Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 21:50:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 258 259 260 261 262 263 264 [265] 266 267 268 269 270 271 272 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14682856 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13200 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 14:26:49 »

én(is) mindig 50km körül kezdek gondolkodni a tankoláson,nagyon ritkán fordult elő,hogy negyedre tankoltam volna.
És ekkor nálam nemegyszer ment már bele 58 literes tankba 60 liter.!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #13201 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 14:27:34 »

De... amikor leírtam, már gyanús volt. Ha a szippancsról jönne, akkor biz nem tudná a nyomást előállítani.

Én is meg fogom csinálni ezt a tisztítókúrát, de nekem még mindig a Bunyek-módszere tetszik a legjobban (azaz, valójában másé, már 5-6 éve felmerült itt a fórumon).
A második hely nálam az, amikor kigyulladt a sárga lámpa, beleönteni a tankba, majd menni vele szinte addig, amíg kiürül, és akkor rátankolni.
Bunyek módszere jó azoknál a rendszereknél,ahol van toldás a motor oldalánál a szívó és nyomó csövön.
Nekünk a pumpáig közvetlenül megy  a szűrőtől,és a visszatérőn van egy T idom a szűrőnél.tehát mindenképpen problémás a csőrendszer megbontása.Pontosabban nem olyan 1xű,mint az ő esetében.Kevés üzához öntve is jó lehet a hatás.....!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #13202 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 14:29:16 »

És ekkor nálam nemegyszer ment már bele 58 literes tankba 60 liter.!!!!
úgy van.58-60l elég gyakran....az 5 év alatt 1x sikerült 62őt tankolnom a kupakig.vagy száraz volt a tank,vagy átakartak húzni a kúton,de azok nem 2literrel baxnak át hanem 10el...... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #13203 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 14:30:22 »

Bunyek módszere jó azoknál a rendszereknél,ahol van toldás a motor oldalánál a szívó és nyomó csövön.
Nekünk a pumpáig közvetlenül megy  a szűrőtől,és a visszatérőn van egy T idom a szűrőnél.tehát mindenképpen problémás a csőrendszer megbontása.Pontosabban nem olyan 1xű,mint az ő esetében.Kevés üzához öntve is jó lehet a hatás.....!

miért bonyolultabb? a szűrő tetejéről leveszed azt ami megy a szivattyúra, és a T elemről azt ami jön a szivattyúból. ezt be a "bögrébe" és biztosítva a körforgás, a tank kiiktatásával.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13204 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 14:31:23 »

miért bonyolultabb? a szűrő tetejéről leveszed azt ami megy a szivattyúra, és a T elemről azt ami jön a szivattyúból. ezt be a "bögrébe" és biztosítva a körforgás, a tank kiiktatásával.

Pont ezt akartam írni. Mivel nincs AC, a szűrőnél nem fog kifolyni az üa.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #13205 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 14:33:36 »

Pont ezt akartam írni. Mivel nincs AC, a szűrőnél nem fog kifolyni az üa.
nem a csorgással van probléma....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #13206 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 14:44:59 »

miért bonyolultabb? a szűrő tetejéről leveszed azt ami megy a szivattyúra, és a T elemről azt ami jön a szivattyúból. ezt be a "bögrébe" és biztosítva a körforgás, a tank kiiktatásával.
én is ezt gondoltam.mégis 3órám ment el szombaton,hogy hogyan oldjam meg,hogy minden facca legyen.
Először levettem a szűrő szívóágát,így a szűrőt magát nem iktattam ki a rendszerből,mert a szűrő szívócsonkjára tettem az 1ik csövet!Innen szívott.
A visszatérő okozta a problémát.A T idomról nem tudod lehúzni a csövet egyik irányból sem,mert visszafelé ricnis a csőcsonkja,és annak bizony zárnia kell,így nem is gondoltam rá,hogy lebarkácsolom róla,mert ha viss.zarakáskor nem zár,akkor ott falsot szippant nekem a tdci-m,és akkóvilágvégemindmeghalunk.
átmérő 10es a szűrő csonkja,és fogtam 1 tízes festo csövet,amit beledugtam a T idom szűrő felöli csonkjába.A csövet megfaragtam féloldalasan úgy,hogy a pumpa felől érkező anyag a csőbe "kanyarodjon",és a tank felé  lezárja a T idomot.Így sikerült azt elérnem,hogy a beszívott szert a visszafolyón ne a tankba nyomja,hanem a pohárba.ez annyira sikeres volt,hogy a fél liter anyaggal kb 20percet ketyegett a gép.
Összességében sokkal macerásabb,mintha lenne egy toldás a csöveken a moci oldalán,mint Bunyek videójában!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #13207 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 14:55:47 »

