Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 21:50:11
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
258
259
260
261
262
263
264
[
265
]
266
267
268
269
270
271
272
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14682856 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13200 Dátum:
2011.10.23 vasárnap, 14:26:49 »
Idézetet írta: alf - 2011.10.23 vasárnap, 14:24:23
én(is) mindig 50km körül kezdek gondolkodni a tankoláson,nagyon ritkán fordult elő,hogy negyedre tankoltam volna.
És ekkor nálam nemegyszer ment már bele 58 literes tankba 60 liter.!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13201 Dátum:
2011.10.23 vasárnap, 14:27:34 »
Idézetet írta: Angel - 2011.10.23 vasárnap, 14:02:47
De... amikor leírtam, már gyanús volt. Ha a szippancsról jönne, akkor biz nem tudná a nyomást előállítani.
Én is meg fogom csinálni ezt a tisztítókúrát, de nekem még mindig a Bunyek-módszere tetszik a legjobban (azaz, valójában másé, már 5-6 éve felmerült itt a fórumon).
A második hely nálam az, amikor kigyulladt a sárga lámpa, beleönteni a tankba, majd menni vele szinte addig, amíg kiürül, és akkor rátankolni.
Bunyek módszere jó azoknál a rendszereknél,ahol van toldás a motor oldalánál a szívó és nyomó csövön.
Nekünk a pumpáig közvetlenül megy a szűrőtől,és a visszatérőn van egy T idom a szűrőnél.tehát mindenképpen problémás a csőrendszer megbontása.Pontosabban nem olyan 1xű,mint az ő esetében.Kevés üzához öntve is jó lehet a hatás.....!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13202 Dátum:
2011.10.23 vasárnap, 14:29:16 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.10.23 vasárnap, 14:26:49
És ekkor nálam nemegyszer ment már bele 58 literes tankba 60 liter.!!!!
úgy van.58-60l elég gyakran....az 5 év alatt 1x sikerült 62őt tankolnom a kupakig.vagy száraz volt a tank,vagy átakartak húzni a kúton,de azok nem 2literrel baxnak át hanem 10el......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13203 Dátum:
2011.10.23 vasárnap, 14:30:22 »
Idézetet írta: alf - 2011.10.23 vasárnap, 14:27:34
Bunyek módszere jó azoknál a rendszereknél,ahol van toldás a motor oldalánál a szívó és nyomó csövön.
Nekünk a pumpáig közvetlenül megy a szűrőtől,és a visszatérőn van egy T idom a szűrőnél.tehát mindenképpen problémás a csőrendszer megbontása.Pontosabban nem olyan 1xű,mint az ő esetében.Kevés üzához öntve is jó lehet a hatás.....!
miért bonyolultabb? a szűrő tetejéről leveszed azt ami megy a szivattyúra, és a T elemről azt ami jön a szivattyúból. ezt be a "bögrébe" és biztosítva a körforgás, a tank kiiktatásával.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13204 Dátum:
2011.10.23 vasárnap, 14:31:23 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.10.23 vasárnap, 14:30:22
miért bonyolultabb? a szűrő tetejéről leveszed azt ami megy a szivattyúra, és a T elemről azt ami jön a szivattyúból. ezt be a "bögrébe" és biztosítva a körforgás, a tank kiiktatásával.
Pont ezt akartam írni. Mivel nincs AC, a szűrőnél nem fog kifolyni az üa.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13205 Dátum:
2011.10.23 vasárnap, 14:33:36 »
Idézetet írta: Angel - 2011.10.23 vasárnap, 14:31:23
Pont ezt akartam írni. Mivel nincs AC, a szűrőnél nem fog kifolyni az üa.
nem a csorgással van probléma....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13206 Dátum:
2011.10.23 vasárnap, 14:44:59 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.10.23 vasárnap, 14:30:22
miért bonyolultabb? a szűrő tetejéről leveszed azt ami megy a szivattyúra, és a T elemről azt ami jön a szivattyúból. ezt be a "bögrébe" és biztosítva a körforgás, a tank kiiktatásával.
