Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 02:00:08 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 242 243 244 245 246 247 248 [249] 250 251 252 253 254 255 256 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14684190 alkalommal)
0 Felhasználó és 78 vendég van a témában
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12400 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 20:49:21 »

Sziasztok!
bekerült a látókörömbe egy 2004 es 2.2TDCI motoros mondeo! a kocsi hibája hogy a motorja gyenge. indul-megy működik ahogy kell, napi használatban van csak gyenge. füstölni nem füstöl. ennyit tudtam meg telefonon, a gazdája nem nézette meg, gondolkodom h megvegyem az autót. Nem ismerem a 2.2TDCI-t oly nagyon. 1.8DI focusom van azt már kenem vágom de 2.2 TDCI-t még nem is láttam. 170e km van a kocsiban(valós) szerintetek mi lehet a baja vagy vannak e ennek a motornak tipusbetegségei, mennyibe lehet max a javitása stb. persze elsőre turbóra tippelek, azt megoldom ha az a baja de ilyen porlasztós nagynyomásu szivattyus játékokhoz már kevés vagyok, és gőzöm sincs mik a javitási árak... tudom látatlanba nagyon nehéz de mire tippeltek ismereve a motort és a km-t???  ugyanolyan kényes ennek is az üzarendszere mint a 2.0CI nek is???
A 2,2-nek strapabirobb a befecskenedező rendszere mint a 2,0.nak. Igazából csak egy ismert típusbetegsége van az EGR szelep ami nem bír öntisztulni ez be szokott állni olyan 70-100 ekm körül de egy dugo megoldja. Ha erőtlen akkor ott komoly gond lehet, diagnosztika nélkül meg ne vedd.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #12401 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 21:11:10 »

Valóban három luk van neki, csak a dobozon van ez a fura kép..
Ennek fényében jó lehet?
akkor talán.mérd le vagy fotózd le,nekem megvan még a régi az asztalon.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12402 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 21:19:46 »

akkor talán.mérd le vagy fotózd le,nekem megvan még a régi az asztalon.....
ok.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #12403 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 22:39:59 »

egyelőre elküldöm egy haveromat szemrevételezésre(tőlem nagyon messze van a kocsi) nagy dieseles ő is, ha kompresszió vagy turbó gond van sztem kiszúrja. am 1.3M-ba lenne a verda ST paketes 2004 es sedan. szoval árban jó...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12404 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 22:44:45 »

egyelőre elküldöm egy haveromat szemrevételezésre(tőlem nagyon messze van a kocsi) nagy dieseles ő is, ha kompresszió vagy turbó gond van sztem kiszúrja. am 1.3M-ba lenne a verda ST paketes 2004 es sedan. szoval árban jó...
VAn róla valahol kép?Huh?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12405 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 22:45:48 »

egyelőre elküldöm egy haveromat szemrevételezésre(tőlem nagyon messze van a kocsi) nagy dieseles ő is, ha kompresszió vagy turbó gond van sztem kiszúrja. am 1.3M-ba lenne a verda ST paketes 2004 es sedan. szoval árban jó...
ha van róla hirdetés, akkor linkeld be Wink

amúgy csak st optika van rajta, vagy ST TDCI a gép??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mk2
Vendég
« Új hozzászólás #12406 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 22:49:06 »

egyelőre elküldöm egy haveromat szemrevételezésre(tőlem nagyon messze van a kocsi) nagy dieseles ő is, ha kompresszió vagy turbó gond van sztem kiszúrja. am 1.3M-ba lenne a verda ST paketes 2004 es sedan. szoval árban jó...
Hali!

Nem ez az?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_ghia-5059266
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12407 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 22:55:18 »

ez lesz az
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mk2
Vendég
« Új hozzászólás #12408 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 23:00:24 »

Ez a szöveg:"Sürgősen áron alul eladó! Az ára azért ennyi mert vannak hibái de nem vészesek!"
Na igen vannak hibái ,csúcs,n.szivattyú,turbó,k.l.kerék,.....TDCI....stb hehe
Naplózva
mk2
Vendég
« Új hozzászólás #12409 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 23:04:25 »

itt van hozzá az alkatrész ha valaki meg akarja venni.

http://www.copart.co.uk/c2/homeSearch.html?_eventId=getLot&execution=e1s4&lotId=20775201&returnPage=SEARCH_RESULTS

ha kell valakinek behozzuk.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12410 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 23:07:58 »

