Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 07:49:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 348 349 350 351 352 353 354 [355] 356 357 358 359 360 361 362 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14638696 alkalommal)
0 Felhasználó és 164 vendég van a témában
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #17700 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 19:31:16 »

A válaszokra nincs adó...  Wink
Az majd Kálmánbá 3.0-ban lesz benne (ilyen ütemben kb 3 hónap múlva) OFF
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #17701 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 19:43:12 »

az is vgt nyes csak a vezérlése más

Az igaz, de nincs rajta labda, nem?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17702 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 19:44:30 »

Az majd Kálmánbá 3.0-ban lesz benne (ilyen ütemben kb 3 hónap múlva) OFF

 vigyor3 Azé' mondtam...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17703 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 20:07:14 »

Az igaz, de nincs rajta labda, nem?
és ez hogy jön ide?? vigyor3

az volt az eredeti kérdés, hogy a 130le-s volt-e fgt-vel. erre írtam, hogy 130 és 155le csakis vgt-vel jött ki a gyárból. erre te meg bekavartad a vezérlés módját vigyor3

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #17704 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 21:10:57 »

Sorstársak vagyunk rinya
1500 környékén csinálja nekem is minden sebességben,ha meleg akkor csönd van....
 falbav
nekem melegen is van csörgés, nem hiszem, hogy pcs lenne, mert megy mint a meszes, nem füstöl, nem tilt, csak ez a csörgés van 1500nél,
legközelebb szerelőnél jár ránézünk a turbócső felfüggesztésre, remélem az lesz...
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #17705 Dátum: 2012.05.01 kedd, 08:11:02 »

nekem melegen is van csörgés, nem hiszem, hogy pcs lenne, mert megy mint a meszes, nem füstöl, nem tilt, csak ez a csörgés van 1500nél,
legközelebb szerelőnél jár ránézünk a turbócső felfüggesztésre, remélem az lesz...
rezonancia van 1500-nál? első lépés, meghúzni a rezonátor csövek lefogatását (próbaképp kiszedni a szilentes rezgésnyelőket, fixre csavarozni). ha semmi változás, tessék főtengely szíjtárcsát cserélni.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #17706 Dátum: 2012.05.01 kedd, 09:03:52 »

és ez hogy jön ide?? vigyor3

az volt az eredeti kérdés, hogy a 130le-s volt-e fgt-vel. erre írtam, hogy 130 és 155le csakis vgt-vel jött ki a gyárból. erre te meg bekavartad a vezérlés módját vigyor3



nem, az volt  a lényeg, hogy ha 130lovas akkor a labda karjat kell szetszedni, es csekkolni. Igen am, de az elektronyosnak mar nem olyan a geo allitoja.  wave
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17707 Dátum: 2012.05.01 kedd, 13:01:53 »

nem, az volt  a lényeg, hogy ha 130lovas akkor a labda karjat kell szetszedni, es csekkolni. Igen am, de az elektronyosnak mar nem olyan a geo allitoja.  wave
ott is csak a zéger gyűrűt kell ledobni és már ellenőrizhető is Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17708 Dátum: 2012.05.01 kedd, 18:15:24 »

nem, az volt  a lényeg, hogy ha 130lovas akkor a labda karjat kell szetszedni, es csekkolni. Igen am, de az elektronyosnak mar nem olyan a geo allitoja.  wave

Labdástól érdemes levenni, mert a zégerhez csak a hővédő levétele után férsz hozzá ha jól emlékszem. Meg ha leesik a zéger és nincs másik akkor meg lehet rohangálni. Elektromosnál ugyanez csak motor van nem labda.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #17709 Dátum: 2012.05.01 kedd, 18:19:03 »

Én nem is nyúlok hozzá Cheesy
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17710 Dátum: 2012.05.01 kedd, 18:22:03 »

Labdástól érdemes levenni, mert a zégerhez csak a hővédő levétele után férsz hozzá ha jól emlékszem. Meg ha leesik a zéger és nincs másik akkor meg lehet rohangálni. Elektromosnál ugyanez csak motor van nem labda.
fogóval kell lehúzni és akkor nem megy sehova vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #17711 Dátum: 2012.05.01 kedd, 18:47:33 »

rezonancia van 1500-nál? első lépés, meghúzni a rezonátor csövek lefogatását (próbaképp kiszedni a szilentes rezgésnyelőket, fixre csavarozni). ha semmi változás, tessék főtengely szíjtárcsát cserélni.
köszi! ezeket lecsekkolom majd, remélem még a héten sikerül
Naplózva
zafira67
Vendég
« Új hozzászólás #17712 Dátum: 2012.05.01 kedd, 22:21:59 »

Jó a sima kétütemű olaj is, abból 1300 Ft egy liter, olyan 5-6-7 tankoláshoz elég.

