Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 01:03:28
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
242
243
244
245
246
247
248
[
249
]
250
251
252
253
254
255
256
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14683763 alkalommal)
0 Felhasználó és 49 vendég van a témában
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12400 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 20:49:21 »
Idézetet írta: henki - 2011.09.18 vasárnap, 16:35:12
Sziasztok!
bekerült a látókörömbe egy 2004 es 2.2TDCI motoros mondeo! a kocsi hibája hogy a motorja gyenge. indul-megy működik ahogy kell, napi használatban van csak gyenge. füstölni nem füstöl. ennyit tudtam meg telefonon, a gazdája nem nézette meg, gondolkodom h megvegyem az autót. Nem ismerem a 2.2TDCI-t oly nagyon. 1.8DI focusom van azt már kenem vágom de 2.2 TDCI-t még nem is láttam. 170e km van a kocsiban(valós) szerintetek mi lehet a baja vagy vannak e ennek a motornak tipusbetegségei, mennyibe lehet max a javitása stb. persze elsőre turbóra tippelek, azt megoldom ha az a baja de ilyen porlasztós nagynyomásu szivattyus játékokhoz már kevés vagyok, és gőzöm sincs mik a javitási árak... tudom látatlanba nagyon nehéz de mire tippeltek ismereve a motort és a km-t??? ugyanolyan kényes ennek is az üzarendszere mint a 2.0CI nek is???
A 2,2-nek strapabirobb a befecskenedező rendszere mint a 2,0.nak. Igazából csak egy ismert típusbetegsége van az EGR szelep ami nem bír öntisztulni ez be szokott állni olyan 70-100 ekm körül de egy dugo megoldja. Ha erőtlen akkor ott komoly gond lehet, diagnosztika nélkül meg ne vedd.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12401 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 21:11:10 »
Idézetet írta: GiN - 2011.09.18 vasárnap, 20:48:10
Valóban három luk van neki, csak a dobozon van ez a fura kép..
Ennek fényében jó lehet?
akkor talán.mérd le vagy fotózd le,nekem megvan még a régi az asztalon.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12402 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 21:19:46 »
Idézetet írta: alf - 2011.09.18 vasárnap, 21:11:10
akkor talán.mérd le vagy fotózd le,nekem megvan még a régi az asztalon.....
ok.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12403 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 22:39:59 »
egyelőre elküldöm egy haveromat szemrevételezésre(tőlem nagyon messze van a kocsi) nagy dieseles ő is, ha kompresszió vagy turbó gond van sztem kiszúrja. am 1.3M-ba lenne a verda ST paketes 2004 es sedan. szoval árban jó...
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12404 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 22:44:45 »
Idézetet írta: henki - 2011.09.18 vasárnap, 22:39:59
egyelőre elküldöm egy haveromat szemrevételezésre(tőlem nagyon messze van a kocsi) nagy dieseles ő is, ha kompresszió vagy turbó gond van sztem kiszúrja. am 1.3M-ba lenne a verda ST paketes 2004 es sedan. szoval árban jó...
VAn róla valahol kép?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12405 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 22:45:48 »
Idézetet írta: henki - 2011.09.18 vasárnap, 22:39:59
egyelőre elküldöm egy haveromat szemrevételezésre(tőlem nagyon messze van a kocsi) nagy dieseles ő is, ha kompresszió vagy turbó gond van sztem kiszúrja. am 1.3M-ba lenne a verda ST paketes 2004 es sedan. szoval árban jó...
ha van róla hirdetés, akkor linkeld be
amúgy csak st optika van rajta, vagy ST TDCI a gép??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mk2
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12406 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 22:49:06 »
Idézetet írta: henki - 2011.09.18 vasárnap, 22:39:59
egyelőre elküldöm egy haveromat szemrevételezésre(tőlem nagyon messze van a kocsi) nagy dieseles ő is, ha kompresszió vagy turbó gond van sztem kiszúrja. am 1.3M-ba lenne a verda ST paketes 2004 es sedan. szoval árban jó...
Hali!
Nem ez az?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_ghia-5059266
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12407 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 22:55:18 »
Idézetet írta: mk2 - 2011.09.18 vasárnap, 22:49:06
Hali!
