Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 19:20:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 298 299 300 301 302 303 304 [305] 306 307 308 309 310 311 312 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14661512 alkalommal)
0 Felhasználó és 127 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15200 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 00:29:59 »

Kormolhat az autóm ha koszos a MAF senzorom????Üdv

Hát... nem valószínű. Inkább akkor, ha lyukas a cső (már azokon a lyukakon felül, amik viszont kellenek - ugyi a csőben eleve vannak lyukak).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
molbar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


« Új hozzászólás #15201 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 10:50:27 »

Sziasztok,

Tavaly nyáron tettem szert egy 2006-os Mondeo-ra. Azóta belement 20 e km.
Az alábbi jelenségek zavaróak, kíváncsi volnék a tapasztalt tulajdonosok véleményére.

- Erős gázadásnál nagyon fekete füst, csúnyán kormol
- Kicsit késő gázreakció
- autópálya 6-osban konstans gáznál 120-130-nál rángat (főleg emelkedőn) további gázadásra a rángatás megszűnik de akkor gyorsul és füstöl
- hideg motornál kicsi sípoló hang, ami a melegedés után megszűnik (turbócső szemrevételezésre ép)
- A fogyasztás kicsit emelkedik (nyáron eljártam 6 alatt most 7 körül van)
- Hibakód nincs (legalábbis a nem túl megbízható Formidable szoftver és E-bay es F-Super olvasó kombival)



Előre is köszönöm!
Naplózva

Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #15202 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 10:57:57 »

Sziasztok,

Tavaly nyáron tettem szert egy 2006-os Mondeo-ra. Azóta belement 20 e km.
Az alábbi jelenségek zavaróak, kíváncsi volnék a tapasztalt tulajdonosok véleményére.

- Erős gázadásnál nagyon fekete füst, csúnyán kormol
- Kicsit késő gázreakció
- autópálya 6-osban konstans gáznál 120-130-nál rángat (főleg emelkedőn) további gázadásra a rángatás megszűnik de akkor gyorsul és füstöl
- hideg motornál kicsi sípoló hang, ami a melegedés után megszűnik (turbócső szemrevételezésre ép)
- A fogyasztás kicsit emelkedik (nyáron eljártam 6 alatt most 7 körül van)
- Hibakód nincs (legalábbis a nem túl megbízható Formidable szoftver és E-bay es F-Super olvasó kombival)



Előre is köszönöm!

A nagy füstölés lehet turbócső repedés miatt,vagy mert az EGR lekormolódott,akkor EGR-t le kell venni és a szívósorral együtt megpucolni Smiley
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #15203 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 11:13:27 »

Szia!
első körben EGR szelep pucolás (dugózni nálad már csak időszakos hibakódtörléssel lehetséges), közben végigtapogatni még egyszer minden turbócsövet, hogy olajos-e. Ha ez se volt megoldás mindenre, meg kell nézni a turbót, akad-e. És legvégül, ha már minden lehetőség kifújt, a porlasztókat megpoharazni.. (nyilván a rángatózás nem emiatt van).

Sziasztok,

Tavaly nyáron tettem szert egy 2006-os Mondeo-ra. Azóta belement 20 e km.
Az alábbi jelenségek zavaróak, kíváncsi volnék a tapasztalt tulajdonosok véleményére.

- Erős gázadásnál nagyon fekete füst, csúnyán kormol
- Kicsit késő gázreakció
- autópálya 6-osban konstans gáznál 120-130-nál rángat (főleg emelkedőn) további gázadásra a rángatás megszűnik de akkor gyorsul és füstöl
- hideg motornál kicsi sípoló hang, ami a melegedés után megszűnik (turbócső szemrevételezésre ép)
- A fogyasztás kicsit emelkedik (nyáron eljártam 6 alatt most 7 körül van)
- Hibakód nincs (legalábbis a nem túl megbízható Formidable szoftver és E-bay es F-Super olvasó kombival)



Előre is köszönöm!
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #15204 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 12:08:17 »

Sziasztok,

Tavaly nyáron tettem szert egy 2006-os Mondeo-ra. Azóta belement 20 e km.
Az alábbi jelenségek zavaróak, kíváncsi volnék a tapasztalt tulajdonosok véleményére.

