Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 20:09:44
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
188
189
190
191
192
193
194
[
195
]
196
197
198
199
200
201
202
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14663183 alkalommal)
0 Felhasználó és 167 vendég van a témában
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9700 Dátum:
2011.04.20 szerda, 16:32:52 »
Idézetet írta: Shad - 2011.04.20 szerda, 15:32:14
Az mondjuk engem is érdekelne, hogy a computerből ki lehet-e olvasni a valós km-et. Vagy egy márkakereskedés meg tudja mondani? Van ezeknek valami adatbázisuk? Gondolom az enyém se túl reális
Nekem 87.000-et mutat a számláló
Legjobb tudomásom szerint, nem lehet a valósat megtudni, mert FORD csak az órában tárolja
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Tomy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9701 Dátum:
2011.04.20 szerda, 16:57:51 »
Eladó 2 hónapos tuningbox!
2.0 TDCI 130 LE 6 sebességesben volt benn- 160LE-t és 420Nm-t tud.
1-2 dl fogyasztáscsökkenés volt nálam normál tempónál.
Csak 1 baj van- nem tudok vele lassan menni:)-többet ér az életem-ezért eladom:)
35.000 Ft
0630/976-22-55
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9702 Dátum:
2011.04.20 szerda, 17:15:38 »
Idézetet írta: Shad - 2011.04.20 szerda, 15:32:14
Az mondjuk engem is érdekelne, hogy a computerből ki lehet-e olvasni a valós km-et. Vagy egy márkakereskedés meg tudja mondani? Van ezeknek valami adatbázisuk? Gondolom az enyém se túl reális
Nekem 87.000-et mutat a számláló
Nem lehet. Márkaszervizben azt írják be amit bediktálnak. Így az se 100% A III-as mondeoba csak egyszeresen tárolódik a megtett km. Az átütni picit macerás de azért nem túl bonyolult. Egy második kategóriás kupecnak már reflexből szokott menni. Gond nincs, más márkánál ahol többszörös a km tárolás (pl a váltó elektronika is tárol) ott is vannak akik tudják hogy mit hol kell átírni. A vak hiten kívül nincs semmilyen módszer. Higgy annak amit látsz és a stressztől nem kapsz gyomorfekélyt.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9703 Dátum:
2011.04.20 szerda, 17:16:59 »
Idézetet írta: Shad - 2011.04.20 szerda, 15:44:18
Akkor ez örök rejtély marad..vagy hiszek a szervizkönyvnek
Hinni kell benne mint egy szép asszony hűségében.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9704 Dátum:
2011.04.20 szerda, 19:45:06 »
Idézetet írta: attila0819 - 2011.04.20 szerda, 14:29:36
Helo.
Az a probléma jelentekezett a napokban ami sajnos sokaknál.
Tegnap este valamiféle apró kopogást hallottam a motorból(meleg volt).Leállítottam ujra be semmi gond.
Nah mondom ok csak beképzelem a dolgot reggel indulás szépen bemelegítettem az autót. 5-6 km után éreztem hogy alacsony fordulaton kb 2200ig nincs erö az autóban és fekete füstöt nyom.
Hibakódot nem dob semmit. Se vészüzem semmi.
Elszaladtam Miskolcon az egyik jó ismerösömhöz aki autószerelő jól ért hozzá és meg is bízom benne.
Hallgattuk az autó hangját megint előjött csúnya kopogás majd csak 3 henger ment.
Nah akkor rádugtuk Bosch diagra.
Hibakódot nem dobott(csak az egr miatt) Nem tudom pontosan h milyen teszt volt amit végzett de 1-2-3-4 hengerbe vmi gázolaj mennyiséget.
Az értékek mgban votlak megadva 1-2-4 0,00tól -0,3 ig voltak a 3. henger pedig +1-0,99 körül mozgott.
Mondta hogy a 3hengerrel van hiba vagyis a porlasztócsúccsal nagy valószinűséggel.