Nem ez az?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_ghia-5059266
ez lesz az
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mk2
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12408 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 23:00:24 »
Ez a szöveg:"Sürgősen áron alul eladó! Az ára azért ennyi mert vannak hibái de nem vészesek!"
Na igen vannak hibái ,csúcs,n.szivattyú,turbó,k.l.kerék,.....TDCI....stb
Naplózva
mk2
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12409 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 23:04:25 »
itt van hozzá az alkatrész ha valaki meg akarja venni.
http://www.copart.co.uk/c2/homeSearch.html?_eventId=getLot&execution=e1s4&lotId=20775201&returnPage=SEARCH_RESULTS
ha kell valakinek behozzuk.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12410 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 23:07:58 »
Idézetet írta: mk2 - 2011.09.18 vasárnap, 23:00:24
Ez a szöveg:"Sürgősen áron alul eladó! Az ára azért ennyi mert vannak hibái de nem vészesek!"
Na igen vannak hibái ,csúcs,n.szivattyú,turbó,k.l.kerék,.....TDCI....stb
Remélem nem orrol meg érte senki de én az 1 képes hirdetést komolytalannak tartom.Mért nem lehet vállalni a hibát és jól megnézni mielőtt eldöntöm kell-e???
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12411 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 23:10:44 »
Idézetet írta: henki - 2011.09.18 vasárnap, 22:39:59
egyelőre elküldöm egy haveromat szemrevételezésre(tőlem nagyon messze van a kocsi) nagy dieseles ő is, ha kompresszió vagy turbó gond van sztem kiszúrja. am 1.3M-ba lenne a verda ST paketes 2004 es sedan. szoval árban jó...
Szemre nehéz lesz.Egy diaggal lehet pontosan megnézni,hogy milyen.Az ár szerinted jó és a plussz fél misi is megvan a javításra csak kérdezem.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mk2
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12412 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 23:11:19 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.09.18 vasárnap, 23:07:58
Remélem nem orrol meg érte senki de én az 1 képes hirdetést komolytalannak tartom.Mért nem lehet vállalni a hibát és jól megnézni mielőtt eldöntöm kell-e???
Azért mert abban reménykednek az ilyenek,hogy ha már oda mész akkor nem mész el üres kézzel.
Naplózva
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12413 Dátum:
2011.09.19 hétfő, 08:31:37 »
igen ez az a hirdetés. Mondjuk érdekes a dolog mert aszondja a "jobb oldala karcos" persze onnan nincs kép még véletlenül sem...tutira vmi bohóc lesz az ember de mindegy odaküldöm egy közeli haveromat mit mond rá, látott már pár dieselt...de nyügöt nem veszek a nyakamba az tuti
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12414 Dátum:
2011.09.19 hétfő, 09:20:47 »
Idézetet írta: netcore - 2011.09.16 péntek, 14:42:43
remélem a napokban letisztázódik a kormolás de ugytűnik a cooler a ludas,
összeraktam a cső tesztelő cuccot de nekem nem vált be 1bar nyomásnál már szanaszétrepült a pvc zárókupak
na de sebaj magyar ember találékony és kb 1000ft-ból sikerült egy örök darabot készítettni:
Miből sikerült megcsinálni? Menetes csővégek? Ha igen megírnád a méreteit mert akkor elugrok és veszek én is.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12415 Dátum:
2011.09.19 hétfő, 09:33:38 »
Idézetet írta: NemTom - 2011.09.19 hétfő, 09:20:47
Miből sikerült megcsinálni? Menetes csővégek? Ha igen megírnád a méreteit mert akkor elugrok és veszek én is.
megmondom őszintén fogalmam sincs milyen anyagból lett összehozva egy öreg esztergályos csinálta nekem is egy ezresért
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12416 Dátum:
2011.09.19 hétfő, 10:04:04 »
Idézetet írta: GiN - 2011.09.18 vasárnap, 21:19:46
ok.
http://gin.uw.hu/picture/akron1.jpg
http://gin.uw.hu/picture/akron2.jpg
erre nagyon hasonlít:
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
mpalfy
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12417 Dátum:
2011.09.19 hétfő, 12:35:05 »
Sziasztok,
Bosch gázolajszűrőt rakhatok az autómba? vagy csak Motorcraft?