- Erős gázadásnál nagyon fekete füst, csúnyán kormol
- Kicsit késő gázreakció
- autópálya 6-osban konstans gáznál 120-130-nál rángat (főleg emelkedőn) további gázadásra a rángatás megszűnik de akkor gyorsul és füstöl
- hideg motornál kicsi sípoló hang, ami a melegedés után megszűnik (turbócső szemrevételezésre ép)
- A fogyasztás kicsit emelkedik (nyáron eljártam 6 alatt most 7 körül van)
- Hibakód nincs (legalábbis a nem túl megbízható Formidable szoftver és E-bay es F-Super olvasó kombival)



Előre is köszönöm!
Ezek egyértelműen az elégtelen légfelesleg jelei. Ez lehet MAF koszolódás, töltőlevegő rendszerben lévő szakadás, koszos EGR szelep/szívósor, repedt/tömítetlen szívósor miatt.
A rángatás miatt egyértelmű az EGR/szívósor koszolódás.  A tisztítással párhuzamosan érdemes megnézni a töltőlevegő rendszert is, nincs-e szakadás rajta.
Érdemes még előtte-utána töltőlevegő nyomást méretni terhelés alatt, hogy lásd a változást.
A hideg motornál sípolás lehet turbó is, többünknek sípol. Meg lehet nézni   a kopottságát: ha leveszed a szívócsövet róla és megforgatod, megmozgatod, hidegen 1-2 fordulat után akadásmentesen kell forognia, de nem kell túl lazán futnia. Tengelyirányban nem lehet holtjátéka, sugárirányban minimáls holtjáték megengedett.
Érdemes lehet esetleg a füst oldalt kitisztíttatni. 

A fordmidable jó, csak nem tud logolni,  így csak kétemberes módban lehet megnézni, hogy hogyan változik a MAP érték, ha 3-ban 1200-tól lepadlózod. Ha jó a töltőlevegő rendsze, 2000-es fordulatnál már rendesen kell tölteni a turbónak, 2500-nál  250kPa kell legyen a töltőnyomás (100kpa  légköri + 150kP (1,5bar) töltés)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #15205 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 14:07:21 »

Az előbb próbáltam megnézni a turbócsöveket hátha van rajta repedés vagy látok esetleg valamit. Nem nagyon láttam, és ugye mondtátok,hogy hallgatózzak hátha hallok sziszegést.
Ugye fordulat emel, tart, emel, tart, visszább, tart, emel. Közbe fater jelez stopp. Füst jön a turbóból.  Shocked Shocked
Az meg mitől lehet?
Hozzányúlni meg ugye nem merek, még a takarólemezéhez se, mert a turbó az nem játék. Guruljak a szerelőhöz?
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15206 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 15:53:35 »

Az előbb próbáltam megnézni a turbócsöveket hátha van rajta repedés vagy látok esetleg valamit. Nem nagyon láttam, és ugye mondtátok,hogy hallgatózzak hátha hallok sziszegést.
Ugye fordulat emel, tart, emel, tart, visszább, tart, emel. Közbe fater jelez stopp. Füst jön a turbóból.  Shocked Shocked
Az meg mitől lehet?
Hozzányúlni meg ugye nem merek, még a takarólemezéhez se, mert a turbó az nem játék. Guruljak a szerelőhöz?
vegyétek le a hővédő lemezt, tartja 2db anya, meg 2db csavar, az egyik hátul. utána nézzétek meg, hogy honnan füstöl
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #15207 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 16:46:58 »

vegyétek le a hővédő lemezt, tartja 2db anya, meg 2db csavar, az egyik hátul. utána nézzétek meg, hogy honnan füstöl
oksa holnap rápróbálok, de amint láttam az utastér felőlit nem lesz egyszerű. de csak megoldom.  Wink
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #15208 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 16:55:25 »

oksa holnap rápróbálok, de amint láttam az utastér felőlit nem lesz egyszerű. de csak megoldom.  Wink
valószínűleg  kormolódás miatt füstöl, mert a leszűkült keresztmetszeten nem megy át a gáz. Ez okozhat lomha, elégtelen töltést a turbónál.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
molbar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


« Új hozzászólás #15209 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 17:00:15 »

