Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 16:11:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 439 440 441 442 443 444 445 [446] 447 448 449 450 451 452 453 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14681801 alkalommal)
0 Felhasználó és 40 vendég van a témában
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22250 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 21:21:04 »

2007.12 havi a motor benne.
Az eredeti motor a garázsban pihenget kopletten.

Pár hete erdélyben voltam,átlag legkisebb sebeség 127Km/h volt
Akkor menyivel mehettem autópályán?  angel

nos mikor így terelgettem pontosan 900Km mentem kocsival mikoris beáltam tankolni.
Pontosan 47liter olaj ment vissza a kocsiba. ez kiszámolva 5.22l/100Km-re.

Ha autópálán megyek egyfolytába és tele tankal indulok meg
150Km/h -nál  tempomattal kb 200Km megtétele után ki írja a compi hogy hátralévő Km 700-900Km között számolja ki.
Ha nem megyek többet a 90km/h nál laza indulás semmi felesleges forgatás 1200-1300Km elmegy 1 tank olajal. Nade ki a fene álja meg ilyen autónál hogy a lovak pihenjenek?  eplus2

A compi 6.4L fogyasztásnál berohadt lehet nem is tud semere menni,mert eddig csak egyszer láttam 5,8-on mikor austriába mentem ki végig autópályán tempomattal.
Nekem havi szinten olyan 2-3000Km megy egy kocsi ezt a kocsit 2 hónapja vettem de már 7000km megtettem vele egy papás vezetést a fogyasztás végett utánna csak tereltem ezerrel.Smiley
Ez a cambus rendszert nem értem
Szerelő nekem már monta hogy rohatt drága lesz ha bex@rik a kocsimba mikor megtálott valami dobozt benne. Huh? Ebbe most az van?

Hogy lehet kinullázni azt a fogyasztás mérőt?
Nekem meg van egy macskám ami lovat eszik!  eplus2
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #22251 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 21:29:05 »

Nekem meg van egy macskám ami lovat eszik!  eplus2
Neked is? Bakker, az most nagyon trendi  nyes
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #22252 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 21:36:52 »

Nekem meg van egy macskám ami lovat eszik!  eplus2

..pedig a macskák inkább Whiskast ennének.... nyes
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
f27
Vendég
« Új hozzászólás #22253 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 21:37:19 »

Neked is? Bakker, az most nagyon trendi  nyes
Na igen ezért van nekem kettő is  eplus2 beka3 eplus2
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #22254 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 21:39:46 »

Az én autóm annyit eszik amennyit beletankolok... eplus2  tietek nem? nemis értem.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22255 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 21:45:03 »

Az én autóm annyit eszik amennyit beletankolok... eplus2  tietek nem? nemis értem.
nem, az enyém termeli. a kúton leengedem, nem tankolok bele  eplus2  pedig csak padlón járok hehe
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #22256 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 21:49:28 »

nem, az enyém termeli. a kúton leengedem, nem tankolok bele  eplus2  pedig csak padlón járok hehe

jaaaaaa.....akkor a te autód is olyan hogy ha tönkre megy benne valami, nem jelentkezik a hiba hogy ne kelljen rá inkább költeni?   
állandó motorfékkel megyek mert ugy nem fogyaszt... eplus2
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22257 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 22:00:35 »

jaaaaaa.....akkor a te autód is olyan hogy ha tönkre megy benne valami, nem jelentkezik a hiba hogy ne kelljen rá inkább költeni?   
állandó motorfékkel megyek mert ugy nem fogyaszt... eplus2
nyes nyes
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #22258 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 22:29:01 »

2007.12 havi a motor benne.
Az eredeti motor a garázsban pihenget kopletten.

Pár hete erdélyben voltam,átlag legkisebb sebeség 127Km/h volt
Akkor menyivel mehettem autópályán?  angel

nos mikor így terelgettem pontosan 900Km mentem kocsival mikoris beáltam tankolni.
Pontosan 47liter olaj ment vissza a kocsiba. ez kiszámolva 5.22l/100Km-re.

Ha autópálán megyek egyfolytába és tele tankal indulok meg
150Km/h -nál  tempomattal kb 200Km megtétele után ki írja a compi hogy hátralévő Km 700-900Km között számolja ki.
Ha nem megyek többet a 90km/h nál laza indulás semmi felesleges forgatás 1200-1300Km elmegy 1 tank olajal. Nade ki a fene álja meg ilyen autónál hogy a lovak pihenjenek?  eplus2

A compi 6.4L fogyasztásnál berohadt lehet nem is tud semere menni,mert eddig csak egyszer láttam 5,8-on mikor austriába mentem ki végig autópályán tempomattal.
Nekem havi szinten olyan 2-3000Km megy egy kocsi ezt a kocsit 2 hónapja vettem de már 7000km megtettem vele egy papás vezetést a fogyasztás végett utánna csak tereltem ezerrel.Smiley
Ez a cambus rendszert nem értem
Szerelő nekem már monta hogy rohatt drága lesz ha bex@rik a kocsimba mikor megtálott valami dobozt benne. Huh? Ebbe most az van?

