Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 03:35:44
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
355
356
357
358
359
360
361
[
362
]
363
364
365
366
367
368
369
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14630142 alkalommal)
0 Felhasználó és 102 vendég van a témában
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18050 Dátum:
2012.05.22 kedd, 21:51:47 »
Idézetet írta: alf - 2012.05.22 kedd, 21:41:51
Szubjektív!
57e km-el vettem 1,5 évesen!
Most 118e km van benne.6 év,60e km. Nincs 200e ben az alkatrész,amit ráköltöttem.
Soha rosszabb vételt!
....pedig a valós km-t senki sem tudja.....
Te vagy a másik oldal
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18051 Dátum:
2012.05.22 kedd, 22:52:26 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.05.22 kedd, 21:51:47
Te vagy a másik oldal
Olyan szép,hogy mind a kettőtöknek igaza van.De én akkor is dieselt vennék ha alig mennék vele.Szép az a 3.0-es benzines kocsi de nem fogsz örülni neki csak akkor ha nem érdekel mennyit eszik.Haver most adta el a benzinest és vissza a dieselre mert telle volt vele,hogy Pest oda vissza és mutató szegénység jelzésben.De erről nenyissunk vitát.Neked kell a benzines DomeSL nekem nem.Attól még mind a kettőnknek a vágy teljesül.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
badzoli
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 219
a másik egy Honda CBR600RR '07...
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18052 Dátum:
2012.05.22 kedd, 22:57:34 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.05.22 kedd, 21:29:57
A dízel kombit nem azért veszik, h alig menjenek vele.
Én például azért, mert kényelmes. Nem csak vezetni, hanem főleg, ha valami nagyobb dolgot kell vinni. De már egy bevásárlásnál is, legalábbis én jobban kedvelem, mint a limuzint, vagy 5ajtós kocsikat. Nyilván nem véletlen, hogy ez a 6dik kombi autóm zsinórban...
Naplózva
'05 mk3 kombi, 2.0 TDCi, F1 automata, GHIA+
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18053 Dátum:
2012.05.22 kedd, 23:00:04 »
Idézetet írta: badzoli - 2012.05.22 kedd, 22:57:34
Én például azért, mert kényelmes. Nem csak vezetni, hanem főleg, ha valami nagyobb dolgot kell vinni. De már egy bevásárlásnál is, legalábbis én jobban kedvelem, mint a limuzint, vagy 5ajtós kocsikat. Nyilván nem véletlen, hogy ez a 6dik kombi autóm zsinórban...
én se véletlen vettem kombit
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18054 Dátum:
2012.05.22 kedd, 23:09:09 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.05.22 kedd, 23:00:04
én se véletlen vettem kombit
Én meg nem véletlenül
nem kombit
vettem. Sőt, ráadásul 4 ajtós, tehát hűtőszekrényt már nem lehet benne vinni.
Nincs is összekuszálva a belseje
Ha valami olyan kell vinni, azt a Fiestával viszem.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Begin
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18055 Dátum:
2012.05.22 kedd, 23:54:21 »
Belinkelni nem lehet, de itt megtalájátok:
http://www.motaxauto.hu
A használt autók között: FORD MONDEO 2.0 TDCi Ghia - ötajtós szürkéskék metál, 1.130.000 Ft.
Még nem láttam, mert a sárvédőn javítják a meghúzást, per pill nincs a telepen. A 208.000 km-t a kereskedő mondta telefonon. Van ismerősöm a Ford márkaszervízben, az autó is idevalósi, tehát valószínű, hogy itt szervízeltette az eddigi egyetlen tulaja, így a rendszám alapján ki lehet deríteni az előéletét.
Tulképpen a kapkodásom eredménye, hogy éppen ezt a dízelt találtam. Évi 15 ezer körül mennék vele, igazából jobb lenne benzines. Nem szempont, hogy száguldozni tudjak vele, viszont az fontos, hogy itt beszámítják a mostani kocsimat, 700 körül kéne csak ráfizetnem. Ha meg nem gondolom magam. Mert már inkább arra hajlanék, hogy várok egy benzinesre hasonló árkategóriában. 1.8-as elég lenne, nem versenyezni akarok vele, hanem kényelmesen túrázgatni és persze azzal a tudattal, hogy nem rohadok le vele valahol.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18056 Dátum:
2012.05.22 kedd, 23:57:01 »
Idézetet írta: Begin - 2012.05.22 kedd, 23:54:21
Tulképpen a kapkodásom eredménye, hogy éppen ezt a dízelt találtam. Évi 15 ezer körül mennék vele, igazából jobb lenne benzines. Nem szempont, hogy száguldozni tudjak vele, viszont az fontos, hogy itt beszámítják a mostani kocsimat, 700 körül kéne csak ráfizetnem. Ha meg nem gondolom magam. Mert már inkább arra hajlanék, hogy várok egy benzinesre hasonló árkategóriában. 1.8-as elég lenne, nem versenyezni akarok vele, hanem kényelmesen túrázgatni és persze azzal a tudattal, hogy nem rohadok le vele valahol.
