Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 20:40:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 193 194 195 196 197 198 199 [200] 201 202 203 204 205 206 207 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14664058 alkalommal)
0 Felhasználó és 140 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9950 Dátum: 2011.05.05 csütörtök, 23:12:17 »

Áhh, nem csippelünk. Tartósnak, üzembiztosnak kell maradnia. Plusz, azt is megszoknám, és nem érezném. Szal, mindegy. Smiley
Zsír új kuplungom van.
én is tartósra és üzembiztosra tervezem Wink

am azt a + erőt szerintem nem veszed észre élettartamban. minden érték gyári értéken belül marad, így ugyan annyit kopik, mint simán
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9951 Dátum: 2011.05.05 csütörtök, 23:13:30 »

Ja,csak akkor a hátsó ülésre kellene rakni a blokkot,mert máshova nem férne be a 2.0-s Cheesy Amúgy nem tudom miért elégedetlenkedik mindenki a maga 90-115-130 lóerejével Cheesy én nekem elég a 130 is,mert tudom,ha több lenne,akkor nyomnám neki,mint egy vadállat...Így csak mint egy vaddisznó Cheesy
majd kerítünk neked egy90le-set egy fél évre és akkor megérted eplus2

a második nálunk is 115le-s lesz és onnan indul a tuning finom
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #9952 Dátum: 2011.05.05 csütörtök, 23:15:17 »

majd kerítünk neked egy90le-set egy fél évre és akkor megérted eplus2

a második nálunk is 115le-s lesz és onnan indul a tuning finom

Oké,ha ti tankoljátok,felőlem jöhet a 90 Le-s Cheesy
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #9953 Dátum: 2011.05.05 csütörtök, 23:16:24 »

Oké,ha ti tankoljátok,felőlem jöhet a 90 Le-s Cheesy
Azzal nemtudsz sokat etetni...fogyasztásban ász volt!!!!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #9954 Dátum: 2011.05.05 csütörtök, 23:17:25 »

Azzal nemtudsz sokat etetni...fogyasztásban ász volt!!!!

Akkor meg okés Cheesy Ki állj a fél éves tankolásom? Tongue Én szívesen maratoni tesztelek egy 90 Le-st Cheesy
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9955 Dátum: 2011.05.05 csütörtök, 23:22:10 »

Azzal nemtudsz sokat etetni...fogyasztásban ász volt!!!!
hát nekem nem Sad

nálam városon kívül most 5-5,5l, előtte 6,5 körüli volt
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #9956 Dátum: 2011.05.05 csütörtök, 23:23:43 »

hát nekem nem Sad

nálam városon kívül most 5-5,5l, előtte 6,5 körüli volt
Hát nekem akkor 5,5 vagy kevesebb, mostmeg 7-8  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #9957 Dátum: 2011.05.05 csütörtök, 23:25:02 »

Hát nekem akkor 5,5 vagy kevesebb, mostmeg 7-8  Grin

Nekem meg chip nélkül 130 le-vel 6 körül,vagy most talán alatta lesz Cheesy
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9958 Dátum: 2011.05.05 csütörtök, 23:26:16 »

Hát nekem akkor 5,5 vagy kevesebb, mostmeg 7-8  Grin
viszont megy is eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #9959 Dátum: 2011.05.06 péntek, 06:50:30 »

Ma lebombáztam pesten egy picassó tükrét,azt hittem elférek...hát nem....iszonyat nagyot szólt...fizethetek bakker.... szomoru1

Korábban becsuktam én is egy szemből érkező tükrét lendületből, de nem pergett ki. Csodálkoztam is rajta. Talán azért nem lett gond belőle, mert csak súrolták egymást, de az elég volt ahhoz, hogy bevágja a másikét és a sajátom.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9960 Dátum: 2011.05.06 péntek, 08:15:56 »

Korábban becsuktam én is egy szemből érkező tükrét lendületből, de nem pergett ki. Csodálkoztam is rajta. Talán azért nem lett gond belőle, mert csak súrolták egymást, de az elég volt ahhoz, hogy bevágja a másikét és a sajátom.

hát én sajnos nem szembe mentem vele,hanem egyirányba...és gyakorlatilag szétrobbant a tükre... szomoru1
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9961 Dátum: 2011.05.06 péntek, 09:20:50 »

hát én sajnos nem szembe mentem vele,hanem egyirányba...és gyakorlatilag szétrobbant a tükre... szomoru1
neked is cserélni kell a tükrödet?? balos, jobbos??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Budafok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 114



« Új hozzászólás #9962 Dátum: 2011.05.06 péntek, 14:35:20 »

Sziasztok!

