Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:49:21
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
144
145
146
147
148
149
150
[
151
]
152
153
154
155
156
157
158
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14634774 alkalommal)
0 Felhasználó és 118 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7500 Dátum:
2011.01.27 csütörtök, 18:01:15 »
Idézetet írta: Zsiri - 2011.01.27 csütörtök, 17:57:56
Még annyi sem kell hozzá!
4-ben vizes úton, hirtelen nekem sem szabad kibillenteni előzéshez az autót, mert elmászik.
De a 2.2-ben van kipörgésgátló.
ilyesmit már én is tapasztaltam, de nem mertem volna erre fogni. lehet, nem is ez volt
az mivel jobb?? elveszi a gázt és nem gyorsulsz
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsiri
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7501 Dátum:
2011.01.27 csütörtök, 18:01:41 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.01.27 csütörtök, 18:00:01
No, de azt ki is lehet am kapcsolni! :-)
AndyA
Én meg be sem tudom kapcsolni!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7502 Dátum:
2011.01.27 csütörtök, 18:02:27 »
Idézetet írta: Zsiri - 2011.01.27 csütörtök, 18:01:41
Én meg be sem tudom kapcsolni!
én meg örülök neki, hogy nincs
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsiri
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7503 Dátum:
2011.01.27 csütörtök, 18:05:06 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.27 csütörtök, 18:02:27
én meg örülök neki, hogy nincs
Egy ESP néha azért jól jönne!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7504 Dátum:
2011.01.27 csütörtök, 18:24:10 »
Idézetet írta: Zsiri - 2011.01.27 csütörtök, 17:40:06
Erre nagyon kíváncsi vagyok!
Normál 2.2-est csak chippeléssel 190-195 pacira lehet izmosítani.
Ezekkel a plusz módosításokkal mire számítasz?
Amúgy egy hasonlóan átalakított mondi, de őt ismered is nem?
http://www.youtube.com/watch?v=Nz5m2WH3sTs
http://www.youtube.com/watch?v=zxm6-o6RDPs
igen...egy belga srác...de már rég beszéltem vele....ugyanazzal chippel mint akit tudok,elküldtem neki az én chipemet és azt mondta hogy elég jól megvan irva...
Naplózva
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7505 Dátum:
2011.01.27 csütörtök, 18:32:52 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.01.27 csütörtök, 18:00:01
No, de azt ki is lehet am kapcsolni! :-)
AndyA
Azthiszem hatvannál autómatán vissza is kapcsol,nálam igy csinálgassa a ESP.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7506 Dátum:
2011.01.27 csütörtök, 18:58:28 »
Idézetet írta: cseresznye - 2011.01.27 csütörtök, 18:32:52
Azthiszem hatvannál autómatán vissza is kapcsol,nálam igy csinálgassa a ESP.
Nem erre gondoltam, hanem a regi viccrea amikor a komaasszony elhivja a komajat az erdobe gombat szedni. Mar jonnek kifele az erdobol, ki is ernek baj nelkul, mire az asszony:
- Komamuram, azert feltem am, hogy lefog engemet itten ebben a nagy, sotet erdoben!
- Hogy tettem volna, hat esett az eso, vizes a fu!
- Hat, leteritettem vo'n a nagykendot...!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7507 Dátum:
2011.01.27 csütörtök, 19:01:07 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.01.27 csütörtök, 18:58:28
Nem erre gondoltam, hanem a regi viccrea amikor a komaasszony elhivja a komajat az erdobe gombat szedni. Mar jonnek kifele az erdobol, ki is ernek baj nelkul, mire az asszony:
- Komamuram, azert feltem am, hogy lefog engemet itten ebben a nagy, sotet erdoben!
- Hogy tettem volna, hat esett az eso, vizes a fu!
- Hat, leteritettem vo'n a nagykendot...!
AndyA
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
casper
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7508 Dátum:
2011.01.27 csütörtök, 20:14:15 »
Sziasztok!Kicseréltünk minden tömitést a go rendszerben és még nindig ejti az olajat.Kérdésem h a magasnyomásu vagy a szelep okozhatja e problémát és hogy mibe kerül a javításuk?A Közös csönél meg volt lazulva az egyik csö azt ráhuztuk és megszünt a szivárgás.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7509 Dátum:
2011.01.27 csütörtök, 20:20:05 »
Idézetet írta: casper - 2011.01.27 csütörtök, 20:14:15
Sziasztok!Kicseréltünk minden tömitést a go rendszerben és még nindig ejti az olajat.Kérdésem h a magasnyomásu vagy a szelep okozhatja e problémát és hogy mibe kerül a javításuk?A Közös csönél meg volt lazulva az egyik csö azt ráhuztuk és megszünt a szivárgás.
A magasnyomású szivattyúban van egy szhttp://www.cromax.hu/index.php?katid=42479153&termek_al_id=18553&katnev=Nagynyomású szivattyú szelep TDCielep az kb 32000ft.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7510 Dátum:
2011.01.27 csütörtök, 20:21:41 »
Idézetet írta: casper - 2011.01.27 csütörtök, 20:14:15
Sziasztok!Kicseréltünk minden tömitést a go rendszerben és még nindig ejti az olajat.Kérdésem h a magasnyomásu vagy a szelep okozhatja e problémát és hogy mibe kerül a javításuk?A Közös csönél meg volt lazulva az egyik csö azt ráhuztuk és megszünt a szivárgás.