Köszönöm.
Miki
Naplózva
Ember kűzdj és bízva szívjál!
Ford Escort MK7 1.4 EFI 1999
Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI 2007 (N7BA)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12418 Dátum:
2011.09.19 hétfő, 12:39:59 »
Idézetet írta: mpalfy - 2011.09.19 hétfő, 12:35:05
Bosch gázolajszűrőt rakhatok az autómba? vagy csak Motorcraft?
Bosch es Mann jo, azt mondjak, marmint a gyarin kivul.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12419 Dátum:
2011.09.19 hétfő, 15:22:45 »
Idézetet írta: mk2 - 2011.09.18 vasárnap, 23:11:19
Azért mert abban reménykednek az ilyenek,hogy ha már oda mész akkor nem mész el üres kézzel.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12420 Dátum:
2011.09.19 hétfő, 18:15:15 »
Idézetet írta: mpalfy - 2011.09.19 hétfő, 12:35:05
Sziasztok,
Bosch gázolajszűrőt rakhatok az autómba? vagy csak Motorcraft?
Köszönöm.
Miki
Ha kibontod a motorcraftos papirdobozt, akkor csodát fogsz látni a "gyári" szűrő oldalára felfestve, azt hogy Bosch
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12421 Dátum:
2011.09.19 hétfő, 18:44:33 »
Idézetet írta: stealt - 2011.09.19 hétfő, 18:15:15
Ha kibontod a motorcraftos papirdobozt, akkor csodát fogsz látni a "gyári" szűrő oldalára felfestve, azt hogy Bosch
Igazolni tudom. Pont itt van egy ilyen papírdoboz, benne a szűrő Bosch és Ford feliratokkal.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12422 Dátum:
2011.09.19 hétfő, 19:51:11 »
Idézetet írta: GiN - 2011.09.18 vasárnap, 21:19:46
ok.
1ezik!A mondié pont ilyen!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12423 Dátum:
2011.09.19 hétfő, 19:51:38 »
Idézetet írta: GiN - 2011.09.19 hétfő, 10:04:04
erre nagyon hasonlít:
és ez is erősiti a tényt!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
chopperes
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12424 Dátum:
2011.09.19 hétfő, 19:57:49 »
Sziasztok,
Fájó szívvel válnék meg szeretett paripámtól, lakáshitel viszafizetése miatt /kényszerűségből/...
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ambiente_magyar._szervizkonyves-5076760
Ha bárkinek felkeltettem az érdekldését, akkor 20/460-12-55 vagy 70/42-660-42
Teljesen gyári állapotban!
üdv:Tibi
Naplózva
KPicur
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12425 Dátum:
2011.09.19 hétfő, 20:29:05 »
Üdv mindenkinek!
Már hetek óta töröm a fejem mi lehet a kocsim baja. Ha áll kb 10 órát úgy indul hogy ugrál az alapjárat és rángat az autó ez kb 15 másodpercig tart aztán jó minden.
Ha 2-3 napot van a garázsban vagy 4-5 ödik inditásra indul szintén döcogve és van úgy hogy le is áll. Ja és van akkora füstje ilyenkor mint egy teherkocsinak. Menet közben vagy kiseb indítási periódusok között semmi.
Mi lehet a gond?
Fellevegősődik a rendszer?
Megszívja magát?
Kerestem a motortérrél robbantorr rajzokat hátha azon előugrik valami elektronikus szelep ami elzárja a gázolaj útját nehogy visszafollyon a tankba de rajzokat nem leltem sehol. És lehet nem is ez a probléma.
Nagyon tanácstalan vagyok lehet marad a szerelő több 10 ezerért
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12426 Dátum:
2011.09.19 hétfő, 20:30:32 »
Idézetet írta: chopperes - 2011.09.19 hétfő, 19:57:49
Sziasztok,
Fájó szívvel válnék meg szeretett paripámtól, lakáshitel viszafizetése miatt /kényszerűségből/...
