Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 01:55:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 438 439 440 441 442 443 444 [445] 446 447 448 449 450 451 452 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14627340 alkalommal)
0 Felhasználó és 99 vendég van a témában
Iqtamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #22200 Dátum: 2012.11.27 kedd, 21:59:04 »

Fűtés van rendesen?

Hűtés van rendesen.
Nem lehet hogy valamelyik termosztát halt meg és  a hűtőbe melegszik fel a víz? Vagy máshol van a jeladó?
Naplózva

2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
Iqtamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #22201 Dátum: 2012.11.27 kedd, 23:12:42 »

Hűtés van rendesen.
Nem lehet hogy valamelyik termosztát halt meg és  a hűtőbe melegszik fel a víz? Vagy máshol van a jeladó?
Akarom mondani fűtés
Naplózva

2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
f27
Vendég
« Új hozzászólás #22202 Dátum: 2012.11.27 kedd, 23:39:44 »

Igen szerintem erre gondolt, hogy a főtengely végén lévő tárcsa is kettős tömegő. Sajnos a diesel mondikról gyárilag lespórolták a szabadonfutót, de most, hogy kicseréltél, vagy ki fogsz cserélni mindent a szíjredszerben érdemes lenne neked is szabadonfutósítanod a generátort. Relhist fórumtársat keresd szabadonfutó ügyben, Ő tud szerezni jó minőségüt. Én két hete vettem Tőle egyet tartalékba 13000Ft-t, japán gyártmányút. Pl. volt akinek 15000Km után ugyan úgy nyikorgott az új generátoroldali szíjrendszer városi használatban, mint a régi. Ezért döntöttek sokan a szabadonfutó beszerelése mellett. A főoldalon talász róla cikket a wikiben.

Ien kicseréltem mindent olyan hangja van mint a doxának Smiley
Egy pici remegése singy az kszijnak.
Kellene nekem is olyan szabadon futo tárcsa rá,nem szeretnék hamarosan kicserélni mindent.
Mostmeg a vezető oldali ülésfűtésem nem megy  falbav Biztosíték hiba nincs.
erre valami tipp ? nemhiszem el hogy a hátámlában is meg az ülésben is egyszere halt meg a fűtés.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #22203 Dátum: 2012.11.28 szerda, 00:10:11 »

Ien kicseréltem mindent olyan hangja van mint a doxának Smiley
Egy pici remegése singy az kszijnak.
Kellene nekem is olyan szabadon futo tárcsa rá,nem szeretnék hamarosan kicserélni mindent.
Mostmeg a vezető oldali ülésfűtésem nem megy  falbav Biztosíték hiba nincs.
erre valami tipp ? nemhiszem el hogy a hátámlában is meg az ülésben is egyszere halt meg a fűtés.
elektromosban most volt róla szó. Sorban vannak, ezért haz ülőlapi betét tövében szakadás van, már a háttámla sem megy.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
f27
Vendég
« Új hozzászólás #22204 Dátum: 2012.11.28 szerda, 09:06:04 »

elektromosban most volt róla szó. Sorban vannak, ezért haz ülőlapi betét tövében szakadás van, már a háttámla sem megy.
Az király,de akkor minek megy be az ülésbe 6szál drót?
2szál gondolom a légzsáké,a maradék 4 re gondoltam a fütőbetétekre 2-2 elosztásban.
De akkor ezekszerint másképp van.
Örülök azért neki,mert ahoz csúnyán lekell fejteni a bőrt az ülésről. rinya
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #22205 Dátum: 2012.11.28 szerda, 09:52:02 »

Az király,de akkor minek megy be az ülésbe 6szál drót?
2szál gondolom a légzsáké,a maradék 4 re gondoltam a fütőbetétekre 2-2 elosztásban.
De akkor ezekszerint másképp van.
Örülök azért neki,mert ahoz csúnyán lekell fejteni a bőrt az ülésről. rinya

Nem olyan nagy ügy az sem. Csak kell egy marék műanyag gyorszár a visszaszereléshez, mert a gyári fémkapcsokat eszelős meló kiszedni, és plána visszatenni. Egyszerűbb elcsípni őket és zippekkel megoldani az összeszerelést.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #22206 Dátum: 2012.11.28 szerda, 09:59:05 »

Az király,de akkor minek megy be az ülésbe 6szál drót?
2szál gondolom a légzsáké,a maradék 4 re gondoltam a fütőbetétekre 2-2 elosztásban.
De akkor ezekszerint másképp van.
Örülök azért neki,mert ahoz csúnyán lekell fejteni a bőrt az ülésről. rinya
súlyérzékelő, ülésfűtés, légzsák..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
baranyizoli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67


E-mail
« Új hozzászólás #22207 Dátum: 2012.11.28 szerda, 14:36:16 »


Nemrégiben nem rossz áron (850euro) hozzájutottam egy 2002-es, 130 lovas,
kombi Ford Mondeo-hoz 275ezer km-el (motorkód: FMBA) Felszereltségre nem
tudom melyik kategóriába tartozik, de van benne: manuális klíma, tempomat, 8
légzsák, 4 hangszóró, 4 elektromos ablak, elektromos tükör, fűthető
első-hátsó szélvédő. Az ár azért volt ennyi, mert füstöl a motor egy kicsit,
első indítás nehézkes, az izzítás folyamatosan villog, ereje nulla, és belül
egy kicsit elhanyagolt. Tehát nem zsákba macskát vettünk. Ezzel jöttem haza
Németországból.
A kiskunmajsai diesel szaki szerint, kellene hozzá 4 db új porlasztócsúcs
(42.000ft/db), ami beszereléssel, a tank és a magasnyomású szivattyú
tisztításával, üzemanyagszűrőkkel együtt 250-260.000ft lenne, plusz ha a
szivattyú „fel van csíkozódva” akkor azt is cserélni kéne, megint kb. egy
100-asért. A hibakód pedig a 4-es henger miatt van, mert „bekopogósodik” ha
jól emlékszem. Az autószerelő szerint a füstölést gyűrűzéssel meglehet
oldani, amihez kb. 150ezer az anyag, munkadíj ingyen van, viszont ezzel még
lehet járni nem olyan kardinális. Ezeken felül kellene még hozzá
kerékcsapágy, a felfüggesztésbe is van egy kis bibi, első-hátsó lököst
fényezni kéne és még egy két apróság.

