Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:02:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 144 145 146 147 148 149 150 [151] 152 153 154 155 156 157 158 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14635352 alkalommal)
0 Felhasználó és 101 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7500 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 18:01:15 »

Még annyi sem kell hozzá!
4-ben vizes úton, hirtelen nekem sem szabad kibillenteni előzéshez az autót, mert elmászik.  eplus2
De a 2.2-ben van kipörgésgátló.
ilyesmit már én is tapasztaltam, de nem mertem volna erre fogni. lehet, nem is ez volt

az mivel jobb?? elveszi a gázt és nem gyorsulsz eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #7501 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 18:01:41 »

No, de azt ki is lehet am kapcsolni! :-)

AndyA
Én meg be sem tudom kapcsolni!  nyes
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7502 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 18:02:27 »

Én meg be sem tudom kapcsolni!  nyes
én meg örülök neki, hogy nincs hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #7503 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 18:05:06 »

én meg örülök neki, hogy nincs hehe
Egy ESP néha azért jól jönne!  nyes
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7504 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 18:24:10 »

Erre nagyon kíváncsi vagyok!  wow1
Normál 2.2-est csak chippeléssel 190-195 pacira lehet izmosítani.
Ezekkel a plusz módosításokkal mire számítasz?

Amúgy egy hasonlóan átalakított mondi, de őt ismered is nem?
http://www.youtube.com/watch?v=Nz5m2WH3sTs
http://www.youtube.com/watch?v=zxm6-o6RDPs

igen...egy belga srác...de már rég beszéltem vele....ugyanazzal chippel mint akit tudok,elküldtem neki az én chipemet és azt mondta hogy elég jól megvan irva... eplus2
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #7505 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 18:32:52 »

No, de azt ki is lehet am kapcsolni! :-)

AndyA
Azthiszem hatvannál autómatán vissza is kapcsol,nálam igy csinálgassa a ESP.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #7506 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 18:58:28 »

Azthiszem hatvannál autómatán vissza is kapcsol,nálam igy csinálgassa a ESP.

Nem erre gondoltam, hanem a regi viccrea amikor a komaasszony elhivja a komajat az erdobe gombat szedni. Mar jonnek kifele az erdobol, ki is ernek baj nelkul, mire az asszony:
- Komamuram, azert feltem am, hogy lefog engemet itten ebben a nagy, sotet erdoben!
- Hogy tettem volna, hat esett az eso, vizes a fu!
- Hat, leteritettem vo'n a nagykendot...!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #7507 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 19:01:07 »

Nem erre gondoltam, hanem a regi viccrea amikor a komaasszony elhivja a komajat az erdobe gombat szedni. Mar jonnek kifele az erdobol, ki is ernek baj nelkul, mire az asszony:
- Komamuram, azert feltem am, hogy lefog engemet itten ebben a nagy, sotet erdoben!
- Hogy tettem volna, hat esett az eso, vizes a fu!
- Hat, leteritettem vo'n a nagykendot...!

AndyA
eplus2 worship
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
casper
Vendég
« Új hozzászólás #7508 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 20:14:15 »

Sziasztok!Kicseréltünk minden tömitést a go rendszerben és még nindig ejti az olajat.Kérdésem h a magasnyomásu vagy a szelep okozhatja e problémát és hogy mibe kerül a javításuk?A Közös csönél meg volt lazulva az egyik csö azt ráhuztuk és megszünt a szivárgás.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7509 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 20:20:05 »

Sziasztok!Kicseréltünk minden tömitést a go rendszerben és még nindig ejti az olajat.Kérdésem h a magasnyomásu vagy a szelep okozhatja e problémát és hogy mibe kerül a javításuk?A Közös csönél meg volt lazulva az egyik csö azt ráhuztuk és megszünt a szivárgás.

A magasnyomású szivattyúban van egy szhttp://www.cromax.hu/index.php?katid=42479153&termek_al_id=18553&katnev=Nagynyomású szivattyú szelep TDCielep az kb 32000ft.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7510 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 20:21:41 »

Sziasztok!Kicseréltünk minden tömitést a go rendszerben és még nindig ejti az olajat.Kérdésem h a magasnyomásu vagy a szelep okozhatja e problémát és hogy mibe kerül a javításuk?A Közös csönél meg volt lazulva az egyik csö azt ráhuztuk és megszünt a szivárgás.