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ambiente_magyar._szervizkonyves-5076760
Ha bárkinek felkeltettem az érdekldését, akkor 20/460-12-55 vagy 70/42-660-42
Teljesen gyári állapotban!
üdv:Tibi
Csak kíváncsiságból
nem a pet hungária kft. tulajdonában volt a verda ezelőtt? mert még a rendszám is "ugyanaz" KNL-040 és KNL-041(enyém)
egyébként itt a verdád:
http://kep.index.hu/1/0/219/2194/21940/2194074_342df19789cd8da08768c9581e8139de_wm.jpg
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12427 Dátum:
2011.09.19 hétfő, 21:31:41 »
Idézetet írta: alf - 2011.09.19 hétfő, 19:51:38
és ez is erősiti a tényt!
kipróbálom
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12428 Dátum:
2011.09.19 hétfő, 23:18:36 »
Idézetet írta: KPicur - 2011.09.19 hétfő, 20:29:05
Üdv mindenkinek!
Már hetek óta töröm a fejem mi lehet a kocsim baja. Ha áll kb 10 órát úgy indul hogy ugrál az alapjárat és rángat az autó ez kb 15 másodpercig tart aztán jó minden.
Ha 2-3 napot van a garázsban vagy 4-5 ödik inditásra indul szintén döcogve és van úgy hogy le is áll. Ja és van akkora füstje ilyenkor mint egy teherkocsinak. Menet közben vagy kiseb indítási periódusok között semmi.
Mi lehet a gond?Áteresztenek a pcsúcsok.Vidd el poharaztasd meg és egy diaggal nézesd át van-e hibakód tárolva.Továbbá naf szenzor tisztítás és szívósor pucolás nem ártana neki.
Fellevegősődik a rendszer?
Megszívja magát?
Kerestem a motortérrél robbantorr rajzokat hátha azon előugrik valami elektronikus szelep ami elzárja a gázolaj útját nehogy visszafollyon a tankba de rajzokat nem leltem sehol. És lehet nem is ez a probléma.
Nagyon tanácstalan vagyok lehet marad a szerelő több 10 ezerért
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12429 Dátum:
2011.09.19 hétfő, 23:28:10 »
Idézetet írta: chopperes - 2011.09.19 hétfő, 19:57:49
Sziasztok,
Fájó szívvel válnék meg szeretett paripámtól, lakáshitel viszafizetése miatt /kényszerűségből/...
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ambiente_magyar._szervizkonyves-5076760
Ha bárkinek felkeltettem az érdekldését, akkor 20/460-12-55 vagy 70/42-660-42
Teljesen gyári állapotban!
üdv:Tibi
engem az érdekelne, ki, hol rak rá 30k-ból chipet?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12430 Dátum:
2011.09.19 hétfő, 23:36:34 »
Idézetet írta: GiN - 2011.09.19 hétfő, 23:28:10
engem az érdekelne, ki, hol rak rá 30k-ból chipet?
Rárakják a 130 lóerős motornak a szoftverjét,ahogy FrancoNero-éval is tették
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12431 Dátum:
2011.09.19 hétfő, 23:38:32 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.09.19 hétfő, 23:36:34
Rárakják a 130 lóerős motornak a szoftverjét,ahogy FrancoNero-éval is tették
úgy tudtam, a saját szoft-ot buherálják minden esetben, hogy ne legyenek inkompatibilitási problémák.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12432 Dátum:
2011.09.19 hétfő, 23:41:14 »
Idézetet írta: GiN - 2011.09.19 hétfő, 23:38:32
úgy tudtam, a saját szoft-ot buherálják minden esetben, hogy ne legyenek inkompatibilitási problémák.
Lacinak(F.N.) ha jól emlékszem,akkor a 90es motorra rárakták a 130as szoftvert és még utána húzták fel neki 150-160 lóerőre kb...
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12433 Dátum:
2011.09.19 hétfő, 23:43:55 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.09.19 hétfő, 23:41:14
Lacinak(F.N.) ha jól emlékszem,akkor a 90es motorra rárakták a 130as szoftvert és még utána húzták fel neki 150-160 lóerőre kb...
jó, de ezt 30ezer forintból???
