Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 12:20:58
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
173
174
175
176
177
178
179
[
180
]
181
182
183
184
185
186
187
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14647518 alkalommal)
0 Felhasználó és 124 vendég van a témában
hiba
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8950 Dátum:
2011.03.20 vasárnap, 22:35:28 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.03.20 vasárnap, 18:10:34
figy, a légszűrő csereperiódusa 20eKm. A TDCi kényes a karbantartásra. Gázolajszűrő mikor volt cserélve rajta, illetve milyen gyártmány van benne?
A megfelelő karbantartás hiánya gyorsan kicsinálja ezt a motort...
40 ezrenként cserélem, és gyárit veszek bele, ezek szerint sűrűbben kéne.
Naplózva
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8951 Dátum:
2011.03.20 vasárnap, 22:39:38 »
Idézetet írta: hiba - 2011.03.20 vasárnap, 22:35:28
40 ezrenként cserélem, és gyárit veszek bele, ezek szerint sűrűbben kéne.
Szia!
Ha visszaolvasol néhány oldalt, akkor én leírtam, hogy miket fogok kicserélni az autón. Fél éve van meg az autó, a telet még átvészeltem, de most tavasszal mindenképpen megcsinálom azt a sok dolgot amit felsoroltam, jobb tiszta lappal kezdeni. Most csak lesz kb 30.000 ezeket megcsinálni, de ki tudja mennyivel lesz hosszabb az autó, vagy egy-egy kulcs alkatrész élettartama ezzel a néhány cserével. Itt a fórum főoldalon van egy szerviz menüpont, ott sok hasznos dolgot megtalálsz képpel leírással dokumentálva. Nekem meg van minden kinyomtatva és az alapján fogom bütykölni az autót. Én se vagyok egy szaki, sőt..De ezek a leírások alapján szerintem menni fog.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8952 Dátum:
2011.03.20 vasárnap, 22:42:07 »
Idézetet írta: hiba - 2011.03.20 vasárnap, 21:19:03
Elmondanám, hogy hivatalosan go szűrőt és levegőszűrőt is minden nagy szervíznél kellene,azaz 60000km-ként
Ez így van. De az is ott van mellette, hogy gyakrabban, ha szennyezett.
Úgy csináld, ahogy jónak látod.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8953 Dátum:
2011.03.21 hétfő, 10:21:56 »
üdv mindenki.
egy kérdés.hol lehet behuzni tüzfalon mk3-ba erösitöhöz tápkábelt?minimum 21es kábelre kell gondolni.
üdv.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8954 Dátum:
2011.03.21 hétfő, 13:31:05 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.03.20 vasárnap, 21:36:36
ezt biztos nem veszi meg senki 10évesen
nem is adnám!!
dehogynem, majd jol visszatekeri a nepper
a totalcaron van ez a visszatekeros cikk, ott irtak, hogy a legdurvabb fogas a nemeteknel egy 4 eves 530D volt, amiben 700 000km volt, és 150 000-rel arultak, annyira lett visszatekerve
«
Utoljára szerkesztve: 2011.03.21 hétfő, 19:01:11 írta Mad-V
»
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8955 Dátum:
2011.03.21 hétfő, 19:28:51 »
üdv.
ma költöttem kis pénzt verdára.kapott 4 uj nyári gummát.barum bravuris 2. 19300ft szereléssel együtt/db. 2 év teljekörü garanciával.szerintem egész jo ár volt.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8956 Dátum:
2011.03.21 hétfő, 20:04:26 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.03.21 hétfő, 13:31:05
a totalcaron van ez a visszatekeros cikk, ott irtak, hogy a legdurvabb fogas a nemeteknel egy 4 eves 530D volt, amiben 700 000km volt, és 150 000-rel arultak, annyira lett visszatekerve
azért aki nem veszi észre a motor járásán, hogy visszatekeretek rajta 550ekm-t, azmeg is érdemli
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8957 Dátum:
2011.03.21 hétfő, 20:20:34 »
Idézetet írta: waver - 2011.03.21 hétfő, 19:28:51
üdv.
ma költöttem kis pénzt verdára.kapott 4 uj nyári gummát.barum bravuris 2. 19300ft szereléssel együtt/db. 2 év teljekörü garanciával.szerintem egész jo ár volt.
Nem akarlak elbizonytalanítani, de szerintem a Bravuris egy kidobni való fhos. Nekem az van jelenleg (205/55 R16 91H), és amúgy a gumin meg a szöveten kívül semmi baja.
