Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 03:48:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 269 270 271 272 273 274 275 [276] 277 278 279 280 281 282 283 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14684879 alkalommal)
0 Felhasználó és 22 vendég van a témában
lkiss2
Vendég
« Új hozzászólás #13750 Dátum: 2011.11.13 vasárnap, 11:23:58 »

Csak hibakód van,vagy vészüzem is?
Ha van vészüzem,akkor nem a tisztaságával van gond.Hanem tönkrement az elektronikája!
http://mondeo.hu/index.php?topic=5198.0

Most csak hibakod van, de volt mar veszuzem is. Vik megnezte, es azt mondja nehezen jar es kicsit akad is a turbo allito rudja. Szerinte az elektronika egyelore rendben van, de elobb utobb be fog egni, ha igy hasznaljuk. Ezert is egettem ki a turbot eloszor autopalyan nagy fordulattal. Par hetig segitett is, ezert is tunik logokusnak, hogy nem az elektronika a gond.
Kosz a linket. En is raleltem mar, csak eloszor a takaritas tunik logikusabbnak, bar joval dragabbnak :-( Raadasul Vik tanacsai mindig bejottek.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #13751 Dátum: 2011.11.13 vasárnap, 11:52:18 »

Most csak hibakod van, de volt mar veszuzem is. Vik megnezte, es azt mondja nehezen jar es kicsit akad is a turbo allito rudja. Szerinte az elektronika egyelore rendben van, de elobb utobb be fog egni, ha igy hasznaljuk. Ezert is egettem ki a turbot eloszor autopalyan nagy fordulattal. Par hetig segitett is, ezert is tunik logokusnak, hogy nem az elektronika a gond.
Kosz a linket. En is raleltem mar, csak eloszor a takaritas tunik logikusabbnak, bar joval dragabbnak :-( Raadasul Vik tanacsai mindig bejottek.
Az a baj,hogy ha akad a geometria állítás,akkor több mint esélyes az elektronika elhalálozása.
Amúgy a turbót kilehet takaríttatni 15-20 e ft,csak el kell vinni nekik kézben. szomoru1 pl  www.turbogyar.hu
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #13752 Dátum: 2011.11.13 vasárnap, 13:29:05 »

Megéri ledugózni,mert az a tuti!Amúgy azt nem tudom,hogy nem-e állna ki vészüzemre miatta....
Nem álll ki az EURO4-es MK3 vészüzemre. Tapasztalat. Sőt az MK4 is simán megy EGR lehúzott csatival. Sőt jobban megy  eljen hehe
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
teo
Vendég
« Új hozzászólás #13753 Dátum: 2011.11.13 vasárnap, 17:56:56 »

Nem álll ki az EURO4-es MK3 vészüzemre. Tapasztalat. Sőt az MK4 is simán megy EGR lehúzott csatival. Sőt jobban megy  eljen hehe

Ez így túl szép! Nem lehet!  wow1
Ha álló motornál húzom le, az garancia, hogy zárva van (és úgy is marad)?
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #13754 Dátum: 2011.11.13 vasárnap, 18:02:17 »

Most csak hibakod van, de volt mar veszuzem is. Vik megnezte, es azt mondja nehezen jar es kicsit akad is a turbo allito rudja. Szerinte az elektronika egyelore rendben van, de elobb utobb be fog egni, ha igy hasznaljuk. Ezert is egettem ki a turbot eloszor autopalyan nagy fordulattal. Par hetig segitett is, ezert is tunik logokusnak, hogy nem az elektronika a gond.
Kosz a linket. En is raleltem mar, csak eloszor a takaritas tunik logikusabbnak, bar joval dragabbnak :-( Raadasul Vik tanacsai mindig bejottek.

Nekem tavaj volt hasonló jelenség. Néha a hidegben első indítás után még alapjáraton vészüzemre kapcsolt a kocsi. Kicsit járt(fél-1perc) majd újra indítottam akkor meg ment simán utánna nem volt már vészüzem. Nekem is elektromos a turbóm. Nállam az jelentette a megoldást, hogy meghuzattam párszor autópályán 3000-3500 fordula(szigoruan meleg motornál), illetve az, hogy kézzel megjárattam a turbón a geometria állító rudazatot. Ezt úgy tudod, hogy leszeded a biztosító gyűrűt egy csavarhúzóval az elektronikán lévő állítóról. Utánna vinom mozdulatokkal megjáratod. Ha érzed, hogy nem egyenletesen, finoman jár akkor szorul -ez bazi nagy igazság volt-. Nem tudom, hogy létezik-e valami olyan tisztító lögyi ami le tudja oldani a turbóról is kokszot és nem kell hozzá leszedni a turbót. Talán a cataclean tud ilyet, mivel a katalizátort is tisztatja.http://cataclean.sk/hu/mukodes.html
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #13755 Dátum: 2011.11.13 vasárnap, 20:52:06 »

