Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 21:06:11
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
193
194
195
196
197
198
199
[
200
]
201
202
203
204
205
206
207
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14664745 alkalommal)
0 Felhasználó és 138 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9950 Dátum:
2011.05.05 csütörtök, 23:12:17 »
Idézetet írta: teo - 2011.05.05 csütörtök, 23:08:03
Áhh, nem csippelünk. Tartósnak, üzembiztosnak kell maradnia. Plusz, azt is megszoknám, és nem érezném. Szal, mindegy.
Zsír új kuplungom van.
én is tartósra és üzembiztosra tervezem
am azt a + erőt szerintem nem veszed észre élettartamban. minden érték gyári értéken belül marad, így ugyan annyit kopik, mint simán
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9951 Dátum:
2011.05.05 csütörtök, 23:13:30 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.05.05 csütörtök, 23:11:55
Ja,csak akkor a hátsó ülésre kellene rakni a blokkot,mert máshova nem férne be a 2.0-s
Amúgy nem tudom miért elégedetlenkedik mindenki a maga 90-115-130 lóerejével
én nekem elég a 130 is,mert tudom,ha több lenne,akkor nyomnám neki,mint egy vadállat...Így csak mint egy vaddisznó
majd kerítünk neked egy90le-set egy fél évre és akkor megérted
a második nálunk is 115le-s lesz és onnan indul a tuning
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9952 Dátum:
2011.05.05 csütörtök, 23:15:17 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.05.05 csütörtök, 23:13:30
majd kerítünk neked egy90le-set egy fél évre és akkor megérted
a második nálunk is 115le-s lesz és onnan indul a tuning
Oké,ha ti tankoljátok,felőlem jöhet a 90 Le-s
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9953 Dátum:
2011.05.05 csütörtök, 23:16:24 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.05.05 csütörtök, 23:15:17
Oké,ha ti tankoljátok,felőlem jöhet a 90 Le-s
Azzal nemtudsz sokat etetni...fogyasztásban ász volt!!!!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9954 Dátum:
2011.05.05 csütörtök, 23:17:25 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.05.05 csütörtök, 23:16:24
Azzal nemtudsz sokat etetni...fogyasztásban ász volt!!!!
Akkor meg okés
Ki állj a fél éves tankolásom?
Én szívesen maratoni tesztelek egy 90 Le-st
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9955 Dátum:
2011.05.05 csütörtök, 23:22:10 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.05.05 csütörtök, 23:16:24
Azzal nemtudsz sokat etetni...fogyasztásban ász volt!!!!
hát nekem nem
nálam városon kívül most 5-5,5l, előtte 6,5 körüli volt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9956 Dátum:
2011.05.05 csütörtök, 23:23:43 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.05.05 csütörtök, 23:22:10
hát nekem nem
nálam városon kívül most 5-5,5l, előtte 6,5 körüli volt
Hát nekem akkor 5,5 vagy kevesebb, mostmeg 7-8
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9957 Dátum:
2011.05.05 csütörtök, 23:25:02 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.05.05 csütörtök, 23:23:43
Hát nekem akkor 5,5 vagy kevesebb, mostmeg 7-8
Nekem meg chip nélkül 130 le-vel 6 körül,vagy most talán alatta lesz
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9958 Dátum:
2011.05.05 csütörtök, 23:26:16 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.05.05 csütörtök, 23:23:43
Hát nekem akkor 5,5 vagy kevesebb, mostmeg 7-8
viszont megy is
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9959 Dátum:
2011.05.06 péntek, 06:50:30 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.05.05 csütörtök, 21:12:10
Ma lebombáztam pesten egy picassó tükrét,azt hittem elférek...hát nem....iszonyat nagyot szólt...fizethetek bakker....
Korábban becsuktam én is egy szemből érkező tükrét lendületből, de nem pergett ki. Csodálkoztam is rajta. Talán azért nem lett gond belőle, mert csak súrolták egymást, de az elég volt ahhoz, hogy bevágja a másikét és a sajátom.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9960 Dátum:
2011.05.06 péntek, 08:15:56 »
Idézetet írta: GiN - 2011.05.06 péntek, 06:50:30
Korábban becsuktam én is egy szemből érkező tükrét lendületből, de nem pergett ki. Csodálkoztam is rajta. Talán azért nem lett gond belőle, mert csak súrolták egymást, de az elég volt ahhoz, hogy bevágja a másikét és a sajátom.
hát én sajnos nem szembe mentem vele,hanem egyirányba...és gyakorlatilag szétrobbant a tükre...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9961 Dátum:
2011.05.06 péntek, 09:20:50 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.05.06 péntek, 08:15:56
hát én sajnos nem szembe mentem vele,hanem egyirányba...és gyakorlatilag szétrobbant a tükre...
neked is cserélni kell a tükrödet?? balos, jobbos??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Budafok
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9962 Dátum:
2011.05.06 péntek, 14:35:20 »
Sziasztok!