AndyA

Helo AndyA! Milyen tipusra gondoltál az olalból? Az én gépem is most volt szerelőnél Kiskőrösön, Ő ajánlotta a FIMOL-t és a FIMOL2-t. A fimol motorolajba, a fimol2 pedig tankoláshoz való. 30 literhez 25ml-t ír a doboz oldalán a tájékoztató. Ebből egy üveg (100ml) 940,- forint. "Molibdén-diszulfidos kenőanyag, súrlódáscsökkentő olajadalék fémes felületek között, ahol vékony, mechanikai és kémiai hatásoknak ellenálló filmet alkot." A sima fimol-ból olajcserénél literenként 50ml-t kell adagolni.

üdv: Zsolt
Naplózva
grinics
Vendég
« Új hozzászólás #17713 Dátum: 2012.05.01 kedd, 22:27:39 »

Sziasztok!

Volna egy elég idegesítő problémám a Ford Galaxynkkal.70e km van benne 2.0 Tdci 140 Le 2007-es és a legfőbb problémám hogy a motor tetejéről alapjárattól kezdve egyre erősödő műanyag zörgő hangja van, mintha a szívósor tele lenne műanyag darabkákkal.
A szívósort már leszedtem nincs semmi baja és nem találtam benne semmit Sad Porlasztók jók beméretve, turbó elektronika cserélve tisztítva, DPF kitakarítva.
Előtte volt vezérlés, lendkerék csere is.
Most semmi hibakód egész jól is megy de nagyon csörög zörög.... használni nem merem mert nem tudom hogy füstöl-e a DPF miatt meg ez a zörgés is elviselhetetlen.
EGR működik jó.

Valami ötlet mi lehet a gond?

Lassan már ott tartok hogy leveszem a hengerfejet Sad
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17714 Dátum: 2012.05.01 kedd, 22:28:08 »

Sziasztok!

Volna egy elég idegesítő problémám a Ford Galaxynkkal.70e km van benne 2.0 Tdci 140 Le 2007-es és a legfőbb problémám hogy a motor tetejéről alapjárattól kezdve egyre erősödő műanyag zörgő hangja van, mintha a szívósor tele lenne műanyag darabkákkal.
A szívósort már leszedtem nincs semmi baja és nem találtam benne semmit Sad Porlasztók jók beméretve, turbó elektronika cserélve tisztítva, DPF kitakarítva.
Előtte volt vezérlés, lendkerék csere is.
Most semmi hibakód egész jól is megy de nagyon csörög zörög.... használni nem merem mert nem tudom hogy füstöl-e a DPF miatt meg ez a zörgés is elviselhetetlen.
EGR működik jó.

Valami ötlet mi lehet a gond?

Lassan már ott tartok hogy leveszem a hengerfejet Sad

mk4 topicba írj, azokban van olyan motor Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #17715 Dátum: 2012.05.02 szerda, 07:28:21 »

Helo AndyA! Milyen tipusra gondoltál az olalból? Az én gépem is most volt szerelőnél Kiskőrösön, Ő ajánlotta a FIMOL-t és a FIMOL2-t. A fimol motorolajba, a fimol2 pedig tankoláshoz való. 30 literhez 25ml-t ír a doboz oldalán a tájékoztató. Ebből egy üveg (100ml) 940,- forint. "Molibdén-diszulfidos kenőanyag, súrlódáscsökkentő olajadalék fémes felületek között, ahol vékony, mechanikai és kémiai hatásoknak ellenálló filmet alkot." A sima fimol-ból olajcserénél literenként 50ml-t kell adagolni.

