Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.04 hétfő, 22:03:50
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
248
249
250
251
252
253
254
[
255
]
256
257
258
259
260
261
262
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14536043 alkalommal)
0 Felhasználó és 30 vendég van a témában
fischerrobert
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12700 Dátum:
2011.10.07 péntek, 20:23:10 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.10.07 péntek, 16:24:59
Sokféle jele van neki,nekem amit írtál egyiksem volt mégis minden kuka volt.Legfőbb jele a vészüzem módba váltás illettve terheléskor nekem le is állt menetközben.A go szürőben találsz fénreszeléket akkor a szivattyú mivel neked is ez van és nem adagoló akkor csere bizony.Először poharaztasd meg a csúcsokat kezdetnek az is sokat elárul.Aztán diagnosztikára vidd el keress benne hátha tárol hibakódot és egy szivattyú tesztet is ellehet vele végezni.GHA kiváncsivagy egy ilyen komplett csere nekm mennyibe fájt megírom.l
Poharazás volt kb. 5000km ezelőtt akkor az egyik fel lett újítva. Akkor a szakik megnézték mindet és azt mondták hogy mindegyik rendben van, tudja azt amit kell. Szerelőm szerint azonban lassan gyűjthetek pcs-re. Hibakódot néztük semmi. Nem találtunk semmilyen kifújási lehetőséget. Nem rég voltam vele fékpadon ott a gyári 115Le és 250Nm helyett 90Le és 222nm !! A fékpados emberke megküldte a padon és éktelenül füstölt. Konkrétan a katona koromat idézte amikor beindítottuk a Krazokat
Ebből az arra következtetett hogy a porlasztók a ludasak. Szerinte a pcs csere megoldaná a teljesítmény csökkenést és füstölést is. Na ebből gondolom hogy nekem is elérkezett az idő
Szóval nem adagoló hanem szivattyú? Mi a különbség? Van valami leírás amiből okosodhatnék. 2003.11 tdci 115L HJJB BWY
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12701 Dátum:
2011.10.07 péntek, 22:15:54 »
Idézetet írta: fischerrobert - 2011.10.07 péntek, 20:23:10
Poharazás volt kb. 5000km ezelőtt akkor az egyik fel lett újítva. Akkor a szakik megnézték mindet és azt mondták hogy mindegyik rendben van, tudja azt amit kell. Szerelőm szerint azonban lassan gyűjthetek pcs-re. Hibakódot néztük semmi. Nem találtunk semmilyen kifújási lehetőséget. Nem rég voltam vele fékpadon ott a gyári 115Le és 250Nm helyett 90Le és 222nm !! A fékpados emberke megküldte a padon és éktelenül füstölt. Konkrétan a katona koromat idézte amikor beindítottuk a Krazokat
Ebből az arra következtetett hogy a porlasztók a ludasak. Szerinte a pcs csere megoldaná a teljesítmény csökkenést és füstölést is. Na ebből gondolom hogy nekem is elérkezett az idő
Szóval nem adagoló hanem szivattyú? Mi a különbség? Van valami leírás amiből okosodhatnék. 2003.11 tdci 115L HJJB BWY
TDCI=magasnyomásu rendszer ahol a szivattyú látja el üzemanyaggal a közös nyomócsövön keresztül üzemanyaggal a pcsúcsokat.TDDi= Itt van adagoló a tanknál van üzemanyag pumpa.Az ami neked van az a rendszer nagyon érzékeny sok mindenre és az alkatrészek is többe kerülnek.Az,hogy 5000km-rel ezelőtt jó volt az egy dolog de itt a csúcsok máról-holnapra tönkretudnak menni.Ez nemlesz olcsó készülj fel rá ha szivattyút is cserélned kell pláne.EGR levan dugózva szívósor tisztítás megvolt már,MAF/Légtömegmérő/ szenzort is tisztínai kellene esetleg?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12702 Dátum:
2011.10.08 szombat, 08:55:54 »
Még egy kérdés.Van e szerepe az EGRnek indításkor?