Holnap reggel tudja kiszedni én is ott leszek és Nyírteleki ismeröse van aki 3k Huf /db ért vizsgálja be
Úgy gondolom a szerelőm is azt tanácsolta hogy célszerű mind a 4et kiszedni és bevizsgáltatni.
Valaki esetleg valami ötlet hogy jók-e a megérzéseink.
Jah és az autóban 103000 km van ha igaz
Ford diag esetleg megtudja mutatni hogy ez a tényleges km avagy sem ?
Novembertöl van nálam az ató 10ezret mentem vele.
Elöre is köszi
Sajna én is szívóágon vagyok nem hiányzott ez nagyon nem
Nekem Vik azt mondta, ha 3 hengerrel megy, akkor majd' kiugrik a motor a helyéről. Volt ilyen? Ha nem, akkor csak a porlasztás volt pontatlan, ami elég gond, de nem végzetes. Egyből nem. A Bosch kütyüvel valószínűleg résolaj veszteséget mért. A tuti a kiszerelt vizsgálás, zárásra, nyitásra, mennyiségre, porlasztási képre. És kell szűrő ellenőrzés fémreszelékre.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9705 Dátum:
2011.04.20 szerda, 23:42:19 »
Idézetet írta: Shad - 2011.04.20 szerda, 15:32:14
Az mondjuk engem is érdekelne, hogy a computerből ki lehet-e olvasni a valós km-et. Vagy egy márkakereskedés meg tudja mondani? Van ezeknek valami adatbázisuk? Gondolom az enyém se túl reális
Nekem 87.000-et mutat a számláló
A valós km-t nem a komputer tárolja hanem az óra csoport.De nemtudod kiolvasni belőle.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9706 Dátum:
2011.04.20 szerda, 23:46:20 »
Idézetet írta: Tomy - 2011.04.20 szerda, 16:57:51
Eladó 2 hónapos tuningbox!
2.0 TDCI 130 LE 6 sebességesben volt benn- 160LE-t és 420Nm-t tud.
1-2 dl fogyasztáscsökkenés volt nálam normál tempónál.
Csak 1 baj van- nem tudok vele lassan menni:)-többet ér az életem-ezért eladom:)
35.000 Ft
0630/976-22-55
Bocs dw ha akarnál tudnál vele menni lassan is.Én a 130 Le-t sem hajtom ha viszont kell oda lépek.Csak jó ha van benne +LE.De tetudod.Vagy nemjött be és azért adod el?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9707 Dátum:
2011.04.21 csütörtök, 09:21:36 »
Idézetet írta: alf - 2011.04.20 szerda, 09:07:28
az egr működését tudhatja a maf és a map jeleiből és a belépő hőmérsékletből.Lehet,hogy ezt a 2.2nél már megoldották egr jeladó nélkül is.
Ha tényleg 2.54bar a nyomás, akkor feloldották chipelés közben a 2,5bar-os limitet. Emiatt a maf érték határon kívül kerülhet, ami miatt meg már jön az EGR flow hibakód.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9708 Dátum:
2011.04.21 csütörtök, 09:38:20 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.04.21 csütörtök, 09:21:36
Ha tényleg 2.54bar a nyomás, akkor feloldották chipelés közben a 2,5bar-os limitet. Emiatt a maf érték határon kívül kerülhet, ami miatt meg már jön az EGR flow hibakód.
Nem ez nem chip-es autó. Ez az én 2,2-esem. Biztos akkor mérési pontatlanság. (Van egy táblázatom 1 mp-es mintavételezéssel és abból mazsoláztam ki a max CR és turbó nyomást)
Az egr hibát mellesleg 50km/óránál, 1472-es fordulaton és 0,15 bar-os turbónyomásnál dobta?!
Na ennyit tudok elmondani bíró úr kérem
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Nec
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9709 Dátum:
2011.04.21 csütörtök, 09:42:24 »
Sziasztok!
Találtam egy kütyüt, ami szerintem jó lenne kód kiolvasáshoz, de nem igazán értek hozzá...