Ez a szöveg:"Sürgősen áron alul eladó! Az ára azért ennyi mert vannak hibái de nem vészesek!"
Na igen vannak hibái ,csúcs,n.szivattyú,turbó,k.l.kerék,.....TDCI....stb hehe
Remélem nem orrol meg érte senki de én az 1 képes hirdetést komolytalannak tartom.Mért nem lehet vállalni a hibát és jól megnézni mielőtt eldöntöm kell-e???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12411 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 23:10:44 »

egyelőre elküldöm egy haveromat szemrevételezésre(tőlem nagyon messze van a kocsi) nagy dieseles ő is, ha kompresszió vagy turbó gond van sztem kiszúrja. am 1.3M-ba lenne a verda ST paketes 2004 es sedan. szoval árban jó...
Szemre nehéz lesz.Egy diaggal lehet pontosan megnézni,hogy milyen.Az ár szerinted jó és a plussz fél misi is megvan a javításra csak kérdezem.Huh?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mk2
Vendég
« Új hozzászólás #12412 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 23:11:19 »

Remélem nem orrol meg érte senki de én az 1 képes hirdetést komolytalannak tartom.Mért nem lehet vállalni a hibát és jól megnézni mielőtt eldöntöm kell-e???
Azért mert abban reménykednek az ilyenek,hogy ha már oda mész akkor nem mész el üres kézzel.
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #12413 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 08:31:37 »

igen ez az a hirdetés. Mondjuk érdekes a dolog mert aszondja a "jobb oldala karcos" persze onnan nincs kép még véletlenül sem...tutira vmi bohóc lesz az ember de mindegy odaküldöm egy közeli haveromat mit mond rá, látott már pár dieselt...de nyügöt nem veszek a nyakamba az tuti
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #12414 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 09:20:47 »

remélem a napokban letisztázódik a kormolás de ugytűnik a cooler a ludas,
összeraktam a cső tesztelő cuccot de nekem nem vált be 1bar nyomásnál már szanaszétrepült a pvc zárókupak
na de sebaj magyar ember találékony és kb 1000ft-ból sikerült egy örök darabot készítettni:


Miből sikerült megcsinálni? Menetes csővégek? Ha igen megírnád a méreteit mert akkor elugrok és veszek én is.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #12415 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 09:33:38 »

Miből sikerült megcsinálni? Menetes csővégek? Ha igen megírnád a méreteit mert akkor elugrok és veszek én is.

megmondom őszintén fogalmam sincs milyen anyagból lett összehozva egy öreg esztergályos csinálta nekem is egy ezresért
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12416 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 10:04:04 »

erre nagyon hasonlít:
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
mpalfy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



E-mail
« Új hozzászólás #12417 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 12:35:05 »

Sziasztok,

Bosch gázolajszűrőt rakhatok az autómba? vagy csak Motorcraft?

Köszönöm.
Miki
Naplózva

Ember kűzdj és bízva szívjál!
Ford Escort MK7 1.4 EFI 1999
Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI 2007 (N7BA)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #12418 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 12:39:59 »

Bosch gázolajszűrőt rakhatok az autómba? vagy csak Motorcraft?

Bosch es Mann jo, azt mondjak, marmint a gyarin kivul.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12419 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 15:22:45 »

Azért mert abban reménykednek az ilyenek,hogy ha már oda mész akkor nem mész el üres kézzel.
eljen eljen eljen
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12420 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 18:15:15 »

Sziasztok,

Bosch gázolajszűrőt rakhatok az autómba? vagy csak Motorcraft?

Köszönöm.
Miki
Ha kibontod a motorcraftos papirdobozt, akkor csodát fogsz látni a "gyári" szűrő oldalára felfestve, azt hogy Bosch  Wink
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12421 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 18:44:33 »

Ha kibontod a motorcraftos papirdobozt, akkor csodát fogsz látni a "gyári" szűrő oldalára felfestve, azt hogy Bosch  Wink

Igazolni tudom. Pont itt van egy ilyen papírdoboz, benne a szűrő Bosch és Ford feliratokkal.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #12422 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 19:51:11 »

ok.