érdemes lenne próbaképpen kivenni a rendszerből a résolajvisszatérő cső "T" elágazóját,ami a szűrőre megy.a szűrő csonkját lekell dugózni,úgy,hogy ráhúzol 1 tíz cm-es szilikoncsövet,és elszorítod azt,hogy ott ne kaphasson falslevegőt.A "T" elágat meg kikell váltani egy kb 80 cm es sima olajálló tömlővel.az elágazós csőszakaszt kompletten kilehet ezzel váltani.A 2 végén bilincset kell használni.
Azért mondom ezt a módszert,mert ez a leggyengébb pontja a rendszernek,és ennél komolyabb hibák nagyon ritkán fordulnak elő!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7511 Dátum:
2011.01.27 csütörtök, 20:22:51 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.01.27 csütörtök, 20:20:05
A magasnyomású szivattyúban van egy sz
http://www.cromax.hu/index.php?katid=42479153&termek_al_id=18553&katnev=Nagynyom
ású szivattyú szelep TDCielep az kb 32000ft.
csak ez a nagynyomású oldalon van,és nem a szívóágon......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7512 Dátum:
2011.01.27 csütörtök, 20:27:54 »
Idézetet írta: alf - 2011.01.27 csütörtök, 20:22:51
csak ez a nagynyomású oldalon van,és nem a szívóágon......
Tudom,csak a szelepre koncentráltem.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7513 Dátum:
2011.01.27 csütörtök, 20:37:39 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.01.27 csütörtök, 20:27:54
Tudom,csak a szelepre koncentráltem.
viszont a Tis-ben találtam javítási metodikákat a nagynyomású szippancsra vonatkozóan,és abban van olyan is,hogy a visszatérő csőnél van valamilyen szelep......
http://invitelweb.hu/tamas.simon/pumpa.doc
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
elyman
Vendég
TDCi motorok, Vezerles beallitasa??
«
Új hozzászólás #7514 Dátum:
2011.01.27 csütörtök, 20:54:10 »
Adott egy 2004, 2.0 TDCI 16V Ford Mondeo, motor kod HJBC! A gond vele, hogy nem kapok sem rajzot, sem leirast a vezerles beallitasaval kapcsolatosan! Ujba kellene tennem a vezerlest de ha a bosh-bol kinezem es ugy allitom be a vezerlest akkor nem indul, tehat valami gubi van vagy stiki amit nem tudok.
Naplózva
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok, Vezerles beallitasa??
«
Új hozzászólás #7515 Dátum:
2011.01.28 péntek, 10:21:13 »
Idézetet írta: elyman - 2011.01.27 csütörtök, 20:54:10
Adott egy 2004, 2.0 TDCI 16V Ford Mondeo, motor kod HJBC! A gond vele, hogy nem kapok sem rajzot, sem leirast a vezerles beallitasaval kapcsolatosan! Ujba kellene tennem a vezerlest de ha a bosh-bol kinezem es ugy allitom be a vezerlest akkor nem indul, tehat valami gubi van vagy stiki amit nem tudok.
Mi baj van vele?Mert ha rosszul raktad össze és rá inditottál akkor 90% hogy valami geb@sz lett vele.Egyik kolegám járt ugy,hogy összerakta persze russzul ráinditott nem indolt,szétszedte immár jól összerakta egy hét után leszakadt az 1-es henger szivószelepének a tányérja.Igaz ez wv 2.0-ás diesel,és ott a szelepek döntve vannak a TDCI-nél pedig függőlegesek.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Husqi
Vendég
Válasz: TDCi motorok, Vezerles beallitasa??
«
Új hozzászólás #7516 Dátum:
2011.01.28 péntek, 10:34:23 »
Idézetet írta: elyman - 2011.01.27 csütörtök, 20:54:10
Adott egy 2004, 2.0 TDCI 16V Ford Mondeo, motor kod HJBC! A gond vele, hogy nem kapok sem rajzot, sem leirast a vezerles beallitasaval kapcsolatosan! Ujba kellene tennem a vezerlest de ha a bosh-bol kinezem es ugy allitom be a vezerlest akkor nem indul, tehat valami gubi van vagy stiki amit nem tudok.
Mihez állítottad?Szinte minden autónál a lenkereket meg a vez.tengely kerekeket kell lestiftelni.Minden esetben forgasd át a motort mielött inditozol mert a szelepek beleérhetnek a dugóba.
Naplózva
habu
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7517 Dátum:
2011.01.28 péntek, 15:01:51 »
Milyen a vesz.tengely vége?,Van rajta bevágás. gondolok itt arra mintha belevágsz flexel.Mert ha van,akkor ott szokták rögzeteni egy lapos vassal a kettő veszérműtengelyt elfordulás ellen.