Sziasztok!
Valaki segítsen nekem. Van egy Ford Mondeo 2.0 TDCI autóm. Az autó problémái a következők.
Fura a hangja és rázza az egész autót elvittük egy szerelőhöz és azt mondta 3-as hengerel van valami de lehet hogy csak a porlasztóban van a hiba.
(Számítógépen nézte) Elvitte egy másik szerelőhöz (a szerelő)hogy ő jobban ért hozzá. Még ***abb lett az autónk volt hogy menet közben leállt.
Mind a 4 porlasztót kicserélte a szemét rosszakra. Vettünk porlasztókat ami 260 ezerbe került. Persze nem az előző szerelőhöz vittük az autót.
Megbízhatóbb szerelőhöz aki kicserélte nekünk a porlasztót számítógépen megnézte az autót. A számítógép kimutatta hogy a 3-as henger nem megy és
még a turbó sem működik.Az autó annyiban jobb lett hogy most jobban gyorsul és nem áll le egyfolytában. De bejött a hideg és most egyáltalán nem
indul 2 napja. Valaki aki ért hozzá segítsen, mert a szerelő ehhez már nem ért. falbav falbav

esetleg az izzito gyertyakat nezzetek meg!
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #13756 Dátum: 2011.11.13 vasárnap, 21:37:26 »

Tiszteletem!

Augusztusban 2 hétre rá, hogy megvettem az autót autópályán elszállt a turbó, izzítólámpa villog. Ford Vagép-be el. Szerelő mondta, hogy 1-es porlasztó előkopás jelző vagy mi, és majd cserélni kell. 5 Mátyás királyért cserébe kiszedte a jelet, és mondta, hogy mehetek vele nyugodtan, de ha legközelebb beköpi a jelet majd cserélni kell. Hát eljött a nap, hogy előjött a jel. Turbó el, lámpa villog, szinte a semmiből, semmi extrémet nem csináltam pedig most. Lényegtelen. Porlasztószerzésről ki mit tud. Árkategóriában hol mozog? Autóalkatrészes boltban nem is lehet beszerezni ugye? :S Csak szakszervízektől gonodolom :O
Hallottam, hogy lehet felújíttatni a porlasztót olcsón, abba annyira nem bízok, meg a szaki mondta anno, hogy 80 a gyári beszereléssel 96. Valaki tud még valami más lehetőséget, vagy az előbb felsoroltak is máshogy vannak?
Válaszotokat előre is köszönöm!  worship worship worship
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
waver
Vendég
« Új hozzászólás #13757 Dátum: 2011.11.13 vasárnap, 21:38:43 »

üdv.multkor irtam hogy vannak uj problémák a kocsiban.apro kis löködések az alapjáraton,és hogy leesik az üzemanyagnyomásom olyankor.meg lett az oka.mindenki porlasztora tippelt.hát nem az... hideg van a küberl boxnak.pedig rákérdeztem ha jol emléxek... Smiley akkor azt a kis lökdösődést abbahagyta.után a jött az a jelenség hogy 1200-1500 as fordulat közt mintha torpanni akart volna moci,mintha kimaradt volna valami befecskendezés...nem hagyta békén az agytekervényeimet a dolog.lekötöttem a küberl box-ot...és minden beállt normálisra!nincs lökdösödés és torpanás és befecskendezés nyomás esés sem.remélem nem is lesz mostanság.egyszerü lett... megfázott a tuning box.nem birja a hideget. Smiley üdv.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13758 Dátum: 2011.11.13 vasárnap, 21:41:39 »

