Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 02:16:12
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
439
440
441
442
443
444
445
[
446
]
447
448
449
450
451
452
453
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14628238 alkalommal)
0 Felhasználó és 92 vendég van a témában
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22250 Dátum:
2012.11.29 csütörtök, 21:21:04 »
Idézetet írta: f27 - 2012.11.29 csütörtök, 20:46:20
2007.12 havi a motor benne.
Az eredeti motor a garázsban pihenget kopletten.
Pár hete erdélyben voltam,átlag legkisebb sebeség 127Km/h volt
Akkor menyivel mehettem autópályán?
nos mikor így terelgettem pontosan 900Km mentem kocsival mikoris beáltam tankolni.
Pontosan 47liter olaj ment vissza a kocsiba. ez kiszámolva 5.22l/100Km-re.
Ha autópálán megyek egyfolytába és tele tankal indulok meg
150Km/h -nál tempomattal kb 200Km megtétele után ki írja a compi hogy hátralévő Km 700-900Km között számolja ki.
Ha nem megyek többet a 90km/h nál laza indulás semmi felesleges forgatás 1200-1300Km elmegy 1 tank olajal. Nade ki a fene álja meg ilyen autónál hogy a lovak pihenjenek?
A compi 6.4L fogyasztásnál berohadt lehet nem is tud semere menni,mert eddig csak egyszer láttam 5,8-on mikor austriába mentem ki végig autópályán tempomattal.
Nekem havi szinten olyan 2-3000Km megy egy kocsi ezt a kocsit 2 hónapja vettem de már 7000km megtettem vele egy papás vezetést a fogyasztás végett utánna csak tereltem ezerrel.
Ez a cambus rendszert nem értem
Szerelő nekem már monta hogy rohatt drága lesz ha bex@rik a kocsimba mikor megtálott valami dobozt benne.
Ebbe most az van?
Hogy lehet kinullázni azt a fogyasztás mérőt?
Nekem meg van egy macskám ami lovat eszik!
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22251 Dátum:
2012.11.29 csütörtök, 21:29:05 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2012.11.29 csütörtök, 21:21:04
Nekem meg van egy macskám ami lovat eszik!
Neked is? Bakker, az most nagyon trendi
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
vomdeutsch
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 260
Gsd
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22252 Dátum:
2012.11.29 csütörtök, 21:36:52 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2012.11.29 csütörtök, 21:21:04
Nekem meg van egy macskám ami lovat eszik!
..pedig a macskák inkább Whiskast ennének....
Naplózva
Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22253 Dátum:
2012.11.29 csütörtök, 21:37:19 »
Idézetet írta: GiN - 2012.11.29 csütörtök, 21:29:05
Neked is? Bakker, az most nagyon trendi
Na igen ezért van nekem kettő is
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22254 Dátum:
2012.11.29 csütörtök, 21:39:46 »
Az én autóm annyit eszik amennyit beletankolok...
tietek nem? nemis értem.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22255 Dátum:
2012.11.29 csütörtök, 21:45:03 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.11.29 csütörtök, 21:39:46
Az én autóm annyit eszik amennyit beletankolok...
tietek nem? nemis értem.
nem, az enyém termeli. a kúton leengedem, nem tankolok bele
pedig csak padlón járok
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22256 Dátum:
2012.11.29 csütörtök, 21:49:28 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.11.29 csütörtök, 21:45:03
nem, az enyém termeli. a kúton leengedem, nem tankolok bele
pedig csak padlón járok
jaaaaaa.....akkor a te autód is olyan hogy ha tönkre megy benne valami, nem jelentkezik a hiba hogy ne kelljen rá inkább költeni?
állandó motorfékkel megyek mert ugy nem fogyaszt...
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22257 Dátum:
2012.11.29 csütörtök, 22:00:35 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.11.29 csütörtök, 21:49:28
jaaaaaa.....akkor a te autód is olyan hogy ha tönkre megy benne valami, nem jelentkezik a hiba hogy ne kelljen rá inkább költeni?
állandó motorfékkel megyek mert ugy nem fogyaszt...
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22258 Dátum:
2012.11.29 csütörtök, 22:29:01 »
Idézetet írta: f27 - 2012.11.29 csütörtök, 20:46:20
2007.12 havi a motor benne.
Az eredeti motor a garázsban pihenget kopletten.
Pár hete erdélyben voltam,átlag legkisebb sebeség 127Km/h volt
Akkor menyivel mehettem autópályán?
nos mikor így terelgettem pontosan 900Km mentem kocsival mikoris beáltam tankolni.
Pontosan 47liter olaj ment vissza a kocsiba. ez kiszámolva 5.22l/100Km-re.
Ha autópálán megyek egyfolytába és tele tankal indulok meg
150Km/h -nál tempomattal kb 200Km megtétele után ki írja a compi hogy hátralévő Km 700-900Km között számolja ki.
Ha nem megyek többet a 90km/h nál laza indulás semmi felesleges forgatás 1200-1300Km elmegy 1 tank olajal. Nade ki a fene álja meg ilyen autónál hogy a lovak pihenjenek?
