Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 01:54:33
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
438
439
440
441
442
443
444
[
445
]
446
447
448
449
450
451
452
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14627281 alkalommal)
0 Felhasználó és 100 vendég van a témában
Iqtamas
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22200 Dátum:
2012.11.27 kedd, 21:59:04 »
Idézetet írta: Angel - 2012.11.27 kedd, 21:17:34
Fűtés van rendesen?
Hűtés van rendesen.
Nem lehet hogy valamelyik termosztát halt meg és a hűtőbe melegszik fel a víz? Vagy máshol van a jeladó?
Naplózva
2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
Iqtamas
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22201 Dátum:
2012.11.27 kedd, 23:12:42 »
Idézetet írta: Iqtamas - 2012.11.27 kedd, 21:59:04
Hűtés van rendesen.
Nem lehet hogy valamelyik termosztát halt meg és a hűtőbe melegszik fel a víz? Vagy máshol van a jeladó?
Akarom mondani fűtés
Naplózva
2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22202 Dátum:
2012.11.27 kedd, 23:39:44 »
Idézetet írta: NemTom - 2012.11.27 kedd, 11:46:25
Igen szerintem erre gondolt, hogy a főtengely végén lévő tárcsa is kettős tömegő. Sajnos a diesel mondikról gyárilag lespórolták a szabadonfutót, de most, hogy kicseréltél, vagy ki fogsz cserélni mindent a szíjredszerben érdemes lenne neked is szabadonfutósítanod a generátort. Relhist fórumtársat keresd szabadonfutó ügyben, Ő tud szerezni jó minőségüt. Én két hete vettem Tőle egyet tartalékba 13000Ft-t, japán gyártmányút. Pl. volt akinek 15000Km után ugyan úgy nyikorgott az új generátoroldali szíjrendszer városi használatban, mint a régi. Ezért döntöttek sokan a szabadonfutó beszerelése mellett. A főoldalon talász róla cikket a wikiben.
Ien kicseréltem mindent olyan hangja van mint a doxának
Egy pici remegése singy az kszijnak.
Kellene nekem is olyan szabadon futo tárcsa rá,nem szeretnék hamarosan kicserélni mindent.
Mostmeg a vezető oldali ülésfűtésem nem megy
Biztosíték hiba nincs.
erre valami tipp ? nemhiszem el hogy a hátámlában is meg az ülésben is egyszere halt meg a fűtés.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22203 Dátum:
2012.11.28 szerda, 00:10:11 »
Idézetet írta: f27 - 2012.11.27 kedd, 23:39:44
Ien kicseréltem mindent olyan hangja van mint a doxának
Egy pici remegése singy az kszijnak.
Kellene nekem is olyan szabadon futo tárcsa rá,nem szeretnék hamarosan kicserélni mindent.
Mostmeg a vezető oldali ülésfűtésem nem megy
Biztosíték hiba nincs.
erre valami tipp ? nemhiszem el hogy a hátámlában is meg az ülésben is egyszere halt meg a fűtés.
elektromosban most volt róla szó. Sorban vannak, ezért haz ülőlapi betét tövében szakadás van, már a háttámla sem megy.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22204 Dátum:
2012.11.28 szerda, 09:06:04 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.11.28 szerda, 00:10:11
elektromosban most volt róla szó. Sorban vannak, ezért haz ülőlapi betét tövében szakadás van, már a háttámla sem megy.
Az király,de akkor minek megy be az ülésbe 6szál drót?
2szál gondolom a légzsáké,a maradék 4 re gondoltam a fütőbetétekre 2-2 elosztásban.
De akkor ezekszerint másképp van.
Örülök azért neki,mert ahoz csúnyán lekell fejteni a bőrt az ülésről.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22205 Dátum:
2012.11.28 szerda, 09:52:02 »
Idézetet írta: f27 - 2012.11.28 szerda, 09:06:04
Az király,de akkor minek megy be az ülésbe 6szál drót?
2szál gondolom a légzsáké,a maradék 4 re gondoltam a fütőbetétekre 2-2 elosztásban.
De akkor ezekszerint másképp van.
Örülök azért neki,mert ahoz csúnyán lekell fejteni a bőrt az ülésről.
Nem olyan nagy ügy az sem. Csak kell egy marék műanyag gyorszár a visszaszereléshez, mert a gyári fémkapcsokat eszelős meló kiszedni, és plána visszatenni. Egyszerűbb elcsípni őket és zippekkel megoldani az összeszerelést.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22206 Dátum:
2012.11.28 szerda, 09:59:05 »
Idézetet írta: f27 - 2012.11.28 szerda, 09:06:04
Az király,de akkor minek megy be az ülésbe 6szál drót?
2szál gondolom a légzsáké,a maradék 4 re gondoltam a fütőbetétekre 2-2 elosztásban.
De akkor ezekszerint másképp van.
Örülök azért neki,mert ahoz csúnyán lekell fejteni a bőrt az ülésről.
súlyérzékelő, ülésfűtés, légzsák..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
baranyizoli
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 67
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22207 Dátum:
2012.11.28 szerda, 14:36:16 »
Nemrégiben nem rossz áron (850euro) hozzájutottam egy 2002-es, 130 lovas,
kombi Ford Mondeo-hoz 275ezer km-el (motorkód: FMBA) Felszereltségre nem
tudom melyik kategóriába tartozik, de van benne: manuális klíma, tempomat, 8
légzsák, 4 hangszóró, 4 elektromos ablak, elektromos tükör, fűthető
első-hátsó szélvédő. Az ár azért volt ennyi, mert füstöl a motor egy kicsit,
első indítás nehézkes, az izzítás folyamatosan villog, ereje nulla, és belül
egy kicsit elhanyagolt. Tehát nem zsákba macskát vettünk. Ezzel jöttem haza
Németországból.