én is ezt gondoltam.mégis 3órám ment el szombaton,hogy hogyan oldjam meg,hogy minden facca legyen.
Először levettem a szűrő szívóágát,így a szűrőt magát nem iktattam ki a rendszerből,mert a szűrő szívócsonkjára tettem az 1ik csövet!Innen szívott.
A visszatérő okozta a problémát......
  wow1
Nos, meggyőztél, hogy inkább a tankba öntsem  vigyor3
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13208 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 14:58:29 »

én is ezt gondoltam.mégis 3órám ment el szombaton,hogy hogyan oldjam meg,hogy minden facca legyen.
Először levettem a szűrő szívóágát,így a szűrőt magát nem iktattam ki a rendszerből,mert a szűrő szívócsonkjára tettem az 1ik csövet!Innen szívott.
A visszatérő okozta a problémát.A T idomról nem tudod lehúzni a csövet egyik irányból sem,mert visszafelé ricnis a csőcsonkja,és annak bizony zárnia kell,így nem is gondoltam rá,hogy lebarkácsolom róla,mert ha viss.zarakáskor nem zár,akkor ott falsot szippant nekem a tdci-m,és akkóvilágvégemindmeghalunk.
átmérő 10es a szűrő csonkja,és fogtam 1 tízes festo csövet,amit beledugtam a T idom szűrő felöli csonkjába.A csövet megfaragtam féloldalasan úgy,hogy a pumpa felől érkező anyag a csőbe "kanyarodjon",és a tank felé  lezárja a T idomot.Így sikerült azt elérnem,hogy a beszívott szert a visszafolyón ne a tankba nyomja,hanem a pohárba.ez annyira sikeres volt,hogy a fél liter anyaggal kb 20percet ketyegett a gép.
Összességében sokkal macerásabb,mintha lenne egy toldás a csöveken a moci oldalán,mint Bunyek videójában!

Eredmény? Változott valami?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #13209 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 15:01:08 »

Eredmény? Változott valami?
nyes  még nem használtam azóta az autót.nekem is jár a 7végi pihenés..... Wink

amúgy az alapjárat, simább rezzenéstelenebb lett,kicsit mintha lágyabban járna a motor,de ez szubjektív vélemény.
Majd jövőhéten lesz tesztmenet,és akkor lesz tapasztalat-majd megírom! wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #13210 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 15:04:48 »

nekem van bosch-os mérési "jegyzőkönyvem" pcs-im tesztjéről. De nem bírom felfogni Grin
Volt már ilyen a kezetekben? Értitek, micsoda mit jelent? beszkenneljem? megnézitek?
 help
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #13211 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 15:19:08 »

nekem van bosch-os mérési "jegyzőkönyvem" pcs-im tesztjéről. De nem bírom felfogni Grin
Volt már ilyen a kezetekben? Értitek, micsoda mit jelent? beszkenneljem? megnézitek?
 help
szerintem Bunyek már látott olyat..... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13212 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 15:21:37 »

szerintem Bunyek már látott olyat..... vigyor3
Én is láttam az enyémekről tavaly de a szerelőm elemzte és elmondta mi-mi.Amúgy nekem is Kínai volt mert akkor láttam először.Mitmondott rá a szerelőd véleményezte vagy csak a kezedbe adta és kész.Huh??
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13213 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 15:21:45 »

nyes  még nem használtam azóta az autót.nekem is jár a 7végi pihenés..... Wink

amúgy az alapjárat, simább rezzenéstelenebb lett,kicsit mintha lágyabban járna a motor,de ez szubjektív vélemény.
Majd jövőhéten lesz tesztmenet,és akkor lesz tapasztalat-majd megírom! wave

