Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 07:53:30
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
370
371
372
373
374
375
376
[
377
]
378
379
380
381
382
383
384
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14638827 alkalommal)
0 Felhasználó és 155 vendég van a témában
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18800 Dátum:
2012.07.07 szombat, 23:59:13 »
Továbbra sem jó a klímám. Pontosabban akkor jó amikor ő akarja. Bekapcsolom és eccer csak kikapcsol, visszakapcsolni sehogy sem lehet, kb 10-15 perc múlva újra megy. Amikor megy hűt rendesen. Ezt csak most csinálja a forróságban, 30 fok alatt nem. 300 gram gáz hiányzott belőle, fel lett töltve. Hűtő kifújatva-sterivel kimosva, a jobb térdnél lévő érzékelő+ventilátor kitakarítva másodszor is. Semmi nem változott. Van valami tippetek? Nem szeretnék pénzt hajigálni az ablakon a felesleges csere-berékkel.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18801 Dátum:
2012.07.08 vasárnap, 09:42:52 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.07.07 szombat, 23:59:13
Továbbra sem jó a klímám. Pontosabban akkor jó amikor ő akarja. Bekapcsolom és eccer csak kikapcsol, visszakapcsolni sehogy sem lehet, kb 10-15 perc múlva újra megy. Amikor megy hűt rendesen. Ezt csak most csinálja a forróságban, 30 fok alatt nem. 300 gram gáz hiányzott belőle, fel lett töltve. Hűtő kifújatva-sterivel kimosva, a jobb térdnél lévő érzékelő+ventilátor kitakarítva másodszor is. Semmi nem változott. Van valami tippetek? Nem szeretnék pénzt hajigálni az ablakon a felesleges csere-berékkel.
dezsavu
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18802 Dátum:
2012.07.08 vasárnap, 09:50:22 »
Idézetet írta: alf - 2012.07.08 vasárnap, 09:42:52
dezsavu
?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18803 Dátum:
2012.07.08 vasárnap, 10:00:48 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.07.08 vasárnap, 09:50:22
?
egy másik fórumtársunk ugyan ezzel szív.és pont ugyan itt tart.kíváncsi leszek az okára.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18804 Dátum:
2012.07.08 vasárnap, 10:05:03 »
Idézetet írta: alf - 2012.07.08 vasárnap, 10:00:48
egy másik fórumtársunk ugyan ezzel szív.és pont ugyan itt tart.kíváncsi leszek az okára.
Így már értem. Szerintem valami kis apróság okozza. Styleair?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18805 Dátum:
2012.07.08 vasárnap, 11:59:05 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.07.08 vasárnap, 10:05:03
Így már értem. Szerintem valami kis apróság okozza. Styleair?
igen
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18806 Dátum:
2012.07.08 vasárnap, 12:40:43 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.07.08 vasárnap, 10:05:03
Így már értem. Szerintem valami kis apróság okozza. Styleair?
Kissé bosszantó, hogy mindig 200-al kell menni, hogy működjön a klíma.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18807 Dátum:
2012.07.08 vasárnap, 12:46:31 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.07.08 vasárnap, 12:40:43
Kissé bosszantó, hogy mindig 200-al kell menni, hogy működjön a klíma.
szia.nem beszéltél Relhist-tel?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18808 Dátum:
2012.07.08 vasárnap, 12:59:52 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.07.08 vasárnap, 12:40:43
Kissé bosszantó, hogy mindig 200-al kell menni, hogy működjön a klíma.
Az se rossz megoldás, csak nem pályán nehéz tartani
Nincs tele dzsuvával a hűtők között?
«
Utoljára szerkesztve: 2012.07.08 vasárnap, 13:01:44 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18809 Dátum:
2012.07.08 vasárnap, 13:09:32 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.07.07 szombat, 23:59:13
Továbbra sem jó a klímám. Pontosabban akkor jó amikor ő akarja. Bekapcsolom és eccer csak kikapcsol, visszakapcsolni sehogy sem lehet, kb 10-15 perc múlva újra megy. Amikor megy hűt rendesen. Ezt csak most csinálja a forróságban, 30 fok alatt nem. 300 gram gáz hiányzott belőle, fel lett töltve. Hűtő kifújatva-sterivel kimosva, a jobb térdnél lévő érzékelő+ventilátor kitakarítva másodszor is. Semmi nem változott. Van valami tippetek? Nem szeretnék pénzt hajigálni az ablakon a felesleges csere-berékkel.
Meg kéne mérni az üzemi nyomást klíma rendszerben. Ha túl nagy, akkor is lekapcsol a rendszer. A steri-s mosás, pedig még rontani is tud a dolgon, ha nem szakszerűen lett csinálva. Ki kell venni klímahűtőt és úgy kimosni.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18810 Dátum:
2012.07.08 vasárnap, 13:14:55 »
Idézetet írta: TZS - 2012.07.08 vasárnap, 13:09:32
Meg kéne mérni az üzemi nyomást klíma rendszerben. Ha túl nagy, akkor is lekapcsol a rendszer. A steri-s mosás, pedig még rontani is tud a dolgon, ha nem szakszerűen lett csinálva. Ki kell venni klímahűtőt és úgy kimosni.