A kiskunmajsai diesel szaki szerint, kellene hozzá 4 db új porlasztócsúcs
(42.000ft/db), ami beszereléssel, a tank és a magasnyomású szivattyú
tisztításával, üzemanyagszűrőkkel együtt 250-260.000ft lenne, plusz ha a
szivattyú „fel van csíkozódva” akkor azt is cserélni kéne, megint kb. egy
100-asért. A hibakód pedig a 4-es henger miatt van, mert „bekopogósodik” ha
jól emlékszem. Az autószerelő szerint a füstölést gyűrűzéssel meglehet
oldani, amihez kb. 150ezer az anyag, munkadíj ingyen van, viszont ezzel még
lehet járni nem olyan kardinális. Ezeken felül kellene még hozzá
kerékcsapágy, a felfüggesztésbe is van egy kis bibi, első-hátsó lököst
fényezni kéne és még egy két apróság.
Összesen: 650.000 + szivattyú: 100.000
Kocsi ára: 240.000
Reg.adó: 150.000
Javítás: 260.000 + szivattyú: 100.000
Nézelődve a használtautó piacon itthon és külföldön is, úgy látom, hogy
hasonló évjáratú, kategóriájú, felszereltségű autót 800.000ft-tól felfelé
lehet venni és annak is megvan az igencsak nagy esélye, hogy hasonló
összeget rá kell költeni. Nekem tetszenek a mondeok (mk3), vectrák (’95-’02ig),
lagunák (’01-től). De a mondeonál és a lagunánál bajos a porlasztócsúcs,
vectránál meg az adagoló. Mindegy melyiket nézem. Nem hibátlant akarok
venni, tudom, hogy ez lehetetlen, de ha kiadok érte kb. 8-900ezret, 1
millát, akkor rosszabb szájízzel költeném rá a fenti összeget.
Most jön a kérdés: a fórumos mondeo szakértők szerint érdemes-e ennyit
rákölteni erre a darabra? Jöhet-e még ezeken felül, valami velősebb költség?
Ha ezek a javítások megvannak milyen futásteljesítmény amit kibírna az auto?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI N7BA GHIA EXECUTIVE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22208 Dátum:
2012.11.28 szerda, 14:41:10 »
Idézetet írta: baranyizoli - 2012.11.28 szerda, 14:36:16
Nemrégiben nem rossz áron (850euro) hozzájutottam egy 2002-es, 130 lovas,
kombi Ford Mondeo-hoz 275ezer km-el (motorkód: FMBA) Felszereltségre nem
tudom melyik kategóriába tartozik, de van benne: manuális klíma, tempomat, 8
légzsák, 4 hangszóró, 4 elektromos ablak, elektromos tükör, fűthető
első-hátsó szélvédő. Az ár azért volt ennyi, mert füstöl a motor egy kicsit,
első indítás nehézkes, az izzítás folyamatosan villog, ereje nulla, és belül
egy kicsit elhanyagolt. Tehát nem zsákba macskát vettünk. Ezzel jöttem haza
Németországból.
A kiskunmajsai diesel szaki szerint, kellene hozzá 4 db új porlasztócsúcs
(42.000ft/db), ami beszereléssel, a tank és a magasnyomású szivattyú
tisztításával, üzemanyagszűrőkkel együtt 250-260.000ft lenne, plusz ha a
szivattyú „fel van csíkozódva” akkor azt is cserélni kéne, megint kb. egy
100-asért. A hibakód pedig a 4-es henger miatt van, mert „bekopogósodik” ha
jól emlékszem. Az autószerelő szerint a füstölést gyűrűzéssel meglehet
oldani, amihez kb. 150ezer az anyag, munkadíj ingyen van, viszont ezzel még
lehet járni nem olyan kardinális. Ezeken felül kellene még hozzá
kerékcsapágy, a felfüggesztésbe is van egy kis bibi, első-hátsó lököst
fényezni kéne és még egy két apróság.
Összesen: 650.000 + szivattyú: 100.000
Kocsi ára: 240.000
Reg.adó: 150.000
Javítás: 260.000 + szivattyú: 100.000
Nézelődve a használtautó piacon itthon és külföldön is, úgy látom, hogy
hasonló évjáratú, kategóriájú, felszereltségű autót 800.000ft-tól felfelé
lehet venni és annak is megvan az igencsak nagy esélye, hogy hasonló
összeget rá kell költeni. Nekem tetszenek a mondeok (mk3), vectrák (’95-’02ig),
lagunák (’01-től). De a mondeonál és a lagunánál bajos a porlasztócsúcs,
vectránál meg az adagoló. Mindegy melyiket nézem. Nem hibátlant akarok
venni, tudom, hogy ez lehetetlen, de ha kiadok érte kb. 8-900ezret, 1
millát, akkor rosszabb szájízzel költeném rá a fenti összeget.
Most jön a kérdés: a fórumos mondeo szakértők szerint érdemes-e ennyit
rákölteni erre a darabra? Jöhet-e még ezeken felül, valami velősebb költség?
Ha ezek a javítások megvannak milyen futásteljesítmény amit kibírna az auto?
Ami még jöhet az a kettős tömegű lendkerék, illetve a turbó. Ezek darabonként plusz 100-150e Ft
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22209 Dátum:
2012.11.28 szerda, 15:13:33 »
Idézetet írta: baranyizoli - 2012.11.28 szerda, 14:36:16
... Az autószerelő szerint a füstölést gyűrűzéssel meglehet
oldani, amihez kb. 150ezer az anyag, munkadíj ingyen van, viszont ezzel még
lehet járni nem olyan kardinális. ...
Nem kell itt gyűrűzni semmit. Ezeknél az esetek 99%-ban a porlasztó, a szivattyú és a turbó (és szállítórendszere) okozza a füstölést, nem a "motorkopás".
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
DJK111
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 325
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22210 Dátum:
2012.11.28 szerda, 15:40:15 »
Sziasztok!