Újfent a segítségetekre lenne szükségem, -számomra- érdekes jelenség miatt.
Engem is utólért a "villogó spirál" szörny. Egyik alkalommal a villogás után a motor le is állt, majd újraindítás után minden jónak tűnt. Pár km után a motor leállt anélkül, hogy a villogás jelentkeztt volna. Újraindítás, majd minden OK.
Mindez városban, kb 20-40 km/óra közötti sebességnél.
Telt-múlt az idő, hosszabb vidéki utakon minden jól működött. Egyik alkalommal, szintén városi tempónál, villogás, de a motor nem állt le. Tegnapig megint semmi, mikor is villogás nélkül a motor leállt.
Már arra is gondoltam, hogy a tiptronic-váltó programjában van valami guzmi, de ezt ellenőrizni persze nem tudom, csak egy gondolat volt...
Bárkinek ilyen tapasztalata, ötlete, vagy bármi javaslata ?
Esetleg levegő került a gázolajba üz.anyag szűrő cseréjekor???
Ja! A szakszervíz nem talált semmit, addig nem tudnak mit mondani, amíg a kocsi teljesen meg nem áll...
Thnx
Pítör
«
Utoljára szerkesztve: 2011.05.06 péntek, 15:24:36 írta Budafok
»
Naplózva
Mondeo Turnier, 2011. Automata
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9963 Dátum:
2011.05.06 péntek, 18:12:20 »
Idézetet írta: Budafok - 2011.05.06 péntek, 14:35:20
Sziasztok!
Újfent a segítségetekre lenne szükségem, -számomra- érdekes jelenség miatt.
Engem is utólért a "villogó spirál" szörny. Egyik alkalommal a villogás után a motor le is állt, majd újraindítás után minden jónak tűnt. Pár km után a motor leállt anélkül, hogy a villogás jelentkeztt volna. Újraindítás, majd minden OK.
Mindez városban, kb 20-40 km/óra közötti sebességnél.
Telt-múlt az idő, hosszabb vidéki utakon minden jól működött. Egyik alkalommal, szintén városi tempónál, villogás, de a motor nem állt le. Tegnapig megint semmi, mikor is villogás nélkül a motor leállt.
Már arra is gondoltam, hogy a tiptronic-váltó programjában van valami guzmi, de ezt ellenőrizni persze nem tudom, csak egy gondolat volt...
Bárkinek ilyen tapasztalata, ötlete, vagy bármi javaslata ?
Esetleg levegő került a gázolajba üz.anyag szűrő cseréjekor???
Ja! A szakszervíz nem talált semmit, addig nem tudnak mit mondani, amíg a kocsi teljesen meg nem áll...
Thnx
Pítör
cmp jeladó csere
esetleg a szűrő érdemes cserélni,és ha van go szivárgás a csúcsok és vagy a szűrő körül,akkor azt megszüntetni.
legközelebb a villogó sárga lámpával hibakódot olvastatni valahol menet közben.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9964 Dátum:
2011.05.06 péntek, 18:17:40 »
Idézetet írta: NemTom - 2011.05.05 csütörtök, 20:50:03
Helló,
Ha a vízpumpa ereszt akkor az hol távozik a házból? Ha jól néztem akkor van benne egy O gyűrű a tengelyen ami hajtja a szervót, + ír egy tömítést a termosztát alá. Ezek szokták megadni magukat?
ahol összeér a szervószivattyúval.a tengelyen lévő szimering halódik meg,a folyadég kimossa a zsírt a csapágyból,a csapágy beáll,és elnyalja a ricnit a szervószivattyúban és a saját tengelyén.MINDEN esetben az önindítóra csepeg a víz,ahonnan rendszerint el is párolog,így nyoma nem sok marad.
A tömítések amiket kérdezel, örök élet +1nap.