Vélemény?
http://www.cardiagnostics.info/29-elm327-usb-multiprotokol-diagnosztikai-illeszt.html
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9710 Dátum:
2011.04.21 csütörtök, 09:54:34 »
Szia!
Jónak jó. De nagyon drága.
Például itt olcsóbb.
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/autovillamossagi_alkatresz/autodiagnosztika/elm327_autodiagnosztika_obd2_eobd_elm_327_raktar_1452553238.html
Idézetet írta: Nec - 2011.04.21 csütörtök, 09:42:24
Sziasztok!
Találtam egy kütyüt, ami szerintem jó lenne kód kiolvasáshoz, de nem igazán értek hozzá...
Vélemény?
http://www.cardiagnostics.info/29-elm327-usb-multiprotokol-diagnosztikai-illeszt.html
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Nec
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9711 Dátum:
2011.04.21 csütörtök, 09:59:32 »
Idézetet írta: Shad - 2011.04.20 szerda, 15:32:14
Az mondjuk engem is érdekelne, hogy a computerből ki lehet-e olvasni a valós km-et. Vagy egy márkakereskedés meg tudja mondani? Van ezeknek valami adatbázisuk? Gondolom az enyém se túl reális
Nekem 87.000-et mutat a számláló
A márkakereskedéssel tudod egyeztetni a szervizkönyvben szereplő időpontokat és a szervizkor feljegyzett km óra állásokat...
Az jó lenne ha a számla is meglenne a szervizekről...
Naplózva
Nec
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9712 Dátum:
2011.04.21 csütörtök, 10:04:54 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.04.21 csütörtök, 09:54:34
Szia!
Jónak jó. De nagyon drága.
Például itt olcsóbb.
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/autovillamossagi_alkatresz/autodiagnosztika/elm327_autodiagnosztika_obd2_eobd_elm_327_raktar_1452553238.html
Ez így ebben a formában sokkal jobban tetszik.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9713 Dátum:
2011.04.21 csütörtök, 10:11:33 »
Idézetet írta: Nec - 2011.04.21 csütörtök, 10:04:54
Ez így ebben a formában sokkal jobban tetszik.
vagy:
http://cgi.ebay.co.uk/ELM-327-Fault-Code-Scanner-OBD2-DIAGNOSTICS-LAST-STOCK-/150585579336?pt=UK_Diagnostic_Tools_Equipment&hash=item230f999748
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9714 Dátum:
2011.04.21 csütörtök, 10:18:02 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.04.21 csütörtök, 09:38:20
Nem ez nem chip-es autó. Ez az én 2,2-esem. Biztos akkor mérési pontatlanság. (Van egy táblázatom 1 mp-es mintavételezéssel és abból mazsoláztam ki a max CR és turbó nyomást)
Az egr hibát mellesleg 50km/óránál, 1472-es fordulaton és 0,15 bar-os turbónyomásnál dobta?!
Na ennyit tudok elmondani bíró úr kérem
akkor passz. lehet vákuumszelep is.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9715 Dátum:
2011.04.21 csütörtök, 11:48:09 »
üdv.
egy kérdés.multkor szépen kipucoltam a szivosort meg az egr-t.akkor jött nekem egy check engine lámpácska,amit még azota nem volt idöm kiüttetni.és azota amiota világit a kompjúúter szerint 1 literrel nött a fogyasztásom...ez mitöl lehet?eddig eljártam 5.5-el most meg 6.4-6.5...erre az értékre beáll szépen.mitöl lehet?
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9716 Dátum:
2011.04.21 csütörtök, 11:51:16 »
Idézetet írta: Tomy - 2011.04.20 szerda, 16:57:51
Eladó 2 hónapos tuningbox!
2.0 TDCI 130 LE 6 sebességesben volt benn- 160LE-t és 420Nm-t tud.
1-2 dl fogyasztáscsökkenés volt nálam normál tempónál.