Én is azt hiszem egy ismert porblémába ütköztem. A feszítős dolog. 2 hete cseréltettem ki vadiújra (ékszíj, feszítők és tárcsa, új gyári alkatrészekből) és megint ugyanúgy hallom a morgást, de szinte mindig csak nagy terhelésnél (5 személlyel) és mondjuk emelkedőn felfelé enyhe vagy egyenletes gázadásnál, jellemzően alacsony fordulatnál jelentkezik a hang. Magyarul a csere nem oldotta meg a problémát.
Szerintetek a beszerelés után valami utánállítási lehetőség van (gondolok itt arra, hogy a 2 hete beszerelt szíj már esetleg minimálisan nyúlhatott vagy hasonló) vagy más felől kellene megközelíteni a problémát? Vagy egyáltalán, csak az ablakon kidobott pénz volt az egész csere-bere?
Írták itt sokan a szabadonfutósítást, de egyenlőre e nélkül gondolkodom, hátha...
Jah, még valami: valós 75 ezer van az autóban. Kellene egyáltalán ilyeneket csinálnia ilyen kevés km-el???
Naplózva
2012 MK4 2.0 TDCi 163LE PowerShift Titanium-Luxury
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22211 Dátum:
2012.11.28 szerda, 16:15:34 »
Tisztelt Fórumtársak!
Mindenkinek közzé teszem akit érdekel.
Az új kartergáz olajleválasztóval megtettem 1000 Km. A tartályt szétszedtem és lefotóztam a tartalmát. A tartály alján csak az olajat figyeljétek, mert egy kicsit szerencsétlenkedtem és kevés darabos szennyeződés beleszóródott a tartályba. A beszerelés előtt persze a tartályt ismételten kimostam tisztára. A katalizátor be és kimeneti oldala szinte teljesen száraz. A motor olajszintet ellenőrizve nem állapitható meg olaj fogyás. A motor üzemében semmilyen rendellenesség nem tapasztalható. A motor nagyon csendesen jár és nagyon megy.
Kartergáz olajleválasztó tartalma 1000 Km után.
http://kepfeltoltes.hu/view/121128/K_p_238_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121128/K_p_239_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121128/K_p_240_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ezek után azt mondanom a leválasztó rendben működik. A továbbiakban nincs szükség érdemi változtatásra.
A témával kapcsolatos kérdésekre mindenkinek nagyon szivesen válaszolok
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
g_zsolt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22212 Dátum:
2012.11.28 szerda, 17:14:17 »
udv a forumnak!
egy fura problemaval fordulok a forum lakoihoz!
van egy 2002-es 130 lovas Tdci-m kombi, manualis 5 fok. valto, extra extra hatan, de nem ez a lenyeg. azt nam tudom megerteni, hogy miert csak 1750-1800 fordulatszamon indul meg az auto. addig ugy mukodik, mint egy okros szeker. nincs sok ideje nalam, kb 1,5 eve. de a B5-os passt utan ami szinten 131 lovas volt, ugy erzem, mintha tul keson reagalna az auto a parancsokra(marmint a gazpedalra, illetve a tempomatra). es ahogy elhaladja ezt a 1800 rot/perc megindul mint a raketa. A passtnal mar 1400 fordulaton ha beletapostam, ragadtam az ulesbe. ez is common-rail befecskendezes, az is.
olajat nem fogyaszt, egr uj, poccre indul hidegen-melegen, igaz hidegen ezen a fordulaton(1700-1800) mintha nem lenne eleg elogyujtasa- csorog, csilingel. lendkerek uj. hibakod semmi. viszont atlag fogyasztasom 7,5 L ala soha nem ment, pedig tobbnyire hosszuba jarok, mint helysegben. szoval ez a 6.3 amit a konyv ir nalam nem jott be sehogy! es nem vagyok a sportos vezetes ordoge se, ugyhogy nem taposom a padloig!!!
valakinek otlete? hozzaszolas? biztos akadt mar ilyen gond mas mondival is....( vagy csak az enyem ilyen rossz?
?.........
)
remelem nem porlasztok, mert t**on szurom magam!
elore is kosz
Naplózva
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22213 Dátum:
2012.11.28 szerda, 17:17:00 »
Idézetet írta: László - 2012.11.28 szerda, 16:15:34
Tisztelt Fórumtársak!
Mindenkinek közzé teszem akit érdekel.
Az új kartergáz olajleválasztóval megtettem 1000 Km. A tartályt szétszedtem és lefotóztam a tartalmát. A tartály alján csak az olajat figyeljétek, mert egy kicsit szerencsétlenkedtem és kevés darabos szennyeződés beleszóródott a tartályba. A beszerelés előtt persze a tartályt ismételten kimostam tisztára. A katalizátor be és kimeneti oldala szinte teljesen száraz. A motor olajszintet ellenőrizve nem állapitható meg olaj fogyás. A motor üzemében semmilyen rendellenesség nem tapasztalható. A motor nagyon csendesen jár és nagyon megy.
Kartergáz olajleválasztó tartalma 1000 Km után.
http://kepfeltoltes.hu/view/121128/K_p_238_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121128/K_p_239_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121128/K_p_240_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ezek után azt mondanom a leválasztó rendben működik. A továbbiakban nincs szükség érdemi változtatásra.
A témával kapcsolatos kérdésekre mindenkinek nagyon szivesen válaszolok
Tisztelettel László!
Szerintem kihoztad belőle a maximumot, én különösen ötletesnek tartom a katalizátor megoldásodat. Nekem nagyon tetszik.
Annyi kérdésem lenne a lecsapatóval kapcsolatban, hogy melyik a bemeneti és melyik a kimeneti csatlakozó? Talán a tartály tetején lévő légszűrős, lenne a bemenet?