A csere megszünteti a hibát!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9965 Dátum:
2011.05.06 péntek, 18:24:01 »
Idézetet írta: francoe - 2011.05.05 csütörtök, 21:44:56
Ne mosolyogj mester
, az enyém is Bosch, Ford/Motorcraft logo nélkül és az meg "Made in Israel"... Ha jól emlékszem ti is autókhoz gyártotok dolgokat, arra mit írtok? Made in USA vagy Hungary? Mindenki ott gyártat, ahol a legnagyobbat nyeri a beszállítón.
Nincs rajta "itt készült" felirat.leginkább :valeo vagy autoliv vagy ilyesmi....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9966 Dátum:
2011.05.06 péntek, 19:04:03 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.05.06 péntek, 09:20:50
neked is cserélni kell a tükrödet?? balos, jobbos??
javitás vagy casco.....de opel-el voltam.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9967 Dátum:
2011.05.06 péntek, 19:22:39 »
Akit érdekel chip az a tuning rovatba irja a nevét inkább május 10.-ig.....ott látja mindenki.Köszi.
Naplózva
Budafok
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9968 Dátum:
2011.05.06 péntek, 19:23:17 »
Idézetet írta: alf - 2011.05.06 péntek, 18:12:20
cmp jeladó csere
esetleg a szűrő érdemes cserélni,és ha van go szivárgás a csúcsok és vagy a szűrő körül,akkor azt megszüntetni.
legközelebb a villogó sárga lámpával hibakódot olvastatni valahol menet közben.....
A cmp jeladó hibája okozhatja a motor leállását is és a villogó sárga lámpácskát is??? Ez tuti??
A hibakód olvasás már megtörtént, de nem villogó sárga lámpával, hanem utána. Az eltárolt hibakód jelentése elég sokféle, gyakorlatilag az üzemanyag-ellátási rendszerben valamilyen hiba a jelentése.
Go szűrő csere megvolt, talán akkor került levegő a rendszerbe, ami még nem távozott?? Lehet ilyen is?
Naplózva
Mondeo Turnier, 2011. Automata
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9969 Dátum:
2011.05.06 péntek, 20:27:18 »
Idézetet írta: Budafok - 2011.05.06 péntek, 19:23:17
A cmp jeladó hibája okozhatja a motor leállását is és a villogó sárga lámpácskát is??? Ez tuti??
A hibakód olvasás már megtörtént, de nem villogó sárga lámpával, hanem utána. Az eltárolt hibakód jelentése elég sokféle, gyakorlatilag az üzemanyag-ellátási rendszerben valamilyen hiba a jelentése.
Go szűrő csere megvolt, talán akkor került levegő a rendszerbe, ami még nem távozott?? Lehet ilyen is?
a cmp igen,mind 2őt.
vagy a szűrőcsere óta falahol falsot szív.....,a levegőt kidolgozza 2 perc alatt,de ha van utánpótlás,akkor soha.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Budafok
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9970 Dátum:
2011.05.06 péntek, 20:44:53 »
Idézetet írta: alf - 2011.05.06 péntek, 20:27:18
a cmp igen,mind 2őt.
vagy a szűrőcsere óta falahol falsot szív.....,a levegőt kidolgozza 2 perc alatt,de ha van utánpótlás,akkor soha.
Akkor próbálkozok jeladó cserével. Bonyolult művelet kicserélni egy ilyet vagy némi műszaki érzékkel megoldható?
Egyébként az, hogy csak városi tempónál jelentkezik a hiba, beleillik a cmp hibába?
Naplózva
Mondeo Turnier, 2011. Automata
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9971 Dátum:
2011.05.06 péntek, 22:02:25 »
Idézetet írta: Budafok - 2011.05.06 péntek, 20:44:53
Akkor próbálkozok jeladó cserével. Bonyolult művelet kicserélni egy ilyet vagy némi műszaki érzékkel megoldható?
Egyébként az, hogy csak városi tempónál jelentkezik a hiba, beleillik a cmp hibába?
Figyelj ha az rossz akkor mindegy mennyivel közlekedsz.10 perc a csere akkor nem is kapkodsz.A szívósornál van szemből egy kicsit jobbra.Egy hosszú kulcs kell hozzá azzal könnyebb.5-6 ezer körül van.Azért van ilyen hibakódod mert nem kapott üzemanyagot és leállt.Ha kicseréled akkor töröltesd a hibakódot.Szerencséd mert van olyan mikor nem indul és ko.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Budafok
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9972 Dátum:
2011.05.06 péntek, 22:31:45 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.05.06 péntek, 22:02:25
Figyelj ha az rossz akkor mindegy mennyivel közlekedsz.10 perc a csere akkor nem is kapkodsz.A szívósornál van szemből egy kicsit jobbra.Egy hosszú kulcs kell hozzá azzal könnyebb.5-6 ezer körül van.Azért van ilyen hibakódod mert nem kapott üzemanyagot és leállt.Ha kicseréled akkor töröltesd a hibakódot.Szerencséd mert van olyan mikor nem indul és ko.