üdv: Zsolt

Én sima Castrol 2T olajat szoktam venni, ami a mopedekbe, hasonlókba való. Szerintem nem kell túlzásokba esni, egy teli tankhoz 1-2 deci körül elég.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #17716 Dátum: 2012.05.02 szerda, 07:30:14 »

Tegnap indítottam az autót, izzítás, ahogy kell, majd ráadtam, de érzésre túl hamar elkaptam az indítást. Úgy indult be, mint egy traktor, rázkódott az egész autó, alapjárat sehol, úgyhogy villámgyorsan le is állítottam. Utána próba újra, simán megy minden. Ilyenkor mi van?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17717 Dátum: 2012.05.02 szerda, 08:22:27 »

Tegnap indítottam az autót, izzítás, ahogy kell, majd ráadtam, de érzésre túl hamar elkaptam az indítást. Úgy indult be, mint egy traktor, rázkódott az egész autó, alapjárat sehol, úgyhogy villámgyorsan le is állítottam. Utána próba újra, simán megy minden. Ilyenkor mi van?

AndyA

Tudod, porlasztókat kell cserélni eplus2   Múltkor generátor problémánál írtak ilyen tüneteket a túl alacsony áram miatt.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #17718 Dátum: 2012.05.02 szerda, 09:44:54 »

Tegnap indítottam az autót, izzítás, ahogy kell, majd ráadtam, de érzésre túl hamar elkaptam az indítást. Úgy indult be, mint egy traktor, rázkódott az egész autó, alapjárat sehol, úgyhogy villámgyorsan le is állítottam. Utána próba újra, simán megy minden. Ilyenkor mi van?

AndyA
sw update az első lépés. KEvés az indítási üzemanyag nyomás.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #17719 Dátum: 2012.05.02 szerda, 10:38:24 »

sw update az első lépés. KEvés az indítási üzemanyag nyomás.

Mikor lett legutolsó SW a 2.2-es TDCi-hez? Tavaly nyáron jártam Viknél, ha azóta nincs újabb, akkor az van rajta.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #17720 Dátum: 2012.05.02 szerda, 12:42:09 »

sw update az első lépés. KEvés az indítási üzemanyag nyomás.

Mi az az SW?
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #17721 Dátum: 2012.05.02 szerda, 12:43:25 »

Mi az az SW?
ECU-n futó SoftWare
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #17722 Dátum: 2012.05.02 szerda, 12:43:40 »

Mi az az SW?
a hw tesója, no meg az fw is a rokonuk. integet2
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17723 Dátum: 2012.05.02 szerda, 12:49:38 »

a hw tesója, no meg az fw is a rokonuk. integet2

Dehogy is!  Statiton Wagon nyes
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #17724 Dátum: 2012.05.02 szerda, 13:12:22 »

ECU-n futó SoftWare

 worship
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #17725 Dátum: 2012.05.02 szerda, 13:12:57 »

Dehogy is!  Statiton Wagon nyes

Dehogy is, Sárga Wrangler...
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #17726 Dátum: 2012.05.02 szerda, 14:02:00 »

Mikor lett legutolsó SW a 2.2-es TDCi-hez? Tavaly nyáron jártam Viknél, ha azóta nincs újabb, akkor az van rajta.

AndyA
2.) akksi
3.) porlasztó v. IMV
Sad
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #17727 Dátum: 2012.05.02 szerda, 14:49:27 »

2.) akksi
3.) porlasztó v. IMV
Sad
nem vibrálnak a fények?
akkor lehet szénkefe is, nálam most volt cserélve, már nagyon a végét járta, volt még 1-2mm belőle.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #17728 Dátum: 2012.05.02 szerda, 15:08:27 »

nem vibrálnak a fények?
akkor lehet szénkefe is, nálam most volt cserélve, már nagyon a végét járta, volt még 1-2mm belőle.