Újfent a segítségetekre lenne szükségem, -számomra- érdekes jelenség miatt.

Engem is utólért a "villogó spirál" szörny.  Egyik alkalommal a villogás után a motor le is állt, majd újraindítás után minden jónak tűnt. Pár km után a motor leállt anélkül, hogy a villogás jelentkeztt volna. Újraindítás, majd minden OK.
Mindez városban, kb 20-40 km/óra közötti sebességnél.

Telt-múlt az idő, hosszabb vidéki utakon minden jól működött. Egyik alkalommal, szintén városi tempónál, villogás, de a motor nem állt le. Tegnapig megint semmi, mikor is villogás nélkül a motor leállt.

Már arra is gondoltam, hogy a tiptronic-váltó programjában van valami guzmi, de ezt ellenőrizni persze nem tudom, csak egy gondolat volt...

Bárkinek ilyen tapasztalata, ötlete, vagy bármi javaslata ?
Esetleg levegő került a gázolajba üz.anyag szűrő cseréjekor???


Ja! A szakszervíz nem talált semmit, addig nem tudnak mit mondani, amíg a kocsi teljesen meg nem áll...

Thnx

Pítör
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.06 péntek, 15:24:36 írta Budafok » Naplózva

Mondeo Turnier, 2011. Automata
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9963 Dátum: 2011.05.06 péntek, 18:12:20 »

Sziasztok!

Újfent a segítségetekre lenne szükségem, -számomra- érdekes jelenség miatt.

Engem is utólért a "villogó spirál" szörny.  Egyik alkalommal a villogás után a motor le is állt, majd újraindítás után minden jónak tűnt. Pár km után a motor leállt anélkül, hogy a villogás jelentkeztt volna. Újraindítás, majd minden OK.
Mindez városban, kb 20-40 km/óra közötti sebességnél.

Telt-múlt az idő, hosszabb vidéki utakon minden jól működött. Egyik alkalommal, szintén városi tempónál, villogás, de a motor nem állt le. Tegnapig megint semmi, mikor is villogás nélkül a motor leállt.

Már arra is gondoltam, hogy a tiptronic-váltó programjában van valami guzmi, de ezt ellenőrizni persze nem tudom, csak egy gondolat volt...

Bárkinek ilyen tapasztalata, ötlete, vagy bármi javaslata ?
Esetleg levegő került a gázolajba üz.anyag szűrő cseréjekor???


Ja! A szakszervíz nem talált semmit, addig nem tudnak mit mondani, amíg a kocsi teljesen meg nem áll...

Thnx

Pítör
cmp jeladó csere
esetleg a szűrő érdemes cserélni,és ha van go szivárgás a csúcsok és vagy a szűrő körül,akkor azt megszüntetni.
legközelebb a villogó sárga lámpával hibakódot olvastatni valahol menet közben..... Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9964 Dátum: 2011.05.06 péntek, 18:17:40 »

Helló,

Ha a vízpumpa ereszt akkor az hol távozik a házból? Ha jól néztem akkor van benne egy O gyűrű a tengelyen ami hajtja a szervót, + ír egy tömítést a termosztát alá. Ezek szokták megadni magukat?
ahol összeér a szervószivattyúval.a tengelyen lévő szimering halódik meg,a folyadég kimossa a zsírt a csapágyból,a csapágy beáll,és elnyalja a ricnit a szervószivattyúban és a saját tengelyén.MINDEN esetben az önindítóra csepeg a víz,ahonnan rendszerint el is párolog,így nyoma nem sok marad.
A tömítések amiket kérdezel, örök élet +1nap.
A csere megszünteti a hibát! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9965 Dátum: 2011.05.06 péntek, 18:24:01 »