én is ezt gondoltam.mégis 3órám ment el szombaton,hogy hogyan oldjam meg,hogy minden facca legyen.
Először levettem a szűrő szívóágát,így a szűrőt magát nem iktattam ki a rendszerből,mert a szűrő szívócsonkjára tettem az 1ik csövet!Innen szívott.
A visszatérő okozta a problémát.A T idomról nem tudod lehúzni a csövet egyik irányból sem,mert visszafelé ricnis a csőcsonkja,és annak bizony zárnia kell,így nem is gondoltam rá,hogy lebarkácsolom róla,mert ha viss.zarakáskor nem zár,akkor ott falsot szippant nekem a tdci-m,és akkóvilágvégemindmeghalunk.
átmérő 10es a szűrő csonkja,és fogtam 1 tízes festo csövet,amit beledugtam a T idom szűrő felöli csonkjába.A csövet megfaragtam féloldalasan úgy,hogy a pumpa felől érkező anyag a csőbe "kanyarodjon",és a tank felé lezárja a T idomot.Így sikerült azt elérnem,hogy a beszívott szert a visszafolyón ne a tankba nyomja,hanem a pohárba.ez annyira sikeres volt,hogy a fél liter anyaggal kb 20percet ketyegett a gép.
Összességében sokkal macerásabb,mintha lenne egy toldás a csöveken a moci oldalán,mint Bunyek videójában!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13207 Dátum:
2011.10.23 vasárnap, 14:55:47 »
Idézetet írta: alf - 2011.10.23 vasárnap, 14:44:59
én is ezt gondoltam.mégis 3órám ment el szombaton,hogy hogyan oldjam meg,hogy minden facca legyen.
Először levettem a szűrő szívóágát,így a szűrőt magát nem iktattam ki a rendszerből,mert a szűrő szívócsonkjára tettem az 1ik csövet!Innen szívott.
A visszatérő okozta a problémát......
Nos, meggyőztél, hogy inkább a tankba öntsem
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13208 Dátum:
2011.10.23 vasárnap, 14:58:29 »
Idézetet írta: alf - 2011.10.23 vasárnap, 14:44:59
én is ezt gondoltam.mégis 3órám ment el szombaton,hogy hogyan oldjam meg,hogy minden facca legyen.
Először levettem a szűrő szívóágát,így a szűrőt magát nem iktattam ki a rendszerből,mert a szűrő szívócsonkjára tettem az 1ik csövet!Innen szívott.
A visszatérő okozta a problémát.A T idomról nem tudod lehúzni a csövet egyik irányból sem,mert visszafelé ricnis a csőcsonkja,és annak bizony zárnia kell,így nem is gondoltam rá,hogy lebarkácsolom róla,mert ha viss.zarakáskor nem zár,akkor ott falsot szippant nekem a tdci-m,és akkóvilágvégemindmeghalunk.
átmérő 10es a szűrő csonkja,és fogtam 1 tízes festo csövet,amit beledugtam a T idom szűrő felöli csonkjába.A csövet megfaragtam féloldalasan úgy,hogy a pumpa felől érkező anyag a csőbe "kanyarodjon",és a tank felé lezárja a T idomot.Így sikerült azt elérnem,hogy a beszívott szert a visszafolyón ne a tankba nyomja,hanem a pohárba.ez annyira sikeres volt,hogy a fél liter anyaggal kb 20percet ketyegett a gép.
Összességében sokkal macerásabb,mintha lenne egy toldás a csöveken a moci oldalán,mint Bunyek videójában!
Eredmény? Változott valami?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13209 Dátum:
2011.10.23 vasárnap, 15:01:08 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2011.10.23 vasárnap, 14:58:29
Eredmény? Változott valami?
még nem használtam azóta az autót.nekem is jár a 7végi pihenés.....
amúgy az alapjárat, simább rezzenéstelenebb lett,kicsit mintha lágyabban járna a motor,de ez szubjektív vélemény.
