Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:48:33
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
443
444
445
446
447
448
449
[
450
]
451
452
453
454
455
456
457
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14622818 alkalommal)
0 Felhasználó és 75 vendég van a témában
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22450 Dátum:
2012.12.07 péntek, 11:29:43 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.12.07 péntek, 11:24:53
Ezt én sem szeretem, hogy önállóskodik, mert nem tudhatja, hogy kell-e fűteni az ablakot, párás-jeges-e egyáltalán. Majd én bekapcsolom, ha akarom...
AndyA
Nálam rajta van a hátsón a kieg. fűtés is, ami nem baj, de az elsővel együtt nem egészséges működtetni, ha nem akarom szegény generátor korai halálát.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22451 Dátum:
2012.12.07 péntek, 11:53:24 »
Idézetet írta: waver - 2012.12.07 péntek, 10:28:24
üdv mindenki.
http://www.youtube.com/watch?v=gMm9x4vjzOc
egy kérdés.hogy lehet ilyen hangot varázsolni a tdci-be?
még egy kérdés.van valami kod amivel ki lehet törölni hogy 0 foknál magátol bekepcsoljon a hátso ablakfütés magátol?mert ugy szeretném ha én tudnám kapcsolni minuszban is...
üdv.
Ez már nem divat.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22452 Dátum:
2012.12.07 péntek, 12:19:35 »
Idézetet írta: waver - 2012.12.07 péntek, 10:28:24
üdv mindenki.
http://www.youtube.com/watch?v=gMm9x4vjzOc
egy kérdés.hogy lehet ilyen hangot varázsolni a tdci-be?
még egy kérdés.van valami kod amivel ki lehet törölni hogy 0 foknál magátol bekepcsoljon a hátso ablakfütés magátol?mert ugy szeretném ha én tudnám kapcsolni minuszban is...
üdv.
csak üres kipuff rendszer kell hozzá, meg eu4-es motor
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22453 Dátum:
2012.12.07 péntek, 12:47:04 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.12.07 péntek, 11:53:24
Ez már nem divat.
üdv.
lehet nem divat de nekem akkor is tetszik
akkor ez az enyémbe nem megvalosithato? de gondolom direkt szürcsi is kell hozzá nem? vagy csak a kipuffot kell kipucolni?
másik.
multkor olvastam hogy a gázoljahoz kevenek sokan 2T olajat hogy legyen kenése a polasztonak és csendesebb legyen.de bennem felvet dolgokat.nem okoz lerakodást ez a hengerben vagy a trutyizza össze a porlasztot?elég rendesen a gázolajjal együtt?mert mégiscsak hivatalosan nem odavalo ez az olaj...
üdv.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22454 Dátum:
2012.12.07 péntek, 13:35:58 »
Idézetet írta: waver - 2012.12.07 péntek, 12:47:04
üdv.
lehet nem divat de nekem akkor is tetszik
akkor ez az enyémbe nem megvalosithato? de gondolom direkt szürcsi is kell hozzá nem? vagy csak a kipuffot kell kipucolni?
másik.
multkor olvastam hogy a gázoljahoz kevenek sokan 2T olajat hogy legyen kenése a polasztonak és csendesebb legyen.de bennem felvet dolgokat.nem okoz lerakodást ez a hengerben vagy a trutyizza össze a porlasztot?elég rendesen a gázolajjal együtt?mert mégiscsak hivatalosan nem odavalo ez az olaj...
üdv.
nem tutyi az.. jóféle síkosító!
toljad bele, ha jót akarsz
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22455 Dátum:
2012.12.07 péntek, 13:51:39 »
Idézetet írta: waver - 2012.12.07 péntek, 12:47:04
üdv.
lehet nem divat de nekem akkor is tetszik
akkor ez az enyémbe nem megvalosithato? de gondolom direkt szürcsi is kell hozzá nem? vagy csak a kipuffot kell kipucolni?
másik.
multkor olvastam hogy a gázoljahoz kevenek sokan 2T olajat hogy legyen kenése a polasztonak és csendesebb legyen.de bennem felvet dolgokat.nem okoz lerakodást ez a hengerben vagy a trutyizza össze a porlasztot?elég rendesen a gázolajjal együtt?mert mégiscsak hivatalosan nem odavalo ez az olaj...