üdv.multkor irtam hogy vannak uj problémák a kocsiban.apro kis löködések az alapjáraton,és hogy leesik az üzemanyagnyomásom olyankor.meg lett az oka.mindenki porlasztora tippelt.hát nem az... hideg van a küberl boxnak.pedig rákérdeztem ha jol emléxek... Smiley akkor azt a kis lökdösődést abbahagyta.után a jött az a jelenség hogy 1200-1500 as fordulat közt mintha torpanni akart volna moci,mintha kimaradt volna valami befecskendezés...nem hagyta békén az agytekervényeimet a dolog.lekötöttem a küberl box-ot...és minden beállt normálisra!nincs lökdösödés és torpanás és befecskendezés nyomás esés sem.remélem nem is lesz mostanság.egyszerü lett... megfázott a tuning box.nem birja a hideget. Smiley üdv.
Na akkor én most hátradölök mert én ezzel kezdtem és nem a pcsúccsal.Bejött!! eljen
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13759 Dátum: 2011.11.13 vasárnap, 21:42:35 »

Tiszteletem!

Augusztusban 2 hétre rá, hogy megvettem az autót autópályán elszállt a turbó, izzítólámpa villog. Ford Vagép-be el. Szerelő mondta, hogy 1-es porlasztó előkopás jelző vagy mi, és majd cserélni kell. 5 Mátyás királyért cserébe kiszedte a jelet, és mondta, hogy mehetek vele nyugodtan, de ha legközelebb beköpi a jelet majd cserélni kell. Hát eljött a nap, hogy előjött a jel. Turbó el, lámpa villog, szinte a semmiből, semmi extrémet nem csináltam pedig most. Lényegtelen. Porlasztószerzésről ki mit tud. Árkategóriában hol mozog? Autóalkatrészes boltban nem is lehet beszerezni ugye? :S Csak szakszervízektől gonodolom :O
Hallottam, hogy lehet felújíttatni a porlasztót olcsón, abba annyira nem bízok, meg a szaki mondta anno, hogy 80 a gyári beszereléssel 96. Valaki tud még valami más lehetőséget, vagy az előbb felsoroltak is máshogy vannak?
Válaszotokat előre is köszönöm!  worship worship worship
Ford-tól rndeltem kintről behozva 70e/db.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #13760 Dátum: 2011.11.13 vasárnap, 22:45:58 »

Ford-tól rndeltem kintről behozva 70e/db.

kösz kösz eljen
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13761 Dátum: 2011.11.13 vasárnap, 23:01:28 »

kösz kösz eljen
Poharaztátok már a csúcsokat???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #13762 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 07:21:41 »

Poharaztátok már a csúcsokat???


én kezem ilyen tevékenységet még nem végeztettünk. előző tulajt se tudom. mit takar a poharazás?
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #13763 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 08:12:25 »

Ez így túl szép! Nem lehet!  wow1
Ha álló motornál húzom le, az garancia, hogy zárva van (és úgy is marad)?
Hogyne lehetne  eljen. Annyi csak a kritérium, hogy tiszta legyen az EGR szelep, mert amennyiben nem az akkor álló motornál sem zár vissza tökéletesen!
Utána meg mivel nem kap cuflát az elektromos EGR rugó ellenében nemigen fog kinyitni  eljen
Üdv, T.
 
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Tofipapa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #13764 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 08:17:57 »

Porlasztó felújítós Hajdúböszörmény Polgári u. Tel:06 20 9265890 állítólag a megyéből ide hordják / korrekt /
Naplózva

FORD MONDEO 2.2 TDCi Ghia Executive 2005 155LE 4 ajtós, szedán EGR Off  INA/+36 20 98 19 535/
waver
Vendég
« Új hozzászólás #13765 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 09:06:17 »

Na akkor én most hátradölök mert én ezzel kezdtem és nem a pcsúccsal.Bejött!! eljen

 worship worship Wink jaja.de azért biztos ami biztos ma megpoharaztatom öket.addig ugyse nyugszok meg...
Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #13766 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 10:35:50 »

Hogyne lehetne  eljen. Annyi csak a kritérium, hogy tiszta legyen az EGR szelep, mert amennyiben nem az akkor álló motornál sem zár vissza tökéletesen!
Utána meg mivel nem kap cuflát az elektromos EGR rugó ellenében nemigen fog kinyitni  eljen
Üdv, T.
 

Hát, ezt kipróbálom! Ugyan, egy éve volt takarítva, de bízom benne, jobb lesz.  wave
Naplózva
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #13767 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 12:59:34 »

Hogyne lehetne  eljen. Annyi csak a kritérium, hogy tiszta legyen az EGR szelep, mert amennyiben nem az akkor álló motornál sem zár vissza tökéletesen!
Utána meg mivel nem kap cuflát az elektromos EGR rugó ellenében nemigen fog kinyitni  eljen
Üdv, T.
 