Hát egy próbát valóban megér. Köszönöm!
Naplózva
Mondeo Turnier, 2011. Automata
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9973 Dátum:
2011.05.06 péntek, 22:38:30 »
Idézetet írta: Budafok - 2011.05.06 péntek, 22:31:45
Hát egy próbát valóban megér. Köszönöm!
TZS-nek Bécs kellős közepén állt meg és semmi.Volt nála egy csere és ment is tovább.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Budafok
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9974 Dátum:
2011.05.07 szombat, 08:33:17 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.05.06 péntek, 22:38:30
TZS-nek Bécs kellős közepén állt meg és semmi.Volt nála egy csere és ment is tovább.
Értettem, indulok a Cromaxba...
Naplózva
Mondeo Turnier, 2011. Automata
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9975 Dátum:
2011.05.07 szombat, 12:00:15 »
Idézetet írta: alf - 2011.05.06 péntek, 18:17:40
ahol összeér a szervószivattyúval.a tengelyen lévő szimering halódik meg,a folyadég kimossa a zsírt a csapágyból,a csapágy beáll,és elnyalja a ricnit a szervószivattyúban és a saját tengelyén.MINDEN esetben az önindítóra csepeg a víz,ahonnan rendszerint el is párolog,így nyoma nem sok marad.
A tömítések amiket kérdezel, örök élet +1nap.
A csere megszünteti a hibát!
Ha régóta csepeg és rozsaszinű a fagyálló akkor olyan gumicukor szerü anyag marad az önindító tetelyén,legalább is én igy vettem észre.Vizpumpa csere után megszünt.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
tuning94
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9976 Dátum:
2011.05.07 szombat, 15:18:14 »
Sziasztok
A segítségeteket kérném.
Már egy pár hónapja világít a motor figyelmeztető fény. Mellette néha elkezdtett villogni az izzításjelző is. Ford szerviznél azt mondták, hogy az egr miatt világít a motorfigyelmeztető fény és villog az izzításjelző. Azóta nem voltam szerviznél. Most indítás óta világít az izzításjelző is. Az mitől lehet?? Az egr-t nem sokára kitísztíttatom ami után elvileg nem fog világítani a motorfigyelmeztető fény. Semmi erő nincs a motorban. 2.0tdci 130le 2006-os.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9977 Dátum:
2011.05.07 szombat, 15:20:34 »
Idézetet írta: tuning94 - 2011.05.07 szombat, 15:18:14
Sziasztok
A segítségeteket kérném.
Már egy pár hónapja világít a motor figyelmeztető fény. Mellette néha elkezdtett villogni az izzításjelző is. Ford szerviznél azt mondták, hogy az egr miatt világít a motorfigyelmeztető fény és villog az izzításjelző. Azóta nem voltam szerviznél. Most indítás óta világít az izzításjelző is. Az mitől lehet?? Az egr-t nem sokára kitísztíttatom ami után elvileg nem fog világítani a motorfigyelmeztető fény. Semmi erő nincs a motorban. 2.0tdci 130le 2006-os.
Hát ez így igen érdekes, mert olyat én még nem hallottam hogy valakinek izzítójel+ahogy elmondtad VÉSZÜZEM van EGR mocskolódás miatt
Attól hogy esetleg nem működik az EGR csak motorlámpa világíthat, legjobb tudomásom szerint...
Itt valami más gond van amitől izzítójel+vészüzem van
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9978 Dátum:
2011.05.07 szombat, 15:46:37 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.05.07 szombat, 15:20:34
Hát ez így igen érdekes, mert olyat én még nem hallottam hogy valakinek izzítójel+ahogy elmondtad VÉSZÜZEM van EGR mocskolódás miatt
Attól hogy esetleg nem működik az EGR csak motorlámpa világíthat, legjobb tudomásom szerint...