Az alapjáratnak mennyinek kell lennie melegen? Nekem magasabb mint korábban, 900 körül van.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13214 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 15:25:28 »

Az alapjáratnak mennyinek kell lennie melegen? Nekem magasabb mint korábban, 900 körül van.
750 mint hidegen.Télen hidegen nagyobb de melegen vissza áll.tavasz és Ősz között nekem mindig 750
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #13215 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 15:27:20 »

Az alapjáratnak mennyinek kell lennie melegen? Nekem magasabb mint korábban, 900 körül van.
fészlift előtt és után lehetnek eltérések ebben is,ill sw frissesség függő!
5 fok külső hőmérséklet alatt 900as az alapjárat hidegen.ha eléri a hf a 75 fokot,akkor visszaáll 750re.
Ha jól emlékszem akkor 0 fok alatt,meg folyamatosan 900az alapjárat.Nyáron 750 az alapjárat.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13216 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 15:31:41 »

fészlift előtt és után lehetnek eltérések ebben is,ill sw frissesség függő!
5 fok külső hőmérséklet alatt 900as az alapjárat hidegen.ha eléri a hf a 75 fokot,akkor visszaáll 750re.
Ha jól emlékszem akkor 0 fok alatt,meg folyamatosan 900az alapjárat.Nyáron 750 az alapjárat.
0 fok alatt jól emlékszel ezt elfelejtettem de ilyenkor kicsit meg is nő a fogyasztás.És még tegyük hozzá,hogy valamelyik hátramenetbe kapcsolva is felemeli 900-ra a fordulatot.Ami SW függő.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #13217 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 18:30:30 »

Én azt gondoltam, hogy a következő szűrő cserénél  a régi szűrőházat elvágom a perem alatt, és a csövekkel együtt belerakom egy edénybe, amibe öntöm az "anyagot".
az jó lesz. eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Csorosz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



E-mail
« Új hozzászólás #13218 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 19:20:00 »

úgy van.58-60l elég gyakran....az 5 év alatt 1x sikerült 62őt tankolnom a kupakig.vagy száraz volt a tank,vagy átakartak húzni a kúton,de azok nem 2literrel baxnak át hanem 10el...... Roll Eyes

Erről hirtelen az jutot eszembe, hogy gyakran járok külföldön, és amikor elindulok Egerből, teletankolok, Moson-nál a Molnál pedig megint. Mindig csúcsot döntök fogyiban ha ott tankolok.  eljen
Kb 1-1,5 literrel vesznek le ott mindenkit 10 literenként. Nem rossz biznisz, meg kell hagyni.
Naplózva
Csorosz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



E-mail
« Új hozzászólás #13219 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 19:20:51 »

hát eléggé, ha olaj nélkül használtátok nyes

 gun
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13220 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 19:35:36 »

az jó lesz. eljen

Nekem is mostanság lesz olajcsere. Cserélem a szűrőt is... szóval lesz egy felesleges.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13221 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 19:44:00 »

0 fok alatt jól emlékszel ezt elfelejtettem de ilyenkor kicsit meg is nő a fogyasztás.És még tegyük hozzá,hogy valamelyik hátramenetbe kapcsolva is felemeli 900-ra a fordulatot.Ami SW függő.


Nekem is a 750 rémlik, de nem akar visszaállni melegen sem mostanában. Hátramenetbe megemeli 1000 re.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13222 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 20:03:02 »


Nekem is a 750 rémlik, de nem akar visszaállni melegen sem mostanában. Hátramenetbe megemeli 1000 re.
Hátha segít pucold ki MAP szenzort/LÉGTÖMEG MÉRŐ/
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #13223 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 20:12:06 »

ejjjj bakker mi lenne veletek nélkülem... eplus2

Na TDCI-sek figyeljetek.....