Kb. hány km után dobja a hibát?
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #13768 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 13:50:38 »

Kb. hány km után dobja a hibát?
Csati lehúzásnál nem kilométer függő elektromos EGR-nél a hiba jelzése.
Minden 3. indításnál bejön a MIL lámpa szomoru1 De engem pl nem zavar, majd kiég   nyes Wink
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13769 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 14:15:55 »

én kezem ilyen tevékenységet még nem végeztettünk. előző tulajt se tudom. mit takar a poharazás?
rÉSOLAJ VESZTESÉG MÉRÉS.Szervízben vagy a szerelőd megtudja mérni 5 perces dolog.Ebből meglehet állapítani a pcsúcsok állapotát.Kiindulásnak jó.Ha nagyon rossz akkor úgyis látják mint nálam ha kevésbé akkor ellehet vinni padra bevizsgáltatni milyen a porlasztása.Ez tuti eredmény.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
teo
Vendég
« Új hozzászólás #13770 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 19:58:39 »

Csati lehúzásnál nem kilométer függő elektromos EGR-nél a hiba jelzése.
Minden 3. indításnál bejön a MIL lámpa szomoru1 De engem pl nem zavar, majd kiég   nyes Wink

Így lett. Lehúztam. Megjött a mil is. Holnap reggel kiderül, mire megyek vele.
Naplózva
lkiss2
Vendég
« Új hozzászólás #13771 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 21:22:31 »

Alf, NemTom

Kosz a tippeket.
A turbo rud ugy akadt kicsit, hogy le volt kotve az elektronikarol, valszeg a koromtol. Pont a turbogyarat neztem ki en is, mert kozel van hozzank. Szedett mar le valaki turbot? Mennyire macera ez?
Jo otlet ez az adalek. Azert probalok majd keresni direkt turbot tisztito adalekot.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #13772 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 21:58:47 »

Alf, NemTom

Kosz a tippeket.
A turbo rud ugy akadt kicsit, hogy le volt kotve az elektronikarol, valszeg a koromtol. Pont a turbogyarat neztem ki en is, mert kozel van hozzank. Szedett mar le valaki turbot? Mennyire macera ez?
Jo otlet ez az adalek. Azert probalok majd keresni direkt turbot tisztito adalekot.

Szia!

A turbót leszedni, mivel a kipuff öntvény házzal van együtt nem olyan egyszerű (csak gondolom, mert én nem mertem vállalkozni rá).
Nálam is volt rudazat szorulás. Egyrészt a tengely melett kapott egy kis kenőanyagot (azt nem tudom mi volt, azt a szerelő biztosította), másik dolog meg az volt, hogy lazítva lett a katalizátor felső 4 db csavarja annyira, hogy egy klímatisztító csöve beférjen és azon keresztűl lett betolva fegyverolaj spray vastagon, közben mozgatva lett a rudazattal a geo állítás. Ez jól fellazította. Mondjuk indítást követő percekben volt füst, míg kiégett ez az anyag  Wink
Esetleg megpróbálod.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #13773 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 22:26:36 »

Alf, NemTom

Kosz a tippeket.
A turbo rud ugy akadt kicsit, hogy le volt kotve az elektronikarol, valszeg a koromtol. Pont a turbogyarat neztem ki en is, mert kozel van hozzank. Szedett mar le valaki turbot? Mennyire macera ez?
Jo otlet ez az adalek. Azert probalok majd keresni direkt turbot tisztito adalekot.
copás.kúva nagy copás.Az egr hűtőt is lekell bontani,lekell engedni a fagyállót.egy tízest fizettem volna egy szerelőnek,hogy bontsa le.4órát kepesztettem az aknában a leszedéssel.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #13774 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 22:28:37 »