Ne mosolyogj mester  Wink, az enyém is Bosch, Ford/Motorcraft logo nélkül és az meg "Made in Israel"... Ha jól emlékszem ti is autókhoz gyártotok dolgokat, arra mit írtok? Made in USA vagy Hungary? Mindenki ott gyártat, ahol a legnagyobbat nyeri a beszállítón.
vigyor3
Nincs rajta "itt készült" felirat.leginkább :valeo vagy autoliv vagy ilyesmi.... smile
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9966 Dátum: 2011.05.06 péntek, 19:04:03 »

neked is cserélni kell a tükrödet?? balos, jobbos??

javitás vagy casco.....de opel-el voltam.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9967 Dátum: 2011.05.06 péntek, 19:22:39 »

Akit érdekel chip az a tuning rovatba irja a nevét inkább május 10.-ig.....ott látja mindenki.Köszi.
Naplózva
Budafok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 114



« Új hozzászólás #9968 Dátum: 2011.05.06 péntek, 19:23:17 »

cmp jeladó csere
esetleg a szűrő érdemes cserélni,és ha van go szivárgás a csúcsok és vagy a szűrő körül,akkor azt megszüntetni.
legközelebb a villogó sárga lámpával hibakódot olvastatni valahol menet közben..... Wink wave

A cmp jeladó hibája okozhatja a motor leállását is és a villogó sárga lámpácskát is???  Ez tuti??

A hibakód olvasás már megtörtént, de nem villogó sárga lámpával, hanem utána. Az eltárolt hibakód jelentése elég sokféle, gyakorlatilag az üzemanyag-ellátási rendszerben valamilyen hiba a jelentése.

Go szűrő csere megvolt, talán akkor került levegő a rendszerbe, ami még nem távozott?? Lehet ilyen is?
Naplózva

Mondeo Turnier, 2011. Automata
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9969 Dátum: 2011.05.06 péntek, 20:27:18 »

A cmp jeladó hibája okozhatja a motor leállását is és a villogó sárga lámpácskát is???  Ez tuti??

A hibakód olvasás már megtörtént, de nem villogó sárga lámpával, hanem utána. Az eltárolt hibakód jelentése elég sokféle, gyakorlatilag az üzemanyag-ellátási rendszerben valamilyen hiba a jelentése.

Go szűrő csere megvolt, talán akkor került levegő a rendszerbe, ami még nem távozott?? Lehet ilyen is?
a cmp igen,mind 2őt.
vagy a szűrőcsere óta falahol falsot szív.....,a levegőt kidolgozza 2 perc alatt,de ha van utánpótlás,akkor soha.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Budafok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 114



« Új hozzászólás #9970 Dátum: 2011.05.06 péntek, 20:44:53 »

a cmp igen,mind 2őt.
vagy a szűrőcsere óta falahol falsot szív.....,a levegőt kidolgozza 2 perc alatt,de ha van utánpótlás,akkor soha.

Akkor próbálkozok jeladó cserével. Bonyolult művelet kicserélni egy ilyet vagy némi műszaki érzékkel megoldható?

Egyébként az, hogy csak városi tempónál jelentkezik a hiba, beleillik a cmp hibába?
Naplózva

Mondeo Turnier, 2011. Automata
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #9971 Dátum: 2011.05.06 péntek, 22:02:25 »

Akkor próbálkozok jeladó cserével. Bonyolult művelet kicserélni egy ilyet vagy némi műszaki érzékkel megoldható?

Egyébként az, hogy csak városi tempónál jelentkezik a hiba, beleillik a cmp hibába?

