Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 02:05:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 84 85 86 87 88 89 90 [91] 92 93 94 95 96 97 98 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14627760 alkalommal)
0 Felhasználó és 94 vendég van a témában
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #4500 Dátum: 2010.08.20 péntek, 10:15:16 »

Én anno mikor ezt csináltam nekem nem jött be az alu,hanem csapágy minőségü műanyagból csináltak bele csapágyat,sajnos fotóm nincs róla,de megnézem a telefonomban hátha lesz! Csak 1alternatíva ha nem jön be az alu.

Köszi!  worship Ha megvan a fotó, akkor megkuksiznám...  wave
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #4501 Dátum: 2010.08.20 péntek, 10:33:17 »

Erre van valakinek ötlete?

Sebesség tartásnál 70-140km/h között rángat a gép. Apró pici rángatások néha nagyobbak, de csak sebesség tartásnál, amikor nincs terhelés. Ha picit leveszem ilyenkor a gázpedálról a lábam, vagy épp egy picit nyomok rajta, akkor ez megszűnik.  gun

Gyorsításkor, alapjáraton és álló helyzetben fordulatszám emeléskor nem jelentkezik a kihagyás.

Próbáltam azt is hogy amikor rángat, akkor visszaváltok egyek kivéncsiságból, hogy fordulatszámhoz köthető-e, de akkor is csinálja.

Volt már valakinek ilyen gondja? Ötlet?  szomoru1

ui.
A gázpedált miért gázpedálnak hívják, hiszen nem gázt adok...  Huh?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Herceg
Vendég
« Új hozzászólás #4502 Dátum: 2010.08.20 péntek, 10:42:08 »

Erre van valakinek ötlete?

Sebesség tartásnál 70-140km/h között rángat a gép. Apró pici rángatások néha nagyobbak, de csak sebesség tartásnál, amikor nincs terhelés. Ha picit leveszem ilyenkor a gázpedálról a lábam, vagy épp egy picit nyomok rajta, akkor ez megszűnik.  gun

Gyorsításkor, alapjáraton és álló helyzetben fordulatszám emeléskor nem jelentkezik a kihagyás.

Próbáltam azt is hogy amikor rángat, akkor visszaváltok egyek kivéncsiságból, hogy fordulatszámhoz köthető-e, de akkor is csinálja.

Volt már valakinek ilyen gondja? Ötlet?  szomoru1

ui.
A gázpedált miért gázpedálnak hívják, hiszen nem gázt adok...  Huh?

nekem is hasonló bajom van, turbócső rossz illeszkededés, kilukadás, nézd meg a néhány lappal korábbi hozzászólásaimra kapott válaszokat.
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #4503 Dátum: 2010.08.20 péntek, 10:57:33 »

***
Ford Mondeo Club Hungary > Forum > Szakmai fórum > Keres-Kínál > Nagyautó - www.nagyauto.hu
A gázpedál kezdetekben a porlasztottbenzin-levegő keveréket szabályozta, de biztos van összefüggés az angol gasolin, vagyis benzin szóval is. És akkor még említhetném a háború utáni fagázos megoldásokat is.
« Utoljára szerkesztve: 2010.08.20 péntek, 12:04:16 írta Scratch » Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4504 Dátum: 2010.08.20 péntek, 20:50:21 »

A végső megoldásnak én már nem cserélgetném!
Csináltass még 1 záródugót és tedd be a kipuff felől,és csak a lezáró lapot csavarozd fel a cső két vége helyére,a csövet pedig dobd ki a francba a kukába!!!!!!!
Oda is ugyan akkora lemezt kell készíteni ,mint az egr dugó! wave
Sziasztok!
Sikeresen megjöttem a nyaralásból és végig birta az autó!!
Végső megoldás az lesz amit alf irt!!
repül az a s z a r cső.............
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4505 Dátum: 2010.08.21 szombat, 00:44:42 »

Erre van valakinek ötlete?

