Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:29:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 443 444 445 446 447 448 449 [450] 451 452 453 454 455 456 457 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14622402 alkalommal)
0 Felhasználó és 80 vendég van a témában
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #22450 Dátum: 2012.12.07 péntek, 11:29:43 »

Ezt én sem szeretem, hogy önállóskodik, mert nem tudhatja, hogy kell-e fűteni az ablakot, párás-jeges-e egyáltalán. Majd én bekapcsolom, ha akarom...

AndyA
Nálam rajta van a hátsón a kieg. fűtés is, ami nem baj, de az elsővel együtt nem egészséges működtetni, ha nem akarom szegény generátor korai halálát.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22451 Dátum: 2012.12.07 péntek, 11:53:24 »

üdv mindenki.
http://www.youtube.com/watch?v=gMm9x4vjzOc
egy kérdés.hogy lehet ilyen hangot varázsolni a tdci-be? Smiley
még egy kérdés.van valami kod amivel ki lehet törölni hogy 0 foknál magátol bekepcsoljon a hátso ablakfütés magátol?mert ugy szeretném ha én tudnám kapcsolni minuszban is...
üdv.

Ez már nem divat.  Wink wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #22452 Dátum: 2012.12.07 péntek, 12:19:35 »

üdv mindenki.
http://www.youtube.com/watch?v=gMm9x4vjzOc
egy kérdés.hogy lehet ilyen hangot varázsolni a tdci-be? Smiley
még egy kérdés.van valami kod amivel ki lehet törölni hogy 0 foknál magátol bekepcsoljon a hátso ablakfütés magátol?mert ugy szeretném ha én tudnám kapcsolni minuszban is...
üdv.
csak üres kipuff rendszer kell hozzá, meg eu4-es motor
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
waver
Vendég
« Új hozzászólás #22453 Dátum: 2012.12.07 péntek, 12:47:04 »

Ez már nem divat.  Wink wave

üdv.
lehet nem divat de nekem akkor is tetszik Smiley akkor ez az enyémbe nem megvalosithato? de gondolom direkt szürcsi is kell hozzá nem? vagy csak a kipuffot kell kipucolni?
másik.
multkor olvastam hogy a gázoljahoz kevenek sokan 2T olajat hogy legyen kenése a polasztonak és csendesebb legyen.de bennem felvet dolgokat.nem okoz lerakodást ez a hengerben vagy a trutyizza össze a porlasztot?elég rendesen a gázolajjal együtt?mert mégiscsak hivatalosan nem odavalo ez az olaj...
üdv.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #22454 Dátum: 2012.12.07 péntek, 13:35:58 »

üdv.
lehet nem divat de nekem akkor is tetszik Smiley akkor ez az enyémbe nem megvalosithato? de gondolom direkt szürcsi is kell hozzá nem? vagy csak a kipuffot kell kipucolni?
másik.
multkor olvastam hogy a gázoljahoz kevenek sokan 2T olajat hogy legyen kenése a polasztonak és csendesebb legyen.de bennem felvet dolgokat.nem okoz lerakodást ez a hengerben vagy a trutyizza össze a porlasztot?elég rendesen a gázolajjal együtt?mert mégiscsak hivatalosan nem odavalo ez az olaj...
üdv.
nem tutyi az.. jóféle síkosító!
toljad bele, ha jót akarsz  eljen
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #22455 Dátum: 2012.12.07 péntek, 13:51:39 »

üdv.
lehet nem divat de nekem akkor is tetszik Smiley akkor ez az enyémbe nem megvalosithato? de gondolom direkt szürcsi is kell hozzá nem? vagy csak a kipuffot kell kipucolni?
másik.
multkor olvastam hogy a gázoljahoz kevenek sokan 2T olajat hogy legyen kenése a polasztonak és csendesebb legyen.de bennem felvet dolgokat.nem okoz lerakodást ez a hengerben vagy a trutyizza össze a porlasztot?elég rendesen a gázolajjal együtt?mert mégiscsak hivatalosan nem odavalo ez az olaj...
üdv.