Figyelj ha az rossz akkor mindegy mennyivel közlekedsz.10 perc a csere akkor nem is kapkodsz.A szívósornál van szemből egy kicsit jobbra.Egy hosszú kulcs kell hozzá azzal könnyebb.5-6 ezer körül van.Azért van ilyen hibakódod mert nem kapott üzemanyagot és leállt.Ha kicseréled akkor töröltesd a hibakódot.Szerencséd mert van olyan mikor nem indul és ko.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Budafok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 114



« Új hozzászólás #9972 Dátum: 2011.05.06 péntek, 22:31:45 »

Figyelj ha az rossz akkor mindegy mennyivel közlekedsz.10 perc a csere akkor nem is kapkodsz.A szívósornál van szemből egy kicsit jobbra.Egy hosszú kulcs kell hozzá azzal könnyebb.5-6 ezer körül van.Azért van ilyen hibakódod mert nem kapott üzemanyagot és leállt.Ha kicseréled akkor töröltesd a hibakódot.Szerencséd mert van olyan mikor nem indul és ko.

Hát egy próbát valóban megér. Köszönöm!
Naplózva

Mondeo Turnier, 2011. Automata
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #9973 Dátum: 2011.05.06 péntek, 22:38:30 »

Hát egy próbát valóban megér. Köszönöm!

TZS-nek Bécs kellős közepén állt meg és semmi.Volt nála egy csere és ment is tovább.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Budafok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 114



« Új hozzászólás #9974 Dátum: 2011.05.07 szombat, 08:33:17 »

TZS-nek Bécs kellős közepén állt meg és semmi.Volt nála egy csere és ment is tovább.

Értettem, indulok a Cromaxba...  Wink
Naplózva

Mondeo Turnier, 2011. Automata
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #9975 Dátum: 2011.05.07 szombat, 12:00:15 »

ahol összeér a szervószivattyúval.a tengelyen lévő szimering halódik meg,a folyadég kimossa a zsírt a csapágyból,a csapágy beáll,és elnyalja a ricnit a szervószivattyúban és a saját tengelyén.MINDEN esetben az önindítóra csepeg a víz,ahonnan rendszerint el is párolog,így nyoma nem sok marad.
A tömítések amiket kérdezel, örök élet +1nap.
A csere megszünteti a hibát! vigyor3
Ha régóta csepeg és rozsaszinű a fagyálló akkor olyan gumicukor szerü anyag marad az önindító tetelyén,legalább is én igy vettem észre.Vizpumpa csere után megszünt.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
tuning94
Vendég
« Új hozzászólás #9976 Dátum: 2011.05.07 szombat, 15:18:14 »

Sziasztok
A segítségeteket kérném.
Már egy pár hónapja világít a motor figyelmeztető fény. Mellette néha elkezdtett villogni az izzításjelző is. Ford szerviznél azt mondták, hogy az egr miatt világít a motorfigyelmeztető fény és villog az izzításjelző. Azóta nem voltam szerviznél. Most indítás óta világít az izzításjelző is. Az mitől lehet??  Az egr-t nem sokára kitísztíttatom ami után elvileg nem fog világítani a motorfigyelmeztető fény. Semmi erő nincs a motorban.  2.0tdci 130le  2006-os.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #9977 Dátum: 2011.05.07 szombat, 15:20:34 »

Sziasztok
A segítségeteket kérném.
Már egy pár hónapja világít a motor figyelmeztető fény. Mellette néha elkezdtett villogni az izzításjelző is. Ford szerviznél azt mondták, hogy az egr miatt világít a motorfigyelmeztető fény és villog az izzításjelző. Azóta nem voltam szerviznél. Most indítás óta világít az izzításjelző is. Az mitől lehet??  Az egr-t nem sokára kitísztíttatom ami után elvileg nem fog világítani a motorfigyelmeztető fény. Semmi erő nincs a motorban.  2.0tdci 130le  2006-os.
Hát ez így igen érdekes, mert olyat én még nem hallottam hogy valakinek izzítójel+ahogy elmondtad VÉSZÜZEM van EGR mocskolódás miatt  szomoru1
Attól hogy esetleg nem működik az EGR csak motorlámpa világíthat, legjobb tudomásom szerint...

