Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 01:30:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 108 109 110 111 112 113 114 [115] 116 117 118 119 120 121 122 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14626420 alkalommal)
0 Felhasználó és 89 vendég van a témában
p.otti
Vendég
« Új hozzászólás #5700 Dátum: 2010.11.06 szombat, 09:21:51 »

Hali!
SÜRGŐS TÁVSEGÍTSÉG KELLENE!!!!! MONDISOK TANÁCSOT LÉGYSZÍÍÍ!!!!!
Szóval ma reggel húsz perc munkába autózás után a motorból fura zörgő hang jött ami a fékre lépvén felerősödött a gázra lépve elhallgatott. Majd egyszercsak kb húsz perc után megszűnt.
Egy éven belül volt cserélve a kuplungrendszer meg négy porlasztócsúcs cserán is túl vagyunk...szóval nyugtassatok meg hogy ez nem lesz akkora gond!!!!
Azért kéne a távsegítség mert Írországban élünk és nem vagyunk remekek angolból így valamit kellene mondanunk a szerelőnél de nem tudjuk mi lehet ez?Huh?Huh?Huh??
Köszi
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #5701 Dátum: 2010.11.06 szombat, 10:47:42 »

Sziasztok!Elvileg megvan az egyenetlen járás,füstölés,kopogás hangjának az okozója!!!Sajna pcs csinálja a fordban felprogizták de továbbra is sz@r volt meg hozott railnyomás hibát igy haza hozta a srác aki csinálja,ithon kipoharazta háromnál tök egyforma a résolaj de a negyediknél brutálisan sok,egy szoval a rail nyomást ez a csucs elengedi résolajba. rinya falbav
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
p.otti
Vendég
« Új hozzászólás #5702 Dátum: 2010.11.06 szombat, 11:51:04 »

Hali!
SÜRGŐS TÁVSEGÍTSÉG KELLENE!!!!! MONDISOK TANÁCSOT LÉGYSZÍÍÍ!!!!!
Szóval ma reggel húsz perc munkába autózás után a motorból fura zörgő hang jött ami a fékre lépvén felerősödött a gázra lépve elhallgatott. Majd egyszercsak kb húsz perc után megszűnt.
Egy éven belül volt cserélve a kuplungrendszer meg négy porlasztócsúcs cserán is túl vagyunk...szóval nyugtassatok meg hogy ez nem lesz akkora gond!!!!
Azért kéne a távsegítség mert Írországban élünk és nem vagyunk remekek angolból így valamit kellene mondanunk a szerelőnél de nem tudjuk mi lehet ez?Huh?Huh?Huh??
Köszi

Na annyit mondtak a szervízbe,hogy vezérműlánc majd elküldtek egy másik szerelőhöz aki viszont egyből rávágta, hogy nem a vezérműlánc hanem a ventilátor ékszíj. Ez adja azt a rémes kopogó hangot, és rövid távon nem okoz problémát. Vaakinek tapasztalata ezügyben?Huh?Huh??
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #5703 Dátum: 2010.11.06 szombat, 12:02:46 »

Na annyit mondtak a szervízbe,hogy vezérműlánc majd elküldtek egy másik szerelőhöz aki viszont egyből rávágta, hogy nem a vezérműlánc hanem a ventilátor ékszíj. Ez adja azt a rémes kopogó hangot, és rövid távon nem okoz problémát. Vaakinek tapasztalata ezügyben?Huh?Huh??

Szia! A hosszbordás szijnak rémes berregö,csattogó hangja van.Elvileg lehet ez a bajod.ha felnyitod a gépháztetöt,beinditod lehet látni,hogy a szijj remeg,csapkod ha a feszitöd gumi szilentje nagyon kivan akkor az kopog is.De ha ez a bajod és cserélteted a szijjrendszert akkor érdemes a generátor tárcsáját szabadonfutósra cserélni.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #5704 Dátum: 2010.11.06 szombat, 12:47:27 »

Szia!

Már a csúcsokat is szét tudják szedni, nem kell cserélni mindent, mert csak a hegyet is elég, ami 13 ezer / db!!!
Korábban az egészet kellett!