üdv.multkor irtam hogy vannak uj problémák a kocsiban.apro kis löködések az alapjáraton,és hogy leesik az üzemanyagnyomásom olyankor.meg lett az oka.mindenki porlasztora tippelt.hát nem az... hideg van a küberl boxnak.pedig rákérdeztem ha jol emléxek... Smiley akkor azt a kis lökdösődést abbahagyta.után a jött az a jelenség hogy 1200-1500 as fordulat közt mintha torpanni akart volna moci,mintha kimaradt volna valami befecskendezés...nem hagyta békén az agytekervényeimet a dolog.lekötöttem a küberl box-ot...és minden beállt normálisra!nincs lökdösödés és torpanás és befecskendezés nyomás esés sem.remélem nem is lesz mostanság.egyszerü lett... megfázott a tuning box.nem birja a hideget. Smiley üdv.
A pára.Az baxxa át az elektronikát.Lekell jól tömíteni!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13775 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 22:31:10 »

A pára.Az baxxa át az elektronikát.Lekell jól tömíteni!
Ja, műanyag zacsi és szigetelőszalag sokat segít  vigyor3
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13776 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 22:59:49 »

copás.kúva nagy copás.Az egr hűtőt is lekell bontani,lekell engedni a fagyállót.egy tízest fizettem volna egy szerelőnek,hogy bontsa le.4órát kepesztettem az aknában a leszedéssel.
te leengedted, de amúgy nem szükséges Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #13777 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 23:36:42 »

copás.kúva nagy copás.Az egr hűtőt is lekell bontani,lekell engedni a fagyállót.egy tízest fizettem volna egy szerelőnek,hogy bontsa le.4órát kepesztettem az aknában a leszedéssel.

En szedtem le turbot!! tenyleg nagy sziiivas!!! Smiley
nem volt aknam, csak az emelo es a tarto bakok! Smiley katalizator le, viz, levego csovek...
mind1 jo buli volt az egesz napomat ra szantam (kellett) mert biztosra akartam menni!

a lenyeg hogy az uj (felujitott) turbom mintha nekem is rosszalkodna! ugy tunik mint ha a vakumszeleppel nem lenne osszehangolva rendessen! - erre van valakinek tipp??
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #13778 Dátum: 2011.11.15 kedd, 08:18:19 »

te leengedted, de amúgy nem szükséges Wink
De ahhoz, hogy mint felesleges elem (EGR hűtő=felesleges nehezék).. vigyor3 eltávolítsa ahhoz kell leengedni a fagyállóból.  Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #13779 Dátum: 2011.11.15 kedd, 12:08:49 »

Na a hétvégén lecseréltem a szervószíjat. Hát a régi összevissza repedezett volt csoda, hogy bírta.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #13780 Dátum: 2011.11.15 kedd, 18:19:38 »

A szíjfeszítők görgőit nem lehet külön kapni sehol (2.0 TDCi)?  Vagy a csapágyat kiszedni, hogy a műanyag ne sérüljön? Mer elég durva hogy több mint 50.000 ft 1db feszítő kompletten...
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #13781 Dátum: 2011.11.15 kedd, 18:30:24 »

Szia nézd meg itt.SKF de szettben van és olcsó.
http://www.max-car.hu/index.php?tipus=01&balkatid=04&balkatm=Motor

A szíjfeszítők görgőit nem lehet külön kapni sehol (2.0 TDCi)?  Vagy a csapágyat kiszedni, hogy a műanyag ne sérüljön? Mer elég durva hogy több mint 50.000 ft 1db feszítő kompletten...
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #13782 Dátum: 2011.11.15 kedd, 18:36:49 »

Szia nézd meg itt.SKF de szettben van és olcsó.
http://www.max-car.hu/index.php?tipus=01&balkatid=04&balkatm=Motor

Igen, és nagyon jó minőség a Gates is, és minden benne van 33500-ért...az tényleg jó ár.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #13783 Dátum: 2011.11.15 kedd, 18:41:04 »

Szia nézd meg itt.SKF de szettben van és olcsó.
http://www.max-car.hu/index.php?tipus=01&balkatid=04&balkatm=Motor


Oké de havernak csak a 2 görgő kéne, ami elvileg kijönne összesen kb 14-16.000ből normál esetben. És szerencsére itt a linkelt oldalon van is az egyik görgő külön, márcsak a generátorét kéne megtalálni, de biztos ahhoz is kapható valahol külön akkor.
Köszi!
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #13784 Dátum: 2011.11.15 kedd, 18:49:17 »

A szíjfeszítők görgőit nem lehet külön kapni sehol (2.0 TDCi)?  Vagy a csapágyat kiszedni, hogy a műanyag ne sérüljön? Mer elég durva hogy több mint 50.000 ft 1db feszítő kompletten...