Évi 15 az benzines lesz Neked.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18057 Dátum:
2012.05.23 szerda, 11:37:22 »
Idézetet írta: Angel - 2012.05.22 kedd, 23:09:09
Én meg nem véletlenül
nem kombit
vettem. Sőt, ráadásul 4 ajtós, tehát hűtőszekrényt már nem lehet benne vinni.
Nincs is összekuszálva a belseje
Ha valami olyan kell vinni, azt a Fiestával viszem.
Megvan még a Mondeo, mert utoljára az Arénában láttam.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18058 Dátum:
2012.05.23 szerda, 11:39:14 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.05.22 kedd, 23:57:01
Évi 15 az benzines lesz Neked.
Ha azt választ.
Lehurroghattok, de kombi, dízel, város, kb évi 15e km nekem is. (Előtte benzines volt 1.8.)
És?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Hyperborg
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18059 Dátum:
2012.05.23 szerda, 11:44:17 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.05.23 szerda, 11:39:14
Ha azt választ.
Lehurroghattok, de kombi, dízel, város, kb évi 15e km nekem is. (Előtte benzines volt 1.8.)
És?
Tudod, hogy itt nem erről van szó ... (nekem is volt V6 3.0, évi 45.000-re)
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18060 Dátum:
2012.05.23 szerda, 12:29:33 »
Idézetet írta: Begin - 2012.05.22 kedd, 23:54:21
Belinkelni nem lehet, de itt megtalájátok:
http://www.motaxauto.hu
A használt autók között: FORD MONDEO 2.0 TDCi Ghia - ötajtós szürkéskék metál, 1.130.000 Ft.
Még nem láttam, mert a sárvédőn javítják a meghúzást, per pill nincs a telepen. A 208.000 km-t a kereskedő mondta telefonon. Van ismerősöm a Ford márkaszervízben, az autó is idevalósi, tehát valószínű, hogy itt szervízeltette az eddigi egyetlen tulaja, így a rendszám alapján ki lehet deríteni az előéletét.
Tulképpen a kapkodásom eredménye, hogy éppen ezt a dízelt találtam. Évi 15 ezer körül mennék vele, igazából jobb lenne benzines. Nem szempont, hogy száguldozni tudjak vele, viszont az fontos, hogy itt beszámítják a mostani kocsimat, 700 körül kéne csak ráfizetnem. Ha meg nem gondolom magam. Mert már inkább arra hajlanék, hogy várok egy benzinesre hasonló árkategóriában. 1.8-as elég lenne, nem versenyezni akarok vele, hanem kényelmesen túrázgatni és persze azzal a tudattal, hogy nem rohadok le vele valahol.
Dehogynem
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia-5789622
Esetleg ezek?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend_elso_tulajdonostolszervizkony-5780502
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_di_ghia-5733141
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ghia-5817339
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_ghia-5799527
Van még bőven, de lehet ezt inkább a általánosba kellene majd, mert a fejemre koppintanak
«
Utoljára szerkesztve: 2012.05.23 szerda, 12:45:16 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18061 Dátum:
2012.05.23 szerda, 12:58:03 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.05.23 szerda, 12:29:33
Dehogynem
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia-5789622
Esetleg ezek?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend_elso_tulajdonostolszervizkony-5780502
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_di_ghia-5733141
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ghia-5817339
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_ghia-5799527
Van még bőven, de lehet ezt inkább a általánosba kellene majd, mert a fejemre koppintanak
Kopp!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Victore
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18062 Dátum:
2012.05.23 szerda, 13:07:14 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.05.23 szerda, 12:29:33
Dehogynem
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia-5789622
Esetleg ezek?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend_elso_tulajdonostolszervizkony-5780502
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_di_ghia-5733141
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ghia-5817339
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_ghia-5799527
Van még bőven, de lehet ezt inkább a általánosba kellene majd, mert a fejemre koppintanak
Enyém is 5,5 éves és most lépem át a 100.000-et vele. Persze ez is csak kivételnek számít, de lehetnek jó fogások, elsősorban tulajdonostól.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18063 Dátum:
2012.05.23 szerda, 15:01:56 »
Idézetet írta: Victore - 2012.05.23 szerda, 13:07:14
Enyém is 5,5 éves és most lépem át a 100.000-et vele. Persze ez is csak kivételnek számít, de lehetnek jó fogások, elsősorban tulajdonostól.