üdv.
Dízel adagolókban és hasonlókban járatos ismerős szerint "még nem bizonyították be, hogy ártana a motornak".
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22456 Dátum:
2012.12.07 péntek, 15:45:26 »
üdv!
a katalizátor iktatót honnan tudok szerválni valaki foglalkozik vele itt a fórumon?
milyen hatása lesz az autóra ha kiiktatom?
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22457 Dátum:
2012.12.07 péntek, 15:50:56 »
Idézetet írta: madar89 - 2012.12.07 péntek, 15:45:26
üdv!
a katalizátor iktatót honnan tudok szerválni valaki foglalkozik vele itt a fórumon?
milyen hatása lesz az autóra ha kiiktatom?
nekem van 1 eladó.
rugalmasabb lesz vele a kocsi, meg nő egy kicsit a teljesítmény is. főleg nagyobb fodulaton jön ki, hamarabb leforog a motor.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22458 Dátum:
2012.12.07 péntek, 16:12:11 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.12.07 péntek, 15:50:56
nekem van 1 eladó.
rugalmasabb lesz vele a kocsi, meg nő egy kicsit a teljesítmény is. főleg nagyobb fodulaton jön ki, hamarabb leforog a motor.
és mennyi az annyi?
csak jó legyen mert az egr dugóval ráfaragtam nem olyan kellett mint amit itt a fórumtárstól vettem!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22459 Dátum:
2012.12.07 péntek, 16:18:50 »
Idézetet írta: madar89 - 2012.12.07 péntek, 16:12:11
és mennyi az annyi?
csak jó legyen mert az egr dugóval ráfaragtam nem olyan kellett mint amit itt a fórumtárstól vettem!
tutira passzol.
írtam privát üzenetet.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
chunkh asarurrasagh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22460 Dátum:
2012.12.07 péntek, 19:09:15 »
Gázolaj szűrőt mennyi kilométer közönként érdemes/kell cserélni?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22461 Dátum:
2012.12.07 péntek, 19:14:00 »
Idézetet írta: chunkh asarurrasagh - 2012.12.07 péntek, 19:09:15
Gázolaj szűrőt mennyi kilométer közönként érdemes/kell cserélni?
előírás szerint 60e-ként.Gyakorlatban meg ennél sűrűbben célszerű.Mondjuk minden második olajcserekor,még akkor is,ha sűrübben cserélsz olajat a gyári 20nál.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22462 Dátum:
2012.12.07 péntek, 19:15:03 »
Idézetet írta: chunkh asarurrasagh - 2012.12.07 péntek, 19:09:15
Gázolaj szűrőt mennyi kilométer közönként érdemes/kell cserélni?
ha rég volt akkor télire mindenképp. Sokan minden olajcserénél cserélik, én túlzásnak tartom, csak minden másodiknál cserélem. Az előírás 60 ezer, ha jól tudom. Bosch-t vegyél, a gyári is az, csak drágább.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22463 Dátum:
2012.12.07 péntek, 19:23:37 »
Idézetet írta: chunkh asarurrasagh - 2012.12.07 péntek, 19:09:15
Gázolaj szűrőt mennyi kilométer közönként érdemes/kell cserélni?
üdv.ha városban járkálsz vagy kannázol akkor érdemes max 20000-ként.ha pályázol és jo kuton tankolsz akkor max a duplája.max.
üdv.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22464 Dátum:
2012.12.07 péntek, 19:28:28 »
Idézetet írta: waver - 2012.12.07 péntek, 19:23:37
üdv.ha városban járkálsz vagy kannázol akkor érdemes max 20000-ként.ha pályázol és jo kuton tankolsz akkor max a duplája.max.