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12703 Dátum:
2011.10.08 szombat, 09:08:24 »
Idézetet írta: tuza35 - 2011.10.08 szombat, 08:55:54
Még egy kérdés.Van e szerepe az EGRnek indításkor?
Nincs. Illetve az fontos indításkor, hogy bezárt állapotban kell lennie. Ha beragad nyitott állapotban akkor fog füstölni és szélsőséges esetben be sem tud indulni.
Naplózva
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12704 Dátum:
2011.10.08 szombat, 09:14:10 »
És ezért indulhat fehér füstel és egy kicsit rángatva?
Idézetet írta: stealt - 2011.10.08 szombat, 09:08:24
Nincs. Illetve az fontos indításkor, hogy bezárt állapotban kell lennie. Ha beragad nyitott állapotban akkor fog füstölni és szélsőséges esetben be sem tud indulni.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
KISS JÓZSEF
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12705 Dátum:
2011.10.08 szombat, 10:27:39 »
Idézetet írta: Scratch - 2009.08.30 vasárnap, 17:58:56
TDCi motorok
Uraim valaki árult felujításra szoruló nagynyomásu gázolaj pumpákat csereként leadható állapotban. Nekem egy ilyen kellene? Várom a választ??
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12706 Dátum:
2011.10.08 szombat, 10:32:21 »
Idézetet írta: tuza35 - 2011.10.08 szombat, 09:14:10
És ezért indulhat fehér füstel és egy kicsit rángatva?
Nem. Az EGR ilyet nem okozhat. Lehet,hogy porlasztó gond lesz? Majd a nálam okosabbak megmondják
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12707 Dátum:
2011.10.08 szombat, 10:59:50 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.10.08 szombat, 10:32:21
Nem. Az EGR ilyet nem okozhat. Lehet,hogy porlasztó gond lesz? Majd a nálam okosabbak megmondják
Jelek szerint nem volt még igazán beállt EGR szelephez szerencséd.
Nekem az EGR szelepen beállása miatt fehéres szürkés füst volt és be sem indult. De annyira hogy traler vitte el az udvarrol
Egyébként meg ne az ideologiát gyártsuk. Az EGR szelepnek van hibakódja ha beállt akkor abból lehet látni. Jobb diag progikkal meg azt is, hogy aktuálisan milyen pozicióban van az EGR szelep. Ezzel kb 10 másodperc alatt kiszűrhető hogy tényleg a francia séf-e a gyilkos a történetben.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12708 Dátum:
2011.10.08 szombat, 11:07:39 »
Idézetet írta: tuza35 - 2011.10.08 szombat, 08:55:54
Még egy kérdés.Van e szerepe az EGRnek indításkor?
Ha nem megy rá elektromos csati, akkor dugózd le a kipufogó felől érkező csövet egy tele lemez darabbal( ha megy rá csati akkor is, csak akkor időnként hibát kell törölni) és érdemes szívócsonkot is tisztítani, hogy rendesen kapjon levegőt a moci.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12709 Dátum:
2011.10.08 szombat, 11:10:46 »
Idézetet írta: stealt - 2011.10.08 szombat, 10:59:50
Jelek szerint nem volt még igazán beállt EGR szelephez szerencséd.
Nekem az EGR szelepen beállása miatt fehéres szürkés füst volt és be sem indult. De annyira hogy traler vitte el az udvarrol
Egyébként meg ne az ideologiát gyártsuk. Az EGR szelepnek van hibakódja ha beállt akkor abból lehet látni. Jobb diag progikkal meg azt is, hogy aktuálisan milyen pozicióban van az EGR szelep. Ezzel kb 10 másodperc alatt kiszűrhető hogy tényleg a francia séf-e a gyilkos a történetben.