Szia!! Hol csinálják?Huh?Huh?Huh?Huh? Tel,e-mail,web?Huh?Huh?Huh?Huh???
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5705 Dátum: 2010.11.06 szombat, 12:56:26 »

Szia!! Hol csinálják?Huh?Huh?Huh?Huh? Tel,e-mail,web?Huh?Huh?Huh?Huh???
ezek itt vannak asszem szigethalmon: http://euro-electric.addel.hu/detailproduct.php?productid=182369

aztán: http://www.benedeczkimuhely.hu/hun/feltoltes/1166613699.pdf


http://www.cylex-tudakozo.hu/porlaszt%C3%B3cs%C3%BAcs.html


http://www.ujpestdiesel.hu/index.php?id=araink

http://www.dieselperformance.hu/szolgaltatasok.html

stb,stb,stb
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #5706 Dátum: 2010.11.06 szombat, 13:25:43 »

Húúú, én meg azt hittem hogy az nem is baj ha elsőre megse mozdult a motor... Sad de azóta is és azelőtt is mindig indított, semmi baj nincsen vele. Szerintem még az eredeti akku van benne, mert Ford... Cheesy Na de megtaláltam az izzításjelzőt utólag falbav  vigyor3 Valószínű hogy akkor tényleg akku mert volt olyan is hogy hidegebb volt és nem tekert olyan fitten mint ahogyan szokott Cheesy de azon a bizonyos reggelen első indítani próbálkozásra semmi sem történt! lassan elérjük a 140.000-et és szervíz vagyis teljes átvizsgálás. majd megmondják az okosok mi a baj Cheesy félek lesz másis Cheesy

Köszönöm a válaszokat!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #5707 Dátum: 2010.11.06 szombat, 13:44:27 »

Köszi Alf!!!!! :worship:Esetleg kelet Magyarországon?Huh???
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5708 Dátum: 2010.11.06 szombat, 14:28:15 »

Köszi Alf!!!!! :worship:Esetleg kelet Magyarországon?Huh???
vigyor3
http://www.google.hu/#hl=hu&q=cr+porlaszt%C3%B3+jav%C3%ADt%C3%A1s+debrecen&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=d0f34c5b00255ce2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #5709 Dátum: 2010.11.06 szombat, 14:43:46 »

Köszi!!!!! worship worship
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #5710 Dátum: 2010.11.06 szombat, 16:36:58 »

Köszi!!!!! worship worship

Google is your friend  hehe
Naplózva
Laccus.27
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #5711 Dátum: 2010.11.06 szombat, 17:11:30 »

Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék az alábbi diagnózishoz:
Ma reggel indítás után ingadozott az alapjáratom 800 és 950 között szép lassan, a motor hangján szinte észre se lehetett venni. Kb 1 perc járatás után leállít, majd újraindít. Azonnal 750-es stabil alapjárat, ahogy szokott eddig. Tegnap kint aludt csillaggarázsban a gép, nem gyakran fordul elő...
Aztán folytatnám, hogy kb 15km megtétele után 60-nál 5.-be elkezdett gyorsítani magától kb 70-ig, de ekkor már olyan 1500-at forgott a motor.
Kivettem sebességből, alapjárat vissza 1000-re, aztán vissza 5.-sebbességbe és megint gyorsít. Kis gázadásra motorfék és azóta minden ok.
A csúcsok mellett nincs gázolaj, száraz minden. Valami jeladóra gyanakodnék, vagy az elektromos gázpedál?
Valakinek ötlet?
Érdeklődve várom a tanácsokat. Üdv: Laci
Naplózva

MKIII 2.0/130LE TDCi Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5712 Dátum: 2010.11.06 szombat, 18:14:50 »

Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék az alábbi diagnózishoz:
Ma reggel indítás után ingadozott az alapjáratom 800 és 950 között szép lassan, a motor hangján szinte észre se lehetett venni. Kb 1 perc járatás után leállít, majd újraindít. Azonnal 750-es stabil alapjárat, ahogy szokott eddig. Tegnap kint aludt csillaggarázsban a gép, nem gyakran fordul elő...
Aztán folytatnám, hogy kb 15km megtétele után 60-nál 5.-be elkezdett gyorsítani magától kb 70-ig, de ekkor már olyan 1500-at forgott a motor.
Kivettem sebességből, alapjárat vissza 1000-re, aztán vissza 5.-sebbességbe és megint gyorsít. Kis gázadásra motorfék és azóta minden ok.
A csúcsok mellett nincs gázolaj, száraz minden. Valami jeladóra gyanakodnék, vagy az elektromos gázpedál?
Valakinek ötlet?
Érdeklődve várom a tanácsokat. Üdv: Laci
maf szenzor tisztítást neki.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #5713 Dátum: 2010.11.06 szombat, 18:20:06 »

Alapjárat az stabil 750-kell legyen? Nekem sohasem volt annyi mindig is olyan 800körül volt!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5714 Dátum: 2010.11.06 szombat, 18:28:13 »

Alapjárat az stabil 750-kell legyen? Nekem sohasem volt annyi mindig is olyan 800körül volt!
igen-üzemmelegen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5715 Dátum: 2010.11.06 szombat, 18:33:01 »

Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék az alábbi diagnózishoz:
Ma reggel indítás után ingadozott az alapjáratom 800 és 950 között szép lassan, a motor hangján szinte észre se lehetett venni. Kb 1 perc járatás után leállít, majd újraindít. Azonnal 750-es stabil alapjárat, ahogy szokott eddig. Tegnap kint aludt csillaggarázsban a gép, nem gyakran fordul elő...
Aztán folytatnám, hogy kb 15km megtétele után 60-nál 5.-be elkezdett gyorsítani magától kb 70-ig, de ekkor már olyan 1500-at forgott a motor.
Kivettem sebességből, alapjárat vissza 1000-re, aztán vissza 5.-sebbességbe és megint gyorsít. Kis gázadásra motorfék és azóta minden ok.
A csúcsok mellett nincs gázolaj, száraz minden. Valami jeladóra gyanakodnék, vagy az elektromos gázpedál?
Valakinek ötlet?
Érdeklődve várom a tanácsokat. Üdv: Laci
15liternyi maradék üzához önts 1 flaska Dízel injektor tisztító adalékotÍ!jól hajtsd meg,mondjuk érdemes egy kis autópályás útszakaszra is felmenni.
Miután kifogy az adalékolt nyál,újratankolsz és se síre se hamva az önálló gyorsításnak.Én is tapasztaltam 2 éve.....http://mondeo.hu/index.php?topic=6.msg299024#msg299024
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #5716 Dátum: 2010.11.06 szombat, 18:39:52 »

akkor az minek van hogy sohasem volt még 750? mintha nálam ez lenne a normál alapjárat... Nem lehet hogy ezt az előző gazdi megváltoztatta? Vagy ilyet nem lehet?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5717 Dátum: 2010.11.06 szombat, 18:42:30 »

akkor az minek van hogy sohasem volt még 750? mintha nálam ez lenne a normál alapjárat... Nem lehet hogy ezt az előző gazdi megváltoztatta? Vagy ilyet nem lehet?
az sw-d neked lehet már sokkal újabb,mint a mieink.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
pusu
Vendég
« Új hozzászólás #5718 Dátum: 2010.11.06 szombat, 20:03:24 »

Sziasztok!

Azt szeretném megtudni,hogyha az EGR-t ledugózom akkor a hibajelet mindíg törölni kell vagy csak elég egyszer,és a műszakin(zöldkártyán)vissza e kell csinálni az egészet vagy simán átmegy.
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #5719 Dátum: 2010.11.06 szombat, 20:23:33 »

Sziasztok!

