Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 03:28:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 355 356 357 358 359 360 361 [362] 363 364 365 366 367 368 369 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14629949 alkalommal)
0 Felhasználó és 76 vendég van a témában
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18050 Dátum: 2012.05.22 kedd, 21:51:47 »

Szubjektív!
57e km-el vettem 1,5 évesen!
Most 118e km van benne.6 év,60e km. Nincs 200e ben az alkatrész,amit ráköltöttem.
Soha rosszabb vételt!  nyes ....pedig a valós km-t senki sem tudja.....
Te vagy a másik oldal smile
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #18051 Dátum: 2012.05.22 kedd, 22:52:26 »

Te vagy a másik oldal smile
Olyan szép,hogy mind a kettőtöknek igaza van.De én akkor is dieselt vennék ha alig mennék vele.Szép az a 3.0-es benzines kocsi de nem fogsz örülni neki csak akkor ha nem érdekel mennyit eszik.Haver most adta el a benzinest és vissza a dieselre mert telle volt vele,hogy Pest oda vissza és mutató szegénység jelzésben.De erről nenyissunk vitát.Neked kell a benzines DomeSL nekem nem.Attól még mind a kettőnknek a vágy teljesül.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
badzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 219


a másik egy Honda CBR600RR '07...


E-mail
« Új hozzászólás #18052 Dátum: 2012.05.22 kedd, 22:57:34 »

A dízel kombit nem azért veszik, h alig menjenek vele.
Én például azért, mert kényelmes. Nem csak vezetni, hanem főleg, ha valami nagyobb dolgot kell vinni. De már egy bevásárlásnál is, legalábbis én jobban kedvelem, mint a limuzint, vagy 5ajtós kocsikat. Nyilván nem véletlen, hogy ez a 6dik kombi autóm zsinórban...
Naplózva

'05 mk3 kombi, 2.0 TDCi, F1 automata, GHIA+
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18053 Dátum: 2012.05.22 kedd, 23:00:04 »

Én például azért, mert kényelmes. Nem csak vezetni, hanem főleg, ha valami nagyobb dolgot kell vinni. De már egy bevásárlásnál is, legalábbis én jobban kedvelem, mint a limuzint, vagy 5ajtós kocsikat. Nyilván nem véletlen, hogy ez a 6dik kombi autóm zsinórban...
én se véletlen vettem kombit smile
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18054 Dátum: 2012.05.22 kedd, 23:09:09 »

én se véletlen vettem kombit smile

Én meg nem véletlenül nem kombit vettem. Sőt, ráadásul 4 ajtós, tehát hűtőszekrényt már nem lehet benne vinni.
Nincs is összekuszálva a belseje  vigyor3
Ha valami olyan kell vinni, azt a Fiestával viszem.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Begin
Vendég
« Új hozzászólás #18055 Dátum: 2012.05.22 kedd, 23:54:21 »

Belinkelni nem lehet, de itt megtalájátok: http://www.motaxauto.hu
A használt autók között: FORD MONDEO 2.0 TDCi Ghia - ötajtós szürkéskék metál, 1.130.000 Ft.
Még nem láttam, mert a sárvédőn javítják a meghúzást, per pill nincs a telepen. A 208.000 km-t a kereskedő mondta telefonon. Van ismerősöm a Ford márkaszervízben, az autó is idevalósi, tehát valószínű, hogy itt szervízeltette az eddigi egyetlen tulaja, így a rendszám alapján ki lehet deríteni az előéletét. 
Tulképpen a kapkodásom eredménye, hogy éppen ezt a dízelt találtam. Évi 15 ezer körül mennék vele, igazából jobb lenne benzines. Nem szempont, hogy száguldozni tudjak vele, viszont az fontos, hogy itt beszámítják a mostani kocsimat, 700 körül kéne csak ráfizetnem. Ha meg nem gondolom magam. Mert már inkább arra hajlanék, hogy várok egy benzinesre hasonló árkategóriában. 1.8-as elég lenne, nem versenyezni akarok vele, hanem kényelmesen túrázgatni és persze azzal a tudattal, hogy nem rohadok le vele valahol.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #18056 Dátum: 2012.05.22 kedd, 23:57:01 »