A gumi olcsó, de üt, ami egy tipikus Barum hiba. Az egyik barátom bicikliboltban dolgozik, az én esetemre azt mondta, hogy bicikligumit se érdemes venni tőlük mert már az első felfújásnál kipúposodik. Hát ez meg má milyen?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8958 Dátum:
2011.03.21 hétfő, 20:21:24 »
Idézetet írta: gabe - 2011.03.21 hétfő, 20:20:34
Nem akarlak elbizonytalanítani, de szerintem a Bravuris egy kidobni való fhos. Nekem az van jelenleg (205/55 R16 91H), és amúgy a gumin meg a szöveten kívül semmi baja.
A gumi olcsó, de üt, ami egy tipikus Barum hiba. Az egyik barátom bicikliboltban dolgozik, az én esetemre azt mondta, hogy bicikligumit se érdemes venni tőlük mert már az első felfújásnál kipúposodik. Hát ez meg má milyen?
te vettél már??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8959 Dátum:
2011.03.21 hétfő, 20:23:15 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.21 hétfő, 20:21:24
te vettél már??
Még nem rendeltem meg, de most már nem akarok így mellényúlni, szóval Michelin Energy Saver lesz a vége...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8960 Dátum:
2011.03.21 hétfő, 20:24:59 »
Idézetet írta: gabe - 2011.03.21 hétfő, 20:23:15
Még nem rendeltem meg, de most már nem akarok így mellényúlni, szóval Michelin Energy Saver lesz a vége...
hát...
attól lesz energy saver, hogy csökkentik a tapadását. nekem tuti nem kellene....
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8961 Dátum:
2011.03.21 hétfő, 20:28:01 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.21 hétfő, 20:24:59
hát...
attól lesz energy saver, hogy csökkentik a tapadását. nekem tuti nem kellene....
Nem is... Az oldalfalának kisebb az elnyelt energiája a szilikátos keverék miatt.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8962 Dátum:
2011.03.21 hétfő, 20:29:09 »
Idézetet írta: gabe - 2011.03.21 hétfő, 20:28:01
Nem is... Az oldalfalának kisebb az elnyelt energiája a szilikátos keverék miatt.
A másik esélyes a Premium Contact 2, Continentaléktól.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8963 Dátum:
2011.03.21 hétfő, 20:29:45 »
Idézetet írta: gabe - 2011.03.21 hétfő, 20:28:01
Nem is... Az oldalfalának kisebb az elnyelt energiája a szilikátos keverék miatt.
hát nem tom, én maradok a rendesnél, amit vettem toyo cf1 proxes 16eft/db áron 0km-es volt, 2 év garanciával, és még nem éreztem kevésnek, pedig szerpentinen meg szoktam taposni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8964 Dátum:
2011.03.21 hétfő, 20:30:40 »
Idézetet írta: gabe - 2011.03.21 hétfő, 20:29:09
A másik esélyes a Premium Contact 2, Continentaléktól.
nekünk Premium Contact volt, az jó volt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8965 Dátum:
2011.03.21 hétfő, 20:52:52 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.21 hétfő, 20:04:26
azért aki nem veszi észre a motor járásán, hogy visszatekeretek rajta 550ekm-t, azmeg is érdemli
Hát ma érdekes volt ez a német rajtaütés a kereskedőkön az órák visszatekerése miatt!!!!!Kint mint mondták ezért börtön jár!!!
:eljen:Mert ez nagy becsapás.
:gun:Itthon milenne egy ilyen rajtaütésen 80% megszünne csak kérdem?
??
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8966 Dátum:
2011.03.21 hétfő, 20:54:17 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.03.21 hétfő, 20:52:52
Hát ma érdekes volt ez a német rajtaütés a kereskedőkön az órák visszatekerése miatt!!!!!Kint mint mondták ezért börtön jár!!!
:eljen:Mert ez nagy becsapás.
:gun:Itthon milenne egy ilyen rajtaütésen 80% megszünne csak kérdem?
??
Á dehogy, 99,99%
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8967 Dátum:
2011.03.21 hétfő, 20:57:58 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.03.21 hétfő, 20:54:17
Á dehogy, 99,99%
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8968 Dátum:
2011.03.21 hétfő, 21:00:37 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.03.21 hétfő, 20:54:17
Á dehogy, 99,99%
Az a 0,01% meg Lakatos Bobby-ka lenne, aki éppen a razzia idején született meg az egyik autóban. Őt fiatalkorára való tekintettel felmentik...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8969 Dátum:
2011.03.21 hétfő, 21:03:20 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.21 hétfő, 20:30:40
nekünk Premium Contact volt, az jó volt
Látom, szétoffoljuk a topikot, de a sport contact, vagy a premium contact a nyerőbb?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8970 Dátum:
2011.03.21 hétfő, 21:09:05 »
Idézetet írta: gabe - 2011.03.21 hétfő, 21:00:37
Az a 0,01% meg Lakatos Bobby-ka lenne, aki éppen a razzia idején született meg az egyik autóban. Őt fiatalkorára való tekintettel felmentik...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8971 Dátum:
2011.03.21 hétfő, 21:24:50 »
Idézetet írta: gabe - 2011.03.21 hétfő, 21:03:20
Látom, szétoffoljuk a topikot, de a sport contact, vagy a premium contact a nyerőbb?