Dízel adagolókban és hasonlókban járatos ismerős szerint "még nem bizonyították be, hogy ártana a motornak". Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #22456 Dátum: 2012.12.07 péntek, 15:45:26 »

üdv!
a katalizátor iktatót honnan tudok szerválni valaki foglalkozik vele itt a fórumon?
milyen hatása lesz az autóra ha kiiktatom?
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #22457 Dátum: 2012.12.07 péntek, 15:50:56 »

üdv!
a katalizátor iktatót honnan tudok szerválni valaki foglalkozik vele itt a fórumon?
milyen hatása lesz az autóra ha kiiktatom?
nekem van 1 eladó.

rugalmasabb lesz vele a kocsi, meg nő egy kicsit a teljesítmény is. főleg nagyobb fodulaton jön ki, hamarabb leforog a motor.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #22458 Dátum: 2012.12.07 péntek, 16:12:11 »

nekem van 1 eladó.

rugalmasabb lesz vele a kocsi, meg nő egy kicsit a teljesítmény is. főleg nagyobb fodulaton jön ki, hamarabb leforog a motor.
és mennyi az annyi?
csak jó legyen mert az egr dugóval ráfaragtam nem olyan kellett mint amit itt a fórumtárstól vettem!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #22459 Dátum: 2012.12.07 péntek, 16:18:50 »

és mennyi az annyi?
csak jó legyen mert az egr dugóval ráfaragtam nem olyan kellett mint amit itt a fórumtárstól vettem!
tutira passzol.

írtam privát üzenetet.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
chunkh asarurrasagh
Vendég
« Új hozzászólás #22460 Dátum: 2012.12.07 péntek, 19:09:15 »


Gázolaj szűrőt mennyi kilométer közönként érdemes/kell cserélni?  help  worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #22461 Dátum: 2012.12.07 péntek, 19:14:00 »

Gázolaj szűrőt mennyi kilométer közönként érdemes/kell cserélni?  help  worship
előírás szerint 60e-ként.Gyakorlatban meg ennél sűrűbben célszerű.Mondjuk minden második olajcserekor,még akkor is,ha sűrübben cserélsz olajat a gyári 20nál.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22462 Dátum: 2012.12.07 péntek, 19:15:03 »

Gázolaj szűrőt mennyi kilométer közönként érdemes/kell cserélni?  help  worship
ha rég volt akkor télire mindenképp.  Sokan minden olajcserénél cserélik, én túlzásnak tartom, csak minden másodiknál cserélem. Az előírás 60 ezer, ha jól tudom.  Bosch-t vegyél, a gyári is az, csak drágább.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
waver
Vendég
« Új hozzászólás #22463 Dátum: 2012.12.07 péntek, 19:23:37 »

Gázolaj szűrőt mennyi kilométer közönként érdemes/kell cserélni?  help  worship

üdv.ha városban járkálsz vagy kannázol akkor érdemes max 20000-ként.ha pályázol és jo kuton tankolsz akkor max a duplája.max.
üdv.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #22464 Dátum: 2012.12.07 péntek, 19:28:28 »

üdv.ha városban járkálsz vagy kannázol akkor érdemes max 20000-ként.ha pályázol és jo kuton tankolsz akkor max a duplája.max.
üdv.

Nekünk mindig 60ezrenként lett cserélve, aztán mégse omlott össze a világ  beka3
Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #22465 Dátum: 2012.12.07 péntek, 19:33:14 »

Nekünk mindig 60ezrenként lett cserélve, aztán mégse omlott össze a világ  beka3

üdv.örülj neki. Smiley a kisördög nem alszik.nehogy belefuss egyszer valami rossz üzemanyagba vagy szemétbe. Smiley én nem véletlenül cserélet 5000ént légszüröt is.g.o. szüröt max 25-30 ezernél.
üdv.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #22466 Dátum: 2012.12.07 péntek, 19:40:05 »

üdv.örülj neki. Smiley a kisördög nem alszik.nehogy belefuss egyszer valami rossz üzemanyagba vagy szemétbe. Smiley én nem véletlenül cserélet 5000ént légszüröt is.g.o. szüröt max 25-30 ezernél.
üdv.