Hát,igazad van,még sose volt ilyennel gondom. Akkor elnézést,de legalább ma is tanultam valamit
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12710 Dátum:
2011.10.08 szombat, 11:11:20 »
Idézetet írta: tuza35 - 2011.10.08 szombat, 09:14:10
És ezért indulhat fehér füstel és egy kicsit rángatva?
Izzítógyertyákat ellenőrizd először...
(úgy is szívósort szeretnél takarítani, akkor meg egyben megvan
)
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12711 Dátum:
2011.10.08 szombat, 11:27:00 »
Idézetet írta: stealt - 2011.10.08 szombat, 10:59:50
Jelek szerint nem volt még igazán beállt EGR szelephez szerencséd.
Nekem az EGR szelepen beállása miatt fehéres szürkés füst volt és be sem indult. De annyira hogy traler vitte el az udvarrol
Egyébként meg ne az ideologiát gyártsuk. Az EGR szelepnek van hibakódja ha beállt akkor abból lehet látni. Jobb diag progikkal meg azt is, hogy aktuálisan milyen pozicióban van az EGR szelep. Ezzel kb 10 másodperc alatt kiszűrhető hogy tényleg a francia séf-e a gyilkos a történetben.
Elég szánalmas hogy egy EGR szelep miatt trélerezni kell egy autót....
Köszönjük EURO4,5,stb....
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12712 Dátum:
2011.10.08 szombat, 11:33:37 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.10.08 szombat, 11:27:00
Elég szánalmas hogy egy EGR szelep miatt trélerezni kell egy autót....
Köszönjük EURO4,5,stb....
Garancia idő alatt volt. (csendben megjegyzem hogy szerintem én is ludas lehettem egy picit mert előtte 20ekm-en keresztül benne volt a chip és szerintnem segíthetett neki az eltrutymósodásban
) Amúgy meg egyet értek Ez az egész Euro 4-5-x csak egy parasztvakítás. Simán csak lökjük át a döglött macskát a szomszéd udvarába
Több káros anyag terheli a környezetet amíg legyártanak egy új EGR szelepet vagy amíg beállt nyitott EGR-el füstöli tele nagyvilágot mint amit az autó egész életében NOX kibocsátást csökkent összeségében. De ez is bussines a gyáraknak meg mindenkinek.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12713 Dátum:
2011.10.08 szombat, 11:34:43 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.10.08 szombat, 11:10:46
Hát,igazad van,még sose volt ilyennel gondom. Akkor elnézést,de legalább ma is tanultam valamit
Tudod én is szivesebben tanultam volna más kárán
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48517
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12714 Dátum:
2011.10.08 szombat, 11:34:54 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.10.08 szombat, 11:27:00
Elég szánalmas hogy egy EGR szelep miatt trélerezni kell egy autót....
Köszönjük EURO4,5,stb....
ez van.és csak rosszabb lesz.jön a 6,7....stb
de pl a bömbit kissebb s.zarsággal is trélerezni kell....sőt valamelyiknek nem is nyílik a motortere csak a szagszervízben....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12715 Dátum:
2011.10.08 szombat, 11:35:39 »
Idézetet írta: stealt - 2011.10.08 szombat, 11:33:37
Garancia idő alatt volt. (csendben megjegyzem hogy szerintem én is ludas lehettem egy picit mert előtte 20ekm-en keresztül benne volt a chip és szerintnem segíthetett neki az eltrutymósodásban
) Amúgy meg egyet értek Ez az egész Euro 4-5-x csak egy parasztvakítás. Simán csak lökjük át a döglött macskát a szomszéd udvarába
Több káros anyag terheli a környezetet amíg legyártanak egy új EGR szelepet vagy amíg beállt nyitott EGR-el füstöli tele nagyvilágot mint amit az autó egész életében NOX kibocsátást csökkent összeségében. De ez is bussines a gyáraknak meg mindenkinek.
Persze,kell valami,amiből a szervíz megélhet,meg az alkatrészgyártók...
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12716 Dátum:
2011.10.08 szombat, 11:37:16 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.10.08 szombat, 11:35:39
Persze,kell valami,amiből a szervíz megélhet,meg az alkatrészgyártók...