Sebesség tartásnál 70-140km/h között rángat a gép. Apró pici rángatások néha nagyobbak, de csak sebesség tartásnál, amikor nincs terhelés. Ha picit leveszem ilyenkor a gázpedálról a lábam, vagy épp egy picit nyomok rajta, akkor ez megszűnik.  gun

Gyorsításkor, alapjáraton és álló helyzetben fordulatszám emeléskor nem jelentkezik a kihagyás.

Próbáltam azt is hogy amikor rángat, akkor visszaváltok egyek kivéncsiságból, hogy fordulatszámhoz köthető-e, de akkor is csinálja.

Volt már valakinek ilyen gondja? Ötlet?  szomoru1

ui.
A gázpedált miért gázpedálnak hívják, hiszen nem gázt adok...  Huh?
Ha nincs dugózva az EGR, akkor EGR szelep hiba.
Ha dugózva van, akkor egyéb töltőlevegő probléma.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
gyeni
Vendég
« Új hozzászólás #4506 Dátum: 2010.08.21 szombat, 12:24:10 »

Sziasztok!
2.0 es tdci mondóhoz van pár hibakódom P0235,  P1211,  P2291,  P0251 ha valaki tudná a kódok jelentését, hibáját legyen szíves írjon.
Küöszönöm
Naplózva
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4507 Dátum: 2010.08.21 szombat, 12:36:11 »

Sziasztok!
2.0 es tdci mondóhoz van pár hibakódom P0235,  P1211,  P2291,  P0251 ha valaki tudná a kódok jelentését, hibáját legyen szíves írjon.
Küöszönöm
Szia!
p0251 azt hiszem,hogy pcsúcs hibára utal.
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4508 Dátum: 2010.08.21 szombat, 12:41:51 »

Sziasztok!
2.0 es tdci mondóhoz van pár hibakódom P0235,  P1211,  P2291,  P0251 ha valaki tudná a kódok jelentését, hibáját legyen szíves írjon.
Küöszönöm
-általános üzemanyagrendszer hiba(DTC0251)
-lehet goszürő hiba.
-hiba a magas nyomású szakaszban
-nyomásállitási probléma(DTC2291)
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4509 Dátum: 2010.08.21 szombat, 13:32:17 »

Sziasztok!
2.0 es tdci mondóhoz van pár hibakódom P0235,  P1211,  P2291,  P0251 ha valaki tudná a kódok jelentését, hibáját legyen szíves írjon.
Küöszönöm
a P2291 miatt gyanús, hogy alacsony nyomású szakasz probléma lesz. tank, vezetékek, szűrő.
Vigyázni kell rá, mert képes szárazra futni miatta a szivattyú és akkor annak annyi.
A P1211 a sok P0251 miatt van.
A P0251 általános üa. rendszeri hiba, általában nyomásproblémát takar.

A p0235 turbó probléma lesz.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #4510 Dátum: 2010.08.21 szombat, 14:29:56 »

nekem is hasonló bajom van, turbócső rossz illeszkededés, kilukadás, nézd meg a néhány lappal korábbi hozzászólásaimra kapott válaszokat.

köszi, megnézem a csöveket, de ezen a hibán kívűl más gond nem volt. Gyorsul, erő van benne rendesen.  worship
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #4511 Dátum: 2010.08.21 szombat, 17:05:10 »

A Cromaxnál láttam spanyol utángyártott főtengely ékszíjtárcsát. Valaki tett már fel ilyet?? Vagy nem érdemes csak gyárit feltenni??
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4512 Dátum: 2010.08.21 szombat, 17:35:44 »

A Cromaxnál láttam spanyol utángyártott főtengely ékszíjtárcsát. Valaki tett már fel ilyet?? Vagy nem érdemes csak gyárit feltenni??
jobb mint a gyári Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
patron
Vendég
« Új hozzászólás #4513 Dátum: 2010.08.21 szombat, 18:19:45 »

Ma 3 -szor megállt az úton a 2003-as TDCI-m, üzemanyag rendesen volt még benne. Miután leálltam az úton, csak sokszori indítási kísérletre sikerült újraindítani, kb. 10 perc után. Az akksi rendesen forgatott, van valakinek tippje, mi lehet a baj?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4514 Dátum: 2010.08.21 szombat, 20:00:09 »