Ezek egyértelműen az elégtelen légfelesleg jelei. Ez lehet MAF koszolódás, töltőlevegő rendszerben lévő szakadás, koszos EGR szelep/szívósor, repedt/tömítetlen szívósor miatt.
A rángatás miatt egyértelmű az EGR/szívósor koszolódás.  A tisztítással párhuzamosan érdemes megnézni a töltőlevegő rendszert is, nincs-e szakadás rajta.
Érdemes még előtte-utána töltőlevegő nyomást méretni terhelés alatt, hogy lásd a változást.
A hideg motornál sípolás lehet turbó is, többünknek sípol. Meg lehet nézni   a kopottságát: ha leveszed a szívócsövet róla és megforgatod, megmozgatod, hidegen 1-2 fordulat után akadásmentesen kell forognia, de nem kell túl lazán futnia. Tengelyirányban nem lehet holtjátéka, sugárirányban minimáls holtjáték megengedett.
Érdemes lehet esetleg a füst oldalt kitisztíttatni. 

A fordmidable jó, csak nem tud logolni,  így csak kétemberes módban lehet megnézni, hogy hogyan változik a MAP érték, ha 3-ban 1200-tól lepadlózod. Ha jó a töltőlevegő rendsze, 2000-es fordulatnál már rendesen kell tölteni a turbónak, 2500-nál  250kPa kell legyen a töltőnyomás (100kpa  légköri + 150kP (1,5bar) töltés)

Köszi a tippeket, ha kicsit melegebb lesz kitakarítom...
A nyomást meg megnézzük, keresek hozzá asszisztenst a j1-be
Naplózva

Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #15210 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 17:03:10 »

valószínűleg  kormolódás miatt füstöl, mert a leszűkült keresztmetszeten nem megy át a gáz. Ez okozhat lomha, elégtelen töltést a turbónál.

akkor legalább fény derülne mindkét problémámra.  smile köszi a helpet.  Wink worship
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #15211 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 17:09:44 »

Az előbb próbáltam megnézni a turbócsöveket hátha van rajta repedés vagy látok esetleg valamit. Nem nagyon láttam, és ugye mondtátok,hogy hallgatózzak hátha hallok sziszegést.
Ugye fordulat emel, tart, emel, tart, visszább, tart, emel. Közbe fater jelez stopp. Füst jön a turbóból.  Shocked Shocked
Az meg mitől lehet?
Hozzányúlni meg ugye nem merek, még a takarólemezéhez se, mert a turbó az nem játék. Guruljak a szerelőhöz?
Már a többiek akkor elmondták mi lesz a problem, de azért elmondom hogyha a turbócső repedt ki akkor azt hallod  hehe
lehúzod az ablakot menet közben és 3.ban 1500-nál nyomsz egy padlót és ha ki van repedve olyan hangja lesz mint egy porszívónak!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #15212 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 18:02:23 »

Már a többiek akkor elmondták mi lesz a problem, de azért elmondom hogyha a turbócső repedt ki akkor azt hallod  hehe
lehúzod az ablakot menet közben és 3.ban 1500-nál nyomsz egy padlót és ha ki van repedve olyan hangja lesz mint egy porszívónak!
akkor ezek szerint vagy hozzászoktam, vagy nincs kirepedve.
mindenesetre kösz a segítséget. Wink  worship taps
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Gabee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #15213 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 19:32:39 »

Sziasztok Mondeosok!

A következő problémában szeretnék tanácsot kérni tőletek: a hétvégén jött el az ideje, hogy lecseréljem a GO szűrőt a kocsiban. Gondoltam most kipróbálom a tejfölöspohár-tesztet, mert eddig még nem próbáltam. Sajnos, a szűrő tartalmát kiöntve némi fémes, mágnesre reagáló üledéket találtam Cry
http://kepfeltoltes.hu/view/120130/20120129314_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/120130/20120129319_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Tudom a képek nem túl jók... A darabkák kinézetre inkább hasonlítanak koromszemcsékre, mint fűrészelés utáni fémreszelékre, de a mágnes sajnos "fogta" őket....

Légyszíves adjatok tanácsot, most mihez kezdjek a Mondival?! Egyébként az autó teljesen jó (MÉG). Megy ahogy kell, nem füsöl - nem rángat semmilyen ford.szám tartományban, semmi panaszom rá.
Szerintetek kezdjek el spórolni egy új üa.szivattyúra; vagy tankoláskor ezekután adjak a GO-hoz az emlegetett Stihl adalékból a következő GO szűrő cseréjéig - hogy jobb kenése legyen az üa.szivattyúnak - aztán majd meglátom, hogy lesz-e még fémes hordalék? Vagy nem érdemes várni? Mit gondoltok, egyáltalán az üzemanyag szivattyúból származhat ez a fémreszelék?