Összesen: 650.000 + szivattyú: 100.000

Kocsi ára: 240.000
Reg.adó:   150.000
Javítás:     260.000 + szivattyú: 100.000

Nézelődve a használtautó piacon itthon és külföldön is, úgy látom, hogy
hasonló évjáratú, kategóriájú, felszereltségű autót 800.000ft-tól felfelé
lehet venni és annak is megvan az igencsak nagy esélye, hogy hasonló
összeget rá kell költeni. Nekem tetszenek a mondeok (mk3), vectrák (’95-’02ig),
lagunák (’01-től). De a mondeonál és a lagunánál bajos a porlasztócsúcs,
vectránál meg az adagoló. Mindegy melyiket nézem. Nem hibátlant akarok
venni, tudom, hogy ez lehetetlen, de ha kiadok érte kb. 8-900ezret, 1
millát, akkor rosszabb szájízzel költeném rá a fenti összeget.
Most jön a kérdés: a fórumos mondeo szakértők szerint érdemes-e ennyit
rákölteni erre a darabra? Jöhet-e még ezeken felül, valami velősebb költség?
Ha ezek a javítások megvannak milyen futásteljesítmény amit kibírna az auto?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI N7BA GHIA EXECUTIVE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #22208 Dátum: 2012.11.28 szerda, 14:41:10 »

Nemrégiben nem rossz áron (850euro) hozzájutottam egy 2002-es, 130 lovas,
kombi Ford Mondeo-hoz 275ezer km-el (motorkód: FMBA) Felszereltségre nem
tudom melyik kategóriába tartozik, de van benne: manuális klíma, tempomat, 8
légzsák, 4 hangszóró, 4 elektromos ablak, elektromos tükör, fűthető
első-hátsó szélvédő. Az ár azért volt ennyi, mert füstöl a motor egy kicsit,
első indítás nehézkes, az izzítás folyamatosan villog, ereje nulla, és belül
egy kicsit elhanyagolt. Tehát nem zsákba macskát vettünk. Ezzel jöttem haza
Németországból.
A kiskunmajsai diesel szaki szerint, kellene hozzá 4 db új porlasztócsúcs
(42.000ft/db), ami beszereléssel, a tank és a magasnyomású szivattyú
tisztításával, üzemanyagszűrőkkel együtt 250-260.000ft lenne, plusz ha a
szivattyú „fel van csíkozódva” akkor azt is cserélni kéne, megint kb. egy
100-asért. A hibakód pedig a 4-es henger miatt van, mert „bekopogósodik” ha
jól emlékszem. Az autószerelő szerint a füstölést gyűrűzéssel meglehet
oldani, amihez kb. 150ezer az anyag, munkadíj ingyen van, viszont ezzel még
lehet járni nem olyan kardinális. Ezeken felül kellene még hozzá
kerékcsapágy, a felfüggesztésbe is van egy kis bibi, első-hátsó lököst
fényezni kéne és még egy két apróság.

Összesen: 650.000 + szivattyú: 100.000

Kocsi ára: 240.000
Reg.adó:   150.000
Javítás:     260.000 + szivattyú: 100.000

Nézelődve a használtautó piacon itthon és külföldön is, úgy látom, hogy
hasonló évjáratú, kategóriájú, felszereltségű autót 800.000ft-tól felfelé
lehet venni és annak is megvan az igencsak nagy esélye, hogy hasonló
összeget rá kell költeni. Nekem tetszenek a mondeok (mk3), vectrák (’95-’02ig),
lagunák (’01-től). De a mondeonál és a lagunánál bajos a porlasztócsúcs,
vectránál meg az adagoló. Mindegy melyiket nézem. Nem hibátlant akarok
venni, tudom, hogy ez lehetetlen, de ha kiadok érte kb. 8-900ezret, 1
millát, akkor rosszabb szájízzel költeném rá a fenti összeget.
Most jön a kérdés: a fórumos mondeo szakértők szerint érdemes-e ennyit
rákölteni erre a darabra? Jöhet-e még ezeken felül, valami velősebb költség?
Ha ezek a javítások megvannak milyen futásteljesítmény amit kibírna az auto?


Ami még jöhet az a kettős tömegű lendkerék, illetve a turbó. Ezek darabonként plusz 100-150e Ft
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #22209 Dátum: 2012.11.28 szerda, 15:13:33 »


... Az autószerelő szerint a füstölést gyűrűzéssel meglehet
oldani, amihez kb. 150ezer az anyag, munkadíj ingyen van, viszont ezzel még
lehet járni nem olyan kardinális. ...

Nem kell itt gyűrűzni semmit. Ezeknél az esetek 99%-ban a porlasztó, a szivattyú és a turbó (és szállítórendszere) okozza a füstölést, nem a "motorkopás".
 wave
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
DJK111
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 325



E-mail
« Új hozzászólás #22210 Dátum: 2012.11.28 szerda, 15:40:15 »

Sziasztok!