Kapható külön görgő mindegyik:
Ez az egyik:
http://www.cromax.hu/index.php?katid=46399038&termek_al_id=9246&katnev=Kisebbik
Ez a másik, de ez jó a "balta alakú rugós feszítő szerkezetre is, annyi a trükje, hogy a közepén lévő távtartót az eredeti feszítőgörgőről át kell tenni, vagy valami ilyesmi, már nem emlékszem pontosan. Ebben az esetben ebből 2db kell.
http://www.cromax.hu/index.php?katid=46370763&termek_al_id=9245&katnev=Diesel
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #13785 Dátum: 2011.11.15 kedd, 18:51:15 »

Igen, és nagyon jó minőség a Gates is, és minden benne van 33500-ért...az tényleg jó ár.

Tényleg jó, de vajon ebben mind a 2 fesztőgörgő (generátoré és a vízpumpa+szervóé) bennevan, vagy csak az az 1db ami a feszítőn van?
http://www.max-car.hu/index.php?tipus=01&balkatid=04&balkatm=Motor#nogo
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #13786 Dátum: 2011.11.15 kedd, 18:53:07 »

Nem csak a c...x létezik.De ez az én véleményen.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #13787 Dátum: 2011.11.15 kedd, 18:56:00 »

Kapható külön görgő mindegyik:
Ez az egyik:
http://www.cromax.hu/index.php?katid=46399038&termek_al_id=9246&katnev=Kisebbik
Ez a másik, de ez jó a "balta alakú rugós feszítő szerkezetre is, annyi a trükje, hogy a közepén lévő távtartót az eredeti feszítőgörgőről át kell tenni, vagy valami ilyesmi, már nem emlékszem pontosan. Ebben az esetben ebből 2db kell.
http://www.cromax.hu/index.php?katid=46370763&termek_al_id=9245&katnev=Diesel

Na köszi, mostmár tetszés szerint megtalálja a megoldást majd haver!  worship
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #13788 Dátum: 2011.11.15 kedd, 19:04:31 »

Nem csak a c...x létezik.De ez az én véleményen.

Ha ezt nekem írtad, akkor annyit reagálnék rá, hogy ez így van, de egyelőre, általam ismert oldalak közül, nekik van nagyobb képes adatbázisuk. Árban messze nem a legjobbak. Érdemes körbenézni máshol is.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #13789 Dátum: 2011.11.15 kedd, 19:06:46 »

Tényleg jó, de vajon ebben mind a 2 fesztőgörgő (generátoré és a vízpumpa+szervóé) bennevan, vagy csak az az 1db ami a feszítőn van?
http://www.max-car.hu/index.php?tipus=01&balkatid=04&balkatm=Motor#nogo

A vízpumpa az a generátorral ellentétes oldalon van.(motor jobb oldalán, ha szemben állsz a kocsival) Az azon lévő görgőre ez a jó és olcsó megoldás:
http://www.mondeo.hu/wiki/index.php/Szervószíj_feszítő_görgő_átalakítás_-_TDCi
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #13790 Dátum: 2011.11.15 kedd, 19:07:34 »

Nem neked írtam.Már ítam máskor is.


Ha ezt nekem írtad, akkor annyit reagálnék rá, hogy ez így van, de egyelőre, általam ismert oldalak közül, nekik van nagyobb képes adatbázisuk. Árban messze nem a legjobbak. Érdemes körbenézni máshol is.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
gy-gabor
Vendég
« Új hozzászólás #13791 Dátum: 2011.11.15 kedd, 19:38:02 »

Sziasztok . Egy kis segítség kellene olyan problémám lenne a mondeómmal (2000 tdci ) hogy reggel nagyon füstöl és ingadozik (800-tol 950-ig ) mozog   az alapjárat ez tart kb egy percig utánna beállnak a dolgok normálisba ,  sokat is fogyaszt szerintem 800 km körül megyek egy tankal . Hozzá kell tenni egyszer az autó meg lett tankolva benzinnel és ment is vele kb 15 km . Akkor ki lett takarítva a szerelő mondta hogy megkoptak az injektorok de még jók . Aztán még nyár elején kb volt olyan hogy tartalék üzemmodba volt a kocsi . Ekkor elvittem egy diagnosztikai vizsgálatra ami kiadta a P2288-as és a P2388-as hibát . Aztán megvolt beszélve egy idöpont a szerelövel hogy viszem az autot a hibával , mire oda került volna az idö megszünt a hiba magátol igy nem vittem mivel mondta hogy ha nem adja a hibát ö nem tudja mit kell javítani . Itt tartok most szerintetek mi a teendö esetleg tudtok egy megbizható szerelöt akihez lehet fordulni bizalommal , aki ért hozzá és nem is akar átverni . Minden segítséget elöre köszönök . Szíasztok .
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13792 Dátum: 2011.11.15 kedd, 19:56:32 »