Azt szeretném megtudni,hogyha az EGR-t ledugózom akkor a hibajelet mindíg törölni kell vagy csak elég egyszer,és a műszakin(zöldkártyán)vissza e kell csinálni az egészet vagy simán átmegy.
A hibakódot mindig törölni kell de lehet hekkelni,hogy ritkábban dobálja.A zöldkártyárol nem tudok mit mondani még nem voltam müszakin.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #5720 Dátum: 2010.11.06 szombat, 20:30:26 »

A hibakódot mindig törölni kell de lehet hekkelni,hogy ritkábban dobálja.A zöldkártyárol nem tudok mit mondani még nem voltam müszakin.
Nekem átment dugóval is a műszakin/zöldkártyán. De ha nem akarsz kockáztatni, akkor kb. 10 perc kiszedni.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5721 Dátum: 2010.11.06 szombat, 20:36:57 »

Nekem átment dugóval is a műszakin/zöldkártyán. De ha nem akarsz kockáztatni, akkor kb. 10 perc kiszedni.
Viszont neked mindig ég és ahogy mondtad nem is zavar.Nemde!!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5722 Dátum: 2010.11.06 szombat, 20:39:35 »

Alapjárat az stabil 750-kell legyen? Nekem sohasem volt annyi mindig is olyan 800körül volt!
Nekem mhidegen-melegen 750,a 3. vonalnál áll.Most lehet pontosan mérve egy kicsit több.Viszont múltkor 0 fok volt nálunk és kint pakolás után beindítottam felemelte az elektronika 900 körüle,de 20 ásodperc múlva vissza állt.Soha még nem állt máshol mint a 3.vonalnál.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
pusu
Vendég
« Új hozzászólás #5723 Dátum: 2010.11.06 szombat, 20:41:38 »

Köszönöm.
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #5724 Dátum: 2010.11.06 szombat, 20:42:40 »

Viszont neked mindig ég és ahogy mondtad nem is zavar.Nemde!!!!!
Ha kitörlöm, néhány 100km után visszajön, ezért nem foglakozok vele.  Wink
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5725 Dátum: 2010.11.06 szombat, 20:59:54 »

Ha kitörlöm, néhány 100km után visszajön, ezért nem foglakozok vele.  Wink

a világitó MIL lámpa már eleve bukta vizsgán....  Wink
de simán átkell mennie dugóval is...
Naplózva
Laccus.27
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #5726 Dátum: 2010.11.06 szombat, 22:50:23 »

15liternyi maradék üzához önts 1 flaska Dízel injektor tisztító adalékotÍ!jól hajtsd meg,mondjuk érdemes egy kis autópályás útszakaszra is felmenni.
Miután kifogy az adalékolt nyál,újratankolsz és se síre se hamva az önálló gyorsításnak.Én is tapasztaltam 2 éve.....http://mondeo.hu/index.php?topic=6.msg299024#msg299024

Hi!
Adalékból milyet vegyek? Azt a narancssárga flakont, ami már 1000x téma volt a fórumon? (Most hirtelen nem jut eszembe a neve)
Amúgy csak hidegen csinálja, ma du./este 3x kellett megállnom kicsit hosszabb időre és mind a 3 újraindításnál kezdte. Aztán pár perc múlva minden ok.
u.i.: Az új csajomnak nagyon tetszett az automata tempomat :-)))
Köszi a segítséget mindenkinek! Laci...
Naplózva

MKIII 2.0/130LE TDCi Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5727 Dátum: 2010.11.06 szombat, 22:56:57 »

Hi!
Adalékból milyet vegyek? Azt a narancssárga flakont, ami már 1000x téma volt a fórumon? (Most hirtelen nem jut eszembe a neve)
Amúgy csak hidegen csinálja, ma du./este 3x kellett megállnom kicsit hosszabb időre és mind a 3 újraindításnál kezdte. Aztán pár perc múlva minden ok.
u.i.: Az új csajomnak nagyon tetszett az automata tempomat :-)))
Köszi a segítséget mindenkinek! Laci...
A kéket mert az való a megasnyomású rendszerbe.Ahogy ALF is mondta mert én is így használom negyed tankhoz rakd be és go előre amíg kinem fogy a tank. eljen eljen taps
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5728 Dátum: 2010.11.06 szombat, 22:58:10 »