Naplózva
Emunem
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7518 Dátum:
2011.01.28 péntek, 15:30:25 »
Idézetet írta: Emunem - 2011.01.24 hétfő, 15:42:29
Hali, megint én.
kb 2 hete szerelőnél van az autó, és egy elég érdekes dolgot fedezett fel a szerelő:
Eltört a csapszeg, aminek a legerősebb alkatrésznek kéne lennie. Ahogy a képen is látszik, már volt egy repedés előtte is, ami mentén eltört. Ő azt mondta anyagfáradás miatt történhetett, aminek nem kéne bekövetkeznie, max kopás. Szerinte a törésből származó szilánkok vágták tönkre a csapágyat is, meg 1-2 dolgot a motorban. Szóval fűzött alj (biztos 117 e km) csere lett a vége, 300 e Ft-ba került munkadíjjal együtt. Még jó, hogy nem járkáltam vele sokat, mert a blokk oldalán is kijöhetett volna vagy a hajtókar, vagy valamelyik része belülről. (már nem tudom mit mondott)
Az a kis pukkanás pedig amit a vater hallott az az volt, amikor a csapszeg eltört.
De előtte is volt egy halk, morgó hangja, amit barátnőm apjának a mondiján nem hallottam. Az meg kopástól volt, azt mondta a szerelő.
Én csak azt tudom ajánlani mindenkinek, inkább időben nézesse meg, akármit is hall furcsának, nehogy utána kb fél milliója vesszen a kocsiba. Mi már csak tudjuk...
Szerdára készen lesz elvileg, és akkor meglátjuk, hogyan szuperál az autó. Én bízom, hogy már vége lesz a rémálomnak, és mehetek ki betyárkodni.
Üdv.
Am kérdés, valaki halott már hasonlóról, hogy csapszeg eltörjön?
Üdv.
Naplózva
casper
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7519 Dátum:
2011.01.28 péntek, 16:08:25 »
Idézetet írta: alf - 2011.01.27 csütörtök, 20:37:39
viszont a Tis-ben találtam javítási metodikákat a nagynyomású szippancsra vonatkozóan,és abban van olyan is,hogy a visszatérő csőnél van valamilyen szelep......
http://invitelweb.hu/tamas.simon/pumpa.doc
kiiktattuk a résolaj csövet de semmi,aztán kicseréltük a tömítéseket a csatikban mivel az egyik meg volt sérülve és ua.
Naplózva
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7520 Dátum:
2011.01.28 péntek, 17:46:36 »
Idézetet írta: habu - 2011.01.28 péntek, 15:01:51
Milyen a vesz.tengely vége?,Van rajta bevágás. gondolok itt arra mintha belevágsz flexel.Mert ha van,akkor ott szokták rögzeteni egy lapos vassal a kettő veszérműtengelyt elfordulás ellen.
A szelep vezérlő tengelyeket a lánckerekek felől kell rögziteni egy egy stiftel,a főtengelyt nem tudom hol kell rögziteni.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
zavadilt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7521 Dátum:
2011.01.29 szombat, 09:33:47 »
Idézetet írta: Zettlerzs - 2011.01.18 kedd, 10:05:09
Sziasztok!
Szeretnék beszámolni egy korábbi hibajelenségről ami azt hiszem elég sok mindenkit foglalkoztatott.
Jelenség: Hidegen fehér füst, rángatás. Nagy gázadás után megtalálja magát és tökéletesen ketyeg.
"Javítás": A porlasztó csúcsok be lettek mérve és tökéletesen a gyári értéket produkálták. Ennek ellenére ki lettek takarítva (nem felújítva) és javult a helyzet.
Tökéletesnek nem mondható de sokkal jobb lett a helyzet és már tudom hogy itt lesz a baj. A tisztítás nem volt drága így azzal akartam kezdeni, de a legközelebbi lépés az egy komplett felújítás lesz belőle....
Csak akartam hogy tudjátok....
Üdv!
Sziasztok!
Az én történetem hasonló, de bizonytalan vagyok néhány kérdésben, érdekelne a véleményetek.
2002-es TDCI-m van, márkaszervizelt, garantált 245.000 km-rel (újkorától megvan).Üzemanyagszűrőket az előírtnál gyakrabban cseréltem (20-40e km) és csak megbízható kutaknál tankoltam - követve a fórum leírásait.
A nyárig (220.000 km-ig) semmilyen problémám nem volt a motorral, vezérléssel, porlasztócsúcsokkal - csodálkoztak is a szervízben. Hidegindítás, alapjárat, teljesítmény rendben volt. Ekkor izzítójel villogás történt menet közben, teljesítménycsökkenésssel. A hibakód kiolvasása a 2. befecskendezőegység tűréshatár túllépését (vagy valami hasonlót) írt. Újraprogramozás, meleg próbajárat, minden OK. Hidegen viszont rángatott egy picit, hibakód nem volt, poharas vizsgálat icipici eltérést mutatott a 2-es csúcsnál. A 2-es porlasztócsúcs csere következett, a rángatás nem szűnt meg, de nyár volt, pár másodpercig csinálta, időm sem volt, megbeszéltük a (márka)szervízzel ősszel folytatjuk, mikor hidegebbek a reggelek. Bár mondták, ha nincs hibakód, és fizikailag minden a helyén, ők nem tudnak vele mit kezdeni.
A rángatás 1-2 hónap alatt magától elmúlt, tökéletes alapjárat, teljesítmény, reggeli indulás -10 fokban is.