Tulképpen a kapkodásom eredménye, hogy éppen ezt a dízelt találtam. Évi 15 ezer körül mennék vele, igazából jobb lenne benzines. Nem szempont, hogy száguldozni tudjak vele, viszont az fontos, hogy itt beszámítják a mostani kocsimat, 700 körül kéne csak ráfizetnem. Ha meg nem gondolom magam. Mert már inkább arra hajlanék, hogy várok egy benzinesre hasonló árkategóriában. 1.8-as elég lenne, nem versenyezni akarok vele, hanem kényelmesen túrázgatni és persze azzal a tudattal, hogy nem rohadok le vele valahol.

Évi 15 az benzines lesz Neked.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #18057 Dátum: 2012.05.23 szerda, 11:37:22 »

Én meg nem véletlenül nem kombit vettem. Sőt, ráadásul 4 ajtós, tehát hűtőszekrényt már nem lehet benne vinni.
Nincs is összekuszálva a belseje  vigyor3
Ha valami olyan kell vinni, azt a Fiestával viszem.
Megvan még a Mondeo, mert utoljára az Arénában láttam.  wow1 wave nyes
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #18058 Dátum: 2012.05.23 szerda, 11:39:14 »

Évi 15 az benzines lesz Neked.
Ha azt választ.
Lehurroghattok, de kombi, dízel, város, kb évi 15e km nekem is. (Előtte benzines volt 1.8.)
És?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #18059 Dátum: 2012.05.23 szerda, 11:44:17 »

Ha azt választ.
Lehurroghattok, de kombi, dízel, város, kb évi 15e km nekem is. (Előtte benzines volt 1.8.)
És?

Tudod, hogy itt nem erről van szó ... (nekem is volt V6 3.0, évi 45.000-re)
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18060 Dátum: 2012.05.23 szerda, 12:29:33 »

Belinkelni nem lehet, de itt megtalájátok: http://www.motaxauto.hu
A használt autók között: FORD MONDEO 2.0 TDCi Ghia - ötajtós szürkéskék metál, 1.130.000 Ft.
Még nem láttam, mert a sárvédőn javítják a meghúzást, per pill nincs a telepen. A 208.000 km-t a kereskedő mondta telefonon. Van ismerősöm a Ford márkaszervízben, az autó is idevalósi, tehát valószínű, hogy itt szervízeltette az eddigi egyetlen tulaja, így a rendszám alapján ki lehet deríteni az előéletét.  
Tulképpen a kapkodásom eredménye, hogy éppen ezt a dízelt találtam. Évi 15 ezer körül mennék vele, igazából jobb lenne benzines. Nem szempont, hogy száguldozni tudjak vele, viszont az fontos, hogy itt beszámítják a mostani kocsimat, 700 körül kéne csak ráfizetnem. Ha meg nem gondolom magam. Mert már inkább arra hajlanék, hogy várok egy benzinesre hasonló árkategóriában. 1.8-as elég lenne, nem versenyezni akarok vele, hanem kényelmesen túrázgatni és persze azzal a tudattal, hogy nem rohadok le vele valahol.

Dehogynem smile   http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia-5789622

Esetleg ezek? http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend_elso_tulajdonostolszervizkony-5780502
                    http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_di_ghia-5733141
                    http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ghia-5817339
                    http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_ghia-5799527
Van még bőven, de lehet ezt inkább a általánosba kellene majd, mert a fejemre koppintanak wave
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.23 szerda, 12:45:16 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #18061 Dátum: 2012.05.23 szerda, 12:58:03 »


Kopp! Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #18062 Dátum: 2012.05.23 szerda, 13:07:14 »


Enyém is 5,5 éves és most lépem át a 100.000-et vele. Persze ez is csak kivételnek számít, de lehetnek jó fogások, elsősorban tulajdonostól.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #18063 Dátum: 2012.05.23 szerda, 15:01:56 »

Enyém is 5,5 éves és most lépem át a 100.000-et vele. Persze ez is csak kivételnek számít, de lehetnek jó fogások, elsősorban tulajdonostól.