A kéket mert az való a megasnyomású rendszerbe.Ahogy ALF is mondta mert én is így használom negyed tankhoz rakd be és go előre amíg kinem fogy a tank. eljen eljen taps
A neve PROTECH!!!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Laccus.27
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #5729 Dátum: 2010.11.07 vasárnap, 08:54:42 »

A neve PROTECH!!!!!!

 worship 1000 hála, kipróbálom és írok majd, hogy hatott-e az anyag.
Naplózva

MKIII 2.0/130LE TDCi Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5730 Dátum: 2010.11.07 vasárnap, 10:46:20 »

worship 1000 hála, kipróbálom és írok majd, hogy hatott-e az anyag.


Ne felejts el utána GO szűrőt cserélni.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Laccus.27
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #5731 Dátum: 2010.11.07 vasárnap, 11:09:31 »

Ne felejts el utána GO szűrőt cserélni.

Most cseréltem 2 hete olajat, szűrőket. (Go, olaj, pollen), biztos kell cserélni? Nem szívesen vennék megint 12000ért...
Sosem használom ki a tank alját, talán nem jut kosz az alacsony szakaszba. Vagy ezt most rosszul gondolom?
Ja és Bosch/Ford szűrőt használok, 5-30W Mobil1 full szint. olajat, 20.000-ként cserélem.
Naplózva

MKIII 2.0/130LE TDCi Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5732 Dátum: 2010.11.07 vasárnap, 15:31:36 »

Most cseréltem 2 hete olajat, szűrőket. (Go, olaj, pollen), biztos kell cserélni? Nem szívesen vennék megint 12000ért...
Sosem használom ki a tank alját, talán nem jut kosz az alacsony szakaszba. Vagy ezt most rosszul gondolom?
Ja és Bosch/Ford szűrőt használok, 5-30W Mobil1 full szint. olajat, 20.000-ként cserélem.
Majd meglátod.10 ezer km után meg kell ismételni nem árt.Ha annyi koszt felold és hiba lesz vele nemtudod elkerülni úgyse.Azért az igaz,hogy a Ford 20 ezer km-es olaj cserét ír elő,de 15 ezer után jó ha cseréled.Én mindenből a gyárit használom.Szerintem ha még ilyen adalékkal nemvolt kipucolva a rendszer lehet,hogy újra cserélhetsz GO szürőt. eljen eljen eljen
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Laccus.27
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #5733 Dátum: 2010.11.07 vasárnap, 22:40:48 »

Majd meglátod.10 ezer km után meg kell ismételni nem árt.Ha annyi koszt felold és hiba lesz vele nemtudod elkerülni úgyse.Azért az igaz,hogy a Ford 20 ezer km-es olaj cserét ír elő,de 15 ezer után jó ha cseréled.Én mindenből a gyárit használom.Szerintem ha még ilyen adalékkal nemvolt kipucolva a rendszer lehet,hogy újra cserélhetsz GO szürőt. eljen eljen eljen

Üdv!
Mostmár őszinte a mosoly az arcomon, a probléma megszűnt.(nehogy elkiabáljam) Semmit sem csináltam vele, ma megint mentem a kocsival és úgy tűnik rendben van. Azért ezt az adalékosdit megpróbálom, ártani nem árt. Még egy hülye kérdésem lenne, mégpedig hogy mennyire szabad teletankolni a dízelt?
Szinte rögeszmévé vált, hogy mérem a fogyasztást. A computer 5.4-et ír, de én tankolásokkor 5.1-et számolok. Viszont ezt csak akkor tudom pontosan, amikor látom a go szintjét a "nyelőcsőben". Szerintetek?
Laci
Naplózva

MKIII 2.0/130LE TDCi Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5734 Dátum: 2010.11.07 vasárnap, 22:46:35 »