A compi 6.4L fogyasztásnál berohadt lehet nem is tud semere menni,mert eddig csak egyszer láttam 5,8-on mikor austriába mentem ki végig autópályán tempomattal.
Nekem havi szinten olyan 2-3000Km megy egy kocsi ezt a kocsit 2 hónapja vettem de már 7000km megtettem vele egy papás vezetést a fogyasztás végett utánna csak tereltem ezerrel.
Ez a cambus rendszert nem értem
Szerelő nekem már monta hogy rohatt drága lesz ha bex@rik a kocsimba mikor megtálott valami dobozt benne.
Ebbe most az van?
Hogy lehet kinullázni azt a fogyasztás mérőt?
Az hogy lehet mikor 2007.02 után már nemgyártották az MKIII-t????Csak kérdezem
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22259 Dátum:
2012.11.30 péntek, 01:42:26 »
Idézetet írta: f27 - 2012.11.29 csütörtök, 20:46:20
2007.12 havi a motor benne.
Az eredeti motor a garázsban pihenget kopletten.
Pár hete erdélyben voltam,átlag legkisebb sebeség 127Km/h volt
Akkor menyivel mehettem autópályán?
nos mikor így terelgettem pontosan 900Km mentem kocsival mikoris beáltam tankolni.
Pontosan 47liter olaj ment vissza a kocsiba. ez kiszámolva 5.22l/100Km-re.
Ha autópálán megyek egyfolytába és tele tankal indulok meg
150Km/h -nál tempomattal kb 200Km megtétele után ki írja a compi hogy hátralévő Km 700-900Km között számolja ki.
Ha nem megyek többet a 90km/h nál laza indulás semmi felesleges forgatás 1200-1300Km elmegy 1 tank olajal. Nade ki a fene álja meg ilyen autónál hogy a lovak pihenjenek?
A compi 6.4L fogyasztásnál berohadt lehet nem is tud semere menni,mert eddig csak egyszer láttam 5,8-on mikor austriába mentem ki végig autópályán tempomattal.
Nekem havi szinten olyan 2-3000Km megy egy kocsi ezt a kocsit 2 hónapja vettem de már 7000km megtettem vele egy papás vezetést a fogyasztás végett utánna csak tereltem ezerrel.
Ez a cambus rendszert nem értem
Szerelő nekem már monta hogy rohatt drága lesz ha bex@rik a kocsimba mikor megtálott valami dobozt benne.
Ebbe most az van?
Hogy lehet kinullázni azt a fogyasztás mérőt?
Úgy, hogy a fedkomp (nálad "compi") kijelzőjét az átlagfogyasztása állítod, és hosszan benyomod (érzéssel). Akkor a kijelző 99,9 l/100 km-t fog mutatni. A szerelődön nagyon jót nevettem, most aztán nem tudni, hogy ő vajon mindig besz@rik-e, ha dobozt lát...
Azért a fejleményekről értesíts minket, mert legalább szórakozunk egy kicsit.
Szóval most komolyan... Jó lenne tudni, hogy milyen dobozról van szó, akkor lehet valamit nyilatkozni az ügyben.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22260 Dátum:
2012.11.30 péntek, 06:50:27 »
Idézetet írta: f27 - 2012.11.29 csütörtök, 20:46:20
2007.12 havi a motor benne.
Az eredeti motor a garázsban pihenget kopletten.
Pár hete erdélyben voltam,átlag legkisebb sebeség 127Km/h volt
Akkor menyivel mehettem autópályán?
nos mikor így terelgettem pontosan 900Km mentem kocsival mikoris beáltam tankolni.
Pontosan 47liter olaj ment vissza a kocsiba. ez kiszámolva 5.22l/100Km-re.
Ha autópálán megyek egyfolytába és tele tankal indulok meg
150Km/h -nál tempomattal kb 200Km megtétele után ki írja a compi hogy hátralévő Km 700-900Km között számolja ki.
Ha nem megyek többet a 90km/h nál laza indulás semmi felesleges forgatás 1200-1300Km elmegy 1 tank olajal. Nade ki a fene álja meg ilyen autónál hogy a lovak pihenjenek?
A compi 6.4L fogyasztásnál berohadt lehet nem is tud semere menni,mert eddig csak egyszer láttam 5,8-on mikor austriába mentem ki végig autópályán tempomattal.
Nekem havi szinten olyan 2-3000Km megy egy kocsi ezt a kocsit 2 hónapja vettem de már 7000km megtettem vele egy papás vezetést a fogyasztás végett utánna csak tereltem ezerrel.
Ez a cambus rendszert nem értem
Szerelő nekem már monta hogy rohatt drága lesz ha bex@rik a kocsimba mikor megtálott valami dobozt benne.
Ebbe most az van?
Hogy lehet kinullázni azt a fogyasztás mérőt?