Ja és most már megy mint a rakéta.  vigyor3
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #18064 Dátum: 2012.05.23 szerda, 15:14:42 »

Mert már inkább arra hajlanék, hogy várok egy benzinesre hasonló árkategóriában. 1.8-as elég lenne, nem versenyezni akarok vele, hanem kényelmesen túrázgatni és persze azzal a tudattal, hogy nem rohadok le vele valahol.

azért a BENZINes nem garancia,hogy nem fogsz lerohadni vele sehol.szerintem az a tudat,hogy rendesen szervizeled 100x megnyugtatóbb mint az inkább veszek a dizel helyett benzinest az ugysem rohad le sehol.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #18065 Dátum: 2012.05.23 szerda, 15:18:24 »

azért a BENZINes nem garancia,hogy nem fogsz lerohadni vele sehol.szerintem az a tudat,hogy rendesen szervizeled 100x megnyugtatóbb mint az inkább veszek a dizel helyett benzinest az ugysem rohad le sehol.

A benzinesben kisebb nyomás van, olcsóbbak a "különbözeti" alkatrészek. Mindkét típus lepukkanhat, viszont a benzinesnél kisebb lesz a javítási költség. Ami egy dízelnél egy nagynyomású adagoló, az nekem a komplett motorfelújítás (amiről olvashattok errefelé)
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #18066 Dátum: 2012.05.23 szerda, 15:29:22 »

A benzinesben kisebb nyomás van, olcsóbbak a "különbözeti" alkatrészek. Mindkét típus lepukkanhat, viszont a benzinesnél kisebb lesz a javítási költség. Ami egy dízelnél egy nagynyomású adagoló, az nekem a komplett motorfelújítás (amiről olvashattok errefelé)
ez történetesen igaz is lehet.de a benzin kuton kiegyenlitödik a pénztárca tartalma az idö mulásával,a benzines pénztárca folyton üres a dizeles pedig csak ha javitani kell   rinya
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #18067 Dátum: 2012.05.23 szerda, 16:04:56 »

ez történetesen igaz is lehet.de a benzin kuton kiegyenlitödik a pénztárca tartalma az idö mulásával,a benzines pénztárca folyton üres a dizeles pedig csak ha javitani kell   rinya

S itt jön képbe az évi kilométer, ahonnan kiindultunk. Minél kevesebbet megy valaki, annál inkább a benzines éri meg. Minél többet, annál inkább a dízel.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #18068 Dátum: 2012.05.23 szerda, 16:12:04 »

Szubjektív!
57e km-el vettem 1,5 évesen!
Most 118e km van benne.6 év,60e km. Nincs 200e ben az alkatrész,amit ráköltöttem.
Soha rosszabb vételt!  nyes ....pedig a valós km-t senki sem tudja.....
mi a mondeot 67-rel vettük 6éve magánszemélytől, első 3 év alatt került bele 40ekm, az elmúlt 3-ban meg 90ekm. 13ekm/év és 30ekm/év vagy összesen nézve 22ekm/év.
off-ot vettük 2 évesen 80ekm-rel, most van benne 115ekm és 3,5 éve van nálunk. ez 10ekm/év

kötelezőkön kívül nem lett ráköltve a mondeora 300 se 6 év alatt. egy lendkerék/kinyomó páros és egy adagoló felújítás. egyik 3, a másik 5 évvel a vásárlás után. mondjuk igaz nem tdci eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #18069 Dátum: 2012.05.23 szerda, 16:14:03 »

Ha azt választ.
Lehurroghattok, de kombi, dízel, város, kb évi 15e km nekem is. (Előtte benzines volt 1.8.)
És?
szerintük hülye vagy eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #18070 Dátum: 2012.05.23 szerda, 16:14:30 »