Az fog következni, h ott hagyom 1 napra a klímásnál mert persze mikor elvittem akkor működött... A steris mosást szakszerűen én csináltam, nem hajoltak el a lamellák ha erre gondolsz. Nincs kedvem szétszedni a egész elejét csak ha muszáj.... Beáztattam bogároldós vegyszerrel, és teljesen jól kijött. Átmegy rajta a levegő.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18811 Dátum:
2012.07.08 vasárnap, 13:24:36 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.07.08 vasárnap, 12:59:52
Az se rossz megoldás, csak nem pályán nehéz tartani
Nincs tele dzsuvával a hűtők között?
http://mondeo.hu/index.php?topic=1591.msg679209#msg679209
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Sutyi78
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18812 Dátum:
2012.07.10 kedd, 17:22:20 »
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni Tőletek!
2001-es 130-as TDCI kombim van. kb. 2 éve vettem semmi komoly hiba nem volt eddig. Pénteken előzés közben kb. 2500-as fordulatnál az izzítás jelző elkezdett villogni, az erő elfogyott. Egyből szervizbe mentem (ahol a kocsit is vettem) mondták a hiba oka: üzemanyag szivattyú, de próbáljuk meg az üzemanyag szűrő cseréjét, talán jó lesz. Ez ma megtörtént, majd a csere után a tünetek újra megjöttek nagy örömömre. Most azt javasolták, vegyük ki a szivattyút, porlasztócsúcsokat és ők elküldik állapotfelmérésre és akkor tudnak majd valami árat mondani.
Mivel őszintén megvallva nem sok közöm van az motorokhoz, érdeklődnék ez nekem kb mibe fog fájni, vagy esetleg tudtok-e valakit aki ezzel foglalkozik Veszprém környékén, és nem csak azt nézi, hogy jól lehúzzon.
Bár ha jól sejtem ezek után a nyaralással kapcsolatban az egyetlen nyitott kérdés az marad melyik szobában nézzem az Olimpiát:(
Előre is köszi!
Naplózva
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18813 Dátum:
2012.07.10 kedd, 17:34:22 »
Idézetet írta: Sutyi78 - 2012.07.10 kedd, 17:22:20
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni Tőletek!
2001-es 130-as TDCI kombim van. kb. 2 éve vettem semmi komoly hiba nem volt eddig. Pénteken előzés közben kb. 2500-as fordulatnál az izzítás jelző elkezdett villogni, az erő elfogyott. Egyből szervizbe mentem (ahol a kocsit is vettem) mondták a hiba oka: üzemanyag szivattyú, de próbáljuk meg az üzemanyag szűrő cseréjét, talán jó lesz. Ez ma megtörtént, majd a csere után a tünetek újra megjöttek nagy örömömre. Most azt javasolták,
vegyük ki a szivattyút, porlasztócsúcsokat és ők elküldik állapotfelmérésre
és akkor tudnak majd valami árat mondani.
Mivel őszintén megvallva nem sok közöm van az motorokhoz, érdeklődnék ez nekem kb mibe fog fájni, vagy esetleg tudtok-e valakit aki ezzel foglalkozik Veszprém környékén, és nem csak azt nézi, hogy jól lehúzzon.
Bár ha jól sejtem ezek után a nyaralással kapcsolatban az egyetlen nyitott kérdés az marad melyik szobában nézzem az Olimpiát:(
Előre is köszi!
Hogy vizsgálják be a porlasztócsúcsot, szivattyút és hol?
A pcsúcsok + a magas nyomású szivattyú csere együtt fél millió körül van. Sokan tudják, hallották, hogy ez a fő mumus, csak azt már kevesebben terjesztik, hogy bizony NEM MINDIG az a baj. Csak abban van a nagy pénz.
Érthető, hogy ebbe az irányba terel minden szerviz, ha kell, ha nem. Biztosan kell tudnod, hogy mi a baj!
Poharazás se ártana. A kiszerelt go szűrőt meg lehetne nézni, van-e benne fémreszelék???
Ez a klub meg a Fórum azért (is) van, hogy önsegélyező legyen a tapasztalati tudásával, ha van rá mód és idő, előbb mindig IDE érdemes jelezni, infókat gyűjteni, és csak utána jöjjön a szerviz.
Szerintem.
UI:
A leghűvösebb szobában nézd az Olimpiát, ha van pince, akkor ott
«
Utoljára szerkesztve: 2012.07.10 kedd, 17:44:13 írta ezsolt
»
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18814 Dátum:
2012.07.10 kedd, 17:49:52 »
Idézetet írta: Sutyi78 - 2012.07.10 kedd, 17:22:20
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni Tőletek!
2001-es 130-as TDCI kombim van. kb. 2 éve vettem semmi komoly hiba nem volt eddig. Pénteken előzés közben kb. 2500-as fordulatnál az izzítás jelző elkezdett villogni, az erő elfogyott. Egyből szervizbe mentem (ahol a kocsit is vettem) mondták a hiba oka: üzemanyag szivattyú, de próbáljuk meg az üzemanyag szűrő cseréjét, talán jó lesz. Ez ma megtörtént, majd a csere után a tünetek újra megjöttek nagy örömömre. Most azt javasolták, vegyük ki a szivattyút, porlasztócsúcsokat és ők elküldik állapotfelmérésre és akkor tudnak majd valami árat mondani.
