Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.01 péntek, 00:51:47
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
265
266
267
268
269
270
271
[
272
]
273
274
275
276
277
278
279
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14513470 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13550 Dátum:
2011.11.03 csütörtök, 21:23:48 »
Sziasztok!
Székesfehérváron, nem tudtok egy jó FORD-os szakit?
Meszi
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
gerencsersz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 40
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13551 Dátum:
2011.11.03 csütörtök, 21:34:08 »
Mindig a vizpumpa a hibás mert a viz beszivárog a szervo tömitése alá és ezért mindkettőt cserélni kell .
A vizpumpa lehet Ruville vagy Dolz vagy bármi utángyártott hisz a fordnak is valaki beszállít mindig , a szervo meg felujítottat kell venni zöld cimkéset .
Nekem a polcon mindig volt régen raktáron manapság csak rendelésre
Idézetet írta: Meszike007 - 2011.11.03 csütörtök, 21:22:08
Szia!
Na akkor most vízpumpa, vagy a szervó szivattyú a ludas, vagy mindkettő?
S akkor melyiket cseréljek?
Meszi
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13552 Dátum:
2011.11.03 csütörtök, 21:45:21 »
Szia!
Neked alkatrész boltod van?
Meszi
Idézetet írta: gerencsersz - 2011.11.03 csütörtök, 21:34:08
Mindig a vizpumpa a hibás mert a viz beszivárog a szervo tömitése alá és ezért mindkettőt cserélni kell .
A vizpumpa lehet Ruville vagy Dolz vagy bármi utángyártott hisz a fordnak is valaki beszállít mindig , a szervo meg felujítottat kell venni zöld cimkéset .
Nekem a polcon mindig volt régen raktáron manapság csak rendelésre
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
ronaldinhojr
Vendég
Dízel LEFULLADÁSA
«
Új hozzászólás #13553 Dátum:
2011.11.03 csütörtök, 22:01:49 »
Sziasztok
A segítségeteket szeretném kérni!
A problémám!
Van egy 2,0 dízel Mondeom s azt kezdte el játszani hogy megyek vele s egyszer csak leáll!!!
Újra indítom s onnantól számítva össze vissza mikor gondol egyet leáll a motor! Néha 200 méter után néha 1 méter után! Néha alapjáraton jár s leáll! Minden leállás után villog az izzító lámpa!
Eddig mikor ráadtam a nyújtást úgy emlékszem mindig hallottam egy ciripelő hangot... ami elviekben az AC pumpa!
Most nem hallom!
Elvittem egy emberkéhez aki kicserélte az üzemanyagszűrőt illetve megnézte a pumpát! Azt mondta semmi baja!!
Utána ment vele s azt mondta 3500 as fordulatnál áll le!
Elmentem érte hogy kipróbáljam de ugyan azt csinálta mint előtte! A legváratlanabb pillanatokban áll le! S ha egyszer leállt s újra indítottam onnantól kezdve egyre sűrűbben áll le! A végén mikor újra indítóm s elakarok indulni azonnal leáll! A sok újra indítás miatt meg az aksim is lemerül elég gyorsan! Majd ha áll egy éjszakát utána minden kezdődik előröl, először tudok menni pár km-t majd kezdődik a történet... !
Van e valami ötletetek???
Válaszotok előre is köszönöm FERI
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Dízel LEFULLADÁSA
«
Új hozzászólás #13554 Dátum:
2011.11.03 csütörtök, 22:07:19 »
Idézetet írta: ronaldinhojr - 2011.11.03 csütörtök, 22:01:49
Sziasztok
A segítségeteket szeretném kérni!
A problémám!
Van egy 2,0 dízel Mondeom s azt kezdte el játszani hogy megyek vele s egyszer csak leáll!!!
Újra indítom s onnantól számítva össze vissza mikor gondol egyet leáll a motor! Néha 200 méter után néha 1 méter után! Néha alapjáraton jár s leáll! Minden leállás után villog az izzító lámpa!
Eddig mikor ráadtam a nyújtást úgy emlékszem mindig hallottam egy ciripelő hangot... ami elviekben az AC pumpa!
Most nem hallom!
Elvittem egy emberkéhez aki kicserélte az üzemanyagszűrőt illetve megnézte a pumpát! Azt mondta semmi baja!!