«
Utoljára szerkesztve: 2012.11.28 szerda, 20:39:52 írta NemTom
»
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22214 Dátum:
2012.11.28 szerda, 17:47:23 »
Idézetet írta: g_zsolt - 2012.11.28 szerda, 17:14:17
udv a forumnak!
egy fura problemaval fordulok a forum lakoihoz!
van egy 2002-es 130 lovas Tdci-m kombi, manualis 5 fok. valto, extra extra hatan, de nem ez a lenyeg. azt nam tudom megerteni, hogy miert csak 1750-1800 fordulatszamon indul meg az auto. addig ugy mukodik, mint egy okros szeker. nincs sok ideje nalam, kb 1,5 eve. de a B5-os passt utan ami szinten 131 lovas volt, ugy erzem, mintha tul keson reagalna az auto a parancsokra(marmint a gazpedalra, illetve a tempomatra). es ahogy elhaladja ezt a 1800 rot/perc megindul mint a raketa. A passtnal mar 1400 fordulaton ha beletapostam, ragadtam az ulesbe. ez is common-rail befecskendezes, az is.
olajat nem fogyaszt, egr uj, poccre indul hidegen-melegen, igaz hidegen ezen a fordulaton(1700-1800) mintha nem lenne eleg elogyujtasa- csorog, csilingel. lendkerek uj. hibakod semmi. viszont atlag fogyasztasom 7,5 L ala soha nem ment, pedig tobbnyire hosszuba jarok, mint helysegben. szoval ez a 6.3 amit a konyv ir nalam nem jott be sehogy! es nem vagyok a sportos vezetes ordoge se, ugyhogy nem taposom a padloig!!!
valakinek otlete? hozzaszolas? biztos akadt mar ilyen gond mas mondival is....( vagy csak az enyem ilyen rossz?
?.........
)
remelem nem porlasztok, mert t**on szurom magam!
elore is kosz
Szia!
A 7,5 szerintem nagyon sok, ha nem folyamatosan városba járkálsz. Szerintem keresgéljetek repedt turbócsöveket, hátha találtok, ami kifúj.
Naplózva
g_zsolt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22215 Dátum:
2012.11.28 szerda, 18:01:38 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.11.28 szerda, 17:47:23
Szia!
A 7,5 szerintem nagyon sok, ha nem folyamatosan városba járkálsz. Szerintem keresgéljetek repedt turbócsöveket, hátha találtok, ami kifúj.
az S turboslag(EGR-tovibe ami van) repedt volt, de bemaszekoltam (elotte meg rosszabb volt), lehet hogy megis ki kellene cserelnem?
semmi zaj fuvas, stb.... sot amikor rataposok a pedalra se hallom a turbot, csak mikor leveszem a labam a pedalrol uresjaratra visszatereskor.(ertem en a turbo futyulesere- ami pl a passaton volt- suvitett), viszont, mukodni kell hogy mukodjon, mert 1700- 1800 utan `huz, mint az allat`!? csak addig nem.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22216 Dátum:
2012.11.28 szerda, 18:04:18 »
Idézetet írta: g_zsolt - 2012.11.28 szerda, 18:01:38
az S turboslag(EGR-tovibe ami van) repedt volt, de bemaszekoltam (elotte meg rosszabb volt), lehet hogy megis ki kellene cserelnem?
semmi zaj fuvas, stb.... sot amikor rataposok a pedalra se hallom a turbot, csak mikor leveszem a labam a pedalrol uresjaratra visszatereskor.(ertem en a turbo futyulesere- ami pl a passaton volt- suvitett), viszont, mukodni kell hogy mukodjon, mert 1700- 1800 utan `huz, mint az allat`!? csak addig nem.
cseréld ki
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22217 Dátum:
2012.11.28 szerda, 18:12:57 »
Idézetet írta: NemTom - 2012.11.28 szerda, 17:17:00
Szerintem kihoztad belőle a maximumot, én különösen ötletesnek tartom a katalizátor megoldásodat. Nekem nagyon tetszik.
Annyi kérdés ésem a lecsapatóval kapcsolatben melyik a bemeneti és melyik a kimeneti csatlakozó? Talán a tartály tetején lévő légszűrős, lenne a bemenet?
Tisztelt Fórumtárs!
Ellenkezőleg. A bemeneti oldal a leválasztón, a tartály oldalán van. Mivel a tartály teteje zárt igy a beáramló gáz rögtön irányt változtatva le megy a tartály aljára, majd megfordulva felfelé áramlik ki a szűrőn keresztül. A megfelelő leválasztási hatásfokot, a 3x-os irány váltásnak és az új béléscső beépitésének tudom be. Az irányt változtató gázból az olaj mindjárt a tartályba való belépéskor kicsapódik a béléscső falára, és onna lefolyik a tartály aljára. Ezzel a megfelelő hatásfokkal is, olajcserétől olaj cseréig nyugodtak lehetünk a leválasztó tartályban felgyülemlő olaj miatt. Elég lessz egyszer üriteni az olaj cserével egyetemben. Viz lecsapódást még nem tapasztaltam.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
g_zsolt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22218 Dátum:
2012.11.28 szerda, 18:14:17 »
ok. meglesz.
utana meg megint ZAVAROK.....
kosz a tippeket
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22219 Dátum:
2012.11.28 szerda, 18:58:28 »
Idézetet írta: g_zsolt - 2012.11.28 szerda, 17:14:17
...... egr uj, ......
nem lenne jobb ha az egész EGR-t ledugoznátok??? lehet h a motornak is könnyebb lenne, és nem menne annyi koszos gáz vissza a motorba, hanem csak a tiszta levegő
de ez csak az én véleményem - úgymond egy "fölsöleges" dologra minek kiadni annyi mannit??
