Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 02:07:55
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
84
85
86
87
88
89
90
[
91
]
92
93
94
95
96
97
98
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14627864 alkalommal)
0 Felhasználó és 91 vendég van a témában
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4500 Dátum:
2010.08.20 péntek, 10:15:16 »
Idézetet írta: gyalak - 2010.08.20 péntek, 09:58:54
Én anno mikor ezt csináltam nekem nem jött be az alu,hanem csapágy minőségü műanyagból csináltak bele csapágyat,sajnos fotóm nincs róla,de megnézem a telefonomban hátha lesz! Csak 1alternatíva ha nem jön be az alu.
Köszi!
Ha megvan a fotó, akkor megkuksiznám...
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4501 Dátum:
2010.08.20 péntek, 10:33:17 »
Erre van valakinek ötlete?
Sebesség tartásnál 70-140km/h között rángat a gép. Apró pici rángatások néha nagyobbak, de csak sebesség tartásnál, amikor nincs terhelés. Ha picit leveszem ilyenkor a gázpedálról a lábam, vagy épp egy picit nyomok rajta, akkor ez megszűnik.
Gyorsításkor, alapjáraton és álló helyzetben fordulatszám emeléskor nem jelentkezik a kihagyás.
Próbáltam azt is hogy amikor rángat, akkor visszaváltok egyek kivéncsiságból, hogy fordulatszámhoz köthető-e, de akkor is csinálja.
Volt már valakinek ilyen gondja? Ötlet?
ui.
A gázpedált miért gázpedálnak hívják, hiszen nem gázt adok...
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Herceg
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4502 Dátum:
2010.08.20 péntek, 10:42:08 »
Idézetet írta: Koniman - 2010.08.20 péntek, 10:33:17
Erre van valakinek ötlete?
Sebesség tartásnál 70-140km/h között rángat a gép. Apró pici rángatások néha nagyobbak, de csak sebesség tartásnál, amikor nincs terhelés. Ha picit leveszem ilyenkor a gázpedálról a lábam, vagy épp egy picit nyomok rajta, akkor ez megszűnik.
Gyorsításkor, alapjáraton és álló helyzetben fordulatszám emeléskor nem jelentkezik a kihagyás.
Próbáltam azt is hogy amikor rángat, akkor visszaváltok egyek kivéncsiságból, hogy fordulatszámhoz köthető-e, de akkor is csinálja.
Volt már valakinek ilyen gondja? Ötlet?
ui.
A gázpedált miért gázpedálnak hívják, hiszen nem gázt adok...
nekem is hasonló bajom van, turbócső rossz illeszkededés, kilukadás, nézd meg a néhány lappal korábbi hozzászólásaimra kapott válaszokat.
Naplózva
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4503 Dátum:
2010.08.20 péntek, 10:57:33 »
Idézetet írta: Herceg - 2010.08.20 péntek, 10:45:33
***
Ford Mondeo Club Hungary > Forum > Szakmai fórum > Keres-Kínál > Nagyautó -
www.nagyauto.hu
A gázpedál kezdetekben a porlasztottbenzin-levegő keveréket szabályozta, de biztos van összefüggés az angol gasolin, vagyis benzin szóval is. És akkor még említhetném a háború utáni fagázos megoldásokat is.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.08.20 péntek, 12:04:16 írta Scratch
»
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4504 Dátum:
2010.08.20 péntek, 20:50:21 »
Idézetet írta: alf - 2010.08.16 hétfő, 20:00:45
A végső megoldásnak én már nem cserélgetném!
Csináltass még 1 záródugót és tedd be a kipuff felől,és csak a lezáró lapot csavarozd fel a cső két vége helyére,a csövet pedig dobd ki a francba a kukába!!!!!!!
Oda is ugyan akkora lemezt kell készíteni ,mint az egr dugó!
Sziasztok!
Sikeresen megjöttem a nyaralásból és végig birta az autó!!
Végső megoldás az lesz amit alf irt!!
repül az a s z a r cső.............
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4505 Dátum:
2010.08.21 szombat, 00:44:42 »
Idézetet írta: Koniman - 2010.08.20 péntek, 10:33:17
Erre van valakinek ötlete?
Sebesség tartásnál 70-140km/h között rángat a gép. Apró pici rángatások néha nagyobbak, de csak sebesség tartásnál, amikor nincs terhelés. Ha picit leveszem ilyenkor a gázpedálról a lábam, vagy épp egy picit nyomok rajta, akkor ez megszűnik.