Utána ment vele s azt mondta 3500 as fordulatnál áll le!
Elmentem érte hogy kipróbáljam de ugyan azt csinálta mint előtte! A legváratlanabb pillanatokban áll le! S ha egyszer leállt s újra indítottam onnantól kezdve egyre sűrűbben áll le! A végén mikor újra indítóm s elakarok indulni azonnal leáll! A sok újra indítás miatt meg az aksim is lemerül elég gyorsan! Majd ha áll egy éjszakát utána minden kezdődik előröl, először tudok menni pár km-t majd kezdődik a történet... !
Van e valami ötletetek???
Válaszotok előre is köszönöm FERI
Ha TDCi akkor CMP jeladó hiba, amit a hengerfejen találsz, viszont ha tényleg TDCi akkor nincs AC pumpa...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48517
Válasz: Dízel LEFULLADÁSA
«
Új hozzászólás #13555 Dátum:
2011.11.03 csütörtök, 22:08:16 »
Idézetet írta: ronaldinhojr - 2011.11.03 csütörtök, 22:01:49
Sziasztok
A segítségeteket szeretném kérni!
A problémám!
Van egy 2,0 dízel Mondeom s azt kezdte el játszani hogy megyek vele s egyszer csak leáll!!!
Újra indítom s onnantól számítva össze vissza mikor gondol egyet leáll a motor! Néha 200 méter után néha 1 méter után! Néha alapjáraton jár s leáll! Minden leállás után villog az izzító lámpa!
Eddig mikor ráadtam a nyújtást úgy emlékszem mindig hallottam egy ciripelő hangot... ami elviekben az AC pumpa!
Most nem hallom!
Elvittem egy emberkéhez aki kicserélte az üzemanyagszűrőt illetve megnézte a pumpát! Azt mondta semmi baja!!
Utána ment vele s azt mondta 3500 as fordulatnál áll le!
Elmentem érte hogy kipróbáljam de ugyan azt csinálta mint előtte! A legváratlanabb pillanatokban áll le! S ha egyszer leállt s újra indítottam onnantól kezdve egyre sűrűbben áll le! A végén mikor újra indítóm s elakarok indulni azonnal leáll! A sok újra indítás miatt meg az aksim is lemerül elég gyorsan! Majd ha áll egy éjszakát utána minden kezdődik előröl, először tudok menni pár km-t majd kezdődik a történet... !
Van e valami ötletetek???
Válaszotok előre is köszönöm FERI
Amikor villog az izzításjelző,hibakódot kell olvastatni!!Mindenképpen kell a hibakód!
Amúgy valószínűleg üzemanyag rendszeri hiba.
A tdci-ben nincs AC pumpa!
De le kellett volna írnod az autód paramétereit,mert nem tudni miről van szó!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ronaldinhojr
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13556 Dátum:
2011.11.03 csütörtök, 22:12:07 »
uuu sorry TDi
AC-m tuti van!!!
Milyen paramétereket kéne adnom??
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48517
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13557 Dátum:
2011.11.03 csütörtök, 22:17:23 »
Idézetet írta: ronaldinhojr - 2011.11.03 csütörtök, 22:12:07
uuu sorry TDi
AC-m tuti van!!!
Milyen paramétereket kéne adnom??
évjárat minimum.de tddi-d van.
Ebben az esetben nincs cmp jeladód,így marad az üzemanyagrendszeri hiba.Csúcs,adagoló,tápszivattyú.
De van Tddi topic,ott kérdezz!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ronaldinhojr
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13558 Dátum:
2011.11.03 csütörtök, 22:21:43 »
most vettem észre ott hagytam a forgalmit a szerelőnél!
2001-es ez tuti!
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13559 Dátum:
2011.11.03 csütörtök, 22:27:12 »
Idézetet írta: ronaldinhojr - 2011.11.03 csütörtök, 22:21:43
most vettem észre ott hagytam a forgalmit a szerelőnél!
2001-es ez tuti!
A szélvédőn a vezető oldalon ott van lent az üvegen (kívülről) az alvázszám, az megad minden infot a mikromacskából.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23828
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13560 Dátum:
2011.11.03 csütörtök, 22:27:36 »
Idézetet írta: alf - 2011.11.03 csütörtök, 22:17:23
évjárat minimum.de tddi-d van.