Ez volt az az eset amikor elpattant a gépszíj és elkezdtem az öndiagnosztikát. Az tény hogy nem én vagyok az a kuncsaft akiből meg tud élni egy szervíz
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48517
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12717 Dátum:
2011.10.08 szombat, 11:38:15 »
Idézetet írta: stealt - 2011.10.08 szombat, 11:37:16
Ez volt az az eset amikor elpattant a gépszíj és elkezdtem az öndiagnosztikát. Az tény hogy nem én vagyok az a kuncsaft akiből meg tud élni egy szervíz
én sem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12718 Dátum:
2011.10.08 szombat, 11:40:50 »
Na ezért nem veszek uj autót, majd ha csövön leszek és pénzt sz+rok max akkor...
Mai világban nem minőségi autót kapsz, hanem egy innen-onnan összelopott technikájú ipari hulladékot feltupirozva és kisminkelve.
Bár igaz hogy a luxusprostikat mindenhol megkell fizetni.....
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12719 Dátum:
2011.10.08 szombat, 11:43:58 »
Idézetet írta: fischerrobert - 2011.10.07 péntek, 20:23:10
Poharazás volt kb. 5000km ezelőtt akkor az egyik fel lett újítva. Akkor a szakik megnézték mindet és azt mondták hogy mindegyik rendben van, tudja azt amit kell. Szerelőm szerint azonban lassan gyűjthetek pcs-re. Hibakódot néztük semmi. Nem találtunk semmilyen kifújási lehetőséget. Nem rég voltam vele fékpadon ott a gyári 115Le és 250Nm helyett 90Le és 222nm !! A fékpados emberke megküldte a padon és éktelenül füstölt. Konkrétan a katona koromat idézte amikor beindítottuk a Krazokat
Ebből az arra következtetett hogy a porlasztók a ludasak. Szerinte a pcs csere megoldaná a teljesítmény csökkenést és füstölést is. Na ebből gondolom hogy nekem is elérkezett az idő
Szóval nem adagoló hanem szivattyú? Mi a különbség? Van valami leírás amiből okosodhatnék. 2003.11 tdci 115L HJJB BWY
Azért én még nem kezdenék egyből a porlasztócsúcsokra gyanakodni. Sok más dolog is van ott, ami még beleszólhat, ezek közül csak egy a p-csúcs és a CR-pumpa. Én kezdeném az EGR szelepnél és a szívósornál, a légszűrőnél és a GO-szűrőnél, és újra megcsináltatnám a poharazást. Ja, és valami CR rendszertisztító adalékanyag nem árt és lecsekkolnám a csapágyakat a hajtásláncban (hallani lehet őket legtöbbször).
Ezek kis költségű dolgok, meg persze fáradságba kerülnek, de ezek után ha tényleg a csúcsok szharok, akkor még mindig ráérsz kidobni egy vagyont az ablakon... De javítsatok ki, ha rosszul gondolom!
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12720 Dátum:
2011.10.08 szombat, 11:50:09 »
Idézetet írta: stealt - 2011.10.08 szombat, 11:37:16
Ez volt az az eset amikor elpattant a gépszíj és elkezdtem az öndiagnosztikát. Az tény hogy nem én vagyok az a kuncsaft akiből meg tud élni egy szervíz
Hát belőlünk se él meg sok szerviz. Az egyik ford-os szerelő jó ismerős,hozzá visszük ki,ha valamit meg kell csinálni rajta...És persze a fórumon előbb kapok választ a hibára,mint ahogy a szervízben kitalálnák...Most ez 2 következtetést hagy levonni:
1. a fórum nagyon jó
2. a szervizben lévő szerelők nagy része impotens,és csak a számítógépet tudja a kocsira dugni,és nem szerelni akarja...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48517
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12721 Dátum:
2011.10.08 szombat, 11:53:57 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.10.08 szombat, 11:50:09
Hát belőlünk se él meg sok szerviz. Az egyik ford-os szerelő jó ismerős,hozzá visszük ki,ha valamit meg kell csinálni rajta...És persze a fórumon előbb kapok választ a hibára,mint ahogy a szervízben kitalálnák...Most ez 2 következtetést hagy levonni:
1. a fórum nagyon jó
2. a szervizben lévő szerelők nagy része impotens,és csak a számítógépet tudja a kocsira dugni,és nem szerelni akarja...