Nem. De télen -12 fok körül voltak már indítási nehézségek az akku irányából.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #17729 Dátum: 2012.05.02 szerda, 15:16:06 »

Bunyek/Alf,

Utána tudnátok nézni, hová lettek innen a képek:

http://mondeo.hu/wiki/index.php/%C3%9Czemanyagrendszer_tiszt%C3%ADt%C3%A1s_Liqui_Moly-val

Köszi!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #17730 Dátum: 2012.05.02 szerda, 15:16:31 »

nem vibrálnak a fények?
akkor lehet szénkefe is, nálam most volt cserélve, már nagyon a végét járta, volt még 1-2mm belőle.
az az érdekes, hogy nálam volt bronzkefe cserélve, de simán hagyhattam volna benne a régit, ugyanis a csapágy egy évre rá megmurdelt, így az simán kibírta volna még odáig..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #17731 Dátum: 2012.05.02 szerda, 15:25:35 »

az az érdekes, hogy nálam volt bronzkefe cserélve, de simán hagyhattam volna benne a régit, ugyanis a csapágy egy évre rá megmurdelt, így az simán kibírta volna még odáig..
remélem nem járok hasonlóképp, érzésre könnyen forgott, csinálhattam volna teljese gen. felújitást, de spúr voltam.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17732 Dátum: 2012.05.02 szerda, 15:33:22 »

Bunyek/Alf,

Utána tudnátok nézni, hová lettek innen a képek:

http://mondeo.hu/wiki/index.php/%C3%9Czemanyagrendszer_tiszt%C3%ADt%C3%A1s_Liqui_Moly-val

Köszi!

AndyA
nem tudom,hogy fel lettek-e töltve a képek(de pedig biztosan),vagy csak linkekről voltak-ezt kétlem.
Szóval én biztosan mentett fotókból raktam fel a cikket.Valahol elvesztek az éterben.Lehet,hogy te többet tudnál az ügyben tenni.
Én megnézem a képek címeit,te meg keresd meg őket:

http://img148.imageshack.us/img148/6043/liquimolydieselblit.jpg
http://img841.imageshack.us/img841/6933/img0987ef.jpg
http://img594.imageshack.us/img594/5331/stihl2t.jpg

Bakker linkek voltak.....lehet,hogy Bunyek törölte őket,vagy a képtár.....

Ha megkapom a képeket újra,rendesen feltöltöm őket!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #17733 Dátum: 2012.05.02 szerda, 16:13:48 »

nem tudom,hogy fel lettek-e töltve a képek(de pedig biztosan),vagy csak linkekről voltak-ezt kétlem.
Szóval én biztosan mentett fotókból raktam fel a cikket.Valahol elvesztek az éterben.Lehet,hogy te többet tudnál az ügyben tenni.
Én megnézem a képek címeit,te meg keresd meg őket:

http://img148.imageshack.us/img148/6043/liquimolydieselblit.jpg
http://img841.imageshack.us/img841/6933/img0987ef.jpg
http://img594.imageshack.us/img594/5331/stihl2t.jpg

Bakker linkek voltak.....lehet,hogy Bunyek törölte őket,vagy a képtár.....

Ha megkapom a képeket újra,rendesen feltöltöm őket!

Linkek voltak, ez nem kérdés. Azért kérdeztelek benneteket, mert ti csináltátok anno a cikket. A többiek között meg hátha van valaki, aki letöltötte. Valahol csak meglesznek a képek.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #17734 Dátum: 2012.05.02 szerda, 17:08:03 »

ja az én tárhelyemen voltak...és letöröltem véletlen kellet a hely....
Melyik kép kell? Átküldöm ALf-nak ha ad mail cimet...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17735 Dátum: 2012.05.02 szerda, 17:19:29 »

ja az én tárhelyemen voltak...és letöröltem véletlen kellet a hely....
Melyik kép kell? Átküldöm ALf-nak ha ad mail cimet...
küldheted hozzám is, én is bele tudom rakni. hzsolt92@gmail.com
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #17736 Dátum: 2012.05.02 szerda, 17:20:26 »

küldheted hozzám is, én is bele tudom rakni. hzsolt92@gmail.com

hzsolt92@gmail.com, na az előbb még hzsolt92@]mail.com volt.  nyes
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.02 szerda, 17:22:01 írta Cs12 » Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #17737 Dátum: 2012.05.02 szerda, 19:29:01 »