Most, 240.000-nél megint izzítójel villogás, 3 csúcs hiba, újraprogramozás márkaszervízben és a rángatás megint előjött. Poharas vizsgálat (2-helyen is elvégezve) nem mutat eltérést (az új, 2-es hez képest a többi ugyanolyan). A rángatás mellett most már melegen is érzem, hogy büdösebb a kipufogó, mintha kopogna, hidegen pedig fehéren/szürkén füstöl és rángat 2000 alatt.
Érdekes, hogy az újraprogramozás pillanatától kezdett el egy jól működő motor rángatni mindkétszer, holott pont az ellenkezőjét várná az ember.
Márkaszervíz nem tud semmit, hibakód nincs, poharak rendben, minden a helyén.
Vacilálok, mi legyen:
Cseréljem a 3-as porlasztót vaktában? - és ha nem szűnik meg, mint a 2-es csere után?
Várjak, hátha magától elmúlik megint? - Elég durván rángat a mínusz fokokban, még ha óvatosan gyorsítok.
Cseréltessem a maradék 3 csúcsot? És ha még nem csereérettek, csak az egyik? De melyik?
Más, nem márkaszervízben talán jobban kivizsgálnák (csúcsok tesztelése, nen csak hibakód olvasása) - eddig mindig elégedett voltam a sajátommal, de azt hiszem, már váltanom kell. Olvastam egy-két márkafüggetlen diagnosztikai szervízt itt a fórumon, esetleg ha ötletet adnátok, melyik a legjobb, lehet megkeresném őket.
Köszi előre is.
Naplózva
2002 TDCI GHIA 130 LE kék kombi 245.000 km
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7522 Dátum:
2011.01.29 szombat, 11:38:29 »
Szia!
Csak annyiban szeretnék hozzászólni a problémádhoz, hogy nálam nem rángatott akkor, mikor porlasztós volt a gépezet. Sőt, a csúnya kopogós és füstölős végstádiuma előtt 5-10e km-el poharazva is volt, ott semmi eltérés nem volt tapasztalható, de már akkor is füstölt (dugózott egr-el is). A számítógép nagyon jól kompenzált, mert a műszeres vizsgálatnál se volt olyan nagy eltérés az üzemanyag átfolyások közt (sajnos). Nekem mind a négy ki lett cserélve, de még nem foglalkoztam a régiek bevizsgáltatásával, csak szépen becsomagoltam folpakkba azokat. Viszont nekem 142e-nél volt kicserélve, nem 200 felett! A kollégák majd lehet, hogy tudnak magyarázatot az én porlasztóm és a te porlasztód közti jelenség, a nálam füstölő, nálad már rángatózó viselkedésre. Vagy nem..
Bocsi, hogy beleszóltam laikusként
Idézetet írta: zavadilt - 2011.01.29 szombat, 09:33:47
Sziasztok!
Az én történetem hasonló, de bizonytalan vagyok néhány kérdésben, érdekelne a véleményetek.
2002-es TDCI-m van, márkaszervizelt, garantált 245.000 km-rel (újkorától megvan).Üzemanyagszűrőket az előírtnál gyakrabban cseréltem (20-40e km) és csak megbízható kutaknál tankoltam - követve a fórum leírásait.
........
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7523 Dátum:
2011.01.29 szombat, 18:44:47 »
Idézetet írta: zavadilt - 2011.01.29 szombat, 09:33:47
Sziasztok!
Az én történetem hasonló, de bizonytalan vagyok néhány kérdésben, érdekelne a véleményetek.
2002-es TDCI-m van, márkaszervizelt, garantált 245.000 km-rel (újkorától megvan).Üzemanyagszűrőket az előírtnál gyakrabban cseréltem (20-40e km) és csak megbízható kutaknál tankoltam - követve a fórum leírásait.
A nyárig (220.000 km-ig) semmilyen problémám nem volt a motorral, vezérléssel, porlasztócsúcsokkal - csodálkoztak is a szervízben. Hidegindítás, alapjárat, teljesítmény rendben volt. Ekkor izzítójel villogás történt menet közben, teljesítménycsökkenésssel. A hibakód kiolvasása a 2. befecskendezőegység tűréshatár túllépését (vagy valami hasonlót) írt. Újraprogramozás, meleg próbajárat, minden OK. Hidegen viszont rángatott egy picit, hibakód nem volt, poharas vizsgálat icipici eltérést mutatott a 2-es csúcsnál. A 2-es porlasztócsúcs csere következett, a rángatás nem szűnt meg, de nyár volt, pár másodpercig csinálta, időm sem volt, megbeszéltük a (márka)szervízzel ősszel folytatjuk, mikor hidegebbek a reggelek. Bár mondták, ha nincs hibakód, és fizikailag minden a helyén, ők nem tudnak vele mit kezdeni.
A rángatás 1-2 hónap alatt magától elmúlt, tökéletes alapjárat, teljesítmény, reggeli indulás -10 fokban is.
Most, 240.000-nél megint izzítójel villogás, 3 csúcs hiba, újraprogramozás márkaszervízben és a rángatás megint előjött. Poharas vizsgálat (2-helyen is elvégezve) nem mutat eltérést (az új, 2-es hez képest a többi ugyanolyan). A rángatás mellett most már melegen is érzem, hogy büdösebb a kipufogó, mintha kopogna, hidegen pedig fehéren/szürkén füstöl és rángat 2000 alatt.