nekünk első szériás premium contact volt, az esőben kumma jó volt. ilyen a profilja:
ilyen meg a toyo-é:
ahogy látszik is a képen, egyik helyen ki van mélytve kb 2mm-rel, így mindig lesz annyi mélysége, hogy a vizet kivezesse
ez eddig esőben és szárazon is faxa
«
Utoljára szerkesztve: 2011.03.21 hétfő, 21:26:29 írta HZsolt92
»
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8972 Dátum:
2011.03.21 hétfő, 22:13:38 »
van ám gumis topic is.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
belizar01
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8973 Dátum:
2011.03.21 hétfő, 23:34:45 »
Szeva!
Én nem vagyok Mondeós, jelenleg egy 8 éves benzines R. Meganeom van (78.000 km). Apósomnak viszont van egy 10 éves 2.0 TDCI Ghia-ja. Eladná nekünk ha akarjuk, mert bővül a család, és a Renault-ban már nem férünk el rendesen. 235.000 km-t futott a kocsi, de a motor kb. 100.000-nél cserélve lett kompletten. Nagyon vigyázott rá, újonnan vette, szakszervizbe hordta az utóbbi időkig. Most egy ismerős maszekhoz viszi szervizelni (2 éve). Anyós a szokásos női nemtörődömséggel vezette. Egy biztos, 160-nál többel még soha nem mentek vele. Ált. autópályán is csak 120-130 körül utaznak.
A központi zár vacakol (nyitásnál csak az első ajtót nyitja, zárni rendesen zár) + az egyik slusszkulcs elveszett, de amúgy semmi baja. Az öreg nem a legjobb üzemanyagot tankolja bele, de egyébként garázsban tartott, jó állapotú. Vegyesen használja városban/autópályán. Legutóbb a turbo vezetéke volt megrepedve, azt javították.
1 millát kérne érte. Nem tudom, hogy mire számíthatok ha megveszem. Megéri/nem éri? Nem nagyon öreg már? Megbízhatok benne, ha benne ül a család? Olvasgattam a teszteket a modellről, kapott hideget meleget is. Nem volt még ilyen sokat futott kocsim. Nem szeretnék amiatt izgulni, hogy mikor döglik le alattam, viszont nincs pénzem újra.
Kinek mi a tapasztalata? A.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8974 Dátum:
2011.03.22 kedd, 00:20:41 »
Idézetet írta: belizar01 - 2011.03.21 hétfő, 23:34:45
Szeva!
Én nem vagyok Mondeós, jelenleg egy 8 éves benzines R. Meganeom van (78.000 km). Apósomnak viszont van egy 10 éves 2.0 TDCI Ghia-ja. Eladná nekünk ha akarjuk, mert bővül a család, és a Renault-ban már nem férünk el rendesen. 235.000 km-t futott a kocsi, de a motor kb. 100.000-nél cserélve lett kompletten. Nagyon vigyázott rá, újonnan vette, szakszervizbe hordta az utóbbi időkig. Most egy ismerős maszekhoz viszi szervizelni (2 éve). Anyós a szokásos női nemtörődömséggel vezette. Egy biztos, 160-nál többel még soha nem mentek vele. Ált. autópályán is csak 120-130 körül utaznak.
A központi zár vacakol (nyitásnál csak az első ajtót nyitja, zárni rendesen zár) + az egyik slusszkulcs elveszett, de amúgy semmi baja. Az öreg nem a legjobb üzemanyagot tankolja bele, de egyébként garázsban tartott, jó állapotú. Vegyesen használja városban/autópályán. Legutóbb a turbo vezetéke volt megrepedve, azt javították.
1 millát kérne érte. Nem tudom, hogy mire számíthatok ha megveszem. Megéri/nem éri? Nem nagyon öreg már? Megbízhatok benne, ha benne ül a család? Olvasgattam a teszteket a modellről, kapott hideget meleget is. Nem volt még ilyen sokat futott kocsim. Nem szeretnék amiatt izgulni, hogy mikor döglik le alattam, viszont nincs pénzem újra.