Ebben az esetben nincs cmp jeladód,így marad az üzemanyagrendszeri hiba.Csúcs,adagoló,tápszivattyú.
De van Tddi topic,ott kérdezz!
de van ckp. nekem is szharakodott 1-2x. indítás helyett csak villogó izzításjel. köv indításra meg minden rendben
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13561 Dátum:
2011.11.03 csütörtök, 22:43:36 »
Idézetet írta: ronaldinhojr - 2011.11.03 csütörtök, 22:21:43
most vettem észre ott hagytam a forgalmit a szerelőnél!
2001-es ez tuti!
Ebben az évjáratban van már mind a kettő fajta.Na akkor mid van?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13562 Dátum:
2011.11.03 csütörtök, 22:44:32 »
Idézetet írta: ronaldinhojr - 2011.11.03 csütörtök, 22:21:43
most vettem észre ott hagytam a forgalmit a szerelőnél!
2001-es ez tuti!
Ha szerinted van AC PUMPÁD azt holnézték a kocsin.??
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ronaldinhojr
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13563 Dátum:
2011.11.04 péntek, 01:24:54 »
A tanknál hátul!
Meg van a forgalmim!
Mondeo 2.0 Ghia 85KW Diesel
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13564 Dátum:
2011.11.04 péntek, 01:31:34 »
Idézetet írta: ronaldinhojr - 2011.11.04 péntek, 01:24:54
A tanknál hátul!
Meg van a forgalmim!
Mondeo 2.0 Ghia 85KW Diesel
Tddi... rossz topicban jársz.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ronaldinhojr
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13565 Dátum:
2011.11.04 péntek, 01:33:06 »
Tudom köszi , oda is írtam!
Csak volt aki itt is tudott egy két tanácsot adni!
Naplózva
Göndör
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13566 Dátum:
2011.11.04 péntek, 14:59:16 »
SZiasztok!
Segítséget kérnék! Sárbogárd, Székesfehérvér környékén van valaki, vagy tudtok valakit, aki mondeo 2,2 diesel-hez konyít valamit????És esetleg segítene egy autó átvizsgálásában?
Egyszer olvastam olyan hozzászólást, hogy valamennyire meg lehet műszerrel becsülni, mennyit bír még a befecskendező?
?Minden Ford
szervíz tud ilyet nézni?
?
Köszi
Naplózva
Ford Mondeo Turnier 2.2 TDCI Titanium X 155Le 6,2l/100km
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13567 Dátum:
2011.11.04 péntek, 15:30:17 »
írnék vmit ezzel kapcsolatban. nekem már erősen füstölgött az autóm terheléskor és ezzel mentem panaszra oda (ford szervíz). erre rádugták a kütyüt, és helyben nyomogatta a gázt (padlózta!! amitől már önmagában sokkot kaptam) és az alapján minden tökéletesnek tűnt. mondom menet közben kellene nézni, de nem viheti ki a műszert onnan. Na azóta nevetségesnek tartom ezeket a szervizeket és az ilyen diagnózisokat.
Idézetet írta: Göndör - 2011.11.04 péntek, 14:59:16
SZiasztok!
Segítséget kérnék! Sárbogárd, Székesfehérvér környékén van valaki, vagy tudtok valakit, aki mondeo 2,2 diesel-hez konyít valamit????És esetleg segítene egy autó átvizsgálásában?
Egyszer olvastam olyan hozzászólást, hogy valamennyire meg lehet műszerrel becsülni, mennyit bír még a befecskendező?
?Minden Ford
szervíz tud ilyet nézni?
?
Köszi
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13568 Dátum:
2011.11.04 péntek, 18:32:36 »
Bizony én is elvittem és csak az apró hibákat amik el voltak tárolva azokat kitörölte és kész.Én is kérdeztem,hogy nem e lehetne megnézni,hogy milyen állapotban van a befecskendező rendszer de csak azt a választ kaptam,hogy elviekben meg lehet nézni de a gyakorlatban nem.