Gyorsításkor, alapjáraton és álló helyzetben fordulatszám emeléskor nem jelentkezik a kihagyás.
Próbáltam azt is hogy amikor rángat, akkor visszaváltok egyek kivéncsiságból, hogy fordulatszámhoz köthető-e, de akkor is csinálja.
Volt már valakinek ilyen gondja? Ötlet?
ui.
A gázpedált miért gázpedálnak hívják, hiszen nem gázt adok...
Ha nincs dugózva az EGR, akkor EGR szelep hiba.
Ha dugózva van, akkor egyéb töltőlevegő probléma.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
gyeni
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4506 Dátum:
2010.08.21 szombat, 12:24:10 »
Sziasztok!
2.0 es tdci mondóhoz van pár hibakódom P0235, P1211, P2291, P0251 ha valaki tudná a kódok jelentését, hibáját legyen szíves írjon.
Küöszönöm
Naplózva
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4507 Dátum:
2010.08.21 szombat, 12:36:11 »
Idézetet írta: gyeni - 2010.08.21 szombat, 12:24:10
Sziasztok!
2.0 es tdci mondóhoz van pár hibakódom P0235, P1211, P2291, P0251 ha valaki tudná a kódok jelentését, hibáját legyen szíves írjon.
Küöszönöm
Szia!
p0251 azt hiszem,hogy pcsúcs hibára utal.
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4508 Dátum:
2010.08.21 szombat, 12:41:51 »
Idézetet írta: gyeni - 2010.08.21 szombat, 12:24:10
Sziasztok!
2.0 es tdci mondóhoz van pár hibakódom P0235, P1211, P2291, P0251 ha valaki tudná a kódok jelentését, hibáját legyen szíves írjon.
Küöszönöm
-általános üzemanyagrendszer hiba(DTC0251)
-lehet goszürő hiba.
-hiba a magas nyomású szakaszban
-nyomásállitási probléma(DTC2291)
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4509 Dátum:
2010.08.21 szombat, 13:32:17 »
Idézetet írta: gyeni - 2010.08.21 szombat, 12:24:10
Sziasztok!
2.0 es tdci mondóhoz van pár hibakódom P0235, P1211, P2291, P0251 ha valaki tudná a kódok jelentését, hibáját legyen szíves írjon.
Küöszönöm
a P2291 miatt gyanús, hogy alacsony nyomású szakasz probléma lesz. tank, vezetékek, szűrő.
Vigyázni kell rá, mert képes szárazra futni miatta a szivattyú és akkor annak annyi.
A P1211 a sok P0251 miatt van.
A P0251 általános üa. rendszeri hiba, általában nyomásproblémát takar.
A p0235 turbó probléma lesz.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4510 Dátum:
2010.08.21 szombat, 14:29:56 »
Idézetet írta: Herceg - 2010.08.20 péntek, 10:42:08
nekem is hasonló bajom van, turbócső rossz illeszkededés, kilukadás, nézd meg a néhány lappal korábbi hozzászólásaimra kapott válaszokat.
köszi, megnézem a csöveket, de ezen a hibán kívűl más gond nem volt. Gyorsul, erő van benne rendesen.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
mondeo111
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4511 Dátum:
2010.08.21 szombat, 17:05:10 »
A Cromaxnál láttam spanyol utángyártott főtengely ékszíjtárcsát. Valaki tett már fel ilyet?? Vagy nem érdemes csak gyárit feltenni??
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4512 Dátum:
2010.08.21 szombat, 17:35:44 »
Idézetet írta: mondeo111 - 2010.08.21 szombat, 17:05:10
A Cromaxnál láttam spanyol utángyártott főtengely ékszíjtárcsát. Valaki tett már fel ilyet?? Vagy nem érdemes csak gyárit feltenni??
jobb mint a gyári
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
patron
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4513 Dátum:
2010.08.21 szombat, 18:19:45 »
Ma 3 -szor megállt az úton a 2003-as TDCI-m, üzemanyag rendesen volt még benne. Miután leálltam az úton, csak sokszori indítási kísérletre sikerült újraindítani, kb. 10 perc után. Az akksi rendesen forgatott, van valakinek tippje, mi lehet a baj?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4514 Dátum:
2010.08.21 szombat, 20:00:09 »
Idézetet írta: patron - 2010.08.21 szombat, 18:19:45
Ma 3 -szor megállt az úton a 2003-as TDCI-m, üzemanyag rendesen volt még benne. Miután leálltam az úton, csak sokszori indítási kísérletre sikerült újraindítani, kb. 10 perc után. Az akksi rendesen forgatott, van valakinek tippje, mi lehet a baj?
cmp jeladó.