Kinek mi a tapasztalata? A.
Üdv.Először is a zárról a véleményem ha zár rendesen lehet,hogy így van programozva.Második nyitásra nyitja a többit?Ha nem akkor melyik oldali elsőt nyitja?Részletesebben leírhatnád mi volt eddig cserélve rajta mert mi jöhet ki hiba rajta megint tág fogalom de részletes leírás után jobban lehet megfogalmazni.Írd meg milyen motorú TDCI-n belül..Ha olvastál róla vissza fele nagyjából tudod a felmerülő költségeket szervizelési dolgokat.Írj részletes dolgokat a kocsiról mert nem biztos,hogy minden rád is vonatkozik,de így lehet véleményt mondani róla.Sokan úgyvagyunk vele bármi hiba van akkor is ez a tipus kell de ha hozzá kell nyúlni vannak költséges dolgok aminél zsebbe kell nyúlni.Részletezz dolgokat a kocsiról és válaszolunk.Azután ítéld meg a kocsit,hogy neked megfelel-e!!!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8975 Dátum:
2011.03.22 kedd, 07:37:44 »
Idézetet írta: gabe - 2011.03.21 hétfő, 20:20:34
Nem akarlak elbizonytalanítani, de szerintem a Bravuris egy kidobni való fhos. Nekem az van jelenleg (205/55 R16 91H), és amúgy a gumin meg a szöveten kívül semmi baja.
A gumi olcsó, de üt, ami egy tipikus Barum hiba. Az egyik barátom bicikliboltban dolgozik, az én esetemre azt mondta, hogy bicikligumit se érdemes venni tőlük mert már az első felfújásnál kipúposodik. Hát ez meg má milyen?
ezzel nem értek egyet.nekem régen is volt barum gumim,és soha semmi probléma nemvolt vele.eddig a vizátfolyásokat is azzel lehetett a legjobban kezelni.pedig nekem sokféle gumim volt eddig(nokian,dunlop,goodyear).és az a gumi se ütött és ez se.szerintem manapság már sokkal jobb a technologiája mint anno.azonkivül van rá 2 év pneus expert garancia.ez vonatkozik a padkázásra,szálszakadásra,de még a szándékos rongálásra is.szoval ha kipupososdik és ütni fog kicserélik garanciába.ennyi.
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8976 Dátum:
2011.03.22 kedd, 09:07:32 »
Idézetet írta: waver - 2011.03.22 kedd, 07:37:44
ezzel nem értek egyet.nekem régen is volt barum gumim,és soha semmi probléma nemvolt vele.eddig a vizátfolyásokat is azzel lehetett a legjobban kezelni.pedig nekem sokféle gumim volt eddig(nokian,dunlop,goodyear).és az a gumi se ütött és ez se.szerintem manapság már sokkal jobb a technologiája mint anno.azonkivül van rá 2 év pneus expert garancia.ez vonatkozik a padkázásra,szálszakadásra,de még a szándékos rongálásra is.szoval ha kipupososdik és ütni fog kicserélik garanciába.ennyi.
Ok, megértelek a garancia miatt. Hol adnak rá ilyen garit egyébként?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8977 Dátum:
2011.03.22 kedd, 09:14:09 »
Idézetet írta: gabe - 2011.03.22 kedd, 09:07:32
Ok, megértelek a garancia miatt. Hol adnak rá ilyen garit egyébként?
Ott irta, Pneus Expert.
http://www.pneus-expert.hu/
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8978 Dátum:
2011.03.22 kedd, 09:17:56 »
Idézetet írta: waver - 2011.03.22 kedd, 07:37:44
ezzel nem értek egyet.nekem régen is volt barum gumim,és soha semmi probléma nemvolt vele.eddig a vizátfolyásokat is azzel lehetett a legjobban kezelni.pedig nekem sokféle gumim volt eddig(nokian,dunlop,goodyear).és az a gumi se ütött és ez se.szerintem manapság már sokkal jobb a technologiája mint anno.azonkivül van rá 2 év pneus expert garancia.ez vonatkozik a padkázásra,szálszakadásra,de még a szándékos rongálásra is.szoval ha kipupososdik és ütni fog kicserélik garanciába.ennyi.