Idézetet írta: GiN - 2011.11.04 péntek, 15:30:17
írnék vmit ezzel kapcsolatban. nekem már erősen füstölgött az autóm terheléskor és ezzel mentem panaszra oda (ford szervíz). erre rádugták a kütyüt, és helyben nyomogatta a gázt (padlózta!! amitől már önmagában sokkot kaptam) és az alapján minden tökéletesnek tűnt. mondom menet közben kellene nézni, de nem viheti ki a műszert onnan. Na azóta nevetségesnek tartom ezeket a szervizeket és az ilyen diagnózisokat.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13569 Dátum:
2011.11.04 péntek, 20:11:56 »
Idézetet írta: tuza35 - 2011.11.04 péntek, 18:32:36
Bizony én is elvittem és csak az apró hibákat amik el voltak tárolva azokat kitörölte és kész.Én is kérdeztem,hogy nem e lehetne megnézni,hogy milyen állapotban van a befecskendező rendszer de csak azt a választ kaptam,hogy elviekben meg lehet nézni de a gyakorlatban nem.
Erre két megoldás is van.
1. Poharazás. - ilyenkor megmérik a csúcsok résolaj veszteségét, és abból megállapítható a csúcsok hozzávetőleges állapota kb. 15 perc
Elvileg bármelyik Ford szerviz képes erre, sőt, akár Te magad is.
2. Műszeres diagnosztika - ilyenkor próbapadra teszik a csúcsokat egyenként és porlasztási képet kapsz a csúcsok állapotáról és a porlasztás milyenségéről
Kifejezetten erre szakosodott műhely csinálja.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
teo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13570 Dátum:
2011.11.04 péntek, 20:22:51 »
Idézetet írta: Koniman - 2011.11.04 péntek, 20:11:56
Erre két megoldás is van.
1. Poharazás. - ilyenkor megmérik a csúcsok résolaj veszteségét, és abból megállapítható a csúcsok hozzávetőleges állapota kb. 15 perc
Elvileg bármelyik Ford szerviz képes erre, sőt, akár Te magad is.
2. Műszeres diagnosztika - ilyenkor próbapadra teszik a csúcsokat egyenként és porlasztási képet kapsz a csúcsok állapotáról és a porlasztás milyenségéről
Kifejezetten erre szakosodott műhely csinálja.
Gondolom, vásárlásról lehet szó. Nem tapsolna az eladó, ha ki akarná szedni a csúcsokat vétel előtt!
Naplózva
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13571 Dátum:
2011.11.04 péntek, 20:39:02 »
Idézetet írta: Koniman - 2011.11.04 péntek, 20:11:56
Erre két megoldás is van.
1. Poharazás. - ilyenkor megmérik a csúcsok résolaj veszteségét, és abból megállapítható a csúcsok hozzávetőleges állapota kb. 15 perc
Elvileg bármelyik Ford szerviz képes erre, sőt, akár Te magad is.
2. Műszeres diagnosztika - ilyenkor próbapadra teszik a csúcsokat egyenként és porlasztási képet kapsz a csúcsok állapotáról és a porlasztás milyenségéről
Kifejezetten erre szakosodott műhely csinálja.
Fehérváron van a Filep diesel, ők pont ilyet csinálnak.
http://www.filepdiesel.hu/index1.php?menu=tevekenyseg
Vagy kicsit beljebb a Mol kútnál van a Filkorn. Nekik van gyári diag cuccuk. Én hozzájuk szoktam járni. Nem átvágós/lehúzós banda.
http://filkornauto.freewb.hu/
vagy van az Ivanics, de náluk még nem csináltattam semmit.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Göndör
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13572 Dátum:
2011.11.04 péntek, 20:41:08 »
Idézetet írta: teo - 2011.11.04 péntek, 20:22:51
Gondolom, vásárlásról lehet szó. Nem tapsolna az eladó, ha ki akarná szedni a csúcsokat vétel előtt!
Igen vásárlás lenne...És biztosan örülne a mutatványnak.Azt hittem van erre diagnosztikai csoda gép...De ismét bebizonyosodott, hogy csodák márpedig nincsenek.
Akkor mit nézzek meg az autón????Féktárcsák szinte újak, lengés csillapítók is, az elsők 85%-osak, a hátsók 55% körüliek. A km az elvileg 155000...Németországi a gép, de nem töltötte be az 1 évet ott kint. Az első szervíz magyarországon volt, 21000Km-rel. 2-ős tömegűnek hangját nem hallottam még, de gondolom koppan indításkor, leállításkor.Titánium felszereltség, alufelni nem gyári, ad hozzá téli gumit is.