Sziasztok . Egy kis segítség kellene olyan problémám lenne a mondeómmal (2000 tdci ) hogy reggel nagyon füstöl és ingadozik (800-tol 950-ig ) mozog   az alapjárat ez tart kb egy percig utánna beállnak a dolgok normálisba ,  sokat is fogyaszt szerintem 800 km körül megyek egy tankal . Hozzá kell tenni egyszer az autó meg lett tankolva benzinnel és ment is vele kb 15 km . Akkor ki lett takarítva a szerelő mondta hogy megkoptak az injektorok de még jók . Aztán még nyár elején kb volt olyan hogy tartalék üzemmodba volt a kocsi . Ekkor elvittem egy diagnosztikai vizsgálatra ami kiadta a P2288-as és a P2388-as hibát . Aztán megvolt beszélve egy idöpont a szerelövel hogy viszem az autot a hibával , mire oda került volna az idö megszünt a hiba magátol igy nem vittem mivel mondta hogy ha nem adja a hibát ö nem tudja mit kell javítani . Itt tartok most szerintetek mi a teendö esetleg tudtok egy megbizható szerelöt akihez lehet fordulni bizalommal , aki ért hozzá és nem is akar átverni . Minden segítséget elöre köszönök . Szíasztok .
A P2388 kód jól lett leírva mert én a kódok között ilyet nem találok.Az első kód az injektorra vonatkozik túl magas a nyomás.Poharaztasd meg őket abból sokminden kiderül.Ízzítógyertyák jók ,légtömegmérődet pucold ki?...
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #13793 Dátum: 2011.11.15 kedd, 20:28:50 »

Sziasztok . Egy kis segítség kellene olyan problémám lenne a mondeómmal (2000 tdci ) hogy reggel nagyon füstöl és ingadozik (800-tol 950-ig ) mozog   az alapjárat ez tart kb egy percig utánna beállnak a dolgok normálisba ,  sokat is fogyaszt szerintem 800 km körül megyek egy tankal . Hozzá kell tenni egyszer az autó meg lett tankolva benzinnel és ment is vele kb 15 km . Akkor ki lett takarítva a szerelő mondta hogy megkoptak az injektorok de még jók . Aztán még nyár elején kb volt olyan hogy tartalék üzemmodba volt a kocsi . Ekkor elvittem egy diagnosztikai vizsgálatra ami kiadta a P2288-as és a P2388-as hibát . Aztán megvolt beszélve egy idöpont a szerelövel hogy viszem az autot a hibával , mire oda került volna az idö megszünt a hiba magátol igy nem vittem mivel mondta hogy ha nem adja a hibát ö nem tudja mit kell javítani . Itt tartok most szerintetek mi a teendö esetleg tudtok egy megbizható szerelöt akihez lehet fordulni bizalommal , aki ért hozzá és nem is akar átverni . Minden segítséget elöre köszönök . Szíasztok .
Az a 800km nembiztos,hogy sok.Attól függ,hogy hogy nyomod neki.És itt a mínusz is,ami elvesz legalább 100km-t egy tanból.
A fordulat ingadozást okozhatja a generátor is.A füstöt pedig nem. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #13794 Dátum: 2011.11.15 kedd, 20:57:58 »

Az a 800km nembiztos,hogy sok.Attól függ,hogy hogy nyomod neki.És itt a mínusz is,ami elvesz legalább 100km-t egy tanból.
A fordulat ingadozást okozhatja a generátor is.A füstöt pedig nem. vigyor3

Kezemben egy 2006-os kiadású, kézikönyv miszerint a kombi eur4-es városi fogyasztása 8.3, országút 5, vegyes 6.2 . És ezt a gyártó állítja. Automata értelem szerűen többet. Neki milyen van?
Ha 58,5 l tankol (bár ettől biztos kevesebbet), akkor is 7,3-as fogyi jön ki. És hideg is van. Miért mondjuk akkor, hogy sokat fogyaszt?
1,5 tonnás autó. Ha nekem városba többet eszik mint nyolc, akkor se kell bosszankodjak, mert 8,3 a gyár szerint. Ez az én véleményem.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13795 Dátum: 2011.11.15 kedd, 22:16:39 »