Én meg nem véletlenül nem kombit vettem. Sőt, ráadásul 4 ajtós, tehát hűtőszekrényt már nem lehet benne vinni.
Nincs is összekuszálva a belseje  vigyor3
Ha valami olyan kell vinni, azt a Fiestával viszem.
lol002

abba még kb befér egy 60l-es vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #18071 Dátum: 2012.05.23 szerda, 16:16:20 »

S itt jön képbe az évi kilométer, ahonnan kiindultunk. Minél kevesebbet megy valaki, annál inkább a benzines éri meg. Minél többet, annál inkább a dízel.
igy van pl.1000 kilométert mész mind két motor tipussal 1 évben. az dizel motorral nem kerül annyiba a kúton mint a benzinessel és eggyik sem rohadt le,nem kell nagynyomásut vagy csucsot cserélni.én nem értem de nem is akarom  integet2


inkább kérdeznék mást:az auto.klimánál mi a különbség az "auto AC" illetve az "echo"üzemmód között  Huh?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #18072 Dátum: 2012.05.23 szerda, 16:17:00 »

igy van pl.1000 kilométert mész mind két motor tipussal 1 évben. az dizel motorral nem kerül annyiba a kúton mint a benzinessel és eggyik sem rohadt le,nem kell nagynyomásut vagy csucsot cserélni.én nem értem de nem is akarom  integet2


inkább kérdeznék mást:az auto.klimánál mi a különbség az "auto AC" illetve az "echo"üzemmód között  Huh?
eco üzemmódnál nem kapcsolja a klíma kompresszort.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #18073 Dátum: 2012.05.23 szerda, 16:22:15 »

eco üzemmódnál nem kapcsolja a klíma kompresszort.
és ha kint van pl 28 fok de be van állitva 21-re akkor eco modban nem lesz 21 bent.jól gondolom ?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #18074 Dátum: 2012.05.23 szerda, 16:26:38 »

mi a mondeot 67-rel vettük 6éve magánszemélytől, első 3 év alatt került bele 40ekm, az elmúlt 3-ban meg 90ekm. 13ekm/év és 30ekm/év vagy összesen nézve 22ekm/év.
off-ot vettük 2 évesen 80ekm-rel, most van benne 115ekm és 3,5 éve van nálunk. ez 10ekm/év

kötelezőkön kívül nem lett ráköltve a mondeora 300 se 6 év alatt. egy lendkerék/kinyomó páros és egy adagoló felújítás. egyik 3, a másik 5 évvel a vásárlás után. mondjuk igaz nem tdci eplus2
akkor ezek szerint nem nagyon éri meg neked sem a dizel üzem.  csak kb.20 ekm-eket mész vele  eplus2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #18075 Dátum: 2012.05.23 szerda, 16:29:16 »

és ha kint van pl 28 fok de be van állitva 21-re akkor eco modban nem lesz 21 bent.jól gondolom ?

De. Ha van két fagyasztott hulla az utastérben, hogy elvonja a hőt.

Az ECO akkor jó, ha kint hidegebb van mint bent, így a sima beáramló levegő tudja hűteni a kocsit. Lassabban fog lehűlni, de kevesebb benzin/GO fogy.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #18076 Dátum: 2012.05.23 szerda, 16:31:40 »

De. Ha van két fagyasztott hulla az utastérben, hogy elvonja a hőt.

Az ECO akkor jó, ha kint hidegebb van mint bent, így a sima beáramló levegő tudja hűteni a kocsit. Lassabban fog lehűlni, de kevesebb benzin/GO fogy.
na ezt értem köszi  vigyor3   integet2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #18077 Dátum: 2012.05.23 szerda, 16:33:46 »

akkor ezek szerint nem nagyon éri meg neked sem a dizel üzem.  csak kb.20 ekm-eket mész vele  eplus2
nem hát, adom is el a picsbe mindkettőt és veszek valami benzines csodát. eplus2 help
ezek a dízelek eszenek alattam 6 és 7l között országúton, ha sietek, akkor a benzinesek mennyit ennének. falbav normál használatnál meg 5 és 6l között. mind2 modern dízel, mégsem kell minden évben kicserélni a fél motorteret.