üdv.
Nekünk mindig 60ezrenként lett cserélve, aztán mégse omlott össze a világ
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22465 Dátum:
2012.12.07 péntek, 19:33:14 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.12.07 péntek, 19:28:28
Nekünk mindig 60ezrenként lett cserélve, aztán mégse omlott össze a világ
üdv.örülj neki.
a kisördög nem alszik.nehogy belefuss egyszer valami rossz üzemanyagba vagy szemétbe.
én nem véletlenül cserélet 5000ént légszüröt is.g.o. szüröt max 25-30 ezernél.
üdv.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22466 Dátum:
2012.12.07 péntek, 19:40:05 »
Idézetet írta: waver - 2012.12.07 péntek, 19:33:14
üdv.örülj neki.
a kisördög nem alszik.nehogy belefuss egyszer valami rossz üzemanyagba vagy szemétbe.
én nem véletlenül cserélet 5000ént légszüröt is.g.o. szüröt max 25-30 ezernél.
üdv.
Már mindegy lenne, legfeljebb szegény nyöglődő porlasztókat eutanáziával búcsúztatnánk elnyújtott szenvedés helyett
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22467 Dátum:
2012.12.07 péntek, 19:40:55 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.12.07 péntek, 19:40:05
Már mindegy lenne, legfeljebb szegény nyöglődő porlasztókat eutanáziával búcsúztatnánk elnyújtott szenvedés helyett
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22468 Dátum:
2012.12.07 péntek, 20:43:14 »
Idézetet írta: waver - 2012.12.07 péntek, 19:33:14
üdv.örülj neki.
a kisördög nem alszik.nehogy belefuss egyszer valami rossz üzemanyagba vagy szemétbe.
én nem véletlenül cserélet 5000ént légszüröt is.g.o. szüröt max 25-30 ezernél.
üdv.
Most igy, ahogy mondod elkezdtem rettegni.
Az asszony MKIII 2.2-esébe szigorúan 60ekm-kén volt go szürő cserélve és 20ekm-kén lég és olajszűrő cserélve. Szinte kivétel nélkül sima MOL gázolaj volt beletankolva és csak nem akar lenni semmi baja. Minden eredeti rajta igaz még csak 285ekm van benne
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22469 Dátum:
2012.12.07 péntek, 20:55:06 »
Idézetet írta: stealt - 2012.12.07 péntek, 20:43:14
Most igy, ahogy mondod elkezdtem rettegni.
Az asszony MKIII 2.2-esébe szigorúan 60ekm-kén volt go szürő cserélve és 20ekm-kén lég és olajszűrő cserélve. Szinte kivétel nélkül sima MOL gázolaj volt beletankolva és csak nem akar lenni semmi baja. Minden eredeti rajta igaz még csak 285ekm van benne
Ajj ajj...szerintem lassan kezdj gyűjteni mindenre...
Viccet félretéve...szintén. 20ezrenként olaj-levegő,60ezrenként goszűrő,sima dízel...
Az egyikben 270,a másikban 400ezer
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22470 Dátum:
2012.12.07 péntek, 21:03:22 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.12.07 péntek, 20:55:06
Ajj ajj...szerintem lassan kezdj gyűjteni mindenre...
Viccet félretéve...szintén. 20ezrenként olaj-levegő,60ezrenként goszűrő,sima dízel...
Az egyikben 270,a másikban 400ezer
szerintem ezen nem veszünk össze! minden tiszteletem.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22471 Dátum:
2012.12.07 péntek, 21:04:07 »
Idézetet írta: waver - 2012.12.07 péntek, 21:03:22
szerintem ezen nem veszünk össze! minden tiszteletem.
Én se akartam veszekedni
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22472 Dátum:
2012.12.07 péntek, 21:05:01 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.12.07 péntek, 20:55:06
Ajj ajj...szerintem lassan kezdj gyűjteni mindenre...
Viccet félretéve...szintén. 20ezrenként olaj-levegő,60ezrenként goszűrő,sima dízel...