1ezik!A mondié pont ilyen! eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #12423 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 19:51:38 »

erre nagyon hasonlít:
és ez is erősiti a tényt!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
chopperes
Vendég
« Új hozzászólás #12424 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 19:57:49 »

Sziasztok,

Fájó szívvel válnék meg szeretett paripámtól, lakáshitel viszafizetése miatt /kényszerűségből/...

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ambiente_magyar._szervizkonyves-5076760

Ha bárkinek felkeltettem az érdekldését, akkor 20/460-12-55 vagy 70/42-660-42

Teljesen gyári állapotban!

üdv:Tibi
Naplózva
KPicur
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #12425 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 20:29:05 »

Üdv mindenkinek!

Már hetek óta töröm a fejem mi lehet a kocsim baja. Ha áll kb 10 órát úgy indul hogy ugrál az alapjárat és rángat az autó ez kb 15 másodpercig tart aztán jó minden.
Ha 2-3 napot van a garázsban vagy 4-5 ödik inditásra indul szintén döcogve és van úgy hogy le is áll. Ja és van akkora füstje ilyenkor mint egy teherkocsinak. Menet közben vagy kiseb indítási periódusok között semmi.

Mi lehet a gond?


Fellevegősődik a rendszer?
Megszívja magát?
Kerestem a motortérrél robbantorr rajzokat hátha azon előugrik valami elektronikus szelep ami elzárja a gázolaj útját nehogy visszafollyon a tankba de rajzokat nem leltem sehol. És lehet nem is ez a probléma.

Nagyon tanácstalan vagyok lehet marad a szerelő több 10 ezerért Sad
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #12426 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 20:30:32 »

Sziasztok,

Fájó szívvel válnék meg szeretett paripámtól, lakáshitel viszafizetése miatt /kényszerűségből/...

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ambiente_magyar._szervizkonyves-5076760

Ha bárkinek felkeltettem az érdekldését, akkor 20/460-12-55 vagy 70/42-660-42

Teljesen gyári állapotban!

üdv:Tibi
Csak kíváncsiságból vigyor3
nem a pet hungária kft. tulajdonában volt a verda ezelőtt? mert még a rendszám is "ugyanaz" KNL-040 és KNL-041(enyém)  nyes

egyébként itt a verdád:
http://kep.index.hu/1/0/219/2194/21940/2194074_342df19789cd8da08768c9581e8139de_wm.jpg

Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12427 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 21:31:41 »

és ez is erősiti a tényt!
kipróbálom  integet2
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12428 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 23:18:36 »

Üdv mindenkinek!

Már hetek óta töröm a fejem mi lehet a kocsim baja. Ha áll kb 10 órát úgy indul hogy ugrál az alapjárat és rángat az autó ez kb 15 másodpercig tart aztán jó minden.
Ha 2-3 napot van a garázsban vagy 4-5 ödik inditásra indul szintén döcogve és van úgy hogy le is áll. Ja és van akkora füstje ilyenkor mint egy teherkocsinak. Menet közben vagy kiseb indítási periódusok között semmi.

Mi lehet a gond?Áteresztenek a pcsúcsok.Vidd el poharaztasd meg és egy diaggal nézesd át van-e hibakód tárolva.Továbbá naf szenzor tisztítás és szívósor pucolás nem ártana neki.


Fellevegősődik a rendszer?
Megszívja magát?
Kerestem a motortérrél robbantorr rajzokat hátha azon előugrik valami elektronikus szelep ami elzárja a gázolaj útját nehogy visszafollyon a tankba de rajzokat nem leltem sehol. És lehet nem is ez a probléma.

Nagyon tanácstalan vagyok lehet marad a szerelő több 10 ezerért Sad

Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12429 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 23:28:10 »

Sziasztok,

Fájó szívvel válnék meg szeretett paripámtól, lakáshitel viszafizetése miatt /kényszerűségből/...

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ambiente_magyar._szervizkonyves-5076760

Ha bárkinek felkeltettem az érdekldését, akkor 20/460-12-55 vagy 70/42-660-42

Teljesen gyári állapotban!

üdv:Tibi
engem az érdekelne, ki, hol rak rá 30k-ból chipet?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #12430 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 23:36:34 »

engem az érdekelne, ki, hol rak rá 30k-ból chipet?