Ma 3 -szor megállt az úton a 2003-as TDCI-m, üzemanyag rendesen volt még benne. Miután leálltam az úton, csak sokszori indítási kísérletre sikerült újraindítani, kb. 10 perc után. Az akksi rendesen forgatott, van valakinek tippje, mi lehet a baj?
cmp jeladó.
Az izzítójel nem villogott?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #4515 Dátum: 2010.08.21 szombat, 21:08:48 »

Valaki járt már így? Az utóbbi héten már negyedszer jártam úgy hogy indítottam az autót és azt produkálta, hogy pöccre indult, de mintha egy henger nem ment volna, kicsi volt az alapjárat és remegett az egész. A gázadásra nem reagált, egyszer hagytam így járni és pár másodperc után beállt a rendes alapjárat és a gázadásra is reagált. A többi alkalomkor leállítottam és újraindítottam, utánna minden oké. Semmi nem gyullad ki a műszerfalon sem. Ja és ezt nem hidegindításkor csinálta.
Naplózva
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #4516 Dátum: 2010.08.21 szombat, 21:19:45 »

Gondolom alulról könnyebb levenni a generátort. Nekem csak egy kérdésem van, de lehet, hogy nem olvastam el figyelmesen a leírást. A meglévő szíjat, tudom használni? A nagy-tárcsára ill. a generátor módosított szabadonfutó görgőre kell rátenni, a többi kiesik a játékból?  worship
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #4517 Dátum: 2010.08.21 szombat, 21:26:37 »

Gondolom alulról könnyebb levenni a generátort. Nekem csak egy kérdésem van, de lehet, hogy nem olvastam el figyelmesen a leírást. A meglévő szíjat, tudom használni? A nagy-tárcsára ill. a generátor módosított szabadonfutó görgőre kell rátenni, a többi kiesik a játékból?  worship

Szia!

Nem biztos, hogy elkapom a fonalat, hogy mit is kérdezel. Nálam kb 2 hete lett kicserélve a generátor szíjtárcsa szabadonfutósra (a tárcsát köszönöm Relhistnek  worship). Szíj nem változik, mehet akár vissza a régi és a szíj vezetése sem módosul,  minden görgőre (vezető, feszítő) ugyanúgy szükség van a továbbiakban is. Egyedül a generátor tárcsája cserélődött, de a külső méretek amin a szíj fút azok egyformák.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4518 Dátum: 2010.08.21 szombat, 22:33:48 »

Valaki járt már így? Az utóbbi héten már negyedszer jártam úgy hogy indítottam az autót és azt produkálta, hogy pöccre indult, de mintha egy henger nem ment volna, kicsi volt az alapjárat és remegett az egész. A gázadásra nem reagált, egyszer hagytam így járni és pár másodperc után beállt a rendes alapjárat és a gázadásra is reagált. A többi alkalomkor leállítottam és újraindítottam, utánna minden oké. Semmi nem gyullad ki a műszerfalon sem. Ja és ezt nem hidegindításkor csinálta.
Valamelyik p csúcs később indulhat be.nézesd meg diagnosztikával.Ír-e hibakódot?.Lehet,ha cserélsz go szürőt megoldódik,önts bele Protech-et.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4519 Dátum: 2010.08.21 szombat, 22:50:19 »

Valaki járt már így? Az utóbbi héten már negyedszer jártam úgy hogy indítottam az autót és azt produkálta, hogy pöccre indult, de mintha egy henger nem ment volna, kicsi volt az alapjárat és remegett az egész. A gázadásra nem reagált, egyszer hagytam így járni és pár másodperc után beállt a rendes alapjárat és a gázadásra is reagált. A többi alkalomkor leállítottam és újraindítottam, utánna minden oké. Semmi nem gyullad ki a műszerfalon sem. Ja és ezt nem hidegindításkor csinálta.
Első lépésként vidd be fordosokhoz, hogy frissítsenek rajta szoftvert az ECU-ben. indítási nyomás elégtelenség okoz ilyet, ha már kissé viseltesek a csúcsok és letapadnak. Amíg más hibát nem produkál, ártalmatlan a dolog, leszámítva az egyenetlen járás következményeit a kéttömegű komponensekre nézve. Én 1 évig használtam így a gépet. A megoldás persze porlasztócsere lett.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
patron
Vendég
« Új hozzászólás #4520 Dátum: 2010.08.22 vasárnap, 06:13:46 »

cmp jeladó.
Az izzítójel nem villogott?