Az egyikben 270,a másikban 400ezer
amugy mindenki akkor cserél mindent mikor akar...
én tudom hogy csak városi használatnál 7000 km nél kuka a légszürö mert konkrétan fekete a kosztol...
üdv.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22473 Dátum:
2012.12.07 péntek, 21:13:34 »
Idézetet írta: chunkh asarurrasagh - 2012.12.07 péntek, 19:09:15
Gázolaj szűrőt mennyi kilométer közönként érdemes/kell cserélni?
Nem baj, ha minden sima 20 ezres olajcserénél ezt is kicseréled...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22474 Dátum:
2012.12.07 péntek, 21:27:32 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.12.07 péntek, 20:55:06
Ajj ajj...szerintem lassan kezdj gyűjteni mindenre...
Viccet félretéve...szintén. 20ezrenként olaj-levegő,60ezrenként goszűrő,sima dízel...
Az egyikben 270,a másikban 400ezer
Pont ma voltam műszakiztatni, mert ugye sarjam anyja csak hajtja de forgalmira nem nézne rá.
A műszakira felkészítés annyiból állt, hogy befele menet azért megtankoltam mert persze a tank is üres volt úgy állt be a garázsba este
.
Még a saját diagnosztikát se eresztettem rá előtte mert se időm nem volt rá se szükségét nem éreztem.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22475 Dátum:
2012.12.07 péntek, 21:41:14 »
Idézetet írta: waver - 2012.12.07 péntek, 21:05:01
amugy mindenki akkor cserél mindent mikor akar...
én tudom hogy csak városi használatnál 7000 km nél kuka a légszürö mert konkrétan fekete a kosztol...
üdv.
F@sza lehet a levegő arrafelé
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22476 Dátum:
2012.12.07 péntek, 21:48:45 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.12.07 péntek, 21:41:14
F@sza lehet a levegő arrafelé
ne is mond...turják az utat mindehol.és konkrétan tele a levegö porral.amugy ha 20000nél cserélném kb 1 literrel biztos többet enne a kicsikém...
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22477 Dátum:
2012.12.08 szombat, 00:24:59 »
holnap kicserélem a termosztátot vagy mindkettőt még nemtudom! Ha megvan azért eltakarhatom egy kicsit a rácsot?
ja és tökmindegy hogy milyen fagyállót töltök rá ugye? mert én le nem engedem, ahhoz hidegvan meg mia fhaszér?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22478 Dátum:
2012.12.08 szombat, 07:39:06 »
...kanizsára ideért a hó.nem kicsit...
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22479 Dátum:
2012.12.08 szombat, 07:49:27 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.12.08 szombat, 00:24:59
holnap kicserélem a termosztátot vagy mindkettőt még nemtudom! Ha megvan azért eltakarhatom egy kicsit a rácsot?
ja és tökmindegy hogy milyen fagyállót töltök rá ugye? mert én le nem engedem, ahhoz hidegvan meg mia fhaszér?
a fagyálló jobb lenne a rózsaszin ami nem kezdi ki az alu alkatrészeket.
az eltakarás valamit segithet abban,hogy a motortérbe nem jut a motor köré annyi hideg levegö.a hütönél nem befolyásol semmit mivel ha nem nyit a termosztát nem kering a hütöben a melegfolyadék.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
zsozso68
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22480 Dátum:
2012.12.08 szombat, 07:58:15 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.12.08 szombat, 00:24:59
holnap kicserélem a termosztátot vagy mindkettőt még nemtudom! Ha megvan azért eltakarhatom egy kicsit a rácsot?
ja és tökmindegy hogy milyen fagyállót töltök rá ugye? mert én le nem engedem, ahhoz hidegvan meg mia fhaszér?
Én kb 1 hónapja cseréltem ki mind a két termosztátomat.Azóta rendesen beáll a víz mutatóm középre.elötte ki sem mozdult.A hűtőmet nem takartam el,de így is középen van a mutatóm ezekben a hidegekben is. A fagyállónak pirosnak kell lenni az alumotorokban nekem azt mondták.