Ja és most már megy mint a rakéta.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18064 Dátum:
2012.05.23 szerda, 15:14:42 »
Idézetet írta: Begin - 2012.05.22 kedd, 23:54:21
Mert már inkább arra hajlanék, hogy várok egy benzinesre hasonló árkategóriában. 1.8-as elég lenne, nem versenyezni akarok vele, hanem kényelmesen túrázgatni és persze azzal a tudattal, hogy nem rohadok le vele valahol.
azért a BENZINes nem garancia,hogy nem fogsz lerohadni vele sehol.szerintem az a tudat,hogy rendesen szervizeled 100x megnyugtatóbb mint az inkább veszek a dizel helyett benzinest az ugysem rohad le sehol.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Hyperborg
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18065 Dátum:
2012.05.23 szerda, 15:18:24 »
Idézetet írta: coboy - 2012.05.23 szerda, 15:14:42
azért a BENZINes nem garancia,hogy nem fogsz lerohadni vele sehol.szerintem az a tudat,hogy rendesen szervizeled 100x megnyugtatóbb mint az inkább veszek a dizel helyett benzinest az ugysem rohad le sehol.
A benzinesben kisebb nyomás van, olcsóbbak a "különbözeti" alkatrészek. Mindkét típus lepukkanhat, viszont a benzinesnél kisebb lesz a javítási költség. Ami egy dízelnél egy nagynyomású adagoló, az nekem a komplett motorfelújítás (amiről olvashattok errefelé)
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18066 Dátum:
2012.05.23 szerda, 15:29:22 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.05.23 szerda, 15:18:24
A benzinesben kisebb nyomás van, olcsóbbak a "különbözeti" alkatrészek. Mindkét típus lepukkanhat, viszont a benzinesnél kisebb lesz a javítási költség. Ami egy dízelnél egy nagynyomású adagoló, az nekem a komplett motorfelújítás (amiről olvashattok errefelé)
ez történetesen igaz is lehet.de a benzin kuton kiegyenlitödik a pénztárca tartalma az idö mulásával,a benzines pénztárca folyton üres a dizeles pedig csak ha javitani kell
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Hyperborg
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18067 Dátum:
2012.05.23 szerda, 16:04:56 »
Idézetet írta: coboy - 2012.05.23 szerda, 15:29:22
ez történetesen igaz is lehet.de a benzin kuton kiegyenlitödik a pénztárca tartalma az idö mulásával,a benzines pénztárca folyton üres a dizeles pedig csak ha javitani kell
S itt jön képbe az évi kilométer, ahonnan kiindultunk. Minél kevesebbet megy valaki, annál inkább a benzines éri meg. Minél többet, annál inkább a dízel.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18068 Dátum:
2012.05.23 szerda, 16:12:04 »
Idézetet írta: alf - 2012.05.22 kedd, 21:41:51
Szubjektív!
57e km-el vettem 1,5 évesen!
Most 118e km van benne.6 év,60e km. Nincs 200e ben az alkatrész,amit ráköltöttem.
Soha rosszabb vételt!
....pedig a valós km-t senki sem tudja.....
mi a mondeot 67-rel vettük 6éve magánszemélytől, első 3 év alatt került bele 40ekm, az elmúlt 3-ban meg 90ekm. 13ekm/év és 30ekm/év vagy összesen nézve 22ekm/év.
off-ot vettük 2 évesen 80ekm-rel, most van benne 115ekm és 3,5 éve van nálunk. ez 10ekm/év
kötelezőkön kívül nem lett ráköltve a mondeora 300 se 6 év alatt. egy lendkerék/kinyomó páros és egy adagoló felújítás. egyik 3, a másik 5 évvel a vásárlás után. mondjuk igaz nem tdci
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18069 Dátum:
2012.05.23 szerda, 16:14:03 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.05.23 szerda, 11:39:14
Ha azt választ.