De, villogott. Gondolom, akkor az lenne a jó megoldás, hogy CMP jeladó-csere elsőre, ez kb annyi, mint a hibakód olvasás. Ha a probléma megoldódott, akkor minden ok, ha nem, akkor menjünk tovább.
Naplózva
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #4521 Dátum: 2010.08.22 vasárnap, 09:08:56 »

Ez a szoftver csere mit tud változtatni? A frissebb szoftver = jobb motor?
A verziót ki lehet olvasni? Ez azonos a műszertesztnél kiolvasható ROM verzióval, vagy más?
Első lépésként vidd be fordosokhoz, hogy frissítsenek rajta szoftvert az ECU-ben.
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4522 Dátum: 2010.08.22 vasárnap, 11:46:30 »

Ez a szoftver csere mit tud változtatni? A frissebb szoftver = jobb motor?
A verziót ki lehet olvasni? Ez azonos a műszertesztnél kiolvasható ROM verzióval, vagy más?
újabb szoftver = magasabb indítási nyomás = kopott csúcsok is indulnak vele.
Csak IDS műszerrel tudod kiolvasni a verziót.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #4523 Dátum: 2010.08.22 vasárnap, 20:17:08 »

"Küzdök" tavasz óta a hidegindításnál jelentkező 3 mp-s fehér füsttel. Most két napja nem csinálta, de nem tudom mitől lett jobb neki. Mert hirtelen három dolgot is csináltam vele az előző napon, (1)raktam bele Pro-tec-et, (2)prémium üzemanyagot tankoltam bele és (3)az akksi egyik szélső cellájában pótoltam a vizet, mert kilátszott a bele.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #4524 Dátum: 2010.08.22 vasárnap, 20:28:06 »

Az utolsótól biztos nem javult meg!!! worship


"Küzdök" tavasz óta a hidegindításnál jelentkező 3 mp-s fehér füsttel. Most két napja nem csinálta, de nem tudom mitől lett jobb neki. Mert hirtelen három dolgot is csináltam vele az előző napon, (1)raktam bele Pro-tec-et, (2)prémium üzemanyagot tankoltam bele és (3)az akksi egyik szélső cellájában pótoltam a vizet, mert kilátszott a bele.

Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4525 Dátum: 2010.08.22 vasárnap, 21:09:45 »

De, villogott. Gondolom, akkor az lenne a jó megoldás, hogy CMP jeladó-csere elsőre, ez kb annyi, mint a hibakód olvasás. Ha a probléma megoldódott, akkor minden ok, ha nem, akkor menjünk tovább.
Ha szerencséd van akkor megoldódik,de a hiba olvasást én akkor is megnézetném.Nagyon kívánom,hogy legyen szerencséd,mert nekem nem volt.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Herceg
Vendég
« Új hozzászólás #4526 Dátum: 2010.08.23 hétfő, 08:22:58 »

Melyik?  A függőleges ami az egr-re megy?Vagy másik?
Asszem a cromaxnál 13ért adják.....
De ha másik kell,azt tudok neked adni,mert még van a hatból 4db sérülésmentes levetettem.

köszi! a függőleges kellene.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4527 Dátum: 2010.08.23 hétfő, 10:12:22 »

"Küzdök" tavasz óta a hidegindításnál jelentkező 3 mp-s fehér füsttel. Most két napja nem csinálta, de nem tudom mitől lett jobb neki. Mert hirtelen három dolgot is csináltam vele az előző napon, (1)raktam bele Pro-tec-et, (2)prémium üzemanyagot tankoltam bele és (3)az akksi egyik szélső cellájában pótoltam a vizet, mert kilátszott a bele.