Már mindegy lenne, legfeljebb szegény nyöglődő porlasztókat eutanáziával búcsúztatnánk elnyújtott szenvedés helyett  vigyor3
Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #22467 Dátum: 2012.12.07 péntek, 19:40:55 »

Már mindegy lenne, legfeljebb szegény nyöglődő porlasztókat eutanáziával búcsúztatnánk elnyújtott szenvedés helyett  vigyor3

 worship worship worship
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #22468 Dátum: 2012.12.07 péntek, 20:43:14 »

üdv.örülj neki. Smiley a kisördög nem alszik.nehogy belefuss egyszer valami rossz üzemanyagba vagy szemétbe. Smiley én nem véletlenül cserélet 5000ént légszüröt is.g.o. szüröt max 25-30 ezernél.
üdv.
Most igy, ahogy mondod elkezdtem rettegni.  Roll Eyes Az asszony MKIII 2.2-esébe szigorúan 60ekm-kén volt go szürő cserélve és 20ekm-kén lég és olajszűrő cserélve. Szinte kivétel nélkül sima MOL gázolaj volt beletankolva és csak nem akar lenni semmi baja. Minden eredeti rajta igaz még csak 285ekm van benne  nyes
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #22469 Dátum: 2012.12.07 péntek, 20:55:06 »

Most igy, ahogy mondod elkezdtem rettegni.  Roll Eyes Az asszony MKIII 2.2-esébe szigorúan 60ekm-kén volt go szürő cserélve és 20ekm-kén lég és olajszűrő cserélve. Szinte kivétel nélkül sima MOL gázolaj volt beletankolva és csak nem akar lenni semmi baja. Minden eredeti rajta igaz még csak 285ekm van benne  nyes

Ajj ajj...szerintem lassan kezdj gyűjteni mindenre... eplus2 Viccet félretéve...szintén. 20ezrenként olaj-levegő,60ezrenként goszűrő,sima dízel...Smiley Az egyikben 270,a másikban 400ezer Smiley
Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #22470 Dátum: 2012.12.07 péntek, 21:03:22 »

Ajj ajj...szerintem lassan kezdj gyűjteni mindenre... eplus2 Viccet félretéve...szintén. 20ezrenként olaj-levegő,60ezrenként goszűrő,sima dízel...Smiley Az egyikben 270,a másikban 400ezer Smiley

szerintem ezen nem veszünk össze! minden tiszteletem.  worship worship
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #22471 Dátum: 2012.12.07 péntek, 21:04:07 »

szerintem ezen nem veszünk össze! minden tiszteletem.  worship worship

Én se akartam veszekedni Smiley  worship worship
Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #22472 Dátum: 2012.12.07 péntek, 21:05:01 »

Ajj ajj...szerintem lassan kezdj gyűjteni mindenre... eplus2 Viccet félretéve...szintén. 20ezrenként olaj-levegő,60ezrenként goszűrő,sima dízel...Smiley Az egyikben 270,a másikban 400ezer Smiley

amugy mindenki akkor cserél mindent mikor akar... Smiley én tudom hogy csak városi használatnál 7000 km nél kuka a légszürö mert konkrétan fekete a kosztol...
üdv.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #22473 Dátum: 2012.12.07 péntek, 21:13:34 »

Gázolaj szűrőt mennyi kilométer közönként érdemes/kell cserélni?  help  worship

Nem baj, ha minden sima 20 ezres olajcserénél ezt is kicseréled...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #22474 Dátum: 2012.12.07 péntek, 21:27:32 »

Ajj ajj...szerintem lassan kezdj gyűjteni mindenre... eplus2 Viccet félretéve...szintén. 20ezrenként olaj-levegő,60ezrenként goszűrő,sima dízel...Smiley Az egyikben 270,a másikban 400ezer Smiley
Pont ma voltam műszakiztatni, mert ugye sarjam anyja csak hajtja de forgalmira nem nézne rá.   falbav  A műszakira felkészítés annyiból állt, hogy befele menet azért megtankoltam mert persze a tank is üres volt úgy állt be a garázsba este  Angry .
Még a saját diagnosztikát se eresztettem rá előtte mert se időm nem volt rá se szükségét nem éreztem.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #22475 Dátum: 2012.12.07 péntek, 21:41:14 »

amugy mindenki akkor cserél mindent mikor akar... Smiley én tudom hogy csak városi használatnál 7000 km nél kuka a légszürö mert konkrétan fekete a kosztol...
üdv.