Lehurroghattok, de kombi, dízel, város, kb évi 15e km nekem is. (Előtte benzines volt 1.8.)
És?
szerintük hülye vagy
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18070 Dátum:
2012.05.23 szerda, 16:14:30 »
Idézetet írta: Angel - 2012.05.22 kedd, 23:09:09
Én meg nem véletlenül
nem kombit
vettem. Sőt, ráadásul 4 ajtós, tehát hűtőszekrényt már nem lehet benne vinni.
Nincs is összekuszálva a belseje
Ha valami olyan kell vinni, azt a Fiestával viszem.
abba még kb befér egy 60l-es
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18071 Dátum:
2012.05.23 szerda, 16:16:20 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.05.23 szerda, 16:04:56
S itt jön képbe az évi kilométer, ahonnan kiindultunk. Minél kevesebbet megy valaki, annál inkább a benzines éri meg. Minél többet, annál inkább a dízel.
igy van pl.1000 kilométert mész mind két motor tipussal 1 évben. az dizel motorral nem kerül annyiba a kúton mint a benzinessel és eggyik sem rohadt le,nem kell nagynyomásut vagy csucsot cserélni.én nem értem de nem is akarom
inkább kérdeznék mást:az auto.klimánál mi a különbség az "auto AC" illetve az "echo"üzemmód között
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18072 Dátum:
2012.05.23 szerda, 16:17:00 »
Idézetet írta: coboy - 2012.05.23 szerda, 16:16:20
igy van pl.1000 kilométert mész mind két motor tipussal 1 évben. az dizel motorral nem kerül annyiba a kúton mint a benzinessel és eggyik sem rohadt le,nem kell nagynyomásut vagy csucsot cserélni.én nem értem de nem is akarom
inkább kérdeznék mást:az auto.klimánál mi a különbség az "auto AC" illetve az "echo"üzemmód között
eco üzemmódnál nem kapcsolja a klíma kompresszort.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18073 Dátum:
2012.05.23 szerda, 16:22:15 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.05.23 szerda, 16:17:00
eco üzemmódnál nem kapcsolja a klíma kompresszort.
és ha kint van pl 28 fok de be van állitva 21-re akkor eco modban nem lesz 21 bent.jól gondolom ?
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18074 Dátum:
2012.05.23 szerda, 16:26:38 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.05.23 szerda, 16:12:04
mi a mondeot 67-rel vettük 6éve magánszemélytől, első 3 év alatt került bele 40ekm, az elmúlt 3-ban meg 90ekm. 13ekm/év és 30ekm/év vagy összesen nézve 22ekm/év.
off-ot vettük 2 évesen 80ekm-rel, most van benne 115ekm és 3,5 éve van nálunk. ez 10ekm/év
kötelezőkön kívül nem lett ráköltve a mondeora 300 se 6 év alatt. egy lendkerék/kinyomó páros és egy adagoló felújítás. egyik 3, a másik 5 évvel a vásárlás után. mondjuk igaz nem tdci
akkor ezek szerint nem nagyon éri meg neked sem a dizel üzem. csak kb.20 ekm-eket mész vele
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Hyperborg
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18075 Dátum:
2012.05.23 szerda, 16:29:16 »
Idézetet írta: coboy - 2012.05.23 szerda, 16:22:15
és ha kint van pl 28 fok de be van állitva 21-re akkor eco modban nem lesz 21 bent.jól gondolom ?
De. Ha van két fagyasztott hulla az utastérben, hogy elvonja a hőt.
Az ECO akkor jó, ha kint hidegebb van mint bent, így a sima beáramló levegő tudja hűteni a kocsit. Lassabban fog lehűlni, de kevesebb benzin/GO fogy.
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18076 Dátum:
2012.05.23 szerda, 16:31:40 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.05.23 szerda, 16:29:16
De. Ha van két fagyasztott hulla az utastérben, hogy elvonja a hőt.