-vesztek kb 1,5 méter 10-es levegő,szilikon vagy akármilyen csövet
-vesztek egy 10-es "T" idomot
-elvágjátok a csövet 3 felé és rárakjátok a "T" idomra
-lehuzzátok a szürőről és a szürő,turbó mögött lévő résolaj csövet is
-résolaj csövébe belerakjátok a "T" idomról bármelyik 2 felét és a 3.-dik felét a pohárba amiben a tisztitó folyadék lessz.
-a szűröről  a nyomócsövet lehuzzátok és bele a pohárba ugyanugy vagy esetleg ebbe is lehet tenni egy 10-es csövet és akkor nem lessz trutyis.
-vége.

Tehát kellékek: kb 1,5m 10-es cső, 1db "T" elem

Remélem világos és nem kell még képekkel is illusztrálnom... eplus2
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #13224 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 20:19:44 »

ejjjj bakker mi lenne veletek nélkülem... eplus2

Na TDCI-sek figyeljetek.....

-vesztek kb 1,5 méter 10-es levegő,szilikon vagy akármilyen csövet
-vesztek egy 10-es "T" idomot
-elvágjátok a csövet 3 felé és rárakjátok a "T" idomra
-lehuzzátok a szürőről és a szürő,turbó mögött lévő résolaj csövet is
-résolaj csövébe belerakjátok a "T" idomról bármelyik 2 felét és a 3.-dik felét a pohárba amiben a tisztitó folyadék lessz.
-a szűröről  a nyomócsövet lehuzzátok és bele a pohárba ugyanugy vagy esetleg ebbe is lehet tenni egy 10-es csövet és akkor nem lessz trutyis.
-vége.

Tehát kellékek: kb 1,5m 10-es cső, 1db "T" elem

Remélem világos és nem kell még képekkel is illusztrálnom... eplus2
Képet nem tudnál csinálni róla?  eplus2
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13225 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 20:22:33 »

Képet nem tudnál csinálni róla?  eplus2

Igazából egy videó lenne a legjobb... meg ha küldenél csövet is  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13226 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 20:29:30 »

Igazából egy videó lenne a legjobb... meg ha küldenél csövet is  vigyor3


És eljönnél és megcsinálnád.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Intruder007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 244


E-mail
« Új hozzászólás #13227 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 20:35:20 »

Sziasztok!

Cserélni szeretném az izzitógyertyákat, milyet érdemes venni és hol tudom megvenni viszonylag jó áron?
Naplózva

2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13228 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 20:38:44 »

Sziasztok!

Cserélni szeretném az izzitógyertyákat, milyet érdemes venni és hol tudom megvenni viszonylag jó áron?


Gyárit vagy boscht a Cromaxnál vagy a Nagy autónál.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #13229 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 21:00:17 »

na nyaljátok meg a bal herémet... eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13230 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 21:01:18 »

na nyaljátok meg a bal herémet... eplus2
inkább nézz be di-be és válaszold meg a kérdésem eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13231 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 21:03:29 »


És eljönnél és megcsinálnád.

Meg fogom csinálni, és le is akarom videózni, mert jobb lenne egzakt módon bizonyítani, hogy halkabban ketyeg, simábban vagy ilyesmi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #13232 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 11:47:23 »

Erről hirtelen az jutot eszembe, hogy gyakran járok külföldön, és amikor elindulok Egerből, teletankolok, Moson-nál a Molnál pedig megint. Mindig csúcsot döntök fogyiban ha ott tankolok.  eljen
Kb 1-1,5 literrel vesznek le ott mindenkit 10 literenként. Nem rossz biznisz, meg kell hagyni.

ez a leveszik az embereket a kúton dolog az lehet hogy egy magán kúton megy de ott is járnak hitelesíteni a kutakat évente 2x , leplombázzák és kész nincs mahináció .
kutazok egy ideje és hiddel az üzemanyag csak az adalékban tér el mol adja mindenkinek a "normál" üzemanyagot csak ki mit tesz bele
az evo vpower és hasonló prémium üzemanyagok jönnek más forrásból .
a másik amitől falra mászok hogy vizes az üzemanyag a kúton téma
keverjen már össze bárki vizet és benzint vagy gázolajat.... tény hogy a tartályokban lehet víz sőtt van is de az nagyonkomolyan van szűrve és leválaszta szal nem fogsz vizes benzint vagy go-t tankolni egy kúton sem!
e85-öt igen lehet keverni az más tészta

Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #13233 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 13:37:20 »

Sziasztok!