Érdekes, hogy az újraprogramozás pillanatától kezdett el egy jól működő motor rángatni mindkétszer, holott pont az ellenkezőjét várná az ember.
Márkaszervíz nem tud semmit, hibakód nincs, poharak rendben, minden a helyén.
Vacilálok, mi legyen:
Cseréljem a 3-as porlasztót vaktában? - és ha nem szűnik meg, mint a 2-es csere után?
Várjak, hátha magától elmúlik megint? - Elég durván rángat a mínusz fokokban, még ha óvatosan gyorsítok.
Cseréltessem a maradék 3 csúcsot? És ha még nem csereérettek, csak az egyik? De melyik?
Más, nem márkaszervízben talán jobban kivizsgálnák (csúcsok tesztelése, nen csak hibakód olvasása) - eddig mindig elégedett voltam a sajátommal, de azt hiszem, már váltanom kell. Olvastam egy-két márkafüggetlen diagnosztikai szervízt itt a fórumon, esetleg ha ötletet adnátok, melyik a legjobb, lehet megkeresném őket.
Köszi előre is.
Ennyi km után én már az összest kicseréltem volna.Ha biztossabb akarsz lenni vizsgáltasd be próba padon a csúcsokat.Viszont ha a programozás sem segített akkor készülj fel a cserére.Viszont a szűrőt én mindegyik olajcsere esetén cserélném.Hidd el nem fölösleges főleg itthon!!!!!!Pucold ki a MAf szenzort is.Más is mond neked ötletet.Márka független szerviznél csak egy gond van,hogy valami hibát csak a gyári diag tud olvasni,én már tapasztaltam.Lehet,hogy segítettem.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7524 Dátum:
2011.01.29 szombat, 19:14:08 »
Idézetet írta: waver - 2011.01.26 szerda, 12:15:47
http://www.hasznaltauto.hu/auto/lada/samara/lada_samara_1500_sukar_verda-4455835
ennek a leirását érdemes elolvasni mindenkinek...
Én csak azt sajnálom, hogy nincs benne kilincsvilágítás, mert nekem az a gyengém...
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7525 Dátum:
2011.01.29 szombat, 19:34:19 »
zavadilt!
Esetleg keresd meg Vik-et a fórumon. Bp.-n dolgozik a lágymányosi Ford-nál. Biztosan tud segíteni!
«
Utoljára szerkesztve: 2011.01.29 szombat, 19:38:43 írta Koniman
»
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
mondeo111
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7526 Dátum:
2011.01.29 szombat, 19:42:18 »
Én sem vagyok szaki ezekben a dolgokban, de a saját tapasztalatom az hogy amikor elkezdett rángatni egy kicsit hidegen úgy 50-es tempónál és hidegen 1500-1800 fordulat körül kopogott a porlasztó, utána rövid időn belül 2 porlasztóm és a nagynyomású szivattyúm kuka lett. Fémreszelék volt a gázolajszűrőben, úgyhogy holnap műtét!!!!!
Idézetet írta: zavadilt - 2011.01.29 szombat, 09:33:47
Sziasztok!
Az én történetem hasonló, de bizonytalan vagyok néhány kérdésben, érdekelne a véleményetek.
2002-es TDCI-m van, márkaszervizelt, garantált 245.000 km-rel (újkorától megvan).Üzemanyagszűrőket az előírtnál gyakrabban cseréltem (20-40e km) és csak megbízható kutaknál tankoltam - követve a fórum leírásait.
A nyárig (220.000 km-ig) semmilyen problémám nem volt a motorral, vezérléssel, porlasztócsúcsokkal - csodálkoztak is a szervízben. Hidegindítás, alapjárat, teljesítmény rendben volt. Ekkor izzítójel villogás történt menet közben, teljesítménycsökkenésssel. A hibakód kiolvasása a 2. befecskendezőegység tűréshatár túllépését (vagy valami hasonlót) írt. Újraprogramozás, meleg próbajárat, minden OK. Hidegen viszont rángatott egy picit, hibakód nem volt, poharas vizsgálat icipici eltérést mutatott a 2-es csúcsnál. A 2-es porlasztócsúcs csere következett, a rángatás nem szűnt meg, de nyár volt, pár másodpercig csinálta, időm sem volt, megbeszéltük a (márka)szervízzel ősszel folytatjuk, mikor hidegebbek a reggelek. Bár mondták, ha nincs hibakód, és fizikailag minden a helyén, ők nem tudnak vele mit kezdeni.
A rángatás 1-2 hónap alatt magától elmúlt, tökéletes alapjárat, teljesítmény, reggeli indulás -10 fokban is.
Most, 240.000-nél megint izzítójel villogás, 3 csúcs hiba, újraprogramozás márkaszervízben és a rángatás megint előjött. Poharas vizsgálat (2-helyen is elvégezve) nem mutat eltérést (az új, 2-es hez képest a többi ugyanolyan). A rángatás mellett most már melegen is érzem, hogy büdösebb a kipufogó, mintha kopogna, hidegen pedig fehéren/szürkén füstöl és rángat 2000 alatt.
Érdekes, hogy az újraprogramozás pillanatától kezdett el egy jól működő motor rángatni mindkétszer, holott pont az ellenkezőjét várná az ember.
Márkaszervíz nem tud semmit, hibakód nincs, poharak rendben, minden a helyén.