Hogy lehet kinullázni azt a fogyasztás mérőt?
Az hogy lehet mikor 2007.02 után már nemgyártották az MKIII-t????Csak kérdezem
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #22259 Dátum: 2012.11.30 péntek, 01:42:26 »

2007.12 havi a motor benne.
Az eredeti motor a garázsban pihenget kopletten.

Pár hete erdélyben voltam,átlag legkisebb sebeség 127Km/h volt
Akkor menyivel mehettem autópályán?  angel

nos mikor így terelgettem pontosan 900Km mentem kocsival mikoris beáltam tankolni.
Pontosan 47liter olaj ment vissza a kocsiba. ez kiszámolva 5.22l/100Km-re.

Ha autópálán megyek egyfolytába és tele tankal indulok meg
150Km/h -nál  tempomattal kb 200Km megtétele után ki írja a compi hogy hátralévő Km 700-900Km között számolja ki.
Ha nem megyek többet a 90km/h nál laza indulás semmi felesleges forgatás 1200-1300Km elmegy 1 tank olajal. Nade ki a fene álja meg ilyen autónál hogy a lovak pihenjenek?  eplus2

A compi 6.4L fogyasztásnál berohadt lehet nem is tud semere menni,mert eddig csak egyszer láttam 5,8-on mikor austriába mentem ki végig autópályán tempomattal.
Nekem havi szinten olyan 2-3000Km megy egy kocsi ezt a kocsit 2 hónapja vettem de már 7000km megtettem vele egy papás vezetést a fogyasztás végett utánna csak tereltem ezerrel.Smiley
Ez a cambus rendszert nem értem
Szerelő nekem már monta hogy rohatt drága lesz ha bex@rik a kocsimba mikor megtálott valami dobozt benne. Huh? Ebbe most az van?

Hogy lehet kinullázni azt a fogyasztás mérőt?

Úgy, hogy a fedkomp (nálad "compi") kijelzőjét az átlagfogyasztása állítod, és hosszan benyomod (érzéssel). Akkor a kijelző 99,9 l/100 km-t fog mutatni. A szerelődön nagyon jót nevettem, most aztán nem tudni, hogy ő vajon mindig besz@rik-e, ha dobozt lát...  eplus2 Azért a fejleményekről értesíts minket, mert legalább szórakozunk egy kicsit.

Szóval most komolyan... Jó lenne tudni, hogy milyen dobozról van szó, akkor lehet valamit nyilatkozni az ügyben.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22260 Dátum: 2012.11.30 péntek, 06:50:27 »

2007.12 havi a motor benne.
Az eredeti motor a garázsban pihenget kopletten.

Pár hete erdélyben voltam,átlag legkisebb sebeség 127Km/h volt
Akkor menyivel mehettem autópályán?  angel

nos mikor így terelgettem pontosan 900Km mentem kocsival mikoris beáltam tankolni.
Pontosan 47liter olaj ment vissza a kocsiba. ez kiszámolva 5.22l/100Km-re.

Ha autópálán megyek egyfolytába és tele tankal indulok meg
150Km/h -nál  tempomattal kb 200Km megtétele után ki írja a compi hogy hátralévő Km 700-900Km között számolja ki.
Ha nem megyek többet a 90km/h nál laza indulás semmi felesleges forgatás 1200-1300Km elmegy 1 tank olajal. Nade ki a fene álja meg ilyen autónál hogy a lovak pihenjenek?  eplus2

A compi 6.4L fogyasztásnál berohadt lehet nem is tud semere menni,mert eddig csak egyszer láttam 5,8-on mikor austriába mentem ki végig autópályán tempomattal.
Nekem havi szinten olyan 2-3000Km megy egy kocsi ezt a kocsit 2 hónapja vettem de már 7000km megtettem vele egy papás vezetést a fogyasztás végett utánna csak tereltem ezerrel.Smiley
Ez a cambus rendszert nem értem
Szerelő nekem már monta hogy rohatt drága lesz ha bex@rik a kocsimba mikor megtálott valami dobozt benne. Huh? Ebbe most az van?

Hogy lehet kinullázni azt a fogyasztás mérőt?

Spritmonitor.de oldalon vezesd a tankolásokat, stb, és nézzük meg 1/2 év múlva. Akkor emelem majd a kalapom!  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
f27
Vendég
« Új hozzászólás #22261 Dátum: 2012.11.30 péntek, 09:32:25 »

Az hogy lehet mikor 2007.02 után már nemgyártották az MKIII-t????Csak kérdezem
A motor oldalában van egy olyan évjárat kör amiben 07 közepén és a pont kinövés a 12 honál volt
de sok alkatrészben is ugyan ez a dátumos karikában 07 -5hó 7hó 9 hó stb...