EGR dugó rozsdamentes spakliból megoldható?
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13234 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 13:52:42 »

Sziasztok!

EGR dugó rozsdamentes spakliból megoldható?
Meg, de  a fanyelét ne hagyd rajta  vigyor3
Naplózva
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #13235 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 14:01:39 »

Meg, de  a fanyelét ne hagyd rajta  vigyor3

pedig milyen jól mutatna wow1

off

ebben szerintem viszont gyári alkatrész:

http://jajjdecsunya.blog.hu/2011/05/24/na_ez_mi_ez_2
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13236 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 15:51:34 »

Sziasztok!

Na újraprogramozták a csúcsaimat, mert elfelejtődtek.
Kíváncsi leszek mikor kell cserélnem őket. Minden esetre kezdem gyűjteni a pénzemet. ..  falbav
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13237 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 16:27:10 »

Sziasztok!

Kinek lehet a legtöbb km a kocsijában?
Tisztelettel
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #13238 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 16:36:37 »

Sziasztok!

Kinek lehet a legtöbb km a kocsijában?
Tisztelettel

Óra szerint 309.000, de legalább 75.000-el többet futott. A nepper úgy adta el 60.000-es óraállással, hogy a kesztyűtartóban benne volt a francia kereskedő papírja 135.000-ről.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13239 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 16:42:33 »

Sziasztok!

Kinek lehet a legtöbb km a kocsijában?
Tisztelettel

Én ismerek 2 drb 600e+-ost  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #13240 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 16:44:30 »

Sziasztok!

Kinek lehet a legtöbb km a kocsijában?
Tisztelettel

Nekünk csak 380-390ezer körül van...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13241 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 16:46:01 »

Nekünk csak 380-390ezer körül van...
nekem ma reggel 57050-et mutatott eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #13242 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 16:50:12 »

nekem ma reggel 57050-et mutatott eplus2

Megvan akkor az új ? Cheesy Cheesy
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13243 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 16:51:22 »

Megvan akkor az új ? Cheesy Cheesy
nem, csak az angol műszeregység varázsa eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #13244 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 16:58:59 »

nem, csak az angol műszeregység varázsa eplus2

Úgyértettem az újat,h facelift utáni Cheesy Akkor most nem lesz majd zavaró számolgatni? Cheesy
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13245 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 17:02:06 »

Úgyértettem az újat,h facelift utáni Cheesy Akkor most nem lesz majd zavaró számolgatni? Cheesy
jah, az már megvan kb egy hónapja. engem nem zavar Grin csak egyszerűbb lenne km-essel, ezért keresek
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #13246 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 17:03:37 »

jah, az már megvan kb egy hónapja. engem nem zavar Grin csak egyszerűbb lenne km-essel, ezért keresek

Értem Cheesy És amúgy elvileg mennyi van benne? Cheesy
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13247 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 17:05:06 »

Értem Cheesy És amúgy elvileg mennyi van benne? Cheesy
180e
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13248 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 17:41:26 »

Nekem 278 ezer.


180e
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13249 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 17:42:27 »

Hú, és ennyi KM alatt mit cseréltél benne? Gondolok itt ilyenre, hogy:
Porlasztó,
Turbó,
Magas nyomású szivattyú..?


Óra szerint 309.000, de legalább 75.000-el többet futott. A nepper úgy adta el 60.000-es óraállással, hogy a kesztyűtartóban benne volt a francia kereskedő papírja 135.000-ről.
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Oldalak: 1 ... 258 259 260 261 262 263 264 [265] 266 267 268 269 270 271 272 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.104 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.