Spritmonitor.de oldalon vezesd a tankolásokat, stb, és nézzük meg 1/2 év múlva. Akkor emelem majd a kalapom!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22261 Dátum:
2012.11.30 péntek, 09:32:25 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.11.29 csütörtök, 22:29:01
Az hogy lehet mikor 2007.02 után már nemgyártották az MKIII-t????Csak kérdezem
A motor oldalában van egy olyan évjárat kör amiben 07 közepén és a pont kinövés a 12 honál volt
de sok alkatrészben is ugyan ez a dátumos karikában 07 -5hó 7hó 9 hó stb...
Mikor meghoztuk a motort,és bettték a kocsiba kiderűlt a kábelezés sem ugyan az habár a fő csatlakozó azonos volt más nem.
Mákunkra a donor motorhoz a motortérben lévő kábeleket is elhoztuk hátha.
És de ráéreztünk.
Az aszem akku cserénél is nullázodik kicsit nem
az 3 napja volt mert szivatott a drága,nemvolt töltésem.de csak egy kábelcsatlakozó volt kontaktos rajt amibe épp beletrafáltam
Persze miután vettem egy új akkumulátort bele
Naplózva
Steve5049
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22262 Dátum:
2012.12.01 szombat, 07:59:40 »
Sziasztok!
Szeretném a segítségeteket, véleményetetket kérni.
Mostanában van egy fura "szokása" az autómnak, amit nem igazán tudok hová tenni. Ingadozik az alapjárat és egy kicsit rángat is. Ezt csak álló helyzetben csinálja és nem csak hidegen, indulás után közvetlen, hanem ha megállok egy lámpánál, vagy akármi miatt, akkor is. Az autó menetteljesítményére semmilyen negatív hatással nincs. Nem eszik többet (5,6-5,9l), jól húz, nem füstöl és nem is hangosabb.
Még a nyáron vettem ezt észre, azóta volt cserélve olaj + szűrő, gázolajszűrő, szíjak, levegőszűrő,... de semmi változás.
Még annyi komment, hogy mindíg csak az osztrák "sógoraink" MAXX... diesel-ét tankolom.
Próbáltam itt utána olvasni és amiket találtam, az alapján porlasztóra, vagy turbócső lyukadásra következtetnék, de bizonytalan vagyok, hogy milyen irányba induljak el. Ha lyukas lenne valamelyik csövem, akkor menet közben is érezném, hogy nem okés valami, nem? Egy porlasztó diag.+ újraállítás meg nem 10Ft, hogy csak poénból megcsináltassa az embert. Persze, ha kell, az más kérdés.
Kérem, akinek van hasonló tapasztalata, vagy esetleg konkrétan tudja mi lehet a baj, az adjon tanácsot.
Előre is köszönöm mindenkinek!
Naplózva
REF100
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 376
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22263 Dátum:
2012.12.01 szombat, 08:21:51 »
Jó reggelt!
Ugyanaz a problémám mint az előttem szólónak, annyi különbséggel, hogy nekem nyáron nem csinálta, csak hideg időben, és ha bemelegszik után már megszűnik a jelenség.
REF100
Naplózva
MKV 2.0 TDCi (180LE) Ruby red
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22264 Dátum:
2012.12.01 szombat, 08:24:13 »
Idézetet írta: Steve5049 - 2012.12.01 szombat, 07:59:40
Sziasztok!
Szeretném a segítségeteket, véleményetetket kérni.
Mostanában van egy fura "szokása" az autómnak, amit nem igazán tudok hová tenni. Ingadozik az alapjárat és egy kicsit rángat is. Ezt csak álló helyzetben csinálja és nem csak hidegen, indulás után közvetlen, hanem ha megállok egy lámpánál, vagy akármi miatt, akkor is. Az autó menetteljesítményére semmilyen negatív hatással nincs. Nem eszik többet (5,6-5,9l), jól húz, nem füstöl és nem is hangosabb.
Még a nyáron vettem ezt észre, azóta volt cserélve olaj + szűrő, gázolajszűrő, szíjak, levegőszűrő,... de semmi változás.
Még annyi komment, hogy mindíg csak az osztrák "sógoraink" MAXX... diesel-ét tankolom.
Próbáltam itt utána olvasni és amiket találtam, az alapján porlasztóra, vagy turbócső lyukadásra következtetnék, de bizonytalan vagyok, hogy milyen irányba induljak el. Ha lyukas lenne valamelyik csövem, akkor menet közben is érezném, hogy nem okés valami, nem? Egy porlasztó diag.+ újraállítás meg nem 10Ft, hogy csak poénból megcsináltassa az embert. Persze, ha kell, az más kérdés.
Kérem, akinek van hasonló tapasztalata, vagy esetleg konkrétan tudja mi lehet a baj, az adjon tanácsot.
Előre is köszönöm mindenkinek!