ezt a 20ekm alatt benyás hülyeséget meg azok szokták mondani, akiknek még nem volt normális dízelük!!! vagy mert belenyúltak valami tuti vételbe, vagy hallották valahonnan ezt a csoda mondást, és inkább vettek benzinest.

annyi, hogy adott évjáratban nem a piac legolcsóbbjai között kell nézlődni integet2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #18078 Dátum: 2012.05.23 szerda, 16:34:37 »

és ha kint van pl 28 fok de be van állitva 21-re akkor eco modban nem lesz 21 bent.jól gondolom ?
dehogynem, de csak akkor ha vársz vele úgy őszig eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #18079 Dátum: 2012.05.23 szerda, 16:44:36 »

dehogynem, de csak akkor ha vársz vele úgy őszig eplus2
hehe
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
gerencsersz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


E-mail
« Új hozzászólás #18080 Dátum: 2012.05.23 szerda, 17:33:22 »

Sziasztok ,
 Ha valaki járt már így , hogy hideg motornál a reggeli első indulás után pont csak 2250-es fordulaton , bármely fokozatban , főleg 2 és 3 -ban érezhetően mintha egy kicsit egyenetlenül forogna a motor , majdnem a rángatás hatását kelti , aztán pár km után , akár hideg motornál is már minden fordulaton egyenletesen , szépen jár.
Megköszönném , ha lenne valakinek ötlete mitől csinálhatja .
A gépben még csak 85.000 km van , 2.0 TDCi 2005-ös 115LE , nem elektromos EGR-es.
Üdv ,
Szabi

Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #18081 Dátum: 2012.05.23 szerda, 17:40:29 »

inkább kérdeznék mást:az auto.klimánál mi a különbség az "auto AC" illetve az "echo"üzemmód között  Huh?

Milyen echo? Tihanyi?  eplus2

Bocs.  eljen
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #18082 Dátum: 2012.05.23 szerda, 17:43:57 »

Milyen echo? Tihanyi?  eplus2

Bocs.  eljen
afro1  tudtam,hogy nem marad bünterlenül de akkor sem javitom ki  vigyor3
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #18083 Dátum: 2012.05.24 csütörtök, 00:13:57 »

Sziasztok ,
 Ha valaki járt már így , hogy hideg motornál a reggeli első indulás után pont csak 2250-es fordulaton , bármely fokozatban , főleg 2 és 3 -ban érezhetően mintha egy kicsit egyenetlenül forogna a motor , majdnem a rángatás hatását kelti , aztán pár km után , akár hideg motornál is már minden fordulaton egyenletesen , szépen jár.
Megköszönném , ha lenne valakinek ötlete mitől csinálhatja .
A gépben még csak 85.000 km van , 2.0 TDCi 2005-ös 115LE , nem elektromos EGR-es.
Üdv ,
Szabi


nyitva maradt egr szelep, koszos v. hibás.
alacsony fordulaton nem kellene nyitnia, főleg hidegen, és mégis.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #18084 Dátum: 2012.05.24 csütörtök, 06:40:35 »

Sziasztok ,
 Ha valaki járt már így , hogy hideg motornál a reggeli első indulás után pont csak 2250-es fordulaton , bármely fokozatban , főleg 2 és 3 -ban érezhetően mintha egy kicsit egyenetlenül forogna a motor , majdnem a rángatás hatását kelti , aztán pár km után , akár hideg motornál is már minden fordulaton egyenletesen , szépen jár.
Megköszönném , ha lenne valakinek ötlete mitől csinálhatja .
A gépben még csak 85.000 km van , 2.0 TDCi 2005-ös 115LE , nem elektromos EGR-es.
Üdv ,
Szabi