Szal. ennyi.Mit kéne még megnéznem
?
Köszi
Naplózva
Ford Mondeo Turnier 2.2 TDCI Titanium X 155Le 6,2l/100km
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23828
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13573 Dátum:
2011.11.04 péntek, 20:43:10 »
Idézetet írta: teo - 2011.11.04 péntek, 20:22:51
Gondolom, vásárlásról lehet szó. Nem tapsolna az eladó, ha ki akarná szedni a csúcsokat vétel előtt!
én amikor kérdeztem kereskedőtől, akkor egyik sem ellenezte...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13574 Dátum:
2011.11.04 péntek, 21:07:36 »
Idézetet írta: teo - 2011.11.04 péntek, 20:22:51
Gondolom, vásárlásról lehet szó. Nem tapsolna az eladó, ha ki akarná szedni a csúcsokat vétel előtt!
Jolvanna! Csak mondtak mik vannak.
Ezek figyelembe vételével marad a poharazás.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
teo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13575 Dátum:
2011.11.04 péntek, 21:11:08 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.11.04 péntek, 20:43:10
én amikor kérdeztem kereskedőtől, akkor egyik sem ellenezte...
Arany ember mindkettő! ;-)
Naplózva
teo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13576 Dátum:
2011.11.04 péntek, 21:13:23 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.11.04 péntek, 20:43:10
én amikor kérdeztem kereskedőtől, akkor egyik sem ellenezte...
Émmeg olyan jó srác vagyok, hogy mikor nézegettem a mondit a kereskedésben, elvállaltam, hogy ügyelek a cuccra, míg a kereskedő elmegy próbakörözni.
Volt ott sok szép ótó... Fő a bizalom.
Naplózva
lali002
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 66
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13577 Dátum:
2011.11.04 péntek, 21:32:51 »
Idézetet írta: oritomi - 2011.10.28 péntek, 18:42:06
A gondom az, hogy amíg nincs hibajel és minden működik, úgy érzetre is nem úgy lódúl meg a szekér ahogy kellene.
Mintha a turbo nem nyomna eléggé.
Ha dugóznám akkor is maradna a hibajelenség meg az erőtlenség?
Olvastam, hogy van aki dugóz meg sokan nem.pro kontra megoszlanak a vélemények.
Egy relatív sok mérföldes autónál (157ezer mf) mintha nem javasolták volna a dugózást.
De valaki kiokíthatna,aki pró a témában akár privátba is jöhet.
Szia,
itt van egy másik link:
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-2-2-DIESEL-EGR-VALVE-BRAND-NEW-/150680249067?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item23153e22eb
Egy másik felhasználó az ebay-en 100 Fontért árulta, mert nekem is kellett a 2.2 tdci ST-be. Egyből rá is csaptam. Megkaptam a csomagot 5 nap után, full gyári EGR volt. Biztos leesett valahol a kamionról! :-)
Naplózva
2006. Mondeo 2.2 ST Tdci (Performance Blue)
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13578 Dátum:
2011.11.04 péntek, 22:41:21 »
Idézetet írta: Göndör - 2011.11.04 péntek, 20:41:08
Igen vásárlás lenne...És biztosan örülne a mutatványnak.Azt hittem van erre diagnosztikai csoda gép...De ismét bebizonyosodott, hogy csodák márpedig nincsenek.
Akkor mit nézzek meg az autón????Féktárcsák szinte újak, lengés csillapítók is, az elsők 85%-osak, a hátsók 55% körüliek. A km az elvileg 155000...Németországi a gép, de nem töltötte be az 1 évet ott kint. Az első szervíz magyarországon volt, 21000Km-rel. 2-ős tömegűnek hangját nem hallottam még, de gondolom koppan indításkor, leállításkor.Titánium felszereltség, alufelni nem gyári, ad hozzá téli gumit is.
Szal. ennyi.Mit kéne még megnéznem
?
Köszi
Próbakörnél vidd el olyan helyre ahol elég nagy emelkedő van és gfelfele gyorsíts vele de rendesen.Ha *** a csúcs levált ilyen terheléskor már volt benne részem.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13579 Dátum:
2011.11.04 péntek, 23:39:19 »
Idézetet írta: Göndör - 2011.11.04 péntek, 14:59:16
SZiasztok!