Köszönöm szépen a segítségeteket előre is!
Üdv, Gábor
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Ghia kombi 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15214 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 19:41:59 »

Sziasztok Mondeosok!

A következő problémában szeretnék tanácsot kérni tőletek: a hétvégén jött el az ideje, hogy lecseréljem a GO szűrőt a kocsiban. Gondoltam most kipróbálom a tejfölöspohár-tesztet, mert eddig még nem próbáltam. Sajnos, a szűrő tartalmát kiöntve némi fémes, mágnesre reagáló üledéket találtam Cry
http://kepfeltoltes.hu/view/120130/20120129314_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/120130/20120129319_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Tudom a képek nem túl jók... A darabkák kinézetre inkább hasonlítanak koromszemcsékre, mint fűrészelés utáni fémreszelékre, de a mágnes sajnos "fogta" őket....

Légyszíves adjatok tanácsot, most mihez kezdjek a Mondival?! Egyébként az autó teljesen jó (MÉG). Megy ahogy kell, nem füsöl - nem rángat semmilyen ford.szám tartományban, semmi panaszom rá.
Szerintetek kezdjek el spórolni egy új üa.szivattyúra; vagy tankoláskor ezekután adjak a GO-hoz az emlegetett Stihl adalékból a következő GO szűrő cseréjéig - hogy jobb kenése legyen az üa.szivattyúnak - aztán majd meglátom, hogy lesz-e még fémes hordalék? Vagy nem érdemes várni? Mit gondoltok, egyáltalán az üzemanyag szivattyúból származhat ez a fémreszelék?

Köszönöm szépen a segítségeteket előre is!
Üdv, Gábor
amíg jól működik az autód,addig szerintem semmit ne csinálj.Belekerülhetett pl a tankerautóból is fémes szennyződés,vagy akár az üzemanyagkút tartályából is.
Ha azzal jöttél volna,hogy van 4 rossz csúcsod,és ezt találtad,akkor kellene idegeskedj.Addig max cserélj üzemanyagszűrőt 10-20e km-ként.....
Hogy megnyugodj,méress üzemanyagrendszeri nyomást,és esetleg visszafolyást a csúcsokon,azzal lehet következtetni a rendszer állapotára.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #15215 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 19:58:50 »

akkor ezek szerint vagy hozzászoktam, vagy nincs kirepedve.
mindenesetre kösz a segítséget. Wink  worship taps
kerestél olajpárát meg ha kivan repedve tapasztalat rendesen van olaj a környékén.A csöveket rendesen megkell nyomkodni és megforgatni mert nekem belül volt kirepedve és nagyon nehezen lehetett észrevenni.Azért nyomáson könnyebb észrevenni mert akkor tágulnak a csövek a nyomástól.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #15216 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 20:05:42 »

Sziasztok Mondeosok!

A következő problémában szeretnék tanácsot kérni tőletek: a hétvégén jött el az ideje, hogy lecseréljem a GO szűrőt a kocsiban. Gondoltam most kipróbálom a tejfölöspohár-tesztet, mert eddig még nem próbáltam. Sajnos, a szűrő tartalmát kiöntve némi fémes, mágnesre reagáló üledéket találtam Cry
http://kepfeltoltes.hu/view/120130/20120129314_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/120130/20120129319_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Tudom a képek nem túl jók... A darabkák kinézetre inkább hasonlítanak koromszemcsékre, mint fűrészelés utáni fémreszelékre, de a mágnes sajnos "fogta" őket....

Légyszíves adjatok tanácsot, most mihez kezdjek a Mondival?! Egyébként az autó teljesen jó (MÉG). Megy ahogy kell, nem füsöl - nem rángat semmilyen ford.szám tartományban, semmi panaszom rá.
Szerintetek kezdjek el spórolni egy új üa.szivattyúra; vagy tankoláskor ezekután adjak a GO-hoz az emlegetett Stihl adalékból a következő GO szűrő cseréjéig - hogy jobb kenése legyen az üa.szivattyúnak - aztán majd meglátom, hogy lesz-e még fémes hordalék? Vagy nem érdemes várni? Mit gondoltok, egyáltalán az üzemanyag szivattyúból származhat ez a fémreszelék?