Én is azt hiszem egy ismert porblémába ütköztem. A feszítős dolog. 2 hete cseréltettem ki vadiújra (ékszíj, feszítők és tárcsa, új gyári alkatrészekből) és megint ugyanúgy hallom a morgást, de szinte mindig csak nagy terhelésnél (5 személlyel) és mondjuk emelkedőn felfelé enyhe vagy egyenletes gázadásnál, jellemzően alacsony fordulatnál jelentkezik a hang. Magyarul a csere nem oldotta meg a problémát.

Szerintetek a beszerelés után valami utánállítási lehetőség van (gondolok itt arra, hogy a 2 hete beszerelt szíj már esetleg minimálisan nyúlhatott vagy hasonló) vagy más felől kellene megközelíteni a problémát? Vagy egyáltalán, csak az ablakon kidobott pénz volt az egész csere-bere?

Írták itt sokan a szabadonfutósítást, de egyenlőre e nélkül gondolkodom, hátha...  szomoru1


Jah, még valami: valós 75 ezer van az autóban. Kellene egyáltalán ilyeneket csinálnia ilyen kevés km-el???
Naplózva

2012 MK4 2.0 TDCi 163LE PowerShift Titanium-Luxury
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #22211 Dátum: 2012.11.28 szerda, 16:15:34 »

Tisztelt Fórumtársak!
Mindenkinek közzé teszem akit érdekel. wow1
Az új kartergáz olajleválasztóval megtettem 1000 Km. A tartályt szétszedtem és lefotóztam a tartalmát. A tartály alján csak az olajat figyeljétek, mert egy kicsit szerencsétlenkedtem és kevés darabos szennyeződés beleszóródott a tartályba. A beszerelés előtt persze a tartályt ismételten kimostam tisztára. A katalizátor be és kimeneti oldala szinte teljesen száraz. A motor olajszintet ellenőrizve nem állapitható meg olaj fogyás. A motor üzemében semmilyen rendellenesség nem tapasztalható. A  motor nagyon csendesen jár és nagyon megy.

Kartergáz olajleválasztó tartalma 1000 Km után.

http://kepfeltoltes.hu/view/121128/K_p_238_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121128/K_p_239_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121128/K_p_240_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ezek után azt mondanom a leválasztó rendben működik. A továbbiakban nincs szükség érdemi változtatásra.
A témával kapcsolatos kérdésekre mindenkinek nagyon szivesen válaszolok wave
Tisztelettel László! worship

Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
g_zsolt
Vendég
« Új hozzászólás #22212 Dátum: 2012.11.28 szerda, 17:14:17 »

udv a forumnak!

egy fura problemaval fordulok a forum lakoihoz!  smile

van egy 2002-es 130 lovas Tdci-m kombi, manualis 5 fok. valto, extra extra hatan, de nem ez a lenyeg. azt nam tudom megerteni, hogy miert csak 1750-1800 fordulatszamon indul meg az auto. addig ugy mukodik, mint egy okros szeker. nincs sok ideje nalam, kb 1,5 eve. de a B5-os passt utan ami szinten 131 lovas volt, ugy erzem, mintha tul keson reagalna az auto a parancsokra(marmint a gazpedalra, illetve a tempomatra). es ahogy elhaladja ezt a 1800 rot/perc megindul mint a raketa. A passtnal mar 1400 fordulaton ha beletapostam, ragadtam az ulesbe. ez is common-rail befecskendezes, az is.
olajat nem fogyaszt, egr uj, poccre indul hidegen-melegen, igaz hidegen ezen a fordulaton(1700-1800) mintha nem lenne eleg elogyujtasa- csorog, csilingel. lendkerek uj. hibakod semmi. viszont atlag fogyasztasom 7,5 L ala soha nem ment, pedig tobbnyire hosszuba jarok, mint helysegben. szoval ez a 6.3 amit a konyv ir nalam nem jott be sehogy! es nem vagyok a sportos vezetes ordoge se, ugyhogy nem taposom a padloig!!!
valakinek otlete? hozzaszolas? biztos akadt mar ilyen gond mas mondival is....( vagy csak az enyem ilyen rossz?Huh??......... szomoru1)
remelem nem porlasztok, mert t**on szurom magam!
elore is kosz
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #22213 Dátum: 2012.11.28 szerda, 17:17:00 »

Tisztelt Fórumtársak!
Mindenkinek közzé teszem akit érdekel. wow1
Az új kartergáz olajleválasztóval megtettem 1000 Km. A tartályt szétszedtem és lefotóztam a tartalmát. A tartály alján csak az olajat figyeljétek, mert egy kicsit szerencsétlenkedtem és kevés darabos szennyeződés beleszóródott a tartályba. A beszerelés előtt persze a tartályt ismételten kimostam tisztára. A katalizátor be és kimeneti oldala szinte teljesen száraz. A motor olajszintet ellenőrizve nem állapitható meg olaj fogyás. A motor üzemében semmilyen rendellenesség nem tapasztalható. A  motor nagyon csendesen jár és nagyon megy.