Az izzítójel nem villogott?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mondeo111
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4515 Dátum:
2010.08.21 szombat, 21:08:48 »
Valaki járt már így? Az utóbbi héten már negyedszer jártam úgy hogy indítottam az autót és azt produkálta, hogy pöccre indult, de mintha egy henger nem ment volna, kicsi volt az alapjárat és remegett az egész. A gázadásra nem reagált, egyszer hagytam így járni és pár másodperc után beállt a rendes alapjárat és a gázadásra is reagált. A többi alkalomkor leállítottam és újraindítottam, utánna minden oké. Semmi nem gyullad ki a műszerfalon sem. Ja és ezt nem hidegindításkor csinálta.
Naplózva
him007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 505
02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4516 Dátum:
2010.08.21 szombat, 21:19:45 »
Gondolom alulról könnyebb levenni a generátort. Nekem csak egy kérdésem van, de lehet, hogy nem olvastam el figyelmesen a leírást. A meglévő szíjat, tudom használni? A nagy-tárcsára ill. a generátor módosított szabadonfutó görgőre kell rátenni, a többi kiesik a játékból?
Naplózva
Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig is érdemlik meg...
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4517 Dátum:
2010.08.21 szombat, 21:26:37 »
Idézetet írta: him007 - 2010.08.21 szombat, 21:19:45
Gondolom alulról könnyebb levenni a generátort. Nekem csak egy kérdésem van, de lehet, hogy nem olvastam el figyelmesen a leírást. A meglévő szíjat, tudom használni? A nagy-tárcsára ill. a generátor módosított szabadonfutó görgőre kell rátenni, a többi kiesik a játékból?
Szia!
Nem biztos, hogy elkapom a fonalat, hogy mit is kérdezel. Nálam kb 2 hete lett kicserélve a generátor szíjtárcsa szabadonfutósra (a tárcsát köszönöm Relhistnek
). Szíj nem változik, mehet akár vissza a régi és a szíj vezetése sem módosul, minden görgőre (vezető, feszítő) ugyanúgy szükség van a továbbiakban is. Egyedül a generátor tárcsája cserélődött, de a külső méretek amin a szíj fút azok egyformák.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4518 Dátum:
2010.08.21 szombat, 22:33:48 »
Idézetet írta: mondeo111 - 2010.08.21 szombat, 21:08:48
Valaki járt már így? Az utóbbi héten már negyedszer jártam úgy hogy indítottam az autót és azt produkálta, hogy pöccre indult, de mintha egy henger nem ment volna, kicsi volt az alapjárat és remegett az egész. A gázadásra nem reagált, egyszer hagytam így járni és pár másodperc után beállt a rendes alapjárat és a gázadásra is reagált. A többi alkalomkor leállítottam és újraindítottam, utánna minden oké. Semmi nem gyullad ki a műszerfalon sem. Ja és ezt nem hidegindításkor csinálta.
Valamelyik p csúcs később indulhat be.nézesd meg diagnosztikával.Ír-e hibakódot?.Lehet,ha cserélsz go szürőt megoldódik,önts bele Protech-et.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4519 Dátum:
2010.08.21 szombat, 22:50:19 »
Idézetet írta: mondeo111 - 2010.08.21 szombat, 21:08:48
Valaki járt már így? Az utóbbi héten már negyedszer jártam úgy hogy indítottam az autót és azt produkálta, hogy pöccre indult, de mintha egy henger nem ment volna, kicsi volt az alapjárat és remegett az egész. A gázadásra nem reagált, egyszer hagytam így járni és pár másodperc után beállt a rendes alapjárat és a gázadásra is reagált. A többi alkalomkor leállítottam és újraindítottam, utánna minden oké. Semmi nem gyullad ki a műszerfalon sem. Ja és ezt nem hidegindításkor csinálta.