Csak 1 baj van- nem tudok vele lassan menni:)-többet ér az életem-ezért eladom:)
35.000 Ft
0630/976-22-55
üdv.nem erös egy kicsit az a 160 le?
nekem küberl van és arrol mondják hogy a box-ok rolls royse-a...
az enyém papir szerint 150lóra és 370 nmre emel.a tied milyen fajta?
üdv.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9717 Dátum:
2011.04.21 csütörtök, 11:52:40 »
Idézetet írta: waver - 2011.04.21 csütörtök, 11:48:09
üdv.
egy kérdés.multkor szépen kipucoltam a szivosort meg az egr-t.akkor jött nekem egy check engine lámpácska,amit még azota nem volt idöm kiüttetni.és azota amiota világit a kompjúúter szerint 1 literrel nött a fogyasztásom...ez mitöl lehet?eddig eljártam 5.5-el most meg 6.4-6.5...erre az értékre beáll szépen.mitöl lehet?
nem Te mondtad hogy lemaradt valami vákumcső?? azt tényleg csak egy másodperc visszarakni...sztem attól biztos nem nő a fogyasztásod
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9718 Dátum:
2011.04.21 csütörtök, 11:56:59 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.04.21 csütörtök, 11:52:40
nem Te mondtad hogy lemaradt valami vákumcső?? azt tényleg csak egy másodperc vis***akni...sztem attól biztos nem nő a fogyasztásod
az vissza lett rakva egyböl még aznap mikor észleltem...rögzitve is lett hogy le ne essen.szoval passz...még amire gondoltam hogy ki kéne cserélnem a légszüröt(amugy is esedékes egy szerviz lassan),hátha egég retkes már...
nem tudom...
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9719 Dátum:
2011.04.21 csütörtök, 12:03:23 »
Idézetet írta: waver - 2011.04.21 csütörtök, 11:56:59
az vissza lett rakva egyböl még aznap mikor észleltem...rögzitve is lett hogy le ne essen.szoval passz...még amire gondoltam hogy ki kéne cserélnem a légszüröt(amugy is esedékes egy szerviz lassan),hátha egég retkes már...
nem tudom...
hát, ha minden frankón rögzítve van az EGR-en és még le sem dugóztad, akkor nemvágom mitől jött a check engine lámpa...rajta van az elektronyos csati??
minden más vissza lett csatlakoztatva?? miután visszaraktad a szívócsövet??
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9720 Dátum:
2011.04.21 csütörtök, 14:48:29 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.04.21 csütörtök, 10:18:02
akkor passz. lehet vákuumszelep is.
Köszi az ötletet!
Előjön a hiba még1x akkor ránézünk, T.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Nec
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9721 Dátum:
2011.04.21 csütörtök, 21:26:46 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.04.19 kedd, 19:14:00
Nálunk Skoda Fabia, Opel Astra, Ford Fiesta... Az ilyen kocsikat csak óvatosan közelítem meg
(Persze csak a megfelelő színűt)...Igaz volt,hogy rendőrt lehagytam kint...60al ment
Sajnálatos módon fel kell, hogy kerüljön a listádra egy bézs színű, új kasztnis Skoda Octavia.
---->
Bővül a géppark!
Még jó, hogy volt egy-két rendes tag, aki jelzett... bár természetesen amúgy sem lett volna fotózás
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9722 Dátum:
2011.04.21 csütörtök, 21:28:26 »
Idézetet írta: Nec - 2011.04.21 csütörtök, 21:26:46
Sajnálatos módon fel kell, hogy kerüljön a listádra egy bézs színű, új kasztnis Skoda Octavia.
---->
Bővül a géppark!