Szia,
Amiket meg tudsz tenni, hogy végignézed a turbócsöveket, hogy nem-e lyukasak. A külselyükön olajsarat, kell keresni. Ugye leggyakrabban az Egr előtti szokta megadni magát. Nekem is ez szállt el, de akkor én gyorsításnál olyan hangot hallottam mintha egy hajszárítót kapcsoltak volna, be. A másik ami alapjárat ingadozást szokott okozni az a koszos MAF érzékelő. Ezt a légszűrőház utáni cső tetején találod a turbó felé. Asszem két Torx20 csavar van benne, ezeket kell kiszedni és OVATOSAN megtisztítani a két kis érzékelőszálat benneük. Tisztításról van video a youtube-on, meg talán leírás is van itt az oldalon. Ezek nem kerülnek semmibe, te is meg tudod otthon nézni. Én elsőer ezeket nézném meg.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22265 Dátum:
2012.12.01 szombat, 09:35:04 »
Amióta 5-6 fok meg még hidegebb van, azt csinálja az autó, hogy a hidegindítás utáni magasabb alapjárat akkor sem múlik el, ha már teljesen meleg a motor. Ez normális, a külső hőmérséklet miatt van, szándékosan? Mondjuk nincs ellenemre a 850 körüli alapjárat, de rendesen ez úgy 50-100-zal lejjebb szokott lenni. (Ez a 2.2 Euro-3-as.)
Vagy ez az állandó dúsítás már lehet előjele egy nemsokára esedékes PCS cserének...?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Tofipapa
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22266 Dátum:
2012.12.01 szombat, 10:02:21 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.12.01 szombat, 09:35:04
Amióta 5-6 fok meg még hidegebb van, azt csinálja az autó, hogy a hidegindítás utáni magasabb alapjárat akkor sem múlik el, ha már teljesen meleg a motor. Ez normális, a külső hőmérséklet miatt van, szándékosan? Mondjuk nincs ellenemre a 850 körüli alapjárat, de rendesen ez úgy 50-100-zal lejjebb szokott lenni. (Ez a 2.2 Euro-3-as.)
Vagy ez az állandó dúsítás már lehet előjele egy nemsokára esedékes PCS cserének...?
AndyA
Nekem is így van,szerintem a hidegebb hőmérséklet miatt . //természetes?//
Naplózva
FORD MONDEO 2.2 TDCi Ghia Executive 2005 155LE 4 ajtós, szedán EGR Off INA/+36 20 98 19 535/
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22267 Dátum:
2012.12.01 szombat, 11:13:05 »
Kéne termosztátot cserélnem, mert már meghót az idei hidegekre teljesen! Pályán 150-160nál is csak 80'C-ig megy fel a víz a műszerteszt szerint, sima közutakon 100-110nél 80'C-t sem éri el!
Mindkettőt cserélni kell? Valami amire figyeljek?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
szferi.78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 213
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22268 Dátum:
2012.12.01 szombat, 11:19:51 »
Idézetet írta: NemTom - 2012.12.01 szombat, 08:24:13
Szia,
Amiket meg tudsz tenni, hogy végignézed a turbócsöveket, hogy nem-e lyukasak. A külselyükön olajsarat, kell keresni. Ugye leggyakrabban az Egr előtti szokta megadni magát. Nekem is ez szállt el, de akkor én gyorsításnál olyan hangot hallottam mintha egy hajszárítót kapcsoltak volna, be. A másik ami alapjárat ingadozást szokott okozni az a koszos MAF érzékelő. Ezt a légszűrőház utáni cső tetején találod a turbó felé. Asszem két Torx20 csavar van benne, ezeket kell kiszedni és OVATOSAN megtisztítani a két kis érzékelőszálat benneük. Tisztításról van video a youtube-on, meg talán leírás is van itt az oldalon. Ezek nem kerülnek semmibe, te is meg tudod otthon nézni. Én elsőer ezeket nézném meg.
a MAF érzékelő tisztításra megfelelő a wd 40-is?
Naplózva
MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22269 Dátum:
2012.12.01 szombat, 11:44:05 »
Idézetet írta: szferi.78 - 2012.12.01 szombat, 11:19:51
a MAF érzékelő tisztításra megfelelő a wd 40-is?
Inkább kifejezetten MAF-tisztító, vagy elektronikai kontakt-tisztító szerintem.
Naplózva
Pogesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22270 Dátum:
2012.12.01 szombat, 11:58:58 »
Hol a lófitty fenébe kell leereszteni a hűtőfolyadékot? Nem találom a leeresztő csavart. Hova dugták?
Naplózva
2004.12. 2.0 TDCI 130Le KOMBI
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22271 Dátum:
2012.12.01 szombat, 12:17:37 »
Idézetet írta: Pogesz - 2012.12.01 szombat, 11:58:58
Hol a lófitty fenébe kell leereszteni a hűtőfolyadékot? Nem találom a leeresztő csavart. Hova dugták?
nincs olyanod, húzd le a hűtőről az alsó csövet
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22272 Dátum:
2012.12.01 szombat, 12:23:55 »
Idézetet írta: REF100 - 2012.12.01 szombat, 08:21:51
Jó reggelt!
Ugyanaz a problémám mint az előttem szólónak, annyi különbséggel, hogy nekem nyáron nem csinálta, csak hideg időben, és ha bemelegszik után már megszűnik a jelenség.
REF100
izzitógyertákat nézd meg..