Köszönöm szépen a segítségeteket előre is!
Üdv, Gábor
megnyugtatás képpen annyit tennék hozzá Alf írásához,hogy ha a szivattyúd mint nálam rossz lesz az akkor úgy leállítja a kocsit terheléskor és hibát dob rá mint a huzat.Utána lesz gondod a 4 csúőccsal mert azt meg tönkrevágja.Én már tudom.Na akkor csere lesz nminden.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #15217 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 20:13:41 »

kerestél olajpárát meg ha kivan repedve tapasztalat rendesen van olaj a környékén.A csöveket rendesen megkell nyomkodni és megforgatni mert nekem belül volt kirepedve és nagyon nehezen lehetett észrevenni.Azért nyomáson könnyebb észrevenni mert akkor tágulnak a csövek a nyomástól.

nem nagyon találtam a csöveken semmi. ameddig ellátott a szemem meg a kezem a szomszédos alkatrészek között addig tisztának láttam éreztem midnenhol.
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15218 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 21:21:28 »

kerestél olajpárát meg ha kivan repedve tapasztalat rendesen van olaj a környékén.A csöveket rendesen megkell nyomkodni és megforgatni mert nekem belül volt kirepedve és nagyon nehezen lehetett észrevenni.Azért nyomáson könnyebb észrevenni mert akkor tágulnak a csövek a nyomástól.
ilyen hidegben teljesem merevek a csövek, alig lehet nyomkodni Undecided
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15219 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 21:34:42 »

Stíl olajat használt valaki adalékként a go-ba?  Nekem megint olyan tünetek vannak mint amikor tisztítót tettem bele. 1800 körül eléggé kopog hidegen. Ugyanott tankolok mindig.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #15220 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 21:45:27 »

Stíl olajat használt valaki adalékként a go-ba?  Nekem megint olyan tünetek vannak mint amikor tisztítót tettem bele. 1800 körül eléggé kopog hidegen. Ugyanott tankolok mindig.
időnként egy kis 2t-t adok neki. szerintem szépen ketyeg tőle.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #15221 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 21:52:18 »

időnként egy kis 2t-t adok neki. szerintem szépen ketyeg tőle.
Remélem csak vicceltek,Minek kell ilyen baromságokat bele önteni nyomorult autóba?Huh???
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15222 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 21:55:44 »

Remélem csak vicceltek,Minek kell ilyen baromságokat bele önteni nyomorult autóba?Huh???

Mert jó a gázolaj rinya   Kérdezz meg 1 adagolóst/porlasztóst
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #15223 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 22:01:52 »

Mert jó a gázolaj rinya   Kérdezz meg 1 adagolóst/porlasztóst
Mert az feljavítja a gázolajat? Nekem is cseréltek pcsucsot a mondeoba tavaly szeptemberben, de én semmit nem öntök hozzá csak a shell gázolajat használok  immár 15-éve mind a három autómba.
Ui
Igaz egyszer már szükségböl tankoltam független kúton kocka gázolajat.
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.30 hétfő, 22:04:51 írta Huszár Balázs » Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #15224 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 22:15:36 »

Mert jó a gázolaj rinya   Kérdezz meg 1 adagolóst/porlasztóst
Miért mert szerinted egy  adagolosnak van laborja amiből megtudja mondnai, hogy melyik gázolaj a jó vagy sem? Ugyan. 
Ha ennyire xar itthon a gázolaj akkor nekünk az asszony TDCi-jének miért nincs még mindig baja 280ekm-nél se?
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #15225 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 22:24:35 »

Miért mert szerinted egy  adagolosnak van laborja amiből megtudja mondnai, hogy melyik gázolaj a jó vagy sem? Ugyan. 
Ha ennyire xar itthon a gázolaj akkor nekünk az asszony TDCi-jének miért nincs még mindig baja 280ekm-nél se?
Forgalmas kutat kell választani shell vagy omv
Ui nekem is a boxiba 300000 ezer van és még minden gyári, más téma,hogy a szerelö azt mondta hogy illene már izzítógyertyát cserélni mert még a gyári van bent. gun
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #15226 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 22:35:07 »

Forgalmas kutat kell választani shell vagy omv
Ui nekem is a boxiba 300000 ezer van és még minden gyári, más téma,hogy a szerelö azt mondta hogy illene már izzítógyertyát cserélni mert még a gyári van bent. gun
Válság van, szegény szerelőnek is élni kellene valaki(k)ből 
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15227 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 22:39:50 »

Miért mert szerinted egy  adagolosnak van laborja amiből megtudja mondnai, hogy melyik gázolaj a jó vagy sem? Ugyan. 
Ha ennyire xar itthon a gázolaj akkor nekünk az asszony TDCi-jének miért nincs még mindig baja 280ekm-nél se?