Itt valami más gond van amitől izzítójel+vészüzem van
itt a turboelektronikától kezdődően minden lehet.
egy pontos hibakódot kéne tudnia mondani a szervíznek. egr miatt izzítójel tuti nem fog villogni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
phantom
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9979 Dátum:
2011.05.07 szombat, 18:24:31 »
Sziasztok! Olyan problémám lenne hogy rángat az autó és mintha nem lenne benne erő.De nem jelez semmi hibakódót.Most volt szervizbe kipufógó hömérséklet jeladó cserén. Segitséget elöre is köszönöm.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9980 Dátum:
2011.05.07 szombat, 18:58:50 »
Idézetet írta: phantom - 2011.05.07 szombat, 18:24:31
Sziasztok! Olyan problémám lenne hogy rángat az autó és mintha nem lenne benne erő.De nem jelez semmi hibakódót.Most volt szervizbe kipufógó hömérséklet jeladó cserén. Segitséget elöre is köszönöm.
Milyen kipufogó hőmérséklet jeladó? talán DPF-es a gép?
A hiba oka turbócső repedés valószínűleg.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9981 Dátum:
2011.05.07 szombat, 19:01:32 »
Idézetet írta: phantom - 2011.05.07 szombat, 18:24:31
Sziasztok! Olyan problémám lenne hogy rángat az autó és mintha nem lenne benne erő.De nem jelez semmi hibakódót.Most volt szervizbe kipufógó hömérséklet jeladó cserén. Segitséget elöre is köszönöm.
min volt?
a tdci-n ilyen nincs.
nem benyásod van?
jah,visszaolvastalak,dpf......az xar dolog.
Méress turbónyomást!
«
Utoljára szerkesztve: 2011.05.07 szombat, 19:03:23 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9982 Dátum:
2011.05.07 szombat, 19:02:37 »
Idézetet írta: alf - 2011.05.07 szombat, 19:01:32
min volt?a tdci-n ilyen nincs.
nem benyásod van?
A benyáson van?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9983 Dátum:
2011.05.07 szombat, 19:04:13 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.05.07 szombat, 19:02:37
A benyáson van?
neeem.neki is tdci-je van.régebben volt gondja a részecskeszűrővel....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9984 Dátum:
2011.05.07 szombat, 19:05:13 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.05.07 szombat, 19:02:37
A benyáson van?
nem hiszem,de több érzékelő szorult bele mint a sima tdci-be...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9985 Dátum:
2011.05.07 szombat, 19:05:28 »
Ugye jössz a talira Alf?
Szívesen megismernélek.
Idézetet írta: alf - 2011.05.07 szombat, 19:04:13
neeem.neki is tdci-je van.régebben volt gondja a részecskeszűrővel....
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9986 Dátum:
2011.05.07 szombat, 19:07:07 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.05.07 szombat, 19:05:28
Ugye jössz a talira Alf?
Szívesen megismernélek.
igen,készülök,de sajnos az utolsó pillanatban tudom csak megnyomni az entert!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
phantom
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9987 Dátum:
2011.05.07 szombat, 19:55:04 »
Köszönöm a segitséget akkor átnézetem a gépet.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9988 Dátum:
2011.05.08 vasárnap, 01:11:21 »
Idézetet írta: alf - 2011.05.07 szombat, 19:05:13
nem hiszem,de több érzékelő szorult bele mint a sima tdci-be...
két lambdával tuti.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Budafok
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9989 Dátum:
2011.05.08 vasárnap, 09:12:14 »
Idézetet írta: Budafok - 2011.05.07 szombat, 08:33:17
Értettem, indulok a Cromaxba...
Tegnap megtörtént a cmp jeladó csere, valóban hamar ment. Egy rövid próbaúton a villogó sárgaláz nem jelentkezett, és a motor sem állt le, ami jelenthetné azt is, hogy a probléma megoldva. De sajnos félek, nem ez a helyzet...
A motor többször is csinálta (csinálja) azt, hogy a gáz elvétele után egyből fékezéskor a fordulatszám leesik 500 körülire, és onnan tér magához. Ez a jelenség csak menet közben jelentkezik, P-ben, álló helyzetben sosem! Azt gondolom, hogy a motor leállás is egy ilyen jelenség után következik be, amikor már nem tud újra "felpörögni" a motor.
Biztos ami biztos, a műszerfalon keresztül kiolvastam a hibakódokat: egy hibát ír, dtc d262.
Elolvasva amit ellehet, állítólag itt tárolja el a motor-fordulatszám jeladó nemjelét is. Lehet ez is??