Kartergáz olajleválasztó tartalma 1000 Km után.

http://kepfeltoltes.hu/view/121128/K_p_238_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121128/K_p_239_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121128/K_p_240_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ezek után azt mondanom a leválasztó rendben működik. A továbbiakban nincs szükség érdemi változtatásra.
A témával kapcsolatos kérdésekre mindenkinek nagyon szivesen válaszolok wave
Tisztelettel László! worship



 eljen Szerintem kihoztad belőle a maximumot, én különösen ötletesnek tartom a katalizátor megoldásodat. Nekem nagyon tetszik. Grin Annyi kérdésem lenne a lecsapatóval kapcsolatban, hogy melyik a bemeneti és melyik a kimeneti csatlakozó? Talán a tartály tetején lévő légszűrős, lenne a bemenet?
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.28 szerda, 20:39:52 írta NemTom » Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #22214 Dátum: 2012.11.28 szerda, 17:47:23 »

udv a forumnak!

egy fura problemaval fordulok a forum lakoihoz!  smile

van egy 2002-es 130 lovas Tdci-m kombi, manualis 5 fok. valto, extra extra hatan, de nem ez a lenyeg. azt nam tudom megerteni, hogy miert csak 1750-1800 fordulatszamon indul meg az auto. addig ugy mukodik, mint egy okros szeker. nincs sok ideje nalam, kb 1,5 eve. de a B5-os passt utan ami szinten 131 lovas volt, ugy erzem, mintha tul keson reagalna az auto a parancsokra(marmint a gazpedalra, illetve a tempomatra). es ahogy elhaladja ezt a 1800 rot/perc megindul mint a raketa. A passtnal mar 1400 fordulaton ha beletapostam, ragadtam az ulesbe. ez is common-rail befecskendezes, az is.
olajat nem fogyaszt, egr uj, poccre indul hidegen-melegen, igaz hidegen ezen a fordulaton(1700-1800) mintha nem lenne eleg elogyujtasa- csorog, csilingel. lendkerek uj. hibakod semmi. viszont atlag fogyasztasom 7,5 L ala soha nem ment, pedig tobbnyire hosszuba jarok, mint helysegben. szoval ez a 6.3 amit a konyv ir nalam nem jott be sehogy! es nem vagyok a sportos vezetes ordoge se, ugyhogy nem taposom a padloig!!!
valakinek otlete? hozzaszolas? biztos akadt mar ilyen gond mas mondival is....( vagy csak az enyem ilyen rossz?Huh??......... szomoru1)
remelem nem porlasztok, mert t**on szurom magam!
elore is kosz

Szia!
A 7,5 szerintem nagyon sok, ha nem folyamatosan városba járkálsz. Szerintem keresgéljetek repedt turbócsöveket, hátha találtok, ami kifúj.
Naplózva
g_zsolt
Vendég
« Új hozzászólás #22215 Dátum: 2012.11.28 szerda, 18:01:38 »

Szia!
A 7,5 szerintem nagyon sok, ha nem folyamatosan városba járkálsz. Szerintem keresgéljetek repedt turbócsöveket, hátha találtok, ami kifúj.

az S turboslag(EGR-tovibe ami van) repedt volt, de bemaszekoltam (elotte meg rosszabb volt), lehet hogy megis ki kellene cserelnem?
semmi zaj fuvas, stb.... sot amikor rataposok a pedalra se hallom a turbot, csak mikor leveszem a labam a pedalrol uresjaratra visszatereskor.(ertem en a turbo futyulesere- ami pl a passaton volt- suvitett), viszont, mukodni kell hogy mukodjon, mert 1700- 1800 utan `huz, mint az allat`!? csak addig nem.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #22216 Dátum: 2012.11.28 szerda, 18:04:18 »

az S turboslag(EGR-tovibe ami van) repedt volt, de bemaszekoltam (elotte meg rosszabb volt), lehet hogy megis ki kellene cserelnem?
semmi zaj fuvas, stb.... sot amikor rataposok a pedalra se hallom a turbot, csak mikor leveszem a labam a pedalrol uresjaratra visszatereskor.(ertem en a turbo futyulesere- ami pl a passaton volt- suvitett), viszont, mukodni kell hogy mukodjon, mert 1700- 1800 utan `huz, mint az allat`!? csak addig nem.
cseréld ki Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #22217 Dátum: 2012.11.28 szerda, 18:12:57 »

eljen Szerintem kihoztad belőle a maximumot, én különösen ötletesnek tartom a katalizátor megoldásodat. Nekem nagyon tetszik. Grin Annyi kérdés ésem a lecsapatóval kapcsolatben melyik a bemeneti és melyik a kimeneti csatlakozó? Talán a tartály tetején lévő légszűrős, lenne a bemenet?
Tisztelt Fórumtárs!
Ellenkezőleg. A bemeneti oldal a leválasztón, a tartály oldalán van. Mivel a tartály teteje zárt igy a beáramló gáz rögtön irányt változtatva le megy a tartály aljára, majd megfordulva felfelé áramlik ki a szűrőn keresztül. A megfelelő leválasztási hatásfokot, a 3x-os irány váltásnak és az új béléscső beépitésének tudom be. Az irányt változtató gázból az olaj mindjárt a tartályba való belépéskor kicsapódik a béléscső falára, és onna lefolyik a tartály aljára. Ezzel a megfelelő hatásfokkal is, olajcserétől olaj cseréig nyugodtak lehetünk a leválasztó tartályban felgyülemlő olaj miatt. Elég lessz egyszer üriteni az olaj cserével egyetemben. Viz lecsapódást még nem tapasztaltam.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
g_zsolt
Vendég
« Új hozzászólás #22218 Dátum: 2012.11.28 szerda, 18:14:17 »

ok. meglesz.
utana meg megint ZAVAROK..... eplus2

kosz a tippeket
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #22219 Dátum: 2012.11.28 szerda, 18:58:28 »

...... egr uj, ......

nem lenne jobb ha az egész EGR-t ledugoznátok??? lehet h a motornak is könnyebb lenne, és nem menne annyi koszos gáz vissza a motorba, hanem csak a tiszta levegő Cheesy
de ez csak az én véleményem - úgymond egy "fölsöleges" dologra minek kiadni annyi mannit?? Smiley
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #22220 Dátum: 2012.11.28 szerda, 20:19:13 »

udv a forumnak!