F@sza lehet a levegő arrafelé  eljen
Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #22476 Dátum: 2012.12.07 péntek, 21:48:45 »

F@sza lehet a levegő arrafelé  eljen

ne is mond...turják az utat mindehol.és konkrétan tele a levegö porral.amugy ha 20000nél cserélném kb 1 literrel biztos többet enne a kicsikém... Smiley
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #22477 Dátum: 2012.12.08 szombat, 00:24:59 »

holnap kicserélem a termosztátot vagy mindkettőt még nemtudom! Ha megvan azért eltakarhatom egy kicsit a rácsot?

ja és tökmindegy hogy milyen fagyállót töltök rá ugye? mert én le nem engedem, ahhoz hidegvan meg mia fhaszér?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


waver
Vendég
« Új hozzászólás #22478 Dátum: 2012.12.08 szombat, 07:39:06 »

...kanizsára ideért a hó.nem kicsit... Sad
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #22479 Dátum: 2012.12.08 szombat, 07:49:27 »

holnap kicserélem a termosztátot vagy mindkettőt még nemtudom! Ha megvan azért eltakarhatom egy kicsit a rácsot?

ja és tökmindegy hogy milyen fagyállót töltök rá ugye? mert én le nem engedem, ahhoz hidegvan meg mia fhaszér?
a fagyálló jobb lenne a rózsaszin ami nem kezdi ki az alu alkatrészeket.
az eltakarás valamit segithet abban,hogy a motortérbe nem jut a motor köré annyi hideg levegö.a hütönél nem befolyásol semmit mivel ha nem nyit a termosztát nem kering a hütöben a melegfolyadék.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
zsozso68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #22480 Dátum: 2012.12.08 szombat, 07:58:15 »

holnap kicserélem a termosztátot vagy mindkettőt még nemtudom! Ha megvan azért eltakarhatom egy kicsit a rácsot?

ja és tökmindegy hogy milyen fagyállót töltök rá ugye? mert én le nem engedem, ahhoz hidegvan meg mia fhaszér?
                                                                                                                                                                                                                    Én kb 1 hónapja cseréltem ki mind a két termosztátomat.Azóta rendesen beáll a víz mutatóm középre.elötte ki sem mozdult.A hűtőmet nem takartam el,de így is középen van a mutatóm ezekben a hidegekben is. A fagyállónak pirosnak kell lenni az alumotorokban nekem azt mondták.                                                                                                                                                             
Naplózva

2004/12 TDCI Ghia 115LE
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #22481 Dátum: 2012.12.08 szombat, 08:07:08 »

                                                                                                                                                                                                                    Én kb 1 hónapja cseréltem ki mind a két termosztátomat.Azóta rendesen beáll a víz mutatóm középre.elötte ki sem mozdult.A hűtőmet nem takartam el,de így is középen van a mutatóm ezekben a hidegekben is. A fagyállónak pirosnak kell lenni az alumotorokban nekem azt mondták.                                                                                                                                                             
piros vagy rózsaszin,a lényeg egyröl beszélünk  integet2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
egyuri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #22482 Dátum: 2012.12.08 szombat, 09:16:25 »

Sziasztok

Kellene egy kis segítség. Tegnap villogó izzításjelzővel indult a vas, és van egy P 1664 DTC-m. Újra indítottam és most megy normálisan. A neten csak annyit találtam hogy: P1664 is the Fuel Injection Pump, mi lehet pontosan?
Gondolom kezdhetek gyűjteni csúcsokra és szivatyúra:(
Most 293 000km van a gépben......
Naplózva

MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #22483 Dátum: 2012.12.08 szombat, 09:22:48 »

Sziasztok

Kellene egy kis segítség. Tegnap villogó izzításjelzővel indult a vas, és van egy P 1664 DTC-m. Újra indítottam és most megy normálisan. A neten csak annyit találtam hogy: P1664 is the Fuel Injection Pump, mi lehet pontosan?
Gondolom kezdhetek gyűjteni csúcsokra és szivatyúra:(
Most 293 000km van a gépben......
Szia!

Előtte egy gázolajszűrő cserével próbálkozz meg, meg tankolj biztos helyen.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #22484 Dátum: 2012.12.08 szombat, 09:23:40 »

Nem baj, ha minden sima 20 ezres olajcserénél ezt is kicseréled...

AndyA

Persze-persze, de azért ezt meghagyjuk a paranoiásoknak, és mi csak 60 ezrenként cserélünk, mint eddig is  eplus2
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22485 Dátum: 2012.12.08 szombat, 09:25:16 »

Szia!