érdemes lenne próbaképpen kivenni a rendszerből a résolajvisszatérő cső "T" elágazóját,ami a szűrőre megy.a szűrő csonkját lekell dugózni,úgy,hogy ráhúzol 1 tíz cm-es szilikoncsövet,és elszorítod azt,hogy ott ne kaphasson falslevegőt.A  "T" elágat meg kikell váltani egy kb 80 cm es sima olajálló tömlővel.az elágazós csőszakaszt kompletten kilehet ezzel váltani.A 2 végén bilincset kell használni.
Azért mondom ezt a módszert,mert ez a leggyengébb pontja a rendszernek,és ennél komolyabb hibák nagyon ritkán fordulnak elő! wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7511 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 20:22:51 »

A magasnyomású szivattyúban van egy sz http://www.cromax.hu/index.php?katid=42479153&termek_al_id=18553&katnev=Nagynyomású szivattyú szelep TDCielep az kb 32000ft.
csak ez a nagynyomású oldalon van,és nem a szívóágon...... smile
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7512 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 20:27:54 »

csak ez a nagynyomású oldalon van,és nem a szívóágon...... smile
Tudom,csak a szelepre koncentráltem.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7513 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 20:37:39 »

Tudom,csak a szelepre koncentráltem.
viszont a Tis-ben találtam javítási metodikákat a nagynyomású szippancsra vonatkozóan,és abban van olyan is,hogy a visszatérő csőnél van valamilyen szelep......
http://invitelweb.hu/tamas.simon/pumpa.doc
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
elyman
Vendég
« Új hozzászólás #7514 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 20:54:10 »

  Adott egy 2004, 2.0 TDCI 16V Ford Mondeo, motor kod HJBC! A gond vele, hogy nem kapok sem rajzot, sem leirast a vezerles beallitasaval kapcsolatosan! Ujba kellene tennem a vezerlest de ha a bosh-bol kinezem es ugy allitom be a vezerlest akkor nem indul, tehat valami gubi van vagy stiki amit nem tudok.
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #7515 Dátum: 2011.01.28 péntek, 10:21:13 »

  Adott egy 2004, 2.0 TDCI 16V Ford Mondeo, motor kod HJBC! A gond vele, hogy nem kapok sem rajzot, sem leirast a vezerles beallitasaval kapcsolatosan! Ujba kellene tennem a vezerlest de ha a bosh-bol kinezem es ugy allitom be a vezerlest akkor nem indul, tehat valami gubi van vagy stiki amit nem tudok.
Mi baj van vele?Mert ha rosszul raktad össze és rá inditottál akkor 90% hogy valami geb@sz lett vele.Egyik kolegám járt ugy,hogy összerakta persze russzul ráinditott nem indolt,szétszedte immár jól összerakta egy hét után leszakadt az 1-es henger szivószelepének a tányérja.Igaz ez wv 2.0-ás diesel,és ott a szelepek döntve vannak a TDCI-nél pedig függőlegesek.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #7516 Dátum: 2011.01.28 péntek, 10:34:23 »

  Adott egy 2004, 2.0 TDCI 16V Ford Mondeo, motor kod HJBC! A gond vele, hogy nem kapok sem rajzot, sem leirast a vezerles beallitasaval kapcsolatosan! Ujba kellene tennem a vezerlest de ha a bosh-bol kinezem es ugy allitom be a vezerlest akkor nem indul, tehat valami gubi van vagy stiki amit nem tudok.

Mihez állítottad?Szinte minden autónál a lenkereket meg a vez.tengely kerekeket kell lestiftelni.Minden esetben forgasd át a motort mielött inditozol mert a szelepek beleérhetnek a dugóba.
Naplózva
habu
Vendég
« Új hozzászólás #7517 Dátum: 2011.01.28 péntek, 15:01:51 »

Milyen a vesz.tengely vége?,Van rajta bevágás. gondolok itt arra mintha belevágsz flexel.Mert ha van,akkor ott szokták rögzeteni egy lapos vassal a kettő veszérműtengelyt elfordulás ellen.
Naplózva
Emunem
Vendég
« Új hozzászólás #7518 Dátum: 2011.01.28 péntek, 15:30:25 »

Hali, megint én.

kb 2 hete szerelőnél van az autó, és egy elég érdekes dolgot fedezett fel a szerelő:



Eltört a csapszeg, aminek a legerősebb alkatrésznek kéne lennie. Ahogy a képen is látszik, már volt egy repedés előtte is, ami mentén eltört. Ő azt mondta anyagfáradás miatt történhetett, aminek nem kéne bekövetkeznie, max kopás. Szerinte a törésből származó szilánkok vágták tönkre a csapágyat is, meg 1-2 dolgot a motorban. Szóval fűzött alj (biztos 117 e km) csere lett a vége, 300 e Ft-ba került munkadíjjal együtt. Még jó, hogy nem járkáltam vele sokat, mert a blokk oldalán is kijöhetett volna vagy a hajtókar, vagy valamelyik része belülről. (már nem tudom mit mondott)
Az a kis pukkanás pedig amit a vater hallott az az volt, amikor a csapszeg eltört.  rinya De előtte is volt egy halk, morgó hangja, amit barátnőm apjának a mondiján nem hallottam. Az meg kopástól volt, azt mondta a szerelő.
Én csak azt tudom ajánlani mindenkinek, inkább időben nézesse meg, akármit is hall furcsának, nehogy utána kb fél milliója vesszen a kocsiba. Mi már csak tudjuk...  falbav Szerdára készen lesz elvileg, és akkor meglátjuk, hogyan szuperál az autó. Én bízom, hogy már vége lesz a rémálomnak, és mehetek ki betyárkodni.  angel

Üdv.