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22220 Dátum:
2012.11.28 szerda, 20:19:13 »
Idézetet írta: g_zsolt - 2012.11.28 szerda, 17:14:17
udv a forumnak!
egy fura problemaval fordulok a forum lakoihoz!
van egy 2002-es 130 lovas Tdci-m kombi, manualis 5 fok. valto, extra extra hatan, de nem ez a lenyeg. azt nam tudom megerteni, hogy miert csak 1750-1800 fordulatszamon indul meg az auto. addig ugy mukodik, mint egy okros szeker. nincs sok ideje nalam, kb 1,5 eve. de a B5-os passt utan ami szinten 131 lovas volt, ugy erzem, mintha tul keson reagalna az auto a parancsokra(marmint a gazpedalra, illetve a tempomatra). es ahogy elhaladja ezt a 1800 rot/perc megindul mint a raketa. A passtnal mar 1400 fordulaton ha beletapostam, ragadtam az ulesbe. ez is common-rail befecskendezes, az is.
olajat nem fogyaszt, egr uj, poccre indul hidegen-melegen, igaz hidegen ezen a fordulaton(1700-1800) mintha nem lenne eleg elogyujtasa- csorog, csilingel. lendkerek uj. hibakod semmi. viszont atlag fogyasztasom 7,5 L ala soha nem ment, pedig tobbnyire hosszuba jarok, mint helysegben. szoval ez a 6.3 amit a konyv ir nalam nem jott be sehogy! es nem vagyok a sportos vezetes ordoge se, ugyhogy nem taposom a padloig!!!
valakinek otlete? hozzaszolas? biztos akadt mar ilyen gond mas mondival is....( vagy csak az enyem ilyen rossz?
?.........
)
remelem nem porlasztok, mert t**on szurom magam!
elore is kosz
A z említett fordulaton épül fel a turbo nyomás tehát onnan húz és az jó nincs vele baj.A turbó csövet nem fusizzuk,hanem cseréljük ha repedt.Továbbá attól is fogyaszt többet.EGR dugózás,szívósor tisztítás Maf szenzor pucolás.Ezeket csináld meg és tuti lesz jobb lesz
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22221 Dátum:
2012.11.28 szerda, 21:19:02 »
Idézetet írta: g_zsolt - 2012.11.28 szerda, 17:14:17
van egy 2002-es 130 lovas Tdci-m kombi, manualis 5 fok. valto, extra extra hatan, de nem ez a lenyeg. azt nam tudom megerteni, hogy miert csak 1750-1800 fordulatszamon indul meg az auto. addig ugy mukodik, mint egy okros szeker. nincs sok ideje nalam, kb 1,5 eve. de a B5-os passt utan ami szinten 131 lovas volt, ugy erzem, mintha tul keson reagalna az auto a parancsokra(marmint a gazpedalra, illetve a tempomatra). es ahogy elhaladja ezt a 1800 rot/perc megindul mint a raketa. A passtnal mar 1400 fordulaton ha beletapostam, ragadtam az ulesbe. ez is common-rail befecskendezes, az is.
Bocsi, hogy kötexem, de sem a passat, sem a mondeo nem 131, hanem 130 lovas.
Míg a mondeo common rail, sőt annak 2. generációja, addig a b5-ös passat pd tdi (azóta a fócvágen fel is hagyott ezzel a fura megoldással), csak az újabb passatban, jóval később jelent meg a CR. Kb a fócvágen volt az utolsó, aki belevágott a CR-be. Nem mintha a PD rossz lenne, csak sokkal drágább, főleg, hogy egyedül kellett fizetnie a fejlesztési kőccségeket. (Érdekességképpen, bizonyos dizli nagygépekben most is van pd tdi rencer.)
Válasz
olajat nem fogyaszt,
Bebaxna, ez nem passzát...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22222 Dátum:
2012.11.28 szerda, 21:27:29 »
Sokan látom hogy 6,5-7,5l/100Km fogyasztásokról írnak itt.
Én kinyomom a szemét neki és 900Km táv után még nemtudtam vissza tankolni többet mint 47liter-nél ami ugye a legroszabb esetben is 5,22l/100Km.
Esetleg ha valakit érdekel
http://neo-geo.webuda.com/utils/fogyasztas/
Használhatjátok bátran saját program
Az EGR-t hogy kell ledugozni? Egyszerű? jobban fog menni a szekér?
Van egykét autószerelő haverom,aki azt monta hogy egy tank gázolajhoz öncsek 1dl minőségi kétütemü motorolajat.
Ez szerintük a porlasztó csúcsok életartamát kitoljatha 100-150e Km-el.
Nektek erről mi a véleményetek?
Én bevallom évek óta használom ezt a megoldást,de még senkinek nem mondogattam hátha hülyeség
Persze lehet benne valami,mivel azt mondják hogy túl száraz a magyar gázolaj többet éget el belőle a motor és jobban marja a csúcsokat.
Én már azon is gondolkodtam,hogy minden disel autonkat így használjuk,és mindegyik "átlagon"aluli fogyasztást podukálnak sportos /városi vezetés esetén is.
Vélemény?
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22223 Dátum:
2012.11.28 szerda, 21:32:07 »
Idézetet írta: f27 - 2012.11.28 szerda, 21:27:29
Sokan látom hogy 6,5-7,5l/100Km fogyasztásokról írnak itt.
Én kinyomom a szemét neki és 900Km táv után még nemtudtam vissza tankolni többet mint 47liter-nél ami ugye a legroszabb esetben is 5,22l/100Km.
Esetleg ha valakit érdekel
http://neo-geo.webuda.com/utils/fogyasztas/
Használhatjátok bátran saját program
Az EGR-t hogy kell ledugozni? Egyszerű? jobban fog menni a szekér?
Van egykét autószerelő haverom,aki azt monta hogy egy tank gázolajhoz öncsek 1dl minőségi kétütemü motorolajat.
Ez szerintük a porlasztó csúcsok életartamát kitoljatha 100-150e Km-el.
Nektek erről mi a véleményetek?
Én bevallom évek óta használom ezt a megoldást,de még senkinek nem mondogattam hátha hülyeség
Persze lehet benne valami,mivel azt mondják hogy túl száraz a magyar gázolaj többet éget el belőle a motor és jobban marja a csúcsokat.
Én már azon is gondolkodtam,hogy minden disel autonkat így használjuk,és mindegyik "átlagon"aluli fogyasztást podukálnak sportos /városi vezetés esetén is.
Vélemény?