Nem elsősorban! Nekem ugyan ez a kód volt, nekem kiment a magas nyomású szelep vezérlőm, szóval ha a nem tiltott le a kocsi, akkor az nem vészüzem!

Első körben mennék vele amíg megy, (kitörölném a kódot), és ennyi.
Második körben cserélj üzemanyag szűrőt, és alul a szűrőn engedd le a gázolajat, és nézd meg hogy van-e benne vas reszelék, ha igen, akkor számíts magas nyomású felújításra (kb 130 ezer), és egy körben pcsúcsok felújjítására (kb 200 e garival  (filep diesel).

Ha nincs reszelék, akkor magasnyomású szelep csere is lehet, nekem az 35 volt munkadíjjal.
Nekem 300 ezer van a kocsimban, amiről tudok, most nekem is porlasztós lesz ismét, de még szivattyú cserém nem volt.
Ha és járj kénmentes üzemanyaggal, kevesebbet eszik, és nem megy el a szivattyúd..
Remélem segítettem.

Smiley


Sziasztok

Kellene egy kis segítség. Tegnap villogó izzításjelzővel indult a vas, és van egy P 1664 DTC-m. Újra indítottam és most megy normálisan. A neten csak annyit találtam hogy: P1664 is the Fuel Injection Pump, mi lehet pontosan?
Gondolom kezdhetek gyűjteni csúcsokra és szivatyúra:(
Most 293 000km van a gépben......
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22486 Dátum: 2012.12.08 szombat, 09:27:16 »

Ez fizika, 15.000 egy olajcsere, utána az olaj elveszti kenőképességét, aki mást mond az reklám...
Én ilyenkor gázolajszűrőt is cserélek, ami 3400 huf, és sokat jelent!
Smiley

Persze-persze, de azért ezt meghagyjuk a paranoiásoknak, és mi csak 60 ezrenként cserélünk, mint eddig is  eplus2
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #22487 Dátum: 2012.12.08 szombat, 09:34:03 »

Ez fizika, 15.000 egy olajcsere, utána az olaj elveszti kenőképességét, aki mást mond az reklám...
Én ilyenkor gázolajszűrőt is cserélek, ami 3400 huf, és sokat jelent!
Smiley

Akkor tegyük ezt tisztába Smiley

20k az olajcsere periódus, nem 15, de szíved joga korábban cserélni. ( Ezt én is 15 ezrenként cserélem)
60K a gázolajszűrő csere intervalluma, de 15 ezrenként cserélni....hááát...és ha 3400forintért tudsz venni, akkor nekem is vegyél pls  Wink
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #22488 Dátum: 2012.12.08 szombat, 09:38:43 »

Akkor tegyük ezt tisztába Smiley

20k az olajcsere periódus, nem 15, de szíved joga korábban cserélni. ( Ezt én is 15 ezrenként cserélem)
60K a gázolajszűrő csere intervalluma, de 15 ezrenként cserélni....hááát...és ha 3400forintért tudsz venni, akkor nekem is vegyél pls  Wink

http://cromax.hu/130000000-szurok/130420000-szurok/130420126-gazolajszuro/3909-gazolaj-szuro-focus-1998-2005mondeo-2002-2007connect-2002-

itt van 4000Ft-ért...A minőség már más kérdés  eplus2
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #22489 Dátum: 2012.12.08 szombat, 09:46:26 »


És tényleg. Mondjuk a korábban taglalt okok miatt ebben csakis bosch/gyári jöhet szóba nálam, az meg ugye nem ennyibe kerül Smiley
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #22490 Dátum: 2012.12.08 szombat, 10:03:26 »

Ez fizika, 15.000 egy olajcsere, utána az olaj elveszti kenőképességét, aki mást mond az reklám...
Én ilyenkor gázolajszűrőt is cserélek, ami 3400 huf, és sokat jelent!
Smiley


15ezer milyen km? 15ezer városi? 15ezer autópályázós? Nagyon nem mindegy. Én azt mondom, hogy a ford olaj nem veszti el 20ezer (autópályás) km után sem a kenőképességét. Honnan tudom? Mert nem egyszer volt már, hogy kicsúszott a kocsi a periódusból, és 22ezer km után lett cserélve az olaj. ~370ezer km van a motorban, és még nem kopott szanaszét, nem csapágyas, pedig minimum 18-19000 km-t mindig lement a gyári olajjal, amióta nálunk van (14 csereperiódus). Ez akkor reklám?