Am kérdés, valaki halott már hasonlóról, hogy csapszeg eltörjön?

Üdv.
Naplózva
casper
Vendég
« Új hozzászólás #7519 Dátum: 2011.01.28 péntek, 16:08:25 »

viszont a Tis-ben találtam javítási metodikákat a nagynyomású szippancsra vonatkozóan,és abban van olyan is,hogy a visszatérő csőnél van valamilyen szelep......
http://invitelweb.hu/tamas.simon/pumpa.doc


kiiktattuk a résolaj csövet de semmi,aztán kicseréltük a tömítéseket a csatikban mivel az egyik meg volt sérülve és ua.  Huh?
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #7520 Dátum: 2011.01.28 péntek, 17:46:36 »

Milyen a vesz.tengely vége?,Van rajta bevágás. gondolok itt arra mintha belevágsz flexel.Mert ha van,akkor ott szokták rögzeteni egy lapos vassal a kettő veszérműtengelyt elfordulás ellen.
A szelep vezérlő tengelyeket a lánckerekek felől kell rögziteni egy egy stiftel,a főtengelyt nem tudom hol kell rögziteni.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
zavadilt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #7521 Dátum: 2011.01.29 szombat, 09:33:47 »

Sziasztok!

Szeretnék beszámolni egy korábbi hibajelenségről ami azt hiszem elég sok mindenkit foglalkoztatott.

Jelenség: Hidegen fehér füst, rángatás. Nagy gázadás után megtalálja magát és tökéletesen ketyeg.

"Javítás": A porlasztó csúcsok be lettek mérve és tökéletesen a gyári értéket produkálták. Ennek ellenére ki lettek takarítva (nem felújítva) és javult a helyzet.
Tökéletesnek nem mondható de sokkal jobb lett a helyzet és már tudom hogy itt lesz a baj. A tisztítás nem volt drága így azzal akartam kezdeni, de a legközelebbi lépés az egy komplett felújítás lesz belőle....

Csak akartam hogy tudjátok....

Üdv!



Sziasztok!

Az én történetem hasonló, de bizonytalan vagyok néhány kérdésben, érdekelne a véleményetek.
2002-es TDCI-m van, márkaszervizelt, garantált 245.000 km-rel (újkorától megvan).Üzemanyagszűrőket az előírtnál gyakrabban cseréltem (20-40e km) és csak megbízható kutaknál tankoltam - követve a fórum leírásait.

A nyárig (220.000 km-ig) semmilyen problémám nem volt a motorral, vezérléssel, porlasztócsúcsokkal - csodálkoztak is a szervízben. Hidegindítás, alapjárat, teljesítmény rendben volt. Ekkor izzítójel villogás történt menet közben, teljesítménycsökkenésssel. A hibakód kiolvasása a 2. befecskendezőegység tűréshatár túllépését (vagy valami hasonlót) írt. Újraprogramozás, meleg próbajárat, minden OK. Hidegen viszont rángatott egy picit, hibakód nem volt, poharas vizsgálat icipici eltérést mutatott a 2-es csúcsnál. A 2-es porlasztócsúcs csere következett, a rángatás nem szűnt meg, de nyár volt, pár másodpercig csinálta, időm sem volt, megbeszéltük a (márka)szervízzel ősszel folytatjuk, mikor hidegebbek a reggelek. Bár mondták, ha nincs hibakód, és fizikailag minden a helyén, ők nem tudnak vele mit kezdeni.

A rángatás 1-2 hónap alatt magától elmúlt, tökéletes alapjárat, teljesítmény, reggeli indulás -10 fokban is.
Most, 240.000-nél megint izzítójel villogás, 3 csúcs hiba, újraprogramozás márkaszervízben és a rángatás megint előjött. Poharas vizsgálat (2-helyen is elvégezve) nem mutat eltérést (az új, 2-es hez képest a többi ugyanolyan). A rángatás mellett most már melegen is érzem, hogy büdösebb a kipufogó, mintha kopogna, hidegen pedig fehéren/szürkén füstöl és rángat 2000 alatt.
Érdekes, hogy az újraprogramozás pillanatától kezdett el egy jól működő motor rángatni mindkétszer, holott pont az ellenkezőjét várná az ember.

Márkaszervíz nem tud semmit, hibakód nincs, poharak rendben, minden a helyén.