nem.nekik ebből megkéne élni...bizniszben nincs barátság-sőt sajnos korrektség is kevés.....
miután egyre szűkebb réteg hordja be szervízbe az autóját,így azokon akarják behozni a kiesőt....no meg kiszúrják ám a palimadarakat is.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12722 Dátum:
2011.10.08 szombat, 11:56:25 »
Idézetet írta: alf - 2011.10.08 szombat, 11:53:57
nem.nekik ebből megkéne élni...bizniszben nincs barátság-sőt sajnos korrektség is kevés.....
miután egyre szűkebb réteg hordja be szervízbe az autóját,így azokon akarják behozni a kiesőt....no meg kiszúrják ám a palimadarakat is.....
Még azelőttről ismerjük,hogy Fordunk lett volna. Tesóm egyik barátjának az apja,és becsületes ember
Ha már téma a szervizelés...Mennyibe kerül egy kettőstömegű lendkerék csere meg ami kell hozzá?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12723 Dátum:
2011.10.08 szombat, 11:56:42 »
Idézetet írta: alf - 2011.10.08 szombat, 11:53:57
nem.nekik ebből megkéne élni...bizniszben nincs barátság-sőt sajnos korrektség is kevés.....
miután egyre szűkebb réteg hordja be szervízbe az autóját,így azokon akarják behozni a kiesőt....no meg kiszúrják ám a palimadarakat is.....
fordékat nem kell félteni, ott vannak a rendőr focusok egy pár évig...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12724 Dátum:
2011.10.08 szombat, 11:57:45 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.08 szombat, 11:56:42
fordékat nem kell félteni, ott vannak a rendőr focusok egy pár évig...
Meg a mentős Transitok.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12725 Dátum:
2011.10.08 szombat, 11:58:46 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.10.08 szombat, 11:57:45
Meg a mentős Transitok.
jah, tegnap 3 ilyen fóka meg 2 tranyó állt bent fordéknál...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12726 Dátum:
2011.10.08 szombat, 12:01:10 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.08 szombat, 11:58:46
jah, tegnap 3 ilyen fóka meg 2 tranyó állt bent fordéknál...
Sőt,ha belegondolok...Nagyon sok céges 1.6 tdci focus kombi is van a piacon...Azokat is valahogy karban kell tartani. És ott nem gond az,ha azt mondják,4 porlasztó,turbó,stb csere,mert ki lesz fizetve...
Mi meg a "sóherek" megoldjuk magunknak,és alkotunk egy jó közösséget
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12727 Dátum:
2011.10.08 szombat, 12:13:15 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.10.08 szombat, 12:01:10
Sőt,ha belegondolok...Nagyon sok céges 1.6 tdci focus kombi is van a piacon...Azokat is valahogy karban kell tartani. És ott nem gond az,ha azt mondják,4 porlasztó,turbó,stb csere,mert ki lesz fizetve...
Mi meg a "sóherek" megoldjuk magunknak,és alkotunk egy jó közösséget
Néha csak csóválom fejemet hogy mit művelnek egy két láthatólag céges fókával
Azért mert nem az övé attól még vigyázhatna egy gépre
Amig ez a mentalitás lesz , a szerviz is megtud élni belőlük.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12728 Dátum:
2011.10.08 szombat, 12:18:24 »
Idézetet írta: stealt - 2011.10.08 szombat, 12:13:15
Néha csak csóválom fejemet hogy mit művelnek egy két láthatólag céges fókával
Azért mert nem az övé attól még vigyázhatna egy gépre
Amig ez a mentalitás lesz , a szerviz is megtud élni belőlük.