Thnx
Pítör
Naplózva
Mondeo Turnier, 2011. Automata
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9990 Dátum:
2011.05.08 vasárnap, 09:13:28 »
Idézetet írta: Budafok - 2011.05.08 vasárnap, 09:12:14
Tegnap megtörtént a cmp jeladó csere, valóban hamar ment. Egy rövid próbaúton a villogó sárgaláz nem jelentkezett, és a motor sem állt le, ami jelenthetné azt is, hogy a probléma megoldva. De sajnos félek, nem ez a helyzet...
A motor többször is csinálta (csinálja) azt, hogy a gáz elvétele után egyből fékezéskor a fordulatszám leesik 500 körülire, és onnan tér magához. Ez a jelenség csak menet közben jelentkezik, P-ben, álló helyzetben sosem! Azt gondolom, hogy a motor leállás is egy ilyen jelenség után következik be, amikor már nem tud újra "felpörögni" a motor.
Biztos ami biztos, a műszerfalon keresztül kiolvastam a hibakódokat: egy hibát ír, dtc d262.
Elolvasva amit ellehet, állítólag itt tárolja el a motor-fordulatszám jeladó nemjelét is. Lehet ez is??
Thnx
Pítör
menet közben p-ben??
az csak az autó rögzítésérevaló!!
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Budafok
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9991 Dátum:
2011.05.08 vasárnap, 09:31:58 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.05.08 vasárnap, 09:13:28
menet közben p-ben??
az csak az autó rögzítésérevaló!!
Csak menet közben jelentkezik. P-ben, álló helyzetben sosem.
Nekem még nem sikerült P-ben elindulni, lehet, hogy 9 e fordulat fölött már sikerülne...
Naplózva
Mondeo Turnier, 2011. Automata
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9992 Dátum:
2011.05.08 vasárnap, 09:39:56 »
Idézetet írta: Budafok - 2011.05.08 vasárnap, 09:31:58
Csak menet közben jelentkezik. P-ben, álló helyzetben sosem.
Nekem még nem sikerült P-ben elindulni, lehet, hogy 9 e fordulat fölött már sikerülne...
de menetközben miért teszed P-be??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9993 Dátum:
2011.05.08 vasárnap, 09:40:29 »
Fárdt vagy még, nem?
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.05.08 vasárnap, 09:39:56
de menetközben miért teszed P-be??
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Budafok
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9994 Dátum:
2011.05.08 vasárnap, 09:43:23 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.05.08 vasárnap, 09:39:56
de menetközben miért teszed P-be??
Menet közben természetesen nem teszem P-be. Amikor haladok az autóval, (nem P-ben) akkor jelentkezik a tünet.
Amikor nem haladok az autóval (P-ben a váltó és akár a vezető ajtót is kinyithatom, sőt, lehet, hogy be sem ülök a kocsiba) tehát az autó egy helyben áll, akkor nem jelentkezik a hiba.
Naplózva
Mondeo Turnier, 2011. Automata
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9995 Dátum:
2011.05.08 vasárnap, 09:45:57 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.05.08 vasárnap, 09:40:29
Fárdt vagy még, nem?
lehet
aludtam vagy 4-5 órát
Válasz
Ez a jelenség csak menet közben jelentkezik, P-ben,
álló helyzetben sosem!
de mostmár kezdem azt hinni, hogy én bontottam rosszul a mondatot
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9996 Dátum:
2011.05.08 vasárnap, 09:46:32 »
Idézetet írta: Budafok - 2011.05.08 vasárnap, 09:43:23
Menet közben természetesen nem teszem P-be. Amikor haladok az autóval, (nem P-ben) akkor jelentkezik a tünet.
Amikor nem haladok az autóval (P-ben a váltó és akár a vezető ajtót is kinyithatom, sőt, lehet, hogy be sem ülök a kocsiba) tehát az autó egy helyben áll, akkor nem jelentkezik a hiba.
így már világos
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Budafok
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9997 Dátum:
2011.05.08 vasárnap, 09:50:40 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.05.08 vasárnap, 09:46:32
így már világos
Naplózva
Mondeo Turnier, 2011. Automata
Husqi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9998 Dátum:
2011.05.08 vasárnap, 10:06:17 »
A cooler meg az egr közt milyen szenzor van?Kell tisztítani?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9999 Dátum:
2011.05.08 vasárnap, 10:08:04 »
Idézetet írta: Bali - 2011.05.08 vasárnap, 10:06:17
A cooler meg az egr közt milyen szenzor van?Kell tisztítani?
MAP szenzor, azt elvileg nem kell
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
193
194
195
196
197
198
199
[
200
]
201
202
203
204
205
206
207
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