Naplózva
Pogesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22273 Dátum:
2012.12.01 szombat, 12:38:14 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.12.01 szombat, 12:17:37
nincs olyanod, húzd le a hűtőről az alsó csövet
Köszi!
Fél órája keresem a leeresztő csavart!
Ford TIS alapján próbálom, az megmutat egy ábrát valami leeresztő csavarról. De nem valami részletesek ezek az ábrák.
Naplózva
2004.12. 2.0 TDCI 130Le KOMBI
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22274 Dátum:
2012.12.01 szombat, 13:33:51 »
Idézetet írta: Pogesz - 2012.12.01 szombat, 12:38:14
Köszi!
Fél órája keresem a leeresztő csavart!
Ford TIS alapján próbálom, az megmutat egy ábrát valami leeresztő csavarról. De nem valami részletesek ezek az ábrák.
Tisztelt Fórumtárs!
A 2004-es gépeken már nincs leeresztő csavar. Helyette a hűtöre menő csőre merőlegesen, van egy bisztositó gyűrű. Azt oldal irányba kihúzva A vizcső kihuzható a hűtőből. A hűtőre menő alsó és felső csőnél egyforma a rögzités.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22275 Dátum:
2012.12.01 szombat, 14:09:29 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.12.01 szombat, 11:13:05
Kéne termosztátot cserélnem, mert már meghót az idei hidegekre teljesen! Pályán 150-160nál is csak 80'C-ig megy fel a víz a műszerteszt szerint, sima közutakon 100-110nél 80'C-t sem éri el!
Mindkettőt cserélni kell? Valami amire figyeljek?
Én beraktam egy hűtőtakarót, mind ahogy azt minden évben megteszem. Egy kartanpapír darab a hűtőrács mögé ami a hűtő 2/3-át eltakarja. Nyugi a plusz 15 fokban sem melegszik túl. Termosztátot cseréleten, de amit kiszedtem az is jó volt. A zsír új céges Ford Connect-nek is kell 10-15 km, hogy elkezdje tolni a meleget, ha nem lépem neki simán visszahűl. Nem kívánok vitát nyitni, mert ez már sokszor volt téma. Szóval, ez a megoldás fakultatív.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22276 Dátum:
2012.12.01 szombat, 14:54:44 »
Idézetet írta: TZS - 2012.12.01 szombat, 14:09:29
Én beraktam egy hűtőtakarót, mind ahogy azt minden évben megteszem. Egy kartanpapír darab a hűtőrács mögé ami a hűtő 2/3-át eltakarja. Nyugi a plusz 15 fokban sem melegszik túl. Termosztátot cseréleten, de amit kiszedtem az is jó volt. A zsír új céges Ford Connect-nek is kell 10-15 km, hogy elkezdje tolni a meleget, ha nem lépem neki simán visszahűl. Nem kívánok vitát nyitni, mert ez már sokszor volt téma. Szóval, ez a megoldás fakultatív.
Én sem vitaképp válaszolok most
Eddig jó volt VISZONYLAG, szóval azért megállt az a mutató középen amikor legalább 80-90el mentem(az elmúlt 2télen), mostmár megyek 20-30km-t és egyáltalán akkor hajlandó egy egy előzésnél beállni középre, addig semmi! Szóval ebből gondolom hogy nem a igazi! Veszek egy víz termosztátot aztán belerakom, az úgyis "olcsó" aztán ha nem jó akkor eltakarom én is!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22277 Dátum:
2012.12.01 szombat, 15:00:57 »
Idézetet írta: Steve5049 - 2012.12.01 szombat, 07:59:40
Sziasztok!
Szeretném a segítségeteket, véleményetetket kérni.
Mostanában van egy fura "szokása" az autómnak, amit nem igazán tudok hová tenni. Ingadozik az alapjárat és egy kicsit rángat is. Ezt csak álló helyzetben csinálja és nem csak hidegen, indulás után közvetlen, hanem ha megállok egy lámpánál, vagy akármi miatt, akkor is. Az autó menetteljesítményére semmilyen negatív hatással nincs. Nem eszik többet (5,6-5,9l), jól húz, nem füstöl és nem is hangosabb.
Még a nyáron vettem ezt észre, azóta volt cserélve olaj + szűrő, gázolajszűrő, szíjak, levegőszűrő,... de semmi változás.
Még annyi komment, hogy mindíg csak az osztrák "sógoraink" MAXX... diesel-ét tankolom.
Próbáltam itt utána olvasni és amiket találtam, az alapján porlasztóra, vagy turbócső lyukadásra következtetnék, de bizonytalan vagyok, hogy milyen irányba induljak el. Ha lyukas lenne valamelyik csövem, akkor menet közben is érezném, hogy nem okés valami, nem? Egy porlasztó diag.+ újraállítás meg nem 10Ft, hogy csak poénból megcsináltassa az embert. Persze, ha kell, az más kérdés.
Kérem, akinek van hasonló tapasztalata, vagy esetleg konkrétan tudja mi lehet a baj, az adjon tanácsot.