Városi használatban lehet, hogy nem árt gyakrabban cserélni, de ha az ember autópályán/országúton pakolja bele a km-eket, akkor teljesen ok a 20ezer.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #22491 Dátum: 2012.12.08 szombat, 10:16:26 »

15ezer milyen km? 15ezer városi? 15ezer autópályázós? Nagyon nem mindegy. Én azt mondom, hogy a ford olaj nem veszti el 20ezer (autópályás) km után sem a kenőképességét. Honnan tudom? Mert nem egyszer volt már, hogy kicsúszott a kocsi a periódusból, és 22ezer km után lett cserélve az olaj. ~370ezer km van a motorban, és még nem kopott szanaszét, nem csapágyas, pedig minimum 18-19000 km-t mindig lement a gyári olajjal, amióta nálunk van (14 csereperiódus). Ez akkor reklám?

Városi használatban lehet, hogy nem árt gyakrabban cserélni, de ha az ember autópályán/országúton pakolja bele a km-eket, akkor teljesen ok a 20ezer.

Ez is mindenki maga válogatja...Van aki 8-10ezer kmenként cserél olajat. Nekünk a régi Mondeo évente megy kb. 16-20ezret,így mindig nyáron cseréljük le az olajszűrőt,stb. Annak sincsen semmi baja,pedig van benne km rendesen,és nem 80al mentünk vele általában... integet2
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #22492 Dátum: 2012.12.08 szombat, 10:21:01 »

Ez is mindenki maga válogatja...Van aki 8-10ezer kmenként cserél olajat. Nekünk a régi Mondeo évente megy kb. 16-20ezret,így mindig nyáron cseréljük le az olajszűrőt,stb. Annak sincsen semmi baja,pedig van benne km rendesen,és nem 80al mentünk vele általában... integet2

Ha nem megy évente el annyit, amennyi a periódus, akkor semmi baj nincs a korai olajcserével, mert évente km függetlenül cserélni kell, de ha sokat megy, és nem városban, akkor szerintem felesleges pazarlás évente pl 3 helyett 5 alkalommal cserélni.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #22493 Dátum: 2012.12.08 szombat, 10:26:53 »

Ez fizika, 15.000 egy olajcsere, utána az olaj elveszti kenőképességét, aki mást mond az reklám...
Én ilyenkor gázolajszűrőt is cserélek, ami 3400 huf, és sokat jelent!
Smiley

Nem akarlak elszomorítani de nem fizika hanem inkább kémia kis mértékben meg tribiologia. A szintetikus kenőolaj meg semmit nem veszít a kenőképességéből olajcsere után. Ha nincs extrém igénybevételnek kitéve (magas hőfok pl sivatag vagy Forma 1) akkor bőven 300ekm felett lenne a futásteljesítménye. Amiért mégis rövid a csere periodus, annak az oka az elszennyeződés. De felőlem akkor cserélsz olajat amikor akarsz, hidd el az ha áttételesen is de nekem csak jó.  Wink

Viszont ha 3400Ft-os szűrőt raksz be akkor az nem gyári vagy nem bosch aminek tényleg megvan a szűrőképessége, e nélkül hamarabb fog tönkre menni a befecskendező rendszered.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #22494 Dátum: 2012.12.08 szombat, 10:46:55 »

Tisztelt Fórumtársak!
Maximálisan egyetértek Stealt Fórumtárssal. Az olaj önmagában szennyező anyagok jelenléte nélkűl, nagyon hosszú ideig képes megőrizni kenő képességét viszkózitását stb...stb. A diesel gépeknél azonban, igen jelentős a szilárd anyagokkal történő szennyeződés. Pl koksz, korom, mikro, és nano, méretü fém hordalék. Ezen anyagok megjelenése az olajban, teszi szükségessé a rendszeres olaj, és szűrő cserét. A korszerű motorok hőterhelése is, egyre nagyobb értékeket mutat, ami szintén kedvezőtlenül befolyásolja a kenő olajok alap tulajdonságait. Szumma szummárum aki 10-15 ezer km-ént cseréli az olajat az nyugodt lehet a motor üzemi körűlményei miatt. A friss olaj mindig jót tesz a motornak, csak ez manapság egyre jobban pénz kérdés. Én hosszú évek óta, 10 ezer km-ént cserélem az összes szűrőt és az olajat. A motor olaj amit használok, a gyári Ford Formula 5w30. Az olaj és gázolaj szűrő is eredeti gyári. A többi után gyártott. Eddig nem bántam meg. wave
Tisztelettel László! worship  
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.08 szombat, 13:49:15 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
sivatagihal
Vendég
« Új hozzászólás #22495 Dátum: 2012.12.08 szombat, 12:37:49 »