Még jó, hogy volt egy-két rendes tag, aki jelzett... bár természetesen amúgy sem lett volna fotózás
Köszi a tippet,majd figyelek...Kezd elegem lenni a sok zsaruból...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9723 Dátum:
2011.04.21 csütörtök, 21:31:31 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.04.21 csütörtök, 21:28:26
Köszi a tippet,majd figyelek...Kezd elegem lenni a sok zsaruból...
hát pedig 3 hétig lesznek rendes az utakon
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9724 Dátum:
2011.04.21 csütörtök, 21:40:31 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.21 csütörtök, 21:31:31
hát pedig 3 hétig lesznek rendes az utakon
Hát akkor ma előttem egy Mercis nőt elkaptak volna...Komolyan agybajt kaptam...Hol 80al ment kint az út közepén...elkezdem előzni...nem húzodik le és tolja 150ig...Szerintetek? Ja és mondanom se kell,hogy a kanyarokat 2 sáv igénybevételével vette be...
Naplózva
Nec
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9725 Dátum:
2011.04.21 csütörtök, 21:55:42 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.04.21 csütörtök, 21:28:26
Köszi a tippet,majd figyelek...Kezd elegem lenni a sok zsaruból...
Pétsen van is elég úgy veszem észre, nem ez volt az első az elmúlt időszakban.
Eddig még sikeresen megúsztam.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9726 Dátum:
2011.04.21 csütörtök, 21:57:31 »
Idézetet írta: Nec - 2011.04.21 csütörtök, 21:55:42
Pétsen van is elég úgy veszem észre, nem ez volt az első az elmúlt időszakban.
Eddig még sikeresen megúsztam.
Én most Keszthelyen voltam az elmúlt két napban,de sehol semmi...Szerencsére,bár óvatosan jöttem
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9727 Dátum:
2011.04.21 csütörtök, 21:59:20 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.04.21 csütörtök, 21:57:31
Én most Keszthelyen voltam az elmúlt két napban,de sehol semmi...Szerencsére,bár óvatosan jöttem
na és jó neked a jobbkorményos gázpedálja??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
octavia1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 256
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9728 Dátum:
2011.04.21 csütörtök, 22:01:24 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.04.21 csütörtök, 21:57:31
Én most Keszthelyen voltam az elmúlt két napban,de sehol semmi...Szerencsére,bár óvatosan jöttem
Biztosan, mert Pesten van mindegyik sztrajkozni
Naplózva
2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9729 Dátum:
2011.04.21 csütörtök, 22:02:34 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.21 csütörtök, 21:59:20
na és jó neked a jobbkorményos gázpedálja??
Sajnos nem...Motorcraft írt,megnézte és más az íve,az egész elektronikát átkéne cserélni stb...Nem tudsz egy balkormányosból valahonnan "kukázni" egyet nekem?
Naplózva
Nec
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9730 Dátum:
2011.04.21 csütörtök, 22:04:21 »
Idézetet írta: waver - 2011.04.21 csütörtök, 11:48:09
üdv.
egy kérdés.multkor szépen kipucoltam a szivosort meg az egr-t.akkor jött nekem egy check engine lámpácska,amit még azota nem volt idöm kiüttetni.és azota amiota világit a kompjúúter szerint 1 literrel nött a fogyasztásom...ez mitöl lehet?eddig eljártam 5.5-el most meg 6.4-6.5...erre az értékre beáll szépen.mitöl lehet?
Ez elég rosszul hangzik. Én is tervbe vettem az egr és a szívósor tisztítását, de most kicsit elbizonytalanodtam. Nem hiányzik egy lámpa világítása sem a műszerfalról, kivéve az az égő ami kiégett, vagy kontakt hibás.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9731 Dátum:
2011.04.21 csütörtök, 22:07:05 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.04.21 csütörtök, 22:02:34
Sajnos nem...Motorcraft írt,megnézte és más az íve,az egész elektronikát átkéne cserélni stb...Nem tudsz egy balkormányosból valahonnan "kukázni" egyet nekem?