Naplózva
2004/12 TDCI Ghia 115LE
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22481 Dátum:
2012.12.08 szombat, 08:07:08 »
Idézetet írta: zsozso68 - 2012.12.08 szombat, 07:58:15
Én kb 1 hónapja cseréltem ki mind a két termosztátomat.Azóta rendesen beáll a víz mutatóm középre.elötte ki sem mozdult.A hűtőmet nem takartam el,de így is középen van a mutatóm ezekben a hidegekben is. A fagyállónak pirosnak kell lenni az alumotorokban nekem azt mondták.
piros vagy rózsaszin,a lényeg egyröl beszélünk
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
egyuri
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22482 Dátum:
2012.12.08 szombat, 09:16:25 »
Sziasztok
Kellene egy kis segítség. Tegnap villogó izzításjelzővel indult a vas, és van egy P 1664 DTC-m. Újra indítottam és most megy normálisan. A neten csak annyit találtam hogy: P1664 is the Fuel Injection Pump, mi lehet pontosan?
Gondolom kezdhetek gyűjteni csúcsokra és szivatyúra:(
Most 293 000km van a gépben......
Naplózva
MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22483 Dátum:
2012.12.08 szombat, 09:22:48 »
Idézetet írta: egyuri - 2012.12.08 szombat, 09:16:25
Sziasztok
Kellene egy kis segítség. Tegnap villogó izzításjelzővel indult a vas, és van egy P 1664 DTC-m. Újra indítottam és most megy normálisan. A neten csak annyit találtam hogy: P1664 is the Fuel Injection Pump, mi lehet pontosan?
Gondolom kezdhetek gyűjteni csúcsokra és szivatyúra:(
Most 293 000km van a gépben......
Szia!
Előtte egy gázolajszűrő cserével próbálkozz meg, meg tankolj biztos helyen.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22484 Dátum:
2012.12.08 szombat, 09:23:40 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.12.07 péntek, 21:13:34
Nem baj, ha minden sima 20 ezres olajcserénél ezt is kicseréled...
AndyA
Persze-persze, de azért ezt meghagyjuk a paranoiásoknak, és mi csak 60 ezrenként cserélünk, mint eddig is
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22485 Dátum:
2012.12.08 szombat, 09:25:16 »
Szia!
Nem elsősorban! Nekem ugyan ez a kód volt, nekem kiment a magas nyomású szelep vezérlőm, szóval ha a nem tiltott le a kocsi, akkor az nem vészüzem!
Első körben mennék vele amíg megy, (kitörölném a kódot), és ennyi.
Második körben cserélj üzemanyag szűrőt, és alul a szűrőn engedd le a gázolajat, és nézd meg hogy van-e benne vas reszelék, ha igen, akkor számíts magas nyomású felújításra (kb 130 ezer), és egy körben pcsúcsok felújjítására (kb 200 e garival (filep diesel).
Ha nincs reszelék, akkor magasnyomású szelep csere is lehet, nekem az 35 volt munkadíjjal.
Nekem 300 ezer van a kocsimban, amiről tudok, most nekem is porlasztós lesz ismét, de még szivattyú cserém nem volt.
Ha és járj kénmentes üzemanyaggal, kevesebbet eszik, és nem megy el a szivattyúd..
Remélem segítettem.
Idézetet írta: egyuri - 2012.12.08 szombat, 09:16:25
Sziasztok
Kellene egy kis segítség. Tegnap villogó izzításjelzővel indult a vas, és van egy P 1664 DTC-m. Újra indítottam és most megy normálisan. A neten csak annyit találtam hogy: P1664 is the Fuel Injection Pump, mi lehet pontosan?
Gondolom kezdhetek gyűjteni csúcsokra és szivatyúra:(
Most 293 000km van a gépben......
