnak:
http://www.spritmonitor.de/en/detail/383007.html

Üresben gurulni nem a legtakarákosabb. Motorfékkel 0 a fogyazstás. Úgytudom...
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #3897 Dátum: 2010.06.22 kedd, 12:38:18 »

Üresben gurulni nem a legtakarákosabb. Motorfékkel 0 a fogyazstás. Úgytudom...

Ez akkor igaz, ha lassítani is akarsz, egyébként nem.
Nézd meg meddig gurulsz 6. ban 0 fogyasztással és nézd meg meddig gurulsz üresben 0,6dl/h fogyasztással.
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #3898 Dátum: 2010.06.22 kedd, 14:51:23 »

Ezen utaknál a németeknél 120-130, osztrák 140, itthon 150 óra szerint.
Én pont fordítva jöttem volna sebességileg  nyes
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3899 Dátum: 2010.06.22 kedd, 14:53:25 »

Én pont fordítva jöttem volna sebességileg  nyes

A Stuttgart-Müncheni autópályán a helyzet a következő: a külső sávban mennek a teherautó, monnyuk 90-nel.
A belsőben a személyautók, 120-szal. Tk egybefüggő kocsisor S-M között.
Még 121-gyel sem tudsz menni, nemhogy 150-nel.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 71 72 73 74 75 76 77 [78] 79 80 81 82 83 84 85 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.127 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.