Tisztelt Fórumtárs!
Én a helyedben lekapnám az EGR szelepet, megtisztitanám, ledugóznám, és kitakaritanám a szivósort. Nagy valószinűséggel minden problémád megszünne. Még hiba kódot sem generálna az EGR szelep. Müszaki vizsgán nem jelent problémát a ledugózott EGR. Valamivel jobban és dinamikusabban is megy a gép a tiszta oxigéntől.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #18085 Dátum: 2012.05.24 csütörtök, 10:31:38 »

Még hiba kódot sem generálna az EGR szelep.
Meg kell nézni a forgalmit milyen környeztvédelmi besorolású. 2005-ben már lehettek Euro IV-esek. Az EuIII-as nem dob de a IV-es dobni fogja.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #18086 Dátum: 2012.05.24 csütörtök, 10:48:44 »

Meg kell nézni a forgalmit milyen környeztvédelmi besorolású. 2005-ben már lehettek Euro IV-esek. Az EuIII-as nem dob de a IV-es dobni fogja.

2.2-nél már ez Euro-3-as is dobja.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18087 Dátum: 2012.05.24 csütörtök, 10:50:29 »

Meg kell nézni a forgalmit milyen környeztvédelmi besorolású. 2005-ben már lehettek Euro IV-esek. Az EuIII-as nem dob de a IV-es dobni fogja.

2005-ben már elég ritka az EU3, azok inkább eu4-esek. Annál is inkább, mert 2005 jan 1 után gyártottaknál kötelező az eu4.
Vagyis, ha valódi 2005-ös, az biz eu4.
Amúgy a 2.0 tdci-nél az eu4-et 2003 szept 15-től kezdték forgalmazni - a német piacon.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #18088 Dátum: 2012.05.24 csütörtök, 12:38:45 »

2005-ben már elég ritka az EU3, azok inkább eu4-esek. Annál is inkább, mert 2005 jan 1 után gyártottaknál kötelező az eu4.
Vagyis, ha valódi 2005-ös, az biz eu4.
Amúgy a 2.0 tdci-nél az eu4-et 2003 szept 15-től kezdték forgalmazni - a német piacon.
Kedves Angel!
Az én gépem is 2005 03 havi. 115 LE EURO 3 motorral EEC7 kóddal, és elektromos csati is van az EGR-en, még se dob hiba kódot. Abban igazad van, hogy a 2005-ös gépek már nagy többségben EuRO 4 kivitel.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18089 Dátum: 2012.05.24 csütörtök, 13:44:04 »

Kedves Angel!
Az én gépem is 2005 03 havi. 115 LE EURO 3 motorral EEC7 kóddal, és elektromos csati is van az EGR-en, még se dob hiba kódot. Abban igazad van, hogy a 2005-ös gépek már nagy többségben EuRO 4 kivitel.
Tisztelettel László!

Ez a 2005 3. havi a gyártás időpontja? 5M?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #18090 Dátum: 2012.05.24 csütörtök, 15:39:47 »

Ez a 2005 3. havi a gyártás időpontja? 5M?
Az alvázszámom: WF05XXGBB55J3696
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #18091 Dátum: 2012.05.24 csütörtök, 16:38:33 »

Ez a 2005 3. havi a gyártás időpontja? 5M?
Ez 1 poén volt? Talán egy 5 milliós kérdés?  vigyor3
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
gerencsersz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


E-mail
« Új hozzászólás #18092 Dátum: 2012.05.24 csütörtök, 17:41:29 »

[Köszönöm  a tippeket , megcsinálom amiket irtatok .
Naplózva
Adamkoo
Vendég
« Új hozzászólás #18093 Dátum: 2012.05.24 csütörtök, 18:12:11 »

Hali!
Eljött az idő, porlasztócsúcs-csere avagy javítás.. A szervíz szerint mind a négy rossz, kettőt fel tud javítani, másik kettő helyett meg kényszermegoldásként tesz bele szintén javítottat... Tudom, hogy ez nem túl jó megoldás, de most ez van. Valami tanácsot tudnátok adni? Hálás lennék  angel worship worship
Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #18094 Dátum: 2012.05.24 csütörtök, 18:41:03 »