Vacilálok, mi legyen:
Cseréljem a 3-as porlasztót vaktában? - és ha nem szűnik meg, mint a 2-es csere után?
Várjak, hátha magától elmúlik megint? - Elég durván rángat a mínusz fokokban, még ha óvatosan gyorsítok.
Cseréltessem a maradék 3 csúcsot? És ha még nem csereérettek, csak az egyik? De melyik?
Más, nem márkaszervízben talán jobban kivizsgálnák (csúcsok tesztelése, nen csak hibakód olvasása) - eddig mindig elégedett voltam a sajátommal, de azt hiszem, már váltanom kell. Olvastam egy-két márkafüggetlen diagnosztikai szervízt itt a fórumon, esetleg ha ötletet adnátok, melyik a legjobb, lehet megkeresném őket.
Köszi előre is.
Naplózva

2002 TDCI GHIA 130 LE kék kombi 245.000 km
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #7522 Dátum: 2011.01.29 szombat, 11:38:29 »

Szia!
Csak annyiban szeretnék hozzászólni a problémádhoz, hogy nálam nem rángatott akkor, mikor porlasztós volt a gépezet. Sőt, a csúnya kopogós és füstölős végstádiuma előtt 5-10e km-el poharazva is volt, ott semmi eltérés nem volt tapasztalható, de már akkor is füstölt (dugózott egr-el is). A számítógép nagyon jól kompenzált, mert a műszeres vizsgálatnál se volt olyan nagy eltérés az üzemanyag átfolyások közt (sajnos). Nekem mind a négy ki lett cserélve, de még nem foglalkoztam a régiek bevizsgáltatásával, csak szépen becsomagoltam folpakkba azokat. Viszont nekem 142e-nél volt kicserélve, nem 200 felett! A kollégák majd lehet, hogy tudnak magyarázatot az én porlasztóm és a te porlasztód közti jelenség, a nálam füstölő, nálad már rángatózó viselkedésre. Vagy nem..
Bocsi, hogy beleszóltam laikusként  integet2

Sziasztok!

Az én történetem hasonló, de bizonytalan vagyok néhány kérdésben, érdekelne a véleményetek.
2002-es TDCI-m van, márkaszervizelt, garantált 245.000 km-rel (újkorától megvan).Üzemanyagszűrőket az előírtnál gyakrabban cseréltem (20-40e km) és csak megbízható kutaknál tankoltam - követve a fórum leírásait.
........
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7523 Dátum: 2011.01.29 szombat, 18:44:47 »



Sziasztok!

Az én történetem hasonló, de bizonytalan vagyok néhány kérdésben, érdekelne a véleményetek.
2002-es TDCI-m van, márkaszervizelt, garantált 245.000 km-rel (újkorától megvan).Üzemanyagszűrőket az előírtnál gyakrabban cseréltem (20-40e km) és csak megbízható kutaknál tankoltam - követve a fórum leírásait.

A nyárig (220.000 km-ig) semmilyen problémám nem volt a motorral, vezérléssel, porlasztócsúcsokkal - csodálkoztak is a szervízben. Hidegindítás, alapjárat, teljesítmény rendben volt. Ekkor izzítójel villogás történt menet közben, teljesítménycsökkenésssel. A hibakód kiolvasása a 2. befecskendezőegység tűréshatár túllépését (vagy valami hasonlót) írt. Újraprogramozás, meleg próbajárat, minden OK. Hidegen viszont rángatott egy picit, hibakód nem volt, poharas vizsgálat icipici eltérést mutatott a 2-es csúcsnál. A 2-es porlasztócsúcs csere következett, a rángatás nem szűnt meg, de nyár volt, pár másodpercig csinálta, időm sem volt, megbeszéltük a (márka)szervízzel ősszel folytatjuk, mikor hidegebbek a reggelek. Bár mondták, ha nincs hibakód, és fizikailag minden a helyén, ők nem tudnak vele mit kezdeni.

A rángatás 1-2 hónap alatt magától elmúlt, tökéletes alapjárat, teljesítmény, reggeli indulás -10 fokban is.
Most, 240.000-nél megint izzítójel villogás, 3 csúcs hiba, újraprogramozás márkaszervízben és a rángatás megint előjött. Poharas vizsgálat (2-helyen is elvégezve) nem mutat eltérést (az új, 2-es hez képest a többi ugyanolyan). A rángatás mellett most már melegen is érzem, hogy büdösebb a kipufogó, mintha kopogna, hidegen pedig fehéren/szürkén füstöl és rángat 2000 alatt.
Érdekes, hogy az újraprogramozás pillanatától kezdett el egy jól működő motor rángatni mindkétszer, holott pont az ellenkezőjét várná az ember.