Majd jövőhéten lesz tesztmenet,és akkor lesz tapasztalat-majd megírom!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13210 Dátum:
2011.10.23 vasárnap, 15:04:48 »
nekem van bosch-os mérési "jegyzőkönyvem" pcs-im tesztjéről. De nem bírom felfogni
Volt már ilyen a kezetekben? Értitek, micsoda mit jelent? beszkenneljem? megnézitek?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13211 Dátum:
2011.10.23 vasárnap, 15:19:08 »
Idézetet írta: GiN - 2011.10.23 vasárnap, 15:04:48
nekem van bosch-os mérési "jegyzőkönyvem" pcs-im tesztjéről. De nem bírom felfogni
Volt már ilyen a kezetekben? Értitek, micsoda mit jelent? beszkenneljem? megnézitek?
szerintem Bunyek már látott olyat.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13212 Dátum:
2011.10.23 vasárnap, 15:21:37 »
Idézetet írta: alf - 2011.10.23 vasárnap, 15:19:08
szerintem Bunyek már látott olyat.....
Én is láttam az enyémekről tavaly de a szerelőm elemzte és elmondta mi-mi.Amúgy nekem is Kínai volt mert akkor láttam először.Mitmondott rá a szerelőd véleményezte vagy csak a kezedbe adta és kész.
?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13213 Dátum:
2011.10.23 vasárnap, 15:21:45 »
Idézetet írta: alf - 2011.10.23 vasárnap, 15:01:08
még nem használtam azóta az autót.nekem is jár a 7végi pihenés.....
amúgy az alapjárat, simább rezzenéstelenebb lett,kicsit mintha lágyabban járna a motor,de ez szubjektív vélemény.
Majd jövőhéten lesz tesztmenet,és akkor lesz tapasztalat-majd megírom!
Az alapjáratnak mennyinek kell lennie melegen? Nekem magasabb mint korábban, 900 körül van.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13214 Dátum:
2011.10.23 vasárnap, 15:25:28 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2011.10.23 vasárnap, 15:21:45
Az alapjáratnak mennyinek kell lennie melegen? Nekem magasabb mint korábban, 900 körül van.
750 mint hidegen.Télen hidegen nagyobb de melegen vissza áll.tavasz és Ősz között nekem mindig 750
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13215 Dátum:
2011.10.23 vasárnap, 15:27:20 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2011.10.23 vasárnap, 15:21:45
Az alapjáratnak mennyinek kell lennie melegen? Nekem magasabb mint korábban, 900 körül van.
fészlift előtt és után lehetnek eltérések ebben is,ill sw frissesség függő!
5 fok külső hőmérséklet alatt 900as az alapjárat hidegen.ha eléri a hf a 75 fokot,akkor visszaáll 750re.
Ha jól emlékszem akkor 0 fok alatt,meg folyamatosan 900az alapjárat.Nyáron 750 az alapjárat.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13216 Dátum:
2011.10.23 vasárnap, 15:31:41 »
Idézetet írta: alf - 2011.10.23 vasárnap, 15:27:20
fészlift előtt és után lehetnek eltérések ebben is,ill sw frissesség függő!
5 fok külső hőmérséklet alatt 900as az alapjárat hidegen.ha eléri a hf a 75 fokot,akkor visszaáll 750re.
Ha jól emlékszem akkor 0 fok alatt,meg folyamatosan 900az alapjárat.Nyáron 750 az alapjárat.
0 fok alatt jól emlékszel ezt elfelejtettem de ilyenkor kicsit meg is nő a fogyasztás.És még tegyük hozzá,hogy valamelyik hátramenetbe kapcsolva is felemeli 900-ra a fordulatot.Ami SW függő.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13217 Dátum:
2011.10.23 vasárnap, 18:30:30 »
Idézetet írta: rojam - 2011.10.23 vasárnap, 16:06:36
Én azt gondoltam, hogy a következő szűrő cserénél a régi szűrőházat elvágom a perem alatt, és a csövekkel együtt belerakom egy edénybe, amibe öntöm az "anyagot".
az jó lesz.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Csorosz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13218 Dátum:
2011.10.23 vasárnap, 19:20:00 »
Idézetet írta: alf - 2011.10.23 vasárnap, 14:29:16
úgy van.58-60l elég gyakran....az 5 év alatt 1x sikerült 62őt tankolnom a kupakig.vagy száraz volt a tank,vagy átakartak húzni a kúton,de azok nem 2literrel baxnak át hanem 10el......