Tisztelt Fórumtársak!
Még a nagy meleg beállta előtt azt tapasztaltam, hogy nem úgy hűt a klimám ahogy szokott. Úgy döntöttem beviszem a Ford szervizbe egy klima ellenörzésre nyomás probára és feltöltésre a kocsit.
Mindezt megejtették röpke 0.7 óra alatt, és lecserélték a gázt, néztek egy nyomás próbát, ami egyébbként hibátlan volt, és újra feltöltötték a rendszert.(150 gramm hiányzott belőle) Ellenörző próbaüzemkor, a belső térbe beáramló levegő hömérséklete 3°C volt max álláson a külső hőmérséklet pedig 25°C volt. A gépsárkányom most volt először klima ellenörzésen az 5 év alatt, mert eddig jól teljesített. Mindezért az akcióért 4850 Ft fizettem. Eddig elégedett vagyok a klimával még a kánikula ellenére is. Feltünően előzékenyek voltak. Igaz munkájuk se volt bőven.
Tisztelettel László!
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.02 szerda, 19:32:03 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #17738 Dátum: 2012.05.02 szerda, 20:00:58 »

Tisztelt Fórumtársak!
Még a nagy meleg beállta előtt azt tapasztaltam, hogy nem úgy hűt a klimám ahogy szokott. Úgy döntöttem beviszem a Ford szervizbe egy klima ellenörzésre nyomás probára és feltöltésre a kocsit.
Mindezt megejtették röpke 0.7 óra alatt, és lecserélték a gázt, néztek egy nyomás próbát, ami egyébbként hibátlan volt, és újra feltöltötték a rendszert.(150 gramm hiányzott belőle) Ellenörző próbaüzemkor, a belső térbe beáramló levegő hömérséklete 3°C volt max álláson a külső hőmérséklet pedig 25°C volt. A gépsárkányom most volt először klima ellenörzésen az 5 év alatt, mert eddig jól teljesített. Mindezért az akcióért 4850 Ft fizettem. Eddig elégedett vagyok a klimával még a kánikula ellenére is. Feltünően előzékenyek voltak. Igaz munkájuk se volt bőven.
Tisztelettel László!

 eljen az tényleg jó ár.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #17739 Dátum: 2012.05.02 szerda, 20:12:20 »

Tisztelt Fórumtársak!
Még a nagy meleg beállta előtt azt tapasztaltam, hogy nem úgy hűt a klimám ahogy szokott. Úgy döntöttem beviszem a Ford szervizbe egy klima ellenörzésre nyomás probára és feltöltésre a kocsit.
Mindezt megejtették röpke 0.7 óra alatt, és lecserélték a gázt, néztek egy nyomás próbát, ami egyébbként hibátlan volt, és újra feltöltötték a rendszert.(150 gramm hiányzott belőle) Ellenörző próbaüzemkor, a belső térbe beáramló levegő hömérséklete 3°C volt max álláson a külső hőmérséklet pedig 25°C volt. A gépsárkányom most volt először klima ellenörzésen az 5 év alatt, mert eddig jól teljesített. Mindezért az akcióért 4850 Ft fizettem. Eddig elégedett vagyok a klimával még a kánikula ellenére is. Feltünően előzékenyek voltak. Igaz munkájuk se volt bőven.
Tisztelettel László!
a 150g hiány nem túl sok a 750grammhoz képest. ettől még mennie kellett volna szvsz.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17740 Dátum: 2012.05.02 szerda, 20:20:05 »

20% azért elég nagy eltérés.

a 150g hiány nem túl sok a 750grammhoz képest. ettől még mennie kellett volna szvsz.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #17741 Dátum: 2012.05.02 szerda, 20:53:51 »

a 150g hiány nem túl sok a 750grammhoz képest. ettől még mennie kellett volna szvsz.
Kedves Relhist!
Mint irtam, müködött. Én télen is bekapcsolom alkalmanként a klimát. Párátlanitás és a szimeringek és tömitések miatt. Már ekkor éreztem, hogy valami nem stimmel. A mostani gépekben már csak 450 gramm gáz van. Természetesen a rendszerük is más. Egész más ha ebből hiányzik 150gramm. Egyébként a teljes töltési suly 0.7 kg van feltüntetve a töltési paraméter táblázaton a klimámnál. Annak örülök, hogy ebben a melegben is kiválóan teljesit. Azt mondták a szervizban, 5év alatt a 150 gramm veszteség szinte természetes és csoda, hogy csak ennyi hiányzott.
Tisztelettel László!
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.02 szerda, 20:56:06 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #17742 Dátum: 2012.05.02 szerda, 22:39:02 »