Márkaszervíz nem tud semmit, hibakód nincs, poharak rendben, minden a helyén.

Vacilálok, mi legyen:
Cseréljem a 3-as porlasztót vaktában? - és ha nem szűnik meg, mint a 2-es csere után?
Várjak, hátha magától elmúlik megint? - Elég durván rángat a mínusz fokokban, még ha óvatosan gyorsítok.
Cseréltessem a maradék 3 csúcsot? És ha még nem csereérettek, csak az egyik? De melyik?
Más, nem márkaszervízben talán jobban kivizsgálnák (csúcsok tesztelése, nen csak hibakód olvasása) - eddig mindig elégedett voltam a sajátommal, de azt hiszem, már váltanom kell. Olvastam egy-két márkafüggetlen diagnosztikai szervízt itt a fórumon, esetleg ha ötletet adnátok, melyik a legjobb, lehet megkeresném őket.
Köszi előre is.
Ennyi km után én már az összest kicseréltem volna.Ha biztossabb akarsz lenni vizsgáltasd be próba padon a csúcsokat.Viszont ha a programozás sem segített akkor készülj fel a cserére.Viszont a szűrőt én mindegyik olajcsere esetén cserélném.Hidd el nem fölösleges főleg itthon!!!!!!Pucold ki a MAf szenzort is.Más is mond neked ötletet.Márka független szerviznél csak egy gond van,hogy valami hibát csak a gyári diag tud olvasni,én már tapasztaltam.Lehet,hogy segítettem.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #7524 Dátum: 2011.01.29 szombat, 19:14:08 »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/lada/samara/lada_samara_1500_sukar_verda-4455835

ennek a leirását érdemes elolvasni mindenkinek...  vigyor3

Én csak azt sajnálom, hogy nincs benne kilincsvilágítás, mert nekem az a gyengém...  nyes
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #7525 Dátum: 2011.01.29 szombat, 19:34:19 »

zavadilt!

Esetleg keresd meg Vik-et a fórumon. Bp.-n dolgozik a lágymányosi Ford-nál. Biztosan tud segíteni!  wave
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.29 szombat, 19:38:43 írta Koniman » Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #7526 Dátum: 2011.01.29 szombat, 19:42:18 »

Én sem vagyok szaki ezekben a dolgokban, de a saját tapasztalatom az hogy amikor elkezdett rángatni egy kicsit hidegen úgy 50-es tempónál és hidegen 1500-1800 fordulat körül kopogott a porlasztó, utána rövid időn belül 2 porlasztóm és a nagynyomású szivattyúm kuka lett. Fémreszelék volt a gázolajszűrőben, úgyhogy holnap műtét!!!!!





Sziasztok!

Az én történetem hasonló, de bizonytalan vagyok néhány kérdésben, érdekelne a véleményetek.
2002-es TDCI-m van, márkaszervizelt, garantált 245.000 km-rel (újkorától megvan).Üzemanyagszűrőket az előírtnál gyakrabban cseréltem (20-40e km) és csak megbízható kutaknál tankoltam - követve a fórum leírásait.

A nyárig (220.000 km-ig) semmilyen problémám nem volt a motorral, vezérléssel, porlasztócsúcsokkal - csodálkoztak is a szervízben. Hidegindítás, alapjárat, teljesítmény rendben volt. Ekkor izzítójel villogás történt menet közben, teljesítménycsökkenésssel. A hibakód kiolvasása a 2. befecskendezőegység tűréshatár túllépését (vagy valami hasonlót) írt. Újraprogramozás, meleg próbajárat, minden OK. Hidegen viszont rángatott egy picit, hibakód nem volt, poharas vizsgálat icipici eltérést mutatott a 2-es csúcsnál. A 2-es porlasztócsúcs csere következett, a rángatás nem szűnt meg, de nyár volt, pár másodpercig csinálta, időm sem volt, megbeszéltük a (márka)szervízzel ősszel folytatjuk, mikor hidegebbek a reggelek. Bár mondták, ha nincs hibakód, és fizikailag minden a helyén, ők nem tudnak vele mit kezdeni.

A rángatás 1-2 hónap alatt magától elmúlt, tökéletes alapjárat, teljesítmény, reggeli indulás -10 fokban is.
Most, 240.000-nél megint izzítójel villogás, 3 csúcs hiba, újraprogramozás márkaszervízben és a rángatás megint előjött. Poharas vizsgálat (2-helyen is elvégezve) nem mutat eltérést (az új, 2-es hez képest a többi ugyanolyan). A rángatás mellett most már melegen is érzem, hogy büdösebb a kipufogó, mintha kopogna, hidegen pedig fehéren/szürkén füstöl és rángat 2000 alatt.
Érdekes, hogy az újraprogramozás pillanatától kezdett el egy jól működő motor rángatni mindkétszer, holott pont az ellenkezőjét várná az ember.