Mikor meghoztuk a motort,és bettték a kocsiba kiderűlt a kábelezés sem ugyan az habár a fő csatlakozó azonos volt más nem.
Mákunkra a donor motorhoz a motortérben lévő kábeleket is elhoztuk hátha.
És de ráéreztünk.Smiley

Az aszem akku cserénél is nullázodik kicsit nem  eplus2 az 3 napja volt mert szivatott a drága,nemvolt töltésem.de csak egy kábelcsatlakozó volt kontaktos rajt amibe épp beletrafáltam Smiley Persze miután vettem egy új akkumulátort bele  beka3
Naplózva
Steve5049
Vendég
« Új hozzászólás #22262 Dátum: 2012.12.01 szombat, 07:59:40 »

Sziasztok!

Szeretném a segítségeteket, véleményetetket kérni.
 
Mostanában van egy fura "szokása" az autómnak, amit nem igazán tudok hová tenni. Ingadozik az alapjárat és egy kicsit rángat is. Ezt csak álló helyzetben csinálja és nem csak hidegen, indulás után közvetlen, hanem ha megállok egy lámpánál, vagy akármi miatt, akkor is. Az autó menetteljesítményére semmilyen negatív hatással nincs. Nem eszik többet (5,6-5,9l), jól húz, nem füstöl és nem is hangosabb.
Még a nyáron vettem ezt észre, azóta volt cserélve olaj + szűrő, gázolajszűrő, szíjak, levegőszűrő,... de semmi változás.

Még annyi komment, hogy mindíg csak az osztrák "sógoraink" MAXX... diesel-ét tankolom.

Próbáltam itt utána olvasni és amiket találtam, az alapján porlasztóra, vagy turbócső lyukadásra következtetnék, de bizonytalan vagyok, hogy milyen irányba induljak el. Ha lyukas lenne valamelyik csövem, akkor menet közben is érezném, hogy nem okés valami, nem? Egy porlasztó diag.+ újraállítás meg nem 10Ft, hogy csak poénból megcsináltassa az embert. Persze, ha kell, az más kérdés.

Kérem, akinek van hasonló tapasztalata, vagy esetleg konkrétan tudja mi lehet a baj, az adjon tanácsot.

Előre is köszönöm mindenkinek!
Naplózva
REF100
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 376

gyulairobert@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #22263 Dátum: 2012.12.01 szombat, 08:21:51 »

Jó reggelt!

Ugyanaz a problémám mint az előttem szólónak, annyi különbséggel, hogy nekem nyáron nem csinálta, csak hideg időben, és ha bemelegszik után már megszűnik a jelenség.

REF100
Naplózva

MKV 2.0 TDCi (180LE) Ruby red
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #22264 Dátum: 2012.12.01 szombat, 08:24:13 »

Sziasztok!

Szeretném a segítségeteket, véleményetetket kérni.
 
Mostanában van egy fura "szokása" az autómnak, amit nem igazán tudok hová tenni. Ingadozik az alapjárat és egy kicsit rángat is. Ezt csak álló helyzetben csinálja és nem csak hidegen, indulás után közvetlen, hanem ha megállok egy lámpánál, vagy akármi miatt, akkor is. Az autó menetteljesítményére semmilyen negatív hatással nincs. Nem eszik többet (5,6-5,9l), jól húz, nem füstöl és nem is hangosabb.
Még a nyáron vettem ezt észre, azóta volt cserélve olaj + szűrő, gázolajszűrő, szíjak, levegőszűrő,... de semmi változás.

Még annyi komment, hogy mindíg csak az osztrák "sógoraink" MAXX... diesel-ét tankolom.

Próbáltam itt utána olvasni és amiket találtam, az alapján porlasztóra, vagy turbócső lyukadásra következtetnék, de bizonytalan vagyok, hogy milyen irányba induljak el. Ha lyukas lenne valamelyik csövem, akkor menet közben is érezném, hogy nem okés valami, nem? Egy porlasztó diag.+ újraállítás meg nem 10Ft, hogy csak poénból megcsináltassa az embert. Persze, ha kell, az más kérdés.

Kérem, akinek van hasonló tapasztalata, vagy esetleg konkrétan tudja mi lehet a baj, az adjon tanácsot.

Előre is köszönöm mindenkinek!