Segítséget kérnék! Sárbogárd, Székesfehérvér környékén van valaki, vagy tudtok valakit, aki mondeo 2,2 diesel-hez konyít valamit????És esetleg segítene egy autó átvizsgálásában?
Egyszer olvastam olyan hozzászólást, hogy valamennyire meg lehet műszerrel becsülni, mennyit bír még a befecskendező?
?Minden Ford
szervíz tud ilyet nézni?
?
Köszi
Egy ilyen diagot csak terhelés alatt lehet csinálni, azaz menet közben. Akikkel csináltuk azok tudjk mit jelent. (Érd 6-os emelkedő
) Na ezt nem fogják neked megcsinálni egy szervizben mert nem éri meg nekik vagy ha kiszámláznák akkor neked nem érné meg. Mert ez idő sok értékes idő.
Naplózva
Göndör
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13580 Dátum:
2011.11.05 szombat, 06:34:19 »
Üdv!
Egy 2006-os Titánium felszereltségű 2.2TDCI-ben lehet olyan navi, ami csak beszél, és kiírja, hogy jobbra balra????2DIN-es navi van benne, (szerintem monochrom) olyan zöldes hátterű, és csak írja, esetleg mondja (ezeket nem próbáltam csak az eladó mondta) az itiner szövegét.
NEkem ez gyanús, hogy 2006-ban ilyen volt benne.
Mit gondoltok?
KÖszi
Naplózva
Ford Mondeo Turnier 2.2 TDCI Titanium X 155Le 6,2l/100km
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13581 Dátum:
2011.11.05 szombat, 09:17:23 »
Idézetet írta: Göndör - 2011.11.05 szombat, 06:34:19
Üdv!
Egy 2006-os Titánium felszereltségű 2.2TDCI-ben lehet olyan navi, ami csak beszél, és kiírja, hogy jobbra balra????2DIN-es navi van benne, (szerintem monochrom) olyan zöldes hátterű, és csak írja, esetleg mondja (ezeket nem próbáltam csak az eladó mondta) az itiner szövegét.
NEkem ez gyanús, hogy 2006-ban ilyen volt benne.
Mit gondoltok?
KÖszi
Igen, létezik
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Göndör
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13582 Dátum:
2011.11.05 szombat, 19:24:16 »
Idézetet írta: wyctor - 2011.11.05 szombat, 09:17:23
Igen, létezik
Igen, pont ilyen.Közben rákerestem több mondeóra, és rájöttem.Köszönöm.
Naplózva
Ford Mondeo Turnier 2.2 TDCI Titanium X 155Le 6,2l/100km
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13583 Dátum:
2011.11.05 szombat, 21:11:36 »
szép estét!ma furcsa tulajdonságát fedeztem fel a gépnek!nem örültem neki.remélem tudtok segiteni!a történet a következö...rádugtam a kod törlö kütyüt a gépre,majd elinditottam a modiag-ot.gondoltam kitörlöm a hibakodomat.meg is történt,mikor is nézegettem az adatokat,hömérsékleteket,arra lettem figyelmes hogy alapjáraton mintha löködnék kicsit a kocsit.gondoltam ezt megnézem ha már rá vagyok kapcsolodva...és az üzemanyagnyomásom drasztikusan ugrál!a normál érték olyan 30000 kpa.ez körül mocorog folyamatosan.de amikor jönnek a rángatások,leesik olyan 12000-15000-22000 körüli értékekre is.majd vissza de ez csak pár pillanatig.majd beáll normálisra és ujra jönnek a rángatások...ilyenkor a fordulatszám is lejjebb esik kicsit.de ezek csak állo helyzetben vannak!menet közben ha elengedem a gázt,akkor szépen beáll normálisra és nem ingadozik!mi lehet a probléma?segitsetek!köszi.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13584 Dátum:
2011.11.05 szombat, 21:37:42 »
Idézetet írta: waver - 2011.11.05 szombat, 21:11:36
szép estét!ma furcsa tulajdonságát fedeztem fel a gépnek!nem örültem neki.remélem tudtok segiteni!a történet a következö...rádugtam a kod törlö kütyüt a gépre,majd elinditottam a modiag-ot.gondoltam kitörlöm a hibakodomat.meg is történt,mikor is nézegettem az adatokat,hömérsékleteket,arra lettem figyelmes hogy alapjáraton mintha löködnék kicsit a kocsit.gondoltam ezt megnézem ha már rá vagyok kapcsolodva...és az üzemanyagnyomásom drasztikusan ugrál!a normál érték olyan 30000 kpa.ez körül mocorog folyamatosan.de amikor jönnek a rángatások,leesik olyan 12000-15000-22000 körüli értékekre is.majd vissza de ez csak pár pillanatig.majd beáll normálisra és ujra jönnek a rángatások...ilyenkor a fordulatszám is lejjebb esik kicsit.de ezek csak állo helyzetben vannak!menet közben ha elengedem a gázt,akkor szépen beáll normálisra és nem ingadozik!mi lehet a probléma?segitsetek!köszi.