Itt valami más gond van amitől izzítójel+vészüzem van
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9978 Dátum: 2011.05.07 szombat, 15:46:37 »

Hát ez így igen érdekes, mert olyat én még nem hallottam hogy valakinek izzítójel+ahogy elmondtad VÉSZÜZEM van EGR mocskolódás miatt  szomoru1
Attól hogy esetleg nem működik az EGR csak motorlámpa világíthat, legjobb tudomásom szerint...

Itt valami más gond van amitől izzítójel+vészüzem van
itt a turboelektronikától kezdődően minden lehet.

egy pontos hibakódot kéne tudnia mondani a szervíznek. egr miatt izzítójel tuti nem fog villogni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
phantom
Vendég
« Új hozzászólás #9979 Dátum: 2011.05.07 szombat, 18:24:31 »

Sziasztok! Olyan problémám lenne hogy rángat az autó és mintha nem lenne benne erő.De nem jelez semmi hibakódót.Most volt szervizbe kipufógó hömérséklet jeladó cserén. Segitséget elöre is köszönöm.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #9980 Dátum: 2011.05.07 szombat, 18:58:50 »

Sziasztok! Olyan problémám lenne hogy rángat az autó és mintha nem lenne benne erő.De nem jelez semmi hibakódót.Most volt szervizbe kipufógó hömérséklet jeladó cserén. Segitséget elöre is köszönöm.
Milyen kipufogó hőmérséklet jeladó? talán DPF-es a gép?

A hiba oka turbócső repedés valószínűleg.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9981 Dátum: 2011.05.07 szombat, 19:01:32 »

Sziasztok! Olyan problémám lenne hogy rángat az autó és mintha nem lenne benne erő.De nem jelez semmi hibakódót.Most volt szervizbe kipufógó hömérséklet jeladó cserén. Segitséget elöre is köszönöm.
min volt?a tdci-n ilyen nincs.

nem benyásod van?

jah,visszaolvastalak,dpf......az xar dolog.

Méress turbónyomást!
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.07 szombat, 19:03:23 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #9982 Dátum: 2011.05.07 szombat, 19:02:37 »

min volt?a tdci-n ilyen nincs.

nem benyásod van?
A benyáson van?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9983 Dátum: 2011.05.07 szombat, 19:04:13 »

A benyáson van?
neeem.neki is tdci-je van.régebben volt gondja a részecskeszűrővel....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9984 Dátum: 2011.05.07 szombat, 19:05:13 »

A benyáson van?
nem hiszem,de több érzékelő szorult bele mint a sima tdci-be... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9985 Dátum: 2011.05.07 szombat, 19:05:28 »

Ugye jössz a talira Alf?
Szívesen megismernélek.

neeem.neki is tdci-je van.régebben volt gondja a részecskeszűrővel....
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9986 Dátum: 2011.05.07 szombat, 19:07:07 »

Ugye jössz a talira Alf?
Szívesen megismernélek.

igen,készülök,de sajnos az utolsó pillanatban tudom csak megnyomni az entert! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
phantom
Vendég
« Új hozzászólás #9987 Dátum: 2011.05.07 szombat, 19:55:04 »

Köszönöm a segitséget akkor átnézetem a gépet. worship
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #9988 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 01:11:21 »

nem hiszem,de több érzékelő szorult bele mint a sima tdci-be... nyes
két lambdával tuti. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Budafok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 114



« Új hozzászólás #9989 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 09:12:14 »

Értettem, indulok a Cromaxba...  Wink


Tegnap megtörtént a cmp jeladó csere, valóban hamar ment. Egy rövid próbaúton a villogó sárgaláz nem jelentkezett, és a motor sem állt le, ami jelenthetné azt is, hogy a probléma megoldva. De sajnos félek, nem ez a helyzet...
A motor többször is csinálta (csinálja) azt, hogy a gáz elvétele után egyből fékezéskor a fordulatszám leesik 500 körülire, és onnan tér magához. Ez a jelenség csak menet közben jelentkezik, P-ben, álló helyzetben sosem! Azt gondolom, hogy a motor leállás is egy ilyen jelenség után következik be, amikor már nem tud újra "felpörögni" a motor.
Biztos ami biztos, a műszerfalon keresztül kiolvastam a hibakódokat: egy hibát ír, dtc d262.