másik kocsin is barum valami volt, megkaptam a jogsim, autó elérte a 60e-km-t se elől se hátul nem maradt rajta biztonságos futőfelület vagy hogy mondjam...szóval szétkopott...első még érthető lenne, de hogy a hátsók is
Szóval úgy különösebb gond nem volt vele csak elkopott és max az ekére lesz jó nyomjelzőnek
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8979 Dátum:
2011.03.22 kedd, 09:47:15 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.03.22 kedd, 09:17:56
másik kocsin is barum valami volt, megkaptam a jogsim, autó elérte a 60e-km-t se elől se hátul nem maradt rajta biztonságos futőfelület vagy hogy mondjam...szóval szétkopott...első még érthető lenne, de hogy a hátsók is
Szóval úgy különösebb gond nem volt vele csak elkopott és max az ekére lesz jó nyomjelzőnek
60ezernél nem kell csodálkozni ha elfogy a gumi.foleg ha minél persebb,annál kevesebbet fut.per 35-40nél jo ha 20ezrett futnak.ezek a modern gumik már nem futnek el annyit minnt a "régi ruszki" gumik,de cserébe sokkal komolyabb futásteljesitményt és fékutat biztositanak.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8980 Dátum:
2011.03.22 kedd, 09:50:42 »
Idézetet írta: waver - 2011.03.22 kedd, 09:47:15
60ezernél nem kell csodálkozni ha elfogy a gumi.foleg ha minél persebb,annál kevesebbet fut.per 35-40nél jo ha 20ezrett futnak.ezek a modern gumik már nem futnek el annyit minnt a "régi ruszki" gumik,de cserébe sokkal komolyabb futásteljesitményt és fékutat biztositanak.
Én aszittem hogy az rossz futás
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8981 Dátum:
2011.03.22 kedd, 10:07:02 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.03.22 kedd, 09:50:42
Én aszittem hogy az rossz futás
a modern gumik futnak kevesebbet.arra értettem.de szerintem nem irtam rosszul,mert ugy kezdtem a mondatot, hogy "ezek a gumi..."
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8982 Dátum:
2011.03.22 kedd, 10:18:21 »
Idézetet írta: belizar01 - 2011.03.21 hétfő, 23:34:45
Szeva!
Én nem vagyok Mondeós, jelenleg egy 8 éves benzines R. Meganeom van (78.000 km). Apósomnak viszont van egy 10 éves 2.0 TDCI Ghia-ja. Eladná nekünk ha akarjuk, mert bővül a család, és a Renault-ban már nem férünk el rendesen. 235.000 km-t futott a kocsi, de a motor kb. 100.000-nél cserélve lett kompletten. Nagyon vigyázott rá, újonnan vette, szakszervizbe hordta az utóbbi időkig. Most egy ismerős maszekhoz viszi szervizelni (2 éve). Anyós a szokásos női nemtörődömséggel vezette. Egy biztos, 160-nál többel még soha nem mentek vele. Ált. autópályán is csak 120-130 körül utaznak.
A központi zár vacakol (nyitásnál csak az első ajtót nyitja, zárni rendesen zár) + az egyik slusszkulcs elveszett, de amúgy semmi baja. Az öreg nem a legjobb üzemanyagot tankolja bele, de egyébként garázsban tartott, jó állapotú. Vegyesen használja városban/autópályán. Legutóbb a turbo vezetéke volt megrepedve, azt javították.
1 millát kérne érte. Nem tudom, hogy mire számíthatok ha megveszem. Megéri/nem éri? Nem nagyon öreg már? Megbízhatok benne, ha benne ül a család? Olvasgattam a teszteket a modellről, kapott hideget meleget is. Nem volt még ilyen sokat futott kocsim. Nem szeretnék amiatt izgulni, hogy mikor döglik le alattam, viszont nincs pénzem újra.
Kinek mi a tapasztalata? A.
Véleményes helyzet. 10éves tdci piaci ára kb 1mFt, így árában van.
Mellette szól az ismert előélet és hogy a motorban csak 135eKm van, nagy, biztonságos kasztni, jól pakolható, jó a futóműve.
Ellene szól, hogy:
- kényes a gázolajra így a nem túl jó minőségű üzemanyag használat idő előtti elhasználódáshoz vezethet
- az ismerős maszek jó dolog, de pl. gázolajszűrőre milyen gyártmányt használt és milyen csereperiódussal? A nem túl jó minőségű üzemanyag kombinálva a gyári előírások szerint 60eKm-ként cserélt utángyártott gázolajszűrővel jelentősen növeli a 100-150eKm közötti porlasztó s nagynyomású pumpa halálának kockázatát.
- a női hanyagsággal vezetett tdci esetében a turbó állapota lehet kérdéses, ha hidegen nagyon terhelik és/vagy hosszabb használat után azonnal leállítják a motort
- a 10éves kor velószínűsíti az ajtók aljának rohadását, és mivel maszekban volt szervizelve nem tudod igénybe venni a 12éves átrozsdásodás elleni garanciát sem.