Erről hirtelen az jutot eszembe, hogy gyakran járok külföldön, és amikor elindulok Egerből, teletankolok, Moson-nál a Molnál pedig megint. Mindig csúcsot döntök fogyiban ha ott tankolok.
Kb 1-1,5 literrel vesznek le ott mindenkit 10 literenként. Nem rossz biznisz, meg kell hagyni.
Naplózva
Csorosz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13219 Dátum:
2011.10.23 vasárnap, 19:20:51 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.21 péntek, 22:24:03
hát eléggé, ha olaj nélkül használtátok
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13220 Dátum:
2011.10.23 vasárnap, 19:35:36 »
Idézetet írta: alf - 2011.10.23 vasárnap, 18:30:30
az jó lesz.
Nekem is mostanság lesz olajcsere. Cserélem a szűrőt is... szóval lesz egy felesleges.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13221 Dátum:
2011.10.23 vasárnap, 19:44:00 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.10.23 vasárnap, 15:31:41
0 fok alatt jól emlékszel ezt elfelejtettem de ilyenkor kicsit meg is nő a fogyasztás.És még tegyük hozzá,hogy valamelyik hátramenetbe kapcsolva is felemeli 900-ra a fordulatot.Ami SW függő.
Nekem is a 750 rémlik, de nem akar visszaállni melegen sem mostanában. Hátramenetbe megemeli 1000 re.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13222 Dátum:
2011.10.23 vasárnap, 20:03:02 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2011.10.23 vasárnap, 19:44:00
Nekem is a 750 rémlik, de nem akar visszaállni melegen sem mostanában. Hátramenetbe megemeli 1000 re.
Hátha segít pucold ki MAP szenzort/LÉGTÖMEG MÉRŐ/
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13223 Dátum:
2011.10.23 vasárnap, 20:12:06 »
ejjjj bakker mi lenne veletek nélkülem...
Na TDCI-sek figyeljetek.....
-vesztek kb 1,5 méter 10-es levegő,szilikon vagy akármilyen csövet
-vesztek egy 10-es "T" idomot
-elvágjátok a csövet 3 felé és rárakjátok a "T" idomra
-lehuzzátok a szürőről és a szürő,turbó mögött lévő résolaj csövet is
-résolaj csövébe belerakjátok a "T" idomról bármelyik 2 felét és a 3.-dik felét a pohárba amiben a tisztitó folyadék lessz.
-a szűröről a nyomócsövet lehuzzátok és bele a pohárba ugyanugy vagy esetleg ebbe is lehet tenni egy 10-es csövet és akkor nem lessz trutyis.
-vége.
Tehát kellékek: kb 1,5m 10-es cső, 1db "T" elem
Remélem világos és nem kell még képekkel is illusztrálnom...
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13224 Dátum:
2011.10.23 vasárnap, 20:19:44 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.10.23 vasárnap, 20:12:06
ejjjj bakker mi lenne veletek nélkülem...
Na TDCI-sek figyeljetek.....
-vesztek kb 1,5 méter 10-es levegő,szilikon vagy akármilyen csövet
-vesztek egy 10-es "T" idomot
-elvágjátok a csövet 3 felé és rárakjátok a "T" idomra
-lehuzzátok a szürőről és a szürő,turbó mögött lévő résolaj csövet is
-résolaj csövébe belerakjátok a "T" idomról bármelyik 2 felét és a 3.-dik felét a pohárba amiben a tisztitó folyadék lessz.
-a szűröről a nyomócsövet lehuzzátok és bele a pohárba ugyanugy vagy esetleg ebbe is lehet tenni egy 10-es csövet és akkor nem lessz trutyis.
-vége.
Tehát kellékek: kb 1,5m 10-es cső, 1db "T" elem
Remélem világos és nem kell még képekkel is illusztrálnom...