Real szenzoroddal lesz a gond szerintem vagy a szivattyúban a szelep ha nyomás ingadozás van szerintem.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13585 Dátum:
2011.11.05 szombat, 21:46:06 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.11.05 szombat, 21:37:42
Real szenzoroddal lesz a gond szerintem vagy a szivattyúban a szelep ha nyomás ingadozás van szerintem.
ezek orvosolhatoak?az befolyásolhatja hogy egy küberl box van a rail senzoron?
és a szivattyuban milyen szelep okozhatja ezt?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13586 Dátum:
2011.11.05 szombat, 21:48:07 »
Idézetet írta: waver - 2011.11.05 szombat, 21:46:06
ezek orvosolhatoak?az befolyásolhatja hogy egy küberl box van a rail senzoron?
és a szivattyuban milyen szelep okozhatja ezt?
Én úgytudom,hpogy ott van becsapva a tunningolásnál.Szelepet lehet cserélni a szivattyúban.Azon a boxon nem tudsz esetleg állítani??
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13587 Dátum:
2011.11.05 szombat, 21:54:44 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.11.05 szombat, 21:48:07
Én úgytudom,hpogy ott van becsapva a tunningolásnál.Szelepet lehet cserélni a szivattyúban.Azon a boxon nem tudsz esetleg állítani??
de tudok állitani.0-9ig.most 7esen van.megprobálom hogy holnap lejjebb veszem.aztán megnézem akkor is.és drága egy olyan szelep?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13588 Dátum:
2011.11.05 szombat, 21:57:08 »
Idézetet írta: waver - 2011.11.05 szombat, 21:54:44
de tudok állitani.0-9ig.most 7esen van.megprobálom hogy holnap lejjebb veszem.aztán megnézem akkor is.és drága egy olyan szelep?
Hát múltkor is valakinek ez volt a probléma de nem volt neki 100%.Amúgy azt hiszem 60 körül van.A real cső bontott 34 újban 100 körül.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13589 Dátum:
2011.11.05 szombat, 22:06:52 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.11.05 szombat, 21:57:08
Hát múltkor is valakinek ez volt a probléma de nem volt neki 100%.Amúgy azt hiszem 60 körül van.A real cső bontott 34 újban 100 körül.
erre most nincs pénzem.még jo hgy kapni...
elöször megprobálok állitani rajta.de he mégse ez akkor lehet belöle bajom késöbb?vagy csak ennyi lesz késöbb is?menet közben nem csinálja csak állo hejzetben alapjáraton!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13590 Dátum:
2011.11.05 szombat, 22:09:34 »
Idézetet írta: waver - 2011.11.05 szombat, 22:06:52
erre most nincs pénzem.még jo hgy kapni...
elöször megprobálok állitani rajta.de he mégse ez akkor lehet belöle bajom késöbb?vagy csak ennyi lesz késöbb is?menet közben nem csinálja csak állo hejzetben alapjáraton!
Még egy próbát megér pucold ki a maf szenzort/légtömegmérő/.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13591 Dátum:
2011.11.05 szombat, 22:16:54 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.11.05 szombat, 22:09:34
Még egy próbát megér pucold ki a maf szenzort/légtömegmérő/.
az befolyásolhatja az üzemanyag nyomás értékét?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13592 Dátum:
2011.11.05 szombat, 22:18:31 »
Idézetet írta: waver - 2011.11.05 szombat, 22:16:54
az befolyásolhatja az üzemanyag nyomás értékét?