Üdv!
Mostmár őszinte a mosoly az arcomon, a probléma megszűnt.(nehogy elkiabáljam) Semmit sem csináltam vele, ma megint mentem a kocsival és úgy tűnik rendben van. Azért ezt az adalékosdit megpróbálom, ártani nem árt. Még egy hülye kérdésem lenne, mégpedig hogy mennyire szabad teletankolni a dízelt?
Szinte rögeszmévé vált, hogy mérem a fogyasztást. A computer 5.4-et ír, de én tankolásokkor 5.1-et számolok. Viszont ezt csak akkor tudom pontosan, amikor látom a go szintjét a "nyelőcsőben". Szerintetek?
Laci
Nyugodtan fullig tankolhatod,én is így szoktam.Amikor kattan a pisztoly utána lassan tudod tankolni mert habzik a gázolaj.Amikor meglátod akkor van tele.Atrtól nelepődj meg ,nmert sokan többet is tankoltak már mint a tank tartalma.Én átlagban 58.5 litert tankolok bele,ilyenkor már ég a tank jelző.Az adalékot ahogy írtuk többen is próbáld ki náná,hogy használ. taps taps taps
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #5735 Dátum: 2010.11.08 hétfő, 09:59:51 »

Nyugodtan fullig tankolhatod,én is így szoktam.Amikor kattan a pisztoly utána lassan tudod tankolni mert habzik a gázolaj.Amikor meglátod akkor van tele.Atrtól nelepődj meg ,nmert sokan többet is tankoltak már mint a tank tartalma.Én átlagban 58.5 litert tankolok bele,ilyenkor már ég a tank jelző.Az adalékot ahogy írtuk többen is próbáld ki náná,hogy használ. taps taps taps

Én úgy szoktem tankolni, hogy amikor egyszer kattan, akkor még 2 kattanásnit tankolok, ez - gondolom- kb ugyanannyi naftát jelent tankolásonként.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
p.otti
Vendég
« Új hozzászólás #5736 Dátum: 2010.11.08 hétfő, 15:19:11 »

Sziasztok!
Nem nagyon tolongtatok a válaszadással így megkérdezem még egyszer volt e már valakinek ventilátor ékszíj problémája?Huh?
Aki nem olvasta volna az előző hozzászólásom:
2003as 2.0 tdci mondeo tulajok vagyunk 198ezerkmel. Egyik pillanatról a másikra elkezdett hangosan kopogni valami a motornál a vezérműlánc körül. Első szerelő rögtön rávágta vezérműlánc probléma és el is irányított máshova mondván ez nagy meló ők nem vállalják. Átmentünk B szerelőhöz aki egyből közölte nem vezérműlánc hiba hanem a ventilátor szíj kopog még a héten így nyugodtan használhatjuk nem lesz gond. Pénteken visszük vissza mert akkor lesz ideje a szerelőnek megcsinálni.
Légyszi fontos hogy írjatok valamit mert elég tanácstalanok vagyunk pláne itt a világvégén Írországba.
Köszi szépen!
Amúgy már kezdek kicsit bepöccenni imádott autónkra mert idén elég sokat nyitogatja a pénztárcánkat -kuplung, kuplungtárcsa csere, 4új porlasztócsúcs és még ez is...mi jön még?Huh??
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5737 Dátum: 2010.11.08 hétfő, 15:38:16 »