Nem csak nekem mondták, h 2t olajjal sokat lehet hosszabbítani az élettartamon, nem csak fordnál. Csak tudják mitől megy tönkre 1 alkatrész.  Örülj neki, h még mindig jó!
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #15228 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 22:40:16 »

Válság van, szegény szerelőnek is élni kellene valaki(k)ből 
Ebben nagy igazság van , csakhogy súlyos százezrekről lehet szó ami fájó lehet.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15229 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 22:46:09 »

Válság van, szegény szerelőnek is élni kellene valaki(k)ből 

Miért tenné tönkre az olaj?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #15230 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 22:47:10 »

Nem csak nekem mondták, h 2t olajjal sokat lehet hosszabbítani az élettartamon, nem csak fordnál. Csak tudják mitől megy tönkre 1 alkatrész.  Örülj neki, h még mindig jó!
Aha a fordnál is mondták ? Pl. az a  szerelő gyerek aki lehet hogy három hónappal azelőtt még a skodri szervizben alakított?  A garancia miatt én elég gyakran kényszerülök kötelezőszervizre bevinni a "márkaszervizbe" az autót. Valahogy elég ritkán kapom rajta a szervizt, hogy ugyanaz lenne a személyzet. Végül is 3-4 hónap már nagy idő, megértem én   Undecided Ez olyan biztató nem? Kb ennyit is ér a szervizes véleménye. Én TDCi-be senki helyébe nem raknék 2t de mindenki azt csinál amit akar.  wave
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #15231 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 22:53:09 »

Miért tenné tönkre az olaj?
Odavaló?? De hát, ha úgy érzed hogy használ neki akkor használd
UI.olyat már én is hallottam hogy a Mol botond vissza állítja a kompresziót: gun gun gun gun gun falbav falbav falbav
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15232 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 22:55:16 »

Odavaló?? De hát, ha úgy érzed hogy használ neki akkor használd
UI.olyat már én is hallottam hogy a Mol botond vissza állítja a kompresziót: gun gun gun gun gun falbav falbav falbav

Az azért kicsit más dolog
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #15233 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 22:58:02 »

Az azért kicsit más dolog
Akkor minek bele plusz olaj nem értem?
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
czyla
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43


E-mail
« Új hozzászólás #15234 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 22:58:47 »

Ha megkérdezhetem, milyen arányban teszi bele a Shell 2T-t aki használja (tele tankba mennyit)? Én is hallottam már fordos szerelőtől, hogy kenés szempontjából hasznos.
Naplózva

2006. MK3 2.0 TDCI TREND 130 LE KOMBI  ZEN  EGR OFF
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #15235 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 23:03:49 »

Az azért kicsit más dolog
No akkor te biztos egy tribiologus lehetsz ha ennyire biztos vagy a dolgodban. Akkor ha megtennéd ha kérhetnélek, hogy elmagyaráznád nekem mert nem értem, hogy miért kell egy kétütemű Otto motorba való olajat egy CR dizelbe haználni? Ezt nekem mint laikusnak megtennéd?  worship
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15236 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 23:05:28 »

Ha megkérdezhetem, milyen arányban teszi bele a Shell 2T-t aki használja (tele tankba mennyit)? Én is hallottam már fordos szerelőtől, hogy kenés szempontjából hasznos.

Ne tegyél bele, csak a válság miatt mondták, h megéljen a szerviz.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #15237 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 23:06:56 »

No akkor te biztos egy tribiologus lehetsz ha ennyire biztos vagy a dolgodban. Akkor ha megtennéd ha kérhetnélek, hogy elmagyaráznád nekem mert nem értem, hogy miért kell egy kétütemű Otto motorba való olajat egy CR dizelbe haználni? Ezt nekem mint laikusnak megtennéd?  worship
Fel iratkozhatom én is ? Roll Eyes Shocked
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #15238 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 23:14:17 »

Fel iratkozhatom én is ? Roll Eyes Shocked
nyitott  a lista  Wink
Egyelőre várom a 2t előnyeit pl magasabb a lobbanáspontja ... ja ez nem jó mert a 2t 90 fokon lobban az 5W30 meg 230 várj akkor lesz más pl  jobb a 2t   kinematikai viszkozitása... nem ez se jó mert 40 fokon kb egynlő de 100 fokon már az 5W30 jobb...  nem akkor talán az oxidhamuban jobb vagy dpf kimélőbb a 2t? Na  ebben sem. Nem baj az a lényeg hogy jó mert mondták  Undecided
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #15239 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 23:17:18 »

Akkor minek bele plusz olaj nem értem?