Képet nem tudnál csinálni róla?
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13225 Dátum:
2011.10.23 vasárnap, 20:22:33 »
Idézetet írta: wyctor - 2011.10.23 vasárnap, 20:19:44
Képet nem tudnál csinálni róla?
Igazából egy videó lenne a legjobb... meg ha küldenél csövet is
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13226 Dátum:
2011.10.23 vasárnap, 20:29:30 »
Idézetet írta: Angel - 2011.10.23 vasárnap, 20:22:33
Igazából egy videó lenne a legjobb... meg ha küldenél csövet is
És eljönnél és megcsinálnád.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Intruder007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 244
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13227 Dátum:
2011.10.23 vasárnap, 20:35:20 »
Sziasztok!
Cserélni szeretném az izzitógyertyákat, milyet érdemes venni és hol tudom megvenni viszonylag jó áron?
Naplózva
2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13228 Dátum:
2011.10.23 vasárnap, 20:38:44 »
Idézetet írta: Intruder007 - 2011.10.23 vasárnap, 20:35:20
Sziasztok!
Cserélni szeretném az izzitógyertyákat, milyet érdemes venni és hol tudom megvenni viszonylag jó áron?
Gyárit vagy boscht a Cromaxnál vagy a Nagy autónál.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13229 Dátum:
2011.10.23 vasárnap, 21:00:17 »
na nyaljátok meg a bal herémet...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13230 Dátum:
2011.10.23 vasárnap, 21:01:18 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.10.23 vasárnap, 21:00:17
na nyaljátok meg a bal herémet...
inkább nézz be di-be és válaszold meg a kérdésem
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13231 Dátum:
2011.10.23 vasárnap, 21:03:29 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.10.23 vasárnap, 20:29:30
És eljönnél és megcsinálnád.
Meg fogom csinálni, és le is akarom videózni, mert jobb lenne egzakt módon bizonyítani, hogy halkabban ketyeg, simábban vagy ilyesmi.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13232 Dátum:
2011.10.24 hétfő, 11:47:23 »
Idézetet írta: Csorosz - 2011.10.23 vasárnap, 19:20:00
Erről hirtelen az jutot eszembe, hogy gyakran járok külföldön, és amikor elindulok Egerből, teletankolok, Moson-nál a Molnál pedig megint. Mindig csúcsot döntök fogyiban ha ott tankolok.
Kb 1-1,5 literrel vesznek le ott mindenkit 10 literenként. Nem rossz biznisz, meg kell hagyni.
ez a leveszik az embereket a kúton dolog az lehet hogy egy magán kúton megy de ott is járnak hitelesíteni a kutakat évente 2x , leplombázzák és kész nincs mahináció .
kutazok egy ideje és hiddel az üzemanyag csak az adalékban tér el mol adja mindenkinek a "normál" üzemanyagot csak ki mit tesz bele
az evo vpower és hasonló prémium üzemanyagok jönnek más forrásból .
a másik amitől falra mászok hogy vizes az üzemanyag a kúton téma
keverjen már össze bárki vizet és benzint vagy gázolajat.... tény hogy a tartályokban lehet víz sőtt van is de az nagyonkomolyan van szűrve és leválaszta szal nem fogsz vizes benzint vagy go-t tankolni egy kúton sem!
e85-öt igen lehet keverni az más tészta
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13233 Dátum:
2011.10.24 hétfő, 13:37:20 »
Sziasztok!
EGR dugó rozsdamentes spakliból megoldható?
Naplózva
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13234 Dátum:
2011.10.24 hétfő, 13:52:42 »
Idézetet írta: dfeco - 2011.10.24 hétfő, 13:37:20
Sziasztok!
EGR dugó rozsdamentes spakliból megoldható?
Meg, de a fanyelét ne hagyd rajta
Naplózva
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13235 Dátum:
2011.10.24 hétfő, 14:01:39 »
Idézetet írta: stealt - 2011.10.24 hétfő, 13:52:42
Meg, de a fanyelét ne hagyd rajta
pedig milyen jól mutatna
off
ebben szerintem viszont gyári alkatrész:
http://jajjdecsunya.blog.hu/2011/05/24/na_ez_mi_ez_2
Naplózva
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13236 Dátum:
2011.10.24 hétfő, 15:51:34 »
Sziasztok!