100-150eKm között szokott kezdődni a kuplung/lendkerék/kinyomó probléma, ami szintén nem olcsó dolog
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8983 Dátum:
2011.03.22 kedd, 10:18:46 »
Idézetet írta: waver - 2011.03.22 kedd, 10:07:02
a modern gumik futnak kevesebbet.arra értettem.de szerintem nem irtam rosszul,mert ugy kezdtem a mondatot, hogy "ezek a gumi..."
mondom, van gumis topic.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8984 Dátum:
2011.03.22 kedd, 10:23:46 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.03.22 kedd, 10:18:46
mondom, van gumis topic.
elnézést kérek.
Naplózva
Laccus.27
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 155
Válasz: Help!
«
Új hozzászólás #8985 Dátum:
2011.03.22 kedd, 21:38:06 »
Idézetet írta: alf - 2011.03.19 szombat, 20:25:40
engem a generátorcsere fogott meg a történetben.
Használt,új,bontott,felújított,vagy csak szerezted,és belett dobva a gépbe?
Mert fényvibrációt is okozhat,és motorfordulat ingadozást is,ha a generátorral gond van.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1591.msg539073#msg539073
A bronzkeféket cserélni kellene a forgórészen,mert lehet,hogy fennakadtak vagy elkoptak,vagy nem érnek be rendesen.
És íme a csoda! A képes-leírásos útmutatás szerint kicseréltem a szénkeféket a kocsiban, azonnal megjavult minden. Nem ül robotpilóta a kocsiban és nem villognak a fényeim se! Állatira tetszik, el vagyok ájulva
Töltés rendben, minden ok!
u.i.: 1100Ft-ba fájt a komplett készlet rugóstól-mindenestől...
Alf, köszi a tanácsot!!!!
Naplózva
MKIII 2.0/130LE TD
Ci
Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Help!
«
Új hozzászólás #8986 Dátum:
2011.03.22 kedd, 23:34:50 »
Idézetet írta: lacus.22 - 2011.03.22 kedd, 21:38:06
És íme a csoda! A képes-leírásos útmutatás szerint kicseréltem a szénkeféket a kocsiban, azonnal megjavult minden. Nem ül robotpilóta a kocsiban és nem villognak a fényeim se! Állatira tetszik, el vagyok ájulva
Töltés rendben, minden ok!
u.i.: 1100Ft-ba fájt a komplett készlet rugóstól-mindenestől...
Alf, köszi a tanácsot!!!!
A bronzkeféket be kellett csiszolni, vagy úgy vetted?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8987 Dátum:
2011.03.23 szerda, 00:34:19 »
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_ghia_execut_full_extra_nagy_navi._bor._xe-4544128
Látjátok milyen gondos a kereskedő, eladás előtt tesz bele 4 új csúcsot
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Laccus.27
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 155
Válasz: Help!
«
Új hozzászólás #8988 Dátum:
2011.03.23 szerda, 12:52:32 »
Idézetet írta: gabe - 2011.03.22 kedd, 23:34:50
A bronzkeféket be kellett csiszolni, vagy úgy vetted?
500-as papírral kellett egy kicsit igazítani rajta, de sec-perc alatt megvolt. Ki sem bontottuk a generátort, mert a helyén gyönyörűen meg tudtuk csinálni.
Annak a kibontása és visszaszerelése elég hosszú művelet lett volna... (sajna volt benne részem)
Naplózva
MKIII 2.0/130LE TD
Ci
Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
RZoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8989 Dátum:
2011.03.23 szerda, 14:12:40 »
Folyamatosan olvasgatom a fórumot és azt hiszem, hogy akaratlanul is lebeszéltetek a Mondeno vásárlásról. Amire nekem futná, azokban a mondeokban kb. 150 000 km van és ezek szerint ilyenkor jönnek csőstül a bajok. Nekem pedig semmi kedvem lendkereket, magasnyomású szivattyút, vagy pcsúcsokat cserélni a vásárlás után több, mint fél milláért. Lehet, hogy ez nem a megfelelő hozzá állás és biztos van olyan gép, ami 300 000 km-t elmegy belenyúlás nélkül, de 10ből 1. Sajnos túl sok ugyan olyan hibát olvastam a TDCI motorokról.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8990 Dátum:
2011.03.23 szerda, 14:56:52 »
http://www.autonavigator.hu/tippek_tanacsadok/uj_lehetoseg_a_bg_motormoso_rendszerrel-4573
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8991 Dátum:
2011.03.23 szerda, 15:11:17 »
Idézetet írta: RZoli - 2011.03.23 szerda, 14:12:40
Folyamatosan olvasgatom a fórumot és azt hiszem, hogy akaratlanul is lebeszéltetek a Mondeno vásárlásról. Amire nekem futná, azokban a mondeokban kb. 150 000 km van és ezek szerint ilyenkor jönnek csőstül a bajok. Nekem pedig semmi kedvem lendkereket, magasnyomású szivattyút, vagy pcsúcsokat cserélni a vásárlás után több, mint fél milláért. Lehet, hogy ez nem a megfelelő hozzá állás és biztos van olyan gép, ami 300 000 km-t elmegy belenyúlás nélkül, de 10ből 1. Sajnos túl sok ugyan olyan hibát olvastam a TDCI motorokról.