Kedves Relhist!
Mint irtam, müködött. Én télen is bekapcsolom alkalmanként a klimát. Párátlanitás és a szimeringek és tömitések miatt. Már ekkor éreztem, hogy valami nem stimmel. A mostani gépekben már csak 450 gramm gáz van. Természetesen a rendszerük is más. Egész más ha ebből hiányzik 150gramm. Egyébként a teljes töltési suly 0.7 kg van feltüntetve a töltési paraméter táblázaton a klimámnál. Annak örülök, hogy ebben a melegben is kiválóan teljesit. Azt mondták a szervizban, 5év alatt a 150 gramm veszteség szinte természetes és csoda, hogy csak ennyi hiányzott.
Tisztelettel László!
Örülök, hogy működik.  wave
Nekem 40% hiánynál volt érezhető a működésén.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #17743 Dátum: 2012.05.03 csütörtök, 09:45:35 »

Sziasztok!

Örömmel jelentem, hogy Ervin jóvoltából elég sok minden változott az autón. Pl.: a hangja meg a súlya...ja és az ereje is nyes
Tehát:
- ki lett takarítva a turbó...volt benne cucc rendesen, meg akadt is. Örülök, mert úgy néz ki egyelőre a turbó egész jó állapotban volt, és még jobb lett.
- eközben kihasználva a lehetőséget a generátoroldal komplett felújítása is zajlott (szíj, görgők, főt.sz.tárcsa, sz.fut.sz.tárcsa) az alupogácsázás elmaradt, mert nem volt rá szükség.
- ha már kint volt a turbó az egyébként is használaton kívüli EGR hűtő is távozott, az összekötő csővel együtt. Két dugó került a megfelelő helyre.
- ezután, ha már lúd legyen kövér alapon a katalizátor iktatóra is rávettem Ervin bátyót aki estére egész kellemesen elfáradt, így tehát a katalizátor is távozott.
- mindeközben egy rövid intermezzo keretében a szervooldali szíjfeszítő alátétezése is megtörtént. Korábban a görgő csapágyra cserélésekor ez elmaradt
de most pótoltuk a mulasztást.
 
Összességében, sokkal normálisabb hangja lett az autónak, remélem a szíj hosszú kilométerekig nem fogja a hangját hallatni, a turbó tisztítás és az iktatónak köszönhetően pedig sokkal rugalmasabb, harapósabb lett az autó wow1

Ervin, ezúton is még egyszer köszi  worship
Ha még nem voltatok vigyétek el a turbót tisztíttatni.

ÜDV!
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
badzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 219


a másik egy Honda CBR600RR '07...


E-mail
« Új hozzászólás #17744 Dátum: 2012.05.03 csütörtök, 11:20:33 »

Mindezért az akcióért 4850 Ft fizettem
Az jó ár nagyon, évekkel ezelőtt töltettem klímát még Omegába, meg a Lagunába, klímásoknál és 10e körül volt, gondolom most sem lehet kevesebb.

Amúgy ez vicces dolog. Volt egy Omegám, amiben mikor megvettem, meg kellett a motort bontani, így elment a gáz is belőle. Nyár elején irány a klímás, nyomáspróba, feltöltés. Működik. Majd következő tavasszal megint nem ment rendesen. Irány a klímás, már fájtak a felújításról szóló árak, de csak nyomáspróba, töltés, müxik. A nyomáspróba minden évben jó volt, minden nyár elején feltöltötték, működött is rendesen. Ha azt veszem, hogy mennyi a kompresszor felújítás, abból pár évig el lehet így vegetálni, ha a nyomáspróbán nem ugrik ki hiba.
Naplózva

'05 mk3 kombi, 2.0 TDCi, F1 automata, GHIA+
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #17745 Dátum: 2012.05.03 csütörtök, 14:13:03 »

Tisztelt Fórumtársak!
...Feltünően előzékenyek voltak. Igaz munkájuk se volt bőven.
Tisztelettel László!
Én most beszéltem a Ford Petrányi szervízzel telefonon. Kíváncsi voltam, milyen árat adnak. Nos nagy előzékenységet itt nem tapasztaltam, pedig csak arra lettem volna kíváncsi, hogy egy rutin klímaellenőrzés mennyibe kerül. A válasz a szokásos "nem mondok semmit hozza be". Azaz attól függ, hogy javítani kell-e, tölteni kell-e...stb. Ekkor kicsit ingerültebben kértem, hogy azért mondjon már egy összeget, hogy 2 ezer forintba vagy 100 ezerbe kerül. No ekkor kaptam egy 20 ezer forintos választ.... Azt hiszem hozzájuk biztosan nem megyek. Marad az a klímás aki két évvel ezelőtt bevált: http://www.autoklimas.hu/
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #17746 Dátum: 2012.05.03 csütörtök, 16:03:52 »

 eljen eljen
Sziasztok!