Előre is köszönöm mindenkinek!
ellenőrizni kellene a töltőfeszt, az akkut, és a generátort.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Steve5049
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22278 Dátum:
2012.12.01 szombat, 17:07:03 »
Idézetet írta: NemTom - 2012.12.01 szombat, 08:24:13
Szia,
Amiket meg tudsz tenni, hogy végignézed a turbócsöveket, hogy nem-e lyukasak. A külselyükön olajsarat, kell keresni. Ugye leggyakrabban az Egr előtti szokta megadni magát. Nekem is ez szállt el, de akkor én gyorsításnál olyan hangot hallottam mintha egy hajszárítót kapcsoltak volna, be. A másik ami alapjárat ingadozást szokott okozni az a koszos MAF érzékelő. Ezt a légszűrőház utáni cső tetején találod a turbó felé. Asszem két Torx20 csavar van benne, ezeket kell kiszedni és OVATOSAN megtisztítani a két kis érzékelőszálat benneük. Tisztításról van video a youtube-on, meg talán leírás is van itt az oldalon. Ezek nem kerülnek semmibe, te is meg tudod otthon nézni. Én elsőer ezeket nézném meg.
Nagyon köszönöm a választ!
Most értem haza melóból és gondoltam megnézem, amit írtál. A csövek átnézéséhez már nagyon sötét van, majd holnap. A szenzort gondoltam gyorsan kipucolom és kész, de nem találtam meg. Nekem azon a ponton csak az előkészítés van meg a műanyagban, de érzékelő nincs. Gondolom légtömeg mérő nélkül nincs TDCI, szóval tudnátok segíteni, hol keressem?
Köszi!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22279 Dátum:
2012.12.01 szombat, 17:39:22 »
Idézetet írta: Steve5049 - 2012.12.01 szombat, 17:07:03
Nagyon köszönöm a választ!
Most értem haza melóból és gondoltam megnézem, amit írtál. A csövek átnézéséhez már nagyon sötét van, majd holnap. A szenzort gondoltam gyorsan kipucolom és kész, de nem találtam meg. Nekem azon a ponton csak az előkészítés van meg a műanyagban, de érzékelő nincs. Gondolom légtömeg mérő nélkül nincs TDCI, szóval tudnátok segíteni, hol keressem?
Köszi!
A légszürő házon van a légtömeg mérő de ha fix a turbód akkor nincs.Mert csak a változó geometriáju turbóval felszerelt en van.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22280 Dátum:
2012.12.01 szombat, 17:58:27 »
Kis segítség kéne ismét.
Ma vettem észre hogy a ködlámpáim nincsenek bekötve
Persze gyárilag volt benne,de motor csere után elfelejtették vissza kötni
Se kábel semmi sehol.
Hova a fenébe bell ezt bekötni?
Van valami csatlakozo valahol?
Kábelköteget lehet megtalálom mert azt kaptam egy egész ládányit vissza
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22281 Dátum:
2012.12.01 szombat, 18:01:22 »
Idézetet írta: f27 - 2012.12.01 szombat, 17:58:27
Kis segítség kéne ismét.
Ma vettem észre hogy a ködlámpáim nincsenek bekötve
Persze gyárilag volt benne,de motor csere után elfelejtették vissza kötni
Se kábel semmi sehol.
Hova a fenébe bell ezt bekötni?
Van valami csatlakozo valahol?
Kábelköteget lehet megtalálom mert azt kaptam egy egész ládányit vissza
nem lehet,hogy csak nincs rádugva a lámpán???
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22282 Dátum:
2012.12.01 szombat, 18:07:45 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.12.01 szombat, 18:01:22
nem lehet,hogy csak nincs rádugva a lámpán???
50 centis körzetbe egy nyanvatt kábel sincs csak a ködlámpák ajzatai.
De mégcsak azt sem találtam meg hol lehet a vége ahonnét indulna.
Egyetlen egy vakdugós csatlakozot találtam alul a motor mögött a ball oldalán legallul majdnem a kipufogo mellett logva,és a piros vakdugo benne.
Rejtett biztosíték tábla van ezeken valahol?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22283 Dátum:
2012.12.01 szombat, 18:13:43 »
Idézetet írta: f27 - 2012.12.01 szombat, 18:07:45
50 centis körzetbe egy nyanvatt kábel sincs csak a ködlámpák ajzatai.
De mégcsak azt sem találtam meg hol lehet a vége ahonnét indulna.
Egyetlen egy vakdugós csatlakozot találtam alul a motor mögött a ball oldalán legallul majdnem a kipufogo mellett logva,és a piros vakdugo benne.
Rejtett biztosíték tábla van ezeken valahol?
Biztosíték tábla 2 db van.Egy a motor térben egy az utas térben a kormány mellett van egy lehajtható kis tartó az mögött van .De alúlról alánézel onnan is látod
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22284 Dátum:
2012.12.01 szombat, 18:26:16 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.12.01 szombat, 18:13:43
Biztosíték tábla 2 db van.Egy a motor térben egy az utas térben a kormány mellett van egy lehajtható kis tartó az mögött van .De alúlról alánézel onnan is látod
Alul nekem telibe van burkolva
De kiszedtem azt a kis ajtot ami lehajtható és megtaláltam mögötte.