A nagynyomású szivattyút és a porlasztót is a gázolaj keni. A nem megfelelő kenés miatt hajlamosabb a spénesedésre a szivattyú.
Állítólag a hazai gázolaj kenési tulajdonságai elmaradnak a nyugati országokban kaphatóétól (más szabvány és előírások).
Ezt hivatottak orvosolni a 2T olaj/meg hasonlók kis koncentrációban a gázolajhoz keverve.

Én nem tudom hogy ez mennyire helytálló, én így hallottam. Én nem használok semmilyen adalékot, a kocsi nagyrészt OMV-t, néha Shell-t
vagy Mol-t kap. 335 ezer van a gyári üzemanyagrendszerben, és a reggeli indításnál történő egyszeri szürke pamacsot, és a kicsit egyenletlen
alapjáratot leszámítva nem érződik, hogy ilyen öregek. De gondolom olyan is van, aki adagolja mellé a cuccot, és már sokat kibírt neki.
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #15240 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 23:21:53 »

A nagynyomású szivattyút és a porlasztót is a gázolaj keni. A nem megfelelő kenés miatt hajlamosabb a spénesedésre a szivattyú.
Állítólag a hazai gázolaj kenési tulajdonságai elmaradnak a nyugati országokban kaphatóétól (más szabvány és előírások).
Ezt hivatottak orvosolni a 2T olaj/meg hasonlók kis koncentrációban a gázolajhoz keverve.

Én nem tudom hogy ez mennyire helytálló, én így hallottam. Én nem használok semmilyen adalékot, a kocsi nagyrészt OMV-t, néha Shell-t
vagy Mol-t kap. 335 ezer van a gyári üzemanyagrendszerben, és a reggeli indításnál történő egyszeri szürke pamacsot, és a kicsit egyenletlen
alapjáratot leszámítva nem érződik, hogy ilyen öregek. De gondolom olyan is van, aki adagolja mellé a cuccot, és már sokat kibírt neki.
azért a 335 nem semmi
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #15241 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 23:24:37 »

A nagynyomású szivattyút és a porlasztót is a gázolaj keni. A nem megfelelő kenés miatt hajlamosabb a spénesedésre a szivattyú.
Állítólag a hazai gázolaj kenési tulajdonságai elmaradnak a nyugati országokban kaphatóétól (más szabvány és előírások).
Orbitális baromság. Tudod te mekkora export van gázolajbol pl az osztrákokhoz?
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #15242 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 23:27:06 »

Miért mert szerinted egy  adagolosnak van laborja amiből megtudja mondnai, hogy melyik gázolaj a jó vagy sem? Ugyan. 
Ha ennyire xar itthon a gázolaj akkor nekünk az asszony TDCi-jének miért nincs még mindig baja 280ekm-nél se?

minden autó máshogy van hajtva. más km-eknél jön elő.
egyik szerelőnél akinél volt egy ideig a vasam mondta, hogy egy család hordott hozzá két mk3-as mondeot. és mindegyiknél porlasztósnak tűnt a dolog.
majd nem sokra diag után kiköltöztek ausztriába, és a probléma lám-lám nem jött tovább.
köztudott dolog, hogy a magyar nafta európai viszonylatban véve nagyon hulladék. és mégis elkérnek érte annyit, amennyit franciao.-ban.  levele
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15243 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 23:27:16 »

Orbitális baromság. Tudod te mekkora export van gázolajbol pl az osztrákokhoz?

Akkor mindenki mindent rosszul tud.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #15244 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 23:31:11 »

Orbitális baromság. Tudod te mekkora export van gázolajbol pl az osztrákokhoz?