Örömmel jelentem, hogy Ervin jóvoltából elég sok minden változott az autón. Pl.: a hangja meg a súlya...ja és az ereje is nyes
Tehát:
- ki lett takarítva a turbó...volt benne cucc rendesen, meg akadt is. Örülök, mert úgy néz ki egyelőre a turbó egész jó állapotban volt, és még jobb lett.
- eközben kihasználva a lehetőséget a generátoroldal komplett felújítása is zajlott (szíj, görgők, főt.sz.tárcsa, sz.fut.sz.tárcsa) az alupogácsázás elmaradt, mert nem volt rá szükség.
- ha már kint volt a turbó az egyébként is használaton kívüli EGR hűtő is távozott, az összekötő csővel együtt. Két dugó került a megfelelő helyre.
- ezután, ha már lúd legyen kövér alapon a katalizátor iktatóra is rávettem Ervin bátyót aki estére egész kellemesen elfáradt, így tehát a katalizátor is távozott.
- mindeközben egy rövid intermezzo keretében a szervooldali szíjfeszítő alátétezése is megtörtént. Korábban a görgő csapágyra cserélésekor ez elmaradt
de most pótoltuk a mulasztást.
 
Összességében, sokkal normálisabb hangja lett az autónak, remélem a szíj hosszú kilométerekig nem fogja a hangját hallatni, a turbó tisztítás és az iktatónak köszönhetően pedig sokkal rugalmasabb, harapósabb lett az autó wow1

Ervin, ezúton is még egyszer köszi  worship
Ha még nem voltatok vigyétek el a turbót tisztíttatni.

ÜDV!


 eljen taps
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #17747 Dátum: 2012.05.03 csütörtök, 18:26:10 »

Én most beszéltem a Ford Petrányi szervízzel telefonon. Kíváncsi voltam, milyen árat adnak. Nos nagy előzékenységet itt nem tapasztaltam, pedig csak arra lettem volna kíváncsi, hogy egy rutin klímaellenőrzés mennyibe kerül. A válasz a szokásos "nem mondok semmit hozza be". Azaz attól függ, hogy javítani kell-e, tölteni kell-e...stb. Ekkor kicsit ingerültebben kértem, hogy azért mondjon már egy összeget, hogy 2 ezer forintba vagy 100 ezerbe kerül. No ekkor kaptam egy 20 ezer forintos választ.... Azt hiszem hozzájuk biztosan nem megyek. Marad az a klímás aki két évvel ezelőtt bevált: http://www.autoklimas.hu/
Kedves Forumtárs!
Azt nem irtam az elöző hsz-ben, hogy egy-két igen kemény beszólást már mgejtettem feléjük, a nem épen kifogástalan munkájukkal kapcsolatban. Keményen a tudtukra adtam, hogy más is érthet az autóhoz nem csak ők. Kikértem magamnak, nem hülye vagyok, hanem gépész. Másodjára már rádöbbentek arra, hogy igazat beszélek. Nyilván ennek köszönhető az előzékenység.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #17748 Dátum: 2012.05.03 csütörtök, 21:23:14 »


Ha még nem voltatok vigyétek el a turbót tisztíttatni.


Egy ilyen turbó tisztítás mekkora meló forintosítva vajon? Roll Eyes
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #17749 Dátum: 2012.05.03 csütörtök, 21:43:09 »

Egy ilyen turbó tisztítás mekkora meló forintosítva vajon? Roll Eyes

Fél napi meló, nem két fillér. Írj PÜ-t Ervinnek, majd megmondja.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 348 349 350 351 352 353 354 [355] 356 357 358 359 360 361 362 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.123 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.