egy fura problemaval fordulok a forum lakoihoz!  smile

van egy 2002-es 130 lovas Tdci-m kombi, manualis 5 fok. valto, extra extra hatan, de nem ez a lenyeg. azt nam tudom megerteni, hogy miert csak 1750-1800 fordulatszamon indul meg az auto. addig ugy mukodik, mint egy okros szeker. nincs sok ideje nalam, kb 1,5 eve. de a B5-os passt utan ami szinten 131 lovas volt, ugy erzem, mintha tul keson reagalna az auto a parancsokra(marmint a gazpedalra, illetve a tempomatra). es ahogy elhaladja ezt a 1800 rot/perc megindul mint a raketa. A passtnal mar 1400 fordulaton ha beletapostam, ragadtam az ulesbe. ez is common-rail befecskendezes, az is.
olajat nem fogyaszt, egr uj, poccre indul hidegen-melegen, igaz hidegen ezen a fordulaton(1700-1800) mintha nem lenne eleg elogyujtasa- csorog, csilingel. lendkerek uj. hibakod semmi. viszont atlag fogyasztasom 7,5 L ala soha nem ment, pedig tobbnyire hosszuba jarok, mint helysegben. szoval ez a 6.3 amit a konyv ir nalam nem jott be sehogy! es nem vagyok a sportos vezetes ordoge se, ugyhogy nem taposom a padloig!!!
valakinek otlete? hozzaszolas? biztos akadt mar ilyen gond mas mondival is....( vagy csak az enyem ilyen rossz?Huh??......... szomoru1)
remelem nem porlasztok, mert t**on szurom magam!
elore is kosz
A z említett fordulaton épül fel a turbo nyomás tehát onnan húz és az jó nincs vele baj.A turbó csövet nem fusizzuk,hanem cseréljük ha repedt.Továbbá attól is fogyaszt többet.EGR dugózás,szívósor tisztítás Maf szenzor pucolás.Ezeket csináld meg és tuti lesz jobb lesz
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22221 Dátum: 2012.11.28 szerda, 21:19:02 »

van egy 2002-es 130 lovas Tdci-m kombi, manualis 5 fok. valto, extra extra hatan, de nem ez a lenyeg. azt nam tudom megerteni, hogy miert csak 1750-1800 fordulatszamon indul meg az auto. addig ugy mukodik, mint egy okros szeker. nincs sok ideje nalam, kb 1,5 eve. de a B5-os passt utan ami szinten 131 lovas volt, ugy erzem, mintha tul keson reagalna az auto a parancsokra(marmint a gazpedalra, illetve a tempomatra). es ahogy elhaladja ezt a 1800 rot/perc megindul mint a raketa. A passtnal mar 1400 fordulaton ha beletapostam, ragadtam az ulesbe. ez is common-rail befecskendezes, az is.

Bocsi, hogy kötexem, de sem a passat, sem a mondeo nem 131, hanem 130 lovas.
Míg a mondeo common rail, sőt annak 2. generációja, addig a b5-ös passat pd tdi (azóta a fócvágen fel is hagyott ezzel a fura megoldással), csak az újabb passatban, jóval később jelent meg a CR. Kb a fócvágen volt az utolsó, aki belevágott a CR-be. Nem mintha a PD rossz lenne, csak sokkal drágább, főleg, hogy egyedül kellett fizetnie a fejlesztési kőccségeket. (Érdekességképpen, bizonyos dizli nagygépekben most is van pd tdi rencer.)

Válasz
olajat nem fogyaszt,

Bebaxna, ez nem passzát...  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
f27
Vendég
« Új hozzászólás #22222 Dátum: 2012.11.28 szerda, 21:27:29 »

Sokan látom hogy 6,5-7,5l/100Km fogyasztásokról írnak itt.
Én kinyomom a szemét neki és 900Km táv után még nemtudtam vissza tankolni többet mint 47liter-nél ami ugye a legroszabb esetben is 5,22l/100Km.
Esetleg ha valakit érdekel
http://neo-geo.webuda.com/utils/fogyasztas/
Használhatjátok bátran saját program Smiley

Az EGR-t hogy kell ledugozni? Egyszerű? jobban fog menni a szekér?

Van egykét autószerelő haverom,aki azt monta hogy egy tank gázolajhoz öncsek 1dl minőségi kétütemü motorolajat.
Ez szerintük a porlasztó csúcsok életartamát kitoljatha 100-150e Km-el.
Nektek erről mi a véleményetek?
Én bevallom évek óta használom ezt a megoldást,de még senkinek nem mondogattam hátha hülyeség Smiley
Persze lehet benne valami,mivel azt mondják hogy túl száraz a magyar gázolaj többet éget el belőle a motor és jobban marja a csúcsokat.
Én már azon is gondolkodtam,hogy minden disel autonkat így használjuk,és mindegyik "átlagon"aluli fogyasztást podukálnak sportos /városi vezetés esetén is.

Vélemény? Smiley
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #22223 Dátum: 2012.11.28 szerda, 21:32:07 »

Sokan látom hogy 6,5-7,5l/100Km fogyasztásokról írnak itt.
Én kinyomom a szemét neki és 900Km táv után még nemtudtam vissza tankolni többet mint 47liter-nél ami ugye a legroszabb esetben is 5,22l/100Km.
Esetleg ha valakit érdekel
http://neo-geo.webuda.com/utils/fogyasztas/
Használhatjátok bátran saját program Smiley

Az EGR-t hogy kell ledugozni? Egyszerű? jobban fog menni a szekér?