Mivel őszintén megvallva nem sok közöm van az motorokhoz, érdeklődnék ez nekem kb mibe fog fájni, vagy esetleg tudtok-e valakit aki ezzel foglalkozik Veszprém környékén, és nem csak azt nézi, hogy jól lehúzzon.
Bár ha jól sejtem ezek után a nyaralással kapcsolatban az egyetlen nyitott kérdés az marad melyik szobában nézzem az Olimpiát:(
Előre is köszi!
Én azt javaslom, kérd meg őket, hogy a gyári előírásoknak megfelelően végezzék el a P0251-es DTC-hez tartozó hibakeresési eljárást (ford bulletin: 1180715777). Ha ezt követően is a szivattyú és porlasztók bevizsgálást javasolják, ám legyen.
Szivattyút csak az üzemanyag szűrőben jelentkező fémszennyeződés jelenléte esetén javasolt cserélni (+ha nem tudja a nyomást, de arra van spec. hibakód, amiből egyértelmű, ha az alacsony nyomású szakasz rendben van).
Porlasztó hibánál a 2003 előtti (IDM vezérelt befecskendezésű) motorokat nem is lehet nagyon használni, illetve más tünet is jelentkezik.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18815 Dátum:
2012.07.10 kedd, 18:26:37 »
Boldogan (és talán túl korán) jelenthetem, hogy egy alapos hűtőmosás után megszűnt mindenféle túlmelegedési probléma. Kisebb virágosládába
elegendő föld jött ki a hűtőkből, nem csoda hogy erősen csökkent a hűtési képesség. Most már csak az van hátra, hogy a termosztátokat kicseréljük,
mert így még súlyosabb lesz a túlhűtés, ha hűvösebbre fordul az idő. Azért írom, hogy talán korai az öröm, mert ma nem volt olyan meleg, mint amikor a
hiba előjött, szóval majd idővel kiderül, hogy ténylegesen mennyire sikeres a "javítás".
Mégegyszer köszönöm a segítséget!
Naplózva
zsozso68
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18816 Dátum:
2012.07.10 kedd, 19:09:12 »
Nekem 2004 es TDCI mondim van.Nekem is volt nem olyan régen villogó izzításjelzőm gyorsításnál.Kitöröltettem a hibakódot,azóta is megy az autó rendesen.Azóta más hol tankolok,és semmi gondom sincsen.Egy tankot prémium üzemanyaggal,és rendszertisztitó adalékkal kihajtottam.Bármit is mondanak a szervízben,szerintem nem kell egyből a legrosszabbra gondolni.Nekem is ezt javasolták a tapasztalt,öreg mondisok.
Naplózva
2004/12 TDCI Ghia 115LE
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18817 Dátum:
2012.07.10 kedd, 19:24:11 »
Idézetet írta: zsozso68 - 2012.07.10 kedd, 19:09:12
Nekem 2004 es TDCI mondim van.Nekem is volt nem olyan régen villogó izzításjelzőm gyorsításnál.Kitöröltettem a hibakódot,azóta is megy az autó rendesen.Azóta más hol tankolok,és semmi gondom sincsen.Egy tankot prémium üzemanyaggal,és rendszertisztitó adalékkal kihajtottam.Bármit is mondanak a szervízben,szerintem nem kell egyből a legrosszabbra gondolni.Nekem is ezt javasolták a tapasztalt,öreg mondisok.
Azért egy poharazás neked sem ártana.Mert ha egyszer ez már volt idő kérdése és jön újra.A megnyugtatás kedvéért.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18818 Dátum:
2012.07.10 kedd, 19:31:32 »
Idézetet írta: Sutyi78 - 2012.07.10 kedd, 17:22:20
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni Tőletek!
2001-es 130-as TDCI kombim van. kb. 2 éve vettem semmi komoly hiba nem volt eddig. Pénteken előzés közben kb. 2500-as fordulatnál az izzítás jelző elkezdett villogni, az erő elfogyott. Egyből szervizbe mentem (ahol a kocsit is vettem) mondták a hiba oka: üzemanyag szivattyú, de próbáljuk meg az üzemanyag szűrő cseréjét, talán jó lesz. Ez ma megtörtént, majd a csere után a tünetek újra megjöttek nagy örömömre. Most azt javasolták, vegyük ki a szivattyút, porlasztócsúcsokat és ők elküldik állapotfelmérésre és akkor tudnak majd valami árat mondani.
Mivel őszintén megvallva nem sok közöm van az motorokhoz, érdeklődnék ez nekem kb mibe fog fájni, vagy esetleg tudtok-e valakit aki ezzel foglalkozik Veszprém környékén, és nem csak azt nézi, hogy jól lehúzzon.
Bár ha jól sejtem ezek után a nyaralással kapcsolatban az egyetlen nyitott kérdés az marad melyik szobában nézzem az Olimpiát:(
Előre is köszi!