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22486 Dátum:
2012.12.08 szombat, 09:27:16 »
Ez fizika, 15.000 egy olajcsere, utána az olaj elveszti kenőképességét, aki mást mond az reklám...
Én ilyenkor gázolajszűrőt is cserélek, ami 3400 huf, és sokat jelent!
Idézetet írta: Mad-V - 2012.12.08 szombat, 09:23:40
Persze-persze, de azért ezt meghagyjuk a paranoiásoknak, és mi csak 60 ezrenként cserélünk, mint eddig is
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22487 Dátum:
2012.12.08 szombat, 09:34:03 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.12.08 szombat, 09:27:16
Ez fizika, 15.000 egy olajcsere, utána az olaj elveszti kenőképességét, aki mást mond az reklám...
Én ilyenkor gázolajszűrőt is cserélek, ami 3400 huf, és sokat jelent!
Akkor tegyük ezt tisztába
20k az olajcsere periódus, nem 15, de szíved joga korábban cserélni. ( Ezt én is 15 ezrenként cserélem)
60K a gázolajszűrő csere intervalluma, de 15 ezrenként cserélni....hááát...és ha 3400forintért tudsz venni, akkor nekem is vegyél pls
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22488 Dátum:
2012.12.08 szombat, 09:38:43 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.12.08 szombat, 09:34:03
Akkor tegyük ezt tisztába
20k az olajcsere periódus, nem 15, de szíved joga korábban cserélni. ( Ezt én is 15 ezrenként cserélem)
60K a gázolajszűrő csere intervalluma, de 15 ezrenként cserélni....hááát...és ha 3400forintért tudsz venni, akkor nekem is vegyél pls
http://cromax.hu/130000000-szurok/130420000-szurok/130420126-gazolajszuro/3909-gazolaj-szuro-focus-1998-2005mondeo-2002-2007connect-2002-
itt van 4000Ft-ért...A minőség már más kérdés
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22489 Dátum:
2012.12.08 szombat, 09:46:26 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.12.08 szombat, 09:38:43
http://cromax.hu/130000000-szurok/130420000-szurok/130420126-gazolajszuro/3909-gazolaj-szuro-focus-1998-2005mondeo-2002-2007connect-2002-
itt van 4000Ft-ért...A minőség már más kérdés
És tényleg. Mondjuk a korábban taglalt okok miatt ebben csakis bosch/gyári jöhet szóba nálam, az meg ugye nem ennyibe kerül
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22490 Dátum:
2012.12.08 szombat, 10:03:26 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.12.08 szombat, 09:27:16
Ez fizika, 15.000 egy olajcsere, utána az olaj elveszti kenőképességét, aki mást mond az reklám...
Én ilyenkor gázolajszűrőt is cserélek, ami 3400 huf, és sokat jelent!
15ezer milyen km? 15ezer városi? 15ezer autópályázós? Nagyon nem mindegy. Én azt mondom, hogy a ford olaj nem veszti el 20ezer (autópályás) km után sem a kenőképességét. Honnan tudom? Mert nem egyszer volt már, hogy kicsúszott a kocsi a periódusból, és 22ezer km után lett cserélve az olaj. ~370ezer km van a motorban, és még nem kopott szanaszét, nem csapágyas, pedig minimum 18-19000 km-t mindig lement a gyári olajjal, amióta nálunk van (14 csereperiódus). Ez akkor reklám?
Városi használatban lehet, hogy nem árt gyakrabban cserélni, de ha az ember autópályán/országúton pakolja bele a km-eket, akkor teljesen ok a 20ezer.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22491 Dátum:
2012.12.08 szombat, 10:16:26 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.12.08 szombat, 10:03:26
15ezer milyen km? 15ezer városi? 15ezer autópályázós? Nagyon nem mindegy. Én azt mondom, hogy a ford olaj nem veszti el 20ezer (autópályás) km után sem a kenőképességét. Honnan tudom? Mert nem egyszer volt már, hogy kicsúszott a kocsi a periódusból, és 22ezer km után lett cserélve az olaj. ~370ezer km van a motorban, és még nem kopott szanaszét, nem csapágyas, pedig minimum 18-19000 km-t mindig lement a gyári olajjal, amióta nálunk van (14 csereperiódus). Ez akkor reklám?