Első lépésként vidd be fordosokhoz, hogy frissítsenek rajta szoftvert az ECU-ben. indítási nyomás elégtelenség okoz ilyet, ha már kissé viseltesek a csúcsok és letapadnak. Amíg más hibát nem produkál, ártalmatlan a dolog, leszámítva az egyenetlen járás következményeit a kéttömegű komponensekre nézve. Én 1 évig használtam így a gépet. A megoldás persze porlasztócsere lett.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
patron
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4520 Dátum:
2010.08.22 vasárnap, 06:13:46 »
Idézetet írta: alf - 2010.08.21 szombat, 20:00:09
cmp jeladó.
Az izzítójel nem villogott?
De, villogott. Gondolom, akkor az lenne a jó megoldás, hogy CMP jeladó-csere elsőre, ez kb annyi, mint a hibakód olvasás. Ha a probléma megoldódott, akkor minden ok, ha nem, akkor menjünk tovább.
Naplózva
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4521 Dátum:
2010.08.22 vasárnap, 09:08:56 »
Ez a szoftver csere mit tud változtatni? A frissebb szoftver = jobb motor?
A verziót ki lehet olvasni? Ez azonos a műszertesztnél kiolvasható ROM verzióval, vagy más?
Idézetet írta: Relhist - 2010.08.21 szombat, 22:50:19
Első lépésként vidd be fordosokhoz, hogy frissítsenek rajta szoftvert az ECU-ben.
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4522 Dátum:
2010.08.22 vasárnap, 11:46:30 »
Idézetet írta: Trendi - 2010.08.22 vasárnap, 09:08:56
Ez a szoftver csere mit tud változtatni? A frissebb szoftver = jobb motor?
A verziót ki lehet olvasni? Ez azonos a műszertesztnél kiolvasható ROM verzióval, vagy más?
újabb szoftver = magasabb indítási nyomás = kopott csúcsok is indulnak vele.
Csak IDS műszerrel tudod kiolvasni a verziót.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4523 Dátum:
2010.08.22 vasárnap, 20:17:08 »
"Küzdök" tavasz óta a hidegindításnál jelentkező 3 mp-s fehér füsttel. Most két napja nem csinálta, de nem tudom mitől lett jobb neki. Mert hirtelen három dolgot is csináltam vele az előző napon, (1)raktam bele Pro-tec-et, (2)prémium üzemanyagot tankoltam bele és (3)az akksi egyik szélső cellájában pótoltam a vizet, mert kilátszott a bele.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
mondeo111
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4524 Dátum:
2010.08.22 vasárnap, 20:28:06 »
Az utolsótól biztos nem javult meg!!!
Idézetet írta: GiN - 2010.08.22 vasárnap, 20:17:08
"Küzdök" tavasz óta a hidegindításnál jelentkező 3 mp-s fehér füsttel. Most két napja nem csinálta, de nem tudom mitől lett jobb neki. Mert hirtelen három dolgot is csináltam vele az előző napon, (1)raktam bele Pro-tec-et, (2)prémium üzemanyagot tankoltam bele és (3)az akksi egyik szélső cellájában pótoltam a vizet, mert kilátszott a bele.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4525 Dátum:
2010.08.22 vasárnap, 21:09:45 »
Idézetet írta: patron - 2010.08.22 vasárnap, 06:13:46
De, villogott. Gondolom, akkor az lenne a jó megoldás, hogy CMP jeladó-csere elsőre, ez kb annyi, mint a hibakód olvasás. Ha a probléma megoldódott, akkor minden ok, ha nem, akkor menjünk tovább.
Ha szerencséd van akkor megoldódik,de a hiba olvasást én akkor is megnézetném.Nagyon kívánom,hogy legyen szerencséd,mert nekem nem volt.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Herceg
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4526 Dátum:
2010.08.23 hétfő, 08:22:58 »
Idézetet írta: alf - 2010.08.19 csütörtök, 17:41:50
Melyik? A függőleges ami az egr-re megy?Vagy másik?
Asszem a cromaxnál 13ért adják.....
De ha másik kell,azt tudok neked adni,mert még van a hatból 4db sérülésmentes levetettem.
köszi! a függőleges kellene.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4527 Dátum:
2010.08.23 hétfő, 10:12:22 »
Idézetet írta: GiN - 2010.08.22 vasárnap, 20:17:08
"Küzdök" tavasz óta a hidegindításnál jelentkező 3 mp-s fehér füsttel. Most két napja nem csinálta, de nem tudom mitől lett jobb neki. Mert hirtelen három dolgot is csináltam vele az előző napon, (1)raktam bele Pro-tec-et, (2)prémium üzemanyagot tankoltam bele és (3)az akksi egyik szélső cellájában pótoltam a vizet, mert kilátszott a bele.