Kezemben egy 2006-os kiadású, kézikönyv miszerint a kombi eur4-es városi fogyasztása 8.3, országút 5, vegyes 6.2 . És ezt a gyártó állítja. Automata értelem szerűen többet. Neki milyen van?
Ha 58,5 l tankol (bár ettől biztos kevesebbet), akkor is 7,3-as fogyi jön ki. És hideg is van. Miért mondjuk akkor, hogy sokat fogyaszt?
1,5 tonnás autó. Ha nekem városba többet eszik mint nyolc, akkor se kell bosszankodjak, mert 8,3 a gyár szerint. Ez az én véleményem.  wave
Azért sírva fakadnék ha a városba 8.3 lenne a fogyasztás.De a üzemanyag topicba írok valamit azt olvasd el saját tapasztalat.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13796 Dátum: 2011.11.15 kedd, 22:17:37 »

Azért sírva fakadnék ha a városba 8.3 lenne a fogyasztás.De a üzemanyag topicba írok valamit azt olvasd el saját tapasztalat.
Bocsánat fogyasztás topic
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #13797 Dátum: 2011.11.16 szerda, 01:28:39 »

a fogyasztashoz hozza szolva: kezd beallni szerencsere! most vegyes kb 6.3-6.7l/100km kozott mozog...
varosi 6.8-7.3l/100km korul
viszont terheleskor 2.200-tol szurkes fustje van! az mitol van? injektor??
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13798 Dátum: 2011.11.16 szerda, 09:08:38 »

a fogyasztashoz hozza szolva: kezd beallni szerencsere! most vegyes kb 6.3-6.7l/100km kozott mozog...
varosi 6.8-7.3l/100km korul
viszont terheleskor 2.200-tol szurkes fustje van! az mitol van? injektor??

Levegő... hiány.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #13799 Dátum: 2011.11.16 szerda, 13:29:20 »

Sziasztok . Egy kis segítség kellene olyan problémám lenne a mondeómmal (2000 tdci ) hogy reggel nagyon füstöl és ingadozik (800-tol 950-ig ) mozog   az alapjárat ez tart kb egy percig utánna beállnak a dolgok normálisba ,  sokat is fogyaszt szerintem 800 km körül megyek egy tankal . Hozzá kell tenni egyszer az autó meg lett tankolva benzinnel és ment is vele kb 15 km . Akkor ki lett takarítva a szerelő mondta hogy megkoptak az injektorok de még jók . Aztán még nyár elején kb volt olyan hogy tartalék üzemmodba volt a kocsi . Ekkor elvittem egy diagnosztikai vizsgálatra ami kiadta a P2288-as és a P2388-as hibát . Aztán megvolt beszélve egy idöpont a szerelövel hogy viszem az autot a hibával , mire oda került volna az idö megszünt a hiba magátol igy nem vittem mivel mondta hogy ha nem adja a hibát ö nem tudja mit kell javítani . Itt tartok most szerintetek mi a teendö esetleg tudtok egy megbizható szerelöt akihez lehet fordulni bizalommal , aki ért hozzá és nem is akar átverni . Minden segítséget elöre köszönök . Szíasztok .
ha facelift előtti és P2288-at tárol, érdemes megnézni az injektor vezérlő modul testkábelét az akku alatt.

P2288 (Pressure higher than expected)
Symptoms:
* This trouble code often occurs in conjunction with other trouble codes.
* Engine frequently undershoots to a stop.
* Engine will not start up.
Causes:
* Loose contacts (corrosion) on the wiring harness connector of the fuel
metering valve, or the connector is not pushed together properly. Check wiring harness connector
to ensure it is connected correctly and that the pins are not corroded.
* Fault with IMV wiring harness.
* Fuel metering valve stuck. Use IMV cycle test if available on this vehicle.
* Loose contact on the fuel pressure sensor wiring harness connector This tends to happen more
rarely.
* If DTC P0191 is also set, check RPM signal is present during cranking. If not check crank
sensor

És talán egy újraprogramozást is megér.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Oldalak: 1 ... 269 270 271 272 273 274 275 [276] 277 278 279 280 281 282 283 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.121 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.