Rárakják a 130 lóerős motornak a szoftverjét,ahogy FrancoNero-éval is tették Smiley
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12431 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 23:38:32 »

Rárakják a 130 lóerős motornak a szoftverjét,ahogy FrancoNero-éval is tették Smiley

úgy tudtam, a saját szoft-ot buherálják minden esetben, hogy ne legyenek inkompatibilitási problémák.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #12432 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 23:41:14 »

úgy tudtam, a saját szoft-ot buherálják minden esetben, hogy ne legyenek inkompatibilitási problémák.

Lacinak(F.N.) ha jól emlékszem,akkor a 90es motorra rárakták a 130as szoftvert és még utána húzták fel neki 150-160 lóerőre kb...Smiley
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12433 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 23:43:55 »

Lacinak(F.N.) ha jól emlékszem,akkor a 90es motorra rárakták a 130as szoftvert és még utána húzták fel neki 150-160 lóerőre kb...Smiley
jó, de ezt 30ezer forintból???
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12434 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 23:48:07 »

jó, de ezt 30ezer forintból???
Bunyek ha jól emlékszem 45 körül csinálja SÁSDON.Franconeronak ő csinálta pontosan tudja neked megmondani.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #12435 Dátum: 2011.09.20 kedd, 01:54:02 »

Lacinak(F.N.) ha jól emlékszem,akkor a 90es motorra rárakták a 130as szoftvert és még utána húzták fel neki 150-160 lóerőre kb...Smiley
Nem egészen! Viszont én is így szerettem volna!! De Bunyek azt mondta, hogy ha rárakjuk a 130-as szoftvert akkor nem tuti hogy elindul vele  szomoru1 Aztán az sem bizti hogy visszaveszi a gyári szoftvert!! Így a 90 lovasból tekert egy kibszott jó verdát...biztosak lehettek benne hogy ilyen mondeo nincs mégegy baranyában!!  Wink
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #12436 Dátum: 2011.09.20 kedd, 07:43:28 »

Nem egészen! Viszont én is így szerettem volna!! De Bunyek azt mondta, hogy ha rárakjuk a 130-as szoftvert akkor nem tuti hogy elindul vele  szomoru1 Aztán az sem bizti hogy visszaveszi a gyári szoftvert!! Így a 90 lovasból tekert egy kibszott jó verdát...biztosak lehettek benne hogy ilyen mondeo nincs mégegy baranyában!!  Wink

Én nem vagyok benne olyan biztos azért.... eplus2
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #12437 Dátum: 2011.09.20 kedd, 07:45:26 »

Én nem vagyok benne olyan biztos azért.... eplus2

Hát,lehet hetente 1-2szer van ilyen jó baranyában is,de a hét nagy részén somogyban,vagy valahol a dunántúlon van  eplus2 eplus2
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12438 Dátum: 2011.09.20 kedd, 09:53:12 »

Hát,lehet hetente 1-2szer van ilyen jó baranyában is,de a hét nagy részén somogyban,vagy valahol a dunántúlon van  eplus2 eplus2
akkor most vázolnám a konklúziót:
-ha csak rátesznek egy másik szoftvert, 30k ft
-ha az aktuálist szerkesztik meg, 50k
 Huh? Huh? Huh?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12439 Dátum: 2011.09.20 kedd, 12:21:41 »

Lacinak(F.N.) ha jól emlékszem,akkor a 90es motorra rárakták a 130as szoftvert és még utána húzták fel neki 150-160 lóerőre kb...Smiley
A 90 lovas TDCi -t fix geosturbóval Huh?? Azért egy kicsit maradni kelene a realitás talaján. A lóerőhöz üzemanyag meg levegő kell.  Kb képet kaptam róla a mikor bérautként egy 90 lovas 2.0TDCi használtam. Tudom mire képes alapból és csodák nincsenek. Az a 150-160 pont jó lesz 120-125nek inkább :-( A 90-hez képest az még így is nagyon tisztes ugrás,és jó munkát kellet végezen aki csinálta mert ennyit komolyan észre lehet venni, de nem szabad meglepődni ha egy gyári 2,0 130 lovas azért állva hagyná.
Naplózva
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #12440 Dátum: 2011.09.20 kedd, 12:46:36 »

Hali,
vizpumpa csere előtt állok, kell valamilyen tömitő paszta amiből a gyárit elég borsos áron mérik (6-7eFt),
van valami helyettesitő, esetleg van valakinek a gyáriból, gondolom egyszerre nem kell az egész tubus.