Szia,

Amiket meg tudsz tenni, hogy végignézed a turbócsöveket, hogy nem-e lyukasak. A külselyükön olajsarat, kell keresni. Ugye leggyakrabban az Egr előtti szokta megadni magát. Nekem is ez szállt el, de akkor én gyorsításnál olyan hangot hallottam mintha egy hajszárítót kapcsoltak volna, be. A másik ami alapjárat ingadozást szokott okozni  az a koszos MAF érzékelő. Ezt a légszűrőház utáni cső tetején találod a turbó felé. Asszem két Torx20 csavar van benne, ezeket kell kiszedni és OVATOSAN megtisztítani a két kis érzékelőszálat benneük. Tisztításról van video a youtube-on, meg talán leírás is van itt az oldalon. Ezek nem kerülnek semmibe, te is meg tudod otthon nézni. Én elsőer ezeket nézném meg.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #22265 Dátum: 2012.12.01 szombat, 09:35:04 »

Amióta 5-6 fok meg még hidegebb van, azt csinálja az autó, hogy a hidegindítás utáni magasabb alapjárat akkor sem múlik el, ha már teljesen meleg a motor. Ez normális, a külső hőmérséklet miatt van, szándékosan? Mondjuk nincs ellenemre a 850 körüli alapjárat, de rendesen ez úgy 50-100-zal lejjebb szokott lenni. (Ez a 2.2 Euro-3-as.)

Vagy ez az állandó dúsítás már lehet előjele egy nemsokára esedékes PCS cserének...? rinya

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Tofipapa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #22266 Dátum: 2012.12.01 szombat, 10:02:21 »

Amióta 5-6 fok meg még hidegebb van, azt csinálja az autó, hogy a hidegindítás utáni magasabb alapjárat akkor sem múlik el, ha már teljesen meleg a motor. Ez normális, a külső hőmérséklet miatt van, szándékosan? Mondjuk nincs ellenemre a 850 körüli alapjárat, de rendesen ez úgy 50-100-zal lejjebb szokott lenni. (Ez a 2.2 Euro-3-as.)

Vagy ez az állandó dúsítás már lehet előjele egy nemsokára esedékes PCS cserének...? rinya

AndyA
Nekem is így van,szerintem a hidegebb hőmérséklet miatt . //természetes?// wave
Naplózva

FORD MONDEO 2.2 TDCi Ghia Executive 2005 155LE 4 ajtós, szedán EGR Off  INA/+36 20 98 19 535/
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #22267 Dátum: 2012.12.01 szombat, 11:13:05 »

Kéne termosztátot cserélnem, mert már meghót az idei hidegekre teljesen! Pályán 150-160nál is csak 80'C-ig megy fel a víz a műszerteszt szerint, sima közutakon 100-110nél 80'C-t sem éri el!

Mindkettőt cserélni kell? Valami amire figyeljek?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


E-mail
« Új hozzászólás #22268 Dátum: 2012.12.01 szombat, 11:19:51 »

Szia,

Amiket meg tudsz tenni, hogy végignézed a turbócsöveket, hogy nem-e lyukasak. A külselyükön olajsarat, kell keresni. Ugye leggyakrabban az Egr előtti szokta megadni magát. Nekem is ez szállt el, de akkor én gyorsításnál olyan hangot hallottam mintha egy hajszárítót kapcsoltak volna, be. A másik ami alapjárat ingadozást szokott okozni  az a koszos MAF érzékelő. Ezt a légszűrőház utáni cső tetején találod a turbó felé. Asszem két Torx20 csavar van benne, ezeket kell kiszedni és OVATOSAN megtisztítani a két kis érzékelőszálat benneük. Tisztításról van video a youtube-on, meg talán leírás is van itt az oldalon. Ezek nem kerülnek semmibe, te is meg tudod otthon nézni. Én elsőer ezeket nézném meg.
a MAF érzékelő tisztításra megfelelő a wd 40-is?
Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #22269 Dátum: 2012.12.01 szombat, 11:44:05 »

a MAF érzékelő tisztításra megfelelő a wd 40-is?

Inkább kifejezetten MAF-tisztító, vagy elektronikai kontakt-tisztító szerintem.
Naplózva
Pogesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #22270 Dátum: 2012.12.01 szombat, 11:58:58 »

Hol a lófitty fenébe kell leereszteni a hűtőfolyadékot? Nem találom a leeresztő csavart. Hova dugták?
Naplózva

2004.12.  2.0 TDCI 130Le KOMBI
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #22271 Dátum: 2012.12.01 szombat, 12:17:37 »

Hol a lófitty fenébe kell leereszteni a hűtőfolyadékot? Nem találom a leeresztő csavart. Hova dugták?
nincs olyanod, húzd le a hűtőről az alsó csövet
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #22272 Dátum: 2012.12.01 szombat, 12:23:55 »

Jó reggelt!

Ugyanaz a problémám mint az előttem szólónak, annyi különbséggel, hogy nekem nyáron nem csinálta, csak hideg időben, és ha bemelegszik után már megszűnik a jelenség.