Sziasztok!
Oktober  végén vásároltam egy MK3-as 2.2 TDci-t (150.000km-el) első tulaj, ráadásul ismerős.
Három nap mulva nem indult, EGR szelep (elektromos:130.000 pénz).
Tegnap olaj csere (összes szűrő) , ma reggel  indul,majd alapjáraton lefulladt,töbett nem indult.
Hála égnek szombat van senki nem dolgozik (Sopron).
Van esetleg ötletetek mit nézzek meg.

Köszönettel
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #22496 Dátum: 2012.12.08 szombat, 12:45:09 »

Sziasztok!
Oktober  végén vásároltam egy MK3-as 2.2 TDci-t (150.000km-el) első tulaj, ráadásul ismerős.
Három nap mulva nem indult, EGR szelep (elektromos:130.000 pénz).
Tegnap olaj csere (összes szűrő) , ma reggel  indul,majd alapjáraton lefulladt,töbett nem indult.
Hála égnek szombat van senki nem dolgozik (Sopron).
Van esetleg ötletetek mit nézzek meg.

Köszönettel
Előtte hibalámpa volt valami? Az EGR szelepnek az árát írtad csak azt nem hogy ki is cserélted-e? , tehát cserélve lett vagy csak tisztítva? Ha csak tisztítva akkor nem csodálkozom. Ha az összes szűrőben bele gondolod a gázolajszűrőt is akkor nem felejtetted el feltölteni gázolajjal az új a gázolaj szűrőt? Ha kinnt állt a kocsi 5-6 indítózás után lemerül az akksi.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #22497 Dátum: 2012.12.08 szombat, 12:54:28 »

Sziasztok!
Oktober  végén vásároltam egy MK3-as 2.2 TDci-t (150.000km-el) első tulaj, ráadásul ismerős.
Három nap mulva nem indult, EGR szelep (elektromos:130.000 pénz).
Tegnap olaj csere (összes szűrő) , ma reggel  indul,majd alapjáraton lefulladt,töbett nem indult.
Hála égnek szombat van senki nem dolgozik (Sopron).
Van esetleg ötletetek mit nézzek meg.

Köszönettel

Gázoljaszűrő lett cserélve? Mert akkor ott lesz a bibi...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
sivatagihal
Vendég
« Új hozzászólás #22498 Dátum: 2012.12.08 szombat, 12:59:49 »

Gázoljaszűrő lett cserélve? Mert akkor ott lesz a bibi...

EGR szelep cserélve lett. Az olajat és a szűrőket szerelő cserélte, onnan még haza jöttem az autóval.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #22499 Dátum: 2012.12.08 szombat, 13:10:55 »

a fagyálló jobb lenne a rózsaszin ami nem kezdi ki az alu alkatrészeket.
az eltakarás valamit segithet abban,hogy a motortérbe nem jut a motor köré annyi hideg levegö.a hütönél nem befolyásol semmit mivel ha nem nyit a termosztát nem kering a hütöben a melegfolyadék.
na akkor majd jövőhéten! ma 8eFt-ért akartak adni a cromaxban termoszt...mondtam inkább megvárom az olcsóbbat, kell a tökömnek a ford ennyiért  vigyor3
amúgy ma meg -4'C szakad a hó, mentem vagy 60km/h-val 5.-ben aztán a közepén túlment a vízhőfok mutató  wow1 valami nem oké a kocsival, mert utána meg megint lement a mutató teljesen...na mindegy igazából autópályázva 150el még beáll középre, csak kicsit későn van fűtésem annyi a gondom!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Oldalak: 1 ... 443 444 445 446 447 448 449 [450] 451 452 453 454 455 456 457 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.149 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.