Márkaszervíz nem tud semmit, hibakód nincs, poharak rendben, minden a helyén.

Vacilálok, mi legyen:
Cseréljem a 3-as porlasztót vaktában? - és ha nem szűnik meg, mint a 2-es csere után?
Várjak, hátha magától elmúlik megint? - Elég durván rángat a mínusz fokokban, még ha óvatosan gyorsítok.
Cseréltessem a maradék 3 csúcsot? És ha még nem csereérettek, csak az egyik? De melyik?
Más, nem márkaszervízben talán jobban kivizsgálnák (csúcsok tesztelése, nen csak hibakód olvasása) - eddig mindig elégedett voltam a sajátommal, de azt hiszem, már váltanom kell. Olvastam egy-két márkafüggetlen diagnosztikai szervízt itt a fórumon, esetleg ha ötletet adnátok, melyik a legjobb, lehet megkeresném őket.
Köszi előre is.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #7527 Dátum: 2011.01.29 szombat, 21:31:45 »

Én sem vagyok szaki ezekben a dolgokban, de a saját tapasztalatom az hogy amikor elkezdett rángatni egy kicsit hidegen úgy 50-es tempónál és hidegen 1500-1800 fordulat körül kopogott a porlasztó, utána rövid időn belül 2 porlasztóm és a nagynyomású szivattyúm kuka lett. Fémreszelék volt a gázolajszűrőben, úgyhogy holnap műtét!!!!!

Ha már itt tartunk, mennyi km-nél esett ez meg? wave
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #7528 Dátum: 2011.01.30 vasárnap, 15:57:23 »

Tényleg, honnan látni a különbséget a mostani hideg reggeli indítás alkalmával jelentkező gőz és a csúcsok végét jelző fehér füst között?

Ma pl. indítás után (-5 fok) egyből jött a gőz/fehér füst (nem tudom melyik), majd meleg motornál már semmi sem látszik. Alapjárat stabil (hidegben is), üzem meleg motornál a padlógázra ugrik, nincs izzítólámpa villogás.
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.30 vasárnap, 17:05:39 írta Ronnydown » Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7529 Dátum: 2011.01.30 vasárnap, 18:21:26 »

Tényleg, honnan látni a különbséget a mostani hideg reggeli indítás alkalmával jelentkező gőz és a csúcsok végét jelző fehér füst között?

Ma pl. indítás után (-5 fok) egyből jött a gőz/fehér füst (nem tudom melyik), majd meleg motornál már semmi sem látszik. Alapjárat stabil (hidegben is), üzem meleg motornál a padlógázra ugrik, nincs izzítólámpa villogás.
Azért ha beindítod a fehér pamacs egyből ott van ha van,a gőz egy kicsit késik hidd el.De a Youtube-n keress rá mikor fehéren nagyon füstöl egy Angol mondi na utána tudnifogod a különbséget.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #7530 Dátum: 2011.01.30 vasárnap, 19:15:03 »

Azért ha beindítod a fehér pamacs egyből ott van ha van,a gőz egy kicsit késik hidd el.De a Youtube-n keress rá mikor fehéren nagyon füstöl egy Angol mondi na utána tudnifogod a különbséget.

Kikerestem, és elszomorodtam. Habár nem volt büdös a "füst". Honnan érdemes csúcsokat beszerezni illetve mennyi az ára? Egyáltalán vigyem szakszervizbe ellenőrzésre? Ott hogyan végzik a vizsgálatot? Egy vizsgálat mennyibe kerül? Ha nagyon drága, akkor ott fog megrohadni az udvaron, és belevágom a nagykalapácsot is!  gun

Eddig óvtam széltől, víztől, nem hajtottam, Go szűrő cserék voltak (csak gyári), V-Power Diesel-lel etettem folyamatosan télen-nyáron... Ezek után kap kannás benzit, az biztos 150 Ft-ér'.  gun gun falbav falbav

Nagyon pipa vagyok!
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.30 vasárnap, 19:36:03 írta Ronnydown » Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7531 Dátum: 2011.01.30 vasárnap, 19:27:52 »

.
Kikerestem, és elszomorodtam. Habár nem volt büdös a "füst". Honnan érdemes csúcsokat beszerezni illetve mennyi az ára? Egyáltalán vigyen szakszervizbe ellenőrzésre? Ott hogyan végzik a vizsgálatot? Egy vizsgálat mennyibe kerül? Ha nagyon drága, akkor ott fog megrohadni az udvaron, és belevágom a nagykalapácsot is!  gun

Eddig óvtam széltől, víztől, nem hajtottam, Go szűrőt cserék voltak (csak gyári), V-Power Diesel-lel etettem folyamatosan télen-nyáron... Ezek után kap kannás benzit, az biztos 150 Ft-ér'.  gun gun falbav falbav