Nem látom értelmét annak, hogy egy olyan véleményt, amit nem osztok, megpróbáljak megvédeni előtted.
Az általam idézett kérdezőnek akartam elmagyarázni, hogy mi a(z egyik) elgondolás amögött, hogy olajat töltenek
a gázolajhoz.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #15245 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 23:33:26 »

Akkor mindenki mindent rosszul tud.
Engem meg lehet győzni, csak mondjál tényeket. Sajnos engem elég negativan befolyásolnak azok a számok amiket látok néha.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #15246 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 23:38:31 »

minden autó máshogy van hajtva. más km-eknél jön elő.
egyik szerelőnél akinél volt egy ideig a vasam mondta, hogy egy család hordott hozzá két mk3-as mondeot. és mindegyiknél porlasztósnak tűnt a dolog.
majd nem sokra diag után kiköltöztek ausztriába, és a probléma lám-lám nem jött tovább.
köztudott dolog, hogy a magyar nafta európai viszonylatban véve nagyon hulladék. és mégis elkérnek érte annyit, amennyit franciao.-ban.  levele
Remélem elégedett vagy az osztrák gázolajjal. Annak végképp örülök hogy nagy valószínűséggel az a család akik kiköltöztek ausztriába "europai viszonylatban véve hulladékot" tankolják így  egy hazai export terméket fogyasztanak nagy megelégedésükre csak nem tudnak róla Wink

Na ne legyetek ennyire erőtenek, nyomjatok még vagy négy öt ilyen urban legendet, de komolyan tényleg szórakoztató  wave
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #15247 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 23:53:34 »

Remélem elégedett vagy az osztrák gázolajjal. Annak végképp örülök hogy nagy valószínűséggel az a család akik kiköltöztek ausztriába "europai viszonylatban véve hulladékot" tankolják így  egy hazai export terméket fogyasztanak nagy megelégedésükre csak nem tudnak róla Wink

Na ne legyetek ennyire erőtenek, nyomjatok még vagy négy öt ilyen urban legendet, de komolyan tényleg szórakoztató  wave
elégedett nem tudok lenni az osztrák gázolajjal, mert még nem volt szerencsém tankolni habsburgiában.
arra meg kíváncsi lennék, hogy osztrákok mióta vásárolnak tőlünk üzemanyagot?
hozzátenném még, hogy szomszédom jelenleg kizárólag gázolajat szállít egy maszek cégnek, azelőtt 10en valahány évig volt tartálykocsis a MOL-nál. ő is erősen bírálta a magyar minőséget, és kérlek szépen, ha egy tartálykocsis nem tudja, hogy áll a széna gázolajilag, akkor senki.  Wink
hivatását tekintve eddig őt tekintem a leghitelesebbnek azok közül, akikkel valaha is beszéltem a témáról.

amúgy értem én az iróniát, csak hidegen hagy.  smile
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #15248 Dátum: 2012.01.31 kedd, 01:14:34 »

minden autó máshogy van hajtva. más km-eknél jön elő.
egyik szerelőnél akinél volt egy ideig a vasam mondta, hogy egy család hordott hozzá két mk3-as mondeot. és mindegyiknél porlasztósnak tűnt a dolog.
majd nem sokra diag után kiköltöztek ausztriába, és a probléma lám-lám nem jött tovább.
köztudott dolog, hogy a magyar nafta európai viszonylatban véve nagyon hulladék. és mégis elkérnek érte annyit, amennyit franciao.-ban.  levele
én a múltkor tankoltam osztrák cuccot, de érzetre nem volt jobb. A hangja sem volt más. Ahogy átjöttem a határon a fogyi is visszament, még osztrák gázolajjal is. Ez meg azért volt, mert az osztrák pályán a 100 az 100, a 130 meg 130, míg itthon a 130=145 és a 90-es országút meg 110. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #15249 Dátum: 2012.01.31 kedd, 04:40:28 »

én a múltkor tankoltam osztrák cuccot, de érzetre nem volt jobb. A hangja sem volt más. Ahogy átjöttem a határon a fogyi is visszament, még osztrák gázolajjal is. Ez meg azért volt, mert az osztrák pályán a 100 az 100, a 130 meg 130, míg itthon a 130=145 és a 90-es országút meg 110. Smiley

Nem azéé! Itthon jobban tapad az út!  hehe
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Oldalak: 1 ... 298 299 300 301 302 303 304 [305] 306 307 308 309 310 311 312 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.126 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.