Van egykét autószerelő haverom,aki azt monta hogy egy tank gázolajhoz öncsek 1dl minőségi kétütemü motorolajat.
Ez szerintük a porlasztó csúcsok életartamát kitoljatha 100-150e Km-el.
Nektek erről mi a véleményetek?
Én bevallom évek óta használom ezt a megoldást,de még senkinek nem mondogattam hátha hülyeség Smiley
Persze lehet benne valami,mivel azt mondják hogy túl száraz a magyar gázolaj többet éget el belőle a motor és jobban marja a csúcsokat.
Én már azon is gondolkodtam,hogy minden disel autonkat így használjuk,és mindegyik "átlagon"aluli fogyasztást podukálnak sportos /városi vezetés esetén is.

Vélemény? Smiley

Az enyém vegyesbe(80%-a város) eszik 6,5-et, a kétüteművel nem mondasz hülyeséget, itt a fórumon is jó páran használjuk ezt a megoldást, de még sztem nem olyan hosszan, h tudnánk mennyivel tolná ki a csúcsok cseréjét Smiley
azért kíváncsi lennék, h hogyan sikerül úgymond átlagon aluli fogyit elérnetek Cheesy
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
g_zsolt
Vendég
« Új hozzászólás #22224 Dátum: 2012.11.28 szerda, 21:38:43 »

Bocsi, hogy kötexem, de sem a passat, sem a mondeo nem 131, hanem 130 lovas.
Míg a mondeo common rail, sőt annak 2. generációja, addig a b5-ös passat pd tdi (azóta a fócvágen fel is hagyott ezzel a fura megoldással), csak az újabb passatban, jóval később jelent meg a CR. Kb a fócvágen volt az utolsó, aki belevágott a CR-be. Nem mintha a PD rossz lenne, csak sokkal drágább, főleg, hogy egyedül kellett fizetnie a fejlesztési kőccségeket. (Érdekességképpen, bizonyos dizli nagygépekben most is van pd tdi rencer.)

Bebaxna, ez nem passzát...  vigyor3

igy igaz! bocsesz! megadom magam... a vw pd tdi volt...! de akkor is jobban ment kisebb fordulaton!
mindegy. az volt! most ez van! ebbo´ kell ´´betyart´´ faragjak!  beka3
Naplózva
g_zsolt
Vendég
« Új hozzászólás #22225 Dátum: 2012.11.28 szerda, 21:46:17 »

A z említett fordulaton épül fel a turbo nyomás tehát onnan húz és az jó nincs vele baj.A turbó csövet nem fusizzuk,hanem cseréljük ha repedt.Továbbá attól is fogyaszt többet.EGR dugózás,szívósor tisztítás Maf szenzor pucolás.Ezeket csináld meg és tuti lesz jobb lesz

ok! kiprobalom. majd visszairok a fejlemenyekrol.
kosz mindenkinek!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #22226 Dátum: 2012.11.28 szerda, 21:47:18 »

Sokan látom hogy 6,5-7,5l/100Km fogyasztásokról írnak itt.
Én kinyomom a szemét neki és 900Km táv után még nemtudtam vissza tankolni többet mint 47liter-nél ami ugye a legroszabb esetben is 5,22l/100Km.
Esetleg ha valakit érdekel
http://neo-geo.webuda.com/utils/fogyasztas/
Használhatjátok bátran saját program Smiley

Az EGR-t hogy kell ledugozni? Egyszerű? jobban fog menni a szekér?

Van egykét autószerelő haverom,aki azt monta hogy egy tank gázolajhoz öncsek 1dl minőségi kétütemü motorolajat.
Ez szerintük a porlasztó csúcsok életartamát kitoljatha 100-150e Km-el.
Nektek erről mi a véleményetek?
Én bevallom évek óta használom ezt a megoldást,de még senkinek nem mondogattam hátha hülyeség Smiley
Persze lehet benne valami,mivel azt mondják hogy túl száraz a magyar gázolaj többet éget el belőle a motor és jobban marja a csúcsokat.
Én már azon is gondolkodtam,hogy minden disel autonkat így használjuk,és mindegyik "átlagon"aluli fogyasztást podukálnak sportos /városi vezetés esetén is.

Vélemény? Smiley
És te hol jársz vele csak kint???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #22227 Dátum: 2012.11.28 szerda, 21:49:40 »

Sokan látom hogy 6,5-7,5l/100Km fogyasztásokról írnak itt.
Én kinyomom a szemét neki és 900Km táv után még nemtudtam vissza tankolni többet mint 47liter-nél ami ugye a legroszabb esetben is 5,22l/100Km.
Esetleg ha valakit érdekel
http://neo-geo.webuda.com/utils/fogyasztas/
Használhatjátok bátran saját program Smiley

Az EGR-t hogy kell ledugozni? Egyszerű? jobban fog menni a szekér?

Van egykét autószerelő haverom,aki azt monta hogy egy tank gázolajhoz öncsek 1dl minőségi kétütemü motorolajat.
Ez szerintük a porlasztó csúcsok életartamát kitoljatha 100-150e Km-el.
Nektek erről mi a véleményetek?
Én bevallom évek óta használom ezt a megoldást,de még senkinek nem mondogattam hátha hülyeség Smiley
Persze lehet benne valami,mivel azt mondják hogy túl száraz a magyar gázolaj többet éget el belőle a motor és jobban marja a csúcsokat.
Én már azon is gondolkodtam,hogy minden disel autonkat így használjuk,és mindegyik "átlagon"aluli fogyasztást podukálnak sportos /városi vezetés esetén is.