Kicsit a kedved szegjem mitgondolsz a többi autónál nincs hiba nincs kötelező.Kuplung csere ugyan olyan a többinél.ha dieselt veszel másból is gondok jönnek ha benzinest ott meg mást kell keresni.Nézd mielőtt megvettem én elmondták mik az árak hibák de nem tudtak lebeszélni róla.És ha az enyémben lesz 250000km mindezt kicserélem és megyek vele tovább.De sok sikert a többi tipushoz és ha belenyúlsz véletlenül gondolj erre.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8992 Dátum:
2011.03.23 szerda, 15:12:31 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.03.23 szerda, 00:34:19
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_ghia_execut_full_extra_nagy_navi._bor._xe-4544128
Látjátok milyen gondos a kereskedő, eladás előtt tesz bele 4 új csúcsot
Ha megkérdezem a számláról ,hogy tényleg cserélve lett kiváncsi volnék mit mutatna az arca és volna-e számla róla.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8993 Dátum:
2011.03.23 szerda, 15:37:01 »
Idézetet írta: RZoli - 2011.03.23 szerda, 14:12:40
Folyamatosan olvasgatom a fórumot és azt hiszem, hogy akaratlanul is lebeszéltetek a Mondeno vásárlásról. Amire nekem futná, azokban a mondeokban kb. 150 000 km van és ezek szerint ilyenkor jönnek csőstül a bajok. Nekem pedig semmi kedvem lendkereket, magasnyomású szivattyút, vagy pcsúcsokat cserélni a vásárlás után több, mint fél milláért. Lehet, hogy ez nem a megfelelő hozzá állás és biztos van olyan gép, ami 300 000 km-t elmegy belenyúlás nélkül, de 10ből 1. Sajnos túl sok ugyan olyan hibát olvastam a TDCI motorokról.
150.000km-nél akkor jönnek ezek a bajok,ha valaki visszatekert csoda 100.000km-t ment a 4-5 éves Mondeo-t vesz. Ezek a tételek,NORMÁLIS használat mellett kb. 250.000 km-t kell,hogy bírjanak. Szerintem egy japán,francia,olasz,stb. hasonló árkategóriában nem igazán olcsóbb,ha elromlik,mint a Mondeo. Mert lássuk be ebben az árban kapni C5öst,Lagunát,407est talán,régi leharcolt Passatot,Avensisből is az idősebb fajtát...
Mennyi lenne az a pénz,amit erre szánsz?
Naplózva
RZoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8994 Dátum:
2011.03.23 szerda, 15:37:33 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.03.23 szerda, 15:11:17
Kicsit a kedved szegjem mitgondolsz a többi autónál nincs hiba nincs kötelező.Kuplung csere ugyan olyan a többinél.ha dieselt veszel másból is gondok jönnek ha benzinest ott meg mást kell keresni.Nézd mielőtt megvettem én elmondták mik az árak hibák de nem tudtak lebeszélni róla.És ha az enyémben lesz 250000km mindezt kicserélem és megyek vele tovább.De sok sikert a többi tipushoz és ha belenyúlsz véletlenül gondolj erre.
Az az igazság, hogy más típusnál nem hallottam ennyi hibáról. Újkorától kezdve hajtottam egy cdti corsát (az is common rail), nagyon kínozva volt szerencsétlen 190 000 volt benne, amikor megváltam tőle, de soha semmi baja nem volt és akkor is úgy járt, mint a doxa. Itt meg rendszeresen olvasok a rengeteg hibáról. Erősen elkedvetlenít, hogy 150 000 km környékén jönnek elő a nagy hibák és röpködnek a százezrek.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8995 Dátum:
2011.03.23 szerda, 15:40:56 »
Idézetet írta: RZoli - 2011.03.23 szerda, 15:37:33
Az az igazság, hogy más típusnál nem hallottam ennyi hibáról. Újkorától kezdve hajtottam egy cdti corsát (az is common rail), nagyon kínozva volt szerencsétlen 190 000 volt benne, amikor megváltam tőle, de soha semmi baja nem volt és akkor is úgy járt, mint a doxa. Itt meg rendszeresen olvasok a rengeteg hibáról. Erősen elkedvetlenít, hogy 150 000 km környékén jönnek elő a nagy hibák és röpködnek a százezrek.