REF100

izzitógyertákat nézd meg..
Naplózva
Pogesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #22273 Dátum: 2012.12.01 szombat, 12:38:14 »

nincs olyanod, húzd le a hűtőről az alsó csövet

Köszi!  worship
Fél órája keresem a leeresztő csavart!  falbav

Ford TIS alapján próbálom, az megmutat egy ábrát valami leeresztő csavarról. De nem valami részletesek ezek az ábrák.
Naplózva

2004.12.  2.0 TDCI 130Le KOMBI
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #22274 Dátum: 2012.12.01 szombat, 13:33:51 »

Köszi!  worship
Fél órája keresem a leeresztő csavart!  falbav

Ford TIS alapján próbálom, az megmutat egy ábrát valami leeresztő csavarról. De nem valami részletesek ezek az ábrák.
Tisztelt Fórumtárs!
A 2004-es gépeken már nincs leeresztő csavar. Helyette a hűtöre menő csőre merőlegesen, van egy bisztositó gyűrű. Azt oldal irányba kihúzva A vizcső kihuzható a hűtőből. A hűtőre menő alsó és felső csőnél egyforma a rögzités. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #22275 Dátum: 2012.12.01 szombat, 14:09:29 »

Kéne termosztátot cserélnem, mert már meghót az idei hidegekre teljesen! Pályán 150-160nál is csak 80'C-ig megy fel a víz a műszerteszt szerint, sima közutakon 100-110nél 80'C-t sem éri el!

Mindkettőt cserélni kell? Valami amire figyeljek?
Én beraktam egy hűtőtakarót, mind ahogy azt minden évben megteszem. Egy kartanpapír darab a hűtőrács mögé ami a hűtő 2/3-át eltakarja. Nyugi a plusz 15 fokban sem melegszik túl. Termosztátot cseréleten, de amit kiszedtem az is jó volt. A zsír új céges Ford Connect-nek is kell 10-15 km, hogy elkezdje tolni a meleget, ha nem lépem neki simán visszahűl. Nem kívánok vitát nyitni, mert ez már sokszor volt téma. Szóval, ez a megoldás fakultatív.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #22276 Dátum: 2012.12.01 szombat, 14:54:44 »

Én beraktam egy hűtőtakarót, mind ahogy azt minden évben megteszem. Egy kartanpapír darab a hűtőrács mögé ami a hűtő 2/3-át eltakarja. Nyugi a plusz 15 fokban sem melegszik túl. Termosztátot cseréleten, de amit kiszedtem az is jó volt. A zsír új céges Ford Connect-nek is kell 10-15 km, hogy elkezdje tolni a meleget, ha nem lépem neki simán visszahűl. Nem kívánok vitát nyitni, mert ez már sokszor volt téma. Szóval, ez a megoldás fakultatív.
Én sem vitaképp válaszolok most  vigyor3

Eddig jó volt VISZONYLAG, szóval azért megállt az a mutató középen amikor legalább 80-90el mentem(az elmúlt 2télen), mostmár megyek 20-30km-t és egyáltalán akkor hajlandó egy egy előzésnél beállni középre, addig semmi! Szóval ebből gondolom hogy nem a igazi! Veszek egy víz termosztátot aztán belerakom, az úgyis "olcsó" aztán ha nem jó akkor eltakarom én is!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #22277 Dátum: 2012.12.01 szombat, 15:00:57 »

Sziasztok!

Szeretném a segítségeteket, véleményetetket kérni.
 
Mostanában van egy fura "szokása" az autómnak, amit nem igazán tudok hová tenni. Ingadozik az alapjárat és egy kicsit rángat is. Ezt csak álló helyzetben csinálja és nem csak hidegen, indulás után közvetlen, hanem ha megállok egy lámpánál, vagy akármi miatt, akkor is. Az autó menetteljesítményére semmilyen negatív hatással nincs. Nem eszik többet (5,6-5,9l), jól húz, nem füstöl és nem is hangosabb.
Még a nyáron vettem ezt észre, azóta volt cserélve olaj + szűrő, gázolajszűrő, szíjak, levegőszűrő,... de semmi változás.

Még annyi komment, hogy mindíg csak az osztrák "sógoraink" MAXX... diesel-ét tankolom.

Próbáltam itt utána olvasni és amiket találtam, az alapján porlasztóra, vagy turbócső lyukadásra következtetnék, de bizonytalan vagyok, hogy milyen irányba induljak el. Ha lyukas lenne valamelyik csövem, akkor menet közben is érezném, hogy nem okés valami, nem? Egy porlasztó diag.+ újraállítás meg nem 10Ft, hogy csak poénból megcsináltassa az embert. Persze, ha kell, az más kérdés.

Kérem, akinek van hasonló tapasztalata, vagy esetleg konkrétan tudja mi lehet a baj, az adjon tanácsot.