Városi használatban lehet, hogy nem árt gyakrabban cserélni, de ha az ember autópályán/országúton pakolja bele a km-eket, akkor teljesen ok a 20ezer.
Ez is mindenki maga válogatja...Van aki 8-10ezer kmenként cserél olajat. Nekünk a régi Mondeo évente megy kb. 16-20ezret,így mindig nyáron cseréljük le az olajszűrőt,stb. Annak sincsen semmi baja,pedig van benne km rendesen,és nem 80al mentünk vele általában...
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22492 Dátum:
2012.12.08 szombat, 10:21:01 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.12.08 szombat, 10:16:26
Ez is mindenki maga válogatja...Van aki 8-10ezer kmenként cserél olajat. Nekünk a régi Mondeo évente megy kb. 16-20ezret,így mindig nyáron cseréljük le az olajszűrőt,stb. Annak sincsen semmi baja,pedig van benne km rendesen,és nem 80al mentünk vele általában...
Ha nem megy évente el annyit, amennyi a periódus, akkor semmi baj nincs a korai olajcserével, mert évente km függetlenül cserélni kell, de ha sokat megy, és nem városban, akkor szerintem felesleges pazarlás évente pl 3 helyett 5 alkalommal cserélni.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22493 Dátum:
2012.12.08 szombat, 10:26:53 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.12.08 szombat, 09:27:16
Ez fizika, 15.000 egy olajcsere, utána az olaj elveszti kenőképességét, aki mást mond az reklám...
Én ilyenkor gázolajszűrőt is cserélek, ami 3400 huf, és sokat jelent!
Nem akarlak elszomorítani de nem fizika hanem inkább kémia kis mértékben meg tribiologia. A szintetikus kenőolaj meg semmit nem veszít a kenőképességéből olajcsere után. Ha nincs extrém igénybevételnek kitéve (magas hőfok pl sivatag vagy Forma 1) akkor bőven 300ekm felett lenne a futásteljesítménye. Amiért mégis rövid a csere periodus, annak az oka az elszennyeződés. De felőlem akkor cserélsz olajat amikor akarsz, hidd el az ha áttételesen is de nekem csak jó.
Viszont ha 3400Ft-os szűrőt raksz be akkor az nem gyári vagy nem bosch aminek tényleg megvan a szűrőképessége, e nélkül hamarabb fog tönkre menni a befecskendező rendszered.
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22494 Dátum:
2012.12.08 szombat, 10:46:55 »
Tisztelt Fórumtársak!
Maximálisan egyetértek Stealt Fórumtárssal. Az olaj önmagában szennyező anyagok jelenléte nélkűl, nagyon hosszú ideig képes megőrizni kenő képességét viszkózitását stb...stb. A diesel gépeknél azonban, igen jelentős a szilárd anyagokkal történő szennyeződés. Pl koksz, korom, mikro, és nano, méretü fém hordalék. Ezen anyagok megjelenése az olajban, teszi szükségessé a rendszeres olaj, és szűrő cserét. A korszerű motorok hőterhelése is, egyre nagyobb értékeket mutat, ami szintén kedvezőtlenül befolyásolja a kenő olajok alap tulajdonságait. Szumma szummárum aki 10-15 ezer km-ént cseréli az olajat az nyugodt lehet a motor üzemi körűlményei miatt. A friss olaj mindig jót tesz a motornak, csak ez manapság egyre jobban pénz kérdés. Én hosszú évek óta, 10 ezer km-ént cserélem az összes szűrőt és az olajat. A motor olaj amit használok, a gyári Ford Formula 5w30. Az olaj és gázolaj szűrő is eredeti gyári. A többi után gyártott. Eddig nem bántam meg.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.12.08 szombat, 13:49:15 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
sivatagihal
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22495 Dátum:
2012.12.08 szombat, 12:37:49 »
Sziasztok!