Az enyém vegyesbe(80%-a város) eszik 6,5-et, a kétüteművel nem mondasz hülyeséget, itt a fórumon is jó páran használjuk ezt a megoldást, de még sztem nem olyan hosszan, h tudnánk mennyivel tolná ki a csúcsok cseréjét
azért kíváncsi lennék, h hogyan sikerül úgymond átlagon aluli fogyit elérnetek
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
g_zsolt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22224 Dátum:
2012.11.28 szerda, 21:38:43 »
Idézetet írta: Angel - 2012.11.28 szerda, 21:19:02
Bocsi, hogy kötexem, de sem a passat, sem a mondeo nem 131, hanem 130 lovas.
Míg a mondeo common rail, sőt annak 2. generációja, addig a b5-ös passat pd tdi (azóta a fócvágen fel is hagyott ezzel a fura megoldással), csak az újabb passatban, jóval később jelent meg a CR. Kb a fócvágen volt az utolsó, aki belevágott a CR-be. Nem mintha a PD rossz lenne, csak sokkal drágább, főleg, hogy egyedül kellett fizetnie a fejlesztési kőccségeket. (Érdekességképpen, bizonyos dizli nagygépekben most is van pd tdi rencer.)
Bebaxna, ez nem passzát...
igy igaz! bocsesz! megadom magam... a vw pd tdi volt...! de akkor is jobban ment kisebb fordulaton!
mindegy. az volt! most ez van! ebbo´ kell ´´betyart´´ faragjak!
Naplózva
g_zsolt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22225 Dátum:
2012.11.28 szerda, 21:46:17 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.11.28 szerda, 20:19:13
A z említett fordulaton épül fel a turbo nyomás tehát onnan húz és az jó nincs vele baj.A turbó csövet nem fusizzuk,hanem cseréljük ha repedt.Továbbá attól is fogyaszt többet.EGR dugózás,szívósor tisztítás Maf szenzor pucolás.Ezeket csináld meg és tuti lesz jobb lesz
ok! kiprobalom. majd visszairok a fejlemenyekrol.
kosz mindenkinek!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22226 Dátum:
2012.11.28 szerda, 21:47:18 »
Idézetet írta: f27 - 2012.11.28 szerda, 21:27:29
Sokan látom hogy 6,5-7,5l/100Km fogyasztásokról írnak itt.
Én kinyomom a szemét neki és 900Km táv után még nemtudtam vissza tankolni többet mint 47liter-nél ami ugye a legroszabb esetben is 5,22l/100Km.
Esetleg ha valakit érdekel
http://neo-geo.webuda.com/utils/fogyasztas/
Használhatjátok bátran saját program
Az EGR-t hogy kell ledugozni? Egyszerű? jobban fog menni a szekér?
Van egykét autószerelő haverom,aki azt monta hogy egy tank gázolajhoz öncsek 1dl minőségi kétütemü motorolajat.
Ez szerintük a porlasztó csúcsok életartamát kitoljatha 100-150e Km-el.
Nektek erről mi a véleményetek?
Én bevallom évek óta használom ezt a megoldást,de még senkinek nem mondogattam hátha hülyeség
Persze lehet benne valami,mivel azt mondják hogy túl száraz a magyar gázolaj többet éget el belőle a motor és jobban marja a csúcsokat.
Én már azon is gondolkodtam,hogy minden disel autonkat így használjuk,és mindegyik "átlagon"aluli fogyasztást podukálnak sportos /városi vezetés esetén is.
Vélemény?
És te hol jársz vele csak kint???
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22227 Dátum:
2012.11.28 szerda, 21:49:40 »
Idézetet írta: f27 - 2012.11.28 szerda, 21:27:29
Sokan látom hogy 6,5-7,5l/100Km fogyasztásokról írnak itt.
Én kinyomom a szemét neki és 900Km táv után még nemtudtam vissza tankolni többet mint 47liter-nél ami ugye a legroszabb esetben is 5,22l/100Km.
Esetleg ha valakit érdekel
http://neo-geo.webuda.com/utils/fogyasztas/
Használhatjátok bátran saját program
Az EGR-t hogy kell ledugozni? Egyszerű? jobban fog menni a szekér?
Van egykét autószerelő haverom,aki azt monta hogy egy tank gázolajhoz öncsek 1dl minőségi kétütemü motorolajat.
Ez szerintük a porlasztó csúcsok életartamát kitoljatha 100-150e Km-el.
Nektek erről mi a véleményetek?
Én bevallom évek óta használom ezt a megoldást,de még senkinek nem mondogattam hátha hülyeség
Persze lehet benne valami,mivel azt mondják hogy túl száraz a magyar gázolaj többet éget el belőle a motor és jobban marja a csúcsokat.
Én már azon is gondolkodtam,hogy minden disel autonkat így használjuk,és mindegyik "átlagon"aluli fogyasztást podukálnak sportos /városi vezetés esetén is.
Vélemény?
Az Egr dugózásról van leírás a FAQ topicban.Annyit tegyél még az aláírásodba,hogy milyen évjáratu az auto mert akkor az egr dugózásnál felmerülő dolgokat még elkell mondani.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22228 Dátum:
2012.11.28 szerda, 21:51:26 »
Idézetet írta: g_zsolt - 2012.11.28 szerda, 21:38:43
igy igaz! bocsesz! megadom magam... a vw pd tdi volt...! de akkor is jobban ment kisebb fordulaton!
mindegy. az volt! most ez van! ebbo´ kell ´´betyart´´ faragjak!
Mentem sok pd TDi vel meg sok tdci-vel a pd-k sokkal előbb élnek szinte alapjáratról húznak mint a barom..tdci-nél várni kell, de utána (1800) az is megy úgy.. eu-4-eseknél már kijavították azok már 1500-tól használhatók normálisan...gondolom rájöttek, hogy az extra hosszú hatodikhoz nem jó az 1800 alatt halott motor..