Az ECO akkor jó, ha kint hidegebb van mint bent, így a sima beáramló levegő tudja hűteni a kocsit. Lassabban fog lehűlni, de kevesebb benzin/GO fogy.
na ezt értem köszi
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18077 Dátum:
2012.05.23 szerda, 16:33:46 »
Idézetet írta: coboy - 2012.05.23 szerda, 16:26:38
akkor ezek szerint nem nagyon éri meg neked sem a dizel üzem. csak kb.20 ekm-eket mész vele
nem hát, adom is el a picsbe mindkettőt és veszek valami benzines csodát.
ezek a dízelek eszenek alattam 6 és 7l között országúton, ha sietek, akkor a benzinesek mennyit ennének.
normál használatnál meg 5 és 6l között. mind2 modern dízel, mégsem kell minden évben kicserélni a fél motorteret.
ezt a 20ekm alatt benyás hülyeséget meg azok szokták mondani, akiknek még nem volt normális dízelük!!! vagy mert belenyúltak valami tuti vételbe, vagy hallották valahonnan ezt a csoda mondást, és inkább vettek benzinest.
annyi, hogy adott évjáratban nem a piac legolcsóbbjai között kell nézlődni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18078 Dátum:
2012.05.23 szerda, 16:34:37 »
Idézetet írta: coboy - 2012.05.23 szerda, 16:22:15
és ha kint van pl 28 fok de be van állitva 21-re akkor eco modban nem lesz 21 bent.jól gondolom ?
dehogynem, de csak akkor ha vársz vele úgy őszig
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18079 Dátum:
2012.05.23 szerda, 16:44:36 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.05.23 szerda, 16:34:37
dehogynem, de csak akkor ha vársz vele úgy őszig
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
gerencsersz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18080 Dátum:
2012.05.23 szerda, 17:33:22 »
Sziasztok ,
Ha valaki járt már így , hogy hideg motornál a reggeli első indulás után pont csak 2250-es fordulaton , bármely fokozatban , főleg 2 és 3 -ban érezhetően mintha egy kicsit egyenetlenül forogna a motor , majdnem a rángatás hatását kelti , aztán pár km után , akár hideg motornál is már minden fordulaton egyenletesen , szépen jár.
Megköszönném , ha lenne valakinek ötlete mitől csinálhatja .
A gépben még csak 85.000 km van , 2.0 TDCi 2005-ös 115LE , nem elektromos EGR-es.
Üdv ,
Szabi
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18081 Dátum:
2012.05.23 szerda, 17:40:29 »
Idézetet írta: coboy - 2012.05.23 szerda, 16:16:20
inkább kérdeznék mást:az auto.klimánál mi a különbség az "auto AC" illetve az "echo"üzemmód között
Milyen echo? Tihanyi?
Bocs.
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18082 Dátum:
2012.05.23 szerda, 17:43:57 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.05.23 szerda, 17:40:29
Milyen echo? Tihanyi?
Bocs.
tudtam,hogy nem marad bünterlenül de akkor sem javitom ki
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18083 Dátum:
2012.05.24 csütörtök, 00:13:57 »
Idézetet írta: gerencsersz - 2012.05.23 szerda, 17:33:22
Sziasztok ,
Ha valaki járt már így , hogy hideg motornál a reggeli első indulás után pont csak 2250-es fordulaton , bármely fokozatban , főleg 2 és 3 -ban érezhetően mintha egy kicsit egyenetlenül forogna a motor , majdnem a rángatás hatását kelti , aztán pár km után , akár hideg motornál is már minden fordulaton egyenletesen , szépen jár.
Megköszönném , ha lenne valakinek ötlete mitől csinálhatja .
A gépben még csak 85.000 km van , 2.0 TDCi 2005-ös 115LE , nem elektromos EGR-es.
Üdv ,
Szabi
nyitva maradt egr szelep, koszos v. hibás.
alacsony fordulaton nem kellene nyitnia, főleg hidegen, és mégis.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18084 Dátum:
2012.05.24 csütörtök, 06:40:35 »
Idézetet írta: gerencsersz - 2012.05.23 szerda, 17:33:22
Sziasztok ,
Ha valaki járt már így , hogy hideg motornál a reggeli első indulás után pont csak 2250-es fordulaton , bármely fokozatban , főleg 2 és 3 -ban érezhetően mintha egy kicsit egyenetlenül forogna a motor , majdnem a rángatás hatását kelti , aztán pár km után , akár hideg motornál is már minden fordulaton egyenletesen , szépen jár.
Megköszönném , ha lenne valakinek ötlete mitől csinálhatja .
A gépben még csak 85.000 km van , 2.0 TDCi 2005-ös 115LE , nem elektromos EGR-es.
Üdv ,
Szabi
Tisztelt Fórumtárs!