Előre is köszönöm mindenkinek!
ellenőrizni kellene a töltőfeszt, az akkut, és a generátort.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Steve5049
Vendég
« Új hozzászólás #22278 Dátum: 2012.12.01 szombat, 17:07:03 »

Szia,

Amiket meg tudsz tenni, hogy végignézed a turbócsöveket, hogy nem-e lyukasak. A külselyükön olajsarat, kell keresni. Ugye leggyakrabban az Egr előtti szokta megadni magát. Nekem is ez szállt el, de akkor én gyorsításnál olyan hangot hallottam mintha egy hajszárítót kapcsoltak volna, be. A másik ami alapjárat ingadozást szokott okozni  az a koszos MAF érzékelő. Ezt a légszűrőház utáni cső tetején találod a turbó felé. Asszem két Torx20 csavar van benne, ezeket kell kiszedni és OVATOSAN megtisztítani a két kis érzékelőszálat benneük. Tisztításról van video a youtube-on, meg talán leírás is van itt az oldalon. Ezek nem kerülnek semmibe, te is meg tudod otthon nézni. Én elsőer ezeket nézném meg.

Nagyon köszönöm a választ!

Most értem haza melóból és gondoltam megnézem, amit írtál. A csövek átnézéséhez már nagyon sötét van, majd holnap. A szenzort gondoltam gyorsan kipucolom és kész, de nem találtam meg. Nekem azon a ponton csak az előkészítés van meg a műanyagban, de érzékelő nincs. Gondolom légtömeg mérő nélkül nincs TDCI, szóval tudnátok segíteni, hol keressem?

Köszi!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #22279 Dátum: 2012.12.01 szombat, 17:39:22 »

Nagyon köszönöm a választ!

Most értem haza melóból és gondoltam megnézem, amit írtál. A csövek átnézéséhez már nagyon sötét van, majd holnap. A szenzort gondoltam gyorsan kipucolom és kész, de nem találtam meg. Nekem azon a ponton csak az előkészítés van meg a műanyagban, de érzékelő nincs. Gondolom légtömeg mérő nélkül nincs TDCI, szóval tudnátok segíteni, hol keressem?

Köszi!
A légszürő házon van a légtömeg mérő de ha fix a turbód akkor nincs.Mert csak a változó geometriáju turbóval felszerelt en van.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
f27
Vendég
« Új hozzászólás #22280 Dátum: 2012.12.01 szombat, 17:58:27 »

Kis segítség kéne ismét.
Ma vettem észre hogy a ködlámpáim nincsenek bekötve
Persze gyárilag volt benne,de motor csere után elfelejtették vissza kötni Huh?
Se kábel semmi sehol.
Hova a fenébe bell ezt bekötni?
Van valami csatlakozo valahol?
Kábelköteget lehet megtalálom mert azt kaptam egy egész ládányit vissza Smiley
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #22281 Dátum: 2012.12.01 szombat, 18:01:22 »

Kis segítség kéne ismét.
Ma vettem észre hogy a ködlámpáim nincsenek bekötve
Persze gyárilag volt benne,de motor csere után elfelejtették vissza kötni Huh?
Se kábel semmi sehol.
Hova a fenébe bell ezt bekötni?
Van valami csatlakozo valahol?
Kábelköteget lehet megtalálom mert azt kaptam egy egész ládányit vissza Smiley
nem lehet,hogy csak nincs rádugva a lámpán???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
f27
Vendég
« Új hozzászólás #22282 Dátum: 2012.12.01 szombat, 18:07:45 »

nem lehet,hogy csak nincs rádugva a lámpán???
50 centis körzetbe egy nyanvatt kábel sincs csak a ködlámpák ajzatai.
De mégcsak azt sem találtam meg hol lehet a vége ahonnét indulna.
Egyetlen egy vakdugós csatlakozot találtam alul a motor mögött a ball oldalán legallul majdnem a kipufogo mellett logva,és a piros vakdugo benne.

Rejtett biztosíték tábla van ezeken valahol?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #22283 Dátum: 2012.12.01 szombat, 18:13:43 »

50 centis körzetbe egy nyanvatt kábel sincs csak a ködlámpák ajzatai.
De mégcsak azt sem találtam meg hol lehet a vége ahonnét indulna.
Egyetlen egy vakdugós csatlakozot találtam alul a motor mögött a ball oldalán legallul majdnem a kipufogo mellett logva,és a piros vakdugo benne.