Hűtőközeg szintje nem csökken ?
Fehér v. szürke a füst?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4528 Dátum:
2010.08.23 hétfő, 10:47:47 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.08.23 hétfő, 10:12:22
Hűtőközeg szintje nem csökken ?
Fehér v. szürke a füst?
Fehér. Nem tapasztalható csökkenés. Már harmadik napja nem köpött fehéret.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4529 Dátum:
2010.08.23 hétfő, 12:22:48 »
Idézetet írta: GiN - 2010.08.23 hétfő, 10:47:47
Fehér. Nem tapasztalható csökkenés. Már harmadik napja nem köpött fehéret.
Fehér=vízgőz. Az nem túl jó. Ha keveredik a hűtőkör és olajkör, akkor a víz olajos lesz, az olaj meg vizes, a kocsi meg füstölni fog fehéren.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4530 Dátum:
2010.08.23 hétfő, 12:31:15 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.08.23 hétfő, 12:22:48
Fehér=vízgőz. Az nem túl jó. Ha keveredik a hűtőkör és olajkör, akkor a víz olajos lesz, az olaj meg vizes, a kocsi meg füstölni fog fehéren.
De ez csak hidegindításnál egy pillanatig. De már három napja nem csinálja.
Most akkor miért nem csinálja?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
patron
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4531 Dátum:
2010.08.23 hétfő, 16:26:34 »
Idézetet írta: alf - 2010.08.21 szombat, 20:00:09
cmp jeladó.
Az izzítójel nem villogott?
[/quote
Köszi a tippet, a cmp-szenzor volt a tettes. Hibaolvasás ezt adta ki, a csere után pöccre indult, azóta is tökéletesen megy!!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4532 Dátum:
2010.08.23 hétfő, 19:00:45 »
Idézetet írta: patron - 2010.08.23 hétfő, 16:26:34
Idézetet írta: alf - 2010.08.21 szombat, 20:00:09
cmp jeladó.
Az izzítójel nem villogott?
[/quote
Köszi a tippet, a cmp-szenzor volt a tettes. Hibaolvasás ezt adta ki, a csere után pöccre indult, azóta is tökéletesen megy!!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4533 Dátum:
2010.08.24 kedd, 00:42:33 »
Tegnap rávettem magam és felszereltem a Forge-os töltőlevegő szettet. Pakkra felment, néhol kellett szilikon spray-t nyomni rá. Persze akna nem volt a közelben, így emelő+alákúszás megoldással szereltem. Most jól néz ki, még igyekszem megmérni az új karakterisztikát.
Egyedül a job oldlali fix szakasz (amiben a MAP szenzor van) rögzítését qrtam el, az egyik csavar ferdén ment be és megtépte az ellendarabot, úgyhogy most együtt forognak.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4534 Dátum:
2010.08.24 kedd, 07:19:22 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.08.24 kedd, 00:42:33
Tegnap rávettem magam és felszereltem a Forge-os töltőlevegő szettet. Pakkra felment, néhol kellett szilikon spray-t nyomni rá. Persze akna nem volt a közelben, így emelő+alákúszás megoldással szereltem. Most jól néz ki, még igyekszem megmérni az új karakterisztikát.
Egyedül a job oldlali fix szakasz (amiben a MAP szenzor van) rögzítését qrtam el, az egyik csavar ferdén ment be és megtépte az ellendarabot, úgyhogy most együtt forognak.
ami rögzíti a fémcsőszakaszt?tekerd le róla komifogóval ellentartva,és cseréld ki a csavart egy másikra és tegyél rá anyát.csak zsírozd be és akkor nem rohad össze.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4535 Dátum:
2010.08.24 kedd, 10:58:33 »
Idézetet írta: alf - 2010.08.24 kedd, 07:19:22
ami rögzíti a fémcsőszakaszt?tekerd le róla komifogóval ellentartva,és cseréld ki a csavart egy másikra és tegyél rá anyát.csak zsírozd be és akkor nem rohad össze.
Gondoltam rá, csak se kombifogó se tizes csavar anyával...
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4536 Dátum:
2010.08.24 kedd, 11:03:08 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.08.24 kedd, 10:58:33
Gondoltam rá, csak se kombifogó se tizes csavar anyával...