Nos először is ahogy EZSOLT mondtas poharazás kezdetnek aztán gyári diaggal lehet szivattyút tesztelni.Amúgy a szivattyú ludas lenne arra is dob hibakódot.Egy szerviz javasol valamit és feléből oldja meg mert nem nézi meg a go szürőt,hogy tartalmaz-e fémreszeléket.Annál jobb szivattyú teszt nincs.Ha felújítatod akkor olcsóbb ha cserélsz mindent akkor 550e ft körül gondolkodj/FORD által rendelve/.Amúgy meg előre is lehet árat mondani mert a csúcsok bevizsgálása 4-5eft/db szokott lenni.Alvázszám alapján meg az összes cserére lehet mondani árat.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
splendidart
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18819 Dátum:
2012.07.10 kedd, 21:05:56 »
Sziasztok!
Valaki szaki válaszolja meg a problémámat lécci.
Pár hónapja vettem egy 2005-ös dízel Mondeót. 115LE, kétezres motor.
A problémám az, hogy valamiért iszonyatosan gyengének érzem. Lehet, hogy a korábbi autóm (PDTDI Altea) miatt érzem ennyire erőtlennek, de a 30LE különbség sem kellene szerintem, hogy indokolja azt, hogy 1400-as fordulatszám alatt szinte semmi erő sincs benne. Utána szépen húz (jójó, az Alteának a nyomába sem ér, de nekem elég) és jól is fogyaszt.
Az lenne a kérdésem, hogy természetes, hogy ennyire lomha? Lehet, hogy ennek a kasztninak (nem kombi, 5ajtós) ennyire kevés a 115LE?
A másik kérdésem, hogy lehet ez ellen tenni, valami tuninggal, vagy akármivel, amivel egy kicsit kevésbé lomha alacsonyabb fordulatszámon?
Előre is köszi a választ
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18820 Dátum:
2012.07.10 kedd, 21:12:55 »
Idézetet írta: splendidart - 2012.07.10 kedd, 21:05:56
Sziasztok!
Valaki szaki válaszolja meg a problémámat lécci.
Pár hónapja vettem egy 2005-ös dízel Mondeót. 115LE, kétezres motor.
A problémám az, hogy valamiért iszonyatosan gyengének érzem. Lehet, hogy a korábbi autóm (PDTDI Altea) miatt érzem ennyire erőtlennek, de a 30LE különbség sem kellene szerintem, hogy indokolja azt, hogy 1400-as fordulatszám alatt szinte semmi erő sincs benne. Utána szépen húz (jójó, az Alteának a nyomába sem ér, de nekem elég) és jól is fogyaszt.
Az lenne a kérdésem, hogy természetes, hogy ennyire lomha? Lehet, hogy ennek a kasztninak (nem kombi, 5ajtós) ennyire kevés a 115LE?
A másik kérdésem, hogy lehet ez ellen tenni, valami tuninggal, vagy akármivel, amivel egy kicsit kevésbé lomha alacsonyabb fordulatszámon?
Előre is köszi a választ
Szia!
Igen,chippel meg lehet úgy piszkálni,hogy lentebbről induljon,de akkor füstölni fog. Miért baj az,hogy 1400ig lomha? Sokszor használod azt a tartományt? Ha ennyire zavar,hogy a Seat nyomába se ér,akkor chippeltesd meg,és akkor az Altea majd elmarad mellette
Naplózva
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18821 Dátum:
2012.07.10 kedd, 21:13:19 »
Idézetet írta: splendidart - 2012.07.10 kedd, 21:05:56
Sziasztok!
Valaki szaki válaszolja meg a problémámat lécci.
Pár hónapja vettem egy 2005-ös dízel Mondeót. 115LE, kétezres motor.
A problémám az, hogy valamiért iszonyatosan gyengének érzem. Lehet, hogy a korábbi autóm (PDTDI Altea) miatt érzem ennyire erőtlennek, de a 30LE különbség sem kellene szerintem, hogy indokolja azt, hogy 1400-as fordulatszám alatt szinte semmi erő sincs benne. Utána szépen húz (jójó, az Alteának a nyomába sem ér, de nekem elég) és jól is fogyaszt.
Az lenne a kérdésem, hogy természetes, hogy ennyire lomha? Lehet, hogy ennek a kasztninak (nem kombi, 5ajtós) ennyire kevés a 115LE?
A másik kérdésem, hogy lehet ez ellen tenni, valami tuninggal, vagy akármivel, amivel egy kicsit kevésbé lomha alacsonyabb fordulatszámon?
Előre is köszi a választ
Hááááát.....
1800 nál jön meg a turbó igazán.....
Üdv
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
splendidart
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18822 Dátum:
2012.07.10 kedd, 21:24:29 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.07.10 kedd, 21:12:55
Szia!