Sziasztok!
Nem nagyon tolongtatok a válaszadással így megkérdezem még egyszer volt e már valakinek ventilátor ékszíj problémája?Huh?
Aki nem olvasta volna az előző hozzászólásom:
2003as 2.0 tdci mondeo tulajok vagyunk 198ezerkmel. Egyik pillanatról a másikra elkezdett hangosan kopogni valami a motornál a vezérműlánc körül. Első szerelő rögtön rávágta vezérműlánc probléma és el is irányított máshova mondván ez nagy meló ők nem vállalják. Átmentünk B szerelőhöz aki egyből közölte nem vezérműlánc hiba hanem a ventilátor szíj kopog még a héten így nyugodtan használhatjuk nem lesz gond. Pénteken visszük vissza mert akkor lesz ideje a szerelőnek megcsinálni.
Légyszi fontos hogy írjatok valamit mert elég tanácstalanok vagyunk pláne itt a világvégén Írországba.
Köszi szépen!
Amúgy már kezdek kicsit bepöccenni imádott autónkra mert idén elég sokat nyitogatja a pénztárcánkat -kuplung, kuplungtárcsa csere, 4új porlasztócsúcs és még ez is...mi jön még?Huh??
Azmiaz a ventilátor szíj? Mi volt az angol terminológia? Merthogy a mondeoban nincs "ventilátorszíj" van viszont hosszbordás szíj a generátoron/klímán és a szervo/vízpumpa kombináción. Az egyik a motor szemből bal oldalán a másik meg a jobbon van.
A generátor oldali szíj angol neve front auxiliary belt system (aux belt) és azért lehet "ventilátorhoz" köze, mert ez hajtja a klímakompresszort.
Ha ezzel van a gond, akkor szíj (=belt), szíjfeszítő (=tensioner), vezetőgörgők (=roller) (2db), főtengely szíjtárcsa (=dual mass crankshaft pulley) csere lehet + az általunk (is) ajánlott generátor szabadonfutó (=alternator clutch pulley) felszerelése. Ez kvázi örökre megoldja a dolgot. Árban nem olcsó, 300-500GBP. De ha nincs nagyon szétmenve a feszítő és a főtengely tárcsa, a generátor szabadonfutósítása megoldja.
Ha angol segítség kell, érdemes benézni a talkford.com-ra.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #5738 Dátum: 2010.11.08 hétfő, 15:40:18 »

Sziasztok!
Nem nagyon tolongtatok a válaszadással így megkérdezem még egyszer volt e már valakinek ventilátor ékszíj problémája?Huh?
Aki nem olvasta volna az előző hozzászólásom:
2003as 2.0 tdci mondeo tulajok vagyunk 198ezerkmel. Egyik pillanatról a másikra elkezdett hangosan kopogni valami a motornál a vezérműlánc körül. Első szerelő rögtön rávágta vezérműlánc probléma és el is irányított máshova mondván ez nagy meló ők nem vállalják. Átmentünk B szerelőhöz aki egyből közölte nem vezérműlánc hiba hanem a ventilátor szíj kopog még a héten így nyugodtan használhatjuk nem lesz gond. Pénteken visszük vissza mert akkor lesz ideje a szerelőnek megcsinálni.
Légyszi fontos hogy írjatok valamit mert elég tanácstalanok vagyunk pláne itt a világvégén Írországba.
Köszi szépen!
Amúgy már kezdek kicsit bepöccenni imádott autónkra mert idén elég sokat nyitogatja a pénztárcánkat -kuplung, kuplungtárcsa csere, 4új porlasztócsúcs és még ez is...mi jön még?Huh??
Szerintem félreértetted: nem ventillátor, hanem generátor.
Cserélni kell a szíjat, szíjfeszítőt, vezetőgörgőket és a főtengely szíjtárcsát. Javasolt a generátor szíjtárcsa cseréje szabadonfutósra.
« Utoljára szerkesztve: 2010.11.08 hétfő, 16:02:15 írta arrabonus » Naplózva
p.otti
Vendég
« Új hozzászólás #5739 Dátum: 2010.11.08 hétfő, 16:11:30 »

Szerintem félreértetted: nem ventillátor, hanem generátor.
Cserélni kell a szíjat, szíjfeszítőt, vezetőgörgőket és a főtengely szíjtárcsát. Javasolt a generátor szíjtárcsa cseréje szabadonfutósra.


angol járműipari szótár fordította ventilátor ékszíjra: fanbelt Roll Eyes
Köszi a választ
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5740 Dátum: 2010.11.08 hétfő, 18:38:04 »

angol járműipari szótár fordította ventilátor ékszíjra: fanbelt Roll Eyes
Köszi a választ
ez OK csak a mondeoban nincs ilyen. Aux belt viszont van
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
p.otti
Vendég
« Új hozzászólás #5741 Dátum: 2010.11.08 hétfő, 18:40:50 »

ez OK csak a mondeoban nincs ilyen. Aux belt viszont van

Akkor ilyenkor mi a helyzet? A szerelő egyértelműen fanbelt et mondott. Akkor mi is lehet itt a probléma?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5742 Dátum: 2010.11.08 hétfő, 19:12:26 »