Ismét egy újabb nap, hidegindításnál most se volt fehér pamacs. Most akkor a pro-tec kihozott valami vizet a üzemanyag rendszerből vagy mi történhetett?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Mjoey
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4537 Dátum:
2010.08.24 kedd, 14:45:47 »
Tegnap délután volt egy kis szabadidőm, s gondoltam leszedem az EGR-t egy pucolásra. még nem nyúltam hozzá ezelött, ezért érdekelt is hogy hogy is néz ki a dolog. Nem volt nehéz leszedni... hát ami fogadott benne az elég durva volt...kb a felére csökkent a kerülete a csőnek annyi dzsuva volt benne...szépen kitisztítottam és visszakerült a helyére. Én EUR4-es motor lévén nem hiszem hogy ledugózom, mert iszonyat érzékeny vagyok ezekre a kis bisz-*** vészvisszajelzőkre, s nekem ne villogjon, meg égjen, inkább majd pucolom többször az EGR-t bár tudom, hogy a kipuff gáz ugyanúgy visszamegy. A szívósort is megvizslatom, de tegnap nem volt elég időm, meg az úgy tűnik, hogy combosabb feladat, vagy tévedek?
Naplózva
mondeo111
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4538 Dátum:
2010.08.24 kedd, 16:23:47 »
A Debreceni cromaxnál azt mondták, hogy ez a spanyol ékszíjtárcsa max. 30ezret bír ki, csak saját felelősségre adták volna, ezért nem mertem megvenni. Van valakinek hosszútávú kapcsolata vele kapcsolatban?? Nem szeretném ha pár ezer km. után újra zörögne, mert akkor a guta fog megütni!!!!
Idézetet írta: alf - 2010.08.21 szombat, 17:35:44
jobb mint a gyári
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4539 Dátum:
2010.08.24 kedd, 17:41:14 »
Idézetet írta: mondeo111 - 2010.08.24 kedd, 16:23:47
A Debreceni cromaxnál azt mondták, hogy ez a spanyol ékszíjtárcsa max. 30ezret bír ki, csak saját felelősségre adták volna, ezért nem mertem megvenni. Van valakinek hosszútávú kapcsolata vele kapcsolatban?? Nem szeretném ha pár ezer km. után újra zörögne, mert akkor a guta fog megütni!!!!
En nem mertem pl kockaztatni, megvettem a gyarit. Igaz, meg csak 5000Km van benne, de ne birja
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4540 Dátum:
2010.08.24 kedd, 19:16:58 »
Idézetet írta: mondeo111 - 2010.08.24 kedd, 16:23:47
A Debreceni cromaxnál azt mondták, hogy ez a spanyol ékszíjtárcsa max. 30ezret bír ki, csak saját felelősségre adták volna, ezért nem mertem megvenni. Van valakinek hosszútávú kapcsolata vele kapcsolatban?? Nem szeretném ha pár ezer km. után újra zörögne, mert akkor a guta fog megütni!!!!
A pesti cromaxba meg azt mondták,hogy a gyáriból cseréltek már vissza nemegyet 20ekm után,de a spanyol utángyártottból még 1sem vittek vissza reklamációban!Nekem 20e km ment már az utángyártott,de már nyugodt vagyok amióta van szabadonfutó a generátoron.Én már nem fogom a szíjtárcsát cserélni......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4541 Dátum:
2010.08.24 kedd, 19:30:12 »
Sziasztok!
Kérdésem az,hogy az EGR-t telenyomhatom féktisztitóval tisztitási okokból?
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4542 Dátum:
2010.08.24 kedd, 19:45:32 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.08.24 kedd, 19:30:12
Sziasztok!
Kérdésem az,hogy az EGR-t telenyomhatom féktisztitóval tisztitási okokból?
Há' persze!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mondeo111
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4543 Dátum:
2010.08.24 kedd, 20:20:17 »
Hát nem tudom hogy meg merjem-e kockáztatni?
Vaki másnak van-e tapasztalata a spanyollal kapcsolatban???
Nekem is van már fönn szabadonfutó, de amikor a cseréltük a szerelőre hallgattam, aki azt mondta hogy nem nagyon szokott ez még 130 ezernél tönkremenni. Na az enyém megpusztult !!!!!! Már hallom hogy berezonál kis fordulaton, főleg ha a klíma sincs bekapcsolva.