Én a helyedben lekapnám az EGR szelepet, megtisztitanám, ledugóznám, és kitakaritanám a szivósort. Nagy valószinűséggel minden problémád megszünne. Még hiba kódot sem generálna az EGR szelep. Müszaki vizsgán nem jelent problémát a ledugózott EGR. Valamivel jobban és dinamikusabban is megy a gép a tiszta oxigéntől.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18085 Dátum:
2012.05.24 csütörtök, 10:31:38 »
Idézetet írta: László - 2012.05.24 csütörtök, 06:40:35
Még hiba kódot sem generálna az EGR szelep.
Meg kell nézni a forgalmit milyen környeztvédelmi besorolású. 2005-ben már lehettek Euro IV-esek. Az EuIII-as nem dob de a IV-es dobni fogja.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18086 Dátum:
2012.05.24 csütörtök, 10:48:44 »
Idézetet írta: stealt - 2012.05.24 csütörtök, 10:31:38
Meg kell nézni a forgalmit milyen környeztvédelmi besorolású. 2005-ben már lehettek Euro IV-esek. Az EuIII-as nem dob de a IV-es dobni fogja.
2.2-nél már ez Euro-3-as is dobja.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18087 Dátum:
2012.05.24 csütörtök, 10:50:29 »
Idézetet írta: stealt - 2012.05.24 csütörtök, 10:31:38
Meg kell nézni a forgalmit milyen környeztvédelmi besorolású. 2005-ben már lehettek Euro IV-esek. Az EuIII-as nem dob de a IV-es dobni fogja.
2005-ben már elég ritka az EU3, azok inkább eu4-esek. Annál is inkább, mert 2005 jan 1 után gyártottaknál kötelező az eu4.
Vagyis, ha valódi 2005-ös, az biz eu4.
Amúgy a 2.0 tdci-nél az eu4-et 2003 szept 15-től kezdték forgalmazni - a német piacon.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18088 Dátum:
2012.05.24 csütörtök, 12:38:45 »
Idézetet írta: Angel - 2012.05.24 csütörtök, 10:50:29
2005-ben már elég ritka az EU3, azok inkább eu4-esek. Annál is inkább, mert 2005 jan 1 után gyártottaknál kötelező az eu4.
Vagyis, ha valódi 2005-ös, az biz eu4.
Amúgy a 2.0 tdci-nél az eu4-et 2003 szept 15-től kezdték forgalmazni - a német piacon.
Kedves Angel!
Az én gépem is 2005 03 havi. 115 LE EURO 3 motorral EEC7 kóddal, és elektromos csati is van az EGR-en, még se dob hiba kódot. Abban igazad van, hogy a 2005-ös gépek már nagy többségben EuRO 4 kivitel.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18089 Dátum:
2012.05.24 csütörtök, 13:44:04 »
Idézetet írta: László - 2012.05.24 csütörtök, 12:38:45
Kedves Angel!
Az én gépem is 2005 03 havi. 115 LE EURO 3 motorral EEC7 kóddal, és elektromos csati is van az EGR-en, még se dob hiba kódot. Abban igazad van, hogy a 2005-ös gépek már nagy többségben EuRO 4 kivitel.
Tisztelettel László!
Ez a 2005 3. havi a gyártás időpontja? 5M?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18090 Dátum:
2012.05.24 csütörtök, 15:39:47 »
Idézetet írta: Angel - 2012.05.24 csütörtök, 13:44:04
Ez a 2005 3. havi a gyártás időpontja? 5M?
Az alvázszámom: WF05XXGBB55J3696
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18091 Dátum:
2012.05.24 csütörtök, 16:38:33 »
Idézetet írta: Angel - 2012.05.24 csütörtök, 13:44:04
Ez a 2005 3. havi a gyártás időpontja? 5M?
Ez 1 poén volt? Talán egy 5 milliós kérdés?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
gerencsersz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18092 Dátum:
2012.05.24 csütörtök, 17:41:29 »
[Köszönöm a tippeket , megcsinálom amiket irtatok .
Naplózva
Adamkoo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18093 Dátum:
2012.05.24 csütörtök, 18:12:11 »
Hali!