Nagyon pipa vagyok!
ha biztos akarsz lenni a csúcs hibában lehet poharazással de a tuti a padon bevizsgálás./4000ftdb-ja/A poharazás  1 perces művelet és 17ml-nél nemlehet több a résolajveszteség.A pcsúcs árat alvázszámból lehet megtudni,hogy neked milyen kell.Érdeklődj több helyen.küldök neked pü-ben egy címet.Az új árak 50-100e/db közt vannak ,motortól függnek,hogy milyen kell bele.A cromaxnál van felújított ami lutri.Valakinek sokáig megy de bennevan a pakliban,hogy pár hónap és nyek.A tiedet is fel lehet újítani.Ezeket a verziókat neked kell eldönteni.Amit javasolok neked mind a 4 egyszerre cseréld a hozzá tartozó alkatrészekkel együtt.
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.30 vasárnap, 19:30:06 írta TISLER19 » Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #7532 Dátum: 2011.01.30 vasárnap, 19:31:58 »

.ha biztos akarsz lenni a csúcs hibában lehet poharazással de a tuti a padon bevizsgálás./4000ftdb-ja/A poharazás  1 perces művelet és 17ml-nél nemlehet több a résolajveszteség.A pcsúcs árat alvázszámból lehet megtudni,hogy neked milyen kell.Érdeklődj több helyen.küldök neked pü-ben egy címet.Az új árak 50-100e/db közt vannak ,motortól függnek,hogy milyen kell bele.A cromaxnál van felújított ami lutri.Valakinek sokáig megy de bennevan a pakliban,hogy pár hónap és nyek.A tiedet is fel lehet újítani.Ezeket a verziókat neked kell eldönteni.Amit javasolok neked mind a 4 egyszerre cseréld a hozzá tartozó alkatrészekkel együtt.

Köszi, jöhet a cím!

A poharazást, illetve a  padon bevizsgálást a szakszerviz csinálja? Veszprém környékén kéne gondolkodnom...

Tényleg, a felújítás mennyibe kerül?
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.30 vasárnap, 19:34:44 írta Ronnydown » Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7533 Dátum: 2011.01.30 vasárnap, 19:37:44 »

Köszi, jöhet a cím!

A poharazást, illetve a  padon bevizsgálást a szakszerviz csinálja? Veszprém környékén kéne gondolkodnom...

Tényleg, a felújítás mennyibe kerül?
Megy a pü.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #7534 Dátum: 2011.01.30 vasárnap, 19:39:26 »

Megy a pü.

Thx!
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7535 Dátum: 2011.01.30 vasárnap, 19:53:49 »

Tényleg, honnan látni a különbséget a mostani hideg reggeli indítás alkalmával jelentkező gőz és a csúcsok végét jelző fehér füst között?

Ma pl. indítás után (-5 fok) egyből jött a gőz/fehér füst (nem tudom melyik), majd meleg motornál már semmi sem látszik. Alapjárat stabil (hidegben is), üzem meleg motornál a padlógázra ugrik, nincs izzítólámpa villogás.
Nem eszik olyan forrón a kását!
Valszeg  meghaltak az izzítóid!
Cseréld mind a 4et!kb 12e ft.Sokat számít!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7536 Dátum: 2011.01.30 vasárnap, 19:54:24 »

Nem eszik olyan forrón a kását!
Valszeg  meghaltak az izzítóid!
Cseréld mind a 4et!kb 12e ft.Sokat számít!
ci-nél ennyit számít?? wow1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7537 Dátum: 2011.01.30 vasárnap, 19:59:00 »

ci-nél ennyit számít?? wow1
Indulni indul,de ha nem mennek az izzítók,tolja a fehér füstöt ez is a -10ben.Nekem 2 volt halott.Most nincs fehér füst,és egyenletesebben jár a moci.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7538 Dátum: 2011.01.30 vasárnap, 20:01:59 »

Indulni indul,de ha nem mennek az izzítók,tolja a fehér füstöt ez is a -10ben.Nekem 2 volt halott.Most nincs fehér füst,és egyenletesebben jár a moci.
hát nálam nem hiszem, hogy 150ekm után sokszori városi indítás után még működnének, de nem füstöl eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7539 Dátum: 2011.01.30 vasárnap, 20:04:06 »

hát nálam nem hiszem, hogy 150ekm után sokszori városi indítás után még működnének, de nem füstöl eljen
relatív.
Stealt 200e km -nél cserélte ki őket,mind jó volt! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7540 Dátum: 2011.01.30 vasárnap, 20:09:12 »

relatív.
Stealt 200e km -nél cserélte ki őket,mind jó volt! vigyor3
de ő pályán hosszútávokon hajtja.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7541 Dátum: 2011.01.30 vasárnap, 20:14:31 »

relatív.
Stealt 200e km -nél cserélte ki őket,mind jó volt! vigyor3
Na jó, de Ő jó ha 1000 kilométerenként izzít egyet , annyit megy... vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #7542 Dátum: 2011.01.30 vasárnap, 20:17:10 »

Nem eszik olyan forrón a kását!
Valszeg  meghaltak az izzítóid!
Cseréld mind a 4et!kb 12e ft.Sokat számít!