Igen,chippel meg lehet úgy piszkálni,hogy lentebbről induljon,de akkor füstölni fog. Miért baj az,hogy 1400ig lomha? Sokszor használod azt a tartományt? Ha ennyire zavar,hogy a Seat nyomába se ér,akkor chippeltesd meg,és akkor az Altea majd elmarad mellette
Azért zavar, mert pl egy főútra kikanyarodva a fél életem letelik, mire elér 100ig... Az Altea nem vicc, oda ugrott... De hagyjuk is az Alteát, már nem az van és egyáltalán nem bánom a cserét
A lényeg, hogy ezek szerint ez normális. A chip érdekelne, de a füstölős autó nem az én stílusom. Ez nem füstől és inkább legyen lomha, de nekem ne füstöljön az emelkedőn, mint egy 30éves egyes golf. Mindegy, ha azt mondjátok, hogy ez normális, együtt élek vele
Én szeretem így lomhán is ezt az autót... Vannak érdekességei, de ezzel együtt szeretem.
Azért ha van olyan mód, ami nem füstöl, azt a javaslatot mondjátok ám
Köszi szépen
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18823 Dátum:
2012.07.10 kedd, 21:34:20 »
Idézetet írta: splendidart - 2012.07.10 kedd, 21:05:56
Sziasztok!
Valaki szaki válaszolja meg a problémámat lécci.
Pár hónapja vettem egy 2005-ös dízel Mondeót. 115LE, kétezres motor.
A problémám az, hogy valamiért iszonyatosan gyengének érzem. Lehet, hogy a korábbi autóm (PDTDI Altea) miatt érzem ennyire erőtlennek, de a 30LE különbség sem kellene szerintem, hogy indokolja azt, hogy 1400-as fordulatszám alatt szinte semmi erő sincs benne. Utána szépen húz (jójó, az Alteának a nyomába sem ér, de nekem elég) és jól is fogyaszt.
Az lenne a kérdésem, hogy természetes, hogy ennyire lomha? Lehet, hogy ennek a kasztninak (nem kombi, 5ajtós) ennyire kevés a 115LE?
A másik kérdésem, hogy lehet ez ellen tenni, valami tuninggal, vagy akármivel, amivel egy kicsit kevésbé lomha alacsonyabb fordulatszámon?
Előre is köszi a választ
Miért vettél 115 lovasat?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18824 Dátum:
2012.07.10 kedd, 21:37:18 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.07.10 kedd, 21:34:20
Miért vettél 115 lovasat?
Jogos...van belőle 130 lovas is
És amúgy ha alacsonyan akarsz vele "kaparni",akkor oda plusz anyag kell,de mivel a turbónyomás nem épül 1400nál fel,így füstölni fog. Forgasd,válts 2700körül,és akkor nem fogsz a turbólyukba zuhanni.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18825 Dátum:
2012.07.10 kedd, 21:53:48 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.07.10 kedd, 21:37:18
Jogos...van belőle 130 lovas is
És amúgy ha alacsonyan akarsz vele "kaparni",akkor oda plusz anyag kell,de mivel a turbónyomás nem épül 1400nál fel,így füstölni fog. Forgasd,válts 2700körül,és akkor nem fogsz a turbólyukba zuhanni.
Van 2.2 tdci is...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18826 Dátum:
2012.07.10 kedd, 21:55:48 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.07.10 kedd, 21:53:48
Van 2.2 tdci is...
Ja...És árban nem is sokkal több. A próbaúton nem tűnt fel,h s*ar az "exhez" képest?...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18827 Dátum:
2012.07.10 kedd, 23:30:17 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.07.10 kedd, 21:55:48
Ja...És árban nem is sokkal több. A próbaúton nem tűnt fel,h s*ar az "exhez" képest?...
Nálad a tuti válasz és ebben bent van a lényeg!!!!!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18828 Dátum:
2012.07.11 szerda, 07:01:06 »
Idézetet írta: splendidart - 2012.07.10 kedd, 21:24:29
Azért zavar, mert pl egy főútra kikanyarodva a fél életem letelik, mire elér 100ig... Az Altea nem vicc, oda ugrott... De hagyjuk is az Alteát, már nem az van és egyáltalán nem bánom a cserét
A lényeg, hogy ezek szerint ez normális. A chip érdekelne, de a füstölős autó nem az én stílusom. Ez nem füstől és inkább legyen lomha, de nekem ne füstöljön az emelkedőn, mint egy 30éves egyes golf. Mindegy, ha azt mondjátok, hogy ez normális, együtt élek vele
Én szeretem így lomhán is ezt az autót... Vannak érdekességei, de ezzel együtt szeretem.
Azért ha van olyan mód, ami nem füstöl, azt a javaslatot mondjátok ám
Köszi szépen
azért egy mondisat ültess már be és vezesse. más baj is lehet ott, ha nagyon lomha. turbó tisztítás miatt Ervint keresném a helyedben.
szilikon turbócsőszett egyébként segít abban, hogy hamarabb felépüljön a nyomás. katalizátor iktatónál szintén hamarabb pörög fel a turbó.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18829 Dátum:
2012.07.11 szerda, 08:00:43 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.07.10 kedd, 23:30:17
Nálad a tuti válasz és ebben bent van a lényeg!!!!!!!!
Tudom én azt...Én is így voltam vele. Amíg nem próbálok ki egy autót,hogy hogyan megy,addig esélytelen,hogy igent mondjak rá...
Naplózva
Intruder007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 244
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18830 Dátum:
2012.07.11 szerda, 08:31:46 »
Sziasztok!