Hallod...156ezernél járok akkor most kéne tönkremenjen?
persze ha nem tekertek vissza belőle...de nem is érdekel jóez és jó is lesz mert próbálok vigyázni rá amennyire lehet (gázolaj minősége)!!!
De majd írok ha valami gondom van, ok?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
RZoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8996 Dátum:
2011.03.23 szerda, 15:43:28 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.03.23 szerda, 15:37:01
150.000km-nél akkor jönnek ezek a bajok,ha valaki visszatekert csoda 100.000km-t ment a 4-5 éves Mondeo-t vesz. Ezek a tételek,NORMÁLIS használat mellett kb. 250.000 km-t kell,hogy bírjanak. Szerintem egy japán,francia,olasz,stb. hasonló árkategóriában nem igazán olcsóbb,ha elromlik,mint a Mondeo. Mert lássuk be ebben az árban kapni C5öst,Lagunát,407est talán,régi leharcolt Passatot,Avensisből is az idősebb fajtát...
Mennyi lenne az a pénz,amit erre szánsz?
Na igen, de hogy tájékozódom használt autónál a normális használatról? Számlákkal? ÁFÁért sokan állítanak ki valótlan számlát. Szervizkönyv? Itt még egy hivatalos szerviz is azt ír a szervizkönyvbe, amit én kérek. Egyébként decemberre datálom a vásárlást 1,7m körüli árral. De ezt a témát itt már kiveséztük a fórumtársakkal.
FrancoNero:
A hszekből ítélve kezdhetsz gyűjtögetni
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8997 Dátum:
2011.03.23 szerda, 15:45:59 »
Idézetet írta: RZoli - 2011.03.23 szerda, 15:43:28
Na igen, de hogy tájékozódom használt autónál a normális használatról? Számlákkal? ÁFÁért sokan állítanak ki valótlan számlát. Szervizkönyv? Itt még egy hivatalos szerviz is azt ír a szervizkönyvbe, amit én kérek. Egyébként decemberre datálom a vásárlást 1,7m körüli árral. De ezt a témát itt már kiveséztük a fórumtársakkal.
FrancoNero:
A hszekből ítélve kezdhetsz gyűjtögetni
Szerintem Te meg vegyél trabantot
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8998 Dátum:
2011.03.23 szerda, 15:52:43 »
Idézetet írta: RZoli - 2011.03.23 szerda, 15:43:28
Na igen, de hogy tájékozódom használt autónál a normális használatról? Számlákkal? ÁFÁért sokan állítanak ki valótlan számlát. Szervizkönyv? Itt még egy hivatalos szerviz is azt ír a szervizkönyvbe, amit én kérek. Egyébként decemberre datálom a vásárlást 1,7m körüli árral. De ezt a témát itt már kiveséztük a fórumtársakkal.
FrancoNero:
A hszekből ítélve kezdhetsz gyűjtögetni
Nekem volt egy mk3asom is 0 km-es.
100ezernél jött elő a kuplung/kinyomó/lendkerék.
120 ezernél a turbó szállt el.
Egyén nagyobb baja nem volt.
150e-nél adtam el és a porlasztók még tökéletesek voltak.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8999 Dátum:
2011.03.23 szerda, 16:09:39 »
Idézetet írta: RZoli - 2011.03.23 szerda, 15:43:28
Na igen, de hogy tájékozódom használt autónál a normális használatról? Számlákkal? ÁFÁért sokan állítanak ki valótlan számlát. Szervizkönyv? Itt még egy hivatalos szerviz is azt ír a szervizkönyvbe, amit én kérek. Egyébként decemberre datálom a vásárlást 1,7m körüli árral. De ezt a témát itt már kiveséztük a fórumtársakkal.
FrancoNero:
A hszekből ítélve kezdhetsz gyűjtögetni
Akkor nekünk már 3 garnitúra pcs és lendkerék kellett volna...Ejj basszus ... :/
Naplózva
Oldalak:
1
...
173
174
175
176
177
178
179
[
180
]
181
182
183
184
185
186
187
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