Köszi! Holnap be is jelentem izzítócserére! Remélem csak ennyi a baja!
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
zavadilt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #7543 Dátum: 2011.01.30 vasárnap, 20:20:53 »

relatív.
Stealt 200e km -nél cserélte ki őket,mind jó volt! vigyor3

Sziasztok!
Nálam minden 3. télen kellett cserélni izzítógyertyákat (eddig már 2*, most 8 éves, 240000 km-vel). Indításkor kékesfehér füst jelentkezett pár másodpercig + ugyanennyi ideig remegő alapjárat.
Az elsőnél még csak tipp volt (a szervizesek persze porlasztócsúcsot emlegettek), a másodiknál már biztosan tudtam, hogy megint azokat kell cserélni.
A szervízkönyben nem írnak róla semmit, a szervíz szerint gyári előírás szerint soha nem kell cserélni...
Naponta használom az autót, átlag 8-10 indítózással.
Üdv.
Naplózva

2002 TDCI GHIA 130 LE kék kombi 245.000 km
zavadilt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #7544 Dátum: 2011.01.30 vasárnap, 20:25:04 »

.ha biztos akarsz lenni a csúcs hibában lehet poharazással de a tuti a padon bevizsgálás./4000ftdb-ja/A poharazás  1 perces művelet és 17ml-nél nemlehet több a résolajveszteség.A pcsúcs árat alvázszámból lehet megtudni,hogy neked milyen kell.Érdeklődj több helyen.küldök neked pü-ben egy címet.Az új árak 50-100e/db közt vannak ,motortól függnek,hogy milyen kell bele.A cromaxnál van felújított ami lutri.Valakinek sokáig megy de bennevan a pakliban,hogy pár hónap és nyek.A tiedet is fel lehet újítani.Ezeket a verziókat neked kell eldönteni.Amit javasolok neked mind a 4 egyszerre cseréld a hozzá tartozó alkatrészekkel együtt.

Tudsz tippet, hova érdemes vinni próbapados vizsgálatra?
Szeretnék meggyőződni róla, hogy melyik csúcsom mennyire csereérett.
Budapesti vagyok, a saját márkaszervízem nem képes erre, úgy tűnik, ők csak alkatrész-cserélők.
Kösz!


 
Naplózva

2002 TDCI GHIA 130 LE kék kombi 245.000 km
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7545 Dátum: 2011.01.30 vasárnap, 20:26:38 »

Köszi! Holnap be is jelentem izzítócserére! Remélem csak ennyi a baja!


Izzítógyertya csere 20perc otthon./Sötétben lámpa alatt -3fokban gyakorlat nélkül előszörre/.
Írd meg mennyiért cserélték ki?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7546 Dátum: 2011.01.30 vasárnap, 20:30:00 »


Izzítógyertya csere 20perc otthon./Sötétben lámpa alatt -3fokban gyakorlat nélkül előszörre/.
Írd meg mennyiért cserélték ki?
a tdci-n lekell venni a szívósort is.Kicsit több idő... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7547 Dátum: 2011.01.30 vasárnap, 20:30:53 »

Na jó, de Ő jó ha 1000 kilométerenként izzít egyet , annyit megy... vigyor3
de ő pályán hosszútávokon hajtja.
Na és?Attól még így van! hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #7548 Dátum: 2011.01.30 vasárnap, 20:32:02 »


Izzítógyertya csere 20perc otthon./Sötétben lámpa alatt -3fokban gyakorlat nélkül előszörre/.
Írd meg mennyiért cserélték ki?

Ok, asszem 1 óra a normaideje, az kb 7000 Ft. Van leírás róla? Me' ennyi pénzért én is kicserélem!

Lehet használni a kocsit így is? Nem csinál nagyobb kárt benne az izzítás esetleges hiánya?
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.30 vasárnap, 20:35:11 írta Ronnydown » Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7549 Dátum: 2011.01.30 vasárnap, 20:32:47 »

Ok, asszem 1 óra a normaideje, az kb 7000 Ft. Van leírás róla, me' ennyi pénzért én is kicserélem!

Lehet használni a kocsit így is? Nem csinál nagyobb kárt benne az izzítás esetleges hiánya?
ha a füst nem zavar..... Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 144 145 146 147 148 149 150 [151] 152 153 154 155 156 157 158 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.091 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.