Debrecenben tudok egy helyet, ahol bontottak balkormányos, de taxi volt...
nem tudom, hogy megérné-e abból megvenni...
ha kell, akkor a számát meg tudom adni a srácnak...
esetleg van még egy pesti bontó, talán náluk is van:
http://www.autoalkatresz.hu/auto-fenyszoro_lampa_izzo/fenyszorok/ford_focus_fiesta_fusion_mondeo_cmax_smax_galaxy_kuga_escort_bontott_es_uj_ford_alkatreszek-134837
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9732 Dátum:
2011.04.21 csütörtök, 22:08:00 »
Idézetet írta: Nec - 2011.04.21 csütörtök, 22:04:21
Ez elég rosszul hangzik. Én is tervbe vettem az egr és a szívósor tisztítását, de most kicsit elbizonytalanodtam. Nem hiányzik egy lámpa világítása sem a műszerfalról, kivéve az az égő ami kiégett, vagy kontakt hibás.
ott valami nem lett rendesen összerakva...
nekem minden rendben ment, meg az ittlévők 99%-ának is
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9733 Dátum:
2011.04.21 csütörtök, 22:10:57 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.21 csütörtök, 22:07:05
Debrecenben tudok egy helyet, ahol bontottak balkormányos, de taxi volt...
nem tudom, hogy megérné-e abból megvenni...
ha kell, akkor a számát meg tudom adni a srácnak...
esetleg van még egy pesti bontó, talán náluk is van:
http://www.autoalkatresz.hu/auto-fenyszoro_lampa_izzo/fenyszorok/ford_focus_fiesta_fusion_mondeo_cmax_smax_galaxy_kuga_escort_bontott_es_uj_ford_alkatreszek-134837
Rendben köszi
Majd utánakérdezek...Addig marad a kontaktspray...2-3 napig jó vele...
Majd fújkálom
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9734 Dátum:
2011.04.21 csütörtök, 22:14:04 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.04.21 csütörtök, 22:10:57
Rendben köszi
Majd utánakérdezek...Addig marad a kontaktspray...2-3 napig jó vele...
Majd fújkálom
ha kell a srác száma, akkor szólj
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9735 Dátum:
2011.04.21 csütörtök, 23:31:51 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.04.21 csütörtök, 22:02:34
Sajnos nem...Motorcraft írt,megnézte és más az íve,az egész elektronikát átkéne cserélni stb...Nem tudsz egy balkormányosból valahonnan "kukázni" egyet nekem?
találtam még
http://szabolcs-szatmar-bereg.aprod.vatera.hu/offer/ford-mondeo-iii-2003-evj-20-tdci-megmaratt-alkatreszei-ID83Y.html
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9736 Dátum:
2011.04.25 hétfő, 08:41:15 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.21 csütörtök, 23:31:51
találtam még
http://szabolcs-szatmar-bereg.aprod.vatera.hu/offer/ford-mondeo-iii-2003-evj-20-tdci-megmaratt-alkatreszei-ID83Y.html
Köszi szépen
Végre van fórum...Amint vége a húsvéti hacacárénak,majd körbetelefonálok pár helyet
(amúgy akkora baj nem lehet...5,45-ös fogyim volt a héten
)
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9737 Dátum:
2011.04.25 hétfő, 10:49:43 »
Idézetet írta: alf - 2011.04.19 kedd, 18:52:00
mi is holnap nyargalunk bükkfürdőre.egy kicsit ki i kell kormolni a kipuffrendszert,mert ellustul így a gépállat!
En a nemet palyan kormoltam tegnap egy kicsit a joszagot, Innsbruck felol hazafele a muncheni palyan. 205-ot mutatott az ora, amikor GPS szerint 193-mal mentem. Kicsi meg lett volna benne, de nem toltam neki tovabb, mert fenn volt a teton a sidoboz, es nem lett volna jo otlet elhagyni. :-)
Hegyi szerpentin + autout 90 km, tempo 50-110 kozott, majd autopalya 560 km 140-es tempoval (meg egy kicsit neha gyorsabban, ahol lehetett... :-)), sidoboz a teton, es igy lett a vege 6,4-es fogyasztas.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9738 Dátum:
2011.04.25 hétfő, 10:52:06 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.04.19 kedd, 21:58:51
ezt mondom én is. Lehet vezetékelés is. Az ECU eltérőnek látja a jeladók értékét és benyomja a dtc-t.