Hát még a rendőrök miket művelnek...És akkor sírnak,hogy miért eszik az 1.6os benzines 11-12 litert városban...Komolyan,az ilyet trabantba ültetném,és azt bassza szét
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12729 Dátum:
2011.10.08 szombat, 12:27:08 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.10.08 szombat, 12:18:24
Hát még a rendőrök miket művelnek...És akkor sírnak,hogy miért eszik az 1.6os benzines 11-12 litert városban...Komolyan,az ilyet trabantba ültetném,és azt bassza szét
Azért azt meg kell hagyni, hogy az 1,6-os Fókát meg kell tanulni üzemanyagtakarékosan vezetni, és ez a Közegekre
is vonatkozik. Az autó jóval nehezebb mint pl az F Astra-k voltak, persze biztonság és kényelem is több van benne.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12730 Dátum:
2011.10.08 szombat, 12:36:12 »
Idézetet írta: gabe - 2011.10.08 szombat, 12:27:08
Azért azt meg kell hagyni, hogy az 1,6-os Fókát meg kell tanulni üzemanyagtakarékosan vezetni, és ez a Közegekre
is vonatkozik. Az autó jóval nehezebb mint pl az F Astra-k voltak, persze biztonság és kényelem is több van benne.
csak annyit kéne bevezetni, hogy körözgetés közben 9l/100km a norma, amit ezen felül eszik, azt az fizeti ki, aki vezette. mindjárt rendesen mennének vele
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12731 Dátum:
2011.10.08 szombat, 12:45:01 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.08 szombat, 12:36:12
csak annyit kéne bevezetni, hogy körözgetés közben 9l/100km a norma, amit ezen felül eszik, azt az fizeti ki, aki vezette. mindjárt rendesen mennének vele
Rossz hallgatni,ahogyan szétpörgetik,meg a bukkanóra úgy hajtanak rá,hogy csattan az alja...Stb...De hát biztos jutalékot kapnak a Ford-szalontól,ha szétcseszik
Naplózva
virag
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12732 Dátum:
2011.10.08 szombat, 13:02:01 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.10.08 szombat, 11:56:25
Még azelőttről ismerjük,hogy Fordunk lett volna. Tesóm egyik barátjának az apja,és becsületes ember
Ha már téma a szervizelés...Mennyibe kerül egy kettőstömegű lendkerék csere meg ami kell hozzá?
Szevasz !
Tavaj érdeklődtem kuplung csere ügyben egy ford szervizben és 50.000 lett volna csak a munkadíj mert szét kell szedni az egész bölcsöt meg mit tudom én már miket mondtak.Megvettem mindent ami kellett hozzá és a 25.000 kicserélték 4 óra hossza alatt kb .
Naplózva
Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12733 Dátum:
2011.10.08 szombat, 13:07:15 »
Idézetet írta: virag - 2011.10.08 szombat, 13:02:01
Szevasz !
Tavaj érdeklődtem kuplung csere ügyben egy ford szervizben és 50.000 lett volna csak a munkadíj mert szét kell szedni az egész bölcsöt meg mit tudom én már miket mondtak.Megvettem mindent ami kellett hozzá és a 25.000 kicserélték 4 óra hossza alatt kb .
:eljen:És hol,esetleg a közellakóknak egy segítség
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12734 Dátum:
2011.10.08 szombat, 13:19:59 »
Nem megy rá semmi elektromos bigyó az egr-re. Nem lehet ki tisztítani azt az egrt?