Nem megy az űlés fütésem a vezető oldali vajon köze lehet hogy biztosíték sincs benne?
Bakker megáll az eszem egy csomo bizti hiányzik onnét. Csoda hogy megy ez a kocsi
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22285 Dátum:
2012.12.01 szombat, 18:28:02 »
Idézetet írta: f27 - 2012.12.01 szombat, 18:07:45
50 centis körzetbe egy nyanvatt kábel sincs csak a ködlámpák ajzatai.
De mégcsak azt sem találtam meg hol lehet a vége ahonnét indulna.
Egyetlen egy vakdugós csatlakozot találtam alul a motor mögött a ball oldalán legallul majdnem a kipufogo mellett logva,és a piros vakdugo benne.
Rejtett biztosíték tábla van ezeken valahol?
Akkor egy olyan kábelt keress aminek az egyik oldalán levő 2 vége passzol a ködlámpák csatlakozóiba, ez a kábel úgy fog kinézni, hogy ketté ágazik, van egy rövidebb és egy hosszabb ága, ugye ezek mennek a ködlámpákra! A csatlakozó a dudák mellett alatt van, kicsi fekete, ha volt benne ködlámpa akkor vakdugó meg nem lesz!
Szóval megkeresed a kábeledet csatlakoztatod a ködlámpákhoz majd a duda alatti csatihoz a motortérben és kész!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22286 Dátum:
2012.12.01 szombat, 18:28:43 »
Idézetet írta: f27 - 2012.12.01 szombat, 18:26:16
Alul nekem telibe van burkolva
De kiszedtem azt a kis ajtot ami lehajtható és megtaláltam mögötte.
Nem megy az űlés fütésem a vezető oldali vajon köze lehet hogy biztosíték sincs benne?
Bakker megáll az eszem egy csomo bizti hiányzik onnét. Csoda hogy megy ez a kocsi
Lehet hogy egy csomó extra hiányzik is nem csak a biztosíték!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22287 Dátum:
2012.12.01 szombat, 18:33:46 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.12.01 szombat, 18:28:43
Lehet hogy egy csomó extra hiányzik is nem csak a biztosíték!
A 4000 limites legfullosabb felszereltségü verziója.csak csak benne van minden hacsak elnem lopták a szervizbe belőle
A legtöbb biztosíték a felkiáltojellel ellátot 3szög és a kis könvyes szimbolumból hiányzik
az mit takar?
Az ülésfűtés anyos fele megy rendesen a vezetői nem de biztosíték sincs benne.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22288 Dátum:
2012.12.01 szombat, 18:35:29 »
Idézetet írta: f27 - 2012.12.01 szombat, 18:26:16
Alul nekem telibe van burkolva
De kiszedtem azt a kis ajtot ami lehajtható és megtaláltam mögötte.
Nem megy az űlés fütésem a vezető oldali vajon köze lehet hogy biztosíték sincs benne?
Bakker megáll az eszem egy csomo bizti hiányzik onnét. Csoda hogy megy ez a kocsi
Azért mert hiányzik pár biztosíték még mehet a kocsi.Az ülés fűtés meg valószinü vezeték szakadásos a kárpit alatt.Ahoz meg lekell bontani és úgy tudsz meggyőzödni róla.A kis ajtó amit kivettél annam az oldalán rajta van mi hova való.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22289 Dátum:
2012.12.01 szombat, 18:37:42 »
Idézetet írta: f27 - 2012.12.01 szombat, 18:33:46
A 4000 limites legfullosabb felszereltségü verziója.csak csak benne van minden hacsak elnem lopták a szervizbe belőle
A legtöbb biztosíték a felkiáltojellel ellátot 3szög és a kis könvyes szimbolumból hiányzik
az mit takar?
Az ülésfűtés anyos fele megy rendesen a vezetői nem de biztosíték sincs benne.
jaaaa, hát ha eddig benne volt és most nem működik akkor meg tényleg csak biztosítékokat kell átnézni leginkább
Mit csináltak ezzel a kocsival?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22290 Dátum:
2012.12.01 szombat, 18:42:05 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.12.01 szombat, 18:35:29
Azért mert hiányzik pár biztosíték még mehet a kocsi.Az ülés fűtés meg valószinü vezeték szakadásos a kárpit alatt.Ahoz meg lekell bontani és úgy tudsz meggyőzödni róla.A kis ajtó amit kivettél annam az oldalán rajta van mi hova való.
Holnap tolok bele egy biztosítékot hátha azért nem megy most.
Remélem az lesz a baja
Holnap belenyomom minden hová a megfelelő biztit és kiderűl miért is van kivéve belőle.
A tyúkbélt is elő kutaton ,nagyából már értem milyent kell keresnem.
Megvettem egy hibátlan kocsit és 2 hónapja csak javítom a kisebb látni hirtelen nem látható hibákat
FrancoNero
Már igazából én sem tudom!