Rejtett biztosíték tábla van ezeken valahol?
Biztosíték tábla 2 db van.Egy a motor térben egy az utas térben a kormány mellett van egy lehajtható kis tartó az mögött van .De alúlról alánézel onnan is látod
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
f27
Vendég
« Új hozzászólás #22284 Dátum: 2012.12.01 szombat, 18:26:16 »

Biztosíték tábla 2 db van.Egy a motor térben egy az utas térben a kormány mellett van egy lehajtható kis tartó az mögött van .De alúlról alánézel onnan is látod
Alul nekem telibe van burkolva Smiley
De kiszedtem azt a kis ajtot ami lehajtható és megtaláltam mögötte.
Nem megy az űlés fütésem a vezető oldali vajon köze lehet hogy biztosíték sincs benne?  eplus2 Bakker megáll az eszem egy csomo bizti hiányzik onnét. Csoda hogy megy ez a kocsi  falbav
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #22285 Dátum: 2012.12.01 szombat, 18:28:02 »

50 centis körzetbe egy nyanvatt kábel sincs csak a ködlámpák ajzatai.
De mégcsak azt sem találtam meg hol lehet a vége ahonnét indulna.
Egyetlen egy vakdugós csatlakozot találtam alul a motor mögött a ball oldalán legallul majdnem a kipufogo mellett logva,és a piros vakdugo benne.

Rejtett biztosíték tábla van ezeken valahol?
Akkor egy olyan kábelt keress aminek az egyik oldalán levő 2 vége passzol a ködlámpák csatlakozóiba, ez a kábel úgy fog kinézni, hogy ketté ágazik, van egy rövidebb és egy hosszabb ága, ugye ezek mennek a ködlámpákra! A csatlakozó a dudák mellett alatt van, kicsi fekete, ha volt benne ködlámpa akkor vakdugó meg nem lesz!
Szóval megkeresed a kábeledet csatlakoztatod a ködlámpákhoz majd a duda alatti csatihoz a motortérben és kész!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #22286 Dátum: 2012.12.01 szombat, 18:28:43 »

Alul nekem telibe van burkolva Smiley
De kiszedtem azt a kis ajtot ami lehajtható és megtaláltam mögötte.
Nem megy az űlés fütésem a vezető oldali vajon köze lehet hogy biztosíték sincs benne?  eplus2 Bakker megáll az eszem egy csomo bizti hiányzik onnét. Csoda hogy megy ez a kocsi  falbav
Lehet hogy egy csomó extra hiányzik is nem csak a biztosíték!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


f27
Vendég
« Új hozzászólás #22287 Dátum: 2012.12.01 szombat, 18:33:46 »

Lehet hogy egy csomó extra hiányzik is nem csak a biztosíték!
A 4000 limites legfullosabb felszereltségü verziója.csak csak benne van minden hacsak elnem lopták a szervizbe belőle Smiley
A legtöbb biztosíték a felkiáltojellel ellátot 3szög és a kis könvyes szimbolumból hiányzik
az mit takar?
Az ülésfűtés anyos fele megy rendesen a vezetői nem de biztosíték sincs benne. falbav
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #22288 Dátum: 2012.12.01 szombat, 18:35:29 »

Alul nekem telibe van burkolva Smiley
De kiszedtem azt a kis ajtot ami lehajtható és megtaláltam mögötte.
Nem megy az űlés fütésem a vezető oldali vajon köze lehet hogy biztosíték sincs benne?  eplus2 Bakker megáll az eszem egy csomo bizti hiányzik onnét. Csoda hogy megy ez a kocsi  falbav
Azért mert hiányzik pár biztosíték még mehet a kocsi.Az ülés fűtés meg valószinü vezeték szakadásos a kárpit alatt.Ahoz meg lekell bontani és úgy tudsz meggyőzödni róla.A kis ajtó amit kivettél annam az oldalán rajta van mi hova való.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #22289 Dátum: 2012.12.01 szombat, 18:37:42 »

A 4000 limites legfullosabb felszereltségü verziója.csak csak benne van minden hacsak elnem lopták a szervizbe belőle Smiley
A legtöbb biztosíték a felkiáltojellel ellátot 3szög és a kis könvyes szimbolumból hiányzik
az mit takar?
Az ülésfűtés anyos fele megy rendesen a vezetői nem de biztosíték sincs benne. falbav
jaaaa, hát ha eddig benne volt és most nem működik akkor meg tényleg csak biztosítékokat kell átnézni leginkább  vigyor3

Mit csináltak ezzel a kocsival?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


f27
Vendég
« Új hozzászólás #22290 Dátum: 2012.12.01 szombat, 18:42:05 »

Azért mert hiányzik pár biztosíték még mehet a kocsi.Az ülés fűtés meg valószinü vezeték szakadásos a kárpit alatt.Ahoz meg lekell bontani és úgy tudsz meggyőzödni róla.A kis ajtó amit kivettél annam az oldalán rajta van mi hova való.
Holnap tolok bele egy biztosítékot hátha azért nem megy most.
Remélem az lesz a baja
Holnap belenyomom minden hová a megfelelő biztit és kiderűl miért is van kivéve belőle.
A tyúkbélt is elő kutaton ,nagyából már értem milyent kell keresnem.
Megvettem egy hibátlan kocsit és 2 hónapja csak javítom a kisebb látni hirtelen nem látható hibákat  falbav