Eljött az idő, porlasztócsúcs-csere avagy javítás.. A szervíz szerint mind a négy rossz, kettőt fel tud javítani, másik kettő helyett meg kényszermegoldásként tesz bele szintén javítottat... Tudom, hogy ez nem túl jó megoldás, de most ez van. Valami tanácsot tudnátok adni? Hálás lennék
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18094 Dátum:
2012.05.24 csütörtök, 18:41:03 »
üdv.
van egy kis problémám.multkor ugy jártam hangnyomásmérésen hogy mikor kikapcsoltam a rendszert azt vettem észre hogy a potféklámpa alatti burkolo müanyag egyik fele elpattant a tetökárpitnál.lehet azt cserélni ? vagy hogy lehet leszedni esetleg kicserélni?mert vissza nem pattan a helyére... szoval muszály lesz leszednem.csak nem merem feszegetni.
más.gondolkodom rajt hogy lecserélem a gyári 16os alufelniket 17 esetleg 18-asra.ha esetleg valaki lecserélné kisebbre a felnijét akkor értékegyeztetéssel esetleg érdelek a dolog.
üdv.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18095 Dátum:
2012.05.24 csütörtök, 19:16:31 »
Idézetet írta: László - 2012.05.24 csütörtök, 15:39:47
Az alvázszámom: WF05XXGBB55J3696
Tisztelettel László!
Ez januári gyártású... 5J, a J a január. (a végéről szvsz hiányzik egy számjegy)
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18096 Dátum:
2012.05.24 csütörtök, 20:04:41 »
Idézetet írta: Adamkoo - 2012.05.24 csütörtök, 18:12:11
Hali!
Eljött az idő, porlasztócsúcs-csere avagy javítás.. A szervíz szerint mind a négy rossz, kettőt fel tud javítani, másik kettő helyett meg kényszermegoldásként tesz bele szintén javítottat... Tudom, hogy ez nem túl jó megoldás, de most ez van. Valami tanácsot tudnátok adni? Hálás lennék
Mivel én nemvagyok a javítás híve cseréld ki mind a 4-et.Ha meg nem és nem lesz jó utána csak mérgelődsz.És a szivattyút azért megnéztétek.???Az milyen állapotban van?Csak azért kérdem nem törvényszerü de ha 4 csúcs rossz az is lehet hogy szórt vasreszeléket a szürőbe.És ha igen akkor beleteszel új csúcsot a régi kopott szivattyú meg azokat is majd hamarossan tönkre vágja.Egy ránézést megér.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Adamkoo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18097 Dátum:
2012.05.24 csütörtök, 20:12:55 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.05.24 csütörtök, 20:04:41
Mivel én nemvagyok a javítás híve cseréld ki mind a 4-et.Ha meg nem és nem lesz jó utána csak mérgelődsz.És a szivattyút azért megnéztétek.???Az milyen állapotban van?Csak azért kérdem nem törvényszerü de ha 4 csúcs rossz az is lehet hogy szórt vasreszeléket a szürőbe.És ha igen akkor beleteszel új csúcsot a régi kopott szivattyú meg azokat is majd hamarossan tönkre vágja.Egy ránézést megér.
Mindeképp megér annyit. Kösz a tanácsot!
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18098 Dátum:
2012.05.24 csütörtök, 20:59:46 »
Idézetet írta: Angel - 2012.05.24 csütörtök, 19:16:31
Ez januári gyártású... 5J, a J a január. (a végéről szvsz hiányzik egy számjegy)
Igazad van. Az üzembe helyezése márciusi. Az alvázszám vége helyesen 36096
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18099 Dátum:
2012.05.24 csütörtök, 21:03:07 »
Idézetet írta: Adamkoo - 2012.05.24 csütörtök, 18:12:11
Hali!
Eljött az idő, porlasztócsúcs-csere avagy javítás.. A szervíz szerint mind a négy rossz, kettőt fel tud javítani, másik kettő helyett meg kényszermegoldásként tesz bele szintén javítottat... Tudom, hogy ez nem túl jó megoldás, de most ez van. Valami tanácsot tudnátok adni? Hálás lennék
Szerintem ez nem hangzik jól. Miért nem lehet mind a 4-et felújítani? 1 helyről van jó tapasztalat felújításban, a fehérvári Filep diesel. Ha jól emlékszem nem szidta senki, sőt! +nemcsak a csúcsot csinálják hanem az elektronikát is kb 200- a 4 . Vagy gyári felújított az 70- körül van darabja asszem. De te tudod mi a jó neked
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Oldalak:
1
...
355
356
357
358
359
360
361
[
362
]
363
364
365
366
367
368
369
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