Egy sima motor csere volt benne ,de már fél autóbo hiányzik.
Eddig csak az kárpotol hogy megy mint disznó
«
Utoljára szerkesztve: 2012.12.01 szombat, 18:43:53 írta f27
»
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22291 Dátum:
2012.12.01 szombat, 19:17:38 »
Idézetet írta: f27 - 2012.12.01 szombat, 18:42:05
Holnap tolok bele egy biztosítékot hátha azért nem megy most.
Remélem az lesz a baja
Holnap belenyomom minden hová a megfelelő biztit és kiderűl miért is van kivéve belőle.
A tyúkbélt is elő kutaton ,nagyából már értem milyent kell keresnem.
Megvettem egy hibátlan kocsit és 2 hónapja csak javítom a kisebb látni hirtelen nem látható hibákat
FrancoNero
Már igazából én sem tudom!
Egy sima motor csere volt benne ,de már fél autóbo hiányzik.
Eddig csak az kárpotol hogy megy mint disznó
Az aláírásodban szerepel egyszerre két megjelölés.namost ilyen nincs,vcagy csak az egyik vagy csak a másik.Mivel az évjáratból nekem az derül ki,hogy ez TITÁNIUM X.Ami a GHIA felszereltségnél jobb.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22292 Dátum:
2012.12.01 szombat, 19:18:05 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.12.01 szombat, 11:13:05
Kéne termosztátot cserélnem, mert már meghót az idei hidegekre teljesen! Pályán 150-160nál is csak 80'C-ig megy fel a víz a műszerteszt szerint, sima közutakon 100-110nél 80'C-t sem éri el!
Mindkettőt cserélni kell? Valami amire figyeljek?
Nekem is ilyen volt tavasszal,mindkettőt cseréltük( pontosabban Ervin)azóta kB 5km és jön a meleg nem hűl vissza stb
Valami amire figyeljek?
Jól Zsírozd meg.hogy könnyeben csússzon a kukába
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22293 Dátum:
2012.12.01 szombat, 19:23:39 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.12.01 szombat, 19:17:38
Az aláírásodban szerepel egyszerre két megjelölés.namost ilyen nincs,vcagy csak az egyik vagy csak a másik.Mivel az évjáratból nekem az derül ki,hogy ez TITÁNIUM X.Ami a GHIA felszereltségnél jobb.
mint az opelnál a cosmo elegance
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22294 Dátum:
2012.12.01 szombat, 19:26:34 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.12.01 szombat, 19:17:38
Az aláírásodban szerepel egyszerre két megjelölés.namost ilyen nincs,vcagy csak az egyik vagy csak a másik.Mivel az évjáratból nekem az derül ki,hogy ez TITÁNIUM X.Ami a GHIA felszereltségnél jobb.
Most megkeveredtem mert nekem a forgalmiban Titánium X van
de rajt a Ghia felirat is az ablakokon
Akkor most mivan?
Krompaketes fullos felszerelésel van a kocsi.
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22295 Dátum:
2012.12.01 szombat, 19:28:44 »
Idézetet írta: f27 - 2012.12.01 szombat, 19:26:34
Most megkeveredtem mert nekem a forgalmiban Titánium X van
de rajt a Ghia felirat is az ablakokon
Akkor most mivan?
Krompaketes fullos felszerelésel van a kocsi.
Lehet ,hogy utólag 2-böl készült
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22296 Dátum:
2012.12.01 szombat, 19:55:44 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.12.01 szombat, 19:28:44
Lehet ,hogy utólag 2-böl készült
Na igen,legalább tudnám miért nincs meg pár kábel bene
De lehet hogy valaki utolag oda ragasztotta a Ghia feliratot gondolván az jól mutat ott?
Mikor a fordhoz bementem megérdeklődni a 12éves átrozsdásodási garanciát,ott is ránézésre monták hogy Titánium X limited, és nem tették hozzá a GHIA kiegészítőt.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22297 Dátum:
2012.12.01 szombat, 19:59:33 »
Idézetet írta: f27 - 2012.12.01 szombat, 19:55:44
Mikor a fordhoz bementem megérdeklődni a 12éves átrozsdásodási garanciát
Erre mi volt a válaszuk?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22298 Dátum:
2012.12.01 szombat, 20:03:42 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.12.01 szombat, 19:59:33
Erre mi volt a válaszuk?
gondolom az, h mutassa a sz. könyvet, a benne lévő időszakos karosszéria átvizsgálás pecsétjeivel.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22299 Dátum:
2012.12.01 szombat, 20:05:20 »
Idézetet írta: f27 - 2012.12.01 szombat, 19:26:34
Most megkeveredtem mert nekem a forgalmiban Titánium X van
de rajt a Ghia felirat is az ablakokon
Akkor most mivan?
Krompaketes fullos felszerelésel van a kocsi.
A forgalmi egy nagy trotty. Az asszony MKIII 2.2TDCi-je forgalmi szerint : Mondeo 2.0TDI
Naplózva
Oldalak:
1
...
439
440
441
442
443
444
445
[
446
]
447
448
449
450
451
452
453
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