Lassan olajcsere előtt leszek, meg kéne rendelnem dolgokat, mindenből fordosat szoktam venni, de legutóbb a levegőszűrő 4500ft-volt amit kicsit sokaltam az utángyártott árához képest ezért egy 1500ft-os utángyártott került bele.
A kérdésem az lenne van-e értelme megvenni a fordosat? jobb-e valamivel?
Naplózva
2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18831 Dátum:
2012.07.11 szerda, 08:49:36 »
Idézetet írta: Intruder007 - 2012.07.11 szerda, 08:31:46
Sziasztok!
Lassan olajcsere előtt leszek, meg kéne rendelnem dolgokat, mindenből fordosat szoktam venni, de legutóbb a levegőszűrő 4500ft-volt amit kicsit sokaltam az utángyártott árához képest ezért egy 1500ft-os utángyártott került bele.
A kérdésem az lenne van-e értelme megvenni a fordosat? jobb-e valamivel?
nem hinném, hogy számít. egyébként akármilyen is, érdemes ránézni időközönként, mert ha kiszakadna, akkor a poros levegő a turbó csapágyát is szétcseszheti.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18832 Dátum:
2012.07.11 szerda, 09:13:47 »
Idézetet írta: Intruder007 - 2012.07.11 szerda, 08:31:46
Sziasztok!
Lassan olajcsere előtt leszek, meg kéne rendelnem dolgokat, mindenből fordosat szoktam venni, de legutóbb a levegőszűrő 4500ft-volt amit kicsit sokaltam az utángyártott árához képest ezért egy 1500ft-os utángyártott került bele.
A kérdésem az lenne van-e értelme megvenni a fordosat? jobb-e valamivel?
A fordos biztos jó az után gyártott meg talán jó. Ha mégse, akkor elég sokat lehet bukni egy szűrön. Szerintem a szűrökön jobb ha tartod a gyári ajánlást.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18833 Dátum:
2012.07.11 szerda, 11:16:22 »
Idézetet írta: Intruder007 - 2012.07.11 szerda, 08:31:46
Sziasztok!
Lassan olajcsere előtt leszek, meg kéne rendelnem dolgokat, mindenből fordosat szoktam venni, de legutóbb a levegőszűrő 4500ft-volt amit kicsit sokaltam az utángyártott árához képest ezért egy 1500ft-os utángyártott került bele.
A kérdésem az lenne van-e értelme megvenni a fordosat? jobb-e valamivel?
Nem sok érte annyiért vettem én is.Én nem spórolnák ilyenen.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Doby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 449
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18834 Dátum:
2012.07.11 szerda, 11:52:14 »
Hello!
Nettó 5.000 HUF-os ajánlat résolajmérésre szerintetek reális?
Üdv.
Doby
Naplózva
MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy
Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18835 Dátum:
2012.07.11 szerda, 11:53:33 »
Idézetet írta: Doby - 2012.07.11 szerda, 11:52:14
Hello!
Nettó 5.000 HUF-os ajánlat résolajmérésre szerintetek reális?
Üdv.
Doby
igen. a drága pizt utána kell fizetni......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18836 Dátum:
2012.07.11 szerda, 12:00:20 »
Üdv.
Alapjárat környékén, terhelés nélkül kis gáznál, vagy gázadás után, amikor leesik a fordulatszám, néha csattogósan jár a motor. Halódik valamelyik injektorom?
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18837 Dátum:
2012.07.11 szerda, 12:02:38 »
Idézetet írta: nagytomi - 2012.07.11 szerda, 12:00:20
Üdv.
Alapjárat környékén, terhelés nélkül kis gáznál, vagy gázadás után, amikor leesik a fordulatszám, néha csattogósan jár a motor. Halódik valamelyik injektorom?
biztos nem szijrendszeri zaj?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18838 Dátum:
2012.07.11 szerda, 12:05:07 »
Idézetet írta: alf - 2012.07.11 szerda, 12:02:38
biztos nem szijrendszeri zaj?
Nem szíjrendszer. Abban már van egy kis rutinom. Ez valami motorikus. 220 ezer van a gépben óra szerint.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Doby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 449
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18839 Dátum:
2012.07.11 szerda, 12:07:53 »
Idézetet írta: alf - 2012.07.11 szerda, 11:53:33
igen. a drága pizt utána kell fizetni......
Ha van baj...
Itt Győrben van egy cég, Ők felújításra, 2 év garanciával 45 ezret mondtak / porlasztó...
Ők azok:
http://www.turbo-tec.eu/hu/index.php?page=offer
Majd ha lesz eredmény úgyis kikérem a véleményeteket.
De egy kérdés addig is, ha már hozzá kell nyúlni, akkor mind a 4-et kötelező, vagy ha csak 1-el van baj akkor csak azt kell felújítani?
Köszi
Doby
Naplózva
MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy
Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
Doby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 449
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18840 Dátum:
2012.07.11 szerda, 12:09:26 »
Idézetet írta: nagytomi - 2012.07.11 szerda, 12:05:07
Nem szíjrendszer. Abban már van egy kis rutinom. Ez valami motorikus. 220 ezer van a gépben óra szerint.