A TPS-ek jele akár elm327-tel + szkenxl+enhanced Ford diaggal is megnézhető, ha valaki óccó megoldást keres.
Meselj errol a Scan XL meg Enhanced Ford miafenerol egy kicsit nekem!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9739 Dátum:
2011.04.25 hétfő, 10:53:44 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.04.20 szerda, 08:50:42
Sziasztok!
Na nekem is megvolt a hibakód olvasás.
Kód: P0401 /EGR
Ez hogy lehet szerintetek? Euro 3-as természetesen dugózva, de nincs rajta elektromos csati.
Megmértük a CR nyomást is kicsit forszírozva a sárkányt: 1665bar 2900-as fordulaton, turbónyomásom 2,54bar/2688 fordulaton.
Mellesleg vennem kell egy ilyen kézi hibakód olvasót és törlőt. Amennyiben sikerül a galaxy vétel biztosan ledugózom.
Van olyan ami esetleg jó az MK4-hez és MK3-hoz is vagy teljesen más a csatlakozás?
Köszi, T.
Nekem F-Scan van. Ki kellene probalni, hogy mihez jo. DX-rol jott ez is, valami 40 dollar.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9740 Dátum:
2011.04.25 hétfő, 10:58:24 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.04.21 csütörtök, 09:54:34
Szia!
Jónak jó. De nagyon drága.
Például itt olcsóbb.
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/autovillamossagi_alkatresz/autodiagnosztika/elm327_autodiagnosztika_obd2_eobd_elm_327_raktar_1452553238.html
Vagy innen meg olcsobban:
http://www.dealextreme.com/p/elm327-usb-vehicle-obd-2-scanner-tool-16923
http://www.dealextreme.com/p/ford-scanner-usb-scan-tool-45871
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Tomy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9741 Dátum:
2011.04.25 hétfő, 14:22:26 »
Sziasztok!
Ford Monde TDCI 130 LE 6seb.
Tudna valaki segíteni abban, hogy Delphi nagynyomású pumpámból csöpög a gázolaj........tömítést lehet cserélni? vagy mi vele a tennivaló?
1,5 éve cseréltettem ki (új)
Köszönöm.
Tomy
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9742 Dátum:
2011.04.25 hétfő, 18:37:53 »
Idézetet írta: Tomy - 2011.04.25 hétfő, 14:22:26
Sziasztok!
Ford Monde TDCI 130 LE 6seb.
Tudna valaki segíteni abban, hogy Delphi nagynyomású pumpámból csöpög a gázolaj........tömítést lehet cserélni? vagy mi vele a tennivaló?
1,5 éve cseréltettem ki (új)
Köszönöm.
Tomy
megkéne nézessed szakival!Lehet néhány tömítés a rászerelt alkatrészek alatt-jeladók,nyomás érzékelő és szabályzó.még akár gondot is okozhat a működésében a szivárgó nyomás.
www.filepdiesel.hu
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Laccus.27
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 155
TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9743 Dátum:
2011.04.25 hétfő, 22:42:10 »
Sziasztok!
Tdci leállítása után hallhatok még valamiből forgó hangot? Mostanában egyre gyakrabban járok lehúzott ablakkal és a minap a garázsba beálláskor hallottam
a leállítás után valamit, ami még forgott kb 2-3 mp-ig. Nincs füst, se teljesítménycsökkenés, se semmi... Ötlet valakinek?
Naplózva
MKIII 2.0/130LE TD
Ci
Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9744 Dátum:
2011.04.25 hétfő, 22:53:24 »
Idézetet írta: lacus.22 - 2011.04.25 hétfő, 22:42:10
Sziasztok!
Tdci leállítása után hallhatok még valamiből forgó hangot? Mostanában egyre gyakrabban járok lehúzott ablakkal és a minap a garázsba beálláskor hallottam
a leállítás után valamit, ami még forgott kb 2-3 mp-ig. Nincs füst, se teljesítménycsökkenés, se semmi... Ötlet valakinek?