Idézetet írta: Ervin - 2011.10.08 szombat, 11:07:39
Ha nem megy rá elektromos csati, akkor dugózd le a kipufogó felől érkező csövet egy tele lemez darabbal( ha megy rá csati akkor is, csak akkor időnként hibát kell törölni) és érdemes szívócsonkot is tisztítani, hogy rendesen kapjon levegőt a moci.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48517
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12735 Dátum:
2011.10.08 szombat, 13:27:09 »
Idézetet írta: tuza35 - 2011.10.08 szombat, 13:19:59
Nem megy rá semmi elektromos bigyó az egr-re. Nem lehet ki tisztítani azt az egrt?
de kilehet.de ha valóban nem megy rá elektromos csati,akkor a tisztítás után le"kell" dugózni,és nem lesznek többé problémáid az egr-rel.
Természetesen 1 kalap alatt a szívósort is kikell puszolni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12736 Dátum:
2011.10.08 szombat, 13:30:55 »
most néztem meg újra nem megyrá semmi elektromosság.Közsi a segítséget
Idézetet írta: alf - 2011.10.08 szombat, 13:27:09
de kilehet.de ha valóban nem megy rá elektromos csati,akkor a tisztítás után le"kell" dugózni,és nem lesznek többé problémáid az egr-rel.
Természetesen 1 kalap alatt a szívósort is kikell puszolni.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12737 Dátum:
2011.10.08 szombat, 13:59:22 »
Ma Egerben voltam és a mol kútnál állt egy öt ajtós TDCI Mondi alatta egy manus fekszik.Hát valaki mellé tankolta az autót mert 40liter diesel helyett fájintos benzint nyomott bele.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12738 Dátum:
2011.10.08 szombat, 14:04:17 »
Idézetet írta: tuza35 - 2011.10.08 szombat, 13:59:22
Ma Egerben voltam és a mol kútnál állt egy öt ajtós TDCI Mondi alatta egy manus fekszik.Hát valaki mellé tankolta az autót mert 40liter diesel helyett fájintos benzint nyomott bele.
azt pedig úgy nem fogják belőle kivarázsolni
le kell hozzá venni a tankot
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12739 Dátum:
2011.10.08 szombat, 14:09:19 »
Pont ezt javasoltam nekik jó magam is.De vettek már minden féle kannákat és valami csövet amivel már próbálkoztak leszivni de nem igen sikerült.
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.08 szombat, 14:04:17
azt pedig úgy nem fogják belőle kivarázsolni
le kell hozzá venni a tankot
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12740 Dátum:
2011.10.08 szombat, 14:10:53 »
Idézetet írta: tuza35 - 2011.10.08 szombat, 14:09:19
Pont ezt javasoltam nekik jó magam is.De vettek már minden féle kannákat és valami csövet amivel már próbálkoztak leszivni de nem igen sikerült.
a betöltőnyíláson elvileg lemegy max 10mm-es cső, de azzal sem tudják az összeset leszívni...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
virag
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12741 Dátum:
2011.10.08 szombat, 14:35:26 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.10.08 szombat, 13:07:15
:eljen:És hol,esetleg a közellakóknak egy segítség
A szerviz amit említettem hogy mennyiért cserélte volna ki az Kisújszállás Ford szerviz aholl pedig csinálták az meg Szeghalom Békésmegyében
Naplózva
Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12742 Dátum:
2011.10.08 szombat, 14:45:09 »
Idézetet írta: tuza35 - 2011.10.08 szombat, 13:59:22
Ma Egerben voltam és a mol kútnál állt egy öt ajtós TDCI Mondi alatta egy manus fekszik.Hát valaki mellé tankolta az autót mert 40liter diesel helyett fájintos benzint nyomott bele.
céges autó lehetett vagy nő, aki tankolta?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12743 Dátum:
2011.10.08 szombat, 15:13:55 »
Három nő volt meg egy szegény úri ember.Nem tudom ki tankolta de szegény ember nagyon fel volt dúlva a 3 hölgy csak lapított.
Idézetet írta: GiN - 2011.10.08 szombat, 14:45:09
céges autó lehetett vagy nő, aki tankolta?
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12744 Dátum:
2011.10.08 szombat, 15:49:36 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.10.08 szombat, 11:11:20
Izzítógyertyákat ellenőrizd először...