«
Utoljára szerkesztve: 2012.11.28 szerda, 21:56:03 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22229 Dátum:
2012.11.28 szerda, 21:55:25 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2012.11.28 szerda, 21:32:07
Az enyém vegyesbe(80%-a város) eszik 6,5-et, a kétüteművel nem mondasz hülyeséget, itt a fórumon is jó páran használjuk ezt a megoldást, de még sztem nem olyan hosszan, h tudnánk mennyivel tolná ki a csúcsok cseréjét
azért kíváncsi lennék, h hogyan sikerül úgymond átlagon aluli fogyit elérnetek
Azt én sem tudom menyivel tólja ki,mert SZERENCSÉRE... Még nem kellet cserélnem csúcsot.
Persze felvagyok készülve mindenre mert van egy komplett 2006-os motorom rajta mindennel ami a kocsiban van
Hogy érünk el kicsi fogyasztást? Foggalmam sincs! Ha nem az olaj teszi,akkor kifogtam minden kocsit.
2005 Opel 1,2 vegyesen 4,2l (vegyes)
2002 Mercedes A170 4l-7l (4l 100Km/h alatti 7l 150Km/h folyamatos)
2006 Mondejóó 2.0 5,22l (vegyes /sportos)
A mondeoban 2008-as motor van kissebb gebasz végett
Naplózva
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22230 Dátum:
2012.11.28 szerda, 21:56:36 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.11.28 szerda, 21:51:26
Mentem sok pd TDi vel meg sok tdci-vel a pd-k sokkal előbb élnek szinte alapjáratról húznak mint a barom..tdci-nél várni kell, de utána (1800) az is megy úgy..
Csak megerősíteni tudom. A PD Passatomat most váltottam le egy 130 lovas TDCi-re. :-)
A passathoz képest alulról siralmas a Ford, de kétezer környékén már kompenzál.
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22231 Dátum:
2012.11.28 szerda, 22:34:59 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.11.28 szerda, 09:52:02
Nem olyan nagy ügy az sem. Csak kell egy marék műanyag gyorszár a visszaszereléshez, mert a gyári fémkapcsokat eszelős meló kiszedni, és plána visszatenni. Egyszerűbb elcsípni őket és zippekkel megoldani az összeszerelést.
AndyA
Itt már nincsen fém karika. Bepattintós műanyag van.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22232 Dátum:
2012.11.29 csütörtök, 08:28:54 »
Idézetet írta: f27 - 2012.11.28 szerda, 21:55:25
Azt én sem tudom menyivel tólja ki,mert SZERENCSÉRE... Még nem kellet cserélnem csúcsot.
Persze felvagyok készülve mindenre mert van egy komplett 2006-os motorom rajta mindennel ami a kocsiban van
Hogy érünk el kicsi fogyasztást? Foggalmam sincs! Ha nem az olaj teszi,akkor kifogtam minden kocsit.
2005 Opel 1,2 vegyesen 4,2l (vegyes)
2002 Mercedes A170 4l-7l (4l 100Km/h alatti 7l 150Km/h folyamatos)
2006 Mondejóó 2.0 5,22l (vegyes /sportos)
A mondeoban 2008-as motor van kissebb gebasz végett
Most ezt a 2008-at nem nagyon értem.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22233 Dátum:
2012.11.29 csütörtök, 08:33:23 »
Idézetet írta: GiN - 2012.11.29 csütörtök, 08:28:54
Most ezt a 2008-at nem nagyon értem.
Azt mi se.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22234 Dátum:
2012.11.29 csütörtök, 17:27:16 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.11.29 csütörtök, 08:33:23
Azt mi se.
arra gondolt sztem, h vhonnan sufniból, vagy a hátsó zsebéből előhúzott egy 2008-as évjáratú motort, amit átszereltek az övébe, tehát nem a gyári motorjával gurul már, amivel a kocsi kijött a szerelőcsarnokból, másképpen én nem tudom értelmezni
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
Victore
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22235 Dátum:
2012.11.29 csütörtök, 17:34:58 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2012.11.29 csütörtök, 17:27:16
arra gondolt sztem, h vhonnan sufniból, vagy a hátsó zsebéből előhúzott egy 2008-as évjáratú motort, amit átszereltek az övébe, tehát nem a gyári motorjával gurul már, amivel a kocsi kijött a szerelőcsarnokból, másképpen én nem tudom értelmezni
Kicsit meglepne ha a MK4-es motor csereszabatos lenne a MK3-assal
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22236 Dátum:
2012.11.29 csütörtök, 17:36:24 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2012.11.29 csütörtök, 17:27:16
arra gondolt sztem, h vhonnan sufniból, vagy a hátsó zsebéből előhúzott egy 2008-as évjáratú motort, amit átszereltek az övébe, tehát nem a gyári motorjával gurul már, amivel a kocsi kijött a szerelőcsarnokból, másképpen én nem tudom értelmezni
csak 2008-ban már psa motorokar használtak, ami szerintem nem jó az mk3-ba...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22237 Dátum:
2012.11.29 csütörtök, 18:03:44 »
Idézetet írta: Victore - 2012.11.29 csütörtök, 17:34:58
Kicsit meglepne ha a MK4-es motor csereszabatos lenne a MK3-assal
erről én nem tudok nyilatkozni, csak egy ötletgondolatmenetkifejtésvolt
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22238 Dátum:
2012.11.29 csütörtök, 18:06:56 »
Idézetet írta: Victore - 2012.11.29 csütörtök, 17:34:58
Kicsit meglepne ha a MK4-es motor csereszabatos lenne a MK3-assal
Ügyes gyerek. Belefaragta.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22239 Dátum:
2012.11.29 csütörtök, 18:08:25 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.11.29 csütörtök, 18:06:56
Ügyes gyerek. Belefaragta.
AndyA
persze, kábelezéssel vezérlővel, ahoz immo átalakítással, motortérbe egyéb sallangok...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22240 Dátum:
2012.11.29 csütörtök, 18:15:54 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.11.29 csütörtök, 18:08:25
persze, kábelezéssel vezérlővel, ahoz immo átalakítással, motortérbe egyéb sallangok...