Vacilálok, mi legyen:
Cseréljem a 3-as porlasztót vaktában? - és ha nem szűnik meg, mint a 2-es csere után?
Várjak, hátha magától elmúlik megint? - Elég durván rángat a mínusz fokokban, még ha óvatosan gyorsítok.
Cseréltessem a maradék 3 csúcsot? És ha még nem csereérettek, csak az egyik? De melyik?
Más, nem márkaszervízben talán jobban kivizsgálnák (csúcsok tesztelése, nen csak hibakód olvasása) - eddig mindig elégedett voltam a sajátommal, de azt hiszem, már váltanom kell. Olvastam egy-két márkafüggetlen diagnosztikai szervízt itt a fórumon, esetleg ha ötletet adnátok, melyik a legjobb, lehet megkeresném őket.
Köszi előre is.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7527 Dátum:
2011.01.29 szombat, 21:31:45 »
Idézetet írta: mondeo111 - 2011.01.29 szombat, 19:42:18
Én sem vagyok szaki ezekben a dolgokban, de a saját tapasztalatom az hogy amikor elkezdett rángatni egy kicsit hidegen úgy 50-es tempónál és hidegen 1500-1800 fordulat körül kopogott a porlasztó, utána rövid időn belül 2 porlasztóm és a nagynyomású szivattyúm kuka lett. Fémreszelék volt a gázolajszűrőben, úgyhogy holnap műtét!!!!!
Ha már itt tartunk, mennyi km-nél esett ez meg?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Ronnydown
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 179
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7528 Dátum:
2011.01.30 vasárnap, 15:57:23 »
Tényleg, honnan látni a különbséget a mostani hideg reggeli indítás alkalmával jelentkező gőz és a csúcsok végét jelző fehér füst között?
Ma pl. indítás után (-5 fok) egyből jött a gőz/fehér füst (nem tudom melyik), majd meleg motornál már semmi sem látszik. Alapjárat stabil (hidegben is), üzem meleg motornál a padlógázra ugrik, nincs izzítólámpa villogás.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.01.30 vasárnap, 17:05:39 írta Ronnydown
»
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7529 Dátum:
2011.01.30 vasárnap, 18:21:26 »
Idézetet írta: Ronnydown - 2011.01.30 vasárnap, 15:57:23
Tényleg, honnan látni a különbséget a mostani hideg reggeli indítás alkalmával jelentkező gőz és a csúcsok végét jelző fehér füst között?
Ma pl. indítás után (-5 fok) egyből jött a gőz/fehér füst (nem tudom melyik), majd meleg motornál már semmi sem látszik. Alapjárat stabil (hidegben is), üzem meleg motornál a padlógázra ugrik, nincs izzítólámpa villogás.
Azért ha beindítod a fehér pamacs egyből ott van ha van,a gőz egy kicsit késik hidd el.De a Youtube-n keress rá mikor fehéren nagyon füstöl egy Angol mondi na utána tudnifogod a különbséget.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Ronnydown
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 179
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7530 Dátum:
2011.01.30 vasárnap, 19:15:03 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.01.30 vasárnap, 18:21:26
Azért ha beindítod a fehér pamacs egyből ott van ha van,a gőz egy kicsit késik hidd el.De a Youtube-n keress rá mikor fehéren nagyon füstöl egy Angol mondi na utána tudnifogod a különbséget.
Kikerestem, és elszomorodtam. Habár nem volt büdös a "füst". Honnan érdemes csúcsokat beszerezni illetve mennyi az ára? Egyáltalán vigyem szakszervizbe ellenőrzésre? Ott hogyan végzik a vizsgálatot? Egy vizsgálat mennyibe kerül? Ha nagyon drága, akkor ott fog megrohadni az udvaron, és belevágom a nagykalapácsot is!
Eddig óvtam széltől, víztől, nem hajtottam, Go szűrő cserék voltak (csak gyári), V-Power Diesel-lel etettem folyamatosan télen-nyáron... Ezek után kap kannás benzit, az biztos 150 Ft-ér'.
Nagyon pipa vagyok!
«
Utoljára szerkesztve: 2011.01.30 vasárnap, 19:36:03 írta Ronnydown
»
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7531 Dátum:
2011.01.30 vasárnap, 19:27:52 »
.
Idézetet írta: Ronnydown - 2011.01.30 vasárnap, 19:15:03
Kikerestem, és elszomorodtam. Habár nem volt büdös a "füst". Honnan érdemes csúcsokat beszerezni illetve mennyi az ára? Egyáltalán vigyen szakszervizbe ellenőrzésre? Ott hogyan végzik a vizsgálatot? Egy vizsgálat mennyibe kerül? Ha nagyon drága, akkor ott fog megrohadni az udvaron, és belevágom a nagykalapácsot is!
Eddig óvtam széltől, víztől, nem hajtottam, Go szűrőt cserék voltak (csak gyári), V-Power Diesel-lel etettem folyamatosan télen-nyáron... Ezek után kap kannás benzit, az biztos 150 Ft-ér'.