Oktober végén vásároltam egy MK3-as 2.2 TDci-t (150.000km-el) első tulaj, ráadásul ismerős.
Három nap mulva nem indult, EGR szelep (elektromos:130.000 pénz).
Tegnap olaj csere (összes szűrő) , ma reggel indul,majd alapjáraton lefulladt,töbett nem indult.
Hála égnek szombat van senki nem dolgozik (Sopron).
Van esetleg ötletetek mit nézzek meg.
Köszönettel
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22496 Dátum:
2012.12.08 szombat, 12:45:09 »
Idézetet írta: sivatagihal - 2012.12.08 szombat, 12:37:49
Sziasztok!
Oktober végén vásároltam egy MK3-as 2.2 TDci-t (150.000km-el) első tulaj, ráadásul ismerős.
Három nap mulva nem indult, EGR szelep (elektromos:130.000 pénz).
Tegnap olaj csere (összes szűrő) , ma reggel indul,majd alapjáraton lefulladt,töbett nem indult.
Hála égnek szombat van senki nem dolgozik (Sopron).
Van esetleg ötletetek mit nézzek meg.
Köszönettel
Előtte hibalámpa volt valami? Az EGR szelepnek az árát írtad csak azt nem hogy ki is cserélted-e? , tehát cserélve lett vagy csak tisztítva? Ha csak tisztítva akkor nem csodálkozom. Ha az összes szűrőben bele gondolod a gázolajszűrőt is akkor nem felejtetted el feltölteni gázolajjal az új a gázolaj szűrőt? Ha kinnt állt a kocsi 5-6 indítózás után lemerül az akksi.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22497 Dátum:
2012.12.08 szombat, 12:54:28 »
Idézetet írta: sivatagihal - 2012.12.08 szombat, 12:37:49
Sziasztok!
Oktober végén vásároltam egy MK3-as 2.2 TDci-t (150.000km-el) első tulaj, ráadásul ismerős.
Három nap mulva nem indult, EGR szelep (elektromos:130.000 pénz).
Tegnap olaj csere (összes szűrő) , ma reggel indul,majd alapjáraton lefulladt,töbett nem indult.
Hála égnek szombat van senki nem dolgozik (Sopron).
Van esetleg ötletetek mit nézzek meg.
Köszönettel
Gázoljaszűrő lett cserélve? Mert akkor ott lesz a bibi...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
sivatagihal
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22498 Dátum:
2012.12.08 szombat, 12:59:49 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.12.08 szombat, 12:54:28
Gázoljaszűrő lett cserélve? Mert akkor ott lesz a bibi...
EGR szelep cserélve lett. Az olajat és a szűrőket szerelő cserélte, onnan még haza jöttem az autóval.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22499 Dátum:
2012.12.08 szombat, 13:10:55 »
Idézetet írta: coboy - 2012.12.08 szombat, 07:49:27
a fagyálló jobb lenne a rózsaszin ami nem kezdi ki az alu alkatrészeket.
az eltakarás valamit segithet abban,hogy a motortérbe nem jut a motor köré annyi hideg levegö.a hütönél nem befolyásol semmit mivel ha nem nyit a termosztát nem kering a hütöben a melegfolyadék.
na akkor majd jövőhéten! ma 8eFt-ért akartak adni a cromaxban termoszt...mondtam inkább megvárom az olcsóbbat, kell a tökömnek a ford ennyiért
amúgy ma meg -4'C szakad a hó, mentem vagy 60km/h-val 5.-ben aztán a közepén túlment a vízhőfok mutató
valami nem oké a kocsival, mert utána meg megint lement a mutató teljesen...na mindegy igazából autópályázva 150el még beáll középre, csak kicsit későn van fűtésem annyi a gondom!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Oldalak:
1
...
443
444
445
446
447
448
449
[
450
]
451
452
453
454
455
456
457
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