Nálat tök ugyan ez a jelenség! Azért akarom résolajméretni a porlasztókat...
Szíjj nem igen lehet nálam sem szerintem, mert szabadonfutósított, 5000 km-t futott tárcsákkal és görgőkkel van ellátva a gép...
Naplózva
MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy
Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18841 Dátum:
2012.07.11 szerda, 12:12:50 »
Idézetet írta: Doby - 2012.07.11 szerda, 12:09:26
Nálat tök ugyan ez a jelenség! Azért akarom résolajméretni a porlasztókat...
Szíjj nem igen lehet nálam sem szerintem, mert szabadonfutósított, 5000 km-t futott tárcsákkal és görgőkkel van ellátva a gép...
A szabadonfutó nálam már közeledik a 70 ezerhez és még mindig csendes az az oldal.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Doby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 449
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18842 Dátum:
2012.07.11 szerda, 12:14:54 »
Idézetet írta: nagytomi - 2012.07.11 szerda, 12:12:50
A szabadonfutó nálam már közeledik a 70 ezerhez és még mindig csendes az az oldal.
Hát igen... Én attól tartok az enyém porlasztó lesz...
Naplózva
MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy
Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18843 Dátum:
2012.07.11 szerda, 12:17:22 »
Idézetet írta: Doby - 2012.07.11 szerda, 12:14:54
Hát igen... Én attól tartok az enyém porlasztó lesz...
Lehet, hogy én is megyek résolajat méretni.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18844 Dátum:
2012.07.11 szerda, 12:17:23 »
Idézetet írta: Intruder007 - 2012.07.11 szerda, 08:31:46
Sziasztok!
Lassan olajcsere előtt leszek, meg kéne rendelnem dolgokat, mindenből fordosat szoktam venni, de legutóbb a levegőszűrő 4500ft-volt amit kicsit sokaltam az utángyártott árához képest ezért egy 1500ft-os utángyártott került bele.
A kérdésem az lenne van-e értelme megvenni a fordosat? jobb-e valamivel?
Tisztelt Fórumtárs!
A levegőszürő egy nagyon fontos elem a motor üzemében. Ezért nem árt oda figyelni a minőségre. A gyári Ford szürőért, én is sokalom a 4500 Ft. Én 4050 Ft fizettem a gépezetbe való, MANN FILTER-ért ami csúcsminőséget képvisel. Nem tudom ki a Ford hivatalos beszállitója levegőszűrő tekintetében. A FORD szűrő kialakitásában tartósságában, igen-csak a közép kategóriát képviseli. Az olcsó utángyártott és a csúcs minőség közötti szűrők, árban és minőségben is megfelenek, rövidebb csere periódussal. PL: ALKO, PUROLATOR stb..stb A MANN FILTER-ben legyen az levegő, olaj, vagy üzemanyagyszürő, még nem csalódtam. Sajnos a mai időkben, az árak miatt, az ember kénytelen sok esetben, kompromisszumot kötni a minőség rovására.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.07.11 szerda, 12:23:25 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18845 Dátum:
2012.07.11 szerda, 12:29:16 »
Idézetet írta: nagytomi - 2012.07.11 szerda, 12:12:50
A szabadonfutó nálam már közeledik a 70 ezerhez és még mindig csendes az az oldal.
Csatlakozom a mélyen tisztelt fórumtárshoz. Én a 62 ezer Km-en vagyok túl, és a ZEN szabadonfutó, kifogástalanul és zajtalanul teszi a dolgát. Remélem másoknak is beválik.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
splendidart
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18846 Dátum:
2012.07.11 szerda, 12:40:20 »
Idézetet írta: GiN - 2012.07.11 szerda, 07:01:06
azért egy mondisat ültess már be és vezesse. más baj is lehet ott, ha nagyon lomha. turbó tisztítás miatt Ervint keresném a helyedben.
szilikon turbócsőszett egyébként segít abban, hogy hamarabb felépüljön a nyomás. katalizátor iktatónál szintén hamarabb pörög fel a turbó.
Köszönöm, jól hangzik, ezeket kipróbálom, de a többit nem értettem
Komolyan az a kérdés, hogy miért vettem meg?
Azt hittem, hogy az ember kérdez, aztán ha tud valaki, válaszol, én megköszönöm
De akkor íme a magyarázat, hátha az segít a műszaki problémán:
Pénzre volt szükségem, ezért el kellett adnom az Alteát. Amikor autót kerestem, ez az autó a környezetemben adódott... Nem erősebb, nem más motorral, hanme ez... A mondeó abban az árkategóriában volt, amit megengedhettem magamnak és nagyon kényelmes és megkímélt autó volt. Most is az. Az erőt, ahogyan írtam, el tudom fogadni, hogy kevesebb, a kérdés annyi volt, hogy ez így normális-e.
A válasz ezek szerint az, hogy "Valószínűleg Igen"
Mindenesetre a válaszokat köszönöm
Nyilván csak költői kérdések voltak, hogy miért nem vettem erősebbet, stb.
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18847 Dátum:
2012.07.11 szerda, 13:09:39 »
Idézetet írta: splendidart - 2012.07.11 szerda, 12:40:20
Köszönöm, jól hangzik, ezeket kipróbálom, de a többit nem értettem
Komolyan az a kérdés, hogy miért vettem meg?