Vélemény? Smiley
Az Egr dugózásról van leírás a FAQ topicban.Annyit tegyél még az aláírásodba,hogy milyen évjáratu az auto mert akkor az egr dugózásnál felmerülő dolgokat még elkell mondani.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #22228 Dátum: 2012.11.28 szerda, 21:51:26 »

igy igaz! bocsesz! megadom magam... a vw pd tdi volt...! de akkor is jobban ment kisebb fordulaton!
mindegy. az volt! most ez van! ebbo´ kell ´´betyart´´ faragjak!  beka3

Mentem sok pd TDi vel meg sok tdci-vel a pd-k sokkal előbb élnek szinte alapjáratról húznak mint a barom..tdci-nél várni kell, de utána (1800) az is megy úgy.. eu-4-eseknél már kijavították azok már 1500-tól használhatók normálisan...gondolom rájöttek, hogy az extra hosszú hatodikhoz nem jó az 1800 alatt halott motor.. vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.28 szerda, 21:56:03 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
f27
Vendég
« Új hozzászólás #22229 Dátum: 2012.11.28 szerda, 21:55:25 »

Az enyém vegyesbe(80%-a város) eszik 6,5-et, a kétüteművel nem mondasz hülyeséget, itt a fórumon is jó páran használjuk ezt a megoldást, de még sztem nem olyan hosszan, h tudnánk mennyivel tolná ki a csúcsok cseréjét Smiley
azért kíváncsi lennék, h hogyan sikerül úgymond átlagon aluli fogyit elérnetek Cheesy
Azt én sem tudom menyivel tólja ki,mert SZERENCSÉRE... Még nem kellet cserélnem csúcsot.
Persze felvagyok készülve mindenre mert van egy komplett 2006-os motorom rajta mindennel ami a kocsiban van Smiley

Hogy érünk el kicsi fogyasztást? Foggalmam sincs! Ha nem az olaj teszi,akkor kifogtam minden kocsit.
2005 Opel 1,2  vegyesen   4,2l (vegyes)
2002 Mercedes A170       4l-7l (4l 100Km/h alatti 7l 150Km/h folyamatos)
2006 Mondejóó 2.0         5,22l (vegyes /sportos)

A mondeoban 2008-as  motor van kissebb gebasz végett Smiley
Naplózva
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22230 Dátum: 2012.11.28 szerda, 21:56:36 »

Mentem sok pd TDi vel meg sok tdci-vel a pd-k sokkal előbb élnek szinte alapjáratról húznak mint a barom..tdci-nél várni kell, de utána (1800) az is megy úgy..
Csak megerősíteni tudom. A PD Passatomat most váltottam le  egy 130 lovas TDCi-re. :-)
A passathoz képest alulról siralmas a Ford, de kétezer környékén már kompenzál.
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22231 Dátum: 2012.11.28 szerda, 22:34:59 »

Nem olyan nagy ügy az sem. Csak kell egy marék műanyag gyorszár a visszaszereléshez, mert a gyári fémkapcsokat eszelős meló kiszedni, és plána visszatenni. Egyszerűbb elcsípni őket és zippekkel megoldani az összeszerelést.

AndyA

Itt már nincsen fém karika. Bepattintós műanyag van.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #22232 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 08:28:54 »

Azt én sem tudom menyivel tólja ki,mert SZERENCSÉRE... Még nem kellet cserélnem csúcsot.
Persze felvagyok készülve mindenre mert van egy komplett 2006-os motorom rajta mindennel ami a kocsiban van Smiley

Hogy érünk el kicsi fogyasztást? Foggalmam sincs! Ha nem az olaj teszi,akkor kifogtam minden kocsit.
2005 Opel 1,2  vegyesen   4,2l (vegyes)
2002 Mercedes A170       4l-7l (4l 100Km/h alatti 7l 150Km/h folyamatos)
2006 Mondejóó 2.0         5,22l (vegyes /sportos)

A mondeoban 2008-as  motor van kissebb gebasz végett Smiley
Most ezt a 2008-at nem nagyon értem. Huh?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22233 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 08:33:23 »

Most ezt a 2008-at nem nagyon értem. Huh?
Azt mi se.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #22234 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 17:27:16 »

Azt mi se.
arra gondolt sztem, h vhonnan sufniból, vagy a hátsó zsebéből előhúzott egy 2008-as évjáratú motort, amit átszereltek az övébe, tehát nem a gyári motorjával gurul már, amivel a kocsi kijött a szerelőcsarnokból, másképpen én nem tudom értelmezni  eplus2 eplus2
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #22235 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 17:34:58 »

arra gondolt sztem, h vhonnan sufniból, vagy a hátsó zsebéből előhúzott egy 2008-as évjáratú motort, amit átszereltek az övébe, tehát nem a gyári motorjával gurul már, amivel a kocsi kijött a szerelőcsarnokból, másképpen én nem tudom értelmezni  eplus2 eplus2

Kicsit meglepne ha a MK4-es motor csereszabatos lenne a MK3-assal Smiley
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #22236 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 17:36:24 »

arra gondolt sztem, h vhonnan sufniból, vagy a hátsó zsebéből előhúzott egy 2008-as évjáratú motort, amit átszereltek az övébe, tehát nem a gyári motorjával gurul már, amivel a kocsi kijött a szerelőcsarnokból, másképpen én nem tudom értelmezni  eplus2 eplus2
csak 2008-ban már psa motorokar használtak, ami szerintem nem jó az mk3-ba...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #22237 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 18:03:44 »

Kicsit meglepne ha a MK4-es motor csereszabatos lenne a MK3-assal Smiley
erről én nem tudok nyilatkozni, csak egy ötletgondolatmenetkifejtésvolt  eplus2 eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #22238 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 18:06:56 »