Nagyon pipa vagyok!
ha biztos akarsz lenni a csúcs hibában lehet poharazással de a tuti a padon bevizsgálás./4000ftdb-ja/A poharazás 1 perces művelet és 17ml-nél nemlehet több a résolajveszteség.A pcsúcs árat alvázszámból lehet megtudni,hogy neked milyen kell.Érdeklődj több helyen.küldök neked pü-ben egy címet.Az új árak 50-100e/db közt vannak ,motortól függnek,hogy milyen kell bele.A cromaxnál van felújított ami lutri.Valakinek sokáig megy de bennevan a pakliban,hogy pár hónap és nyek.A tiedet is fel lehet újítani.Ezeket a verziókat neked kell eldönteni.Amit javasolok neked mind a 4 egyszerre cseréld a hozzá tartozó alkatrészekkel együtt.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.01.30 vasárnap, 19:30:06 írta TISLER19
»
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Ronnydown
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 179
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7532 Dátum:
2011.01.30 vasárnap, 19:31:58 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.01.30 vasárnap, 19:27:52
.ha biztos akarsz lenni a csúcs hibában lehet poharazással de a tuti a padon bevizsgálás./4000ftdb-ja/A poharazás 1 perces művelet és 17ml-nél nemlehet több a résolajveszteség.A pcsúcs árat alvázszámból lehet megtudni,hogy neked milyen kell.Érdeklődj több helyen.küldök neked pü-ben egy címet.Az új árak 50-100e/db közt vannak ,motortól függnek,hogy milyen kell bele.A cromaxnál van felújított ami lutri.Valakinek sokáig megy de bennevan a pakliban,hogy pár hónap és nyek.A tiedet is fel lehet újítani.Ezeket a verziókat neked kell eldönteni.Amit javasolok neked mind a 4 egyszerre cseréld a hozzá tartozó alkatrészekkel együtt.
Köszi, jöhet a cím!
A poharazást, illetve a padon bevizsgálást a szakszerviz csinálja? Veszprém környékén kéne gondolkodnom...
Tényleg, a felújítás mennyibe kerül?
«
Utoljára szerkesztve: 2011.01.30 vasárnap, 19:34:44 írta Ronnydown
»
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7533 Dátum:
2011.01.30 vasárnap, 19:37:44 »
Idézetet írta: Ronnydown - 2011.01.30 vasárnap, 19:31:58
Köszi, jöhet a cím!
A poharazást, illetve a padon bevizsgálást a szakszerviz csinálja? Veszprém környékén kéne gondolkodnom...
Tényleg, a felújítás mennyibe kerül?
Megy a pü.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Ronnydown
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 179
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7534 Dátum:
2011.01.30 vasárnap, 19:39:26 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.01.30 vasárnap, 19:37:44
Megy a pü.
Thx!
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7535 Dátum:
2011.01.30 vasárnap, 19:53:49 »
Idézetet írta: Ronnydown - 2011.01.30 vasárnap, 15:57:23
Tényleg, honnan látni a különbséget a mostani hideg reggeli indítás alkalmával jelentkező gőz és a csúcsok végét jelző fehér füst között?
Ma pl. indítás után (-5 fok) egyből jött a gőz/fehér füst (nem tudom melyik), majd meleg motornál már semmi sem látszik. Alapjárat stabil (hidegben is), üzem meleg motornál a padlógázra ugrik, nincs izzítólámpa villogás.
Nem eszik olyan forrón a kását!
Valszeg meghaltak az izzítóid!
Cseréld mind a 4et!kb 12e ft.Sokat számít!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7536 Dátum:
2011.01.30 vasárnap, 19:54:24 »
Idézetet írta: alf - 2011.01.30 vasárnap, 19:53:49
Nem eszik olyan forrón a kását!
Valszeg meghaltak az izzítóid!
Cseréld mind a 4et!kb 12e ft.Sokat számít!
ci-nél ennyit számít??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7537 Dátum:
2011.01.30 vasárnap, 19:59:00 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.30 vasárnap, 19:54:24
ci-nél ennyit számít??
Indulni indul,de ha nem mennek az izzítók,tolja a fehér füstöt ez is a -10ben.Nekem 2 volt halott.Most nincs fehér füst,és egyenletesebben jár a moci.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7538 Dátum:
2011.01.30 vasárnap, 20:01:59 »
Idézetet írta: alf - 2011.01.30 vasárnap, 19:59:00
Indulni indul,de ha nem mennek az izzítók,tolja a fehér füstöt ez is a -10ben.Nekem 2 volt halott.Most nincs fehér füst,és egyenletesebben jár a moci.
hát nálam nem hiszem, hogy 150ekm után sokszori városi indítás után még működnének, de nem füstöl
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7539 Dátum:
2011.01.30 vasárnap, 20:04:06 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.30 vasárnap, 20:01:59
hát nálam nem hiszem, hogy 150ekm után sokszori városi indítás után még működnének, de nem füstöl
relatív.
Stealt 200e km -nél cserélte ki őket,mind jó volt!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7540 Dátum:
2011.01.30 vasárnap, 20:09:12 »
Idézetet írta: alf - 2011.01.30 vasárnap, 20:04:06
relatív.
Stealt 200e km -nél cserélte ki őket,mind jó volt!
de ő pályán hosszútávokon hajtja.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7541 Dátum:
2011.01.30 vasárnap, 20:14:31 »
Idézetet írta: alf - 2011.01.30 vasárnap, 20:04:06
relatív.