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12434 Dátum:
2011.09.19 hétfő, 23:48:07 »
Idézetet írta: GiN - 2011.09.19 hétfő, 23:43:55
jó, de ezt 30ezer forintból???
Bunyek ha jól emlékszem 45 körül csinálja SÁSDON.Franconeronak ő csinálta pontosan tudja neked megmondani.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12435 Dátum:
2011.09.20 kedd, 01:54:02 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.09.19 hétfő, 23:41:14
Lacinak(F.N.) ha jól emlékszem,akkor a 90es motorra rárakták a 130as szoftvert és még utána húzták fel neki 150-160 lóerőre kb...
Nem egészen! Viszont én is így szerettem volna!! De Bunyek azt mondta, hogy ha rárakjuk a 130-as szoftvert akkor nem tuti hogy elindul vele
Aztán az sem bizti hogy visszaveszi a gyári szoftvert!! Így a 90 lovasból tekert egy kibszott jó verdát...biztosak lehettek benne hogy ilyen mondeo nincs mégegy baranyában!!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12436 Dátum:
2011.09.20 kedd, 07:43:28 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.09.20 kedd, 01:54:02
Nem egészen! Viszont én is így szerettem volna!! De Bunyek azt mondta, hogy ha rárakjuk a 130-as szoftvert akkor nem tuti hogy elindul vele
Aztán az sem bizti hogy visszaveszi a gyári szoftvert!! Így a 90 lovasból tekert egy kibszott jó verdát...biztosak lehettek benne hogy ilyen mondeo nincs mégegy baranyában!!
Én nem vagyok benne olyan biztos azért....
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12437 Dátum:
2011.09.20 kedd, 07:45:26 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.09.20 kedd, 07:43:28
Én nem vagyok benne olyan biztos azért....
Hát,lehet hetente 1-2szer van ilyen jó baranyában is,de a hét nagy részén somogyban,vagy valahol a dunántúlon van
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12438 Dátum:
2011.09.20 kedd, 09:53:12 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.09.20 kedd, 07:45:26
Hát,lehet hetente 1-2szer van ilyen jó baranyában is,de a hét nagy részén somogyban,vagy valahol a dunántúlon van
akkor most vázolnám a konklúziót:
-ha csak rátesznek egy másik szoftvert, 30k ft
-ha az aktuálist szerkesztik meg, 50k
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12439 Dátum:
2011.09.20 kedd, 12:21:41 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.09.19 hétfő, 23:41:14
Lacinak(F.N.) ha jól emlékszem,akkor a 90es motorra rárakták a 130as szoftvert és még utána húzták fel neki 150-160 lóerőre kb...
A 90 lovas TDCi -t fix geosturbóval
? Azért egy kicsit maradni kelene a realitás talaján. A lóerőhöz üzemanyag meg levegő kell. Kb képet kaptam róla a mikor bérautként egy 90 lovas 2.0TDCi használtam. Tudom mire képes alapból és csodák nincsenek. Az a 150-160 pont jó lesz 120-125nek inkább :-( A 90-hez képest az még így is nagyon tisztes ugrás,és jó munkát kellet végezen aki csinálta mert ennyit komolyan észre lehet venni, de nem szabad meglepődni ha egy gyári 2,0 130 lovas azért állva hagyná.
Naplózva
polgab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12440 Dátum:
2011.09.20 kedd, 12:46:36 »
Hali,
vizpumpa csere előtt állok, kell valamilyen tömitő paszta amiből a gyárit elég borsos áron mérik (6-7eFt),
van valami helyettesitő, esetleg van valakinek a gyáriból, gondolom egyszerre nem kell az egész tubus.
Köszi.
Gábor
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12441 Dátum:
2011.09.20 kedd, 13:11:54 »
Idézetet írta: polgab - 2011.09.20 kedd, 12:46:36
Hali,
vizpumpa csere előtt állok, kell valamilyen tömitő paszta amiből a gyárit elég borsos áron mérik (6-7eFt),
van valami helyettesitő, esetleg van valakinek a gyáriból, gondolom egyszerre nem kell az egész tubus.
Köszi.