Ja, és behúzószalaggal behúzta a canbus-t is.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22241 Dátum:
2012.11.29 csütörtök, 18:19:14 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.11.29 csütörtök, 18:08:25
persze, kábelezéssel vezérlővel, ahoz immo átalakítással, motortérbe egyéb sallangok...
Miért ne? Ismertem olyan embert, aki a '92-es Scorpiojába faragott 5.0 V8-as motort...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22242 Dátum:
2012.11.29 csütörtök, 19:45:50 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.11.28 szerda, 21:47:18
És te hol jársz vele csak kint???
Azt írja kinyomja a szemét, az nemtud 5.2 lenni, se kint se bent. Styleair csinált 5.2-t múltkor, de óvatosan kellett bánnia a gázzal.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22243 Dátum:
2012.11.29 csütörtök, 19:47:34 »
Idézetet írta: GiN - 2012.11.29 csütörtök, 08:28:54
Most ezt a 2008-at nem nagyon értem.
Idézetet írta: Styleair - 2012.11.29 csütörtök, 08:33:23
Azt mi se.
beragadt 2007-es 3-as motorja lehet
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22244 Dátum:
2012.11.29 csütörtök, 19:49:12 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.11.29 csütörtök, 19:45:50
Azt írja kinyomja a szemét, az nemtud 5.2 lenni, se kint se bent. Styleair csinált 5.2-t múltkor, de óvatosan kellett bánnia a gázzal.
én ha kinyomtm a szemét 15-öt evett városban
kint meg 8körül
5-5,5 közötti nem nehezen összehozható, de cskis papás megfontolt vezetéssel.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22245 Dátum:
2012.11.29 csütörtök, 19:52:59 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.11.29 csütörtök, 19:49:12
én ha kinyomtm a szemét 15-öt evett városban
kint meg 8körül
5-5,5 közötti nem nehezen összehozható, de cskis papás megfontolt vezetéssel.
erről beszélek! én is tudok 5-5.5 öt de akkor nincs ugrálás. vagy pálya tempomat 120 azt kész. nem is értem minek írnak ilyen hülyeségeket........
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22246 Dátum:
2012.11.29 csütörtök, 19:54:50 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.11.29 csütörtök, 19:45:50
Azt írja kinyomja a szemét, az nemtud 5.2 lenni, se kint se bent. Styleair csinált 5.2-t múltkor, de óvatosan kellett bánnia a gázzal.
üdv.létezhet olyan hogy a frissen kinullázott fogyi mérö városi használatnál jelenleg be van állva 6.2re de ha kiszámolom hogy mennyit tankoltam és mennyit mentem akkor kijön 7.1-re? ennyit csalhat a ketyere?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22247 Dátum:
2012.11.29 csütörtök, 19:57:25 »
Idézetet írta: waver - 2012.11.29 csütörtök, 19:54:50
üdv.létezhet olyan hogy a frissen kinullázott fogyi mérö városi használatnál jelenleg be van állva 6.2re de ha kiszámolom hogy mennyit tankoltam és mennyit mentem akkor kijön 7.1-re? ennyit csalhat a ketyere?
simán! enyém is 1 litert csal. le kell xarni, mutassa, h hány fok van és kész, nem jó semmire. ha érdekel akkor tankoláskor számolás
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
g_zsolt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22248 Dátum:
2012.11.29 csütörtök, 20:42:49 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.11.29 csütörtök, 19:57:25
simán! enyém is 1 litert csal. le kell xarni, mutassa, h hány fok van és kész, nem jó semmire. ha érdekel akkor tankoláskor számolás
igazad van Dentcraft!
ha a tankolasi atlagomat szamitom akkor 7 literes atlagom van(legalabbis igy szamolom, es meg nem hagyott uton soha), de az info-ba az atlagom 7,5-7,6 kozott ingadozik. igaz hogy nem nullaztam ki mar vagy 3 honapja....
Naplózva
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22249 Dátum:
2012.11.29 csütörtök, 20:46:20 »
Idézetet írta: GiN - 2012.11.29 csütörtök, 08:28:54
Most ezt a 2008-at nem nagyon értem.
2007.12 havi a motor benne.
Az eredeti motor a garázsban pihenget kopletten.
Pár hete erdélyben voltam,átlag legkisebb sebeség 127Km/h volt
Akkor menyivel mehettem autópályán?
nos mikor így terelgettem pontosan 900Km mentem kocsival mikoris beáltam tankolni.
Pontosan 47liter olaj ment vissza a kocsiba. ez kiszámolva 5.22l/100Km-re.
Ha autópálán megyek egyfolytába és tele tankal indulok meg
150Km/h -nál tempomattal kb 200Km megtétele után ki írja a compi hogy hátralévő Km 700-900Km között számolja ki.
Ha nem megyek többet a 90km/h nál laza indulás semmi felesleges forgatás 1200-1300Km elmegy 1 tank olajal. Nade ki a fene álja meg ilyen autónál hogy a lovak pihenjenek?
A compi 6.4L fogyasztásnál berohadt lehet nem is tud semere menni,mert eddig csak egyszer láttam 5,8-on mikor austriába mentem ki végig autópályán tempomattal.
Nekem havi szinten olyan 2-3000Km megy egy kocsi ezt a kocsit 2 hónapja vettem de már 7000km megtettem vele egy papás vezetést a fogyasztás végett utánna csak tereltem ezerrel.
Ez a cambus rendszert nem értem
Szerelő nekem már monta hogy rohatt drága lesz ha bex@rik a kocsimba mikor megtálott valami dobozt benne.
Ebbe most az van?
Hogy lehet kinullázni azt a fogyasztás mérőt?
«
Utoljára szerkesztve: 2012.11.29 csütörtök, 20:47:56 írta f27
»
Naplózva
Oldalak:
1
...
438
439
440
441
442
443
444
[
445
]
446
447
448
449
450
451
452
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