Stealt 200e km -nél cserélte ki őket,mind jó volt!
Na jó, de Ő jó ha 1000 kilométerenként izzít egyet , annyit megy...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ronnydown
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 179
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7542 Dátum:
2011.01.30 vasárnap, 20:17:10 »
Idézetet írta: alf - 2011.01.30 vasárnap, 19:53:49
Nem eszik olyan forrón a kását!
Valszeg meghaltak az izzítóid!
Cseréld mind a 4et!kb 12e ft.Sokat számít!
Köszi! Holnap be is jelentem izzítócserére! Remélem csak ennyi a baja!
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
zavadilt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7543 Dátum:
2011.01.30 vasárnap, 20:20:53 »
Idézetet írta: alf - 2011.01.30 vasárnap, 20:04:06
relatív.
Stealt 200e km -nél cserélte ki őket,mind jó volt!
Sziasztok!
Nálam minden 3. télen kellett cserélni izzítógyertyákat (eddig már 2*, most 8 éves, 240000 km-vel). Indításkor kékesfehér füst jelentkezett pár másodpercig + ugyanennyi ideig remegő alapjárat.
Az elsőnél még csak tipp volt (a szervizesek persze porlasztócsúcsot emlegettek), a másodiknál már biztosan tudtam, hogy megint azokat kell cserélni.
A szervízkönyben nem írnak róla semmit, a szervíz szerint gyári előírás szerint soha nem kell cserélni...
Naponta használom az autót, átlag 8-10 indítózással.
Üdv.
Naplózva
2002 TDCI GHIA 130 LE kék kombi 245.000 km
zavadilt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7544 Dátum:
2011.01.30 vasárnap, 20:25:04 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.01.30 vasárnap, 19:27:52
.ha biztos akarsz lenni a csúcs hibában lehet poharazással de a tuti a padon bevizsgálás./4000ftdb-ja/A poharazás 1 perces művelet és 17ml-nél nemlehet több a résolajveszteség.A pcsúcs árat alvázszámból lehet megtudni,hogy neked milyen kell.Érdeklődj több helyen.küldök neked pü-ben egy címet.Az új árak 50-100e/db közt vannak ,motortól függnek,hogy milyen kell bele.A cromaxnál van felújított ami lutri.Valakinek sokáig megy de bennevan a pakliban,hogy pár hónap és nyek.A tiedet is fel lehet újítani.Ezeket a verziókat neked kell eldönteni.Amit javasolok neked mind a 4 egyszerre cseréld a hozzá tartozó alkatrészekkel együtt.
Tudsz tippet, hova érdemes vinni próbapados vizsgálatra?
Szeretnék meggyőződni róla, hogy melyik csúcsom mennyire csereérett.
Budapesti vagyok, a saját márkaszervízem nem képes erre, úgy tűnik, ők csak alkatrész-cserélők.
Kösz!
Naplózva
2002 TDCI GHIA 130 LE kék kombi 245.000 km
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7545 Dátum:
2011.01.30 vasárnap, 20:26:38 »
Idézetet írta: Ronnydown - 2011.01.30 vasárnap, 20:17:10
Köszi! Holnap be is jelentem izzítócserére! Remélem csak ennyi a baja!
Izzítógyertya csere 20perc otthon./Sötétben lámpa alatt -3fokban gyakorlat nélkül előszörre/.
Írd meg mennyiért cserélték ki?
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7546 Dátum:
2011.01.30 vasárnap, 20:30:00 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.01.30 vasárnap, 20:26:38
Izzítógyertya csere 20perc otthon./Sötétben lámpa alatt -3fokban gyakorlat nélkül előszörre/.
Írd meg mennyiért cserélték ki?
a tdci-n lekell venni a szívósort is.Kicsit több idő...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7547 Dátum:
2011.01.30 vasárnap, 20:30:53 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.01.30 vasárnap, 20:14:31
Na jó, de Ő jó ha 1000 kilométerenként izzít egyet , annyit megy...
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.30 vasárnap, 20:09:12
de ő pályán hosszútávokon hajtja.
Na és?Attól még így van!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ronnydown
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 179
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7548 Dátum:
2011.01.30 vasárnap, 20:32:02 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.01.30 vasárnap, 20:26:38
Izzítógyertya csere 20perc otthon./Sötétben lámpa alatt -3fokban gyakorlat nélkül előszörre/.
Írd meg mennyiért cserélték ki?
Ok, asszem 1 óra a normaideje, az kb 7000 Ft. Van leírás róla? Me' ennyi pénzért én is kicserélem!
Lehet használni a kocsit így is? Nem csinál nagyobb kárt benne az izzítás esetleges hiánya?
«
Utoljára szerkesztve: 2011.01.30 vasárnap, 20:35:11 írta Ronnydown
»
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7549 Dátum:
2011.01.30 vasárnap, 20:32:47 »
Idézetet írta: Ronnydown - 2011.01.30 vasárnap, 20:32:02
Ok, asszem 1 óra a normaideje, az kb 7000 Ft. Van leírás róla, me' ennyi pénzért én is kicserélem!
Lehet használni a kocsit így is? Nem csinál nagyobb kárt benne az izzítás esetleges hiánya?
ha a füst nem zavar.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
144
145
146
147
148
149
150
[
151
]
152
153
154
155
156
157
158
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