Hűtőközeg szintje nem csökken ?
Fehér v. szürke a füst?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #4528 Dátum: 2010.08.23 hétfő, 10:47:47 »

Hűtőközeg szintje nem csökken ?
Fehér v. szürke a füst?
Fehér. Nem tapasztalható csökkenés. Már harmadik napja nem köpött fehéret.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4529 Dátum: 2010.08.23 hétfő, 12:22:48 »

Fehér. Nem tapasztalható csökkenés. Már harmadik napja nem köpött fehéret.
Fehér=vízgőz. Az nem túl jó. Ha keveredik a hűtőkör és olajkör, akkor a víz olajos lesz, az olaj meg vizes, a kocsi meg füstölni fog fehéren. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #4530 Dátum: 2010.08.23 hétfő, 12:31:15 »

Fehér=vízgőz. Az nem túl jó. Ha keveredik a hűtőkör és olajkör, akkor a víz olajos lesz, az olaj meg vizes, a kocsi meg füstölni fog fehéren. Smiley
De ez csak hidegindításnál egy pillanatig. De már három napja nem csinálja.
Most akkor miért nem csinálja?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
patron
Vendég
« Új hozzászólás #4531 Dátum: 2010.08.23 hétfő, 16:26:34 »

cmp jeladó.
Az izzítójel nem villogott?
[/quote

Köszi a tippet, a cmp-szenzor volt a tettes. Hibaolvasás ezt adta ki, a csere után pöccre indult, azóta is tökéletesen megy!!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4532 Dátum: 2010.08.23 hétfő, 19:00:45 »

cmp jeladó.
Az izzítójel nem villogott?
[/quote

Köszi a tippet, a cmp-szenzor volt a tettes. Hibaolvasás ezt adta ki, a csere után pöccre indult, azóta is tökéletesen megy!!
eljen Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4533 Dátum: 2010.08.24 kedd, 00:42:33 »

Tegnap rávettem magam és felszereltem a Forge-os töltőlevegő szettet. Pakkra felment, néhol kellett szilikon spray-t nyomni rá. Persze akna nem volt a közelben, így emelő+alákúszás megoldással szereltem. Most jól néz ki, még igyekszem megmérni az új karakterisztikát.
Egyedül a job oldlali fix szakasz (amiben a MAP szenzor van) rögzítését qrtam el, az egyik csavar ferdén ment be és megtépte az ellendarabot, úgyhogy most együtt forognak.  gun
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4534 Dátum: 2010.08.24 kedd, 07:19:22 »

Tegnap rávettem magam és felszereltem a Forge-os töltőlevegő szettet. Pakkra felment, néhol kellett szilikon spray-t nyomni rá. Persze akna nem volt a közelben, így emelő+alákúszás megoldással szereltem. Most jól néz ki, még igyekszem megmérni az új karakterisztikát.
Egyedül a job oldlali fix szakasz (amiben a MAP szenzor van) rögzítését qrtam el, az egyik csavar ferdén ment be és megtépte az ellendarabot, úgyhogy most együtt forognak.  gun
ami rögzíti a fémcsőszakaszt?tekerd le róla komifogóval ellentartva,és cseréld ki a csavart egy másikra és tegyél rá anyát.csak zsírozd be és akkor nem rohad össze.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4535 Dátum: 2010.08.24 kedd, 10:58:33 »

ami rögzíti a fémcsőszakaszt?tekerd le róla komifogóval ellentartva,és cseréld ki a csavart egy másikra és tegyél rá anyát.csak zsírozd be és akkor nem rohad össze.
Gondoltam rá, csak se kombifogó se tizes csavar anyával...  rinya
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #4536 Dátum: 2010.08.24 kedd, 11:03:08 »

Gondoltam rá, csak se kombifogó se tizes csavar anyával...  rinya
Ismét egy újabb nap, hidegindításnál most se volt fehér pamacs. Most akkor a pro-tec kihozott valami vizet a üzemanyag rendszerből vagy mi történhetett?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #4537 Dátum: 2010.08.24 kedd, 14:45:47 »