A turbő még forog.Ha hosszú út után /autopálya/szoktak vele várni 1 percet,hogy visszahüljön.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9745 Dátum:
2011.04.25 hétfő, 22:54:49 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.04.25 hétfő, 22:53:24
A turbő még forog.Ha hosszú út után /autopálya/szoktak vele várni 1 percet,hogy visszahüljön.
vegy esetleg hallhatja még a lendkereket is...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9746 Dátum:
2011.04.25 hétfő, 23:28:22 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.04.25 hétfő, 22:53:24
A turbő még forog.Ha hosszú út után /autopálya/szoktak vele várni 1 percet,hogy visszahüljön.
Énis turbo-ra tippelnék
Traktoron is azt lehet hallani, meg ott még a centrifugálszűrőt is...
Mondjuk nagyon forgatni kellene a motrot, hogy a turbo még annyira forogjon, nem?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9747 Dátum:
2011.04.25 hétfő, 23:34:26 »
Idézetet írta: Nec - 2011.04.21 csütörtök, 22:04:21
Ez elég rosszul hangzik. Én is tervbe vettem az egr és a szívósor tisztítását, de most kicsit elbizonytalanodtam. Nem hiányzik egy lámpa világítása sem a műszerfalról, kivéve az az égő ami kiégett, vagy kontakt hibás.
ettöl ne legyél elbizonytalanodva...már azota pár emberkének megcsináltam,senkinél semmi gond.nálam jött csak elö a nyavaja a lecsuszott vákumcsö miatt.ess neki nyugodtan.
Naplózva
Laccus.27
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 155
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9748 Dátum:
2011.04.26 kedd, 07:11:36 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.04.25 hétfő, 22:53:24
A turbő még forog.Ha hosszú út után /autopálya/szoktak vele várni 1 percet,hogy visszahüljön.
Majd próbálgatom, hogy kevésbé terhelt állapot után hogy áll le?! Más nem, veszek fel majd hangot.
Azért köszi!!!
Naplózva
MKIII 2.0/130LE TD
Ci
Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9749 Dátum:
2011.04.26 kedd, 07:57:11 »
Hétvégén megcsináltam ezt-azt az autón sikeresen.
- klíma tisztítás + pollenszűrő csere. Iszonyú retkes volt a szűrőház, ha belegondolok, hogy ezek mind az utastérben kötöttek volna ki..Pedig ezt is többször cserélhették, mert a műanyag takaró amit le kellett szedni, már nem igazán passzentos a szélvédőnél.
- légszűrő csere. Ez nem volt annyira koszos mint vártam, de kicseréltem. Viszont itt azzal szembesültem, hogy az a cső ami a szűrőházból megy lefele, illetve az a cső, ami a motortér elejéből megy lefele, a kettőnek ugye találkoznia kell. Nálam ez a csatlakozás nagyon laza, és lötyög. Nem tudom, esetleg az megoldás, hogy fogom és össze szigszalagozom a kettőt (?)
- gázolaj szűrő csere. Hát nem volt olyan egyszerű a mutatvány mint számítottam. Kezdve azzal, hogy nem volt elég pici a tölcsér, így gányoltam egyet, de végül is sikerült feltölteni
Utána azzal szembesültem, hogy a szűrőnek a tartója kötegeléssel volt odarögzítve, mert a hátoldalán lévő műanyag pöckök le voltak törve. Elég sufni de én is csak így tudtam hirtelenjében megoldani. Pozitívum, hogy ebből látszik, hogy cserélgetve volt a go szűrő, negatívum, hogy amit kivettem nem gyári volt (Alco)
Egyenlőre ennyi. A nagy munkák még hátra vannak. Azért kíváncsi lennék, hogyha ezt mind márkaszervízben csináltatom, milyen munkadíjat számoltak volna fel
Naplózva
Oldalak:
1
...
188
189
190
191
192
193
194
[
195
]
196
197
198
199
200
201
202
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