üdv.
van egy kis problémám.multkor ugy jártam hangnyomásmérésen hogy mikor kikapcsoltam a rendszert azt vettem észre hogy a potféklámpa alatti burkolo müanyag egyik fele elpattant a tetökárpitnál.lehet azt cserélni ? vagy hogy lehet leszedni esetleg kicserélni?mert vissza nem pattan a helyére... szoval muszály lesz leszednem.csak nem merem feszegetni.

más.gondolkodom rajt hogy lecserélem a gyári 16os alufelniket 17 esetleg 18-asra.ha esetleg valaki lecserélné kisebbre a felnijét akkor értékegyeztetéssel esetleg érdelek a dolog.
üdv.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18095 Dátum: 2012.05.24 csütörtök, 19:16:31 »

Az alvázszámom: WF05XXGBB55J3696
Tisztelettel László!

Ez januári gyártású... 5J, a J a január. (a végéről szvsz hiányzik egy számjegy)
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #18096 Dátum: 2012.05.24 csütörtök, 20:04:41 »

Hali!
Eljött az idő, porlasztócsúcs-csere avagy javítás.. A szervíz szerint mind a négy rossz, kettőt fel tud javítani, másik kettő helyett meg kényszermegoldásként tesz bele szintén javítottat... Tudom, hogy ez nem túl jó megoldás, de most ez van. Valami tanácsot tudnátok adni? Hálás lennék  angel worship worship
Mivel én nemvagyok a javítás híve cseréld ki mind a 4-et.Ha meg nem és nem lesz jó utána csak mérgelődsz.És a szivattyút azért megnéztétek.???Az milyen állapotban van?Csak azért kérdem nem törvényszerü de ha 4 csúcs rossz az is lehet hogy szórt vasreszeléket a szürőbe.És ha igen akkor beleteszel új csúcsot a régi kopott szivattyú meg azokat is majd hamarossan tönkre vágja.Egy ránézést megér.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Adamkoo
Vendég
« Új hozzászólás #18097 Dátum: 2012.05.24 csütörtök, 20:12:55 »

Mivel én nemvagyok a javítás híve cseréld ki mind a 4-et.Ha meg nem és nem lesz jó utána csak mérgelődsz.És a szivattyút azért megnéztétek.???Az milyen állapotban van?Csak azért kérdem nem törvényszerü de ha 4 csúcs rossz az is lehet hogy szórt vasreszeléket a szürőbe.És ha igen akkor beleteszel új csúcsot a régi kopott szivattyú meg azokat is majd hamarossan tönkre vágja.Egy ránézést megér.


Mindeképp megér annyit. Kösz a tanácsot!
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #18098 Dátum: 2012.05.24 csütörtök, 20:59:46 »

Ez januári gyártású... 5J, a J a január. (a végéről szvsz hiányzik egy számjegy)
Igazad van. Az üzembe helyezése márciusi. Az alvázszám vége helyesen 36096
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18099 Dátum: 2012.05.24 csütörtök, 21:03:07 »

Hali!
Eljött az idő, porlasztócsúcs-csere avagy javítás.. A szervíz szerint mind a négy rossz, kettőt fel tud javítani, másik kettő helyett meg kényszermegoldásként tesz bele szintén javítottat... Tudom, hogy ez nem túl jó megoldás, de most ez van. Valami tanácsot tudnátok adni? Hálás lennék  angel worship worship
Szerintem ez nem hangzik jól. Miért nem lehet mind a 4-et felújítani? 1 helyről van jó tapasztalat felújításban, a fehérvári Filep diesel. Ha jól emlékszem nem szidta senki, sőt! +nemcsak a csúcsot csinálják hanem az elektronikát is kb 200- a 4 . Vagy gyári felújított az 70- körül van darabja asszem.  De te tudod mi a jó neked
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Oldalak: 1 ... 355 356 357 358 359 360 361 [362] 363 364 365 366 367 368 369 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.12 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.