Tegnap délután volt egy kis szabadidőm, s  gondoltam leszedem az EGR-t egy pucolásra. még nem nyúltam hozzá ezelött, ezért érdekelt is hogy hogy is néz ki a dolog. Nem volt nehéz leszedni... hát ami fogadott benne az elég durva volt...kb a felére csökkent a kerülete a csőnek annyi dzsuva volt benne...szépen kitisztítottam és visszakerült a helyére. Én EUR4-es motor lévén nem hiszem hogy ledugózom, mert iszonyat érzékeny vagyok ezekre a kis bisz-*** vészvisszajelzőkre, s nekem ne villogjon, meg égjen, inkább majd pucolom többször az EGR-t bár tudom, hogy a kipuff gáz ugyanúgy visszamegy. A szívósort is megvizslatom, de tegnap nem volt elég időm, meg az úgy tűnik, hogy combosabb feladat, vagy tévedek?
Naplózva
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #4538 Dátum: 2010.08.24 kedd, 16:23:47 »

A Debreceni cromaxnál azt mondták, hogy ez a spanyol ékszíjtárcsa max. 30ezret bír ki, csak saját felelősségre adták volna, ezért nem mertem megvenni. Van valakinek hosszútávú kapcsolata vele kapcsolatban?? Nem szeretném ha pár ezer km. után újra zörögne, mert akkor a guta fog megütni!!!! falbav

jobb mint a gyári Wink wave
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #4539 Dátum: 2010.08.24 kedd, 17:41:14 »

A Debreceni cromaxnál azt mondták, hogy ez a spanyol ékszíjtárcsa max. 30ezret bír ki, csak saját felelősségre adták volna, ezért nem mertem megvenni. Van valakinek hosszútávú kapcsolata vele kapcsolatban?? Nem szeretném ha pár ezer km. után újra zörögne, mert akkor a guta fog megütni!!!! falbav


En nem mertem pl kockaztatni, megvettem a gyarit. Igaz, meg csak 5000Km van benne, de ne birja  nyes
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4540 Dátum: 2010.08.24 kedd, 19:16:58 »

A Debreceni cromaxnál azt mondták, hogy ez a spanyol ékszíjtárcsa max. 30ezret bír ki, csak saját felelősségre adták volna, ezért nem mertem megvenni. Van valakinek hosszútávú kapcsolata vele kapcsolatban?? Nem szeretném ha pár ezer km. után újra zörögne, mert akkor a guta fog megütni!!!! falbav

A pesti cromaxba meg azt mondták,hogy a gyáriból cseréltek már vissza nemegyet 20ekm után,de a spanyol utángyártottból még 1sem vittek vissza reklamációban!Nekem 20e km ment már az utángyártott,de már nyugodt vagyok amióta van szabadonfutó a generátoron.Én már nem fogom a szíjtárcsát cserélni...... Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #4541 Dátum: 2010.08.24 kedd, 19:30:12 »

Sziasztok!
Kérdésem az,hogy az EGR-t telenyomhatom féktisztitóval tisztitási okokból?
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4542 Dátum: 2010.08.24 kedd, 19:45:32 »

Sziasztok!
Kérdésem az,hogy az EGR-t telenyomhatom féktisztitóval tisztitási okokból?
Há' persze!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #4543 Dátum: 2010.08.24 kedd, 20:20:17 »

Hát nem tudom hogy meg merjem-e kockáztatni?Huh?Huh? Vaki másnak van-e tapasztalata a spanyollal kapcsolatban???
Nekem is van már fönn szabadonfutó, de amikor a cseréltük a szerelőre hallgattam, aki azt mondta hogy nem nagyon szokott ez még 130 ezernél tönkremenni. Na az enyém megpusztult !!!!!! Már hallom hogy berezonál kis fordulaton, főleg ha a klíma sincs bekapcsolva.  gun