FrancoNero

Már igazából én sem tudom! Smiley
Egy sima motor csere volt benne ,de már fél autóbo hiányzik.
Eddig csak az kárpotol hogy megy mint disznó  taps
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.01 szombat, 18:43:53 írta f27 » Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #22291 Dátum: 2012.12.01 szombat, 19:17:38 »

Holnap tolok bele egy biztosítékot hátha azért nem megy most.
Remélem az lesz a baja
Holnap belenyomom minden hová a megfelelő biztit és kiderűl miért is van kivéve belőle.
A tyúkbélt is elő kutaton ,nagyából már értem milyent kell keresnem.
Megvettem egy hibátlan kocsit és 2 hónapja csak javítom a kisebb látni hirtelen nem látható hibákat  falbav


FrancoNero

Már igazából én sem tudom! Smiley
Egy sima motor csere volt benne ,de már fél autóbo hiányzik.
Eddig csak az kárpotol hogy megy mint disznó  taps
Az aláírásodban szerepel egyszerre két megjelölés.namost ilyen nincs,vcagy csak az egyik vagy csak a másik.Mivel az évjáratból nekem az derül ki,hogy ez TITÁNIUM X.Ami a GHIA felszereltségnél jobb.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #22292 Dátum: 2012.12.01 szombat, 19:18:05 »

Kéne termosztátot cserélnem, mert már meghót az idei hidegekre teljesen! Pályán 150-160nál is csak 80'C-ig megy fel a víz a műszerteszt szerint, sima közutakon 100-110nél 80'C-t sem éri el!

Mindkettőt cserélni kell? Valami amire figyeljek?
Nekem is ilyen volt  tavasszal,mindkettőt cseréltük( pontosabban Ervin)azóta kB 5km és jön a meleg nem hűl vissza stb
Valami amire figyeljek? Jól Zsírozd meg.hogy könnyeben csússzon a kukába eplus2
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22293 Dátum: 2012.12.01 szombat, 19:23:39 »

Az aláírásodban szerepel egyszerre két megjelölés.namost ilyen nincs,vcagy csak az egyik vagy csak a másik.Mivel az évjáratból nekem az derül ki,hogy ez TITÁNIUM X.Ami a GHIA felszereltségnél jobb.
mint az opelnál a cosmo elegance  hehe
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
f27
Vendég
« Új hozzászólás #22294 Dátum: 2012.12.01 szombat, 19:26:34 »

Az aláírásodban szerepel egyszerre két megjelölés.namost ilyen nincs,vcagy csak az egyik vagy csak a másik.Mivel az évjáratból nekem az derül ki,hogy ez TITÁNIUM X.Ami a GHIA felszereltségnél jobb.
Most megkeveredtem mert nekem a forgalmiban Titánium X van
de rajt a Ghia felirat is az ablakokon Smiley
Akkor most mivan?
Krompaketes fullos felszerelésel van a kocsi.
 Huh?
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #22295 Dátum: 2012.12.01 szombat, 19:28:44 »

Most megkeveredtem mert nekem a forgalmiban Titánium X van
de rajt a Ghia felirat is az ablakokon Smiley
Akkor most mivan?
Krompaketes fullos felszerelésel van a kocsi.
 Huh?
Lehet ,hogy utólag 2-böl készült eplus2
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
f27
Vendég
« Új hozzászólás #22296 Dátum: 2012.12.01 szombat, 19:55:44 »

Lehet ,hogy utólag 2-böl készült eplus2

Na igen,legalább tudnám miért nincs meg pár kábel bene  eplus2
De lehet hogy valaki utolag oda ragasztotta a Ghia feliratot gondolván az jól mutat ott?  Huh?
Mikor a fordhoz bementem megérdeklődni a 12éves átrozsdásodási garanciát,ott is ránézésre monták hogy Titánium X limited, és nem tették hozzá a GHIA kiegészítőt. wow1
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22297 Dátum: 2012.12.01 szombat, 19:59:33 »

Mikor a fordhoz bementem megérdeklődni a 12éves átrozsdásodási garanciát
Erre mi volt a válaszuk?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22298 Dátum: 2012.12.01 szombat, 20:03:42 »

Erre mi volt a válaszuk?
gondolom az, h mutassa a sz. könyvet, a benne lévő időszakos karosszéria átvizsgálás pecsétjeivel.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #22299 Dátum: 2012.12.01 szombat, 20:05:20 »

Most megkeveredtem mert nekem a forgalmiban Titánium X van
de rajt a Ghia felirat is az ablakokon Smiley
Akkor most mivan?
Krompaketes fullos felszerelésel van a kocsi.
 Huh?
A forgalmi egy nagy trotty. Az asszony MKIII 2.2TDCi-je forgalmi szerint : Mondeo 2.0TDI  Undecided
Naplózva
Oldalak: 1 ... 439 440 441 442 443 444 445 [446] 447 448 449 450 451 452 453 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.151 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.