Gábor
nemtom, de mintha NemTom fórumtag is ezt kérdezte volna korábban, sugdolózzatok össze.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Makrocar
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12442 Dátum:
2011.09.20 kedd, 13:18:20 »
Idézetet írta: polgab - 2011.09.20 kedd, 12:46:36
Hali,
vizpumpa csere előtt állok, kell valamilyen tömitő paszta amiből a gyárit elég borsos áron mérik (6-7eFt),
van valami helyettesitő, esetleg van valakinek a gyáriból, gondolom egyszerre nem kell az egész tubus.
Köszi.
Gábor
Ment a privát üzenet
Naplózva
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12443 Dátum:
2011.09.20 kedd, 14:01:09 »
EJDR00301Z porlasztó betehető a 101z helyett?
mi az eltérés a kettő között?
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12444 Dátum:
2011.09.20 kedd, 14:09:03 »
Idézetet írta: netcore - 2011.09.20 kedd, 14:01:09
EJDR00301Z porlasztó betehető a 101z helyett?
mi az eltérés a kettő között?
szerintem jó lesz.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12445 Dátum:
2011.09.20 kedd, 15:31:30 »
Idézetet írta: stealt - 2011.09.20 kedd, 12:21:41
A 90 lovas TDCi -t fix geosturbóval
? Azért egy kicsit maradni kelene a realitás talaján. A lóerőhöz üzemanyag meg levegő kell. Kb képet kaptam róla a mikor bérautként egy 90 lovas 2.0TDCi használtam. Tudom mire képes alapból és csodák nincsenek. Az a 150-160 pont jó lesz 120-125nek inkább :-( A 90-hez képest az még így is nagyon tisztes ugrás,és jó munkát kellet végezen aki csinálta mert ennyit komolyan észre lehet venni, de nem szabad meglepődni ha egy gyári 2,0 130 lovas azért állva hagyná.
a 90le-sön tdci-n is vgt van. és nem ment el mellette a gyári 130le-s
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12446 Dátum:
2011.09.20 kedd, 16:10:00 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.20 kedd, 15:31:30
a 90le-sön tdci-n is vgt van. és nem ment el mellette a gyári 130le-s
Hát ja,azt mesélte
Szerintem simán 140 körül van Laci gépe...
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12447 Dátum:
2011.09.20 kedd, 16:14:07 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.09.20 kedd, 16:10:00
Hát ja,azt mesélte
Szerintem simán 140 körül van Laci gépe...
Azért én továbbra is óvatosan mondanám a nagy lóerőket. Nem egy chippeltnek láttam a fékpadi (és nem olyan dynos ökörséget mint amit én is tudok csinálni ) mérését láttam ami valóban elsőre nagyon nagy lóerőt vagy nyomaték csúcsot tudott egy hangya töknyi tartományban de ettől még nem váltja meg a világot. Inkább egy tartósan lapos 130 ló mint egy pillanytnyi 140.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12448 Dátum:
2011.09.20 kedd, 16:15:45 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.20 kedd, 15:31:30
a 90le-sön tdci-n is vgt van. és nem ment el mellette a gyári 130le-s
Ez biztos hogy vgt van? Én úgy emlékeztem mintha fix geos lett volna. Nem hiába öregszem, már cavintonom is elfelejtem lassan beszedni :-(
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12449 Dátum:
2011.09.20 kedd, 16:16:05 »
Idézetet írta: stealt - 2011.09.20 kedd, 16:14:07
Azért én továbbra is óvatosan mondanám a nagy lóerőket. Nem egy chippeltnek láttam a fékpadi (és nem olyan dynos ökörséget mint amit én is tudok csinálni ) mérését láttam ami valóban elsőre nagyon nagy lóerőt vagy nyomaték csúcsot tudott egy hangya töknyi tartományban de ettől még nem váltja meg a világot. Inkább egy tartósan lapos 130 ló mint egy pillanytnyi 140.
Ez teljesen jogos. Bár szerintem a nyomaték még többet ér,mint a lóerő,de ez használatfüggő. Apának azért kellett a chip,hogy alul kicsit több nyomatéka legyen,így a 6. sebességet ne csak sebességtartásra tudja használni...
Naplózva
Oldalak:
1
...
242
243
244
245
246
247
248
[
249
]
250
251
252
253
254
255
256
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