Azt hittem, hogy az ember kérdez, aztán ha tud valaki, válaszol, én megköszönöm
De akkor íme a magyarázat, hátha az segít a műszaki problémán:
Pénzre volt szükségem, ezért el kellett adnom az Alteát. Amikor autót kerestem, ez az autó a környezetemben adódott... Nem erősebb, nem más motorral, hanme ez... A mondeó abban az árkategóriában volt, amit megengedhettem magamnak és nagyon kényelmes és megkímélt autó volt. Most is az. Az erőt, ahogyan írtam, el tudom fogadni, hogy kevesebb, a kérdés annyi volt, hogy ez így normális-e.
A válasz ezek szerint az, hogy "Valószínűleg Igen"
Mindenesetre a válaszokat köszönöm
Nyilván csak költői kérdések voltak, hogy miért nem vettem erősebbet, stb.
Tisztelt Fórumtárs!
Nekem is 115 LE 2.0 TDCI öt ajtós Mondeom van. Én nem panaszkodom. Minden tartományban jól gyorsul, és meg vagyok elégedve a fogyasztással. Én a helyedben, megnézném a levegő szűrőt, az EGR szelepet a szivó torokkal együtt, a turbó csövek állapotát és a gázolaj szürőt. Ha a turbórendszered jól müködik (nekem fix geometriás) akkor már 1500-1600 fordulaton megkell indulni a turbónak, és 1800 fordulaton már majdnem teljes nyomáson üzemel. Én még a helyedben ledugóznám az EGR szelepet, ha még nincs megcsinálva. Dinamikusabb lett a gépezet, kevesebbet fogyaszt, és jobban gyorsul. Valamint nem ártana egy pár száz Km -es autópálya üzem sem a kipugogó rendszer nagytakaritásához. Én csak mindezek után, kezdenék hozzá a csippeléshez.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
splendidart
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18848 Dátum:
2012.07.11 szerda, 14:10:34 »
Idézetet írta: László - 2012.07.11 szerda, 13:09:39
Tisztelt Fórumtárs!
Nekem is 115 LE 2.0 TDCI öt ajtós Mondeom van. Én nem panaszkodom. Minden tartományban jól gyorsul, és meg vagyok elégedve a fogyasztással. Én a helyedben, megnézném a levegő szűrőt, az EGR szelepet a szivó torokkal együtt, a turbó csövek állapotát és a gázolaj szürőt. Ha a turbórendszered jól müködik (nekem fix geometriás) akkor már 1500-1600 fordulaton megkell indulni a turbónak, és 1800 fordulaton már majdnem teljes nyomáson üzemel. Én még a helyedben ledugóznám az EGR szelepet, ha még nincs megcsinálva. Dinamikusabb lett a gépezet, kevesebbet fogyaszt, és jobban gyorsul. Valamint nem ártana egy pár száz Km -es autópálya üzem sem a kipugogó rendszer nagytakaritásához. Én csak mindezek után, kezdenék hozzá a csippeléshez.
Tisztelettel László!
Nah, haladunk, csak lassan
László, nagyon szépen köszönöm, ezeket elkezdem akkor megnézetni. Tudnál annyit segíteni még, hogy ezeknek az árát nagyjából magsaccolod? Nem +/- ezer ft-ra, de hogy ez 100ezer ft, vagy 15...
Mégegyszer köszi a választ
Ricsi
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18849 Dátum:
2012.07.11 szerda, 14:41:22 »
Idézetet írta: splendidart - 2012.07.11 szerda, 14:10:34
Nah, haladunk, csak lassan
László, nagyon szépen köszönöm, ezeket elkezdem akkor megnézetni. Tudnál annyit segíteni még, hogy ezeknek az árát nagyjából magsaccolod? Nem +/- ezer ft-ra, de hogy ez 100ezer ft, vagy 15...
Mégegyszer köszi a választ
Ricsi
Kedves Ricsi!
Amiket javasoltam az te magad is meg tudod nézni, ha egy csöpp müszaki érzéked van. Senkit nem akarok lebecsülni műszaki szempntból. Ha Budapesti lakos vagy javaslom, nézd meg mikor és hol lessz minitali, és ha elmész a találkozóra, ott bisztosan segitenek ezeket a dolgokat megnézni. Én szivesen segitenék, de én 100 Km re lakom Pesttől. A levegőszűrő 1500-4500Ft minőségtől függően. A turbócsöveket te is megtudod nézni, olajos foltot kell rajtuk keresni, és meg van a kifujás helye. A Gázolaj szűrő per pillanat kb 14 ezer forint.(csak gyári vagy MANN szűrőt érdemes beépiteni) Az EGR szelepet meg egy 2mm vastag saválló lemezzel kell levakolni. Pár száz foritos tétel. Ha nem vagy műszaki ember akkor a turbót nem mondom, ha véletlenül takaritani kéne, mármint a turbót, akkor Ervin a te embered a fórumon.
Remélem tudtam valamit segiteni.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Oldalak:
1
...
370
371
372
373
374
375
376
[
377
]
378
379
380
381
382
383
384
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