Na újraprogramozták a csúcsaimat, mert elfelejtődtek.
Kíváncsi leszek mikor kell cserélnem őket. Minden esetre kezdem gyűjteni a pénzemet. ..
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13237 Dátum:
2011.10.24 hétfő, 16:27:10 »
Sziasztok!
Kinek lehet a legtöbb km a kocsijában?
Tisztelettel
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
arrabonus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13238 Dátum:
2011.10.24 hétfő, 16:36:37 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2011.10.24 hétfő, 16:27:10
Sziasztok!
Kinek lehet a legtöbb km a kocsijában?
Tisztelettel
Óra szerint 309.000, de legalább 75.000-el többet futott. A nepper úgy adta el 60.000-es óraállással, hogy a kesztyűtartóban benne volt a francia kereskedő papírja 135.000-ről.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13239 Dátum:
2011.10.24 hétfő, 16:42:33 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2011.10.24 hétfő, 16:27:10
Sziasztok!
Kinek lehet a legtöbb km a kocsijában?
Tisztelettel
Én ismerek 2 drb 600e+-ost
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13240 Dátum:
2011.10.24 hétfő, 16:44:30 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2011.10.24 hétfő, 16:27:10
Sziasztok!
Kinek lehet a legtöbb km a kocsijában?
Tisztelettel
Nekünk csak 380-390ezer körül van...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13241 Dátum:
2011.10.24 hétfő, 16:46:01 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.10.24 hétfő, 16:44:30
Nekünk csak 380-390ezer körül van...
nekem ma reggel 57050-et mutatott
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13242 Dátum:
2011.10.24 hétfő, 16:50:12 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.24 hétfő, 16:46:01
nekem ma reggel 57050-et mutatott
Megvan akkor az új ?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13243 Dátum:
2011.10.24 hétfő, 16:51:22 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.10.24 hétfő, 16:50:12
Megvan akkor az új ?
nem, csak az angol műszeregység varázsa
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13244 Dátum:
2011.10.24 hétfő, 16:58:59 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.24 hétfő, 16:51:22
nem, csak az angol műszeregység varázsa
Úgyértettem az újat,h facelift utáni
Akkor most nem lesz majd zavaró számolgatni?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13245 Dátum:
2011.10.24 hétfő, 17:02:06 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.10.24 hétfő, 16:58:59
Úgyértettem az újat,h facelift utáni
Akkor most nem lesz majd zavaró számolgatni?
jah, az már megvan kb egy hónapja. engem nem zavar
csak egyszerűbb lenne km-essel, ezért keresek
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13246 Dátum:
2011.10.24 hétfő, 17:03:37 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.24 hétfő, 17:02:06
jah, az már megvan kb egy hónapja. engem nem zavar
csak egyszerűbb lenne km-essel, ezért keresek
Értem
És amúgy elvileg mennyi van benne?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13247 Dátum:
2011.10.24 hétfő, 17:05:06 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.10.24 hétfő, 17:03:37
Értem
És amúgy elvileg mennyi van benne?
180e
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13248 Dátum:
2011.10.24 hétfő, 17:41:26 »
Nekem 278 ezer.
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.24 hétfő, 17:05:06
180e
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13249 Dátum:
2011.10.24 hétfő, 17:42:27 »
Hú, és ennyi KM alatt mit cseréltél benne? Gondolok itt ilyenre, hogy:
Porlasztó,
Turbó,
Magas nyomású szivattyú..?
Idézetet írta: arrabonus - 2011.10.24 hétfő, 16:36:37
Óra szerint 309.000, de legalább 75.000-el többet futott. A nepper úgy adta el 60.000-es óraállással, hogy a kesztyűtartóban benne volt a francia kereskedő papírja 135.000-ről.
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Oldalak:
1
...
258
259
260
261
262
263
264
[
265
]
266
267
268
269
270
271
272
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