Idézetet írta: alf - 2010.08.24 kedd, 19:16:58
A pesti cromaxba meg azt mondták,hogy a gyáriból cseréltek már vissza nemegyet 20ekm után,de a spanyol utángyártottból még 1sem vittek vissza reklamációban!Nekem 20e km ment már az utángyártott,de már nyugodt vagyok amióta van szabadonfutó a generátoron.Én már nem fogom a szíjtárcsát cserélni......
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4544 Dátum:
2010.08.24 kedd, 23:08:05 »
Idézetet írta: mondeo111 - 2010.08.24 kedd, 16:23:47
A Debreceni cromaxnál azt mondták, hogy ez a spanyol ékszíjtárcsa max. 30ezret bír ki, csak saját felelősségre adták volna, ezért nem mertem megvenni. Van valakinek hosszútávú kapcsolata vele kapcsolatban?? Nem szeretném ha pár ezer km. után újra zörögne, mert akkor a guta fog megütni!!!!
nekem mielőtt vettem a kocsit előtte cserélt le mindent ezzel kapcsolatban.A hang ugyanúgy visszajött.Én már megszoktam nem zavar.Úgy is akkor hallom ha kint állok előtte.Viszont a szerelőm is és itt a fórumon már csinálták a feszítót tömör aluba tették és így csendes lett.Viszont a tárcsát Alf dicsérte.A cromax-nál nehéz dönteni,nekem a p csúcsot mondták 3 hó de lehet 1 év is míg bírja.Na hogy döntenél ilyenkor?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4545 Dátum:
2010.08.25 szerda, 00:17:40 »
Szevasztok!
Ma bekerült a mondiba a generátor szabadonfutó és a némileg átalakított ékszíjfeszítő. Mit mondjak, a különbséget még a barátnőm is hallotta!!! Még sosem volt ilyen csendes ez az autó!!!
Csak meg akartam osztani az örömömet veletek...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4546 Dátum:
2010.08.25 szerda, 07:09:01 »
Idézetet írta: gabe - 2010.08.25 szerda, 00:17:40
Szevasztok!
Ma bekerült a mondiba a generátor szabadonfutó és a némileg átalakított ékszíjfeszítő. Mit mondjak, a különbséget még a barátnőm is hallotta!!! Még sosem volt ilyen csendes ez az autó!!!
Csak meg akartam osztani az örömömet veletek...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4547 Dátum:
2010.08.25 szerda, 07:36:05 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.08.24 kedd, 00:42:33
Tegnap rávettem magam és felszereltem a Forge-os töltőlevegő szettet. Pakkra felment, néhol kellett szilikon spray-t nyomni rá. Persze akna nem volt a közelben, így emelő+alákúszás megoldással szereltem. Most jól néz ki, még igyekszem megmérni az új karakterisztikát.
Egyedül a job oldlali fix szakasz (amiben a MAP szenzor van) rögzítését qrtam el, az egyik csavar ferdén ment be és megtépte az ellendarabot, úgyhogy most együtt forognak.
Megvan az első tapasztalat is vele: elmúlt a gyorsítási "hullmázás". Erősebb gyorsításnál két "púp" volt érezhető a gyorsulásban. Ez már a múlté. Szép egyenletesen húz a gép.
Ajánlom minen MMT6-os váltóval szerelt MK3 tulajnak ezt a csőszettet. TUdom kicsit drága, de jó.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4548 Dátum:
2010.08.25 szerda, 09:57:24 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.08.25 szerda, 07:36:05
Ez már a múlté. Szép egyenletesen húz a gép.
Ajánlom minen MMT6-os váltóval szerelt MK3 tulajnak ezt a csőszettet. TUdom kicsit drága, de jó.
Mennyire drága pontosan, mennyi font?
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4549 Dátum:
2010.08.25 szerda, 11:52:30 »
Idézetet írta: ezsolt - 2010.08.25 szerda, 09:57:24
Mennyire drága pontosan, mennyi font?
168GBP az alap.
http://prodigymotorsport.co.uk/catalog/product_info.php?manufacturers_id=&products_id=45818
26GBP a bilincskészlet,
kb 60GBP a posta, amit persze lehet csökkenteni, ha több rendelés van.
Tehtá kb 260GBP, ha egyedül rendelsz.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Oldalak:
1
...
84
85
86
87
88
89
90
[
91
]
92
93
94
95
96
97
98
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