Kicsit meglepne ha a MK4-es motor csereszabatos lenne a MK3-assal Smiley

Ügyes gyerek. Belefaragta. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #22239 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 18:08:25 »

Ügyes gyerek. Belefaragta. Smiley

AndyA
persze, kábelezéssel vezérlővel, ahoz immo átalakítással, motortérbe egyéb sallangok... vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22240 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 18:15:54 »

persze, kábelezéssel vezérlővel, ahoz immo átalakítással, motortérbe egyéb sallangok... vigyor3

Ja, és behúzószalaggal behúzta a canbus-t is.  nyes
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #22241 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 18:19:14 »

persze, kábelezéssel vezérlővel, ahoz immo átalakítással, motortérbe egyéb sallangok... vigyor3

Miért ne? Ismertem olyan embert, aki a '92-es Scorpiojába faragott 5.0 V8-as motort... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22242 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 19:45:50 »

És te hol jársz vele csak kint???
Azt írja kinyomja a szemét,  az nemtud 5.2 lenni, se kint se bent. Styleair csinált 5.2-t múltkor, de óvatosan kellett bánnia a gázzal.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22243 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 19:47:34 »

Most ezt a 2008-at nem nagyon értem. Huh?

Azt mi se.

beragadt 2007-es 3-as motorja lehet
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #22244 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 19:49:12 »

Azt írja kinyomja a szemét,  az nemtud 5.2 lenni, se kint se bent. Styleair csinált 5.2-t múltkor, de óvatosan kellett bánnia a gázzal.
én ha kinyomtm a szemét 15-öt evett városban vigyor3 kint meg 8körül vigyor3

5-5,5 közötti nem nehezen összehozható, de cskis papás megfontolt vezetéssel.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22245 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 19:52:59 »

én ha kinyomtm a szemét 15-öt evett városban vigyor3 kint meg 8körül vigyor3

5-5,5 közötti nem nehezen összehozható, de cskis papás megfontolt vezetéssel.
erről beszélek! én is tudok 5-5.5 öt de akkor nincs ugrálás. vagy pálya tempomat 120 azt kész.  nem is értem minek írnak ilyen hülyeségeket........
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
waver
Vendég
« Új hozzászólás #22246 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 19:54:50 »

Azt írja kinyomja a szemét,  az nemtud 5.2 lenni, se kint se bent. Styleair csinált 5.2-t múltkor, de óvatosan kellett bánnia a gázzal.

üdv.létezhet olyan hogy a frissen kinullázott fogyi mérö városi használatnál jelenleg be van állva 6.2re de ha kiszámolom hogy mennyit tankoltam és mennyit mentem akkor kijön 7.1-re? ennyit csalhat a ketyere?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22247 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 19:57:25 »

üdv.létezhet olyan hogy a frissen kinullázott fogyi mérö városi használatnál jelenleg be van állva 6.2re de ha kiszámolom hogy mennyit tankoltam és mennyit mentem akkor kijön 7.1-re? ennyit csalhat a ketyere?
simán! enyém is 1 litert csal.  le kell xarni, mutassa, h hány fok van és kész, nem jó semmire.  ha érdekel akkor tankoláskor számolás wave
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
g_zsolt
Vendég
« Új hozzászólás #22248 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 20:42:49 »

simán! enyém is 1 litert csal.  le kell xarni, mutassa, h hány fok van és kész, nem jó semmire.  ha érdekel akkor tankoláskor számolás wave

igazad van Dentcraft!
ha a tankolasi atlagomat szamitom akkor 7 literes atlagom van(legalabbis igy szamolom, es meg nem hagyott uton soha), de az info-ba az atlagom 7,5-7,6 kozott ingadozik. igaz hogy nem nullaztam ki mar vagy 3 honapja....  Grin
Naplózva
f27
Vendég
« Új hozzászólás #22249 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 20:46:20 »

Most ezt a 2008-at nem nagyon értem. Huh?

2007.12 havi a motor benne.
Az eredeti motor a garázsban pihenget kopletten.

Pár hete erdélyben voltam,átlag legkisebb sebeség 127Km/h volt
Akkor menyivel mehettem autópályán?  angel

nos mikor így terelgettem pontosan 900Km mentem kocsival mikoris beáltam tankolni.
Pontosan 47liter olaj ment vissza a kocsiba. ez kiszámolva 5.22l/100Km-re.

Ha autópálán megyek egyfolytába és tele tankal indulok meg
150Km/h -nál  tempomattal kb 200Km megtétele után ki írja a compi hogy hátralévő Km 700-900Km között számolja ki.
Ha nem megyek többet a 90km/h nál laza indulás semmi felesleges forgatás 1200-1300Km elmegy 1 tank olajal. Nade ki a fene álja meg ilyen autónál hogy a lovak pihenjenek?  eplus2

A compi 6.4L fogyasztásnál berohadt lehet nem is tud semere menni,mert eddig csak egyszer láttam 5,8-on mikor austriába mentem ki végig autópályán tempomattal.
Nekem havi szinten olyan 2-3000Km megy egy kocsi ezt a kocsit 2 hónapja vettem de már 7000km megtettem vele egy papás vezetést a fogyasztás végett utánna csak tereltem ezerrel.Smiley
Ez a cambus rendszert nem értem
Szerelő nekem már monta hogy rohatt drága lesz ha bex@rik a kocsimba mikor megtálott valami dobozt benne. Huh? Ebbe most az van?

Hogy lehet kinullázni azt a fogyasztás mérőt?
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.29 csütörtök, 20:47:56 írta f27 » Naplózva
Oldalak: 1 ... 438 439 440 441 442 443 444 [445] 446 447 448 449 450 451 452 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.15 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.