A pesti cromaxba meg azt mondták,hogy a gyáriból cseréltek már vissza nemegyet 20ekm után,de a spanyol utángyártottból még 1sem vittek vissza reklamációban!Nekem 20e km ment már az utángyártott,de már nyugodt vagyok amióta van szabadonfutó a generátoron.Én már nem fogom a szíjtárcsát cserélni...... Wink wave
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4544 Dátum: 2010.08.24 kedd, 23:08:05 »

A Debreceni cromaxnál azt mondták, hogy ez a spanyol ékszíjtárcsa max. 30ezret bír ki, csak saját felelősségre adták volna, ezért nem mertem megvenni. Van valakinek hosszútávú kapcsolata vele kapcsolatban?? Nem szeretném ha pár ezer km. után újra zörögne, mert akkor a guta fog megütni!!!! falbav

nekem mielőtt vettem a kocsit előtte cserélt le mindent ezzel kapcsolatban.A hang ugyanúgy visszajött.Én már megszoktam nem zavar.Úgy is akkor hallom ha kint állok előtte.Viszont a szerelőm is és itt a fórumon már csinálták a feszítót tömör aluba tették és így csendes lett.Viszont a tárcsát Alf dicsérte.A cromax-nál nehéz dönteni,nekem a p csúcsot mondták 3 hó de lehet 1 év is míg bírja.Na hogy döntenél ilyenkor?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #4545 Dátum: 2010.08.25 szerda, 00:17:40 »

Szevasztok!

Ma bekerült a mondiba a generátor szabadonfutó és a némileg átalakított ékszíjfeszítő. Mit mondjak, a különbséget még a barátnőm is hallotta!!! Még sosem volt ilyen csendes ez az autó!!!

Csak meg akartam osztani az örömömet veletek...  vigyor3
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4546 Dátum: 2010.08.25 szerda, 07:09:01 »

Szevasztok!

Ma bekerült a mondiba a generátor szabadonfutó és a némileg átalakított ékszíjfeszítő. Mit mondjak, a különbséget még a barátnőm is hallotta!!! Még sosem volt ilyen csendes ez az autó!!!

Csak meg akartam osztani az örömömet veletek...  vigyor3
Wink eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4547 Dátum: 2010.08.25 szerda, 07:36:05 »

Tegnap rávettem magam és felszereltem a Forge-os töltőlevegő szettet. Pakkra felment, néhol kellett szilikon spray-t nyomni rá. Persze akna nem volt a közelben, így emelő+alákúszás megoldással szereltem. Most jól néz ki, még igyekszem megmérni az új karakterisztikát.
Egyedül a job oldlali fix szakasz (amiben a MAP szenzor van) rögzítését qrtam el, az egyik csavar ferdén ment be és megtépte az ellendarabot, úgyhogy most együtt forognak.  gun
Megvan az első tapasztalat is vele: elmúlt a gyorsítási "hullmázás". Erősebb gyorsításnál két "púp" volt érezhető a gyorsulásban. Ez már a múlté. Szép egyenletesen húz a gép.
Ajánlom minen MMT6-os váltóval szerelt MK3 tulajnak ezt a csőszettet. TUdom kicsit drága, de jó.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #4548 Dátum: 2010.08.25 szerda, 09:57:24 »

Ez már a múlté. Szép egyenletesen húz a gép.
Ajánlom minen MMT6-os váltóval szerelt MK3 tulajnak ezt a csőszettet. TUdom kicsit drága, de jó.

Mennyire drága pontosan, mennyi font?
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4549 Dátum: 2010.08.25 szerda, 11:52:30 »

Mennyire drága pontosan, mennyi font?
168GBP az alap.  http://prodigymotorsport.co.uk/catalog/product_info.php?manufacturers_id=&products_id=45818
26GBP a bilincskészlet,
kb 60GBP a posta, amit persze lehet csökkenteni, ha több rendelés van.
Tehtá kb 260GBP, ha egyedül rendelsz.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Oldalak: 1 ... 84 85 86 87 88 89 90 [91] 92 93 94 95 96 97 98 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.085 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.