Akkor ilyenkor mi a helyzet? A szerelő egyértelműen fanbelt et mondott. Akkor mi is lehet itt a probléma?
a generátorszíj oldalt javíttasd meg.3db görgő, 1db automata szíjfeszítő,1db főtengelyszíjtárcsa(2tömegű),1db új szíj.és egy szabadonfutó a generátorra.A klímacsapágyat ellenőrizni kell!
Ez itthon kb 80-100e ft lenne,kb 80e csak az anyag.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #5743 Dátum: 2010.11.08 hétfő, 20:23:16 »

Sziasztok!
Tünetek hidegindításnál max 3mp-es kék füst (időnként 950 helyett 700 as alapjárat ugyanennyi ideig) utána semmi gond, stabil alapjárat semmi füst, csak max egy kis pára.
Ugye csak izzítógyergya? Roll Eyes (251e km)

Köszi!
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5744 Dátum: 2010.11.08 hétfő, 20:25:47 »

Akkor ilyenkor mi a helyzet? A szerelő egyértelműen fanbelt et mondott. Akkor mi is lehet itt a probléma?
Kicsi kacsójával lesz szíves rámutatni a kérdéses alkatrészre.
Neked meg a talkford.com vonatkozó topicjait javasolom, ott kb. minden harmadik topic az aux belt rattle és vonatkozó kérdésekkel foglalkozik. Smiley  wave
Ha lesz időm, keresek neked egyet. Van amelyikben robbantott ábra is van a szíjpályáról. Azt kellene a szerelő orra alá dugni.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5745 Dátum: 2010.11.08 hétfő, 20:42:06 »

Sziasztok!
Tünetek hidegindításnál max 3mp-es kék füst (időnként 950 helyett 700 as alapjárat ugyanennyi ideig) utána semmi gond, stabil alapjárat semmi füst, csak max egy kis pára.
Ugye csak izzítógyergya? Roll Eyes (251e km)

Köszi!
hát nem innák rá citromos teánál erősebb mérget.... Roll Eyes

Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5746 Dátum: 2010.11.08 hétfő, 20:47:28 »

Sziasztok!
Tünetek hidegindításnál max 3mp-es kék füst (időnként 950 helyett 700 as alapjárat ugyanennyi ideig) utána semmi gond, stabil alapjárat semmi füst, csak max egy kis pára.
Ugye csak izzítógyergya? Roll Eyes (251e km)

Köszi!
persze. csak az a fránya alacsony kompresszió ne lenne mellette kopott gyűrű miatt.  rinya
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #5747 Dátum: 2010.11.08 hétfő, 20:54:52 »

persze. csak az a fránya alacsony kompresszió ne lenne mellette kopott gyűrű miatt.  rinya

gondolkoztam, hogy feltegyem a kérdést, hátha még homokba dughatom a fejem:)

de egyébként gyűrűkopás esetén tovább kellene füstölnie, nem?
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5748 Dátum: 2010.11.08 hétfő, 21:05:46 »

gondolkoztam, hogy feltegyem a kérdést, hátha még homokba dughatom a fejem:)

de egyébként gyűrűkopás esetén tovább kellene füstölnie, nem?

nem biztos, mert:
AMig nincs teljes olajzás, nincs meg a teljes kompresszió. Az olajfilm zárja az égésteret és megnő a kompresszió.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #5749 Dátum: 2010.11.08 hétfő, 21:24:10 »

nem biztos, mert:
AMig nincs teljes olajzás, nincs meg a teljes kompresszió. Az olajfilm zárja az égésteret és megnő a kompresszió.

Végső soron a kopáson változtatni nem nagyon lehet. Ekkora km-nél gondolom ez nem meglepő. Undecided
Tehát az izzítógyertya  nem biztos, hogy rossz Huh?
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Oldalak: 1 ... 108 109 110 111 112 113 114 [115] 116 117 118 119 120 121 122 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.