Elolvasva amit ellehet, állítólag itt tárolja el a motor-fordulatszám jeladó nemjelét is. Lehet ez is??

Thnx
Pítör
Naplózva

Mondeo Turnier, 2011. Automata
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9990 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 09:13:28 »

Tegnap megtörtént a cmp jeladó csere, valóban hamar ment. Egy rövid próbaúton a villogó sárgaláz nem jelentkezett, és a motor sem állt le, ami jelenthetné azt is, hogy a probléma megoldva. De sajnos félek, nem ez a helyzet...
A motor többször is csinálta (csinálja) azt, hogy a gáz elvétele után egyből fékezéskor a fordulatszám leesik 500 körülire, és onnan tér magához. Ez a jelenség csak menet közben jelentkezik, P-ben, álló helyzetben sosem! Azt gondolom, hogy a motor leállás is egy ilyen jelenség után következik be, amikor már nem tud újra "felpörögni" a motor.
Biztos ami biztos, a műszerfalon keresztül kiolvastam a hibakódokat: egy hibát ír, dtc d262.

Elolvasva amit ellehet, állítólag itt tárolja el a motor-fordulatszám jeladó nemjelét is. Lehet ez is??

Thnx
Pítör

menet közben p-ben?? wow1

az csak az autó rögzítésérevaló!!
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Budafok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 114



« Új hozzászólás #9991 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 09:31:58 »

menet közben p-ben?? wow1

az csak az autó rögzítésérevaló!!

Csak menet közben jelentkezik. P-ben, álló helyzetben sosem.

Nekem még nem sikerült P-ben elindulni, lehet, hogy 9 e fordulat fölött már sikerülne...  Cool
Naplózva

Mondeo Turnier, 2011. Automata
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9992 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 09:39:56 »

Csak menet közben jelentkezik. P-ben, álló helyzetben sosem.

Nekem még nem sikerült P-ben elindulni, lehet, hogy 9 e fordulat fölött már sikerülne...  Cool

de menetközben miért teszed P-be??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9993 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 09:40:29 »

 nyes Fárdt vagy még, nem?

de menetközben miért teszed P-be??
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Budafok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 114



« Új hozzászólás #9994 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 09:43:23 »

de menetközben miért teszed P-be??

Menet közben természetesen nem teszem P-be. Amikor haladok az autóval, (nem P-ben)  akkor jelentkezik a tünet.
Amikor nem haladok az autóval (P-ben a váltó és akár a vezető ajtót is kinyithatom, sőt, lehet, hogy be sem ülök a kocsiba) tehát az autó egy helyben áll, akkor nem jelentkezik a hiba.

Naplózva

Mondeo Turnier, 2011. Automata
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9995 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 09:45:57 »

nyes Fárdt vagy még, nem?

lehet vigyor3 vigyor3 aludtam vagy 4-5 órát Roll Eyes

Válasz
Ez a jelenség csak menet közben jelentkezik, P-ben, álló helyzetben sosem!


de mostmár kezdem azt hinni, hogy én bontottam rosszul a mondatot vigyor3  fejvakaras
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9996 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 09:46:32 »

Menet közben természetesen nem teszem P-be. Amikor haladok az autóval, (nem P-ben)  akkor jelentkezik a tünet.
Amikor nem haladok az autóval (P-ben a váltó és akár a vezető ajtót is kinyithatom, sőt, lehet, hogy be sem ülök a kocsiba) tehát az autó egy helyben áll, akkor nem jelentkezik a hiba.


így már világos worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Budafok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 114



« Új hozzászólás #9997 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 09:50:40 »

így már világos worship


 Wink  wave
Naplózva

Mondeo Turnier, 2011. Automata
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #9998 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 10:06:17 »

A cooler meg az egr közt milyen szenzor van?Kell tisztítani?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9999 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 10:08:04 »

A cooler meg az egr közt milyen szenzor van?Kell tisztítani?
MAP szenzor, azt elvileg nem kell
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 193 194 195 196 197 198 199 [200] 201 202 203 204 205 206 207 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.114 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.