(úgy is szívósort szeretnél takarítani, akkor meg egyben megvan
)
Errol mar beszeltunk, de hogyan is kell ezt? Egy szal drot megy vegig az osszesen. Vagy elindulok a legtavolabbitol, es a gyertyak kozott egyre nagyobb aramot kellene tudjak merni, ha mukodnek?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Göndör
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12745 Dátum:
2011.10.08 szombat, 16:45:08 »
Sziasztok!
Új tag vagyok, és a segítségeteket kérném.Autó vásárlás előtt állok, és egy Ford Mondeo 2.2 TDCI lenne a kiválasztott.
FORD MONDEO Turnier 2.2 TDCi Ghia Execut. Ebben kérném a tanácsotokat. Egyébként V.Tamás tanácsára léptem be.
MIt kell, megnézni, esetlegesen kivel kell megnézetni, vagy ha ismeritek konkrétan az autót, fogadom a tanácsokat, információkat.
Előre is köszönet mindenért.Ha gondoljátok, és szabad, be is linkelem és mondhattok róla véleményt...
Köszönöm.
Tisztelettel Göndör
Naplózva
Ford Mondeo Turnier 2.2 TDCI Titanium X 155Le 6,2l/100km
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12746 Dátum:
2011.10.08 szombat, 16:51:33 »
Idézetet írta: Göndör - 2011.10.08 szombat, 16:45:08
Sziasztok!
Új tag vagyok, és a segítségeteket kérném.Autó vásárlás előtt állok, és egy Ford Mondeo 2.2 TDCI lenne a kiválasztott.
FORD MONDEO Turnier 2.2 TDCi Ghia Execut. Ebben kérném a tanácsotokat. Egyébként V.Tamás tanácsára léptem be.
MIt kell, megnézni, esetlegesen kivel kell megnézetni, vagy ha ismeritek konkrétan az autót, fogadom a tanácsokat, információkat.
Előre is köszönet mindenért.Ha gondoljátok, és szabad, be is linkelem és mondhattok róla véleményt...
Köszönöm.
Tisztelettel Göndör
Üdv a klubban
Persze, hogy linkeld be
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Göndör
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12747 Dátum:
2011.10.08 szombat, 17:02:32 »
Idézetet írta: wyctor - 2011.10.08 szombat, 16:51:33
Üdv a klubban
Persze, hogy linkeld be
Akkor itt a link..
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.2_tdci_ghia_execut_m.oi.serulesmentes_102e_km-5147975
Bízom benne, hogy jót tudtok róla mondani....Hadd tartozzak már én is valami jó clubhoz... :-)
Naplózva
Ford Mondeo Turnier 2.2 TDCI Titanium X 155Le 6,2l/100km
teo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12748 Dátum:
2011.10.08 szombat, 17:14:35 »
Idézetet írta: Göndör - 2011.10.08 szombat, 17:02:32
Akkor itt a link..
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.2_tdci_ghia_execut_m.oi.serulesmentes_102e_km-5147975
Bízom benne, hogy jót tudtok róla mondani....Hadd tartozzak már én is valami jó clubhoz... :-)
De kár, hogy nincs benne tolatótadar! Az egy hasznos cucc.
Naplózva
Göndör
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12749 Dátum:
2011.10.08 szombat, 18:08:41 »
Idézetet írta: teo - 2011.10.08 szombat, 17:14:35
De kár, hogy nincs benne tolatótadar! Az egy hasznos cucc.
Igen, valóban az is egy hasznos kiegészítő, egy ekkora járműnél
Utólag nem lehet ilyesmit beletenni?
Te hogy vagy megelégedve a tiéddel? Neked bevált? Nagyon pozitív, hogy van ilyen fórumotok :-)
Naplózva
Ford Mondeo Turnier 2.2 TDCI Titanium X 155Le 6,2l/100km
Oldalak:
1
...
248
249
250
251
252
253
254
[
255
]
256
257
258
259
260
261
262
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