Köszi.
Gábor
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12441 Dátum: 2011.09.20 kedd, 13:11:54 »

Hali,
vizpumpa csere előtt állok, kell valamilyen tömitő paszta amiből a gyárit elég borsos áron mérik (6-7eFt),
van valami helyettesitő, esetleg van valakinek a gyáriból, gondolom egyszerre nem kell az egész tubus.

Köszi.
Gábor
nemtom, de mintha NemTom fórumtag is ezt kérdezte volna korábban, sugdolózzatok össze.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Makrocar
Vendég
« Új hozzászólás #12442 Dátum: 2011.09.20 kedd, 13:18:20 »

Hali,
vizpumpa csere előtt állok, kell valamilyen tömitő paszta amiből a gyárit elég borsos áron mérik (6-7eFt),
van valami helyettesitő, esetleg van valakinek a gyáriból, gondolom egyszerre nem kell az egész tubus.

Köszi.
Gábor
Ment a privát üzenet integet2
Naplózva
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #12443 Dátum: 2011.09.20 kedd, 14:01:09 »

EJDR00301Z porlasztó betehető a 101z helyett?
mi az eltérés a kettő között?

Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #12444 Dátum: 2011.09.20 kedd, 14:09:03 »

EJDR00301Z porlasztó betehető a 101z helyett?
mi az eltérés a kettő között?


szerintem jó lesz.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12445 Dátum: 2011.09.20 kedd, 15:31:30 »

A 90 lovas TDCi -t fix geosturbóval Huh?? Azért egy kicsit maradni kelene a realitás talaján. A lóerőhöz üzemanyag meg levegő kell.  Kb képet kaptam róla a mikor bérautként egy 90 lovas 2.0TDCi használtam. Tudom mire képes alapból és csodák nincsenek. Az a 150-160 pont jó lesz 120-125nek inkább :-( A 90-hez képest az még így is nagyon tisztes ugrás,és jó munkát kellet végezen aki csinálta mert ennyit komolyan észre lehet venni, de nem szabad meglepődni ha egy gyári 2,0 130 lovas azért állva hagyná.
a 90le-sön tdci-n is vgt van. és nem ment el mellette a gyári 130le-s nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #12446 Dátum: 2011.09.20 kedd, 16:10:00 »

a 90le-sön tdci-n is vgt van. és nem ment el mellette a gyári 130le-s nyes

Hát ja,azt mesélte Cheesy Szerintem simán 140 körül van Laci gépe...
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12447 Dátum: 2011.09.20 kedd, 16:14:07 »

Hát ja,azt mesélte Cheesy Szerintem simán 140 körül van Laci gépe...
Azért én továbbra is óvatosan mondanám a nagy lóerőket. Nem egy chippeltnek láttam a fékpadi (és nem olyan dynos ökörséget mint amit én is tudok csinálni ) mérését láttam ami valóban elsőre nagyon nagy lóerőt vagy nyomaték csúcsot tudott egy hangya töknyi tartományban de ettől még nem váltja meg a világot. Inkább egy tartósan lapos 130 ló mint egy pillanytnyi 140.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12448 Dátum: 2011.09.20 kedd, 16:15:45 »

a 90le-sön tdci-n is vgt van. és nem ment el mellette a gyári 130le-s nyes
Ez biztos hogy vgt van? Én úgy emlékeztem mintha fix geos lett volna. Nem hiába öregszem, már  cavintonom is elfelejtem lassan beszedni :-(
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #12449 Dátum: 2011.09.20 kedd, 16:16:05 »

Azért én továbbra is óvatosan mondanám a nagy lóerőket. Nem egy chippeltnek láttam a fékpadi (és nem olyan dynos ökörséget mint amit én is tudok csinálni ) mérését láttam ami valóban elsőre nagyon nagy lóerőt vagy nyomaték csúcsot tudott egy hangya töknyi tartományban de ettől még nem váltja meg a világot. Inkább egy tartósan lapos 130 ló mint egy pillanytnyi 140.

Ez teljesen jogos. Bár szerintem a nyomaték még többet ér,mint a lóerő,de ez használatfüggő. Apának azért kellett a chip,hogy alul kicsit több nyomatéka legyen,így a 6. sebességet ne csak sebességtartásra tudja használni...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 242 243 244 245 246 247 248 [249] 250 251 252 253 254 255 256 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.103 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.