Hátha nincs elég levegő képzés.?Off autónál ez miatt felsem pörgött a motor.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13593 Dátum:
2011.11.05 szombat, 22:20:26 »
Idézetet írta: waver - 2011.11.05 szombat, 21:46:06
ezek orvosolhatoak?az befolyásolhatja hogy egy küberl box van a rail senzoron?
és a szivattyuban milyen szelep okozhatja ezt?
Elméletileg nem, mert a küberlnél megmarad az ECU saját védelme (ezért is dob egy küberl néha vészüzemmódot)
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13594 Dátum:
2011.11.05 szombat, 22:31:58 »
Idézetet írta: stealt - 2011.11.05 szombat, 22:20:26
Elméletileg nem, mert a küberlnél megmarad az ECU saját védelme (ezért is dob egy küberl néha vészüzemmódot)
hmm.... akkor szerinted mit tudnék tenni?
valami ötlet?
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13595 Dátum:
2011.11.05 szombat, 22:37:59 »
Idézetet írta: waver - 2011.11.05 szombat, 22:31:58
hmm.... akkor szerinted mit tudnék tenni?
valami ötlet?
A küberl csak a nyomással játszadozik. Első blikkre azt saccolom hogy a rail szenzor körül kel kapirgálnod.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13596 Dátum:
2011.11.05 szombat, 22:44:54 »
Idézetet írta: stealt - 2011.11.05 szombat, 22:37:59
A küberl csak a nyomással játszadozik. Első blikkre azt saccolom hogy a rail szenzor körül kel kapirgálnod.
Ezt már írtam.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27029
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13597 Dátum:
2011.11.06 vasárnap, 14:51:38 »
Ha a negy izziton osszesen merek 40A koruli aramot, akkor jol sejtem, hogy ketto kozuluk halott lehet? Emlekeim szerint 250W darabja, ugyhogy a 40A eppen kb. 500 W-ot ad ki 12V-nal.
Masik kerdes, hogy hosszabb allas (legalabb 8-10 ora, egesz ejszaka) utan egy szurke poffenessel indul az auto, utana viszont semmi. Ez mitol lehet?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
teo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13598 Dátum:
2011.11.06 vasárnap, 15:17:03 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.11.06 vasárnap, 14:51:38
Ha a negy izziton osszesen merek 40A koruli aramot, akkor jol sejtem, hogy ketto kozuluk halott lehet? Emlekeim szerint 250W darabja, ugyhogy a 40A eppen kb. 500 W-ot ad ki 12V-nal.
Masik kerdes, hogy hosszabb allas (legalabb 8-10 ora, egesz ejszaka) utan egy szurke poffenessel indul az auto, utana viszont semmi. Ez mitol lehet?
AndyA
Egy izzító 8-10 A között vesz fel.
Mivel mérsz ekkora áramot?
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13599 Dátum:
2011.11.06 vasárnap, 15:32:44 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.11.06 vasárnap, 14:51:38
Ha a negy izziton osszesen merek 40A koruli aramot, akkor jol sejtem, hogy ketto kozuluk halott lehet? Emlekeim szerint 250W darabja, ugyhogy a 40A eppen kb. 500 W-ot ad ki 12V-nal.
Masik kerdes, hogy hosszabb allas (legalabb 8-10 ora, egesz ejszaka) utan egy szurke poffenessel indul az auto, utana viszont semmi. Ez mitol lehet?
AndyA
Tisztelt Fórumtárs!
Én az izzitó gyertyákat külön külön ellenőrizném le. A bekapcsoláskor az induló 18-20 A áramerősség, az izzitás során le kell csökkenjen 8-10 A- ra darabonként. Ha az izzitás vég fázisában mértél 40 A-t, akkor a gyertyáid valószinüen jól müködnek. A külön-külön történö ellenállás, és áramerősség, ellenörzésével, a helyes müködés minden kétséget kizáróan megállapitható.
Tisztelettel László!
külön -külön történő ellenörzéssel
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Oldalak:
1
...
265
266
267
268
269
270
271
[
272
]
273
274
275
276
277
278
279
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